Iets met wens en vader.Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 15:30:
[...]
Bij mij nu ook grijs. Kan niet langer dan een half uurtje geleden zijn gebeurdBuiten dat werk ik ook nog een beetje... haha
Ik bedenk me net dat de P's wellicht nog geen VIN hebben aangezien er bij de meeste bestellingen nog zilveren velgen in stonden. Als de computer dan P's met donker grijze velgen wil gaan matchen dan koppelt die dat niet aan bestellingen met zilveren velgen.
Hier nog steeds zilveren vlegen @ P, nog geen donker grijs. (P van een collega, besteld op 13-9)
Ik heb er even een hard hoofd in, zojuist met de chat gesproken en op mijn account bij Tesla staat (bij mijn VIN, RN etc) nog niets over/met betrekking tot Alphabet. De man waarmee ik sprak weet ook niet hoe het precies zit en adviseert me op met Delivery NL te mailen/bellen omdat zij wellicht meer informatie hebben.
Volgens mij is de accountpagina veranderd, ik kan nu adresgegevens en telefoonnummer zien.
En ik kan het zelfs ook nog aanpassen. Tot voor kort kon dit niet.
En ik kan het zelfs ook nog aanpassen. Tot voor kort kon dit niet.
Bij mij staat er ook verder niets. Alphabet gebeld en hun geven aan van Tesla dan ergens binnen nu en 2 weken een eindfactuur ontvangen. Heb een leverafspraak op 28-11 staan.Mesque schreef op maandag 18 november 2019 @ 15:38:
Ik heb er even een hard hoofd in, zojuist met de chat gesproken en op mijn account bij Tesla staat (bij mijn VIN, RN etc) nog niets over/met betrekking tot Alphabet. De man waarmee ik sprak weet ook niet hoe het precies zit en adviseert me op met Delivery NL te mailen/bellen omdat zij wellicht meer informatie hebben.
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Verwijderd
Bij mij nu ook ineens grijze velgen...ben er eerlijk gezegd wel blij meeVerwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 15:30:
[...]
Bij mij nu ook grijs. Kan niet langer dan een half uurtje geleden zijn gebeurdBuiten dat werk ik ook nog een beetje... haha
Ik bedenk me net dat de P's wellicht nog geen VIN hebben aangezien er bij de meeste bestellingen nog zilveren velgen in stonden. Als de computer dan P's met donker grijze velgen wil gaan matchen dan koppelt die dat niet aan bestellingen met zilveren velgen.
Same hereRixard schreef op maandag 18 november 2019 @ 15:19:
Nog geen VIN, maar de velgen zijn wel opeens van kleur veranderd op m'n finalize pagina! Moet tussen vrijdag en vandaag gebeurd zijn.
Ook in de app zie ik nu de donkere velgen.
Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance
Hier ook grijze velgen, vanochtend nog zilver.
En... hier ook grijs. Waren een uurtje geleden nog zilver.
M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec
Inmiddles ook donker grijs!cronixx schreef op maandag 18 november 2019 @ 15:35:
Hier nog steeds zilveren vlegen @ P, nog geen donker grijs. (P van een collega, besteld op 13-9)
NeeVerwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:05:
Iemand inmiddels met een P en grijze velgen ook een VIN gesignaleerd toevallig?
Ik heb een P besteld, nu ook sinds een half uurtje donkergrijze velgen!Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:05:
Iemand inmiddels met een P en grijze velgen ook een VIN gesignaleerd toevallig?
Helaas nog geen VIN in de source..
Weet iemand hoe de grijze velg staat onder een Midnight Silver Metallic?
Kan nergens een afbeelding vinden van de nieuwe velgkleur op het internet.
Toch bijzonder. Ik heb al sinds 29 oktober grijze performance velgen zichtbaar in mn account. Besteld 26/09. Ik las in een voorgaande post dat iemand een medewerker van Tesla had gesproken die aangaf dat iedereen die zilveren heeft besteld en nu grijze krijgt gebeld zou worden en de keuze krijgt. Denk niet dat dit gaat gebeuren?
M3P-blue-27/09-RN16/10-VINbron 28/11
Als iemand wil ruilen ik heb zilveren in bestelling staan.
(wel 19")
(wel 19")
Je kan toch gewoon een Midnight Silver Metallic Performance M3 in elkaar klikken @ Tesla.com?vnms schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:09:
[...]
Ik heb een P besteld, nu ook sinds een half uurtje donkergrijze velgen!
Snap ik ook, maar dan zie je nog altijd geen foto van de auto.. maar een in elkaar gefotoshopt beeld.cronixx schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:13:
[...]
Je kan toch gewoon een Midnight Silver Metallic Performance M3 in elkaar klikken @ Tesla.com?
In het echt is het heel anders, zou dus graag een foto zien bedoelde ik!
Ik heb maar even een mailtje naar EMEA Account Support gestuurd om de accounts te linken, ben bang dat als er in mijn account niets over Alphabet staat ze mij de auto niet mee gaan geven. Verwacht daarnaast ook nog wel een belletje eigenlijk vandaag of morgen omdat ik aanneem dat Tesla wel wil weten welke LM mijn auto gaat overnemen (ook al heb ik dat telefonisch al tig keer verteld)koekjeh schreef op maandag 18 november 2019 @ 15:48:
[...]
Bij mij staat er ook verder niets. Alphabet gebeld en hun geven aan van Tesla dan ergens binnen nu en 2 weken een eindfactuur ontvangen. Heb een leverafspraak op 28-11 staan.

Verwijderd
YouTube: 2020 테슬라 모델3 퍼포먼스 인도 첫날 ! 언박싱 시승기 Tesla Model3 Performancevnms schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:14:
[...]
Snap ik ook, maar dan zie je nog altijd geen foto van de auto.. maar een in elkaar gefotoshopt beeld.
In deze link zijn de velgen te zien vanaf 18:22. Het is wel de blauwe lak maar dan krijg je wel een beter beeld, ik vind ze wel mooi uitzien. Heb ook de midnight silver.
Ik nu ook grijze velgen en zou graag zilver willen. Hopelijk wordt er een keuze aangeboden of kan ik met iemand ruilen.
Klopt het dat je niet in de Excelsheet staat? Wilde ff kijken wanneer je had besteld. Bij mij gewoon nog zilvervnms schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:09:
[...]
Ik heb een P besteld, nu ook sinds een half uurtje donkergrijze velgen!
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Aah zo...vnms schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:14:
[...]
Snap ik ook, maar dan zie je nog altijd geen foto van de auto.. maar een in elkaar gefotoshopt beeld.
Dit is wel een Model S, maar volgens mij dezelfde kleurcombi als ji bedoelt:
https://unpluggedperforma...dnight-Silver-P90DL-7.jpg
sorry OFFTOPIC,
https://shop.tesla.com/en_nl/product/model-3-key-fob
nu ook de keyfob in NL te bestellen.. ( ik heb hem vrijdag in USA besteld
)
dus nu ook met een sleutel de trunk en frunk te openen zonder je telefoon te pakken
PS ik hoop toch nu wel een keer op een nieuwe VIN bom ...
nu ook de keyfob in NL te bestellen.. ( ik heb hem vrijdag in USA besteld
dus nu ook met een sleutel de trunk en frunk te openen zonder je telefoon te pakken
M3-LR AWD-WIT-ZW-AERO-TREKHAAK 3-10 - VIN 27/11 RCC leverdatum???
Tot nu toe heb ik de zilveren nog en wil de grijze, maar kan bijna niet voorstellen dat ik de zilveren krijg als iedereen wordt omgezet...vontrapp schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:19:
Ik nu ook grijze velgen en zou graag zilver willen. Hopelijk wordt er een keuze aangeboden of kan ik met iemand ruilen.
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Ik denk dat er geen VINs meer voortijdig in de source komen.GripcarAWD schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:23:
Dat leverde te veel telefoontjes op.
Als ik Tesla was zou ik de VIN pas in de source zetten als die ook op de pagina moet verschijnen.
Op het laatste moment dus.
Als je je reactie al moet beginnen met "sorry offtopic" zet hem dan gewoon gelijk in het juiste forum.....GripcarAWD schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:23:
sorry OFFTOPIC,
nu ook de keyfob in NL te bestellen.. ( ik heb hem vrijdag in USA besteld)
Daar begint het toch op te lijken.MarkII schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:27:
[...]
Ik denk dat er geen VINs meer voortijdig in de source komen.
Dat leverde te veel telefoontjes op.
Als ik Tesla was zou ik de VIN pas in de source zetten als die ook op de pagina moet verschijnen.
Op het laatste moment dus.

Model 3
Geen VIN in mijn account (via LM) maar wel een SMS voor komende woensdag 15:00!
wanneer SMS?jorritv schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:29:
Heb je die pas net ontvangen, of al eerder? Als je deze pas net hebt gekregen worden er heel veel mensen gekjorritv schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:29:

[ Voor 13% gewijzigd door Markovichi op 18-11-2019 16:34 ]
https://docs.google.com/s...kLnTo6xqbdtaOI/edit#gid=0Boterham71 schreef op maandag 18 november 2019 @ 15:07:
[...]
Hey, niet dat ik je niet geloof hoor, maar waar haal jij deze wijsheid vandaan?
Row 83 + 84 ;-)
M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!
Mijn bestelling stond al sinds juli met een blokkade op 1-11, dus ik denk dat het meevalt hoe gek mensen gaan wordenMarkovichi schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:33:
[...]
Heb je die pas net ontvangen, of al eerder? Als je deze pas net hebt gekregen worden er heel veel mensen gek![]()
Mwah, zijn mensen die al een sms voor afleverdatum +2 weken hebben.. Als je dan nu 2 dagen van te voren een sms ontvangt lijkt alles weer mogelijk m.i. (heb vooral weer hoop voor mezelf dat ik 'm eerder kan ophalen haha)jorritv schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:35:
[...]
Mijn bestelling stond al sinds juli met een blokkade op 1-11, dus ik denk dat het meevalt hoe gek mensen gaan worden
@jorritv same here! heb jij wel al leverdatum doorgekregen?
Dat snap ik.Markovichi schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:37:
[...]
Mwah, zijn mensen die al een sms voor afleverdatum +2 weken hebben.. Als je dan nu 2 dagen van te voren een sms ontvangt lijkt alles weer mogelijk m.i. (heb vooral weer hoop voor mezelf dat ik 'm eerder kan ophalen haha)
Ik heb ongeveer anderhalve week geleden (van Tesla) te horen gekregen dat ik rond de 20e een sms zou gaan krijgen met een ophaal datum.
Dus ik verwachtte niet echt een SMS met de 20e als ophaaldatum
't Is wel lekker kort dag inderdaad. Moet je maar net de tijd kunnen vrij maken. In ieder geval veel plezier vastjorritv schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:40:
[...]
Dat snap ik.
Ik heb ongeveer anderhalve week geleden (van Tesla) te horen gekregen dat ik rond de 20e een sms zou gaan krijgen met een ophaal datum.
Dus ik verwachtte niet echt een SMS met de 20e als ophaaldatum
Sta ik inderdaad (nog) niet in, besteld op 13-09.. Midnight Silver Metallic, Performance met zwart interieur.Frome schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:21:
[...]
Klopt het dat je niet in de Excelsheet staat? Wilde ff kijken wanneer je had besteld. Bij mij gewoon nog zilver
Alleen een RN nummer, voor de rest niets.
Strak! Beetje zijdeglans zo te zien.. van mij mogen ze eronderVerwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:19:
[...]
YouTube: 2020 테슬라 모델3 퍼포먼스 인도 첫날 ! 언박싱 시승기 Tesla Model3 Performance
In deze link zijn de velgen te zien vanaf 18:22. Het is wel de blauwe lak maar dan krijg je wel een beter beeld, ik vind ze wel mooi uitzien. Heb ook de midnight silver.
Onlangs contact gehad met Tesla omdat ik tot op heden geen ontvangstbevestiging per mail gekregen van Tesla:
- M3 SR 11/10 besteld via LM (voor de beruchte 14 oktober). Cross gecheckt met LM en die garandeerden mij dat ze op tijd hadden besteld.
Tesla heeft blijkbaar pas na 14 oktober de bestelling behandeld waardoor ik het bovenstaande nog niet heb ontvangen. Baart wel zorgen omdat ik graag de auto nog onder de huidige lease voorwaarden zou willen ontvangen. Medewerker vertelde dat er vooralsnog geen problemen verwacht en voor het nieuwe jaar kenteken wel gekoppeld zou worden...
Het voelt toch niet lekker........
- M3 SR 11/10 besteld via LM (voor de beruchte 14 oktober). Cross gecheckt met LM en die garandeerden mij dat ze op tijd hadden besteld.
Tesla heeft blijkbaar pas na 14 oktober de bestelling behandeld waardoor ik het bovenstaande nog niet heb ontvangen. Baart wel zorgen omdat ik graag de auto nog onder de huidige lease voorwaarden zou willen ontvangen. Medewerker vertelde dat er vooralsnog geen problemen verwacht en voor het nieuwe jaar kenteken wel gekoppeld zou worden...
Het voelt toch niet lekker........
Verwijderd
Na eind oktober een "voorraad" M3P te hebben besteld, een welkoms-mail, een RN-nummer, een VIN-nummer en zelfs een mail met een verwachte leverdatum van 11-18 november te hebben gehad......heb ik tot vandaag "rustig" afgewacht op wat gaat komen. En? Niets....
Ondanks de diverse oproepen NIET te bellen, want dat verstoord alles nog verder en je krijgt toch geen info, lekker recalcitrant de telefoon gepakt en gebeld. Na 15 minuutjes in de wacht, een vriendelijke jongeman aan de lijn die netjes zijn excuus aanbied en mij dolgraag wil helpen. Uw M3P kan ik via GPS track'n en ik zie dat deze in Zeebrugge op de JA staat. Het transport naar NL is ingepland en we verwachten dat de M3P in de eerste week van december zal worden geleverd. Kijk, daar kan ik wat mee! Chapeau!
Ondanks de diverse oproepen NIET te bellen, want dat verstoord alles nog verder en je krijgt toch geen info, lekker recalcitrant de telefoon gepakt en gebeld. Na 15 minuutjes in de wacht, een vriendelijke jongeman aan de lijn die netjes zijn excuus aanbied en mij dolgraag wil helpen. Uw M3P kan ik via GPS track'n en ik zie dat deze in Zeebrugge op de JA staat. Het transport naar NL is ingepland en we verwachten dat de M3P in de eerste week van december zal worden geleverd. Kijk, daar kan ik wat mee! Chapeau!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2019 16:57 . Reden: Zomaar ]
Hey dat is mooi want ik heb ook een M3P uit voorraad met leveringsindicatie 1-8 december.Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:55:
Na eind oktober een "voorraad" M3P te hebben besteld, een welkoms-mail, een RN-nummer, een VIN-nummer en zelfs een mail met een verwachte leverdatum van 11-18 november te hebben gehad......heb ik tot vandaag "rustig" afgewacht op wat gaat komen. En? Niets....
Ondanks de diverse oproepen NIET te bellen, want dat verstoord alles nog verder en je krijgt toch geen info, lekker recalcitrant de telefoon gepakt en lekker gebeld. Na 15 minuutjes in de wacht, een vriendelijke jongeman aan de lijn die netjes zijn excuus aanbied en mij dolgraag wil helpen. Uw M3P kan ik via GPS track'n en ik zie dat deze in Zeebrugge op de JA staat. Het transport naar NL is ingepland en we verwachten dat de M3P in de eerste week van december zal worden geleverd. Kijk, daar kan ik wat mee! Chapeau!
Alleen nog hopen dat de LM deze order over kan nemen, hun inkoopafdeling is dat nu aan het bespreken.
Anders moet ik genoegen nemen met de LR AWD, als ik ook zo snel komt ook goed
Staan er dan toch P's op de JA?Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:55:
LR zwart /zwart 18"aero, trekhaak
23/08 besteld bij LM, met restrictie 1 november
29/08 mail met RN nummer; en van LM bevestiging met verwachte leverdatum 15/11
04/10 via LM restrictie laten verwijderen
net maar weer eens met Tilburg gebeld...
die gaven aan dat "de meeste LR en P in december afgeleverd gaan worden" ...
word nog spannend zo
23/08 besteld bij LM, met restrictie 1 november
29/08 mail met RN nummer; en van LM bevestiging met verwachte leverdatum 15/11
04/10 via LM restrictie laten verwijderen
net maar weer eens met Tilburg gebeld...
die gaven aan dat "de meeste LR en P in december afgeleverd gaan worden" ...
word nog spannend zo
Zijn er nog mensen met een P met zilveren velgen?
zie PMfRiEtJeSaTe schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:12:
Als iemand wil ruilen ik heb zilveren in bestelling staan.
(wel 19")
Eindelijke Tesla gesproken. Telefoon werd bijzonder snel opgenomen. De beste man wist mij te vertellen dat de LM een 050 nummer heeft geregistreerd en dat daar dus geen sms’jes op binnenkomen. Blijkbaar is het account niet aangepast.
Nu weer met de LM gebeld om dat aan te passen.
Wel echt heel bijzonder hoeveel je echt zelf moet regelen. Je zou verwachten dat een LM dit echt uit handen neemt, zonder zelf bellen komt de auto nooit....
Wel echt heel bijzonder hoeveel je echt zelf moet regelen. Je zou verwachten dat een LM dit echt uit handen neemt, zonder zelf bellen komt de auto nooit....
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Welke leasemaatschappij is dat?SimD schreef op maandag 18 november 2019 @ 17:10:
Eindelijke Tesla gesproken. Telefoon werd bijzonder snel opgenomen. De beste man wist mij te vertellen dat de LM een 050 nummer heeft geregistreerd en dat daar dus geen sms’jes op binnenkomen. Blijkbaar is het account niet aangepast.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Mobility Service. Overigens wel vriendelijke mensen. Zouden er achteraan gaan. Maar het zou zo maar kunnen zijn dat hier ook andere mensen last van hebben.
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Bij mij hebben ze het 1 november omgezet naar antraciet.Frome schreef op maandag 18 november 2019 @ 17:05:
Gefeliciteerd! Uw Model 3 bestelling wordt geupgrade met de nieuwste 20" Gray Performance Wheels zonder bijkomende kosten. Uw eindfactuur toont dit als kortingsregel. Er is geen verdere actie vereist. Dankuwel - Tesla
Ik heb net mijn bevestiging van uw leveringsafspraak gehad, hierin staat ook vernoemd dat er een shuttle rijdt vanaf station Sloterdijk.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hoelang duurde het voordat je een bevestiging kreeg? Ik heb donderdag de sms beantwoord, maar heb nog geen bevestiging ontvangen. Wil niet onnodig bellen.carpebios schreef op maandag 18 november 2019 @ 17:35:
Ik heb net mijn bevestiging van uw leveringsafspraak gehad, hierin staat ook vernoemd dat er een shuttle rijdt vanaf station Sloterdijk.
Wanneer mag je?carpebios schreef op maandag 18 november 2019 @ 17:35:
Die heb ik nooit gehad, nu krijg ik hem en woensdag levering. Maar op SMS of mail nooit reacties had qua bevestiging.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ook woensdag, gezellig! hoe laat mag je?carpebios schreef op maandag 18 november 2019 @ 17:39:
Die heb ik nooit gehad, nu krijg ik hem en woensdag levering. Maar op SMS of mail nooit reacties had qua bevestiging.
Nou in mijn account stond 13:30 en hier staat half 3 in de mail, en inderdaad, in mijn account is het ook aangepast naar half 3...easy-cloud schreef op maandag 18 november 2019 @ 17:40:
[...]
Ook woensdag, gezellig! hoe laat mag je?
Verwijderd
En dat onze tweeling er maar snel af mag rollen!!Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:05:
[...]
Ik denk dat ze compleet gestoord werden van al die Hollanders en hun VIN-checks. Ze houden het nu gewoon bij in hun eigen Excel bestandje wie wat krijgt zodra ze de boot uit rollen.
In de afgelopen paar uur zijn mijn P velgen ineens van zilver naar grijs aangepast op mijn accountpage (LM = LeasePlan). Nog geen vin.Frome schreef op maandag 18 november 2019 @ 17:05:
Op de Tesla site heeft de LR nu ook een verwachte levering van februari.
Alleen de P modellen hebben nog een verwachte levering van december.
Ze zullen nu dus wel enigszins een idee hebben van het aantal bestellingen en wat er nog deze kant op komt.
oftewel alle vertrouwen in een goede afloop!
Ze zullen nu dus wel enigszins een idee hebben van het aantal bestellingen en wat er nog deze kant op komt.
Same here. P, LM = AlphabetAeolas schreef op maandag 18 november 2019 @ 17:52:
[...]
In de afgelopen paar uur zijn mijn P velgen ineens van zilver naar grijs aangepast op mijn accountpage (LM = LeasePlan). Nog geen vin.
Deze was sarcastisch bedoeld
Auto is van de LM, niet van mij.
[ Voor 10% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 18-11-2019 18:03 ]
Positief.Figaro9 schreef op maandag 18 november 2019 @ 17:56:
Had er minder vertrouwen in gehad als men de levering in december maar bleef garanderen.
Vandaag nog contact gehad met Leaseplan t.b.v. een laadpaal aan huis en er werd gezegd dat ze nog 2400 mensen gelukkig gaan maken dit jaar! Leveringen worden volgens zeggen anders gedaan en de auto's worden thuis afgeleverd (of dit echt zo is valt nog te bezien met deze grote aantallen)
MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F
Verwijderd
Zekers te weten!Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 17:48:
[...]
En dat onze tweeling er maar snel af mag rollen!!

Vandaag opgehaald, 10.50 aanwezig, 11.00 afspraak, 11.02 geholpen, 11.03 "in de wacht gezet" voor registratie bij de RDW en 11.25 bevestiging en uitleg waar de auto ongeveer staat en waar de sleutels liggen. Geen gekke dingen gevonden en zoals hier al vaker gezegd, het personeel in de tent en buiten is ontzettend meewerkend en aardig. Het aantal M3's is zo overweldigend, alle kanten zo ver als je kan zien staan Tesla's. Iedereen succes met wachten, de M3's is het wachten waard!
1 uur en 2 minuten...erik111erik schreef op maandag 18 november 2019 @ 17:37:
[...]
Hoelang duurde het voordat je een bevestiging kreeg? Ik heb donderdag de sms beantwoord, maar heb nog geen bevestiging ontvangen. Wil niet onnodig bellen.
Vind het ook een appart verhaal. Alphabet zei tegen mij dat ze alle info + eindfactuur pas krijgen als ik de auto heb opgehaald en dat alle communicatie via mijn eigen account gaat gezien ik zelf de aanbetaling heb gedaan. Zal morgen nog eens met Tesla bellen just to be sureMesque schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:18:
[...]
Ik heb maar even een mailtje naar EMEA Account Support gestuurd om de accounts te linken, ben bang dat als er in mijn account niets over Alphabet staat ze mij de auto niet mee gaan geven. Verwacht daarnaast ook nog wel een belletje eigenlijk vandaag of morgen omdat ik aanneem dat Tesla wel wil weten welke LM mijn auto gaat overnemen (ook al heb ik dat telefonisch al tig keer verteld)
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Zou het zijn dat er dus geen vins meer worden gegeven? Sommige mensen krijgen wel ophaal sms maar geen vin? Of lees ik nou zo scheef?
Ps. Ik heb nu ook donker grijze velgen, heel mooi vind ik het contrast
Ps. Ik heb nu ook donker grijze velgen, heel mooi vind ik het contrast
[ Voor 21% gewijzigd door marco208 op 18-11-2019 19:03 ]
Dat snap ik niet helemaal, je vindt grijs mooi of je vindt dat niet, ik denk dat het de LM een zorg zal zijn of jij grijze of zilveren velgen onder je auto hebt, als ze het überhaupt al weten, maar geen probleem er zijn wel meer grijze velgen “haters” die willen ruilenfRiEtJeSaTe schreef op maandag 18 november 2019 @ 18:03:
[...]
Deze was sarcastisch bedoeld
Auto is van de LM, niet van mij.
Alphabet geeft tegen mij aan dat half December geleverd wordt, terwijl pas op 15 November is besteld (en dat half December bevestigd is door Tesla). Gaat om LR pearl-white/black/aero/trekhaak.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 18 november 2019 @ 18:05:
Positief.
Had er minder vertrouwen in gehad als men de levering in december maar bleef garanderen.
Laadpaal komt wel later, maar omdat mijn vrouw al in een S rijdt komt dat wel goed
had overigens niet gerekend op levering in 2019
Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me
Voor dit jaar is de Model 3 inderdaad uitverkocht.
Levering zal van boven naar onder gaan vrij logisch ;-)
Dus het is wachten en hopen dat je er binnen valt.
Figaro9 schreef op maandag 18 november 2019 @ 17:56:
LR AWD / Zwart / Aero / Zwart Int / Trekhaak / Besteld 16/10 / RN 16/10 / VIN 27/11/ Ref https://ts.la/tychon34563
Ben je nu op zoek om jouw grijze velgen tegen de zilveren velgen te ruilen?
Of juist andersom?
Ik heb zilveren 19” besteld bij de LR AWD, helaas was er geen andere keuze. Als iemand wilt ruilen tegen grijze dan laat maar weten hoor.
Of juist andersom?
Ik heb zilveren 19” besteld bij de LR AWD, helaas was er geen andere keuze. Als iemand wilt ruilen tegen grijze dan laat maar weten hoor.
eikrur schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:06:
[...]
Dat snap ik niet helemaal, je vindt grijs mooi of je vindt dat niet, ik denk dat het de LM een zorg zal zijn of jij grijze of zilveren velgen onder je auto hebt, als ze het überhaupt al weten, maar geen probleem er zijn wel meer grijze velgen “haters” die willen ruilen
Tesla M3 LR AWD, Zwart, Zwart, 19”, trekhaak & MME, Iconic Silver, RWD, TP+, 19", trekhaak.
Zou Tesla niet gewoon de 6 weken die 2019 resteert als standaard termijn aanhouden voor het aanpassen van de website.
Dus of ze nu wel of niet alle cijfers paraat hebben qua bestellingen.
tychonb schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:55:
Voor dit jaar is de Model 3 inderdaad uitverkocht.
[...]
Tesla M3 LR AWD, Zwart, Zwart, 19”, trekhaak & MME, Iconic Silver, RWD, TP+, 19", trekhaak.
Ik had vandaag Amsterdam aan de lijn en hij gaf aan dat ze uitverkocht zijn voor dit jaar. En dat het nu hard werken is om de orders te leveren. Wanneer er weer VINS worden gekoppeld is niet duidelijk want dat gebeurt vanuit USA zei die.
Alexbeun schreef op maandag 18 november 2019 @ 20:03:
Zou Tesla niet gewoon de 6 weken die 2019 resteert als standaard termijn aanhouden voor het aanpassen van de website.
[...]
LR AWD / Zwart / Aero / Zwart Int / Trekhaak / Besteld 16/10 / RN 16/10 / VIN 27/11/ Ref https://ts.la/tychon34563
ik zoek ook grijzeAlexbeun schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:59:
Of juist andersom?
[...]
Kan mij vergissen maar onder de P gaan de 19 inch niet passen.Alexbeun schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:59:
Of juist andersom?
[...]
Vanmiddag zijn de zilveren 20" velgen veranderd in de grey versie. Geen VIN in de source te vinden.
Wel een mail ontvangen met daarin het bericht dat ik mij voor moet bereiden op de levering van de auto. Een viertal items moet ik voltooien:
Wel een mail ontvangen met daarin het bericht dat ik mij voor moet bereiden op de levering van de auto. Een viertal items moet ik voltooien:
- leveringslocatie bevestigen
- betaalmethode kiezen
- registratiedocumenten uploaden
- inruilauto doorgeven mits relevant
[ Voor 12% gewijzigd door Joost9964S op 18-11-2019 21:53 ]
M3P | black | black | 20" grey | Bestelling 11-09 ALD | RN 9-10 | Restrictie 1-11 | VIN in source 26-11 | Leverdatum: 9 dec | G-###-TJ
Daar zou je gelijk in kunnen hebben ivm de grotere remklauwen. Dan moet ik ze blijkbaar gewoon spuiten,jammerDino111 schreef op maandag 18 november 2019 @ 20:15:
[...]
Kan mij vergissen maar onder de P gaan de 19 inch niet passen.
[ Voor 11% gewijzigd door eikrur op 18-11-2019 20:17 ]
Vandaag een heel vriendelijke meneer gesproken van Tesla Groningen. Hij kon me helaas niet helpen maar wist me wel te vertellen dat er incl. JA nog 7 shepen verwacht worden deze kant op te komen dit jaar met ieder om en nabij de 3500 Tesla`s voor Nederland.
Het is idee is dat ze over de komende weken de leveringen willen gaan verhogen naar 1000 stuks per dag over 2 verschillende locaties verdeeld.
Voor de mensen die zitten te wachten op een LR/Wit/Zwart/19" (mijn bestelling) met bestellingen op of voor 14-Oct, verwachting is dat deze op de GC of GN staan. geen gerantie`s natuurlijk.
Nogmaals al het bovenstaande is delen van info, er mogen geen rechten worden ontleent aan deze uitspraken.
Het is idee is dat ze over de komende weken de leveringen willen gaan verhogen naar 1000 stuks per dag over 2 verschillende locaties verdeeld.
Voor de mensen die zitten te wachten op een LR/Wit/Zwart/19" (mijn bestelling) met bestellingen op of voor 14-Oct, verwachting is dat deze op de GC of GN staan. geen gerantie`s natuurlijk.
Nogmaals al het bovenstaande is delen van info, er mogen geen rechten worden ontleent aan deze uitspraken.
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Er zijn nogal wat mensen die die datum van Alphabet gekregen hebben, vrees dat dit gewoon maar een datum is. Hoop overigens van harte dat ze het gaan regelen/halen, maar het is wel een beetje typisch.JaQ schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:44:
[...]
Alphabet geeft tegen mij aan dat half December geleverd wordt, terwijl pas op 15 November is besteld (en dat half December bevestigd is door Tesla). Gaat om LR pearl-white/black/aero/trekhaak.
Laadpaal komt wel later, maar omdat mijn vrouw al in een S rijdt komt dat wel goed
had overigens niet gerekend op levering in 2019
Hier een LR blauw-white/black/trekhaak.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
15 December lijkt inderdaad gewoon de standaard estimated datum te zijn bij Alphabet, tenzij ze zeker weten dat 2019 het niet meer gaat worden (dan krijg je den 2020 als datum).NiGeLaToR schreef op maandag 18 november 2019 @ 20:21:
[...]
Er zijn nogal wat mensen die die datum van Alphabet gekregen hebben, vrees dat dit gewoon maar een datum is. Hoop overigens van harte dat ze het gaan regelen/halen, maar het is wel een beetje typisch.
Hier een LR blauw-white/black/trekhaak.
Verwijderd
Ik heb ook Alphabet en bij mij is 15 november de eerder gecommuniceerde datum, als ik naar buiten kijk zie ik helaas nog geen M3. Zoals al eerder op dit forum geconcludeerd is dit gewoon een random datum vanuit Alphabet.Mesque schreef op maandag 18 november 2019 @ 20:25:
[...]
15 December lijkt inderdaad gewoon de standaard estimated datum te zijn bij Alphabet, tenzij ze zeker weten dat 2019 het niet meer gaat worden (dan krijg je den 2020 als datum).
Aangezien we toch rijkelijk laat waren voor de Tesla loterij hebben we de gok maar genomen. Een Opel Ampera-e kon wel gegarandeerd dit jaar geleverd worden, maar toen de Tesla-optie in ene mogelijk werd is die geannuleerd
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Hierbij 2 andere.vnms schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:45:
[...]
Strak! Beetje zijdeglans zo te zien.. van mij mogen ze eronder..
Rode P met de velgen
YouTube: 테슬라 모델3 인도 첫날 | 2020 Tesla Model 3 Performance finally available in ...
En witte P met de grijze velgen.
YouTube: [울트라TV] 모델3 퍼포먼스 출고기│프롤로그│ M3P의 구조를 파해쳐보자!!
Ik heb zelf ook de MS met grijze velgen
28-10 besteld en 28-11 ophalen.
Midnight Grey Performance 28-10 besteld 28-10 Vin en RN nummer / 29-10 verwachte levering 11-11 en 18-11 / sms levering 28-11 verplaatst naar 4-12 | 25-11 kenteken bekend GXXXPJ
Dat is dus exact wat ik zegVerwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 20:28:
[...]
Ik heb ook Alphabet en bij mij is 15 november de eerder gecommuniceerde datum, als ik naar buiten kijk zie ik helaas nog geen M3. Zoals al eerder op dit forum geconcludeerd is dit gewoon een random datum vanuit Alphabet.
Verwijderd
Dong-a Glaucos komt naar Zeebrugge. Is stuk langer schip dan glovis cosmos en grand Neptune:
https://www.sfgate.com/bu...-November-19-14843729.php
Misschien omdat China nu zelf gaat produceren gaan die schepen ook niet meer. Normaal was het EU-CN-EU-CN etc.. nu EU achter elkaar. Goed nieuwsVerwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 20:56:
Dong-a Glaucos komt naar Zeebrugge. Is stuk langer schip dan glovis cosmos en grand Neptune:
Die komt (vermoedelijk) Tesla's halen voor Noorwegen.easy-cloud schreef op maandag 18 november 2019 @ 21:00:
[Afbeelding]
Momenteel staat er maar 1 boot (uit noorwegen) gepland voor koopman kade in Amsterdam!
Verwijderd
Mail naar accountAccountSupportEMEA@tesla.com. Volgende gegevens moeten in mail staan:Gebruiker_Hans schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:17:
[...]
Hoe en waar kan je dit verzoek indienen? wil ik ook.. ;-)
Het volledige VIN van de auto
Voornaam en achternaam van de gebruiker
Het bij Tesla geregistreerde e-mailadres van de gebruiker
Telefoonnummer van de gebruiker
Postadres van de gebruiker
Bij mij staat er ook nog steeds verwachte leverdatum 15 nov in de my Alphabet website.Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 20:28:
[...]
Ik heb ook Alphabet en bij mij is 15 november de eerder gecommuniceerde datum, als ik naar buiten kijk zie ik helaas nog geen M3. Zoals al eerder op dit forum geconcludeerd is dit gewoon een random datum vanuit Alphabet.

Waarom staat hij niet in de sheet of Marinetraffic? Wat is de ETA?Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 20:56:
Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero
Omdat Morten Grove het zegt:said006 schreef op maandag 18 november 2019 @ 21:34:
[...]
Waarom staat hij niet in de sheet of Marinetraffic? Wat is de ETA?
https://twitter.com/morte.../1196525021721698306?s=21
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Ben wel benieuwd welke schepen dan. Ik heb met de 8 november batch een VIN ontvangen maar ik ben benieuwd op welke boot het dan staat. En in de Excelsior in de eerste post zie ik er geen 7. Iemand?sknnr.nl schreef op maandag 18 november 2019 @ 20:17:
Vandaag een heel vriendelijke meneer gesproken van Tesla Groningen. Hij kon me helaas niet helpen maar wist me wel te vertellen dat er incl. JA nog 7 shepen verwacht worden deze kant op te komen dit jaar met ieder om en nabij de 3500 Tesla`s voor Nederland.
Marinetraffic weet dat pas als hij weer gaat varen. Staat nu ook in de sheet, maar de port van SFO is leading. Goed gezien door @Verwijderdsaid006 schreef op maandag 18 november 2019 @ 21:34:
[...]
Waarom staat hij niet in de sheet of Marinetraffic? Wat is de ETA?
Dr gaan ook nog schepen met onderdelen voor de X vanaf Houston, wellicht tellen die ook mee?Mister1980 schreef op maandag 18 november 2019 @ 21:42:
[...]
Ben wel benieuwd welke schepen dan. Ik heb met de 8 november batch een VIN ontvangen maar ik ben benieuwd op welke boot het dan staat. En in de Excelsior in de eerste post zie ik er geen 7. Iemand?
MY LR 2022 Midnight Gray, Black interior, 20” FSD
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.