SR+ / Blauw / Zwart / Aero / VIN: 8-11 / G-xxx-RN
Verwijderd
28 nov, heb het laten verplaatsen naar 29 nov.Mesque schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:26:
[...]
Wanneer was je leverafspraak ook alweer? Ik verwacht dan ook nog zo'n telefoontje, morgen ophalen.
Morgen al? 😂
Haha ja dan zijn ze bij jou dus wel nog aardig op tijd. Wanneer heeft je LM de bestelling met jouw RN geplaatst? Aantal keer met Tesla gebeld en ze blijven mij vertellen dat alles gewoon in orde is.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:31:
[...]
28 nov, heb het laten verplaatsen naar 29 nov.
Morgen al? 😂
Dan kunnen ze in januari of februari weer een artikel schrijven over de instorting van het aantal leveringen.tweakurk schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:29:
Er zijn inmiddels in November al 3080 TM3 op kenteken gezet![]()
Lijkt me de hoogste tijd dat de journalisten van Autoweek en consorten, na het teleurstellende bericht van vorige maand - Autoweek: Verkoop model 3 ingekakt - nu snel een artikel moeten gaan schrijven over de plotselinge gigantische groei van het aantal verkochte Tesla Model 3.
Tsja, waarschijnlijk vinden deze journalisten het alleen interassant om negatieve artikelen over Tesla te schrijven. Bovendien was het te veel moeite voor de journalist in kwestie om zich iets beter in de materie te verdiepen.vontrapp schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:33:
[...]
Dan kunnen ze in januari of februari weer een artikel schrijven over de instorting van het aantal leveringen.
Verwijderd
Ik had 'm 1/10 aanbetaald en LM heeft hem op 9/10 geplaatst bij Tesla. Van Tesla kreeg ik weken lang te horen dat de order inderdaad is ontvangen van LM, maar nog niet verwerkt is. Op een gegeven moment had ik geen zin meer om te bellen 👀, dacht van het zal allemaal wel..Mesque schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:32:
[...]
Haha ja dan zijn ze bij jou dus wel nog aardig op tijd. Wanneer heeft je LM de bestelling met jouw RN geplaatst? Aantal keer met Tesla gebeld en ze blijven mij vertellen dat alles gewoon in orde is.
Tranzity schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:42:
Net een VIN binnen voor een P.
Bestelt ergens in juli, leverrestrictie tot vorige week.
It's happening!!
Laat de VINnetjes maar komen....Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:29:
Hier een Vin![]()
LR/Blauw/Wit/Aero
besteld 14-8, restrictie 23-10
RN 13-9
Vin 19-11
Dat was het antwoord dat ik ook van Tesla heb gehad vorige week. Totaal geen controle op de operatie daar. KansloosVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:29:
Met Tesla gebeld. Mevrouw aan de telefoon gehad die eigenlijk van niets wist. Ik wist eerder dan haar dat de afspraak voor de 4de keer naar 22-11 is verplaatst. Ze geeft alleen maar aan dat ze het te druk hebben en deze auto nog iet aan de beurt is.Technisch mankeerde er niets aan... tja ik weet het niet meer.

Aha oké, dat is wel erg laat dan ja. Mijn order is op 8 Nov geplaatst door de LM, Alphabet zei gister dat ze wel al een nieuw RN hadden doorgekregen van Tesla maar toen ik vertelde wat mijn RN was bleek dat toch dezelfde te zijn. Dat zou goed nieuws moeten zijn, maar als ik Tesla vraag of ze iets van Alphabet bij mijn bestelling zien staan dan zeggen ze van niet of dat ze dat niet kunnen zijn. Ik heb het wel telefonisch en via de website een aantal keer doorgegeven (dat ik hem neem via operational lease), dus zou verwachten dat als er toch nog iets niet goed staat voor levering morgen dat ze mij dan wel bellen/actie ondernemen. Maar of die verwachting terecht is, wie weet.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:40:
[...]
Ik had 'm 1/10 aanbetaald en LM heeft hem op 9/10 geplaatst bij Tesla. Van Tesla kreeg ik weken lang te horen dat de order inderdaad is ontvangen van LM, maar nog niet verwerkt is. Op een gegeven moment had ik geen zin meer om te bellen 👀, dacht van het zal allemaal wel..

Als je naar beheer pagina gaat en de broncode opent kun je zoeken op Alphabet bij owner, bij mij zie ik dan vanalles over de aankoop en gekozen opties staan. Helaas geen VIN, geen besteldatum of uitleverdatum, wel de standaard javascript text uitleveren Koopman terminalMesque schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:46:
[...]
Aha oké, dat is wel erg laat dan ja. Mijn order is op 8 Nov geplaatst door de LM, Alphabet zei gister dat ze wel al een nieuw RN hadden doorgekregen van Tesla maar toen ik vertelde wat mijn RN was bleek dat toch dezelfde te zijn. Dat zou goed nieuws moeten zijn, maar als ik Tesla vraag of ze iets van Alphabet bij mijn bestelling zien staan dan zeggen ze van niet of dat ze dat niet kunnen zijn. Ik heb het wel telefonisch en via de website een aantal keer doorgegeven (dat ik hem neem via operational lease), dus zou verwachten dat als er toch nog iets niet goed staat voor levering morgen dat ze mij dan wel bellen/actie ondernemen. Maar of die verwachting terecht is, wie weet.
Happy climber
Thanks! Heel handig. Maar helaas:eriklucas schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:51:
[...]
Als je naar beheer pagina gaat en de broncode opent kun je zoeken op Alphabet bij owner, bij mij zie ik dan vanalles over de aankoop en gekozen opties staan. Helaas geen VIN, geen besteldatum of uitleverdatum, wel de standaard javascript text uitleveren Koopman terminalIn ieder geval weet je dan dat jouw RN nr bij de juiste LM hoort
"OwnerPresent":null,"OwnersManual":"Owner's Manual","PayDueDelivery":"Pay amount Due at Delivery","PayOffRemainingBalance":"Please pay off your remaining balance prior to delivery"
Toch zelf maar even bellen dan.
M3 | SR+ | MS | Zwart | 19" |Trekhaak | Besteld 20-9 | RN 20-9 | VIN 8-11 | Afhalen 9-12 | geen LM
Probeer eens te zoeken op "owner-first-name"Mesque schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:59:
[...]
Thanks! Heel handig. Maar helaas:
"OwnerPresent":null,"OwnersManual":"Owner's Manual","PayDueDelivery":"Pay amount Due at Delivery","PayOffRemainingBalance":"Please pay off your remaining balance prior to delivery"
Toch zelf maar even bellen dan.
https://www.myshiptracking.com/?mmsi=538005657
Nopejoostwit schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:02:
Iemand met VIN 1-11 of 8-11 al SMS ontvangen? Ik vind het angstvallig stil!
Hmm, jij een restrictie op 23-10. Ik een RN op 25-10 zonder restrictie. Zou dat betekenen, dat ik bijna aan de beurt bent voor een VIN ?Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:29:
Hier een Vin![]()
LR/Blauw/Wit/Aero
RN 13-9
Vin 19-11
Nee, ook nog niets. Ik heb overigens ook die email niet gehad (maar kan zijn dat die naar Alphabet is gegaan).joostwit schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:02:
Het zou natuurlijk wel erg handig zijn als je in ieder geval weet wanneer je hem moet ophalen (ook als dat een week later is), maar aan de andere kant zie ik heir voldoende mensen die de afspraak last-minute verzet krijgen, dus veel heb je daar dan ook weer niet aan.
Alphabet geeft nog steeds aan 15-11. Ik hoopte eigenlijk n.a.v. de email die jij noemt die anderen ook hebben gehad op ergens eind komende week ofzo, maar dat begin ik ook al een beetje los te laten :-)
Nouja, ik maak mij geen zorgen over levering dit jaar (nog niet in ieder geval). Maar had mij natuurlijk wel verheugd op november de nieuwe auto.
Liberte, Egalite et Fraternite
Aantal wel aantal niet.. Collega van mij toevallig wel, maar ik dan weer niet.joostwit schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:02:
Dat is mijn eigen naam, bij coOwner staat verder niets. Lijkt dus nog niet goed in het systeem te staan, in elk geval niet bij mijn account. Wellicht wel op het account dat via Alphabet is aangemaakt.DLodder schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:04:
[...]
Probeer eens te zoeken op "owner-first-name"
Geduldig afwachten dan maar weer...al kunnen we dat allemaal niet volgens mijwalto schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:09:
[...]
Nee, ook nog niets. Ik heb overigens ook die email niet gehad (maar kan zijn dat die naar Alphabet is gegaan).
Het zou natuurlijk wel erg handig zijn als je in ieder geval weet wanneer je hem moet ophalen (ook als dat een week later is), maar aan de andere kant zie ik heir voldoende mensen die de afspraak last-minute verzet krijgen, dus veel heb je daar dan ook weer niet aan.
Alphabet geeft nog steeds aan 15-11. Ik hoopte eigenlijk n.a.v. de email die jij noemt die anderen ook hebben gehad op ergens eind komende week ofzo, maar dat begin ik ook al een beetje los te laten :-)
Nouja, ik maak mij geen zorgen over levering dit jaar (nog niet in ieder geval). Maar had mij natuurlijk wel verheugd op november de nieuwe auto.

M3 | SR+ | MS | Zwart | 19" |Trekhaak | Besteld 20-9 | RN 20-9 | VIN 8-11 | Afhalen 9-12 | geen LM
Gisteren met 398 de meeste M3's in november geregistreerd. Zouden ze dan al de auto's van de JA al aan het voorzien zijn van een kenteken in BE?tweakurk schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:29:
Er zijn inmiddels in November al 3080 TM3 op kenteken gezet![]()
Lijkt me de hoogste tijd dat de journalisten van Autoweek en consorten, na het teleurstellende bericht van vorige maand - Autoweek: Verkoop model 3 ingekakt - nu snel een artikel moeten gaan schrijven over de plotselinge gigantische groei van het aantal verkochte Tesla Model 3.
In het voorgaande maanden is gebleken met mensen met restrictie en al een bestelling van augustus of daarvoor sneller aan de beurt zijn dan mensen met een bestelling op diezelfde datum (als de restrictie). Dit heeft te maken met het RN nummer. Als ze een configuratie hebben en ze hebben een match met de eerste oudste RN (waarvan er geen restrictie meer geldt) dan wordt die daar volgens mij aan gekoppeld.mcetweaker schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:09:
[...]
Hmm, jij een restrictie op 23-10. Ik een RN op 25-10 zonder restrictie. Zou dat betekenen, dat ik bijna aan de beurt bent voor een VIN ?
Ik denk eerder dat zodra de restrictie weg is, de besteldatum leidend is voor jouw positie in de queue. Er zijn nog heel veel mensen die begin oktober besteld hebben die nog geen VIN hebben. Dus ik denk dat de besteldatum in augustus de reden is dat hij een VIN heeft.mcetweaker schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:09:
[...]
Hmm, jij een restrictie op 23-10. Ik een RN op 25-10 zonder restrictie. Zou dat betekenen, dat ik bijna aan de beurt bent voor een VIN ?
Je kunt dus beter kijken naar het RN nummer om na te gaan welke eerder 'besteld' (verwerkt door Tesla) is. Aangezien sommigen eerder een bestelling geplaatst hebben (door LM) maar die dagen of zelfs weken later pas verwerkt is. Was bij mij ook het geval.claudior schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:17:
[...]
Ik denk eerder dat zodra de restrictie weg is, de besteldatum leidend is voor jouw positie in de queue. Er zijn nog heel veel mensen die begin oktober besteld hebben die nog geen VIN hebben. Dus ik denk dat de besteldatum in augustus de reden is dat hij een VIN heeft.
Verwijderd
Yes, vorige week al.joostwit schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:02:
Meteen even paar vragen gesteld aangezien ik ze toch aan de lijn had.
Laatste bekende locatie van mijn auto (LR, Pearl white, black. besteldatum 1-10, VIN (source) 8-11) is Zeebrugge. Kenteken wel bekend (G-XXX-RB), leverdatum nog niet.
Aannames van mijn kant nu: Hij staat op de JA, op punt van vertrekken naar Amsterdam. Dus ik gok/hoop/denk uitlevering eerste week december
Wanneer had je trouwens een kenteken? Of kreeg je die tijdens het tel. gesprek te weten? Dat zou dan betekenen dat ze de auto's kunnen voorzien van een kenteken ook al staan ze bij België nog op een boot.bove027 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:21:
Zojuist even gebeld omdat ik mijn 06 nummer in mijn account even wou checken (aangezien ik die zelf niet kan zien, want Lease).
Meteen even paar vragen gesteld aangezien ik ze toch aan de lijn had.
Laatste bekende locatie van mijn auto (LR, Pearl white, black. besteldatum 1-10, VIN (source) 8-11) is Zeebrugge. Kenteken wel bekend (G-XXX-RB), leverdatum nog niet.
Aannames van mijn kant nu: Hij staat op de JA, op punt van vertrekken naar Amsterdam. Dus ik gok/hoop/denk uitlevering eerste week december
Vraag me af of dat helemaal op gaat. Ik heb al een RN sinds mei 2019 ivm bestelling LR RWD welke in september is omgezet naar een LR AWD met restrictie 21-12 welke op 22-10 eraf gehaald is. RN is altijd hetzelfde gebleven. Zou in dat geval betekenen dat ik ver vooraan in de rij zou staan, maar heb nog niks gehoord...photovoltaic schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:20:
[...]
Je kunt dus beter kijken naar het RN nummer om na te gaan welke eerder 'besteld' (verwerkt door Tesla) is. Aangezien sommigen eerder een bestelling geplaatst hebben (door LM) maar die dagen of zelfs weken later pas verwerkt is. Was bij mij ook het geval.

Model 3
Verwijderd
Nee en ook geen enkele mail gekregen. Terwijl ik geen LM gebruik maar zelf koop. Zou een mail al zeer op prijs stellen maar nu alleen VIN in Sourcejoostwit schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:02:

Binnen de tent in 10 minuten geholpen, mijn vroege aankomst was geen probleem. Auto vrij snel gevonden, maar toen bleek dat de bumper flink beschadigd is. Dus, terug naar de tent en een dik uur later werd de auto weer voor gereden. In de tussentijd liep de wachttijd enorm op... Met de app kon ik precies zien dat de frunk open stond en dat men later aan het rijden was om de auto terug te brengen.
Thuis maar meteen de aero covers er afgehaald, smoelt imo een stuk beter zonder.
De eerste service afspraak staat ook al gepland:
- De verwarming doet het bijzonder slecht, alleen op 'HI' komt er een beetje warme lucht uit
- Parkeersensoren heb ik nog niet in actie gezien. Bij baanwisselen op de cruisecontrol krijg ik ook een melding dat de sensoren niet werken
- Vocht in de lampen achter
- Bandenspanning sensoren zijn hyper actief; krijg om de haverklap meldingen
Kleine foto-impressie hier https://imgur.com/a/V0mTsbm
Sterkte allen, het is het wachten meer dan waard
Als ik jouw lijstje (en de ervaringen van anderen) zo lees begin ik daaraan te twijfelen.VonAalscht schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:37:
Auto vrij snel gevonden, maar toen bleek dat de bumper flink beschadigd is.
[...]
- De verwarming doet het bijzonder slecht, alleen op 'HI' komt er een beetje warme lucht uit
- Parkeersensoren heb ik nog niet in actie gezien. Bij baanwisselen op de cruisecontrol krijg ik ook een melding dat de sensoren niet werken
Mja, ligt er aan, het rijdt wel ontzettend fijn. Ik lease, dus het maakt mij niet zo bijzonder veel uit eerlijk gezegd, de tijd die ik er in moet steken zie ik als soort van 'hobby'. Als het mijn privé auto was, was het een totaal ander verhaal.fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:40:
[...]
Als ik jouw lijstje (en de ervaringen van anderen) zo lees begin ik daaraan te twijfelen.
RN vanaf begin augustus hier. Ook geen VIN. Restrictie op 4 nov. Als ik in de sheet kijk heb ik ook 1 van de laagste RN-nummers. Ik zie dat iemand ook mijn vermelding in de sheet verwijderd heeft...jay56 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:29:
[...]
Vraag me af of dat helemaal op gaat. Ik heb al een RN sinds mei 2019 ivm bestelling LR RWD welke in september is omgezet naar een LR AWD met restrictie 21-12 welke op 22-10 eraf gehaald is. RN is altijd hetzelfde gebleven. Zou in dat geval betekenen dat ik ver vooraan in de rij zou staan, maar heb nog niks gehoord...
[ Voor 11% gewijzigd door Boterham71 op 19-11-2019 13:56 ]
Ai... jammer van de problemen tot zover..VonAalscht schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:37:
Afgelopen vrijdag was ik aan de beurt. Had de afspraak om 11:30 staan, maar was om 10:45 aanwezig. Pendel reed vanuit Sloterdijk (wel aan de voorkant van het station, bordjes taxistandplaats wijzen de verkeerde kant op), leek vooral voor Safeway chauffeurs.
Binnen de tent in 10 minuten geholpen, mijn vroege aankomst was geen probleem. Auto vrij snel gevonden, maar toen bleek dat de bumper flink beschadigd is. Dus, terug naar de tent en een dik uur later werd de auto weer voor gereden. In de tussentijd liep de wachttijd enorm op... Met de app kon ik precies zien dat de frunk open stond en dat men later aan het rijden was om de auto terug te brengen.
Thuis maar meteen de aero covers er afgehaald, smoelt imo een stuk beter zonder.
Had je ook de keuze om de auto te laten staan en later weer op te halen als het gemaakt was?
Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed
Verwijderd
Geen idee. Maar ik heb liever dat ze het terplekke repareren (heb een nieuwe bumper gehad) dan dat ik met OV naar huis moet en weer later een keer terug.GrannySmith92 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:56:
[...]
Ai... jammer van de problemen tot zover..
Had je ook de keuze om de auto te laten staan en later weer op te halen als het gemaakt was?
Wat balen zegAeonis schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:58:
[...]
OMGnet nu ik dit bericht stuur krijg ik wéér een SMS dat het verplaatst is naar donderdag, weer voor niks een dag vrijgehouden en afspraken verplaatst.... wat is dit voor een grap!
Verwijderd
Zelfde config nog geen vin 14/9 besteldVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:29:
Hier een Vin![]()
LR/Blauw/Wit/Aero
RN 13-9
Vin 19-11
Ik hoop met je mee..Dizzy1 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:59:
[...]
Wat balen zeg! Ik zit ook te wachten op morgen afhalen, hopelijk verplaatsen ze niet meer leveringen want donderdag is een bijzonder vervelende dag voor mij om op te halen....
Alleen, hopen is een uitgestelde vorm van teleurstellen
Je levert dan wel een inch in, maar krijgt er gloednieuwe velgen voor terug in de zilveren kleur
Geïnteresseerden kunnen een p.m. sturen
19 inch schijnt niet te passen onder een P ivm dikke remklauwuh.rik1982 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:05:
Ook ik hou me graag aanbevolen als er iemand met een Model 3 Performance is die ongewild grijze velgen heeft ontvangen en deze wil ruilen tegen zilveren 19" inch van mijn LR.
Je levert dan wel een inch in, maar krijgt er gloednieuwe velgen voor terug in de zilveren kleur![]()
Geïnteresseerden kunnen een p.m. sturen
Aah dan ruilen we de wielen inclusief remklauwuh :-Pclaudior schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:08:
[...]
19 inch schijnt niet te passen onder een P ivm dikke remklauwuh.
En inclusief bijtelling zekerrik1982 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:09:
[...]
Aah dan ruilen we de wielen inclusief remklauwuh :-P
Nee dank je, die vind ik minder mooi ;-)
Nope, Tesla zegt deze week smsjoostwit schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:02:
LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12
same here, hoorde vandaag of morgen. Week voor het ophalen en dat staat volgens twee verschillende mensen bij Tesla die ik sprak geplanned op 27-11.
Ik laat het hier direct weten als ik iets hoor!
[ Voor 7% gewijzigd door Nonode op 19-11-2019 14:17 ]
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Same here, A3 e-tron moesten de schokdempers worden vervangen na meerdere inspecties (kraakten extreem veel bij drempels). Verder prima service. Bij Tesla weet je gewoon dat je mindere service krijgt, maar een top product qua technologie. Service kan je verbeteren, die batterij ligt er als het goed is gewoon 5 jaar in tijdens je lease dus liever zo dan andersom.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:12:
[...]
Heb daar toch echt andere ervaringen mee... Audi a3 e-tron binnen een week na in ontvangst nemen 2 maanden bij elkaar kwijt geweest..... Nieuwe versnellingsbak etc etc.... ook daar gaat het soms fout
Maar ook goed nieuws, net mails van Tesla gekregen met wat extra vragen over de inruiler.... dus er zit schot in de zaak....
Ontopic: nog helemaal niets gehoord van Tesla / LM. Bij LM staat nog steeds 15/11 als verwachte leverdatum. Ik vind het echt schandalig dat zij niet even voor (en zelfs niet na) die datum een mailtje hebben verstuurd met: het gaat toch wat langer duren. Complete stilte...
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Je vraagt je wel af wat ze doen met de QC? Aangezien ze die beschadigde bumper niet hebben gezien. Die valt namelijk wel opVonAalscht schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:37:
Afgelopen vrijdag was ik aan de beurt. Had de afspraak om 11:30 staan, maar was om 10:45 aanwezig. Pendel reed vanuit Sloterdijk (wel aan de voorkant van het station, bordjes taxistandplaats wijzen de verkeerde kant op), leek vooral voor Safeway chauffeurs.
True zelf nog een 'aflever issue' gehad met mijn C1 het raam kon er uitvallen. 10 jaar na levering wel keurig opgelost verder. Dus die is nu pas in aflever staat.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:12:
[...]
Heb daar toch echt andere ervaringen mee... Audi a3 e-tron binnen een week na in ontvangst nemen 2 maanden bij elkaar kwijt geweest..... Nieuwe versnellingsbak etc etc.... ook daar gaat het soms fout
Maar ook goed nieuws, net mails van Tesla gekregen met wat extra vragen over de inruiler.... dus er zit schot in de zaak....
Ik heb met Tesla gebeld, hele vriendelijke engelssprekende dame aan de lijn. Op mijn eigen account ziet ze niets over Alphabet, maar op mijn 'werk'- account wel. Daar is kennelijk toch een ander RN aan toegewezen waardoor de accounts niet aan elkaar gelinkt zijn. Zij gaat nu met Enterprise bellen zodat ze het kunnen fixen en aan elkaar linken, waardoor alles op mijn persoonlijke email adres wordt gezet (ze merkte zelf ook al op dat obviously het account met VIN en afspraak het belangrijkst is). Ze verwacht hier geen problemen bij en belt me later op de dag terug voor een update.DLodder schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:04:
[...]
Probeer eens te zoeken op "owner-first-name"
Kenteken is sinds vandaag ook bekend, G-...-PX.
[ Voor 3% gewijzigd door Mesque op 19-11-2019 14:19 ]
Ik heb blijkbaar het zelfde probleem. Nadat ik eerder je bericht las toch nog maar even vandaag naar Tesla gebeld ondanks dat ik eerder van hun te horen had gekregen dat alles in orde was. Hun zagen dat er 2 orders waren op mijn naam. Een van LM en een van mijn aanbetaling. Bij het order van mij zit dus ook al een leverdatum op (28 nov - reeds sms van gehad). De vriendelijke man aan de telefoon kwam er wel achter dat ondanks dat de check van mijn rijbewijs op groen stond er geen rijbewijs achter zat.Mesque schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:10:
[...]
Dat is mijn eigen naam, bij coOwner staat verder niets. Lijkt dus nog niet goed in het systeem te staan, in elk geval niet bij mijn account. Wellicht wel op het account dat via Alphabet is aangemaakt.
Op verzoek nu nog een kopie opgestuurd naar deliveryNL met een kopie. Bel zo ook nog eens met Alphabet met de vraag of ze richting Telsa nog even willen bevestigen dat hun dus mijn RN overnemen.
Ik ben benieuwd wat jou ervaring is morgen bij het ophalen!
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:01:
Hoppa... en nu 10 minuten alter gaat hij naar de 22 november. Wat een idioten.. had net oppas geregeld voor de 3de wijziging,.,,, nu dus de vierde
Super vervelend ! Een vraagje, zie je die nieuwe dag/tijd ook meteen terug in je accountpagina?Aeonis schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:04:
[...]
SMSjes en mailtjes. De grap is ook, ik heb een aantal van mijn klanten van morgen naar donderdag verplaatst, omdat ik morgen mijn auto kon ophalen. Komt nou niet bepaald professioneel over als ik ze een tweede keer af moet bellen..
Ik blijf het toch opvallend vinden hoe de Nederlandse leaserijder z'n bakkie als zijn eigendom beschouwt. je gaat toch geen velgen ruilen van een leaseauto LOL. Wordt lachen als je een velg stuk rijdt en ze bestellen de kleur die er onder hoort.eikrur schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:06:
[...]
Dat snap ik niet helemaal, je vindt grijs mooi of je vindt dat niet, ik denk dat het de LM een zorg zal zijn of jij grijze of zilveren velgen onder je auto hebt, als ze het überhaupt al weten, maar geen probleem er zijn wel meer grijze velgen “haters” die willen ruilen
Dan accepteer je het niet, maar een auto met als velgen ga je niet meer krijgen van ze. Overigens is het in de context van levertijd al eerder gezegd, maar wat wil je met zo'n avatarVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:35:
Mijn Model 3 P heeft nu ineens zwarte velgen in mijn account.. dit is NIET WAT IK BESTELD HEB! Ik heb betaald voor zilveren velgen. Belachelijk dit, ik ga dit echt niet accepteren. Iemand anders dezelfde ervaring?
Of ze weten dat 1 op de 2 niet gelukkig wordtphotovoltaic schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:04:
[...]
Ze hebben die 5000 een beetje afgerond naar boven
Of er zijn bij Leaseplan mensen die 2 of meer M3's hebben...
Dizzy1 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:18:
[...]
Een hoop afleveringen morgen zo te horen. Ik mag om 12:00.![]()
![]()
Misschien tot dan, ben er tegen 13:00uZGaro schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 08:10:
Vandaag het mailtje "help jezelf op weg" ontvangen van Tesla met wederom informatie omtrent de Tesla. Alles ziet er nog goed uit voor het uitleveren van de Model 3 morgen :-)
Zoef
Hey hier ook G-...-PX, zelfde configuratie maar dan zonder trekhaak, dus niet de verkeerde meenemen aubMesque schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:18:
[...]
Ik heb met Tesla gebeld, hele vriendelijke engelssprekende dame aan de lijn. Op mijn eigen account ziet ze niets over Alphabet, maar op mijn 'werk'- account wel. Daar is kennelijk toch een ander RN aan toegewezen waardoor de accounts niet aan elkaar gelinkt zijn. Zij gaat nu met Enterprise bellen zodat ze het kunnen fixen en aan elkaar linken, waardoor alles op mijn persoonlijke email adres wordt gezet (ze merkte zelf ook al op dat obviously het account met VIN en afspraak het belangrijkst is). Ze verwacht hier geen problemen bij en belt me later op de dag terug voor een update.
Kenteken is sinds vandaag ook bekend, G-...-PX.
[ Voor 255% gewijzigd door Kemalism op 19-11-2019 14:33 ]
Je snapt wel dat ik nu erg teleurgesteld ben als ik vrijdag geen SMS heb gehad hè
Ik mag hem morgen ook halen. Ging opeens snel. Vorige week opeens SMS. Kreeg net alleen geen kenteken, maar werd net gebeld. G-XXX-SB - waarschijnlijk snel 1 gekoppeld ofzoZpottr schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:21:
Misschien tot dan, ben er tegen 13:00uSucces allemaal en hoop dat er niet nog meer wijzigingen binnen komen voor morgen...
Tot morgen 13:00 en de rest succes met wachten
And Bob's your uncle ...
Die zijn VINS aan het uitdelen denk ik,Tammestein schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:27:
Tesla website ligt plat...teveel f5?
Model 3
Tammestein schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:27:
Tesla website ligt plat...teveel f5?
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Zorg ervoor dat je op Station Sloterdijk komt.
Neem hier de uitgang naar de bussen ( het Orlyplein )

Steek vervolgens over en zoek de Tesla vlag. Hier moet je wachten totdat je pendel Tesla je komt ophalen om naar de plaats van bestemming te gaan.

Om de 10 minuten rijd er een Tesla Model X op en neer om je naar je plaats van bestemming te brengen.

Vervolgens kom je aan op het terrein van Amsterdam Koopman Terminal.

Vervolgens kun je aansluiten in de rij om je RDW papieren te ontvangen en je te melden voor ontvangst.

Vervolgens kun je even koffie/thee nemen totdat ze je bolide voorrijden voor controle.

Nog langer wachten en zien hoe anderen wegrijden, spanning stijgt. Schoen is gezet, wortel zit er in maar WAAR IS PIET ?

Eindelijk! Hij staat er! Even de controle doen en meteen wegrijden. Gas op de lollie!

Hulde, mooie post! Druk daar in die tent zeg.. Bij Audi en BMW zou je lekker 1-op-1 met verkoper een bakkie doen ipv gezellig met z'n allen opgepropt zitten (grapjeeee).Kemalism schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:33:
Voor alle mensen die met openbaar vervoer hun bolide mogen ophalen, hieronder een korte beschrijving ervan.
[Afbeelding]
Steek vervolgens over en zoek de Tesla vlag. Hier moet je wachten totdat je pendel Tesla je komt ophalen om naar de plaats van bestemming te gaan.
[Afbeelding]
Om de 10 minuten rijd er een Tesla Model X op en neer om je naar je plaats van bestemming te brengen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vervolgens kun je aansluiten in de rij om je RDW papieren te ontvangen en je te melden voor ontvangst.
[Afbeelding]
Vervolgens kun je even koffie/thee nemen totdat ze je bolide voorrijden voor controle.
[Afbeelding]
Nog langer wachten en zien hoe anderen wegrijden, spanning stijgt. Schoen is gezet, wortel zit er in maar WAAR IS PIET ?
[Afbeelding]
Eindelijk! Hij staat er! Even de controle doen en meteen wegrijden. Gas op de lollie!
[Afbeelding]
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Verwijderd
Mobiel nummer toegevoegd in profiel. Was al de derde maal... wel onwijs vriendelijke medewerkers!
Hetzelfde bij mij dus, zie berichtje dat ik toevallig net plaatste voordat jij op mijn eerdere post reageerde. Kennelijk maken ze voor de LM gewoon een nieuw account aan met een eigen RN waardoor je twee accounts hebt. Die RNs (of: de onderliggende gegevens) kunnen ze vervolgens wel gewoon koppelen, maar kennelijk werkt het voor hen makkelijker om een volledig nieuwe RN te maken. Het lijkt erop dat alles dan wel handmatig gelinkt moet worden, daarom even goed erachteraan zitten. Op basis van wat de dame aan de telefoon mij vertelde denk ik wel dat het goed gaat komen, maar als ik morgen zonder iets te doen daar was verschenen dan was dat waarschijnlijk wel anders geweest.koekjeh schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:21:
[...]
Ik heb blijkbaar het zelfde probleem. Nadat ik eerder je bericht las toch nog maar even vandaag naar Tesla gebeld ondanks dat ik eerder van hun te horen had gekregen dat alles in orde was. Hun zagen dat er 2 orders waren op mijn naam. Een van LM en een van mijn aanbetaling. Bij het order van mij zit dus ook al een leverdatum op (28 nov - reeds sms van gehad). De vriendelijke man aan de telefoon kwam er wel achter dat ondanks dat de check van mijn rijbewijs op groen stond er geen rijbewijs achter zat.
Op verzoek nu nog een kopie opgestuurd naar deliveryNL met een kopie. Bel zo ook nog eens met Alphabet met de vraag of ze richting Telsa nog even willen bevestigen dat hun dus mijn RN overnemen.
Ik ben benieuwd wat jou ervaring is morgen bij het ophalen!
Will keep you posted!
Laten we het hopen! Zit in dezelfde situatie als jij, SR+ en trekhaak..Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:40:
Hopelijk toch nog een auto dit jaar. Tesla zei dat er nog zoveel boten naar AMS en ZEEBR komen dat de meeste worden voorzien van een auto nog dit jaar. Happy!
Mobiel nummer toegevoegd in profiel. Was al de derde maal... wel onwijs vriendelijke medewerkers!
Verwijderd
Man man man eindelijk nuttige info. Niet da geruzie van die gasten hierboven. Kan iemand nie ff een filmpje maken over het hele afleverproces?Kemalism schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:33:
Voor alle mensen die met openbaar vervoer hun bolide mogen ophalen, hieronder een korte beschrijving ervan.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mocht ik hem volgende week inderdaad op mogen halen dan ga ik zeker even een filmpje makenVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:45:
[...]
Man man man eindelijk nuttige info. Niet da geruzie van die gasten hierboven. Kan iemand nie ff een filmpje maken over het hele afleverproces?![]()
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Wat een enorme kras/plek op je bumper (rechtsvoor)..... Geeft te denken wat er met de auto is gebeurt helaasVonAalscht schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:37:
Ongeveer 20 dgn reistijd zonder oponthoud dus rond 9 of 10 december in Zeebruggetweakurk schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:04:
En het laatste schip "Dong A Glaucos" is ook onderweg
https://www.myshiptracking.com/?mmsi=538005657
5YJ3E7EB0KF445500
Hier dus 4455, best een ouwe
Zoef
"de meeste worden voorzien"Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:40:
Hopelijk toch nog een auto dit jaar. Tesla zei dat er nog zoveel boten naar AMS en ZEEBR komen dat de meeste worden voorzien van een auto nog dit jaar. Happy!
Ondanks de posititiveit van je bericht wordt ik toch met de dag zenuwachtiger dat ik de mijne op tijd zal ontvangen. ik heb hem op 13 oktober in de avond om 23.00 besteld. last minute sr+/grey/black/aero

Tijdens het gesprek gevraagdphotovoltaic schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:28:
[...]
Wanneer had je trouwens een kenteken? Of kreeg je die tijdens het tel. gesprek te weten? Dat zou dan betekenen dat ze de auto's kunnen voorzien van een kenteken ook al staan ze bij België nog op een boot.
XXXXXXXXX5313XX, maar weet niet in hoeverre daar een 'volgorde' in zit?Zpottr schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:56:
Welke VIN range zitten de mensen die nu (bijna) mogen afhalen? Ben benieuwd naar de eerste 4 van de laatste 6 cijfers (dus niet de meldcode):
5YJ3E7EB0KF445500
Hier dus 4455, best een ouweMensen die dit even willen delen?
[ Voor 6% gewijzigd door Mesque op 19-11-2019 15:01 ]
Verwijderd
5164 - wat betekenen deze cijfers?Zpottr schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:56:
Welke VIN range zitten de mensen die nu (bijna) mogen afhalen? Ben benieuwd naar de eerste 4 van de laatste 6 cijfers (dus niet de meldcode):
5YJ3E7EB0KF445500
Hier dus 4455, best een ouweMensen die dit even willen delen?
Verwijderd
Ik pas de 29e, snel voorraad model dus je hebt hoop 😉zoootje schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:56:
[...]
"de meeste worden voorzien"
Ondanks de posititiveit van je bericht wordt ik toch met de dag zenuwachtiger dat ik de mijne op tijd zal ontvangen. ik heb hem op 13 oktober in de avond om 23.00 besteld. last minute sr+/grey/black/aero![]()
![]()
Verwijderd
Duimen draaienarko89 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:44:
[...]
Laten we het hopen! Zit in dezelfde situatie als jij, SR+ en trekhaak..
Duur impulsaankoopje duszoootje schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:56:
[...]
"de meeste worden voorzien"
Ondanks de posititiveit van je bericht wordt ik toch met de dag zenuwachtiger dat ik de mijne op tijd zal ontvangen. ik heb hem op 13 oktober in de avond om 23.00 besteld. last minute sr+/grey/black/aero![]()
![]()
Wordt allemaal last-minute dan. Hopelijk krijg je wel ruim van te voren dit te weten, al is het maar een VIN in de code. Aantal mensen om mij heen willen de Model3 ook graag ophalen... behalve met Kerst want dan zijn ze op wintersport.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:01:
Net met Tesla gebeld.. meneer was heel open en aardig en vertelde mij dat er nog 20,000 model 3 modellen dit jaar geleverd worden in Amsterdam en dat de planning super strak is.
Dit is het serienummer. Volgens mij min of meer de volgorde waarin ze van de band rollen.Mesque schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:01:
[...]
XXXXXXXXX5313XX, maar weet niet in hoeverre daar een 'volgorde' in zit?
Hier houdt iemand bij wanneer deze worden aangevraagd. In batches, ik neem aan vóór productie plaatsvindt. De mijne is dus ergens juli aangevraagd, en ergens daarna geproduceerd
De volledige VIN kun je hier ontleden.
[ Voor 19% gewijzigd door Zpottr op 19-11-2019 15:06 ]
Zoef
Ahh, ja die VIN Decoder heb ik wel (al 100 keerZpottr schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:05:
[...]
Dit is het serienummer. Volgens mij min of meer de volgorde waarin ze van de band rollen.
Hier houdt iemand bij wanneer deze worden aangevraagd. In batches, ik neem aan vóór productie plaatsvindt. De mijne is dus ergens juli aangevraagd, en ergens daarna geproduceerd
[...]
De volledige VIN kun je hier ontleden.
Dat die 6 nummers op het einde (min of meer) Production badges waren die getracked worden wist ik niet.
Op basis van die twitterfeed is mijn geregistreerd tussen 31 juli en 11 augustus.
Overigens, die kunnen nooit in dat tijdbestek geproduceerd worden - ze vroegen 25K VIN's aan 11 dagen nadat ze 16K hadden aangevraagd. Zou het net zo werken als met IP adressen die in blokken gekocht / aangevraagd worden?
Verwijderd
Daar heb ik er wel 4 van, elke keer bij een kleine wijziging (afhaallocatie, afhaaldatum, afhaaltijdstip) krijg je een creditfactuur en een nieuwe eindfactuur in je accountSunri5e schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:28:
Hmmm mijn leasemaatschappij zegt dat er een Credit Note in het systeem staat van het volledige aankoopbedrag van de auto. Inmiddels heb ik wel een RN en VIN ontvangen. Ze proberen Tesla te bereiken maar kunnen geen contact krijgen..... Iemand ervaring met zo'n Credit Note?
Zoef
Ik heb van Athlon een heel ander verhaal gehoord, sterker nog er werd mij heel duidelijk aangegeven dat ik er niet op hoef te rekenen dat ik de auto dit jaar nog ga krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:01:
Net met Tesla gebeld.. meneer was heel open en aardig en vertelde mij dat er nog 20,000 model 3 modellen dit jaar geleverd worden in Amsterdam en dat de planning super strak is.
Als je vandaag bestelt? Dat lijkt me niet zo'n verrassing. Of gaat het om een oudere bestelling?rikoos schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:33:
[...]
Ik heb van Athlon een heel ander verhaal gehoord, sterker nog er werd mij heel duidelijk aangegeven dat ik er niet op hoef te rekenen dat ik de auto dit jaar nog ga krijgen.
Zoef
Wanneer heb jij besteld dan?rikoos schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:33:
[...]
Ik heb van Athlon een heel ander verhaal gehoord, sterker nog er werd mij heel duidelijk aangegeven dat ik er niet op hoef te rekenen dat ik de auto dit jaar nog ga krijgen.
Zonder info over besteldatum, restrictie e.d. is dit weinig informatiefrikoos schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:33:
[...]
wanneer heb je je RN ontvangen? ik heb ook begin oktober besteld als meerdere met mij en krijgen nu de uitlevering..rikoos schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:38:
Begin oktober (mocht helaas niet eerder) bestelt met de garantie dit jaar levering echter alles is onder voorbehoud.
En heb je bij je LM nog een restrictie (afloop oud contract)?rikoos schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:38:
Begin oktober (mocht helaas niet eerder) bestelt met de garantie dit jaar levering echter alles is onder voorbehoud.
Zoef
Ik keek net in de Tweakers Tesla file (uit de openingspost) - kon jouw bestelling niet vinden, maar zag wel dat er al bijna 500 entries in staanrikoos schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:38:
Maar ja....een garantie van 0,0 natuurlijk.
Genieten & genieten
[ Voor 0% gewijzigd door Paladin op 19-11-2019 15:50 . Reden: Tjah..... :) ]
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
5323Mesque schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:01:
[...]
XXXXXXXXX5313XX, maar weet niet in hoeverre daar een 'volgorde' in zit?
LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12
Dat dus.... Ik heb ook aangegeven dat als het NA 1 jan zou zijn ik hem niet wilde. Dat was natuurlijk de trigger door te roepen dat alles op tijd zou zijn alleen vanmorgen nog met Athlon gebeld en nu kreeg ik te horen dat Tesla nog geen datum kon geven (of wilde geven).ditani360 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:42:
ik kreeg van Athlon nog specifiek het volgende: "Tot dusver hebben wij geen enkele aanleiding om te vermoeden dat uw auto niet voor 1 januari komt. " en "Ik kan u wel geruststellen dat alle orders die door ons voor of op 14oktober verwerkt zijn ook door Tesla als dusdanig zijn geaccepteerd." --> bestelling 4 oktober.
Maar ja....een garantie van 0,0 natuurlijk.
Ja volgende week loopt hij af hahahahaZpottr schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:40:
[...]
En heb je bij je LM nog een restrictie (afloop oud contract)?
[ Voor 13% gewijzigd door rikoos op 19-11-2019 15:48 ]
Dit topic is gesloten.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.