Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Miepz78 schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:15:
[...]

Dat is het toch altijd al geweest? 😂
Ook waar! ;)

Maar ik wordt er wel een beetje simpel van als we hier ook nog gaan speculeren over hoe de verhuizing op het koopman terrein gaat. En hoe ze het proces van uitleveren gaan verbeteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaMols
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 12-08-2021
Dinsdag ophalen.
Geen kenteken.
Zou ik hem morgen wel krijgen?

- Micha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miepz78
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 06-12-2022
Novadecasa schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:54:
[...]

Ook waar! ;)

Maar ik wordt er wel een beetje simpel van als we hier ook nog gaan speculeren over hoe de verhuizing op het koopman terrein gaat. En hoe ze het proces van uitleveren gaan verbeteren. ;)
Daar vond ik nou juist weinig speculatie aan, gezien het feit dat diverse ophaal-tweakers dit de afgelopen week van diverse tesla medewerkers op het koopman terrein en aan de tel/chat/mail hebben gehoord. Er was zelfs de verklaring dat ze naar een groter overdekt deel gaan vanwege de koudere en donkerdere dagen die er aan gaan komen. En als ze van vroeg tot laat willen gaan uitleveren, dan is licht en een beetje warmte voor je eigen medewerkers wel het minste. Laat die dikbetalende tesla rijders maar lekker in de kou staan (hell als ik ‘m op een zondagochtend om 07:00 mag halen zou ik ‘t nog doen als het nog 2019 is), maar je eigen medewerkers die de quality checks, kleine reparaties en oppoetsbeurten moeten doen wil je wel iets van een acceptabel werkklimaat bieden lijkt me.

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
MichaMols schreef op zondag 17 november 2019 @ 21:05:
Dinsdag ophalen.
Geen kenteken.
Morgen denk ik niet. Ik zou dinsdag dan meer kans geven... _O-

*edit* je bedoelt natuurlijk je kenteken, niet je auto. *discard bericht. Hoewel hij best leuk was ;-)

[ Voor 17% gewijzigd door Miepz78 op 17-11-2019 21:09 ]

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camy
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 02-01-2022
jzoin2 schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:24:
Zat nog te denken, als Tesla elke dag tussen de 300-400 autos levert. En dit is het meest actieve Tesla NL forum van Nederland, dan moeten toch alle Tweakers toch allemaal bediend kunnen worden dit jaar of maak ik nu een simpele rekenfout.

Wel erg tof om te zien dat de vraag zo hoog is. Was vandaag bij de bmw dealer waar ik al jarenlang een goede relatie mee heb (zelf bmw rijder ook) en die gaven last te hebben van de model 3 ivm potentiele 3-serie rijders die overstag zijn gegaan
+1 overstapper, nu maar hopen dat ie voor 31-12 binnen is.

M3P / Solid black / 20" / besteld 28-10 - RN 28-10 - VIN 27-11 - SMS 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camy
  • Laatst online: 02-01-2022
Tell us more...

M3P / Solid black / 20" / besteld 28-10 - RN 28-10 - VIN 27-11 - SMS 20-12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Laatst online: 14-03 14:33
Miepz78 schreef op zondag 17 november 2019 @ 21:07:
[...]

Daar vond ik nou juist weinig speculatie aan, gezien het feit dat diverse ophaal-tweakers dit de afgelopen week van diverse tesla medewerkers op het koopman terrein en aan de tel/chat/mail hebben gehoord. Er was zelfs de verklaring dat ze naar een groter overdekt deel gaan vanwege de koudere en donkerdere dagen die er aan gaan komen. En als ze van vroeg tot laat willen gaan uitleveren, dan is licht en een beetje warmte voor je eigen medewerkers wel het minste. Laat die dikbetalende tesla rijders maar lekker in de kou staan (hell als ik ‘m op een zondagochtend om 07:00 mag halen zou ik ‘t nog doen als het nog 2019 is), maar je eigen medewerkers die de quality checks, kleine reparaties en oppoetsbeurten moeten doen wil je wel iets van een acceptabel werkklimaat bieden lijkt me.
Dat is iets anders dan het inrichten van de ict en hoelang het duurt om zoiets te verhuizen. Ipv of het gaat gebeuren en wanneer, dat is wel interessant voor velen die de komende tijd verwachten hun Tesla af te mogen halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MichaMols
Dan probeer ik het nog een keer.
Dinsdag ga ik mijn auto ophalen.
Ik heb nog geen kenteken.
Zou ik morgen wél een kenteken hebben?
[...]

*edit* je bedoelt natuurlijk je kenteken, niet je auto. *discard bericht. Hoewel hij best leuk was ;-)

- Micha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:09
MichaMols schreef op zondag 17 november 2019 @ 21:44:

[...]
Ik kijk even in mijn glazen bol....Ja, dan heb je hem en staat hij al op naam, te checken via rdw.nl

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Met alle respect: je stelt nu twee keer dezelfde vraag waar echt niemand op dit forum je het antwoord op kan geven. Lekker belangrijk, gewoon dinsdag naar A’dam en dat komt alles goed en kan jij alvast lekker genieten!

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:17
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:09:
Met alle respect: je stelt nu twee keer dezelfde vraag waar echt niemand op dit forum je het antwoord op kan geven. Lekker belangrijk, gewoon dinsdag naar A’dam en dat komt alles goed en kan jij alvast lekker genieten!

[...]
Ben ik niet helemaal met je eens. Mijn huidige verzekering wil bijvoorbeeld geen Tesla verzekeren. Daarom is het wel fijn om vooraf met een kenteken/meldcode een andere verzekering te kunnen regelen.
Offerte heb ik wel maar ik kan hem moeilijk akkoord geven als ik geen kenteken heb. Dat wil ik graag al geregeld hebben voordat ik naar Amsterdam afreis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan nog steeds: je gaat hier echt geen antwoord op je vraag krijgen. Gewoon morgen met Tesla bellen/chatten dan kom je er vanzelf achter. Of heeft iemand hier wel een glazen bol om antwoord te kunnen geven....
ybos schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:11:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens. Mijn huidige verzekering wil bijvoorbeeld geen Tesla verzekeren. Daarom is het wel fijn om vooraf met een kenteken/meldcode een andere verzekering te kunnen regelen.
Offerte heb ik wel maar ik kan hem moeilijk akkoord geven als ik geen kenteken heb. Dat wil ik graag al geregeld hebben voordat ik naar Amsterdam afreis...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2019 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag a.s. is ook mijn Delivery Day.Gelukkig had mijn werkgever afgelopen dinsdag contact opgenomen met Tesla; direct kenteken en meldcode ontvangen in de vorm van een "Bevestiging van uw leveringsafspraak" e-mail. Vreemd want de afspraak was eigenlijk al bevestigd middels een sms ja-antwoord. Tesla is niet echt pro-actief momenteel en een beetje assertiviteit is wel op zijn plaats denk ik.

[...]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MichaMols
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:09:
[...]
De vraag stel ik omdat er ook mensen zijn die de auto al hebben opgehaald. Die mensen zouden het kunnen vertellen. En ik vroeg het een 2e keer omdat Miepz78 dacht dat het om de auto ging 😄
Ik was ook gewoon benieuwd.
[...]
carpebios schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:03:
[...]
Ik kijk even in mijn glazen bol....Ja, dan heb je hem en staat hij al op naam, te checken via rdw.nl
Kentekencheck al gedaan ik kreeg het kenteken via de chat. Maar heb dus geen officiële documentatie gekregen waar mijn kenteken op staat. Kan Franyco: jouw glazen bol even lenen?
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:41:
Dinsdag a.s. is ook mijn Delivery Day.Gelukkig had mijn werkgever afgelopen dinsdag contact opgenomen met Tesla; direct kenteken en meldcode ontvangen in de vorm van een "Bevestiging van uw leveringsafspraak" e-mail. Vreemd want de afspraak was eigenlijk al bevestigd middels een sms ja-antwoord. Tesla is niet echt pro-actief momenteel en een beetje assertiviteit is wel op zijn plaats denk ik.
[...]
Ik had voor het weekend ook al contact opgenomen met de chat en mijn kenteken doorgekregen. Wat ik alleen vreemd vond is dat ik deze niet mocht gebruiken tot een dag voor de levering om de verzekering in orde te maken. Daarnaast heb ik dus geen mail of document ontvangen waar mijn kenteken in staat.

Het is niet dat ik me zorgen maak. Ik ben gewoon benieuwd of er meer mensen zijn geweest die ditzelfde hebben meegemaakt. Vragen stellen blijft lastig hier. Vooral omdat er heel veel berichten geplaatst worden de hele dag door 😄 Ik had deze vraag al eerder gepost met wat meer detail. Daarom nu een kort bericht. En hier krijg ik dus wel antwoord op. Dus dit lange bericht zal wel weer ondergesneeuwd worden morgen 😄.
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:14:
Dan nog steeds: je gaat hier echt geen antwoord op je vraag krijgen. Gewoon morgen met Tesla bellen/chatten dan kom je er vanzelf achter. Of heeft iemand hier wel een glazen bol om antwoord te kunnen geven....
[...]
SMS JA naar carpebios:

[ Voor 8% gewijzigd door MichaMols op 17-11-2019 23:32 ]

- Micha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

tychonb schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:19:
Voor degene die binnenkort hun auto kunnen halen: Hebben jullie een 2019 of 2020 model van de Model 3?
2019 :*)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommeltje83
  • Laatst online: 18-09 22:17
vontrapp schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:01:
In ieder geval hebben we nu een acceleratietijd van 0-100km in 2,8 seconden!
En is de SR+ er nog iets op vooruit gegaan?

Wacht op SR+ blauw; 4-10 besteld, nog steeds geen VIN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dommeltje83 schreef op maandag 18 november 2019 @ 00:27:
[...]

5 sec naar de 100? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canster
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-03-2022
Het is weer maandag dus ik zeg volop VIN dag ? _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Canster op 18-11-2019 06:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:08
vontrapp schreef op zondag 17 november 2019 @ 13:16:
[...]

Volgens mij geldt dit voor alle performance bestellingen...........
Nee hoor hier ook een LR besteld op 5/9 en 9/9 een RN

Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZGaro
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-02-2024
ybos schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:11:
[...]

Je kan toch gewoon simpelweg met Tesla bellen. Hoe ga je anders naar huis rijden zonder verzekering. Die vragen moet je gewoon stellen via het welbekende nummer. Ze kunnen je daar van alle informatie voorzien. Tot nu is dat bij mij ook zo gegaan. Je kenteken had je allang moeten hebben. Dus gewoon ff bellen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-09 22:10
Ik ook niet. 3-10. Wel RN nummer gekregen van LM. Maar ook niets in mijn tesla account zichtbaar.

Blue, AWD LR.
Dommeltje83 schreef op maandag 18 november 2019 @ 00:27:
[...]

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:17
ZGaro schreef op maandag 18 november 2019 @ 07:17:
[...]

Je kan toch gewoon simpelweg met Tesla bellen. Hoe ga je anders naar huis rijden zonder verzekering. Die vragen moet je gewoon stellen via het welbekende nummer. Ze kunnen je daar van alle informatie voorzien. Tot nu is dat bij mij ook zo gegaan. Je kenteken had je allang moeten hebben. Dus gewoon ff bellen vandaag.
Mijn datum is nog niet hard bevestigd (staat alleen op de factuur als geschatte afleveringsdatum).
Ik ben steeds één van de roependen die zegt niet steeds onnodig naar Tesla te bellen om het afleveringsapparaat niet onnodig te belasten. Daar wil ik dus zo lang mogelijk mee wachten.
Het zou toch zo nu en dan wel lopen zoals het hoort te lopen :? (dus juiste informatie aangeleverd voor aflevering) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik heb mijn herinneringsmail net gehad van tesla voor woensdag. Standaard mail zonder nummerbord en dat je je gegevens moet invullen (wat niet kan, want lease) etc.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wel vervelend... na heeel veel aandringen bij de leasemaatschappij i.v.m. een raar onderbuik gevoel heb ik vanochtend gehoord dat ze m'n M3 hebben besteld met RN 1097224xx en dat deze "binnenkort" omgezet gaat worden naar mijn eigen reservering (van 4 weken terug) : 109864xx. Maar geen idee of dat nou goed of slecht nieuws is...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste bericht hier..
Allereerst bedankt iedereen voor de vele info.. Was nuttig :-)

Heb een 3SR besteld en die kan ik 28-11 ophalen.. Eindelijk

Zit alleen nog met volgende.. Verzekering. (wellicht is e.e.a. al voorbij gekomen)
Heb een aantal offertes opgevraagd en de prijzen waren nogal hoog. Ze zitten niet te wachten op een Tesla heb ik het idee.

Heeft iemand ervaring. Wat is goed?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• carpebios
@Verwijderd
lo3k schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:18:
[...]

Thanks, zojuist ook form. van InsureMyTesla maar eens ingevuld. Voor mijn situatie zijn dit tot nu toe de voordeligste verzekeringen (all-risk, zonder extra's)
1. carmeleon +- €98
2. interpolis
3. insuremytesla
4. unive
5. (offerte via verzekeringsagent)
6. fbto
7. centraal beheer +- €145

Promovendum schijnt ook nog wel voordelig te zijn volgens het Het grote Tesla topic maar via het webform krijg ik geen offerte ("Het vermogen van de auto valt niet binnen de acceptatiecriteria."). Schijnt wel te kunnen als je ze belt, dat moet ik nog eens doen.
en

3. InsureMyTesla, 140 euro per maand met 750 euro eigen risico en 2 jaar nieuwwaarde
3. CentraalBeheer, 134 euro per maand met 750 euro eigen risico en 3 jaar nieuwwaarde
1. Carmeleon, 100 euro per maand met 0 euro eigen risico en 5 jaar nieuwwaarde

Als je op verzekering zoekt in dit- en het grote tesla topic vind je genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
Ze beweren circa 5% sneller. Op YouTube heb ik 2 filmpjes gezien waar dat ook gehaald werd.

Voor SR+ geldt dan dat de 5,6 sec op 100, wordt 5,3 sec op 100. En ik weet niet of je ook zomaar 5% bij de topsnelheid mag optellen, zou dan 236 km/u worden???

Hebben ze nog niet op Tesla website aangepast, maar dat doen ze wellicht pas wanneer iedereen de update heeft ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:06
Aangezien we in het spculatie topic zitten gooi ik er nog even eentje in voor de LP rijders.
Een aantal heeft een mail gehad met daarin: "Uw Tesla is er bijna"
Maar een aantal ook niet,

Zou dat wellicht betekenen dat diegene die de mail hebben gekregen een VIN hebben gekregen, zonder deze in het subaccount te zien,

Dit staaft namelijk met het feit dat een collega van mij die ook nooit een VIN heeft gezien tot hij de auto kon ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk123.
  • Laatst online: 27-05 15:56
Goedemorgen allen,

Volgens mij ben ik nog de laatste die over is met een ontvangen VIN op 1-11 maar geen 'delivery date'. Ga vandaag maar eens bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnvdl1987
  • Laatst online: 08-01-2021
Tomas_ schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:52:
Aangezien we in het spculatie topic zitten gooi ik er nog even eentje in voor de LP rijders.
Een aantal heeft een mail gehad met daarin: "Uw Tesla is er bijna"
Maar een aantal ook niet,

Zou dat wellicht betekenen dat diegene die de mail hebben gekregen een VIN hebben gekregen, zonder deze in het subaccount te zien,

Dit staaft namelijk met het feit dat een collega van mij die ook nooit een VIN heeft gezien tot hij de auto kon ophalen.
Ik heb de mail ook gehad vorige week, maar nog geen VIN.....

LR/AWD/Zwart/Zwart/Aero/geen trekhaak/RN 11 oktober/VIN 20 november/Kenteken: G-***-SK/SMS: 6 december/Levering 16 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
Martijnvdl1987 schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:56:
[...]

Ik heb de mail ook gehad vorige week, maar nog geen VIN.....
Tomas_ schreef

[ Voor 3% gewijzigd door Tomas_ op 18-11-2019 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovichi
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-09 16:04
Henk123. schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:56:
Goedemorgen allen,

Volgens mij ben ik nog de laatste die over is met een ontvangen VIN op 1-11 maar geen 'delivery date'. Ga vandaag maar eens bellen..
Zijn er nog meer hoor, waaronder ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Er moet wat veranderd zijn.. hoor weinig over nieuwe VINS. Het mooie is dat je dan helemaal niets weet toch het 31 dec is

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martijnvdl1987
  • Laatst online: 08-01-2021
Dat had ik begrepen. Maar zowel Tesla als LP geven aan dat er nog geen auto is gekoppeld en dus geen VIN (navraag via telefoon).

LR/AWD/Zwart/Zwart/Aero/geen trekhaak/RN 11 oktober/VIN 20 november/Kenteken: G-***-SK/SMS: 6 december/Levering 16 december

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
Martijnvdl1987 schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:58:
[...]

Dat had ik begrepen. Maar zowel Tesla als LP geven aan dat er nog geen auto is gekoppeld en dus geen VIN (navraag via telefoon).
Check! Heel mijn speculatie onderuit gehaald binnen 2 minuten. Waar is mijn houvast gebleven _O-

[ Voor 13% gewijzigd door Tomas_ op 18-11-2019 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik denk dat het dan inderdaad ligt aan die secundaire accounts, mogelijk dat mensen die hem zonder lease, of die vanuit de lease een gewoon account hebben wel een VIN krijgen/zien vanuit de JA bijvoorbeeld. Ik zit gelukkig bij een bestelling van LP waarbij ik nog een gewoon account heb. Althans, gelijk op mijn eigen tesla account.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

ElonDusk schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:57:
Er moet wat veranderd zijn.. hoor weinig over nieuwe VINS. Het mooie is dat je dan helemaal niets weet toch het 31 dec is
Ik denk dat ze compleet gestoord werden van al die Hollanders en hun VIN-checks. Ze houden het nu gewoon bij in hun eigen Excel bestandje wie wat krijgt zodra ze de boot uit rollen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk123.
Markovichi schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:57:
[...]

Zijn er nog meer hoor, waaronder ik ;)
Aah, ben ik toch niet helemaal de enige. Soort van geruststelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZGaro
ybos schreef op maandag 18 november 2019 @ 07:54:
[...]

Mijn datum is nog niet hard bevestigd (staat alleen op de factuur als geschatte afleveringsdatum).
Ik ben steeds één van de roependen die zegt niet steeds onnodig naar Tesla te bellen om het afleveringsapparaat niet onnodig te belasten. Daar wil ik dus zo lang mogelijk mee wachten.
Het zou toch zo nu en dan wel lopen zoals het hoort te lopen :? (dus juiste informatie aangeleverd voor aflevering) :X
Ik ben het met je eens dat je moet bellen met Tesla wanneer het nodig is. Ik heb op begeven moment een mail gehad met daarin mijn kenteken etc. Vanochtend een mail gehad "Herinnering: Model 3 leveringsafspraak" met daarin nog een keer alle benodigde informatie voor woensdag. Als jij al die zaken niet hebt gehad zou ik toch echt even bellen. Die mensen zitten er niet voor niets :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZGaro
ZGaro schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:06:
[...]

Ik ben het met je eens dat je moet bellen met Tesla wanneer het nodig is. Ik heb op begeven moment een mail gehad met daarin mijn kenteken etc. Vanochtend een mail gehad "Herinnering: Model 3 leveringsafspraak" met daarin nog een keer alle benodigde informatie voor woensdag. Als jij al die zaken niet hebt gehad zou ik toch echt even bellen. Die mensen zitten er niet voor niets :-D
Daarnaast is het ook vreemd dat je het apparaat niet teveel wil belasten. We geven met zijn allen miljoenen aan deze firma. Mag je toch wel een vraag stellen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZGaro
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:38:
Eerste bericht hier..
Allereerst bedankt iedereen voor de vele info.. Was nuttig :-)

Heb een 3SR besteld en die kan ik 28-11 ophalen.. Eindelijk

Zit alleen nog met volgende.. Verzekering. (wellicht is e.e.a. al voorbij gekomen)
Heb een aantal offertes opgevraagd en de prijzen waren nogal hoog. Ze zitten niet te wachten op een Tesla heb ik het idee.

Heeft iemand ervaring. Wat is goed?
https://insuremytesla.nl/ al bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaMols
Ik heb het de verzekering via insuremytesla.
Betaal per jaar.
Komt het eerste jaar uit op €98 per maand
Daarna €118 per maand
carpebios schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:44:
@Verwijderd
[...]

en

3. InsureMyTesla, 140 euro per maand met 750 euro eigen risico en 2 jaar nieuwwaarde
3. CentraalBeheer, 134 euro per maand met 750 euro eigen risico en 3 jaar nieuwwaarde
1. Carmeleon, 100 euro per maand met 0 euro eigen risico en 5 jaar nieuwwaarde

Als je op verzekering zoekt in dit- en het grote tesla topic vind je genoeg.

- Micha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reggydub76
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:38
carpebios schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:59:
Ik denk dat het dan inderdaad ligt aan die secundaire accounts, mogelijk dat mensen die hem zonder lease, of die vanuit de lease een gewoon account hebben wel een VIN krijgen/zien vanuit de JA bijvoorbeeld. Ik zit gelukkig bij een bestelling van LP waarbij ik nog een gewoon account heb. Althans, gelijk op mijn eigen tesla account.
De mijne is 7 oktober besteld, en ik heb een secundaire account, maar ik zie gewoon een RN nummer en de auto zo als die besteld is op de "BEHEER" pagina

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ben wel benieuwd of er vandaag nog een VIN bom gaat komen eigenlijk. Zou je toch wel verwachten met al die boten van vorige week!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vontrapp
  • Laatst online: 08-03-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
tychonb schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:19:
Voor degene die binnenkort hun auto kunnen halen: Hebben jullie een 2019 of 2020 model van de Model 3?
2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een update over de boten die onderweg, danwel aan het lossen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:15:
excel sheetje met de boten en een link naar de huidige gps locatie.
https://docs.google.com/s...jZxLwg7G99quieJtiXo#gid=0

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:15:
De Jasper Arrow ligt nog in Zeebrugge, Glovis Cosmos en Grand Neptune zijn de oversteek naar Europa aan het maken, de Glovis Sirius is op weg naar het Panamakanaal.

De Dong A Glaucos is aan het laden in San Franciso Pier 80, maar die zal zeer waarschijnlijk naar China gaan.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Devster schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:27:
[...]

De Jasper Arrow ligt nog in Zeebrugge, Glovis Cosmos en Grand Neptune zijn de oversteek naar Europa aan het maken, de Glovis Sirius is op weg naar het Panamakanaal.

De Dong A Glaucos is aan het laden in San Franciso Pier 80, maar die zal zeer waarschijnlijk naar China gaan.
De Jasper Arrow gaat dan vandaag uitladen denk ik? Of is dat dan al gebeurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

DennusB schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:29:
[...]

De Jasper Arrow gaat dan vandaag uitladen denk ik? Of is dat dan al gebeurd?
Die is al aan het uitladen (gisterenochtend rond 5:00 aangekomen) en zal waarschijnlijk in de loop van de dag verder gaan varen, zeer waarschijnlijk naar Amsterdam.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henk123.
Net even gebeld met Tesla.

Mijn auto staat nu in Zeebrugge, niet duidelijk of hij daar op de boot of de kade staat.

Heb nog geen afleverdatum maar ze konden wel bevestigen dat (VIN 1-11) op de JA staat of stond.

Krijg zsm een afleverdatum

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Overzicht schepen:

Afbeeldingslocatie: https://7ucwaa.dm.files.1drv.com/y4pyoO4iUt7M2UHvxLd1sCRZAFuMI0qw8_oHn_2SVnkDoqws4Xrv__Y0_bHxO-EWSAC1xpFSI4jn0UK7bqZqUQjjrv1UsvNCKg1wMZy38jd1zUdInpg7pUcnSFOwoaK7nq9L2rThUijkpyCyxLJ7TBy5ZNWHSWwIWJbSzhq289lGbc5dCIwIu7KeTkna0pxbrO5oQiKmwKS_8Ra9Wsrylml4KnNNO-S8JOI37wQOjdPHh8/ship1811.png?psid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 13:55
reggydub76 schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:11:
[...]

De mijne is 7 oktober besteld, en ik heb een secundaire account, maar ik zie gewoon een RN nummer en de auto zo als die besteld is op de "BEHEER" pagina
Same here, wel een RN maar nog geen VIN.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembrand20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09-2023
Faddermakker schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:44:
[...]

Same here, wel een RN maar nog geen VIN.
Same here.

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenzcook
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-01-2024
Henk123. schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:56:
Goedemorgen allen,

Hier ook nog steeds de VIN in source op 1-11. Verder nog geen leverdatum/sms.
Kenteken wel bekend na chat contact: G-XXX-PJ

M3 SR+ Black/Black 19” vin: 1-11 sms: 28-11 levering:5-12 LM: Alphabet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• b_ridder
  • Laatst online: 21-10-2021
Zou wel gaaf zijn als de Glovis Cosmos nog niet is uitgegeven. Die komt as. zondag aan, wellicht dan een VIN bommetje met afhaalmomenten een week later.

SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

b_ridder schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:48:
Zou wel gaaf zijn als de Glovis Cosmos nog niet is uitgegeven. Die komt as. zondag aan, wellicht dan een VIN bommetje met afhaalmomenten een week later.
De Grand Neptune zit er dicht achter en dan komt de Glovis Sirius ook nog, dus het wordt een hete Decembermaand voor Tesla! *O*

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• deusmagnus
  • Laatst online: 05-04-2021
Vandaag is het dan zover. Mijn LR AWD pearl White, black, aero. Wordt vandaag thuis afgeleverd door Athlon. Vanaf 13.00 uur zouden ze kunnen komen. Ik wens iedereen veel succes met het wachten! Ik ga mij verplaatsen naar het tesla topic. Ciao!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank allen voor de boten update. Met drie schepen (ex JA) onderweg heb ik er alle vertrouwen in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chianti14
  • Laatst online: 08-02-2021
jenzcook schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:48:
[...]

Hier ook nog steeds de VIN in source op 1-11. Verder nog geen leverdatum/sms.
Kenteken wel bekend na chat contact: G-XXX-PJ
hoe kom ik in een chat ?

LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:00:
Dank allen voor de boten update. Met drie schepen (ex JA) onderweg heb ik er alle vertrouwen in!
Als het goed is zou ik vandaag of morgen de SMS moeten ontvangen. Dit vernomen van een medewerker vorige week. Zou dan volgende week ophalen worden volgens deze zelfde medewerker.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chianti14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chianti14
krijg deze reactie
Good morning,
We are only able to assist with technical queries over the chat. We therefore advise you to contact your delivery team directly. They will be able to assist you. You can contact them on
DeliveryNL@tesla.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
chianti14 schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:23:
[...]

krijg deze reactie
Good morning,
We are only able to assist with technical queries over the chat. We therefore advise you to contact your delivery team directly. They will be able to assist you. You can contact them on
DeliveryNL@tesla.com
ja klopt, het is net wie je treft in de chat. soms geven ze antwoord maar vaak niet. Trouwens mail heeft vrij weinig zin, wacht nog steeds op een antwoord van twee weken terug.

[ Voor 9% gewijzigd door Nonode op 18-11-2019 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floppyhoesje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 11:32
chianti14 schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:23:
[...]

krijg deze reactie
Good morning,
DeliveryNL@tesla.com
Na een paar keer proberen krijg je vaak wel een persoon in de chat. Ben benieuwd naar alle verhalen van vandaag :)

Tot nu toe:
1: Auto in Amsterdam, 14/11 levering
2: Auto op GS levering 2e/3e week december
3: Auto in Amsterdam levering 4 december

Kenteken is nog hetzelfde als 04/11 hoorde ik bij verhaal 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raypapsa
  • Laatst online: 29-03-2020
Ik heb vandaag ook Tesla bestookt met een vraag over de levering. Waarbij vorige chat de levering op 22-11 zou plaatsvinden krijg ik nu de datum van 27-11 door... je kan er dus geen peil op trekken.
Op 8-11 stond de VIN in de code, kenteken was nog niet afgegeven door de RDW volgens de chat.

(SR+ black-black) besteld 09-09 met restrictie lease tot 01-11 (ARVAL)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
floppyhoesje schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:27:
[...]

Na een paar keer proberen krijg je vaak wel een persoon in de chat. Ben benieuwd naar alle verhalen van vandaag :)

Tot nu toe:
1: Auto in Amsterdam, 14/11 levering
2: Auto op GS levering 2e/3e week december
3: Auto in Amsterdam levering 4 december

Kenteken is nog hetzelfde als 04/11 hoorde ik bij verhaal 3
Deze drie verhalen bevestigen wel goed dat na chatten / bellen het hier melden alleen voor meer verwarring zorgt en dus, zolang het géén concrete informatie is, niets toevoegt.
7(8)7

EDIT: enige (enigszins) betrouwbare info Tesla lijkt dus te komen van SMS en email....

[ Voor 6% gewijzigd door Majo03 op 18-11-2019 10:33 ]

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Raypapsa schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:30:
Ik heb vandaag ook Tesla bestookt met een vraag over de levering. Waarbij vorige chat de levering op 22-11 zou plaatsvinden krijg ik nu de datum van 27-11 door... je kan er dus geen peil op trekken.
Op 8-11 stond de VIN in de code, kenteken was nog niet afgegeven door de RDW volgens de chat.

(SR+ black-black) besteld 09-09 met restrictie lease tot 01-11 (ARVAL)
Dit kan zijn doordat ze je eerst op 22-11 hebben ingedeeld, maar (zoals velen) vervolgens hebben verplaatst naar 27-11. Dit omdat ze 21-26 nov blijkbaar niet leveren ivm verhuizing.

Ik wacht nog steeds op een VIN.. rode modellen en P's hebben blijkbaar aanzienlijk meer geduld nodig ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Markboss op 18-11-2019 10:36 ]

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• vontrapp
  • Laatst online: 08-03-2021
rode modellen en P's hebben blijkbaar aanzienlijk meer geduld nodig

Kun je nagaan als je een rode P hebt besteld zoals ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBr
  • Laatst online: 27-02-2022
@vontrapp succes :/ (en ook al heb ik een blauwe ipv een rode M3P ik voel me ook wat ongeduldig worden, maar is onderdeel van deze ervaring denk ik haha) ik ga het allemaal zien en laat het gebeuren, komt vast en zeker goed

M3P-blue-27/09-RN16/10-VINbron 28/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
carpebios schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:22:
Ik heb mijn herinneringsmail net gehad van tesla voor woensdag. Standaard mail zonder nummerbord en dat je je gegevens moet invullen (wat niet kan, want lease) etc.
Idem. Hoelaat mag je hem ophalen en heb je je kenteken al?
DennusB schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:28:
Wel vervelend... na heeel veel aandringen bij de leasemaatschappij i.v.m. een raar onderbuik gevoel heb ik vanochtend gehoord dat ze m'n M3 hebben besteld met RN 1097224xx en dat deze "binnenkort" omgezet gaat worden naar mijn eigen reservering (van 4 weken terug) : 109864xx. Maar geen idee of dat nou goed of slecht nieuws is...
Heb je je eigen reservering nog wel in je eigen account staan? Als dat zo is dan staat je reservering nog gewoon en zou het imo gewoon goed moeten komen.
MichaMols schreef op zondag 17 november 2019 @ 21:05:
Dinsdag ophalen.
Geen kenteken.
Ik woensdag ophalen en heb hem ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
vontrapp schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:37:
rode modellen en P's hebben blijkbaar aanzienlijk meer geduld nodig

Kun je nagaan als je een rode P hebt besteld zoals ik.
Had je niet een wit/wit besteld?

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 13:05
Hier ook een P besteld (blauw). Zoals in de beginpost vermeld wordt er in batches gebouwd. Er zijn dus een tijdje SR's gebouwd en die zijn nu wel zo'n beetje uitgeleverd. Op de boten die nu onderweg zijn is te verwachten dat er meer LR en P modellen op zullen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Rixard schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:47:
Hier ook een P besteld (blauw). Zoals in de beginpost vermeld wordt er in batches gebouwd. Er zijn dus een tijdje SR's gebouwd en die zijn nu wel zo'n beetje uitgeleverd. Op de boten die nu onderweg zijn is te verwachten dat er meer LR en P modellen op zullen staan.
NOu ik hoop dat de mijne nog ergens op 1 van de boten staat :|

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ze stellen inderdaad het geduld van de P-bestellers aardig op proef!
Hier idem een P via LM op 2-10 besteld, op 16-10 een RN en daarna complete radiostilte.

Ik zie wel mijn auto (nog met zilveren velgen) in mijn account, maar geen VIN aangezien ik blijkbaar een secundary account heb. Ik vermoed dus dat ik ook geen VIN in de bron zal gaan ontdekken, pas wanneer deze vermeld wordt bij de leveringsafspraak. Zo ging het ook bij een collega

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:53:
Ze stellen inderdaad het geduld van de P-bestellers aardig op proef!
Hier idem een P via LM op 2-10 besteld, op 16-10 een RN en daarna complete radiostilte.

Ik zie wel mijn auto (nog met zilveren velgen) in mijn account, maar geen VIN aangezien ik blijkbaar een secundary account heb. Ik vermoed dus dat ik ook geen VIN in de bron zal gaan ontdekken, pas wanneer deze vermeld wordt bij de leveringsafspraak. Zo ging het ook bij een collega
Als je jouw auto in je account ziet, betekent dat volgens mij dat je RN is gekoppeld aan je account en zou je de VIN ook moeten kunnen vinden als die bekend wordt (ik kan dat zelf niet bevestigen, want ik kan zelf uberhaupt geen auto/RN zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yec
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-07 20:30

yec

Zou morgen mijn Tesla ophalen, maar dat lijkt spaak te lopen door Tesla;
Mijn leasemaatschappij wil een eindfactuur voor de contracten. Vrijdag met Tesla gebeld en kreeg de belofte dat het uiterlijk vrijdag avond op mijn account zou staan. Dit is dus niet het geval. Net na 30 minuten aan de lijn de boodschap dat ze gaan bellen en van het gesprek afgetrapt. Dus 30 min voor niks aan de lijn. Vervolgens met de leasemaatschappij gebeld, zij vertelden dat het vaker misgaat bij Tesla.

Mega frustrerend begin aan iets wat eigenlijk heel leuk moet zijn. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markboss schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:55:
[...]

Als je jouw auto in je account ziet, betekent dat volgens mij dat je RN is gekoppeld aan je account en zou je de VIN ook moeten kunnen vinden als die bekend wordt (ik kan dat zelf niet bevestigen, want ik kan zelf uberhaupt geen auto/RN zien).
Ik zie inderdaad enkel de configuratie van de door mijn bestelde auto, maar kan er verder niets mee.
Als ik bijvoorbeeld iets in mijn account aanpas (de communicatievoorkeuren) en dan opsla, dan krijg ik een melding met iets van een secundary account en zie ik dus ook dat de aanpassingen niet zijn opgeslagen. Ik zie ook enkel mijn mailadres en nergens kan ik mijn telefoonnummer toevoegen, wat ik ook probeer. Volgens mijn LM hebben zij mijn telnummer wel aan Tesla doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
yec schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:55:
Zou morgen mijn Tesla ophalen, maar dat lijkt spaak te lopen door Tesla;
Mijn leasemaatschappij wil een eindfactuur voor de contracten. Vrijdag met Tesla gebeld en kreeg de belofte dat het uiterlijk vrijdag avond op mijn account zou staan. Dit is dus niet het geval. Net na 30 minuten aan de lijn de boodschap dat ze gaan bellen en van het gesprek afgetrapt. Dus 30 min voor niks aan de lijn. Vervolgens met de leasemaatschappij gebeld, zij vertelden dat het vaker misgaat bij Tesla.

Mega frustrerend begin aan iets wat eigenlijk heel leuk moet zijn. :( :( :(
Wat is je leasemaatschappij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:00:
[...]

Ik zie inderdaad enkel de configuratie van de door mijn bestelde auto, maar kan er verder niets mee.
Als ik bijvoorbeeld iets in mijn account aanpas (de communicatievoorkeuren) en dan opsla, dan krijg ik een melding met iets van een secundary account en zie ik dus ook dat de aanpassingen niet zijn opgeslagen. Ik zie ook enkel mijn mailadres en nergens kan ik mijn telefoonnummer toevoegen, wat ik ook probeer. Volgens mijn LM hebben zij mijn telnummer wel aan Tesla doorgegeven.
Is er een "beheer" knop te vinden? Zo ja, dan kan je op die pagina de VIN vinden. Zo niet, dan wordt het (net als bij mij) gewoon afwachten en hopen dat Tesla of je LM je ooit een mailtje/SMS stuurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

markie-mark schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:56:
[...]

vraag ik mij ook af. Als je met meerdere mensen een auto rijdt, vrouw, kind, gebruik je dan allemaal de zelfde accountgegegvens in de app?

Overigens geen vin, geen auto, geen niks....
Voor mijn partner heb ik een nieuwe Tesla-account aangemaakt. Je kan daarna per mail een verzoek indienen om de VIN aan de Tesla-account van je partner te koppelen. Dit had ik al geregeld voor de aflevering van afgelopen vrijdag. Was snel geregeld door Tesla, want mijn vrouw zag me op de app terug komen rijden vanuit A'dam en toen ik klaar was met laden in Badhoevedorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markboss schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:01:
[...]

Is er een "beheer" knop te vinden? Zo ja, dan kan je op die pagina de VIN vinden. Zo niet, dan wordt het (net als bij mij) gewoon afwachten en hopen dat Tesla of je LM je ooit een mailtje/SMS stuurt.
Ja, ik zie een knop 'beheer'. Maar helaas, geen VIN....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:06:
[...]

Ja, ik zie een knop 'beheer'. Maar helaas, geen VIN....
Dan heb je nog geen VIN, maar zodra je die wel hebt kun je die op die beheer pagina vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:01:
[...]

Voor mijn partner heb ik een nieuwe Tesla-account aangemaakt. Je kan daarna per mail een verzoek indienen om de VIN aan de Tesla-account van je partner te koppelen. Dit had ik al geregeld voor de aflevering van afgelopen vrijdag. Was snel geregeld door Tesla, want mijn vrouw zag me op de app terug komen rijden vanuit A'dam en toen ik klaar was met laden in Badhoevedorp.
Je kunt toch ook gewoon aan je partner je inlog-gegevens geven? Waarom een 2e account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Mesque schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:45:

[...]

Heb je je eigen reservering nog wel in je eigen account staan? Als dat zo is dan staat je reservering nog gewoon en zou het imo gewoon goed moeten komen.
Jep mijn bestelling staat nog in m’n eigen account! Ik hoop idd maar dat t goed komt haha!
Thanks voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin schlee
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-12-2019
Ik heb een auto uit de voorraad aangeklikt en ik vraag me af of deze nu wel of niet in NL is. Ik lees dat diverse mensen met Tesla bellen alleen kom ik het menu van 013 799 9525 (algemeen nummer) niet echt heel erg ver. m.a.w. hoe krijg ik iemand aan de lijn die mij kan helpen :)

[ Voor 3% gewijzigd door justin schlee op 18-11-2019 11:12 . Reden: duidelijk maken dat er geen persoongegevens in staan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
  • Laatst online: 27-07-2024
Markboss schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:35:
[...]

Dit kan zijn doordat ze je eerst op 22-11 hebben ingedeeld, maar (zoals velen) vervolgens hebben verplaatst naar 27-11. Dit omdat ze 21-26 nov blijkbaar niet leveren ivm verhuizing.

Ik wacht nog steeds op een VIN.. rode modellen en P's hebben blijkbaar aanzienlijk meer geduld nodig ;)
21e leveren ze wel hoor, ik heb een afspraak staan om 11:00 uur..die was dus al een week vooruitgeschoven en daar is dus over nagedacht bij Tesla. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
  • Laatst online: 27-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:01:
[...]

Hoe en waar kan je dit verzoek indienen? wil ik ook.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yec
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-07 20:30

yec

Mesque schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:00:
[...]
Wat is je leasemaatschappij?
Volkswagen Bank (financial lease), ben ZZP'er en moet daarom de documentatie overdracht zelf coordineren. Maar dat gaat helaas niet heel vlot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Mesque schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:45:
[...]

Idem. Hoelaat mag je hem ophalen en heb je je kenteken al?

[...]

[...]

Ik woensdag ophalen en heb hem ook nog niet.
Half 2, ik heb mijn kenteken een week of 2 nu denk ik. PD op het einde. Kreeg hem via de chat en aan de telefoon toen ze belde of de afspraak bij mij bekend was en of ik nog een andere leaseauto had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

justin schlee schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:11:
Ik heb een auto uit de voorraad aangeklikt en ik vraag me af of deze nu wel of niet in NL is. Ik lees dat diverse mensen met Tesla bellen alleen kom ik het menu van 013 799 9525 (algemeen nummer) niet echt heel erg ver. m.a.w. hoe krijg ik iemand aan de lijn die mij kan helpen :)
Menu 5-1-1 al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markie-mark
  • Laatst online: 16-03-2024
Uitstekende keus! Ik precies hetzelfde. Laten we veld toevoegen aan sheet, ik heb 18:09u besteld... :)

M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
@cronixx @Markboss @Verwijderd

Bij een secundair account kun je een VIN vinden.

Maar zoals TM3P al aangaf had hij een collega die pas een vin kreeg na zijn afspraak sms.
Ik kan dit bevestigen, want ik heb ook zo'n collega.

Daarnaast had een andere collega 10 dagen na bestelling een VIN in source.

Beide LM

No arrow to pull on

[ Voor 4% gewijzigd door Tomas_ op 18-11-2019 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:44
Pure speculatie. Er zijn nog zoveel SR+ die geleverd moeten worden, in ieder geval 1 voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 24-09 01:56
Ik hoop echt dat iemand vandaag meldt dat ze een VIN hebben gekregen.. er zijn al 1 week lang geen grote VIN bommen afgegaan.. Ik snap dat geduld hebben een schone zaak is, maar Tesla vindt het blijkbaar al heel moeilijk om te zeggen of je dit jaar een M3 in ontvangst mag nemen of volgend jaar pas...

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:44
Zebesco030 schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:29:
Ik hoop echt dat iemand vandaag meldt dat ze een VIN hebben gekregen.. er zijn al 1 week lang geen grote VIN bommen afgegaan.. Ik snap dat geduld hebben een schone zaak is, maar Tesla vindt het blijkbaar al heel moeilijk om te zeggen of je dit jaar een M3 in ontvangst mag nemen of volgend jaar pas...
Hoezo moeilijk? Alle bestellingen voor 14-10 worden in 2019 geleverd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElonDusk
EN MIJN SR+ ooooookkkkkkk!!

Model 3

Pagina: 1 ... 190 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.