Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:18
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2019 @ 08:42:
[...]
Glassex juist niet doen! Laat een laagje achter waar nieuw vuil makkelijk op hecht!

Waarmee wel weet ik alleen niet
Glassex doe je al snel te veel van en dan wordt het juist 'vettig'. Als je het met beleid doet en dus echt weinig dan werkt het spul prima om te ontvetten. Daarna nadoen met een schone doek met water en dan daarna met wat papier. Werkt perfect om voorruiten mee schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 06-12-2022
Interessante is dat de JA nog niet op de aankomsttijden voor Port of Amsterdam staat. Gezien de aanstaande verhuizing op de koopman kade lijkt het dus niet onlogisch dat ze na Zeebrugge eerst Engeland doen ofzo en dan Amsterdam of helemaal niet Amsterdam of....?

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer Konijn
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 27-11-2024

Meneer Konijn

Mijn naam is haas.

DLodder schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 23:13:
Iedereen die nog een keyfob wil bestellen; blijkbaar hoeft dit niet meer via de Amerikaanse Tesla shop. Kan gewoon lokaal nu:

https://shop.tesla.com/en_nl/product/model-3-key-fob
Die gaat op mijn verlanglijstje voor sinterklaas O+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2019 @ 08:04
[...]

Hoe kan dat dan?! Op het kentekenbewijs staat ook je laatste cijfers van het VIN. Dus rdw kan toch niet 2 keer een VIN koppelen?

[...]
Ik weet het ook niet, alleen dat er twee mannen bij eenzelfde auto stonden met hetzelfde kenteken op hun bewijsje. En dat het na even uitzoeken goedgekomen is. Dat dan weer wel.

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miepz78 schreef op zondag 17 november 2019 @ 09:04:
[...]

Ik weet het ook niet, alleen dat er twee mannen bij eenzelfde auto stonden met hetzelfde kenteken op hun bewijsje. En dat het na even uitzoeken goedgekomen is. Dat dan weer wel.
Voor je buurman wel ja 🤣
En die ander?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-09 22:10
Thanks, dat je nog zover terug hebt gebladerd en de moeite neemt om te antwoorden. Geweldig! Goed om te weten.
Louis schreef op zondag 17 november 2019 @ 08:46:
[...]

In mijn account staat ook geen 06... alleen ben ik ff langs gegaan toen ik in de buurt was. Tesla had wel mijn 06.

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2019 @ 09:12:
[...]

Voor je buurman wel ja 🤣
En die ander?!
Naar wat ik begreep stond zijn eigen auto er ook. Het was hooguit wat meer wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:35
Nou, eindelijk ook de eindfactuur. Ruim op tijd 2 dagen voor levering :-)

Nu zie ik alleen dat de registratiedetails nog op mijn prive zijn ipv zakelijk. Niet op de factuur, maar wel in de mail. Morgen maar weer even bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devian schreef op zondag 17 november 2019 @ 08:49:
[...]

De Volvo is vanaf €63k...klik een paar opties aan en hij is zo 10k duurder dan de Tesla.
De R-Design polestar is prima uitgerust.
Vooral met Tesla is het lastig vergelijken. Tesla kun je opties als HUD of automatische kofferbak niet aanklikken. Of gelaagde ruiten rondom, ideaal! Laptop gewoon in de auto laten liggen, ze komen er toch niet bij...

Aan de andere kant heb je opties bij de model 3 standaard: elektronisch verstelbare passagiers stoel, verwarmbare achterstoelen.

Lastig vergeljjken en het hoeft gelukkig ook niet dankzij 4% bijtelling 🤣

Maar in de toekomst zal tesla prijzen moeten gaan aanpassen naar beneden en verdiepen binnen model lijnen. Nieuw Model S bijvoorbeeld... Echt niet volgend jaar al.

Ben heel benieuwd wat de toekomst gaat brengen!

Ik rijd nu een halve week en vind het heerlijk rijden. De update met 5% vermogen en range is binnen, maar ik merk er echt niets van.

Verbruik ligt bij mij redelijk hoog, rond de 22kwh per 100km. Ik denk dat het door sentry mode komt. Ik verlies zo’n 40 km per 24 uur sentry mode. Als je dan maar 50 km op de dag rijdt, hakt het verbruik van sentry mode erin.

Langere ritten heb ik op zijn best 18kwh per 100km gered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2019 @ 08:04:
[...]

Het zal je verbazen, maar niet iedereen wil per se elektrisch. Toevallig dit weekend in een S60 T8 Polestar gereden en die is écht sneller dan mijn Model 3 AWD.

Wat denk je dat die kost?
63k, hetzelfde als mijn model 3...

Ik zou hem nooit gaan rijden vanwege 22% bijtelling. Maar nu de bijtelling op EV’s omhoog gaat naar uiteindelijk 22% zie ik echt geen reden om zo’n S60 niet te overwegen boven een Model 3 voor gelijke kosten.
Een S60-T8 kost je minimaal 64.995. Dat is dan nog zonder veel van de opties die je standaard wel op een Model 3 krijgt. Voor 65k heb je ook een Model 3 P. Die is toch echt veel sneller dan de S60-T8. Je vergelijkt hem misschien met je eigen LR AWD. Die is geen 65k. Daarbij, met wat opties zit de S60-T8 op minimaal 70k.

Tegen de tijd dat EVs op 22% zitten, zijn auto's zoals de S60-T8 nog veel duurder. Als die dan al nog te koop zijn. De prijzen worden wel aangepast door de overheid in het voordeel van Tesla. Brandstof auto's worden gewoon steeds duurder.

[ Voor 5% gewijzigd door Inspired op 17-11-2019 09:51 ]

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook VIN van 8 november en eindfactuur ook 8 november. Mail gehad met levering tussen 21 en 29 november. Contact gehad met Tesla en die zeiden dat de auto al in amsterdam stond en dat de levering voor nu op 25 november staat. Verder niets meer gehoord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:05
Zullen we geen groot bijtelling topic openen?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:23
Volgen jullie Morton Grove een beetje op Twitter? Als je nu in Duitlang een LR model bestelt verwachten ze hem in februari te leveren.

Tevens ligt de Jasper Arrow maar 1.5 dag in Zeebrugge terwijl er minimaal 2 nodig zijn om alles uit te laden.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Conifeer
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 15-09 23:26
5 dagen tesla nu
Verbruik thuis van 8 kwh per dag naar 60 kwh per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:16

The Third Man

The Third Jellyfish

asing schreef op zondag 17 november 2019 @ 10:17:
Tevens ligt de Jasper Arrow maar 1.5 dag in Zeebrugge terwijl er minimaal 2 nodig zijn om alles uit te laden.
Ja en wat zegt hij er recht onder "This points to a secondary location w. Tesla cars - Amsterdam? Southampton?". Oftewel wat hier al redelijk werd aangenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:23
Conifeer schreef op zondag 17 november 2019 @ 10:19:
5 dagen tesla nu
Verbruik thuis van 8 kwh per dag naar 60 kwh per dag
Dat is 52kWh extra, jij zet hem bijna leeg aan de paal? :P

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Conifeer
  • Laatst online: 15-09 23:26
asing schreef op zondag 17 november 2019 @ 10:24:
[...]

Dat is 52kWh extra, jij zet hem bijna leeg aan de paal? :P
Rij erg veel en hard de eerste dagen, zal wel minder worden later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere Kwal schreef op zondag 17 november 2019 @ 10:23:
[...]
Ja en wat zegt hij er recht onder "This points to a secondary location w. Tesla cars - Amsterdam? Southampton?". Oftewel wat hier al redelijk werd aangenomen.
Lijkt mij zeer onaannemelijk dat ze de fabriek die nu zo hard moet draaien, even hebben omgezet maar linksrijdend..

Maar alles is mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conifeer schreef op zondag 17 november 2019 @ 10:30:
[...]

Rij erg veel en hard de eerste dagen, zal wel minder worden later
Wat is jouw gemiddelde verbruik sinds je hem hebt?

Ik doe niet heel gek, alleen af en toe gas: 212 wh per km

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

carpebios schreef op zondag 17 november 2019 @ 10:10:
Zullen we geen groot bijtelling topic openen?
Dat kan prima in Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 of Keuze leaseauto - Deel 5

Kunnen we het beperkt houden tot alles wat betrekking heeft op bestelling en levering? Thanks! :*)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canster
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-03-2022
Net even check gedaan maar nog steeds alleen RN in de pagina. Wel een VIN in de bron sinds 8 Nov. + mail levering 22-29 Nov maar verder geen sms of kenteken ? Nog meer mensen die dit hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canster schreef op zondag 17 november 2019 @ 12:36:
Net even check gedaan maar nog steeds alleen RN in de pagina. Wel een VIN in de bron sinds 8 Nov. + mail levering 22-29 Nov maar verder geen sms of kenteken ? Nog meer mensen die dit hebben ?
wel een VIN van 8 nov.. geen mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Tussen 21 en 28 zouden ze toch niet uitleveren? Of was dit een fabeltje?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-09 11:19
Geen fabel. 21-26nov gaan ze verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vontrapp
  • Laatst online: 08-03-2021
Het lijkt erop dat Tesla twee dagen geleden een soort computer reset heeft gedaan. Ineens andere auto's in je account, een engelstalige applicatie die allleen voor de VS gold.
Alles lijkt nu weer normaal, behalve dat ik nog steeds zilveren velgen en geen VIN heb. Bestelling en RN september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-09 16:31

Fab1Man

Live life to the fullest

Fraai dat er zo goed omgegaan wordt met de excel sheet. Iemand heeft mijn entry dus aangepast, waardoor iemand met LM ALD zich nu voordoet als mij? Kan diegene dit nog terugdraaien, want mijn entry is dus compleet weg, incl. datums. Volgens de sheet heb ik nu een LR AWD Zwart, terwijl ik erin stond met een P Blauw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vontrapp schreef op zondag 17 november 2019 @ 12:46:
Het lijkt erop dat Tesla twee dagen geleden een soort computer reset heeft gedaan. Ineens andere auto's in je account, een engelstalige applicatie die allleen voor de VS gold.
Alles lijkt nu weer normaal, behalve dat ik nog steeds zilveren velgen en geen VIN heb. Bestelling en RN september.
Pfoeh bestelling in september en nog steeds geen VIN? Dan zit het niet mee.. :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joostwit
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-07-2021
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2019 @ 12:42:
[...]

wel een VIN van 8 nov.. geen mail
Hier ook vin 8-11 en mail levering 22/29 - 11. Gebeld met delivery en kreeg toen mijn kenteken G- ...- RN. Dame zei dat mijn auto staat op de boot die 25-11 aankomt <+:). Verder nog geen eindfactuur / sms ... complete stilte en hopen op sms komende week.

M3 | SR+ | MS | Zwart | 19" |Trekhaak | Besteld 20-9 | RN 20-9 | VIN 8-11 | Afhalen 9-12 | geen LM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
Boterham71 schreef op zondag 17 november 2019 @ 12:46:
Geen fabel. 21-26nov gaan ze verhuizen.
Dit is een fabel joh dat zou betekenen dat ze de levering eventjes stopzetten en dan vrolijk gaan verhuizen ? Denk dat dit een actie is wat ze simultaan zullen doen dus uitlevering gaat door en tegelijk ook verhuizen naar nieuwe locatie. Waar haal je dit in godsnaam vandaan ? Werk je bij Tesla ? Was je erbij toen dit besloten werd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
joostwit schreef op zondag 17 november 2019 @ 13:11:
[...]

Hier ook vin 8-11 en mail levering 22/29 - 11. Gebeld met delivery en kreeg toen mijn kenteken G- ...- RN. Dame zei dat mijn auto staat op de boot die 25-11 aankomt <+:). Verder nog geen eindfactuur / sms ... complete stilte en hopen op sms komende week.
Wat is jouw besteldatum ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostwit
20-9

M3 | SR+ | MS | Zwart | 19" |Trekhaak | Besteld 20-9 | RN 20-9 | VIN 8-11 | Afhalen 9-12 | geen LM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vontrapp
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2019 @ 12:56:
[...]

Pfoeh bestelling in september en nog steeds geen VIN? Dan zit het niet mee.. :?
Volgens mij geldt dit voor alle performance bestellingen...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autopilot
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-07-2023
Hier 2-9 besteld, wel RN, nog geen VIN, sms oid.

Restrictie stond op 18-11 maar werd 11-11 eraf gehaald.

Hoop nog stiekem dat november wordt geleverd maar geloof ik niet meer in

Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vontrapp
12-09 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markie-mark
  • Laatst online: 16-03-2024
Wij van de P's zitten in het verdomhoekje. Het is niet anders, geduldig een schone zaak.

WAAR BLIJFT DE AUTO???? :(
vontrapp schreef op zondag 17 november 2019 @ 13:16:
[...]

Volgens mij geldt dit voor alle performance bestellingen...........

M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:16

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op zondag 17 november 2019 @ 12:06:
[...]

Lijkt mij zeer onaannemelijk dat ze de fabriek die nu zo hard moet draaien, even hebben omgezet maar linksrijdend..

Maar alles is mogelijk!
Wat bedoel je precies? Er wordt door dezelfde fabriek RHD en LHD exemplaren gemaakt. Er wordt soms nog wel eens een grote groep LHD gespot in SF waardoor er een duidelijkere indicatie is dat het schip ook langs Southhampton gaat, maar dat is hier niet het geval geweest. Echter als Morten Grove dan beide bestemmingen noemt sluit hij het dus ook niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 11:59
Canster schreef op zondag 17 november 2019 @ 13:12:
[...]

Dit is een fabel joh dat zou betekenen dat ze de levering eventjes stopzetten en dan vrolijk gaan verhuizen ? Denk dat dit een actie is wat ze simultaan zullen doen dus uitlevering gaat door en tegelijk ook verhuizen naar nieuwe locatie. Waar haal je dit in godsnaam vandaan ? Werk je bij Tesla ? Was je erbij toen dit besloten werd ?
Dat ze gaan verhuizen dat is een feit, naar een groter stuk terrein op Koopman ivm. het leveren van meer auto's per dag dan dat ze nu op dit moment kunnen. Dit is door meerdere mensen bevestigd die een auto afgelopen week hebben afgehaald en dit gevraagd hebben aan de medewerkers al daar. Ook hebben meerdere mensen dit bericht gehad vanuit Tesla omdat hun levering daarom is verplaatst. Ook was dit bevestigd door Morten Grove op Twitter. Het is alleen nog de vraag of dit nu 21-26 nov is of dat dit korter wordt (2 dagen), dit heb ik ook hier nog voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 08:05

Preaper

...

Het is in ieder geval een feit dat de planning is dat ze vanaf 27-nov weer gaan leveren, want meerdere mensen (en ondere andere ik) hebben dan hun afspraak.

Ik objecteer, u eer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
For what it’s worth: een tesla medewerker vertelde me begin deze week aan de telefoon dat ze naar een ander digitaal (intern) systeem gaan voor het tracken van orders en zo. Zou wellicht een verklaring kunnen zijn van de veranderingen in de tesla accounts.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
photovoltaic schreef op zondag 17 november 2019 @ 13:36:
[...]

Dat ze gaan verhuizen dat is een feit, naar een groter stuk terrein op Koopman ivm. het leveren van meer auto's per dag dan dat ze nu op dit moment kunnen. Dit is door meerdere mensen bevestigd die een auto afgelopen week hebben afgehaald en dit gevraagd hebben aan de medewerkers al daar. Ook hebben meerdere mensen dit bericht gehad vanuit Tesla omdat hun levering daarom is verplaatst. Ook was dit bevestigd door Morten Grove op Twitter. Het is alleen nog de vraag of dit nu 21-26 nov is of dat dit korter wordt (2 dagen), dit heb ik ook hier nog voorbij zien komen.
Maar het lijkt me zeer inefficiënt om de uitgeladen M3’s te gaan verplaatsen. Logischer zou zijn om de M3’s die al op de kade staan daar ook uit te leveren en de eerst aankomende boot op het nieuwe terrein uit te laden. Dat kost in principe geen tijd, behalve wat dubbele uitlevertentjes...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canster
Tammestein schreef op zondag 17 november 2019 @ 13:42:
[...]

Maar het lijkt me zeer inefficiënt om de uitgeladen M3’s te gaan verplaatsen. Logischer zou zijn om de M3’s die al op de kade staan daar ook uit te leveren en de eerst aankomende boot op het nieuwe terrein uit te laden. Dat kost in principe geen tijd, behalve wat dubbele uitlevertentjes...
Mee eens kan me niet voorstellen dat ze eerst auto's gaan verplaatsen en dan gaan uitleveren.. denk dat de lading uit de JA op het nieuwe terrein zal komen en dat alles wat nog staat gewoon wordt uitgeleverd in de komende weken.. denk dat enige wat anders zal zijn dat de mensen een ander adres gaan krijgen en op de nieuwe locatie worden afgezet vanaf Sloterdijk. Er werd ook een aantal posts terug gezegd dat iemand te horen had gekregen dat de auto's die toebehoren aan de Vin's van 8 november al in Nederland waren ? Iemand nog een ander theorie 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Canster op 17-11-2019 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foody
  • Niet online
Dit is geen fabel ben ook verplaatst van 21-11 naar 27-11 met deze uitleg telefonisch
Canster schreef op zondag 17 november 2019 @ 13:12:
[...]

LR AWD/Midnight Silver Metallic/18" Aero/zwart/trekhaak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tychonb
  • Registratie: November 2013
Ben benieuwd of de Model 3 die nu op de boot staan allemaal 2020 modellen zijn.

LR AWD / Zwart / Aero / Zwart Int / Trekhaak / Besteld 16/10 / RN 16/10 / VIN 27/11/ Ref https://ts.la/tychon34563

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
Foody schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:02:
Dit is geen fabel ben ook verplaatst van 21-11 naar 27-11 met deze uitleg telefonisch

[...]
De gemiddelde Tesla medewerker die weet zelf niet eens wat er aan de hand is. Naar mijn mening roepen ze maar wat net wat het beste uitkomt en de klant weer geduldig blijft afwachten gezien de deadline blijven ze gewoon uitleveren alleen zijn een aantal mensen verplaatst qua afleverdatum omdat er mankementen waren met de 12 volt accu's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
markie-mark schreef op zondag 17 november 2019 @ 13:30:
Wij van de P's zitten in het verdomhoekje. Het is niet anders, geduldig een schone zaak.

[...]
Ik heb een P "uit voorraad" besteld deze week en ik kreeg een mail van Tesla met een verwachte leverdatum tussen 1 en 8 december. Dus ik denk dat de meeste P's rond die tijd worden uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippemarquet
  • Laatst online: 18-03-2021
Kan iemand me vertellen hoe ik kan checken of ik een secundair account heb of een primair?

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
philippemarquet schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:28:
Kan iemand me vertellen hoe ik kan checken of ik een secundair account heb of een primair?

Alvast dank!
- Geen config, alleen een rode S en grijze X
- Geen RN
- Geen VIN
- In account alleen je e-mail adres, die je niet kan aanpassen.

Dan heb je het zogenaamde beruchte Secundairy account

[ Voor 7% gewijzigd door Tammestein op 17-11-2019 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
Canster schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:05:
[...]

De gemiddelde Tesla medewerker die weet zelf niet eens wat er aan de hand is. Naar mijn mening roepen ze maar wat net wat het beste uitkomt en de klant weer geduldig blijft afwachten gezien de deadline blijven ze gewoon uitleveren alleen zijn een aantal mensen verplaatst qua afleverdatum omdat er mankementen waren met de 12 volt accu's
In totaal gaat het om 4 werkdagen, want er zit ook een weekend tussen. Maar goed we zullen horen tegen die tijd wie er wel een auto heeft kunnen afhalen op 21/22 of 25/26 @ koopman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dplr56
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02-09 08:15
photovoltaic schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:33:
[...]
In totaal gaat het om 4 werkdagen, want er zit ook een weekend tussen. Maar goed we zullen horen tegen die tijd wie er wel een auto heeft kunnen afhalen op 21/22 of 25/26 @ koopman.
Weekend doen ze niet aan bij Tesla, want zoals ik begreep gaan de uitleveringen dan gewoon door. In ieder geval de zaterdagen. ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:06
Canster schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:00:
[...]

Mee eens kan me niet voorstellen dat ze eerst auto's gaan verplaatsen en dan gaan uitleveren.. denk dat de lading uit de JA op het nieuwe terrein zal komen en dat alles wat nog staat gewoon wordt uitgeleverd in de komende weken.. denk dat enige wat anders zal zijn dat de mensen een ander adres gaan krijgen en op de nieuwe locatie worden afgezet vanaf Sloterdijk. Er werd ook een aantal posts terug gezegd dat iemand te horen had gekregen dat de auto's die toebehoren aan de Vin's van 8 november al in Nederland waren ? Iemand nog een ander theorie 8)7
Denk ook aan de infrastructuur zoals ict systemen, ontvangstruimtes tenten, dat gaan ze vast niet dubbel asnschaffen voor een week. Daarnaast zal die infrastructuur ook nog eens vergroot worden om meer uit te kunnen leveren.

Dus beter eerst een week offline om alles goed in te richten voor de big bang. En daar full pull uitleveren. Wellicht haln ze die week dan wel in 2 dagen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
photovoltaic schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:33:
[...]

We weten het allemaal niet maar heb te vaak gelezen Tesla medewerker zegt dit of dat... als ze 350 - 400 auto's kunnen uitleveren op een dag dan zou het heel raar zijn zeker gezien de deadline en wat er nog aankomt om zomaar 4 werkdagen niets te doen. We gaan het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
Tomas_ schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:37:
[...]

Denk ook aan de infrastructuur zoals ict systemen, ontvangstruimtes tenten, dat gaan ze vast niet dubbel asnschaffen voor een week. Daarnaast zal die infrastructuur ook nog eens vergroot worden om meer uit te kunnen leveren.

Dus beter eerst een week offline om alles goed in te richten voor de big bang. En daar full pull uitleveren. Wellicht haln ze die week dan wel in 2 dagen in.
Klinkt niet logisch om iets wat werkt zomaar te stoppen en dan risico nemen om big bang te gaan doen.. zeker gezien de risico dat je tegen problemen aan kan lopen bij de opstart dus simultaan scenario lijkt mij meest logische

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• afelium
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-07 19:21

[...]
Julie halen ons straks allemaal weer in met die P.

Tesla model 3 LR AWD 2019, Tesla model Y rwd sr 2025

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tomas_
Canster schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:40:
[...]

Klinkt niet logisch om iets wat werkt zomaar te stoppen en dan risico nemen om big bang te gaan doen.. zeker gezien de risico dat je tegen problemen aan kan lopen bij de opstart dus simultaan scenario lijkt mij meest logische
Dat is geen risico, maar noodzaak om alles uit te kunnen leveren. Doormodderen op de koopman kade gaat anders problemen opleveren. Dan kun je beter ergens anders opschalen. Soms moet je een stapje terug doen om er tien vooruit te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
Tomas_ schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:46:
[...]

Dat is geen risico, maar noodzaak om alles uit te kunnen leveren. Doormodderen op de koopman kade gaat anders problemen opleveren. Dan kun je beter ergens anders opschalen. Soms moet je een stapje terug doen om er tien vooruit te kunnen doen.
Lees even goed terug waar lees jij dat het niet noodzakelijk is of niet nodig ? Mee eens ze moeten dit doen alleen de manier waarop jij het omschrijft is niet logisch want je hebt te maken met een deadline wat niet even een pakje melk bestellen is bij de melkboer.. dus even stoppen en 1500 auto's niet leveren en dan opnieuw opstarten en dit weer goedmaken ? Maar wie weet heb jij gelijk :) ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Canster op 17-11-2019 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
Het is heel simpel, als je moet verhuizen moet je spullen afbreken en je ict uitzetten.

Dan kun je dus niet uitleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canster
Hier nog steeds alleen RN en VIN in de bron 😶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
Tomas_ schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:46:
[...]

Precies op dit moment kunnen ze max. zo'n 500-600 leveringen per dag doen. In december willen ze tegen de 1000 gaan doen. Dit is ook wel nodig aangezien ze straks van 3 boten auto's moeten gaan leveren (en dan is nog niet eens de JA mee gerekend) en ergens kwijt moeten. We hadden het eerder op het forum over dat het niet anders kan dat ze ook weer moesten uitwijken naar Tilburg en daar ook gaan leveren om die aantallen te halen, maar als ze dus het terein vergroten en meer tenten, personeel en efficiënter te werk gaan dan kunnen ze alsnog alleen in A'dam blijven leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
Tomas_ schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:57:
Het is heel simpel, als je moet verhuizen moet je spullen afbreken en je ict uitzetten.

Dan kun je dus niet uitleveren.
Weet niet wat jij voor ogen hebt maar het is geen supercomputer wat ze moeten opbouwen ? Gewoon een paar laptops en connectie naar RDW en hun eigen backoffice systeem dat is zo geregeld en kan je tegelijk proces voortzetten en richten op uitlevering 1000 auto's per dag in Amsterdam

[ Voor 6% gewijzigd door Canster op 17-11-2019 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster

[ Voor 53% gewijzigd door Canster op 17-11-2019 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
Knip.

[ Voor 62% gewijzigd door Outerspace op 17-11-2019 19:09 . Reden: Maak een TR aan ;-) ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
Canster schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:59:
[...]

Weet niet wat jij voor ogen hebt maar het is geen supercomputer wat ze moeten opbouwen ? Gewoon een paar laptops en connectie naar RDW en hun eigen backoffice systeem dat is zo geregeld en kan je tegelijk proces voortzetten en richten op uitlevering 1000 auto's per dag in Amsterdam
Als het zo zou zijn als jij schetst, dan zouden ze dat wel doen lijkt mij toch. Alleen doen ze het niet.

En dat heeft een reden. Dit soort zaken heeft meer voeten in de aarde. Denk aan andere logistiek, inwerken van mensen enz enz. Als je denkt dat het alleen een paar laptopjes betreft dan onderschat je dit soort operatie. Ik heb hier vaak mee te maken met mijn werk, dus heb wel ervaring met dit soort transities. Het valt vaak tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostwit schreef op zondag 17 november 2019 @ 13:11:
[...]

Ik ook vin 8-11 en dezelfde mail gehad. Wel gelijk eindfactuur ook toen de vin verscheen. Gelijk betaald. Kenteken eindigt ook op RN. Maar tesla kon mij via chat vertellen dat de auto al in amsterdam staat en dat de levering op voor nu op 25-11 staat. Verder geen sms gehad nog.

SR+ white, black en 19 inch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Is dit het grote speculatie topic geworden? :r

Morgen mensen met een aflever afspraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

DLodder schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:23:
[...]

Ik heb een P "uit voorraad" besteld deze week en ik kreeg een mail van Tesla met een verwachte leverdatum tussen 1 en 8 december. Dus ik denk dat de meeste P's rond die tijd worden uitgeleverd.
Weet jij al hoe of wat je gaat doen? Of neem je ze allebei? :+ :P

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincevdg
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-01-2024

[...]
Niet alleen P hoor... Heb een SR+ zonder extra's besteld op 30/9 en ook nog altijd geen VIN... ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tomas_ schreef op zondag 17 november 2019 @ 15:19:
[...]

Als het zo zou zijn als jij schetst, dan zouden ze dat wel doen lijkt mij toch. Alleen doen ze het niet.

En dat heeft een reden. Dit soort zaken heeft meer voeten in de aarde. Denk aan andere logistiek, inwerken van mensen enz enz. Als je denkt dat het alleen een paar laptopjes betreft dan onderschat je dit soort operatie. Ik heb hier vaak mee te maken met mijn werk, dus heb wel ervaring met dit soort transities. Het valt vaak tegen.
Only God and Elon Musk knows...

Btw, en de koopman terminal en andere Tesla medewerkers weten het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 09-04-2021
Vincevdg schreef op zondag 17 november 2019 @ 15:48:
[...]

Niet alleen P hoor... Heb een SR+ zonder extra's besteld op 30/9 en ook nog altijd geen VIN... ;(
Hier exact hetzelfde. 28-9 SR+ besteld, alleen met extra een trekhaak. Stilte sindsdien... begin nu toch aan een “snel leverbaar” te denken.

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
Frome schreef op zondag 17 november 2019 @ 15:43:
[...]

Weet jij al hoe of wat je gaat doen? Of neem je ze allebei? :+ :P
Nee nog niet... Heb nog geen reactie van de LM gehad of ze de reservering voor de Performance kunnen overnemen en wat dat dan extra kost t.o.v. de huidige order voor een LR Blauw 19". Ondertussen heeft de blauwe LR nog steeds geen VIN en de witte P wel. Ik kijk wel even hoe het loopt volgende week.

Als ik bijv. een bericht krijg dat ik eind november / 1e week december ook die blauwe LR kan ophalen en ik voor die P veel papierwerk moet regelen dan laat ik het wel bij de LR. Als het allemaal niet zo ingewikkeld is en ik kan de P sneller geleverd krijgen dan de LR, dan ga ik voor de P.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EuwWLvi.png

[ Voor 21% gewijzigd door DLodder op 17-11-2019 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZGaro schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 17:25:
[...]

Ligt eraan, ik kreeg een bericht waarin stond dat lease auto's niet achtergelaten kunnen worden. Als je een auto inruilt, dan kan je die daar gewoon achterlaten. Dus voor mij geen probleem!
Thanks.. Ik ruil ook mijn auto in dus das dan meteen geregeld!!
Nu nog horen wanneer.... wel VIN in de source sinds 8-11 maar geen taal nog teken.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

DLodder schreef op zondag 17 november 2019 @ 16:03:
[...]

Nee nog niet... Heb nog geen reactie van de LM gehad of ze de reservering voor de Performance kunnen overnemen en wat dat dan extra kost t.o.v. de huidige order voor een LR Blauw 19". Ondertussen heeft de blauwe LR nog steeds geen VIN en de witte P wel. Ik kijk wel even hoe het loopt volgende week.

Als ik bijv. een bericht krijg dat ik eind november / 1e week december ook die blauwe LR kan ophalen en ik voor die P veel papierwerk moet regelen dan laat ik het wel bij de LR. Als het allemaal niet zo ingewikkeld is en ik kan de P sneller geleverd krijgen dan de LR, dan ga ik voor de P.
Je zou verwachten dat er een keer een groot aantal VINs uitgedeeld gaan worden (LR, P en restant SR+). Als die leverdatum klopt van jou dan zou je verwachten dat wij toch ook volgende week ergens een VIN moeten krijgen. Er zal niet 1 witte P op die boot staan.

Er was nog iemand die een P had besteld uit voorraad eind oktober (dacht @svdgraaf ) zijn levertijd was ergens 28/11, maar weet niet of dat is gewijzigd, dat geeft een beetje een indicatie van ‘nieuwe leveringen’.

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZGaro
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-02-2024
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2019 @ 16:16:
[...]

Nu nog horen wanneer.... wel VIN in de source sinds 8-11 maar geen taal nog teken.... 8)7
Ff geduld hebben nog. Ik mag de mijne woensdag ophalen. Pffff duurt lang😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chianti14
  • Laatst online: 08-02-2021
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2019 @ 16:16:
[...]

vin 8.11 ... nu stil ....LR zw zw aereo

LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
Frome schreef op zondag 17 november 2019 @ 16:34:
[...]

Je zou verwachten dat er een keer een groot aantal VINs uitgedeeld gaan worden (LR, P en restant SR+). Als die leverdatum klopt van jou dan zou je verwachten dat wij toch ook volgende week ergens een VIN moeten krijgen. Er zal niet 1 witte P op die boot staan.

Er was nog iemand die een P had besteld uit voorraad eind oktober (dacht @svdgraaf ) zijn levertijd was ergens 28/11, maar weet niet of dat is gewijzigd, dat geeft een beetje een indicatie van ‘nieuwe leveringen’.
Ja lijkt mij ook...
... kan echt niet wachten :9~ als ik toch iets kon doen om sneller die auto in ontvangst te nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostwit
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2019 @ 15:38:
[...]

Ik ook vin 8-11 en dezelfde mail gehad. Wel gelijk eindfactuur ook toen de vin verscheen. Gelijk betaald. Kenteken eindigt ook op RN. Maar tesla kon mij via chat vertellen dat de auto al in amsterdam staat en dat de levering op voor nu op 25-11 staat. Verder geen sms gehad nog.

SR+ white, black en 19 inch
Blijft leuk al die verschillende verhalen. Vol verwachting klopt ons hart <+:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vontrapp
In ieder geval hebben we nu een acceleratietijd van 0-100km in 2,8 seconden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canster
Boterham71 schreef op zondag 17 november 2019 @ 15:13:
[...]

Ik voel echt totaal geen behoefte om me uit te leggen. Doe lekker je eigen onderzoek, knul.
:(:)

[ Voor 42% gewijzigd door Canster op 17-11-2019 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
nvm :)

[ Voor 98% gewijzigd door Boterham71 op 17-11-2019 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miepz78
Tammestein schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:30:
[...]

- Geen config, alleen een rode S en grijze X
- Geen RN
- Geen VIN
- In account alleen je e-mail adres, die je niet kan aanpassen.

Dan heb je het zogenaamde beruchte Secundairy account
Niet helemaal waar. Ik kan al mijn gegevens aanpassen, heb een RN via leaseplan maar die is niet zichtbaar in mijn account. Daar alleen model s en x. Wel mijn persoonlijk referral link onderin het account.
Maar ik kan dus zowel primaire als secundaire contact aanpassen zonder problemen..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Miepz78
Novadecasa schreef op zondag 17 november 2019 @ 15:39:
Is dit het grote speculatie topic geworden? :r

Morgen mensen met een aflever afspraak?
Dat is het toch altijd al geweest? 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miepz78
Miepz78 schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:51:
[...]

Leuk hoor autootje van de boot van Sinterklaas <+:)

Zie ginds komt de roroboot van Elon al aan..
Hij brengt ons onze autootjes, ik zie ze al staan!!
Hoe waaien de Vins hier al heen en al weer
Het is echt te spannend, ik hou het niet meer!!
<+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
Miepz78 schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:13:
[...]

Niet helemaal waar. Ik kan al mijn gegevens aanpassen, heb een RN via leaseplan maar die is niet zichtbaar in mijn account. Daar alleen model s en x. Wel mijn persoonlijk referral link onderin het account.
Maar ik kan dus zowel primaire als secundaire contact aanpassen zonder problemen..
Je zou dan zeggen dat ze een typefout bij jou account gemaakt hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miepz78
Tomas_ schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:21:
[...]

Je zou dan zeggen dat ze een typefout bij jou account gemaakt hebben?
Waarom? Een referral link krijg je alleen als je ergens een bestelling hebt staan begrijp ik. En die heb ik. Dus daar ligt het niet aan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

DLodder schreef op zondag 17 november 2019 @ 16:54:
[...]

Ja lijkt mij ook...
... kan echt niet wachten :9~ als ik toch iets kon doen om sneller die auto in ontvangst te nemen..
Het maakt je volgens mij niet eens uit welke je krijgt, als je er maar 1 krijgt _O- .......je hebt nog gelijk ook

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024
Miepz78 schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:22:
[...]

Waarom? Een referral link krijg je alleen als je ergens een bestelling hebt staan begrijp ik. En die heb ik. Dus daar ligt het niet aan :-)
Idem hier. Ook LP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjejenki schreef op zondag 17 november 2019 @ 15:57:
[...]

Hier exact hetzelfde. 28-9 SR+ besteld, alleen met extra een trekhaak. Stilte sindsdien... begin nu toch aan een “snel leverbaar” te denken.
Je hebt pas 1.5 maand geleden besteld.. valt toch wel mee:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MichaMols
  • Laatst online: 12-08-2021
Kenteken?
Vanochtend een herinneringsemail gehad betreft de levering van aanstaande dinsdag.
Voor het weekend had ik ook contact met Tesla. (via chat) Daar wisten ze me het kenteken wel te melden. Ze vertelden me echter dat ik deze nog niet mocht gebruiken om de verzekering in orde te maken. Dat kon pas 1 dag voor levering. Dit omdat het kenteken nog kon veranderen. Dat is wel heel onwaarschijnlijk toch? Hebben jullie daar ook mee te maken gehad?Verder heb ik geen documentatie over mijn kenteken.

Tesla Model 3
Long Range AWD
Exterieur wit
Interieur wit
Standaard velgen

Status update
27-12-2018 Reserveringsaanbetaling (Direct een RN gekregen)
25-01-2019 Testrit 1 Tilburg
26-02-2019 Testrit 2 Tilburg
23-09-2019 Bestelling geplaatst
23-09-2019 Mail: Bedankt voor de bestelling
23-09-2019 Mail: Volgende stappen voor uw Model 3 levering
19-10-2019 VIN in source 5YJ3E7EB8KF51XXXX
24-10-2019 Mail: Uw verwachte leverdatum
30-10-2019 SMS: Levering > JA
30-10-2019 Mail: De levering van uw Model 3 is verplaatst (Dezelfde datum als in SMS)
31-10-2019 Mail: Tesla | Bevestiging van uw levering
17-11-2019 Mail: Herinnering: Model 3 leveringsafspraak
19-11-2019 Geplande levering | Amsterdam

- Micha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tychonb
Voor degene die binnenkort hun auto kunnen halen: Hebben jullie een 2019 of 2020 model van de Model 3?

LR AWD / Zwart / Aero / Zwart Int / Trekhaak / Besteld 16/10 / RN 16/10 / VIN 27/11/ Ref https://ts.la/tychon34563

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tychonb schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:19:
Voor degene die binnenkort hun auto kunnen halen: Hebben jullie een 2019 of 2020 model van de Model 3?
2020

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaMols
  • Laatst online: 12-08-2021
2019
Zie bovenstaande post voor mijn tijdlijn.

- Micha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Zat nog te denken, als Tesla elke dag tussen de 300-400 autos levert. En dit is het meest actieve Tesla NL forum van Nederland, dan moeten toch alle Tweakers toch allemaal bediend kunnen worden dit jaar of maak ik nu een simpele rekenfout.

Wel erg tof om te zien dat de vraag zo hoog is. Was vandaag bij de bmw dealer waar ik al jarenlang een goede relatie mee heb (zelf bmw rijder ook) en die gaven last te hebben van de model 3 ivm potentiele 3-serie rijders die overstag zijn gegaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tychonb
jzoin2 schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:24:
Zat nog te denken, als Tesla elke dag tussen de 300-400 autos levert. En dit is het meest actieve Tesla NL forum van Nederland, dan moeten toch alle Tweakers toch allemaal bediend kunnen worden dit jaar of maak ik nu een simpele rekenfout.

Wel erg tof om te zien dat de vraag zo hoog is. Was vandaag bij de bmw dealer waar ik al jarenlang een goede relatie mee heb (zelf bmw rijder ook) en die gaven last te hebben van de model 3 ivm potentiele 3-serie rijders die overstag zijn gegaan
Moet voor bijna iedereen wel goed komen. Ze gaan levering per dag ophogen naar bijna het dubbele en er zijn er genoeg onderweg. BMW verliest inderdaad aandeel dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

2020

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Ik heb een 2018 besteld, I want proven technology 🤣

ICE ICE Baby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluuter
  • Laatst online: 20-10-2024
vontrapp schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:01:
In ieder geval hebben we nu een acceleratietijd van 0-100km in 2,8 seconden!
Heb ik wat gemist? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 08:05

Preaper

...

2020

Ik objecteer, u eer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
2020 hier ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:41
2020 :)

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Pagina: 1 ... 189 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.