Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• sknnr.nl
  • Registratie: oktober 2003
  • Nu online

sknnr.nl

Set Back & Relax

Dat zijn de standaard "geen uitgiften weken" voor LMs ivm jaar van uitgiften van wagens... Tesla is hierop uitzondering. No worries hij kom tdit jaar.
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:17:
Arval geeft aan geen auto’s tussen 15-11 en 31-12 uit te leveren. Iemand die hier mee over weet?

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

• Vinslo
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 08:00
marco2152 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:15:
[...]

Zelfde situatie, maar tenaamstelling vond plaats terplekke bij Koopman Car Terminal en het kentekenbewijs wordt nog opgestuurd. Het ligt er dus maar aan.
Zit jij bij een financier die verbonden is aan Tesla? Findio?
Ik zit bij een andere en die gaf aan het geld echt pas na tenaamstelling over te kunnen maken. Daarmee was ter plaatse te naam stellen niet mogelijk.

• marco2152
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 05-12 20:31
Vinslo schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:20:
[...]

Ik zit bij een andere en die gaf aan het geld echt pas na tenaamstelling over te kunnen maken. Daarmee was ter plaatse te naam stellen niet mogelijk.
Findio idd

• TeslaM3
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 12-12 21:38
Vinslo schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:20:
[...]

Nee, geen financiering. Gewoon het aankoopbedrag in één keer afgetikt... :*)

• Miepz78
  • Laatst online: 12-12 23:42
Arval geeft aan geen auto’s tussen 15-11 en 31-12 uit te leveren. Iemand die hier mee over weet?

Via Google lees ik bij een andere LM:
“ In Nederland is de gewoonte ontstaan om de leeftijd (en dus restwaarde) van auto’s in kalenderjaren uit te drukken. Een tegen het eind van het jaar gekentekende auto geldt in januari dus al als één jaar oud. Daarom is tenaamstelling in november/december van uw leaseauto bij XLLease niet aan te bevelen. Want dit vindt u direct terug in een hogere leasepremie.”

Betekent dit 8% voor mij??
Geeft LP ook aan, maar dan met dikke letters; *met uitzondering van volledig elektrische auto’s*. Jij en ik snappen waarom :)

Zie: https://www.leaseplan.com...ice/q/489/457/#FAQ%20Data

Saillant detail dat ik nu zie:

“ Heb jij of heeft je werkgever een nieuwe leaseauto besteld? Of heb je namens je bedrijf één of meerdere bestelling(en) geplaatst? Dan ontvang je deze maand een bericht over de exacte afleverdatum in Mijn LeasePlan.”

Ben benieuwd! ;)

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: nnb levering JAN, op naam DEC ('gegarandeerd'). WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

• TeslaM3
  • Laatst online: 12-12 21:38
marco2152 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:15:
[...]

Zelfde situatie, maar tenaamstelling vond plaats terplekke bij Koopman Car Terminal en het kentekenbewijs wordt nog opgestuurd. Het ligt er dus maar aan.
Dit stelt me gerust... Zojuist nog even mijn account gecheckt. Afspraak staat nog steeds op morgen 16.00 uur... _/-\o_

• ridmaur
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 11-12 20:11

“ In Nederland is de gewoonte ontstaan om de leeftijd (en dus restwaarde) van auto’s in kalenderjaren uit te drukken. Een tegen het eind van het jaar gekentekende auto geldt in januari dus al als één jaar oud. Daarom is tenaamstelling in november/december van uw leaseauto bij XLLease niet aan te bevelen. Want dit vindt u direct terug in een hogere leasepremie.”

Na de bevestiging van mijn bestelling bij Arval waarin hetzelfde stond vermeld heb ik dit nagevraagd. Is standaard tekst maar geldt niet voor Tesla’s.

• marco2152
Vandaag mijn M3 mogen ophalen. Op Sloterdijk stond na tien minuten de pendeldienst klaar om ons naar Koopman Car Terminal te brengen. Onderweg kwamen we al flink wat M3's tegen die van het terrein afkwamen.
We werden afgezet voor de deur van de Tesla uitgiftetent. Voor de ingang van de tent is plaats voor een auto of tien om te parkeren, maar afzetten voor het terrein is geen probleem. Binnen stond er denk ik een mannetje of 20 te wachten op het gereed komen van hun auto. Verder nog flink wat rijen mensen voor de balie. Al snel geholpen, maar bleek dat ik nog even moest wachten op de tenaamstelling door het RDW. Met een minuut of vijf was dit ook verholpen. Dan op zoek naar mijn auto, Niet ver hoeven te zoeken, hij stond zo'n beetje recht voor de tent.
Ik had een checklist hier van het forum meegenomen, dus netjes door de lijst heen gelopen. Een paar krassen gevonden, maar nadat ik een Tesla-helper erbij had geroepen, bleken dat lijmresten te zijn. Auto was helemaal dik in orde en voorzien van alles wat ik had besteld en nodig heb. De laadkabel was helaas niet de 7,5 meter zoals vorige week nog telefonisch beloofd door Tesla, maar (slechts) vier meter. Wat meer dan genoeg is denk ik.
Dat gaan we morgen merken want de auto is er eerder dan de laadpaal. Althans dan de laadpaalinstallateur. Je merkt dat zo'n beetje half Nederland een M3 heeft aangeschaft want elke installateur of electricien geeft aan de komende periode vol te zitten. Voorlopig laad ik mijn auto dus op straat bij mijn werk vol. Kan ook.
Onderweg genavigeerd naar Tesla Superchargers in Badhoevedorp. Wat een drukte daar zeg! Alle laadpalen waren bezet, met minstens vijf wachtende M3's. Ik had geluk en meteen een lege plek. Na een half uur laden was de batterij vol genoeg naar mijn smaak en ben ik vertrokken naar mijn woonplaats. Ik heb mijn zoontje opgehaald van school en hem laten merken hoe snel zo'n M3 wel niet kan optrekken, Hij vloeg nog net niet naar achteren! Schitterend vond ie het (papa ook).
Al met al een prima keuze voor een nieuwe leaseauto al zeg ik het zelf. Ik blijf nog een beetje hangen in dit forum om wellicht nog wat vragen te beantwoorden, maar ik ga toch met grote nieuwsgierigheid kijken naar het Grote Tesla topic...

Hier nog wat foto's van vandaag: https://photos.app.goo.gl/DV43kWHHC1HaNRuW8

• dirigo
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 09-12 19:57
marco2152 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:41:
Vandaag mijn M3 mogen ophalen. Op Sloterdijk stond na tien minuten de pendeldienst klaar om ons naar Koopman Car Terminal te brengen. Onderweg kwamen we al flink wat M3's tegen die van het terrein afkwamen.
We werden afgezet voor de deur van de Tesla uitgiftetent. Voor de ingang van de tent is plaats voor een auto of tien om te parkeren, maar afzetten voor het terrein is geen probleem. Binnen stond er denk ik een mannetje of 20 te wachten op het gereed komen van hun auto. Verder nog flink wat rijen mensen voor de balie. Al snel geholpen, maar bleek dat ik nog even moest wachten op de tenaamstelling door het RDW. Met een minuut of vijf was dit ook verholpen. Dan op zoek naar mijn auto, Niet ver hoeven te zoeken, hij stond zo'n beetje recht voor de tent.
Ik had een checklist hier van het forum meegenomen, dus netjes door de lijst heen gelopen. Een paar krassen gevonden, maar nadat ik een Tesla-helper erbij had geroepen, bleken dat lijmresten te zijn. Auto was helemaal dik in orde en voorzien van alles wat ik had besteld en nodig heb. De laadkabel was helaas niet de 7,5 meter zoals vorige week nog telefonisch beloofd door Tesla, maar (slechts) vier meter. Wat meer dan genoeg is denk ik.
Dat gaan we morgen merken want de auto is er eerder dan de laadpaal. Althans dan de laadpaalinstallateur. Je merkt dat zo'n beetje half Nederland een M3 heeft aangeschaft want elke installateur of electricien geeft aan de komende periode vol te zitten. Voorlopig laad ik mijn auto dus op straat bij mijn werk vol. Kan ook.
Onderweg genavigeerd naar Tesla Superchargers in Badhoevedorp. Wat een drukte daar zeg! Alle laadpalen waren bezet, met minstens vijf wachtende M3's. Ik had geluk en meteen een lege plek. Na een half uur laden was de batterij vol genoeg naar mijn smaak en ben ik vertrokken naar mijn woonplaats. Ik heb mijn zoontje opgehaald van school en hem laten merken hoe snel zo'n M3 wel niet kan optrekken, Hij vloeg nog net niet naar achteren! Schitterend vond ie het (papa ook).
Al met al een prima keuze voor een nieuwe leaseauto al zeg ik het zelf. Ik blijf nog een beetje hangen in dit forum om wellicht nog wat vragen te beantwoorden, maar ik ga toch met grote nieuwsgierigheid kijken naar het Grote Tesla topic...

Gefeliciteerd! Had je online al creditcard gegevens achtergelaten bij Tesla of heb je gewoon kunnen laden en kan je dat later regelen?

SR+| Midnight Silver | Black | Bevestigd 01/10 | Prepare for 25/10 | RN1096420xx | VIN 8/11 | Alphabet | G-5xx-RB | SMS 29/11 | Ophalen: 7/12

• Devster
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 07:54

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

arko89 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:15:
[...]

LM heeft 4 oktober de order doorgezet naar fleetsales van Tesla (mij bevestigd) en die hebben blijkbaar pas 18 oktober deze order daadwerkelijk ingevoerd in de systemen. Meerdere Tesla medewerkers gesproken en die zien allemaal hetzelfde staan in het systeem, navraag bij de LM bevestigd dat ook.. Het bijzondere is dan weer wel dat ik op 9 oktober de bekende welkom bij Tesla mail kreeg en op 16 oktober nog een keer. RN kreeg ik de 18e, direct na invoeren van de order dus. 25 oktober de prepare for delivery zoals meer tweakers hier..

Blijkbaar is dus inderdaad de datum waarop de RN is afgeven je nummertje in de wachtrij en over het algemeen bepalend of jij eerder een VIN krijgt of iemand met exact dezelfde config met een lager RN nummer, die zal hem eerder toegewezen krijgen. Doordat Tesla de order niet netjes voor de 14e heeft ingeklopt ben ik nu niet zeker van levering en feit dat het om een SR+ met trekhaak gaat nog minder..
Ik zit bijna in dezelfde situatie met dezelfde config, maar kreeg mijn RN wel eerder. Omdat er een fout in mijn mail adres gemaakt was, kon ik 16 oktober pas inloggen. Toen had ik dus al een RN, maar weet niet sinds wanneer. Collega's die gelijk met mij besteld hebben, kregen de RN op 11 okt.

M3 SR+ Pearl White/Black/Aero/Trekhaak | Bestelling 1-10 LM | RN 16-10 | VIN 19-11 | Kenteken: G-***-SK | SMS: 10-12 | Levering: 14-12

• Novadecasa
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 12:13

Congrats!
Mooie km’s gewenst.

Heeft de overbuurman ook een M3? 8)7

 MacBook Pro Touch Bar 2017  Watch 42 mm  iPod  iPhone X 64GB

• marco2152
jakes schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:21:
[...]
Lekker gereden en bij de Supercharger bij Badhoevedorp geladen. Viel me wel op dat er kosten in rekening zijn gebracht, dacht dat de eerste dag gratis was...
Je ziet de kosten wel, maar ze worden de eerste dag niet in rekening grbracht.

• RDaniel
  • Laatst online: 25-11 15:30
eazi schreef op donderdag 14 november 2019 @ 19:32:
[...]

Er staan ~5000 Tesla's op de boot en 4 (?) mensen hebben hier een VIN gehad. Dat lijken me losse flodders, niet van de Cosmos. Toen de JA er door was regende het VIN's. Meerdere pagina's aan mensen die allemaal een VIN hadden.

Neemt trouwens niet weg dat ik graag morgen een VIN ontvang :+
Wat zegt dit over de VINs die wel uitgedeeld zijn, dat deze van boten dichterbij kunnen zijn? Heb vandaag een VIN met 2019 model gekregen.

• eazi
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 08:45

eazi

LR AWD White

RDaniel schreef op donderdag 14 november 2019 @ 23:26:
[...]

Wat zegt dit over de VINs die wel uitgedeeld zijn, dat deze van boten dichterbij kunnen zijn? Heb vandaag een VIN met 2019 model gekregen.
Geen idee. Waar vond je de VIN?

LR AWD Wit, Aero, Zwart Int, Trekhaak - VIN 27-11!

• Recci
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 12-12 09:17

Nice! Ik kreeg een 2.5m kabel..

• knights16
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:40
Heeft iemand een werkwijze waarmee ik middels mijn Android smartphone opzoek kan naar een vin in de source code? Bepaalde browser?

Grvonden:
view-source:https:// gebruiken in Chrome mobile browser

knights16 wijzigde deze reactie 14-11-2019 23:52 (21%)

M3 LR AWD "19 | Pearl White / Black | RN: 6 aug | Restrictie 31-12 opgeheven op 23-10 | VIN: 27-11 | Kenteken: G-XXX-VN | Delivery: 19-12

• b_ridder
  • Nu online

Ik zit ook bij Arval en heb ze hier nog specifiek voor gebeld aangezien dat inderdaad in de bestelbevestiging staat. Ze zeiden dat dit niet opgaat voor auto’s waarbij de bijtelling veranderd na december. No worries! Je mag je alleen zorgen maken om een VIN ;-)

SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12

• Frome
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 07:21

Frome

M3P | White | Black

De verwachtingen voor de VIN-vrijdag en zaterdag zijn hoog. Zit er weer klaar voor 🙈

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

• Zebesco030
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 11:23
Frome schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 06:24:
De verwachtingen voor de VIN-vrijdag en zaterdag zijn hoog. Zit er weer klaar voor 🙈
Goh... werd tijd.. GC, GN en GS op zee maar nog geen echte VIN regen geweest... laatste weken wel gebleken dat de groot schalige VIN regen in het weekend was.

SR+ Multicoat-Red//Black 19" [17-10 RN ] - [23-11 VIN] - [2-12 G-xxx-TP] [SMS 12-12] [Delivery 18-12]

• Majo03
  • Laatst online: 06:43
Grand Neptunus is net weer gaan varen, begonnen aan z’n tocht door het Panama-kanaal. Verwachte aankomst Zeebrugge: 26/11, 07.00 uur.

LR AWD Solid Black, Zwart interieur, 19’’, Trekhaak, besteld LM 01/10, RN 11/10, VIN 28/11, SMS 12/12, levering 19/12

• Mr.RMM
  • Laatst online: 11:48
Zebesco030 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 06:50:
[...]

Goh... werd tijd.. GC, GN en GS op zee maar nog geen echte VIN regen geweest... laatste weken wel gebleken dat de groot schalige VIN regen in het weekend was.
De LMs hebben, naar zeggen rond begin oktober ook duizenden bestellingen gedaan voor hun eigen 4% voorraad. Het zou dus kunnen dat er veel koppelingen naar deze auto's gaan ipv mensen hier het forum.

Deze theorie zou te staven zijn als we kijken naar de RN nummers. Daarnaast verwacht ik dan wel dat de GN binnenkort gekoppeld zou moeten worden.

Mr.RMM wijzigde deze reactie 15-11-2019 07:10 (13%)

M3 - LR | Pearl White | Black | 18" | Besteld: 04/10 | RN: 9/10 | VIN: 27/11 | SMS: - | Leaseplan

• Breurkes
  • Laatst online: 10:10
Tesla accountpagina weer in onderhoud of gaat er dan toch echt wat gebeuren? Ik zie nu alleen nog "Niels's Tesla" en mijn afbeelding van witte M3.

SR+ / PW / Black / 18" / TH - Besteld: 12-09 / RN: 02-10 / VIN: 25-11 / SMS: 06-12-19 / Levering: 14-12-19 / Kenteken : G - XXX -TG

• bjorn-zelf
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 10:08
Breurkes schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 07:20:
Tesla accountpagina weer in onderhoud of gaat er dan toch echt wat gebeuren? Ik zie nu alleen nog "Niels's Tesla" en mijn afbeelding van witte M3.
Kan hier idd ook niet inloggen..

SR+/Zwart/Zwart/Aero/Trekhaak | Besteld Prolease: 16/09 | RN: 17/10 | VIN: 23/11 | Kenteken: G-XXX-TP | SMS: 10/12 | Levering: 16/12

• Mr.RMM
  • Laatst online: 11:48
Onderhoud, gisteren had de gewone pagina ook kuren.

M3 - LR | Pearl White | Black | 18" | Besteld: 04/10 | RN: 9/10 | VIN: 27/11 | SMS: - | Leaseplan

• Indope
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 11-12 20:37
Kan ook dat iedereen die net wakker is een VIN check doet en dat die piekbelasting wat performance problemen geeft :).

Laten we hopen dat jouw theorie de juiste is ;)!

• Markboss
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 09:10
Ik kan hier gewoon in m’n account (alhoewel nog steeds leeg). Snel beschikbaar pagina lijkt een update te hebben gehad qua design.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

• Frome
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 07:21

Frome

M3P | White | Black

Indope schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 07:22:
[...]
performance problemen

Mooie woordspeling :P

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

• sanniepep
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 08-12 23:03

Super. Kan niet wachten tot wij hem kunnen ophalen.

Maar mag ik vragen waar ik die checklist kan vinden?

• sanniepep
Gevonden :-)

• Shelby96
  • Laatst online: 11-12 23:09
Voor de mensen met een VIN van de JA.
Hij is 2 dagen verlaat;

https://twitter.com/morte.../1195132785373188096?s=21

• Breurkes
Indope schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 07:22:
[...]

Kan ook dat iedereen die net wakker is een VIN check doet en dat die piekbelasting wat performance problemen geeft :).

Het was ook te mooi om waar te waar te zijn, alles is weer bij oude.

SR+ / PW / Black / 18" / TH - Besteld: 12-09 / RN: 02-10 / VIN: 25-11 / SMS: 06-12-19 / Levering: 14-12-19 / Kenteken : G - XXX -TG

• MartijnBenschop
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 06:48
De koers van de JA is ook wel erg noordelijk. Komt er toch nog een tussenstop in de UK?

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/Aspire lease besteld: 26 sept, RN: 2 Oct, VIN: 8 nov, SMS:28 nov kenteken:G-xxx-RB levering: 6 dec

• Shelby96
  • Laatst online: 11-12 23:09
MartijnBenschop schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 08:14:
[...]

De koers van de JA is ook wel erg noordelijk. Komt er toch nog een tussenstop in de UK?
Denk het niet, schijnt een storm ontweken te hebben

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Nu online
Hebben ze meer tijd om de rest uit te leveren.
Trouwens de Tesla site is een partij traag geworden zeg!

carpebios wijzigde deze reactie 15-11-2019 08:19 (38%)

SR+ midnight grey, black / 18"

• floppyhoesje
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 12-12 20:07
carpebios schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 08:19:
Hebben ze meer tijd om de rest uit te leveren.
Trouwens de Tesla site is een partij traag geworden zeg!
Ik heb ook weer een mooie S, X en een powerwall in mijn account ..

• carpebios
  • Nu online
Zelfs de app geeft een wit scherm.

• ElonDusk
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 11:51
Misschien zijn ze zoveel VINS aan t koppelen dat het systeem nog niet eerder in 1x hoefde te doen en het niet aankan :P

SR+ Wit / Wit / 19" | RN 14-8 VIN 26-11 | SMS 12-12 & levering 16-12 [G-XXX-TK]

• adriaandenbok
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 29-11 22:37
Ben ik de enige waar mijn account opeens leeg is? Ik had al een VIN en nu niet eens meer een RN..

• ehlen000
  • Laatst online: 12-12 20:06
die van mij blijft hangen als ik op "beheren" klik. RN staat wel nog in hoofdscherm.
adriaandenbok schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 08:28:
Ben ik de enige waar mijn account opeens leeg is? Ik had al een VIN en nu niet eens meer een RN..

LR PearlWhite / zwart, Aero, trekhaak, besteld 14-10 RN 15-10, mail 25-10, VIN 27-11, staat op RCC Europe

• adriaandenbok
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 29-11 22:37
adriaandenbok schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 08:28:
And... he is back. Met dezelfde VIN nog. Blijkbaar is de site niet heel erg stabiel meer.

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Site van tesla is idd helemaal overleden nu haha

Is het al bijna vrijdag? LR AWD - Wit - Zwart - Aero - Besteld 04/12 (Snel Beschikbaar) - RN 04/12 - VIN 04/12 - levering ?

• ehlen000
Mijn scherm is nu ook terug..... helaas nog steeds zonder VIN...... :-(
DennusB schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 08:31:
Site van tesla is idd helemaal overleden nu haha

LR PearlWhite / zwart, Aero, trekhaak, besteld 14-10 RN 15-10, mail 25-10, VIN 27-11, staat op RCC Europe

• carpebios
  • Nu online
Ze mogen wel een server in NL zetten met al die Tesla's.

• ehlen000
al 8 minuten geen nieuwe post hier. deze server ook overbelast 8)7
carpebios schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 08:34:
Ze mogen wel een server in NL zetten met al die Tesla's.

• DennusB
  • Niet online
Haha, het is gewoon een door mensen (vooral Tweakers) geïnitieerde menselijke DDOS :')

Is het al bijna vrijdag? LR AWD - Wit - Zwart - Aero - Besteld 04/12 (Snel Beschikbaar) - RN 04/12 - VIN 04/12 - levering ?

• bvoerman
  • Laatst online: 12:24
Potverdikkie ik ben geupgrade van een M3 P naar een S en een X geen slechte upgrade >:)

Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance

• ehlen000
stuur mij die voucher code daarvoor ook even
bvoerman schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 08:45:
Potverdikkie ik ben geupgrade van een M3 P naar een S en een X geen slechte upgrade >:)

• RickvS
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12:12
bvoerman schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 08:45:
Waarschijnlijk staat er net zo als bij mij bij elk model een bestel knop, wil zeggen dat die nog niet van jou is :P
Maar goed, mijn M3 staat er dan ook niet meer tussen als ik die S en X zie :O
Niet echt een upgrade als je opnieuw moet bestellen :P

RickvS wijzigde deze reactie 15-11-2019 08:51 (6%)

Model 3 LR AWD - Midnight Silver Metallic - 18" Aero | 30-09 besteld | 3-10 RN | 27-11 VIN | ... SMS | ... Levering

• ehlen000
Yes...... voucher code werk, ik heb nu ook een rode S i.p.v. een witte m3 volgens de site :-)
RickvS schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 08:50:
[...]

Waarschijnlijk staat er net zo als bij mij bij elk model een bestel knop, wil zeggen dat die nog niet van jou is :P
Maar goed, mijn M3 staat er dan ook niet meer tussen als ik die S en X zie :O

• ehlen000
en weg is ie weer :-) maar gelukkig hebben we de screenshot nog *O*
ehlen000 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 08:51:
Yes...... voucher code werk, ik heb nu ook een rode S i.p.v. een witte m3 volgens de site :-)

[...]

• photovoltaic
  • Registratie: maart 2011
Mr.RMM schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 07:08:
[...]

De LMs hebben, naar zeggen rond begin oktober ook duizenden bestellingen gedaan voor hun eigen 4% voorraad. Het zou dus kunnen dat er veel koppelingen naar deze auto's gaan ipv mensen hier het forum.

Deze theorie zou te staven zijn als we kijken naar de RN nummers. Daarnaast verwacht ik dan wel dat de GN binnenkort gekoppeld zou moeten worden.
Daardoor zijn heel veel andere bestellingen van de kleine LMs vertraagd, had de fleetsales van Tesla het superdruk in de eerste weken van oktober en kunnen een aantal mensen met SR+'s (met een verlate besteldatum) niet met zekerheid zeggen of ze de auto dit jaar nog in ontvangst kunnen nemen.

Nu maar hopen dat de vrijdag/zaterdag theorie of dat de boot 8/9 dagen vanuit SF theorie klopt bij het koppelen van de VINS en dat er vandaag of morgen veel mensen weer blij zijn inclusief mijzelf.

LR AWD/Wit/Zwart/19"/Trekhaak/26-9 LM/RN 16-10/VIN 27-11/Geen SMS/Delivery 20-12 (account)

• egy
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 12-12 09:57

M3P / Wit / Zwart / RN: 14-10 / VIN: 28-11 / Aflevering: tussen 15 en 31 dec

• photovoltaic
Zoekfunctie gebruiken en op checklist zoeken.

LR AWD/Wit/Zwart/19"/Trekhaak/26-9 LM/RN 16-10/VIN 27-11/Geen SMS/Delivery 20-12 (account)

• --Christiaan--
  • Registratie: augustus 2003
  • Nu online
Iemand bekend met een opeens veranderde kleur? Ik had (voornamelijk vanwege de kosten) voor een witte gekozen, maar de auto in mijn account is opeens blauw. Dat vind ik eigenlijk top, maar zou dat een bug zijn of is dat vaker voorgekomen?

• Newgunnerr

Newgunnerr

Treelon Musk

--Christiaan-- schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:03:
Iemand bekend met een opeens veranderde kleur? Ik had (voornamelijk vanwege de kosten) voor een witte gekozen, maar de auto in mijn account is opeens blauw. Dat vind ik eigenlijk top, maar zou dat een bug zijn of is dat vaker voorgekomen?
Ik heb precies hetzelfde nu en de website is echt fuuuckkkkinnnggg slooom!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11:45
Bug. Allemaal stoppen met F5-en nu.

LR / Zwart / Zwart / 19". Besteld: 05/11, RN: 05/11

• Zoady
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 12-12 20:14
Had ik vanochtend ook. Witte M3 besteld, maar vanochtend stond er een afbeelding van een blauwe. Was na een paar minuten weer goed.

• Indope
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 11-12 20:37
Newgunnerr schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:03:
[...]

Ik heb precies hetzelfde nu en de website is echt fuuuckkkkinnnggg slooom!
Hele site ligt eruit bai mai!

• photovoltaic
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:03:
[...]

Bug. Allemaal stoppen met F5-en nu.
Bij teveel F5-en worden de RN's door elkaar gehusseld. 8)7

• Newgunnerr

Newgunnerr

Treelon Musk

Indope schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:04:
[...]

Hele site ligt eruit bai mai!
bai mai nu ook

• DennusB
  • Niet online
Bij mij is ook echt al een uur m'n auto foetsie uit m'n account. Bizar haha. De database is flink overbelast gok ik zo

• Mdink
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 07:51
Mijne ook, witte besteld blauwe geworden :-)

LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe

• DennusB
  • Niet online
Mdink schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:09:
Mijne ook, witte besteld blauwe geworden :-)
Cool, wit was op. We krijgen allemaal een knalblauwe >:)

• sanniepep
Wilde net vragen haha. Ik heb ineens een blauwe staan terwijl er al een witte in amsterdam klaar staat. Site is echt onwijs sloooooommmmm

• Newgunnerr

Newgunnerr

Treelon Musk

DennusB schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:09:
Bij mij is ook echt al een uur m'n auto foetsie uit m'n account. Bizar haha. De database is flink overbelast gok ik zo
Eerst ging mijn Witte M3 ineens naar een blauwe, nu is hij helemaal uit mijn account verdwenen en kan ik alleen nog maar een Model S of X kopen lol

• --Christiaan--
  • Registratie: augustus 2003
  • Nu online
Ik weet wel dat toen ik met Tesla belde en vragen stelde over de levering (toentertijd eind oktober) ze aangaven dat levering in 2019 sowieso ging lukken, maar dat ze me hooguit gratis een andere kleur of velgen zouden moeten geven. Dat vond ik niet erg natuurlijk, hoopte dat dit daarover ging, maar lijkt dus meer een bug ;).

• Tomas_
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 12:18
hij doet het weer....

Type: LR AWD Wit, Velgen Aero, Zwart Int, Trekhaak, dakdragers. Besteld op 10-10 RN 18-10 VIN:28-11 Kenteken G-XXX-VF Afspraak 18-12-2019 Tilburg

• jdb6002
  • Laatst online: 11-12 11:43
Newgunnerr schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:10:
[...]

Eerst ging mijn Witte M3 ineens naar een blauwe, nu is hij helemaal uit mijn account verdwenen en kan ik alleen nog maar een Model S of X kopen lol
same!

• Nonode
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 12-12 22:13

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

• DennusB
  • Niet online
Hier is m'n auto ook weer terug, helaas zonder VIN nog!

• Henk123.
  • Laatst online: 12-12 14:03
Morgen allemaal, 1-11 VIN en nog steeds geen sms helaas.

• MrCreative
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 09-12 12:31
Nog 4 uurtjes :)

• sanniepep
Zie nu wel iets nieuws er tussen staan:

ownership transfer

Wie weet wat dit betekend?

• El Bart0
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 10-12 12:59
Gisteren mijn auto opgehaald. In tegenstelling zoals ik hier eerder gelezen had was er gisteren geen mogelijkheid om te parkeren op het terrein. Er waren wegwerkzaamheden aan de Maltaweg waardoor deze maar eenrichting was. Van de verkeersregelaars mocht ik niet het terein op met de auto. Ik heb een stukje voorbij het terrein langs de weg in een parkeer haven kunnen parkeren, iets van 200m/300m verderop.
Model X taxi's reden af en aan vanuit het station neem ik aan.
Papier werk ging vlekkeloos, na vertoon van rijbewijs het RDW papiertje gekregen. Al met al iets van 10 minuten moeten wachten en na 5 min aan de balie kon ik op zoek naar mijn auto. Buiten wordt je vriendelijk in de juiste richting gestuurd door Tesla medewerkers.
Bij controle van de auto bleek er helaas een barst in de voorruit te zitten. Deze zat onderaan in het zwarte gedeelte van de ruit en ik zag 'm toevallig door hoe de zon er op stond. Nadat ik dit had aangegeven werd de auto weggereden om het probleem nader te bekijken.
Na een klein half uurtje werd me de keuze geboden om ter plaatste de voorruit te vervangen wat iets van ongeveer 5 uur zou duren ivm droogtijd van de kit. Of op een later tijdstip een service afspraak maken. Ik heb voor het laatste gekozen omdat ik weinig behoefte had om daar 5 uur in de tent te wachten. Daarbij is de Koopman terminal een kleine 2½ uur rijden voor mij, dus het zou wel een erg lange dag worden inclusief de avondspits.
Er zat iets van 240km range op bij het wegrijden. Bij Zaltbommel de supercharger gepakt en 2½ uur met een grote smile achter het stuur gezeten. :)

• Dizzy1
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 12-12 10:44
sanniepep schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:29:

ownership transfer

Dat je hem aan iemand anders geeft. Ik wil hem wel hebben hoor _O- .

LR / MNSilver / Zwart / 18 inch / trekhaak

• Dizzy1
Na het verzetten van de leverdatum van 15-11 naar 20-11 heb ik nu ook een creditnota in mijn account voor het volledige bedrag. Iemand anders die dit ook heeft? Hoe is dat bij jou @TM3 ?

• sknnr.nl
  • Nu online

sknnr.nl

Set Back & Relax

Even de zoekfunctie gebruiken.. deze vraag is al gesteld en beantwoordt.
Dizzy1 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:48:
Na het verzetten van de leverdatum van 15-11 naar 20-11 heb ik nu ook een creditnota in mijn account voor het volledige bedrag. Iemand anders die dit ook heeft? Hoe is dat bij jou @TM3 ?

• vontrapp
  • Laatst online: 12:19
Ik heb in mijn account nu ineens een veld waarin staat ownership transfer. Enig idee waarom deze er nu ineens in staat en wat ik er mee moet???

• sknnr.nl
  • Nu online

sknnr.nl

Set Back & Relax

Serieus gast die vraag is 4 posts boven je gesteld..
vontrapp schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:52:
Ik heb in mijn account nu ineens een veld waarin staat ownership transfer. Enig idee waarom deze er nu ineens in staat en wat ik er mee moet???

• pirke
  • Registratie: augustus 2001

Ik was wat laat vandaag met de posities controleren... kijk ik precies op het goede moment om Grand Neptune op de webcam te mogen zien :)

• vontrapp
sknnr.nl schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:53:
Serieus gast die vraag is 4 posts boven je gesteld..

[...]
Serieus gast, heb je notie dat posts erlkaarv snel opvolgen en dat deze elkaar overlappen? En ik zie nog geen antwoord.

• sknnr.nl
  • Nu online

sknnr.nl

Set Back & Relax

Er zit 30 minuten tussen de posts.. zit je op een 486 te werken ofzo? feit dat hij nog niet beantwoordt is wil niet zeggen dat je hem dan nog maar een keer stelt. Waarom zou jij ineens wel een reactie krijgen..
vontrapp schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:55:
[...]

Serieus gast, heb je notie dat posts erlkaarv snel opvolgen en dat deze elkaar overlappen? En ik zie nog geen antwoord.

sknnr.nl wijzigde deze reactie 15-11-2019 09:59 (18%)

• Dizzy1
vontrapp schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:55:
[...]

Jij mag hem ook aan mij geven hoor. Doe maar ownership transfer, wil je mijn gegevens wel en PM-en.

Nu serieus: dit is voor als je hem ooit wil verkopen.

• Lekkere Kwal
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 11:03

Lekkere Kwal

The Third Jellyfish

Shelby96 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 08:17:
[...]

Denk het niet, schijnt een storm ontweken te hebben
Met de wijsheid achteraf bedenk ik me dat de plotselinge ommekeer naar Kingston ook wellicht het schuilen voor de storm was, met de optie om daar nog wat meer te doen dan alleen wachten (bijvoorbeeld ook bevoorraden). Immers na het verlaten van Kingston moest hij alsnog steeds meer naar het noorden afbuigen en heeft ook tijdenlang langzamer gevaren.

Specs - current quote: "Happiness Only Real When Shared"

• vontrapp
Dizzy1 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:58:
[...]

Jij mag hem ook aan mij geven hoor. Doe maar ownership transfer, wil je mijn gegevens wel en PM-en.

Nu serieus: dit is voor als je hem ooit wil verkopen.
Wat zou de beweegreden zijn dat dit extra veld ineens bij accounts wordt toegevoegd. Er is nog geen VIN of andere informatie afgegeven. Als je dit veld opent kun je alleen maar via een Engels menu adresgegevens invullen en moet je ook nog eens in de VS wonen.

• MrBasta
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 09:57
Dizzy1 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:48:
Hier idem, snap er geen jota van

Edit: mijn levering is ook van 15 naar 20 gegaan

MrBasta wijzigde deze reactie 15-11-2019 10:03 (7%)

• pirke
  • Registratie: augustus 2001

Je kan nog net z'n naam lezen :)

• vontrapp
Tesla net gebeld. Ze weten zelf niet wat ownership transfer inhoudt en waarom het uberhaupt in een account verschijnt.
Ik mag een mail naar account support sturen.

• Markboss
Er staat nog steeds 2019 levering voor LR/P in de configurator.. zouden ze dat vandaag niet weghalen? Of wellicht na vandaag.

VINs voor Neptune hopelijk vanmiddag :D

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

• sknnr.nl
  • Nu online

sknnr.nl

Set Back & Relax

vontrapp schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:07:
Tesla net gebeld. Ze weten zelf niet wat ownership transfer inhoudt en waarom het uberhaupt in een account verschijnt.
Dat is echt onzin.. je kan in de Help zien wat het is.
Ik ben een nieuwe eigenaar van een Tesla die ik van een particulier of derde partij heb gekocht. Welke stappen moet ik volgen?
Begin met het aanmaken van een Tesla-account. Neem vervolgens contact met ons op om een eigendomsoverdracht aan te vragen. Zodra de aanvraag is verwerkt, zal Tesla contact met u opnemen en om het volgende vragen:
Kleurenkopie of foto van uw rijbewijs of id
Kopie of foto van uw kentekenbewijs
Als de auto op naam van een bedrijf wordt gezet, uw visitekaartje met uw naam en bedrijfsnaam
E-mailadres dat is gebruikt om uw Tesla-account te maken en aan uw auto zal worden gekoppeld
Postadres
Telefoonnummer
Aankoopwijze (bij particulier of derde partij)
Zodra Tesla de overdracht bevestigt, wordt uw eigendom geregistreerd in uw Tesla-account en hebt u toegang om de Tesla-app te gebruiken om uw auto op afstand te bedienen en serviceafspraken te plannen.

• Markboss
Dit zijn echt geen dingen waar je Tesla voor hoeft te bellen... iedereen heeft dit in z’n account sinds een week of zo en gaat soms weer weg. Waarschijnlijk (zoals hierboven genoemd) is dit om je auto van eigenaar te veranderen als je je auto ooit zou verkopen want dan wordt alles gelijk overgezet naar die persoon. Ik zou hier echt geen mail naar support voor sturen, dat is kansloos.

• Lisadr
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 12-12 08:16
Marvaa schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:35:
Download de Tesla app alvast op je phone, op de dag van levering kun je alles volgen! Echt bizar en top: welke deur er open staat, de binnentemperatuur (en te regelen ook), de claxon induwen (moet me inhouden het niet te doen), de locatie, snelheid, acculading etc, en ook een softwareupdate die ze op het havengebied nog even deden op de auto.
Wel een dagje werken wordt er wat minder efficient door, je blijft gluren op je telefoon :)
Inmiddels is hij bijna bij de supercharger in Badhoevedorp, de spanning stijgt!

PS. besteld op 6 sep (dus voor degene die later hebben besteld, gewoon relax and wait en de Tesla en LM medewerkers gewoon rustig en normaal hun ding laten doen, komt allemaal goed)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

GoT, You have to love it!

• photovoltaic
Lekkere Kwal schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:00:
[...]
Met de wijsheid achteraf bedenk ik me dat de plotselinge ommekeer naar Kingston ook wellicht het schuilen voor de storm was, met de optie om daar nog wat meer te doen dan alleen wachten (bijvoorbeeld ook bevoorraden). Immers na het verlaten van Kingston moest hij alsnog steeds meer naar het noorden afbuigen en heeft ook tijdenlang langzamer gevaren.
Of het was omdat ze toen wisten dat ze tegen het probleem aan liepen van auto capaciteit op Koopman en ook dat ze straks dus een aantal dagen daar niet mogen leveren. Het is dan goedkoper om de boot een aantal dagen daar bij Jamaica een aantal aan anker te leggen, nog te bevoorraden en rustig aan verder te gaan ipv. al te vroeg in BE aan te komen en dat hij daar dagen lang moet wachten.

• sknnr.nl
  • Nu online

sknnr.nl

Set Back & Relax

Wij hopen met je mee Lisadr

• vontrapp
sknnr.nl schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:08:
[...]

Dat is echt onzin.. je kan in de Help zien wat het is.

Die gevraagde stukken heb ik al een maand geleden aangeleverd. Het is dan vreemd dat er blijkbaar at random zo'n veld wordt toegevoegd. Je kunt ook helemaal geen stukken uploaden. Het enige wat je kunt doen is je naam en adres invullen en dan ook nog eens alleen in de VS omdat je ook moet inullen in welkse staat je woont. Alles is ook engelstalig.

[...]

• floppyhoesje
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 12-12 20:07
Je ziet je auto pas in de app vanaf het tijdstip dat je je afspraak hebt (van horen zeggen)

• djmuggs
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 11:02
Markboss schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:08:
[...]

Dit zijn echt geen dingen waar je Tesla voor hoeft te bellen... iedereen heeft dit in z’n account sinds een week of zo en gaat soms weer weg. Waarschijnlijk (zoals hierboven genoemd) is dit om je auto van eigenaar te veranderen als je je auto ooit zou verkopen want dan wordt alles gelijk overgezet naar die persoon. Ik zou hier echt geen mail naar support voor sturen, dat is kansloos.
Als je er op klikt krijg je de volgende tekst en wat invulvelden.
You should only use this feature if you are claiming ownership of a car. For additional information on how to manage your account, click here.
Lijkt erop dat het account voorbereid wordt op het koppelen van een auto.
Ik kan alleen US als land kiezen en kan er zelf dus weinig mee.

Ik heb een secundair account via LM, dus wie weet hangt er nu snel een M3 aan het account

djmuggs wijzigde deze reactie 15-11-2019 10:20 (4%)

M3 | LR | Midnight Silver | Zwart | 19" | LM(LP) besteld: 10-10-2019 | RN: 15-11-19 | VIN: 26-11-19

• Devatu
  • Nu online
sanniepep schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:29:

ownership transfer

Heb een nieuw account aangemaakt, staat daar ook gelijk. Lijkt er dus op dat dit gewoon een nieuwe functionaliteit is van de Tesla site en dus in ieder account verschijnt.

Devatu wijzigde deze reactie 15-11-2019 10:17 (4%)

Model 3 SR+ / white / black / 19" / besteld op 11-10/ RN 26-11 / VIN 26-11 / Kenteken G-XXX-TJ

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 12:22
Ga je daar Tesla voor bellen? Sjees!
Als er een poepie scheef zit wie moet je dan bellen?? :F :+

• El Martino
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 06-12 16:17

El Martino

Zo niet, dan toch.

floppyhoesje schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:13:
[...]

Je ziet je auto pas in de app vanaf het tijdstip dat je je afspraak hebt (van horen zeggen)
Klopt! Ik was er gisteren tien minuten te vroeg en kon gelijk naar mijn auto. Pas na het 'officiële' tijdstip was de auto zichtbaar in de app.

Verder een vlekkeloze ophaalactie :)

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Pagina: 1 ... 183 ... 280 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True