Morgen verwacht ik mijn aflevering van de SR+, pw, black, aero's, trekhaak. Op 16.00 uur bij Koopman. Ik heb de hele dag met crossed fingers gezeten dat ik geen SMS/mail/telefoon van Tesla zou krijgen in verband met een verplaatsing van mijn levering. Tot op heden nog niet ontvangen. Gisteren wel een herinneringsmail voor de afspraak van morgen.
Het valt mij alleen wel op dat mijn kenteken nog niet op naam is gezet (G-...-PB). Zaken als aantal eigenaren, eerste toelating, APK vervaldatum is allemaal nog niet ingevuld. Omdat ik zelf heb gekocht (ZZP'er) heb ik ook nog geen kentekenbewijs of iets dergelijks ontvangen. Moet ik me zorgen maken over het feit dat het kenteken nog niet te naam gesteld is? Moet ik morgen heel lang wachten op RDW? Wat zijn de ervaringen van andere ZZP eigenaren (niet via een LM?)
Zijn er nog meer Tweakers die nog steeds een aflevering voor morgen hebben staan? Of zijn ze mij vergeten een bericht van verplaatsing te sturen en sta ik daar morgen alleen voor een dicht hek?
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 14-11-2019 21:53
]