• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-09 11:19
tychonb schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:50:
[...]

Ik heb net gebeld, want las hier de problemen met de trekhaak.
Hij gaf aan dat ergens volgende week waarschijnlijk de VINS gekoppeld gaan worden.
Mijn bestelling geplaatst op 16 okt. En dan levering binnen 2 weken.
En wat zei hij over de trekhaak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tychonb
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-11-2024
Boterham71 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:51:
[...]

En wat zei hij over de trekhaak?
Dat het niet voor de LR geldt de vertraging en voor SR+ wel vertraging kan oplopen.
Wijzigen van de order was ook geen slimme zet mocht het een probleem zijn geweest want dan loop je daarmee ook weer vertraging op.

LR AWD / Zwart / Aero / Zwart Int / Trekhaak / Besteld 16/10 / RN 16/10 / VIN 27/11/ Ref https://ts.la/tychon34563

• Boterham71
tychonb schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:53:
[...]

Dat het niet voor de LR geldt de vertraging en voor SR+ wel vertraging kan oplopen.
Wijzigen van de order was ook geen slimme zet mocht het een probleem zijn geweest want dan loop je daarmee ook weer vertraging op.
_/-\o_

• tychonb
  • Registratie: November 2013
Volgende week zal er denk weer een bom aan VINS vrijkomen.

LR AWD / Zwart / Aero / Zwart Int / Trekhaak / Besteld 16/10 / RN 16/10 / VIN 27/11/ Ref https://ts.la/tychon34563

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinhier
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 21:17
reinhier schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:00:
In m'n account eindelijk een datum, nog geen SMS of email maar.... 27 november is de dag dat ik m'n Tesla ophalen mag *O*
Vanmorgen om 9u ook een SMS ontvangen! :)

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-09 21:04
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:41:
[...]

SR+/midnight silver/19 inch, trekhaak.....
Enkel een RN beschikbaar
:'( :'( Hoop voor je dat het goed komt..

Verwijderd

Aeonis schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:15:
[...]

Hier ook :( :( Hoe laat stond je gepland?
Ik stond voor 12 uur. Volgens mij hebben ze een probleem ergens met morgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 18:36
JA gaat best ver naar het noorden, hangt nu ter hoogte van Ierland (maar dan nog wat ten westen)

GC is mooi op koers

GP komt vandaag in Panama aan

GS heeft ipv Panama spontaan weer SFO op de AIS staan als destination? https://www.marinetraffic...ome/shipid:3924607/zoom:8 Hopelijk een foutje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-09 17:03
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:57:
[...]

Ik stond voor 12 uur. Volgens mij hebben ze een probleem ergens met morgen.
Ik stond om 11 uur. Heb net wat meer duidelijkheid gekregen. Vriendelijke Tesla medewerker gaf aan dat ze een dag van tevoren alle auto's klaarmaken voor de levering de volgende dag, denk aan inspectie, poetsen, stofzuigen, stickers verwijderen, etc. en wat laatste tests. Blijkbaar zijn er bij meerdere auto's wat problemen geconstateerd bij de 12v accu. Geen groot probleem, maar moet opgelost worden voordat ze afgeleverd kunnen worden, omdat je anders snel bij een service center terecht zou komen..

Blijkbaar dus geen random verplaatsing i.v.m. drukte ofzo (wat ik dacht), want de afleveringen konden ze wel aan, anders waren we niet ingepland gaf hij aan.

Wel ontzettend zuur, voor morgen al mijn klanten afgebeld, dag vrij genomen, zaterdag stond een dagje weg gepland met mijn vriendin met de nieuwe auto.. en dan ineens een dag van tevoren verplaatst naar de 20e.. kan ik nog een dag vrijnemen! Mijn collega met exact dezelfde auto kan morgen nog wel gewoon afhalen.

--

Edit: Medewerker vertelde trouwens ook nog dat ze de koopman terminal gaan verbouwen, extra tenten plaatsen, meer parkeerplekken en meer mensen opleiden voor het gereedmaken van de auto's. Wordt grote drukte en ze gaan tijdens de feestdagen door met afleveringen.

[ Voor 10% gewijzigd door Aeonis op 14-11-2019 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:52:
Hier de sms die ik kreeg:

Goedemorgen TM3, we voeren momenteel een grondige inspectie van uw voertuig uit om te controleren of aan onze hoge kwaliteitsnormen wordt voldaan. Onze technici inspecteren momenteel uw voertuig en hebben wat meer tijd nodig om hun werkzaamheden af te ronden, daarom is uw levering gewijzigd naar 20 november 10.30. Antwoord met JA om uw afspraak te bevestigen, of met NEE om een nieuwe leverdatum te krijgen vanaf 27 november.

Onze excuses voor dit ongemak en we doen er alles aan om de inspectie van uw voertuig zo snel mogelijk te voltooien. Uw Tesla Delivery Team.
Dit had ik gisteren dus ook, alleen jij mag en nog een dag eerder komen halen dan ik. Van 13 naar 21 november.

• ditani360
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 22:20
hmm mijn LM had uberhaupt geen adres gegevens én geen telefoonnummer toegevoegd aan mijn account...hopelijk heeft dat het niet in de weg gestaan, via de chat wel toelaten voegen.

Genieten & genieten

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Oef, ik hoop dat er niet te veel doorschuift... als ik zie hoeveel mensen nu rond de 20e terecht komen van eerdere data zou ik niet heel verbaasd zijn als mijn afspraak van 20-1 13:00 ook wordt uitgesteld, dat zou echt bar onhandig zijn. We zullen zien...

Zoef

• Mesque
Zpottr schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:12:
Oef, ik hoop dat er niet te veel doorschuift... als ik zie hoeveel mensen nu rond de 20e terecht komen van eerdere data zou ik niet heel verbaasd zijn als mijn afspraak van 20-1 13:00 ook wordt uitgesteld, dat zou echt bar onhandig zijn. We zullen zien...
Idem, daar vrees ik ook voor. Dan zouden we dus ook gelijk een hele week opschuiven omdat er kennelijk tussen 21-26 november niet geleverd kan worden. :/

• PieterOceanis
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 31-03-2024
Ik zie zovelen van jullie al over ophalen spreken dat ik zojuist ook maar eens met Tesla ben gaan bellen.
Bestelling blijkt daar veel later te zijn geboekt dan ik van de LM had gehoord, 17/10 ipv 3//10.
Maar vriendelijke medewerker vertelt dat ik mij geen zorgen hoef te maken over levering in 2019.

Auto met mijn config staat niet op boot die volgende week aankomt (dat is dan de JA zeker?) maar zonder twijfel wel op die van einde maand (dat is dan de GC zeker?).

Eerder dan rond 1 december dus geen bericht te verwachten, maar houd rekening met levering net na Sinterklaas.

Ik ga maar eens een paar dagen stoppen met de VIN-check op de accountpagina denk ik. Gek word je daarvan!

LR AWD /Blauw / Aero / Zwart Int / Trekhaak / Besteld 1/10 / RN 28/10 / opgehaald 18/12

• Mkeespiet
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 14-05-2024
De maand november is sinds gisteren in de top 3 beland qua leveringen:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/G5TSqbF/Capture.jpg

• Boterham71
Mesque schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:16:
[...]

Idem, daar vrees ik ook voor. Dan zouden we dus ook gelijk een hele week opschuiven omdat er kennelijk tussen 21-26 november niet geleverd kan worden. :/
Ze gaan natuurlijk geen auto's verplaatsen die daar al staan (toch? dat kost een boel). Ik denk dat als het echt vol is, bijv. na cosmos en voor neptune, dat ze dan uitwijken naar een andere plek. (Bijv. Tilburg, al lijkt me dat ook stug)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baltheros1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-12-2020
Mkeespiet schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:16:
De maand november is sinds gisteren in de top 3 beland qua leveringen:
[Afbeelding]
en we zijn pas halverwege de maand! heel benieuwd hoe deze statistiek er na december uit ziet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Aeonis schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:06:
[...]

Ik stond om 11 uur. Heb net wat meer duidelijkheid gekregen. Vriendelijke Tesla medewerker gaf aan dat ze een dag van tevoren alle auto's klaarmaken voor de levering de volgende dag, denk aan inspectie, poetsen, stofzuigen, stickers verwijderen, etc. en wat laatste tests. Blijkbaar zijn er bij meerdere auto's wat problemen geconstateerd bij de 12v accu. Geen groot probleem, maar moet opgelost worden voordat ze afgeleverd kunnen worden, omdat je anders snel bij een service center terecht zou komen..

Blijkbaar dus geen random verplaatsing i.v.m. drukte ofzo (wat ik dacht), want de afleveringen konden ze wel aan, anders waren we niet ingepland gaf hij aan.

Wel ontzettend zuur, voor morgen al mijn klanten afgebeld, dag vrij genomen, zaterdag stond een dagje weg gepland met mijn vriendin met de nieuwe auto.. en dan ineens een dag van tevoren verplaatst naar de 20e.. kan ik nog een dag vrijnemen! Mijn collega met exact dezelfde auto kan morgen nog wel gewoon afhalen.

--

Edit: Medewerker vertelde trouwens ook nog dat ze de koopman terminal gaan verbouwen, extra tenten plaatsen, meer parkeerplekken en meer mensen opleiden voor het gereedmaken van de auto's. Wordt grote drukte en ze gaan tijdens de feestdagen door met afleveringen.
Thanks voor de uitleg. De persoon die ik heb gesproken was erg begripvol maar kon er weinig aan doen. Hier precies hetzelfde, vrij genomen, oppas geregeld voor de baby, vriend gevraagd om mee te gaan, lunch met een andere vriend gepland die in Amsterdam woont en het weekend gepland om te gaan toeren :( Nu woensdagochtend maar ophalen. 5 lange dagen ..... :/

• Boterham71
Baltheros1 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:18:
[...]

en we zijn pas halverwege de maand! heel benieuwd hoe deze statistiek er na december uit ziet...
December zal extreem zijn. Ik vermoed minstens 3x zoveel als Sept, maar misschien zelfs 4x zoveel.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:04
Zpottr schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:12:
Ik ben op 3-11 verplaats van 12-11 naar 20-11 zonder opgaaf van reden. Misschien zelfde probleem met de tesla.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

stukongeluk schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:40:
Voor de mensen die een SMS hebben gehad en JA hebben geantwoord, hoelang duurde het bij jullie voor de bevestiging?
Sms gekregen rond 10.00u vanochtend, direct gereageerd met JA maar nog geen bevestiging. Zou je die moeten krijgen dan??

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:05

OMX2000

By any means necessary...

McRegt schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:46:
[...]

Ondertussen wel een update.

De bestelling is wel geplaatst, alleen is er een nieuw RN nummer aangemaakt die niet gekoppeld is aan mijn account. Dat koppelen wordt een dezer dagen gedaan, daarna wordt het hele gebeuren ook zichtbaar in het account. :*)
Heb jij nog een update gehad. Leasemij geeft mij aan dat ze "druk bezig zijn achter de schermen". Whatever dat betekent. Wat mij wel opvalt dat er steeds meer "voorraad" MX-en staan.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Mesque
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:27:
[...]

Sms gekregen rond 10.00u vanochtend, direct gereageerd met JA maar nog geen bevestiging. Zou je die moeten krijgen dan??
Kennelijk is het aan te raden meer dan ééns JA terug te sturen. Bij mij duurde het verder ook een aantal dagen voordat ik de bevestigingsmail kreeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 24-09 01:56
Heb net even contact gehad, toen ik eenmaal over de boten begon kon hij maar 1 ding zeggen en dat is dat de meeste volgende week wel meer weten over hen order en dat mijn bestelling geen problemen zou moeten geven voor het koppelen daarvan.

Bestelling LM: 2-10 // RN: 17-10 (RN109665***)

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-09 14:25
[...]

2 x met JA geantwoord, nooit een automatische bevestiging gehad (uiteindelijk zelf gebeld na 10 dagen (oid) en wel een bevestiging gekregen)

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Leveringen tijdens de feestdagen?
Leuk man, ipv het kerstdiner sta je op eerste kerstdag je Tesla te inspecteren met een zaklamp en een paraplu.

Dit gaat nog nieuws worden als deze aantallen uitgeleverd gaan worden onder deze omstandigheden en in dit tijdsbestek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-09 11:56
Novadecasa schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:34:
Leveringen tijdens de feestdagen?
Leuk man, ipv het kerstdiner sta je op eerste kerstdag je Tesla te inspecteren met een zaklamp en een paraplu.

Dit gaat nog nieuws worden als deze aantallen uitgeleverd gaan worden onder deze omstandigheden en in dit tijdsbestek.
Als dat je niet aanstaat, dan weiger je de auto maar he ;)
Maar mensen mogen van jou dan wel werken op kerstdag, zolang jij het maar niet bent?

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
Last-minute bericht van Tesla gekregen via de mail (1 dag 8 minuten vóór mijn afspraak).
De levering van uw Model 3 is verplaatst. Nieuwe afspraak voor uw levering... 20 november 2019 12:00...
Zo te horen een (hopelijk klein) mankement wat ze nog moeten fixen. Of het is superdruk morgen, maar ik denk niet dat het daaraan ligt.

:( 8)7

• leekers
  • Laatst online: 06-01-2021
bottom line schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:37:
[...]

Maar mensen mogen van jou dan wel werken op kerstdag, zolang jij het maar niet bent?
Het is meer de vraag of Tesla voldoende mensen kan krijgen die willen werken 8)7

"Beautiful Clean Coal"

• bottom line
Bezetting zal lager zijn, dat er minder man klaar staat om je auto daar te plaatse te 'herstellen'.
Maar vermoed dat het voor de rest wel gaat loslopen.
Als ze de auto's al niet naar voren telkens halen, dan besparen ze daar al enorm veel personeel mee uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-09 08:50
tychonb schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:55:
[...]

Volgende week zal er denk weer een bom aan VINS vrijkomen.
Tot nu toe zijn er veel VIN's aan RN's op een vrijdag gekoppeld. Kijk dan ook uit naar de dag van morgen. Uiteraard 0% garantie, 100% aanname

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dizzy1
Snarf70 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:42:
[...]
Tot nu toe zijn er veel VIN's aan RN's op een vrijdag gekoppeld. Kijk dan ook uit naar de dag van morgen. Uiteraard 0% garantie, 100% aanname
Ook een VIN-bommetje op zaterdag 19-10 hoor, maar neem lekker aan wat je het beste uitkomt. Daar is dit forum ook voor :Y

• Novadecasa
bottom line schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:37:
[...]

Een wat vreemde conclusie :?

Ik geef aan dat het bijzonder is, ik oordeel nergens over en benadruk dat als dit zo loopt die de aandacht krijgt.
Afgezien van het feit dat ik het een prestatie van formaat zou vinden als ze het nog lukt ook om deze leveringen en registraties in 2019 na te komen.

• bottom line
Je reactie lijkt dat je dit ongehoord vindt van Tesla, om klanten hun auto te laten halen op kerstdag.

Verwijderd

Dizzy1 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:38:
Last-minute bericht van Tesla gekregen via de mail (1 dag 8 minuten vóór mijn afspraak).
De levering van uw Model 3 is verplaatst. Nieuwe afspraak voor uw levering... 20 november 2019 12:00...
Zo te horen een (hopelijk klein) mankement wat ze nog moeten fixen. Of het is superdruk morgen, maar ik denk niet dat het daaraan ligt.

:( 8)7
Zie mijn eerdere bericht. Exact hetzelfde. Echter nu de 20ste om 1030. Kunnen ons Tweaker petje wel vergeten. Hoop dat ik dan al weg ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mesque schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:30:
[...]

Kennelijk is het aan te raden meer dan ééns JA terug te sturen. Bij mij duurde het verder ook een aantal dagen voordat ik de bevestigingsmail kreeg.
Toch maar even gebeld voor de zekerheid, na 10min netjes te woord gestaan; kreeg te horen dat alles netjes ingevuld stond en een bevestiging vanuit Tesla niet noodzakelijk is (volgens deze medewerker dan he....)

Verwijderd

Kentekens worden pas in Nederland of kort daarvoor afgegeven. Tesla medewerker vertelde dat Mitsubishi ooit een aanvraag heeft gedaan om kentekens al op de boot vrij te geven, maar dat RDW dat nooit heeft gehonoreerd met als reden dat als de boot zinkt er kentekens zijn afgegeven die nooit hebben bestaan.

Ik zit tot eind dit jaar met geknepen billen te wachten hoor op mijn SR+ :(. LM zegt dat Tesla niet vóór niks dit bericht aan geeft maar Tesla zelf gelooft er nog steeds in dat nog een grote kans aanwezig is dat het toch gaat lukken...

Verwijderd

Het valt mij op dat de laatste periode veel mensen praten over de chat van Tesla. Voorheen las ik hier weinig over... is dit iets nieuws? Ik kan wel een chat vinden maar daar heb je een VIN voor nodig. Ik heb overigens wel en VIN in broncode (08-11) en was niet voornemens te gaan chatten aangezien ik mijn VIN recentelijk heb gevonden. Pure nieuwsgierigheid en wellicht handig voor in de toekomst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jorritv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 16:41
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:01:
Het valt mij op dat de laatste periode veel mensen praten over de chat van Tesla. Voorheen las ik hier weinig over... is dit iets nieuws? Ik kan wel een chat vinden maar daar heb je een VIN voor nodig. Ik heb overigens wel en VIN in broncode (08-11) en was niet voornemens te gaan chatten aangezien ik mijn VIN recentelijk heb gevonden. Pure nieuwsgierigheid en wellicht handig voor in de toekomst.
Ik had gewoon onbekend ingevuld in dat vakje en werd netjes te woord gestaan.

• Novadecasa
bottom line schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:50:
Je reactie lijkt dat je dit ongehoord vindt van Tesla, om klanten hun auto te laten halen op kerstdag.
Nee dat vind ik niet.

Ik vind het wel bijzonder en vraag me vooral of of het haalbaar is qua inzetbaarheid van personeel.

Daarnaast lijkt het me niet noodzakelijk, de leveringen van die 2 dagen kunnen ook in januari plaats vinden. Leveringsdatum is niet leidend voor de bijtelling.

We moeten nog maar zien of ze daadwerkelijk gaan leveren in die periode. Voorlopig duurt het nog even. Maar ik verbaas me nergens meer over bij het proces van Tesla :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dizzy1
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:59:
[...]
Kunnen ons Tweaker petje wel vergeten.
Ja, jammer...
Hoop dat ik dan al weg ben.
Zeker, ik hoop dat je op het moment dat ik aankom al lekker aan het rondscheuren bent!

• Gebruiker_Hans
  • Laatst online: 27-07-2024
[...]

Als het goed is zou je dan vandaag of morgen in je account aan de rechterzijde een bevestiging moeten zien staan. ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 08:00
Vanmorgen SMS + te zien in mijn account...

28-11 ophalen dus nog 14 dagen wachten

maar goed , het is duidelijk nu en ik ben weer rustig :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
  • Laatst online: 27-07-2024
Novadecasa schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:47:
[...]

Een wat vreemde conclusie :?

Ik geef aan dat het bijzonder is, ik oordeel nergens over en benadruk dat als dit zo loopt die de aandacht krijgt.
Afgezien van het feit dat ik het een prestatie van formaat zou vinden als ze het nog lukt ook om deze leveringen en registraties in 2019 na te komen.
Laat gaan, laat gaan.... ;) Bottom line is dat er mensen zijn die kennelijk op alle slakken zout leggen en al heeel lang bezig zijn op dit forum om iedere opmerking zeer kritisch in de marginalia te plaasten. Ik kan mij ook voorstellen dat dit bijzonde ris, zelfs niet wenselijk om dit met kerst te doen. ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

SMS ontvangen ophalen bij Koopman op vrijdag 27 november. SR+, zwart, zwart, aero 18, geen trekhaak. 16-9 bestelling bij LM, 22-9 RN, 1-11 VIN in source, 14-11 SMS, 27-11 Delivery

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:26:
SMS ontvangen ophalen bij Koopman op vrijdag 27 november. SR+, zwart, zwart, aero 18, geen trekhaak. 16-9 bestelling bij LM, 22-9 RN, 1-11 VIN in source, 14-11 SMS, 27-11 Delivery
hoe laat heb je hem ontvangen en wat is je samenstelling?

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:26:
Je bedoelt woensdag neem ik aan? Dat je em wel goed in de agenda zet (of vrijdag de 29ste?)😉

Verwijderd

Inderdaad typo, woensdag 27-11 is het! Samenstelling is reeds vermeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Between 21st-26th Nov. there's no deliveries at Koopman Car Terminal . They are moving to a different location in the port. Other info indicates the reason: they are space constrained currently, and they have to store cars on a ship because there isn't space.
Bron.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EJSe4YqXkAImpMJ?format=jpg&name=large
Bron.

[ Voor 19% gewijzigd door Vitruvius op 14-11-2019 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
Robberto schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:53:
Between 21st-26th Nov. there's no deliveries at Koopman Car Terminal . They are moving to a different location in the port. Other info indicates the reason: they are space constrained currently, and they have to store cars on a ship because there isn't space.
Bron.
Oh dat is voor mij geen probleem, ik wil m'n auto wel zelf van die boot afrijden hoor!

• Boterham71
Robberto schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:53:
Bron.
Daarom stond die enorme Wallenius daar dus.. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GripcarAWD
  • Laatst online: 08-01-2020

GripcarAWD

M3-LR AWD-WIT-ZW-TREKHAAK 3-10

Net de "Tesla ETA data Tweakers" aangepast met mijn specs..
zie weinig mensen met bestelling rond de 4e van Oktober die een VIN hebben.
had vandaag wel een VIN bom verwacht.. helaas nog niets ontvangen.. ( de F5 button is al oververhit :) :) )

OFFTOPIC: net wel een Keyfob besteld via een vriend in USA. handig voor de frunk en trunk.. #hebbedingetje

M3-LR AWD-WIT-ZW-AERO-TREKHAAK 3-10 - VIN 27/11 RCC leverdatum???

• dre73
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
GripcarAWD schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:00:
had vandaag wel een VIN bom verwacht.. helaas nog niets ontvangen.. ( de F5 button is al oververhit :) :) )

OFFTOPIC: net wel een Keyfob besteld via een vriend in USA. handig voor de frunk en trunk.. #hebbedingetje
Ik heb idd ook de 4/10 besteld (SR+/PW/black/19inch/trekhaak) en nog steeds in blijde verwachting van de VIN 8) (wel RN en prepare for delivery mail op 25/10)

SR+ / pw / black / 19 / trekhaak / 14 okt besteld / 20 nov VIN

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mboven
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09-2023
Na lang wachten, weken dit forum volgen, mocht ik dinsdag dan eindelijk mijn Model 3 mogen ophalen.

Ik kreeg gelijk mijn RDW papiertje ondanks dat ruim 30 min te vroeg was. Na de auto geïnspecteerd te hebben (niks gevonden) gelijk naar de eerste tussenstop: De supercharger Badhoevedorp hij had namelijk maar 11% accu... Maar als je eenmaal aan het rijden bent komt alles goed! Wat een waanzinnige auto zeg!!!

Voor de mensen die de auto nog moeten ophalen kan ik bevestigen dat er een Model X als pendel-auto voor de hoofdingang van Sloterdijk staat (bij de Tesla vlag).

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/F7M9RLn/IMG-20191112-155402.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Mboven op 14-11-2019 15:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Mboven schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:21:
Na lang wachten, weken dit forum volgen, mocht ik dinsdag dan eindelijk mijn Model 3 mogen ophalen.

Ik kreeg gelijk mijn RDW papiertje ondanks dat ruim 30 min te vroeg was. Na de auto geïnspecteerd te hebben (niks gevonden) gelijk naar de eerste tussenstop: De supercharger Badhoevedorp hij had namelijk maar 11% accu... Maar als je eenmaal aan het rijden bent komt alles goed! Wat een waanzinnige auto zeg!!!

Voor de mensen die de auto nog moeten ophalen kan ik bevestigen dat er een Model X als pendel-auto voor de hoofdingang van Sloterdijk staat (bij de Tesla vlag).

[Afbeelding]
11%, dat is niet veel :o geen idee hoe ver Badhoevedorp vanaf daar is, maar zo te horen heb je het gewoon gehaald. Gefeliciteerd met de levering!

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:41
Hier inmiddels ook een SMS ontvangen voor levering op 28-nov. LR 2020, wit, 19", trekhaak. 26-10 aanbetaling en hierna overgenomen door LM, 26-10 RN, 26-10 VIN, 14-11 SMS, 28-11 Delivery :9~

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
koekjeh schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:26:
Hier inmiddels ook een SMS ontvangen voor levering op 28-nov. LR 2020, wit, 19", trekhaak. 26-10 aanbetaling en hierna overgenomen door LM, 26-10 RN, 26-10 VIN, 14-11 SMS, 28-11 Delivery :9~
Was dat een 'snel beschikbaar' model? Want als dat niet zo is is het echt ontzettend snel :|

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:31:
Inderdaad typo, woensdag 27-11 is het! Samenstelling is reeds vermeld.
oh ja sorry, overheen gelezen...

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
DennusB schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:28:
[...]

Was dat een 'snel beschikbaar' model? Want als dat niet zo is is het echt ontzettend snel :|
Dat is hoe dan ook ontzettend snel :o

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:41
DennusB schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:28:
[...]

Was inderdaad een 'snel beschikbaar' model wat ik meteen heb aanbetaald. Heb ze ook flink zitten stalken haha :P

[ Voor 6% gewijzigd door koekjeh op 14-11-2019 15:35 ]

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fatihtuncer
  • Laatst online: 25-05-2021
Ik denk dat ik met vrij grote zekerheid kan zeggen, dat als je een snel leverbaar kiest dit gewoon auto's zijn die gewoon bekend staan en aan de kade staan in SFO om te verschepen. Vandaar dat ze dan binnen 4 weken worden geleverd. VIN is namelijk al bekend en hoeft niet "persoon" aan jou bestelling te koppelen.

Mijn P dus 28-10 besteld en op 28-11 levering zoals alle andere die vorige maand bij de snel leverbare hadden besteld.
Dat is dus een feit.

Andere bestellingen is dus gewoon een grote puzzel die Tesla probeert in te vullen. Auto's gaan op de kade, daar zijn de samenstellingen bekend en worden daarna de VIN's gekoppeld. Hier wordt denk ik geen rekening gehouden met besteldatum. Want Tesla maakt geen auto's op order. Puur op afzet en algoritme van bestellingen. Daar kan je dus geen touw aan vast knopen.

Afgelopen maanden heeft Tesla bijvoorbeeld denk ik geen SR+ meer gemaakt vandaar dat deze dus ook niet meer deze kant op komen in ieder geval niet meer voor februari.

[ Voor 4% gewijzigd door fatihtuncer op 14-11-2019 15:42 . Reden: aanvulling info ]

Midnight Grey Performance 28-10 besteld 28-10 Vin en RN nummer / 29-10 verwachte levering 11-11 en 18-11 / sms levering 28-11 verplaatst naar 4-12 | 25-11 kenteken bekend GXXXPJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
fatihtuncer schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:40:
Ik denk dat ik met vrij grote zekerheid kan zeggen, dat als je een snel leverbaar kiest dit gewoon auto's zijn die gewoon bekend staan en aan de kade staan in SFO om te verschepen. Vandaar dat ze dan binnen 4 weken worden geleverd.

Mijn P dus 28-10 besteld en op 28-11 levering zoals alle andere die vorige maand bij de snel leverbare hadden besteld.
Dat is dus een feit.

Andere bestellingen is dus gewoon een grote puzzel die Tesla probeert in te vullen. Auto's gaan op de kade, daar zijn de samenstellingen bekend en worden daarna de VIN's gekoppeld. Hier wordt denk ik geen rekening gehouden met besteldatum. Want Tesla maakt geen auto's op order. Puur op afzet en algoritme van bestellingen. Daar kan je dus geen touw aan vast knopen.

Afgelopen maanden heeft Tesla bijvoorbeeld denk ik geen SR+ meer gemaakt vandaar dat deze dus ook niet meer deze kant op komen in ieder geval niet meer voor februari.
Dit is precies wat ik ook denk over de snel beschikbare autos. Daarom was het fijn geweest als ze begin oktober mij account koppelde aan een beschikbare auto toen ik met ze belde :F ;(.

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boterham71
ElonDusk schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:43:
[...]

Dit is precies wat ik ook denk over de snel beschikbare autos. Daarom was het fijn geweest als ze begin oktober mij account koppelde aan een beschikbare auto toen ik met ze belde :F ;(.
Ook jij rijdt uiteindelijk weg met een model3.. en nog de snelste variant ook. :Y)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RWGW
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 03-06 12:46
Het was een lange zit, maar uiteindelijk het wachten waard :)
Vanmorgen heb ik hem op mogen halen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fatihtuncer
  • Laatst online: 25-05-2021
Ik denk dat ik met vrij grote zekerheid kan zeggen, dat als je een snel leverbaar kiest dit gewoon auto's zijn die gewoon bekend staan en aan de kade staan in SFO om te verschepen. Vandaar dat ze dan binnen 4 weken worden geleverd. VIN is namelijk al bekend en hoeft niet "persoon" aan jou bestelling te koppelen.

Dat is dus een feit.

Ja door dus een snel beschikbare te nemen, ben jij eigenlijk de Tesla medewerker en koppel je meteen je VIN aan je bestelling van een auto die aan de kade staat. Vandaar een snelle levering.
Alle andere moeten "mensen" doen denk ik, wat niet betekend dat het niet gedaan wordt of je auto er niet bij zit maar dat je het gewoonweg niet weet totdat er een koppeling is.

Midnight Grey Performance 28-10 besteld 28-10 Vin en RN nummer / 29-10 verwachte levering 11-11 en 18-11 / sms levering 28-11 verplaatst naar 4-12 | 25-11 kenteken bekend GXXXPJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
Boterham71 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:44:
[...]

Ook jij rijdt uiteindelijk weg met een model3.. en nog de snelste variant ook. :Y)
Er staat SR+ in z'n signature :9 maar @ElonDusk, wel raar dat de Tesla medewerkers dat zelf (destijds) niet eens wisten te vertellen aan de telefoon..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Boterham71 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:44:
[...]

Was dat maar zo ahha… Is gewoon een SR+

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
ElonDusk schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:47:
[...]

Was dat maar zo ahha… Is gewoon een SR+
Ai toch jammer :P

Ik dacht dat jij een P had omdat die al heel lang niet geleverd zijn. Excuus. Al is ie nog niet traag te noemen ;)

Misschien krijg je nog een gratis upgrade naar de P omdat je al zo lang wacht 8) . Overigens wacht ik al net zo lang, ik had alleen een restrictie.. ;(

[ Voor 20% gewijzigd door Boterham71 op 14-11-2019 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Laatst online: 09-04-2021

Dat is dus een feit.

Is toch wel te hopen dan er nog een aantal deze kant op komen. Zitten er nog genoeg op te wachten volgens mij.

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

• Boterham71
Tjejenki schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:50:
[...]

Is toch wel te hopen dan er nog een aantal deze kant op komen. Zitten er nog genoeg op te wachten volgens mij.
Die voor 14 okt komen ongetwijfeld nog. Alleen nu bestellen = levering 2020 feb

• eriklucas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-07-2024
Tjejenki schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:50:
[...]

YUP :) en dit forum meelezen helpt niks haha, maakt alleen maar dat ik denk bij het ontvangen van een sms gelijk JA te zeggen en dan pas in de agenda te kijken of t wel past lol :)

Happy climber

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GB2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 16:06

GB2

Jaaaaaa ik heb hem net binnengekregen!!
M3 besteld bij Tesla (SR+) op 4 oktober...

Mattenset voor de M3 }:|

Leasemaatschappij heeft dat geregeld.. voor de rest alleen RN wacht op vin...

[ Voor 11% gewijzigd door GB2 op 14-11-2019 16:00 ]

• eikrur
  • Laatst online: 27-09 14:25
GB2 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:59:
Jaaaaaa ik heb hem net binnengekregen!!
M3 besteld bij Tesla (SR+) op 4 oktober...

Mattenset voor de M3 }:|

Leasemaatschappij heeft dat geregeld.. voor de rest alleen RN wacht op vin...
ALD lease?

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Had de bestelling gedaan op 04/10, nog geen VIN helaas. Bleek wel dat er restrictie op stond tot 11/10 wist ik niets van. Maar goed wel ruim voor de deadline maar toch apart. Collega heeft hem inmiddels al binnen dus lastig! Hopelijk levering begin/midden decembe en niet het einde, maar anders is het niet anders.

• marco2152
  • Registratie: April 2015
Baltheros1 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:42:
[...]

Succes! Koopman Terminal? ik morgen om 1230. Ik wordt door iemand daar afgezet; kun jij eens kijken waar hij me er het beste uit kan gooien? _/-\o_
Er zijn een aantal parkeerplekken voor de Tesla uitdeeltent, maar anders kan je op de Corsicaweg parkeren (voor het hek naar Tesla naar rechts).

• Mesque

Dat is dus een feit.

Niet per se aan de kade in SFO, de mijne was namelijk volgens meerdere personen die ik telefonisch gesproken heb al in Nederland toen ik heb hem bestelde via snel beschikbaar.

• GB2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 16:06

GB2

Nee, Multilease

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zojuist een VIN in de source! Besteld in juli, restrictie tot 1 november.

LR AWD, blauw, wit, 19'.

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-09 22:10
Herkenbaar, net mijn LM gebeld. Bestelling is ook bij Tesla gedaan op 3 oktober. Wel een RN geen VIN. Ze verwachten begin december levering, dat mijn LR Deep Blue 19inch nog op een schip staat die onderweg is.

Even afwachten!
GripcarAWD schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:00:

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

• Boterham71
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 16:31:

LR AWD, blauw, wit, 19'.
Dat is een config die je weinig ziet! Gefeliciteerd.

Verwijderd

Dat is dus een feit.

Als jouw P op 28 nov geleverd wordt dan zal er toch wel een hele batch aan P's aankomen met dezelfde boot? Op basis van de datum verwacht ik dat jouw P op de GC staat, hiervan zijn de VIN's nog niet verspreid lijkt het op. Dus wellicht dat de andere P bestellingen ook rond die tijd uitgeleverd worden.

Verwijderd

LR AWD, blauw, wit, 19'.
Nice, gefeliciteerd nu zelfde config met aero nog :P :P

• The Gemini
  • Laatst online: 29-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 16:35:
[...]

Als jouw P op 28 nov geleverd wordt dan zal er toch wel een hele batch aan P's aankomen met dezelfde boot? Op basis van de datum verwacht ik dat jouw P op de GC staat, hiervan zijn de VIN's nog niet verspreid lijkt het op. Dus wellicht dat de andere P bestellingen ook rond die tijd uitgeleverd worden.
Hmm. Omdat er wat Performance modellen met vin van 1/11 al een SMSje hadden gekregen net maar even gebeld met Tesla.

"Waarschijnlijk is uw auto onderweg naar Amsterdam en komt de boot dit weekend aan. Dus heel lang zal het niet meer duren, maar zeker weten doen we het niet..."

Grmbl... >:)

P | zwart | zwart | 20 inch | Besteld 16-9 | RN 16-9 | VIN 1-11 | Kenteken 6-11 | Levering 5-12 | https://ts.la/hendri27752

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

LR AWD, blauw, wit, 19'.
Ben ik nu de enige die gelijk ging kijken of er een VIN aanwezig is? O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2019 16:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nonode
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 16:51:
[...]

haha nee hoor, ik ging gelijk kijken of mijn er nog in stond :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2019 @ 16:51:
[...]

Ik denk het wel... zelf kan ik wel 3,5 minuut wachten tot m'n geplande F5 moment :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

pirke schreef op donderdag 14 november 2019 @ 16:58:
[...]

Ik denk het wel... zelf kan ik wel 3,5 minuut wachten tot m'n geplande F5 moment :+
_/-\o_ Ruggengraat en karakter ;)

• Vinculum
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09-2024
Ik werd onrustig door alle berichten over SR+ met trekhaak niet meer geleverd kan worden dit jaar, het helemaal niet meer kunnen leveren van SR+ etc. Dus belletje naar Tesla Tilburg. Direct iemand aan de lijn en rustig en vriendelijk geholpen.
Hij gaf aan dat alles besteld voor de 14de dit jaar geleverd gaat worden. Ondanks dat mijn order (en die van collega's) op de 2e bij de LM is ingezet staat de verwerkingsdatum en dus besteldatum op de 15de! Daarmee kom ik dus in de onzekere 50/50 categorie of die het dit jaar nog gaan halen. Lekker dan.

For the record: SR+, zwart, zwart int, aero, trekhaak.

• Nightquest77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-07 12:35
Hier op 27 september besteld, RN toegewezen gekregen en verwachte leverdatum is morgen, maar nog absoluut helemaal niks gehoord.

Aan de telefoon is de LM ook redelijk geïrriteerd richting Tesla want ze draaien overuren door mensen zoals ik.

LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam

• Henk123.
  • Laatst online: 27-05 15:56
Zijn er nog meer mensen over met 1-11 VIN die ook geen SMS hebben gehad?

• The Gemini
  • Laatst online: 29-09-2024
Henk123. schreef op donderdag 14 november 2019 @ 17:08:
Yup, nog niets vernomen helaas...

P | zwart | zwart | 20 inch | Besteld 16-9 | RN 16-9 | VIN 1-11 | Kenteken 6-11 | Levering 5-12 | https://ts.la/hendri27752

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 19:20
Staat een Performance bij snel beschikbaar.

[ Voor 35% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 14-11-2019 17:17 ]

• floppyhoesje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 11:32
Henk123. schreef op donderdag 14 november 2019 @ 17:08:
Present

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 22:22
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 14 november 2019 @ 17:15:
Staat een Performance bij snel beschikbaar.
En beide al weer weg... ;) Het lijkt wel IBood Hunt met de Box... :P

[ Voor 11% gewijzigd door Burn_and_Fire op 14-11-2019 17:19 ]

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 19:20
Burn_and_Fire schreef op donderdag 14 november 2019 @ 17:18:
[...]

En beide al weer weg... ;) Het lijkt wel IBood Hunt met de Box... :P
Hoe zie je dar ie weg is dan? Ik kan hem nog gewoon openen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rpcrobbie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 18:31
Haha, zojuist gebeld met Tesla om te controleren of mijn “JA” op de sms goed was binnengekomen
Vanmorgen SMS ontvangen, VIN 1-11

Even een babbel gemaakt met de medewerker die wel leuke dingen vertelde over onder andere hoeveel mensen er wel niet beginnen over boten die vast staan in Jamaica en waar de boten op zee zijn, wanneer hun ETA is, etc. Etc. Etc. Hij gaf aan dat hij deze informatie helemaal niet kan zien in de systemen die ter beschikking zijn voor hun. Verdenk deze medewerker er ook van dat hij hier mee leest op het forum... _/-\o_

Toen ik hem vertelde dat ik belde om te controleren of mijn “JA” goed was aangekomen begon hij al te lachen. Volgens mij heeft hij de grootste schik om al die tweakers aan de lijn te krijgen....

Voor nu weet ik in ieder geval wel dat ik de auto (voorlopig) op 27 nov om 14.30u mag ophalen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mo66
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-09 21:50
Vandaag was het eindelijk zo ver, ik mocht de Tesla ophalen. Mij vanmiddag bij de balie gemeld en kreeg te horen dat ze de auto aan het klaarmaken waren. Na twee uur wachten de mededeling gehad dat er problemen met de 12v accu zijn en ik geen auto mee naar huis krijg. Naar verwachting is het maandag gefixt. Voor niks dus naar Amsterdam afgereisd en een vrije middag kwijt. Nu eens kijken hoe ik de komende dagen mijn logistieke problemen ga regelen.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwellugje
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-01 14:46
Zojuist teruggekomen van een tochtje Amsterdam.
Tesla opgehaald vanmorgen om 10:40, afspraak stond om 11:00 uur. 11:45 bij de auto en om 13:00 uur bij 's-Hertogenbosch aan de supercharger gehangen. Bij afleveren was ie 70% vol dus was niet noodzakelijk maar wilde het even getest hebben.
Het was erg rustig nog in de ochtend maar er stonden 400 autos in de agenda om opgehaald te worden. Er waren geen bijzonderheden behalve wat poetswerk door de afdekzeiltjes en kleine lijmrestjes.

Meteen 150 kilometer gereden, alles fijn ingesteld en ik heb het vermoeden dat ik me wel ga vermaken.
Korte samenvatting voordat ik me afmeld.
Besteld op 27-9.
afgehaald op14-11
Ik wens jullie veel succes, zal het nog wel even blijven volgen hier en de sheet bijwerken.

• pirke
rpcrobbie schreef op donderdag 14 november 2019 @ 17:29:
[...]
Toen ik hem vertelde dat ik belde om te controleren of mijn “JA” goed was aangekomen
[...]
Het is niet jouw Jasper Arrow... Jasper Arrow is van RAY CAR CARRIERS - DOUGLAS (ISLE OF MAN), United Kingdom (UK)

O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 14 november 2019 @ 17:23:
[...]

Hoe zie je dar ie weg is dan? Ik kan hem nog gewoon openen?
Nu niet meer als het goed is! Ik heb die witte P besteld.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZXGYh1L.png

Ga ff proberen om mijn blauwe LR bij de leasemaatschappij om te wisselen voor een witte P, als die er sneller is dan wil ik die hebben hahaha :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6kTc6Kd.png
Pagina: 1 ... 181 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.