Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-09 08:50
Boterham71 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:55:
[...]

Je gaat er dan wel vanuit dat alle Tesla's naar Nederland gaan. Er zullen ongetwijfeld ook RHD voor UK zijn en nog wat voor Noorwegen.
Dat denk ik dus ook...

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-09 20:19
Novadecasa schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:53:
[...]

Precies.

En juist daar gaat naar mijn idee de prioriteit de laatste wegen echt wel heen. Dat is uiteindelijk waar het iedereen om draait.
Bijkomend issue daarbij is wel dat ik verwacht dat ze niet alle auto's kunnen bergingen op de kade(s). ;)
Mogen ze niet op kenteken gezet worden als ze nog op de boot staan (wel in amsterdam natuurlijk), ik wil mijn auto wel de boot uitrijden hoor :*) Moet alleen de boot wat langer in de haven blijven liggen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Djie op 12-11-2019 16:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Khayma schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:49:
Iemand hier zijn witte sr+ met aerodoppen die richting de SuC Badhoevedorp reed? Kenteken GxxxPB
Je weet dat er inmiddels 15.000 model 3's rondrijden in NL? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Djie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:57:
[...]

Mogen ze niet op kenteken gezet worden als ze nog op de bood staan (wel in amsterdam natuurlijk), ik wil mijn auto wel de boot uitrijden hoor :*)
Mijn kenteken registratie was al gedaan voordat de boot in zeebrugge aankwam.
Tenaamstelling gebeurde pas in Amsterdam op de kade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 14:56
Khayma schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:49:
Iemand hier zijn witte sr+ met aerodoppen die richting de SuC Badhoevedorp reed? Kenteken GxxxPB
En diegene heeft dus al een auto en zal dus hier zo snel niet meer terugkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
Djie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:51:
[...]

Uitleveren voor einde jaar maakt niet uit.. zolang ze maar voor einde jaar op kenteken staan.
Gaat die kenteken uitgifte door tijdens de kerst? Zijn het niet rijksambtenaren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppyhoesje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 11:32
jenzcook schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:46:
Zo juist chat contact gehad voor het checken of mijn mobiele nummer bekend was. Deze was niet onder mijn account te zien en was ook niet bekend bij Tesla. Dan kan je lang wachten op de langverwachte levering SMS.
06-nummer laten toevoegen.

Direct gevraagd of levering en kenteken al bekend was. Verwachte levering as donderdag en kenteken bekend.
Men kon mij wel vertellen dat ik nog geen bericht gemist had dus de verwachte leverdatum is niet definitief. VIN in source: 1 November !!

Voor de Alphabet leasers is het handig om te checken of 06 nummer onder je account bekend is.
Verwachte levering? Precies dit verhaal heb ik ook gehoord vorige week met verwachte levering 14/11. Begin deze week was de verwachte levering alweer richting eind november.. Ook kenteken, nog geen sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-09 11:34
Djie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:57:
[...]

Mogen ze niet op kenteken gezet worden als ze nog op de bood staan (wel in amsterdam natuurlijk), ik wil mijn auto wel de boot uitrijden hoor :*) Moet alleen de boot wat langer in de haven blijven liggen :)
sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-09 21:04
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:58:
[...]

Mijn kenteken registratie was al gedaan voordat de boot in zeebrugge aankwam.
Tenaamstelling gebeurde pas in Amsterdam op de kade.
Toch vreemd dat dit zo varieert. Mijn SR+ zou al sinds vorige week in Amsterdam zijn, maar heeft nog steeds geen kenteken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
Boterham71 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:55:
[...]

Je gaat er dan wel vanuit dat alle Tesla's naar Nederland gaan. Er zullen ongetwijfeld ook RHD voor UK zijn en nog wat voor Noorwegen.
Plus nog de model S'en en X'en die ongetwijfeld ook nog ertussen staan voor NL en aangezien daar ook het 4% bijtellingsverhaal voor geldt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mesque schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:00:
[...]

Toch vreemd dat dit zo varieert. Mijn SR+ zou al sinds vorige week in Amsterdam zijn, maar heeft nog steeds geen kenteken..
Waarom denk jij dat hij al een week in Amsterdam staat?
Wanneer s de aflevering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rpcrobbie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 18:31
Zojuist contact gehad met Tesla. VIN in source 1-11.

Nog niets bekend. Hij kon wel zien dat er een auto gekoppeld is, maar zolang geen sms is ontvangen kan alles nog wijzigen en kan zelfs ook nog ontkoppeld worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tesla gesproken en vorige week nog in België en nu nog.. doorvragen zegt hij staat op de JA.. vanaf volgende week levering.
1 nov Vin en kenteken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

De Glovis Cosmos is ondertussen weer op zee.

De Jasper Arrow komt 16/11/2019 - 08:00 aan in Zeebrugge: https://portofzeebrugge.be/nl/arrivals-timetable?page=3

Vertrek is gepland voor 19/11/2019 - 18:00.

[ Voor 12% gewijzigd door Devster op 12-11-2019 16:07 ]

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:02:
[...]

Waarom denk jij dat hij al een week in Amsterdam staat?
Wanneer s de aflevering?
Omdat Tesla mij dat vorige week vertelde net nadat ik de auto had besteld. De medewerker die ik aan de telefoon ging even kijken op welke boot hij stond, maar kwam terug met 'oh wat goed, de auto is zelfs al in Amsterdam'. Een dag later werd ik gebeld om nog wat details door te spreken en ook die medewerker wist mij te vertellen dat de auto al in Amsterdam was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
mistercage schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:04:
Tja, als ze nu dingen ad telefoon gaan verzinnen...

Hier maken we iig elkaar allemaal gek.. Iedereen weet namelijk hoe t leverproces daadwerkelijk in elkaar steekt..

We shall see.

Ik hou de excel wel uptodate..

[...]
Net ook medewerker gesproken en mijne staat dus kennelijk ook in Belgie. Zou op 27 nov geleverd mogen worden en kan rond 20 nov een sms verwachten. Even afwachten dus maar heb in ieder geval een datum :)

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mesque schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:08:
[...]

Omdat Tesla mij dat vorige week vertelde net nadat ik de auto had besteld. De medewerker die ik aan de telefoon ging even kijken op welke boot hij stond, maar kwam terug met 'oh wat goed, de auto is zelfs al in Amsterdam'. Een dag later werd ik gebeld om nog wat details door te spreken en ook die medewerker wist mij te vertellen dat de auto al in Amsterdam was.
Zou kunnen hoor, maar veel van ons hebben al vaker meegemaakt dat Tesla medewerkers het zelf niet zo goed weten en soms vereerde informatie geven.

Dan zou je al wel een afleverdatum moeten hebben toch? Volgende week komt de JA aan in Amsterdam en vanaf dan zou de oude GP voorraad geleverd moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Laatst online: 27-09 12:24
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:12:
[...]

Zou kunnen hoor, maar veel van ons hebben al vaker meegemaakt dat Tesla medewerkers het zelf niet zo goed weten en soms vereerde informatie geven.

Dan zou je al wel een afleverdatum moeten hebben toch? Volgende week komt de JA aan in Amsterdam en vanaf dan zou de oude GP voorraad geleverd moeten zijn.
Ze trekken er vaak al wat autos uit met trailers in Zeebrugge en die rijden dan naar Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-09 15:42
[...]

Stond ik toch op de JA ;)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
[...]

Afleverdatum heb ik ook inderdaad, als sinds vorige week. De afspraak staat op 20 november, dus dat zou kunnen kloppen in jouw redenatie.

[ Voor 4% gewijzigd door Mesque op 12-11-2019 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.RMM schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:13:
[...]

Ze trekken er vaak al wat autos uit met trailers in Zeebrugge en die rijden dan naar Amsterdam.
Volgen mij gebeurde dat alleen met de GD. De GD ging niet langs Amsterdam, maar voer door naar de UK.

Zou een beetje raar zijn om auto's uit te laden uit de GP, naar Amsterdam te rijden, terwijl de GP zelf ook naar Amsterdam ging...

Houdt er rekening mee dat je ook op de JA kunt staan, die zou oorspronkelijk nu in Zeebrugge moeten liggen. Echter door oponthoud is dat pas vrijdag avond/zaterdagochtend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.RMM
Riep jij niet continu de GC? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:45
ETA Glovis Cosmos Zeebrugge: 23 november 17:00

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• photovoltaic
Bestemming van de GC is aangepast. ETA is 2019-11-23 18:00 in Zeebrugge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mesque schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:16:
[...]

Afleverdatum heb ik ook inderdaad, als sinds vorige week. De afspraak staat op 20 november, dus dat zou kunnen kloppen in jouw redenatie.
Nee 20 november is denk ik nog wel GP
Hahaha, allemaal gokken, maar 20 november is denk ik nog gewoon GP.
Als je ziet wat daar nog allemaal staat op de foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
Tjenok schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:17:
Toch eerst Zeebrugge, weer een Tesla mythe ontkrachtigd, dat ze rechtstreeks naar Amsterdam gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swede
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12-06-2020
Toch maar eens gebeld ivm de mogelijke afleverdatum. Kwam er zowaar doorheen en werd heel vriendelijk te woord gestaan. VIN koppeling zou "blijven hangen" omdat er volgens zeggen geen Model 3's meer met trekhaak gemaakt kunnen worden.....
Wel vreemd dat ze nog steeds te bestellen zijn.
Ik zal nog maar iets langer geduld moeten hebben.

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mdink
  • Laatst online: 02-06-2023
[...]
Bijkomend issue daarbij is wel dat ik verwacht dat ze niet alle auto's kunnen bergingen op de kade(s). ;)
Hoi, ben al tijdje aan het meelezen en dacht laat ik ook eens een duit in het wachtgeld zakje doen...

Koopman Terminal heeft meer dan genoeg ruimte om in 1x alle boten daar uit te laden en op de kade op te slaan. Ze kunnen 40.000+ voertuigen kwijt.

LR AWD White/Black/18"/trekhaak/Besteld 04-09/RN18-9/restrictie 14-11/ VIN 25-11/ RCC Europe/ 27-12 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:52
[...]

Ik zie dit in je onderschrift:
SR+/Wit/Zwart/Aero/Trekhaak. Besteld: 04/11, RN: 04/11, VIN:04/11, SMS: 05/11, E-mail: 11/11, Ophaalafspraak 20/11

Klopt dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Mr.RMM schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:17:
[...]

Riep jij niet continu de GC? :+
Neen de GP

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdM91
  • Laatst online: 19-08 15:49
[...]

E.e.a. lijkt ook af te hangen van hoe en wanneer Tesla zaken omtrent de kentekenregistratie communiceert met de toekomstige eigenaar of leasemaatschappij. De levering van mijn SR+ staat gepland voor morgen om 12:30, maar nog steeds geen kenteken zichtbaar in m'n account. Telefonische navraag bij Tesla (gisteren) leerde dat deze al wél bekend is, maar volgens de RDW is er nog steeds geen datum van tenaamstelling. Al hoor je overigens wel vaker dat tenaamstelling pas op de dag van ophalen plaatsvindt, daar waar dit bij anderen al meerdere dagen vóór aflevering is gebeurd. In mijn geval bleek dat Tesla simpelweg nog niet de factuur voor de tenaamstelling richting de LM had verstuurd, waarop zij direct contact hebben opgenomen met Tesla en eerder vandaag de factuur hebben kunnen voldoen. Vraag me toch af wat er zou zijn gebeurd als die factuur niet was betaald en ik morgenochtend in Amsterdam stond..

SR+ PearlWhite/Zwart/18Aero / Besteld: 12-08 / RN: 15-08 / VIN: 08-11 / Leverdatum:13-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Swede schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:18:
Toch maar eens gebeld ivm de mogelijke afleverdatum. Kwam er zowaar doorheen en werd heel vriendelijk te woord gestaan. VIN koppeling zou "blijven hangen" omdat er volgens zeggen geen Model 3's meer met trekhaak gemaakt kunnen worden.....
??????????????

Al zou dit waar zijn, er zijn 4 boten onderweg. Lijkt me héél sterk dat er geen auto's met trekhaken op deze boten staan. Dus wat dit met een VIN-koppeling te maken heeft is me een raadsel. Volgens mij klopt dit verhaal voor geen kant.

[ Voor 20% gewijzigd door Boterham71 op 12-11-2019 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:51
Ik mag hopen van wel. Het is gruwelijk duur om een boot in de haven te laten liggen puur als opslag. Een boot moet varen om geld te verdienen, niet stil liggen.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• photovoltaic
Boterham71 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:21:
[...]

??????????????

Al zou dit waar zijn, er zijn 4 boten onderweg. Lijkt me héél sterk dat er geen auto's met trekhaken op deze boten staan. Dus wat dit met een VIN-koppeling te maken heeft is me een raadsel. Volgens mij klopt dit verhaal voor geen kant.
De verhalen worden steeds mooier wat er over de levering wordt gezegd door de medewerkers 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nee jij riep JA!

Of haal ik je nu door de war met een andere carpebios?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
photovoltaic schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:23:
[...]

De verhalen worden steeds mooier wat er over de levering wordt gezegd door de medewerkers 8)7
Als er een kern van waarheid in had gezeten had Elon dit allang getweet, en waren ze niet meer te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Mdink schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:19:
[...]

Hoi, ben al tijdje aan het meelezen en dacht laat ik ook eens een duit in het wachtgeld zakje doen...

Koopman Terminal heeft meer dan genoeg ruimte om in 1x alle boten daar uit te laden en op de kade op te slaan. Ze kunnen 40.000+ voertuigen kwijt.
Dat overtreft dan mijn verwachtingen, maar wel in positieve zin. Als dat klopt, en het terrein verder niet gebruikt wordt voor andere auto's o.i.d. dan ligt daar dus geen beperking.

Al met al lijkt het er nogsteeds op dat er de komende weken een enorme hoeveelheid M3's naar NL komt. En dat december nog meer een gekkenhuis wordt dan november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swede
photovoltaic schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:23:
[...]

ze klonk vrij serieus en leek me niet (hoop dat ik het verkeerd heb) dat ze het uit haar duim zoog. :-(

SR+, black, black, aero, trekhaak - besteld 17/09 - RN 23/09 - VIN 21/11-kenteken GxxxSK - sms 05/12 - afhalen 12/12 -RDW tenaamgesteld 11/12 (17:25)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
LordSinclair schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:22:
[...]

Ik mag hopen van wel. Het is gruwelijk duur om een boot in de haven te laten liggen puur als opslag. Een boot moet varen om geld te verdienen, niet stil liggen.
Ik zie de bottleneck ook meer bij de RDW, de logistiek in A'dam, de LM's die de facturen niet betalen omdat met kerst iedereen 2 weken vrij is, etc etc. Ga hem steeds meer knijpen en zie steeds meer beren op de weg komen..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Swede schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:25:
[...]

ze klonk vrij serieus en leek me niet (hoop dat ik het verkeerd heb) dat ze het uit haar duim zoog. :-(
Neem aan dat ze dit gewoon verkeerd begrepen heeft. Bijv: Als je nu een Tesla LR besteld met trekhaak, wordt hij dit jaar niet meer geleverd.

[ Voor 13% gewijzigd door Boterham71 op 12-11-2019 16:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alberthakvoort
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 19:29
En mijn VIN is ook toegewezen :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-09 20:19
Boterham71 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:26:
[...]

Neem aan dat ze dit gewoon verkeerd begrepen heeft. Bijv: Als je nu een Tesla LR besteld met trekhaak, wordt hij dit jaar niet meer geleverd.
Tesla medewerkers lezen dit forum ook mee en lachen zich in een deuk als ze weer een Tweaker aan de telefoon krijgen en opzadelen met een verhaal :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 14:34
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:57:
[...]

Je weet dat er inmiddels 15.000 model 3's rondrijden in NL? :+
Morgen na 13:00 zijn het er 15.001 *O* *O* *O*.

Ik zie meerdere Model 3's richting de SUC rijden met allemaal recente kentekens dus mijn vermoeden is dat die net zijn opgehaald vandaar de vraag. Na het posten van dat berichtje ben ik er zelfs nog 7 tegengekomen :+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jjonkie
Djie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:29:
[...]

Tesla medewerkers lezen dit forum ook mee en lachen zich in een deuk als ze weer een Tweaker aan de telefoon krijgen en opzadelen met een verhaal :+
Haha die zitten hier de hele dag te F5'en _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik HAD een VIN 1 seconde bij openen account op het RN volgens Tesla. Vriendelijke dame. Toen ze de order opende was hij weg?!!!! Wat is dit?? Iemand ervaring?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WoutR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-09 13:29
WoutR schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:11:
Ik ben onderweg naar Amsterdam, hele beleving met de trein vanuit de Achterhoek. Laat straks weten hoe de aflevering was.
Niets bijzonders. Ik was 45 min te vroeg, maar auto stond klaar en ik was met 15 minuten weer weg. Duurde even voor de app actief was aangezien ik te vroeg was.

Nu even laden in Badhoeverdorp en door naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
Gefeliciteerd ! WoutR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
WoutR schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:33:
[...]

Niets bijzonders. Ik was 45 min te vroeg, maar auto stond klaar en ik was met 15 minuten weer weg. Duurde even voor de app actief was aangezien ik te vroeg was.

Nu even laden in Badhoeverdorp en door naar huis.
Witte Model 3? :+ Kwam net een hele rits tegen die richting de SuC reed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Swede schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:18:
Dat bellen zorgt meer voor verwarring dan duidelijkheid!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marvaa
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-09-2021
Voor degene waarbij de LM ook de Tesla afhaalt en bezorgt bij je:
Download de Tesla app alvast op je phone, op de dag van levering kun je alles volgen! Echt bizar en top: welke deur er open staat, de binnentemperatuur (en te regelen ook), de claxon induwen (moet me inhouden het niet te doen), de locatie, snelheid, acculading etc, en ook een softwareupdate die ze op het havengebied nog even deden op de auto.
Wel een dagje werken wordt er wat minder efficient door, je blijft gluren op je telefoon :)
Inmiddels is hij bijna bij de supercharger in Badhoevedorp, de spanning stijgt!

PS. besteld op 6 sep (dus voor degene die later hebben besteld, gewoon relax and wait en de Tesla en LM medewerkers gewoon rustig en normaal hun ding laten doen, komt allemaal goed)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:31:
Ik HAD een VIN 1 seconde bij openen account op het RN volgens Tesla. Vriendelijke dame. Toen ze de order opende was hij weg?!!!! Wat is dit?? Iemand ervaring?
IK HEB OVERIGENS OOK EEN TREKHAAK!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Khayma schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:29:
[...]

Morgen na 13:00 zijn het er 15.001 *O* *O* *O*.

Ik zie meerdere Model 3's richting de SUC rijden met allemaal recente kentekens dus mijn vermoeden is dat die net zijn opgehaald vandaar de vraag. Na het posten van dat berichtje ben ik er zelfs nog 7 tegengekomen :+.
Kun je nagaan als er nog 20.000 model 3's bijkomen...
Bizarre aantallen.

De Model 3 is het nieuwe "Golfje" :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:36:
[...]

lol :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• floppyhoesje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 11:32
[...]

Kun je nagaan als er nog 20.000 model 3's bijkomen...
Bizarre aantallen.

De Model 3 is het nieuwe "Golfje" :+
Oh, dan moet ik nog een wit petje aanschaffen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
[...]

IK HEB NET ELON MUSK GESPROKEN EN SAMEN HEBBEN WIJ GEKEKEN NAAR JOUW PROBLEEM. WIJ ZIJN ER ACHTERGEKOMEN WAT HET IS:

We weten nog minder dan de Tesla medewerk(st)er ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swede
dan maar hopen dat hij 5 jaar kan rond tuffen zonder verdere service nodig te hebben. Ik heb nog steeds goede hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvaa
Khayma schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:29:
[...]

Arval doet alles in batch per dag, die van mij is nu ook net naar SUC onderweg, waarschijnlijk dus hele Arval stoet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khayma schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:38:
[...]

IK HEB NET ELON MUSK GESPROKEN EN SAMEN HEBBEN WIJ GEKEKEN NAAR JOUW PROBLEEM. WIJ ZIJN ER ACHTERGEKOMEN WAT HET IS:

Haha! Klopt.

Ik word er ongeduldig van.
Bel je op en zegt ze je hebt een VIN. Helemaal blij, tot ze de order opent .... grrrr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Marvaa schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:35:
Voor degene waarbij de LM ook de Tesla zelf afhaalt en bezorgt bij je:
Download de Tesla app alvast op je phone, op de dag van levering kun je alles volgen! Echt bizar en top: welke deur er open staat, de binnentemperatuur (en te regelen ook), de claxon induwen (moet me inhouden het niet te doen), de locatie, snelheid, acculading etc, en ook een softwareupdate die ze op het havengebied nog even deden op de auto.
Wel een dagje werken wordt er wat minder efficient door, je blijft gluren op je telefoon :)
Inmiddels is hij bijna bij de supercharger in Badhoevedorp, de spanning stijgt!

PS. besteld op 6 sep (dus voor degene die later hebben besteld, gewoon relax and wait en de Tesla en LM medewerkers gewoon rustig en normaal hun ding laten doen, komt allemaal goed)
Kun je je voorstellen dat iemand vanaf gisteren ochtend al continu op de app aan het kijken was...
Vervolgens in de middag een mail ontving over uitstellen levering naar morgen.... :+

Dus nu al twee dagen op de app aan het kijken, morgen vanaf 13:30 gaan ze weer leveren begreep ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Mensen, zullen we de hele trekhaak discussie even parkeren totdat we een échte bron hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marvaa
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:40:
[...]

Kun je je voorstellen dat iemand vanaf gisteren ochtend al continu op de app aan het kijken was...
Vervolgens in de middag een mail ontving over uitstellen levering naar morgen.... :+

Dus nu al twee dagen op de app aan het kijken, morgen vanaf 13:30 gaan ze weer leveren begreep ik
Pure hell.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:41:
Mensen, zullen we de hele trekhaak discussie even parkeren totdat we een échte bron hebben?
Het is grootste onzin...
Alles wordt in batches geproduceerd a.d.v. algoritmes.

Dus het zou heel knap zijn als een telefonische medewerker in Nederland zou weten wat er wel en niet geproduceerd wordt.

Overigens is dat een klantenservice die onlangs met veel nieuwe gezichten is uitgebreid.

Neem het met een korrel zout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
[...]

waar zocht je precies op als VIN? soms wil een JAVA code ook nog wel eens een 5Y bevatten namelijk.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
Khayma schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:38:
[...]

Ik vernam van een jongen in de store dat ze een wat aparte hierarchie hebben binnen Tesla. Elon is serieus de directe manager(n+1) van elke medewerker. Er zijn wel zone manager maar die bepalen enkel een beetje de koers in de landen maar sturen dus vrijwel geen mensen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nonode schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:44:
[...]

waar zocht je precies op als VIN? soms wil een JAVA code ook nog wel eens een 5Y bevatten namelijk.
Ik heb een secondary account dus de Tesla medewerker gaf dit aan.

Iemand die weet hoe dit kan? Eerst dus een VIN zien en bij openen order was ie weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Nonode schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:44:
[...]

Klopt, heb ik ook meerdere malen gehad. 5YJ komt dan weer niet voor in JAVA naar mijn idee.
Dus maak je zelf niet ongerust door alleen op 5Y te zoeken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:48:
[...]

Ik heb een secondary account dus de Tesla medewerker gaf dit aan.

Iemand die weet hoe dit kan? Eerst dus een VIN zien en bij openen order was ie weg?
Ja, ze heeft verkeerd gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
jjonkie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:19:
[...]

Ik zie dit in je onderschrift:
SR+/Wit/Zwart/Aero/Trekhaak. Besteld: 04/11, RN: 04/11, VIN:04/11, SMS: 05/11, E-mail: 11/11, Ophaalafspraak 20/11

Klopt dat ?
Yes, dat klopt. Hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
BvdM91 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:19:
[...]

E.e.a. lijkt ook af te hangen van hoe en wanneer Tesla zaken omtrent de kentekenregistratie communiceert met de toekomstige eigenaar of leasemaatschappij. De levering van mijn SR+ staat gepland voor morgen om 12:30, maar nog steeds geen kenteken zichtbaar in m'n account. Telefonische navraag bij Tesla (gisteren) leerde dat deze al wél bekend is, maar volgens de RDW is er nog steeds geen datum van tenaamstelling. Al hoor je overigens wel vaker dat tenaamstelling pas op de dag van ophalen plaatsvindt, daar waar dit bij anderen al meerdere dagen vóór aflevering is gebeurd. In mijn geval bleek dat Tesla simpelweg nog niet de factuur voor de tenaamstelling richting de LM had verstuurd, waarop zij direct contact hebben opgenomen met Tesla en eerder vandaag de factuur hebben kunnen voldoen. Vraag me toch af wat er zou zijn gebeurd als die factuur niet was betaald en ik morgenochtend in Amsterdam stond..
Haha ja dat laatste ben ik dus ook bang voor omdat ik op geen enkele manier kan zien of Tesla de factuur al heeft uitgestuurd en/of hij al betaald is. Je zou verwachten dat ze dat bij het uitsturen van e-mails omtrent de afspraak e.d. even checken, maar dat is dus niet per se zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Nonode schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:48:
[...]

Ik vernam van een jongen in de store dat ze een wat aparte hierarchie hebben binnen Tesla. Elon is serieus de directe manager(n+1) van elke medewerker. Er zijn wel zone manager maar die bepalen enkel een beetje de koers in de landen maar sturen dus vrijwel geen mensen aan.
Niks raars aan. Is echt op zijn Amerikaans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:22
Zojuist opgehaald. Heel unceremonial ging het. Afspraak om 1530, kwam om 1515 binnen. Was om 1540 weg. Vind ik op zich niet erg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivr
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-03 16:24
Net ff gebeld. Volgens deze man worden chassis en dus vin gekoppeld vlak voor aankomst NL. Geen idee verder of dit klopt, maar is mij dus wel officieel verteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvaa
BvdM91 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:19:
[...]

Volgens mij komt het kenteken nooit in je account ;), alleen de VIN.
Auto is vandaag opgehaald in de account staat geen kenteken, wat volgens mij zo hoort en ik prima vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verrek, da's ook mijn config maar ik heb nog niks vernomen en jij hebt hem op 4 november besteld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:58:
[...]

Verrek, da's ook mijn config maar ik heb nog niks vernomen en jij hebt hem op 4 november besteld?
Ja, via ‘Snel beschikbaar’ op de Tesla website, vandaar dat het wat sneller gaat dan gebruikelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

photovoltaic schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:42:
[...]

Ik vraag me af of straks alle auto's in Amsterdam opgehaald zijn als de JA weer nieuwe brengt:
[Afbeelding]
Toevallig kenteken reeks G...PJ zien staan?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:07:
[...]

Toevallig kenteken reeks G...PJ zien staan _/-\o_
Waar heb je die gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yak3upw
  • Laatst online: 08-08-2023
Is er nog iemand die vandaag een 'vooraad' M3P heeft besteld met VIN en een leveringsdatum heeft gekregen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
04-11 bestellen en dan 20-11 ophalen ? Dat zou een record zijn dan toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mesque schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:01:
[...]

Ja, via ‘Snel beschikbaar’ op de Tesla website, vandaar dat het wat sneller gaat dan gebruikelijk.
Ik net als Breurkes verrast met dezelfde config en nog zonder vin :-(. Maar voor jou top hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was een vraag. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha op de boot denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf hoop houden dat de dames van vorige week gelijk hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:18:
[...]

Ik blijf hoop houden dat de dames van vorige week gelijk hebben....
Vin van 15 okt was ophalen eerste week november en 19 okt van 8 tot 21 nov.
Miss de 1 nov volgende week? En 8 november vins aansluitend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet harder lezen

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2019 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjonkie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:14:
[...]

Nog steeds geen absoluut record, in september zijn er mensen geweest die na 2-3 weken reden. toen pushte Tesla de kwartaal cijfers van Q3!

Komt in de buurt, maar is nog steeds zeer snel ja!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2019 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gister was het zover, de app werd actief en ik kon de auto volgen. Halverwege draait de auto om en gaat retour. Even later een belletje, verwarmingssysteem defect en aflevering gaat vooralsnog niet door. Auto moet eerst voor service en nu in afwachting van een volgende bericht.
Balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:27:
Gister was het zover, de app werd actief en ik kon de auto volgen. Halverwege draait de auto om en gaat retour. Even later een belletje, verwarmingssysteem defect en aflevering gaat vooralsnog niet door. Auto moet eerst voor service en nu in afwachting van een volgende bericht.
Balen
Meen je niet!
Kun je daar niet mee doorrijden?

Beter laten ze de aflevering doorgaan, dan ga ik zelf wel naar een Tesla service punt, krijg ik iig een Model S loaner mee :+

Blijft dit wel jouw auto, ivm bijtelling etc?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2019 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via leasemaatschappij terug gestuurd. Zonder verwarming is nu ook niet zo comfortabel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jjonkie
[...]

Ook mijn config, 3-10 besteld...

Dit is niet goed voor me, dit topic wordt ik alleen maar ongeduldiger van dan ik al was.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostvdB1974
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09 08:19
Op kenteken gezet is niet hetzelfde als geleverd. De mijne staat ook op kenteken (tenaamgesteld), maar moet ik nog ophalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
jjonkie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:14:
[...]

Zou lekker snel zijn ja, maar vooralsnog geen indicaties dat dit niet gaat lukken. Ik had aanvankelijk een LR besteld omdat SR+ niet meer ging lukken in 2019, maar die heb ik gecanceld toen ik deze zag verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:30:
Via leasemaatschappij terug gestuurd. Zonder verwarming is nu ook niet zo comfortabel
Dat zou mij nu wat minder interesseren, liever nu een auto in 2019 op kenteken en dan ga ik zelf wel naar een Tesla service punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:28:
[...]

Meen je niet!
Kun je daar niet mee doorrijden?

Beter laten ze de aflevering doorgaan, dan ga ik zelf wel naar een Tesla service punt, krijg ik iig een Model S loaner mee :+

Blijft dit wel jouw auto, ivm bijtelling etc?
Ze garanderen levering dit jaar. Als ze het niet kunnen repareren dan wordt het een van de andere die onderweg zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:33:
[...]

Ze garanderen levering dit jaar. Als ze het niet kunnen repareren dan wordt het een van de andere die onderweg zijn
Okee... Vervelend zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat verklaart een boel, daar durf ik mij met mijn LM en de hele gang van zaken niet aan te wagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rreijnhoudt
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 29-09 05:20
rreijnhoudt schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:47:

Gebeld, Tesla medewerker vond het ook vreemd en had dit niet eerder gezien. Hij dacht dat er iets niet helemaal goed zat bij de financiële administratie en dat moest hij nader (laten) onderzoeken. Er was in ieder geval nog wel steeds een VIN gekoppeld.

Wordt vervolgd.
Zojuist Tesla nog aan de lijn gehad (zijn overigens prima bereikbaar). Medewerker gaf aan dat ze overgingen naar een nieuw financieel systeem er een hick-up in zat, waardoor er verkeerde (credit)facturen gestuurd zijn. Dit werd vanaf vandaag 15.00u hersteld. Ik heb nog niks gezien in mijn account, maar zal een dezer dagen wel komen.
Tjenok schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:17:
Ook gevraagd wanneer mijn auto komt (VIN 8-nov); hij stond nu op de boot die op 25-11 in Amsterdam aankomt. Of dat dan de Jasper Arrow is vanuit Zeebrugge, de Glovis Cosmos vanuit Zeebrugge of toch de Glovis Cosmos rechtstreeks naar Amsterdam, is mij nog steeds een raadsel. Medewerker gaf aan dat er ook boten rechtstreeks zullen komen. Tegelijkertijd zij hij ook dat je het nooit weet bij Tesla, en het ook wel eens niet zo zou kunnen zijn. We gaan het wel zien!

Kenteken had hij overigens nog niet, maar er waren al wel auto's die een kenteken hadden op de boot waar de mijne ook op staat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Dus Samengevat. Jij weet niets en Tesla ook niet.. pure speculaties nog steeds...
rreijnhoudt schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:03:
[...]

Zojuist Tesla nog aan de lijn gehad (zijn overigens prima bereikbaar). Medewerker gaf aan dat ze overgingen naar een nieuw financieel systeem er een hick-up in zat, waardoor er verkeerde (credit)facturen gestuurd zijn. Dit werd vanaf vandaag 15.00u hersteld. Ik heb nog niks gezien in mijn account, maar zal een dezer dagen wel komen.

[...]

Ook gevraagd wanneer mijn auto komt (VIN 8-nov); hij stond nu op de boot die op 25-11 in Amsterdam aankomt. Of dat dan de Jasper Arrow is vanuit Zeebrugge, de Glovis Cosmos vanuit Zeebrugge of toch de Glovis Cosmos rechtstreeks naar Amsterdam, is mij nog steeds een raadsel. Medewerker gaf aan dat er ook boten rechtstreeks zullen komen. Tegelijkertijd zij hij ook dat je het nooit weet bij Tesla, en het ook wel eens niet zo zou kunnen zijn. We gaan het wel zien!

Kenteken had hij overigens nog niet, maar er waren al wel auto's die een kenteken hadden op de boot waar de mijne ook op staat.

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn M3 LR zou morgen geleverd worden om 15.00 uur, net gebeld dat hij niet klaar is en dat het volgende week donderdag wordt. Wel raar, hij staat sinds maandag al tenaamgesteld.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2019 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ook gelijk met 9 dagen verlaat?

Pagina: 1 ... 173 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.