Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Storm-trooper
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 17:28

Storm-trooper

M3 LR AWD wit/zwart 18"

Vandaag ook gebeld met Tesla A'dam. VIN gekregen op 8 nov en op eindfactuur staat afleverdatum 21 nov. De medewerker gaf aan dat die afleverdatum een beetje voor de vorm is. De boot waarop de auto staat (LR AWD wit/zwart) komt rond de 21e aan (is waarschijnlijk dan de 25e, als ik het bericht hierboven lees).

Volgens creditfactuur krijg ik nog 56k of zo terug van Tesla, dus ik hoop dat dat geen fout is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:30

OMX2000

By any means necessary...

Graficon schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:37:
Iemand die ook een model X in september geordered heeft? Ik lees voorlopig nog eind november, begin december qua levering...
Ja hier. Eind september. Maar nog geen RN, dus ik weet nog niks. Leasemij vorige week gestalked, en ze zeggen met Tesla bezig te zijn.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floppyhoesje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 11:32
Wanneer wordt de JA eigenlijk in A'dam verwacht? 16e in Zeebrugge zag ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:33:
[...]
Ze garanderen levering dit jaar. Als ze het niet kunnen repareren dan wordt het een van de andere die onderweg zijn
Balen zeg, hopelijk kan-ie gerepareerd worden en heb je hem toch snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floppyhoesje schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:50:
Wanneer wordt de JA eigenlijk in A'dam verwacht? 16e in Zeebrugge zag ik
Op de website van de haven van Zeebrugge staat dat de JA weer vertrekt op 19 nov 18:00. Dus dan is die in AMS op de 20e. Ik vraag me wel af waarom die 3 dagen in Zeebrugge moet liggen, dat zou betekenen dat ze veel uit te laden hebben. Zou die dan uberhaupt wel naar AMS komen?! Of om het positief te bekijken: ze werken niet in het weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 19:20
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:59:
[...]
Op de website van de haven van Zeebrugge staat dat de JA weer vertrekt op 19 nov 18:00. Dus dan is die in AMS op de 20e. Ik vraag me wel af waarom die 3 dagen in Zeebrugge moet liggen, dat zou betekenen dat ze veel uit te laden hebben. Zou die dan uberhaupt wel naar AMS komen?! Of om het positief te bekijken: ze werken niet in het weekend.
Misschien goedkoop tanken in België? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:05:
Mijn M3 LR zou morgen geleverd worden om 15.00 uur, net gebeld dat hij niet klaar is en dat het volgende week donderdag wordt. Wel raar, hij staat sinds maandag al tenaamgesteld.
Klinkt als een reparatie-issue, zoals bij @Verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:51
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:59: Ik vraag me wel af waarom die 3 dagen in Zeebrugge moet liggen, dat zou betekenen dat ze veel uit te laden hebben.
Heb je dat filmpje eerder gepost niet gezien? Lijkt mij best wat werk om zoveel auto's van boord te rijden. Je kan ook niet oneindig veel mankracht inzetten, op een gegeven moment wordt de layout van het schip gewoon de Bottleneck.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppyhoesje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 11:32
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:59:
[...]

Dan zouden de eerste auto's van de JA dus pas die week daarop uitgeleverd worden? Ga ik er even vanuit dat ze het e.e.a. moeten uitladen, nalopen en geen leveringen doen in het weekend.

[ Voor 3% gewijzigd door floppyhoesje op 12-11-2019 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floppyhoesje schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:08:
[...]

Dan zouden de eerste auto's van de JA dus pas die week daarop uitgeleverd worden? Ga ik er even vanuit dat ze het e.e.a. moeten uitladen, nalopen en geen leveringen doen in het weekend.
2 nov kwam de GP in Zeebrugge en 4 nov Nederland. Eerste leveringen vanaf 6 nov dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 13:24
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:05:
Mijn M3 LR zou morgen geleverd worden om 15.00 uur, net gebeld dat hij niet klaar is en dat het volgende week donderdag wordt. Wel raar, hij staat sinds maandag al tenaamgesteld.
Ik ga morgen om 14.00. kentekenbewijs heb ik al binnen. Van dit soort berichten krijg je dan een kleine hartverzakking. Gelukkig ben ik nog niet gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 06-12-2022
Amirkalloe schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:51:
Hoi iedereen,

Gister een mail ontvangen met "Uw verwachte leverdatum" en staat gepland voor deze week. Echter heb ik helemaal geen VIN en zojuist met een Tesla medewerker gesproken die aangaf dat ik binnenkort een sms kan verwachten. Iemand met hetzelfde situatie?

Groet,

Amir
Toevallig via een leasemaatschappij?

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dizzy1 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:01:
[...]

Klinkt als een reparatie-issue, zoals bij @Verwijderd.
Ze belde net weer, dat het een probleem was met de laadpoort. En dat dat inderdaad eerst gefixt moet worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Mesque schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:01:
[...]

Ja, via ‘Snel beschikbaar’ op de Tesla website, vandaar dat het wat sneller gaat dan gebruikelijk.
Ik heb hem 1-11 besteld en kreeg vandaag dit bericht van Mistergreen.

Ik heb een snel leverbaar LR white.zwart 19inch
Dus klinkt hoopvol

Wel rn code gekregen

Ik begrijp de onrust, maar de auto is nog niet zo lang geleden besteld. Tesla moet in de komende 1,5 maand nog zo'n 20.000 auto's leveren in NL, dat is een bizar grote operatie waar veel bij komt kijken. Vandaar dat er wat dingen vertraagd kunnen zijn, zoals het koppelen van VIN nummers aan de app.

De auto is besteld volgens de voorwaarden voor gegarandeerde levering in 2019, ruim voor de uiterlijke deadline van 14 november. De auto gaat dit jaar geleverd worden maar kan helaas niet aangeven welke datum dit exact zal zijn. Verwachte levering stond op medio december ten tijde van plaatsen bestelling.

Wij hebben momenteel geen exacte datum waarop uw Tesla geleverd gaat worden, dit is een proces van Tesla waar wij verder geen invloed op hebben. Momenteel verwacht Tesla te kunnen leveren in de laatste week van november of begin december.

Tesla communiceert de levering als volgt:

Delivery afspraak gekoppeld aan VIN wordt automatisch door een systeem vanuit Tesla gedaan. Klanten krijgen SMS + e-mail nadat afspraak is ingepland en worden 2 tot 5 werkdagen voor levering telefonisch benaderd om alles nogmaals te bevestigen en openstaande vragen te beantwoorden.

Tesla stemt de levering altijd direct af met de bestuurder, MisterGreen wordt pas een aantal dagen voor levering geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordSinclair schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:08:
[...]

Heb je dat filmpje eerder gepost niet gezien? Lijkt mij best wat werk om zoveel auto's van boord te rijden. Je kan ook niet oneindig veel mankracht inzetten, op een gegeven moment wordt de layout van het schip gewoon de Bottleneck.
Die heb ik uiteraard gezien, maar dat is precies mijn punt: als ze in Zeebrugge veel uit te laden hebben dan blijft er niet meer zoveel over voor Amsterdam.

Dan ga ik er wel vanuit dat ze logistiek wel de auto’s van ZEE vooraan hebben gezet en dus niet alle auto’s eruit moeten rijden. Dat mag je denk ik wel verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:13

The Third Man

The Third Jellyfish

LordSinclair schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:08:
[...]

Zou je hem nog een keer kunnen linken? Ik heb hem blijkbaar ook gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-09 21:04
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:43:
[...]

Ik heb hem 1-11 besteld en kreeg vandaag dit bericht van Mistergreen.

Ik heb een snel leverbaar LR white.zwart 19inch
Dus klinkt hoopvol

Wel rn code gekregen

Ik begrijp de onrust, maar de auto is nog niet zo lang geleden besteld. Tesla moet in de komende 1,5 maand nog zo'n 20.000 auto's leveren in NL, dat is een bizar grote operatie waar veel bij komt kijken. Vandaar dat er wat dingen vertraagd kunnen zijn, zoals het koppelen van VIN nummers aan de app.

De auto is besteld volgens de voorwaarden voor gegarandeerde levering in 2019, ruim voor de uiterlijke deadline van 14 november. De auto gaat dit jaar geleverd worden maar kan helaas niet aangeven welke datum dit exact zal zijn. Verwachte levering stond op medio december ten tijde van plaatsen bestelling.

Wij hebben momenteel geen exacte datum waarop uw Tesla geleverd gaat worden, dit is een proces van Tesla waar wij verder geen invloed op hebben. Momenteel verwacht Tesla te kunnen leveren in de laatste week van november of begin december.

Tesla communiceert de levering als volgt:

Delivery afspraak gekoppeld aan VIN wordt automatisch door een systeem vanuit Tesla gedaan. Klanten krijgen SMS + e-mail nadat afspraak is ingepland en worden 2 tot 5 werkdagen voor levering telefonisch benaderd om alles nogmaals te bevestigen en openstaande vragen te beantwoorden.

Tesla stemt de levering altijd direct af met de bestuurder, MisterGreen wordt pas een aantal dagen voor levering geïnformeerd.
Top, dankje. Ik kreeg een soortgelijk van Alphabet waarbij zij inderdaad de bal een soort van bij Tesla neerlegden, ie dat het een proces vanuit Tesla is etc. Als dat zo is dan is het voor mij prima, Tesla is immers vooralsnog heel snel en behulpzaam geweest. Hopen dat dat zo blijft :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 19:20
Weer een VINloze dag ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Mesque schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 20:10:
[...]

Top, dankje. Ik kreeg een soortgelijk van Alphabet waarbij zij inderdaad de bal een soort van bij Tesla neerlegden, ie dat het een proces vanuit Tesla is etc. Als dat zo is dan is het voor mij prima, Tesla is immers vooralsnog heel snel en behulpzaam geweest. Hopen dat dat zo blijft :)
Kreeg ik ook van Alphabet te horen. Na een keer met Tesla te bellen zeiden zij: Alphabet neemt contact met je op zodra je leveringsdatum bekend is |:(

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:52

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RvdL75
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-12-2022

SR+ Wit, Zwart, Aero 3-10 besteld (LM), RN 17-10, VIN 19-11, 13-12 gekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miepz78
Mesque schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:31:
[...]

Zou lekker snel zijn ja, maar vooralsnog geen indicaties dat dit niet gaat lukken. Ik had aanvankelijk een LR besteld omdat SR+ niet meer ging lukken in 2019, maar die heb ik gecanceld toen ik deze zag verschijnen.
De logica blijft apart. Voor iedereen die veel eerder heeft besteld en nog altijd zit te wachten en niks hoort.. ik kan me goed voorstellen dat dit - vooral in deze spannende tijden ikv bijtellingsregels - wat zuur is.

Desalniettemin vet geluk voor jou natuurlijk!! 🎉
Maar ik word steeds jaloerser hahaha

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoostvdB1974
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09 08:19
BytePhantomX schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:20:
[...]

Ik ga morgen om 14.00. kentekenbewijs heb ik al binnen. Van dit soort berichten krijg je dan een kleine hartverzakking. Gelukkig ben ik nog niet gebeld.
Idem, mag morgen om 12.30 uur ophalen. Kentekenbewijs en laadpas vandaag bij de post. Telefoon uitgezet, kunnen ze ook niet bellen dat de levering niet doorgaat 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

A.s. vrijdag de auto ophalen. Pas net de eindfactuur zichtbaar en deze doorgestuurd naat de LM. Zij hadden hem vanmiddag ook nog niet. Het moet ook allemaal op het laatste moment. Ik ga er maar vanuit dat vrijdag doorgaat en de LM het bedrag morgen betaald. SR+ Midnight Silver / zwart / 18' aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:03:
A.s. vrijdag de auto ophalen. Pas net de eindfactuur zichtbaar en deze doorgestuurd naat de LM. Zij hadden hem vanmiddag ook nog niet. Het moet ook allemaal op het laatste moment. Ik ga er maar vanuit dat vrijdag doorgaat en de LM het bedrag morgen betaald. SR+ Midnight Silver / zwart / 18' aero
Ik zie je vrijdag misschien. Doe je wel je Tweakers petje op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unknownbomb2
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:21
JoostvdB1974 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:03:
[...]

Idem, mag morgen om 12.30 uur ophalen. Kentekenbewijs en laadpas vandaag bij de post. Telefoon uitgezet, kunnen ze ook niet bellen dat de levering niet doorgaat 8)7
+1. Na tijd wachten (RN 31 juli, restrictie 9 sept, VIN 19/10, SMS 30/10) mag ik morgen ook, 15:30. Voorlopig nog alles in orde en ook vandaag kentekencard gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dizzy1 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:12:
[...]

Ik zie je vrijdag misschien. Doe je wel je Tweakers petje op?
Half uurtje later toch? Ik om 11:00. Ik zal hem opzetten! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amirkalloe
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-07 10:39
Miepz78 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:22:
[...]

Toevallig via een leasemaatschappij?
Ja, dat is wel een belangrijke detail. Ik heb in de middag gebeld en Tesla gaf aan dat een VIN aan mijn account is gekoppeld. Waarschijnlijk heb ik een secundaire account gekregen waar de VIN niet zichtbaar is. Bovendien werd er mij verteld dat mijn auto ook in Zeebrugge is, dus net als de rest gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amirkalloe schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:23:
[...]

Ja, dat is wel een belangrijke detail. Ik heb in de middag gebeld en Tesla gaf aan dat een VIN aan mijn account is gekoppeld. Waarschijnlijk heb ik een secundaire account gekregen waar de VIN niet zichtbaar is. Bovendien werd er mij verteld dat mijn auto ook in Zeebrugge is, dus net als de rest gewoon afwachten.
Ik denk dat ze bedoelen over 4 dagen met JA😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BvdM91
  • Laatst online: 19-08 15:49
JoostvdB1974 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:03:
[...]

Ha tot morgen dan, ik ben ook om 12:30 aan de beurt! Laadpas is inmiddels binnen maar helaas nog geen kentekenkaart. Ook nog geen tenaamstelling of datum van eerste toelating, benieuwd of we 'm meekrijgen... 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door BvdM91 op 12-11-2019 21:47 ]

SR+ PearlWhite/Zwart/18Aero / Besteld: 12-08 / RN: 15-08 / VIN: 08-11 / Leverdatum:13-11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rreijnhoudt
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 29-09 05:20
sknnr.nl schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:05:
Dus Samengevat. Jij weet niets en Tesla ook niet.. pure speculaties nog steeds...
Correct! En dat zullen we nooit weten. Het enige dat ik weet is dat ie in 2019 nog geleverd wordt. En dat weet iedereen die 'm voor 14 oktober besteld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:17:
[...]
Half uurtje later toch? Ik om 11:00. Ik zal hem opzetten! :*)
Klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreijnhoudt
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 29-09 05:20
Storm-trooper schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:27:

Volgens creditfactuur krijg ik nog 56k of zo terug van Tesla, dus ik hoop dat dat geen fout is :)
Zie hier:
rreijnhoudt schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:03:

Zojuist Tesla nog aan de lijn gehad (zijn overigens prima bereikbaar). Medewerker gaf aan dat ze overgingen naar een nieuw financieel systeem er een hick-up in zat, waardoor er verkeerde (credit)facturen gestuurd zijn. Dit werd vanaf vandaag 15.00u hersteld. Ik heb nog niks gezien in mijn account, maar zal een dezer dagen wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, die leverdatum van 14/11 zit er niet echt in denk ik haha. Nog steeds geen SMSje ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:09:
Nou, die leverdatum van 14/11 zit er niet echt in denk ik haha. Nog steeds geen SMSje ontvangen :(
Hier het zelfde. Schatting was de 13de :)

Ik hoop einde deze week een sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJG
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 22:19
Bestelling rond 1-10 van SR+ wit met 19". Ik kreeg mijn VIN zo rond 1-11 (via broncode op tesla site achterhaald), maar nog geen mail of sms bericht voor ophalen helaas. Stond dus kennelijk niet op de meest recente lading schepen. Neem aan dat hij op één van de schepen die rond 20 november aankomen staat. Erg benieuwd en beetje ongeduldig aan het worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miepz78
Nog even een leuke om te volgen voor de statistiekjes. Voor zover hij nog niet langsgekomen is of voor wie het gemist heeft :
https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/

😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graficon
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-09 10:51
OMX2000 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:48:
[...]

Ja hier. Eind september. Maar nog geen RN, dus ik weet nog niks. Leasemij vorige week gestalked, en ze zeggen met Tesla bezig te zijn.
Ja, ik heb een rode 7 seater, met 22 inch zwarte velgen en een wit interieur... :P veel meer build to order doen ze niet, I'm so screwed. Hopelijk toch nog leveren in 2019, dan heb ik 120% aftrekbaarheid (20% gaat naar liquidatiefonds). Ps: ja zakelijk... ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 14:56
Ik zit nog wat foto's te bekijken van iemand die z'n wagen vandaag mocht ophalen.
Wat een M3's staan daar nog :o. Daarmee kun je iedereen die hierop het forum zit (wachtend op een M3), voorzien van een M3:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EJMJLO0W4AIF_qr.jpg:medium

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EJMJL9kXkAA3RdR.jpg:medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig trekhaken volgens mij ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

photovoltaic schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:38:
Ik zit nog wat foto's te bekijken van iemand die z'n wagen vandaag mocht ophalen.
Wat een M3's staan daar nog :o. Daarmee kun je iedereen die hierop het forum zit (wachtend op een M3), voorzien van een M3:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Als dit er nog allemaal staat van de GP dan ben ik wel echt benieuwd hoe eind november / december gaat verlopen. Wellicht auto’s stapelen?! Dat glazen dak was toch sterk... >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
Die zijn afneembaar en daarom niet op de fotos te zien misschien

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricsrix
  • Laatst online: 14-06-2021
Kan wellicht zo zijn dat vanuit die voorraad nog vins worden gekoppeld?

LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Die liggen in de [t,f]runk.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexbeun
  • Laatst online: 28-02-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:43:
[...]

Deadline van 14 november of 14 oktober. 14 november, is over 2 dagen, dan is iedereen safe O-)

Tesla M3 LR AWD, Zwart, Zwart, 19”, trekhaak & MME, Iconic Silver, RWD, TP+, 19", trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
knights16 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:41:
[...]

Die zijn afneembaar en daarom niet op de fotos te zien misschien
Klopt, die liggen netjes in een opbergtas in de auto, zitten er niet standaard op.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:27:
[...]
Nog steeds geen absoluut record, in september zijn er mensen geweest die na 2-3 weken reden. toen pushte Tesla de kwartaal cijfers van Q3!

Komt in de buurt, maar is nog steeds zeer snel ja!
Hier op 2-9 een voorraadmodel besteld en op 12-9 opgehaald. Natuurlijk anders dan een "echte" bestelling, maar toch supersnel :)

[ Voor 44% gewijzigd door Taro op 12-11-2019 22:55 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nog niet hebben van een kentekencard een reden om hem niet mee te geven ? Ben morgen om 11.30 aan de beurt. Groene kaart al wel binnen 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abarth
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
"Tesla bouwt eerste Europese 'gigafabriek' in de omgeving van Berlijn"

https://www.nu.nl/economi...omgeving-van-berlijn.html

M3 | SR+ | Multi-Coat Red | Black | Aero | RN 17-09 | VIN 08-11 | SMS 29-11 | Geleverd 07-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dnz0
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 22-11-2020
Wat doet die Hoegh Autoliners schip daar eigenlijk? Toch niet deel van onze auto s naar noorwegen meenemen ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dnz0 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:56:
Wat doet die Hoegh Autoliners schip daar eigenlijk? Toch niet deel van onze auto s naar noorwegen meenemen ofzo?
Nee, die vaart naar Zeebrugge:
https://www.myshiptracking.com/?mmsi=258977000

Kwam van Engeland, dus vreemd wat die in Amsterdam heeft gedaan voor een dag. Laadklep stond dacht ik open (op foto te zien)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:01:
[...]

Nee, die vaart naar Zeebrugge:
https://www.myshiptracking.com/?mmsi=258977000

Kwam van Engeland, dus vreemd wat die in Amsterdam heeft gedaan voor een dag. Laadklep stond dacht ik open (op foto te zien)
Ik denk dat ze een deel van de auto’s per trailer van ZEE naar AMS halen om dan weer met een andere boot op te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hmm. Ik kan geen G...PJ reeks spotten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:42
Die van mij is in de PD reeks, die staat dan een paar rijen eerder?
Edit: ik keek niet, daar zijn ze dus nog niet :p

[ Voor 27% gewijzigd door carpebios op 12-11-2019 23:11 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostvdB1974
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09 08:19
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:45:
Is het nog niet hebben van een kentekencard een reden om hem niet mee te geven ? Ben morgen om 11.30 aan de beurt. Groene kaart al wel binnen 🤪
Volgens mij krijg je hem wel mee op vertoon van rijbewijs. Is de auto al wel tenaam gesteld? Ik kreeg vandaag de kentekenkaart binnen en ben ook morgen aan de beurt. Dus misschien tot ziens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aip
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:41

aip

JoostvdB1974 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:18:
[...]

Volgens mij krijg je hem wel mee op vertoon van rijbewijs. Is de auto al wel tenaam gesteld? Ik kreeg vandaag de kentekenkaart binnen en ben ook morgen aan de beurt. Dus misschien tot ziens!
Rijbewijs, krabbeltje, 20 meter lopen en je mag de eerste uit de rij zo meenemen. Althans, dat was bij mij vanmiddag het geval. Geen centje pijn. ;)

Mooi speelgoed is t zeg. Alleen het wind/bandgeruis bij 120-130 valt me echt tegen - dat heeft Renault zelfs bij de oude Zoe beter voor elkaar - verder heerlijk. En gelukkig rijden we binnenkort toch alleen nog maar 100.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
aip schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:22:
[...]

Rijbewijs, krabbeltje, 20 meter lopen en je mag de eerste uit de rij zo meenemen. Althans, dat was bij mij vanmiddag het geval. Geen centje pijn. ;)

Mooi speelgoed is t zeg. Alleen het wind/bandgeruis bij 120-130 valt me echt tegen - dat heeft Renault zelfs bij de oude Zoe beter voor elkaar - verder heerlijk. En gelukkig rijden we binnenkort toch alleen nog maar 100.
;)
Gefeliciteerd! Niet om dit off topic gedoe weer te starten: maar heb jij een MY2019 of MY2020 VIN ivm geluidsisolatie? Interessant om eens te testen of er nou echt verschil tussen de modellen zit.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:20:
[...]

Hier het zelfde. Schatting was de 13de :)

Ik hoop einde deze week een sms
Vraag me toch af of ze nou wel al in A'dam/Brugge staan of niet.. Zou zomaar kunnen dat ze nog op de JA staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok Thanks @JoostvdB1974 ik heb idd mn kenteken al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aip

aip

Markboss schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:24:
[...]

Gefeliciteerd! Niet om dit off topic gedoe weer te starten: maar heb jij een MY2019 of MY2020 VIN ivm geluidsisolatie? Interessant om eens te testen of er nou echt verschil tussen de modellen zit.
2019 VIN. Had ook nog de oude 9 firmware erop, maar die is inmiddels geforceerd geupdate naar 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdM91
Ik meen dat je tot 14 dagen na de afgifte zonder fysiek kentekenbewijs mag rondrijden (alleen in NL!), daarna moet je in staat zijn om 'm te overhandigen. De politie zou de gegevens namelijk gewoon digitaal kunnen verifiëren.

Dan moet het kenteken uiteraard wel officieel toegelaten, tenaamgesteld en daarmee vindbaar zijn. Van beiden is bij mij nog geen sprake en ik ben ook morgen aan de beurt, maar iemand die ik net sprak die vandaag zijn SR+ heeft opgehaald wist te vertellen dat dat gewoon ter plekke gebeurde. Nam wel de nodige tijd in beslag dus iets om rekening mee te houden mocht je nog andere afspraken hebben staan. Afwachten dus en wellicht wel tot morgen!

SR+ PearlWhite/Zwart/18Aero / Besteld: 12-08 / RN: 15-08 / VIN: 08-11 / Leverdatum:13-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Op twitter zet je er meer Rob!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Tesla doesn't have enough space at Koopman Car Terminal in Amsterdam for all the Model 3 cars they are trying to deliver! You Dutch are Tesla-Loco 🤪🤯 https://twitter.com/TheRefleCs/status/1194367186422370304

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04-01-2021
aip schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:29:
[...]

2019 VIN. Had ook nog de oude 9 firmware erop, maar die is inmiddels geforceerd geupdate naar 10.
Wat bedoel je met geforceerde update? Ik probeer wifi verbinding te krijgen, maar dat is nog niet gelukt.

Zouden ze dat bij een Tesla service center willen doen desnoods? FF wifi verbinden en updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aip

aip

naii11 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:49:
[...]

Wat bedoel je met geforceerde update? Ik probeer wifi verbinding te krijgen, maar dat is nog niet gelukt.

Zouden ze dat bij een Tesla service center willen doen desnoods? FF wifi verbinden en updaten?
Via Wifi, het tig keer klikken op het software update trucje dat hier in dit topic al eerder stond. Opeens gaf hij toen de melding dat hij wilde updaten, met de vraag nu of over x uur. Nu natuurlijk ;) nu op versie 9.36.2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 24-09 01:56
“Day 42 still no VIN in my source” :p

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BvdM91
naii11 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:49:
[...]

Ik denk dat aip op onderstaande doelt. Werd vandaag gedeeld in een FB groep en door velen inmiddels bevestigd dat het zou werken.

https://twitter.com/Sofiaan/status/1194129959956045824

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naii11
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04-01-2021
BvdM91 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:56:
[...]

Ik denk dat aip op onderstaande doelt. Werd vandaag gedeeld in een FB groep en door velen inmiddels bevestigd dat het zou werken.

https://twitter.com/Sofiaan/status/1194129959956045824
Meteen even proberen! Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metstijl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:32
carpebios schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:34:
Tesla doesn't have enough space at Koopman Car Terminal in Amsterdam for all the Model 3 cars they are trying to deliver! You Dutch are Tesla-Loco 🤪🤯 https://twitter.com/TheRefleCs/status/1194367186422370304
Wat een onzin, 15000 parkeerplaatsen zijn lang niet vol en komen niet vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aip

aip

metstijl schreef op woensdag 13 november 2019 @ 00:09:
[...]

En zoals te zien op de foto's ligt er momenteel een autoliner van Höegh. Dat kan ik bevestigen uit eigen waarneming. De (huidige) Tesla's komen niet van een Höegh schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

metstijl schreef op woensdag 13 november 2019 @ 00:09:
[...]

Niet dat hele terrein is van Tesla.
Ik kan mijn oude Volvo nog Tracken via de Volvo app en die staat slechts 100 meter van mijn Tesla af op dat grote parkeerterrein. Leaseplan heeft ook een deel van dat terrein in gebruik en Carnext (ook van Leaseplan) ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4/10 M3P Besteld alleen een RN nummer gekregen... kreeg dit bericht paar dagen terug: Gefeliciteerd! Uw Model 3 bestelling wordt geupgrade met de nieuwste 20" Gray Performance Wheels zonder bijkomende kosten. Er is geen verdere actie vereist. Dank u wel - Tesla

Heeft dit nog verdere gevolgen voor de levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 01:50:
4/10 M3P Besteld alleen een RN nummer gekregen... kreeg dit bericht paar dagen terug: Gefeliciteerd! Uw Model 3 bestelling wordt geupgrade met de nieuwste 20" Gray Performance Wheels zonder bijkomende kosten. Er is geen verdere actie vereist. Dank u wel - Tesla

Dit hebben meerdere mensen gehad. Iedereen die nog een P moet krijgen die krijgt deze velgen, dus dat zou niks uit mogen maken voor de levertijd. Vreemde is wel dat niet iedereen met een P deze smsjes krijgt. Heb je bij een LM besteld of prive? Daar leek eerder namelijk het verschil in te zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Druktemakers 😄 kentekencard krijg je bij aflevering nieuw voertuig, of wordt toegezonden bij lease. Jij hoeft die uiteraard niet mee te nemen naar de aflevering.

[ Voor 12% gewijzigd door Zpottr op 13-11-2019 07:12 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover we nu weten niet, uit diverse bronnen hier lijkt het erop dt er geen zilveren velgen meer geleverd worden onder de M3P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
carpebios schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:11:
Die van mij is in de PD reeks, die staat dan een paar rijen eerder?
Edit: ik keek niet, daar zijn ze dus nog niet :p
Die van mij is in de PH-reeks, die kan ik vrijdag ophalen. Lijkt me dus dat PD er ook al moet staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snelis
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-05-2023
Gister nog een bevestiging gekregen van Tesla voor de levering vrijdag, en vanochtend nog een herinnering.

Ook de PH reeks

Zie ook ineens andere M3's in de straat verschijnen haha :D

M3 - LR / Red / Black / 19" / Trekhaak - Besteld: 28/9 - VIN: 19/10 - SMS: 30/10 - Ophaal datum: 15/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-09 10:34
aip schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:29:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Service per tel. en chat schepen me af.

Edit: nvm antwoord al gegeven. Meerdere keren drukken werkt bij mij niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Recci op 13-11-2019 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco208
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 22:09

Is het in de app ook aangepast?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fatihtuncer
  • Laatst online: 25-05-2021
Ik heb het gevoel dat laatste weken tot nu toe eigenlijk vrijwel geen 1 P model is geleverd.

Kan iemand dit bevestigen?
Kunnen de mensen die deze weken hun auto gaan ophalen ook wellicht even kijken of er überhaupt P modellen op het terrein staan?

Midnight Grey Performance 28-10 besteld 28-10 Vin en RN nummer / 29-10 verwachte levering 11-11 en 18-11 / sms levering 28-11 verplaatst naar 4-12 | 25-11 kenteken bekend GXXXPJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
Gisteren geen VIN-bom, is de Panama mythe nu ontkracht...

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
Majo03 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:14:
Gisteren geen VIN-bom, is de Panama mythe nu ontkracht...
Nee, het kan vandaag nog... Is geen mythe maar een theorie die nog niet ontkracht is :+

[ Voor 13% gewijzigd door Dizzy1 op 13-11-2019 08:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

En zo houden we de speculaties wel in leven ja. Alles kan.. want als je ze vandaag krijgt kunnen ze ook van de JA zijn en van de GN.

Enige wat we zeker weten is dat we het niet weten.
Dizzy1 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:15:
[...]

Nee, het kan vandaag nog...

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sknnr.nl schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:18:
En zo houden we de speculaties wel in leven ja. Alles kan.. want als je ze vandaag krijgt kunnen ze ook van de JA zijn en van de GN.

Enige wat we zeker weten is dat we het niet weten.

[...]
We gaan gewoon weer voor VIN-Vrijdag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

Dat is tot op heden wel volgens mij de dag geweest dat er VIN`s werden verdeeld.. wellicht omdat de systemen dan niet meer bezig zijn met uitleveren van wagens. Draaien ze een update op vrijdag van de uitgeleverde wagens en inkomende wagens.
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:19:
[...]

We gaan gewoon weer voor VIN-Vrijdag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
sknnr.nl schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:21:
Dat is tot op heden wel volgens mij de dag geweest dat er VIN`s werden verdeeld.. wellicht omdat de systemen dan niet meer bezig zijn met uitleveren van wagens. Draaien ze een update op vrijdag van de uitgeleverde wagens en inkomende wagens.

[...]
En zo is een nieuwe theorie geboren, hulde ;) hoog wishful thinking gehalte in dit topic nog steeds, maar ik hoop lekker mee!

Hoe lang duurt het bij mensen meestal ná ontvangst van sms dat de levering plaatsvindt? Ik gok dat mijn eerstvolgende contact met tesla/LM namelijk de sms zal zijn (aangezien ze verder toch nooit iets laten weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

Moet het vuurtje aan blijven wakkeren he..

Even zoeken in het topic.. iemand heeft gemiddelde uitgeteld over RN/VIN/SMS/Ophalen
Markboss schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:24:
[...]

En zo is een nieuwe theorie geboren, hulde ;) hoog wishful thinking gehalte in dit topic nog steeds, maar ik hoop lekker mee!

Hoe lang duurt het bij mensen meestal ná ontvangst van sms dat de levering plaatsvindt? Ik gok dat mijn eerstvolgende contact met tesla/LM namelijk de sms zal zijn (aangezien ze verder toch nooit iets laten weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VerwardeMan
  • Registratie: December 2015
  • Niet online

VerwardeMan

FBI's Most Unwanted

:)

[ Voor 99% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
sknnr.nl schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:25:
Moet het vuurtje aan blijven wakkeren he..
[...]
Haha, Ik heb zelf een secundair account dus zie sowieso geen VIN, maar was nog een beetje stil hier vanmorgen 7(8)7

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl

sknnr.nl

Set Back & Relax

Volgens mij hebben alle leaserijders een secudair account omdat lease maatschapij eigenaar blijft van de wagen na de lease en dus het primair account heeft tenzij het private lease it..
Majo03 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:32:
[...]

Haha, Ik heb zelf een secundair account dus zie sowieso geen VIN, maar was nog een beetje stil hier vanmorgen 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricsrix
  • Laatst online: 14-06-2021
Wij hebben Leaseplan op de zaak en iedereen kan zijn VIN inzien
sknnr.nl schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:36:
Volgens mij hebben alle leaserijders een secudair account omdat lease maatschapij eigenaar blijft van de wagen na de lease en dus het primair account heeft tenzij het private lease it..

[...]

LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, zal het Athlon vandaag wel gaan lukken...

In alle opzichten een onhandige dag, want eind vanmiddag sta ik een uur met mijn zoon en team op het voetbalveld...

We gaan het meemaken, kan de chauffeur lekker wat langer bij de SuC staan... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fatihtuncer schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:13:
Ik heb het gevoel dat laatste weken tot nu toe eigenlijk vrijwel geen 1 P model is geleverd.

Kan iemand dit bevestigen?
Kunnen de mensen die deze weken hun auto gaan ophalen ook wellicht even kijken of er überhaupt P modellen op het terrein staan?
Ik weet vrij zeker dat de P modellen niet geleverd zijn in november. Ik wacht ook al sinds 26/9 op een witte P. Nog geen VIN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dizzy1
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:39:

In alle opzichten een onhandige dag, want eind vanmiddag sta ik een uur met mijn zoon en team op het voetbalveld...

Succes vandaag, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Laatst online: 27-09 12:24
Zijn er all mensen met een VIN van 1/11 Of 8/11 die hun auto al op hebben kunnen halen? Of staan deze stiekem op de JA?
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:27:
[...]

Vraag me toch af of ze nou wel al in A'dam/Brugge staan of niet.. Zou zomaar kunnen dat ze nog op de JA staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dizzy1 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:41:
[...]

Succes vandaag, ik ben benieuwd!
Thnx! Ik ook....
Ik geloof het pas als hij er staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

snelis schreef op woensdag 13 november 2019 @ 07:52:
Gister nog een bevestiging gekregen van Tesla voor de levering vrijdag, en vanochtend nog een herinnering.

Ook de PH reeks

Zie ook ineens andere M3's in de straat verschijnen haha :D
Hier begint het ook Teslaville te worden :D benieuwd hoe lang het duurt voor er een aan mijn laadpaal hangt te leachen...

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembrand20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09-2023
Ricsrix schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:39:
Wij hebben Leaseplan op de zaak en iedereen kan zijn VIN inzien

[...]
Bij mij is het ook leaseplan en ik kan ook mijn VIN zien.

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:52
Mr.RMM schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:41:
Zijn er all mensen met een VIN van 1/11 Of 8/11 die hun auto al op hebben kunnen halen? Of staan deze stiekem op de JA?

[...]
Ik krijg inderdaad meer en meer het vermoeden dat die allemaal op de JA staan inderdaad.

Nog even geduld dus ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:39:

Neem nou geen risico anders gaat het weer mis misschien .

Eerst zet je hem on valet mode en nu ben je op het voetbalveld ? Straks denken ze nog dat je hem niet meer wilt bij Tesla .

In ieder geval als het toch nog goedkomt vandaag wens ik je veel plezier in je nieuwe Tesla :)

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dizzy1
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:41:
[...]

Thnx! Ik ook....
Ik geloof het pas als hij er staat ;)
Wat kan er nou misgaan O-)
Pagina: 1 ... 174 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.