Ik heb hem 1-11 besteld en kreeg vandaag dit bericht van Mistergreen.
Ik heb een snel leverbaar LR white.zwart 19inch
Dus klinkt hoopvol
Wel rn code gekregen
Ik begrijp de onrust, maar de auto is nog niet zo lang geleden besteld. Tesla moet in de komende 1,5 maand nog zo'n 20.000 auto's leveren in NL, dat is een bizar grote operatie waar veel bij komt kijken. Vandaar dat er wat dingen vertraagd kunnen zijn, zoals het koppelen van VIN nummers aan de app.
De auto is besteld volgens de voorwaarden voor gegarandeerde levering in 2019, ruim voor de uiterlijke deadline van 14 november. De auto gaat dit jaar geleverd worden maar kan helaas niet aangeven welke datum dit exact zal zijn. Verwachte levering stond op medio december ten tijde van plaatsen bestelling.
Wij hebben momenteel geen exacte datum waarop uw Tesla geleverd gaat worden, dit is een proces van Tesla waar wij verder geen invloed op hebben. Momenteel verwacht Tesla te kunnen leveren in de laatste week van november of begin december.
Tesla communiceert de levering als volgt:
Delivery afspraak gekoppeld aan VIN wordt automatisch door een systeem vanuit Tesla gedaan. Klanten krijgen SMS + e-mail nadat afspraak is ingepland en worden 2 tot 5 werkdagen voor levering telefonisch benaderd om alles nogmaals te bevestigen en openstaande vragen te beantwoorden.
Tesla stemt de levering altijd direct af met de bestuurder, MisterGreen wordt pas een aantal dagen voor levering geïnformeerd.