Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:57
Ik heb nog steeds geen mail gehad qua bevestiging voor de 20ste, ook maar weer eens bellen. Zou er dus in eerste instantie vandaag om kunnen komen.

[ Voor 23% gewijzigd door carpebios op 12-11-2019 13:03 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boterham71 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:02:
[...]

Al een bevestiging gehad dat jij morgen echt je auto krijgt?
Zo eens bellen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mistercage
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-08 20:15
Tja, als ze nu dingen ad telefoon gaan verzinnen...

Hier maken we iig elkaar allemaal gek.. Iedereen weet namelijk hoe t leverproces daadwerkelijk in elkaar steekt..

We shall see.

Ik hou de excel wel uptodate..
Nonode schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:58:
[...]

Ik snap niet zo goed hoe je hier aan komt. Ik heb ook gebeld en mij kunnen ze nog niets zeggen... zeiden vanmorgen dat ze nog geen verdere informatie hadden.

Zal vanmiddag nog wel keer bellen... moet nog van mijn huidige auto af en ga eind deze maand op korte vakantie...

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
Zpottr schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:59:
Hey, uit pure nieuwsgierigheid en als vulling voor mijn nog zo lege leven wil ik een Google form + sheet maken waar we de wijzigingen in de levering van de Model 3 & accessoires in de loop van de tijd kunnen bijhouden.

Dus als functie van bouwjaar/-maand en model year eens op een rijtje zetten wanneer de veranderingen zijn doorgevoerd in mistlichten (SR+), bijgeleverde stekkers, bijgeleverde telefoonkabeltjes, bijgeleverde matten, lengte laadkabel, uitvoering 'hoedenplank' (met gat, opgevuld gat, zonder gat), dead pedal, PWS, frunk hooks, grijze velgen bij de P... etc.

Goed idee?
Mis ik nog veranderingen?
Geluiddemping wordt wat lastig bepalen in welke mate dat is doorgevoerd denk ik... of weten we wat daarvan eventueel zichtbaar is?
Prima plan, maar hoort niet in dit forum, maar in het Grote Tesla topic (deel 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-09 21:04
carpebios schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:02:
Ik heb nog steeds geen mail gehad qua bevestiging voor de 20ste, ook maar weer eens bellen. Zou er dus in eerste instantie vandaag om kunnen komen.
Ik mag hem de 20e als alles goed gaat ook ophalen, ik kreeg vorige week de SMS en vandaag de e-mail met bevestiging van de afspraak. Er is wel nog steeds geen kenteken voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-09 11:34
mistercage schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:04:
Tja, als ze nu dingen ad telefoon gaan verzinnen...

Hier maken we iig elkaar allemaal gek.. Iedereen weet namelijk hoe t leverproces daadwerkelijk in elkaar steekt..

We shall see.

Ik hou de excel wel uptodate..

[...]
Volgens mij beweert niemand dat hoor, maar er ligt gewoon simpelweg nu geen boot in Belgie. Het kan natuurlijk wel dat er gewoon nog voorraden zijn in Zeebrugge/onderweg of in Amsterdam.

Tesla medewerkers hebben gewoon zelf totaal geen inzicht over de leveringen. Maar je hebt je kenteken, dus je bent echt wel safe verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Mesque schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:05:
[...]

Ik mag hem de 20e als alles goed gaat ook ophalen, ik kreeg vorige week de SMS en vandaag de e-mail met bevestiging van de afspraak. Er is wel nog steeds geen kenteken voor mij.
Hmmm, sms heb ik wel gehad, maar dan met de mededeling dat hij verzet was naar de 20ste, die sms kreeg ik de 3e of zo, maar geen mail met kenteken, kenteken kreek ik dan wel weer via de chat.

Man man man

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Als @BlakHawk morgen zijn Tesla niet krijgt, zullen we dan met zn allen naar het Malieveld?

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 18:36
Markboss schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:55:
Zou iedereen aub in hun signature willen zetten welke config / besteldatum jullie hebben? Dat maakt berichten als "VIN!" of "mijn auto staat daar en daar" wat makkelijker in context te plaatsen :) Dit kan onder Gebruikersnaam rechtsbovenin > instellingen > profiel > "forum signature".
Nee, ik ga mijn algemene tweakers berichten niet vervuilen met tesla signatures :)

Daarnaast sta ik in de excel sheet, dus als je het echt wilt weten kun je altijd kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
pirke schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:07:
[...]

Nee, ik ga mijn algemene tweakers berichten niet vervuilen met tesla signatures :)

Daarnaast sta ik in de excel sheet, dus als je het echt wilt weten kun je altijd kijken.
Helaas is onedrive geblokkeerd op mijn laptop, maar begrijp je punt als je dit forum nog voor veel andere topics gebruikt

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mistercage
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-08 20:15
Wel of geen boot in Zeebrugge...T zal me echt een biet zijn.

Als t kenteken dat ik gekregen heb klopt, dan klopt alles dat me is verteld.
Ik ga grote schoenen kopen om mijn Tesla als schoenkadootje aan mijzelf te gaan geven....HEERLIJK vooruitzicht ! _/-\o_ _/-\o_
Boterham71 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:06:
[...]

Volgens mij beweert niemand dat hoor, maar er ligt gewoon simpelweg nu geen boot in Belgie. Het kan natuurlijk wel dat er gewoon nog voorraden zijn in Zeebrugge/onderweg of in Amsterdam.

Tesla medewerkers hebben gewoon zelf totaal geen inzicht over de leveringen. Maar je hebt je kenteken, dus je bent echt wel safe verder.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurandyRonald
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 28-07-2021
mistercage schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:09:
Wel of geen boot in Zeebrugge...T zal me echt een biet zijn.

Als t kenteken dat ik gekregen heb klopt, dan klopt alles dat me is verteld.
Ik ga grote schoenen kopen om mijn Tesla als schoenkadootje aan mijzelf te gaan geven....HEERLIJK vooruitzicht ! _/-\o_ _/-\o_

[...]
Als ik in het excel-bestand kijk lijkt er inderdaad wel een verband te zijn tussen VIN's welke zijn toegewezen rond 8 november en afleverdatum ergens tussen 20 en 24 november. Ik (ook VIN 8 november) heb nog niks gehoord en wacht de SMS nog even rustig af.

EDIT: als het excel-bestand up to date is hebben slechts 5 mensen van de 30 welke vorige week een VIN toegewezen hebben gekregen een definitieve afleverdatum. Kan natuurlijk ook zijn dat dit een 'restpartij' is van de reeds gearriveerde boten en dat de overigen nog op JA staan (en dus later worden uitgeleverd). We zullen het zien...

[ Voor 20% gewijzigd door JurandyRonald op 12-11-2019 13:17 ]

Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Na een kwartier iemand aan de lijn, alles was bevestigd en in orde, dus alleen de dag afwachten. Kenteken die die gaf was dezelfde als ik al wist, maar blijkbaar krijg je dus niet altijd een bevestiging per mail of sms. Nog 8 dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvoerman
  • Laatst online: 29-08-2020
Net even een chatsessie gehad met een vriendelijke dame bij Tesla, ik heb nog geen VIN maar ze kon op basis van de orderdatum wel zeggen dat levering zeer waarschijnlijk begin December zal zijn.

Dus waarschijnlijk gaan ze wel veel M3's er door stampen aankomende weken.

Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JurandyRonald schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:13:
[...]

Als ik in het excel-bestand kijk lijkt er inderdaad wel een verband te zijn tussen VIN's welke zijn toegewezen rond 8 november en afleverdatum ergens tussen 20 en 24 november. Ik (ook VIN 8 november) heb nog niks gehoord en wacht de SMS nog even rustig af.
Hier 01/11 VIN, nog geen leverdatum.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Markboss schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:07:
Als @BlakHawk morgen zijn Tesla niet krijgt, zullen we dan met zn allen naar het Malieveld?
Dat is lief! :+
Ik ben normaal niet zo van de protesten, maar als het zin heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Welke browser gebruiken jullie voor de chat? In Internet Explorer krijg ik alleen maar een grijs vlak en in Chrome blijft hij laden nadat ik alles heb ingevuld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:17:
[...]

Dat is lief! :+
Ik ben normaal niet zo van de protesten, maar als het zin heeft ;)
En voor mijjjjj? O-) _/-\o_

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker!
Iedereen met een Tesla, door naar Malieveld!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dizzy1
Voor jou blokkeren we alle snelwegen rond Amsterdam. Alleen de mensen die kunnen aantonen dat ze een Tesla gaan halen mogen erdoor :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Nou maar even gebeld en ik sta echt op de lijst morgen... Dus laten we maar vertrouwen op een goede aflevering...

Alleen in de middag sta ik op het voetbalveld bij mijn zoon, dus in het ergste geval moet de chauffeur een uurtje wachten...
Ik heb Athlon geadviseerd vroeg te komen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2019 13:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElonDusk
Dizzy1 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:22:
[...]

Voor jou blokkeren we alle snelwegen rond Amsterdam. Alleen de mensen die kunnen aantonen dat ze een Tesla gaan halen mogen erdoor :P
O+ O+ O+

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

qadn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:30:
[...]

Zal ik doen.
Zou het wel irritant vinden aangezien ik precies om die reden begin augustus al gebeld had om te bevestigen dat het allemaal goed was doorgekomen.
Resultaat is dat ze aangeven dat het waarschijnlijk december wordt.
Zou goed moeten gaan.

Ze snappen niet waarom het zo lang duurt. Misschien toch iets raars met de leveringsrestrictie.
(Is er af gehaald, maar het contract staat het natuurlijk nog in)

*zucht*

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vontrapp
  • Laatst online: 08-03-2021
En zo te zien geen nieuwe Vins vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
qadn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:34:
[...]

Resultaat is dat ze aangeven dat het waarschijnlijk december wordt.
Zou goed moeten gaan.

Ze snappen niet waarom het zo lang duurt. Misschien toch iets raars met de leveringsrestrictie.
(Is er af gehaald, maar het contract staat het natuurlijk nog in)

*zucht*
Precies wat ze ook tegen mij zeiden. Snapte ook niet waarom het zo lang duurt. Maar ik heb bij hun en LM meerdere keren dingen nagevraagd. Via tel en via mail (staat dus zwart op wit) maar alles leek goed te staan. Is gewoon dikke pech. |:(

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin.riemens
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-09 13:28
Iemand nog redelijk recent een VIN voor een LR Multicoat Red gekregen?

The only limits we have are the limits we place on ourselves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dplr56
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02-09 08:15
vontrapp schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:36:
Vrijdag kwam hij bij mij ook pas aan het eind van de middag, dus er is nog hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vontrapp
  • Laatst online: 08-03-2021
Volgens mij is er al bijna een maand geen VIN afgegeven voor de Performance uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
GC staat op het moment om de laatste sluizen bij Gatun in te varen: https://www.pancanal.com/...r-flash/cam-gatun-hi.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bij mij ook rare situatie, 3 weken terug zelf besteld (met prive e-mailadres), LM heeft order 1,5 week geleden naar Tesla geschoten en gisteren kreeg ik op m'n werkmail opeens een "Welkom bij Tesla" mail, nieuw account, maar zonder M3 er in. Tesla net uitgebreid gesproken en die snappen t ook niet helemaal.... hebben nu spoedmail naar enterpriseNL gestuurd om het uit te zoeken ... ben heel benieuwd, maar heb er weinig vertrouwen in...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:16
vontrapp schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:36:
Even geduld hè, oh ja dat is geloof ik wel lastig op dit forum |:( . 1. Maar de dag is nog niet voorbij. 2. Ook is de GC nog niet door het Panama kanaal, de vorige keer met de JA was het ook pas toen hij al even voorbij het kanaal was en iedereen de hoop op nieuwe VINS had opgegeven.

Dit geldt trouwens alleen als de VIN uitdeel theorie klopt van het passeren van het Panama kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amirkalloe
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-07 10:39
Hoi iedereen,

Gister een mail ontvangen met "Uw verwachte leverdatum" en staat gepland voor deze week. Echter heb ik helemaal geen VIN en zojuist met een Tesla medewerker gesproken die aangaf dat ik binnenkort een sms kan verwachten. Iemand met hetzelfde situatie?

Groet,

Amir

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tinusbalpol
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De mijne zojuist afgehaald, was wel een wachtrij voor de balie, daar na 15 minuten wachten in 3 minuten klaar (geen idee waarom de rest er zo lang over deed...).
Auto snel gevonden, wat kleine poetsdingen, dat was zo opgelost, nu met een grote lach op mijn gezicht volgeladen bij Breukelen. Nu weer tijd om verder te genieten! Tot ziens in het eigenaren topic!

Btw, AWD LR / blauw / zwart / 18 inch aero/ trekhaak. Besteld 3 september / VIN in source 19 oktober, delivery 12 november.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tinusbalpol schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:52:
De mijne zojuist afgehaald, was wel een wachtrij voor de balie, daar na 15 minuten wachten in 3 minuten klaar (geen idee waarom de rest er zo lang over deed...).
Auto snel gevonden, wat kleine poetsdingen, dat was zo opgelost, nu met een grote lach op mijn gezicht volgeladen bij Breukelen. Nu weer tijd om verder te genieten! Tot ziens in het eigenaren topic!

Btw, AWD LR / blauw / zwart / 18 inch aero/ trekhaak. Besteld 3 september / VIN in source 19 oktober, delivery 12 november.
Gefeliciteerd! Geniet ervan!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pirke
Zullen we het weer vriendelijk houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daand
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-08-2023
Nog even een kort verslag van het ophalen gisteren!

Bij aankomst op Amsterdam Sloterdijk gezien dat er wel weer een Tesla vlag stond, dus op de gok hier 10 min gewacht en inderdaad opgepikt door een Tesla Model X die me in 5 min naar de terminal heeft gereden. Bij aankomst meteen al m'n auto zien staan helemaal vooraan. Zodoende was alles ook snel geregeld. In de tent meteen aan de beurt en na snelle rijbewijs check kon ik op zoek naar men auto (wat dus snel ging)

Rondje rond de auto gelopen en gelukkig geen grote dingen gezien (wat deurrubbers die niet helemaal netjes waren, maar die heb ik zelf even goed gedrukt) dus ook hier na 10 min klaar.

In totaal tussen aankomst bij de terminal en blij wegrijden niet meer dan 20 min besteed. Verder iedereen erg netjes/vriendelijk en voldoende mensen die kunnen helpen als het nodig is.

Succes nog even met wachten allemaal!

Verloop:
20 aug - Bestelling LM (Restrictie op 1 Oktober)
21 aug - Bevestiging dat order door is naar Tesla
30 aug - Welkom mail Tesla + RN
19 sep - VIN in source
10 nov - Opgehaald

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pirke
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sBIq6Ul.jpg

Kijk eens wie we daar hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
DennusB schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:45:
Bij mij ook rare situatie, 3 weken terug zelf besteld (met prive e-mailadres), LM heeft order 1,5 week geleden naar Tesla geschoten en gisteren kreeg ik op m'n werkmail opeens een "Welkom bij Tesla" mail, nieuw account, maar zonder M3 er in. Tesla net uitgebreid gesproken en die snappen t ook niet helemaal.... hebben nu spoedmail naar enterpriseNL gestuurd om het uit te zoeken ... ben heel benieuwd, maar heb er weinig vertrouwen in...
Aii dat is niet zo lekker, hopen dat het goed komt. Had je al een VIN etc op je eerdere bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Mesque schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:03:
[...]

Aii dat is niet zo lekker, hopen dat het goed komt. Had je al een VIN etc op je eerdere bestelling?
Nee, geen VIN nog! Maar toen ik bestelde stond er bij mijn model "Verwachte levering December" dus ik doe m'n best hem echt nog dit jaar te krijgen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
DennusB schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:04:
[...]

Nee, geen VIN nog! Maar toen ik bestelde stond er bij mijn model "Verwachte levering December" dus ik doe m'n best hem echt nog dit jaar te krijgen :P
Haha ja snap ik! Mocht je vrezen dat het lastig wordt, houdt dan de 'Snel Beschikbaar' pagina op de Tesla website in de gaten. Vanochtend stonden er weer een aantal op (inclusief SR+ modellen). Als je die bestelt dan zou het sowieso nog in 2019 moeten binnen komen. Je kan die bestelling altijd weer binnen 2 weken annuleren, mocht blijken dat je andere auto het waarschijnlijk toch nog gaat halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
Ik vind die mules om de schepen te manoeuvreren er echt uitzien als kleine Duitse mini onderzeebootjes op wieltjes :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WoutR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-09 13:29
Ik ben onderweg naar Amsterdam, hele beleving met de trein vanuit de Achterhoek. Laat straks weten hoe de aflevering was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvoerman schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:15:
Net even een chatsessie gehad met een vriendelijke dame bij Tesla, ik heb nog geen VIN maar ze kon op basis van de orderdatum wel zeggen dat levering zeer waarschijnlijk begin December zal zijn.

Dus waarschijnlijk gaan ze wel veel M3's er door stampen aankomende weken.
Hoe krijg je dat voor elkaar?

Ik heb het al 2x geprobeerd en wordt afgewimpeld!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pirke
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JW8Sy1f.jpg

Dag dag, tot over 2 weken :D

Ben benieuwd of deze naar Zeebrugge gaat of rechtstreeks naar Amsterdam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
pirke schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:19:
[Afbeelding]

Dag dag, tot over 2 weken :D

Ben benieuwd of deze naar Zeebrugge gaat of rechtstreeks naar Amsterdam...
Wanneer weten we waar ie naartoe gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Markboss schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:55:
Zou iedereen aub in hun signature willen zetten welke config / besteldatum jullie hebben? Dat maakt berichten als "VIN!" of "mijn auto staat daar en daar" wat makkelijker in context te plaatsen :) Dit kan onder Gebruikersnaam rechtsbovenin > instellingen > profiel > "forum signature".
d:)b

ICE ICE Baby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvS
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 15:38
In sommige gevallen verschijnt de VIN niet of pas heel laat (een dag van te voren). Geen paniek dus.
Van het eerste bericht van dit topic.

Komt het eigenlijk vaak voor dat mensen een SMS krijgen voordat ze een VIN zien staan?
Mijn verwachtte leverweek is volgende week, gecommuniceerd door Tesla naar mijn LM, maar heb nog steeds geen VIN. Ik acht de kans dan ook zeer klein dat deze volgende week geleverd word. Het gaat bij mij om een secundair account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
RickvS schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:26:
[...]

Van het eerste bericht van dit topic.

Komt het eigenlijk vaak voor dat mensen een SMS krijgen voordat ze een VIN zien staan?
Mijn verwachtte leverweek is volgende week, gecommuniceerd door Tesla naar mijn LM, maar heb nog steeds geen VIN. Ik acht de kans dan ook zeer klein dat deze volgende week geleverd word. Het gaat bij mij om een secundair account.
Secundair account waar je geen RN in je account ziet? Dan zie je uberhaupt nergens een VIN dus dan kan dat inderdaad kloppen. Je zou hooguit kunnen bellen naar Tesla om na te vragen, maar ik denk dat dat wel goed moet zitten hoor

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• krisn
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17-11-2021
Eerste bericht voor mij op tweakers, ontdekte het forum door te zoeken op Google!

Ik bestelde een M3 Deep Blue LR (LM Alphabet) op 23/09 en ontving de RN op 25/09.. Daarna niets ...
Geduld geduld

M3 | LR | Deep Blue | Aero | LM (Alphabet) Besteld: 25-09-2019 | RN: RN10961XXXX | VIN: 20-11-2019 | SMS: N/A | Delivery: N/A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

krisn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:29:
Eerste bericht voor mij op tweakers, ontdekte het forum door te zoeken op Google!

Ik bestelde een M3 Deep Blue LR (LM Alphabet) op 23/09 en ontving de RN op 25/09.. Daarna niets ...
Geduld geduld
Welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvS
Markboss schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:27:
[...]

Secundair account waar je geen RN in je account ziet? Dan zie je uberhaupt nergens een VIN dus dan kan dat inderdaad kloppen. Je zou hooguit kunnen bellen naar Tesla om na te vragen, maar ik denk dat dat wel goed moet zitten hoor
Zie wel een RN. Ging er daardoor ook vanuit dat ik ook wel een VIN zou moeten zien als deze toegekend is. Waarschijnlijk zal dit nog niet het geval zijn en is het gewoon langer wachten, Maar was benieuwd of het eigenlijk vaak voor komt dat mensen uit het niets een levering SMS krijgen o.i.d.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zo, weer wat reacties naar de TrashCan. Als jullie niet normaal met elkaar kunnen omgaan, dan worden er gewoon andere maatregelen genomen

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 14:34
@BlakHawk Iedereen zit in spanning af te wachten!! Heb je al nieuws voor ons?? :P :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
krisn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:29:

Geduld geduld
Welkom! Afgebeten nagels graag in de prullenbak gooien :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

vontrapp schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:03:
Ik ben net als iedereen op dit forum enthousiast over het produkt Tesla maar stel vast dat de communicatie en informatie bedroevend is. Dat hier allerlei moverende redenen voor zijn begrijp ik.
Iedere dag wordt door menigeen aangegeven dat inmiddels wel og nog geen vin is afgegeven of wel of geen levering. Bij Apple koper zie je ook een misplaatst soort fanatisme dat je niet kritisch mag zijn over het merk of produkt. Ik geef €70.000 uit voor een auto en vind dat je dan best ook de minder goede dingen mag benoemen en vind niet dat een of andere Pipo dan met een soort morele zelfingenomenheid anderen de maat moet nemen.
Lieve @vontrapp :> als je het hele topic doorgenomen had (ik zie dat je sinds 31 oktober lid bent op tweakers dus welkom), dan was je de discussie omtrent de communicatie en afleverbeperkingen van Tesla al meerdere keren tegengekomen. Dat het er is en dat het niet helemaal de standaard is evenals de communicatie is dus al uitvoerig besproken. Kritisch zijn mag maar er zitten hier genoeg tweakers die de oneliners op een gegeven moment ook wel gezien hebben. Dat jij daar dan alsnog je kritiek hier wil ventileren doe je dan misschien niet op de juiste manier en om dit misplaatst fanatisme te noemen is dan zeker niet de weg die naar verzoening lijdt. :>

Hoe het ook is hier wachten we nog rustig of zonder VIN en een Alphabet secundair account, verwachte afleverdatum staat bij Alphabet nog steeds op 15-11. Vraag me af wanneer die verandert, ik schat in december :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvoerman
  • Laatst online: 29-08-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:13:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar?

Ik heb het al 2x geprobeerd en wordt afgewimpeld!!
Gisteren ook constant afgewimpeld, vandaag ineens een dame die gelijk terug koppelde ik ga even voor u kijken. Dus het is maar net wie er aan de andere kant van de chat zit denk ik op dat moment.

Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boterham71
bvoerman schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:33:
[...]

Gisteren ook constant afgewimpeld, vandaag ineens een dame die gelijk terug koppelde ik ga even voor u kijken. Dus het is maar net wie er aan de andere kant van de chat zit denk ik op dat moment.
Haha ennnnnnnnn iedereen naar de chatbox. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khayma schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:31:
@BlakHawk Iedereen zit in spanning af te wachten!! Heb je al nieuws voor ons?? :P :+
Ik sta op de planning voor morgen...
Maar Athlon kan pas om 13:30 terecht daar met de chauffeurs....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:37
Excel sheet even aangevuld, geruststellende gedachte dat niemand met besteldatum 3-10 de auto nog even kunnen ophalen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Vandaag nog contact gezocht met Tesla via de chat. Omdat ik zelf in m’n account het RN niet kan zien, en dus ook geen VIN (ivm account LM).

Helaas nog geen VIN en daarom kunnen ze een verwachte levering ook nog niet inschatten.

Hopelijk worden de VIN’s uitgedeeld op de boot en niet al in de fabriek.

Het positieve is dat er twee boten kort na elkaar door het Panamakanaal zijn gegaan vandaag. Dus als er VIN’s komen dan zullen het waarschijnlijk veel achter elkaar zijn de komende tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boterham71
Ik ben er vrijwel zeker van dat het direct na Panama is.

- (undercover)VIN in source: Na Panama
- VIN op pagina (En volgens Teslamedewerkers): Pas in NL/Zeebrugge

Komende 1-10 dagen zal de Cosmos/Neptune/Sirius vergeven worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-09 17:45
Kleine off topic vraag: hoe kan ik die tekst onderin m'n berichten toevoegen? Ik zou ook graag m'n config willen invullen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• carpebios
BREAK, in de volgende update wordt onze tesla op MAX 100km/h gezet, succes allen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:49:
BREAK, in de volgende update wordt onze tesla op MAX 100km/h gezet, succes allen ;)
Dat heeft niets met levering te maken he :) Terug on-topic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sms wordt verstuurd paar dagen voordat de boot aankomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Tjenok schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:48:
Kleine off topic vraag: hoe kan ik die tekst onderin m'n berichten toevoegen? Ik zou ook graag m'n config willen invullen.
Even je profiel bewerken en dan onderin je signature aanpassen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GripcarAWD
  • Laatst online: 08-01-2020

GripcarAWD

M3-LR AWD-WIT-ZW-TREKHAAK 3-10

Net aangemeld maar al weeeeken aan het mee lezen..

3-10-2019 model3 LR AWD wit met zwart interieur + trekhaak besteld via LM ( MSE ).

HOE verslavend kan dit werken zeg.. de F5 knop is versleten ondertussen ;)

Bij bestelling werd aangegeven ongeveer 6 weken reeele levertijd.. maar helaas alleen een RN gekregen ( op 12-10 ) en nog geen VIN. ( is ook niet altijd bij een secundary account las ik )

Geduld hebben is het belangrijkste... ;)

Ondertussen via ALI al het eea besteld en kan niet wachten om het allemaal te monteren :)

M3-LR AWD-WIT-ZW-AERO-TREKHAAK 3-10 - VIN 27/11 RCC leverdatum???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
GripcarAWD schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:52:

3-10-2019 model3 LR AWD wit met zwart interieur + trekhaak besteld via LM ( MSE ).

Bij bestelling werd aangegeven ongeveer 6 weken reeele levertijd.. maar helaas alleen een RN gekregen ( op 12-10 ) en nog geen VIN. ( is ook niet altijd bij een secundary account las ik )

Ondertussen via ALI al het eea besteld en kan niet wachten om het allemaal te monteren :)
Mooie config, daar morgen ze er wel 2 van sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-09 17:45
NightHawk4 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:51:
[...]

Even je profiel bewerken en dan onderin je signature aanpassen :*)
Thanks! Goede smaak trouwens :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RickvS
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0tLEs92.png

Glovis Cosmos bijna weer onderweg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehlen000
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-01 11:38
Ik heb 2 weken geleden de LM gevraagd of een restrictie op de datum stond. Antwoord : geen restrictie.

Nu heb ik vanochtend Tesla gebeld (en ben super fijn geholpen). Ook daar : geen restrictie

Een half uur later krijg ik een mail van Tesla : Toch een restrictie.........

Lesson learned: vraag alles 3 keer na.

Nu gevraagd aan LM om de restrictie te laten verwijderen, in afwachting van antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
ehlen000 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:00:
Ik heb 2 weken geleden de LM gevraagd of een restrictie op de datum stond. Antwoord : geen restrictie.

Nu heb ik vanochtend Tesla gebeld (en ben super fijn geholpen). Ook daar : geen restrictie

Een half uur later krijg ik een mail van Tesla : Toch een restrictie.........

Lesson learned: vraag alles 3 keer na.

Nu gevraagd aan LM om de restrictie te laten verwijderen, in afwachting van antwoord.
Fijn dat je het teminste nu zeker weet. Dit is waar ik toch nog steeds bang voor ben.
Maar goed na 10x vragen heb ik weinig opties

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timok18
  • Laatst online: 18-07 09:28
Boterham71 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:53:
[...]

Mooie config, daar morgen ze er wel 2 van sturen ;)
Of 3 ;)

LR AWD Wit, Aero, Zwart Int, Trekhaak - Besteld 3 Sep, VIN: 25 nov, Kenteken: G-XXX-TK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Dus... morgen VINs van GC, overmorgen GN bij panama, vrijdag JA in Zeebrugge en hopelijk VINs van GN. En ergens vertrekt GS ook nog een keer vanuit SFO. We hoeven ons niet te vervelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
Populaire config :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
pirke schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:12:
Dus... morgen VINs van GC, overmorgen GN bij panama, vrijdag JA in Zeebrugge en hopelijk VINs van GN. En ergens vertrekt GS ook nog een keer vanuit SFO. We hoeven ons niet te vervelen :)
Vergeet de grote ST uit Spanje niet! <+:)

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het gevoel dat er aardig wat mensen zijn met een LR die wachten op een vin...

Daarbij het feit dat Tesla aangeeft dat ze LR en P nog kunnen leveren in 2019, maar de SR+ niet, maakt dat ik denk dat de aankomende boten vol met LR's en P's zullen staan.

Let's hope dat we allemaal snel een Vin krijgen...

Nu spanning en sensatie of de Panamatheorie klopt. ;-) |:( |:( |:( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komen de smsjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:25:
Ik krijg het gevoel dat er aardig wat mensen zijn met een LR die wachten op een vin...

Daarbij het feit dat Tesla aangeeft dat ze LR en P nog kunnen leveren in 2019, maar de SR+ niet, maakt dat ik denk dat de aankomende boten vol met LR's en P's zullen staan.

Let's hope dat we allemaal snel een Vin krijgen...

Nu spanning en sensatie of de Panamatheorie klopt. ;-) |:( |:( |:( O-)
Laten we het idd hopen!!

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Laatst online: 27-09 12:24
carpebios schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:49:
Teslas stoten geen stikstof uit, die krijgen een uitzondering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:55
Mr.RMM schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:37:
[...]

Teslas stoten geen stikstof uit, die krijgen een uitzondering.
Jawel hoor, tenzij je hem 100% echt groen oplaadt (en produceert).

Ze stoten wel een stuk minder stikstof uit dan een ICE auto omdat ze efficiënter met energie omgaan.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
pirke schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:12:
Ik vraag me af of er al / alle vins van de JA al vergeven zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
LordSinclair schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:38:
[...]

Jawel hoor, tenzij je hem 100% echt groen oplaadt (en produceert).

Ze stoten wel een stuk minder stikstof uit dan een ICE auto omdat ze efficiënter met energie omgaan.
Dan is het in ieder geval niet in de buurt van die Natura gebieden. Sowieso gaat dat hele stikstof beleid nergens over. Regeren is vooruit schuiven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:16
Mr.RMM schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:39:
[...]

Ik vraag me af of er al / alle vins van de JA al vergeven zijn,
Ik vraag me af of straks alle auto's in Amsterdam opgehaald zijn als de JA weer nieuwe brengt:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EJLGnosXsAAxm01.jpg:medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GripcarAWD schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:52:

Same alleen zonder trekhaak! Op de trekhaak na dan ook een hele mooie configuratie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 20:34

Paladin

Play Ball!

photovoltaic schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:42:
[...]

Ik vraag me af of straks alle auto's in Amsterdam opgehaald zijn als de JA weer nieuwe brengt:
[Afbeelding]
Het lijkt mij dat daar nog best een berg auto's staan, allemaal al met kentekenplaten of niet?
misschien lastig te zien vanuit daar :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Voor de mensen die vandaag hun auto ophalen of opgehaald hebben, mogelijk kunnen zij ook wat duidelijkheid geven over de deadpedal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenzcook
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-01-2024
Zo juist chat contact gehad voor het checken of mijn mobiele nummer bekend was. Deze was niet onder mijn account te zien en was ook niet bekend bij Tesla. Dan kan je lang wachten op de langverwachte levering SMS.
06-nummer laten toevoegen.

Direct gevraagd of levering en kenteken al bekend was. Verwachte levering as donderdag en kenteken bekend.
Men kon mij wel vertellen dat ik nog geen bericht gemist had dus de verwachte leverdatum is niet definitief. VIN in source: 1 November !!

Voor de Alphabet leasers is het handig om te checken of 06 nummer onder je account bekend is.

M3 SR+ Black/Black 19” vin: 1-11 sms: 28-11 levering:5-12 LM: Alphabet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Is dat niet raar dat je donderdag uitgeleverd zou krijgen en dit nu nog niet weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 14:34
Iemand hier zijn witte sr+ met aerodoppen die richting de SuC Badhoevedorp reed? Kenteken GxxxPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
jenzcook schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:46:
Zo juist chat contact gehad voor het checken of mijn mobiele nummer bekend was. Deze was niet onder mijn account te zien en was ook niet bekend bij Tesla. Dan kan je lang wachten op de langverwachte levering SMS.
06-nummer laten toevoegen.

Direct gevraagd of levering en kenteken al bekend was. Verwachte levering as donderdag en kenteken bekend.
Men kon mij wel vertellen dat ik nog geen bericht gemist had dus de verwachte leverdatum is niet definitief. VIN in source: 1 November !!

Voor de Alphabet leasers is het handig om te checken of 06 nummer onder je account bekend is.
Als het goed is vraagt Alphabet daar naar als ze je nummer nog niet hebben, ik kreeg bij bestelling concreet de vraag van Alphabet dat ze dit nodig hadden alvorens ze hun bestelling konden plaatsen. Lijkt erop dat Alphabet dat bij jou dus is vergeten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snarf70
  • Laatst online: 08-09 08:50
Het is nog 6 weken tot einde van het jaar als de auto's op de JA uitgeleverd gaan worden. Bij 4 boten (JA, GC, GN, GS) met in totaal 18,000 auto's (even uitgaan van het minimum) betekent dat dus 430 auto's per dag uitleveren, inclusief de zon- en feestdagen.......En dan tel ik de auto's die op de kade staan niet eens mee.En dan moet alles goed gaan, geen boten die ineens omkeren..... Gezellig op eerste kerstdag naar Koopman??

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:27
Snarf70 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:50:
Het is nog 6 weken tot einde van het jaar als de auto's op de JA uitgeleverd gaan worden. Bij 4 boten (JA, GC, GN, GS) met in totaal 18,000 auto's (even uitgaan van het minimum) betekent dat dus 430 auto's per dag uitleveren, inclusief de zon- en feestdagen.......En dan tel ik de auto's die op de kade staan niet eens mee.En dan moet alles goed gaan, geen boten die ineens omkeren..... Gezellig op eerste kerstdag naar Koopman??
Uitleveren voor einde jaar maakt niet uit.. zolang ze maar voor einde jaar op kenteken staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
Djie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:51:
[...]

Uitleveren voor einde jaar maakt niet uit.. zolang ze maar voor einde jaar op kenteken staan.
Precies.

En juist daar gaat naar mijn idee de prioriteit de laatste wegen echt wel heen. Dat is uiteindelijk waar het iedereen om draait.
Bijkomend issue daarbij is wel dat ik verwacht dat ze niet alle auto's kunnen bergingen op de kade(s). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Snarf70 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:50:
Je gaat er dan wel vanuit dat alle Tesla's naar Nederland gaan. Er zullen ongetwijfeld ook RHD voor UK zijn en nog wat voor Noorwegen.
Pagina: 1 ... 172 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.