Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
vontrapp schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:37:
Blijkbaar is het vandaag geen vinsdag.
Het is nog vroeg he, kan toch nog komen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk echt dat de VINs op een ander moment worden uitgedeeld dan we allemaal denken. Een Tesla medewerker gaf mij vorige week aan dat dit pas gebeurt als de auto's op de kant staan in Europa (ivm verzekering auto's), of vlak daarvoor. Dat zou ook verklaren waarom velen die op 1 nov een VIN kregen, te horen kregen dat de auto reeds in Zeebrugge was of onderweg was naar Amsterdam.

Als bovenstaande het geval is, zou dat dus betekenen dat de VINs van de Jasper Arrow wellicht nog verdeeld moeten worden en die van Glovis Cosmos sowieso nog enkele dagen op zich zal laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-09 21:04
Gister met Tesla gebeld, zij geven aan dat de levering volgende week is (inmiddels ook de e-mail gehad) en er verder niets aan het handje is. Met Alphabet gemaild om hetzelfde te vragen, zij bazelen wat over ‘er zijn boten onderweg’, ‘verwachte leverdatum is 15 Dec’ en ‘Tesla neemt tzt contact met je op de afspraak in te plannen’.

Dat laatste is dus allang gebeurd, de auto is al in Amsterdam dus met boten heb ik verder ook niets te maken. Bij Alphabet dit wederom aangegeven en en gezegd dat ik er dan dus gewoon vanuit ga dat ik hem volgende week op moet komen halen.

Wat ik me dan wel nog afvraag: zie je bij operational lease als rijder nog iets in je account over de betaling/eindfactuur of moet je er maar gewoon vanuit gaan dat dit via de communicatie tussen Tesla en Alphabet wordt geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mesque schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:41:
Gister met Tesla gebeld, zij geven aan dat de levering volgende week is (inmiddels ook de e-mail gehad) en er verder niets aan het handje is. Met Alphabet gemaild om hetzelfde te vragen, zij bazelen wat over ‘er zijn boten onderweg’, ‘verwachte leverdatum is 15 Dec’ en ‘Tesla neemt tzt contact met je op de afspraak in te plannen’.

Dat laatste is dus allang gebeurd, de auto is al in Amsterdam dus met boten heb ik verder ook niets te maken. Bij Alphabet dit wederom aangegeven en en gezegd dat ik er dan dus gewoon vanuit ga dat ik hem volgende week op moet komen halen.

Wat ik me dan wel nog afvraag: zie je bij operational lease als rijder nog iets in je account over de betaling/eindfactuur of moet je er maar gewoon vanuit gaan dat dit via de communicatie tussen Tesla en Alphabet wordt geregeld?
Ikzelf heb LP maar betaalgegevens zijn daar afgeschermd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dof250
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 22:15
Mijn eerste reactie hier. Heb een M3 performance besteld uit de “snel beschikbaar” voorraad op 29 oktober. Op de aanbetalingsfactuur en bij de geselecteerde auto was meteen een VIN te zien, maar later in mijn account niet. Gister heb ik een VIN gekregen die afwijkt van degene op mijn aanbetalingsfactuur. Ben benieuwd hoe snel het nu gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrannySmith92
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06 14:56
Tatteredhat schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:12:
Hebben we een beetje beeld op de besteldatum van de mensen die nu al een VIN hebben gekregen? Laatste keer leek het er op dat het min of meer eind September was, vraag me af of de mijne met een besteldatum van 2 oct er nu aan komt.
8 okt besteld hier en vin afgelopen vrijdag

Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 24-09 01:56
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:41:
Ik denk echt dat de VINs op een ander moment worden uitgedeeld dan we allemaal denken. Een Tesla medewerker gaf mij vorige week aan dat dit pas gebeurt als de auto's op de kant staan in Europa (ivm verzekering auto's), of vlak daarvoor. Dat zou ook verklaren waarom velen die op 1 nov een VIN kregen, te horen kregen dat de auto reeds in Zeebrugge was of onderweg was naar Amsterdam.

Als bovenstaande het geval is, zou dat dus betekenen dat de VINs van de Jasper Arrow wellicht nog verdeeld moeten worden en die van Glovis Cosmos sowieso nog enkele dagen op zich zal laten wachten.
Tesla geeft dit inderdaad aan dat je auto aan de front-end gekoppeld wordt wanneer het schip aankomt.

Wij van dit forum weten al heel snel wanneer er een VIN wordt gekoppeld omdat je deze kan terug vinden in de Source.

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:43:
[...]

Ikzelf heb LP maar betaalgegevens zijn daar afgeschermd
Zie je dat specifiek zo in je acc staan? Ik zie enkel de standaard tekst dat Tesla tzt contact opneemt om de eindbetaling te voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Mesque schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:51:
[...]

Zie je dat specifiek zo in je acc staan? Ik zie enkel de standaard tekst dat Tesla tzt contact opneemt om de eindbetaling te voldoen.
Zoals jij het zegt is het...
Nouja, zo was het bij mij ook en heb de auto afgelopen vrijdag in ontvangst mogen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
cronixx schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:55:
[...]

Zoals jij het zegt is het...
Nouja, zo was het bij mij ook en heb de auto afgelopen vrijdag in ontvangst mogen nemen.
Top, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mesque schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:51:
[...]

Ik zie de knop betaalmethodes beheren maar die reageert niet, ook de directe link (iets met documents in de url) werkt niet. Maar goed, ik hoef hem niet te betalen.
Hoop wel dat ze hem snel leveren om maar on-topic te blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dany71
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 11-10-2023
dof250 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:45:
Mijn eerste reactie hier. Heb een M3 performance besteld uit de “snel beschikbaar” voorraad op 29 oktober. Op de aanbetalingsfactuur en bij de geselecteerde auto was meteen een VIN te zien, maar later in mijn account niet. Gister heb ik een VIN gekregen die afwijkt van degene op mijn aanbetalingsfactuur. Ben benieuwd hoe snel het nu gaat.
Misschien handig als je even wat verdere info over jouw config vermeld (kleur en interieur), of de excel invult
Je bent één van de weinige volgens mij met een eind oktober bestelde Performance en nu al een VIN!

M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tinusbalpol
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:41:

Houdt er rekening mee dat wij de VIN uit de source code vissen, terwijl hij op een gegeven moment ook zichtbaar gemaakt wordt op je pagina. Het zichtbaar maken zal wel gebeuren als hij op de kant staat, de "zachte" allocatie in de source code kan veel eerder gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dof250
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 22:15
Dany71 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:00:
[...]

Misschien handig als je even wat verdere info over jouw config vermeld (kleur en interieur), of de excel invult
Je bent één van de weinige volgens mij met een eind oktober bestelde Performance en nu al een VIN!
Het gaat om een Witte Model 3 performance met volledig zwart interieur en de grijze 20” velgen zonder FSD. Hiervan stonden er op het moment van bestellen (29okt) zo’n 60 van op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvaa
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-09-2021
Teslalrp schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:00:
Kan het afrekenen voor de supercharger, naast creditcard, ook gekoppeld worden aan een zakelijke bankrekening (SEPA)?
Hoe gaan de leaserijder hiermee om?
Mijn LM heeft me afgeraden een betaalmethode te koppelen aan de account. Als er niets gekoppeld is gaat de nota op de achtergrond rechtstreeks naar de LM!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArPi75
  • Laatst online: 29-09 11:10
Tomas_ schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:15:
[...]

Gemiddeld duurt het 40 dagen vanaf bestelling dat je een VIN krijgt. Je kunt hier verder geen pijl op trekken, maar heb je een houvast ;-)
61 dagen hier (en still counting)......

Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Highlands
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-07 23:05
Gebruiker_Hans schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:40:
[...]

Veel plezier er mee! maak anders eens wat foto's op de kade bij Koopman en plaats ze eens? leuk voor de mensen die nog wachten. Ik haal m'n wagen aankomende maandag op, zal dan ook wat foto's plaatsen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/y7M0jDQGP6XsyBVpIg96Rh22/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/benMQEcdX9YbvuMUJYYQtOgj/thumb.jpg

Dit zijn weliswaar plaatjes van een maand geleden maar hey voor de sfeer maakt het niet uit ;)

Enne doe me een lol en check je auto (je velgen rondom) HEEL goed. Bij mij regende het enorm dus heb ik te snel de auto meegenomen. Pas de volgende dag bleek dat mijn rechtervelg beschadigd was (en nee ik heb geen stoep geraakt). Oh ja en ik kon perfpect parkeren daar dus ik zou zelf niet naar Sloterdijk gaan (moet je wel een lift regelen haha).

>>> Witte LR / chrome delete wit/ wrapped tesla logo's/ Aero velgen zonder doppen/ Alloygators/ Spoiler/ Qi lader/ carbon dashboard wrap EN de nieuwste software 2019.36.2.1 met one pedal drive en 5% extra vermogen <<<

[ Voor 34% gewijzigd door Highlands op 12-11-2019 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:57
We zullen het afwachten of de GC na het passeren van het Panama kanaal de VIN regen gaat veroorzaken of dat we toch nog langer geduld moeten hebben:

https://twitter.com/mortenlund89/status/1194178160922963968

Al met al duurt het nog even voordat hij in open water verder kan varen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 18:36
Eind vd dag zal hij door Panama zijn, ik verwacht morgen dan ook een VIN :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svdgraaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-09 21:30
Dany71 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:00:
[...]

Hier ook al een vin, ook besteld op 29 oktober 😊

MY LR 2022 Midnight Gray, Black interior, 20” FSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op marktplaats al te kijken naar schepen. Wellicht dat als ik zelf een X aantal keer door dat kanaal vaar dat ik een RN of VIN krijg. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 14:34
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:27:
Ik zit op marktplaats al te kijken naar schepen. Wellicht dat als ik zelf een X aantal keer door dat kanaal vaar dat ik een RN of VIN krijg. :')
Je kan nog snel je vaarbewijs halen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:31:
Het is wel te hopen dat ze de chauffeur voor de 15e niet afbellen om vervolgens geen chauffeurs voor de 15e te vinden...
Probeer je het er nu in te wrijven!? :+
Ik ga er vandaag wel bovenop zitten denk ik, vanmiddag maar even bellen naar Athlon hoe de planning er morgen uitziet en of ik wel op de lijst sta.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BvdM91
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-08 15:49
Marvaa schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:08:
[...]

Mijn LM heeft me afgeraden een betaalmethode te koppelen aan de account. Als er niets gekoppeld is gaat de nota op de achtergrond rechtstreeks naar de LM!
Interessant. Mijn LM heeft juist expliciet aangegeven dat ik juist wél een creditcard moet koppelen, al dan niet een persoonlijke CC óf eentje van de zaak.

SR+ PearlWhite/Zwart/18Aero / Besteld: 12-08 / RN: 15-08 / VIN: 08-11 / Leverdatum:13-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Alphabet heeft me ook verteld om GEEN creditcard te koppelen. Dan zou de factuur van SUCs rechtstreeks naar hen gaan. Als dat werkt dan klinkt dat top!

Nog altijd niets gehoord van LM of Tesla ivm VIN, levering, of wat dan ook... still waiting. Toch een beetje spijt van Multi-coat red als ik de reacties lees van anderen die later hebben besteld en deze week al mogen ophalen, maar zal het straks vast waard zijn..

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

Ik heb al sinds begin augustus een M3 LR AWD in de bestelling staan en nog niets gehoord qua levering/VIN of wat dan ook.
Merk ook dat Tesla tegenwoordig niet meer telefonisch te benaderen is voor vragen. Hoe doen jullie dat?

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
Highlands schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:09:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dit zijn weliswaar plaatjes van een maand geleden maar hey voor de sfeer maakt het niet uit ;)

Enne doe me een lol en check je auto (je velgen rondom) HEEL goed. Bij mij regende het enorm dus heb ik te snel de auto meegenomen. Pas de volgende dag bleek dat mijn rechtervelg beschadigd was (en nee ik heb geen stoep geraakt). Oh ja en ik kon perfpect parkeren daar dus ik zou zelf niet naar Sloterdijk gaan (moet je wel een lift regelen haha).

>>> Witte LR / chrome delete wit/ wrapped tesla logo's/ Aero velgen zonder doppen/ Alloygators/ Spoiler/ Qi lader/ carbon dashboard wrap EN de nieuwste software 2019.36.2.1 met one pedal drive en 5% extra vermogen <<<
Was de velg onder de doppen beschadigd of kon je het al zien toen de doppen er nog op zaten? Ik twijfel nl of ik bij de levering de doppen er al afhaal en de Aero wheelcap kit er dan al op zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-09 11:34
qadn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:53:
Ik heb al sinds begin augustus een M3 LR AWD in de bestelling staan en nog niets gehoord qua levering/VIN of wat dan ook.
Merk ook dat Tesla tegenwoordig niet meer telefonisch te benaderen is voor vragen. Hoe doen jullie dat?
Kan bijna niet anders dan dat je dan een restrictie op je levering hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Boterham71 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:03:
[...]

Kan bijna niet anders dan dat je dan een restrictie op je levering hebt.
Die had ik en die is er begin augustus vanaf gehaald (vandaar dat ik dat als besteldatum pakte).
Ook had ik toen Tesla gebeld (kreeg toen nog gewoon iemand aan de lijn) die bevestigde dat de restrictie eraf was (en of ik toevallig een duurdere M3 direct wou rijden).

Maargoed, de vraag blijft: mensen hier lijken contact op te kunnen nemen via de telefoon, hoe doe ik dat? Krijg nu telkens gewoon een bandje dat je het vanzelf wel hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
BvdM91 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:47:
[...]

Interessant. Mijn LM heeft juist expliciet aangegeven dat ik juist wél een creditcard moet koppelen, al dan niet een persoonlijke CC óf eentje van de zaak.
Mijn LM heeft ook geadviseerd om een betaalmiddel te koppelen, ik werk gewoon met automatische incasso via Tesla. Het gaat erom dat ik mijn eigen zaak heb, en dus ook de nota's direct wil ontvangen i.p.v. een verrekening via de LM. Als berijder van een auto uit het wagenpark van je werkgever, zou ik ook liever hebben dat de nota naar de LM gaat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
qadn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:06:
[...]

Die had ik en die is er begin augustus vanaf gehaald (vandaar dat ik dat als besteldatum pakte).
Ook had ik toen Tesla gebeld (kreeg toen nog gewoon iemand aan de lijn) die bevestigde dat de restrictie eraf was (en of ik toevallig een duurdere M3 direct wou rijden).

Maargoed, de vraag blijft: mensen hier lijken contact op te kunnen nemen via de telefoon, hoe doe ik dat? Krijg nu telkens gewoon een bandje dat je het vanzelf wel hoort.
Er is een zoekfunctie.. maar here goes; 013 799 88 14. Ik kreeg na ongeveer een kwartier iemand aan de lijn. Doorkiezen naar 1-1 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
qadn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:06:
[...]

Dit lijkt me niet goed gaan, welke config heb je precies? Nummer is hierboven al vaker gepost.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De velgen onder de Aero’s bedoel je, want de Aero’s zijn wieldoppen. En aan foto’s van de afgelopen tijd is te zien dat deze wieldoppen er pas later overheen worden gedrukt. Dus dat zou beschadigingen makkelijk verbergen indd.

Hoe heb je de wrapped items geregeld, via LM?
En hoe ziet dat er uit? Mag ook via PM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
  • Laatst online: 27-07-2024
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Lift is geregeld. Ik zal de velgen goed nakijken, thnx voor de tip. :*)
Wat ik mij nog wel afvraag is hoeveel lading de wagen heeft als je hem ophaalt? ik moet vanuit A'dam in een ruk terug naar Limboland namelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Gebruiker_Hans schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:10:
[...]

Wat ik mij nog wel afvraag is hoeveel lading de wagen heeft als je hem ophaalt? ik moet vanuit A'dam in een ruk terug naar Limboland namelijk. :P
Sowieso te weinig, maar superchargen eerste dag is gratis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
Gebruiker_Hans schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:10:
[...]

Al heel vaak genoemd: tussen de 100 en 350km range, maar je kan gratis superchargen op de dag van levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
Boterham71 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:11:
[...]

Sowieso te weinig, maar superchargen eerste dag is gratis.
Juist, en ik heb de 1500 km link gebruikt, dus dat zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Boterham71 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:09:
[...]

Er is een zoekfunctie.. maar here goes; 013 799 88 14. Ik kreeg na ongeveer een kwartier iemand aan de lijn. Doorkiezen naar 1-1 volgens mij.
Zal het straks eens proberen.
Zou een beetje lullig zijn als het met 12K (bruto) gaat kosten omdat Tesla zijn administratie niet netjes doorvoert (hoewel het mij niet zou verbazen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die mij even kan helpen?

Ik heb dus een prachtige M3, LR, Zwart, Zwart met Trekhaak besteld op 16-08.
21-08 RN ontvangen en LM Restricitie op 1-11.

Op 21-08 een keurige e-mail ontvangen dat ze twee weken voor restrictiedatum gingen zoeken naar een auto voor mij. Zie hieronder de info die ik kreeg.

Eerst mogelijke leverdatum:
Volgens de bestelling van uw leasemaatschappij mag er vanaf 01/11/2019 een Tesla aan u uitgeleverd worden. Vanaf 2 weken voor deze datum houden wij een oog op de voertuigen in onze voorraad of welke vanuit Amerika onderweg zijn naar Nederland.

Net gebeld met Tesla.
1) Meneer zegt dat ze pas van 01-11 zijn gaan zoeken naar een auto...
2) Zegt dat ik vanaf restricitiedatum +2 weken een VIN zou moeten krijgen.
3) VIN wordt volgens deze medewerker toegekend nog in Amerika, dus zodra productie is voltooid.

Ik reageer richting hem. "Dit zou betekenen dat ik pas ergens eind December een auto krijg, aangezien ik nu nog geen VIN heb"

Zegt hij: "Nou u zou hem ook nog eind november kunnen krijgen"

Ik zeg: "Hoe dan?"

Hij zegt: "er staan nog wat modellen in België...

Dus.. schiet mij maar lek.....

Ik dacht namelijk dat een VIN bij Panamakanaal bepaald werdt.. inmiddels ook een beetje |:( van Tesla omdat ik vandaag mijn huidige auto heb moeten inleveren en nu in een "te kleine" huurauto moet rijden.

8)7 8)7 ik wil mijn Tesla.... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhier
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 21:17
Boterham71 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:09:
[...]

Klopt, doorkiezen inderdaad 1-1. Zojuist nog gebeld. Met 5 min iemand aan de lijn. De verwachting is dat ik snel een SMS krijg. oOo
Gisteren kreeg ik ook de melding dat het gewoon afwachten is (iets in die strekking). Toen was het vast te druk met bellers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
qadn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:14:
[...]

Zal het straks eens proberen.
Zou een beetje lullig zijn als het met 12K (bruto) gaat kosten omdat Tesla zijn administratie niet netjes doorvoert (hoewel het mij niet zou verbazen).
Wat is je config?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:14:

Op 21-08 een keurige e-mail ontvangen dat ze twee weken voor restrictiedatum gingen zoeken naar een auto voor mij. Zie hieronder de info die ik kreeg.

Volgens de bestelling van uw leasemaatschappij mag er vanaf 01/11/2019 een Tesla aan u uitgeleverd worden. Vanaf 2 weken voor deze datum houden wij een oog op de voertuigen in onze voorraad of welke vanuit Amerika onderweg zijn naar Nederland.

Net gebeld met Tesla.
3) VIN wordt volgens deze medewerker toegekend nog in Amerika, dus zodra productie is voltooid.

Ik reageer richting hem. "Dit zou betekenen dat ik pas ergens eind December een auto krijg, aangezien ik nu nog geen VIN heb"

Ik dacht namelijk dat een VIN bij Panamakanaal bepaald werdt.. inmiddels ook een beetje |:( van Tesla omdat ik vandaag mijn auto hem moeten inleveren en nu in een "te kleine" huurauto moet rijden.

Iemand een idee??
Die gasten weten soms minder dan wij. Hangt er maar vanaf wie je spreekt. Ik zou me geen zorgen maken, er staat nog steeds op de website, nu bestellen is dit jaar leveren voor LR

[ Voor 3% gewijzigd door Boterham71 op 12-11-2019 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

LR AWD en verder alles default (zwart/zwart/geen trekhaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
qadn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:17:
[...]

LR AWD en verder alles default (zwart/zwart/geen trekhaak)
Ik kan me niet voorstellen dat je restrictie er dan af is. Ik zou zeker even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:14:

Net gebeld met Tesla.

Ik dacht namelijk dat een VIN bij Panamakanaal bepaald werdt.. inmiddels ook een beetje |:( van Tesla omdat ik vandaag mijn huidige auto heb moeten inleveren en nu in een "te kleine" huurauto moet rijden.

8)7 8)7 ik wil mijn Tesla.... zucht
Tesla bellen heeft alleen zin om te checken of de bestelling goed door is gekomen. Voor leverdata (zonder VIN) weten ze echt helemaal niks. Zelfs met VIN zijn ze vaak nog clueless als ik dit topic lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:50
Hoe werkt dat eigenlijk op zo'n ophaaldag, met alle kersverse model 3 eigenaren in de rij staan bij de superchargers in de buurt van A'dam? :X

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Boterham71 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:18:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat je restrictie er dan af is. Ik zou zeker even bellen.
Zal ik doen.
Zou het wel irritant vinden aangezien ik precies om die reden begin augustus al gebeld had om te bevestigen dat het allemaal goed was doorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
EvaluationCopy schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:28:
Hoe werkt dat eigenlijk op zo'n ophaaldag, met alle kersverse model 3 eigenaren in de rij staan bij de superchargers in de buurt van A'dam? :X
De range stress begint bij jullie al snel.....
Lees toch echt op dit forum niemand die hem heeft opgehaald met pak hem beet minder dan 150km!

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
Majo03 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:34:
[...]

De range stress begint bij jullie al snel.....
Lees toch echt op dit forum niemand die hem heeft opgehaald met pak hem beet minder dan 150km!
Ik ga hem morgen om 11u ophalen, onderweg nog even snel een supercharger meepikken is gewoon leuk om even te doen de 1e dag. Maar om hier nu al stress van te krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
EvaluationCopy schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:28:
Tsja, ben ook benieuwd, zal wel volle bak zijn. De afhaal locatie is zoals ik op de foto's zag sober, zo'n partytent, wat papieren tekenen en wegwezen. Geen fles wijn, geen bloemen en geen doeken die je zelf mag verwijderen. Service, ach... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik lees verschillende berichten over wat je meegeleverd krijgt met de Model 3. Klopt het dat dit verschilt? Zitten er standaard matten in, of moet je deze nog los bestellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
mauwz schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:35:
[...]

Ik ga hem morgen om 11u ophalen, onderweg nog even snel een supercharger meepikken is gewoon leuk om even te doen de 1e dag. Maar om hier nu al stress van te krijgen 8)7
Neu, stress is het niet, maar als ik op de superchargerplaats sta wil ik wel net doen alsof ik dat al heeeeel lang gewend ben en 'die hard' Tesla driver ben. :D Succes en have fun morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Gebruiker_Hans schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:38:
[...]

Neu, stress is het niet, maar als ik op de superchargerplaats sta wil ik wel net doen alsof ik dat al heeeeel lang gewend ben en 'die hard' Tesla driver ben. :D Succes en have fun morgen!
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
Ach, controlfreak...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 22:43
Gebruiker_Hans schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:35:
[...]

Tsja, ben ook benieuwd, zal wel volle bak zijn. De afhaal locatie is zoals ik op de foto's zag sober, zo'n partytent, wat papieren tekenen en wegwezen. Geen fles wijn, geen bloemen en geen doeken die je zelf mag verwijderen. Service, ach... ;)
Want waarom moet er een doek / bloemen / wijn bij zijn? Ik vind deze manier van je auto ophalen veel beter als de standaard gezever van de traditionele dealers. Met de daarbijhorende uitleg van 1 uur ivm alle instellingen.
Als ze daar tijd / geld voor hebben voor je die dingen aan te bieden, weet je gewoon dat je in de zak bent gezet geweest, en er gerust nog wat geld van de aankoopprijs kon.

Of omdat je iets duurs koopt? Mocht je bij de aankoop van je huis het doek verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djay-djee
  • Laatst online: 10-07 21:03
Het is nu trouwens niet zo rustig meer aan de telefoon bij Tesla. Nog geen eindfactuur (levering a.s. maandag) en hang al 22 min te wachten.....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
djay-djee schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:43:
Het is nu trouwens niet zo rustig meer aan de telefoon bij Tesla. Nog geen eindfactuur (levering a.s. maandag) en hang al 22 min te wachten.....
Met dank aan iedereen die elke dag bellen voor een statusupdate :X

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dnz0
  • Laatst online: 22-11-2020
https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/
11 november 350 auto's geleverd. Gaat de goeie kant op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
bottom line schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:40:
[...]

Want waarom moet er een doek / bloemen / wijn bij zijn? Ik vind deze manier van je auto ophalen veel beter als de standaard gezever van de traditionele dealers. Met de daarbijhorende uitleg van 1 uur ivm alle instellingen.
Als ze daar tijd / geld voor hebben voor je die dingen aan te bieden, weet je gewoon dat je in de zak bent gezet geweest, en er gerust nog wat geld van de aankoopprijs kon.

Of omdat je iets duurs koopt? Mocht je bij de aankoop van je huis het doek verwijderen?
Ik geef aan dat dit er niet is, van mij hoeft het ook niet. De vraag hiervoor was hoe zo'n dag er uit ziet.
Niet zoals je het in de praktijk zou verwachten als een gemiddeld automerk, dat heeft ook zijn charme, dus ja eens! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
Not bad! Zaterdag echter niets geleverd.. daar moeten ze toch wel snel mee beginnen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, een VIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
Net ontvangen of lang niet gekeken?

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Boterham71
Gefeliciteerd, maar aangezien je niet in het Exceldocument staat is de waarde van dit bericht precies 0. Welke config en wanneer voor het laatst gecheckt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvaa
  • Laatst online: 21-09-2021
Markboss schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:51:
Alphabet heeft me ook verteld om GEEN creditcard te koppelen. Dan zou de factuur van SUCs rechtstreeks naar hen gaan. Als dat werkt dan klinkt dat top!

Nog altijd niets gehoord van LM of Tesla ivm VIN, levering, of wat dan ook... still waiting. Toch een beetje spijt van Multi-coat red als ik de reacties lees van anderen die later hebben besteld en deze week al mogen ophalen, maar zal het straks vast waard zijn..
Ja precies. Bij mij was het Arval by the way. Toch twee grote die het afraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bottom line schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:40:
[...]

Zonder die drukte doet Tesla daar ook gewoon aan mee hoor!
Je doet net alsof Tesla geen uitleg geeft, of een auto voor aflevering niet in de showroom neerzet...

Meneer krijgt gewoon 20 minuten uitleg over de auto...

Blijkbaar is er in USA meer geld voor een dealer... Waar Tesla Forepark een uitgebouwde garagebox is, heb je in de US gewoon hele grote gebouwen, met kamertjes voor verkopers... Net een normale dealer:

Daar is alleen in NL met deze absurde aantallen geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sr+ bl/bl 18" en trekhaak
bestelt 7-10, geen lm dus direct rn.

vin sinds vanochtend.

ben niet zo handig met excel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is op 1 dag meer dan dat er de vorige maand in totaliteit zijn afgeleverd. Oktober was, M3 uitleveringstechnisch gezien, echt een verloren maand, zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco208
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 22:09
Klinkt er naar dat land_rover een grapjas is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:56:

vin sinds vanochtend.

Gewoon Excel openen met het wachtwoord in de startpost en onderaan je gegevens invoeren, hoef je geen whizzkid voor te zijn hoor |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 22:43
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:53:
[...]

Je doet net alsof Tesla geen uitleg geeft, of een auto voor aflevering niet in de showroom neerzet...

[YouTube: The Tesla Model 3 Delivery Experience]

Blijkbaar is er in USA meer geld voor een dealer... Waar Tesla Forepark een uitgebouwde garagebox is, heb je in de US gewoon hele grote gebouwen, met kamertjes voor verkopers... Net een normale dealer:
[YouTube: Tesla Order to Delivery Part 3 - Taking Delivery]

Uitleg is inderdaad nog steeds verkrijgbaar, en geven ze met liefde zelfs. Maar voor 80% van alle kopers is dit niet nodig. Die willen het al doende ondervinden of zelf alles nakijken zonder dat er iemand op hun vingers zit te zien.
Vertel gewoon hoe men de auto moet starten, hoe je wegrijd en voor andere vragen/opmerking luister je naar de klant.
Je moet niet het volledige softwaremenu afgaan zoals het bij elke standaard dealer wordt gedaan, zodat je achteraf een enquête kan invullen dat ze hun werk goed hebben gedaan en ze een bonus mogen verwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:05
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:53:
[...]

[YouTube: The Tesla Model 3 Delivery Experience]

[YouTube: Tesla Order to Delivery Part 3 - Taking Delivery]

Ik kreeg eind Q2 (besteld 20 juni, opgehaald op 28 juni) ook nog gewoon uitleg in Tilburg. Wel kort, aangezien ik toch alles al wist (veel te leuk om al op te zoeken ;) ). Auto stond in de hal in Tilburg ook leuk op zo’n kleedje aan de lader.

Je merkt gewoon dat eind Q3 en nu de hele Q4 het stampen geblazen is. Ze weten dat ze overal mee wegkomen, aangezien er gewoon geen alternatief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:56:

vin sinds vanochtend.

Waar heb je die VIN gezien? In de broncode of gewoon op de pagina zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit even met een dilemma:
Begin oktober M3/LR/ZW/ZW/Aero besteld. Qua leasebudget daarmee aan de max. Zeer recent een zwaardere functie bij zelfde werkgever gekregen met daarbij een hoger leasebudget. Zou eigenlijk heel erg graag de 19" eronder willen willen hebben. Na levering nieuwe velgen bij een derde bestellen en monteren mag vanuit werkgever niet en zelf betalen vind ik ook teveel van t goede. Kan de bestaande bestelling (Aero) dus houden of de gok nemen en opnieuw bestellen. Zit echter niet op levering 2020 te wachten omdat het dan wel heel erg dure velgen worden. Heb hier ergens een keer gelezen dat LR bestellen tot 25/11 garantie op levering 2019 gaf, echter zie dit nergens bij Tesla terug... Benieuwd of jullie nog suggesties/ideeën hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
Smobbo schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:04:
[...]

Ik kreeg eind Q2 (besteld 20 juni, opgehaald op 28 juni) ook nog gewoon uitleg in Tilburg. Wel kort, aangezien ik toch alles al wist (veel te leuk om al op te zoeken ;) ). Auto stond in de hal in Tilburg ook leuk op zo’n kleedje aan de lader.

Je merkt gewoon dat eind Q3 en nu de hele Q4 het stampen geblazen is. Ze weten dat ze overal mee wegkomen, aangezien er gewoon geen alternatief is.
Auto aankopen zijn voor een groot deel gekoppeld aan emotie, sommige mensen hebben dat wat meer of minder dan anderen. Zonder daar over in discussie te gaan is het inderdaad mooi om jou wagen af te halen met een beetje extra tromgeroffel. Ik heb overigens de wagen zelf bekostigd en voor mij ook de eerste keer dat ik een nieuwe auto koop, dus ja dan is het best leuk als je op de manier zoals in Tilburg een wagen krijgt afgeleverd. ;-) bevalt nog steeds goed? en heb jij nog tips voor als ik de wagen afhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:31:
Begin oktober M3/LR/ZW/ZW/Aero besteld. Qua leasebudget daarmee aan de max. Zeer recent een zwaardere functie bij zelfde werkgever gekregen met daarbij een hoger leasebudget. Zou eigenlijk heel erg graag de 19" eronder willen willen hebben. Na levering nieuwe velgen bij een derde bestellen en monteren mag vanuit werkgever niet en zelf betalen vind ik ook teveel van t goede. Kan de bestaande bestelling (Aero) dus houden of de gok nemen en opnieuw bestellen. Zit echter niet op levering 2020 te wachten omdat het dan wel heel erg dure velgen worden. Heb hier ergens een keer gelezen dat LR bestellen tot 25/11 garantie op levering 2019 gaf, echter zie dit nergens bij Tesla terug... Benieuwd of jullie nog suggesties/ideeën hebben...
Zeker, gewoon hier kijken en bestellen:
https://www.tesla.com/nl_NL/bijtelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Je moet het zo zien, je komt weer achter in de rij te staan. Zit wel echt een risico aan vast. Mogelijk wordt die gewoon geleverd, echter als er iets misgaat dan krijg je hem als 'eerste' niet meer, dat is wat ik verwacht. Nu heb je veel meer zekerheid, alles voor 14 oktober werd nog via de site 'gegarandeerd'.

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boterham71
Frome schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:35:
[...]

Je moet het zo zien, je komt weer achter in de rij te staan. Zit wel echt een risico aan vast. Mogelijk wordt die gewoon geleverd, echter als er iets misgaat dan krijg je hem als 'eerste' niet meer, dat is wat ik verwacht. Nu heb je veel meer zekerheid, alles voor 14 oktober werd nog via de site 'gegarandeerd'.
Op dit moment wordt de LR nog steeds gegarandeerd hoor. Kijk hier maar eens:

https://www.tesla.com/nl_nl/model3/design

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister1980
  • Laatst online: 31-08-2024
Ik zou het risico niet nemen.. bijtelling wordt een stuk meer dus gewoon die 18 inch houden en aero kappen eraf halen, zit nette velg onder. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:29:
[...]

Probeer je het er nu in te wrijven!? :+
Ik ga er vandaag wel bovenop zitten denk ik, vanmiddag maar even bellen naar Athlon hoe de planning er morgen uitziet en of ik wel op de lijst sta.
Haha sorry, het bitterzoet in dit topic is gewoon af en toe onweerstaanbaar...

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boterham71 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:43:
[...]

Op dit moment wordt de LR nog steeds gegarandeerd hoor. Kijk hier maar eens:

https://www.tesla.com/nl_nl/model3/design
Thanx, had ik niet gezien! SR+ levering februari 2020 idd en LR en P december. Nu is alleen de vraag hoe betrouwbaar Tesla hierin is en of je dit als gegarandeerde levering mag zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:47:
[...]

Thanx, had ik niet gezien! SR+ levering februari 2020 idd en LR en P december. Nu is alleen de vraag hoe betrouwbaar Tesla hierin is en of je dit als gegarandeerde levering mag zien...
Nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Na levering nieuwe velgen bij een derde bestellen en monteren mag vanuit werkgever niet en zelf betalen vind ik ook teveel van t goede.
Ten eerste gefeliciteerd :)

Ten tweede: Mag een 3rd party velg bestellen wel van de leasemaatschappij? Dan begrijp ik niet waarom je werkgever daar problemen mee hebt, als hij wel toestaat dat je een compleet nieuwe bestelling doet.

Ik zou dus bij de leasemaatschappij voorstellen om het monteren van andere velgen in het huidige contract mee te nemen, zodat de bestelling van de auto gewoon blijft staan. Dat lijkt me veel minder gedoe voor je werkgever dan een bestelling annuleren en een nieuwe bestelling te doen.

Als dat allemaal niet mogelijk is... ik zou zelf het risico niet aandurven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ricksen87
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09-2024
Glovis Cosmos is alweer bijna het Panama kanaal uit. Ligt nu voor de laatste sluis!

SR+ / White / Black / 19, Bestelling 8-10, RN 10-10, VIN 26-11, leverdatum: 16-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-12-2023
ik zou het risico zeker niet nemen. Tesla maakt voorbehoud config en kleur.
Hoop dat er zending P onderweg is.
Besteldatum 4-11 / RN 5-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ricksen87 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:52:
Glovis Cosmos is alweer bijna het Panama kanaal uit. Ligt nu voor de laatste sluis!
Ik zag het inderdaad, hij heeft de vaart erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistercage
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-08 20:15
Net even gebeld met Tesla. Vernomen dat mijn auto reeds in Belgie staat op de boot om te worden uitgeladen.
Kenteken ook al bekend ! verwacht dus op korte termijn mijn bevrijdende ophaaldatum sms :-)

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mistercage schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:53:
Net even gebeld met Tesla. Vernomen dat mijn auto reeds in Belgie staat op de boot om te worden uitgeladen.
Kenteken ook al bekend ! verwacht dus op korte termijn mijn bevrijdende ophaaldatum sms :-)
Wanneer had je een VIN en wat is je config?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
Waarom niet twee bestellingen doen, in totaal dus 4k aanbetalen, en kijken welke het eerste komt? De andere annuleren :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Markboss
Zou iedereen aub in hun signature willen zetten welke config / besteldatum jullie hebben? Dat maakt berichten als "VIN!" of "mijn auto staat daar en daar" wat makkelijker in context te plaatsen :) Dit kan onder Gebruikersnaam rechtsbovenin > instellingen > profiel > "forum signature".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mistercage
iedereen roept om de excel in te vullen op de eerste pagina .... niemand kijkt....
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:54:
[...]

Wanneer had je een VIN en wat is je config?

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Markboss schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:55:
Zou iedereen aub in hun signature willen zetten welke config / besteldatum jullie hebben? Dat maakt berichten als "VIN!" of "mijn auto staat daar en daar" wat makkelijker in context te plaatsen :) Dit kan onder Gebruikersnaam rechtsbovenin > instellingen > profiel > "forum signature".
;)

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Ik snap niet zo goed hoe je hier aan komt. Ik heb ook gebeld en mij kunnen ze nog niets zeggen... zeiden vanmorgen dat ze nog geen verdere informatie hadden.

Zal vanmiddag nog wel keer bellen... moet nog van mijn huidige auto af en ga eind deze maand op korte vakantie...

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
Dit bevestigt alleen maar dat die lui niks weten. Er staat helemaal geen boot in Belgie nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Hey, uit pure nieuwsgierigheid en als vulling voor mijn nog zo lege leven wil ik een Google form + sheet maken waar we de wijzigingen in de levering van de Model 3 & accessoires in de loop van de tijd kunnen bijhouden.

Dus als functie van bouwjaar/-maand en model year eens op een rijtje zetten wanneer de veranderingen zijn doorgevoerd in mistlichten (SR+), bijgeleverde stekkers, bijgeleverde telefoonkabeltjes, bijgeleverde matten, lengte laadkabel, uitvoering 'hoedenplank' (met gat, opgevuld gat, zonder gat), dead pedal, PWS, frunk hooks, grijze velgen bij de P... etc.

Goed idee?
Mis ik nog veranderingen?
Geluiddemping wordt wat lastig bepalen in welke mate dat is doorgevoerd denk ik... of weten we wat daarvan eventueel zichtbaar is?

Zoef

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• markie-mark
  • Laatst online: 16-03-2024
Boterham71 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:59:
[...]

Dit bevestigt alleen maar dat die lui niks weten. Er staat helemaal geen boot in Belgie nu.
Een boot staat niet, die ligt ergens...

Sorry, word 8)7 melig, need my dose of vin.

M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
markie-mark schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:00:
[...]

Een boot staat niet, die ligt ergens...

Sorry, word 8)7 melig, need my dose of vin.
hahaha. Ja ergens, maar niet in Zeebrugge. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das knap!
[...]

Inderdaad, eerstvolgende boot wordt pas vrijdagavond laat/zaterdagochtend vroeg in Zeebrugge verwacht: Jasper Arrow, al vind ik de Jack Sparrow leuker :+

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2019 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Zpottr schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:59:
Hey, uit pure nieuwsgierigheid en als vulling voor mijn nog zo lege leven wil ik een Google form + sheet maken waar we de wijzigingen in de levering van de Model 3 & accessoires in de loop van de tijd kunnen bijhouden.

Dus als functie van bouwjaar/-maand en model year eens op een rijtje zetten wanneer de veranderingen zijn doorgevoerd in mistlichten (SR+), bijgeleverde stekkers, bijgeleverde telefoonkabeltjes, bijgeleverde matten, lengte laadkabel, uitvoering 'hoedenplank' (met gat, opgevuld gat, zonder gat), dead pedal, PWS, frunk hooks, grijze velgen bij de P... etc.

Goed idee?
Mis ik nog veranderingen?
Geluiddemping wordt wat lastig bepalen in welke mate dat is doorgevoerd denk ik... of weten we wat daarvan eventueel zichtbaar is?
prima plan hoor, ik vul het wel in.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistercage
We gaan t meemaken dan ...
Heb al wel mijn kenteken..

Wellicht toch nog een voorraadje ergens die ze nu ah uitdelen zijn..
[...]

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:01:
[...]

Inderdaad, eerstvolgende boot wordt pas vrijdagavond laat/zaterdagochtend vroeg in Zeebrugge verwacht: Jasper Arrow, al vind ik de Jack Sparrow leuker :+
Al een bevestiging gehad dat jij morgen echt je auto krijgt?
Pagina: 1 ... 171 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.