Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jdb6002 schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:21:
[...]

Wat gebeurt er als je op vakantie bent. Krijg je dan een andere auto?
Model S 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowrabbit
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09-2021
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 18:46:
[...]

Tot nu toe snel te woord gestaan.. alleen allemaal andere reactie
Bijzonder.. Ik heb alleen nog maar bandjes gehoord... 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door snowrabbit op 11-11-2019 19:24 ]

M3 LR Black/Black/Aero/Trekhaak - Bestelling 1-10 PonLease, RN 19-10, VIN 20-11, Leverdatum: 10-12-2019

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BvdM91
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-08 15:49
jdb6002 schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:21:
[...]

Wat gebeurt er als je op vakantie bent. Krijg je dan een andere auto?
In dit geval kreeg ik de SMS toen ik goed en wel één dag vertrokken was op een vierweekse reis. Het voertuig bewaren tot terugkomst bleek (logischerwijs) geen optie, op zo'n korte termijn een collega machtigen en 'm op laten halen ook niet. Dus in dat geval krijg je inderdaad een compleet nieuw voertuig en een nieuw VIN. Het heeft er alle schijn van dat het in feite gewoon wordt behandeld als een compleet nieuwe order, m.u.v. de betaling begin je gewoon weer van voor af aan. Tussen de orderbevestiging en de initiële leverdatum zat een klein maandje, vanaf daar heeft de nieuwe leverpoging bijna nog twee extra maanden geduurd.

SR+ PearlWhite/Zwart/18Aero / Besteld: 12-08 / RN: 15-08 / VIN: 08-11 / Leverdatum:13-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee all, heb wat gemist denk ik. De 1/11 VINs zitten nog op de JA en zijn dus niet al in BE/NL?

@Verwijderd, weet jij meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:56:
Hee all, heb wat gemist denk ik. De 1/11 VINs zitten nog op de JA en zijn dus niet al in BE/NL?

2x van Tesla vernomen dat hij in Amsterdam moet staan.. kenteken bekend.. leveringen tot 20e zijn verstuur.. wss deze week bericht met ophaal datum vin 1 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kunnen ze dat niet zien.. welke vin waar staat en kenteken toewijziging idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:34
JurandyRonald schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:00:
[...]

Schandalig, dat ze dan ook niet de verantwoordelijkheid nemen. Ik lees hier veel slechte verhalen over de dienstverlening van Athlon, maar wellicht is het met deze drukte ook een beetje buiten hun machte. Ik hoop voor je dat het allemaal goed wordt afgehandeld en dat je snel de nieuwe Tesla krijgt.
Ik heb niks anders dan lof voor Athlon mbt de levering en bestelling van mijn Tesla. Ik rijd nu al een week rond en alles verliep vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BvdM91 schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:16:
[...]

SR+ / Wit ext. / Zwart int. / Aero's / Géén FSD. De meest kale versie dus.

Tijdspad is als volgt:
  • 12 augustus: Order geplaatst bij leasemaatschappij
  • 15 augustus: Orderbevestiging vanuit Tesla
  • 12 september: SMS initiële levering
  • 17 september: Initiële levering. Gecanceld i.v.m. vakantie, toezegging Tesla nieuwe levering medio oktober
  • 30 oktober: SMS nieuwe leverpoging
  • 7 november: VIN bekend (al eerder via sourcecode)
  • 13 november: Geplande levering
LR / wit ext. / zwart int. / aero's / treekhaak / directe aankoop

Mijn ervaring lijkt op elkaar. Tijdspad is als volgt:

[list]
• 03 september: Order geplaatst bij Tesla Eindhoven
• 12 september: SMS initiële levering: 17 sept
• 17 september: Initiële levering. Gecanceld i.v.m. business trip
• 19 september: SMS tweede levering datum: 30 sept
• 30 september: Tweede levering. Gecanceld i.v.m. business trip
• 30 oktober: SMS voor nieuwe levering, nieuwe factuur en VIN bekend
• 18 november: Geplande levering

ik heb in totaal 5 facturen ontvangen. waarvan 4 werden gecrediteerd

rekening al in oktober volledig betaald, met referentie van een 'gecrediteerde' factuur.
ik heb gemaild and gebeld om wat zekerheid te krijgen dat het is allemaal goed, maar geen antwoord

kenteken is nog niet bekent :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:56:

Inderdaad vandaag gehoord dat de auto van de week aankomt. Einde deze week een sms. Dus iets anders dan vorige gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 20:15:
[...]

Inderdaad vandaag gehoord dat de auto van de week aankomt. Einde deze week een sms. Dus iets anders dan vorige gehoord
Jij had ook een kenteken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recci schreef op maandag 11 november 2019 @ 20:07:
[...]

Ik heb niks anders dan lof voor Athlon mbt de levering en bestelling van mijn Tesla. Ik rijd nu al een week rond en alles verliep vlekkeloos.
Intussen staat mijn 3 nog te wachten.
Ik mag hopen dat Tesla niet denkt dat hij niet wordt opgehaald en hem aan iemand anders toekennen!

In mijn account staat nog steeds 11-11 om 9:30...
En ik kan de hele auto in de app al bedienen.

Ik baal een beetje...

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• ArENDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 09:27
Alright, vandaag ook even langs geweest bij de koopman terminal. Wat een bizarre manier van zakendoen, wel erg verfrissend.

Ik moest me melden, moest een formulier van Leaseplan ondertekenen en eentje van RDW en ik mocht direct op zoek naar mijn auto. Al met al nog geen 15 minuten aanwezig geweest en daarna direct volle bak naar de dichtstbij zijnde supercharger aangezien er maar 120 km op de batterij stond.

Wat een topwagen, ik ben gelukkig! Mensen, het was me een waar genoegen, veel succes met het wachten maar weet, het is het méér dan waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BvdM91 schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:47:
Woensdag is het eindelijk zo ver, na bevestiging op 15 augustus en uitstel van de initiële levering op 17 september (i.v.m. vakantie) mag ik nog eens twee maanden later dan tóch richting Amsterdam voor een nieuwe poging.

De VIN is inmiddels zichtbaar in m'n account maar van het kenteken ontbreekt vooralsnog ieder spoor. Is het 'normaal' dat deze minder dan 48 uur voorafgaand aan de levering nog steeds niet bekend is? Ik zie het eerlijk gezegd niet zo zitten om woensdag, na ongetwijfeld uren te moeten wachten, weer onverrichte zaken naar huis te gaan omdat het kenteken zou ontbreken..
Wat is de configuratie van je Tesla? Ik heb in September hetzelfde aan de hand gehad. Ik wacht nog steeds op een VIN voor mn Performance. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:11
ArENDD schreef op maandag 11 november 2019 @ 20:31:
Alright, vandaag ook even langs geweest bij de koopman terminal. Wat een bizarre manier van zakendoen, wel erg verfrissend.

Ik moest me melden, moest een formulier van Leaseplan ondertekenen en eentje van RDW en ik mocht direct op zoek naar mijn auto. Al met al nog geen 15 minuten aanwezig geweest en daarna direct volle bak naar de dichtstbij zijnde supercharger aangezien er maar 120 km op de batterij stond.

Wat een topwagen, ik ben gelukkig! Mensen, het was me een waar genoegen, veel succes met het wachten maar weet, het is het méér dan waard!
Verfrissend als in het regende? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meerdere mensen, die afgelopen vrijdag een VIN hebben gekregen, contact opgenomen met Tesla en te horen gekregen dat er een kenteken toegewezen is en de auto al in Amsterdam staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostvdB1974
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09 08:19
Vandaag was 'mijn auto ineens tenaam gesteld. Het kenteken wist ik al 2 weken maar vandaag 11-11 om 12.03 is datum en tijdstip eerste toelating. Leverafspraak aanstaande woensdag. Tenaamstellen gebeurt dus niet perse pas bij de aflevering. Neem aan dat de betaling dan ook correct is ontvangen. Weer een stap verder. Nog 2 nachtjes slapen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:10:
[...]

Vreemd, bij mij was er al wel een kenteken bekend. Ik heb ook 08-11 een VIN gekregen.

Long range, zwart - zwart, aero. Jij?
M3sr+ white, black, 19 inch.

Zeker vreemd maar we wachten het wel weer af 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metstijl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:32
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 21:06:
Hebben meerdere mensen, die afgelopen vrijdag een VIN hebben gekregen, contact opgenomen met Tesla en te horen gekregen dat er een kenteken toegewezen is en de auto al in Amsterdam staat?
Waarom is dit nodig ? Tesla neemt gewoon met jou contact op wanneer leverdatum bekend is? De Peugeot dealer belt je ook echt niet op als er een VIN nummer aan een auto gekoppeld wordt. En dan? wilde je naar Amsterdam rijden om te kijken of deze er echt staat ? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, ook even gebeld en kreeg te horen dat de auto mogelijk al bij de Koopman terminal staat of erg dichtbij is.

Hij ging uit van mid-eind november levering, 8/11 VIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:16
metstijl schreef op maandag 11 november 2019 @ 21:23:
[...]

Waarom is dit nodig ? Tesla neemt gewoon met jou contact op wanneer leverdatum bekend is? De Peugeot dealer belt je ook echt niet op als er een VIN nummer aan een auto gekoppeld wordt. En dan? wilde je naar Amsterdam rijden om te kijken of deze er echt staat ? ;)
Inderdaad. Al dat navragen en bellen levert volgens mij maar 1 ding op: Ze gaan alleen maar minder informatie verschaffen om minder onnodige vragen te hoeven beantwoorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conifeer
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 15-09 23:26
Got it
Cool
Succes en tot ziens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is zo.. maar vin finder en alle aandacht maakt het wel dat mensen gaan bellen..
Wachten is het medicijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyours2relive
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 14:38
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 21:25:
[...]

Idd, ook even gebeld en kreeg te horen dat de auto mogelijk al bij de Koopman terminal staat of erg dichtbij is.

Ook ik gebeld (en VIN vrijdag), auto is "pickup-klaar" op 22/11. Ophalen zal dan tot een aantal dagen daarna volgen. SMS later deze week. Geen kenteken en er werd niets gezegd over waar de auto nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En toch heeft het me maar 2 minuten geduurd via de chat en was de laatste keer dat ik belde precies een maand geleden. Dus zo erg als je het stelt met een Peugeot ed is het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wweg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-06-2024
Mesque schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:54:

[...]

Dankje! En van Tesla ook al wat gehoord over leverdatum, VIN etc?
Ik heb nog niet van Tesla gehoord...

Wido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenteken nog niet bekend bij tesla maar ze konden wel vertellen dat de auto van zeebrugge onderweg was naar Amsterdam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexbeun
  • Laatst online: 28-02-2022
Vandaag heb ik gebeld met Alphabet. De vriendelijke dame gaf aan dat ze via Tesla vernemen dat alles wat voor 15 nov. wordt besteld naar verwachting gewoon in december geleverd wordt. Daarna afwachten. Hoe waarheidsgetrouw dit is geen idee, misschien kletste de vriendelijke dame maar wat. Ik dacht ik deel het toch even, misschien slaapt de gemiddelde wachtende hier wat beter vannacht :)

Tesla M3 LR AWD, Zwart, Zwart, 19”, trekhaak & MME, Iconic Silver, RWD, TP+, 19", trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 21:25:
[...]

Tegen mij werd gezegd 25 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdM91
  • Laatst online: 19-08 15:49
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 20:37:
[...]

Wat is de configuratie van je Tesla? Ik heb in September hetzelfde aan de hand gehad. Ik wacht nog steeds op een VIN voor mn Performance. :-(
Een witte SR+ met zwart interieur en de standaard aerowheels zónder FSD, de meest basic variant dus.

Mijn VIN stond eind vorige week op de 'normale' plek in mijn account maar was al minstens een week daarvoor terug te vinden via de sourcecode workaround (mogelijk dus al eerder, maar toen had ik nog niet gekeken). Van het kenteken ontbreekt tot op heden nog steeds ieder spoor in mijn account, maar telefonische navraag bij Tesla eerder vandaag leerde dat er al wel degelijk een kenteken was gekoppeld.

Zoals eerder opgemerkt is er dus nog geen datum voor de eerste toelating bij de RDW geregistreerd, maar dat hoeft naar ik begrijp geen probleem te zijn. Mogelijk komt dat morgen wel óf overmorgen wanneer ik 'm ga ophalen. Succes met wachten!

SR+ PearlWhite/Zwart/18Aero / Besteld: 12-08 / RN: 15-08 / VIN: 08-11 / Leverdatum:13-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BytePhantomX schreef op maandag 11 november 2019 @ 18:08:
[...]

Ik heb mijn kenteken al ongeveer een week. Datum eerste toelating is vandaag. Dat je kenteken bekend is wil nog niet zeggen dat je auto al een datum van eerste toelating heeft.
Klopt inderdaad. Heb ook al ruim een week een kenteken. Eindigend op NT. Vanaf vandaag eerste toelatings datum zichtbaar. Woensdag halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eikrur
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15:35
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:07:
Net met Tesla gesproken. Ook te horen gekregen dat mijn 1/11 VIN eind deze week op de boot aankomt (dus niet vorige week al in Europa). Einde deze week zou ik een sms moeten ontvangen en dan de week erna op mogen halen.

Tevens een email van LM ALD gehad over vloermatten!
Zit ook bij ALD, kreeg dezelfde mail over de vloermatten, die begon met u hebt recent uw tesla opgehaald , maar niets is minder waar, ik zie ook niets in mijn account, geen VIN geen contactgegevens, niets, vandaag Tesla gemaild en gebeld, ookmzonder resultaat, word ik gesaboteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:50
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 21:51:
[...]

Klopt inderdaad. Heb ook al ruim een week een kenteken. Eindigend op NT. Vanaf vandaag eerste toelatings datum zichtbaar. Woensdag halen.
Erg vergelijkbaar. Ik ga ook woensdag om 14.00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Veel afleveringen vandaag, maar weinig ervaringen hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:32:
Ja hij stond klaar, maar Athlon heeft hem niet opgehaald :(

Vin nog steeds in account.
Auto nog te bedienen in de app

Maar in mij. Account staat nu dit:
Wij nemen contact met u op om een leverdatum af te spreken. De levertijd hangt af van de reserveerdatum, besteldatum, het afleveradres en de voertuigconfiguratie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:35:
[...]

Ja hij stond klaar, maar Athlon heeft hem niet opgehaald :(

Vin nog steeds in account.
Auto nog te bedienen in de app

Maar in mij. Account staat nu dit:
Wij nemen contact met u op om een leverdatum af te spreken. De levertijd hangt af van de reserveerdatum, besteldatum, het afleveradres en de voertuigconfiguratie.
Kom, we gaan hem halen en summonen hem naar de uitgang!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheffke
  • Laatst online: 02-01-2021
Voor de liefhebbers. Het lijkt erop dat de Glovis Cosmos zich opmaakt om het Panamakanaal in te gaan.

https://www.marinetraffic...ome/shipid:3448915/zoom:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
Cheffke schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:38:
Voor de liefhebbers. Het lijkt erop dat de Glovis Cosmos zich opmaakt om het Panamakanaal in te gaan.

Volgens mij ligt hij nog gewoon voor anker.
Zal wel wachten op een gaatje, liggen er behoorlijk wat voor de ingang.

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Als daar mijn SR+ pw b 18” trekhaak besteld 30-9 eens op zou staan. Dan kon het wel eens een heerlijke sinterklaasavond 5 dec worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdL75
  • Laatst online: 22-12-2022

Zal wel morgen worden, las ergens dat ie alleen bij daglicht erdoor mag, dus dat zouden ze nu niet meer redden. ;w

SR+ Wit, Zwart, Aero 3-10 besteld (LM), RN 17-10, VIN 19-11, 13-12 gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 17:38
Hoe vol is de accu bij het ophalen?

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-09 11:34
Lisadr schreef op maandag 11 november 2019 @ 23:20:
Verschilt per auto, maar kan je zien in de app voor je hem gaat halen.

Sommige hebben 300km+ range, sommige slechts 110.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Glubho
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16-05-2023
Zou het werkelijk zo zijn dat Ik vandaag voor de laatste keer in mijn leven getankt heb? Wat een heerljjk idee: nooit meer bij zo'n desolaat tankstation te staan! Geweldig!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Glubho schreef op maandag 11 november 2019 @ 23:31:
Zou het werkelijk zo zijn dat Ik vandaag voor de laatste keer in mijn leven getankt heb? Wat een heerljjk idee: nooit meer bij zo'n desolaat tankstation te staan! Geweldig!
Lekker bij een desolaat laadpaal voor 30 mins staan oOo

ICE ICE Baby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:57
Nu we deze week weer wachten op de VIN's: er zijn diverse scenario's wanneer ze worden gekoppeld.
Niemand weet wanneer precies. We horen zelfs verschilende verhalen van de Tesla medewerkers waarbij ze zichzelf vaak tegenspreken.

Scenario 1:
Na passage van Panama kanaal van de GC, misschien morgen 12 november?

Geen Vins, dan misschien scenario 2: 8-9 dagen VIN uitgave na vetrek van een schip uit SF
Grand Neptune op 14/15 november. Dan zal dit schip ook ongeveer bij Panama zijn.

Of scenario 3: bij uitladen van Jasper Arrow, eta +/- 15 november Zeebrugge
en is misschien 16/17 november in Amsterdam.

Daarnaast vetrek er deze week ook nog het 4de schip uit SF wat maakt dat er deze week in totaal 4 schepen onderweg zijn naar Zeebrugge.
Reden genoeg om elke dag een VIN check te doen.

Bij de laatste VIN uitgaves (1 en 8 nov.) leek het voornamelijk te gaan om SR+ M3's, dus hopelijk deze week ook weer wat meer LR en P's :*)
O ja en misschien een paar SR+ met witte bekleding, waar ook enkele mensen lang op wachten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door photovoltaic op 11-11-2019 23:46 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glubho
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16-05-2023
djmuggs schreef op maandag 11 november 2019 @ 23:41:
[...]

Lekker bij een desolaat laadpaal voor 30 mins staan oOo
Daar kan je in een hotel even rustig koffie drinken, niet uit een plastik bekertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picassosax
  • Laatst online: 14-01-2022
jr_dijkstra schreef op maandag 11 november 2019 @ 23:44:
Nu we deze week weer wachten op de VIN's: er zijn diverse scenario's wanneer ze worden gekoppeld.
Niemand weet wanneer precies. We horen zelfs verschilende verhalen van de Tesla medewerkers waarbij ze zichzelf vaak tegenspreken.

Scenario 1:

Geen Vins, dan misschien scenario 2: 8-9 dagen VIN uitgave na vetrek van een schip uit SF
Grand Neptune op 14/15 november. Dan zal dit schip ook ongeveer bij Panama zijn.

Daarnaast vetrek er deze week ook nog het 4de schip uit SF wat maakt dat er deze week in totaal 4 schepen onderweg zijn naar Zeebrugge.

Bij de laatste VIN uitgaves (1 en 8 nov.) leek het voornamelijk te gaan om SR+ M3's, dus hopelijk deze week ook weer wat meer LR en P's :*)
O ja en misschien een paar SR+ met witte bekleding, waar ook enkele mensen lang op wachten ;)
Ik heb vrijwel dezelfde als jij alleen 18” Aero erop ipv 19”. Die van mij is 3-10 besteld en ook ik wacht nog op een VIN :Z

M3 LR AWD | Pearl White | Black interior | 18” Aero | Trekhaak | Besteld 4-10 | RN op 17-10 | VIN 27-11 | Estimated Delivery 30-12 | Geen SMS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• K00L2
  • Laatst online: 14-03-2021
Novadecasa schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:32:
Ik mag em morgen om 12u ophalen bij Koopman Terminal. Zal een sfeerimpressie delen hoor! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey1978
  • Laatst online: 12-07-2020
Ik zie hier en daar wel wat er over staan (zoekfunctie) maar het is me toch niet duidelijk.
Vrijdag 8-11 VIN gevonden, en eindfactuur gekregen. Deze is inmiddels ook betaald. Maar tegelijkertijd ook weer een CreditNote gekregen???

Is dat normaal? Zou ik contact met ze opnemen hier over?

SR+ | Deep blue | Zwart | 18" Aero's - Besteld . RN: 05/10 - VIN: 08-11 | Kenteken bekend | SMS 29-11 17:34 | levering 9-12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

Ik loop echt ontzettend uit de pas met iedereen, want ik krijg vandaag (een dag na VIN) al een SMS dat ik hem 20-11 mag ophalen (sheet geupdate)

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lisadr schreef op maandag 11 november 2019 @ 23:20:
De mijne stond gisteren op 35%, nu nog 34%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalterWh
  • Laatst online: 05-01 20:00

WalterWh

SR+/PW/zwart/aero

jr_dijkstra schreef op maandag 11 november 2019 @ 23:44:

Scenario 1:

Voor de 1 nov VIN is dat scenario 1 geweest.
Ik heb gebeld, en toen was de verwachting dat de boot 14 nov zou aankomen, en na wat doorvragen bleek deze vertraagd te zijn en een paar dagen later aan komt. Kan dus alleen maar de JA zijn :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
Het is weer ‘snel beschikbaar’ time op de Tesla website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Tammestein schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 05:01:
Dat is denk ik het begin van de VIN bom!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eikrur schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:00:
[...]

Zit ook bij ALD, kreeg dezelfde mail over de vloermatten, die begon met u hebt recent uw tesla opgehaald , maar niets is minder waar, ik zie ook niets in mijn account, geen VIN geen contactgegevens, niets, vandaag Tesla gemaild en gebeld, ookmzonder resultaat, word ik gesaboteerd?
Nee joh ze hebben gewoon geen idee wie al wel en wie nog niet zijn auto heeft. Ik kreeg dezelfde mail. Afgelopen vrijdag VIN in Source dus komt wel goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vins van 19 okt kregen 11 dagen later sms op de 30e.
Vins van 1 nov dan vandaag?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 15:35
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 06:38:
[...]

Nee joh ze hebben gewoon geen idee wie al wel en wie nog niet zijn auto heeft. Ik kreeg dezelfde mail. Afgelopen vrijdag VIN in Source dus komt wel goed!
Dat lijkt mij onzin, er moet namelijk over het algemeen betaald worden voordat een auto opgehaald wordt, LM doen dat het liefst zo laat mogelijk ( het zijn tenslotte financiële instellingen) en auto dealers geven een auto niet mee zonder betaling ( het blijven tenslotte autohandelaren) kortom dit lijkt weer een opmerking in de categorie ( laten we lekker iets gillen op dit forum) ga vandaag even contact zoeken met LM en met Tesla, als ik jouw statement kan onderbouwen met feiten zal ik dat zeker laten weten hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
De Glovis Cosmo is aan het varen, gaat nu richting eerste sluis Panama kanaal

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 18:36
Majo03 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 07:14:
Ik zag m ook al ja, precies op tijd op het werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Majo03 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 07:14:
Kom maar door met die auto's :D Hopelijk vandaag nog een flinke VIN bom dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freaky29
  • Laatst online: 22-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 06:52:
Vins van 19 okt kregen 11 dagen later sms op de 30e.
Vins van 1 nov dan vandaag?:)
Let's hope so! :D

SR+ Solid Black / Black / 18 "Aero / Besteld 2-10 / RN 2-10 /VIN 1-11 / kenteken 6-11 / SMS 14-11 / levering 4-12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
Nog een paar minuutjes tot de Miraflores sluis. Voor de liefhebbers: http://www.pancanal.com/e...ava.html?cam=MirafloresHi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rinus121
  • Laatst online: 16:54
Vandaag een mailtje van Athlon, dat mijn levering is verplaatst

Van 15 Nov, naar 15 Nov.

Ik denk dat het zomaar 15 Nov gaat worden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glubho schreef op maandag 11 november 2019 @ 23:31:
Misschien neemt de waterstofauto binnen een aantal jaar een vlucht en sta je tzt alsnog weer bij een tankstation :P

Oops.. off topic realiseer ik me O+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2019 07:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marvaa
  • Laatst online: 21-09-2021
Weet iemand vanaf wanneer je in de Tesla app de actuele gegevens en locatie van de auto en knoppen om te bedienen etc ziet?
Auto komt vandaag (bezorgd door Arval) maar ik zie nog steeds alleen een 'Welkom bij de Tesla familie' intro pagina.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste keer in 5 jaar :)
Ook ik mag vandaag "eindelijk" mijn auto afhalen. Bedankt voor alle interactie op dit forum. Dit is dus ook direct mijn laatste bericht hier :)
Veel success met wachten mannen en vrouwen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Himalaya
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Heb afgelopen zaterdag (9nov) eindelijk een VIN gekregen en gisteren ineens een afhaaldatum op mijn Tesla pagina. Mag hem volgende week woensdag de 20e ophalen. Collega van mij ook, die kreeg de VIN en afhaalafspraak tegelijkertijd. Beide M3LR MSM Black Trekhaak.

de weg naar de top begint met de eerste stap, en als je er bent snel weer terug. reizen is leuker dan er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Veel plezier met ophalen allemaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eikrur schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 07:00:
[...]

Dat lijkt mij onzin, er moet namelijk over het algemeen betaald worden voordat een auto opgehaald wordt, LM doen dat het liefst zo laat mogelijk ( het zijn tenslotte financiële instellingen) en auto dealers geven een auto niet mee zonder betaling ( het blijven tenslotte autohandelaren) kortom dit lijkt weer een opmerking in de categorie ( laten we lekker iets gillen op dit forum) ga vandaag even contact zoeken met LM en met Tesla, als ik jouw statement kan onderbouwen met feiten zal ik dat zeker laten weten hier
Wat ik bedoel te zeggen is dat ze voor deze mail zullen hebben gekeken naar verwachte levertijd en iedereen die in die buurt zit hebben gemaild. Natuurlijk weet een financiële afdeling of de auto is geleverd. Alleen zal de service afdeling dit niet zijn gaan filteren.

Zo lang jij geen restrictie hebt opgenomen zal het de LM niet uitmaken of jij hem een week eerder of later ontvangt.

Maar om nou bang te zijn dat je wordt gesaboteerd vind ik ver gaan. Zeker als de aanleiding een geautomatiseerd mailtje is.

Mijn boodschap was ik heb mijn Tesla ook nog niet en heb ook die mail ontvangen. Aangezien ik afgelopen vrijdag een VIN in de Source code aantrof lijkt mijn bestelling bij Tesla prima te lopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2019 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpebios schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:36:
[...]

Kom, we gaan hem halen en summonen hem naar de uitgang!
Ik heb geen FSD 😬

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pirke
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DgmQgad.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Tammestein schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 05:01:
en mn auto staat er weer tussen en nog steeds geen VIN 8)7

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joey1978 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 00:59:
Ik zie hier en daar wel wat er over staan (zoekfunctie) maar het is me toch niet duidelijk.
Vrijdag 8-11 VIN gevonden, en eindfactuur gekregen. Deze is inmiddels ook betaald. Maar tegelijkertijd ook weer een CreditNote gekregen???

Is dat normaal? Zou ik contact met ze opnemen hier over?
Hier hetzelfde. Gister even nagevraagd maar betaling was netjes binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Figaro9
  • Laatst online: 07-05 21:04
ElonDusk schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:23:
[...]

en mn auto staat er weer tussen en nog steeds geen VIN 8)7
Jij hebt geen trekhaak toch? Volgens de exel file. Anders wel vreemd gezien jouw besteldatum. Mijn conf staat er ook tussen maar pas vorige week RN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Figaro9 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:30:
[...]

Jij hebt geen trekhaak toch? Volgens de exel file. Anders wel vreemd gezien jouw besteldatum. Mijn conf staat er ook tussen maar pas vorige week RN
oh wacht je hebt gelijk.. sorrryy 8)7

Maar goed ik heb wel 2x meegemaakt dat het wel precies mijn configuratie was en dat is ondertussen meer dan een maand geleden. Ach jaa...

[ Voor 18% gewijzigd door ElonDusk op 12-11-2019 08:34 ]

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OmrNyFp.jpg%5B

Daar gaat ze weer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
  • Laatst online: 27-07-2024
DennusB schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 07:59:
Veel plezier met ophalen allemaal :D
Veel plezier er mee! maak anders eens wat foto's op de kade bij Koopman en plaats ze eens? leuk voor de mensen die nog wachten. Ik haal m'n wagen aankomende maandag op, zal dan ook wat foto's plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 17:38
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 03:37:
[...]

De mijne stond gisteren op 35%, nu nog 34%...
Voor 50 a 65 duizend euro zou het minimaal 80% vol moeten zijn. Klanten moeten van ver komen om hun auto op te halen en bij de haven in Amsterdam zijn er geen snel laders. Tesla hoort op zijn minst iedereen een extra 50 kWh gratis kunnen geven, kost hun nog geen 10 euro maar is wel een stukje service.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Laatst online: 27-09 12:24
Daar is momenteel geen tijd voor.
Lisadr schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:46:
[...]

Voor 50 a 65 duizend euro zou het minimaal 80% vol moeten zijn. Klanten moeten van ver komen om hun auto op te halen en bij de haven in Amsterdam zijn er geen snel laders. Tesla hoort op zijn minst iedereen een extra 50 kWh gratis kunnen geven, kost hun nog geen 10 euro maar is wel een stukje service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dplr56
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02-09 08:15
[...]
Denk dat dit puur een praktische oorzaak heeft. Zie maar eens zoveel accu's tegelijk op te laden. Toen de leveringen nog vanuit Tilburg plaats vonden hingen ze daar vaak aan de laadpaal, maar denk niet dat er op het terrein van Koopman of op de boot een paar duizend laadpalen staan.. ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WalterWh
  • Laatst online: 05-01 20:00

WalterWh

SR+/PW/zwart/aero

[...]

Gewoon uitstel vragen tot 2020, dan krijg je gegarandeerd een volle accu en hebben ze waarschijnlijk voldoende tijd voor uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:50
Meeste kunnen toch Badhoevedorp of Naarden wel halen (de superchargers)? Gewoon de eerste superchargerlading cadeau doen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
Suicyder schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:50:
Meeste kunnen toch Badhoevedorp of Naarden wel halen (de superchargers)? Gewoon de eerste superchargerlading cadeau doen :P
Dit was toch ook het geval of is dat niet meer?

Model 3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TigerHunt
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-02-2024
Suicyder schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:50:
Wat ik heb begrepen is dat je de eerste dag na ophalen al gratis kan laden bij Tesla Superchargers. Ik heb alleen twee verschillende redenen gehoord waarom, namelijk:

1. Omdat het koppelen van het Tesla account wat je normaal nodig hebt om te kunnen superchargen niet atijd goed gaat en ze op deze manier dat ondervangen.
2. Omdat ze de auto's maar beperkt geladen uitleveren en op deze manier wat tegemoet komen.

Niet gezocht naar bronnen voor beiden overigens. Ik zal eens kijken of ik die nog kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dplr56
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02-09 08:15
TigerHunt schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:53:
[...]
Wat ik heb begrepen is dat je de eerste dag na ophalen al gratis kan laden bij Tesla Superchargers. Ik heb alleen twee verschillende redenen gehoord waarom, namelijk:

1. Omdat het koppelen van het Tesla account wat je normaal nodig hebt om te kunnen superchargen niet atijd goed gaat en ze op deze manier dat ondervangen.
2. Omdat ze de auto's maar beperkt geladen uitleveren en op deze manier wat tegemoet komen.

Niet gezocht naar bronnen voor beiden overigens. Ik zal eens kijken of ik die nog kan vinden.
Al vaker gezocht, maar helaas niks officieels gevonden. Enkel de ervaringen op de verschillende fora's. Misschien kunnen de mensen die onlangs een levering hebben gehad aangeven of dit nog steeds zo is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TigerHunt
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-02-2024
dplr56 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:57:
[...]

Al vaker gezocht, maar helaas niks officieels gevonden. Enkel de ervaringen op de verschillende fora's. Misschien kunnen de mensen die onlangs een levering hebben gehad aangeven of dit nog steeds zo is?
Vriend van mij heeft hem gisteren gekregen en zij dat hij gratis kon laden bij supercharger. Alleen de reden weet ik dus niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
Kan het afrekenen voor de supercharger, naast creditcard, ook gekoppeld worden aan een zakelijke bankrekening (SEPA)?
Hoe gaan de leaserijder hiermee om?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je mag de dag van ophalen gratis snel laden onderweg!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Afgelopen vrijdag mij M3 opgehaald. Alles verliep soepel en zonder problemen. Ruim de tijd gehad om alles na te kijken en te controleren. Nu na een kleine vier dagen al zeer tevreden met de M3. Erg fijn rijden na de voorganger de Audi A3 etron. Voor de nieuwsgierigen hier een kleine foto impressie.

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bram_Ram
  • Laatst online: 16-03-2023
Teslalrp schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:00:
Kan het afrekenen voor de supercharger, naast creditcard, ook gekoppeld worden aan een zakelijke bankrekening (SEPA)?
Hoe gaan de leaserijder hiermee om?
Ja kan je via een SEPA incasso laten plaats vinden, en in je Tesla account staat de afrekening die declareer ik via MTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatteredhat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-05 13:27
Hebben we een beetje beeld op de besteldatum van de mensen die nu al een VIN hebben gekregen? Laatste keer leek het er op dat het min of meer eind September was, vraag me af of de mijne met een besteldatum van 2 oct er nu aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:59
Tatteredhat schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:12:
Hebben we een beetje beeld op de besteldatum van de mensen die nu al een VIN hebben gekregen? Laatste keer leek het er op dat het min of meer eind September was, vraag me af of de mijne met een besteldatum van 2 oct er nu aan komt.
Gemiddeld duurt het 40 dagen vanaf bestelling dat je een VIN krijgt. Je kunt hier verder geen pijl op trekken, maar heb je een houvast ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:07:
[...]

Je mag de dag van ophalen gratis snel laden onderweg!
Ja ik heb dit ook gelezen... Maar mijn neef heeft hem vorige week vrijdag opgehaald en is wezen laden bij een Tesla Supercharger maar hij kreeg wel de kosten in rekening gebracht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatteredhat
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-05 13:27
Tomas_ schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:15:
[...]

Gemiddeld duurt het 40 dagen vanaf bestelling dat je een VIN krijgt. Je kunt hier verder geen pijl op trekken, maar heb je een houvast ;-)
Gewoon maar lekker blijven afwachten dan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
:( :( :( Exact mijn config online en ik heb geen VIN :( :( :(

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bNBMvpU.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dany71
  • Laatst online: 11-10-2023
Tatteredhat schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:12:
Ligt ook aan jouw config. Voor de Performance is de wachttijd voor een VIN inmiddels al wat langer,

M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

rinus121 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 07:43:
Vandaag een mailtje van Athlon, dat mijn levering is verplaatst

Van 15 Nov, naar 15 Nov.

Ik denk dat het zomaar 15 Nov gaat worden :-)
Het is wel te hopen dat ze de chauffeur voor de 15e niet afbellen om vervolgens geen chauffeurs voor de 15e te vinden...
[...]

Hate to be that guy maar mag het alstublieft voor de rest van dit topic "peil op trekken" zijn?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tenzij je een Performance hebt besteld :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:16:
[...]

Ja ik heb dit ook gelezen... Maar mijn neef heeft hem vorige week vrijdag opgehaald en is wezen laden bij een Tesla Supercharger maar hij kreeg wel de kosten in rekening gebracht...
Kleine nuance: je ziet de kosten van deze laadsessies wel op je display tijdens het laden. Ze zijn verder echt niet terug te vinden als je inlogt op tesla.com.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vontrapp
  • Laatst online: 08-03-2021
Blijkbaar is het vandaag geen vinsdag.
Pagina: 1 ... 170 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.