- carpebios
- Registratie: December 2008
-
Laatst online: 09:46
Dat is gek, want ik heb dus een kenteken, maar er staat ook niets bij toelating of wat dan ook.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
- Nonode
- Registratie: December 2011
-
Laatst online: 28-07-2021
Er lag vandaag ook weer een enorme car carrier aan de kade in Amsterdam. Deze was te zien vanaf de A5. Geen idee of deze voor Tesla kwam... Wellicht dat ze ook auto voorraden uit andere landen naar Nederland overbrengen waar wij enkel de boten uit Amerika in de gaten houden.
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
- carpebios
-
Bijzonder, mijn sms is van 30 oktober voor de 12e , en op 3 november een sms voor de 20ste.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
- carpebios
-
Nee, toen was de JA volgens mij nog niet op die locatie. Zou door de plek op de boot zijn. Zeer bijzonder, want Pioneer is er al lang niet meer volgens mij.
- carpebios
-
Ik vertrouw tesla gewoon niet, omdat ze maar wat lijken te doen zonder een reden aan te geven en deftige communicatie verder. Mails/sms’jes/bellen, het helpt niet, want je krijgt geen antwoord of ze verbreken de verbinding.
Let op:
Op
https://tesla-updates.github.io/ &
https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren:
https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het
Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus
absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.