Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dizzy1 schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:45:
[...]

Wat een teleurstelling. 8)7 Moet je nog twee dagen vol spanning afwachten... Maar kunnen wij nog wel van je bijdragen hier genieten :Y
Tesla gebeld, auto stond vanochtend gewoon klaar.
Toch een kritischer mailtje gestuurd hoe dit nou kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-09 11:34
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:51:
[...]

Ja zie je. En dat die lui van Athlon dan gewoon aangeven dat het aan Tesla ligt..

Ik weet precies hoe dit gegaan is: "Hoi Tesla, wij komen om 15:00 vanmiddag" "Beste Athlon, de auto staat om 10 uur klaar, niet om 15:00" en............. einde verhaal, want dan is Chauffeur met andere auto bezig.

Ik zou trouwens niet mailen, maar direct bellen met de eis dat het over 2 dagen sowieso geregeld is.

[ Voor 8% gewijzigd door Boterham71 op 11-11-2019 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
[...]
Ben toch wel blij dat ik hem niet lease dan, heb nog wel hoop dat het vrijdag gaat lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 14:34
[...]

Mag je hem echt niet zelf afhalen? Anders opper je dat op?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Boterham71
Dizzy1 schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:55:
[...]

Ben toch wel blij dat ik hem niet lease dan, heb nog wel hoop dat het vrijdag gaat lukken.
Ik lease hem ook, maar ik mag hem gewoon zelf halen. Is een Athlon-dingetje dit. Heel gek eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khayma schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:55:
[...]

Mag je hem echt niet zelf afhalen? Anders opper je dat op?
Daar heb ik vorige week 3 keer contact voor opgenomen...
Antwoord was nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurandyRonald
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 28-07-2021
[...]

Schandalig, dat ze dan ook niet de verantwoordelijkheid nemen. Ik lees hier veel slechte verhalen over de dienstverlening van Athlon, maar wellicht is het met deze drukte ook een beetje buiten hun machte. Ik hoop voor je dat het allemaal goed wordt afgehandeld en dat je snel de nieuwe Tesla krijgt.

Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Laatst online: 06-01-2021
[...]

Ik durf het bijna niet te zeggen :o

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:57:
[...]

Daar heb ik vorige week 3 keer contact voor opgenomen...
Antwoord was nee...
Volgens mij als je gewoon gaat en je hebt je rijbewijs mee dan kom je heel ver.... (inclusief auto)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 10:11
cronixx schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:04:
[...]
Volgens mij als je gewoon gaat en je hebt je rijbewijs mee dan kom je heel ver.... (inclusief auto)
Ja dat lijkt me verstandig.
Ga een auto ophalen waarvan de eigenaar (LM) zegt dat hij hem zelf wil ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook via de chat gevraagd wanneer de levering zou plaats vinden.

8 november vin gehad.

Ze konden mij vertellen dat voor nu de levering op 24 november zou plaats vinden.
Kenteken hadden ze nog niet gehad van het rdw.
Wel dat hij al vanuit zeebrugge onderweg was naar amsterdam.
Betaling was ook al netjes binnen.

Nu het smsje nog afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:05:

8 oktober vin gehad.

Ze konden mij vertellen dat voor nu de levering op 24 november zou plaats vinden.

Via LM? Vin 8 nov bedoel je.
Net via chat nog niets bekend:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrannySmith92
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06 14:56
Kwam ik net tegen op Reddit..
https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/dufruz/how_to_see_if_your_model_3_has_an_unactivated

[ Voor 42% gewijzigd door GrannySmith92 op 11-11-2019 15:10 ]

Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8 oktober vin gehad.

Vreemd, bij mij was er al wel een kenteken bekend. Ik heb ook 08-11 een VIN gekregen.
Long range, zwart - zwart, aero. Jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:08:
[...]

Via LM? Vin 8 nov bedoel je.
Net via chat nog niets bekend:)
ja haha foutje, 8 november.

Niet via LM.
Auto gekocht via eigen BV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8 november vin gehad.

Gaat wel gek met de info.

Vorige week gebeld. Toen te horen gekregen dat mijn auto onderweg naar AMS was vanuit België. Vin 1/11. Kenteken al bekend.

Vanmorgen gebeld:" je auto komt eind deze week aan met de boot". Dus dat kan niet anders dan de JA zijn. Levering die week erna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

fRiEtJeSaTe schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:05:
[...]

Ja dat lijkt me verstandig.
Ga een auto ophalen waarvan de eigenaar (LM) zegt dat hij hem zelf wil ophalen.
Zei toch niet dat het verstandig was, zei dat hij een heel eind zou komen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JurandyRonald schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:00:
[...]

Schandalig, dat ze dan ook niet de verantwoordelijkheid nemen. Ik lees hier veel slechte verhalen over de dienstverlening van Athlon, maar wellicht is het met deze drukte ook een beetje buiten hun machte. Ik hoop voor je dat het allemaal goed wordt afgehandeld en dat je snel de nieuwe Tesla krijgt.
Antwoord van Athlon:

Vrijdag heeft Koopman problemen gemeld met de aflever wasstraat, waardoor maandag geen afleveringen plaats kunnen vinden. Athlon heeft toen de chauffeurs afgebeld...
Vanochtend belde Tesla dat de afleveringen gewoon door kunnen gaan, maar Athlon kon geen chauffeurs meer regelen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floppyhoesje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 11:32
Een aantal weken terug was ik in Florence (Italië) en daar maken de elektrische taxi's ook allemaal een geluid, vond ik erg fijn.. zeker in een chaotische stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:12:
[...]

Antwoord van Athlon:

Vrijdag heeft Koopman problemen gemeld met de aflever wasstraat, waardoor maandag geen afleveringen plaats kunnen vinden. Athlon heeft toen de chauffeurs afgebeld...
Vanochtend belde Tesla dat de afleveringen gewoon door kunnen gaan, maar Athlon kon geen chauffeurs meer regelen...
Haha holy shit, wat een ellende daar. Laat mensen lekker zelf ophalen als ze dat willen :F

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JurandyRonald
Laten we hier nou AUB niet wéér over beginnen. Hou het ontopic, dat is al onoverzichtelijk genoeg.

Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrannySmith92
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06 14:56
JurandyRonald schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:14:
[...]

Laten we hier nou AUB niet wéér over beginnen. Hou het ontopic, dat is al onoverzichtelijk genoeg.
Niet ontopic? Dit gaat over hoe de tesla's worden afgeleverd wat mij onderdeel lijkt van "Het grote Tesla Levering topic"

Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khayma
[...]

Antwoord van Athlon:

Begrijpelijk vanuit Athlon. Dat worden twee lange nachten voor je. Ik zal je in de tussentijd wel foto's sturen van de mijne >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:11:
[...]

Gaat wel gek met de info.

Vorige week gebeld. Toen te horen gekregen dat mijn auto onderweg naar AMS was vanuit België. Vin 1/11. Kenteken al bekend.

Vanmorgen gebeld:" je auto komt eind deze week aan met de boot". Dus dat kan niet anders dan de JA zijn. Levering die week erna
Ik heb precies hetzelfde.. hoe komen ze aan de info.. en iedere medewerker zegt wat anders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluuter
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik dacht dit weekend hier te hebben gelezen dat de GC door het Panama kanaal ging, zie nu dat dat nog moet gebeuren. Wanneer verwachten we de VIN bom van de GC? :9~ (als 1 van onze theorieën klopt :X )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Kluuter schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:29:
Ik dacht dit weekend hier te hebben gelezen dat de GC door het Panama kanaal ging, zie nu dat dat nog moet gebeuren. Wanneer verwachten we de VIN bom van de GC? :9~ (als 1 van onze theorieën klopt :X )
Als de theorie "panama = VIN" klopt, dan vanavond / morgen. Wel met een grote "als".

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:38
[...]

Antwoord van Athlon:

De aflevering is niet goed gegaan? Balen zeg, lijkt iets met LM te zijn? Jammer dat je er niet zelf om kan...

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 24-09 01:56
Kluuter schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:29:
Ik dacht dit weekend hier te hebben gelezen dat de GC door het Panama kanaal ging, zie nu dat dat nog moet gebeuren. Wanneer verwachten we de VIN bom van de GC? :9~ (als 1 van onze theorien klopt :X )
Eigenlijk dacht ik dat de VIN's van de GC al waren uitgegeven afgelopen Vrijdag. Ik verwacht eigenlijk VIN's van de GN... 8)7

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-11-2024
Markboss schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:31:
[...]

Als de theorie "panama = VIN" klopt, dan vanavond / morgen. Wel met een grote "als".
Spannend! Hopelijk eindelijk weer eens een performance batch. Iemand enig idee welke het nu waarschijnlijk gaan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markboss schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:31:
[...]

Was niet helemaal het geval met de JA. Onduidelijk wanneer deze vins zijn uitgedeeld. Als mijn auto inderdaad op de JA staat was dit na Panama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Kan altijd erger. Die van mij was oorspronkelijk 02 oktober maar ik kreeg op 01 oktober te horen dat het 16 oktober werd :+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
[...]

Antwoord van Athlon:

Niet!!!!! :( En jij wilde 'm nog wel zelf gaan halen!!! Arrgghhhh.

Voordeel: je bent nog een paar dagen hier! Gezellig!!! |:(

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluuter
  • Laatst online: 20-10-2024
Zebesco030 schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:32:
[...]

Eigenlijk dacht ik dat de VIN's van de GC al waren uitgegeven afgelopen Vrijdag. Ik verwacht eigenlijk VIN's van de GN... 8)7
Volgens mij zijn er inderdaad vaker VINs uitgedeeld nog voor Panama dan na. Dan zouden VINs die mogelijk vandaag of morgen los komen ook heel goed van de GN afkomstig kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of 1 nov en 8 nov van JA?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Miepz78 schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:33:
[...]

Hahaha, als ik mocht kiezen tussen vandaag Tesla rijden en nog twee dagen tijd doden in dit topic? Ja natuurlijk ben ik blij hier te zijn! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:41:
[...]

Hahaha, als ik mocht kiezen tussen vandaag Tesla rijden en nog twee dagen tijd doden in dit topic? Ja natuurlijk ben ik blij hier te zijn! :+
Wel irritant dat ze dat dan pas vandaag melden, notabene nadat je zelf gebeld had. Dit wisten ze vrijdag dus al. Klein mailtje had een hoop gedoe gescheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdM91
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-08 15:49
Woensdag is het eindelijk zo ver, na bevestiging op 15 augustus en uitstel van de initiële levering op 17 september (i.v.m. vakantie) mag ik nog eens twee maanden later dan tóch richting Amsterdam voor een nieuwe poging.

De VIN is inmiddels zichtbaar in m'n account maar van het kenteken ontbreekt vooralsnog ieder spoor. Is het 'normaal' dat deze minder dan 48 uur voorafgaand aan de levering nog steeds niet bekend is? Ik zie het eerlijk gezegd niet zo zitten om woensdag, na ongetwijfeld uren te moeten wachten, weer onverrichte zaken naar huis te gaan omdat het kenteken zou ontbreken..

SR+ PearlWhite/Zwart/18Aero / Besteld: 12-08 / RN: 15-08 / VIN: 08-11 / Leverdatum:13-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
BvdM91 schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:47:
Woensdag is het eindelijk zo ver, na bevestiging op 15 augustus en uitstel van de initiële levering op 17 september (i.v.m. vakantie) mag ik nog eens twee maanden later dan tóch richting Amsterdam voor een nieuwe poging.

De VIN is inmiddels zichtbaar in m'n account maar van het kenteken ontbreekt vooralsnog ieder spoor. Is het 'normaal' dat deze minder dan 48 uur voorafgaand aan de levering nog steeds niet bekend is? Ik zie het eerlijk gezegd niet zo zitten om woensdag, na ongetwijfeld uren te moeten wachten, weer onverrichte zaken naar huis te gaan omdat het kenteken zou ontbreken..
Dan bel je even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8 november vin gehad.

Wist niet dat er ook op zondag geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

BvdM91 schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:47:

Gewoon even bellen, dan kunnen ze je die informatie gewoon verschaffen, doen ze niet moeilijk over al je al een VIN en ophaaldatum hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdM91
cronixx schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:50:
[...]

Gewoon even bellen, dan kunnen ze je die informatie gewoon verschaffen, doen ze niet moeilijk over al je al een VIN en ophaaldatum hebt.
En met welk telefoonnummer dan precies? Ik kom na tientallen pogingen niet veel verder dan het befaamde wachtmuziekje en een automatische beëindiging van het gesprek na een minuut of 30.

SR+ PearlWhite/Zwart/18Aero / Besteld: 12-08 / RN: 15-08 / VIN: 08-11 / Leverdatum:13-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

BvdM91 schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:52:
[...]

En met welk telefoonnummer dan precies? Ik kom na tientallen pogingen niet veel verder dan het befaamde wachtmuziekje en een automatische beëindiging van het gesprek na een minuut of 30.
013 799 88 14
Optie 1 en weer Optie 1, dan geduld.

EDIT: ik vroeg bij mij toen of het kenteken bekend was omdat ik een parkeerplek bij de luchthaven wilde reserveren, daarop kreeg ik na het gesprek meteen een mailtje met daarin kenteken en meldcode.
Ik had ook al een VIN en afleverafspraak.

[ Voor 25% gewijzigd door cronixx op 11-11-2019 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
BvdM91 schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:52:
[...]

Delivery NL nummer van Tesla (013) 799 95 25 bijvoorbeeld.
Nog nooit gehad dat het gesprek automatisch is beëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Novadecasa schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:53:
[...]

Delivery NL nummer van Tesla (013) 799095 25 bijvoorbeeld.
Nog nooit gehad dat het gesprek automatisch is beëindigd.
Ja, als het druk is word je er af en toe zomaar uitgegooid op dat nummer - 1 - 1.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurienW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:39
Miepz78 schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:33:
[...]

Betwijfel wat hier van waar is.
Zit niet bij Athlon maar mijn afspraak van vandaag was ook afgezegd.
Niks geen SMS / Belletje dat ik toch vandaag nog op kon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JurienW schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:00:
[...]

Betwijfel wat hier van waar is.
Zit niet bij Athlon maar mijn afspraak van vandaag was ook afgezegd.
Niks geen SMS / Belletje dat ik toch vandaag nog op kon halen.
Ja dan klopt het misschien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurienW
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:02:
[...]

Ja dan klopt het misschien toch?
Maar waarom zou Tesla wel naar Athlon bellen welke geen chauffeurs meer kunnen regelen en zouden ze mij niet bellen terwijl het mij wel goed zou uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
JurienW schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:18:
[...]
Maar waarom zou Tesla wel naar Athlon bellen welke geen chauffeurs meer kunnen regelen en zouden ze mij niet bellen terwijl het mij wel goed zou uitkomen.
Ok nog 1 keertje dan.
Jij bent niet de eigenaar van het voertuig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurienW
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:23:
[...]

Ok nog 1 keertje dan.
Jij bent niet de eigenaar van het voertuig...
Klopt. Maar ik ben wel de persoon waar de afhaal afspraak mee gemaakt is en niet de lease maatschappij.
Ik had het kenteken / meldcode en aflever afspraak ook voordat de leasemaatschappij ze had (zit niet bij Athlon voor de duidelijkheid)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pliesie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 16:18
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:16:
[...]

Yes, had bijna zelf matten besteld. Maar krijg dus net een email dat ze aankomende 2 weken ergens komen.

Wel staat er in de email: "Onlangs heeft u uw Tesla in ontvangst mogen nemen. We hopen van harte dat de Tesla u goed bevalt en dat u al een aantal fijne kilometers heeft gereden!

Van verschillende leaserijders hebben wij vernomen dat de Tesla is geleverd zonder een set vloermatten. Omdat we ons kunnen voorstellen dat u dat een gemis vindt, willen we u hiervoor vanuit ALD Automotive een oplossing bieden door u alsnog te voorzien van een set vloermatten."

Maar ik heb mijn tesla not niet...
Hier zelfde situatie. Krijg de matten eerder dan de auto 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abarth
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
pliesie schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:37:
[...]

Hier zelfde situatie. Krijg de matten eerder dan de auto 8)7
Heb al minstens drie weken matten in huis (daar heeft Alphabet voor gezorgd), sinds afgelopen vrijdag een VIN ... laat de M3 maar komen ;)

M3 | SR+ | Multi-Coat Red | Black | Aero | RN 17-09 | VIN 08-11 | SMS 29-11 | Geleverd 07-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Weet iemand voor welke (aflever) doeleinden Tesla je huisadres gebruikt?

Over 2 weken ga ik verhuizen, maar ik wil het informatie-leverproces niet in de war brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JurienW schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:18:
[...]

Kijk voor de grap eens in de Tesla app...
Staat je voertuig erin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• multicoat
  • Laatst online: 09-04-2024

multicoat

LR AWD P Multi red 20"gray

http://www.pancanal.com/eng/photo/camera-java.html

benieuwd of iemand de gc spot ....

lr awd p multi red 20"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marco2152
  • Registratie: April 2015
Tomas_ schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:13:
[...]

misschien het lijstje compleet maken met diegene die het langst wacht en het kortst.
op basis van de sheet:
Langste wachttijd 194 dgn (@tharonald )
Kortste wachttijd 45 dgn (@BaSsDruM )

Maar de leverdatum wordt niet door iedereen consequent ingevuld, dus de data klopt niet helemaal vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdM91
cronixx schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:52:
[...]

013 799 88 14
Optie 1 en weer Optie 1, dan geduld.

EDIT: ik vroeg bij mij toen of het kenteken bekend was omdat ik een parkeerplek bij de luchthaven wilde reserveren, daarop kreeg ik na het gesprek meteen een mailtje met daarin kenteken en meldcode.
Ik had ook al een VIN en afleverafspraak.
I.t.t. de ruim twintig verwoede belpogingen in de afgelopen drie maanden is het zojuist gelukt om dan tóch iemand aan de lijn te krijgen. Eureka! En wat blijkt er is gelukkig al wel degelijk een kenteken bekend, ook al ontbreekt deze tot op heden in m'n account. Nu nog hopen dat ze tijdig de registratie rond krijgen, uit een check bij de RDW blijkt dat er nog geen datum voor de eerste toelating bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-09 14:42
nvm dubbel post

[ Voor 92% gewijzigd door jspr360 op 11-11-2019 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Hij komt over ongeveer 40-50 min aan, al ligt hij nu te dobberen. De vraag is of hij er direct doorheen gaat. Ik denk eigenlijk dat hij nu voor anker ligt.

https://cdn.marinetraffic.com/nl/ais/details/ships/538006227

[ Voor 16% gewijzigd door Boterham71 op 11-11-2019 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BvdM91 schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:19:
[...]

I.t.t. de ruim twintig verwoede belpogingen in de afgelopen drie maanden is het zojuist gelukt om dan tóch iemand aan de lijn te krijgen. Eureka! En wat blijkt er is gelukkig al wel degelijk een kenteken bekend, ook al ontbreekt deze tot op heden in m'n account. Nu nog hopen dat ze tijdig de registratie rond krijgen, uit een check bij de RDW blijkt dat er nog geen datum voor de eerste toelating bekend is.
Wanneer had je vin en wat is je confi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
BvdM91 schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:19:
[...]

En wat wil dat zeggen, geen datum voor eerste toelating? Dat is toch de dag van ophalen?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GC ligt nu voor anker voor het panamakanaal! Laten we hopen dat dit niet al te lang duurt. Bij de JA was dit minder dan een uurtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figaro9
  • Laatst online: 07-05 21:04
carpebios schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:30:
[...]

En wat wil dat zeggen, geen datum voor eerste toelating? Dat is toch de dag van ophalen?
Vraag me toch af hoe dit werkt. Dit staat op de site vd belastingdienst:

Hoe wordt de datum van de eerste toelating bepaald?
Als datum van de eerste toelating geldt de datum waarop de auto voor het eerst in gebruik is genomen. Dat kan in Nederland zijn, maar ook in het buitenland. Bij nieuwe auto’s valt dit moment samen met de datum waarop voor het eerst een kenteken is afgegeven.

Het zou volgens mij dus prima kunnen dat bij extreme drukte in december de auto's wel op kenteken worden gezet maar de uitlevering hiervan pas later (in januari 2020) gebeurt. Ik heb aardig wat reacties voorbij zien komen waar het kenteken al bekend is maar levering pas 1-2 weken later is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dat is gek, want ik heb dus een kenteken, maar er staat ook niets bij toelating of wat dan ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
Er lag vandaag ook weer een enorme car carrier aan de kade in Amsterdam. Deze was te zien vanaf de A5. Geen idee of deze voor Tesla kwam... Wellicht dat ze ook auto voorraden uit andere landen naar Nederland overbrengen waar wij enkel de boten uit Amerika in de gaten houden.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vontrapp
  • Laatst online: 08-03-2021
Dan zouden er toch flink wat VIN meldingen moeten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Morten Grove twitterde vandaag een foto van de Koopman Terminal met een enorme voorraad 3's en een car carrier op de achtergrond: https://twitter.com/mortenlund89/status/1193900408609095681

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Nonode schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:37:
Er lag vandaag ook weer een enorme car carrier aan de kade in Amsterdam. Deze was te zien vanaf de A5. Geen idee of deze voor Tesla kwam... Wellicht dat ze ook auto voorraden uit andere landen naar Nederland overbrengen waar wij enkel de boten uit Amerika in de gaten houden.
Wallenius W is ook een RoRo boot, waarschijnlijk pikt hij wat Tesla's op voor Noorwegen en misschien UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aqui
  • Laatst online: 23-11-2023
Nonode schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:37:
Volgens de planning van Port of Amsterdam zou dat de Hoegh Jacksonville kunnen zijn. Afkomstig uit Tyne, GB

Nevermind... die komt morgen pas...

[ Voor 3% gewijzigd door aqui op 11-11-2019 17:46 ]

SR+ Midnight Grey, Black, Aero, Th, RN:26-09 VIN:19-10 SMS:30-10 LEV:08-11>20-11>22-11>28-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Nu wordt er zelfs gelijk opgehangen als je ze belt, eerst een bandje met blablablabla, duurt lang, en dan zegt een bandje dat je kunt terug smsen of een mailtje kan sturen (ja al weken geleden gedaan). Gezien de drukte is het niet mogelijk.....

[ Voor 9% gewijzigd door carpebios op 11-11-2019 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Figaro9 schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:36:
[...]
Het zou volgens mij dus prima kunnen dat bij extreme drukte in december de auto's wel op kenteken worden gezet maar de uitlevering hiervan pas later (in januari 2020) gebeurt. Ik heb aardig wat reacties voorbij zien komen waar het kenteken al bekend is maar levering pas 1-2 weken later is...
Maar de auto's worden neem ik aan wel pas op kenteken gezet als ze in NL zijn?
Of gebeurt dat al in de VS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-09 16:50
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:46:
[...]

Maar de auto's worden neem ik aan wel pas op kenteken gezet als ze in NL zijn?
Of gebeurt dat al in de VS?
Twee verschillende dingen volgens mij. Er wordt een kenteken aangevraagd. Dit was bij mij volgens mij een paar dagen voor de boot aankwam. De tenaamstelling is de dag van het ophalen.

Mijn auto heeft al een paar dagen een kenteken, maar is nog niet tenaam gesteld.

Correctie. Sinds vandaag 13.00 tenaam gesteld.

[ Voor 4% gewijzigd door BytePhantomX op 11-11-2019 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:43:
Morten Grove twitterde vandaag een foto van de Koopman Terminal met een enorme voorraad 3's en een car carrier op de achtergrond: https://twitter.com/mortenlund89/status/1193900408609095681
deze was het inderdaad :)

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
BytePhantomX schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:49:
[...]
Twee verschillende dingen volgens mij. Er wordt een kenteken aangevraagd. Dit was bij mij volgens mij een paar dagen voor de boot aankwam. De tenaamstelling is de dag van het ophalen.

Mijn auto heeft al een paar dagen een kenteken, maar is nog niet tenaam gesteld.

Correctie. Sinds vandaag 13.00 tenaam gesteld.
Datum 1e toelating
De datum 1e toelating is de datum waarop het voertuig (waar ook ter wereld) voor het eerst op de weg is toegelaten. Vanaf 1 januari 2017 is de datum 1e toelating, naast de CO2-uitstoot, bepalend voor het bijtellingspercentage dat u moet gebruiken. U vindt de datum 1e toelating op het kentekenbewijs en op rdw.nl als u het kenteken van de auto invoert.
[Bron]

Bij nieuwe auto’s valt dit moment samen met de datum waarop voor het eerst een kenteken is afgegeven.
[Bron]

Zoals ik het lees moet het kenteken dus zijn toegewezen door het RDW om bijtelling te garanderen.

[ Voor 20% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 11-11-2019 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radboudp
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-01-2022
Ik heb 24 augustus besteld. Tot op heden weinig gehoord. Extra e-mail over papieren. Maar ik heb alles aangeleverd en in account kan ik niets meer invullen. Voelt niet lekker dat nu mensen met bestellingen uit oktober vin krijgen. Zal ik dan toch maar eens Tesla bellen? Hoe is de wachttijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radboudp
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-01-2022
Voor volledigheid: SR, wit, wit interieur, trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Succes, de verbinding wordt gewoon verbroken na 5 minuten een bandje gehoord te hebben. Reactie op mail is weken, en soms random een paar uur. Antwoord op sms nog nooit gehad, zoals ze aanbevelen op hun bandje.

[ Voor 41% gewijzigd door carpebios op 11-11-2019 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-09 16:50
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:56:
[...]

Datum 1e toelating
De datum 1e toelating is de datum waarop het voertuig (waar ook ter wereld) voor het eerst op de weg is toegelaten. Vanaf 1 januari 2017 is de datum 1e toelating, naast de CO2-uitstoot, bepalend voor het bijtellingspercentage dat u moet gebruiken. U vindt de datum 1e toelating op het kentekenbewijs en op rdw.nl als u het kenteken van de auto invoert.
[Bron]

Bij nieuwe auto’s valt dit moment samen met de datum waarop voor het eerst een kenteken is afgegeven.
[Bron]

Zoals ik het lees moet het kenteken dus zijn toegewezen door het RDW om bijtelling te garanderen.
Ik heb mijn kenteken al ongeveer een week. Datum eerste toelating is vandaag. Dat je kenteken bekend is wil nog niet zeggen dat je auto al een datum van eerste toelating heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-09 14:42
Blijkbaar afgelopen weken naar het "verkeerde" VIN field in de source code bekeken. Vandaag namelijk (onverwacht) een sms ontvangen met levering volgende week woensdag.

LR/Black/Black/18
Aflever restrictie van 1 nov laten verwijderen op 24 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jspr360 schreef op maandag 11 november 2019 @ 18:11:
Blijkbaar afgelopen weken naar het "verkeerde" VIN field in de source code bekeken. Vandaag namelijk (onverwacht) een sms ontvangen met levering volgende week woensdag.

LR/Black/Black/18
Aflever restrictie van 1 nov laten verwijderen op 24 okt.
Eerste sms vandaag? Wanneer had je vin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Bijzonder, mijn sms is van 30 oktober voor de 12e , en op 3 november een sms voor de 20ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
carpebios schreef op maandag 11 november 2019 @ 18:17:
Bijzonder, mijn sms is van 30 oktober voor de 12e , en op 3 november een sms voor de 20ste.
Door vertraging met de JA, wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Nee, toen was de JA volgens mij nog niet op die locatie. Zou door de plek op de boot zijn. Zeer bijzonder, want Pioneer is er al lang niet meer volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpebios schreef op maandag 11 november 2019 @ 18:19:
Nee, toen was de JA volgens mij nog niet op die locatie. Zou door de plek op de boot zijn. Zeer bijzonder, want Pioneer is er al lang niet meer volgens mij.
Dat niet maar zijn pas 4 nov begonnen met uitladen.. Nu dag 5 van uitdelen a max 300 per dag.. zijn ze nog niet op de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 18:21:
[...]

Dat niet maar zijn pas 4 nov begonnen met uitladen.. Nu dag 5 van uitdelen a max 300 per dag.. zijn ze nog niet op de helft
Wordt heel krap dan straks met de Cosmos/Neptune. Slechts 3 dagen tussen de aankomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik vertrouw tesla gewoon niet, omdat ze maar wat lijken te doen zonder een reden aan te geven en deftige communicatie verder. Mails/sms’jes/bellen, het helpt niet, want je krijgt geen antwoord of ze verbreken de verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyours2relive
  • Laatst online: 19-09 14:38
Zojuist Tesla gesproken, mijn auto is 22/11 klaar voor levering. Daadwerkelijke afhaalafspraak kan een paar dagen later zijn aldus de vriendelijke meneer. SMS kan ik begin volgende week verwachten. Naar mijn idee dus een auto van de Jasper Arrow. Datum staat of eindfactuur staat nog niet in mijn account, maar heb besteld via LM. Nu iig de zekerheid dat ik met goed drie weken mijn m3 rijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricker89
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-05 22:19
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:43:
Mooi hoe sommige frunks open staan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tychonb
  • Registratie: November 2013
Ik begrijp niet dat sommige de bereikbaarheid zo slecht vinden. De keren dat ik contact zocht verliepen vlot en ze nemen de tijd voor je vragen. Vandaag nog even gesproken mbt de voortgang.

LR AWD / Zwart / Aero / Zwart Int / Trekhaak / Besteld 16/10 / RN 16/10 / VIN 27/11/ Ref https://ts.la/tychon34563

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:29
Vanmiddag ook nog even Tesla gesproken. Meneer vertelde mij dat ik ergens deze week een sms / e-mail zou ontvangen voor het plannen van een leverdatum.

LR AWD 2020 Wit, zwart, 19”, trekhaak

25-10: bestelling “snel beschikbare” voorraad + RN + VIN + email verwachte leverdatum tussen 11-11 en 18-11.

04-11: bevestiging van LM dat alle documenten bij Tesla liggen.

[ Voor 5% gewijzigd door koekjeh op 11-11-2019 18:45 ]

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:11
carpebios schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:45:
Nu wordt er zelfs gelijk opgehangen als je ze belt, eerst een bandje met blablablabla, duurt lang, en dan zegt een bandje dat je kunt terug smsen of een mailtje kan sturen (ja al weken geleden gedaan). Gezien de drukte is het niet mogelijk.....
Probleem wordt helaas door de klanten zelf gecreëerd...
Het gros van de vragen is in de trant van:
Via via heb ik mijn VIN achterhaald, weten jullie misschien mijn kenteken al of wanneer hij komt :?

Ik snap de interesse maar ik denk dat dit 1 van de redenen is dat men niet opneemt. Daarmee worden de WEL prangende vragen helaas ook niet beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tychonb schreef op maandag 11 november 2019 @ 18:40:
Ik begrijp niet dat sommige de bereikbaarheid zo slecht vinden. De keren dat ik contact zocht verliepen vlot en ze nemen de tijd voor je vragen. Vandaag nog even gesproken mbt de voortgang.
Tot nu toe snel te woord gestaan.. alleen allemaal andere reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
tricker89 schreef op maandag 11 november 2019 @ 18:39:
[...]

ha inderdaad... zie trouwens ook dat de aero kappen er niet op zitten. wellicht is dat iets wat ze achteraf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou de foto van vandaag zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
Die boot lag er nu dus zou kunnen kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nonode schreef op maandag 11 november 2019 @ 18:58:
[...]

Die boot lag er nu dus zou kunnen kloppen.
Nog genoeg om ui te leveren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tricker89 schreef op maandag 11 november 2019 @ 18:39:
[...]

Ik zou hem in de app nu ook kunnen openen :+

Als Athlon er maar voor zorgt dat Tesla mijn auto niet aan iemand anders geeft wegens een gemiste afspraak! Hoe lang had je de tijd bij Tesla voor het ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een off topic vraag... ik neem aan dat de aerocaps gewoon door de wasstraat kunnen of moeten deze dan eerst worden verwijderd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:04:
even een off topic vraag... ik neem aan dat de aerocaps gewoon door de wasstraat kunnen of moeten deze dan eerst worden verwijderd?
Het zijn gewoon wieldoppen het is niet een of andere state of the art uitvinding. :+ Niks bijzonders aan, simpele wieldoppen en kunnen gewoon door de wasstraat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BvdM91
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:26:
[...]

Wanneer had je vin en wat is je confi?
SR+ / Wit ext. / Zwart int. / Aero's / Géén FSD. De meest kale versie dus.

Tijdspad is als volgt:
  • 12 augustus: Order geplaatst bij leasemaatschappij
  • 15 augustus: Orderbevestiging vanuit Tesla
  • 12 september: SMS initiële levering
  • 17 september: Initiële levering. Gecanceld i.v.m. vakantie, toezegging Tesla nieuwe levering medio oktober
  • 30 oktober: SMS nieuwe leverpoging
  • 7 november: VIN bekend (al eerder via sourcecode)
  • 13 november: Geplande levering

[ Voor 5% gewijzigd door BvdM91 op 11-11-2019 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdb6002
  • Laatst online: 14-06-2023
BvdM91 schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:16:
[...]

SR+ / Wit ext. / Zwart int. / Aero's / Géén FSD. De meest kale versie dus.

Tijdspad is als volgt:
  • 12 augustus: Order geplaatst bij leasemaatschappij
  • 15 augustus: Orderbevestiging vanuit Tesla
  • 12 september: SMS initiële levering
  • 17 september: Initiële levering. Gecanceld i.v.m. vakantie, toezegging Tesla nieuwe levering medio oktober
  • 30 oktober: SMS nieuwe leverpoging
  • 7 november: VIN bekend (al eerder via sourcecode)
  • 13 november: Geplande levering
Wat gebeurt er als je op vakantie bent. Krijg je dan een andere auto?
Pagina: 1 ... 169 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.