Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
Verwijderd
weh lellukKhayma schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:37:
De 'dead pedal' is nu blijkbaar ook verdwenen bij de 2020 modellen:
Pre-2020 modellen:
[Afbeelding]
2020 modellen:
[Afbeelding]
Hmm, dus de pedalenset die ik bij AliExpress heb besteld kan ik dus maar deels gebruiken.....Khayma schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:37:
Pre-2020 modellen:
[Afbeelding]
2020 modellen:
[Afbeelding]
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Ervaar zelf ietwat degradatie....
[ Voor 99% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:42 ]
Ach.. gewoon achteraf na installeren.Khayma schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:37:
Pre-2020 modellen:
[Afbeelding]
2020 modellen:
[Afbeelding]
Persoonlijk vind ik het niet zo erg gezien je daar toch bijna nooit naar kijkt.
Viel me laatst pas op dat in me huidige auto (bmw) een scheur zit in de 'dead pedal'

Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed
Heel erg mnimaal, Ik wacht echt tot dat ik in mijn TM3 zit zodat ik weer normaal kan functioneren op werkjjonkie schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:39:
Werk gerelateerd vraagje... Hoe productief zijn jullie in de dagen voorafgaande aan levering ?
Ervaar zelf ietwat degradatie....
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Verwijderd
Dit was ook gelijk mijn gedachte, nog afgezien dat dit een stuk minder mooi is.Devster schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:39:
[...]
Hmm, dus de pedalenset die ik bij AliExpress heb besteld kan ik dus maar deels gebruiken.....
Ligt eraan of je een 2019 of 2020 model krijgt...Devster schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:39:
[...]
Hmm, dus de pedalenset die ik bij AliExpress heb besteld kan ik dus maar deels gebruiken.....
Op de foto's liggen er al wel rubberen matten in, die moet je dus even wegdenken.Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:41:
[...]
Dit was ook gelijk mijn gedachte, nog afgezien dat dit toch wel en stuk minder mooi is.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Is dit een premium interior dingetje of geldt dit ook voor long range? Dit vind ik echt wel veel lelijker dan de "pre-2020" look.Khayma schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:37:
Pre-2020 modellen:
[Afbeelding]
2020 modellen:
[Afbeelding]
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Eens, maar aangezien ik nog niet eens een VIN voor mijn SR+/wit/wit/trekhaak heb, wordt die kans steeds groter.cronixx schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:41:
[...]
Ligt eraan of je een 2019 of 2020 model krijgt...
Dit trouwens ja, door die rubbermatten ziet het er nog lelijker uit.Devster schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:42:
[...]
Op de foto's liggen er al wel rubberen matten in, die moet je dus even wegdenken.
Ik vind dat we maar makkelijk accepteren dat de service en klantvriendelijkheid volkomen ruk is puur vanwege het feit dat ze het zo druk hebben.
Je kunt het niet accepteren, maar dat haalt weinig uit. Take it of leave it.vontrapp schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:44:
Ik zou ook zeker weer voor een Audi kiezen als deze een gelijkwaardige auto konden leveren. De meeste Tesla kopers doen dit vanwege fiscale voordelen. Ik kan me nog de hausse herinneren van de Mitsubishi Outlander.
Ik vind dat we maar makkelijk accepteren dat de service en klantvriendelijkheid volkomen ruk is puur vanwege het feit dat ze het zo druk hebben.
Beetje kritische opmerking maar vraag dit mij af:Khayma schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:37:
Pre-2020 modellen:
[Afbeelding]
2020 modellen:
[Afbeelding]
Ligt het aan mij of lijken dit twee verschillende auto's te zijn? De onderste foto, het 2020 model, lijkt een veel diepere kuip te hebben ten opzichte van de 2019. Ook lijkt de zijkant direct door te lopen terwijl er bij het 2019 model nog een "drempeltje" zit. Misschien ligt het aan de foto hoor..
Waar komen deze foto's vandaan? Zelf gemaakt?
SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12
Ik vind het echt belachelijk dat er op een auto van minstens € 48K op dit soort dingen wordt bespaard. Geen matten, boodschappenhaakjes die verdwijnen, stukken rubber die in mijn Polo van € 18K gewoon aanwezig zijn...Khayma schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:37:
Pre-2020 modellen:
[Afbeelding]
2020 modellen:
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik wil de pret niet bederven, maar heb toch wat moeite met deze opmerking.EvaluationCopy schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:34:
Die 70.000 euro auto (ex BPM ook zo'n 50k!!) had nooit in mijn leasebedrag gepast, daar paste slechts een 35k diesel in. Nu rijden we hier straks allemaal een dikke high-tec D-segmenter, voor een habbekrats. Al moest ik er eerst een blubberige stormbaan voor door, dan zou ik hem nog met een dikke smile accepteren.
Het is een mooie auto, maar écht geen D segment.
Hij zit qua ruimte echt dichter bij een Focus dan een Mondeo en dan ben ik met 1.86 niet de langste! Wel relatief lange stelten, misschien dat dat meespeelt.
Ik ben geen 2 meter 3, maar dit komt overeen met mijn bevindingen:
Het dashboard is ook relatief laag...GAEvakYD schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 21:54:
haha ik ben 2m03 en de M3 is echt een op het randje voor goed kunnen zitten. Als ik alleen rijdt gaat het prima, maar met kids achterin is het op het randje omdat ik dan iets naar voren moet. Ik heb ruimte genoeg tot aan het het dashboard, maar mijn rechterknie raakt anders het scherm. Gelukkig zijn de 90-95% van de ritten geen probleem.
Hopelijk komt er nog een keer een optie om het scherm te kunnen draaien. Ik zag al iets voorbij komen, maar die man maakt alles met de hand en heeft al 3 maanden wachtrij.
Een échte D segemnter als een Passat, Mondeo, superb was dit echt geen probleem.
Hetzelfde gold voor mijn V60, die was ook minder ruim dan een Passat of Mondeo, maar naar mijn idee had ik als bestuurder meer ruimte in de V60, dan de Model 3.
Dat mag de pret niet drukken, dus schiet eens op Athlon!
Hij staat nog steeds geparkeerd....
Het feit dat ik wist dat dit zo was en er toch voor koos, past mijn verwachting aan. Prima dus...vontrapp schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:44:
Ik zou ook zeker weer voor een Audi kiezen als deze een gelijkwaardige auto konden leveren. De meeste Tesla kopers doen dit vanwege fiscale voordelen. Ik kan me nog de hausse herinneren van de Mitsubishi Outlander.
Ik zal net snel klagen, als het uiteindelijk maar een keer wordt opgelost.
Ik zou Tesla weleens willen zien als ze volgend jaar al die auto's moeten repareren met hun huidige serviceapparaat en al die duizenden uitleveringenDevster schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:34:
[...]
Ik zou die fabrikanten wel eens willen zien als ze duizenden auto's moeten uitleveren binnen een paar maanden.

"Beautiful Clean Coal"
Natuurlijk wilt iedereen goede service, bij elke aankoop van elk product, maar Tesla is gewoon een bedrijf: ga jij je Tesla niet kopen/accepteren als de service nu brak is? Nee want er zijn genoeg mensen die je plek willen innemen (vraag/aanbod is momenteel compleet scheef bij deze machines) - dus ze gaan nog even lekker door met slecht zijn in service. Dat betekent "het hoort erbij" hier..vontrapp schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:47:
Het gaat erom dat het accepteren als een vanzelfsprekendheid wordt opgevoerd. Ik geloof in het produkt, ik vind de manier waarop klanten volkomen in onzekerheid worden gelaten en er Uberhaupt geen communicatie mogelijk is slecht. En dat dit er dan maar bij hoort is te makkelijk.
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Verwijderd
Zoveel Model S loaners zijn er toch niet?leekers schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:50:
[...]
Ik zou Tesla weleens willen zien als ze volgend jaar al die auto's moeten repareren met hun huidige serviceapparaat en al die duizenden uitleveringen
Wat denk je waar de mensen die een Kona of e-Niro hebben besteld nu doorheen gaan dan..?vontrapp schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:47:
Het gaat erom dat het accepteren als een vanzelfsprekendheid wordt opgevoerd. Ik geloof in het produkt, ik vind de manier waarop klanten volkomen in onzekerheid worden gelaten en er Uberhaupt geen communicatie mogelijk is slecht. En dat dit er dan maar bij hoort is te makkelijk.
Die hebben ook minimale communicatie en weten ook niet of het dit jaar nog optijd voor hun heilige 4% wordt geleverd..
Amerikaanse auto's zijn trouwens sws altijd anders geleverd dan auto's uit Japan/Europa..
Als deze auto's dezelfde financiële consequenties met zich mee brengen als de gemiddelde benzine/dieselauto's in deze prijsklasse dan kijken mensen er anders naar.
En dan willen de automerken zich ook onderscheiden en hebben ze klanttevredenheid hoger in het vaandel, nu heeft dat minder prioriteit en dat nemen we voorlief, omdat we uiteindelijk de tenaamstelling in 2019 (en bij voorkeur de levering ook in 2019) het belangrijkste vinden in deze situatie.
Mensen die hun Kia e-Niro in maart dit jaar bestelde, hoorde toen al dat hij in maart 2020 geleverd zou wordenGrannySmith92 schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:51:
[...]
Wat denk je waar de mensen die een Kona of e-Niro hebben besteld nu doorheen gaan dan..?
Die hebben ook minimale communicatie en weten ook niet of het dit jaar nog optijd voor hun heilige 4% wordt geleverd..
Amerikaanse auto's zijn trouwens sws altijd anders geleverd dan auto's uit Japan/Europa..
Speaking of which: ik ken iemand die in maart 2019 een Kona heeft besteld (geen restricties), die uiteindelijk een paar weken geleden te horen kreeg dat 2019 waarschijnlijk niet meer gaat lukken. Diegene heeft na veel hassle zijn koop verbroken en heeft nu sinds een paar weken een SR+ in bestellingGrannySmith92 schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:51:
[...]
Wat denk je waar de mensen die een Kona of e-Niro hebben besteld nu doorheen gaan dan..?
Gewoon even voorverwarmen joh, niks aan het handje.Intronic schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:53:
Ik ben vooral benieuwd naar de winter en hoe we het allemaal gaan sjeffen. Naast minder bereik ook de pekel, ramen die niet open gaan, deurgrepen die niet open gaan, dat soort normale dingen die je in california ook hebt.
Vind ik ook. Besparen slaat nu wel echt door. Geen frunk mat, geen frunk hooks, geen dead pedal plastic...Tjenok schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:47:
[...]
Ik vind het echt belachelijk dat er op een auto van minstens € 48K op dit soort dingen wordt bespaard. Geen matten, boodschappenhaakjes die verdwijnen, stukken rubber die in mijn Polo van € 18K gewoon aanwezig zijn...
Wellicht krijg je nog een 2019 model. Kan je zien door je VIN door een VIN decoder te halen.Devster schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:39:
[...]
Valt wel op.GrannySmith92 schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:41:
[...]
Ach.. gewoon achteraf na installeren.
Persoonlijk vind ik het niet zo erg gezien je daar toch bijna nooit naar kijkt.
Viel me laatst pas op dat in me huidige auto (bmw) een scheur zit in de 'dead pedal'
Zowel SR+ als LR en PMarkboss schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:43:
[...]
Is dit een premium interior dingetje of geldt dit ook voor long range? Dit vind ik echt wel veel lelijker dan de "pre-2020" look.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
OefNovadecasa schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:53:
[...]
Mensen die hun Kia e-Niro in maart dit jaar bestelde, hoorde toen al dat hij in maart 2020 geleverd zou worden

Mijn voorbeeld ging ook niet over de garanties maar over het feit dat communicatie bij andere ook niet veel anders is..vontrapp schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:54:
Hyundai heeft nooit garanties afgegeven.
Je kan hier je blijven klagen over dit soort dingetjes maar je schiet er uiteindelijk niets mee op..
Zoals andere hebben aangegeven.. Accepteer het zoals het is of besteld wat anders.
Um, als ik deze post en de links daarin goed begrijp is deze foto juist van een pre-MY2020 (dus MY2019) TM3.Khayma schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:37:
Pre-2020 modellen:
[Afbeelding]
2020 modellen:
[Afbeelding]
Dus ik zou iedereen willen aanraden niet óók nog te gaan stressen over MY2019/MY2020 want dat zegt weinig tot niks...I had posted about this on reddit a week ago, I got a model 3 from the last batch before changed the official year to 2020.
Zoef
Dan moet je ook verder kijken en topics volgen op Reddit. Meerdere gebruikers hebben hetzelfde gemeld met een 2020 model. Je krijgt nu ook andere matten (als je gelukt hebt want dat is weer hit and miss) die het dead pedal gedeelte afdekt:Zpottr schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:57:
[...]
Um, als ik deze post en de links daarin goed begrijp is deze foto juist van een pre-MY2020 (dus MY2019) TM3.
[...]
Dus ik zou iedereen willen aanraden niet óók nog te gaan stressen over MY2019/MY2020 want dat zegt weinig tot niks...
Jan7777 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:07:
[...]
Ja, je moet op “beheren“ klikken als je ingelogd bent.
https://teslamotorsclub.c...ents/img_1492-jpg.474542/
Ken je de Qoute knop?vontrapp schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:00:
Acceptatie wil niet zeggen dat dit als normaal wordt ervaren.
Maakt het wel wat duidelijker i.p.v. random dingen roepen.
Ik vind dit echt extreem lelijk tov het oude design.. zonder VIN zit ik zeker tegen een 2020 aan te kijken, balenKhayma schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:01:
[...]
Dan moet je ook verder kijken en topics volgen op Reddit. Meerdere gebruikers hebben hetzelfde gemeld met een 2020 model. Je krijgt nu ook andere matten (als je gelukt hebt want dat is weer hit and miss) die het dead pedal gedeelte afdekt:
[Afbeelding]

Allemaal best. Maar voor de zoveelste keer: wijzigingen vallen niet samen met overgang MY2019-MY2020, zoals blijkt uit de oorsprong van de tweede foto in de post die ik zojuist quotte.Khayma schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:01:
[...]
Dan moet je ook verder kijken en topics volgen op Reddit. Meerdere gebruikers hebben hetzelfde gemeld met een 2020 model. Je krijgt nu ook andere matten (als je gelukt hebt want dat is weer hit and miss) die het dead pedal gedeelte afdekt:
[Afbeelding]
Zoef
Dan is het wel acceptabel

Zijn er wagens groter dan een Mondeo?Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:49:
Hetzelfde gold voor mijn V60, die was ook minder ruim dan een Passat of Mondeo, maar naar mijn idee had ik als bestuurder meer ruimte in de V60, dan de Model 3.
Dat mag de pret niet drukken, dus schiet eens op Athlon!
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Dat gaat dus niet omdat je het plastice gedeelte niet hebtjjonkie schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:04:
Mooie mattenset erin en setje alu van ali..
Dan is het wel acceptabel
[Afbeelding]
Ford Transit is al een stuk groter
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Waarom niet, is ook wel te bevestigen op de bekleding.Khayma schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:05:
[...]
Dat gaat dus niet omdat je het plastice gedeelte niet hebt
De Passat zelf, een Renault Talisman en nog enkele andere.
[ Voor 90% gewijzigd door deepbass909 op 19-11-2019 16:39 ]
Verwijderd
Tevens een email van LM ALD gehad over vloermatten!
Jasper Arrow dus. Fijn, dat betekent dat de Cosmos, Neptune en Sirius nog te verdelen zijn. Denk dat de kleine VIN-bom van vorige week left-overs van de JA waren.Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:07:
Net met Tesla gesproken. Ook te horen gekregen dat mijn 1/11 VIN eind deze week op de boot aankomt (dus niet vorige week al in Europa). Einde deze week zou ik een sms moeten ontvangen en dan de week erna op mogen halen.
Laten we het hopen ja! Zou betekenen dat ik op JA dan zou staan maar ook dat die ~4000 op de GC nog over zijnBoterham71 schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:08:
[...]
Jasper Arrow dus. Fijn, dat betekent dat de Cosmos, Neptune en Sirius nog te verdelen zijn. Denk dat de kleine VIN-bom van vorige week left-overs van de JA waren.
Dat blijft toch nooit lekker zitten.....jjonkie schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:06:
[...]
Waarom niet, is ook wel te bevestigen op de bekleding.
Koopman Car Terminal is volgens google op Zaterdag/Zondag gesloten.Sunri5e schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:13:
Mijn verwachte ophaaldatum staat op een zondag. Kan iemand bevestigen of Tesla ook op Zondag aflevert?
Ja, want alle 15000 uitgeleverde auto's hebben issues...leekers schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:50:
[...]
Ik zou Tesla weleens willen zien als ze volgend jaar al die auto's moeten repareren met hun huidige serviceapparaat en al die duizenden uitleveringen
En ja, het kan altijd beter. Gelukkig is de afgelopen maanden het aantal issues per 100 auto's afgenomen: bron
Nee. Verwachte leverdatum op je eindfactuur ligt een beetje in de buurt van de echte datum, maar daar kan best een ruimte week in zitten.Sunri5e schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:13:
Mijn verwachte ophaaldatum staat op een zondag. Kan iemand bevestigen of Tesla ook op Zondag aflevert?
Zoef
Levert ALD de matten aan?Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:07:
Net met Tesla gesproken. Ook te horen gekregen dat mijn 1/11 VIN eind deze week op de boot aankomt (dus niet vorige week al in Europa). Einde deze week zou ik een sms moeten ontvangen en dan de week erna op mogen halen.
M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
We gaan het meemakenDevster schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:14:
[...]
Ja, want alle 15000 uitgeleverde auto's hebben issues...![]()
En ja, het kan altijd beter. Gelukkig is de afgelopen maanden het aantal issues per 100 auto's afgenomen: bron
"Beautiful Clean Coal"
Ik wacht nog even met het bestellen van m'n setje performance pedalen
Mooi man. Toch gelukt
Mijn wagenparkbeheerder heeft mij dit al eerder aangegeven. Enkele pagina's terug heeft iemand dit ook al gemeld volgens mij.Sunri5e schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:13:
Het zou mij niks verbazen maar ik kan het nog niet bevestigen.
Verwijderd
Yes, had bijna zelf matten besteld. Maar krijg dus net een email dat ze aankomende 2 weken ergens komen.
Wel staat er in de email: "Onlangs heeft u uw Tesla in ontvangst mogen nemen. We hopen van harte dat de Tesla u goed bevalt en dat u al een aantal fijne kilometers heeft gereden!
Van verschillende leaserijders hebben wij vernomen dat de Tesla is geleverd zonder een set vloermatten. Omdat we ons kunnen voorstellen dat u dat een gemis vindt, willen we u hiervoor vanuit ALD Automotive een oplossing bieden door u alsnog te voorzien van een set vloermatten."
Maar ik heb mijn tesla not niet...
Zou een verklaring geven. Ware het niet dat ik rechtstreeks heb besteld (zit geen LM tussen, en ook geen leverrestrictie) en ik op 8-11 een VIN kreeg, 8-11 eindfactuur en 9-11 creditfactuur. De auto heeft dus nooit klaar gestaan voor levering. RaarrrrVerwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 12:26:
[...]
Ik heb hetzelfde gehad. Mijn m3 was reeds binnen en te leveren in maart,Echter mocht hij van de LM pas vanaf 01-11 ingezet worden. Omdat de auto niet binnen 7 dagen opgehaald is kreeg ik een Creditnota. Tesla ging er voor zorgen dat er tegen 01-11 weer een verse stond. EN dat is aardig gelukt ik moet hem de 15e ophalen.
In het vorige kwartaal werd er op ook op zaterdag uitgeleverd bij Koopman:Novadecasa schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:15:
Mijn wagenparkbeheerder heeft mij dit al eerder aangegeven. Enkele pagina's terug heeft iemand dit ook al gemeld volgens mij.
Het zou mij niks verbazen maar ik kan het nog niet bevestigen.
Schrobz in "Het grote Tesla Levering topic"
Met de verwachte drukte zou het niet raar zijn dat ze dat ook op zondag gaan doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Devster op 11-11-2019 14:20 ]
Thanks. Ga er nog vanuit dat ze in mijn LR meegeleverd worden door Tesla, but you never know....Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:16:
[...]
Yes, had bijna zelf matten besteld. Maar krijg dus net een email dat ze aankomende 2 weken ergens komen.
Wel staat er in de email: "Onlangs heeft u uw Tesla in ontvangst mogen nemen. We hopen van harte dat de Tesla u goed bevalt en dat u al een aantal fijne kilometers heeft gereden!
Van verschillende leaserijders hebben wij vernomen dat de Tesla is geleverd zonder een set vloermatten. Omdat we ons kunnen voorstellen dat u dat een gemis vindt, willen we u hiervoor vanuit ALD Automotive een oplossing bieden door u alsnog te voorzien van een set vloermatten."
M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
Verwijderd
Toch bijzonder.. afgelopen vrijdag nog in België en onderweg naar Amsterdam. Nu ineens op de boot 😂 vraag me af of ze maar wat roepen bij Tesla..Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:07:
Verwijderd
Ja heel bijzonder.... Ik moet mijn eigen private lease nog inleveren, dus een opzoek naar duidelijkheid. Ben toch bang dat het het smsje afwachten is.Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:19:
[...]
Toch bijzonder.. afgelopen vrijdag nog in België en onderweg naar Amsterdam. Nu ineens op de boot 😂 vraag me af of ze maar wat roepen bij Tesla..

Heb ik ook. Ik verwacht dat dit een schatting is. Mail die later die dag kwam gaf aan ergens tussen 22-11 en 29-11.Sunri5e schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:13:
Uploaden via internet van werk ging niet sneller

Verwijderd
"Wij hebben u onlangs geïnformeerd over de levering van uw nieuwe Tesla. Door omstandigheden bij Tesla kan uw auto niet vandaag geleverd worden, de nieuwe leverdatum staat gepland op 13 november 2019. Excuses voor deze plotselinge wijziging."
Inclusief FSD als iemand wilt
SR+ / Midnight / Zwart / Aero / FSD.
Even in de tweaker lijst gekeken, maar niemand hier die FSD heeft in deze combinatie.
Wow, wat een anti-climax! balen manVerwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:28:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Wij hebben u onlangs geïnformeerd over de levering van uw nieuwe Tesla. Door omstandigheden bij Tesla kan uw auto niet vandaag geleverd worden, de nieuwe leverdatum staat gepland op 13 november 2019. Excuses voor deze plotselinge wijziging."

Je krijgt effectief 50% korting op FSD door het ontmaagden door iemand anders te laten doen.... dan maar geen FSDMarkboss schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:28:
Er lijkt een proefrit model op de snel beschikbaar te staan: https://www.tesla.com/nl_...&range=0&referral=mc56967
Nogal een dure auto met zoveel kilometers al!Markboss schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:28:
Er lijkt een proefrit model op de snel beschikbaar te staan: https://www.tesla.com/nl_...&range=0&referral=mc56967
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
1 EUR per gereden KM er af.. hoop niet dat dat daadwerkelijke afschrijving is.. anders gaan de LM`s over 4~5 jaar veel kosten hebben.DennusB schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:30:
[...]
Nogal een dure auto met zoveel kilometers al!
Verwijderd
Lekker optijd zeg...!!Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:28:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Verwijderd
En van die beschikbare dagen gaan er nogal wat af omdat er veel mensen nog geen VIN hebben. Ik denk dat je eerder aan 24 werkdagen.Paladin schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:33:
Ik ben heel benieuwd hoeveel auto's ze momenteel per dag uitleveren, als je uitgaat van de gemelde 15000 auto's er zijn er in de eerste week van nov 1200, geloof ik, uit geleverd dan moeten ze met nog 34 werkdagen te gaan tot en met 31 dec. Dagelijks zon 420 auto's uitleveren om aan die getallen te komen. Bij een werkdag van 8 uur is dat elke 11 minuten een auto....
Ik zal het mis hebben maar hoe kom je daar bij? FSD was toch 6000 euro ong? SR+ is nog geen 48k.sknnr.nl schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:33:
[...]
1 EUR per gereden KM er af.. hoop niet dat dat daadwerkelijke afschrijving is.. anders gaan de LM`s over 4~5 jaar veel kosten hebben.
Lijkt bijna gewoon nieuwprijs dit. (gedreven door aanbod)
Constant op de radar geweest volgens mij via https://www.localizatodo.com/html5/pirke schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:20:
Glovis Cosmos is weer op de radar: https://www.marinetraffic...me/shipid:3448915/zoom:11
SR+ Wit, Zwart, Aero 3-10 besteld (LM), RN 17-10, VIN 19-11, 13-12 gekregen
Verwijderd
Ik betwijfel ook of dit een fuckup van Tesla is, of Athlon zelf, ik denk het laatste. aangezien de auto reeds in mijn account "klaar" staat. Tesla doet dit toch pas als hij klaar is?
Ben nu met Tesla aan het bellen.
Gisteren speciaal de huurauto gewassen, stofgezogen en afgetankt. Ik blijf daar niet mee bezig natuurlijk.
Met dit weer worden auto's snel vies... Vies inleveren levert weer een rekening op....
Er staat "door Tesla" maar daar geloof ik ook niks van. Wedden dat er gewoon geen chauffeur o.i.d. beschikbaar was?Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:39:
[...]
Ik betwijfel ook of dit een fuckup van Tesla is, of Athlon zelf, ik denk het laatste. aangezien de auto reeds in mijn account "klaar" staat. Tesla doet dit toch pas als hij klaar is?
Ben nu met Tesla aan het bellen.
Gisteren speciaal de huurauto gewassen, stofgezogen en afgetankt. Ik blijf daar niet mee bezig natuurlijk.
Met dit weer worden auto's snel vies... Vies inleveren levert weer een rekening op....
Wat ook kan is dat de Tesla wat schade had natuurlijk en dat je chauffeur hem zo niet in ontvangst wilde nemen. Ben heel benieuwd wat de oorzaak is inderdaad.
Kleur speelt ook een rol, die is niet gratis.Boterham71 schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:37:
[...]
Ik zal het mis hebben maar hoe kom je daar bij? FSD was toch 6000 euro ong? SR+ is nog geen 48k.
Ga je hem nu precies samenstellen zoals zij hem hebben dan is hij €57.498
Deze is waarschijnlijk wel mishandeld de 1e 4000km. Ik vind hem echt heel duur.Khayma schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:40:
[...]
Kleur speelt ook een rol, die is niet gratis.
Ga je hem nu precies samenstellen zoals zij hem hebben dan is hij €57.498
Mijn LR (zonder FSD) was 59k nieuw. Maar ja.. de gek zal het ongetwijfeld betalen.
Verwijderd
Ik denk geen chauffeur beschikbaar...Boterham71 schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:40:
[...]
Er staat "door Tesla" maar daar geloof ik ook niks van. Wedden dat er gewoon geen chauffeur o.i.d. beschikbaar was?
Wat ook kan is dat de Tesla wat schade had natuurlijk en dat je chauffeur hem zo niet in ontvangst wilde nemen. Ben heel benieuwd wat de oorzaak is inderdaad.
Maar daarom wilde ik hem ook gewoon ophalen vanochtend, wat van Athlon uiteindelijk niet meer mocht
Ja wazig. Ik denk dat het voor Athlon makkelijker is om dit voor iedereen te doen, maar als ze dan onvoldoende chauffeurs hebben..............Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:42:
[...]
Ik denk geen chauffeur beschikbaar...
Maar daarom wilde ik hem ook gewoon ophalen vanochtend, wat van Athlon uiteindelijk niet meer mocht
Weet niet hoe jij rekent..Boterham71 schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:37:
[...]
Ik zal het mis hebben maar hoe kom je daar bij? FSD was toch 6000 euro ong? SR+ is nog geen 48k.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Wat een teleurstelling.Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:28:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Verwijderd
Haha ja hier hetzelfde... vorige week zelf vloermatten besteld omdat ze aangaven dat deze niet door de LM zouden worden geleverdVerwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:16:
[...]

Dit topic is gesloten.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.