Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:25

MagicTempest

Fly pig!

bdg-bdg schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:01:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. :)
jpiscaer schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:53:
[...]

In mijn geval werd de VIN aan bestaande account toegevoegd, geen enkel probleem.
Antwoord is al gegeven. :)

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 16:10
Dat antwoord kan ik bevestigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-07 19:04
MagicTempest schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:44:
Ja, LM's sturen gewoon wat heb ik het idee. In mijn bevestigingsmail van de LM stond dat de levering verwacht wordt in week 40, maar in ieder geval niet eerder dan week 31. Dat leek me nogal logisch aangezien het niet meer eerder kan dan week 31...

Gewoon wachten op de bevestiging van Tesla, ook al is geduld hebben erg lastig.

Ik merk ook dat het best lang kan duren voordat Tesla uberhaupt bevestigt dat er een bestelling is geplaatst. Een reserveringsnummer kan volgens de LM ruim anderhalve week op zich laten wachten. Dat terwijl het bestellen volgens mij gewoon een geautomatiseerd systeem is en je dus direct een bestelnummer/reserveringsnummer zou moeten hebben...
Is niet geautomatiseerd. Een LM stuurt (in heel veel gevallen) een PDF naar de Tesla Fleetsales en die verwerken hem handmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Laatst online: 10-07 11:25

MagicTempest

Fly pig!

T7D_Sneezy schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:42:
[...]

Is niet geautomatiseerd. Een LM stuurt (in heel veel gevallen) een PDF naar de Tesla Fleetsales en die verwerken hem handmatig.
Oh, wow. Dat is even inefficient... Dat verklaart ook meteen waarom de doorlooptijden zo lang zijn. Ik kan me ook voorstellen dat ze momenteel nogal veel aanvragen krijgen en als je dat allemaal met de hand moet doen ben je wel even bezig inderdaad.

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Laatst online: 11-07 14:04
Je hebt er niet heel veel aan denk ik, maar als je een Tesla account hebt kan je ook "verborgen" documenten opvragen. Zo heb ik alleen de bevestiging van Tesla en een document over "grijze markten" in m'n account staan, maar als ik hierheen ga:

https://www.tesla.com/nl_...unt/document-hub/get-list

Krijg ik ook een "documentId" van de "PURCHASE_ORDER". Als ik dat ID in deze url zet, krijg ik de originele inkooporder van de LM te zien:

https://www.tesla.com/tes...ument/order-agreement/<id hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1238426

Blijk dat de LM (in dit geval Alphabet) hun eigen referral code gebruiken. Dat zag ik althans voorbijkomen in die "PURCHASE_ORDER".

https://www.tesla.com/nl_...nederland4977?redirect=no
(je moet even geduld hebben voordat de pagina is geladen)

Dit, terwijl ik had verzocht om een code te gebruiken van een directe collega van mij. Op die referral pagina wordt duidelijk dat ze dit al ruim 600 keer hebben gedaan. Dat tikt lekker aan met gratis kilometers :o

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 1238426 op 02-08-2019 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-05 14:31
Anoniem: 1238426 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:06:
Blijk dat de LM (in dit geval Alphabet) hun eigen referral code gebruiken. Dat zag ik althans voorbijkomen in die "PURCHASE_ORDER".

https://www.tesla.com/nl_...nederland4977?redirect=no
(je moet even geduld hebben voordat de pagina is geladen)

Dit, terwijl ik had verzocht om een code te gebruiken van een directe collega van mij. Op die referral pagina wordt duidelijk dat ze dit al ruim 600 keer hebben gedaan. Dat tikt lekker aan met gratis kilometers :o
Ik vind dit eigenlijk een vorm van fraude die gemeld moet worden bij de LM. Ik zit bij dezelfde namelijk.

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMAT
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-07 14:31
Zolang je op kosten van de LM gratis gebruik mag maken van superchargen zie ik geen probleem! Maar dan moet de LM 1 creditcard koppelen aan alle Tesla lease rijders en dat zal wel niet het geval zijn als ik dit forum doorlees. Gemiste kans,
wouter1971 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:34:
[...]

Ik vind dit eigenlijk een vorm van fraude die gemeld moet worden bij de LM. Ik zit bij dezelfde namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
Wauw, wel lekker scoren zeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Laatst online: 19-12-2024
wouter1971 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:34:
[...]

Slechte zaak!
Brandstof/electriciteit is een component in de leaseprijs waar de werkgever voor betaald. Hoe ga je dan verdedigen dat de leasemaatschappij de gratis brandstof/electriciteit tot zich neemt ...
Misschien laat de leasemaatschappij deze praktijken toe door de werknemers omdat ze zelf electrisch rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas40
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 27-03-2023
Zojuist order agreement vanuit Tesla binnengekregen en seintje dat auto is toegevoegd aan mijn reeds bestaande account. Besteld 25 juli.

Helaas ww van account vergeten maar wachtwoord reset pagina doet niet meewerken. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rambo
De verstuur knop op de pagina werkt op dit moment niet (geen idee waarom niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:04
[verwijderd]

[ Voor 106% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierusa
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 25-01-2023
Rambo schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:49:
[...]

Slechte zaak!
Brandstof/electriciteit is een component in de leaseprijs waar de werkgever voor betaald. Hoe ga je dan verdedigen dat de leasemaatschappij de gratis brandstof/electriciteit tot zich neemt ...
Misschien laat de leasemaatschappij deze praktijken toe door de werknemers omdat ze zelf electrisch rijden?
Brandstof en elektriciteit valt buiten de leaseprijs die de werkgever betaalt toch? Het is een bonus die je krijgt voor de aanschaf van het voertuig, welke door de leasepartij wordt aangeschaft. Het is vooral een beetje flauw van ze. Zeker als je er specifiek om vraagt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierusa
Mar.tin schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:54:
[...]

Grappig, als ik dat trucje gebruik kan ik de eindfactuur (incl VIN) opvragen, echter in het account staat nog dat ze bezig zijn met de documenten te maken.

[...]

Ben benieuwd of dat-dan-wel-helemaal goed gaat. :+
Bij mij is de eindfactuur beschikbaar als linkje in het rijtje, maar staat er ook nog "We are drafting up your contract and will contact you when you can make your final payment." haha 8)7 . Heb ze gemaild hoe dit zit.

Edit: @Mar.tin Zag dit ook pas gisteren (stond schijnbaar al een week mijn eindfactuur klaar haha)

[ Voor 8% gewijzigd door robbierusa op 02-08-2019 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 102% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bass1984
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-07 19:43
De SR+'s die erop zijn gekomen gaan niet heel erg hard... Benieuwd wanneer de 'push' komt; er staan alleen bestellingen in de wacht van leaserijders die nog niet mogen rijden (waaronder ik zelf). 1-12, nog even geduld hebben dus & hopen dat ze snel wat hebben tegen die tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Master_G
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-03 23:14
Mar.tin schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 16:07:
[...]
Aangezien die auto volgens mij nu-ongeveer-van-de-boot-gereden wordt
Hoop het niet voor je, denk dat ie niet zo goed tegen het zoute water kan. :+

Nog heeeeeel ff en hij is in Zeebrugge.
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/JIdcmhD.png

Wat kan voorpret toch leuk zijn >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 90% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Laatst online: 08-07 14:45
Enige ervaring met de leverdatum die op de eindfactuur staat? Klopt die over het algemeen? Ik heb een eindfactuur + leverdatum en VIN in account, maar nog geen SMS met definitieve leverdatum ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Slurpgeit schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:37:
Je hebt er niet heel veel aan denk ik, maar als je een Tesla account hebt kan je ook "verborgen" documenten opvragen. Zo heb ik alleen de bevestiging van Tesla en een document over "grijze markten" in m'n account staan, maar als ik hierheen ga:

https://www.tesla.com/nl_...unt/document-hub/get-list

Krijg ik ook een "documentId" van de "PURCHASE_ORDER". Als ik dat ID in deze url zet, krijg ik de originele inkooporder van de LM te zien:

https://www.tesla.com/tes...ument/order-agreement/<id hier>
Het veld PURCHASE_ORDER zie ik niet in die Json, wel een 'ORDER_AGREEMENT'. Is dat dezelfde?
Anoniem: 1238426 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:06:
Nu ben ik helemaal benieuwd naar die purchase order, ik zie in mijn 'Orderovereenkomst motorvoertuig' nergens de referral staan die is gebruikt bij de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 16:07
Master_G schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 16:34:
Hoop het niet voor je, denk dat ie niet zo goed tegen het zoute water kan. :+

Nog heeeeeel ff en hij is in Zeebrugge.
[Afbeelding]

Wat kan voorpret toch leuk zijn >:)
Hij heeft zich precies wel even vergist van haven:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fcfvtQMroZ7HEII0ykrLZi50/thumb.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-07 13:51
Wolly schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 16:59:
[...]

Het veld PURCHASE_ORDER zie ik niet in die Json, wel een 'ORDER_AGREEMENT'. Is dat dezelfde?

[...]

Nu ben ik helemaal benieuwd naar die purchase order, ik zie in mijn 'Orderovereenkomst motorvoertuig' nergens de referral staan die is gebruikt bij de bestelling.
ORDER_AGREEMENT is wanneer er nog geen laatste betaling gedaan is, die gebeurt pas op het moment dat je VIN bekend is volgens mij. Ik heb geen VIN en ook alleen ORDER_AGREEMENT. PARCHASE_ORDER is de volgende stap.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
Purchase order is wat de leasemaatschappij naar Tesla stuurt, kan zijn dat ze die gewoon niet hebben in sommige gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 15:12
Nog even contact gehad met de LM. De Long RWD is besteld echter moet Tesla de order omzetten. Nu staat nog de SR+ in mijn account. Iemand ervaring met hetzelfde proces? Hoe snel zou zoiets gaan. Gezien de auto's per direct staan hoop ik toch op levering in augustus :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Hebbes - in Tilburg vanmorgen ging de inontvangstname van mijn Model 3 bijzonder soepel en de auto kwam met vlag en wimpel door al mijn controles aldaar. Thuis loop ik de lak e.d. nog eens helemaal na.

En de Tesla Model 3 rijdt echt fantastisch. Een soeplesse en natuurlijk gemak hoe die auto zich laat besturen die mijn verwachtingen - en die waren al hoog - overtreffen. En dan reed ik nog maar voor de zekerheid in chill mode om het verschil ten opzichte van mijn oude vertrouwde Toyota niet meteen te groot te maken. In de loop van het weekend gaat die chill mode er uiteraard definitief van af.

Zoals iedereen hier weet, een Tesla hangt altijd aan het internet en het is mede daarom handig en de gewoonte dat de eigenaar/berijder de auto een naam geeft. Vanuit mijn voorliefde voor Romeins-Keltische namen - zie bijvoorbeeld Epona als naam van het bedrijf dat ik begon nu 26 jaar geleden - heb ik ook voor mijn Tesla Model 3 een passende naam uit die wereld gekozen: Leucetius. (als je wil weten waarom die naam passend is ga je maar lekker googelen,hihi ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:24
Niek_ schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 16:38:
[...]

Dank voor de tip! :) Net nieuwe order geplaatst, nu in de wachtrij om te horen hoe het met annuleren van de vorige order zit. Had een M3 LR AWD, wit, zwart, 18", trekhaak, AP. Nu een M3 LR RWD, blauw, zwart, 18", AP? (dacht dat AP er altijd op zat, maar stond niet op de website vermeld, even horen hoe dit zit).

Edit:
De M3 LR RWD zoals ze vandaag online gekomen zijn hebben géén Autopilot. Deze kan voor €3.200,- bijbesteld worden. Als je dan de auto met dezelfde kleur configureer is het prijsverschil met M3 LR AWD dan nog 'maar' €1.000,-.
M3 LR RWD, blauw, zwart, 18", geen AP = €56.167,50
M3 LR AWD, blauw, zwart, 18", AP = €60.367,50

Ze zijn dus prima te bestellen als ze online komen, maar let goed op de beschrijving. Als er geen AP vermeld staat dan zit 'ie er echt niet op en dan is het verschil met de AWD wel erg klein aan het worden.
Levering van de RWD zou overigens plaatsvinden tussen 19 augustus 2019 - 26 augustus 2019, dus das wel rap :)
Schiet mij maar lek.
Zie net in m'n mailbox een mailtje vanuit Tesla van gisteravond: 'Bevestiging van uw Model 3 update'. Ik ging er vanuit dat dit een bevestiging van de annulering was. Maar niets is minder waar, het betrof een aangepaste bestelovereenkomst. Prijs hetzelfde gebleven, enige aanpassing.... Autopilot inclusief 8)7
Net maar weer een mailtje naar Tesla gestuurd dat ze vooral even moeten wachten met het annuleren en dat ik graag maandag even telefonisch contact heb. Als de RWD-order nu inderdaad inclusief AP is dan ga ik voor de RWD.

Vul ondertussen de overige gegevens in het account in en voilà, een VIN toegewezen :) Nu hopen dat ze een beetje achterstand met de mail hebben en ik ze telefonisch te pakken heb voordat ze de order eruit gooien. Zou wel een grap zijn zeg.

Edit: Wordt nog mooier, ook de M3 LR AWD heeft nu een VIN toegewezen gekregen. Zo heb je niks, zo heb je 2 auto's in je account met allebei een VIN, een eindfactuur én geplande leverweek :F Maandag maar eens even bellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Niek_ op 03-08-2019 07:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wackmack schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 18:43:
Nog even contact gehad met de LM. De Long RWD is besteld echter moet Tesla de order omzetten. Nu staat nog de SR+ in mijn account. Iemand ervaring met hetzelfde proces? Hoe snel zou zoiets gaan. Gezien de auto's per direct staan hoop ik toch op levering in augustus :)
Volgens mij kan dat vrij snel. Bii mij konden ze de VIN van de ene naar de andere order zo omzetten. Binnen een dag. Weet je nu al of we AP op zit bij die modellen?

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1235768

Zijn de VIN nummers van de auto's die op de Triumph Ace staan al verdeeld of zal/ kan dat aankomende dagen nog gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
Anoniem: 1235768 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 08:37:
Zijn de VIN nummers van de auto's die op de Triumph Ace staan al verdeeld of zal/ kan dat aankomende dagen nog gebeuren?
Dat is onmogelijk met zekerheid te zeggen, maar ze zijn waarschijnlijk allemaal vergeven. Heb je nog geen VIN in je source code of eindfactuur in de rechterkolom op deze pagina https://www.tesla.com/nl_...n=RN109441634&redirect=no?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Inspired schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 08:34:
[...]

Volgens mij kan dat vrij snel. Bii mij konden ze de VIN van de ene naar de andere order zo omzetten. Binnen een dag. Weet je nu al of we AP op zit bij die modellen?
Weet helaas nog niks, grrrr. Heb al totaal geen geduld :( LM zegt namelijk dat de auto besteld is maar de bal ligt bij Tesla om de order te accorderen ivm om zetten van de order. Als ik het zo lees, is de order schriftelijk besteld lijkt het. Had verwacht dat de LM de order per direct besteld via de site. Processen bij Tesla gaan nogal langzaam zoals iedereen weet. Maandag de LM bellen en eventueel Tesla. Iemand zou toch wel weten of de Long RWD besteld is voor mij.

Zo niet, bestel ik per direct een blauwe SR+.
Niek_ schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 06:30:
[...]

Schiet mij maar lek.
Zie net in m'n mailbox een mailtje vanuit Tesla van gisteravond: 'Bevestiging van uw Model 3 update'. Ik ging er vanuit dat dit een bevestiging van de annulering was. Maar niets is minder waar, het betrof een aangepaste bestelovereenkomst. Prijs hetzelfde gebleven, enige aanpassing.... Autopilot inclusief 8)7
Net maar weer een mailtje naar Tesla gestuurd dat ze vooral even moeten wachten met het annuleren en dat ik graag maandag even telefonisch contact heb. Als de RWD-order nu inderdaad inclusief AP is dan ga ik voor de RWD.

Vul ondertussen de overige gegevens in het account in en voilà, een VIN toegewezen :) Nu hopen dat ze een beetje achterstand met de mail hebben en ik ze telefonisch te pakken heb voordat ze de order eruit gooien. Zou wel een grap zijn zeg.

Edit: Wordt nog mooier, ook de M3 LR AWD heeft nu een VIN toegewezen gekregen. Zo heb je niks, zo heb je 2 auto's in je account met allebei een VIN, een eindfactuur én geplande leverweek :F Maandag maar eens even bellen.
Klopt volgens mij wel van de auto pilot. Las het al van meerdere leden op TMC. Welk nummer bel jij altijd?

[ Voor 43% gewijzigd door Wackmack op 03-08-2019 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1235768 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 08:37:
Op beide boten al gok ik. Tenminste, de configs die verkocht zijn. Zal nog wel wat voorraad overblijven. Je zult gewoon moeten wachten. Meerdere malen hier vragen heeft geen zin. :)

De SFL is inmiddels ook aan het laden. Dat zou het volgende schip richting Zeebrugge zijn. Met een maand rijden daar de auto’s vanaf.

[ Voor 14% gewijzigd door Inspired op 03-08-2019 11:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Vanmorgen de VIN gekregen :9~ Afgelopen woensdag besteld, levering staat voor de laatste week van augustus gepland (M3LR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 971957

arsimo schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:00:
Hebbes - in Tilburg vanmorgen ging de inontvangstname van mijn Model 3 bijzonder soepel en de auto kwam met vlag en wimpel door al mijn controles aldaar. Thuis loop ik de lak e.d. nog eens helemaal na.
Mijn advies zou zijn om alles na te lopen en bij gebreken de auto te weigeren. Zelf ik mijn M3P meer dan een maand geleden in ontvangst genomen. Bij aflevering een aantal gebreken geconstateerd zoals: schade aan de achterbumper (krassen), voorbumper scheef gemonteerd, stuur scheef gemonteerd. Recentelijk is hier nog een natte kofferbak bij regen bijgekomen. Afspraak voor herstel laat erg lang op zich wachten en mails naar
SUC Den-Haag blijven onbeantwoord. De positieve ervaringen met Tesla met mijn Model S zijn inmiddels wel teniet gedaan door de gebrekkige service bij de Model 3.

Kortom accepteer de auto alleen indien deze 100% is. De molen van herstel wens ik niemand toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04:54
Wolly schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 11:23:
Vanmorgen de VIN gekregen :9~ Afgelopen woensdag besteld, levering staat voor de laatste week van augustus gepland (M3LR).
Nice! Welke configuratie? (Kleur en welke velgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wolly schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 11:23:
Super! Welke kleur? Heb de mijne als het goed is woensdag besteld echter via al een bestaande order en via de LM.

Hoe is jou order proces gegaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Wackmack schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:49:
[...]

Super! Welke kleur? Heb de mijne als het goed is woensdag besteld echter via al een bestaande order en via de LM.

Hoe is jou order proces gegaan?
@Ashy

Zwart, 18'' velgen. Gewoon zelf besteld via de website, rijbewijs geupload en leveringsadres ingesteld (werd Tilburg). Verder elke dag zitten F5-en tot ik een VIN zag O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 28-06 14:25
Anoniem: 971957 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 11:25:
[...]

Mijn advies zou zijn om alles na te lopen en bij gebreken de auto te weigeren. Zelf ik mijn M3P meer dan een maand geleden in ontvangst genomen. Bij aflevering een aantal gebreken geconstateerd zoals: schade aan de achterbumper (krassen), voorbumper scheef gemonteerd, stuur scheef gemonteerd. Recentelijk is hier nog een natte kofferbak bij regen bijgekomen. Afspraak voor herstel laat erg lang op zich wachten en mails naar
SUC Den-Haag blijven onbeantwoord. De positieve ervaringen met Tesla met mijn Model S zijn inmiddels wel teniet gedaan door de gebrekkige service bij de Model 3.

Kortom accepteer de auto alleen indien deze 100% is. De molen van herstel wens ik niemand toe.
Bizar dat ze dat gewoon afleveren. Het kan ze gewoon niks schelen. Er moet verkocht worden voor omzet groei. Ten koste van de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkeytail75
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-12-2022
Ik heb eindelijk ook een VIN in m'n account. Benieuwd of hij al op een boot staat... Ik gok de Glovis Champion? Ben even benieuwd naar de reeks die anderen nu hebben. Mijn VIN is 370xxx (het getal na de F in het VIN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
monkeytail75 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:50:
Ik heb eindelijk ook een VIN in m'n account. Benieuwd of hij al op een boot staat... Ik gok de Glovis Champion? Ben even benieuwd naar de reeks die anderen nu hebben. Mijn VIN is 370xxx (het getal na de F in het VIN).
Ja, lijkt me ook. Wanneer besteld?

Er staan al wat auto's met hogere VINs op voorraad. Maar goed, VIN reeks zeg niet alles. Je config heeft wellicht al een tijdje aan pier 80 gestaan. 380xxx staan al in inventory.

[ Voor 19% gewijzigd door Inspired op 04-08-2019 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterant
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-07 11:52
Mijn M3 is op 5/7 besteld, mocht geleverd worden vanaf 15/7 van de LM. Op 30/7 zag ik een VIN in de source staan. Mijn nummer eindigt met 45XXXX na de F. Geen idee op welke van de boten hij dan zou staan..
monkeytail75 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:50:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
masterant schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 10:26:
Mijn M3 is op 5/7 besteld, mocht geleverd worden vanaf 15/7 van de LM. Op 30/7 zag ik een VIN in de source staan. Mijn nummer eindigt met 45XXXX na de F. Geen idee op welke van de boten hij dan zou staan..

[...]
Nog geen afleverafspraak gehad? Dan gok ik op de boot die nog onder weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterant
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-07 11:52
@Inspired Nee inderdaad, ik heb nog geen afleverafspraak. Dat is mijn vermoeden ook maar het blijft toch wel een beetje gissen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkeytail75
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-12-2022
@Inspired Ik ook nog geen afleverafspraak. Besteld eind mei, maar mocht pas na 4/7 geleverd worden. Config: SR+, Aero, Blauw, trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:56
Ik heb al 'n eindfactuur in m'n account staan, daar staat 'n leverdatum op (17/8, aanbetaling gedaan op 24/7). Als je via 'n LM besteld hebt, krijg je die eindfactuur waarschijnlijk standaard niet te zien, maar hierboven beschreef iemand hoe je verborgen documenten kunt inzien. Misschien staat 'ie daar wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
anboni schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:57:
Ik heb al 'n eindfactuur in m'n account staan, daar staat 'n leverdatum op (17/8, aanbetaling gedaan op 24/7). Als je via 'n LM besteld hebt, krijg je die eindfactuur waarschijnlijk standaard niet te zien, maar hierboven beschreef iemand hoe je verborgen documenten kunt inzien. Misschien staat 'ie daar wel bij.
Die situatie is gelijk aan die van mij. Heb je wel al een lever bevestiging via SMS gehad (ik nog niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:56
@ray1979 @Mar.tin
Nee, nog geen SMS gehad. Ik ga er ook van uit dat ik pas ga betalen als ik bericht krijg over een definitieve leverdatum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slurpgeit
Er staat er in ieder geval nog een paar klaar om ingeladen te worden :):

https://twitter.com/Pres_Black/status/1157851339470319618

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierusa
Mar.tin schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:05:
Nog bijzonderder (en hier nog niet voorbij zien komen) maar misschien komt het omdat we hem niet Leasen:

Wel een eindfactuur in de account, zonder leverdatum.
Nog geen sms ter bevestiging van een leverdatum.
Al wel een ruime 2 weken een VIN in de broncode, en op de eindfactuur, die dateert van 19-7.

Moeten we dan die eindfactuur al betalen of wachten we op een lever SMS? :+
Ja het blijft heel vreemd. Ook nog geen antwoord op mijn e-mail over de vraag wanneer er betaald dient te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Slurpgeit schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 18:23:

Hopelijk staat de mijne daar eindelijk tussen!

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
robbierusa schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 18:36:
[...]

Ja het blijft heel vreemd. Ook nog geen antwoord op mijn e-mail over de vraag wanneer er betaald dient te worden.
Begreep ongeveer 1 week voor leverdatum. Na overmaken betaalbewijs mailen naar deleveryNL@tesla.com. Dat is in ieder geval wat de contactpersoon van Tesla mij aan de telefoon vertelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:27

n3z

Slurpgeit schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 18:23:

Je kan wel zien dat wit nu de basiskleur is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04:54
Net opnieuw gekeken en heb nu ook een VIN toegewezen. Besteld op 10/7, reserveringsnummer op 19/7, vin op 05/8.
Config: AWD LR Blauw, 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azzal
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik heb ook een VIN
Besteld op 4/07 door LM

LM had alles snel afgerond inclusief betaling (11-07)
Vandaag VIN

M3 Performance Blue 20' black FSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Ashy schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:22:
Net opnieuw gekeken en heb nu ook een VIN toegewezen. Besteld op 10/7, reserveringsnummer op 19/7, vin op 05/8.
Config: AWD LR Blauw, 19"
Had je eerder vanochtend nog geen VIN dan?

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudhermans78
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-05 10:39
Azzal schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:38:
Ik heb ook een VIN
Besteld op 4/07 door LM

LM had alles snel afgerond inclusief betaling (11-07)
Vandaag VIN

M3 Performance Blue 20' black FSD
Zelfde config ;) wanneer heb je via Tesla de bevestiging gekregen, was dat 11-07?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM3
  • Laatst online: 26-03 20:38

JM3

Yeah ook ik een VIN!
Bestelling gedaan op 23/7
Eerste mail Tesla op 30/7
VIN sinds vanmorgen
Mail Tesla over aflevering ook vanmorgen: 1e week september.

SR+ White, Black, Aero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azzal
  • Laatst online: 01-06-2023
ruudhermans78 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:54:
[...]

Zelfde config ;) wanneer heb je via Tesla de bevestiging gekregen, was dat 11-07?
Bevestiging kwam vrijwel direct na plaatsing bestellen door LM, nadat de LM betaald had (11-07) was mijn Tesla update afgevinkt op levering na.

VIN heeft dus wel even geduurd, komt wellicht door exotische configuratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azzal schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:11:
[...]

Bevestiging kwam vrijwel direct na plaatsing bestellen door LM, nadat de LM betaald had (11-07) was mijn Tesla update afgevinkt op levering na.

VIN heeft dus wel even geduurd, komt wellicht door exotische configuratie.
Probeer dat maar eens bij een ander auto merk. Je zult hem binnen twee maand hebben gezien het feit dat je een VIN hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07 14:44
Hmm, mijn VIN is juist weer weg. Nouja, ik zie het wel, als hij maar dit jaar komt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-07 00:48
Heel veel Model 3's op naam gezet de afgelopen dag(en), de meeste recente reeks ZT-833-T t/m ZT-852-T.

https://ovi.rdw.nl/

Gaat wel hard nu, ben benieuwd wanneer de nieuwe kentekens in gebruik worden genomen,.. maar nog wel even wachten tot na 2 september (einde zomerreces in de politiek) denk ik. De ZZ zullen we ook nog wel halen.

Spannend :) Die van mij mag wel even wachten dan.

[ Voor 29% gewijzigd door Divak op 05-08-2019 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Divak schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:31:
Heel veel Model 3's op naam gezet de afgelopen dag(en), de meeste recente reeks ZT-833-T t/m ZT-852-T.

https://ovi.rdw.nl/

Gaat wel hard nu, ben benieuwd wanneer de nieuwe kentekens in gebruik worden genomen,.. maar nog wel even wachten tot na 2 september (einde zomerreces in de politiek) denk ik. De ZZ zullen we ook nog wel halen.

Spannend :) Die van mij mag wel even wachten dan.
ZZ ga je niet zien voor normale auto's. :) De voorspeller geeft aan vanaf 28/8 de nieuwe reeks.

[ Voor 15% gewijzigd door Inspired op 05-08-2019 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM3

JM3

Als de uitgegeven VIN nummers al een kenteken krijgen voor die tijd... dan gaat het spannend worden voor de auto's die op de Glovis Champion staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JM3 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:33:
Als de uitgegeven VIN nummers al een kenteken krijgen voor die tijd... dan gaat het spannend worden voor de auto's die op de Glovis Champion staan
Die zullen net na de 14de kentekens krijgen. Dus nog oude reeks zou je zeggen op basis van de voorspelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM3

JM3

Stiekem best een beetje zonde.. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JM3 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:25:
Ach, je bent ~ één week speciaal met een nieuwe reeks. Daarna niet meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudhermans78
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-05 10:39
JM3 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:25:
Ik begrijp dat ook niet zo, die kenteken'gekte' ;-) Volgens mij is het niet je kenteken waar de mensen naar kijken maar dat zware ding tussen de beide kentekenplaten wat er toe doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM3

JM3

True :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:36
Iemand ervaring met het annuleren van een order en deze om laten zetten voor een nieuwe order?

Het voorraadmodel staat nu ook in mijn account maar ik heb een nieuw RN toegewezen.

De aanbetaling van de vorige heb ik per bank gedaan, het voorraadmodel moest per creditkaart.

Ik zit nu al even in de wacht bij Tesla delivery.

Hopelijk krijg ik hem nu snel geleverd! Het voorraadmodel is een LR AWD Performance met trekhaak!
Wist niet dat de trekhaak een mogelijkheid was op de P3D- :)

[ Voor 20% gewijzigd door ismael86 op 05-08-2019 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierusa
ismael86 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:06:
Iemand ervaring met het annuleren van een order en deze om laten zetten voor een nieuwe order?

Het voorraadmodel staat nu ook in mijn account maar ik heb een nieuw RN toegewezen.

De aanbetaling van de vorige heb ik per bank gedaan, het voorraadmodel moest per creditkaart.

Ik zit nu al even in de wacht bij Tesla delivery.

Hopelijk krijg ik hem nu snel geleverd! Het voorraadmodel is een LR AWD Performance met trekhaak!
Wist niet dat de trekhaak een mogelijkheid was op de P3D- :)
Nice! Ja even Tesla Sales bellen die kunnen het in orde maken. Is dit een van de LR varianten maar dan met de performance software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
robbierusa schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:14:
[...]

Nice! Ja even Tesla Sales bellen die kunnen het in orde maken. Is dit een van de LR varianten maar dan met de performance software?
yep. Zoiets dus: https://www.tesla.com/nl_NL/new/5YJ3E7EB0KF420931

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurtPoindexter
  • Registratie: Februari 2017
  • Niet online
Inspired schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:47:
[...]

Ach, je bent ~ één week speciaal met een nieuwe reeks. Daarna niet meer. :)
Het is elke keer hetzelfde met die reeksen. Tot het punt dat ze niet meer aangeven wanneer ze hem omhangen want mensen gingen dus echt zitten wachten. 7(8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ismael86
[...]

Na 50 minuten in de wacht de verbinding verbroken.

Ik heb daarna sales in Den Haag gebeld en die gaven aan dat ik mijn contactpersoon moet mailen.

Inmiddels heb ik ook al een verwachte leverdatum ontvangen per email 19 augustus 2019 - 26 augustus 2019.

Hopelijk snel rijden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/n07HlzCIlCG0t6aBwcZ3U6G5/medium.png

:9~

Heb vorige week dezelfde config maar dan non-performance besteld ... Als dit nou een optie was in de config (Leaseplan) :X

Ga ik nu niet meer voor elkaar krijgen, voorraad auto en ik mag hem pas 1 sept rijden.
edit: wie weet staat er over twee weken eenzelfde op voorraad, dan maar even kijken of er wat mogelijk is

[ Voor 17% gewijzigd door Rambo op 05-08-2019 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Rambo schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:04:
[...]

[Afbeelding]

:9~

Heb vorige week dezelfde config maar dan non-performance besteld ... Als dit nou een optie was in de config (Leaseplan) :X

Ga ik nu niet meer voor elkaar krijgen, voorraad auto en ik mag hem pas 1 sept rijden.
edit: wie weet staat er over twee weken eenzelfde op voorraad, dan maar even kijken of er wat mogelijk is
Houd goed in de gaten dat deze worden geleverd zonder de "standaard" Autopilot. Die is dus niet standaard op dit model.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
Cyw00d schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:14:
[...]

Houd goed in de gaten dat deze worden geleverd zonder de "standaard" Autopilot. Die is dus niet standaard op dit model.
Dat wist ik niet, thanks :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Heb geen sms gehad maar wel een leverdatum in mijn account 12 augustus al.

Een vraag: als je alsnog een trekhaak zou willen dan ben je zeker de klos als je auto solid black is aangezien die nu duurder is geworden?

SR+ Solid black / zwart 18 aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Celmis schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 18:17:

Een vraag: als je alsnog een trekhaak zou willen dan ben je zeker de klos als je auto solid black is aangezien die nu duurder is geworden?

SR+ Solid black / zwart 18 aero
Ja dat niet alleen, je komt dan of bij een voorraad auto terecht (als die er is) of moet opnieuw wachten op een auto van de boot. Aangezien je al een leverdatum hebt. Het is namelijk niet mogelijk om een trekhaak op jouw gereserveerde auto te "bouwen", dit kan allen vanaf de fabriek.

[ Voor 12% gewijzigd door Cyw00d op 05-08-2019 18:26 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-07 23:34
Is er iemand die bij Findio (via tesla account) zijn financial lease heeft afgesloten?

Ik zou graag willen weten hoe lang het bij jullie heeft geduurd voordat je de overeenkomst van Findio+tesla terug krijgt.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 15% gewijzigd door Stef87 op 05-08-2019 19:59 ]

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 072-PC
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-03-2024
Celmis schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 18:17:
Waar in je account zie je een leverdatum (als die bekend is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zijn hier Tweakers die recentelijk een long rwd besteld hebben die al een sr+ hadden staan? Ik wel en wacht nog steeds op Tesla's orderbevestiging. Order is netjes geplaatst door de LM en zou goed moeten komen maar vertrouw het niet.

Tesla kon niks zien, ze konden mij pas helpen als ik het nieuwe RN nummer heb
Ja daar wacht ik juist op. Het zou zo zonde zijn als de order toch niet goed is gegaan. Terwijl er nu bijna dagelijks nieuwe long range rwds worden aangeboden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ismael86
Cyw00d schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:14:
[...]

Niet allemaal, die van mij had het gelukkig wel:
Model 3 bestelling

Volgens mij is het standaard op alle M3's maar hebben ze de configuratie soms niet goed ingevoerd.

Alle mensen die een M3 LR RWD hadden besteld hebben ook autopilot gekregen na de bestelling in de configuratie een tijd geleden.

Ben heel erg benieuwd naar de LR AWD Performance!
In de VS zijn ze wel geleverd maar daar is de trekhaak geen optie, vraag mij af hoe ze deze op kenteken gaan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperb81
  • Laatst online: 04-07-2023
Ik heb net een bevestiging gehad dat ik mijn auto 15-8 in Eindhoven op kan halen.. Dus niet in Tilburg? Iemand ervaring hiermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
Jasperb81 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:49:
Ik heb net een bevestiging gehad dat ik mijn auto 15-8 in Eindhoven op kan halen.. Dus niet in Tilburg? Iemand ervaring hiermee
Geen ervaring. Maar hoe kreeg je bericht, sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wackmack schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:19:
Zijn hier Tweakers die recentelijk een long rwd besteld hebben die al een sr+ hadden staan? Ik wel en wacht nog steeds op Tesla's orderbevestiging. Order is netjes geplaatst door de LM en zou goed moeten komen maar vertrouw het niet.

Tesla kon niks zien, ze konden mij pas helpen als ik het nieuwe RN nummer heb
Ja daar wacht ik juist op. Het zou zo zonde zijn als de order toch niet goed is gegaan. Terwijl er nu bijna dagelijks nieuwe long range rwds worden aangeboden.
Je zou zelf 1 kunnen reserveren als de juiste config langs komt. Dan door Tesla om laten zetten naar de order van de LM. Daarna je eigen order weer cancellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasperb81
  • Laatst online: 04-07-2023
Niek_ schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 21:15:
[...]

Geen ervaring. Maar hoe kreeg je bericht, sms?
Ja een sms bevestiging en ook in mijn account is het inmiddels aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Inspired schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 21:15:
[...]

Je zou zelf 1 kunnen reserveren als de juiste config langs komt. Dan door Tesla om laten zetten naar de order van de LM. Daarna je eigen order weer cancellen.
Dit idd maar eens overleggen met mijn werk als ik donderdag nog steeds niks heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
@Cyw00d Ik heb sinds vandaag een Model 3 VIN in de sourcecode staan. *O*
En jij?

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
wouter1971 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 23:45:
@Cyw00d Ik heb sinds vandaag een Model 3 VIN in de sourcecode staan. *O*
En jij?
Nope, helaas nog niets. ;( Maar congratz, hopelijk krijg je hem snel! Had je hem gisterenavond pas of in de ochtend ook al?

[ Voor 8% gewijzigd door Cyw00d op 06-08-2019 07:54 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
[...]

Wel ja? Volgens de dame van gisteren konden ze niks doen en moest ik wachten tot dat de order was verwerkt. Heb jij dit proces zo gevolgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
Cyw00d schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 07:32:
[...]

Nope, helaas nog niets. ;( Maar congratz, hopelijk krijg je hem snel! Had je hem gisterenavond pas of in de ochtend ook al?
Dat weet ik niet, gisteravond pas gekeken. Dus zal wel op SFL Conductor staan. Vreemd dat jij dan nog niets hebt. Jij was eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismael86
Wackmack schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:05:
[...]

Wel ja? Volgens de dame van gisteren konden ze niks doen en moest ik wachten tot dat de order was verwerkt. Heb jij dit proces zo gevolgd?
Beide auto's staan nog in mijn account. Mijn contactpersoon gaf aan dat hij de oude order ging annuleren maar ik zie nog geen verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
wouter1971 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:07:
[...]

Dat weet ik niet, gisteravond pas gekeken. Dus zal wel op SFL Conductor staan. Vreemd dat jij dan nog niets hebt. Jij was eerder.
Ja, maar bij mij was er een leveringsverbod vanuit de leasemaatschappij t/m 28 juli. Dus Tesla gaat daarna pas zoeken helaas, niet eerder. |:(

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
ismael86 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:13:
[...]

Beide auto's staan nog in mijn account. Mijn contactpersoon gaf aan dat hij de oude order ging annuleren maar ik zie nog geen verandering.
Hmmmm goed dat je ze allebei heb. Hoe heb je het besteld, zeker zelf via een cc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismael86
Wackmack schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:14:
[...]

Hmmmm goed dat je ze allebei heb. Hoe heb je het besteld, zeker zelf via een cc?
Zelf via mijn CC inderdaad.

Volgens mij doen ze alleen een reservering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierusa
Wackmack schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:05:
[...]

Vreemd, nee ik had zelf sales in Amsterdam gebeld toen ik twijfelde om mijn order om te zetten naar een van de software matige performance voorraad modellen afgelopen donderdag. Uiteindelijk naar veel twijfel niet gedaan, maar de persoon in kwestie zei dat ik terug moest bellen als ik het wilde en dat ze het dan in orde gingen maken.. Zoveel tegenstrijdige communicatie haha 8)7

edit: Ik had de nieuwe order/reservering toen nog niet geplaatst, misschien is dat het verschil?

[ Voor 7% gewijzigd door robbierusa op 06-08-2019 09:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
wouter1971 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:07:
[...]

Zou ook de Gloves kunnen zijn toch? Ligt er een beetje aan wanneer Tesla VINs assigned. SFL is net weg, zou zelf gokken dat hij op de Gloves staat. Maar goed, er zit iets van 1,5 week tussen dus maakt ook niet super veel uit.
ismael86 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:13:
[...]

Anders kun je ook zelf het cancel e-mail adres mailen. Dat heb ik ook gewoon gedaan. Is zo'n beetje het enige wat goed werkt bij Tesla qua communicatie. :X Kreeg vrij snel mijn geld weer terug op de CC. Ik ging uit van weken mailen/wachten/bellen obv hoe de rest van de communicatie ging/gaat.

[ Voor 36% gewijzigd door Inspired op 06-08-2019 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismael86
Inspired schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:22:
[...]

Anders kun je ook zelf het cancel e-mail adres mailen. Dat heb ik ook gewoon gedaan. Is zo'n beetje het enige wat goed werkt bij Tesla qua communicatie. :X Kreeg vrij snel mijn geld weer terug op de CC. Ik ging uit van weken mailen/wachten/bellen obv hoe de rest van de communicatie ging/gaat.
Thanks!

Heb gemailed naar OrderUpdatesEMEA@tesla.com

Even afwachten, de vorige reservering a 2000 euro heb per iDeal gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ismael86 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:07:
[...]

Thanks!

Heb gemailed naar OrderUpdatesEMEA@tesla.com

Even afwachten, de vorige reservering a 2000 euro heb per iDeal gemaakt.
Ja, dat adres heb ik ook gebruikt. Als je alle info er netjes in zet regelen ze het vrij snel. Ik had binnen 3 dagen na de e-mail geld terug op de CC.

Pagina: 1 ... 18 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.