Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-12-2024
Ashy schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 07:56:
Toch apart, nu zijn er weer een aantal aantal LR RWD te zien op voorraad. De prijzen van deze modellen kloppen natuurlijk niet. Maar als je doorklikt zie je in de URL wel een VIN van de betreffende auto?

https://www.tesla.com/nl_...geby=plh&zip=5283&range=0
Ja klopt, zag ik ook. Die prijzen kloppen niet, maar zouden die auto's ook echt beschikbaar zijn?
Of is het gewoon een foutje? Er staat wel VIN's bij zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Toch apart, nu zijn er weer een aantal aantal LR RWD te zien op voorraad. De prijzen van deze modellen kloppen natuurlijk niet. Maar als je doorklikt zie je in de URL wel een VIN van de betreffende auto?

Een klant van mij krijgt ook een LR RWD die nu op de boot staat. Het is dus niet ondenkelijk dat er nog meerdere zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
T7D_Sneezy schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:49:
[...]

Een klant van mij krijgt ook een LR RWD die nu op de boot staat. Het is dus niet ondenkelijk dat er nog meerdere zijn.
Vanaf half juni niet meer te bestellen.
Zou wel raar zijn ineens wel aangezien ze niet meer gefabriceerd zouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog wat oude voorraad waarschijnlijk? Iemand al één gekocht voor EUR 1000,-? :)

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:28
Inspired schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:19:
[...]

Nog wat oude voorraad waarschijnlijk? Iemand al één gekocht voor EUR 1000,-? :)
Lukt niet ;)

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer. Goede koop als tweede auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
lighting_ schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:18:
[...]

Vanaf half juni niet meer te bestellen.
Zou wel raar zijn ineens wel aangezien ze niet meer gefabriceerd zouden worden.
Volgens mij dateert de laatste boot richting EU van voor die datum dus het zou mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumste
  • Laatst online: 29-06 22:38
Emptyy schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 19:51:
Vandaag met Tesla gebeld en ze geven nu aan dat VIN nummers nog wel eens kunnen wijzigen. Ze hebben sinds afgelopen week ook wat aanpassingen gemaakt in de portal zei hij. De medewerker gaf aan dat dit was om de “drukte” te voorkomen aan de telefoon, omdat iedereen bij het zien van een VIN direct ging bellen.

Ook krijg je blijkbaar geen Tesla account meer (bij order via LM), maar heeft je LM een eigen account. Zodra je je auto gaat ophalen, doen ze een change of ownership en wordt de account op je eigen naam gezet.
Idem hier, krijg bericht vanuit LM dat het Tesla account pas beschikbaar is bij levering.
Ik moest rekening houden met 2 maanden levertijd.

Op 19-7 een M3 AWD LR, Black, Black 19" besteld met autopilot erbij.

Het is vervelend om helemaal niets te kunnen volgen :'( ...

Tesla M3 LR AWD 19" | Solid Black | Black Interior | FSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Tumste schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:12:
[...]

Idem hier, krijg bericht vanuit LM dat het Tesla account pas beschikbaar is bij levering.

Leasemaatschappij >:) ? Want mijne zou vandaag besteld worden dus hopelijk ontvang ik wel iets |:(

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T7D_Sneezy schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:06:
[...]

Volgens mij dateert de laatste boot richting EU van voor die datum dus het zou mogelijk zijn.
Welke boot bedoel je? De twee die onderweg zijn veel later vetrokken dan de cancel van de RWD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-08 22:49
[...]

Tesla account is bij mij via LM aangemaakt op werk e-mail. Een reset van het account gedaan en dat maakt het mijn account.
Je zou dat kunnen proberen?

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumste
wouter1971 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:19:
[...]

Tesla account is bij mij via LM aangemaakt op werk e-mail. Een reset van het account gedaan en dat maakt het mijn account.
Je zou dat kunnen proberen?
goede tip,
ik heb het onmiddellijk getest maar mijn email adres is niet bekend. Probeer volgende week nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
Zo, voor mij is het lange wachten ook vandaag begonnen. Zojuist heeft de LM (Athlon) de order geplaatst. Zij zeggen ook een levertijd van twee maanden. Ben benieuwd.

Mijn werkadres is ook nog geen geregistreerd emailadres voor het Tesla account, dus ben benieuwd wanneer ik dat zal ontvangen. Ik zou ook graag een en ander willen volgen :-)

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo_
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-09 20:49
Wat zijn een beetje de verwachte levertijden op dit moment? Mijn leasemaatschappij (Arval) geeft aan half oktober. Maar hoe geloofwaardig is dat? Er zijn in totaal 22 M3 SR+ besteld, allemaal in de kleur MSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Inspired schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 11:19:
[...]

Welke boot bedoel je? De twee die onderweg zijn veel later vetrokken dan de cancel van de RWD.
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat de vorige boot (Grand Mark) die gearriveerd is vertrokken was (31-5-2019) voordat de RWD gestopt is.
Het kan dus zijn dat er nog auto's geproduceerd zijn voor de EU die nu pas op de Triumph Ace staan.
flo_ schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 12:05:
Wat zijn een beetje de verwachte levertijden op dit moment? Mijn leasemaatschappij (Arval) geeft aan half oktober. Maar hoe geloofwaardig is dat? Er zijn in totaal 22 M3 SR+ besteld, allemaal in de kleur MSM.
Niemand weet het precies. Overigens zie ik opeens veel MSM bestellingen sinds zwart geld kost.

[ Voor 31% gewijzigd door T7D_Sneezy op 31-07-2019 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Productie van RWD is meteen gestopt na het bericht van Tesla. Daarom zijn veel orders gecancelled voor RWDs. Er zullen nog wat modellen over zijn en/of gecancelled zijn door kopers die nu te koop staan. Maar goed, je weet het nooit bij Tesla natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:30
Heb van 'mijn' sales advisor bij Tesla begrepen dat ik mijn auto niet meer hoef te verwachten in augustus.

Configuratie & besteldata: AWD LR, blauw, met 19" velgen, besteld op 10/7, reserveringsnummer gekregen op 19/7.

Hopelijk heeft de rest meer geluk met besteldatum 10/7..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ashy schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 14:25:
Heb van 'mijn' sales advisor bij Tesla begrepen dat ik mijn auto niet meer hoef te verwachten in augustus.

Configuratie & besteldata: AWD LR, blauw, met 19" velgen, besteld op 10/7, reserveringsnummer gekregen op 19/7.

Balen. :( Geen VIN neem ik aan? Levertijd blijft snel maar snap dat je baalt. Helemaal omdat het allemaal zo ondoorzichtig is. De één heeft hem binnen een week, de ander pas na dik twee maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PreTenderxgn
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 12:06

10-7 bijna dezelfde config besteld alleen dan met 18", verwachte leverdatum tussen 7 en 14 aug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Ook wel bijzonder dat het in sommige gevallen zo traag gaat. Ik heb van de LM ook te horen gekregen dat ze de levering pas week 40 verwachten, maar dat zegt volgens dit topic ook weer niets.

Ze geven daar ook aan dat ik pas eind volgende week een bevestiging vanuit Tesla hoef te verwachten met een reserveringsnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:33

Balen! Ik heb hem op 11/07 besteld en meteen dezelfde dag mijn RN ontvangen.

Gisteren contact gehad en ik hoef hem in augustus ook niet meer te verwachten.

Het is gewoon 'hopen' dat de config op de boot komt. Ze hebben in Nederland maar beperkt controle hierop en het gaat niet vraag gestuurd.

Vooral de standaard config is hierdoor snel leverbaar maar iedereen met een aangepaste config moet blijven wachten of geluk hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
De standaard config zal wel sneller leverbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknownbomb2
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:33
Voor mij vergelijkbare statusupdate met hierboven. Vandaag vanuit Tesla nu de orderbevestiging ontvangen en RN-nummer. 24-7 zou door LM zijn besteld maar lijkt vandaag 31/07 nu echt pas definitief te zijn vanuit Tesla met Order agreement.

Naja voor mij is het sowieso nog wachten. Einde huidig leasecontract 31/8, i.v.m. vakantie levering vanaf 09/09 gevraagd en dat staat nu ook op de bevestiging, vanaf 09/09 uitleveren. Ze geven vanuit Tesla in hun mail aan dat ze dus pas vanaf 2 weken voor deze datum gaan kijken of er een met mijn config onderweg is vanuit Fremont en ze hun best gaan doen iedere bestelling in hetzelfde kwartaal uit te gaan leveren.

(LR AWD, MSM, Zwart, 18 in, geen trekh, geen fsd).

Hoop dus eind september.. als het maar wel dit jaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 072-PC
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-03-2024
Net deze mail ontvangen:

Beste Stefan,

Bedankt voor het toesturen van het betalingsbewijs. Uw Tesla Account is nu helemaal compleet. Op het moment dat er een levering is ingepland zal u per sms geïnformeerd worden. Wij verwachten dat uw Model 3 midden augustus geleverd kan worden.

Met vriendelijke groet,

Dan moet hij dus wel op de Triumph Ace staan, de delivery man die ik gisteren sprak zei dat hij op de boot die ná de Triumph Ace komt staat.
Dan is half augustus niet haalbaar lijkt me,

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zei ik al. Die lui in NL zeggen maar wat. :) Afwachten dus nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 072-PC
  • Laatst online: 11-03-2024
Inspired schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:35:
Zei ik al. Die lui in NL zeggen maar wat. :) Afwachten dus nog even.
Volgens mij was die mail ook van “die lui in NL” 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
Bootje vol SR+ denk ik

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt er wel op. Ook als je ziet wat er aan voorraad bijgekomen is. Droogt wel op. Geeft wel aan dat er voldoende vraag is. Maand of twee geleden stonden er nog 100+ M3s op voorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Volgende bootje staat ergens vandaag klaar om weer vol te laden als het goed is.
bron

Hopelijk staat mijn config daar op. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Cyw00d op 01-08-2019 07:50 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Weet je zeker dat hij niet al op de eerdere twee staat? Mijne is gisteren besteld, wel een compleet standaard SR+ (dus wit, geen trekhaak, standaard velgen). Die kan dus op elke boot staan als ze nog niet allemaal vergeven zijn.

Maar wel bijzonder dat er zo 3 boten tegelijk 'onderweg' zijn naar Zeebrugge. Morgen moet de Triump aankomen als het goed is. Dan is hij ongeveer 2,5 week onderweg geweest.

Als we dat zo doortrekken dan is de Conductor hier ongeveer 3e/4e week augustus (rekening houdende met een paar dagen laadtijd). Dus uitleveringen van die boot ergens begin september. (Tesla site zegt bij nu configureren nog steeds levering in augustus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
MagicTempest schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:01:
Tesla site zegt bij nu configureren nog steeds levering in augustus.
Heeft iemand ervaring met hoe accuraat de Tesla website is qua levertijd? Ik wil vóór einde jaar een Model 3 geleverd krijgen (lease) maar wil dit (ivm boete inleveren huidige auto) zo goed mogelijk timen om 'm zo laat mogelijk te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MagicTempest
MrAcid schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:08:
[...]

Heeft iemand ervaring met hoe accuraat de Tesla website is qua levertijd? Ik wil vóór einde jaar een Model 3 geleverd krijgen (lease) maar wil dit (ivm boete inleveren huidige auto) zo goed mogelijk timen om 'm zo laat mogelijk te krijgen.
Wat ik begrijp van wat mensen hier zeggen is dat als je een leverdatum in de toekomst opgeeft ze pas rond die datum gaan kijken of er een auto voor je is. Je zal dan altijd afhankelijk zijn van of jouw configuratie op dat moment toevallig beschikbaar is of niet.

In dit topic zijn verhalen van levertijden van minder dan een maand en levertijden van enkele maanden, dus dat is moeilijk te zeggen. Als je denkt dat het krap wordt is het misschien interessant om je huidige auto eerder af te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Weet je zeker dat hij niet al op de eerdere twee staat? Mijne is gisteren besteld, wel een compleet standaard SR+ (dus wit, geen trekhaak, standaard velgen). Die kan dus op elke boot staan als ze nog niet allemaal vergeven zijn.

Maar wel bijzonder dat er zo 3 boten tegelijk 'onderweg' zijn naar Zeebrugge. Morgen moet de Triump aankomen als het goed is. Dan is hij ongeveer 2,5 week onderweg geweest.

Als we dat zo doortrekken dan is de Conductor hier ongeveer 3e/4e week augustus (rekening houdende met een paar dagen laadtijd). Dus uitleveringen van die boot ergens begin september. (Tesla site zegt bij nu configureren nog steeds levering in augustus)
Nope, ik heb nog geen VIN nummer. Dus ik ga er vanuit dat hij niet op de eerste 2 boten staat.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:16
MrAcid schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:08:
[...]

Tesla gaat inderdaad net voor 'leverdatum' afgesproken met de LM kijken. Dus als je nu afkoopt bij je LM per 1/9, gaat Tesla op 30-8 kijken naar een auto voor je (voorraad, boot of fabriek).

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
MagicTempest schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:16:
[...]

Wat ik begrijp van wat mensen hier zeggen is dat als je een leverdatum in de toekomst opgeeft ze pas rond die datum gaan kijken of er een auto voor je is. Je zal dan altijd afhankelijk zijn van of jouw configuratie op dat moment toevallig beschikbaar is of niet.

In dit topic zijn verhalen van levertijden van minder dan een maand en levertijden van enkele maanden, dus dat is moeilijk te zeggen. Als je denkt dat het krap wordt is het misschien interessant om je huidige auto eerder af te kopen.
Dat heb ik inderdaad ook begrepen - dus daar moet ik een beetje mee gaan spelen. Vandaar dat ik even benieuwd ben hoe accuraat de levertijden op de Tesla site zijn in de configurator.

Ik moet sowieso eerder gaan afkopen want mijn huidige auto loopt tot september 2020. Ik wil die kosten alleen zo laag mogelijk houden (dus zo kort mogelijk afkopen) maar natuurlijk wel een 2019 Model 3 hebben ivm bijtellingsregels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
MrAcid schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:41:
[...]

Dat heb ik inderdaad ook begrepen - dus daar moet ik een beetje mee gaan spelen. Vandaar dat ik even benieuwd ben hoe accuraat de levertijden op de Tesla site zijn in de configurator.

Ik moet sowieso eerder gaan afkopen want mijn huidige auto loopt tot september 2020. Ik wil die kosten alleen zo laag mogelijk houden (dus zo kort mogelijk afkopen) maar natuurlijk wel een 2019 Model 3 hebben ivm bijtellingsregels. :)
Dit staat in mijn mail van Tesla over de levering (heb zelf een leverdatum van 23 oktober ivm mijn huidige contract):

"Vanaf 2 weken voor deze datum zullen wij dan ook een oog op de voertuigen in onze voorraad houden of kijken of er een Tesla van uw configuratie vanuit de Fremont Factory in California, via Zeebrugge, onderweg is naar Nederland.Wij doen ons best om elke bestelling hetzelfde kwartaal te verwerken en te leveren."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ogarling
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12-2020
Besteld 19 juli: M3 LR AWD, wit, trekhaak
VIN op 30 juli
Verwachte leverdatum: 21-28 augustus
Als ze het kunnen waarmaken zou dat een korte levertijd zijn, ruime maand :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
[...]

Oef, dat wordt een flinke afkoop. Een jaar eerder afkopen zal vast niet goedkoop zijn. Is dat wel interessant qua bijtelling dan?

Volgend jaar is dan wel 8% over 40k en 22% over de rest, maar dat maakt een Tesla nog steeds stukken goedkoper dan een vergelijkbare ICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:47

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

ogarling schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:55:
Besteld 19 juli: M3 LR AWD, wit, trekhaak
VIN op 30 juli
Verwachte leverdatum: 21-28 augustus
Als ze het kunnen waarmaken zou dat een korte levertijd zijn, ruime maand :-)
Hoe kom je aan de verwachte leverdatum? Is die van de LM of van Tesla?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Heeft het wel zoveel zin met negen maand? In mijn ervaring is het snel 9 x kale lease. Dat zal 5-10k zijn. Met 100 EUR meer bijtelling vanaf 2020 is het maar de vraag of het dan voordelig is. Ook omdat je dan dus minimaal 9 maand langer kunt genieten van 8%/45k. Als je een (fikse) eigen bijdrage hebt is het al helemaal niet zinvol om te doen. Los van het feit dat je natuurlijk liever nu in een Model 3 wilt zitten dan volgend jaar. :) Ook moet je natuurlijk rekening houden met het feit dat het storm zal gaan lopen en bestelling per bepaalde datum niet mogelijk is. Dus, je zult in oktober toch echt wel moeten bestellen. Dat kan betekenen dat je dan de auto per eind oktober ook al hebt. Zit je aan 11 maand afkopen. Tegen een besparing van 100 per maand kan ik me bijna niet voorstellen dat het voordeliger is dan wachten.
cyspoz schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:01:
[...]

Hij heeft een VIN, en zo'n window is typisch iets wat Tesla aangeeft. Dus; ik neem aan Tesla.

[ Voor 25% gewijzigd door Inspired op 01-08-2019 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
  • Laatst online: 20-12-2024
MasterMaceMichu schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:28:
[...]

Tesla gaat inderdaad net voor 'leverdatum' afgesproken met de LM kijken. Dus als je nu afkoopt bij je LM per 1/9, gaat Tesla op 30-8 kijken naar een auto voor je (voorraad, boot of fabriek).
Dat vind ik heel raar van Tesla. Daar heb ik ook een opmerking over gemaakt richting Tesla.
Immers als ik laten we zeggen begin september een Tesla M3 zou willen hebben en die al in juli is besteld, dan moeten ze toch ook snappen dat ze die in augustus moeten gaan verschepen?
En niet pas op 30 of 31 juli eens gaan kijken? Dan weet je zeker dat je een maand later zit en moet je doorrijden met je huidige leaseauto.
Nu snap ik dat ze zo min mogelijk voorraad willen hebben ivm de kosten, maar die auto's gaan toch wel weg tot aan einde van dit jaar ivm de nu nog geldende bijtelling. Dus dat probleem zie ik niet zo.
Wie weet waarom Tesla dit precies zo doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardC79 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:29:
[...]

Dat vind ik heel raar van Tesla. Daar heb ik ook een opmerking over gemaakt richting Tesla.
Immers als ik laten we zeggen begin september een Tesla M3 zou willen hebben en die al in juli is besteld, dan moeten ze toch ook snappen dat ze die in augustus moeten gaan verschepen?
En niet pas op 30 of 31 juli eens gaan kijken? Dan weet je zeker dat je een maand later zit en moet je doorrijden met je huidige leaseauto.
Nu snap ik dat ze zo min mogelijk voorraad willen hebben ivm de kosten, maar die auto's gaan toch wel weg tot aan einde van dit jaar ivm de nu nog geldende bijtelling. Dus dat probleem zie ik niet zo.
Cijfers/cashflow/amerikaans bedrijf. Ze willen zo snel mogelijk geld. Als een auto ergens een maand staat hebben ze er niks aan. Het is vervelend als je in de situatie zit maar het is niet anders. Dit komt ook omdat ze niet produceren op bestelling zoals een "ouderwets" autoproducent wel doet. Ik lees in het topic dat ze nu aangeven dat ze 2 weken voor de opgegeven datum gaan kijken. Dat is het hoe het is. En juist omdat er genoeg vraag is kunnen ze dit beleid prima hanteren. Ze zijn niet gericht om te klant tevreden te stellen maar zelf zoveel mogelijk te verkopen per kwartaal.

Dus, stel je besteld hem met een voorbehoud tot leveren vanaf 1-11. Dan gaat Tesla op zijn vroegst 15-10 kijken voor een auto. Iemand die dezelfde config 10-10 besteld gaat hem dan eerder krijgen. Ook al heb je de order nu al geplaatst. En als er tegen 15-10 al een backlog is kom je waarschijnlijk gewoon onderop de stapel.
[..]

Het is nog niet 100% zeker wat ik zo lees of de SFL wel Tesla's op komt halen. Dus nog even afwachten of die daadwerkelijk ook mensen blij gaat maken hier.

[ Voor 29% gewijzigd door Inspired op 01-08-2019 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
RichardC79 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:29:
[...]

Dit is precies de situatie waar ik nu in zit.

Contract loopt 19 aug af. 19 juni auto besteld, nu nog geen VIN.

Tesla had van de LM een "leververbod" t/m 29jul en Tesla is daarom pas op 30Jul gaan zoeken vertelde de salesman van Tesla. Daarom wordt mijn auto wss pas eind Aug geleverd, als ik geluk heb, met een grotere kans op September.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je een bericht bij VIN toewijzing?
Of zie je dit alleen in mytesla account?
En zou ja, waar zie je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:22:
Krijg je een bericht bij VIN toewijzing?
Of zie je dit alleen in mytesla account?
En zou ja, waar zie je dat dan?
Daar staat zoveel in dit topic over genoemd, zoek even een paar pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:22:
Krijg je een bericht bij VIN toewijzing? - Nee
Of zie je dit alleen in mytesla account? - Ja
En zou ja, waar zie je dat dan? - Makkelijst is: Chrome met https://chrome.google.com...kjgbgkcbknncblpfanf?hl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumste
[...]

vandaag alsnog een email ontvangen voor een Tesla account.

hier kon ik het afleveradres aangeven en nog wat andere zaken.

Heb nu een reserveringsnummer maar voor de rest staat er:
We are drafting up your contract and will contact you when you can make your final payment.

iemand hier ervaring mee wat nu de status is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Tumste

Het is nu afwachten totdat je een VIN ziet in de source. Verder kun je niks doen. En niemand kan wat zeggen. Inclusief delivery NL van Tesla zelf. Als hij onderweg is zal er een VIN in de source komen.

Chrome plugin (https://chrome.google.com...kjgbgkcbknncblpfanf?hl=en) gebruiken of;

Tanako in "Het grote Tesla Levering topic"

Als je nog geen VIN hebt dan staat de auto nog niet op de twee schepen die onderweg zijn waarschijnlijk. Dan moet je op de volgende wachten en dan zal het iig september worden.

[ Voor 49% gewijzigd door Inspired op 01-08-2019 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:21
Inspired schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 12:40:
@Tumste

Het is nu afwachten totdat je een VIN ziet in de source. Verder kun je niks doen. En niemand kan wat zeggen. Inclusief delivery NL van Tesla zelf. Als hij onderweg is zal er een VIN in de source komen.

Chrome plugin (https://chrome.google.com...kjgbgkcbknncblpfanf?hl=en) gebruiken of;

Tanako in "Het grote Tesla Levering topic"

Als je nog geen VIN hebt dan staat de auto nog niet op de twee schepen die onderweg zijn waarschijnlijk. Dan moet je op de volgende wachten en dan zal het iig september worden.
En als je wel een VIN hebt ( :7 ), wat kan ik dan met die kennis?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
ph4ge schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 13:00:
[...]

Als je een VIN hebt betekent het dat er een auto onderweg is/gekoppeld is aan je account. Dus leveringsafspraak zal daarop volgen.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ph4ge schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 13:00:
[...]

Dan weet je redelijk zeker dat hij op zee is. Eerste schip komt morgen aan. De tweede over een week of twee. Dus, als je nu een VIN hebt is de kans groot dat je deze maand de auto hebt. Of begin september als hij de op de tweede staat en ze het druk hebben.

Je krijgt dan wel een keer een mail van delivery over aflevering.

[ Voor 7% gewijzigd door Inspired op 01-08-2019 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:21
@Cyw00d en @Inspired thanks, dan lijkt het te kloppen wat de lease maatschappij aangeeft, levering medio september.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ogarling
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12-2020
cyspoz schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:01:
[...]

@cyspoz: mail van Tesla zelf

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:18
Vanmiddag de Tesla model 3 THUIS in ontvangst genomen. Eerste vluchtige inspectie zag de auto er perfect uit (lak en zo). Men had het nu niet zo druk dus alle tijd om de auto, op initiatief van Tesla, thuis af te leveren. Ook had men van te voren uitvoerig de auto zelf geïnspecteerd of alles in orde is. :)
Wij zijn zeer tevreden met de aflevering.

Volgens de jongen die de aflevering deed komt morgen een schip aan met 400 auto's voor Nederland en over twee weken nog een schip met 500 auto's. Daarna zou er nog een derde schip komen met 4000 auto's voor Nederland! Deze moeten nog allemaal in Q3 worden afgeleverd.

Wetende dat de Model 3 in Nederland zo'n 5 a 6 duizend euro duurder is dan in Duitsland (na correctie van de BTW en Umweltbonus) zal Tesla in Nederland in 2019 dik geld verdienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dik geld verdienen valt tegen gezien de resultaten. Maar de omzet voor Tesla is leuk ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
RogerSch schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 14:03:
Vanmiddag de Tesla model 3 THUIS in ontvangst genomen. Eerste vluchtige inspectie zag de auto er perfect uit (lak en zo). Men had het nu niet zo druk dus alle tijd om de auto, op initiatief van Tesla, thuis af te leveren. Ook had men van te voren uitvoerig de auto zelf geïnspecteerd of alles in orde is. :)
Wij zijn zeer tevreden met de aflevering.

Volgens de jongen die de aflevering deed komt morgen een schip aan met 400 auto's voor Nederland en over twee weken nog een schip met 500 auto's. Daarna zou er nog een derde schip komen met 4000 auto's voor Nederland! Deze moeten nog allemaal in Q3 worden afgeleverd.

Wetende dat de Model 3 in Nederland zo'n 5 a 6 duizend euro duurder is dan in Duitsland (na correctie van de BTW en Umweltbonus) zal Tesla in Nederland in 2019 dik geld verdienen...
Thanks voor de info. SFL Conductor zou dat schip kunnen zijn met 4000 dus.
Dat zal, maar dat is maar een vermoeden, zorgen voor een andere levering bij mij zelf 🙈

[ Voor 3% gewijzigd door wouter1971 op 01-08-2019 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Altijd fijn om een "inside" update te hebben, thanks voor het delen!

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
MagicTempest schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:56:
[...]

Oef, dat wordt een flinke afkoop. Een jaar eerder afkopen zal vast niet goedkoop zijn. Is dat wel interessant qua bijtelling dan?

Volgend jaar is dan wel 8% over 40k en 22% over de rest, maar dat maakt een Tesla nog steeds stukken goedkoper dan een vergelijkbare ICE.
Het goedkoopste is om het zo dicht mogelijk op het einde van 2019 te doen. Heb het allemaal doorgerekend, inclusief afkoop.
Inspired schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:22:
[...]

Heeft het wel zoveel zin met negen maand? In mijn ervaring is het snel 9 x kale lease. Dat zal 5-10k zijn. Met 100 EUR meer bijtelling vanaf 2020 is het maar de vraag of het dan voordelig is. Ook omdat je dan dus minimaal 9 maand langer kunt genieten van 8%/45k. Als je een (fikse) eigen bijdrage hebt is het al helemaal niet zinvol om te doen. Los van het feit dat je natuurlijk liever nu in een Model 3 wilt zitten dan volgend jaar. :) Ook moet je natuurlijk rekening houden met het feit dat het storm zal gaan lopen en bestelling per bepaalde datum niet mogelijk is. Dus, je zult in oktober toch echt wel moeten bestellen. Dat kan betekenen dat je dan de auto per eind oktober ook al hebt. Zit je aan 11 maand afkopen. Tegen een besparing van 100 per maand kan ik me bijna niet voorstellen dat het voordeliger is dan wachten.
[...]
Wel dus. :)

Mijn afkoop is nu €1900. In november ongeveer €1400.

Scenario's die ik heb bekeken/berekend:
1. Golf GTE uitrijden, daarna een (luxe) Golf Variant leasen;
2. Golf GTE in 2019 afkopen, Model 3 leasen tegen 2019 voorwaarden;
3. Golf GTE uitrijden, in 2020 Model 3 leasen tegen 2020 voorwaarden.\

Resultaat:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/cYDX1CL/Screenshot-2.png

[ Voor 10% gewijzigd door MrAcid op 01-08-2019 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrAcid schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:18:
[...]

Wel dus. :)

Mijn afkoop is nu €1900. In november ongeveer €1400.
Ah, dan heb je een voordelige LM qua afkoop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Er staan nu 6 Long Range RWD op de site van Tesla, direct beschikbaar....

https://www.tesla.com/nl_...rrangeby=plh&zip=&range=0

[ Voor 6% gewijzigd door Devster op 01-08-2019 15:28 ]

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:47

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Dat blijft toch gek, want die had ik het liefst gehad maar was niet meer te bestellen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niek_
  • Laatst online: 13:46
Devster schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:28:
Er staan nu 6 Long Range RWD op de site van Tesla, direct beschikbaar....

https://www.tesla.com/nl_...rrangeby=plh&zip=&range=0
Dank voor de tip! :) Net nieuwe order geplaatst, nu in de wachtrij om te horen hoe het met annuleren van de vorige order zit. Had een M3 LR AWD, wit, zwart, 18", trekhaak, AP. Nu een M3 LR RWD, blauw, zwart, 18", AP? (dacht dat AP er altijd op zat, maar stond niet op de website vermeld, even horen hoe dit zit).

Edit:
De M3 LR RWD zoals ze vandaag online gekomen zijn hebben géén Autopilot. Deze kan voor €3.200,- bijbesteld worden. Als je dan de auto met dezelfde kleur configureer is het prijsverschil met M3 LR AWD dan nog 'maar' €1.000,-.
M3 LR RWD, blauw, zwart, 18", geen AP = €56.167,50
M3 LR AWD, blauw, zwart, 18", AP = €60.367,50

Ze zijn dus prima te bestellen als ze online komen, maar let goed op de beschrijving. Als er geen AP vermeld staat dan zit 'ie er echt niet op en dan is het verschil met de AWD wel erg klein aan het worden.
Levering van de RWD zou overigens plaatsvinden tussen 19 augustus 2019 - 26 augustus 2019, dus das wel rap :)

[ Voor 36% gewijzigd door Niek_ op 01-08-2019 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:44
Eerder deze week werd er in dit topic over die RWD modellen gezegd dat dat een fout betrof en dat ze niet te bestellen zouden zijn. Wees dus voorzichting met overhaast annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
anboni schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 17:31:
Eerder deze week werd er in dit topic over die RWD modellen gezegd dat dat een fout betrof en dat ze niet te bestellen zouden zijn. Wees dus voorzichting met overhaast annuleren.
Ik heb vandaag nog met Tesla gesproken over een auto van een klant van mij en ze hebben me verzekerd dat er voor hem een LR RWD op de boot staat. Ik vroeg of er nog meer waren en de dame zei dat er nog meer LR RWD op de boot stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
T7D_Sneezy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 17:34:
[...]

Ik heb vandaag nog met Tesla gesproken over een auto van een klant van mij en ze hebben me verzekerd dat er voor hem een LR RWD op de boot staat. Ik vroeg of er nog meer waren en de dame zei dat er nog meer LR RWD op de boot stonden.
Zijn idd wel degelijk long range RWD autos. Zie ze steeds in plukjes erbij komen. Net vandaag snel geschakeld met LM en werkgever. Nog 3 maanden lease contract maar net afgekocht voor 1k. Kan het bruto aftrekken en bijtelling is veel minder. Nu nog even horen of het gelukt is. Anders morgen vroeg weer proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PreTenderxgn
Zojuist SMS ontvangen van Tesla,

10-7 besteld: LR AWD - Blauw - Zwart - 18"

Afspraak voor levering bij Tilburg Factory & Delivery Center
Vrijdag 9 augustus om 16:00

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Zojuist sms

M3 SR+ / MSM / 19inch
-24-6 besteld
-18-7 Vin
-9-8 om 10:30 levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
  • Laatst online: 09:19
Is boot 1 aangekomen en de sms regen begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Niek_ schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 16:38:
[...]

Dank voor de tip! :) Net nieuwe order geplaatst, nu in de wachtrij om te horen hoe het met annuleren van de vorige order zit. Had een M3 LR AWD, wit, zwart, 18", trekhaak, AP. Nu een M3 LR RWD, blauw, zwart, 18", AP? (dacht dat AP er altijd op zat, maar stond niet op de website vermeld, even horen hoe dit zit).

Edit:
De M3 LR RWD zoals ze vandaag online gekomen zijn hebben géén Autopilot. Deze kan voor €3.200,- bijbesteld worden. Als je dan de auto met dezelfde kleur configureer is het prijsverschil met M3 LR AWD dan nog 'maar' €1.000,-.

Ze zijn dus prima te bestellen als ze online komen, maar let goed op de beschrijving. Als er geen AP vermeld staat dan zit 'ie er echt niet op en dan is het verschil met de AWD wel erg klein aan het worden.
Levering van de RWD zou overigens plaatsvinden tussen 19 augustus 2019 - 26 augustus 2019, dus das wel rap :)
Wat raar van de Autopilot weer. Denk dat ik dan een auto zonder Autopilot heb, als het gelukt is. Zelfs alle SR+ hebben auto pilot. Naja, eerst morgen even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:26
Celmis schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 19:54:
Is boot 1 aangekomen en de sms regen begonnen?
De triunph ace is toch nog een uurtje of 20-25 van zeebrugge. (ruwe schatting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikonFire
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-03-2022
Niek_ schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 16:38:
[...]

Edit:

Leuk die tegenstrijdige informatie :? .

Ik heb eergisteren naar Rotterdam gebeld toen de RWD modellen op de site stonden. De persoon daar die ik sprak vertelde inderdaad dat de RWD modellen niet echt beschikbaar waren, dat het een fout betrof.

Ik vertrouwde dat niet helemaal en heb daarna naar Tilburg gebeld. Daar werd mij verteld door de Tesla-medewerker dat ze wel beschikbaar waren, maar dat er geen AP op zat. En dat de AP ook niet los bij was te kopen, alleen als FSD voor €6400,- .

Maar uit jou post begrijp ik dat ook dat misschien niet klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErikonFire schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:06:
[...]

Ik heb eergisteren naar Rotterdam gebeld toen de RWD modellen op de site stonden. De persoon daar die ik sprak vertelde inderdaad dat de RWD modellen niet echt beschikbaar waren, dat het een fout betrof.

Ik vertrouwde dat niet helemaal en heb daarna naar Tilburg gebeld. Daar werd mij verteld door de Tesla-medewerker dat ze wel beschikbaar waren, maar dat er geen AP op zat. En dat de AP ook niet los bij was te kopen, alleen als FSD voor €6400,- .

Lijkt me dat je op de RWD gewoon of AP of FSD kan bijkopen via de site na aflevering. Alleen is het voordeel qua prijs wel een beetje weg nu. Voor dat kleine verschil dat overblijft zou ik een AWD nemen. Of AP moet je niet boeien, nadeel is dat ook dat je alleen maar een domme CC hebt. Al is dat voor sommige weer een voordeel. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Palthe

Yes! Mail binnen. 19 augustus mag ik mijn SR+ zwart/zwart/18" ophalen in Groningen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:29
Ook ik heb nu een sms ontvangen om de sr+ zwart met trekhaak ( 8 juli besteld) op te halen in Tilburg. 15 augustus om precies te zijn. Ik ben dan echter op vakantie. Iemand hier ervaring mee gehad? Ik zal morgen sowieso de LM bellen.

[ Voor 10% gewijzigd door Takahandar op 01-08-2019 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

palthe schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:43:
Yes! Mail binnen. 19 augustus mag ik mijn SR+ zwart/zwart/18" ophalen in Groningen!
Wannneer had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Laatst online: 13:46
ErikonFire schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:06:
[...]

Ik had de RWD besteld. Stond ook geen AP in de webwinkel. Vervolgens gebeld om ge horen hoe het precies zat. Vervolgens bleek AP er inderdaad niet bij te zitten maar wel achteraf besteld te kunnen worden voor de bekende €3.200,-. Zoals vermeld wordt het verschil daardoor wel erg klein.

Maar goed, als ze dus voor een normale prijs online komen kan je hem gewoon bestellen en krijg je hem geleverd. Zoals gezegd zou levering binnen 3 weken plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn order (via LM) is op 12 juli door de Tesla geaccepteerd. Het betreft SR+, MSM, black, 19inch velgen. Weet iemand waar ik kan vinden wanneer ik de VIN ongeveer kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:38:
Mijn order (via LM) is op 12 juli door de Tesla geaccepteerd. Het betreft SR+, MSM, black, 19inch velgen. Weet iemand waar ik kan vinden wanneer ik de VIN ongeveer kan verwachten?
Nee. Glazen bol werk. Als je nog geen VIN hebt zul je op de volgende boot moeten wachten en hopen dat je dan wel een VIN krijgt.

Je hebt geen aflopend leasecontract waarop je moet wachten?

[ Voor 6% gewijzigd door Inspired op 01-08-2019 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inspired schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:41:
[...]

Nee. Glazen bol werk. Als je nog geen VIN hebt zul je op de volgende boot moeten wachten en hopen dat je dan wel een VIN krijgt.

Je hebt geen aflopend leasecontract waarop je moet wachten?
Huidig leasecontract is al afgelopen.
En wanneer je de VIN ontvangen heb dan duurt het nog hoe lang (ongeveer) tot je de auto kan ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Laatst online: 08-09 20:50
Van degenen die nu sms / mail hebben met een afhaal afspraak: in hoeverre komt die datum overeen met de eerder gecommuniceerde verwachtte leverdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:44:
[...]

Huidig leasecontract is al afgelopen.
En wanneer je de VIN ontvangen heb dan duurt het nog hoe lang (ongeveer) tot je de auto kan ophalen?
Paar weken. VIN assignen ze als de boot net weg is de laatste tijd obv dit topic. Dus week of 3/4. In principe moet je sowieso tot september wachten. Tenzij ze nog eenzelfde config vinden of iemand cancelled. Maar dat is een kleine kans.

[ Voor 15% gewijzigd door Inspired op 01-08-2019 23:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Palthe

Eind mei via LM, had de datum op 1 juli gezet vanwege verlopen huidige contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PreTenderxgn
ray1979 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:47:
Van degenen die nu sms / mail hebben met een afhaal afspraak: in hoeverre komt die datum overeen met de eerder gecommuniceerde verwachtte leverdatum?
Bij mij klopt het wat op de site stond.

10 Juli besteld met verwachte levering aug (In de Tesla store DH zeiden ze waarschijnlijk sept/okt)
en nu 9 aug ophalen.

Gaat wel om een zakelijke aankoop dus niet via een LM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas40
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 27-03-2023
25 juli bevestiging vanuit LM van bestelling
ST+, Midnight Silver, black int, trekhaak

31 juli email naar tesla om te checken of alles goed stond
1 aug response alles in orde. Verwachte levertijd aug/sep in Tilburg.

Weet iemand of het een issue is als de LM mijn email adres heeft doorgegeven aan Tesla maar er op dat adres al een tesla account (was nieuwsgierig) bestaat?

Afbeeldingslocatie: https://ditiserg.nl/download/M3confirm_small.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Net gehoord van de LM dat de auto long range RWD besteld is. Nu moet Tesla de auto omruilen met mijn bestelde SR+. Gekozen voor direct levering. Zou ik dan toch mijn gewenste RWD krijgen...............

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wouter1971
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LjD6K7GK6Ig6VH8mkQa6nCaf/full.jpg
SFL Conductor is op stoom om auto’s te laden, zou dat voor de 4000 zijn waar over gepost werd? oOo

[ Voor 6% gewijzigd door wouter1971 op 02-08-2019 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
@wouter1971 Ja, dat is al een tijdje hier te lezen:
https://docs.google.com/s...mLkLnTo6xqbdtaOI/htmlview

[ Voor 5% gewijzigd door Cyw00d op 02-08-2019 09:51 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Laatst online: 13-09 20:44
Bas40 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 08:54:
Weet iemand of het een issue is als de LM mijn email adres heeft doorgegeven aan Tesla maar er op dat adres al een tesla account (was nieuwsgierig) bestaat?

[Afbeelding]
In mijn geval werd de VIN aan bestaande account toegevoegd, geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyw00d
I def. hope so! Zou tof zijn als ik hem 1e week van september of daarvoor nog binnen krijg, dan kan ik er mee naar Schotland.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:16
Ook hier bevestiging van levering in week 36. 18-7 besteld bij Leaseplan met afkoop 3 maanden huidige lease-auto (nieuwe lease per 1/9). Werd gesteld door Tesla dat ze vanaf 30/8 gaan kijken naar mogelijke auto...Loopt dus allemaal wat sneller!

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
Heb ook die email van Leaseplan gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM3
  • Laatst online: 10-09 10:31

JM3

Ik kreeg zojuist een mail van LP dat ze gaan leveren in week 31. Dat is deze week en ik heb nog geen VIN... Lijkt me dat LP de "Eerstmogelijke datum" mailt en verder geen inzage in afleveringen heeft? Heb namelijk nog niets gehoord van Tesla zelf (wel account etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
JM3 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:14:
Ik kreeg zojuist een mail van LP dat ze gaan leveren in week 31. Dat is deze week en ik heb nog geen VIN... Lijkt me dat LP de "Eerstmogelijke datum" mailt en verder geen inzage in afleveringen heeft? Heb namelijk nog niets gehoord van Tesla zelf (wel account etc).
Lijkt me gek. Mijn eerste mogelijkheid was 11/7 en ze hebben het nu over week 36 bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM3

JM3

Mijn idee, maar het staat er toch echt :) Die paar weken wachten is geen probleem, maar wel jammer haha

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/vDyZHMg/Schermafbeelding-2019-08-02-om-11-26-24.png

[ Voor 61% gewijzigd door JM3 op 02-08-2019 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:20
JM3 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:25:
Mijn idee, maar het staat er toch echt :) Die paar weken wachten is geen probleem, maar wel jammer haha

bij deze: https://pasteboard.co/IqO9SWN.png
Image not found ;)

-----

Ik heb zojuist de bestelbevestiging van de LM gehad. Levering week 30. eeh.. We zitten in week 31?
Afijn, zo spoedig mogelijk dus. Gaat om een voorraadmodel.
We wachten het maar weer rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM3

JM3

Ik heb de image aangepast in Mn post

[ Voor 14% gewijzigd door JM3 op 02-08-2019 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MagicTempest
Ja, LM's sturen gewoon wat heb ik het idee. In mijn bevestigingsmail van de LM stond dat de levering verwacht wordt in week 40, maar in ieder geval niet eerder dan week 31. Dat leek me nogal logisch aangezien het niet meer eerder kan dan week 31...

Gewoon wachten op de bevestiging van Tesla, ook al is geduld hebben erg lastig.

Ik merk ook dat het best lang kan duren voordat Tesla uberhaupt bevestigt dat er een bestelling is geplaatst. Een reserveringsnummer kan volgens de LM ruim anderhalve week op zich laten wachten. Dat terwijl het bestellen volgens mij gewoon een geautomatiseerd systeem is en je dus direct een bestelnummer/reserveringsnummer zou moeten hebben...

[ Voor 34% gewijzigd door MagicTempest op 02-08-2019 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 08:33
Blijkbaar kun je Tesla telefonisch nu helemaal niet meer telefonisch bereiken? Om na te vragen wat de status van de levering is.

Ik heb inmiddels wel een VIN in de broncode (eind mei besteld bij LM (LP), 6-6 besteld bij Tesla), maar itt collega's nog geen lever afspraak. Kan het na een VIN nog lang duren voordat je een aflever afspraak krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdg-bdg
  • Laatst online: 29-08 12:21
Bas40 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 08:54:
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. :)
Pagina: 1 ... 17 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.