LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12
Dit is standaard, betreft de creditfactuur van je aanbetaling. Uiteindelijk staat op de eindfactuur het volledige bedrag van de auto, terwijl jij mogelijk de aanbetalingsfactuur al verwerkt hebt in de boekhouding. Dit kun je weer corrigeren met de creditfactuur.Moofie schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:05:
Hi,
Ik heb vrijdag de eindfactuur ontvangen voor mijn nieuwe tesla. Nu zag ik vandaag dat er ook een credit factuur in mijn account staat. Heeft een van jullie enig idee hoe dat kan? Ik heb de eindfactuur nog niet betaald.
In sommige gevallen krijgen mensen de aanbetaling ook weer terug van Tesla, omdat de leasemaatschappij het verrekend heeft met hun eigen aanbetaling of alsnog het volledige bedrag heeft betaald (en Tesla dus €2.000,- te veel heeft ontvangen), ook dan is de creditfactuur benodigd.
We gaan naar een just in time delivery systeem denk ik. Rijdend komen ze van de boot en dan wordt al rijdend de chauffeur gewisseld voor de nieuwe eigenaar. Vergt een beetje acrobatiek van beide zijden maar het voorkomt een ophoping van Teslas in het havengebied.chianti14 schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:46:
[...]
eerder gemeld boten slaan Zeebrugge over nu .. volgens tesla mwer
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Hoe bedoel je? Niet helemaal duidelijk zo hoe dit werkt.Nonode schreef op zondag 10 november 2019 @ 20:00:
[...]
We gaan naar een just in time delivery systeem denk ik. Rijdend komen ze van de boot en dan wordt al rijdend de chauffeur gewisseld voor de nieuwe eigenaar. Vergt een beetje acrobatiek van beide zijden maar het voorkomt een ophoping van Teslas in het havengebied.
Waarom niet via Tesla bestellen? Dan weet je zeker dat de kapjes dezelfde kleur hebben als de velg. En je hebt ze voor EUR 50,- thuis. Dat valt nog mee IMHO.Roesla schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:49:
Ik heb via Ali expresse moerdoppen en naafkappen besteld. De Aero doppen kun je er toch zo afhalen als wieldoppen, of zijn ze op een of andere manier gefixeerd?
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
was een grapjeNovadecasa schreef op zondag 10 november 2019 @ 20:02:
[...]
Hoe bedoel je? Niet helemaal duidelijk zo hoe dit werkt.
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Wordt gewoon een beetje saai zonder jou hier! En dan volgende week ook @carpebios moeten missen. *snif*Verwijderd schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:45:
[...]
Geen Arval maar Athlon hier.
Ik had alles geregeld om hem zelf op te halen, maar Athlon doet dat niet meer, ze leveren alleen nog maar af.
Ze hebben blijkbaar een aantal gevallen gehad waarbij de berijder om 9:30 een afspraak had en uiteindelijk pas om 15:00 uur het hek uit kon rijden door logistieke problemen. En om één lijn te trekken geen keuze meer.
Ik legde uit dat de ochtend alles geregeld was en dat zij pas middag/avond leveren.
Uiteindelijk aangegeven dat ik in de middag de kinderen moet halen, dus ze komen vooralsnog naar mijn werk, maar als ik naar huis ben, rijden ze maar achter mij aan naar huisadres.
Dus dat gaan ze doen...
Het lijkt mij in alle opzichten super onhandig, maar ik zei al: als ik hem 11-11 maar heb.
Morgen is de dag...
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Vond het al een stuk minder leuk idd ;-)carpebios schreef op zondag 10 november 2019 @ 20:30:
Ik ben hier na vorige week sowieso al wat minder
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Met wat foto's als afscheid
M3 - LR / Red / Black / 19" / Trekhaak - Besteld: 28/9 - VIN: 19/10 - SMS: 30/10 - Ophaal datum: 15/11
Hier nog 10, zou hem eigenlijk woensdag halen maar jammer genoeg verzet! Gelukkig hebben we hier allemaal heel veel geduldsnelis schreef op zondag 10 november 2019 @ 20:51:
nog 5 nachtjes slapen en dan ben ik hier ook weg
Hier ook nog 5 nachtjes slapen en dan ben ik hier weg. Zal nog wel proberen op een waardige manier afscheid te nemensnelis schreef op zondag 10 november 2019 @ 20:51:
nog 5 nachtjes slapen en dan ben ik hier ook weg

Verwijderd
Zal ik anders gewoon iedere dag een fotootje posten van de Model 3Miepz78 schreef op zondag 10 november 2019 @ 20:15:
[...]
Wordt gewoon een beetje saai zonder jou hier! En dan volgende week ook @carpebios moeten missen. *snif*
Dat is administratief wel een nieuw modeljaar, maar wijzigingen worden door Tesla door het jaar heen doorgevoerd op momenten dat dat goed uitkomt. Dus naar verwachting zijn late MY2019 exemplaren identiek aan vroege MY2020 M3's.Verwijderd schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:52:
[...]
En wat betekent model year 2020 is dat een nieuwer model? Want de verwachte levering is volgende week voor de mijne.
Zoef
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
‘Veel’ en ‘niet alles’ klinkt vaag. ‘Wordt heel spannend’.. Kan je dit wat meer onderbouwen ipv alleen onrust zaaien? Volgens mij zijn de meesten van ons voorzien van een leveringsafspraak voor dit jaar. Dus sit back and relax is mijn idee.metstijl schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:17:
Ook de Engelsen en de Noren verwachten veel Tesla's! Niet alles gaat naar Nederland. Wordt gewoon heel spannend of het allemaal gaat lukken. De Glovis Cosmos vaart niet heel snel afgelopen dagen, hoop niet op nieuwe problemen, misschien gewoon om afstand te houden tov de andere boten die naar Zeebrugge gaan, past namelijk niet in haven als er 2 tegelijk aankomen.
SR+ Wit, Zwart, Aero 3-10 besteld (LM), RN 17-10, VIN 19-11, 13-12 gekregen
Zeer waarschijnlijk puur administratief vanwege alle softwarematige verbeteringen die ze door het jaar heen hebben doorgevoerd.Tomas_ schreef op zondag 10 november 2019 @ 22:16:
Ik las dat het 2020 model sr+ 10 mile meer range heeft.
Wel zag ik in de bevestiging van Athlon het volgende:
“U ontvangt rechtstreeks bericht van de leverancier over de aflevering.”
Ik ben benieuwd hoe dit in de praktijk gaat gezien ik alleen een secondary account heb. Ik zag eerder vandaag ook dat iemand anders de auto “‘moet” laten bezorgen door Athlon.
M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)
Ik heb dit ook (Alphabet). Tesla eens gebeld en die zeiden: Alphabet neemt contact met je op zodra levering gepland staat. Alphabet vervolgens gesproken en die zeiden: wij horen niets vanuit Tesla en het contact gaat allemaal rechtstreeks naar de berijder. Mooi kastje/muur verhaal dus, maar ik wacht lekker af.KermitNL schreef op zondag 10 november 2019 @ 22:47:
Ik zie meerdere mensen die via LM een Tesla besteld hebben over hun secondary account. Zelf lease ik bij Athlon via mijn werkgever. Ik heb dus ook een secondary account waar verder niks van mijn RN of bestelling terug te zien is. Via de Tesla support chat heb ik wel mijn RN kunnen achterhalen welke niet direct aan mijn account gekoppeld staat. Om de zoveel dagen vraag ik via de chat of er al een VIN is gekoppeld aan mijn RN. Tot nu toe nog niks helaas.
Ik ben benieuwd hoe dit in de praktijk gaat gezien ik alleen een secondary account heb. Ik zag eerder vandaag ook dat iemand anders de auto “‘moet” laten bezorgen door Athlon.
Over welke Tesla chat heb je het overigens waar je naar je VIN hebt gevraagd? Ik wil dat morgen ook wel eens proberen namelijk.
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Verwijderd
Hier nog 3! Echt aan het aftellen om die geweldige aflever ervaring mee te maken.😉easy-cloud schreef op zondag 10 november 2019 @ 20:56:
[...]
Hier nog 10, zou hem eigenlijk woensdag halen maar jammer genoeg verzet! Gelukkig hebben we hier allemaal heel veel geduld
Je moet inloggen met je account op Tesla.com. In het menu klik je op Support. Wanneer je dit doet binnen kantoortijden zie je vanzelf een popup in beeld om de chat te starten. Als je om deze tijd kijkt zal je dat niet zien.Markboss schreef op zondag 10 november 2019 @ 22:54:
[...]
Ik heb dit ook (Alphabet). Tesla eens gebeld en die zeiden: Alphabet neemt contact met je op zodra levering gepland staat. Alphabet vervolgens gesproken en die zeiden: wij horen niets vanuit Tesla en het contact gaat allemaal rechtstreeks naar de berijder. Mooi kastje/muur verhaal dus, maar ik wacht lekker af.
Over welke Tesla chat heb je het overigens waar je naar je VIN hebt gevraagd? Ik wil dat morgen ook wel eens proberen namelijk.
Je krijgt eerst een bot. Zodra je een vraagt stelt krijg je een echte medewerker in de chat.
M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)
Verwijderd
Zoal eerder gesteld, hebben leasemaatschappijen op straffe van boetes afspraken met Tesla gemaakt. Niet leveren kost Tesla geld. Het is tesla er alles aan gelegen te leveren en ik denk dat ze het ook gewoon gaan doen!RvdL75 schreef op zondag 10 november 2019 @ 22:20:
[...]
‘Veel’ en ‘niet alles’ klinkt vaag. ‘Wordt heel spannend’.. Kan je dit wat meer onderbouwen ipv alleen onrust zaaien? Volgens mij zijn de meesten van ons voorzien van een leveringsafspraak voor dit jaar. Dus sit back and relax is mijn idee.
Het feit dat de lever tijd in de us van 2 weken naar 6 weken is gegaan, zegt mij genoeg. USA moet even wachten om Europa en met name Nederland van Tesla’s te voorzien.
Als je e-mail adres en telefoonnummer goed staan, komt het goed 👍KermitNL schreef op zondag 10 november 2019 @ 22:47:
Ik zie meerdere mensen die via LM een Tesla besteld hebben over hun secondary account. Zelf lease ik bij Athlon via mijn werkgever. Ik heb dus ook een secondary account waar verder niks van mijn RN of bestelling terug te zien is. Via de Tesla support chat heb ik wel mijn RN kunnen achterhalen welke niet direct aan mijn account gekoppeld staat. Om de zoveel dagen vraag ik via de chat of er al een VIN is gekoppeld aan mijn RN. Tot nu toe nog niks helaas.
En ja, Athlon levert hem af. Geen optie meer om hem zelf te halen, wegens problemen met eerdere afleveringen.
Ik snap ze wel.
Verwijderd
Niet ophalen dusVerwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 05:43:
BlaKhawk succes met ophalen! Benieuwd naar jou ervaring!
Volgens mij heeft niemand hier een betrouwbare bron voor. Tesla zal wel snappen dat een groot deel van de NL bestellingen die te laat wordt geleverd, geannuleerd zal worden in tegenstelling tot de meeste andere markten.Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 05:35:
Zoal eerder gesteld, hebben leasemaatschappijen op straffe van boetes afspraken met Tesla gemaakt. Niet leveren kost Tesla geld. Het is tesla er alles aan gelegen te leveren en ik denk dat ze het ook gewoon gaan doen!
Zoef
Verwijderd
En een leasemaatschappij met een getekend contract zal dat allemaal prima vinden?Zpottr schreef op maandag 11 november 2019 @ 06:58:
[...]
Volgens mij heeft niemand hier een betrouwbare bron voor. Tesla zal wel snappen dat een groot deel van de NL bestellingen die te laat wordt geleverd, geannuleerd zal worden in tegenstelling tot de meeste andere markten.
Wellicht niet. Maar Tesla zou wel gek zijn dat hun probleem te maken, ze verkopen alles wat ze produceren atm.Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 06:59:
[...]
En een leasemaatschappij met een getekend contract zal dat allemaal prima vinden?
[ Voor 20% gewijzigd door Zpottr op 11-11-2019 08:07 ]
Zoef
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Zeker gaat wel komen deze week! En een sms bom:)DennusB schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:17:
En weer een nieuwe week vol spanning. Hopen dat ze snel een VIN bommetje gaan droppen deze week!
Laat die VINs maar komen...DennusB schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:17:
En weer een nieuwe week vol spanning. Hopen dat ze snel een VIN bommetje gaan droppen deze week!
M3 LR Black/Black/Aero/Trekhaak - Bestelling 1-10 PonLease, RN 19-10, VIN 20-11, Leverdatum: 10-12-2019
RDW vervaldatum en historie nog niet ingevuld op site rdw
Of hoeft dat niet?
Verwijderd
Gebeurt bij levering.. dus vandaag staat dat ingevuld:)Conifeer schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:21:
Vanmiddag halen
RDW vervaldatum en historie nog niet ingevuld op site rdw
Of hoeft dat niet?
TopVerwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:29:
[...]
Gebeurt bij levering.. dus vandaag staat dat ingevuld:)
Ter info
AWD blauw, wit interieur 18 inch
14-7 besteld bij LM
29-7 bevestiging Tesla en RN
5-8 restrictie verwijderd van 1-10
19-10 vin
11-11 ophalen
Verwijderd
Welke specificatie heb je besteld? Je hebt dan langer gewacht als gemiddeld....Conifeer schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:33:
[...]
Ter info
14-7 besteld bij LM
19-10 vin
11-11 ophalen
Heeeeeeeeeeel langVerwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:36:
[...]
Welke specificatie heb je besteld? Je hebt dan langer gewacht als gemiddeld....
LR blauw, wit interieur, 18”, trekhaak
Verwijderd
Heb dezelfde config, 14-9 besteld zonder restrictie, alleen nog geen VINConifeer schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:33:
[...]
Ter info
14-7 besteld bij LM
19-10 vin
11-11 ophalen
Precies dit.Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 06:59:
[...]
En een leasemaatschappij met een getekend contract zal dat allemaal prima vinden?
Zou een reden kunnen zijn om zolang mogelijk te wachten met de overdracht naar een LM. In ieder geval tot je een leverdatum weet.
[ Voor 7% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 11-11-2019 09:00 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Denk dat alleen Tesla en jouw LM dat weten, er is naar mijn weten vanaf de front end geen inzage op deze koppeling.DennusB schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:01:
Misschien is deze vraag al 100x gesteld, maar kan het niet vinden. Ik heb mijn RN nummer (zelf besteld) doorgegeven aan de leasemij, is er manier dat ik kan zien dat de order van de leasemij succesvol is gekoppeld aan mijn RN in m'n account? Of zie je dat niet?
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Beste je LM vragen of zij de bevestiging van Tesla kunnen doorsturen. Ik heb hetzelfde gedaan en kreeg de mail doorgestuurd van Tesla aan LM (ALD)DennusB schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:01:
Misschien is deze vraag al 100x gesteld, maar kan het niet vinden. Ik heb mijn RN nummer (zelf besteld) doorgegeven aan de leasemij, is er manier dat ik kan zien dat de order van de leasemij succesvol is gekoppeld aan mijn RN in m'n account? Of zie je dat niet?
Echter heeft Tesla een nieuw RN gekoppeld aan de bestelling (aangezien LM de eigenaar wordt ipv ik en om administratieve redenen moeten ze dan blijkbaar een ander RN koppelen aan de bestelling). Nu heb ik dus een nieuw RN gekregen van LM, echter is mijn oude nog zichtbaar in mijn account.
Ik ben dus zelf in afwachting tot het nieuwe RN zichtbaar wordt in mijn account zodat ik weer kan F5'en voor een VIN. Iemand een idee hoelang dit kan duren nadat LM bestelling heeft geplaatst (5/11)? Aangezien ik kan zien dat Tesla direct de bestelling heeft geaccepteerd en een RN heeft doorgegeven hoop ik ook dat ze deze snel koppelen aan mijn account.
Verwijderd
Iemand anders dit...?
50%Sunri5e schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:18:
Op de eindfactuur staat de geplande leverdatum op 24 november. In hoeverre kan ik er vanuit gaan dat het ook uiteindelijk die dag plaats gaat vinden? Of wordt er over het algemeen nog veel gewijzigd?
Komt door je avatarVerwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:09:
Mijn hele Tesla is verdwenen uit mijn Tesla account. RN nummer ook weg. Heb hem al ander halve maand geleden besteld. Ik zie nu alleen een Model S en X staan die ik kan kopen (Heb zelf een Model 3 P besteld)
Iemand anders dit...?
Ik dacht laatst dat het zelfde gebeurde, de app logt ook ineens uit. Het is nu weer terug met zelfde RN. Log even in in incognitoVerwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:09:
Mijn hele Tesla is verdwenen uit mijn Tesla account. RN nummer ook weg. Heb hem al ander halve maand geleden besteld. Ik zie nu alleen een Model S en X staan die ik kan kopen (Heb zelf een Model 3 P besteld)
Iemand anders dit...?
Ik heb vorige week de mail gekregen levering tussen 11 en 18-11 maar zie nog geen eindfactuur ( wil zo graag betalen :-) ) en nog geen sms met leverdatum en tijdstip ontvangen.
Wel een VIN uit de broncode kunnen halen
Beetje lastig met plannen zo zelfs al heb ik mijn agenda redelijk leeg..
Bellen met Tesla is geen doen, na 20 minuten in de wacht mag ik een bericht inspreken....
[ Voor 7% gewijzigd door jjonkie op 11-11-2019 09:43 ]
Verwijderd
Kijk ik net in mijn account en staat mijn Tesla erin!
Dus ik zit een beetje in de app te klikken, en opeens:
"Het voertuig is ontkoppeld van uw Tesla account"
Ik kan jullie vertellen, de laatste uren duren het langst! Ik werd vanochtend opeens om 5 uur wakker...
De oorspronkelijke afspraak stond om 9:30 vanochtend, maar Athlon haalt hem vanmiddag op en levert hem bij mij.
Grappig om te zien, ik zag 35% accu erin staan. Maar nu zie ik dus niets meer
Ik wilde hier een beetje teasen met een screenshot, maar dat gaat hem niet worden...
tesla geeft nog steeds aan dat we een auto kunnen bestellen voor 2019 leveringvontrapp schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:38:
Hopelijk niet weer een vinloze week. We kruipen wel zo steeds meer richting december.....
Verwijderd
And it's back!Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:39:
Arrrghhhh
Kijk ik net in mijn account en staat mijn Tesla erin!
Dus ik zit een beetje in de app te klikken, en opeens:
"Het voertuig is ontkoppeld van uw Tesla account"
Ik kan jullie vertellen, de laatste uren duren het langst! Ik werd vanochtend opeens om 5 uur wakker...
De oorspronkelijke afspraak stond om 9:30 vanochtend, maar Athlon haalt hem vanmiddag op en levert hem bij mij.
Grappig om te zien, ik zag 35% accu erin staan. Maar nu zie ik dus niets meer![]()
Ik wilde hier een beetje teasen met een screenshot, maar dat gaat hem niet worden...

Er zullen toch echt nog wat boten bij moeten denk ik. Laatst bekende boot voor EU is nu aan het laden bij Pier 80. (Sirius) -- Tenzij alle VIN's die er nu zijn van de JA afkomen, wat natuurlijk gewoon kan.marco208 schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:39:
[...]
tesla geeft nog steeds aan dat we een auto kunnen bestellen voor 2019 levering
Iedereen die nu en vorige week zijn auto heeft opgehaald zijn allemaal van de Grand Pioneer en die was al op 2 november in Zeebrugge.
Dat zou kunnen inhouden dat de VINS van alle auto's van de Cosmos, Neptune en Sirius nog moeten komen.... (wishful thinking dit)
Genoeg activiteit dus
[ Voor 31% gewijzigd door pirke op 11-11-2019 09:48 ]
Oeh nice! Wist niet dat Tesla ook aan lootboxes deed
de lootbox staat er nu al in hoor. is de referral code volgens mij.Markovichi schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:50:
[...]
Oeh nice! Wist niet dat Tesla ook aan lootboxes deed
Yes, klopt.Nonode schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:51:
[...]
de lootbox staat er nu al in hoor. is de referral code volgens mij.
Via https://twitter.com/Milhooz kun je mooi de schepen op een kaart zien. Ik ben met je eens dat er lekker veel activiteit is. Ik ga er zelf vanuit dat sowieso de neptune en de sirius nog geen VINs hebben uitgegeven. Zou nog ongeveer 9500-11000 auto's op staan, waarvan ik verwacht dat minstens 75% voor NL is. Allemaal zonder bron natuurlijk dit...pirke schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:46:
Glovis Cosmos zal vandaag Panama bereiken. Over 3 dagen komt de Grand Neptune daar ook aan. Een dag later zal Jasper Arrow in Zeebrugge aankomen.
Genoeg activiteit dus

Ik kreeg mijn SMS op 30 oktober en kon mijn auto op 8 november ophalen.Malt007 schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:52:
Hoe lang van te voren krijg je een sms met exacte levermoment? In de mail stond tussen de 11e en 18e maar verder nog niks gehoord. Ook nog geen definitieve factuur in mijn account.
Een van de meest nuttige posts van de afgelopen dagen ;-)marco2152 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 15:14:
Even wat statistiekjes op basis van de sheet (zie openingspost).
Bij bestellingen zonder restrictie, het aantal dagen na je bestelling dat je gemiddeld moet wachten op een:
- RN: 5,7 dagen
- VIN: 40,0 dagen
- SMS: 45,4 dagen
- je auto: 64,5 dagen
Alleen Netflix ontvangst zal niet geweldig zijn op zee...
Schijnt niet alleen maar zon op zee.pirke schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:57:
Ik weet niks van boten besturen, maar het lijkt me best relaxed: autootjes inladen, weekje in de zon liggen, sluisjes bij panama bekijken, twee weekjes in de zon liggen, autootjes uitladen, etc

[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 11-11-2019 10:00 ]
ZekersTomas_ schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:57:
[...]
Een van de meest nuttige posts van de afgelopen dagen ;-)
RN = 14
(Nog geen) VIN = 90 dagen
Model 3
En nu nog de standaard deviatie, ucl/lcl en nog belangrijker voice of the customerTomas_ schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:57:
[...]
LR AWD/Midnight Silver Metallic/18" Aero/zwart/trekhaak
lolpirke schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:57:
Ik weet niks van boten besturen, maar het lijkt me best relaxed: autootjes inladen, weekje in de zon liggen, sluisjes bij panama bekijken, twee weekjes in de zon liggen, autootjes uitladen, etc
Frisjes in die auto! Misschien de verwarming vast aanzetten voor je chauffeur ;-)
Sterkte met wachten!
komt met een pop-up. Tevens als je naar een ander deel van de website gaat krijg je een pop-up dat de VIN weer verdwenen is .... kleine hartverzakking...fRiEtJeSaTe schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:03:
Geeft die VIN Finder vanzelf een melding na F5-en, of moet ik hem aanklikken?
[ Voor 3% gewijzigd door Nonode op 11-11-2019 10:21 ]
Verwijderd
Hier het zelfde! Ook vin op 1/11?jjonkie schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:33:
Hoe kort voor levering krijg je de eindfactuur ?
Ik heb vorige week de mail gekregen levering tussen 11 en 18-11 maar zie nog geen eindfactuur ( wil zo graag betalen :-) ) en nog geen sms met leverdatum en tijdstip ontvangen.
Wel een VIN uit de broncode kunnen halen![]()
Beetje lastig met plannen zo zelfs al heb ik mijn agenda redelijk leeg..
Bellen met Tesla is geen doen, na 20 minuten in de wacht mag ik een bericht inspreken....
Geeft 'ie vanzelf aan!fRiEtJeSaTe schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:03:
Geeft die VIN Finder vanzelf een melding na F5-en, of moet ik hem aanklikken?
Bij de RDW zijn er wel weer een hoop kentekens uitgegeven G-101-RF en zijn models 3 waarvan een flink aantal SR+ zijn
[ Voor 29% gewijzigd door jjonkie op 11-11-2019 10:11 ]
misschien het lijstje compleet maken met diegene die het langst wacht en het kortst.ElonDusk schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:01:
[...]
Zekers
RN = 14
Verwijderd
Denk 1 tot 2 weken.Malt007 schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:52:
Hoe lang van te voren krijg je een sms met exacte levermoment? In de mail stond tussen de 11e en 18e maar verder nog niks gehoord. Ook nog geen definitieve factuur in mijn account.
Ik ook SMS 30-10, vandaag levering.cronixx schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:53:
Ik kreeg mijn SMS op 30 oktober en kon mijn auto op 8 november ophalen.
Ja alleen zegt het niets... Aangezien ze niet op bestelling produceren...Tomas_ schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:57:
[...]
Mijn geval:
- RN: 10 dagen
- VIN: 19 dagen
- SMS: 30 dagen
- je auto: 42 dagen
Ik blijf er maar even vanaf... Vanochtend toen ik aan het klikken was in de app, was de auto opeens ontkoppeldMiepz78 schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:04:
[...]
Frisjes in die auto! Misschien de verwarming vast aanzetten voor je chauffeur ;-)
Sterkte met wachten!
Klopt, het werkt alleen in de pagina "beheren"Nonode schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:05:
[...]
komt met een pop-up. Tevens als je naar een ander deel van de website gaat ook met dat de VIN weer verdwenen is.... kleine hartverzakking...
Same here. Ook verwachte leverdatum 11-11 / 18-11 maar buiten een VIN nog niks vernomen van Tesla mbt levering.Malt007 schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:52:
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Bij mij in de configurator gewoon nog Grey hoorTeslalrp schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:10:
Zie dat als je de P nu bestelt er geen "Grey" velgen meer bij zitten, maar aluminium
013 799 88 14 optie 1>1 kan ook, maar zou goed kunnen dat dat naar dezelfde centrale gaat (weet ik niet)Mesque schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:23:
Ik probeer Tesla te bellen om te vragen of alles binnen is vanuit de LM maar kom niet door de wacht heen. Is het Amsterdamse nummer en optie 1,1 de enige manier om ze te bereiken? Ik meen eerder ook met een Tilburgs nummer te hebben gebeld.
Zoals alle werkgevers vinden ook rederijen het prima als hun personeel gedurende 2 weken 'lekker in de zon ligt'. Het is gewoon hard werken hoor, aan boord van zo'n schip. Besturing is wel praktisch volledig geautomatiseerd, maar de brug moet altijd bemand zijn. Daarnaast is er wel een tweetal ploegies bezig om het ding varend te houden, ook scheepssystemen vergen continu onderhoud. Bij gebrek aan vrouwen aan boord (over het algemeen) moet je je 's avonds wel entertainen, genoeg spelletjes en een bar aan boordpirke schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:57:
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Verwijderd
Ik heb Tesla Duiven (bij Arnhem) gebeld. Alleen konden ze mij niet heel veel vertellen uiteraardMesque schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:23:
Ik probeer Tesla te bellen om te vragen of alles binnen is vanuit de LM maar kom niet door de wacht heen. Is het Amsterdamse nummer en optie 1,1 de enige manier om ze te bereiken? Ik meen eerder ook met een Tilburgs nummer te hebben gebeld.

Nu is de schatting dat de SMS voor eind november wel binnen moet zijn met de boodschap "Gewoon even geduld hebben"
Vin 1 november ontvangen.
[ Voor 9% gewijzigd door floppyhoesje op 11-11-2019 10:32 ]
Verwijderd
Haha lekker duidelijk.. bijzonder als je belt krijg je elke week een ander antwoord.floppyhoesje schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:29:
Zojuist iemand aan de telefoon gehad om na te vragen over de verwachte leverdatum, afgelopen werd 14/11 gecommuniceerd en zou ik afgelopen week ook een sms ontvangen.
Nu is de schatting dat de sms voor eind november wel binnen moet zijn![]()
Heb je al een kenteken?
Ja, die heb ik vorige week ook telefonisch doorgekregen.Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:31:
[...]
Haha lekker duidelijk.. bijzonder als je belt krijg je elke week een ander antwoord.
Heb je al een kenteken?
Hopelijk hangen ze hem nog even aan de lader voor je hem ophaalt...
Verwijderd
BREAKING NEWS:fRiEtJeSaTe schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:59:
[...]
Schijnt niet alleen maar zon op zee.![]()
[Afbeelding]

Geintje...
Verwijderd
Ik denk het niet, chauffeur zal wel langs de SC rijden.Dizzy1 schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:35:
[...]
Hopelijk hangen ze hem nog even aan de lader voor je hem ophaalt...
Misschien als wij met elkaar minder bellen, dat ze meer tijd hebben om het e.e.a. te gaan inplannen.floppyhoesje schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:29:
Zojuist iemand aan de telefoon gehad om na te vragen over de verwachte leverdatum, afgelopen werd 14/11 gecommuniceerd en zou ik afgelopen week ook een SMS ontvangen.
Nu is de schatting dat de SMS voor eind november wel binnen moet zijn met de boodschap "Gewoon even geduld hebben"
Ben benieuwd of de uitlevering sneller gaat nu ze een beetje aan het opschalen zijn.
RN = 14ElonDusk schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:01:
[...]
Zekers
RN = 14
VIN = 97
Ophalen = 120 dagen
haha.. nou ja de kans is groot dat ik de VINloze dagen wel inhaal. En met een beetje pech ook het ophalen
Model 3
Nog 7 dagen dan een VINElonDusk schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:51:
[...]
haha.. nou ja de kans is groot dat ik de VINloze dagen wel inhaal. En met een beetje pech ook het ophalen
Dankje, zelfde centrale helaas maar kwam er nu wel doorheen. Voorzover Tesla weet is alles in order en kan ik hem volgende week gewoon op komen halen. Kenteken is nog niet bekend, dat vond de meneer aan de telefoon zelf ook vreemd maar zou volgens hem binnen 1-2 dagen per sms bij binnen moeten komen.Markboss schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:25:
[...]
013 799 88 14 optie 1>1 kan ook, maar zou goed kunnen dat dat naar dezelfde centrale gaat (weet ik niet)
Als dat gebeurt. Dan ben ik nog steeds blij.

Model 3
Zou ik ervan uit kunnen gaan dat dat niet meer gehaald wordt?
Verwijderd
Zakelijk (geen LM)
Besteldatum 3-10
RN 3-10
VIN 7-11
eindfactuur 7-11
Leverdatum 21-11
Ga er maar vanuit dat dat niet gehaald wordtTammestein schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:02:
Mijn verwachte leverdatum is volgens Alphabet 15 november, is aanstaande vrijdag. Heb nog geen VIN, SMS, oid
Zou ik ervan uit kunnen gaan dat dat niet meer gehaald wordt?
Ik denk dat (bijna) iedereen in de molen deze of volgende week wel een VIN moet krijgen, anders gaat december leveringen toch nooit lukken als ze voor LR/P op de website nog steeds zeggen dat 2019 mogelijk is? Wishful thinkingElonDusk schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:54:
[...]
Als dat gebeurt. Dan ben ik nog steeds blij.
SR+ Zwart/Trekhaak
Besteld: 31 Juli
RN Mail: 23 Aug
VIN: 19 Okt
SMS: 30 Okt met leverings datum 15 Nov
Leverdatum: 15 Nov
Kortom: dikke kans dat ik ineens out of the blue een bericht krijg dat ik volgende week kan ophalen... Maar wanneer dat is. Tsja... tot die tijd blijf ik vrolijk gedeelde smart volgen hier...
Dit topic is gesloten.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.