Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

Net VIN in source :)
LR AWD Pearl White Zwart 19" Trekhaak
13-9 besteld

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wanneer komt de eerstevolgende boot nu aan bij Panama? Ivm VIN bom

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrannySmith92
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06 14:56
DennusB schreef op zondag 10 november 2019 @ 10:03:
Wanneer komt de eerstevolgende boot nu aan bij Panama? Ivm VIN bom
GC vandaag

Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scharnout schreef op zondag 10 november 2019 @ 10:01:
13-9 besteld
Zat er een restrictie op?!

Toch vaag, exact dezelfde config, 1-10 besteld, morgen aflevering...

Je hoort mij niet klagen, maar er is geen touw aan vast te knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-09 11:34
Scharnout schreef op zondag 10 november 2019 @ 10:01:
13-9 besteld
Als in vandaag VIN gekregen of vandaag pas gecheckt sinds vrijdag?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Scharnout

Scharnout

Meuk

Boterham71 schreef op zondag 10 november 2019 @ 10:11:
[...]

Als in vandaag VIN gekregen of vandaag pas gecheckt sinds vrijdag?
Gisterenmiddag/avond nog niet, nu net na wakker worden wel

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout

Scharnout

Meuk

Verwijderd schreef op zondag 10 november 2019 @ 10:06:
[...]

Zat er een restrictie op?!

Toch vaag, exact dezelfde config, 1-10 besteld, morgen aflevering...

Je hoort mij niet klagen, maar er is geen touw aan vast te knopen.
Restrictie is er bij mij 4-10 afgehaald. Wagenpark beheerder dacht dat ze gewoon elke dag werden uitgeleverd. Dus even uitleg over dit topic gegeven en laten zien. Daarna restrictie eraf laten halen

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjejenki
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 09-04-2021
Hier besteld 28-09. Nog geen vin helaas. We wachten (on)geduldig af.
SR +
Zwart / zwart
Trekhaak

SR + black black aero trekhaak vin 18-11 kenteken 26-11 GxxxSK. Aflevering 18-12

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Scharnout

Scharnout

Meuk

Gewoon even een algemene opmerking hoor. Ik snap dat iedereen zenuwachtig is en heel graag in zijn nieuwe electrische kart wil rijden, maar elke keer als iemand een Vin heeft reageren met dat je het nog niet hebt, voegt niet zo heel veel toe aan het topic he. Kijk, als je nu een goede methode hebt gevonden hoe je wel een VIN kan krijgen of waar je meer info kan krijgen, prima. Maar geen VIN gekregen is geen informatie. En al die opmerkingen dat je het nog niet hebt en dat het stom is en oneerlijk (en dat is het ook!) maken het topic niet zo leesbaar.

Mijn 2 centen. Doe ermee wat je wilt :)

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:42
Eens. Kan iemand die tabel ook fixen in de Excel? Lijkt ingesteld te staan op een bepaald formaat waardoor de nieuwe toevoegingen er niet meer in passen en meesorteren. Ik ben bang dat ik de werking verknal als ik het doe.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10-2021
airliner schreef op zondag 10 november 2019 @ 08:58:
[...]

Zowel voor Netflix als Spotify moet je een abonnement hebben
Is dat zo? In mijn Model S kon ik gewoon Spotify via het Tesla Spotify account gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelteV
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 12:43
art1fex schreef op zondag 10 november 2019 @ 10:58:
[...]

Is dat zo? In mijn Model S kon ik gewoon Spotify via het Tesla Spotify account gebruiken.
Volgens mij is dat het verschil tussen premium en standard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Teslalrp schreef op zondag 10 november 2019 @ 09:15:
Gaat het de supercharger via het tesla account of kun je hier ook met new Motion afrekenen?
Volgens mij alleen via creditcard.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Majo03
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21-07 17:11
Ik zie in MarineTraffic dat de GC gepland staat voor morgen 11/11

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrannySmith92
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06 14:56
Majo03 schreef op zondag 10 november 2019 @ 11:28:
[...]

Oke gister ochtend stond die nog op 10 nov dus zal wel beetje vertraging hebben dan :)

Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-03-2022
JelteV schreef op zondag 10 november 2019 @ 11:09:
[...]

Volgens mij is dat het verschil tussen premium en standard.
Dat vroeg ik me dus ook af of er verschil is voor Spotify.. Netflix kan ik me voorstellen dat je een abonnement nodig hebt maar was nieuwsgierig of je voor Spotify dan ook een Premium account nodig hebt via Spotify of dat dit meteen werkt voor de Sr+ nu met een update naar v10 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Majo03 schreef op zondag 10 november 2019 @ 11:28:
[...]

Gepland voor 11/11 waar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen sms voor 1/11 vin?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-09 16:54
Vrijdag m'n Tesla opgehaald en uiteraard helemaal blij mee. Nu nog uitzoeken hoe ik hem kan updaten naar Versie 10. En zsm een laadpaal aanvragen hier in de straat. Er zijn er nu 4 , en die zijn altijd bezet. dankjulliewel voor dit topic. Dat was een hele hoop voorpret

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdb6002
  • Laatst online: 14-06-2023
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2019 @ 11:38:
Hier niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
Misschien al veel gestelde vraag, maar hoe kan ik VIN zien.
Besteld 4-11, RN 5-11
Config P, Midnight silver, zwart

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Teslalrp schreef op zondag 10 november 2019 @ 11:54:
Misschien al veel gestelde vraag, maar hoe kan ik VIN zien.
Besteld 4-11, RN 5-11
Config P, Midnight silver, zwart
Dit forum heeft een zoekknop. Gebruik het dan ook alvorens je post. Elke pagina bevat zo'n beetje deze vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
Oké thanks, net nieuw hier😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majo03
Ingang Panamakanaal

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhier
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 21:17
Hier ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
Ik check al een tijdje met een VIN-finder of ik een VIN heb, helaas nog niets gezien.

Vraagje:
Ik heb een secundair account vanwege bestelling via LM. Op dit account zie ik alleen mijn naam en e-mail en login naam staan, verder niets. Ook in de broncode geen RN-nummer oid. Met LM en Tesla (ik heb al een RN) gegevens al eens doorlopen, alles staat goed in hun systemen.

Zijn hier op het forum forumleden die eenzelfde minimale inrichting van het Tesla-account hebben en toch via de VIN-Finder een VIN in de broncode hebben zien verschijnen?

Zo ja, dat weet ik of het zinvol is te blijven F5’en.....

Thanx voor response...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinhier
Majo03 schreef op zondag 10 november 2019 @ 12:10:
Ik check al een tijdje met een VIN-finder of ik een VIN heb, helaas nog niets gezien.

Vraagje:
Ik heb een secundair account vanwege bestelling via LM. Op dit account zie ik alleen mijn naam en e-mail en login naam staan, verder niets. Ook in de broncode geen RN-nummer oid. Met LM en Tesla (ik heb al een RN) gegevens al eens doorlopen, alles staat goed in hun systemen.

Zij hier op het forum forumleden die eenzelfde minimale inrichting van het Tesla-account hebben en toch via de VIN-Finder een VIN in de broncode hebben zien verschijnen?

Thanx voor response...
Bij mij is dit hetzelfde. Uiteindelijk gewoon een VIN in de source. Gewoon nog even geduld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode

Vraagje:

Zijn hier op het forum forumleden die eenzelfde minimale inrichting van het Tesla-account hebben en toch via de VIN-Finder een VIN in de broncode hebben zien verschijnen?

Thanx voor response...
Hier ook een minimaal account via Alphabet maar ik zie nog steeds RN en VIN.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majo03
reinhier schreef op zondag 10 november 2019 @ 12:11:
[...]

Bij mij is dit hetzelfde. Uiteindelijk gewoon een VIN in de source. Gewoon nog even geduld...
Thanx voor je reactie.

Ik ben bij bestelling uitgegaan van levering eind december, alles eerder is mooi meegenomen.
Merk toch wel dat dit forum meeslepend is om te blijven kijken of het eerder wordt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bejvb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik mag hem komende woensdag 13/11 ophalen maar LM heeft nog geen factuur. Is dat gebruikelijk:)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marco2152
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-11-2024
EvaluationCopy schreef op zondag 10 november 2019 @ 10:53:
Eens. Kan iemand die tabel ook fixen in de Excel? Lijkt ingesteld te staan op een bepaald formaat waardoor de nieuwe toevoegingen er niet meer in passen en meesorteren. Ik ben bang dat ik de werking verknal als ik het doe.
done

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022

Vraagje:

Thanx voor response...
Hier zelfde situatie (operational
Lease dan) en heb begrepen dat je op deze manier nooit een vin gaat vinden. De LM heeft het hoofdaccount en ziet alles wel. Maar die zullen niet met vin finders in de weer zijn gok ik. Kortom: pas op het moment dat je de auto gaat ophalen komt ie in jouw account. Of het ook anders kan probeer ik komende week uit te vinden bij mijn inmiddels wekelijkse belronde. Want: hoe gaan we dan ooit horen dat we ‘m ergens mogen ophalen. Als ook alleen de LM dat krijgt, hoe dan verder? Vragen vragen en weinig antwoorden.

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
[...]

Heb je operational lease? En blijvend de standaard plaatjes van de S en X en Powerwall? Of is bij jou je RN dus gekoppeld aan je account?

Ik heb dus nml juist begrepen dat dit in eerst beschreven situatie geen vin zal opleveren.. *houdt alvast vinger aan de f5 knop*

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhier
Majo03 schreef op zondag 10 november 2019 @ 12:17:
[...]

Thanx voor je reactie.

Ik ben bij bestelling uitgegaan van levering eind december, alles eerder is mooi meegenomen.
Merk toch wel dat dit forum meeslepend is om te blijven kijken of het eerder wordt O-)
Klopt. Ik volg het hier en op m'n Tesla account iets minder nadat ik m'n vin in de source heb gekregen. 8)7 ik snap dat het meeslepend is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhier
Miepz78 schreef op zondag 10 november 2019 @ 12:36:
[...]

Heb je operational lease? En blijvend de standaard plaatjes van de S en X en Powerwall? Of is bij jou je RN dus gekoppeld aan je account?

Ik heb dus nml juist begrepen dat dit in eerst beschreven situatie geen vin zal opleveren.. *houdt alvast vinger aan de f5 knop*
Wel een RN en ook een afbeelding van mijn config. Maar verder kan ik helemaal niets met m'n account. Ik heb bijvoorbeeld op een gegeven moment maar gecheckt of ze m'n juiste nummer hebben ivm de sms.

Edit: ja, operational lease...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco2152
Mariekeb schreef op zondag 10 november 2019 @ 11:47:
Vrijdag m'n Tesla opgehaald en uiteraard helemaal blij mee. Nu nog uitzoeken hoe ik hem kan updaten naar Versie 10. En zsm een laadpaal aanvragen hier in de straat. Er zijn er nu 4 , en die zijn altijd bezet. dankjulliewel voor dit topic. Dat was een hele hoop voorpret
Wanneer had je besteld, je RN, je SMS, enzovoorts? Dan kunnen anderen er weer van leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinhier
Miepz78 schreef op zondag 10 november 2019 @ 12:36:
[...]

Hmm, ik heb het niet goed gelezen. Blijkbaar zijn er meerdere soorten 'beperkte' accounts.
Ik had dus wel een RN. Maar kan verder niets.

Vraagje:

Thanx voor response...
Ben bang dat jou situatie dus wel iets anders is als die van mij.
Anyway, met al die schepen die onderweg zijn komt het vast goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majo03
reinhier schreef op zondag 10 november 2019 @ 12:52:
[...]

Hmm, ik heb het niet goed gelezen. Blijkbaar zijn er meerdere soorten 'beperkte' accounts.
Ik had dus wel een RN. Maar kan verder niets.

[...]

Ben bang dat jou situatie dus wel iets anders is als die van mij.
Anyway, met al die schepen die onderweg zijn komt het vast goed!
Heb ik alle vertrouwen in, Tesla heeft m’n mobiele nummer goed in het systeem staan.

Dan is de verassing nog groter als ik binnenkort een SMS-je ontvang.
7(8)7 _/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco2152
airliner schreef op zondag 10 november 2019 @ 08:19:
Ik heb mijn SR+ vrijdag opgehaald. Ik was ruim een uur te vroeg, maar daar hebben ze niks over gezegd. Handtekening zetten en ik kon meteen wegrijden.
Ik ben er toen meteen mee naar Frankrijk gereden, in de buurt van de Val-de-Meuse supercharger. Perfect ervaring tot nog toe, wat een waanzinnige auto! Had wel de software nog even geüpdate naar V10. Dus tijdens het 4x superchargen lekker kunnen Netflixen en tijdens het rijden Spotify.
Ik ben denk ik 2 uur langer onderweg geweest dan normaal, maar ik vertrok bij koopman natuurlijk ook met maar 130km in de accu. Valt dus erg mee.
Auto pilot werkt echt fantastisch, alleen jammer dat er geen lane change bij zit, de mensen met FSD hebben daar toch wel bijzonder veel gemak mee.
wanneer had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostvdB1974
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09 08:19
Heb een secundair account van LM (operational lease). Alleen mailadres zichtbaar. 2 weken ma bestelling RN en config zichtbaar. Week later VIN gevonden met de VIN finder. Nu afspraak voor levering zichtbaar en VIN is ook gewoon zichtbaar in account. Kenteken en VIN per mail ontvangen samen met afspraakbevestiging (nadat ik met Tesla had gebeld om de afspraak die opeens in mijn account stond te bevestigen). Nog nooit een SMS gehad van Tesla.
Dit was mijn proces tot zover ter lering ende vermaken. Woensdag a.s. aflevering in Amsterdam, indien het niet voortijdig wordt verplaatst.
Besteld 4-10, VIN 19-10, Kenteken 1-11, levering 13-11
LR, zwart, wit interieur, Aero , trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostvdB1974
Overigens goede communicatie vanuit LM, voor zover ze info hadden. Altijd zeer snel reactie (Mobilitity Service NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
JoostvdB1974 schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:22:
Heb een secundair account van LM (operational lease). Alleen mailadres zichtbaar. 2 weken ma bestelling RN en config zichtbaar. Week later VIN gevonden met de VIN finder. Nu afspraak voor levering zichtbaar en VIN is ook gewoon zichtbaar in account. Kenteken en VIN per mail ontvangen samen met afspraakbevestiging (nadat ik met Tesla had gebeld om de afspraak die opeens in mijn account stond te bevestigen). Nog nooit een SMS gehad van Tesla.
Dit was mijn proces tot zover ter lering ende vermaken. Woensdag a.s. aflevering in Amsterdam, indien het niet voortijdig wordt verplaatst.
Besteld 4-10, VIN 19-10, Kenteken 1-11, levering 13-11
LR, zwart, wit interieur, werk, trekhaak.
En welke LM is dat? Ik kreeg van mevrouw bij Tesla door dat dit is omdat LP het hoofd account heeft en mijn RN níet gekoppeld wordt aan mijn account. Maar hey, volgende week kan alles bij een andere vriendelijke tesla medewerker weer heel anders zijn natuurlijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
Niet zo ongeduldig hè :P 19-10 VINs kregen de SMS voor het merendeel pas op 30-10. Kan dus voor 1-11 VINs nog wel even duren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoostvdB1974
Miepz78 schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:25:
[...]

En welke LM is dat? Ik kreeg van mevrouw bij Tesla door dat dit is omdat LP het hoofd account heeft en mijn RN níet gekoppeld wordt aan mijn account. Maar hey, volgende week kan alles bij een andere vriendelijke tesla medewerker weer heel anders zijn natuurlijk :-)
Mobility Service Nederland bv.
De wegen bij Tesla zijn inderdaad voor gewone stervelingen soms ondoorgrondelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco2152
danielvanhuizen schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 18:47:
Ik heb sinds vandaag een credit factuur van het totaalbedrag minus de 2000 aanbetaling.
Vin sinds 1 nov en kenteken sinds 5 nov. Bestel op 30 sept.
Wie heeft dit ook gehad? Van mijn kant is er niets geannuleerd... 😳
Wat is je config?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
Dizzy1 schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:26:
[...]

Niet zo ongeduldig hè :P 19-10 VINs kregen de SMS voor het merendeel pas op 30-10. Kan dus voor 1-11 VINs nog wel even duren...
van 19 naar 30 is toch 11 dagen en daar zitten we voor de vins van 1-11 ook bijna toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

GAEvakYD schreef op zondag 10 november 2019 @ 09:44:
[...]

Hoe heb je dat even naar v10 geüpdate gedaan? Gaf de auto de update al aan of heb je iets gedaan om dat te triggeren. Ik heb vrijdag ook mijn M3 opgehaald maar die zegt nog steeds dat v9 de laatste versie is. Voor de check heb je geen wifi nodig lees ik overal. Tevens hangt die sinds zaterdagmorgen permanent aan het Wifi punt. Ik heb ook nog een reset gedaan door rem in te drukken en beide knoppen op het stuur, maar dat triggerde helaas geen software check.
Geen idee, die optie kreeg ik meteen.
https://1drv.ms/u/s!AmlK5po078Vkhs0LeaaB3UTxKoA0RQ?e=bCffkv
2 oktober is de restrictie eraf gehaald, ergens in november besteld

[ Voor 4% gewijzigd door airliner op 10-11-2019 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nonode schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:34:
[...]

van 19 naar 30 is toch 11 dagen en daar zitten we voor de vins van 1-11 ook bijna toch?
Haha ja zal morgen of dinsdag zijn..
Hier ook nog niets..

Vin 19 okt is ophalen tot 20e.. vin 1 nov vanaf 20 nov?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
[...]

Jij hebt dus géén RN, géén bestelling in je account maar wel een VIN in de source? Welke source (van welke pagina) is dat dan als ik vragen mag? Ik (en jij dan als het goed is ook) heb namelijk niet eens een 'beheer' pagina, waar je normaal gesproken de VIN moet zoeken?

Nevermind, niet alles gelezen voor ik deze post schreef - lijkt erop dat jij toch geen extreem-beperkt account hebt :P

[ Voor 11% gewijzigd door Markboss op 10-11-2019 13:42 ]

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricksen87
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09-2024
Glovis sirius is van anker en over enkele minuten bij Pier 80. Naar verwachting gaat deze boot naar Europa. Eerst paar dagen laden en dan komt de boot rond 5 december in Zeebrugge aan.

[ Voor 11% gewijzigd door ricksen87 op 10-11-2019 13:47 ]

SR+ / White / Black / 19, Bestelling 8-10, RN 10-10, VIN 26-11, leverdatum: 16-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Schepen onderweg naar Zeebrugge:
- JA, aankomst: +/- 16 november
- GC, aankomst: +/- 23 november
- GN, aankomst: +/- 27 november
- GS, aankomst: +/- 4 december

Gruwelijk hahah

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Miepz78
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:47:

Gruwelijk hahah
Leuk hoor autootje van de boot van Sinterklaas <+:)

Zie ginds komt de roroboot van Elon al aan..
Hij brengt ons onze autootjes, ik zie ze al staan!!
Hoe waaien de Vins hier al heen en al weer
Het is echt te spannend, ik hou het niet meer!!

[ Voor 22% gewijzigd door Miepz78 op 10-11-2019 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:47:

Gruwelijk hahah
+/- 6500 autos per schip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 30-09 20:48
Ik heb de auto bij een LM operational lease besteld, heb ook wel een Tesla account met RN nummer, maar hoe kan ik zien of ik een primair of een secundair account heb?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Nonode schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:52:
[...]

Snap nog steeds niet hoe ze dat gaan verwerken in circa 6 weken tijd, terwijl wat er nog in Amsterdam staat niet eens is afgehandeld. Wil mezelf bijna opgeven als vrijwilliger om te helpen..
Miepz78 schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:51:
[...]

Leuk hoor autootje van de boot van Sinterklaas <+:)

Zie ginds komt de roroboot van Elon al aan..
Hij brengt ons onze autootjes, ik zie ze al staan!!
Hoe waaien de Vins hier al heen en al weer
Het is echt te spannend, ik hou het niet meer!!
Sinterklaas komt dit jaar aan in een Tesla, vanuit Zeebrugge rijdt hij Nederland binnen via Breda.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinhier
Markboss schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:40:
[...]

Jij hebt dus géén RN, géén bestelling in je account maar wel een VIN in de source? Welke source (van welke pagina) is dat dan als ik vragen mag? Ik (en jij dan als het goed is ook) heb namelijk niet eens een 'beheer' pagina, waar je normaal gesproken de VIN moet zoeken?

Nevermind, niet alles gelezen voor ik deze post schreef - lijkt erop dat jij toch geen extreem-beperkt account hebt :P
Klopt, het lijkt erop dat ik een 'normaal beperkt' account heb. Ik had geen idee dat daar ook nog weer verschillen in zaten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik111erik
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-03 11:06
Ergens eerder in dit topic kwam het naar voren dat het gemiddeld 12 dagen duurt voor je een sms krijgt nadat je een VIN ontvangt (en voor levering gemiddeld 20 dagen (8 dagen na sms)). Heb zelf ook op 1 november mijn VIN ontvangen, dus verwacht een sms ergens in de loop van komende week. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Nonode schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:52:
[...]

De hoeveelheid aan posts op dit fora met de berichtgeving dit niet klopt, is bijna even groot als het aantal auto s dat volgens jou op een schip komen.

Het wordt tijd dat er eens flink gemodereerd wordt op dit fora... Elke dag tientallen dezelfde berichten. Het systematisch weigeren van de zoekknop etc.

Laten we het alsjeblieft leesbaar houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Michiele93 schreef op zondag 10 november 2019 @ 14:11:
[...]

De hoeveelheid aan posts op dit fora met de berichtgeving dit niet klopt, is bijna even groot als het aantal auto s dat volgens jou op een schip komen.

Het wordt tijd dat er eens flink gemodereerd wordt op dit fora... Elke dag tientallen dezelfde berichten. Het systematisch weigeren van de zoekknop etc.

Laten we het alsjeblieft leesbaar houden.
Verklaar je nader? Er passen wel een paar duizend auto's op zo'n schip hoor..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Ik heb begrepen dat er ‘maar’ zo’n 4-4.5k model 3’s op een schip kunnen en dat de Max capacity op internet gebaseerd is op kleinere auto’s, zoals een fiesta oid. Desalniettemin veul auto’s!

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:56:
[...]

Snap nog steeds niet hoe ze dat gaan verwerken in circa 6 weken tijd, terwijl wat er nog in Amsterdam staat niet eens is afgehandeld. Wil mezelf bijna opgeven als vrijwilliger om te helpen..

[...]
Ja ik weet het ook niet. Ik zou niet graag helpen nu, mocht er iets mis gaan dan rij je een auto in de prak van iemand die er wellicht al een tijdje op zit te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2019 @ 14:15:
[...]

Verklaar je nader? Er passen wel een paar duizend auto's op zo'n schip hoor..
Wikipedia: Roll-on/roll-off
https://www.ship-technolo...ects/new-horizon-carrier/
https://www.hoeghautoline...-number-of-cars-in-mumbai
https://www.hoeghautoliners.com/fleet
http://www.raycarcarriers.com/fleet.html

The PCTC has liftable decks to increase vertical clearance, as well as heavier decks for "high-and-heavy" cargo. A 6,500-unit car ship, with 12 decks, can have three decks which can take cargo up to 150 short tons (136 t; 134 long tons) with liftable panels to increase clearance from 1.7 to 6.7 m (5 ft 7 in to 22 ft 0 in) on some decks. Lifting decks to accommodate higher cargo reduces the total capacity.

With the building of Wallenius Wilhelmsen Logistics's 8,000-CEU car carrier Faust out of Stockholm in June 2007 car carriers entered a new era of the large car and truck carrier (LCTC).[3] Currently, the largest are Höegh Autoliners Six Horizon class vessels with capacity of 8,500 CEU each.

The car carrier Auriga Leader, belonging to Nippon Yusen Kaisha, built in 2008 with a capacity of 6,200 cars, is the world's first partially solar powered ship.[4]

"excuus, verkeerde reply... @Michiele93 "

CEU = car equivalent units

[ Voor 10% gewijzigd door Nonode op 10-11-2019 15:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinhier
erik111erik schreef op zondag 10 november 2019 @ 14:11:
[...]

Ergens eerder in dit topic kwam het naar voren dat het gemiddeld 12 dagen duurt voor je een sms krijgt nadat je een VIN ontvangt (en voor levering gemiddeld 20 dagen (8 dagen na sms)). Heb zelf ook op 1 november mijn VIN ontvangen, dus verwacht een sms ergens in de loop van komende week. :)
Me too! Ik ben benieuwd... Laat maar komen die sms :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanver
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-03-2022
Goedendag. Heeft er iemand ervaring met levering van de Tesla via leasemaatschappij Arval. Ik kreeg 3 weken geleden een e-mail dat Arval mijn aankomende auto thuis wil brengen en dan mijn huidige auto wil meenemen. Graag wil ik zelf mijn auto ophalen en wil het hele Tesla ophaal
Circus zelf meemaken. Weet iemand of dit aangepast kan worden uit eigen ervaring met Tesla & Arval

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Stephanver schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:29:
Goedendag. Heeft er iemand ervaring met levering van de Tesla via leasemaatschappij Arval. Ik kreeg 3 weken geleden een e-mail dat Arval mijn aankomende auto thuis wil brengen en dan mijn huidige auto wil meenemen. Graag wil ik zelf mijn auto ophalen en wil het hele Tesla ophaal
Circus zelf meemaken. Weet iemand of dit aangepast kan worden uit eigen ervaring met Tesla & Arval
Het grote Tesla Levering topic de search gebruiken doet geen zeer (en per saldo kom je altijd nieuwe dingen tegen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Nonode schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:04:
[...]

Wikipedia: Roll-on/roll-off
https://www.ship-technolo...ects/new-horizon-carrier/
https://www.hoeghautoline...-number-of-cars-in-mumbai
https://www.hoeghautoliners.com/fleet
http://www.raycarcarriers.com/fleet.html

The PCTC has liftable decks to increase vertical clearance, as well as heavier decks for "high-and-heavy" cargo. A 6,500-unit car ship, with 12 decks, can have three decks which can take cargo up to 150 short tons (136 t; 134 long tons) with liftable panels to increase clearance from 1.7 to 6.7 m (5 ft 7 in to 22 ft 0 in) on some decks. Lifting decks to accommodate higher cargo reduces the total capacity.

With the building of Wallenius Wilhelmsen Logistics's 8,000-CEU car carrier Faust out of Stockholm in June 2007 car carriers entered a new era of the large car and truck carrier (LCTC).[3] Currently, the largest are Höegh Autoliners Six Horizon class vessels with capacity of 8,500 CEU each.

The car carrier Auriga Leader, belonging to Nippon Yusen Kaisha, built in 2008 with a capacity of 6,200 cars, is the world's first partially solar powered ship.[4]

"excuus, verkeerde reply... @Michiele93 "

CEU = car equivalent units
Je maakt het een beetje verwarrend te begrijpen wat je nu wil zeggen met je reply, maar 1 M3 past niet in 1 CEU. Dus er passen grof minder M3's op een boot dan die getallen die van Wikipedia haalt.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niks normaals kan bijdragen, laat het dan achterwege.

[ Voor 69% gewijzigd door Outerspace op 10-11-2019 21:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
Zpottr schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:56:
[...]

Je maakt het een beetje verwarrend te begrijpen wat je nu wil zeggen met je reply, maar 1 M3 past niet in 1 CEU. Dus er passen grof minder M3's op een boot dan die getallen die van Wikipedia haalt.
touché... een CEU is 4,3M waar een Tesla 4,7M is. Daar zit inderdaad een verschil. Echter kunnen er op die boten vaak wel veel meer dan die 6500 CEU. Dus de aanname dat er 6500 teslas +/- 500 op een boot staan is niet heel vreemd denk ik.

Even uitgezocht:
De Tesla is bij elkaar 20% groter dan de Corona, dit komt neer op 6500 teslas(de aanname +20%=7819 CEU), De grootste boten vervoeren 8500 CEU, kan dus best.

Tevens (hate to quote Wiki) geeft de wikipedia in eerste regels aan dat het om 6500 auto's gaat en niet om CEU.

[ Voor 8% gewijzigd door Nonode op 10-11-2019 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metstijl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:32
Ook de Engelsen en de Noren verwachten veel Tesla's! Niet alles gaat naar Nederland. Wordt gewoon heel spannend of het allemaal gaat lukken. De Glovis Cosmos vaart niet heel snel afgelopen dagen, hoop niet op nieuwe problemen, misschien gewoon om afstand te houden tov de andere boten die naar Zeebrugge gaan, past namelijk niet in haven als er 2 tegelijk aankomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
metstijl schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:17:
Ook de Engelsen en de Noren verwachten veel Tesla's! Niet alles gaat naar Nederland. Wordt gewoon heel spannend of het allemaal gaat lukken. De Glovis Cosmos vaart niet heel snel afgelopen dagen, hoop niet op nieuwe problemen, misschien gewoon om afstand te houden tov de andere boten die naar Zeebrugge gaan, past namelijk niet in haven als er 2 tegelijk aankomen.
wellicht druk bij panama kanaal, moet hij gewoon wachten op zijn beurt daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

metstijl schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:17:
Zou best kunnen dat de GC niet te dicht op de JA wil komen. Maar dan zou de GN ergens moeten wachten, die zit namelijk nog dichter op de GC. Of de GC zou direct naar Amsterdam moeten gaan, dan hebben ze er wss geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 10:11
Waarom zou je een dag opofferen, en met pech uren gaan wachten op je Tesla, terwijl hij voor de deur afgezet kan worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyours2relive
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 14:38
reinhier schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:15:
[...]

Me too! Ik ben benieuwd... Laat maar komen die sms :Y
Was die 1nov VIN een MY2020?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een secundair account en Tesla vertelde dat de configuratie pas gekoppeld wordt als de auto uitgeleverd wordt of kort daarvoor.....: vreemd of niet? Ik zie dus ook enkel e-mail en naam. Not more! Heb via LM een RN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:34:
Ik heb ook een secundair account en Tesla vertelde dat de configuratie pas gekoppeld wordt als de auto uitgeleverd wordt of kort daarvoor.....: vreemd of niet? Ik zie dus ook enkel e-mail en naam. Not more! Heb via LM een RN.
Zie je geen m3 zoals besteld in je account? Ik heb ook sec. Account en paar dagen na bestellen verscheen de m3 met rn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:45:
[...]

Zie je geen m3 zoals besteld in je account? Ik heb ook sec. Account en paar dagen na bestellen verscheen de m3 met rn
Nee, zie niks...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 22:43
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:56:
[...]

[...]
Zou zeggen, stuur eens een mailtje naar Tesla met de vraag of er hulp nodig is. Denk dat je wel een paar anderen kunt meekrijgen vanuit Tweakers.
En als ze niet antwoorden zal het wel niet moeten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rreijnhoudt
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03:59
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:51:
Of de GC zou direct naar Amsterdam moeten gaan.
Dat zou best wel eens heel goed kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Hier ook een Tesla account en besteld via LM.

Tot vorige week kon ik geen contactgegevens opslaan. Steeds kreeg ik de melding, secondary account.
Sinds kort kan ik wel de contactgegevens aanpassen en opslaan. Zonder dat ik een melding krijg.

Tesla heeft bij mijn aangegeven dat beide accounts gemerged worden zodra alles in orde is en alles is verwerkt bij hen.

Tesla heb ik vorige week gebeld, die hebben aangegeven dat er een RN nummer is en dat nummer heb ik ook ontvangen.
De LM gebeld en die weten niks van een RN nummer.

En in mijn account zie ik ook geen M3.

Besteld via LM (LP) en definitieve besteldatum 11/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhier
Yup, 2020 VIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je met een 2020vin? En een MY2020

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2019 18:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roesla
  • Laatst online: 10-04-2021
Ik heb via Ali expresse moerdoppen en naafkappen besteld. De Aero doppen kun je er toch zo afhalen als wieldoppen, of zijn ze op een of andere manier gefixeerd?

M3 SR+ | Pearl White | Black | Aero 18'' | Besteld 30-9 | RN 4-10 | VIN 8-11| SMS 28-11 | Levering 6-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhier
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:45:
[...]

Sorry, ff te snel. Ja, Model Year = 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reinhier schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:50:
[...]

Sorry, ff te snel. Ja, Model Year = 2020.
En wat betekent model year 2020 is dat een nieuwer model? Want de verwachte levering is volgende week voor de mijne.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Roesla schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:49:
Ik heb via Ali expresse moerdoppen en naafkappen besteld. De Aero doppen kun je er toch zo afhalen als wieldoppen, of zijn ze op een of andere manier gefixeerd?
Je kan ze er inderdaad gewoon af trekken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
rreijnhoudt schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:18:
[...]
Dat zou best wel eens heel goed kunnen.
@rreijnhoudt @Verwijderd Nope, zie Google sheet met info over de schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofie
  • Laatst online: 03-06-2022
Hi,

Ik heb vrijdag de eindfactuur ontvangen voor mijn nieuwe tesla. Nu zag ik vandaag dat er ook een credit factuur in mijn account staat. Heeft een van jullie enig idee hoe dat kan? Ik heb de eindfactuur nog niet betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyours2relive
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 14:38
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:45:
[...]

Mijn VIN van vrijdag ook; ik hoop nog steeds dat dat een kleine batch was die nog bij jullie op de JA staat :-). De VIN bom van de GC blijft nog uit lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhier
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:52:
[...]

En wat betekent model year 2020 is dat een nieuwer model? Want de verwachte levering is volgende week voor de mijne.
Ik lees dat het belangrijkste is dat hij wat stiller is en dat er iets met aansluitingen op het chassis is opgelost wat bij andere modellen voor roestvorming zorgt.

https://teslamotorsclub.c...-if-any-from-2019.172617/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
Roesla schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:49:
Die kunnen er inderdaad af maar die wieldoppen zitten we vast waar die naafdoppen ook vast zitten. Mocht je ze dus willen wisselen van tijd tot tijd kost dit wat moeite.

Ik had de doppen ook besteld maar die ik besteld had waren niet zo mooi.

Denk dat ik uiteindelijk gewoon de wieldoppen er op laat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsyours2relive schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:06:
[...]

Mijn VIN van vrijdag ook; ik hoop nog steeds dat dat een kleine batch was die nog bij jullie op de JA staat :-). De VIN bom van de GC blijft nog uit lijkt
VIN van 1/11 zijn al in Nederland. Kenteken ook al bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:14
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:29:
[...]

VIN van 1/11 zijn al in Nederland. Kenteken ook al bekend
En uitleveren van die auto's' duurt nog tot ten minste 20 november.

[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 10-11-2019 19:33 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpebios schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:30:
[...]

En uitleveren van die auto's' duurt nog tot ten minste 20 augustus.
20 Augustus? Gok dat ik me auto volgende week mag ophalen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
November natuurlijk.

En hoezo gok je dat? Die van mij is van 19/10 een VIN. maar ik mag er pas 20-11 om (was eerst 12-11).

[ Voor 72% gewijzigd door carpebios op 10-11-2019 19:36 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightblack
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-03 13:26
carpebios schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:33:
November natuurlijk.

En hoezo gok je dat? Die van mij is van 19/10 een VIN. maar ik mag er pas 20-11 om (was eerst 12-11).
Ik heb dezelfde specs en dezelfde dato als jou. Echter heb nog geen sms of email. Aan de telefoon werd mij verteld dat het nog steeds gepland is op 15 nov. Heb jij wel een sms gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpebios schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:33:
November natuurlijk.

Heb een email gekregen met de leveringsdatum. Maar bevat een week 11 tot 18 november. Nou tel een week bij op, want Tesla.

Zou goed kunnen dat het nog later wordt hoor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Geen Arval maar Athlon hier.
Ik had alles geregeld om hem zelf op te halen, maar Athlon doet dat niet meer, ze leveren alleen nog maar af.

Ze hebben blijkbaar een aantal gevallen gehad waarbij de berijder om 9:30 een afspraak had en uiteindelijk pas om 15:00 uur het hek uit kon rijden door logistieke problemen. En om één lijn te trekken geen keuze meer.

Ik legde uit dat de ochtend alles geregeld was en dat zij pas middag/avond leveren.

Uiteindelijk aangegeven dat ik in de middag de kinderen moet halen, dus ze komen vooralsnog naar mijn werk, maar als ik naar huis ben, rijden ze maar achter mij aan naar huisadres.

Dus dat gaan ze doen...

Het lijkt mij in alle opzichten super onhandig, maar ik zei al: als ik hem 11-11 maar heb.

Morgen is de dag...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dizzy1 schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:03:
[...]

@rreijnhoudt @Verwijderd Nope, zie Google sheet met info over de schepen.
Die google sheet gaat ervan uit dat alle schepen die door het panama kanaal gaan doorvaren naar Zeebrugge (omdat dat tot nu toe altijd zo was). Maar nergens is er info dat die daadwerkelijk naar Zeebrugge gaat, de info van AIS weten we pas na het panamakanaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
lightblack schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:39:
[...]

Ik heb dezelfde specs en dezelfde dato als jou. Echter heb nog geen sms of email. Aan de telefoon werd mij verteld dat het nog steeds gepland is op 15 nov. Heb jij wel een sms gehad?
2x, zie mijn vorige posts.

Eerst de 12e ophalen en toen een paar dagen later weer een sms dat hij verzet is naar de 20ste ophalen.

Pagina: 1 ... 165 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.