SR+, Pearl White, zwart, aero. Referral link: https://ts.la/p43056
Dan is mijn bestelling die ik 8-oct bij MisterGreen had gedaan op 14-oct verwerkt bij tesla dus?Landon schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:34:
[...]
RN betekent dat je bestelling bij Tesla ontvangen is, oftewel reserveringsnummer.
Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed
Nee dat is de mijne, blauw / zwart / 19 in / trekhaakBurn_and_Fire schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:35:
[...]
Hey, da's de mijne daar vooraan. blauw, zwart, 19"... Zal wel niet. Nog geen VIN...
Verwijderd
Zij ontvangen een shitload aan bestellingen die ze niet geijk kunnen verwerken. Maar op basis van het aantal ontvangen bestellingen maken zij een schatting per config. en die laten ze dan verschepen naar Europa. Onderweg/eenmaal aangekomen kijken ze wat er is en koppelen ze dit op volgorde aan de RN's. Ze zullen hierbij sowieso meer laten verschepen dan wat ze verwachten per config., aangezien zij het sowieso wel gaan kunnen verkopen.
Bij mij heeft het 2 dagen geduurd voordat ik een RN kreeg, maar het kan natuurlijk zijn dat de LM eventjes wacht met bestellen.. Daarom heb ik zelf de aanbetaling gedaan.GrannySmith92 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:35:
[...]
Dan is mijn bestelling die ik 8-oct bij MisterGreen had gedaan op 14-oct verwerkt bij tesla dus?
Mijn RN is ook pas op 30 oktober doorgegeven, n.a.v. diverse mails en belletjes...Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:37:
Denk dat Tesla zo te werk gaat:
Zij ontvangen een shitload aan bestellingen die ze niet geijk kunnen verwerken. Maar op basis van het aantal ontvangen bestellingen maken zij een schatting per config. en die laten ze dan verschepen naar Europa. Onderweg/eenmaal aangekomen kijken ze wat er is en koppelen ze dit op volgorde aan de RN's. Ze zullen hierbij sowieso meer laten verschepen dan wat ze verwachten per config., aangezien zij het sowieso wel gaan kunnen verkopen.
Dus hoop maar dat ze naar besteldatum kijken ipv RN
MrBasta schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:36:
[...]
Nee dat is de mijne, blauw / zwart / 19 in / trekhaak

Verwijderd
Kan ook niet anders.. Als jij 2 seconde voor de deadline bestelt, dan hoor je gewoon onder die garantie te vallen. Anders misleiden ze een hoop klanten doordat ze zelf niet genoeg mankracht hebben om de orders te verwerken..Trishietrishie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:38:
[...]
Mijn RN is ook pas op 30 oktober doorgegeven, n.a.v. diverse mails en belletjes...
Dus hoop maar dat ze naar besteldatum kijken ipv RN
SR+ Blauw/ Zwart / Aero
SR+ / Blauw / Zwart / Aero / VIN: 8-11 / G-xxx-RN
I hope so.Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:40:
[...]
Kan ook niet anders.. Als jij 2 seconde voor de deadline bestelt, dan hoor je gewoon onder die garantie te vallen. Anders misleiden ze een hoop klanten doordat ze zelf niet genoeg mankracht hebben om de orders te verwerken..
Heb al meerdere keren contact gehad met Tesla en de LM ook.
Ze geven aan dat ze de levering niet kunnen garanderen dit jaar.
SR+ (heb ook al een VIN, volgende week vrijdag ophalen)Burn_and_Fire schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:39:
[...]
![]()
Die trekhaak bij mij ook, maar die kun je op de foto niet zien. LR of SR+?
Verwijderd
Naaistreek zou dat zijn, kan het me niet voorstellen. Zou ze blijven stalken voor updates hahaTrishietrishie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:41:
[...]
I hope so.
Hahaha dat doe ik ook zekerVerwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:43:
[...]
Naaistreek zou dat zijn, kan het me niet voorstellen. Zou ze blijven stalken voor updates haha

Mooi man! jij hebt alleen een maandje eerder besteld zo te zien.MrBasta schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:41:
[...]
SR+ (heb ook al een VIN, volgende week vrijdag ophalen)
Verwijderd
SMS ontvangen?MrBasta schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:41:
[...]
SR+ (heb ook al een VIN, volgende week vrijdag ophalen)
Ja, voor levering kreeg ik sms op 30-10 - maar nooit een bevestiging ontvangen (ondanks 2 keer met "JA" antwoorden). Heb ze zelf maar gebeld en toen per mail bevestiging + kenteken ontvangen.
Verwijderd
Hier hetzelfde verhaal.MrBasta schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:46:
[...]
Ja, voor levering kreeg ik sms op 30-10 - maar nooit een bevestiging ontvangen (ondanks 2 keer met "JA" antwoorden). Heb ze zelf maar gebeld en toen per mail bevestiging + kenteken ontvangen.
Na telefoontje pas meldcode en kenteken via de mail.
Ik mag hem 15e ophalen om 13.30
LR/19"/Blauw
0 rodeLandon schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:29:
[Afbeelding]
Zal er vast wel eentje bij staan voor alle Tweakers toch?

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
SR+/MS/black/18’
11/10 Bestelling LM Alpabet
11/10 Mail LM verwachte levering medio nov
28/10 Tesla Welkomstmail
Vanaf toen complete silence
Geen RN/geen config in account/wel ref-link
Ik dacht juist dat rode en blauwe goed zouden lopen maar als je ook in het excel formulier kijkt zie je deze ook minder terug komen.
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Rood in november: 3%, oeff.
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Inderdaad vandaag VIN gekregen. Maar heb een zwart interieur. Vrijdag 5/10 besteld door LM (staat besteld=9/10 bij Tesla en RN op 10/10 gekregen)Dany71 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:41:
[...]
Volgens mij hebben Zoady en Walto, resp. gisteren en vandaag een VIN ontvangen. Biede SR+/PW/wit/Aero.
Liberte, Egalite et Fraternite
Ze beginnen lekker op stoom te rakenMarkboss schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:54:
Gisteren 330 op kenteken! https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Hmm oke. Ze zeiden tegen mij dat ik 'm donderdag kan ophalen, SMS zou volgen. Heb er niet heel veel vertrouwen inMrBasta schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:46:
[...]

2019 Leveringalle Long Range en Performance modellen of beschikbare voorraad
Trishietrishie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:41:
[...]
I hope so.
Ik vind het wel fijn juist, dat onze kleur niet zo veel rondrijdt als de andereMarkboss schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:54:
Gisteren 330 op kenteken! https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/
Zoef
Ja dat denk ik ook. RN en dus invoerdatum door tesla bepaald wel volgorde van uitlevering, denk ik. Echter vraag ik me dus wel af wat de Leveringsgarantie betekent.Tammestein schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:52:
Leveringsgarantie gaat over wanneer je hem besteld hebt, lijkt me. Niet over wanneer ze bij Tesla op kantoor hun kopje koffie op hebben en je bestelling eens gaan verwerken.
SR+/MS/black/18’
28/10 Tesla Welkomstmail
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Dat lijkt mij ook, maar in hun mails over deze kwestie geven ze specifiek aan geen geen garantie te geven op levering dit jaar..Tammestein schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:52:
Leveringsgarantie gaat over wanneer je hem besteld hebt, lijkt me. Niet over wanneer ze bij Tesla op kantoor hun kopje koffie op hebben en je bestelling eens gaan verwerken.
SR+/MS/black/18’
28/10 Tesla Welkomstmail
Ik heb ook verder niets in mijn account. Wel de referral link, maar verder een wallcharger en een model S. Zoals ik hier lees kan ik dat ook verder niet zien, omdat het via de LM gaat.
Als Tesla het straks cheft om tienduizenden auto's tijdig te leveren, heb ik er diep respect voor... Dit lukt nl. geen één automerk - noch autodealer. Dat laatste is m.i. sowieso het gedrocht in de autowereld.
Nonode schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:59:
[...]
Ja dat denk ik ook. RN en dus invoerdatum door tesla bepaald denk ik wel volgorde van uitlevering, denk ik. Echter vraag ik me dus wel af wat de Leveringsgarantie betekend.
Precies hetzelfde als "morgen geleverd" bij de gemiddelde webshop. Ze proberen het, maar er zijn natuurlijk altijd factoren waar ze geen controle over hebben.Nonode schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:59:
[...]
Ja dat denk ik ook. RN en dus invoerdatum door tesla bepaald denk ik wel volgorde van uitlevering, denk ik. Echter vraag ik me dus wel af wat de Leveringsgarantie betekent.
Ik kan jouw mailwisseling met Tesla niet zien, maar mocht jij vragen naar spijkerharde garanties dan krijg je die uiteraard niet. Er kan van alles gebeuren tussen Fremont en Amsterdam.Trishietrishie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:00:
[...]
Dat lijkt mij ook, maar in hun mails over deze kwestie geven ze specifiek aan geen geen garantie te geven op levering dit jaar..
Ik heb ook verder niets in mijn account. Wel de referral link, maar verder een wallcharger en een model S. Zoals ik hier lees kan ik dat ook verder niet zien, omdat het via de LM gaat.
[ Voor 41% gewijzigd door Zpottr op 08-11-2019 11:06 ]
Zoef
Verwijderd
Besteld door LM op 4/10/19 (Volgens Tesla pas 9/10/19)
RN gekregen op 16/10/19
VIN ontvangen op 8/11/19

Levering staat op 21 november.Glubho schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:02:
Ook ik heb een VIN !! Er komt eindelijk schot in.
Hier ook meer en meer wit, en de grote golf van de 'gratis' witte lak moet nog komen.vontrapp schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:04:
Ik zie op de weg overwegend zwarte en blauwe M3 rijden.
Zoef
Wat is je config?Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:04:
Besteld bij LM op 1/10/19
Besteld door LM op 4/10/19 (Volgens Tesla pas 9/10/19)
RN gekregen op 16/10/19
VIN ontvangen op 8/11/19![]()
Model 3 LR AWD White / black / aero - Bestelling: 12-09 VIN: 28-11
De eindfactuur staat sinds vannacht ook in mijn account. Daarop staat de geplande leveringsdatum.Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:08:
[...]
Hoe weet je dat jou levering 21 nov is?
15 juli besteld
11-11 ophalen (hoop ik)
Verwijderd
Dan behoor je inderdaad nu wel tot de harde kern!Conifeer schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:13:
ben hier lang zie ik
15 juli besteld
11-11 ophalen (hoop ik)

15:30 heb ik een afspraak staan. Door het OV kom ik wel ruim te vroeg aan, maar dat ga ik wel meemaken en anders heb ik de laptop mee om dit topic bij te lezen.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
....live verslag te doenGAEvakYD schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:16:
[...]
15:30 heb ik een afspraak staan. Door het OV kom ik wel ruim te vroeg aan, maar dat ga ik wel meemaken en anders heb ik de laptop mee om dit topic bij te lezen.
Houd er wel rekening mee dat er aardig wat tijd kan zitten tussen verwachte leverdatum op factuur en uiteindelijke leverafspraak.Glubho schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:10:
[...]
De eindfactuur staat sinds vannacht ook in mijn account. Daarop staat de geplande leveringsdatum.
Zoef
Het leven van een Multicoat-Red owner gaat niet over rozen helaas....Markboss schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:57:
In de lijn van 'elk nadeel heb zijn voordeel': als wij VIN-lozen EINDELIJK aan de beurt komen ergens eind november / begin december, zijn ze wel lekker doorgewinterd in het leveren van 300-500+ auto's per dag
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
m3 lr zwart/zwart aero
Ik HAD dit knopje ook. Heb er net op gedrukt uit nieuwsgierigheid, maar daarna kreeg ik een page reload en was het knopje weg.Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:04:
[...]
Niemand reageert hierop maar zou dit ook graag willen weten. Kenners??
Wel snel gekeken om mijn eigen auto incl aflevering voor vanmiddag nog in het systeem stond. Gelukkig was dat zo.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Haha dan zie ik je misschien nog wel, ik de 15e om 13:00Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:48:
[...]
Hier hetzelfde verhaal.
Na telefoontje pas meldcode en kenteken via de mail.
Ik mag hem 15e ophalen om 13.30
LR/19"/Blauw
Verwijderd
Nog niet. Gisteren gehoord dat ik al een kenteken heb. Woensdag een mail gehad van tesla met verwachte levertijd 11-18 november. Auto was woensdag onderweg naar Amsterdam.Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:24:
Niemand nog een sms ontvangen met vin 1 nov?
Nu afwachten op SMS en meer informatie.
Wanneer besteld?Stephanver schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:18:
vandaag ook vin mogen ontvangen, ben benieuwd hoe snel we nu de sms gaan ontvangen en wanneer we mogen gaan rijden in onze auto.
m3 lr zwart/zwart aero
(M3 besteld 13/10 via website, geen VIN, 22/11 plaatsing lader thuis (dus ik kan hem straks in gedachte al laden ;-)
M3, LR, White, Black, Aero, auto geleverd 14/12/2019
Aah cool, ik een uurtje later!GAEvakYD schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:16:
[...]
Ja, dat begrijp ik. Het is jammer dat er bijna niemand in de spreadsheet de uiteindelijke leveringsdatum invult. Iedereen is blijkbaar na levering gelijk klaar met dit forumZpottr schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:17:
[...]
Houd er wel rekening mee dat er aardig wat tijd kan zitten tussen verwachte leverdatum op factuur en uiteindelijke leverafspraak.

13/11 11:00Glubho schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:32:
[...]
Ja, dat begrijp ik. Het is jammer dat er bijna niemand in de spreadsheet de uiteindelijke leveringsdatum invult. Iedereen is blijkbaar na levering gelijk klaar met dit forum
Maareh, ik volg dit topic idd ook vrijwel niet meer
Die wil ik via internet bestellen als ik de auto ontvangen heb. Dat scheelt snel € 1000,- met meebestelde winterbanden.BigBreda schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:27:
Misschien het verkeerde draadje, maar hebben jullie ook winterbanden besteld? (hoe kom ik daar nu nog aan?)
(M3 besteld 13/10 via website, geen VIN, 22/11 plaatsing lader thuis (dus ik kan hem straks in gedachte al laden ;-)
Ik weet alleen nog niet hoe het zit met de bandenspanningsmeter. Zitten die op het ventiel en kan je die gewoon overzetten?
Maar dan moet je ze elke keer laten overzetten...ik wil ze graag op velg houden (met Aero-doppen en die passen niet op gewone velgen)Glubho schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:36:
[...]
De wil ik via internet bestellen als ik de auto ontvangen heb. Dat scheelt snel € 1000,- met meebestelde winterbanden.
Ik weet alleen nog niet hoe het zit met de bandenspanningsmeter. Zitten die op het ventiel en kan je die gewoon overzetten?
M3, LR, White, Black, Aero, auto geleverd 14/12/2019
VIN 1 November, ook nog niks gehoord.Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:26:
[...]
Nog niet. Gisteren gehoord dat ik al een kenteken heb. Woensdag een mail gehad van tesla met verwachte levertijd 11-18 november. Auto was woensdag onderweg naar Amsterdam.
Verwijderd
Nice! Welk kenteken heb je? Ik nog geen e-mail gehad. Bijzonder bij mij zeiden ze ook onderweg uit België.. en eerdaags in Amsterdam voor levering vanaf 14eVerwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:26:
[...]
Nog niet. Gisteren gehoord dat ik al een kenteken heb. Woensdag een mail gehad van tesla met verwachte levertijd 11-18 november. Auto was woensdag onderweg naar Amsterdam.
Verwijderd
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ga even naar Het grote Tesla topic - deel 2. Kort en goed: je kunt een extra set Aero's bestellen en daar bij bv. Euromaster winterbanden op laten leggen, of een winterset bestellen bij Tesla, per e-mail <PLAATSNAAM>_parts@tesla.com; vervangen door Amsterdam, Eindhoven, etc. Kosten zijn ongeveer gelijk. Als je naar 19' wil heb je natuurlijk alle opties van de wereld. Oh en de Pirelli's van Tesla zijn OK, maar slijten wel hard.BigBreda schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:40:
[...]
Maar dan moet je ze elke keer laten overzetten...ik wil ze graag op velg houden (met Aero-doppen en die passen niet op gewone velgen)
[ Voor 9% gewijzigd door Zpottr op 08-11-2019 11:52 ]
Zoef
Contact met Tesla gehad: is mij aangegeven dat mijn auto 22-11 verwacht word in de haven. Verwachte datum voor uitlevering kon nog niet medegedeeld worden
probeer onderstaande link even:Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:47:
Laatst geprobeerd bij het excel bestand te komen na info hoe ik het kon vinden. Niet gelukt. Ligt vast aan mij. Wie helpt deze nono?
https://1drv.ms/x/s!AmJO-b-2IM_IzlOyA6AyZqg3kQpn
Link staat ook in OP en daar staat het wachtwoord ook.
Kan je zien in openingspost van deze topic. Even naar eerste pagina gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:51:
En welk pasword voor het excel bestand?
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:51:
En welk pasword voor het excel bestand?
Glovis Cosmos dus..?EricHens schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:50:
Vandaag VIN code ontvangen.
Contact met Tesla gehad: is mij aangegeven dat mijn auto 22-11 verwacht word in de haven. Verwachte datum voor uitlevering kon nog niet medegedeeld worden

Model 3
Zelfde config; RN de 28eStephanver schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:45:
25 september rn nummer gehad op 26 september
[...]
Verwijderd
Kenteken G0xxPJ.Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:47:
[...]
Nice! Welk kenteken heb je? Ik nog geen e-mail gehad. Bijzonder bij mij zeiden ze ook onderweg uit België.. en eerdaags in Amsterdam voor levering vanaf 14e
inderdaad ook van de week gehoord dat de laatste locatie belgie was. Dus ik verwacht toch een deze dagen de sms en levering over een week of die week erna.
Als dat zo is, dan is het waarschijnlijk als de volgende VIN's over circa 4 dagen worden gekoppeld (Grand Neptune).
Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen
Lijkt mij sterk. Eerder wel op de JA, aangezien daar de ETA van zeebrugge van bekend is, die van de GC nog niet. Daarnaast duurt het even dat de JA van BE naar AMS nog moet en ze daarna nog de auto's moeten uitladen, trek daar ook maar wat dagen voor uit.
Verwijderd
Mijn VIN-Nummer

15 september 2019 gaf de LM het door.
8 november VIN-Code (deze ochtend nog niks en nu wel).
Witte Tesla Model 3, Met Wit Interieur.
Let's GO!
Nu enkel eerst 2 weken op vakantie

Bestelling 26/9
RN 2/10
Ik zal de Excel aanvullen.
Laat het @ElonDusk niet lezen...Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:04:
IT'S HERE!
Mijn VIN-Nummer
15 september 2019 gaf de LM het door.
8 november VIN-Code (deze ochtend nog niks en nu wel).
Witte Tesla Model 3, Met Wit Interieur.
Let's GO!
Nu enkel eerst 2 weken op vakantie
Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen
Je bent me net voor!
M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec
Verwijderd
Haha I know
Hij zal hem vandaag ook wel krijgen.
Ik heb hem echt zojuist gekregen.
Heb wel bij Tesla duidelijk aangegeven dat ik 2 weken op vakantie ben.

Datzelfde kreeg ik te horen van een Tesla medewerker (invoerdatum 16-10 16:22 uur) dus daar van de week even met Alphabet over gebeld. Dit is dus ook niet wat ze de LM hebben verteld en zou van de zotte zijn als het waar is, wel een mailtje naar Tesla enterprise gegaan om dit na te vragen maar daar moet nog een reactie op komen..amahusu schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:04:
[...]
dat is ook wat ze tegen mij hebben gezegd, heb op 1-10 bestelling geplaatst, LM heeft het 2-10 ingediend bij Tesla. Krijg ik vorige week te horen dat ze de order pas op 14-10 om 17:30 hebben verwerkt bij Tesla. Dus volgens de meneer van Tesla was ik eigenlijk te laat en ligt m'n bestelling onderaan en de stapel. De kans is volgens hem klein dat ik m'n auto nog in 2019 krijg

Zit ook wat in.jr_dijkstra schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:03:
[...]
Lijkt mij sterk. Eerder wel op de JA, aangezien daar de ETA van zeebrugge van bekend is, die van de GC nog niet. Daarnaast duurt het even dat de JA van BE naar AMS nog moet en ze daarna nog de auto's moeten uitladen, trek daar ook maar wat dagen voor uit.
Hoe dan ook; nog even geduld opbrengen..
Ik vermoed ook JA, maar dat betekent dat de volgende VIN's echt nog wel even op zich laten wachten...Ik ben het wachten ook een beetje zat...EricHens schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:13:
[...]
Zit ook wat in.
Hoe dan ook; nog even geduld opbrengen..
toch maar weer even gebeld :-) ze nemen me nog steeds op hahaha, en ze blijven aardig...
Ik hoef niets mee doen met die mail omdat het via een LM gaat alles staat al geregistreerd... Koopman dus
Alle boten met M3's gaan vanaf nu niet meer via Zeebrugge maar direct naar A'dam....
quick way:-)
LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12
Verwijderd
Ondanks eerdere toezegging geven zij aan dat zelf ophalen niet meer mogelijk is.
Dan staat dit in de mail:
"De Tesla wordt in de middag (vanaf 13.00 uur) bij u geleverd. Afhankelijk van de drukte kan dit tot in de avond doorlopen. Zodra de chauffeur de Tesla heeft opgehaald bellen wij u met de verwachte aankomsttijd. Eerder kunnen wij geen tijdstip doorgeven."
Allemaal leuk en aardig, maar mijn afspraak bij Tesla staat om 9:30...
Daarnaast moet ik eind van de middag de kinderen halen, had ik de ochtend al vrij genomen en mijn zwager geregeld en een afleverlocatie voor mijn huidige huurauto opgezocht in de buurt van Koopman.
Omdat ik nu leaseplan rijdt, kan Athlon deze ook niet meenemen... Ze maken het zo ingewikkeld met hun chauffeurs...
Ik wil niet te veel doem denken, maar gezien ik geen keuze zou hebben val ik over dit antwoord op mijn vraag:
"Total loss tijdens transport dekt de kosten van de schade, maar bij mijn weten geen risico dekking voor de bijtelling."
Dus je zet hem bewust niet op autotransport, maar je laat een studentchauffeur hem afleveren op een tijdstip dat mij minder goed uitkomt dat het oorspronkelijke tijdstip van Tesla zelf en dat alles op mijn risico!? Zonder dat ik er een keuze in heb....
Lekker dan...
Ze hebben de vraag uitgezet en ik krijg nog antwoord.
Dat klopt niet. Ze gaan Zeebrugge echt niet overslaan. Althans, niet voor de komende 2 boten want die hebben al als eindbestemming ZEE staan.chianti14 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:15:
Ben er al uit over de mail van Tesla
toch maar weer even gebeld :-) ze nemen me nog steeds op hahaha, en ze blijven aardig...
Ik hoef niets mee doen met die mail omdat het via een LM gaat alles staat al geregistreerd... Koopman dus
Alle boten met M3's gaan vanaf nu niet meer via Zeebrugge maar direct naar A'dam....
quick way:-)
Verwijderd
De mensen die op de GP stonden (waaronder ik), kregen ook 19-10 een VIN, toen was de GP nog tussen SF en Panama.jr_dijkstra schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:03:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dat kan wel eens kloppen, maar volgens mij lag het al wel te wachten bij Panama.Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:18:
[...]
De mensen die op de GP stonden (waaronder ik), kregen ook 19-10 een VIN, toen was de GP nog tussen SF en Panama.
De GP heeft port SF verlaten op 12 oktober,reistijd tot Panama is 7-8 dagen, kom je inderdaad op 19/20okt.
Cosmos is 8 dagen geleden vertrokken, dus dat klopt allemaal redelijk...
[ Voor 8% gewijzigd door Boterham71 op 08-11-2019 12:24 ]
Inderdaad. Er lijkt een redelijk verband tussen de vertrekdatum uit SF en de uitgifte van VINs voor de GD, GP, JA en nu ook mogelijk GC: ongeveer 8-9 dagen na vertrek uit SF. De positie van het schip doet er schijnbaar niet zoveel toe, maar de tijd na vertrek mogelijk wel. Dat zou ook verklaren waarom de GC nu VINs krijgt: Nog niet bij Panama door de tussenstop in Mexico, maar al wel een dag of 9 onderweg vanuit SF.Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:18:
[...]
De mensen die op de GP stonden (waaronder ik), kregen ook 19-10 een VIN, toen was de GP nog tussen SF en Panama.
SR+ Midnight Grey, Black, Aero, Th, RN:26-09 VIN:19-10 SMS:30-10 LEV:08-11>20-11>22-11>28-11
Zouden we de logica van het "Wanneer VIN bij Tesla" eindelijk gekraakt hebben..?aqui schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:25:
[...]
Inderdaad. Er lijkt een redelijk verband tussen de vertrekdatum uit SF en de uitgifte van VINs voor de GD, GP, JA en nu ook mogelijk GC: ongeveer 8-9 dagen na vertrek uit SF. De positie van het schip doet er schijnbaar niet zoveel toe, maar de tijd na vertrek mogelijk wel. Dat zou ook verklaren waarom de GC nu VINs krijgt: Nog niet bij Panama door de tussenstop in Mexico, maar al wel een dag of 9 onderweg vanuit SF.
Wie weet...Boterham71 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:26:
[...]
Zouden we de logica van het "Wanneer VIN bij Tesla" eindelijk gekraakt hebben..?
SR+ Midnight Grey, Black, Aero, Th, RN:26-09 VIN:19-10 SMS:30-10 LEV:08-11>20-11>22-11>28-11
Over 3 dagen weten we het, want als we dan weer een VIN-bom hebben, is het wel zo goed als zeker. (Neptune)
Fingers crossed ....Boterham71 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:32:
[...]
Over 3 dagen weten we het, want als we dan weer een VIN-bom hebben, is het wel zo goed als zeker. (Neptune)
Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed
Dit topic is gesloten.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.