Hier ook nog in afwachting. Medewerker Tesla gaf aan dat levering naar verwachting op 14 nov plaats zal vinden..rpcrobbie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:09:
Zijn er mensen met een VIN op 1 november die al een sms hebben gehad?
Al lang aan het "mee lezen" hier, en sinds vandaag een VIN,
7 okt besteld
10 okt RN
7-11 VIN
7 okt besteld
10 okt RN
7-11 VIN
Stel dat het Panamakanaal niet de trigger is voor het uitdelen van VINs, maar dat ze dat ca 8 dagen na vertrek uit San Francisco doen. Komt voor de afgelopen boten GD, GP, JA en nu GC best mooi uit. Voor GC geldt dat ze later bij het Panamakanaal zijn door de stop in Mexico, maar ze zijn nu ook een dag of 8-9 weg uit San Francisco.
Het zou mij niet verbazen als dit VINs zijn op de Glovis Cosmos...
Het zou mij niet verbazen als dit VINs zijn op de Glovis Cosmos...
SR+ Midnight Grey, Black, Aero, Th, RN:26-09 VIN:19-10 SMS:30-10 LEV:08-11>20-11>22-11>28-11
RN nummer op 6 september ontvangen, en nu toch eindelijk een VIN! 👌🏼
M3 SR+ Solid Black Aero
M3 SR+ Solid Black Aero
Hier ook nog geen VIN helaas
, wel een mailing van Delivery Team voor extra info omtrent eindfactuur. Er wordt dus toch nog iets achter de schermen gedaan
Verwijderd
Also got a VIN today morning.
Long Range All-Wheel Drive
Paint Midnight Silver Metallic
18 '' Aero rims
Completely black premium interior
Ordered : 27/9
RN Number : 27/9
VIN No. : 8/11
Long Range All-Wheel Drive
Paint Midnight Silver Metallic
18 '' Aero rims
Completely black premium interior
Ordered : 27/9
RN Number : 27/9
VIN No. : 8/11
Wat is dit, ik heb dezelfde config op 27-09 (geen restrictie) besteld bij de LM en had 7-10 welkoms mail en RN.Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:53:
Vandaag ook een VIN ontvangen!
04-10 besteld bij LM (aangegeven leveren vanaf 15 november,)
10-10 welkomstmail Tesla en RN
25-10 stappen naar levering mail
08-11 VIN ontvangen
M3 SR+ / Solid Black / Zwart / Aero
Prima dat er geen pijl op de levering van Tesla te trekken is, maar een simple first order first service moet toch wel mogelijk zijn

ik heb het in mijn handtekening gezetNovadecasa schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:04:
Mensen willen jullie ook je besteldatum melden als jullie een VIN ontvangen?
Zo is het inhoudsloos
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Verwijderd
Ik zie sinds vandaag opeens "eigendom" auto onder mijn account. Doet weliswaar niets, maar is weer wat nieuws na het RN. Iemand weet of dit wat betekent??? (ben letterlijk blond
)
Normaal voert Tesla veranderingen in de loop van het jaar door, zonder dat precies per model year te doen. Dus er zullen verschillen zijn tussen de typische MY 2019 en typische MY 2020 (bv PWS, sound proofing, frunk hooks), maar de eerste MY 2020 is naar verwachting nominaal identiek aan de laatste MY 2019tom030 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 07:05:
[...]
Is er een daadwerkelijk verschil tussen een model 2019 en 2020?
Als je 'm zelf koopt is de restwaarde over 5 jaar wellicht wel wat hoger als je een MY 2020 krijgt.
Als het chaos was kregen ze dit echt niet voor elkaar.jzoin2 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 07:52:
Thx besteldatum is bij mij echt 4 oktober. Maargoed, laten we maar even afwachten.
Leuk om te zien dat veel mensen nu eindelijk een VIN hebben. Maar het is wel chaos bij Tesla!
Ik zou me er niet al te hard op verheugen. Mijn VIN is van 19-10 en kan 20-11 ophalen.Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:15:
[...]
[...]
Hier ook nog in afwachting. Medewerker Tesla gaf aan dat levering naar verwachting op 14 nov plaats zal vinden..
[ Voor 15% gewijzigd door Zpottr op 08-11-2019 09:27 ]
Zoef
Zijn we al het meest actieve topic op GOT? Blijft leuk om het enthousiasme te zien hier als er weer een VIN bom ontploft.
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op het ophaalmoment van vanmiddag.
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op het ophaalmoment van vanmiddag.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Hier hetzelfde, 26 september besteld, bevestiging gekregen en pas op 30 oktober verwerkt door Tesla....amahusu schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:04:
[...]
dat is ook wat ze tegen mij hebben gezegd, heb op 1-10 bestelling geplaatst, LM heeft het 2-10 ingediend bij Tesla. Krijg ik vorige week te horen dat ze de order pas op 14-10 om 17:30 hebben verwerkt bij Tesla. Dus volgens de meneer van Tesla was ik eigenlijk te laat en ligt m'n bestelling onderaan en de stapel. De kans is volgens hem klein dat ik m'n auto nog in 2019 krijg
SR+, Pearl White, zwart, aero. Referral link: https://ts.la/p43056
Veel plezier/succes met het ophalen. Jij hebt in ieder geval geluk met het weer in vergelijking met andere mensen die de auto konden ophalen van de afgelopen week.GAEvakYD schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:22:
Zijn we al het meest actieve topic op GOT? Blijft leuk om het enthousiasme te zien hier als er weer een VIN bom ontploft.
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op het ophaalmoment van vanmiddag.![]()
zojuist een VIN gekregen, uurtje geleden was die er nog niet. Besteld 5-10 RN 5-10. SR+ PW/ZW/AERO/Trekhaak
gelijk ook eindfactuur in account
duh, electrons are life
Verwijderd
Al weken geïnteresseerde lezer.
16-8 besteld via LM, met restrictie 21-12
20-8 een RN
23-10 de restrictie laten verwijderen.
08-11 VIN
20-8 een RN
08-11 VIN
Config?Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:26:
Al weken geïnteresseerde lezer.
20-8 een RN
08-11 VIN
M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec
Dat geeft hoop aan de VIN lozenjavaboon schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:26:
zojuist een VIN gekregen, uurtje geleden was die er nog niet. Besteld 5-10 RN 5-10. SR+ PW/ZW/AERO/Trekhaak
Verwijderd
Zojuist een VIN ontvangen (2020 model).
LR zwart/zwart - Aero.
Besteld + RN op 24-09
VIN: 08-11
EDIT: Vanmorgen om 08.30 had ik nog niks, nu zojuist wel een VIN ontvangen.
LR zwart/zwart - Aero.
Besteld + RN op 24-09
VIN: 08-11
EDIT: Vanmorgen om 08.30 had ik nog niks, nu zojuist wel een VIN ontvangen.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2019 09:31 ]
Verwijderd
Had dat van dat uurtje geleden nu niet gezegd....wordt dus weer een dagje F5-en....javaboon schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:26:

Haha inderdaad. Ophalen met een licht zonnetje is toch anders dan druilerig regenachtig weer. Kan ik ook de lak etc beter inspecteren.jr_dijkstra schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:26:
[...]
Veel plezier/succes met het ophalen. Jij hebt in ieder geval geluk met het weer in vergelijking met andere mensen die de auto konden ophalen van de afgelopen week.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Iemand een idee of ze nu nog steeds VINS aan het aanvullen zijn?
Hier ook nog geen VIN. Zag we dat Zoady een VIN had ontvangen, maar die heeft Aero velgen.ElonDusk schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 07:50:
GEEN VIN HIER NOTHINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG AHHAAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand met SR+ WIT WIT (19") die een VIN heeft? Ik kan helaas niet in de excel sheet
M3 - SR+ / WIT / WIT / 19" / TK / RN 26/08 / VIN 13/12 / SMS 16/12 / LEV 21/12
Verwijderd
Zojuist ook een VIN toegewezen gekregen.
Config: SR+, Midnight Silver Metallic, Zwart, Aero
09-10 besteld door LM
10-10 RN gekregen
08-11 VIN toegewezen
Config: SR+, Midnight Silver Metallic, Zwart, Aero
09-10 besteld door LM
10-10 RN gekregen
08-11 VIN toegewezen
Laten we hopen dat wij dan ook zo een VIN mogen ontvangenpartaxian schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:32:
[...]
Hier ook nog geen VIN. Zag we dat Zoady een VIN had ontvangen, maar die heeft Aero velgen.

Model 3
De Tesla website is ook merkbaar trager momenteel
Toch maar weer een keer de moeite genomen om te bellen .....ging snel overigens, geen wachttijd
Ik heb besteld eind augustus..... tot op heden alleen RN vanaf 29-8
terwijl er nu op de tesla-site staat en gebeurt met zelfde configuratie nu bestellen is snel leveren en dat mensen hem binnen 2-3 weken hebben ?????
Antwoord ; Weten ze niet hoe dat kan, er is nog geen VIN aan uw RN gekoppeld dus u moet wachten op VIN, zal normaliter komende weken ergens gebeuren
Fijne dag verder..... ja zo'n meneer kan er ook niets aan doen denk ik dan maar
LR-black-black-aero
LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12
Hier ook nog geen VIN SR+ WIT WIT 18". Besteld 12/9.ElonDusk schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 07:50:
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand met SR+ WIT WIT (19") die een VIN heeft? Ik kan helaas niet in de excel sheet
Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu
Geeft me iets meer hoop/rust dat de rest met WIT WIT ook niks heeft
Model 3
LR, zwart/zwart, 19", geen VIN....
Besteld 03/09
M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24
Pfff... idd
Ik heb me nu voorgenomen om tot vanavond niet meer te F5-en.
Elke keer dat er geen VIN is gevonden toch een kleine teleurstelling (voel me weer helemaal kind rond Sinterklaas tijd > schoen gezet > schoen 's ochtends (soms) leeg)
Je had toch een restrictie tot 14-10? Dan is er volgens mij niets geks aan de hand.chianti14 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:35:
[...]
Toch maar weer een keer de moeite genomen om te bellen .....ging snel overigens, geen wachttijd
Ik heb besteld eind augustus..... tot op heden alleen RN vanaf 29-8
terwijl er nu op de tesla-site staat en gebeurt met zelfde configuratie nu bestellen is snel leveren en dat mensen hem binnen 2-3 weken hebben ?????
Antwoord ; Weten ze niet hoe dat kan, er is nog geen VIN aan uw RN gekoppeld dus u moet wachten op VIN, zal normaliter komende weken ergens gebeuren
Fijne dag verder..... ja zo'n meneer kan er ook niets aan doen denk ik dan maar
LR-black-black-aero
Zoef
Ok nou ja, ik dus nog altijd niet. Scheelt wel f5'en voor een VIN, want die ga ik toch nooit vinden in een leeg account. Aan de andere kant had ik liever wat eigen controle erop ipv dat ik om de paar weken Tesla moet bellen voor een status update (LM heeft nog altijd de instelling 'bestelling is door ons goed gedaan. Tesla communiceert alleen met berijder, probeer het bij hen maar').. Dan maar rustig verder wachten net als de rest van de VIN-loze personenAbarth schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:50:
[...]
Ik zie m'n bestelling en op de beheerpagina vind ik de VIN in de source.
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Mag toch hopen dat wij ook eens aan de beurt komen 😂
ElonDusk schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:37:
Wist je dat verliezen bij het gokken juist voor de verslaving zorgt? Winst is leuk, maar verlies geeft de echte kick. "Volgende keer wordt het hem!"knights16 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:38:
[...]
Pfff... idd![]()
Ik heb me nu voorgenomen om tot vanavond niet meer te F5-en.
Elke keer dat er geen VIN is gevonden toch een kleine teleurstelling (voel me weer helemaal kind rond Sinterklaas tijd > schoen gezet > schoen 's ochtends (soms) leeg)
geplande leverdatum volgens factuur 21-11 zie ik net. Dat zou de JA moeten zijn ?
duh, electrons are life
Volgens mij hebben Zoady en Walto, resp. gisteren en vandaag een VIN ontvangen. Biede SR+/PW/wit/Aero.ElonDusk schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:37:
M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec
Klopt maar ik vind het echt vreemd dat mensen bestellen na mijn restrictie met zelfde conf toch al een VIN hebben en levertijd hebben, da's toch vreemd ???Zpottr schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:38:
[...]
Je had toch een restrictie tot 14-10? Dan is er volgens mij niets geks aan de hand.
Ik haal de mijne de 20e op maar heb al kenteken en alles gekregen. Die is dus al in NL. Jij nog geen kenteken gehad dus?javaboon schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:40:
geplande leverdatum volgens factuur 21-11 zie ik net. Dat zou de JA moeten zijn ?
Dany71 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:41:
[...]
Volgens mij hebben Zoady en Walto, resp. gisteren en vandaag een VIN ontvangen. Biede SR+/PW/wit/Aero.

WAAAROM KONDE ZE DAAR GEEN 19" AAN TOEVOEGEN
Sorry voor de caps

Model 3
Voor de mensen die vaak hun config moeten doorgeven. Door het in de handtekening te zetten hoeft dit niet meer:
- Ga naar mijn profiel (boven in op de site, naam klikken)
- Knop Bewerken
- Scroll naar beneden naar Signature en vul jouw config in, met datums.
Hier ook nog helemaal niks. SR+wit/wit/18". Besteld 15-09ElonDusk schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 07:50:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope, maar ook nog maar net VIN en factuur gekregen vandaag, dus dat zal nog even duren gok ikZGaro schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:43:
[...]
Ik haal de mijne de 20e op maar heb al kenteken en alles gekregen. Die is dus al in NL. Jij nog geen kenteken gehad dus?
duh, electrons are life
Sinds vandaag heb ik mijn VIN zichtbaar in mijn account staan. (14-11 afspraak om hem op te halen)
Ook bij Account Settings kan ik nu een auto toevoegen??

Verwijderd
Ik houd inderdaad rekening met een verschuiving naar begin december, maar een beetje hoop kan geen kwaadZpottr schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:21:
[...]
Ik zou me er niet al te hard op verheugen. Mijn VIN is van 19-10 en kan 20-11 ophalen.
De levering van mijn m3 zal plaatsvinden tussen 11 en 18 november, iemand enig idee hoe ver van te voren je daadwerkelijke leverafspraak doorgegeven wordt?
Ook moet je een bewijs van verzekering meenemen, wat wordt daarmee bedoelt? Moet je echt al de groene kaart per post ontvangen hebben of is iets van een mailtje ook voldoende?
Ook moet je een bewijs van verzekering meenemen, wat wordt daarmee bedoelt? Moet je echt al de groene kaart per post ontvangen hebben of is iets van een mailtje ook voldoende?
En? Heb je hem al binnen?DLodder schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:26:
[...]
Vooral omdat ik het leuk vind om te hebben![]()
Maar ook omdat het soms handig is voor mijn werk, omdat ik nogal vaak mijn telefoon laat vallen en die dus stuk kan gaan, omdat ik vaak bluetooth uit heb op m'n telefoon en omdat ik zo'n sleutel voor mooier en handiger vind dan een kaartje om de auto mee te openen.
Verwijderd
Sinds vandaag een VIN!
------
Leaseplan
17-09 RN + Tesla account gekregen
SR+ / White / White / Aero wheels
------
Leaseplan
NiceVerwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:47:
Sinds vandaag een VIN!
------
Leaseplan
Nu de Wit / Wit / 19"

Model 3
Verwijderd
Hoe kan jij de VIN zien als er geen auto gekoppeld is aan je account?RWGW schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:44:
Sinds vandaag heb ik mijn VIN zichtbaar in mijn account staan. (14-11 afspraak om hem op te halen)
[Afbeelding]
Ik zie dit kopje ook pas vanaf nu..
Auto besteld en al twee maanden lang schoen altijd leeg....knights16 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:38:
[...]
schoen gezet > schoen 's ochtends (soms) leeg)

Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu
Kan iemand mij vertellen met welke frequentie de shuttles van Sloterdijk naar de afhaallocatie gaan? Kan met moeite inschatten hoe laat ik er moet zijn als ik de auto kan ophalen vanaf 15:30.
Dat is ook mijn config.... bij mij nog steeds NO VIN found....Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:47:
Sinds vandaag een VIN!
------
Leaseplan
Ik ook vandaag, hoe laat mag je?GAEvakYD schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:22:
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op het ophaalmoment van vanmiddag.![]()
Nog geen VIN 
LR AWD/FSD/Midnight Silver Metalic/Black/Aero/Besteld 29 juli/Restrictie 21 okt/RN 6 aug
LR AWD/FSD/Midnight Silver Metalic/Black/Aero/Besteld 29 juli/Restrictie 21 okt/RN 6 aug
Verwijderd
@Verwijderd ik ook nog steeds niet. We moeten hoop houden voor onze SR PW Black 18” met trekhaak (besteld eind sept)

LR White/Black Aero's 12-09
Model 3 LR AWD White / black / aero - Bestelling: 12-09 VIN: 28-11
Ik heb ook het kopje "Add a car to your account", maar auto is besteld op naam van werkgever..? Heb wel een RN van hem gekregen maar neem aan dat hij deze niet aan mij koppelt.
Verwijderd
Niemand reageert hierop maar zou dit ook graag willen weten. Kenners??Landon schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:03:
Ik heb ook het kopje "Add a car to your account", maar auto is besteld op naam van werkgever..? Heb wel een RN van hem gekregen maar neem aan dat hij deze niet aan mij koppelt.
Geen idee, ik mag de auto vandaag ophalen (ook bestelling via LM) maar ik heb dat kopje niet.Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:04:
[...]
Niemand reageert hierop maar zou dit ook graag willen weten. Kenners??
Verwijderd
Zelfde configuratie. 10-9. ook geen VIN. Zo frustrerend! Blij dat jij em ook nog niet heb
Verwijderd
@Verwijderd : Als ze er eentje met 19" op de boot hebben vind ik het ook prima, ik begin mij zo langzamerhand echt af te vragen wat onze config zo uniek maakt?
Ik heb dit knopje ook niet. Besteld via Alphabet.Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:04:
[...]
Niemand reageert hierop maar zou dit ook graag willen weten. Kenners??
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
En weer en nog steeds geen VIN. Bestelling PM half september.
Ik vermoed dat het een nieuwe functie binnen de website is.. Nog niet werkend op dit moment.Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:51:
[...]
Hoe kan jij de VIN zien als er geen auto gekoppeld is aan je account?
Ik zie dit kopje ook pas vanaf nu..
Heb al een kenteken (G-XXX-NV) en vin, dus zal volgende week donderdag wel goed komen
Verwijderd
Ik heb dat knopje wel en ook besteld bij Alphabet.Nonode schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:06:
[...]
Ik heb dit knopje ook niet. Besteld via Alphabet.
Wie kan mij even helpen , krijg mail van Tesla , zie onderstaand ;
Bereid u voor op de levering van uw Model 3
Als u de hieronder genoemde items al voltooid heeft, hoeft u geen actie te ondernemen.
Leveringslocatie
Bevestig de leveringslocatie van uw auto
Betaalmethode
Geef aan of u gebruik wilt maken van betaling contant (zakelijk of privé), financial lease of operational lease.
Registratiedocumenten
Upload alle documenten met betrekking tot uw registratie
Elke link die ik aanklik kom ik terug op mijn account uit waar ik niks kan invullen ?
Kennen jullie deze mail dat ik een locatie van levering moet bevestigen en dat ik mijn documenten moet uploaden ?
Nog geen Vin gezien
Als u de hieronder genoemde items al voltooid heeft, hoeft u geen actie te ondernemen.
Leveringslocatie
Betaalmethode
Geef aan of u gebruik wilt maken van betaling contant (zakelijk of privé), financial lease of operational lease.
Registratiedocumenten
Elke link die ik aanklik kom ik terug op mijn account uit waar ik niks kan invullen ?
Kennen jullie deze mail dat ik een locatie van levering moet bevestigen en dat ik mijn documenten moet uploaden ?
Nog geen Vin gezien
Is de RN wel aan jouw Tesla account gekoppeld of ben je secundair?chianti14 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:08:
Wie kan mij even helpen , krijg mail van Tesla , zie onderstaand ;
Leveringslocatie
Betaalmethode
Registratiedocumenten
Nog geen Vin gezien
Ik ook Alphabet, geen knopje (ook geen bestelling zichtbaar in account overigens)Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:07:
[...]
Ik heb dat knopje wel en ook besteld bij Alphabet.
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Verwijderd
Hier ook geen VIN nog, samenstelling die relatief weinig voorkomt ben ik bang..
LR, blauw, 19”, wit. 31/07 bestelling, 20/08 RN, 1-11 restrictie.
LR, blauw, 19”, wit. 31/07 bestelling, 20/08 RN, 1-11 restrictie.
is gekoppeldLandon schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:09:
[...]
Is de RN wel aan jouw Tesla account gekoppeld of ben je secundair?
Verwijderd
Stond jouw configuratie wel op je account of niet? Als dat niet is, dan kun je geen VIN vinden of wel?RWGW schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:07:
[...]
Ik vermoed dat het een nieuwe functie binnen de website is.. Nog niet werkend op dit moment.
Heb al een kenteken (G-XXX-NV) en vin, dus zal volgende week donderdag wel goed komen
Ik heb hetzelfde verhaal, 26 september besteld via LM (heb de bestelbevestiging zelf gezien en de besteldatum), 30 oktober pas verwerkt bij Tesla...jzoin2 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 07:52:
Thx besteldatum is bij mij echt 4 oktober. Maargoed, laten we maar even afwachten.
Leuk om te zien dat veel mensen nu eindelijk een VIN hebben. Maar het is wel chaos bij Tesla!
[...]
SR+, Pearl White, zwart, aero
[ Voor 3% gewijzigd door Tesselientje op 08-11-2019 10:19 ]
Verwijderd
Hoe weet je wanneer Tesla de order van LM heeft verwerkt?Trishietrishie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:19:
[...]
Ik heb hetzelfde verhaal, 26 september besteld via LM (heb de bestelbevestiging zelf gezien en de besteldatum), 30 oktober pas verwerkt bij Tesla...
SR+, Pearl White, zwart, aero
Ik heb het van Tesla zelf gehoord. Toen ik ze belde zeiden ze dat de LM de auto heeft besteld op 9 Oktober, terwijl ik op 2 Oktober de order bij LP heb gedaan. Er lijkt dus wat tijd te zitten tussen het moment van akkoord naar de LM en de daadwerkelijke bestelling.
Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:21:
[...]
Hoe weet je wanneer Tesla de order van LM heeft verwerkt?
LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?
Ik heb zelf gebeld omdat ik nergens een terugkoppeling van kreeg.Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:21:
[...]
Hoe weet je wanneer Tesla de order van LM heeft verwerkt?
Toen hebben zij aangegeven dat de bestelling pas op 30 oktober bij hun is verwerkt.
Ik heb overigens zelf een kopie van de bestelling, deze is op 26 september aan Tesla verzonden en deze datum is ook op het bestelformulier vermeld.
[ Voor 18% gewijzigd door Tesselientje op 08-11-2019 10:24 ]
Ja hoor, die staat er al een tijd netjes in. Zal een extra functie zijn binnen het account. Op de mobiele website zie ik nu ook de afhaal afspraak in Portrait mode, dat was gisteren ook nog niet. Gisteren was het alleen zichtbaar in Landscape view. Ik vermoed dat ze de website aan het updaten zijn met functiesVerwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:13:
[...]
Stond jouw configuratie wel op je account of niet? Als dat niet is, dan kun je geen VIN vinden of wel?
Verwijderd
Ricsrix schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:23:
Ik heb het van Tesla zelf gehoord. Toen ik ze belde zeiden ze dat de LM de auto heeft besteld op 9 Oktober, terwijl ik op 2 Oktober de order bij LP heb gedaan. Er lijkt dus wat tijd te zitten tussen het moment van akkoord naar de LM en de daadwerkelijke bestelling.
[...]
LM heeft mijn order ook 9 okt. overgenomen en kreeg van Tesla steeds te horen dat deze ontvangen is, maar niet verwerkt.. Weet nou nog steeds niet of dit al is gebeurd, beetje vaag allemaal.Trishietrishie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:23:
[...]
Ik heb zelf gebeld omdat ik nergens een terugkoppeling van kreeg.
Toen hebben zij aangegeven dat de bestelling pas op 30 oktober bij hun is verwerkt.
Ik heb overigens zelf een kopie van de bestelling, deze is op 26 september aan Tesla verzonden en deze datum is ook op het bestelformulier vermeld.
Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en eerst zelf op 1 okt. besteld door middel van het verrichten van een aanbetaling.
wachtwoord staat in OP er onder.eikrur schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:47:
[...]
Ik om niet in dat excel bestand, vraagt om een of ander wachtwoord?
Dat is slim...Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:26:
[...]
[...]
LM heeft mijn order ook 9 okt. overgenomen en kreeg van Tesla steeds te horen dat deze ontvangen is, maar niet verwerkt.. Weet nou nog steeds niet of dit al is gebeurd, beetje vaag allemaal.
Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en eerst zelf op 1 okt. besteld door middel van het verrichten van een aanbetaling.
Ik vind het trouwens wel schandalig dat ik gewoon netjes op tijd heb besteld en nu wel in het onzekere zit of hij dit jaar nog komt, omdat zij er zo'n zooitje van maken.
Ik zie maar weinig rood, dus ben bang dat er niets voor mij bijzit...
The only limits we have are the limits we place on ourselves.
Nou dan moeten er nog wel een paar komen denk ikLandon schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:29:
[Afbeelding]
Zal er vast wel eentje bij staan voor alle Tweakers toch?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
4 dagenLandon schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:29:
[Afbeelding]
Zal er vast wel eentje bij staan voor alle Tweakers toch?
Verwijderd
Ik zou me niet teveel zorgen maken, er komen nog genoeg schepen deze kant op. Dus denk dat ze de zaakjes verder wel op orde hebben. Maarja, het is wel krapjes allemaal met 1 januari in zicht..Trishietrishie schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:28:
[...]
Dat is slim...
Ik vind het trouwens wel schandalig dat ik gewoon netjes op tijd heb besteld en nu wel in het onzekere zit of hij dit jaar nog komt, omdat zij er zo'n zooitje van maken.
Zou je inderdaad geen zorgen maken als je de LR hebt besteld. Tesla geeft nog steeds aan dat als je nu besteld, hij dit jaar op kenteken staat..Verwijderd schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:31:
[...]
Ik zou me niet teveel zorgen maken, er komen nog genoeg schepen deze kant op. Dus denk dat ze de zaakjes verder wel op orde hebben. Maarja, het is wel krampjes allemaal met 1 januari in zicht..
Dan maakt het ook weinig uit als je hem volgend jaar pas kan ophalen, zolang die dit jaar maar op kenteken staat. #subsidietrekken
Wanneer je een RN krijgt is de auto toch als bestelling bij Tesla binnen?
Of is de bestel datum van tesla nog weer wat anders dan wanneer je de RN hebt?
Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed
Verwijderd
SR+ hier haha, maar wel een VIN in source en kentekenLandon schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:33:
[...]
Zou je inderdaad geen zorgen maken als je de LR hebt besteld. Tesla geeft nog steeds aan dat als je nu besteld, hij dit jaar op kenteken staat..
Dan maakt het ook weinig uit als je hem volgend jaar pas kan ophalen, zolang die dit jaar maar op kenteken staat. #subsidietrekken
RN betekent dat je bestelling bij Tesla ontvangen is, oftewel reserveringsnummer.GrannySmith92 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:33:
Wanneer je een RN krijgt is de auto toch als bestelling bij Tesla binnen?
Hey, da's de mijne daar vooraan. blauw, zwart, 19"... Zal wel niet. Nog geen VIN...fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:39:
[...]
Ik denk dat je dit ongeveer kunt verwachten![]()
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.