Grand Neptune is onderweg, denk dat hij daar op zit

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zorg ervoor dat je leasemaatschappij dit asap doet. Mijn leasma. had geen RN nummer meegestuurd waardoor Tesla niets deed en het drie weken duurde voordat ik het uiteindelijk geregeld had, miste net de 19-20 okt vin regen 🤪Darth Eddy schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:35:
Zojuist toch nog maar weer een keer gebeld met Tesla en nu een hele rustige en vriendelijke man aan de lijn, toevallig dezelfde persoon als waar mijn LM contact mee heeft. Hij kon mij duidelijk vertellen dat er een blokkade (1-12-2019) op mijn bestelling staat, dus die gaat er per direct vanaf.... anders gaat het hem niet meer worden dit jaar.
Drie boten dus onderweg Naar Zeebrugge😀Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:32:
Grand Neptune is onderweg, denk dat hij daar op zit
[ Voor 5% gewijzigd door knights16 op 06-11-2019 12:46 ]
Verwijderd
Enjoy the machine my friend!Seacara schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:36:
Doei, doei, het was gezellig. Samen zitten wachten, gelachen en in onzekerheid wanneer die vin of dat smsje nu eens kwam.
Gisteren opgehaald en daarmee ten einde voor dit topic. Afhalen ging bijzonder snel. Helaas wat krasjes en beperkt volgeladen.
Wat een acceleratie :-o (AWD LR)
Verwijderd
Ik heb mijn VIN 01/11 gekregen, dus ik dacht dat de mijne op de JA stond. Nu heb ik gisteren met Tesla gebeld en zij vertelde mij dat de leverdatum in hun systeem 13/11 is. Dus dat zou niet de JA kunnen zijn. Ook niet zonder de vertraging.knights16 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:45:
[...]
Drie boten dus onderweg Naar Zeebrugge😀
Jasper Arrow (op Atlantische oceaan, vermoeden dat de vins al uitgedeeld zijn, want voorbij panama kanaal)
Glovis Cosmos (weet iemand wanneer die bij panama kanaal is?
Glovis Neptune ( net vertrokken , rond 11 nov bij panama kanaal)
Vierde gepland: Glovis Sirius 😀
Aannames, Aannames, Aannames.. We weten niet wanneer VINs worden uitgedeeld..knights16 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:45:
[...]
Drie boten dus onderweg Naar Zeebrugge😀
Jasper Arrow (op Atlantische oceaan, vermoeden dat de vins al uitgedeeld zijn, want voorbij panama kanaal)
Glovis Cosmos (weet iemand wanneer die bij panama kanaal is?
Glovis Neptune ( net vertrokken , rond 11 nov bij panama kanaal)
Vierde gepland: Glovis Sirius 😀
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Hier vergelijkbare ervaringen. Maar gaat bij bijna alle leasemij’s nogal stroef lijkt het. Is dat bestelproces zo ingewikkeld dan?TGT2 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:05:
[...]
Jou LM zou deze administratie in orde moeten maken. Ik heb maandag een mail naar mijn LM gestuurd dat ik het redelijk belachelijk vind dat ik als klant alle zaken in orde moet maken en steeds van de kast (LM) naar de muur (Tesla) wordt gestuurd. Ik begrijp werkelijk niet dat deze mate van serviceverlening, of laten we zeggen: het gebrek daar aan, getolereerd wordt.
Ik ben inmiddels in staat om het contract te laten ontbinden, dan mogen ze mijn auto aan een ander geven. Ik word er best verdrietig van dat ik straks meerdere jaren een relatie met een dergelijke partij moet hebben..
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik heb ook op 1/11 een VIN gekregen, maandag 4/11 met Tesla gebeld en toen werd er tegen mij gezegd dat mijn auto al in Zeebrugge stond.Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:48:
[...]
Ik heb mijn VIN 01/11 gekregen, dus ik dacht dat de mijne op de JA stond. Nu heb ik gisteren met Tesla gebeld en zij vertelde mij dat de leverdatum in hun systeem 13/11 is. Dus dat zou niet de JA kunnen zijn. Ook niet zonder de vertraging.
Ik ga vandaag weer even bellen wat voor verwachtingsdatum het nou precies is.
Doe eens een stapje terug. Hou je nou eens een week niet bezig met die stomme wagen. Scheelt je 3 jaar op je leven.TGT2 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:05:
[...]
Jou LM zou deze administratie in orde moeten maken. Ik heb maandag een mail naar mijn LM gestuurd dat ik het redelijk belachelijk vind dat ik als klant alle zaken in orde moet maken en steeds van de kast (LM) naar de muur (Tesla) wordt gestuurd. Ik begrijp werkelijk niet dat deze mate van serviceverlening, of laten we zeggen: het gebrek daar aan, getolereerd wordt.
Ik ben inmiddels in staat om het contract te laten ontbinden, dan mogen ze mijn auto aan een ander geven. Ik word er best verdrietig van dat ik straks meerdere jaren een relatie met een dergelijke partij moet hebben..
Verwijderd
Dan zal die van mij daar ook staan. Levering Amsterdam?Markovichi schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:52:
[...]
Ik heb ook op 1/11 een VIN gekregen, maandag 4/11 met Tesla gebeld en toen werd er tegen mij gezegd dat mijn auto al in Zeebrugge stond.
Weet niet wat er 1/11 nog onderweg was of al in Zeebrugge lag?
Verwijderd
Dat is de kiftOMX2000 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:50:
[...]
Hier vergelijkbare ervaringen. Maar gaat bij bijna alle leasemij’s nogal stroef lijkt het. Is dat bestelproces zo ingewikkeld dan?
Ik word er ook behoorlijk narrig van dat ze zo onverschillig doen.
Maar dan volgende week ophalen??Markovichi schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:52:
[...]
Ik heb ook op 1/11 een VIN gekregen, maandag 4/11 met Tesla gebeld en toen werd er tegen mij gezegd dat mijn auto al in Zeebrugge stond.
Weet niet wat er 1/11 nog onderweg was of al in Zeebrugge lag?
Ga er maar gerust vanuit dat dit bij Tesla ligt net zoals de gebrekkige communicatie die Tesla met zijn klanten heeft .OMX2000 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:50:
[...]
Hier vergelijkbare ervaringen. Maar gaat bij bijna alle leasemij’s nogal stroef lijkt het. Is dat bestelproces zo ingewikkeld dan?
Ik word er ook behoorlijk narrig van dat ze zo onverschillig doen.
"Beautiful Clean Coal"
De enige info die ik heb is dat mijn auto dus in België staat, dat ik (LM dus) zeer binnenkort een SMS kan verwachten en dat de levering eind november/begin december verwacht wordt. Wat ik dan weer vreemd vind aangezien jouw levering de 15 is toch?Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:54:
[...]
Dan zal die van mij daar ook staan. Levering Amsterdam?
en zal de GP zijn geweest.
Enige informatie over je levering?
Was het maar zo'n feest
Verwijderd
Ja, dat is zeker apart. Mij werd gisteren verteld dat ik hem volgende week woensdag op kan halen, maar dus nog geen bevestigings sms of iets.Markovichi schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:05:
[...]
De enige info die ik heb is dat mijn auto dus in België staat, dat ik (LM dus) zeer binnenkort een SMS kan verwachten en dat de levering eind november/begin december verwacht wordt. Wat ik dan weer vreemd vind aangezien jouw levering de 15 is toch?
Bij mij loopt het verder allemaal via de LM (Brabant auto lease). Account is verder nog niet aan mijn email gekoppeld en kan hier dus ook niets zien.
LM had aangegeven om de levering in Tilburg plaats te laten vinden, maar dit is nooit bevestigd oid. Ik ga er in ieder geval van uit dat ik naar Amsterdam moet, maakt mij overigens ook niet uit waar ik heen moet.
Dat is wel mooi nieuws voor je! Ben benieuwd! Zou je willen navragen waar je auto nu staat dan?Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:08:
[...]
Ja, dat is zeker apart. Mij werd gisteren verteld dat ik hem volgende week woensdag op kan halen, maar dus nog geen bevestigings sms of iets.
Ik heb tot nu toe weinig contact gehad met de LM zelf. Dat doet het kantoor. Ik bel einde middag een keer naar tesla om te bevestigen of het inderdaad een zekere datum is.
Verwijderd
Ik ben ook benieuwd of ik vanmiddag het zelfde krijg te horen.Markovichi schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:10:
[...]
Dat is wel mooi nieuws voor je! Ben benieuwd! Zou je willen navragen waar je auto nu staat dan?
[ Voor 18% gewijzigd door Boterham71 op 06-11-2019 13:19 ]
Ik ben benieuwd, ik denk dat het wel JA is. Daarvan was de verwachting dat hij op 13 of 14 in Amsterdam zou aankomen. Ik denk dat je later in de week een bericht gaat krijgen met levering begin december.Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:48:
[...]
Ik heb mijn VIN 01/11 gekregen, dus ik dacht dat de mijne op de JA stond. Nu heb ik gisteren met Tesla gebeld en zij vertelde mij dat de leverdatum in hun systeem 13/11 is. Dus dat zou niet de JA kunnen zijn. Ook niet zonder de vertraging.
Ik ga vandaag weer even bellen wat voor verwachtingsdatum het nou precies is.
Gefeliciteerd met je nieuwe auto! Heb je de krasjes gemeld bij het Tesla personeel? En zo ja, hebben ze er nog iets aan gedaan?Seacara schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:36:
Doei, doei, het was gezellig. Samen zitten wachten, gelachen en in onzekerheid wanneer die vin of dat smsje nu eens kwam.
Gisteren opgehaald en daarmee ten einde voor dit topic. Afhalen ging bijzonder snel. Helaas wat krasjes en beperkt volgeladen.
Wat een acceleratie :-o (AWD LR)
Eind december, oei... ik heb ook begin oktober besteld, maar hoop toch echt dat het geen eind december wordt want dan staat de vakantie al geplandhulseman schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:52:
Net gebeld met Tesla, heb in ieder geval mijn RN nummer ontvangen via de telefoon. Dus alles is wel in goede orde ontvangen en alle gegevens staan juist in het systeem. Dus dat is goed nieuws.
Levering: eind december
Eerder gaat hem niet worden volgens hem, omdat er enorm veel auto's zijn besteld (wat wij al wisten). 4 Okt besteld en nu dus een RN. Geen VIN gekoppeld nog.
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Hier ook....Markboss schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:19:
[...]
Eind december, oei... ik heb ook begin oktober besteld, maar hoop toch echt dat het geen eind december wordt want dan staat de vakantie al gepland
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Verwijderd
Dit is inderdaad mijn doem/back up scenario.WalterWh schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:17:
[...]
Ik ben benieuwd, ik denk dat het wel JA is. Daarvan was de verwachting dat hij op 13 of 14 in Amsterdam zou aankomen. Ik denk dat je later in de week een bericht gaat krijgen met levering begin december.
Thanks, net even gebeld. Afspraak is nu bevestigd per mail en mondelinge bevestiging dat mijn betaling is ontvangen en verwerkt. Dat laatste vind ik overigens ergerlijk, ik heb een behoorlijke som geld over gemaakt en daar krijg ik (tot op heden) gewoon geen bevestiging vanVerwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:01:
[...]
Ik kan je aanraden even met Tesla te bellen dan heb je binnen 5 minuten kenteken plus meldcode. op de één of andere manier komt JA antwoord op de sms niet aan bij tesla. In ieder geval wordt dit niet bevestigt.
[ Voor 11% gewijzigd door MrBasta op 06-11-2019 13:27 ]
Ik zou tekenen voor jouw doem scenario!Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:20:
[...]
Dit is inderdaad mijn doem/back up scenario.
Maar ik vind een leveringsdatum van 13/11 gek als de JA pas 13/14 nov in Amsterdam zou aankomen.
Ik hoor het vanmiddag wel.
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:20:
[...]
Maar ik vind een leveringsdatum van 13/11 gek als de JA pas 13/14 nov in Amsterdam zou aankomen.
Nee hoor. Die is vandaag of gisteren pas uitgegeven. Nieuwste kenteken op dit moment is G-XXX-PS.MrBasta schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:22:
[...]
Thanks, net even gebeld. Afspraak is nu bevestigd per mail en mondelinge bevestiging dat mijn betaling is ontvangen en verwerkt. Dat laatste vind ik overigens ergerlijk, ik heb een behoorlijke som geld over gemaakt en daar krijg ik (tot op heden) gewoon geen bevestiging vanOverigens is dat erkend door de medewerker die ik aan de telefoon had en bood hij daar zijn excuses voor aan (wat ik dan weer als netjes ervaar)
Kenteken zit in de G-xxx-PF reeks, dus die lijkt al wat eerder uitgegeven dan sommigen die ik hier eerder voorbij zag komen (maar mijn aflevering is pas de 15e).
Verwijderd
For whats its worth:Markboss schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:19:
[...]
Eind december, oei... ik heb ook begin oktober besteld, maar hoop toch echt dat het geen eind december wordt want dan staat de vakantie al gepland
Zie hierboven...
Ik denk dat de beste man het zelf ook niet wist en het als iets standaards zei. Bedoel: hij gaf al aan dat er zoveel mensen bellen, dat hij inmiddels wel het standaard praatje moet gaan houden. Maar goed, feit blijft dat al mijn gegevens bij Tesla bekend zijn, dus hoef mij geen zorgen te makenMarkboss schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:19:
[...]
Het plan was om met de auto op vakantie te gaan (al in de planning gezet voordat ik wist dat ik de Tesla ging bestellen). Zou eigenlijk met huidige auto zijn gebeurd. Door iemand anders laten ophalen betekent dan ook dubbele leasekosten en dubbele bijtelling voor een paar weken, dat zou extreem zuur zijnVerwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:25:
[...]
For whats its worth:
Bij mijn bevestigingsmail zat een machtigingsformulier om de auto door iemand anders op te laten halen...
[...]
Zie hierboven...
claudior schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:26:
Ik heb van verscheidene mensen die 1 november een VIN hebben gekregen gelezen dat Tesla had gecommuniceerd dat de auto al in Europa was. Volgens mij is er nog geen geval bekend dat de betreffende VIN van de JA komt. Ik denk dat JA VIN's nog uitgedeeld moeten worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Mr.RMM op 06-11-2019 13:31 ]
Me tooclaudior schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:26:
Ik heb van verscheidene mensen die 1 november een VIN hebben gekregen gelezen dat Tesla had gecommuniceerd dat de auto al in Europa was. Volgens mij is er nog geen geval bekend dat de betreffende VIN van de JA komt. Ik denk dat JA VIN's nog uitgedeeld moeten worden.
SR+/Zwart/Zwart/Aero/Trekhaak | Besteld Prolease: 16/09 | RN: 17/10 | VIN: 23/11 | Kenteken: G-XXX-TP | SMS: 10/12 | Levering: 16/12
Dubbele bijtelling kan niet. Je krijgt maar 1 auto (de duurste) bijgeteld.Markboss schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:29:
[...]
Het plan was om met de auto op vakantie te gaan (al in de planning gezet voordat ik wist dat ik de Tesla ging bestellen). Zou eigenlijk met huidige auto zijn gebeurd. Door iemand anders laten ophalen betekent dan ook dubbele leasekosten en dubbele bijtelling voor een paar weken, dat zou extreem zuur zijn
Ik heb in ieder geval nog hoop dat het niet zo ver komt!
Verwijderd
Misschien kan een collega hem ophalen:Markboss schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:29:
[...]
Het plan was om met de auto op vakantie te gaan (al in de planning gezet voordat ik wist dat ik de Tesla ging bestellen). Zou eigenlijk met huidige auto zijn gebeurd. Door iemand anders laten ophalen betekent dan ook dubbele leasekosten en dubbele bijtelling voor een paar weken, dat zou extreem zuur zijn
Ik heb in ieder geval nog hoop dat het niet zo ver komt!
Hmm, ik ben benieuwd hoe dat zou werken als ik met de 'hoofd-zakenauto' op vakantie ben en een collega/kennis de nieuwe auto ophaalt (en dus niet ingeleverd is). Hoe dan ook, het zal wel goed komen dus blijft (hopelijk) hypothetisch.Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:33:
[...]
Misschien kan een collega hem ophalen:
Voorkom dubbele bijtelling
Als je nu als werknemer een elektrische auto leaset (4% bijtelling) en je tijdens je vakantie een andere auto nodig hebt (waarschijnlijk een auto met 22% bijtelling met voldoende trekgewicht), dan wil je natuurlijk voorkomen dat er voor die periode voor beide auto’s bijtelling betaald moet worden.
Hoe werkt dit in de praktijk? De reguliere leaseauto, de sleutels en het kentekenbewijs dienen tijdens de vakantie ingeleverd te worden bij de werkgever of de plek waar de vakantieauto wordt afgehaald.
Het is ook belangrijk dat je goed vastlegt dat je één auto tijdens de vakantieperiode niet gebruikt.
Bijtellingsregeling
Om te voorkomen dat je extra bijtelling moet betalen, heeft de Belastingdienst een aantal regels opgesteld. Jan Rolleman, automotive fiscalist en EV-rijder, legt uit:
"Het allerbelangrijkste is in dit geval dat de “hoofd-zakenauto” tijdens de zomervakantie niet ter beschikking moet staan. Dat betekent dus dat je deze auto tijdelijk fysiek moet inleveren bij de werkgever, inclusief de autosleutel en autopapieren. Ook is het belangrijk dat het inleveren van de auto schriftelijk wordt vastgelegd."
Zou volgens Morten Grove's Twitter rond deze tijd zijn.Boterham71 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:14:
Grand Neptune is los van de kade. Wordt op 13 november 20.00 lokale tijd verwacht in Panama. Glovis Cosmos is nog niet los, maar komt naar verwachting wel vandaag los, ETA Panama 11 november.
Het is nu 6:44 aldaar.The ship is set to depart Lázaro Cárdenas tomorrow (6th Nov.) @ 06:00 (GMT-6).
(E.T.D - Estimated Time of Departure)
Dest: N/A, Zeebrugge via Panama assumed.
source: https://sop.apilazaro.com...Animacion/Animacion2.aspx …
Maar niemand van de 1 November VIN's heft een sms gehad?Mr.RMM schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:29:
Dat zou mooi zijn, bij mijn bestelling was de verwachtte leverdatum Nov. dus ik hoop dat dat ook zo blijkt te zijn of anders echt begin december (1e week).
Wat er gekoppeld was op 1/11 was volgens mij ook een handjevol SR+ VINs. Dus dat zou goed een restant van de GP kunnen zijn.
[...]
Gister tesla medewerker gesproken en die gaf aan dat mijn sr+ besteld op 4-10 uitgeleverd wordt begin december. Verwacht was 15-11.Mr.RMM schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:29:
Dat zou mooi zijn, bij mijn bestelling was de verwachtte leverdatum Nov. dus ik hoop dat dat ook zo blijkt te zijn of anders echt begin december (1e week).
Wat er gekoppeld was op 1/11 was volgens mij ook een handjevol SR+ VINs. Dus dat zou goed een restant van de GP kunnen zijn.
[...]
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Verwijderd
Dit klinkt als iets wat ook bij mijn verhaal past.Nonode schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:51:
[...]
Gister tesla medewerker gesproken en die gaf aan dat mijn sr+ besteld op 4-10 uitgeleverd wordt begin december. Verwacht was 15-11.
Verwijderd
Wanneer besteld?hulseman schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:52:
Net gebeld met Tesla, heb in ieder geval mijn RN nummer ontvangen via de telefoon. Dus alles is wel in goede orde ontvangen en alle gegevens staan juist in het systeem. Dus dat is goed nieuws.
Levering: eind december
Eerder gaat hem niet worden volgens hem, omdat er enorm veel auto's zijn besteld (wat wij al wisten). 4 Okt besteld en nu dus een RN. Geen VIN gekoppeld nog.
De 15-11 'verwachte leverdatum' van Alphabet komt uit de hoge hoed. Dat hebben ze nooit van Tesla gehoord (dit heeft mijn contactpersoon mij verteld). Ik heb die ook nog steeds staan. Ik zou daar vooral geen waarde aan hechten.Nonode schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:51:
[...]
Gister tesla medewerker gesproken en die gaf aan dat mijn sr+ besteld op 4-10 uitgeleverd wordt begin december. Verwacht was 15-11.
Ben benieuwd, als je wat meer weet hoor ik het graag.Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:20:
[...]
Verwijderd
Waren enkele oppervlakkige krasjes. Je moet wel de juiste persoon aanspreken, uiteindelijk alles weggepoetst / gepolijstAeonis schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:18:
[...]
Gefeliciteerd met je nieuwe auto! Heb je de krasjes gemeld bij het Tesla personeel? En zo ja, hebben ze er nog iets aan gedaan?
Verwijderd
Nopjdb6002 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:48:
[...]
Maar niemand van de 1 November VIN's heft een sms gehad?
Verwijderd
Ik denk pas bij levering, want ik zie er nog niets van terug, terwijl ik de referral van een collega heb gebruik bij mijn bestelling.Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:06:
Zojuist tegen beter weten in toch maar even een VIN check gedaan maar helaas nog niets. Ik vroeg mij iets af waar jullie wellicht het antwoord op hebben. Mijn leasemaatschappij heeft bij mijn bestelling een referal code opgenomen. Bij die persoon staat nu mijn referal opgenomen. Ik ben ervan uitgegaan dat die bij mij nog niet zichtbaar is omdat er nog geen auto is gekoppeld.
Wordt de toegekende referal zichtbaar op het moment van VIN toekenning (in source code) of op een later moment?
Verwijderd
Nope nog niet.. alleen telefonisch werd gezegd vanaf 14e leveringjdb6002 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:48:
[...]
Verwijderd
Net gebeld. Mevrouw kon bevestigen dat de auto in Europa is en onderweg naar Amsterdam.WalterWh schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:59:
[...]
Ben benieuwd, als je wat meer weet hoor ik het graag.
Dan geld voor ons inderdaad hetzelfde verhaal.Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:19:
[...]
Net gebeld. Mevrouw kon bevestigen dat de auto in Europa is en onderweg naar Amsterdam.
Helaas kon ze niet bevestigen dat het volgende week woensdag gaat lukken.
Moet nu de sms/email afwachten.
Dus niet op de JA. Dat scheelt.
Wel apart, want ik vraag mij nu wel af welke auto's er dan wel staan op de JA met de vorige VIN bom in ons achterhoofd (1Nov)Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:19:
[...]
Net gebeld. Mevrouw kon bevestigen dat de auto in Europa is en onderweg naar Amsterdam.
Helaas kon ze niet bevestigen dat het volgende week woensdag gaat lukken.
Moet nu de sms/email afwachten.
Dus niet op de JA. Dat scheelt.
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Hmm, is twee weken geleden iets van 50 omhoog geknald dus het vermogen van Tesla om dergelijke aantallen te produceren en weg te zetten zit voor een groot deel al ingebouwd. Maar wie weet...hulseman schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:03:
Ik denk dat, nu wij de info hebben van: 20k teslas naar NL. Dat het geen slecht idee is om nu wat aandelen te kopen..
Zoef
Verwijderd
Het lijkt er dus op dat de vin bom van 1 nov een "achter in de boot/handje vol SR+" vin bommetje was. Dat zou betekenen dat de VIN van de JA nog niet zijn vergeven.Zebesco030 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:26:
[...]
Wel apart, want ik vraag mij nu wel af welke auto's er dan wel staan op de JA met de vorige VIN bom in ons achterhoofd (1Nov)
Verwijderd
Config?Henk123. schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:30:
Bij mij werd toch vrij expliciet aangegeven dat hij wel op de boot stond.
SMS kon ik circa een week voor aankomst JA verwachten.
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
M3 - LR / Red / Black / 19" / Trekhaak - Besteld: 28/9 - VIN: 19/10 - SMS: 30/10 - Ophaal datum: 15/11
Misschien heb je het al gezien maar Jordy Dost heeft op 1 november zijn Tesla M3 Performance opgehaald en dat is te zien in zijn nieuwst video, kijken vanaf minuut 5:00 voor de beelden.snelis schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:37:
Nog nieuwe foto rapportages over de leveringen ?
Hier ook zo met Alphabet, secundair account aan ons toegewezen.Miepz78 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:35:
Net ook een Tesla gesproken. Mijn RN kon ze terugvinden als bestelling van Leaseplan. Maar hij is niet aan mij gekoppeld, maar aan mailadres van Leaseplan. Dus niet ik maar zij krijgen updates als die er zijn.. mail naar LP was al onderweg of zij dan tenminste mijn RN aan mijn account kunnen koppelen. Volgens Tesla mevrouw gebeurt dit pas ná levering. 😱
Kortom; ik weet dus niet meer dan een half uur geleden 🙈
Ik had gelijk na het aanmaken van mijn Tesla account al een referral code op mijn pagina (inclusief de model S en model X op mijn pagina..). Verder geen RN, geen VINVerwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:13:
[...]
Ik denk pas bij levering, want ik zie er nog niets van terug, terwijl ik de referral van een collega heb gebruik bij mijn bestelling.
Zeker ! Maar mochten er nog tweakers de komende dagen hun auto ophalen, vind ik het wel leuk om daar wat foto's van te zien ! En ik ben vast niet alleenzoootje schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:41:
[...]
Misschien heb je het al gezien maar Jordy Dost heeft op 1 november zijn Tesla M3 Performance opgehaald en dat is te zien in zijn nieuwst video, kijken vanaf minuut 5:00 voor de beelden.
YouTube: Ik Heb Een Nieuwe Daily!! *Deze zag je niet aankomen*
M3 - LR / Red / Black / 19" / Trekhaak - Besteld: 28/9 - VIN: 19/10 - SMS: 30/10 - Ophaal datum: 15/11
Iedereen kreeg die mail op de 25ste. Mijn bestelling was van 4-10 en rn ook toen ontvangen. Als je besteld hebt voor 14-10 zou je hem nog dit jaar moeten krijgen.Strigix schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:50:
Vraagje aan de Alphabet ervaringsdeskundigen!
Na het bestellen van mijn Model 3 SR+ kreeg ik van Alphabet te horen dat hun verwachte levering 15 november is. Echter kreeg ik pas op 25 oktober het 'prepare for your delivery' mailtje van Tesla.
Dan ga ik er van uit dat ik mijn M3 niet meer ontvang dit jaar, is dit een juiste aanname of is er nog hoop?
Er is wel een RN op m'n Tesla account.
bedankt!!
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Hier ook leaseplan, een week na bestelling RN in mijn account. Geen pijl op te trekken. Kortom: giswerk, ra ra ra, onduidelijk, doen maar wat, miscommunicatie, onverschilligheid, geen idee hoe het zit, speculatie, gokken, vermoeden, raden, yin yang, onderbuik, vermoedelijk, schijnbaar, weet het ook niet, waarschijnlijk, denk ik, zou kunnen, kastje muur, zeker in 2019.Miepz78 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:35:
Net ook een Tesla gesproken. Mijn RN kon ze terugvinden als bestelling van Leaseplan. Maar hij is niet aan mij gekoppeld, maar aan mailadres van Leaseplan. Dus niet ik maar zij krijgen updates als die er zijn.. mail naar LP was al onderweg of zij dan tenminste mijn RN aan mijn account kunnen koppelen. Volgens Tesla mevrouw gebeurt dit pas ná levering. 😱
Wat ik begrepen heb heeft Alphabet hem definitief besteld op 9-10, dus ik heb goede hoop!Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:52:
@Strigix :Wanneer is de order ingelegd bij Tesla?
1 Nov VIN maar nog geen SMS/emailjdb6002 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:48:
[...]
M3 SR+ Black/Black 19” vin: 1-11 sms: 28-11 levering:5-12 LM: Alphabet
EDIT: Negeer, ik miste even de dubbele ontkenning. Je zegt wat ik zeg.vontrapp schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:10:
Volgens mij heeft vrijwel niemand die niet een SR heeft besteld überhaupt een VIN gekregen.
[ Voor 22% gewijzigd door claudior op 06-11-2019 15:24 ]
Verwijderd
Door zelf heel actief erachteraan te bellen bij LP? Of was deze er gewoon ineens?Miepz78 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:07:
Yay ik heb *eindelijk* een RN! Nu maar hopen dat hij ook al ergens op een niet verdwalende boot staat!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2019 15:21 ]
Verwijderd
Dat onderschrijft hetgeen vontrapp zegt toch?claudior schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:16:
[...]
Als je de excel sheet bekijkt, zie je dat de meeste VIN's uitgedeeld op 1 en 2 november een SR zijn.
Verwijderd
Misschien ondertussen wel, maar maandag stond die van mij nog in BelgiëVerwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:20:
Vin van 1 of 2 nov. Staan in al in Amsterdam verwacht ik.. Na aankomst Zeebrugge duurt het zeker nog 2 weken voordat de eerste uitleveringen plaats vinden.. boot leeg halen.. betalingen en keuren, tenaamstelling
Verwijderd
Heb je toen een RN ontvangen?Strigix schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:58:
[...]
Wat ik begrepen heb heeft Alphabet hem definitief besteld op 9-10, dus ik heb goede hoop!
Al die data lopen onderhand allemaal door elkaar heen voor m'n gevoel.
Verwijderd
Dan zit je idd safe, heb laatst deze mail terug gekregen van Tesla (Delivery Operations), weet niet of het een typo is en dat er 12 ipv 21 had moeten staat, maar dan nog.Strigix schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:58:
[...]
Wat ik begrepen heb heeft Alphabet hem definitief besteld op 9-10, dus ik heb goede hoop!
Al die data lopen onderhand allemaal door elkaar heen voor m'n gevoel.
Verwijderd
Hoe weet je dat? Deel per vrachtauto naar Nederland en deel gelost in Amsterdam?Markovichi schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:22:
[...]
Misschien ondertussen wel, maar maandag stond die van mij nog in België
Verwijderd
Ik snap niet zo goed waarom je tot deze conclusie komt. Het verband tussen verwachte levertijd van de LM en de 'prepare for your delivery' zie ik totaal niet. Het enige dat je zeker weet is dat de verwachte levering van de LM een wild guess van de LM zelf is.Strigix schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:50:
Vraagje aan de Alphabet ervaringsdeskundigen!
Na het bestellen van mijn Model 3 SR+ kreeg ik van Alphabet te horen dat hun verwachte levering 15 november is. Echter kreeg ik pas op 25 oktober het 'prepare for your delivery' mailtje van Tesla.
Dan ga ik er van uit dat ik mijn M3 niet meer ontvang dit jaar, is dit een juiste aanname of is er nog hoop?
Er is wel een RN op m'n Tesla account.
bedankt!!
12e is 12th, dus denk echt de 21eVerwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:24:
[...]
Dan zit je idd safe, heb laatst deze mail terug gekregen van Tesla (Delivery Operations), weet niet of het een typo is en dat er 12 ipv 21 had moeten staat, maar dan nog.![]()
Goodmorning,
If your car is ordered before the 21st of October, your car will be delivered this year.
You will hear from our head office in Amsterdam about the actual delivery date as soon as there is a car matched to you.
Kind Regards,
Delivery Operations
SR+| Wit | Zwart | Aero | Trekhaak | Besteld: 03-10 | RN: 15-10 | VIN: 19-11 | SMS: - | Levering: 13-12 | LM: Prolease
SMS krijg je (volgens de Tesla Hotline) max 7 dagen voor de levering. Als mijn levering 14-11 is verwacht ik op z'n vroegst morgen een SMS.
Heb je zelf naar leaseplan gebeld om het RN te achterhalen of heb je deze gekregen?Miepz78 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:35:
Staat nog steeds op de site van Tesla dat als je besteld, hij dit jaar nog wordt geleverd.Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:24:
[...]
Dan zit je idd safe, heb laatst deze mail terug gekregen van Tesla (Delivery Operations), weet niet of het een typo is en dat er 12 ipv 21 had moeten staat, maar dan nog.![]()
Goodmorning,
If your car is ordered before the 21st of October, your car will be delivered this year.
You will hear from our head office in Amsterdam about the actual delivery date as soon as there is a car matched to you.
Kind Regards,
Delivery Operations
Ja, we maken elkaar lekker gekLandon schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:59:
[...]
Staat nog steeds op de site van Tesla dat als je besteld, hij dit jaar nog wordt geleverd.
Het is hier geen range anxiety, maar order anxiety.
Ze komen echt wel..
Zelf met Tesla bellen, dan krijg je een RN. Die RN weer doorspelen naar Leaseplan. Tenminste, zo heb ik het vanmiddag gedaan.Bigjostie schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:57:
[...]
Heb je zelf naar leaseplan gebeld om het RN te achterhalen of heb je deze gekregen?
Dat klopt niet. Even het forum doorgespit naar wat voorbeelden/floppyhoesje schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:48:
[...]
SMS krijg je (volgens de Tesla Hotline) max 7 dagen voor de levering. Als mijn levering 14-11 is verwacht ik op z'n vroegst morgen een SMS.
Bij mij ging het andersomhulseman schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:15:
[...]
Zelf met Tesla bellen, dan krijg je een RN. Die RN weer doorspelen naar Leaseplan. Tenminste, zo heb ik het vanmiddag gedaan.
Ik wordt er ook een beetje gek van. Het is gewoon verkapte slow chat. En als er een keer iets interessants gedeeld wordt spoelt dat meteen weg.eikrur schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:13:
Bizar forum is dit eigenlijk, iedereen roept iets, niemand weet iets en dat de hele dag door, heel verhelderend
Ik objecteer, u eer.
Op 1 juni stond er nog dat als je toen bestelde hij eind mei geleverd zou worden. De datum op die website zegt echt helemaal niets.Landon schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:59:
[...]
Staat nog steeds op de site van Tesla dat als je besteld, hij dit jaar nog wordt geleverd.
Het is hier geen range anxiety, maar order anxiety.
Ze komen echt wel..
Inderdaad veel charmes in de strijd haha. Moet zeggen dat ik erg vriendelijk te woord gestaan wordt en andersom net zo vriendelijk doe. Heb ‘m op dit forum gewezen en houd ‘m zo op de hoogte van de laatste verdwaalde boten. Maar verder krijg je er niet per se eerder je auto mee ben ik bang. Allang blij dat er een bestelling bij tesla bestaat. Maar weet verder nog altijd niet of die auto dan ook voor 31/12 op kenteken staat...Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:19:
[...]
Door zelf heel actief erachteraan te bellen bij LP? Of was deze er gewoon ineens?
*Edit* Gefeliciteerd btw
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq