Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheffke
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 02-01-2021
Lekkere Kwal schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:51:
[...]
Het viel me wel op dat er door verscheidene twitteraars navraag is gedaan bij verschillende bronnen, maar als dit gaat om een commercieel gevoelige zaak dan heb je best kans dat ze dat nooit gaan vertellen. Dat kan dus zowel een zaak van de lading zijn (Tesla in de brand als inkopper vanuit de anti-Tesla hoek) maar ook een zaak aan het schip wat de reder niet aan de grote klok wil hangen, die leeft immers ook van z'n reputatie.
Mysterie is opgelost!

[Alu hoedje op]
Duitse automobielindustrie schijnt gelobbyd te hebben bij Duitse regering. Deze heeft op haar beurt de U-boten weer van stal gehaald. Dit zag men als enige kans om grote opkomst van de Model 3 een halt toe te roepen. JA en GC gaan nu verder onder begeleiding van een torpedobootjager...………
[Alu hoedje af]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lowkey
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 08:59
Vandaag model 3 opgehaald. Nog geen pendelbusjes omdat het nu nog te rustig was. Was 45 minuten eerder, maar was geen probleem. Vriendelijke mensen en behulpzaam. Ben benieuwd als de aantallen gaan oplopen hoe het dan allemaal loopt. Heb genoten van alle posts. Hoorde echt bij de voorpret. Wat rijd het lekker!

https://imgur.com/a/bHjlNIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metstijl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10 22:39
De VINen van de Jasper Arrows zijn al gekoppeld? Dus iedereen zonder ViN moet focussen op andere schepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
metstijl schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 23:47:
De VINen van de Jasper Arrows zijn al gekoppeld? Dus iedereen zonder ViN moet focussen op andere schepen?
Dat blijft een raadsel.....

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• metstijl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10 22:39
Majo03 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 23:48:
[...]

Dat blijft een raadsel.....
Dat is het meest gehoorde antwoord op dit forum, maar we moeten het ermee doen :), bedankt.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• lightblack
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-03 13:26
Canster schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:44:
[...]

Vraag me af of kinderen tegenwoordig ook de boot van <+:) zo in de gaten houden als die uit Spanje komt oOo _O-
Mijn zoontje van 3 is iedereen aan het vertellen dat “papa een Tesla krijgt”. Hij vertelt dat hij zaterdag de tuin heeft gegraven. samen met kabels zand scheppen en laadpaal moet op de muur en Tesla met donkergrijs kleur en hij is heel snel. Ik kan zjjjjjjjt knopje drukken en raam komt robot. Ik wil Teslaaaaaa! Papa, komt Tesla???? Wanneer???!!!”

Hij keek mee naar GP en en naar JA. En toen zij hij: “papa? Tesla komt met de boot? Samen met sint Klaas? Ow, vergeten! Pepernoten”. Ik had wel dikke buikpijn van lachen die avond.

Ik vind het schitterend om te zien hoe blij hij ermee is. Hij kan de model 3 nu al herkennen tussen 20 verschillende autos. Ik kan niet wachten hoe hij gaat reageren wanneer ik ermee aankom. Het is mijn een ook zijn eerste auto ooit. We kunnen niet wachten.

Alhoewel ik het niet leuk zou vinden, maar toch stiekem zou het leuk zijn dat het tijdens St. Klaas feest binnen is.

Dit speelgoed heeft onze bond wel sterk gemaakt. Straks wordt het ruizen ervoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 21:29
Bij een aantal mensen die al enige tijd een VIN hebben, is de leverdatum met een week opgeschoven. Daar zaten ook VIN’s van de 19e tussen, dus dat is wat vroeg om op JA te staan.
Aan de andere kant ging het geloof ik wel vooral om leverdata nà de 11e.

Het blijft gissen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

SR+ WIT/ZWART 18 inch besteld op 01/10

Eindelijk mijn kenteken ontvangen en tussen 11 en 18 Nov ophalen....ik kan niet wachten ;-)

Ophalen in Amsterdam

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2019 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvaa
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-09-2021
Xplosivv schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:57:
[...]

Moet je deze 'boeken', of is er gewoon eentje die continue rijdt?
Kun je niet boeken. Rijdt volgens mij gewoon continu. Maar door is iets wat je echt bij Tesla moet checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvaa
  • Laatst online: 21-09-2021
De online excel, die onderaan in openingspost van dit topic een linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowkey schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 23:46:
Vandaag model 3 opgehaald. Nog geen pendelbusjes omdat het nu nog te rustig was. Was 45 minuten eerder, maar was geen probleem. Vriendelijke mensen en behulpzaam. Ben benieuwd als de aantallen gaan oplopen hoe het dan allemaal loopt. Heb genoten van alle posts. Hoorde echt bij de voorpret. Wat rijd het lekker!

https://imgur.com/a/bHjlNIP
Hoe laat had je een afspraak?
Goochelaar schreef op woensdag 6 november 2019 @ 00:25:
Bij een aantal mensen die al enige tijd een VIN hebben, is de leverdatum met een week opgeschoven. Daar zaten ook VIN’s van de 19e tussen, dus dat is wat vroeg om op JA te staan.

Het blijft gissen...
Dat had met de uitlaad volgorde te maken. Al die mensen staan op de GP. Tesla heeft aan iemand hier op het forum uitgelegd dat de afspraak niet eerder kan omdat de auto achter op de boot staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf! Staan er nog genoeg in de haven amsterdam zo te zien:)
Wachten op een sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een kenteken en m3 via lm.. bij rdw staat de auto nog niet.. duurt paar dagen verwacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 06:04:
Heb een kenteken en m3 via lm.. bij rdw staat de auto nog niet.. duurt paar dagen verwacht ik
Kijk eens op ovi.rdw.nl
Grote kans dat je kenteken daar al wel te vinden is (de mijne wel nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 06:58:
[...]

Kijk eens op ovi.rdw.nl
Grote kans dat je kenteken daar al wel te vinden is (de mijne wel nl)
Daar kan ik hem wel vinden.. alleen bouwjaar en keuring datum staat nog op 0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdb6002
  • Laatst online: 14-06-2023
Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 00:29:

Eindelijk mijn kenteken ontvangen en tussen 11 en 18 Nov ophalen....ik kan niet wachten ;-)

Ophalen in Amsterdam
Hoe weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het mis hebben, maar zie ik nu dat de Glovis Sirius pas op 21 november in Panama aankomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 07:58:
Kan het mis hebben, maar zie ik nu dat de Glovis Sirius pas op 21 november in Panama aankomt?
Dat dacht ik ook te zien, maar als Grand Neptune ook voor EU is, dan zou dat aardig kloppen

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 07:58:
Ruim voldoende om vóór 21-12 in Amsterdam te zijn.
Tesla geeft aan dat 21-12 de laatste boot van dit jaar aankomt.

Er is dus nog ruimte voor een boot na de GS...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 00:29:

Ophalen in Amsterdam
Wanneer heb je vin ontvangen? En van wie de ophaal datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-10 14:35
Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:04:
[...]

Ruim voldoende om vóór 21-12 in Amsterdam te zijn.
Tesla geeft aan dat 21-12 de laatste boot van dit jaar aankomt.

Er is dus nog ruimte voor een boot na de GS...
Klopt als je kijkt naar de vaartijd van SF naar AMS en daarna nog het uitladen en zetten van de auto's op kenteken en klaarmaken. Dan kan er inderdaad nog een laatste nieuwe boot uitvaren uit SF aan het einde van deze maand om rond die datum in Nederland aan te komen. Ik verwacht dan eigenlijk alleen nog LR en P's op deze boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:44
jr_dijkstra schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:13:
[...]

.....
Ik verwacht dan eigenlijk alleen nog LR en P's op deze boot.
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:07

Preaper

...

Vraag voor de mensen die een SMS hebben ontvangen van Tesla: Zien jullie een telefoonnummer onder jullie account op de Tesla website?

Ik zie alleen een naam, en als ik klik op bewerken heb ik ook geen optie om een nummer toe te voegen. Dus kan niet verifieren of de LM uberhaupt een telefoornr heeft doorgegeven.

Ik objecteer, u eer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:27
Preaper schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:20:
Vraag voor de mensen die een SMS hebben ontvangen van Tesla: Zien jullie een telefoonnummer onder jullie account op de Tesla website?

Ik zie alleen een naam, en als ik klik op bewerken heb ik ook geen optie om een nummer toe te voegen. Dus kan niet verifieren of de LM uberhaupt een telefoornr heeft doorgegeven.
Nee bij mij is het nummer ook niet zichtbaar in mijn account, wel de sms gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snelis
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-05-2023
Vanochtend eindelijk het mailtje "Uw Model 3 registratie" gehad met kenteken en vin :)

M3 - LR / Red / Black / 19" / Trekhaak - Besteld: 28/9 - VIN: 19/10 - SMS: 30/10 - Ophaal datum: 15/11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-10 14:35
Omdat ze deze afgelopen week in de tesla configurator aankondigen dat alleen nog LR en P modellen leverbaar zijn in 2019. Dat zou betekenen dat ze die dus nog plaatsen op het laatste schip en omdat mensen die na 14 oktober en SR+ nog besteld hebben voornamelijk kregen te horen dat deze niet meer leverbaar was dit jaar van hun LM (en in de configurator februari).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dizzy1
jr_dijkstra schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:25:
[...]

Omdat ze deze afgelopen week in de tesla configurator aankondigen dat alleen nog LR en P modellen leverbaar zijn in 2019. Dat zou betekenen dat ze die dus nog plaatsen op het laatste schip en omdat mensen die na 14 oktober en SR+ nog besteld hebben voornamelijk kregen te horen dat deze niet meer leverbaar was dit jaar van hun LM (en in de configurator februari).
Ah, logische conclusie, bedankt voor het combineren en deduceren 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er ook nog heel veel SR bestellingen van voor 14-10 niet gekoppeld zijn en dus de boot nog op moeten. (Waaronder die van mij ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-10 08:06
Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:33:
Ik denk dat er ook nog heel veel SR bestellingen van voor 14-10 niet gekoppeld zijn en dus de boot nog op moeten. (Waaronder die van mij ;-))
Hier ook. Besteld op 30-9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jr_dijkstra schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:25:
[...]

Nice! Via lm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakes
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb op 30 okt mail ontvangen met leverdatum en de sms waarop ik JA heb geantwoord. Verder geen bevestiging gekregen. Zit vooral ook op mijn kenteken te wachten zodat ik witte platen kan bestellen.

Wanneer/hoe kregen jullie het kenteken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hetzelfde een belletje met Tesla en binnen 5 minuten heb je de meldcode plus kenteken.
jakes schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:38:
Ik heb op 30 okt mail ontvangen met leverdatum en de sms waarop ik JA heb geantwoord. Verder geen bevestiging gekregen. Zit vooral ook op mijn kenteken te wachten zodat ik witte platen kan bestellen.

Wanneer/hoe kregen jullie het kenteken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Mensen, nogmaals: heeft het zin om Tesla te bellen nu 12/10 mijn LM mijn SR+ besteld heeft maar ik nog geen RN of VIN heb. Of gaan ze niet kunnen helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:46:
Mensen, nogmaals: heeft het zin om Tesla te bellen nu 12/10 mijn LM mijn SR+ besteld heeft maar ik nog geen RN of VIN heb. Of gaan ze niet kunnen helpen?
Heeft geen zin.. is pas 3 weken geleden besteld. Als je een rn nummer krijgt volgt de vin vanzelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
Heeft geen zin pas met een RN zouden ze iets kunnen bekijken, RN zou leasemij moeten krijgen voor je.

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miepz78 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:49:
[...]

Heeft geen zin pas met een RN zouden ze iets kunnen bekijken, RN zou leasemij moeten krijgen voor je.
Hoe kan je tekst toevoegen in je bericht? Met confi etc..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Duurde bij mij 4 weken voordat ik een RN had (Alphabet), ook nog geen VIN oid. (besteld 1/10) dus ik zou er niet veel van verwachten als je toch besluit te bellen.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miepz78
Ik zie een hoop blije mensen met exact mijn config maar een week of wat eerder besteld. Ik ben blij dat ik net een RN heb.. hopelijk houden ze een witte sr+ zonder poespas voor mij over 😇

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:50:
[...]

Hoe kan je tekst toevoegen in je bericht? Met confi etc..
Via je instellingen, moest ook even zoeken maar ergens in je forum instellingen kun je een signature toevoegen. Edit: is in ‘mijn profiel’, dan ‘wijzigen’ en dan ergens onderin ‘forum instellingen - signature’.

Dat is wat je dan standaard onderaan ziet. Handig, want hoeft niemand meer 600x te antwoorden op de vraag ‘welke config wanneer besteld?’

Zouden meer mensen moeten doen :-)

[ Voor 11% gewijzigd door Miepz78 op 06-11-2019 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen met leverdatum 15 november die verzet zijn ?
Ik moet zelf 15 november om 13.30 uur.
LR/Blauw/19"
Kenteken leverdatum plus tijd en meldcode heb ik maandag van tesla gekregen over de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10 16:09
Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:53:
LR/Blauw/19"
Kenteken leverdatum plus tijd en meldcode heb ik maandag van tesla gekregen over de mail.
Ik heb ook geplande levering op 15 november (maar dan om 13:00). Ik heb nog geen kenteken + meldcode gekregen. Afspraak staat nog wel in mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
MrBasta schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:56:
[...]

Ik heb ook geplande levering op 15 november (maar dan om 13:00). Ik heb nog geen kenteken + meldcode gekregen. Afspraak staat nog wel in mijn account.
Jullie kunnen carpoolen ;) jullie stonden dan op de GP midden/achterin de boot, denk ik.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBasta schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:56:
[...]

Ik kan je aanraden even met Tesla te bellen dan heb je binnen 5 minuten kenteken plus meldcode. op de één of andere manier komt JA antwoord op de sms niet aan bij tesla. In ieder geval wordt dit niet bevestigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdw77
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23-10-2021
27-10-19 e-mail vanuit Tesla, dat er nog 3 SR+ te bestellen zijn die voor eind 2019 geleverd worden. Grijs en blauw met trekhaak. Grijs besteld en direct RN nummer, maar geen VIN of sms. Langs Tesla geweest vanaf 30-10-19 mocht er geen SR meer verkocht worden met levertijd eind 2019. Dus net voor deadline besteld. Wat denken jullie, ben ik nog een van de gelukkige?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 03-10 15:53
Als je geen VIN hebt kunnen ze je niet helpen er wordt de boodschap dat je hem nog dit jaar krijgt, Das overigens ook de enige belangrijke melding toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:15
Jdw77 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:02:
27-10-19 e-mail vanuit Tesla, dat er nog 3 SR+ te bestellen zijn die voor eind 2019 geleverd worden. Grijs en blauw met trekhaak. Grijs besteld en direct RN nummer, maar geen VIN of sms. Langs Tesla geweest vanaf 30-10-19 mocht er geen SR meer verkocht worden met levertijd eind 2019. Dus net voor deadline besteld. Wat denken jullie, ben ik nog een van de gelukkige?
Wat maakt het uit wat wij denken? Niemand weet het antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Jdw77 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:02:
Je was vóór de deadline dus... ja? Als ik het zo inschat, heb je jouw auto zelfs eerder dan de meeste LR/Ps die al een tijdje aan het wachten zijn, want het lijkt erop dat de JA vol met SR+ zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Tesla bellen heeft weinig zin. Je LM bellen wel denk ik. Ik had bij alphabet de zelfde dag nog een RN nummer. Je RN nummer bepaald wel hoeveelste je in de wachtrij bent en of je bestelling inderdaad voor 14-10 is binnengekomen.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chianti14
  • Laatst online: 08-02-2021
Ik heb gebeld.. same here... maar je moet echt wachten op je VIN, vóór 14.10 is oke volgens mij ( zeiden ze)
dat toedelen gaat blijkbaar automatisch....

LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Nonode schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:07:
[...]

Tesla bellen heeft weinig zin. Je LM bellen wel denk ik. Ik had bij alphabet de zelfde dag nog een RN nummer. Je RN nummer bepaald wel hoeveelste je in de wachtrij bent en of je bestelling inderdaad voor 14-10 is binnengekomen.
Dit is in mijn ervaring onjuist. Tesla heeft mij verzekerd dat het om besteldatum gaat, niet om RN en Alphabet heeft mij nog nooit verder kunnen helpen - die zullen simpelweg zeggen: we hebben de bestelling bij Tesla geplaatst en wij krijgen nooit wat te horen vanuit Tesla dus bel hen maar. Althans, dit is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miepz78 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:53:
[...]

Via je instellingen, moest ook even zoeken maar ergens in je forum instellingen kun je een signature toevoegen. Edit: is in ‘mijn profiel’, dan ‘wijzigen’ en dan ergens onderin ‘forum instellingen - signature’.

Dat is wat je dan standaard onderaan ziet. Handig, want hoeft niemand meer 600x te antwoorden op de vraag ‘welke config wanneer besteld?’

Zouden meer mensen moeten doen :-)
Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:53:
LR/Blauw/19"
Ook 15-11 ophalen, 11:30. Ik heb nog geen berichten gezien hier dat er afspraken verzet zijn van de 15-11 (vraag is al eerder gesteld, je zou ff in dit topic kunnen zoeken op 15-11).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Figaro9
  • Laatst online: 07-05 21:04
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:18:
[...]

Hoelang heb je eigenlijk na bestelling, om je auto over te laten nemen door een LM? Zit hier een termijn aan?
Dit durf ik niet te zeggen. Zover ik uit het forum heb kunnen halen gaat het erom dat de auto volledig is betaald voor levering en dus is deze termijn denk ik afhankelijk van je leverdatum en hoe snel je LM is.
Aangezien je nu mogelijk nog gaat bestellen komt je auto waarschijnlijk eind december en denk ik dat je nog wel de maand november hebt om alles af te handelen met LM.

Maar ik zou dit ook met de LM bespreken, als je die al weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Preaper schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:20:

Nope, alleen m'n naam is zichtbaar. Wel aflever SMS gehad.
Hierover ook contact gehad met Tesla zelf en die zeiden dat het zo hoort i.v.m. de Lease Maatschappij en ik een secundaire account etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakes
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 02-07-2023
Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:42:
Ik had hetzelfde een belletje met Tesla en binnen 5 minuten heb je de meldcode plus kenteken.
[...]
Na 15min in de wacht bij kon ik een bericht in spreken, dus helaas nog geen kenteken en maar even hopen dat ze ondanks de drukte mijn bericht kunnen beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Goochelaar schreef op woensdag 6 november 2019 @ 00:25:

Het blijft gissen...
Je krijgt op het terrein van Koopman ook noodzakelijk vermenging van auto's van verschillende schepen, en het veel later uitleveren van de ene auto van een schip ten opzichte van een andere auto van dat schip. Je kunt dat bijna niet inrichten als een nette FIFO tenzij je alle auto's af en toe verplaatst (en dat wil je niet).
Je kunt nl. niet het gehele terrein van links naar rechts volbouwen en dan richting water werken, want alleen aan de voorkant van een rij worden auto's weggehaald (je wilt zo weinig mogelijk langs nieuwe auto's laten manoeuvreren). Je moet dus bijvoorbeeld vakken naast elkaar maken, per boot. En als je dan uitlevert vanuit de voorkant van zo'n vak kan het goed zijn dat je sommige auto's van boot n later uitlevert dan de eerste auto's van boot n+1.
Dat is in de praktijk ook te zien, mijn VIN van 19-10 wordt pas 20-11 geleverd terwijl anderen uit die batch veel eerder aan de beurt zijn.

Zoef

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dizzy1
Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:23:
Hebben jullie in afwachting van de 3 al accessoires gekocht?

Edit:
Ik vond deze wel heel mooi:
https://www.tesland.com/n...3d-interieur/category/21/

Maar €270 euro echt te veel voor een paar matjes....

Waar hebben jullie je stickervellen vandaan om over het pianozwart te plakken?
Offtopic, graag in het grote Tesla topic hierover discussiëren. Dit topic is voor leveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

MrBasta schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:38:
[...]

Ik zou die Armrest Center Console Organizer wel willen bestellen, maar Ali geeft aan niet in NL te kunnen afleveren. Had je exact deze besteld?
Ja, dat is de URL die uit mijn bestellingen-lijst komt :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markie-mark
  • Laatst online: 16-03-2024
Dizzy1 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:46:
[...]

Offtopic, graag in het grote Tesla topic hierover discussiëren. Dit topic is voor leveringen.
welke leveringen? Van de performance in ieder geval niet...
Ik heb me inmiddels op 3 boten verheugd, wachten is zwaar. :|

M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuleVD
  • Laatst online: 05-02-2021
Net even gebeld met LP om mijn RN nummer te achterhalen.

Nu even schakelen met Tesla zelf om te achterhalen wat de status van de bestelling is....

M3 LR AWD / BLACK/BLACK / 18" / Besteld 10/10 | RN109669XXX | VIN 29/11 | Levering 17-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024
RuleVD schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:53:
Net even gebeld met LP om mijn RN nummer te achterhalen.

Nu even schakelen met Tesla zelf om te achterhalen wat de status van de bestelling is....
Als ik LP bel, dan zeggen ze dat ze geen RNs krijgen.. heb jij iets gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyours2relive
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 14:38
Ik verwacht dat de Glovis Cosmos een groot deel van de september AWDs en P's aan boord heeft. Overigens veelal wishful thinking :). Lijkt er op dat we dat dat de 11e weten, wanneer de GC Panama passeert. De 21e kan de GC dan potentieel aankomen in Zeebrugge.

https://twitter.com/Milhooz/status/1191848450817712130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dany71
  • Laatst online: 11-10-2023
markie-mark schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:52:
[...]

welke leveringen? Van de performance in ieder geval niet...
Ik heb me inmiddels op 3 boten verheugd, wachten is zwaar. :|
Laten we hopen dat hij op de "Pakjesboot" staat.
Begreep dat zelfs in de US de levering van de Performance lang op zich laat wachten.

M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuleVD
Ik heb aangeven dat ik op vakantie ga en dat ik meer info moet hebben over de bestelling zodat ik de vakantie kan plannen. Met het RN nummer kan ik dan zelf contact met Tesla opnemen.
hulseman schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:58:
[...]

Als ik LP bel, dan zeggen ze dat ze geen RNs krijgen.. heb jij iets gekregen?

M3 LR AWD / BLACK/BLACK / 18" / Besteld 10/10 | RN109669XXX | VIN 29/11 | Levering 17-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
RuleVD schreef op woensdag 6 november 2019 @ 10:13:
Ik heb aangeven dat ik op vakantie ga en dat ik meer info moet hebben over de bestelling zodat ik de vakantie kan plannen. Met het RN nummer kan ik dan zelf contact met Tesla opnemen.

[...]
Laat even weten hoe je contact met tesla verloopt. Ik zit in exact hetzelfde schuitje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markie-mark
  • Laatst online: 16-03-2024
Miepz78 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 10:14:
[...]

Laat even weten hoe je contact met tesla verloopt. Ik zit in exact hetzelfde schuitje.
staan er nog M3P's op dat schuitje....?

M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman
RuleVD schreef op woensdag 6 november 2019 @ 10:13:

[...]
Ik ga ook straks met vakantie.. maar durf haast niet meer te bellen... ;')

Zal ze een mail sturen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markboss
https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/

Maandag 119 op kenteken
Dinsdag 205 op kenteken

Ze zijn weer aardig onderweg ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 02-10 23:38
Grand Neptune heeft als Bestemming Zeebrugge!!

Dat betekend dat dit schip ook al wel wat M3's zou hebben voor ons :)

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
  • Laatst online: 22-11-2020
Zebesco030 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 10:52:
Grand Neptune heeft als Bestemming Zeebrugge!!

Dat betekend dat dit schip ook al wel wat M3's zou hebben voor ons :)
Wel apart dat bij Grand Neptune het tijdje duurde voordat het bekend was dat deze naar Zeebrugge zou komen. Bij de Glovis Sirius was dit gelijk bekend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arko89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:03
Inderdaad nu 2 boten bijgekomen voor Zeebrugge, Grand Neptune en Glovis Sirius. Grand Neptune is al sinds zondag aan het laden dus zal wel snel vertrekken richting Panama.
Bewering van 6 boten voor eind 2019 wat deze kant op komt wat al eerder werd genoemd schijnt dus aardig te kloppen.

Van Tesla begreep ik dat er nog genoeg SR+ aankomt van mensen die voor 14-10 hebben besteld. Moet ook wel gezien er hier ook genoeg tweakers zijn die nog geen VIN hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markboss
Ik vrees dat december qua leveringen complete chaos wordt met zoveel boten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 02-10 23:38
Dnz0 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 10:56:
[...]

Wel apart dat bij Grand Neptune het tijdje duurde voordat het bekend was dat deze naar Zeebrugge zou komen. Bij de Glovis Sirius was dit gelijk bekend.
Duurde wel lang inderdaad, misschien dat het te maken had met de delay van de JA. Maar mooi dat deze voor EU is. Dat betekent dus dat er straks 4 schepen onderweg zijn, naar EU. _/-\o_ _/-\o_

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Markboss schreef op woensdag 6 november 2019 @ 10:58:
Geeft niks, dan zoek ik zelf wel wat leuks uit :9

edit:
en voor iedereen die over accessoires nadenkt andere topic gebruiken!! maar 11/11 sale op aliexpress en black friday komen er nog aan ;)

[ Voor 23% gewijzigd door NightHawk4 op 06-11-2019 11:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RuleVD
Dit is wat ik terug kreeg van Tesla.....

"Ik heb uw bestelling in ons systeem gevonden, op dit moment is het wachten tot er een auto gekoppeld wordt aan de bestelling. Leaseplan heeft hun interne mailadres gebruikt met de bestelling, zodra er voortgang is dan krijgt Leaseplan vanuit Tesla een mail met een verwachte leverdatum. Dit is een geautomatiseerd proces en daar heb ik geen inzicht in."
Miepz78 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 10:14:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
RuleVD schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:01:

"Ik heb uw bestelling in ons systeem gevonden, op dit moment is het wachten tot er een auto gekoppeld wordt aan de bestelling. Leaseplan heeft hun interne mailadres gebruikt met de bestelling, zodra er voortgang is dan krijgt Leaseplan vanuit Tesla een mail met een verwachte leverdatum. Dit is een geautomatiseerd proces en daar heb ik geen inzicht in."

[...]
Zelfde dus als bij mij voor Alphabet. Het is dus gewoon afwachten, terwijl we niks zelf kunnen volgen / VINs kunnen checken oid. Natuurlijk gaat het de levering niet sneller als je iets kan volgen, maar het zou toch fijn zijn om het zelf in handen te hebben (vind ik). Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
  • Laatst online: 22-11-2020

[...]
Heb precies hetzelfde!

Verwacht trouwens dat Grand Neptune vandaag of morgen gaat vertrekken. Dat zal hij rond 29 november in Amsterdam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:48
Markboss schreef op woensdag 6 november 2019 @ 10:58:
Bloody sales figures.... :9

Er zijn mensen die al sinds juni wachten op hun Model 3. Misschien al wel langer. Als je dan als Tesla zijn vanwege de aandeelhouders in heel oktober geen auto's aflevert snij je jezelf in je vingers O-) . Nu hebben ze 2 maanden om alles uit te leveren terwijl dat ook wat rustiger had gekund.

Anyway, we wachten af tot de boten door het Panama Kanaal gaan. :9

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
asing schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:05:
[...]

Bloody sales figures.... :9

Er zijn mensen die al sinds juni wachten op hun Model 3. Misschien al wel langer. Als je dan als Tesla zijn vanwege de aandeelhouders in heel oktober geen auto's aflevert snij je jezelf in je vingers O-) . Nu hebben ze 2 maanden om alles uit te leveren terwijl dat ook wat rustiger had gekund.

Anyway, we wachten af tot de boten door het Panama Kanaal gaan. :9
Ik vind de logistieke planning ook best dramatisch en voor de aandeelhouders zelfs wellicht niet zo gunstig als ze daardoor effectief minder modellen zullen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 21:29
Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 04:54:
[...]
Dat had met de uitlaad volgorde te maken. Al die mensen staan op de GP. Tesla heeft aan iemand hier op het forum uitgelegd dat de afspraak niet eerder kan omdat de auto achter op de boot staat.
Ik kan me voorstellen dat het verschil uitmaakt of een auto vooraan of achteraan staat. Maar de GP is inmiddels al weer vertrokken, dus alle auto's zijn uitgeladen. Vervolgens kunnen ook niet alle auto's tegelijk gecontroleerd worden, dat is ook logisch. Maar dat weet Tesla vooraf. Dan vind het ik verschuiving van een week wel een erg grote misplanning.

N.B. mijn 'voorlopige' afspraak is van 13-11 naar 20-11 gegaan, maar nog geen SMS/mail ontvangen (telefonisch te horen gekregen). Kenteken is al wel bekend, dus ik neem aan dat de auto ook op GP stond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
  • Laatst online: 27-07-2024
Goochelaar schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:16:
[...]

Ik kan me voorstellen dat het verschil uitmaakt of een auto vooraan of achteraan staat. Maar de GP is inmiddels al weer vertrokken, dus alle auto's zijn uitgeladen. Vervolgens kunnen ook niet alle auto's tegelijk gecontroleerd worden, dat is ook logisch. Maar dat weet Tesla vooraf. Dan vind het ik verschuiving van een week wel een erg grote misplanning.

N.B. mijn 'voorlopige' afspraak is van 13-11 naar 20-11 gegaan, maar nog geen SMS/mail ontvangen (telefonisch te horen gekregen). Kenteken is al wel bekend, dus ik neem aan dat de auto ook op GP stond.
Da's aan de worst snuffelen, klein likje geven en dan heul ver weg gooien die worst....balen he? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
ElonDusk schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:56:
Net contact gehad met Tesla. Meneer zei dat ik contact moest opnemen met LM om te kijken of al het papierwerk enz goed geregeld was en niks open staat :S.

Hij vond het ook vreemd dat ik nog geen VIN had en zei ook dat er geen restrictie stond op mn account..
Dus dat
Volgens Athlon staat alles goed in het systeem. Dus hoe dan ook im F*&:+

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit me inmiddels al enige tijd in te lezen en te wachten op mijn M3-wit-zwart-19inch.

besteld via LM op 15-09, restrictie tot 1-11. kan iemand zeggen(krijg tesla al 3 dagen niet te pakken) of de auto nog dit jaar geleverd gaat worden? ervaringsdeskundigen genoeg hier ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dany71
  • Laatst online: 11-10-2023
ElonDusk schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:22:
[...]

Volgens Athlon staat alles goed in het systeem. Dus hoe dan ook im F*&:+
Bij jou duurt het wel allemaal erg lang inmiddels. Best vreemd dat ze bij Tesla niet kunnen zien/melden of er nog iets open staat oid aan de kant van LM.

M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 11:17
Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:29:
zit me inmiddels al enige tijd in te lezen en te wachten op mijn M3-wit-zwart-19inch.

besteld via LM op 15-09, restrictie tot 1-11. kan iemand zeggen(krijg tesla al 3 dagen niet te pakken) of de auto nog dit jaar geleverd gaat worden? ervaringsdeskundigen genoeg hier ;)
Mijn kristallen Tesla bol zegt: laatste week van december!

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostwit
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-07-2021
Omdat er zoveel afgeleverd gaat worden de komende 6 weken gaan ze misschien ook wel weer leveren vanuit Tilburg?

M3 | SR+ | MS | Zwart | 19" |Trekhaak | Besteld 20-9 | RN 20-9 | VIN 8-11 | Afhalen 9-12 | geen LM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
joostwit schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:36:
Omdat er zoveel afgeleverd gaat worden de komende 6 weken gaan ze misschien ook wel weer leveren vanuit Tilburg?
Zou goed kunnen. Dat ze eerst in Zeebrugge een aantal ladingen op vrachtwagens richting Tilburg zetten en vervolgens die boot door laten varen naar Amsterdam voor de overige ladingen. Ik geloof bijna niet dat ze in Amsterdam alleen dagelijks 500+ lossen / leveren. Who knows :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArENDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 09:27
Voor de mensen die via Leaseplan besteld hebben; ik ben zojuist gebeld door AutoReset. Ze bellen iedereen na die voor volgende week een afspraak heeft om zijn of haar Tesla op te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArENDD schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:45:
Voor de mensen die via Leaseplan besteld hebben; ik ben zojuist gebeld door Automotive. Ze bellen iedereen na die voor volgende week een afspraak heeft om zijn of haar Tesla op te halen!
Ik ben benieuwd dan! Heb gisteren met Tesla gesproken over me lever datum. Deze kon zij in het systeem zien, maar ik heb nog geen sms gehad of iets.

VIN 01/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1990
  • Laatst online: 02-10 15:55
ArENDD schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:45:
Voor de mensen die via Leaseplan besteld hebben; ik ben zojuist gebeld door Automotive. Ze bellen iedereen na die voor volgende week een afspraak heeft om zijn of haar Tesla op te halen!
Met welke reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-09 21:04
Een korte vraag over de levering via Alphabet, kopen de leaserijders hier veelal het eigen risico af? Ik zie dat dit mij bruto EUR 17/m kost waardoor het best aantrekkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArENDD
Om te controleren of alle gegevens die inmiddels bekend zijn juist zijn. Bv. leverdatum + tijd, of je nog een lease auto hebt via LP en dergelijke. Puur bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1990
  • Laatst online: 02-10 15:55
ArENDD schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:52:
[...]

Om te controleren of alle gegevens die inmiddels bekend zijn juist zijn. Bv. leverdatum + tijd, of je nog een lease auto hebt via LP en dergelijke. Puur bevestiging.
Ok bijzonder.. Ik ben gisteren namelijk gebeld door AutoReset met exact dezelfde vragen. Zij nemen alleen mijn huidige leaseauto in komende maandag. Staat iemand mij op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman
Ik denk dat, nu wij de info hebben van: 20k teslas naar NL. Dat het geen slecht idee is om nu wat aandelen te kopen..

Ik ga zo mailen naar LP om het RN eens los te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGT2
  • Laatst online: 22-09-2022

[...]
Jou LM zou deze administratie in orde moeten maken. Ik heb maandag een mail naar mijn LM gestuurd dat ik het redelijk belachelijk vind dat ik als klant alle zaken in orde moet maken en steeds van de kast (LM) naar de muur (Tesla) wordt gestuurd. Ik begrijp werkelijk niet dat deze mate van serviceverlening, of laten we zeggen: het gebrek daar aan, getolereerd wordt.

Ik ben inmiddels in staat om het contract te laten ontbinden, dan mogen ze mijn auto aan een ander geven. Ik word er best verdrietig van dat ik straks meerdere jaren een relatie met een dergelijke partij moet hebben.. :r

Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArENDD
j1990 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:55:
[...]

Ok bijzonder.. Ik ben gisteren namelijk gebeld door AutoReset met exact dezelfde vragen. Zij nemen alleen mijn huidige leaseauto in komende maandag. Staat iemand mij op te wachten.
Mijn excuses, ik zal de originele post ook even aanpassen. Het gaat inderdaad om AutoReset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembrand20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09-2023
ArENDD schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:05:
[...]

Mijn excuses, ik zal de originele post ook even aanpassen. Het gaat inderdaad om AutoReset.
Dit is wel een fijn iets, bij welke LM zit je?

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArENDD
Rembrand20 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:17:
[...]

Dit is wel een fijn iets, bij welke LM zit je?
Leaseplan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembrand20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09-2023
Oh lekker! hopelijk houden ze dit nog ff vast :)

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Vandaag nog even contact gezocht met mijn LM (LP).

Besteld op 11/10
Geen restrictie, per direct leveren mogelijk

Ze hebben nogsteeds geen RN van Tesla, maar advseerde mij om contact op te nemen met Tesla via de mail (deliverynl).
Zij zouden dan wel een RN kunnen achterhalen op basis van het bestelnr van LP.

De beste man had niet zoveel vertrouwen in al die garanties van Tesla, want wat als er een boot zinkt in December? Dan krijgen een boel mensen tóch geen Tesla.

Sommige mensen ... :+
Pagina: 1 ... 151 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.