Of de m3 van jou stond al in Amsterdam met GD.. RDW keuring is alleen in Nederland volgens mijcronixx schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:08:
[...]
Ik had afgelopen vrijdag al een kenteken, toen lag de Grand Pioneer nog in Zeebrugge.
nee staat er bij mij ook ... hen gebeld alles.staat goedsaid006 schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:03:
Wat betekent dit bij het aanpassen van comminucatie voorkeuren in mijn account.
Tesla Account couldn't be created for secondary account.
Mijn Tesla was besteld om geleverd te worden op 18-11 maar heb nog geen VIN, sms, niks.
Moet ik me zorgen maken?
LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12
Uhu, ook een model X. Model S / X komen als modelbouwpakket hierheen en worden hier pas geassembleerd. Heb besteld via tussenpersoon van werk, wat me al wel een RN heeft opgeleverd. Hoewel deze nog aangeeft in afwachting te zijn van aanbetaling. Wat mij doet denken dat Tesla nog niets heeft gedaan met de bestelling vanuit de lease maatschappij.OMX2000 schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:17:
[...]
Heb je ook een Model X besteld? Ik vraag het omdat het “boten” verhaal ff wat anders werkt. En vroeg me af hoe het verloop van bestelling en levering dan gaat.
Verder dan dat weet ik denk ik even veel als jij.
Langsgaan bij een tesla locatie kan ook nog weleens nuttig zijnElonDusk schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:03:
[...]
Afgelopen maanden 2x gebeld en 1x mail ontvangen en ze zeiden allemaal dat het goed staat en dat ik gewoon moet wachten
Vooral voor je gemoedstoestand
Ik durf niets meer te wijzigen inmiddelsNexz schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:53:
@Frome @Markboss en een ieder die bij Alphabet leased, ik kreeg vandaag terug dat ik de luxe kentekenplaten kan meeleasen (maar moet contract worden aangepast). Mag het ook zelf laten doen bij 'de dealer'. Ha. Zeker niet goed gelezen. Voor die paar tientjes (want daar gaat het volgens mij om, geen honderden euro's) neem ik het wel voor eigen rekening.
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Glovis Cosmos gaat nu haven in bij Mexico...blijft heel bijzonder allemaal. 2 boten voor Zeebrugge welke beide tegelijk een havenwijziging krijgen en stil worden gelegd...
[ Voor 7% gewijzigd door ricksen87 op 04-11-2019 19:19 ]
SR+ / White / Black / 19, Bestelling 8-10, RN 10-10, VIN 26-11, leverdatum: 16-12
Precies... ik heb het idee dat er iets helemaal fout gaat..ricksen87 schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:18:
Glovis Cosmos gaat nu haven in bij Mexico...blijft heel bijzonder allemaal. 2 boten voor Zeebrugge welke beide tegelijk een havenwijziging krijgen en stil worden gelegd...
SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12
Verwijderd
Op Twitter gaat het verhaal dat Musk naar Jamaica vliegt, maar dat zal wel een grap zijn...ricksen87 schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:18:
https://twitter.com/evolu.../1191392458606891013?s=21
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2019 19:25 ]
De haven in Mexico is er niet zomaar eentje. Het is de grootste Mexicaanse haven aan de oostkust. Het was in 2012 goed voor 1.2 miljoen containers en dat wordt uitgebreid naar 6.5 miljoen containers in 2020. Ook waren er in 2008 als meer dan 100.000 auto's verplaatst via RoRo schepen.ricksen87 schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:18:
Tevens beschikt de lokatie over zeer goede infrastructuur en het wordt ingezet als ontlasting van de grote havens als Los Angeles en Long Beach.
Dus het is niet zomaar een haventje.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
Dat kan zo zijn, maar het blijft apart dat hij als bestemming Panama had en opeens een onverwachte tussenstop maakt.asing schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:24:
[...]
De haven in Mexico is er niet zomaar eentje. Het is de grootste Mexicaanse haven aan de oostkust. Het was in 2012 goed voor 1.2 miljoen containers en dat wordt uitgebreid naar 6.5 miljoen containers in 2020. Ook waren er in 2008 als meer dan 100.000 auto's verplaatst via RoRo schepen.
Tevens beschikt de lokatie over zeer goede infrastructuur en het wordt ingezet als ontlasting van de grote havens als Los Angeles en Long Beach.
Dus het is niet zomaar een haventje.
En dat op hetzelfde moment dat de JA 200km TERUG vaart om zijn toch naar Zeebrugge af te breken en naar Kingston te varen.
Verwijderd
Ik heb vernomen dat PiratenPieten de schepen hebben overgenomen.Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:27:
[...]
Dat kan zo zijn, maar het blijft apart dat hij als bestemming Panama had en opeens een onverwachte tussenstop maakt.
En dat op hetzelfde moment dat de JA 200km TERUG vaart om zijn toch naar Zeebrugge af te breken en naar Kingston te varen.
De meeste Tesla's die op het schip stonden gingen naar mensen die op de zwarte lijst stonden van sinterklaas.
Daarom is alles gewijzigd.
Kreeg tevens nog te horen dat als we volgende keer niet 24/7 het TESLA Team zullen bellen en de F5 key zullen spammen zodat er een halve DDOS Attack lijkt plaats te vinden op de website van Tesla... dat we dan minder snel op de zwarte lijst van sinterklaas komen.
Zoals ik al eens eerder aangaf, zo'n boot is een huge motha... dinges. Alles wat kan rollen (of rollend gemaakt kan worden) kan erop. Er zijn ook mensen met geld. Heel erg veel geld. Die niet eens vragen wat het kost om om te varen en even wat in te laden (of uit te laden). Als jij denkt dat zo'n RoRo boot exclusief voor Tesla vaart zit je mis.Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:27:
[...]
Dat kan zo zijn, maar het blijft apart dat hij als bestemming Panama had en opeens een onverwachte tussenstop maakt.
En ja....
https://twitter.com/searc...ca&src=typed_query&f=live
Op 15 oktober is de eerste Tesla op Jamaica aangekomen. Twitter went nuts
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Elon reist niet in gewone commerciële vluchten. En zijn vliegtuig staat gewoon nog steeds sinds gisteren in San Jose te Californië.Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:23:
[...]
Op Twitter gaat het verhaal dat Musk naar Jamaica vliegt, maar dat zal wel een grap zijn...
https://twitter.com/evolu.../1191392458606891013?s=21
Dus nee
Nu vroeg ik me wel af; wat zou hij in hemelsnaam in San Jose doen.
Maar dat gaat blijkbaar over zijn zij-projectje van The Boring Company
San Jose Airport Tunnel

[ Voor 37% gewijzigd door bottom line op 04-11-2019 19:45 ]
Leuk verhaal maar ik vind het niet meer dan speculatie en verzinnen hoe het ook zou kunnen zijn gelopen wat niet een noodsituatie in zou houden. Tot nu toe kan het me niet overtuigen, voor de Glovis Cosmos misschien maar ik geloof er geen snars van dat ze net voorbij Jamaica pas een telefoontje kregen of ze even terug konden varen om iets in of uit te laden. Iemand met dermate veel interesse in een M3 of welk voertuig dan ook aldaar kan er ook gewoon los in laten schepen in een container, of met zo enorm veel geld laat hem invliegen (zie ook wat er weleens op Schiphol van of naar de oliestaten gevlogen wordt). Als er een dermate bijzonder voertuig al aan boord was bestemd voor Jamaica dan wordt er niet overhaast opeens teruggevaren... Kortom een grote carrier laten stoppen voor zoiets is simpelweg niet gebruikelijk noch voor de hand liggend. Tot er daadwerkelijk bewijs is houd ik het in ieder geval op een noodsituatie.asing schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:35:
[...]
Zoals ik al eens eerder aangaf, zo'n boot is een huge motha... dinges. Alles wat kan rollen (of rollend gemaakt kan worden) kan erop. Er zijn ook mensen met geld. Heel erg veel geld. Die niet eens vragen wat het kost om om te varen en even wat in te laden (of uit te laden). Als jij denkt dat zo'n RoRo boot exclusief voor Tesla vaart zit je mis.
[ Voor 11% gewijzigd door The Third Man op 04-11-2019 20:09 ]
Verwijderd
Ik geloof er ook geen snars van. Ieder uur vertraging bij een haven levert tienduizenden dollars extra kosten op. In en uitladen zit aan strakke schema’s waarbij vertragingen veel geld kosten.Lekkere Kwal schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:59:
[...]
Leuk verhaal maar ik vind het niet meer dan speculatie en verzinnen hoe het ook zou kunnen zijn gelopen wat niet een noodsituatie in zou houden. Tot nu toe kan het me niet overtuigen, voor de Glovis Cosmos misschien maar ik geloof er geen snars van dat ze net voorbij Jamaica pas een telefoontje kregen of ze even terug konden varen om iets in of uit te laden. Iemand met dermate veel interesse in een M3 aldaar kan er ook gewoon los in laten schepen, een grote carrier laten stoppen voor zoiets is niet gebruikelijk. Tot er daadwerkelijk bewijs kom hou ik het in ieder geval op een noodsituatie.
Opeens omkeren en 200 km terugvaren is echt niet normaal.
Inderdaad, voor de GC is het op de route en een ander verhaal.
Maar de JA, wat ze nu doen kost echt bizar veel geld. Ik ben echt heel benieuwd naar de reden.
Goed, gek balletje 
Jasper Arrow vaart 150 NM *terug* naar de haven van Kingston, Jamaica. Dat is een beetje vreemd in een noodgeval. Guantanamo Bay is namelijk maar 65 NM in de juiste richting. Het is een Amerikaanse basis. Ik kan niet vinden hoe groot de haven is maar je raakt er een vliegdekschip kwijt.

USS Lexington :
Lengte: 268 meter
Breedte: 32,2 meter
Diepgang: 9,8 meter
Daar krijg je dus ook de Jasper Arrow wel in.
Voor de Glovis Cosmos zou er in geval van nood ook wel een grote have dichterbij zijn geweest.
Jasper Arrow vaart 150 NM *terug* naar de haven van Kingston, Jamaica. Dat is een beetje vreemd in een noodgeval. Guantanamo Bay is namelijk maar 65 NM in de juiste richting. Het is een Amerikaanse basis. Ik kan niet vinden hoe groot de haven is maar je raakt er een vliegdekschip kwijt.
USS Lexington :
Lengte: 268 meter
Breedte: 32,2 meter
Diepgang: 9,8 meter
Daar krijg je dus ook de Jasper Arrow wel in.
Voor de Glovis Cosmos zou er in geval van nood ook wel een grote have dichterbij zijn geweest.
Hij ligt vlak bij het vliegveld.. denk dat ze de M3`s gaan invliegen om sneller te leveren..asing schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:35:
[...]
Zoals ik al eens eerder aangaf, zo'n boot is een huge motha... dinges. Alles wat kan rollen (of rollend gemaakt kan worden) kan erop. Er zijn ook mensen met geld. Heel erg veel geld. Die niet eens vragen wat het kost om om te varen en even wat in te laden (of uit te laden). Als jij denkt dat zo'n RoRo boot exclusief voor Tesla vaart zit je mis.

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Hoe meer gekke redenen je moet verzinnen om iets anders te beweren dan de meest voor de hand liggende reden, hoe meer het erop wijst dat de voor de hand liggende reden het geval is.
Verwijderd
Was bij mij ook het geval. Betekend niks. Had een VIN op de 19e en een sms met afhaaldatum 13 nov aanstaande.said006 schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:03:
Wat betekent dit bij het aanpassen van comminucatie voorkeuren in mijn account.
Tesla Account couldn't be created for secondary account.
Mijn Tesla was besteld om geleverd te worden op 18-11 maar heb nog geen VIN, sms, niks.
Moet ik me zorgen maken?
Nog ff wachten dus...
True, maar...Lekkere Kwal schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:06:
Hoe meer gekke redenen je moet verzinnen om iets anders te beweren dan de meest voor de hand liggende reden, hoe meer het erop wijst dat de voor de hand liggende reden het geval is.
Wat was dan het noodgeval?
Voor vliegtuigen is het in geval van nood makkelijk : zoek de dichtsbijzijnde luchthaven met een baan lang genoeg om te landen.Lekkere Kwal schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:06:
Voor een boot zal het denk ik niet anders zijn, zoek de dichtsbijzijnde haven. Zowel Guantanamo als Kingston hebben een vliegveld mocht dat nodig zijn. Daarnaast heeft de Jasper Arrow geloof ik meer dan een dag buitengaats voor anker gelegen voor hij de haven in ging. En hij ligt nog steeds voor anker in het midden.
https://www.tesla.com/nl_NL/bijtelling De LR en P moeten dan nog in grote aantallen hierheen komen.. voor 8 november is dit jaar nog geleverd

Verwijderd
Ik heb op 23-10 mijn Model 3 (LR 18", Midnight Metallic Silver, Zwart interieur, Basic AP) bij Alphabet besteld; wordt volgens LM geleverd op 15-12. Ik heb vervolgens een paar keer gebeld met Alphabet maar ze hadden geen RN. Vervolgens Tesla gebeld om te kijken of die al een RN hadden,... helaas konden absoluut niets vinden (gezocht op naam / e-mail / tel nr. etc..) Heb ook nog geen mailtje van Tesla gehad... Daarna weer gebeld met Alphabet; ze gingen het nakijken en zouden er vandaag op terug komen... helaas nog geen reactie.... ik denk dat er iets fout is gegaan.... hebben jullie tips ?
Dit begint een beetje lachwekkend te worden. Vliegtuigen keren zelfs terug naar Schiphol als ze al boven Munchen vliegen, zie hier of zelfs boven Egypte, zie hier. De ernst van de situatie bepaalt of men naar het eerste vliegveld in de buurt moet vliegen, maar zelfs dan is er nog verschil tussen een vliegveld waar men vrij makkelijk weer kan vertrekken (serviceafdeling voor dat type vliegtuig als er een defect is bijvoorbeeld) of gewoonweg veilig kunnen landen en opstijgen (elke regionaal vliegveld met een baan die lang genoeg is) of als het goed mis is alles wat maar het vliegtuig veilig kan laten landen en dan zien ze het verder wel. Dus de simplificatie hoe het werkt bij 'nood' is niet te maken, dat is elke keer anders. Een goed voorbeeld van hoe onhandig het kan uitpakken is de Norwegian Boeing 737 die gedwongen was in Iran te landen en er maanden heeft gestaan omdat een onderdeel niet door de embargo's bij het toestel te krijgen was.asing schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:11:
[...]
Voor vliegtuigen is het in geval van nood makkelijk : zoek de dichtsbijzijnde luchthaven met een baan lang genoeg om te landen.
Voor een boot zal het denk ik niet anders zijn, zoek de dichtsbijzijnde haven. Zowel Guantanamo als Kingston hebben een vliegveld mocht dat nodig zijn. Daarnaast heeft de Jasper Arrow geloof ik meer dan een dag buitengaats voor anker gelegen voor hij de haven in ging. En hij ligt nog steeds voor anker in het midden.
Als er een defect aan het schip is maar het vaart nog dan ga je niet per se naar de dichtstbijzijnde haven maar naar de meest praktische haven. Wat ook kan inhouden een haven waar de reder een servicecontract heeft, niet te veel liggeld hoeft te betalen enzovoort. Havens in Cuba met de embargo's en Guantanamo Bay waar je toestemming voor moet hebben zou ik daar niet onder scharen.
[ Voor 6% gewijzigd door The Third Man op 04-11-2019 20:26 ]
Verwijderd
De meest voor de hand liggende reden, had eerder een helikoptervlucht heen en weer verantwoord!Lekkere Kwal schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:06:
Alleen aan brandstofkosten kost dit “geintje” zo al $50.000.
Dan zit je in de scheepvaart met demurrage, detention, and per diem fees.
Zo’n uitstapje kan makkelijk honderdduizenden dollars kosten voor de “koerier”.
blijft vreemd dat ik nog steeds geen vin op de LR ... eind aug besteldfloppyhoesje schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:17:
https://www.tesla.com/nl_NL/bijtelling De LR en P moeten dan nog in grote aantallen hierheen komen.. voor 8 november is dit jaar nog geleverd
Niet toevallig een restrictie (die evt. is blijven hangen)?chianti14 schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:24:
[...]
blijft vreemd dat ik nog steeds geen vin op de LR ... eind aug besteld
Welkom bij Alphabet. Duurde bij mij 4 weken voordat ik een RN had (na meerdere malen eigen initiatief te nemen). Verder nog helemaal niets gehoord, verwachte leverdatum staat nog steeds op 15/11 maar dat gaat hem zeker niet worden. Alphabet is waardeloos in dit proces. Zij zijn de bestellende partij en zouden dus bij Tesla Enterprise het RN moeten opvragen, maar dat doen ze niet en schuilen achter “Tesla vertelt ons niets”. Ik heb tesla al 2 keer gesproken hierover en die zeiden ook dat grote LMs zeer slecht bezig zijn en “de klant hun werk laten doen”.Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:17:
Ik heb op 23-10 mijn Model 3 (LR 18", Midnight Metallic Silver, Zwart interieur, Basic AP) bij Alphabet besteld; wordt volgens LM geleverd op 15-12. Ik heb vervolgens een paar keer gebeld met Alphabet maar ze hadden geen RN. Vervolgens Tesla gebeld om te kijken of die al een RN hadden,... helaas konden absoluut niets vinden (gezocht op naam / e-mail / tel nr. etc..) Heb ook nog geen mailtje van Tesla gehad... Daarna weer gebeld met Alphabet; ze gingen het nakijken en zouden er vandaag op terug komen... helaas nog geen reactie.... ik denk dat er iets fout is gegaan.... hebben jullie tips ?
Bottom line is het gewoon afwachten. Het komt vast goed, maar je gaat niks kunnen volgen en je moet uiteindelijk gewoon wachten op een SMSje van Tesla waarin staat dat je hem de week erop mag ophalen (althans, dat is mijn instelling nu en ik hoop blind dat dat gaat lukken). Succes!
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Vandaag met een kennis mee geweest om zijn M3 op te halen. Wel een bijzondere gewaarwording om een auto van 60K zelf op een verlaten haventerrein af te halen (met de trein/bus en dan nog een eindje lopen)
Maar het ging allemaal heel gesmeerd. We waren iets te vroeg, maar binnen een half uurtje stond de auto al klaar. Toen wel weer jammer dat er maar 200km range in de accu zat (erg krap om mee thuis te komen) en de bandendruk te laag was (waarschuwing op display). Maar dat mocht de pret niet drukken
Staan nu weer een paar LR awd's bij snel beschikbaar.. hopelijk maken ze daar nu een batch van. Voor mijn gevoel alleen maar SR+ zien langskomen laatste tijd in het topic.
ik heb 5 october mijn LR besteld, had de maandag erop een RN, gaat dus niet altijd zo.Markboss schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:27:
[...]
Welkom bij Alphabet. Duurde bij mij 4 weken voordat ik een RN had (na meerdere malen eigen initiatief te nemen). Verder nog helemaal niets gehoord, verwachte leverdatum staat nog steeds op 15/11 maar dat gaat hem zeker niet worden. Alphabet is waardeloos in dit proces. Zij zijn de bestellende partij en zouden dus bij Tesla Enterprise het RN moeten opvragen, maar dat doen ze niet en schuilen achter “Tesla vertelt ons niets”. Ik heb tesla al 2 keer gesproken hierover en die zeiden ook dat grote LMs zeer slecht bezig zijn en “de klant hun werk laten doen”.
Bottom line is het gewoon afwachten. Het komt vast goed, maar je gaat niks kunnen volgen en je moet uiteindelijk gewoon wachten op een SMSje van Tesla waarin staat dat je hem de week erop mag ophalen (althans, dat is mijn instelling nu en ik hoop blind dat dat gaat lukken). Succes!
Dingen!
Mee eens! Hier 18-09 RN en ook nog geen VINchianti14 schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:24:
[...]
GLOVIS COSMOS departed from
Port LAZARO CARDENAS ANCH
at 2019-11-04 13:35 Local Time (2019-11-04 19:35 UTC)
Dan heb ik net ongeluk gehad, of het komt omdat ik in een grote batch orders zat.Kentsfield schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:43:
[...]
ik heb 5 october mijn LR besteld, had de maandag erop een RN, gaat dus niet altijd zo.
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Wat houdt dat in? Een restrictie?VonAalscht schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:27:
[...]
Niet toevallig een restrictie (die evt. is blijven hangen)?
Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero
Verwijderd
Einde looptijd lease contract van de huidige auto. Tesla zal pas gaan matchen 2 weken voor die datum.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2019 20:58 ]
Ook bij Alphabet? Dat is dan wel heel raar dat de ene order gelijk doorgeklopt wordt bij Tesla en die van mij op 03/10 pas op 16 oktober verwerkt is...Kentsfield schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:43:
[...]
ik heb 5 october mijn LR besteld, had de maandag erop een RN, gaat dus niet altijd zo.
Zal deze wel doorvaren?Mr.RMM schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:47:
GLOVIS COSMOS departed from
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
VonAalscht schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:27:
[...]
Niet toevallig een restrictie (die evt. is blijven hangen)?
nee is eraf
Vreemd, er staat er nu eentje bij snel beschikbaar in exact dezelfde configuratie als ik hem heb besteld (LR, zwart, zwart, 19 inch velgen). Ik heb nog geen VIN, het vooraad model wel. Zou je zeggen dat die dan toch eerst aan de openstaande bestellingen gekoppeld worden?
Ik volg dit topic nu een kleine drie weken. Niets is mij nog vreemd 🤣jappienator schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:00:
Vreemd, er staat er nu eentje bij snel beschikbaar in exact dezelfde configuratie als ik hem heb besteld (LR, zwart, zwart, 19 inch velgen). Ik heb nog geen VIN, het vooraad model wel. Zou je zeggen dat die dan toch eerst aan de openstaande bestellingen gekoppeld worden?
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Yup. Had 4 weken geleden ook met m’n configuratie.. belde ze en ze wilde niet koppelen want auto stond balala ergens. Maar als t toen had gekoppeld had ik hem ondertussen waarschijnlijk. Of wist ik in ieder geval zeker dat er een auto gekoppeld was. Maar ja helaasjappienator schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:00:
Model 3
Precies hetzelfde, "mijn" config stond er ook zojuist op, maar inmiddels al weer weg. 27/8 en nog steeds geen VIN...
LR AWD, Multicoat Red, 19", FSD.
Ik zou willen dat ik dit topic nooit had gevonden, het heeft mij alleen maar zenuwachtig gemaakt.
LR AWD, Multicoat Red, 19", FSD.
Ik zou willen dat ik dit topic nooit had gevonden, het heeft mij alleen maar zenuwachtig gemaakt.
The only limits we have are the limits we place on ourselves.
Schijnt dat de autopilot van al die schepen kapot stuk is, zelfs een schip die naar China moest is in de war:
https://twitter.com/James...tatus/1191409093178798082
Natuurlijk komt het allemaal goed
De Tesla site is ook een beetje in de war... ik heb opeens een rode Model S gekregen 

[ Voor 32% gewijzigd door jappienator op 04-11-2019 21:22 ]
Absoluut. Zeker wanneer je realiseert dat vrienden van mij half september een witte LR (AWD) hebben besteld zonder verdere opties en deze 13 nov wordt uitgeleverd. Ter info een directe order niet via een LM.chianti14 schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:24:
[...]
Verwijderd
Die van mij was ook opeens "leeg", schrok me de pleuris!jappienator schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:15:
De Tesla site is ook een beetje in de war... ik heb opeens een rode Model S gekregen
[Afbeelding]
Free upgrade hahahajappienator schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:15:
[Afbeelding]
Verwijderd
Idd, ook mijn account is leeg ... Hopelijk betekent dat niet dat de levering op 19-11 gewijzigd wordt.
Hier ook alles wegVerwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:22:
[...]
Idd, ook mijn account is leeg ... Hopelijk betekent dat niet dat de levering op 19-11 gewijzigd wordt.
Dit is de mijne:Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:22:
[...]

Hier ook “alles” weg, wat bij mij alleen de referral was overigens

Afgelopen vrijdag (1/11) had ik nog een VIN. Er is dus wat gaande...
Site is dus kaduuk.
[ Voor 10% gewijzigd door Preaper op 04-11-2019 21:26 ]
Ik objecteer, u eer.
Verwijderd
Als je nu een m3 configureert, staat bij de levertijd dat een levering in 2019 alleen voor een LR AWD en een P AWD mogelijk is. In theorie zouden die bootjes dus vol moeten staan met deze modellen...
Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:26:
**BREAKING NEWS** Tesla failliet - alle accounts leeg - geen geld terug

Dit staat er al een paar dagen. Boten kunnen juist met SR+ gevuld zijn en LR/P voor de latere boten (wat lijkt te kloppen als je naar de laatste VINs kijkt).Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:25:
Als je nu een m3 configureert, staat bij de levertijd dat een levering in 2019 alleen voor een LR AWD en een P AWD mogelijk is. In theorie zouden die bootjes dus vol moeten staan met deze modellen...
Verwijderd
Ik heb sinds 1 november een VIN en nu een Blauwe M3? 
En weer terug naar oiginele config
En weer terug naar oiginele config
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2019 21:47 ]
Verwijderd
Jullie krijgen allemaal een VIN....oh nee, toch niet.Preaper schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:25:
[Afbeelding]
Afgelopen vrijdag (1/11) had ik nog een VIN. Er is dus wat gaande...
Site is dus kaduuk.
Alle JA (1/11) VINs weer ingetrokken? Wordt die zo door de GC ingehaald. Pure speculatie, maar ik had al verwacht dat zo'n schip niet zo snel gerepareerd is. Nu maar hopen dat er geen duizenden bestellingen niet meer afgeleverd gaan worden dit jaar.
Dat is bij mij 18-11Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:56:
[...]
Einde looptijd lease contract van de huidige auto. Tesla zal pas gaan matchen 2 weken voor die datum.
Wat kan dat betekenen voor de afleverdatum?
Bestelling is al eind augustus/begin september gedaan maar nog geen VIN, sms oid
Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero
Ohh m'n config (en VIN en Afleverafapraak
) zijn weer terug...
App had mij ook uitgelogd. Denk dat er iets in de backend van Tesla niet goed is gegaan
[ Voor 55% gewijzigd door GrannySmith92 op 04-11-2019 21:41 ]
Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed
Net gecontroleerd en alles doet het op de Tesla Site.. Ik had geen VIN maar nu nog steeds niet

Mijn referal code is wel verdwenen...
Ik heb geen VIN en daarmee dus geen leverafspraak maar zie wel dit in de broncode
Afspraak voor levering bij ##place##","Title":"EU-NL-Koopman Terminal Amsterdam","Address1":"","Address2":"","City":"Amsterdam","State":"NH","Postal":"1044
Afspraak voor levering bij ##place##","Title":"EU-NL-Koopman Terminal Amsterdam","Address1":"","Address2":"","City":"Amsterdam","State":"NH","Postal":"1044
LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?
Die hebben we allemaal erin staan helaas..Ricsrix schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:50:
Ik heb geen VIN en daarmee dus geen leverafspraak maar zie wel dit in de broncode![]()
Bij mij is alles weer kaput... weenie wat die jongens aan het doen zijn!?sknnr.nl schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:48:
Mijn referal code is wel verdwenen...
Verwijderd
Kan ik achterhalen wanneer mijn VIN werkelijk is verschenen in mn account. Ik heb 1/11voor het eerst pas gekeken en toen stond ie er. Bestelling is van 17 sept.
SR+ wit 18 inch
SR+ wit 18 inch
Die staat er bij iedereen in volgens mij zegt verder niets over of je wel of niet een VIN hebt toegewezen gekregen Sorry!!Ricsrix schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:50:
Ik heb geen VIN en daarmee dus geen leverafspraak maar zie wel dit in de broncode![]()
Ik hoop het niet voor de mensen met een VIN, maar wss 2000 afleveringen annuleren en verplaatsen.. ivm JAcronixx schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:51:
[...]
Bij mij is alles weer kaput... weenie wat die jongens aan het doen zijn!?
Mijn afspraak is voor aanstaande vrijdag, dus kan er sowieso niet een van de JA zijn.sknnr.nl schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:51:
[...]
Ik hoop het niet voor de mensen met een VIN, maar wss 2000 afleveringen annuleren en verplaatsen.. ivm JA
Kan de website nog wel door slecht functioneren.. heb jij gelukcronixx schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:52:
[...]
Mijn afspraak is voor aanstaande vrijdag, dus kan er sowieso niet een van de JA zijn.
Ik snap niet dat ze bij Tesla niet denken we haken gewoon hier op de forum aan zodat we pro-actief iedereen op de hoogte kunnen houden om zo ook een stukje service te leveren! Dan weet iedereen waar die aan toe is dan standaard aan de telefoon te horen te krijgen " U moet op de Boot wachten....."
Ik denk dat ze het zelf niet eens weten.. en van die situaties met de JA zijn ze al helemaal niet voorbereid.Canster schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:55:
Ik snap niet dat ze bij Tesla niet denken we haken gewoon hier op de forum aan zodat we pro-actief iedereen op de hoogte kunnen houden om zo ook een stukje service te leveren! Dan weet iedereen waar die aan toe is dan standaard aan de telefoon te horen te krijgen " U moet op de Boot wachten....."
Nee niets is ingetrokken. De site was kaduuk, en de Tesla VIN extensie interpreteerde dit per abuis als een ingetrokken VIN.Mr.RMM schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:35:
Alle JA (1/11) VINs weer ingetrokken? Wordt die zo door de GC ingehaald. Pure speculatie, maar ik had al verwacht dat zo'n schip niet zo snel gerepareerd is. Nu maar hopen dat er geen duizenden bestellingen niet meer afgeleverd gaan worden dit jaar.
Inmiddels staat mijn VIN weer aan mijn account gekoppeld.
Ik objecteer, u eer.
Snap dat er altijd iets onverwachts kan gebeuren maar een stukje communicatie!!!! We weten wanneer iemand een scheet heeft gelaten aan de andere kant van de wereld en een boot met vol met auto's die daar voor miljoenen drijft niets ( Speculatie ) van bekend ??sknnr.nl schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:56:
[...]
Ik denk dat ze het zelf niet eens weten.. en van die situaties met de JA zijn ze al helemaal niet voorbereid.
Wie is er eens ?
Kan je je kenteken ook uit de source halen? Heb een afhaal afspraak staan voor deze week, maar kan nog geen kenteken vinden in mijn account.
Verwijderd
Iets met The US & Compliance🥴Canster schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:55:
Verwijderd
ik heb een mailtje met mijn kenteken gehad.Emptyy schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:58:
Kan je je kenteken ook uit de source halen? Heb een afhaal afspraak staan voor deze week, maar kan nog geen kenteken vinden in mijn account.
Nope, staat niet in de source.Emptyy schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:58:
Verwijderd
Eens, wat is er gebeurd met social media? 🤪Canster schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:58:
[...]
Snap dat er altijd iets onverwachts kan gebeuren maar een stukje communicatie!!!! We weten wanneer iemand een scheet heeft gelaten aan de andere kant van de wereld en een boot met vol met auto's die daar voor miljoenen drijft niets ( Speculatie ) van bekend ??
Wie is er eens ?
Ben het met je eens, begrijp me niet verkeerd.. maar is utopie ben ik bang.Canster schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:58:
[...]
Snap dat er altijd iets onverwachts kan gebeuren maar een stukje communicatie!!!! We weten wanneer iemand een scheet heeft gelaten aan de andere kant van de wereld en een boot met vol met auto's die daar voor miljoenen drijft niets ( Speculatie ) van bekend ??
Wie is er eens ?
Ik denk dat het een combinatie is van geautomatiseerd process en weinig communiatie vanuit het HQ .. Elon en de mannen zijn meer bezig met we moeten er meer als 100.000 leveren wereldwijd dan er komt een boot paar weken later aan.. Die dingen gebeuren helaas nu eenmaal.
Verwijderd
Ik heb nu weer mijn eigen witte model 3 als plaatje.
Dit staat eronder:
Service tijdelijk niet beschikbaar
We are experiencing issues loading your order summary. Please try again later.
Dit staat eronder:
Is toch een kleine moeite voor een bedrijf als Tesla die zo goed in social media ( Elon zit 24/7 op Twitter ) dat ze een persoon beschikbaar stellen voor de forum om de mensen zeker in een situatie als deze gerust te stellen ? Het gaat om miljoenen hier en voor ieder een belangrijk onderwerp. Kent iemand mensen bij Tesla dat we dit kunnen aangeven ?sknnr.nl schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:02:
[...]
Ben het met je eens, begrijp me niet verkeerd.. maar is utopie ben ik bang.
Ik denk dat het een combinatie is van geautomatiseerd process en weinig communiatie vanuit het HQ .. Elon en de mannen zijn meer bezig met we moeten er meer als 100.000 leveren wereldwijd dan er komt een boot paar weken later aan.. Die dingen gebeuren helaas nu eenmaal.
Eens dat er vertraging kan optreden, maar ik ben toch echt van mening dat ik mijn bestelde M3 voor 31/12 op kenteken wil hebben. Ja..fiscaal voordeel heeft mij toch echt bewogen om deze auto te verkiezen...levering volgend jaar is dan ook persoonlijk geen optie voor mij. Dit is iets dat ik duidelijk aan de LM( Leaseplan) heb meegegeven... maar ik zal denk ik wel een van de weinigen zijn die er zo ver denkt...
Verwijderd
Had ik net ook, 10 min later was alles weer bij het oude en nu weer een leeg profiel....Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:06:
Dit staat eronder:
Verwijderd
Bij mij ookVerwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:06:
Dit staat eronder:
Tesla gehackt?
M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK
Denk dat dit wel een interessante vraag is nu :
Poll: Als ze m’n tesla niet in 2019 op kenteken krijgen dan..
• Annuleer ik hem!
• Wacht ik tot 2020
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
• Annuleer ik hem!
• Wacht ik tot 2020
Tussenstand:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Denk niet dat je dit nu kan vragen aan de mensen die zich er zo op verheugd hebben... Iedereen heeft hoop dat het in 2019 geleverd gaat worden dat wordt ook de hele tijd aangegeven!DennusB schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:09:
• Annuleer ik hem!
• Wacht ik tot 2020
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ik ben er niet bang voor dat het niet zou lukken om in 2019 nog op kenteken te zetten, maar ik zou persoonlijk van LR naar SR+ gaan en gewoon de 8% pakken (hypothetisch dus).DennusB schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:09:
• Annuleer ik hem!
• Wacht ik tot 2020
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ik ben benieuwd hoe kort deze bestuurder plezier heeft gehad van zijn Model 3 ( waarschijnlijk was hijmhem nog aan het inrijden
):
https://www.ad.nl/rotterd...-op-beukelsdijk~a055600e/
[ Voor 16% gewijzigd door Cruiseganger op 04-11-2019 22:12 ]
Dat is een S.Cruiseganger schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:10:
Ik ben benieuwd hoelang deze bestuurder plezier heeft gehad van zijn Model 3:
Hier ook terug
Communicatie voorkeuren en naw gegevens leeg
Bedankt, ik was te vroeg met mijn conclusie
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.