Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Voor degene die een Performance hebben besteld:

ik heb me zojuist laten vertellen dat iedereen omgezet gaat worden naar de grijze velgen.

Waarom dit nog niet voor iedereen zichtbaar is? Dat komt vaak doordat de meeste een secundair account hebben (dus besteld via LM). klopt dit bij degene die nog zilveren velgen hebben?

Daarnaast waren ze bezig met een overgang naar en nieuw systeem waardoor nog niet alles goed zichtbaar was voor iedereen, maar de orders staan goed in het nieuwe systeem.

Heel benieuw of dat tweede punt bij iedereen hetzelfde is, dus bij secundair account (via LM) zouden de meeste nog zilveren velgen moeten zien en de andere zijn mogelijk al omgegaan.

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 11:38

amahusu

taking over the world!

Grmbl, nu wordt ie helemaal mooi.. Ik heb vorige week met iemand van Tesla gesproken omdat ik een Wall Connector wilde bestellen, maar dit ging niet want geen VIN. Volgens de medewerker zou ik op of na 1 november een VIN krijgen en dus de TWC kunnen gaan bestellen.

Net bel ik nog eens om te checken of de VIN al is geregeld, krijg ik te horen dat mijn RN helemaal onderaan de stapel ligt (is blijkbaar pas op 14 oktober om 17:30 in het systeem gevoerd) 8)7 . "Ja sorry meneer, u bent eigenlijk net te laat voor gegarandeerde levering in 2019, dus u krijgt uw auto waarschijnlijk in Januari 2020".

Terwijl ik op 30 september de aanvraag heb gedaan bij de LM en deze op 1 oktober is ingediend bij Tesla. Ik hoop dat ie een verkeerd in het systeem heeft gekeken want hier word ik niet zo vrolijk van :( :F

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvoerman
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-08-2020
Frome schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:58:

ik heb me zojuist laten vertellen dat iedereen omgezet gaat worden naar de grijze velgen.

Waarom dit nog niet voor iedereen zichtbaar is? Dat komt vaak doordat de meeste een secundair account hebben (dus besteld via LM). klopt dit bij degene die nog zilveren velgen hebben?

Daarnaast waren ze bezig met een overgang naar en nieuw systeem waardoor nog niet alles goed zichtbaar was voor iedereen, maar de orders staan goed in het nieuwe systeem.

Heel benieuw of dat tweede punt bij iedereen hetzelfde is, dus bij secundair account (via LM) zouden de meeste nog zilveren velgen moeten zien en de andere zijn mogelijk al omgegaan.
Ja klopt hier, via LM besteld en nog steeds zilveren velgen in het account. Is er nog wat geroepen over wanneer levering van de Performance.

Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 02-10 23:38
ugh... Zie mijn config inclusief trekhaak XD.... SR+ Multi-coat Red 19" en een trekhaak.

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Collega van mij:

Geen secundair account (want geen LM ertussen) nog wel de zilvergrijze velgen, bestelling van 13-9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluuter
  • Laatst online: 20-10-2024

Hier inderdaad grijze wielen en een secundair account!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:58:
Grmbl, nu wordt ie helemaal mooi.. Ik heb vorige week met iemand van Tesla gesproken omdat ik een Wall Connector wilde bestellen, maar dit ging niet want geen VIN. Volgens de medewerker zou ik op of na 1 november een VIN krijgen en dus de TWC kunnen gaan bestellen.

Net bel ik nog eens om te checken of de VIN al is geregeld, krijg ik te horen dat mijn RN helemaal onderaan de stapel ligt (is blijkbaar pas op 14 oktober om 17:30 in het systeem gevoerd) 8)7 . "Ja sorry meneer, u bent eigenlijk net te laat voor gegarandeerde levering in 2019, dus u krijgt uw auto waarschijnlijk in Januari 2020".

Terwijl ik op 30 september de aanvraag heb gedaan bij de LM en deze op 1 oktober is ingediend bij Tesla. Ik hoop dat ie een verkeerd in het systeem heeft gekeken want hier word ik niet zo vrolijk van :( :F
Ik zou dat met een korrel zout nemen...

Kijk eens op de website van Tesla:
https://www.tesla.com/nl_nl/model3/design#battery

Beschikbaar voor levering in 2019 alle Long Range en Performance modellen of snel beschikbare voorraad

Edit:
Nu ga ik voor het gemak ervan uit dat het om een LR gaat... Klopt dat?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2019 15:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kemalism
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-09 16:22
cronixx schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:49:
@Kemalism wat is jouw ophaaldag nu uiteindelijk geworden dan?
Sinte sinte mikmak, je moeder is een dikzak, je vader is een kropsla, geef me nu een tesla !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foody
  • Niet online
Foody schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:34:
Ook gemaild naar Tesla en kenteken ontvangen: GxxxPH
Afhalen 21-11
LR AWD Midnight Silver Metallic 18'' Aero Volledig zwart trekhaak
Vin ook 1 nov? Kreeg je de ophaal datum per mail?

Vin had 24-10 al. Factuur niet per mail ontvangen maar op de site gezien. SMS op 30-10 voor 18-11 en op 31-10 gebeld en deze verzet
NB ik weet niet hoe ik de quote in een wit kader kan krijgen

LR AWD/Midnight Silver Metallic/18" Aero/zwart/trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 02-10 11:38

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:00:
[...]

Ik zou dat met een korrel zout nemen...

Kijk eens op de website van Tesla:
https://www.tesla.com/nl_nl/model3/design#battery

Beschikbaar voor levering in 2019 alle Long Range en Performance modellen of snel beschikbare voorraad

Edit:
Nu ga ik voor het gemak ervan uit dat het om een LR gaat... Klopt dat?
helaas niet, SR+, black. Die staat er dan weer net niet tussen :D :'(

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kemalism schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:01:
[...]

Sinte sinte mikmak, je moeder is een dikzak, je vader is een kropsla, geef me nu een tesla !
Ook 11/11?
Ik ook!

Ook zelfde config toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:04:
[...]

Ook 11/11?
Ik ook!

Ook zelfde config toch?
nee jij hebt zwarte binnenkant en trekhaak...
@Kemalism (en ik :9) hebben witte binnenkant zonder trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cronixx schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:05:
[...]

nee jij hebt zwarte binnenkant en trekhaak...
@Kemalism (en ik :9) hebben witte binnenkant zonder trekhaak.
Oh ja dat was het, hoe laat moet mag je?
Ik 9:30...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
RickvS schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:51:
Weer een (beperkte) voorraad: https://www.tesla.com/nl_NL/inventory/new/m3
Van mijn samenstelling staan er maar 2.
Waarom worden auto's waarvan ook een order uit staat eigenlijk in de inventory geplaatst? Van mijn samenstelling staat er ook een tussen...
Is dat om late beslissers binnen te hengelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Mijn config staat bij "snel beschikbaar", daar staat iets met een VIN bij de details. Dan vraag ik me toch af waarom die niet gewoon gekoppeld wordt aan een bestelling. Volgens de sheet in de startpost zijn er verschillende tweakers die eerder dan ik hebben besteld en ook nog geen VIN hebben...

Daarnaast lees ik verhalen dat er mensen zijn die zo'n "snel leverbaar" model bestellen en binnen een maand dat ding in hun bezit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-10 21:17
Foody schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:02:
Foody schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:34:
Ook gemaild naar Tesla en kenteken ontvangen: GxxxPH
Afhalen 21-11
LR AWD Midnight Silver Metallic 18'' Aero Volledig zwart trekhaak
Vin ook 1 nov? Kreeg je de ophaal datum per mail?

Vin had 24-10 al. Factuur niet per mail ontvangen maar op de site gezien. SMS op 30-10 voor 18-11 en op 31-10 gebeld en deze verzet
NB ik weet niet hoe ik de quote in een wit kader kan krijgen
Op de originele post acties selecteren en kiezen voor Quote... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Of zijn de voorraadmodellen "afgekeurde" auto's die beschadigd waren bij de levering en nu hersteld zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door pirke op 04-11-2019 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvS
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 15:38
De Jasper Arrow is weer aan het wegdraaien van het land of niet? Zal die vandaag nog uit de haven raken en z'n oorspronkelijke route vervolgen, oftewel naar Zeebrugge gaan?

[ Voor 14% gewijzigd door RickvS op 04-11-2019 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tychonb
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-11-2024
pirke schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:10:
Of zijn de voorraadmodellen "afgekeurde" auto's die beschadigd waren bij de levering en nu hersteld zijn?
Je hebt wel Beperkte garantie tot 4 jaar of 80.000 km, dit is normaal 8 jaar of 160.000 km.

LR AWD / Zwart / Aero / Zwart Int / Trekhaak / Besteld 16/10 / RN 16/10 / VIN 27/11/ Ref https://ts.la/tychon34563

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vorige week vrijdag(1/11) mijn VIN mogen ontvangen in de source code. Wat is nu de volgende stap?

Verwachte leveringsdatum in de source? Of het SMS je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

bvoerman schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:00:
[...]

Ja klopt hier, via LM besteld en nog steeds zilveren velgen in het account. Is er nog wat geroepen over wanneer levering van de Performance.
Daar kon die niets over zeggen, behalve dat het goed komt voor dit jaar. Kunnen we voor dit moment niet zoveel mee, maar ja hij weet ook niet meer :-(

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
tychonb schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:16:
[...]

Je hebt wel Beperkte garantie tot 4 jaar of 80.000 km, dit is normaal 8 jaar of 160.000 km.
Nee, die 8 jaar / 160k km geldt alleen voor de batterij en aandrijving. De rest van de auto is 4 jaar of 80k km. https://www.tesla.com/nl_...icle-warranty?redirect=no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZGaro
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-02-2024
tychonb schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:16:
[...]

Iedereen heeft toch de beperkte garantie van 4 jaar en 80000km. En op de batterij en aandrijflijn heb je 8 jaar en 160000.

https://www.tesla.com/nl_...icle-warranty?redirect=no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRT10
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 14:39

Bij mij klopt het, secundaire account en nog zilveren velgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovichi
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-09 16:04
Ik heb ook een VIN (had gebeld i.v.m. een andere vraag), verwacht dat ik deze afgelopen vrijdag heb gekregen. De vriendelijke dame van Tesla gaf aan dat de auto momenteel in België staat en dat ik zeer binnenkort bericht ontvang over de levering.
Dit loopt allemaal via de LM dus ik moet wachten op een bericht van de LM.

Mijn order:
Besteld +/- 30 september
SR+ Midnight Silver, Black, 18" aero geen trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZGaro
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-02-2024
pirke schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:35:
[...]

Nee, die 8 jaar / 160k km geldt alleen voor de batterij en aandrijving. De rest van de auto is 4 jaar of 80k km. https://www.tesla.com/nl_...icle-warranty?redirect=no
Haha zelfde post. Denk dat de naam "beperkte garantie" een beetje verkeerd idee geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conifeer
  • Laatst online: 15-09 23:26
j1990 schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:48:
[...]

Eindigde het nummer toevallig op 09 49? In dat geval heb ik een gemiste oproep van Autoreset.
Ja!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvS
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 15:38
Lijkt er op dat die wordt bijgetankt

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7PMbjfn.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 12:45

VonAalscht

Raaaar

RickvS schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:46:
Lijkt er op dat die wordt bijgetankt
Nee, de Jasper Arrow ligt voor anker een stukje naar links ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties hier.. toch maar even gebeld om de afspraak te bevestigen (15/11). Vervolgens na 1 minuut een e-mail ontvangen met bevestiging en kenteken. SR+/Midnight Silver/Zwart/18'.

Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:51:
Bedankt voor de reacties hier.. toch maar even gebeld om de afspraak te bevestigen (15/11). Vervolgens na 1 minuut een e-mail ontvangen met bevestiging en kenteken. SR+/Midnight Silver/Zwart/18'.

Top!
Wanneer besteld en wanneer je VIN gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tychonb
  • Registratie: November 2013
pirke schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:35:
[...]

Ahh inderdaad :)

LR AWD / Zwart / Aero / Zwart Int / Trekhaak / Besteld 16/10 / RN 16/10 / VIN 27/11/ Ref https://ts.la/tychon34563

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij een LM besteld maar wel een primair account lijkt het op. Ik heb nog steeds de licht grijze velgen in mijn account helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-10 21:53

Preaper

...

Ik heb vrijdag mijn VIN ontvangen, maar verder geen sms of email(s). Loont het dan de moeite om te bellen omdat de SMS niet altijd door komt?

Ik objecteer, u eer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markovichi
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-09 16:04
Preaper schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:04:
Ik heb vrijdag mijn VIN ontvangen, maar verder geen sms of email(s). Loont het dan de moeite om te bellen omdat de SMS niet altijd door komt?
Zou gewoon even afwachten. De dame van Tesla die ik net aan de telefoon had gaf aan dat ik zeer binnenkort een sms kan ontvangen (ook pas sinds vrijdag een VIN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WonderWoman666
  • Niet online
Markovichi schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:07:
[...]

Zou gewoon even afwachten. De dame van Tesla die ik net aan de telefoon had gaf aan dat ik zeer binnenkort een sms kan ontvangen (ook pas sinds vrijdag een VIN).
Kan idd even duren. Kreeg op 19 oktober een VIN en 30 oktober een SMS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conifeer
WonderWoman666 schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:13:
[...]

Kan idd even duren. Kreeg op 19 oktober een VIN en 30 oktober een SMS...
heb jij nog een bevestiging gekregen op je sms
staat wel 11-11 in mijn account, neem aan dat dit voldoende is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar even gebeld met de vriendelijke engelstalige dame van tesla; ze wist me te vertellen dat mijn M3 al in Amsterdam stond, en gelijk me kenteken gekregen. Sms met leveringsdata zou spoedig volgen....

M3 sr+, white, zwart, 19", trekhaak, rn 16/9, vin 1/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 21:29
Ik kan in mijn account al enige tijd geen RN meer zien, vanwege de overname van mijn RN (van 5 oktober) door LM op 7 oktober. Voordat deze omzetting sinde de 19e nog wel tijdelijk een VIN gezien.

Enige tijd geleden telefonisch van Tesla te horen gekregen dat levering op 13-11 stond en dat mijn gegevens wel bekend zijn. Tot op heden echter geen mail of SMS ontvangen.

Vandaag gebeld, want de meesten kregen deze zo'n 1,5 ~ 2 weken van tevoren als ik terug lees. Blijkt mijn leverdatum aangepast naar de 20e. Ik zou de komende dagen alsnog een SMS moeten krijgen. Wel is er al een kenteken bekend.

[ Voor 8% gewijzigd door Goochelaar op 04-11-2019 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vontrapp
  • Laatst online: 08-03-2021
Ik heb geen secundair account en nog steeds ( gelukkig) de zilveren velgen.
Bestelling en RN nummer 24-09. Nog steeds geen VIN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:09
Update (M3 LR White)
-11-9 besteld vanuit Alphabet lease bij Tesla
-11-9 RN en welkomstmail vanuit Tesla
-19-10 VIN in source
-30-9 SMS 8ontvangen en bevestigd met JA
-1-11 gebeld met Tesla om afspraak te bevestigen. Helaas kenteken etc vergetende vragen
-4-11 gebeld met leasemaatschappij. Wisten nog geen kenteken, maar alles zou goed komen. Tesla geeft die gegevens laat door. Ik zou de auto sowieso meekrijgen omdat de grote partijen speciale afspraken hebben met Tesla.

Toch maar ff tesla gebeld. Binnen 15 min (na keuze 1 en 1 ) iemand aan de lijn en die zei dat ze direct een mail zou sturen naar mij en leasemaatschappij met kenteken en meldcode. 1 minuut later had ik die dan ook.

Ze wist nog niet of er vrijdag shuttle busjes rijden. Heeft ze nog nagevraagd maar was nog niet bekend, maar als dat zo zou zijn dan krijgen de mensen nog een mail.

Voor nu lijkt dus alles geregeld voor vrijdag. Wat duurt wachten toch lang he......:)

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vontrapp
Al eerder gepost. Het lijkt erop dat er geen enkele Performance uitvoering wordt afgeleverd of van VIN wordt voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:17:
Ook maar even gebeld met de vriendelijke engelstalige dame van tesla; ze wist me te vertellen dat mijn M3 al in Amsterdam stond, en gelijk me kenteken gekregen. Sms met leveringsdata zou spoedig volgen....

M3 sr+, white, zwart, 19", trekhaak, rn 16/9, vin 1/11
Top! Zelfde confi en kenteken G270PJ. Welke heb jij? Staat al in a'dam zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscarkuip
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07-05 15:02

Oscarkuip

M3P Blue/blk opgehaald 24/12

wacht ook op VIN

M3P Blue blck RN29/9

geen P's zo te zien

20 seconde geleden sms Gefeliciteerd, Uw wielen zijn geupgrade naar gray zonder bijkomende kosten. O-)

[ Voor 46% gewijzigd door Oscarkuip op 04-11-2019 16:42 ]

M3P Blue/blk VIN 26/11 sms 20/12 opgehaald 24/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Oscarkuip schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:30:
wacht ook op VIN

M3P Blue blck RN29/9

geen P's zo te zien
Collega met dezelfde config maar dan van 13/9 heeft ook nog geen VIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chianti14
  • Laatst online: 08-02-2021
vontrapp schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:25:
Al eerder gepost. Het lijkt erop dat er geen enkele Performance uitvoering wordt afgeleverd of van VIN wordt voorzien.
ook geen long range :-(

LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even met Tesla aan de lijn gehangen en doorgekregen dat mijn afspraak op 19/11 nu pas definitief bevestigd was na het telefoontje, maar helaas nog geen kentekeninformatie kunnen krijgen van de medewerker. :'(

Mijn order was trouwens een SR+, wit, zwart, 18" aero. RN 25/09, 21/10 VIN kunnen koppelen van het snel beschikbaar pagina en nu 19/11 ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1/8/2019 M3P besteld RN 5/8/2019 nog steed geen VIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdgraaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-09 21:30
Ik heb een vin, maar verder nog niks. Zal over een paar dagen eens bellen.

MY LR 2022 Midnight Gray, Black interior, 20” FSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dizzy1
Heeft iemand ervaring met het inruilen van een auto op de bestelde M3? Ik zou graag mijn inruilwaarde van het totaal te betalen bedrag af willen laten trekken en heb Tesla hierover gemaild na ontvangst mailtje over het te betalen bedrag. Geen antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:37:

Mijn order was trouwens een SR+, wit, zwart, 18" aero. RN 25/09, 21/10 VIN kunnen koppelen van het snel beschikbaar pagina en nu 19/11 ophalen.
Mazzelaar! Die heb ik zien staan maar durfde het niet... ik heb nog altijd niks de nada gehoord. En wordt alle doemscenario’s dat Leaseplan wel leuk 9/10 bestelling heeft doorgegeven maar dat dit dus niks lijkt te zeggen over je positie in de stapel ;-)!

Veel plezier alvast over 2 weekjes !!

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 23:34
M3 Performance hier, krijg net wel een SMS m.b.t. de velgen.

"uw bestelling wordt ge-upgrade met de nieuwste grijze velgen"

Ze weten me in ieder geval te bereiken hehe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vontrapp
Ik vind dat geen upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Gemini
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
En ik ook niet :(

P | zwart | zwart | 20 inch | Besteld 16-9 | RN 16-9 | VIN 1-11 | Kenteken 6-11 | Levering 5-12 | https://ts.la/hendri27752

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Ik wel, maar krijg hem niet op LR AWD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rpcrobbie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 18:31
Zojuist even met Tesla gebeld.

Op 1-11 VIN zichtbaar in source code. Medewerker van Tesla kon mij vertellen dat er een auto gekoppeld is en dat er nog geen afleverdatum bekend is. Binnenkort zal ik een SMS ontvangen.

Zoals ik voor het bellen al wist, is het dus nog even afwachten, maar toch goed om na een maand radiostilte even te horen dat alles goed staat in het ‘systeem’...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

The_Cure schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:44:

Via LM? Wel raar, ze zeggen dat dit ook automatisch gaat, maar ze worden sporadisch aangepast (dus lijkt handmatig te gaan). Ik weet het inmiddels ook niet meer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluuter
  • Laatst online: 20-10-2024

Na de sms de grijze wielen ook zichtbaar in je account/app? Of waren ze daar alwel grijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilko-
  • Laatst online: 05-12-2024

Yes, deze heb ik vorige week ook gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roootje
  • Laatst online: 01-09-2020
Wilko- schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:01:
[...]

Yes, deze heb ik vorige week ook gehad.
Volgens mij alleen degene die rechtstreeks hebben besteld krijgen een sms.

M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:42

OMX2000

By any means necessary...

McRegt schreef op zondag 3 november 2019 @ 09:14:
[...]

Dit. Ik zit met exact hetzelfde probleem. Hoe moeilijk kan het zijn om fatsoenlijk te communiceren. Ik vraag niet om het exacte tijdstip en datum van levering. Ik wil voor nu enkel weten of de hele bestelling überhaupt is geslaagd.
Heb je ook een Model X besteld? Ik vraag het omdat het “boten” verhaal ff wat anders werkt. En vroeg me af hoe het verloop van bestelling en levering dan gaat.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roekie2002
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-03-2021
Aan de Belgen op de "Tesla ETA data tweakers.xlsx" lijst:

Is er iemand met een gelijkaardig traject en/of meer info?

02-10-2019 - RN ontvangen (RN109632xxx)
10-10-2019 - Bestelling bevestigd
10-10-2019 - Email "Volgende stappen voor de levering van uw Model 3"
verder geen info..

** LR * Silver * Zwart * Aero * Trekhaak **

Geen VIN zichtbaar op dit moment in de source.

Levering beloofd voor november.
Auto besteld via Aartselaar, doch afleveringslokaties waren enkel Hasselt en Gent.

LR AWD * SILVER * BLACK * AERO * TREKHAAK * RN109632xxx - 4-10-19 * VIN 28-11 * Levering Gent 19/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook al eerder gepost.
4 september een P besteld, wel al snel een RN nummer. Maar nog steeds geen VIN.

Vanmiddag een SMS ontvangen dat de velgen worden geupgrade met de nieuwste 20' Gray Performance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakurk
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-04 11:47
Bij mij is de Jasper Arrow momenteel helemaal van de radar verdwenen. Is dat ding gezonken voor de kust van Jamaica?
Iemand die nog een tracking van de JA heeft kunnen vinden?

SR+ / Blauw / Zwart / Aero / VIN: 8-11 / G-xxx-RN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Hier nog steeds nothing niks nada

Pijnlijk om te zien al die mensen die ruim na mij besteld hebben en al hun auto ontvangen. Veel plezier met jullie Tesla :’(

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
tweakurk schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:35:
Bij mij is de Jasper Arrow momenteel helemaal van de radar verdwenen. Is dat ding gezonken voor de kust van Jamaica?
https://www.marinetraffic...82/centery:17.957/zoom:14
Ligt nog in de haven.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:29:
[...]

Top! Zelfde confi en kenteken G270PJ. Welke heb jij? Staat al in a'dam zelfs
G-167-PJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:30:
[...]

Ik heb ook al eerder gepost.
4 september een P besteld, wel al snel een RN nummer. Maar nog steeds geen VIN.

Vanmiddag een SMS ontvangen dat de velgen worden geupgrade met de nieuwste 20' Gray Performance...
Ik heb op 4 okt een P besteld en 9 okt een RN. Nog geen sms helaas (en ook geen VIN), in mijn account ook nog de oude velgen. Zal wel een handmatig proces zijn om dat allemaal om te zetten, en dat ze wellicht na al dat handmatig omzetten ook pas de VINs (automatisch) kunnen koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakurk schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:35:
https://www.marinetraffic...ome/shipid:376232/zoom:15

Ligt nog steeds voor anker...

En de Glovis Cosmos kan ieder moment in Mexico aankomen:
https://www.marinetraffic...me/shipid:3448915/zoom:10

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2019 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-03-2022
Vanmiddag weer gebeld enige wat de mevrouw aan de telefoon kon zeggen: U Moet Wachten... 18-09 besteld dacht die heb ik zo binnen maar niets is minder waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyours2relive
  • Laatst online: 19-09 14:38
VINs in Mexico of ook weer bij Panama? Hebben we een inschatting van wanneer de GC bij Panama is in dat laatste geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBasta
  • Laatst online: 02-10 16:09
Dizzy1 schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:42:
Heeft iemand ervaring met het inruilen van een auto op de bestelde M3? Ik zou graag mijn inruilwaarde van het totaal te betalen bedrag af willen laten trekken en heb Tesla hierover gemaild na ontvangst mailtje over het te betalen bedrag. Geen antwoord...
Ja hoor dat is geen probleem. Je kan kiezen voor verrekenen of laten storten (waarbij je bij dat laatste dus eerst de hele auto betaald). Ik heb ze gebeld om dat even vast te leggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

ElonDusk schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:36:

Pijnlijk om te zien al die mensen die ruim na mij besteld hebben en al hun auto ontvangen. Veel plezier met jullie Tesla :’(
Sneu voor je. Zie je naam steeds voorbij komen...
Hoop voor je dat je snel bericht krijgt. Zal vast niet lang meer duren. Sterkte er mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:13:
[...]

Sneu voor je. Zie je naam steeds voorbij komen...
Hoop voor je dat je snel bericht krijgt. Zal vast niet lang meer duren. Sterkte er mee!
Shit happens!

Same here .. maar ik kan je vertellen ...

Exotische auto's komen gewoon later ;-)
Last Best!

Zojuist Tesla nog gesproken en ze verwachten mijn auto die ik bestelde begin September rond midden november / begin december.

Een mooie witte tesla M3 met wit interieur.

YUM! :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vontrapp
Mwah exotisch. Ik zie ze nu al volop rijden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
MrBasta schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:11:
[...]

Ja hoor dat is geen probleem. Je kan kiezen voor verrekenen of laten storten (waarbij je bij dat laatste dus eerst de hele auto betaald). Ik heb ze gebeld om dat even vast te leggen.
Top ga ik dat ook even doen. Heb je ook een bevestiging gekregen via de mail?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JurienW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10 22:32
Volgens mij is het volgende bericht nog niet voorbij gekomen:

https://twitter.com/fuzzy...tatus/1191367213229527040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-09 11:34
Beetje sensatie zoeken. 9 nov. cancelen en verplaatsen naar 20 nov is ook een cancel. Ik verwacht dat die boot daar echt niet te lang blijft liggen en iedereen die een Tesla op die boot heeft gaat hem echt wel dit jaar krijgen. Die boot gaat daar echt geen maand liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBasta
  • Laatst online: 02-10 16:09
Dizzy1 schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:20:
[...]

Top ga ik dat ook even doen. Heb je ook een bevestiging gekregen via de mail?
Het staat netjes op de factuur die in mijn account staat (geen separate mail over gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

I am an idiot <delete>

[ Voor 95% gewijzigd door sknnr.nl op 04-11-2019 18:29 ]

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-09 11:34
Edit: Quote verwijderd, dus niet meer relevant.

[ Voor 86% gewijzigd door Boterham71 op 04-11-2019 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Boterham71 schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:29:
[...]

Ik begrijp helemaal niks van jouw bericht, dit gaat over de JA niet over de GD.
Zag ik ook, mijn post verwijderd.. link werkte niet.. en zag op account filmpje over grand dahlia |:(

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:54:
[...]

Wanneer besteld en wanneer je VIN gekregen?
20-09 besteld en RN, 19-10 VIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer Konijn
  • Registratie: November 2019

Meneer Konijn

Mijn naam is haas.

roekie2002 schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:27:
Aan de Belgen op de "Tesla ETA data tweakers.xlsx" lijst:

Is er iemand met een gelijkaardig traject en/of meer info?

02-10-2019 - RN ontvangen (RN109632xxx)
10-10-2019 - Bestelling bevestigd
10-10-2019 - Email "Volgende stappen voor de levering van uw Model 3"
verder geen info..

** LR * Silver * Zwart * Aero * Trekhaak **

Geen VIN zichtbaar op dit moment in de source.

Levering beloofd voor november.
Auto besteld via Aartselaar, doch afleveringslokaties waren enkel Hasselt en Gent.
Nagenoeg zelfde verhaal hier. Op 2019-10-01 een RN ontvangen. Van een VIN nog niets gezien. We wachten rustig af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivr
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-03 16:24
Even voor iedereen: ik had eerder nagevraagd of alles klopte voor verdere proces en VIN matching. Daar werd gezegd dat alles goed stond.

Vandaag toch nog maar ff gebeld en specifiek navraag gedaan naar de restrictie: wat bleek: restrictie tot 15/11. Tip: Even specifiek naar je restrictie navraag doen dus. (Stond op hrt cormulier blijkbaar met pen bijgeschreven dat levering wel in 2019 moest plaatsvinden met heel veel uitroeptekens. Blijkbaar volgens leasemaatschappen dus weer een papieren proces?

Hij wist me echter ook te vertellen dat het systeem 2 weken voor deze datum begint met matchen en ik dus niks hoef te doen voor een VIN. En dat het elk moment zou mogen gebeuren.

Ik spring weer op de f5 knop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Neem aan als er een kenteken aan vin gekoppeld is dat de m3 in Nederland staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelis
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-05-2023
Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:42:
Ja, wil dit ook weten

M3 - LR / Red / Black / 19" / Trekhaak - Besteld: 28/9 - VIN: 19/10 - SMS: 30/10 - Ophaal datum: 15/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppyhoesje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-10 13:50
Heb ook eventjes gesurft over het web maar heb geen voorwaarden kunnen vinden wanneer een auto een kenteken kan krijgen. (Of niet goed genoeg gezocht :))

[ Voor 4% gewijzigd door floppyhoesje op 04-11-2019 18:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conifeer

Ik wacht langer dan jij, maar maandag auto
Komt allemaal goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RDW is Nederland zou je zeggen.. maar met Tesla weet je het nooit.. auto wordt gekeurd voor kenteken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Heb je al een keer gebeld om te kijken of alles wel goed gaat? Ik krijg hem volgende week, dat is precies 2 maanden en zelfs dat voelt lang :+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09 14:30
@Frome @Markboss en een ieder die bij Alphabet leased, ik kreeg vandaag terug dat ik de luxe kentekenplaten kan meeleasen (maar moet contract worden aangepast). Mag het ook zelf laten doen bij 'de dealer'. Ha. Zeker niet goed gelezen ;). Voor die paar tientjes (want daar gaat het volgens mij om, geen honderden euro's) neem ik het wel voor eigen rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RDW keuring station amsterdam zit 4km van de terminal koopmans

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• 2fast4uTesla
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 27-04-2023
Vandaag was het dan zover :)
Ontvangst in de tent en na 1,5 uur kon ik mijn Model 3 op gaan halen.
Middels de checklist alles nagekeken maar niks kunnen vinden.

Wel vanochtend door Tesla gebeld want mijn SMS met JA was niet doorgekomen :? , gek genoeg kreeg ik wel de e-mail met bevestiging.

Tesla medewerker vertelde dat er vandaag ongeveer 180 afgeleverd zullen worden oplopend tot 500 per dag de komende weken en in December zelfs 800.

Bedank voor alle nuttige info hier op dit forum en succes met jullie afleveringen.

Wooooooooow wat een fijne auto, het wachten meer dan waard.

[ Voor 6% gewijzigd door 2fast4uTesla op 04-11-2019 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aa.loedeman
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-08 15:17
Ik heb gisteren nog eens JA terug ge-sms-t en vanmorgen had ik een mailtje met kenteken, meldcode en afhaalgegevens. Vrijdag 08-11 om 11.00 uur mag ik ‘em nog steeds komen ophalen!

TM3 LR, wit, zwart, aero en trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autopilot
  • Laatst online: 19-07-2023
Wat betekent dit bij het aanpassen van comminucatie voorkeuren in mijn account.

Tesla Account couldn't be created for secondary account.

Mijn Tesla was besteld om geleverd te worden op 18-11 maar heb nog geen VIN, sms, niks.

Moet ik me zorgen maken?

Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Laatst online: 01-09 23:51
Black Eagle schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:52:
[...]

Heb je al een keer gebeld om te kijken of alles wel goed gaat? Ik krijg hem volgende week, dat is precies 2 maanden en zelfs dat voelt lang :+.
Afgelopen maanden 2x gebeld en 1x mail ontvangen en ze zeiden allemaal dat het goed staat en dat ik gewoon moet wachten

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intronic
  • Laatst online: 28-09 11:07
Hier zelfde verhaal. Ga morgen eens bellen voor VIN, gezien er veel is uitgedeeld.
ElonDusk schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:03:
[...]

Afgelopen maanden 2x gebeld en 1x mail ontvangen en ze zeiden allemaal dat het goed staat en dat ik gewoon moet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Ik had afgelopen vrijdag al een kenteken, toen lag de Grand Pioneer nog in Zeebrugge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ElonDusk schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:03:
[...]

Ken dat, vandaag maar weer een mailtje naar Tesla gedaan en (nogmaals) de bevestiging gekregen dat er geen restrictie op zit. Daarna een mailtje gestuurd naar de cursusleider van "Sit back and relax" dat ik mijn geld terug wil. Kan dat rustig afwachten wel schieten en wil gewoon de bevestiging dat ik mijn M3 kan ophalen.
Pagina: 1 ... 145 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.