Ik wacht op Glovis die Panama in gaat varen dan zeker een VINasing schreef op zondag 3 november 2019 @ 13:37:
[...]
Zo te zien naar Kingston. De ETA is namelijk aangepast naar 3-11 10:30. Nu lopen ze daar 6 uur achter dus 16:30 als hij Kingston binnen loopt.
Nu had ik al gezegd dat het 23 Nautical Miles was, en ze vaart nu 7 knopen. Aankomsttijd in dit tempo is over 3 uur. Dus ik roep bij deze dat de info waarschijnlijk correct is en ze vaart zo de haven in.
Degenen die afgelopen vrijdag joepie deden over een VIN moeten nog even wat langer wachten
Dat is de consensus hier : men krijgt een VIN als de boot waar de auto op staat door het Panama kanaal is.Canster schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:13:
[...]
Ik wacht op Glovis die Panama in gaat varen dan zeker een VIN
Maar 100% zeker is dat niet, sommigen zien geen VIN in het account.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
Die stopt dus ook opeens bij Mexico...Canster schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:13:
[...]
Ik wacht op Glovis die Panama in gaat varen dan zeker een VIN
Verwijderd
Moet dan wel flink veel ruimte zijn of een hele dure lading om dat rendabele te maken denk ik... hoop het in ieder geval wel. Dan zal het niet zo lang duren.asing schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:13:
[...]
Wat ook kan, is dat er in Mexico ook even wat opgehaald moet worden. Kijk maar eens naar dit filmpje :
[YouTube: The Tonsberg - Mighty Ships]
Er is plek genoeg en het kan zomaar zijn dat er even een spoedje tussendoor kwam en als het ruim niet helemaal vol staat met Tesla's dan past er best nog wat bij.
Zolang ze niet zinken is er hoop
Verwijderd
10 dgn in mijn geval...Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:06:
[...]
Gefeliciteerd duurt toch wel 1 a 2 weken na aankomst voor ophalen
GP heeft mijn auto dan ook erop staan lijkt me, als ik de 19e afgeleverd krijg en hij moet nog naar Amsterdam varen...
Denk dat die van jou op JA staat anders was je van de week al aan de beurt.ZGaro schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:26:
GP heeft mijn auto dan ook erop staan lijkt me, als ik de 19e afgeleverd krijg en hij moet nog naar Amsterdam varen...
Hoe laat mag je hem halen? Ik mag ook 13 november:)Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:49:
[...]
Klopt. Vanavond rond 23.00 uur bij de Koopman Terminal..
13 november halen! Heb er zin in!
Enige idee wanneer die Panama in gaat varen ?
We zullen het zien. Wanneer de auto's op kenteken gezet dan? Dat kan toch pas als ze in NL zijn?Canster schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:30:
[...]
Denk dat die van jou op JA staat anders was je van de week al aan de beurt.
Ik ga nu weer even een VIN check doen of werken die mensen op zondag niet?
Edit: Helaas nog steeds geen VIN besteld op 18-09 direct RN
Edit: Helaas nog steeds geen VIN besteld op 18-09 direct RN
[ Voor 29% gewijzigd door Canster op 03-11-2019 15:37 ]
13 november 12.30 uur.easy-cloud schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:31:
[...]
Hoe laat mag je hem halen? Ik mag ook 13 november:)
Kenteken G-192-NT
JA is nu 14 N. mijl uit de kust van Jamaica, dat is al 10 mijl dichterbij dan gisteravond.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
Dat denk ik niet...Canster schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:30:
[...]
Denk dat die van jou op JA staat anders was je van de week al aan de beurt.
Ik had ook 19-10 een VIN.
Ik krijg hem 11-11 om 9:30.
De JA zou pas op 11-11 in Zeebrugge aankomen en later dan 9:30.
Als een boot er is moeten er nog zaken geregeld worden. Voorbereidingen voor aflevering.
Denk dat iedereen met een afleverafspraak op de GP staat... ik heb zelfs al een kenteken gekregen.
Hier 11-11 om 9:30JoostvdB1974 schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:37:
[...]
13 november 12.30 uur.
Kenteken G-192-NT
Kenteken G-2##-NT
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2019 15:40 ]
Ok ik geloof jeVerwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:39:
[...]
Dat denk ik niet...
Ik had ook 19-10 een VIN.
Ik krijg hem 11-11 om 9:30.
De JA zou pas op 11-11 in Zeebrugge aankomen en later dan 9:30.
Als een boot er is moeten er nog zaken geregeld worden. Voorbereidingen voor aflevering.
Denk dat iedereen met een afleverafspraak op de GP staat... ik heb zelfs al een kenteken gekregen.

Ahh nice ik 13:30, hoe kom je aan het kenteken? Ik had vrijdag gebeld met Tesla maar toen was er nog geen kenteken bekendJoostvdB1974 schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:37:
[...]
13 november 12.30 uur.
Kenteken G-192-NT

Mijn zwager kan hem morgen ophalen, die stond dus blijkbaar weer op een andere boot.
Verwijderd
Eerst hopen dat de GC alleen even voor anker gaat en niet net als de JA echt de haven ingaat.Canster schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:32:
[...]
Enige idee wanneer die Panama in gaat varen ?
Niemand weet waarom de JA plots 200km terug is gevaren naar Kingston. En nu dus ook echt de haven in gaat...
Welk boot is dit dan ? Dat zou betekenen dat nog niet alles is verdeeld op de GPZGaro schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:41:
[...]
Mijn zwager kan hem morgen ophalen, die stond dus blijkbaar weer op een andere boot.
Verwijderd
GD, waarschijnlijk had hij al eerder dan 19-10 een VIN...ZGaro schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:41:
[...]
Ja hij heeft hem begin oktober besteld ook uit de snel beschikbaar reeks volgens mij..Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:44:
[...]
GD, waarschijnlijk had hij al eerder dan 19-10 een VIN...
Verwijderd
14.30 uur aan de beurt...easy-cloud schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:31:
[...]
Hoe laat mag je hem halen? Ik mag ook 13 november:)
Kan inderdaad een dure grap worden, ook voor ons als de deadline in gevaar komt.
svdgraaf schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:09:
[...]
Zou kunnen, maar lijkt me sterk, of het probleem moet echt niet op te lossen zijn. Maar het ligt niet aan de motor volgens mij, ding gat vrij vlot nu richting de haven. Is best wel een dure grap gok ik 😅
Ik denk dat Elon wel een satelliet klaar heeft staan om het zo op te lossenMr.RMM schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:51:
Kan inderdaad een dure grap worden, ook voor ons als de deadline in gevaar komt.
[...]

Of het gebruikelijk is weten denk ik de meesten niet. Pas sinds de run op de model 3 zijn ineens honderden mensen boten gaan volgen...Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:25:
[...]
Ik kan het niet vinden.
Iedereen houdt het in de gaten, geen nadere informatie...
Misschien en hopelijk een storm in een glas water, maar het lijkt mij niet gebruikelijk.
Hoe dan ook, meer iets voor het leveringen topic?
Gebeld met Tesla vrijdag (omdat ik geen SMS had gekregen). Toen kon de dame mij het kenteken noemen. 5 minuten later een mail met afspraakbevesting, kenteken en meldcode. Ook nodig ivm laadpas en verzekering natuurlijk.easy-cloud schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:41:
[...]
Ahh nice ik 13:30, hoe kom je aan het kenteken? Ik had vrijdag gebeld met Tesla maar toen was er nog geen kenteken bekend
Mocht je het trouwens echt niet meer vertrouwen, kun je altijd nog eentje via autoscout kopen
https://www.autoscout24.nl/lst/tesla/model-3
https://www.autoscout24.nl/lst/tesla/model-3
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
7/11 kan ik die van mij dus ophalen (19/10 vin, begin augustus besteld met restrictie tot 12/9. M3 Midnight Silver, wit interieur, 18” aero, AWD LR). Die staat op de GP volgens Tesla. Vrijdag ook het kenteken gekregen.
Het patroon lijkt dus om en om te zijn, van de GD kwamen ook niet veel vins voor NL en die par die er kwamen zijn per vrachtwagen naar AMS gehaald. GP waren erg veel vins en die vaart dus door naar AMS. JA waren niet veel vins dus ik gok dat dat gelijk zal zij aan de GD. Het zou dan best zo kunnen zijn dat de GC bij Panama weer veel vins geeft en wel door vaart naar AMS.
Maar ja, dat is allemaal gokwerk
Het patroon lijkt dus om en om te zijn, van de GD kwamen ook niet veel vins voor NL en die par die er kwamen zijn per vrachtwagen naar AMS gehaald. GP waren erg veel vins en die vaart dus door naar AMS. JA waren niet veel vins dus ik gok dat dat gelijk zal zij aan de GD. Het zou dan best zo kunnen zijn dat de GC bij Panama weer veel vins geeft en wel door vaart naar AMS.
Maar ja, dat is allemaal gokwerk
27-9 besteld bij Alphabet, RN 27-9, VIN 19-05, SMS 31-10, ophalen 7-11 in A'dam (van de GP dus), SR+, wit buiten, zwart binnen, trekhaak en aerial wieldoppen. Dit staat niet in de sheet omdat mij dat niet lukte. RN is RN109618*** .
Heb nu op marinetraffic.com een account aangemaakt en een eigen vloot samengesteld
.
Heb nu 3 schepen in mijn vloot:
- Jasper Arrow (Jamaica)
- Glovis Cosmos (gaat naar Mexico)
- Grand Neptune (SFO)
Deze site geeft ook ongeveer elke 5 minuten locatie updates.
Wat ik wel vreemd vind is dat er maar bar weinig te vinden is wat er nu echt aan de hand is.

- Jasper Arrow (Jamaica)
- Grand Neptune (SFO)
Wat ik wel vreemd vind is dat er maar bar weinig te vinden is wat er nu echt aan de hand is.
Canster schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:57:
[...]
Ik denk dat Elon wel een satelliet klaar heeft staan om het zo op te lossenof een Navy Seals team die snel met onderdelen en een monteur gedropt wordt
![]()
Je bent toch niet aan het jinxen he BlakHawk?Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:25:
[...]
Ik kan het niet vinden.
Iedereen houdt het in de gaten, geen nadere informatie...
Misschien en hopelijk een storm in een glas water, maar het lijkt mij niet gebruikelijk.
Verwijderd
Haha lache.. doorvaren met de JA.. miss toch een technisch probleem oidMr.RMM schreef op zondag 3 november 2019 @ 16:16:
Heb nu op marinetraffic.com een account aangemaakt en een eigen vloot samengesteld.
- Jasper Arrow (Jamaica)
- Grand Neptune (SFO)
[...]
Grand pioneer is vertrokken naar Amsterdam, maar vaart nu wel een stukje de verkeerde kant op
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik ben erachter mensen Mr. Hmm is Elon dacht het alMr.RMM schreef op zondag 3 november 2019 @ 16:16:
Heb nu op marinetraffic.com een account aangemaakt en een eigen vloot samengesteld.
- Jasper Arrow (Jamaica)
- Grand Neptune (SFO)
[...]

Het reis schema van de Hoegh Africa geeft na Kingston geen Europese bestemming maar vaart daarna richting Auckland en Melbourne:ricksen87 schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:56:
Zie dat naast de Jasper arrow een ander vehicle Carier ligt... de Hoegh Africa....wellicht overdracht van lading? Is puur speculatie maar het viel mij op dat er 2 voor de kust stil liggen.
https://www.hoeghautoline...hedule=vessel&vessel=ZAFI
De autoschepen van het Noorse Hoegh Autoliners zijn wel degene die op schema het vaakst in Amsterdam aanleggen omdat veel Nissans via Koopman lopen net als graafmachines van Hitachi.
Onderstaand de Hoegh autoschepen die in de periode van vandaag tot 31 december volgens “ dienstregeling” nog in Amsterdam aanleggen waarbij overigens Philadelphia aan de Oostkust wel maar SFO niet in in de dienstregeling op AMS voorkomt :
https://www.hoeghautoline...=undefined&loadPort=NLAMS
Verwijderd
Ook de 15de! Zin an.Dizzy1 schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:52:
[...]
Ik ga hem 15 november halen, veel plezier de 13e!
Hopelijk blijft het bij een stukje...carpebios schreef op zondag 3 november 2019 @ 16:40:
Grand pioneer is vertrokken naar Amsterdam, maar vaart nu wel een stukje de verkeerde kant op
JA is (bijna) aan het aanmeren in Kingston, hij vaart al in de haven.
Verder ligt Lazaro Cardenas (Mexico) op de route, het zal niet heel veel om zijn om daar even aan te meren, of wellicht puur even iemand van het schip af laten.
Verder ligt Lazaro Cardenas (Mexico) op de route, het zal niet heel veel om zijn om daar even aan te meren, of wellicht puur even iemand van het schip af laten.
Verwijderd
Hahaha, gaat die ook naar Kingston?!carpebios schreef op zondag 3 november 2019 @ 16:40:
haha nieuwe afhaal locatie. Ze hadden gezegd dat je je auto voor einde jaar zou krijgen, ze hebben niet gezegd waar

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Approx 600 Teslas currently sat at Southampton according to images posted here: Delicious Ambiguity on Twitter
https://mobile.twitter.co.../1190632921889157121?s=21
https://mobile.twitter.co.../1190632921889157121?s=21
[ Voor 25% gewijzigd door Frome op 03-11-2019 17:45 ]
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Het is ook geen toeval waarom er een Tesla gelanceerd werd op de eerste Falcon Heavy en waarom hij nu Starship ontwikkelt: uiteindelijk moeten de deliveries per raket gedaan wordenCanster schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:57:
[...]
Ik denk dat Elon wel een satelliet klaar heeft staan om het zo op te lossenof een Navy Seals team die snel met onderdelen en een monteur gedropt wordt
![]()
https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/
In de eerste 3 dagen van november al bijna meer Model 3's op kenteken gezet dan in heel oktober..
Ik ben benieuwd naar morgen! Morgen om 12:30 gaan wij de onze ophalen!
Sterkte voor degene die nog wacht..
In de eerste 3 dagen van november al bijna meer Model 3's op kenteken gezet dan in heel oktober..
Hallo lezers,
Morgen mag ik eindelijk mijn M3 ophalen, weet er iemand of er op station Amsterdam Sloterdijk shuttle busjes beschikbaar zijn? Lopen duurt namelijk wel even vanaf het station en de bussen lijken ook niet regelmatig te komen
Morgen mag ik eindelijk mijn M3 ophalen, weet er iemand of er op station Amsterdam Sloterdijk shuttle busjes beschikbaar zijn? Lopen duurt namelijk wel even vanaf het station en de bussen lijken ook niet regelmatig te komen
GVD, bestelling verlaat naar 20/11!!!! dat is 8 dagen later, op een dag dat ik niet kan....
Wat een gepruts bij dat bedrijf, eerst moet je al dat rot eind naar dat links bolwerk wat mij gewoon een dag kost. En nu kan ik als ZZP-er weer m'n dag veranderen dat ik niks kan doen met de zekerheid van 0,0, want ze doen maar een dotje.
Wat een gepruts bij dat bedrijf, eerst moet je al dat rot eind naar dat links bolwerk wat mij gewoon een dag kost. En nu kan ik als ZZP-er weer m'n dag veranderen dat ik niks kan doen met de zekerheid van 0,0, want ze doen maar een dotje.
[ Voor 56% gewijzigd door carpebios op 03-11-2019 18:20 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bij mij ook net de levering verschoven van 7 november naar 20 november.
Verwijderd
Waarom is je data aangepast?carpebios schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:16:
GVD, bestelling verlaat naar 20/11!!!! dat is 8 dagen later, op een dag dat ik niet kan....
Wij staan dus op de JA.....
Dat wilde ik net zeggen jullie staan op de JA en niet op de GPcarpebios schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:23:
Als ik dat wist, het is gewoon verzet van 12 naar 20-11, zonder reden of wat dan ook. Bedankt Tesla! Wat een waardeloos bedrijf is dat zeg. Een auto van 50-60k en dan zo met je klanten omgaan.
Mee eens en niet een klein beetje vertraging zeg maar 8 dagen is enorm zegcarpebios schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:24:
[...]
Als ik dat wist, het is gewoon verzet van 12 naar 20-11, zonder reden of wat dan ook. Bedankt Tesla! Wat een waardeloos bedrijf is dat zeg. Een auto van 50-60k en dan zo met je klanten omgaan.
En vooral een geregel! Man man man, kan ik m'n cliënten weer gaan bellen.
Zij kunnen er toch ook weinig aan doen dat die boot vertraagd is. Anders koop je lekker een slome saaie Hyundai van 50k en wacht je aan jaarcarpebios schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:24:
[...]
Ga eens terug naar school en leer eens lezen, dan lees je wat het probleem is, of eigenlijk wat er vooral niet staat in zo'n SMS.DLodder schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:28:
[...]
Zij kunnen er toch ook weinig aan doen dat die boot vertraagd is. Anders koop je lekker een slome saaie Hyundai van 50k en wacht je aan jaar
[ Voor 11% gewijzigd door carpebios op 03-11-2019 18:29 ]
Dat houdt in dat de JA minstens 5 dagen aan de ketting ligt in Kingston.Canster schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:26:
[...]
Mee eens en niet een klein beetje vertraging zeg maar 8 dagen is enorm zeg![]()
Verwijderd
Veel plezier! Mail ff wat foto’s!Mkeespiet schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:13:
https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/
Grand neptune inmiddels gearriveerd bij Pier 80. Hopelijk een boot voor Europa... hebben we hard nodig met al die vertragingen...
SR+ / White / Black / 19, Bestelling 8-10, RN 10-10, VIN 26-11, leverdatum: 16-12
Wat een onzin ik irriteer me zo enorm aan dit soort opmerkingen... Dat betekent dus dat je niets mag zeggen over Tesla en een auto van 60 - 65K een soort van een zakje snoep is wat je koopt... Niet zeuren maar accepteren... Come on mensen het gaat om heel veel geld dus een beetje kritisch zijn mag wel..DLodder schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:28:
[...]
Zij kunnen er toch ook weinig aan doen dat die boot vertraagd is. Anders koop je lekker een slome saaie Hyundai van 50k en wacht je aan jaar
Dus het feit dat een boot kapot gaat die niet van Tesla is geeft je het recht om dan maar los te gaan op Tesla..Canster schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:30:
[...]
Wat een onzin ik irriteer me zo enorm aan dit soort opmerkingen... Dat betekent dus dat je niets mag zeggen over Tesla en een auto van 60 - 65K een soort van een zakje snoep is wat je koopt... Niet zeuren maar accepteren... Come on mensen het gaat om heel veel geld dus een beetje kritisch zijn mag wel..
Iedereen hier is minimaal 18 jaar oud, je zou dus verwachten dat er dan geen kinderachtig gedrag zou zijn hier.. stampvoetend omdat er paar dagen vertraging is, door iets waar Tesla niets aan kan doen.
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Verwijderd
Lijkt me sterk dat deze M3’s op de JA staan, was al een paar weken bekend dat dit schip überhaupt niet op 7 nov zou aankomen. Kijkend naar de koers van de GP vaart die misschien eerst naar southampton en dat daardoor vertraging is.peterknip schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:23:
Bij mij ook net de levering verschoven van 7 november naar 20 november.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2019 18:36 ]
Ik zeg niet dat we los moeten gaan op Tesla lees mijn tekst goed terug...Als jij ergens een bestelling plaats en het wordt te laat geleverd dan ga je toch ook klagen bij de webshop waar je het besteld hebt vrolijke noot!sknnr.nl schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:34:
[...]
Dus het feit dat een boot kapot gaat die niet van Tesla is geeft je het recht om dan maar los te gaan op Tesla..
Iedereen hier is minimaal 18 jaar oud, je zou dus verwachten dat er dan geen kinderachtig gedrag zou zijn hier.. stampvoetend omdat er paar dagen vertraging is, door iets waar Tesla niets aan kan doen.
Mijn afspraak 18-11 is nog niet aangepast....
Die was sowieso nooit op de 7e in Zeebrugge. Ook niet zonder vertraging.
carpebios schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:23:
Jep mijne ook verplaatst van 13-11 naar 20-11 maar 19-10 een VIN dus zou wel GP zijn..
Ook vaart de grand pioneer de andere kant op...
Ook vaart de grand pioneer de andere kant op...
[ Voor 22% gewijzigd door easy-cloud op 03-11-2019 18:38 ]
Iemand al op een webcam gespot?
pirke schreef op zondag 3 november 2019 @ 17:29:
JA is (bijna) aan het aanmeren in Kingston, hij vaart al in de haven.
Nu hopen dat de telefooncentrale bij Tesla de druk morgen aankan van alle bellers die gaan vragen naar de status

Ik lees heel goed hoor. je vergelijking gaat wel een beetje mank .Bij een webshop ligt het op de plank.. je hebt een auto gekocht he.. geen iPhone.Canster schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:36:
[...]
Ik zeg niet dat we los moeten gaan op Tesla lees mijn tekst goed terug...Als jij ergens een bestelling plaats en het wordt te laat geleverd dan ga je toch ook klagen bij de webshop waar je het besteld hebt vrolijke noot!
Volgens mij is de garantie van Tesla dat je hem voor einde jaar hebt.. niet dat je hem op 7 of 8 November hebt. Want als je wagen van de boot komt met een deuk wordt je afspraak ook verzet, tenzij je die er zelf uit gaat halen.
sknnr.nl schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:39:
[...]
Ik lees heel goed hoor. je vergelijking gaat wel een beetje mank .Bij een webshop ligt het op de plank.. je hebt een auto gekocht he.. geen iPhone.
Volgens mij is de garantie van Tesla dat je hem voor einde jaar hebt.. niet dat je hem op 7 of 8 October hebt. Want als je wagen van de boot komt met een deuk wordt je afspraak ook verzet, tenzij je die er zelf uit gaat halen.

Het gaat om communicatie en klantvriendelijkheid (Tilburg vs Amsterdam) wat niet voor iedereen centraal is. Ze kunnen ook wat meer afleverpunten maken. Maar dit is gewoon een sms, sorry verlaat, je zoekt het maar verder uit want het kan zo weer gebeuren.sknnr.nl schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:39:
[...]
Ik lees heel goed hoor. je vergelijking gaat wel een beetje mank .Bij een webshop ligt het op de plank.. je hebt een auto gekocht he.. geen iPhone.
Volgens mij is de garantie van Tesla dat je hem voor einde jaar hebt.. niet dat je hem op 7 of 8 November hebt. Want als je wagen van de boot komt met een deuk wordt je afspraak ook verzet, tenzij je die er zelf uit gaat halen.
@carpebios niet zeuren joh het is geen Iphonecarpebios schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:41:
[...]
Het gaat om communicatie en klantvriendelijkheid (Tilburg vs Amsterdam) wat niet voor iedereen centraal is. Ze kunnen ook wat meer afleverpunten maken. Maar dit is gewoon een sms, sorry verlaat, je zoekt het maar verder uit want het kan zo weer gebeuren.

Was jij niet over een webshop begonnen? Beetje bijdehand niet?Canster schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:42:
[...]
@carpebios niet zeuren joh het is geen Iphone![]()
![]()
![]()
![]()
hahhahahaha
Besteld op 2019-09-30, nog steeds geen VIN nummer gekregen. Bellen met Tesla lijkt me zeer overbodig en niks toevoegen, komt ongetwijfeld goed dit jaar nog.
Vraag aan de Model 3 bezitters. Is er iemand met een game controller in de auto? Welke controllers werken in de auto? Lijkt me top om straks een spel te spelen tijdens het superchargen.
Vraag aan de Model 3 bezitters. Is er iemand met een game controller in de auto? Welke controllers werken in de auto? Lijkt me top om straks een spel te spelen tijdens het superchargen.
We blijven broeders en steunen elkaar door dik en dunsknnr.nl schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:44:
[...]
Was jij niet over een webshop begonnen? Beetje bijdehand niet?

De meeste hier hebben nog geen Tesla 
Meneer Konijn schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:44:
Besteld op 2019-09-30, nog steeds geen VIN nummer gekregen. Bellen met Tesla lijkt me zeer overbodig en niks toevoegen, komt ongetwijfeld goed dit jaar nog.
Probeer https://forums.tesla.com/...me-controller-atari-gamesMeneer Konijn schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:44:
Als ik hem hem dan ben jij de eerste die het hoort van meMeneer Konijn schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:44:

Verwijderd
De JA zou pas 11-11 oorspronkelijk in Zeebrugge aankomen, dan nog door naar Amsterdam (als dat het plan was).Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:35:
[...]
Lijkt me sterk dat deze M3’s op de JA staan, was al een paar weken bekend dat dit schip überhaupt niet op 7 nov zou aankomen. Kijkend naar de koers van de GP vaart die misschien eerst naar southampton en dat daardoor vertraging is.
Misschien moeten we rekening houden met 4000-5000 auto’s op de GP en dat het iets meer tijd kost om te verwerken en uit te leveren.
Ja dat zou gek zijn dat ik er dan de 12e al om kon, dus hij moet op de Pioneer staan, dan is de reden helemaal raar. Hij vaart trouwens wel van Amsterdam vandaan, maar misschien dat hij zo omhoog gaat en dan richting Amsterdam, maar 8 dagen verschil vind ik wel heel gek.
Eerst F5'en voor een VIN, dan om te kijken of je VIN blijft en dan om te kijken of je afspraak niet verplaatst is. Ben benieuwd wat ik straks net mijn vrije tijd ga doen.
Overigens nog geen bevestiging op mijn bevestging sms gehad. Iemand wel?
GP volgd de vaarroute uit Zeebrugge.. zal zometeen afslaan.. https://imgur.com/a/6xVZIKKcarpebios schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:49:
Ja dat zou gek zijn dat ik er dan de 12e al om kon, dus hij moet op de Pioneer staan, dan is de reden helemaal raar. Hij vaart trouwens wel van Amsterdam vandaan, maar misschien dat hij zo omhoog gaat en dan richting Amsterdam, maar 8 dagen verschil vind ik wel heel gek.
Straks kan je rondjes gaan rijden natuurlijkBytePhantomX schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:50:
Eerst F5'en voor een VIN, dan om te kijken of je VIN blijft en dan om te kijken of je afspraak niet verplaatst is. Ben benieuwd wat ik straks net mijn vrije tijd ga doen.
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Verwijderd
VIN gekregen afgelopen vrijdag. Op welke boot staat mijn Tesla dan? Iemand enig idee? Merci beaucoup.
Zo echt de eerste tochten zijn al geplanned, heb alleen geen idee wanneer mijn M3 komtMarkboss schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:51:
[...]
Straks kan je rondjes gaan rijden natuurlijk
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
En dan zit ik de eerste tijd te f5'en op de resterende rangeMarkboss schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:51:
[...]
Straks kan je rondjes gaan rijden natuurlijk

Ik zie nu net onderin de pagina van Tesla dat ik een Tesla Referral Programma heb. Dus blijkbaar heeft LP nu mijn auto gekoppeld?
Verwijderd
Benieuwd wat hier dan op staat.. na aankomst is 2 weken wel lang voor ophalen van de m3.sknnr.nl schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:51:
[...]
GP volgd de vaarroute uit Zeebrugge.. zal zometeen afslaan.. https://imgur.com/a/6xVZIKK
Meestal 2 a 3 dagen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2019 18:57 ]
Verwijderd
Maar als je een afspraak maakt en deze bevestigt en vervolgens een afspraakbevestiging krijgt, ben je dingen aan het regelen.sknnr.nl schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:39:
[...]
Gelukkig staat mijn afspraak voor 11-11 nog.
Maar sinds de bevestiging per mail, heb ik zaken met werk en met schoonouders geregeld zodat zij de kinderen naar school brengen.
Ik zou het niet tot vinden als het zou veranderen...
Nee volgens mij betekend dit dat je bestelling er door is. Referral heb je gelijk al nadat je bestelling geplaatst is.hulseman schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:55:
Ik zie nu net onderin de pagina van Tesla dat ik een Tesla Referral Programma heb. Dus blijkbaar heeft LP nu mijn auto gekoppeld?
Als er een auto gekoppeld staat zou onderstaande stukje moeten veranderen in de broncode:
"Uw configuratie bekijken","VIN":"VIN",
[ Voor 15% gewijzigd door Nonode op 03-11-2019 19:00 ]
Educated guess staat je auto op de Jasper Arrow, die momenteel wegens technische problemen in de haven van Kingston, Jamaica ligt.Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:53:
VIN gekregen afgelopen vrijdag. Op welke boot staat mijn Tesla dan? Iemand enig idee? Merci beaucoup.
Tijdens het onderhoud van de JA zullen alle Tweaker Tesla's voorzien worden van een nieuw geluidje voor de voergangers ... klik
[ Voor 4% gewijzigd door asing op 03-11-2019 19:00 ]
Straks Model 3 afhalen op oudejaarsavond en meteen bij de eerste supercharger net na 0:00 een vuurpijl afschieten?
(Zelf heb ik al 3+ maanden mijn Model 3 maar ik kom hier af en toe nostalgisch buurten
)
(Zelf heb ik al 3+ maanden mijn Model 3 maar ik kom hier af en toe nostalgisch buurten
nm
[ Voor 99% gewijzigd door sknnr.nl op 03-11-2019 18:59 ]
Nou ik hoop voor je dat het niet opeens 8 dagen later wordt, ik ga morgen maar eens bellen waar ze mee bezig zijn. Want een auto die er al staat opeens 8 dagen later uitleveren, dan zou je verwachten dat iedereen 8 dagen doorschuift.Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:56:
[...]
Maar als je een afspraak maakt en deze bevestigt en vervolgens een afspraakbevestiging krijgt, ben je dingen aan het regelen.
Gelukkig staat mijn afspraak voor 11-11 nog.
Maar sinds de bevestiging per mail, heb ik zaken met werk en met schoonouders geregeld zodat zij de kinderen naar school brengen.
Ik zou het niet tot vinden als het zou veranderen...
Ik kan nu ook mijn gegevens wijzigen bij mijn account (email/sms) etc. Dus geen tweede account melding.Nonode schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:56:
[...]
Nee volgens mij betekend dit dat je bestelling er door is. Referral heb je gelijk al nadat je bestelling geplaatst is.
Het is natuurlijk goed naadje als die afspraak verzet wordt, maar dat is het risico van een dergelijke planning helaas. Normaal zou je er niet mee weg komen, maar als je ineens 20x zoveel leveringen doet dan normaal om te proberen iedereen tijdig een auto te kunnen leveren heb ik er wel iets meer begrip voor. De veilige optie was na 1 september geen 2019 orders meer aannemen, maar dat hebben ze gelukkig niet gedaan..
Ze hadden die m3’s ook echt wel ergens anders kunnen verkopen, dus ik ben blij dat ze het toch proberen.. dan helaas maar met wat meer ongemakken dan we gewend zijn.
Ze hadden die m3’s ook echt wel ergens anders kunnen verkopen, dus ik ben blij dat ze het toch proberen.. dan helaas maar met wat meer ongemakken dan we gewend zijn.
Maar ik snap niet dat je dan random auto's verzet. Ik had op de 12e een afspraak, die auto staat daar dus met dezelfde VIN is het opeens de 20ste, wat doen ze dan in die 8 dagen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.