Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:55:
[...]

Benieuwd wat hier dan op staat.. na aankomst is 2 weken wel lang voor ophalen van de m3.
Meestal 2 a 3 dagen
Als hij vol staat met 4000-5000 model 3’s???
Dan is twee weken lang uitleveren echt geen vreemd scenario!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:02:
[...]

Dat is waar:) ben benieuwd! Nog even wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpebios schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:01:
Maar ik snap niet dat je dan random auto's verzet. Ik had op de 12e een afspraak, die auto staat daar dus met dezelfde VIN is het opeens de 20ste, wat doen ze dan in die 8 dagen?
Ja goede vraag!

Verkeerd geladen en je auto staat op een andere positie dan verwacht?

Geen idee hoor.

Misschien kwam hij wel van de GD af en is hij nu in Zeebrugge op de GP gezet? Omdat over de weg geen zin meer had met de GP die bijna in Amsterdam aankomt?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2019 19:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-10 23:25
carpebios schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:16:
GVD, bestelling verlaat naar 20/11!!!! dat is 8 dagen later, op een dag dat ik niet kan....
Wat een gepruts bij dat bedrijf, eerst moet je al dat rot eind naar dat links bolwerk wat mij gewoon een dag kost. En nu kan ik als ZZP-er weer m'n dag veranderen dat ik niks kan doen met de zekerheid van 0,0, want ze doen maar een dotje.
On a positive note; je hebt een auto en hij is er voor 1 januari....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Recci schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:03:
[...]

On a positive note; je hebt een auto en hij is er voor 1 januari....
Het grotere plaatje: hij is op tijd, top!

Maar afspraken weer verzetten is nooit leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie dat er bij meer mensen vandaag de levering is verschoven. Bij mij is hij afgelopen vrijdag al verzet van de 15e naar de 19ee (zie mijn eigen quote hieronder). Zal dus een reden hebben die afgelopen vrijdag ook al bekend was...
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 18:02:
Dag allemaal,

na veel meelezen toch even een berichtje met een tip:
ik had een afspraak voor vrijdag 15 november in mijn account staan en hier ook een bevestigingsmail van gekregen. Vandaag zie ik puur toevallig dat in mijn account de levering is verplaatst naar dinsdag 19 november. Ik heb hier geen sms of email of wat voor bevestiging dan ook van gekregen. Puur toeval dat ik het zag.

Gebeld en de dame aan de telefoon zei dat er vandaag veel afspraken (eenzijdig vanuit Tesla) zijn verzet omdat ze de auto's toch niet allemaal zo snel konden leveren. Ondanks dat deze inderdaad volgende week per schip wordt geleverd (ik heb ook al een kenteken). Deze afspraak kon ook niet meer worden vervroegd. Van deze wijziging is een sms-bom verstuurd de primaire nummers in de accounts. In mijn geval het 030- nummer van mijn leasemaatschappij. Mijn secundaire gegevens (mijn 06-nummer) worden daar niet in meegenomen.

Check dus goed je account welke afspraak daar in staat, dit kan anders zijn dan je zelf heb afgesproken of waar je een bevestiging van hebt gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
hulseman schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:59:
[...]

Ik kan nu ook mijn gegevens wijzigen bij mijn account (email/sms) etc. Dus geen tweede account melding.
hmm geen idee, Ik heb sowieso een secundair account maar tot op heden kan ik wel alles zien... tot aan RN dan.

Had vrijdag Alphabet gebeld en gevraagd of zij dachten dat de verwachte besteldatum van 15-11 nog gehaald zou worden. Zij vroegen mij waarom ik dacht van niet. Gaven aan dat er 500 autos alleen al voor Alphabet op de komende boot stonden dus wie weet krijg ik de vin niet eens direct.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-10 23:25
In het E-Niro en Kona topic worden de leverdata soms met 3 maand verschoten. Of zelfs met hele kwartalen. Dit is natuurlijk niet chill, maar toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:23
Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:05:
[...]

Het grotere plaatje: hij is op tijd, top!

Maar afspraken weer verzetten is nooit leuk...
Dit grapje kost mij dus 8*120 euro bruto extra. Ik hoop dat ze morgen een goede reden hebben. Want eerst was het dat er geen matten meer bijzaten, toen was het niet meer naar Tilburg, maar helemaal naar Amsterdam en nu dit gerammel. En weet je, dit is nog steeds niet zeker, het kan zomaar weer veranderen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024
carpebios schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:07:
[...]

Dit grapje kost mij dus 8*120 euro bruto extra. Ik hoop dat ze morgen een goede reden hebben. Want eerst was het dat er geen matten meer bijzaten, toen was het niet meer naar Tilburg, maar helemaal naar Amsterdam en nu dit gerammel. En weet je, dit is nog steeds niet zeker, het kan zomaar weer veranderen.
Als je zoveel verdiend zoals je schrijft (bijna 20k per maand!), dan huur je toch iemand in die de auto voor je komt ophalen? Neem je laptop mee in de trein, ga je daar werken.

Bedoel, wat zit je nou te zeuren eigenlijk. Als de CV ketel kapot is, dan moet je soms ook een ochtend vrij nemen. Dit zijn zaken die voor mij persoonlijk er gewoon bij horen.

Ter aanvulling: Moet je de auto zelf ophalen? Of kan een ander dit ook doen?

[ Voor 4% gewijzigd door hulseman op 03-11-2019 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
hulseman schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:10:
[...]

Als je zoveel verdiend zoals je schrijft (bijna 20k per maand!), dan huur je toch iemand in die de auto voor je komt ophalen? Neem je laptop mee in de trein, ga je daar werken.

Bedoel, wat zit je nou te zeuren eigenlijk. Als de CV ketel kapot is, dan moet je soms ook een ochtend vrij nemen. Dit zijn zaken die voor mij persoonlijk er gewoon bij horen.
Ja, joh, mijn cliënten komen lekker in de trein op consult! Tuurlijk, laptopje erbij 8)7
Ga je het nu goedpraten om wat ik verdien? Je bent vast leuk op feestjes!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
[...]

Matten hebben er volgens mij nooit bijgezeten bij de SR+. Ik vernam dat ze bijna niks meer uitleveren in Tilburg. Hoorde van iemand die daar dichtbij woont dat de parkeer plaats helemaal leeg is.

Is natuurlijk wel knudde dat het verzet wordt, zeker als je hem nodig hebt voor je werk. Ik zit momenteel ook tussen autos huren en wachten op de M3....

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• hulseman
carpebios schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:12:
[...]

Ja, joh, mijn cliënten komen lekker in de trein op consult! Tuurlijk, laptopje erbij 8)7
Ga je het nu goedpraten om wat ik verdien? Je bent vast leuk op feestjes!
Je begint zelf over je uurtarief. Wat maakt het procentueel uit hoeveel je verdiend? Ik probeer het verband te leggen, maar kan hem niet vinden. Komt nu meer als stoerdoenerij over, dan dat het hout snijdt.

Zaken die verzet worden horen nu eenmaal bij het leven. Vervelend en kut, maar om nou zo hoog van de toren te blazen is ook weer niet echt normaal mijn inziens.

Je krijgt het nu ruim van te voren gemeld, het is niet zo dat ze dit een dag van te voren melden he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10 13:26
[...]

Vorig kwartaal was het ook altijd Amsterdam wat de klok sloeg. Dus je mocht je wel erg gelukkig prijzen als het Tilburg werd.
Matten zaten er in dat kwartaal ook al niet bij.

*Hou je het wel netjes en niet zo op de man meer de volgende keer!

[ Voor 18% gewijzigd door deepbass909 op 04-11-2019 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 27-09 12:24
De Jasper Arrow, die nu voor anker ligt in Jamaica.
Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:53:
VIN gekregen afgelopen vrijdag. Op welke boot staat mijn Tesla dan? Iemand enig idee? Merci beaucoup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulseman schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:10:
[...]

Ter aanvulling: Moet je de auto zelf ophalen? Of kan een ander dit ook doen?
Beetje flauwe reactie vind je niet?
Met een cv ketel zou ik last minute verzetten ook niet accepteren...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
*knip ongepaste reactie*

[ Voor 96% gewijzigd door deepbass909 op 04-11-2019 10:47 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GrannySmith92
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06 14:56
Wat een gezeur hier over MAAR 8 dagen.. auto staat dit jaar op kenteken dus geen 8% bijtelling. 8 dagen langer wachten nadat de meeste hier al 2 maanden of langer hebben gewacht is sws ook niks. Of wil je eerder kunnen pronken met je Model 3 bij feestjes....?

EDIT: en mss komen die smsjes of belletjes morgen wel?

[ Voor 10% gewijzigd door GrannySmith92 op 03-11-2019 19:20 ]

Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij deze route probeert te varen... :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/VDgShXD/boot.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sknnr.nl schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:30:
[...]

Helaas, mogen ze pas op kenteken als ze in NL zijn..
Dat is niet waar toch?
Ik had 30-10 al een kenteken, toen de afspraak werd ingepland.

Staat nog niet volledig op rdw, maar registratie is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:31:
[...]

Dat is niet waar toch?
Ik had 30-10 al een kenteken, toen de afspraak werd ingepland.

Staat nog niet volledig op rdw, maar registratie is gedaan.
Ze kunnen hem wel aanvragen en een kenteken toekennen, maar op kenteken zetten kan pas als hij hier is..

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:03
[...]

Ze worden eerder op kenteken gezet maar ze worden pas tenaamgesteld als jij hem ophaalt. Dus dan val je niet meer in de 4% regeling.
Er is een klein verschil tussen 'datum eerste toelating' en 'datum eerste tenaamstelling'.

Bij bijtelling gaat het om de eerste.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
Voor €200 cash haal ik je auto wel op in Amsterdam en lever ik 'm thuis of op kantoor af!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.RMM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman
[...]

Ze worden eerder op kenteken gezet maar ze worden pas tenaamgesteld als jij hem ophaalt. Dus dan val je niet meer in de 4% regeling.
Wat ik heb begrepen heeft de bijtelling niets met de tenaamstelling te maken, maar met de inschrijfdatum kenteken. Maar goed, ik ben hier een leek in, dus ik kan het mis hebben.

Maar goed, ik begrijp dus dat ze wel eerder worden ingeschreven. Dat zou dan weer goed zijn voor de bijtelling.. laten we hopen dat het goed gaat en de JA snel naar NL komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman
Mr.RMM schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:49:
Wordt die niet op naam van LM gesteld?

[...]
In mijn geval wel ja, maar dit gaat om de bijtelling. Die is niet persoonsgebonden, maar zit op de auto. Maximaal 5 jaar (toch weer 60 x 4% extra bijtelling)..

Maar ik neem aan dat als er een serieus defect is aan JA, dat het spannend gaat worden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

14 oktober besteld en nog steeds geen VIN. Ik verwacht levering ergens tussen Sint en Kerst :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvoerman
  • Laatst online: 29-08-2020
Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:54:
14 oktober besteld en nog steeds geen VIN. Ik verwacht levering ergens tussen Sint en Kerst :)
Same here. Als die er maar voor 2020 is.

Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
1 oktober besteld en ook nog VIN. Denk dat ik mee doe met de tussen Sint en kerst vloot :)

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulseman schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:51:
[...]

In mijn geval wel ja, maar dit gaat om de bijtelling. Die is niet persoonsgebonden, maar zit op de auto. Maximaal 5 jaar (toch weer 60 x 4% extra bijtelling)..

Maar ik neem aan dat als er een serieus defect is aan JA, dat het spannend gaat worden..
Ik zie ze niet ff alles overladen op een andere boot, dus zal wel (zoals alles wat met Tesla te maken heeft) gewoon weer een kwestie van geduld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
Inderdaad, het zal zeker minimaal 3 weken duren voordat er een nieuwe boot in Zeebrugge aankomt. Dan nog een week voordat die naar Amsterdam gaat. Dan zitten we al op Sinterklaas. En dan zijn er nog pakweg (pun intended) 3 weken om die duizenden Tesla's waar iedereen over spreekt uit te leveren.... :/
hulseman schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:51:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JurienW schreef op zondag 3 november 2019 @ 07:37:
[...]

De aanschafwaarde is inclusief afleveringskosten , deze vallen niet onder de fiscale waarde. Dat scheelt al ff ruim 1000 euro volgens mij. Misschien de kleur wit die standaard is geworden voor de andere 1000.
Hier is al rekening mee gehouden. Hij is blauw wit int en 19”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Markboss schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:58:
1 oktober besteld en ook nog VIN. Denk dat ik mee doe met de tussen Sint en kerst vloot :)
Ik sluit me ook aan :w , heb hem het liefst vandaag nog maar na 9 december scheelt me weer een boete van LM (wegens restrictie) :P Als het maar voor einde van het jaar is

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-03-2022
Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:02:
[...]

Ik krijg ook het gevoel dat de GP gewoon veel meer auto's naar Koopman heeft gebracht dat wat iedereen hier gedacht had.. Morgen maar weer even bellen met Tesla...

[ Voor 11% gewijzigd door Canster op 03-11-2019 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canster schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:03:
[...]

Ik krijg ook het gevoel dat de GP gewoon veel meer auto's naar Koopman heeft gebracht dat wat iedereen hier gedacht had.. Morgen maar weer even bellen met Tesla...
Die gaat nog naar Amsterdam morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de JA morgen weer doorgaat naar Zeebrugge komt ie over 2 weken aan.. dan zijn er leveringen laatste 2 weken van november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staan de VINs van afgelopen vrijdag ook niet gewoon op de GP?? (Ik hoop t, heb zelf mn VIN vrijdag gekregen😉) (Of moet ik verder dromen🙄....)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2019 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:08:
Staan de VINs van afgelopen vrijdag ook niet gewoon op de GP?? (Ik hoop t, heb zelf mn VIN vrijdag gekregen😉) (Of moet ik verder dromen🙄....)
Wie weet zou zomaar kunnen.. hier ook vin 1 nov. Tesla gebeld vrijdag die gaf aam levering vanaf 14 nov en wss nog onderweg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GP is ook nog onderweg naar Amsterdam😉👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gaat die GP nou weer doen 🙄
Het lijkt wel één groot circus:

JA voert 200km terug naar Jamaica met oorspronkelijke bestemming Zeebrugge...

GC gaat opeens naar Mexico met oorspronkelijke bestemming Panama->Zeebrugge

En tot overmaat van ramp neemt de GP wel een heel bizarre route naar Amsterdam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zoootje
Nou het wordt ook met de dag spannender, de Jasper Arrow is nu verankerd in Jamaica. En daarnaast heeft de Glovis Cosmos ook een nieuwe tussenstop ingepland. Die had eerst al destination PANAMA BLB en nu is dat veranderd naar MEXICO LZC. Ik weet niet wat er aan de hand is, hopelijk alleen iets technisch of medisch dat snel verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-10 21:17
Mkeespiet schreef op zondag 3 november 2019 @ 18:13:
https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/

In de eerste 3 dagen van november al bijna meer Model 3's op kenteken gezet dan in heel oktober..
Ik ben benieuwd naar morgen! Morgen om 12:30 gaan wij de onze ophalen!

Sterkte voor degene die nog wacht..
Het zijn er al meer, alleen is kentekenradar.nl nog maar bijgewerkt tot 1 november.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hulseman
Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:12:
[...]

Wat gaat die GP nou weer doen 🙄
Het lijkt wel één groot circus:

JA voert 200km terug naar Jamaica met oorspronkelijke bestemming Zeebrugge...

GC gaat opeens naar Mexico met oorspronkelijke bestemming Panama->Zeebrugge

En tot overmaat van ramp neemt de GP wel een heel bizarre route naar Amsterdam
Zou toch wat zijn als morgenochtend in het nieuws staat: Rederijen van Tesla zijn in staking (of erger). :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J_Appelstroop
  • Laatst online: 01-06 20:53
hulseman schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:19:
[...]

Zou toch wat zijn als morgenochtend in het nieuws staat: Rederijen van Tesla zijn in staking (of erger). :/
Tesla verzoekt om uitstel van betaling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulseman schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:50:
[...]

Dat is ook niet waar mensen en ik over vallen. Het gaat om de toon waarop, maar laten we die discussie sluiten.

Iedereen snapt dat het vervelend is en dat de hele pre- en aftersales van Tesla om te huilen is. Echter, dit wisten wij allemaal van te voren, omdat het al jaren bekend is.desalniettemin is het gewoon ronduit knudde dat ik op fora's zoals Tweakers mijn info moet halen, omdat zowel mijn LM als Tesla geen flauw idee hebben.

Daarbij: je haalt een auto op van 50k+ op bij een terminal.. geen champagne, geen hand, niets.. ik snap best dat ze alles op alles moeten zetten om winst te maken, maar een beetje aftersale kan geen kwaad. Zelfs bij mijn eerste en simpele auto die ik nieuw kocht kreeg ik een flesje wijn, een hand en alle aftersale die nodig was. Dat blijft natuurlijk wel in je achterhoofd hangen.
True, maar net zoals jij zijn er nog duizenden die hun Tesla ook dit jaar willen. Dan is er simpelweg geen tijd voor een laken op de auto, champagne en een hand van de verkoper. Tenzij je natuurlijk wilt dat de prijs met paar K omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoootje schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:13:
Nou het wordt ook met de dag spannender, de Jasper Arrow is nu verankerd in Jamaica. En daarnaast heeft de Glovis Cosmos ook een nieuwe tussenstop ingepland. Die had eerst al destination PANAMA BLB en nu is dat veranderd naar MEXICO LZC. Ik weet niet wat er aan de hand is, hopelijk alleen iets technisch of medisch dat snel verholpen is.
De ETA van de GP is ook zojuist uit marinetraffic.com verdwenen :o

Hij buigt ook wel heel erg af richting Engeland...

Ik slaap niet lekker vannacht!

https://twitter.com/morte.../1191049738902220802?s=21

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2019 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conifeer
  • Laatst online: 15-09 23:26
Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:24:
[...]

Nog steeds richting Amsterdam 2:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autopilot
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-07-2023
Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:10:
[...]

Wie weet zou zomaar kunnen.. hier ook vin 1 nov. Tesla gebeld vrijdag die gaf aam levering vanaf 14 nov en wss nog onderweg..
Hoe hebben jullie de VIN gekregen?

Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
GrannySmith92 schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:18:
Wat een gezeur hier over MAAR 8 dagen.. auto staat dit jaar op kenteken dus geen 8% bijtelling. 8 dagen langer wachten nadat de meeste hier al 2 maanden of langer hebben gewacht is sws ook niks. Of wil je eerder kunnen pronken met je Model 3 bij feestjes....?

EDIT: en mss komen die smsjes of belletjes morgen wel?
Ja oOo Pronken op feestjes altijd leuk zeker met een M3

[ Voor 5% gewijzigd door Canster op 03-11-2019 20:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:24:
[...]

https://twitter.com/morte.../1191049738902220802?s=21
Snap de commotie niet, GP vaart toch gewoon in de vaargeul richting AMS. Aankomst rond 02.00 uur vannacht. Reden dat hij wat naar het noorden vaart is dat hij om een paar clusters met voor anker liggende schepen vaart.

Laten we elkaar niet onnodig gek maken....

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• afelium
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-07 19:21
Mijn theorie voor de opgeschoven levertijden is dat ze door de vertraging van de JA wat extra dagen hebben om de GP te lossen en dus wat leveringen al dan niet random uitstellen ...

Mijn ophaal datum staat nog steeds op 12 november. 27/9 besteld, 19/10 VIN.

Tesla model 3 LR AWD 2019, Tesla model Y rwd sr 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

said006 schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:28:
[...]

Hoe hebben jullie de VIN gekregen?
Kan je met vin finder zoeken op je account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Majo03 schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:35:
[...]

Snap de commotie niet, GP vaart toch gewoon in de vaargeul richting AMS. Aankomst rond 02.00 uur vannacht. Reden dat hij wat naar het noorden vaart is dat hij om een paar clusters met voor anker liggende schepen vaart.

Laten we elkaar niet onnodig gek maken....
De commotie is dat een aantal schepen hele vreemde acties uitvoeren.

JA helemaal aan top, plotselinge u-turn en 200km TERUG varen naar Kingston. Terwijl hij onderweg was naar Zeebrugge.

GC was onderweg naar Panama en doet opeens een onverwachte tussenstop in Mexico

Dus de plotselinge koerswijziging van de GP was niet helemaal “logisch” in onze ogen.

In mijn herinnering deed de GD een rechtstreekse route!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Canster schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:34:
[...]

Ja oOo Pronken op feestjes altijd leuk zeker met een M3
M3 is inmiddels ook gewoon een vervanger voor de Megane en Focus geworden :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Canster
Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:52:
[...]

M3 is inmiddels ook gewoon een vervanger voor de Megane en Focus geworden :/
Weet niet op welke type feestjes jij komt hoor maar een Megane, Focus vergelijken met een M3 ?? ;( 8)7 :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:52:
[...]

JA helemaal aan top, plotselinge u-turn en 200km TERUG varen naar Kingston. Terwijl hij onderweg was naar Zeebrugge.

Dus de plotselinge koerswijziging van de GP was niet helemaal “logisch” in onze ogen.

Commotie door gedrag van JA en GC begrijp ik, vind ik ook vreemd, ben benieuwd naar de verklaring hiervoor.

De route van de GP is verklaarbaar door het tijdstip waarop hij vaart, zondagavond (als veel schepen nog voor anker liggen buitengaats). De GD voer op een ander tijdstip van de dag/week.

Btw, zie dat de JA nu ergens binnengaats, maar niet aangemeerd, in de haven van Kingston ligt. Hij ligt ook niet in de buurt van een dock.

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Canster schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:56:
[...]

Weet niet op welke type feestjes jij komt hoor maar een Megane, Focus vergelijken met een M3 ?? ;( 8)7 :Z
Model S was nog een auto die voor vele onbereikbaar was en net even iets bijzonderder dan een Megane of Focus.
De M3 is ook haalbaar geworden voor mensen die normaal een Focus of Megane reden. Op de feestje waar ik kom weten ze dit ook inmiddels ;) en toch net iets minder bijzonder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canster
Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:00:
[...]

Model S was nog een auto die voor vele onbereikbaar was en net even iets bijzonderder dan een Megane of Focus.
De M3 is ook haalbaar geworden voor mensen die normaal een Focus of Megane reden. Op de feestje waar ik kom weten ze dit ook inmiddels ;) en toch net iets minder bijzonder
Denk toch echt niet dat iemand die een Focus of Megane mag leasen opeens zomaar een M3 tot zijn beschikking heeft. Denk eerder de keuze tussen een M3 of een BMW, Mercedes, Audi of VW.. Dan hebben die feestgangers jou toch echt in de zeik genomen :+ :+ :+ :+ ( dat het een verstandigere keuze is dan een Megane of Focus helemaal mee eens ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canster schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:02:
[...]

Denk toch echt niet dat iemand die een Focus of Megane mag leasen opeens zomaar een M3 tot zijn beschikking heeft. Denk eerder de keuze tussen een M3 of een BMW, Mercedes, Audi of VW.. Dan hebben die feestgangers jou toch echt in de zeik genomen :+ :+ :+ :+ ( dat het een verstandigere keuze is dan een Megane of Focus helemaal mee eens ;) )
Megane estate GT-line dci standaard lease calculatie €632
M3 SR+ €623 standaard calculatie.

Daarnaast gaan al mijn collega’s van een 308 station, golf, capture, superb en Octavia’s om naar M3 zonder eigen bijdragen of verschil in leasebedrag.

M3 blijft dan wel de beste keuze.

Komen er zeker veel van de Duitse merken af maar vergis je niet een M3 is voor Jan modaal ook goed bereikbaar geworden.

Daarnaast is deze auto met een hoge eigen bijdrage ook voor vele ook nog goedkoper dan een nieuwe Megane of Focus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Miepz78 schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:56:
[...]

Is er iets wél logisch in deze magische wereld van Elon Musk? Tesla is het nieuwe Apple.
Wat heeft Elon Musk met de route van een boot te maken?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Uuhhm ik reed Focus, 308, laatste jaar een V60, maar nu dus een Model 3 onderweg.

Qua look en feel vind ik hem dichter in de buurt van een Focus zitten dan een V60. Qua rijden en infotainment niet.

Geen idee waarom jij VW in het rijtje Audi/BMW zet, maar ik zou Focus > Golf altijd kiezen.

Als het de Model 3 niet was geworden, was het een Compass of CX5 geworden...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2019 21:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majo03
[...]

Heren, denken en weten zijn twee dingen.
Blijf bij de feiten.

Mijn werkgever stimuleert EV, zelfs goed zelfs dat hij het mogelijk maakt voor leaserijders in bijna alle categorieën om middels overlease ook een M3 te kunnen leasen. De mogelijkheid is er daarmee wel degelijk dat men dan kan kiezen tussen zelfs een Clio of M3 (hangt alleen ander maandelijks prijskaartje aan).
Het kan dus wel.....

En weer on topic....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kentsfield
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-01-2023
Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:12:
[...]

Megane estate GT-line dci standaard lease calculatie €632
M3 SR+ €623 standaard calculatie.
Bij alphabet kost een sr+ bij 35k km 1050 in de maand. dat tarief ligt echt wel hoger dan een megane of focus.

Dingen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:05
Bijtelling meerekenen... Focus zou voor mij fors duurder uitvallen, zeker een diesel

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 03-10 15:53
zijn een heleboel Mexicanen die hun Tesla hebben afgezegd, die worden nu ingeladen om naar Zeebrugge te brengen heb ik begrepen van een Mexicaanse vriend van meBlakHawk schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:52:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
Kentsfield schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:18:
[...]

Bij alphabet kost een sr+ bij 35k km 1050 in de maand. dat tarief ligt echt wel hoger dan een megane of focus.
@Kentsfield Dank voor je snelle reactie ik wilde net hetzelfde aangeven maar dit is niet echt een discussie waard denk ik... Let go Ontopic :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bij HItachi Mobility ligt dat bedrag voor hetzelfde aantal kms per jaar, 60 mnd, op €680,-.......voor een SR+ zwart/zwart/18"aero

Of is onze wagenparkbeheerder een flinke onderhandelaar? _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:50
Appels en peren, wie weet wat er nog meer wel en niet inbegrepen is? Vooral verzekering kan nog wel een groot verschil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
Verwijderd schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:21:
[...]

Bij HItachi Mobility ligt dat bedrag voor hetzelfde aantal kms per jaar, 60 mnd, op €680,-.......voor een SR+ zwart/zwart/18"aero

Of is onze wagenparkbeheerder een flinke onderhandelaar? _/-\o_
Ja op basis van 15K kilometers inderdaad.. Ga je naar de 20K of 25K dan kom je zo een paar honderd euro hoger uit... Blijft nog steeds een verstandige keuze zeker gezien brandstof en bijtelling lager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

Als dit echt zo is, dan klopte mijn theorie van vanmorgen en heb ik eindelijk door hoe Tesla te werk gaat :+ :+ . Niet superblij mee want daar stonden Performance met zilveren wielen

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canster schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:23:
[...]

Ja op basis van 15K kilometers inderdaad.. Ga je naar de 20K of 25K dan kom je zo een paar honderd euro hoger uit... Blijft nog steeds een verstandige keuze zeker gezien brandstof en bijtelling lager is.
35k zei ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
Lijkt me sterk 35K 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Canster
Breaking News: Op de JA is <+:) gespot alleen er waren geen pieten meer :F ;w die moesten thuis blijven omdat er veel M3's waren >:) :9

[ Voor 27% gewijzigd door Canster op 03-11-2019 21:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bij ons komt de SR+ ook op hetzelfde uit als een goed uitgeruste Focus of Megane.

Leaseplan/Athlon, rond 700 per maand
48 maanden / 35k

Mijn LR AWD met 19” en trekhaak zit op €900

Alles ex brandstof!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne via leaseplan 830 pm. SR+ 19 inch met trekhaak en winterbanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
Bij mij 970....
60 maanden, 40.000 km
LR AWD Deep Blue met 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rpcrobbie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 18:31
Iemand al meer informatie kunnen vinden op het www over Jasper Arrow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rpcrobbie schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:20:
Ja, Dat hij een mooie sphinx heeft getekend in de caribische zee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
rpcrobbie schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:20:
Hij ligt in de haven, zal daar een tijdje blijven en gaat dan weer varen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aip
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:54

aip

[...]

Ach, qua bijtelling snap ik m wel hoor. Bij ons is het ook de vervanging van een Zoe, voor woon-werk en de boodschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metstijl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10 22:39
Taro schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:15:
[...]

Wat heeft Elon Musk met de route van een boot te maken?
Bij een betalingsachterstand van Tesla aan de rederijen gaan die schepen echt niet verder varen. Daar heeft Elon dus rechstreeks invloed op. Dit is puur speculatief dus lig hier vooral niet wakker van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

@metstijl Er staan vast ook wel producten van anderen dan Tesla op, die zullen dat niet waarderen.

Ik zal er zeker niet van wakker liggen, die van mij staat al op de oprit :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterkjeld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-10-2023
Op de bestel pagina van tesla staat dat alle m3 LR en performance modellen beschikbaar zijn voor levering in 2019.

Blijkbaar gaan de SR+ modellen erg hard

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

zoootje schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:13:
Net toch maar even met Mexico gebeld, het schijnt dat als je flink wat omo in je frunk vind je toch even naar El Mencho moet bellen om je allereerste stop te plannen.

Niks aan de hand komt goed maar bel wel ff ;) >:) :>

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Grand Pioneer in Amsterdam :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conifeer schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:49:
Idem haha
Mijn 11/11 staat nog pffff
Bij mij ook! Hoe laat moet jij?

@Verwijderd @ArENDD @daand @Nick86n @stoner1978 @Verwijderd @rp1980

Jullie afspraak staat ook nog voor 11-11?
Hoe laat moeten jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalterWh
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05-01 20:00

WalterWh

SR+/PW/zwart/aero

Yess, zojuist een VIN ontvangen.
Nu wachten op levering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
WalterWh schreef op maandag 4 november 2019 @ 07:16:
Yess, zojuist een VIN ontvangen.
Nu wachten op levering
Dus ze zijn nu weer VINS aan het koppelen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JurienW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10 22:32
Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 07:06:
[...]

Hoe laat moeten jullie?
14:00 uur heb ik hem staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanpassingen in mijn broncode.
Wie weet komt de VIN dan toch eindelijk met mijn witte interieur ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
JA nog steeds in Jamaica, GC nog steeds richting Mexico

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WalterWh
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05-01 20:00

WalterWh

SR+/PW/zwart/aero

Blijkbaar, vanmorgen ineens met VIN Finder een VIN.. :) :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Majo03 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:49:
[...]

20.000???
Bij Tesla zeiden ze tegen mij dat er ca. 2.000 per boot op zitten, 10 bootjes tot einde jaar lijkt me erg veel....

EDIT: even googelen leert me dat er wel iets meer dan 2.000 per bootje op gaan (zeker een drievoud....)
Haha nou de meneer aan de telefoon was er zelf ook erg enthousiast over. Normaal is er weinig druk tot einde kwartaal maar nu was het al meteen knallen, zoals hij het verwoordde ;)

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Dan zal de backend het zo weer zwaar krijgen met al die F5jes van iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is er al duidelijk wat er aan de hand is met die schepen die zijn teruggekeerd?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-10 18:57
DennusB schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:14:
Is er al duidelijk wat er aan de hand is met die schepen die zijn teruggekeerd?
Schijnt een terugroepactie te zijn van Tesla. Door de grote drukte waren ze vergeten stuurwielen te monteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:59
Aeonis schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:21:
[...]

Schijnt een terugroepactie te zijn van Tesla. Door de grote drukte waren ze vergeten een stuurwiel te monteren.
Iedereen gratis FSD! _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:03
Daar heb je hier geen moer aan wegens de Europese regelgeving :X .

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rp1980
  • Laatst online: 24-03-2023
:(
Mijn levering is verplaatst. Stond op 11/11 nu verplaatst naar 20/11. Geen ramp. Wel balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rp1980
  • Laatst online: 24-03-2023
Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 07:06:
[...]

Hoe laat moeten jullie?
Stond op 15:30. Helaas verplaatst naar 20-11
Pagina: 1 ... 142 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.