Ik heb vandaag ook een VIN gekregen, mijn config is LR AWD/Grijs/Zwart/Aero. Dus er is nog hoopRicsrix schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:48:
Valt me op dat alleen de mensen met een SR+ een vin hebben gekregen.
Dan ben je mij net voor, ik heb exact dezelfde configuratie...fmslottje schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:46:
[...]
Ik heb vandaag ook een VIN gekregen, mijn config is LR AWD/Grijs/Zwart/Aero. Dus er is nog hoop
Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen
Hoe weet je je kenteken?Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:22:
[...]
De mijn de komt morgen pas in AMS aan, maar heeft nu al een kenteken en meldcode...
RDW geeft al aan welk modelm, maar dat hij nog niet tenaam is gesteld.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Collega heeft wel een VIN gekregen SR+ wit/zwart met trekhaak...
Bij mij was dit een mailtje Tesla, "Tesla | Bevestiging van uw levering | RNxxxxxxx"
16.21 uur hedenmiddag
Verwijderd
Dag allemaal,
na veel meelezen toch even een berichtje met een tip:
ik had een afspraak voor vrijdag 15 november in mijn account staan en hier ook een bevestigingsmail van gekregen. Vandaag zie ik puur toevallig dat in mijn account de levering is verplaatst naar dinsdag 19 november. Ik heb hier geen sms of email of wat voor bevestiging dan ook van gekregen. Puur toeval dat ik het zag.
Gebeld en de dame aan de telefoon zei dat er vandaag veel afspraken (eenzijdig vanuit Tesla) zijn verzet omdat ze de auto's toch niet allemaal zo snel konden leveren. Ondanks dat deze inderdaad volgende week per schip wordt geleverd (ik heb ook al een kenteken). Deze afspraak kon ook niet meer worden vervroegd. Van deze wijziging is een sms-bom verstuurd de primaire nummers in de accounts. In mijn geval het 030- nummer van mijn leasemaatschappij. Mijn secundaire gegevens (mijn 06-nummer) worden daar niet in meegenomen.
Check dus goed je account welke afspraak daar in staat, dit kan anders zijn dan je zelf heb afgesproken of waar je een bevestiging van hebt gehad.
na veel meelezen toch even een berichtje met een tip:
ik had een afspraak voor vrijdag 15 november in mijn account staan en hier ook een bevestigingsmail van gekregen. Vandaag zie ik puur toevallig dat in mijn account de levering is verplaatst naar dinsdag 19 november. Ik heb hier geen sms of email of wat voor bevestiging dan ook van gekregen. Puur toeval dat ik het zag.
Gebeld en de dame aan de telefoon zei dat er vandaag veel afspraken (eenzijdig vanuit Tesla) zijn verzet omdat ze de auto's toch niet allemaal zo snel konden leveren. Ondanks dat deze inderdaad volgende week per schip wordt geleverd (ik heb ook al een kenteken). Deze afspraak kon ook niet meer worden vervroegd. Van deze wijziging is een sms-bom verstuurd de primaire nummers in de accounts. In mijn geval het 030- nummer van mijn leasemaatschappij. Mijn secundaire gegevens (mijn 06-nummer) worden daar niet in meegenomen.
Check dus goed je account welke afspraak daar in staat, dit kan anders zijn dan je zelf heb afgesproken of waar je een bevestiging van hebt gehad.
Verwijderd
I have the same configuration.. when did you book the car ? I booked it 27/9fmslottje schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:46:
[...]
Ik heb vandaag ook een VIN gekregen, mijn config is LR AWD/Grijs/Zwart/Aero. Dus er is nog hoop
VIN rond 17:00 uur in de broncode verschenen! 
RN 6 september ontvangen..

RN 6 september ontvangen..
De Tesla site is nu heel traag...
Zit het halve land op F5 te drukken iedere seconde? :-)
Enne... nog geen VIN hier....
Zit het halve land op F5 te drukken iedere seconde? :-)
Enne... nog geen VIN hier....
[ Voor 14% gewijzigd door dacofiel op 01-11-2019 18:16 ]
SR+, Blue, Black,19", afgeleverd 13/12/2019
Inderdaad zeg! Overbelast.
Trouwens, Tesla is niet van het updaten van hun site's.
https://www.tesla.com/nl_...tware-updates?redirect=no
Nog steeds versie 9?
Trouwens, Tesla is niet van het updaten van hun site's.
https://www.tesla.com/nl_...tware-updates?redirect=no
Nog steeds versie 9?
[ Voor 74% gewijzigd door carpebios op 01-11-2019 18:17 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bij mijn account gebeurt wel iets... Voorheen vond ik niets in mijn broncode op de zoekterm 5Y. Nu wel, maar het is nog niet de VIN.
Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen
Ik kan nu in het Tesla account onder contact de gegevens invullen voor de primaire contactpersoon maar ook voor de tweede contactpersoon.
Beiden zijn nu leeg.
Besteld via LP.
Is het verstandig om dat te doen? Iemand ervaring mee?
Beiden zijn nu leeg.
Besteld via LP.
Is het verstandig om dat te doen? Iemand ervaring mee?
Ik heb ook LP, die 1ste was gevuld bij mij met mijn gegevens, die tweede heb ik gevuld met de gegevens van mijn vriendin.
Verwijderd
Ik heb ook via Alphabet besteld. 19 okt vin en vrijdag ophalen (8 november) dus je theorie klopt niet over het vinden van je VIN.walto schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:54:
Ff een vraagje. Ik heb mijn auto besteld via Alphabet. 4 oktober bevestiging dat hij was besteld vanuit LM, 10 oktober email vanuit Tesla met een RN-nummer.
Nu lees ik in eerdere posts dat je met een bestelling via een LM een "secondary account" krijgt (klopt, heb ik ook) en dat je daarin niet je VIN ziet (ook niet in de source).
Ik zie ondertussen enkele mensen die via een LM hebben besteld en zich zorgen maken over het nog niet hebben van een VIN...
Ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat hij dit jaar nog komt. Hoe eerder hoe beter natuurlijk en natuurlijk ben ik er ook geruster op als ik eindelijk een leverafspraak heb, maar.... Is er al een andere indicatie ergens dan dat auto's die een beetje op tijd zijn besteld (voor 14 oktober lees ik ergens?) gewoon in principe dit jaar worden afgeleverd?
LR / wit / aero / zwart interieur
Mijn god, de Tesla site brand aan de achterkant volgens mij af zo traag is ie haha
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Secundaire account verandert pas bij levering.walto schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:54:
Ff een vraagje. Ik heb mijn auto besteld via Alphabet. 4 oktober bevestiging dat hij was besteld vanuit LM, 10 oktober email vanuit Tesla met een RN-nummer.
Nu lees ik in eerdere posts dat je met een bestelling via een LM een "secondary account" krijgt (klopt, heb ik ook) en dat je daarin niet je VIN ziet (ook niet in de source).
Ik zie ondertussen enkele mensen die via een LM hebben besteld en zich zorgen maken over het nog niet hebben van een VIN...
Ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat hij dit jaar nog komt. Hoe eerder hoe beter natuurlijk en natuurlijk ben ik er ook geruster op als ik eindelijk een leverafspraak heb, maar.... Is er al een andere indicatie ergens dan dat auto's die een beetje op tijd zijn besteld (voor 14 oktober lees ik ergens?) gewoon in principe dit jaar worden afgeleverd?
Ik heb ook gewoon nog een secundair account.
19-10 VIN
30-10 SMS
31-10 Mail met afspraak en kenteken
Weet iemand vanuit waar / welke tijdzone dit koppelen gebeurt?
OK, dus toch wel interessant om een beetje in de gaten te houden dus :-)Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 18:46:
[...]
Secundaire account verandert pas bij levering.
Ik heb ook gewoon nog een secundair account.
19-10 VIN
30-10 SMS
31-10 Mail met afspraak en kenteken
Collega van mij had overigens deze week bericht gehad dat mijn auto was besteld met zijn referral-code. Met besteldatum 9-10 (vreemd, want leasemaatschappij gaf op 4-10 al aan dat de bestelling definitief gedaan was bij Tesla). 10-10 RN gekregen.
Liberte, Egalite et Fraternite
Wel een leverdatum over 2 weken maar geen eindfactuur 🤔 Hij zal wel niet gratis zijn. Wanneer krijgen mensen de factuur die hem zelf gekocht hebben normaliter?
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Iemand met een SR+ / Wit ext / Zwart int / 19" een VIN gekregen vandaag?
Hi, Hier zelfde config en ben ook aan het wachten sinds 18-09PhuSioN schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:11:
Iemand met een SR+ / Wit ext / Zwart int / 19" een VIN gekregen vandaag?

[ Voor 7% gewijzigd door Canster op 01-11-2019 19:18 ]
IdemVerwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:13:
Hier ook nog geen factuur... levering 15-11
Hier hetzelfde: geen factuur nog en op 15-11 ophalen. Ik koop hem niet zelf maar werkgever doet financial lease en we delen Tesla-account zeg maar.Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:13:
M3SR+'19-Wit-Aero-TH-HW2.5-nonFSD
Had toch wel iets meer verwacht vandaag! Beetje stil en saai zo...We want VIN's

[ Voor 11% gewijzigd door Canster op 01-11-2019 19:23 ]
Kan je je kenteken ook in de source vinden? Heb al wel leverdatum etc. Maar nog geen kenteken. Volgende week ophalen :-)
2 dagen geleden. Kenteken moet eerst bekend zijn.Chilly_Willy schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:49:
[...]
Wanneer heb je die gekregen? Ik ga mijn auto 7 november ophalen en heb nog geen laadpassen gehad en op My Alphabet staat nog alleen de verwachteleverdatum van 15 november die er al sinds dag 1 staat.
Inmiddels is hij in mijn bezit. Het was het wachten waard. Wat een geweldige auto.
Ik meld me nu af in dit topic en ga genieten van mn ritjes.
Aan iedereen hier, veel succes met wachten, ik hoop dat iedereen m nog dit jaar krijgt.
EDIT: toch ff een crappy foto'tje toevoegen. Dit is m geworden.

[ Voor 8% gewijzigd door Klitse op 01-11-2019 20:45 ]
Hier ook een VIN en eindfactuur waarop geplande levertijd 13-11-19 staat!
-SR+ black/black 18" aero-

SR+ Solid Black / Black / 18 "Aero / Besteld 2-10 / RN 2-10 /VIN 1-11 / kenteken 6-11 / SMS 14-11 / levering 4-12
Verwijderd
Vandaag vin ontvangen? Lijkt wel de laatste auto's van GD 2 nov.. JA komt pas 11 nov in Zeebrugge.freaky29 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:31:
Hier ook een VIN en eindfactuur waarop geplande levertijd 13-11-19 staat!
Wat zou het mooi zijn als ze er opeens achterkomen dat ze op de GP nog een compartiment zijn vergeten mee te rekenen
en er zodirect nog een VIN bom uitgaat
[ Voor 3% gewijzigd door Canster op 01-11-2019 19:43 ]
En toen werd je wakker....Canster schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:42:
Wat zou het mooi zijn als ze er opeens achterkomen dat ze op de GP nog een compartiment zijn vergeten mee te rekenen![]()
![]()
![]()
![]()
en er zodirect nog een VIN bom uitgaat
![]()

Nog steeds geen VIN....
Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu
Dit klopt helemaal. JA komt 12 november aan in Zeebrugge, als hij naar Amsterdam gaat (hij staat niet bij aankomsten op de site van port of amsterdam) zal hij hier denk ik 14 november zijn. Dus levering van JA is dan pas na 14 november.Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:40:
[...]
Vandaag vin ontvangen? Lijkt wel de laatste auto's van GD 2 nov.. JA komt pas 11 nov in Zeebrugge.
Ik denk de laatst beschikbare van de JA, mijn vermoeden is dat de JA aanmeert in Zeebrugge, daar een deel lost welke met vrachtwagens naar diverse locaties in Nederland (kunnen) worden gebracht. (Deel die vandaag en VIN hebben gehad) En dan doorvaart naar een andere bestemming in Europa. De volgende grote hoos met M3’s komt denk ik met de Glovis Cosmos naar Amsterdam.Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:40:
[...]
Vandaag vin ontvangen? Lijkt wel de laatste auto's van GD 2 nov.. JA komt pas 11 nov in Zeebrugge.
Maar ja, blijft een vermoeden op basis van de patronen die ik hier al een paar werken lees.....
Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak
Verwijderd
Of de trekhaak?Canster schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:14:
[...]
Hi, Hier zelfde config en ben ook aan het wachten sinds 18-09![]()
![]()
Zou het dan toch door de 19'velgen komen ?
Kan zomaar kunnen wat je zegt. JA staat niet op de site van Port of Amsterdam, zie: https://www.portofamsterd...vaart/aankomst-en-vertrekMajo03 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:49:
[...]
Ik denk de laatst beschikbare van de JA, mijn vermoeden is dat de JA aanmeert in Zeebrugge, daar een deel lost welke met vrachtwagens naar diverse locaties in Nederland (kunnen) worden gebracht. (Deel die vandaag en VIN hebben gehad) En dan doorvaart naar een andere bestemming in Europa. De volgende grote hoos met M3’s komt denk ik met de Glovis Cosmos naar Amsterdam.
Maar ja, blijft een vermoeden op basis van de patronen die ik hier al een paar werken lees.....
Ik heb geen trekhaak maar de mensen met trekhaak wachten ook... Lijkt net alsof er bijna geen PW met 19"deze kant op is gekomen
ik blijf het gek vinnen, geen enkele performance op die boot.
M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

Vandaag mijn M3 opgehaald bij de koopman Terminal.
Super blij mee. Het was wat regenachtig maar ik mag niet klagen, hij was er:-)
Het stelt eigenlijk niet veel voor, maar dat maakt juist weer leuk. Het is weer eens wat anders dan een doek van een auto af trekken..
Je komt aan, wordt doorverwezen naar een tent. In de tent waren ongeveer 8 bemande balies. Er was nog één balie vrij en was gelijk aan de beurt. Op vertoon van je rijbewijs en twee handtekeningen krijg je te horen in welke rij je je auto kan vinden. Je krijgt ook een bewijs van het RDW om aan te tonen dat je auto de weg op mag (voor als je deze nog niet van de leasemaatschappij gekregen hebben). Dit duurt in totaal nog geen 2 minuten.
Eenmaal buiten door een aardige jongen van onder een party tent nog even de goede richting op gewezen "in die rij moet hij staan, mocht je vragen hebben kun je ze bij ons terecht, eventueel kun je de auto ook hierheen rijden".
Eenmaal de auto gevonden, gecontroleerd of deze geen schade had wat niet het geval was. De deur van de auto was open de verwarming en radio in de auto stonden al aan en de pasjes lagen keurig in het middenconsole. De app deed het ook ineens (waarschijnlijk hebben ze bij de balie tijdens het aanmelden de app live gezet en de verwarning etc aangedaan) en de accu zat ongeveer half vol.
Op de passagiersstoel wat wat witte vegen welke ik er met wat wrijven af kon krijgen. Bij de uitgang staat iemand van het RDW die het RDW papier wat ik net binnen had gekregen nog even wilde controleren. Daarna lekker op pad met mijn M3. Al vrij snel kreeg ik de melding dat de bandenspanning te laag was (2,6 waar deze 2,9 behoren te zijn). Na het op spanning brengen van de banden bij een pompstation was de melding weg.
De laadpaal thuis doet ook goed zijn werk.
Ik ben helemaal happy:-)
Hierboven een impressie van de site.
[ Voor 3% gewijzigd door Kingfisher1978 op 01-11-2019 20:05 ]
Eigenlijk zouden ze bij Tesla gewoon die M3’s in land van aankomst verder moeten toerusten met een trekhaak en velgen zoals besteld. Scheelt denk ik een hoop tijd.... (en mij 200 extra posts per dag lezen :-) :-) Als je ff een dagje gewerkt hebt heb je in deze thread wederom een dagtaak om alles bij te houden...:)
Verwijderd
Eind sept witte SR 18” met trekhaak besteld. Wel al even een RN. Please geef me een vin. Zie ginds .... wanneer is mijn heilig avondje?
Leuk om de aflevering posts te zien
M3 - LR / Red / Black / 19" / Trekhaak - Besteld: 28/9 - VIN: 19/10 - SMS: 30/10 - Ophaal datum: 15/11
Mensen leuk dat jullie je ervaring met ons delen... die poort naar Tesla terrein is geweldig om te zien en hoop dat ik ook zsm een foto kan posten!!! Veel plezier en geniet van de mooie ritjes van het weekend
Ik heb vandaag ook een VIN gekregen!
30-09 besteld
04-10 RN
01-11 VIN
SR+/Zwart/Zwart/Aero trekhaak
Jammer dat het maar een beperkt aantal VIN's zijn vandaag...
30-09 besteld
04-10 RN
01-11 VIN
SR+/Zwart/Zwart/Aero trekhaak
Jammer dat het maar een beperkt aantal VIN's zijn vandaag...
Verwijderd
Zijn de Jasper Arrow & Glovis Cosmos (beide nog deels te vergeven, hoop ik) de enige twee boten die dit jaar nog naar Nederland komen en dus ook nog geleverd worden in 2019 of verwachten jullie nog een boot voor NL die vertrekt over 1-2 weken?
Waarschijnlijk vertrekt er elke week wel een boot deze kant op. Europa is groter dan NLVerwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:24:
Zijn de Jasper Arrow & Glovis Cosmos (beide nog deels te vergeven, hoop ik) de enige twee boten die dit jaar nog naar Nederland komen en dus ook nog geleverd worden in 2019 of verwachten jullie nog een boot voor NL die vertrekt over 1-2 weken?
[ Voor 7% gewijzigd door pirke op 01-11-2019 20:30 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:24:

Wie weet komen de JA vins morgen 😶
Model 3
Verwijderd
Ik bedoel dus een uur voor levering, dan wordt je account omgezet en kun je je auto bedienen in de Tesla app.walto schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:00:
[...]
OK, dus toch wel interessant om een beetje in de gaten te houden dus :-)
Collega van mij had overigens deze week bericht gehad dat mijn auto was besteld met zijn referral-code. Met besteldatum 9-10 (vreemd, want leasemaatschappij gaf op 4-10 al aan dat de bestelling definitief gedaan was bij Tesla). 10-10 RN gekregen.
Dus dat secundaire account moet je echt los laten.
De VIN in source heeft zeker zin om in de gaten te houden. Je installeert de plug-in VIN Finder.
Je logt in op je tesla account en je drukt op “beheren”. Daar zie je dan vanzelf een VIN verschijnen.
Verwijderd
Glovis Prime...
Grand Neptune...
Het zou zomaar kunnen dat de JA niet hierheen komt en doorvaart naar de UK/Duitsland
Dan krijgen we nu Vins van de Glovis Cosmos. Die vaart namelijk nu tussen SF en Panama, waar normaliter VINs werden uitgedeeld.
Het is nog steeds een scenario om in je achterhoofd te houden.
Glovis Cosmos is hier eind november, kan begin december uitleveren.
Glovis prime kan hier half december zijn en dan nog de laatste weken van december uitleveren.
Zo is het tot nu toe ieder kwartaal einde gegaan...
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2019 20:38 ]
Over een week de Cosmos door het Panama kanaal, als die daar ook niet op straat wordt het wel erg spannend.
Op 3nov gaat de Grand Neptune nog wat ophalen in SFO, als die hierheen komt dan is die er eind november en leveringen begin december. Als die komt. Dat zal wel de laatste zijn.
Conclusie nog circa 2 kansen.
Op 3nov gaat de Grand Neptune nog wat ophalen in SFO, als die hierheen komt dan is die er eind november en leveringen begin december. Als die komt. Dat zal wel de laatste zijn.
Conclusie nog circa 2 kansen.
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:24:
Prime gaat naar Xinsha.
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:36:
[...]
Glovis Prime...
Grand Neptune...
Het zou zomaar kunnen dat de JA niet hierheen komt en doorvaart naar de UK/Duitsland
Dan krijgen we nu Vins van de Glovis Cosmos. Die vaart namelijk nu tussen SF en Panama, waar normaliter VINs werden uitgedeeld.
Glovis prime kan hier half december zijn en dan nog de laatste weken van december uitleveren.
Zou het?ElonDusk schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:31:
Wie weet komen de JA vins morgen 😶
Ben bang dat die vandaag al vergeven zijn.
Enige wat ik met zekerheid weet is dat ik nog steeds geen VIN heb de rest Who Knows

Verwijderd
Op de eerste pagina staat dat vins vaak laat worden uitgegeven. En 2 a 3 dagen na aankomst boot de sms'jes voor ophalen.. 6 tot 12 dagen na aankomst ophalen.Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:36:
[...]
Glovis Prime...
Grand Neptune...
Hoe gebruik je die VIN plug in ? heb me er helemaal niet in verdiept en zoek nog steeds met Control-F in de source pagina maar zou het wat uitmaken ?
Installeren en Chrome en dan checkt de plug-in in de source zelf op je VINCanster schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:44:
Hoe gebruik je die VIN plug in ? heb me er helemaal niet in verdiept en zoek nog steeds met Control-F in de source pagina maar zou het wat uitmaken ?
Gedaan helaas GEEN VINDennusB schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:45:
[...]
Installeren en Chrome en dan checkt de plug-in in de source zelf op je VIN
Verwijderd
Dat is nog een beetje van voor de grote drukte, deze kwartalen werken iets anders dan de topic start. Waarschijnlijk is het volgend jaar weer “normaler”.Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:42:
[...]
Op de eerste pagina staat dat vins vaak laat worden uitgegeven. En 2 a 3 dagen na aankomst boot de sms'jes voor ophalen.. 6 tot 12 dagen na aankomst ophalen.
Eind Q3 zag je in september ook echt alles losbarsten. Ik zie niet in waarom december geen herhaling van zetten zal worden.
Alles om het kwartaal zo goed mogelijk af te sluiten.
Let wel: hiervoor moet je wel een RN gekoppeld hebben aan je account. Als je net als velen van ons alleen maar “S/X bestellen” en geen model 3 bestelling ziet, dan ga je ook geen VIN vinden.DennusB schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:45:
[...]
Installeren en Chrome en dan checkt de plug-in in de source zelf op je VIN
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Da’s een gaaf overzichtje...zelf gemaakt?
Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak
Is "iets eerder" gepost door iemand anders..
Gisteren Tesla aan de lijn gehad voor een andere vraag. Toen melde de sales medewerker dat ze de meeste auto's inderdaad eind december verwachten. Herhaling van september dus..
Mijn config:
M3 LR AWD Pacific Blue / Black / 18'
03-10 besteld
03-10 RN mail
nog geen VIN
Mijn config:
03-10 besteld
03-10 RN mail
nog geen VIN
Heb een RN nummer erop staan sinds 19-09 en de VIN plugin doet het alleen niet het gewenste resultaatMarkboss schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:52:
[...]
Let wel: hiervoor moet je wel een RN gekoppeld hebben aan je account. Als je net als velen van ons alleen maar “S/X bestellen” en geen model 3 bestelling ziet, dan ga je ook geen VIN vinden.
VIN dit niet leuk!

Verwijderd
Wordt nog gezellig druk dan in december, latemnk schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:57:
Gisteren Tesla aan de lijn gehad voor een andere vraag. Toen melde de sales medewerker dat ze de meeste auto's inderdaad eind december verwachten. Herhaling van september dus..
Mijn config:
03-10 besteld
03-10 RN mail
nog geen VIN

Eind december, dus aflevering in januari?mnk schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:57:
Mijn config:
03-10 besteld
03-10 RN mail
nog geen VIN
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:27:
Hier een VIN!
Wanneer heb je besteld?TheFoxMan schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:46:
[...]
Waa dat is exact mijn configKlitse schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:30:
[...]
2 dagen geleden. Kenteken moet eerst bekend zijn.
Inmiddels is hij in mijn bezit. Het was het wachten waard. Wat een geweldige auto.
Ik meld me nu af in dit topic en ga genieten van mn ritjes.
Aan iedereen hier, veel succes met wachten, ik hoop dat iedereen m nog dit jaar krijgt.
EDIT: toch ff een crappy foto'tje toevoegen. Dit is m geworden.
[Afbeelding]
Nou kan ik helemaal niet meer wachten
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:13:
Ik heb vandaag factuur gekregen en betaald. Levering op 15-11.BCC schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:04:
Wel een leverdatum over 2 weken maar geen eindfactuur 🤔 Hij zal wel niet gratis zijn. Wanneer krijgen mensen de factuur die hem zelf gekocht hebben normaliter?
Verwijderd
Ben je eind september vergeten? 500-600 auto’s de laatste dagen van september per dag uitgeleverd.
Ik heb mijn SR+ gisteren ontvangen. Ik had thuis een mattenset klaar liggen om te installeren maar tot mijn verrassing zitten ze er gewoon in.Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:32:
Vraagje, Matten voor in me SR, waar moet ik op letten? Hoe te bevestigen? Hoeveel delen?
Verwijderd
Referral code inmiddels zichtbaarMiepz78 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:06:
[...]
Bij mij gebeurde het na een keer uitloggen en weer inloggen. Wie weet bij jou ook? 🙌🏻
Verwijderd
Had jij niet gewoon mazzel?J_Appelstroop schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:34:
[...]
Ik heb mijn SR+ gisteren ontvangen. Ik had thuis een mattenset klaar liggen om te installeren maar tot mijn verrassing zitten ze er gewoon in.
Zojuist mijn VIN ontvangen + mailtje "uw verwachte leverdatum" van tussen 11-18 nov.
Betreft een Performance, zwart, zwart.
Verwijderd
Hier ook vandaag een VIN ontvangen, nog geen mailtje gehad.Malt007 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:47:
Zojuist mijn VIN ontvangen + mailtje "uw verwachte leverdatum" van tussen 11-18 nov.
Heb pas VIN gecheckt nadat ik de mail binnen had, gisterenmiddag voor het laatst gecontroleerd.Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:48:
[...]
Hier ook vandaag een VIN ontvangen, nog geen mailtje gehad.
Er is een hoop info bij mijn auto gekomen in mijn Tesla account. Mededelinen over het contract, betalingen en ophalen. Alleen nog geen VIN aangetroffen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Yes! Een VIN in de sourcecode! Performance zwart/zwart
besteld op 16/9
RN 16/9
VIN 01/11
besteld op 16/9
RN 16/9
VIN 01/11
P | zwart | zwart | 20 inch | Besteld 16-9 | RN 16-9 | VIN 1-11 | Kenteken 6-11 | Levering 5-12 | https://ts.la/hendri27752
Met grijze wielen in je account?Malt007 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:47:
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Zijn er meerdere mensen die hebben moeten constateren dat er al een mattenset inzat ? Ik zou superblij zijn met een mattenset mocht iemand deze over hebben
[ Voor 7% gewijzigd door Canster op 01-11-2019 22:35 ]
Op de configurator staat nu expliciet: “Beschikbaar voor levering in 2019:
alle Long Range en Performance modellen of snel beschikbare voorraad”
Dat zou dus betekenen dat nu LR/P bestellen nog steeds levering in 2019 is..
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Ja, ook mail gehad dat er met grijze velgen geleverd wordt.
Vandaag met Tesla gesproken en ze verwachten er nog 20.000 te leveren voor 1 kan in NederlandMarkboss schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:35:
Op de configurator staat nu expliciet: “Beschikbaar voor levering in 2019:

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Gelukkig. Ik was een beetje laat, begin vorige week pas besteld. Long Range, 19inch.lekzzz schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:41:
[...]
Vandaag met Tesla gesproken en ze verwachten er nog 20.000 te leveren voor 1 kan in Nederland![]()
Kan niet wachten... of heeft dat met de hype te maken
Heerlijk om jullie enthousiasme te lezen!
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
20.000???lekzzz schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:41:
[...]
Vandaag met Tesla gesproken en ze verwachten er nog 20.000 te leveren voor 1 kan in Nederland![]()
Bij Tesla zeiden ze tegen mij dat er ca. 2.000 per boot op zitten, 10 bootjes tot einde jaar lijkt me erg veel....
EDIT: even googelen leert me dat er wel iets meer dan 2.000 per bootje op gaan (zeker een drievoud....)
[ Voor 13% gewijzigd door Majo03 op 01-11-2019 22:53 ]
Er staan snel 4000 tot 4500 op een boot. Al lijkt 20k me ook wat veel. Maar zou kunnen.Majo03 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:49:
[...]
20.000???
Bij Tesla zeiden ze tegen mij dat er ca. 2.000 per boot op zitten, 10 bootjes tot einde jaar lijkt me erg veel....
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Heb m’n post net geedit, vergat even te googelen..Inspired schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:52:
[...]
Er staan snel 4000 tot 4500 op een boot. Al lijkt 20k me ook wat veel. Maar zou kunnen.
20k over het hele kwartaal? Of nu nog 20k, dat lijkt mij ook erg veel.
lekzzz schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:41:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.