SR+/Zwart/Zwart/Aero/Trekhaak | Besteld Prolease: 16/09 | RN: 17/10 | VIN: 23/11 | Kenteken: G-XXX-TP | SMS: 10/12 | Levering: 16/12
Ik zie LV kentekens, die van mij zal daar ook ergens staanRobbyNitroz schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:05:
Vandaag om 12:00 mocht ik hem ophalen in Amsterdam: LR,Wit/Zwart,Aero.
...
18-09 besteld nog steeds geen VIN ?

[ Voor 14% gewijzigd door Canster op 01-11-2019 15:57 ]
Andere al wel reactie gekregen/bevestiging??
Staat de tijd wel goed in je account? Die is leidenddaanbuit2 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:57:
Ik kan mijn M3 7de ophalen maar geen bevestiging gekregen van mijn reactie op de sms...
Ik heb gehoord van wel, maar ik ook niet. Tesla gebeld en telefonisch (nogmaals) afspraak bevestigd. Ze kunnen dan ook je kenteken vast opzoeken en meldcode (indien je laadpas via LM nodig hebt)daanbuit2 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:57:
Ik kan mijn M3 7de ophalen maar geen bevestiging gekregen van mijn reactie op de sms...
Verwijderd
Dat kan ook nog...Mr.RMM schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:55:
Zou de JA dan weer een kleine batch hebben? En de Glovis een grote batch? Dan wordt het toch wel spannend levering dit jaar.
Volgens mij kan er nog makkelijk een boot bij...
SR+ / Blauw / Zwart / Aero / VIN: 8-11 / G-xxx-RN
Verwijderd
Ik een witte nog toevoegentweakurk schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:03:
Zo te zien in de excel file zijn er vandaag (tot nu toe) 7 VIN-nummers uitgedeeld. Allemaal zwart SR+

zie openingspost op pagina 1 van dit topicVerwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:49:
Ik kan het excel bestand niet vinden van de configs van mensen en VIN datum etc... kan iemand een linkje posten?
Ja staat goed in mijn accountVonAalscht schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:01:
[...]
Staat de tijd wel goed in je account? Die is leidend
Kan niet kloppen, vanmiddag heb ik de excel aangepast.tweakurk schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:03:
Zo te zien in de excel file zijn er vandaag (tot nu toe) 7 VIN-nummers uitgedeeld. Allemaal zwart SR+
Vandaag VIN nummer zichtbaar in source.
SR+
Pearl White
Zwart interieur
18” Aero
GEEN trekhaak
Order staat bij hun op 16 oktober 16:22 uur omdat hij toen is ingevoerd, dus de stapel orders die 2 weken zijn blijven liggen hebben geen garantie op levering dit jaar.....

Echt ik wordt he-le-maal gek hiero wat een puinzooi.....

Je hebt m rechtstreeks bij de leasemij besteld en die hebben m doorgegeven aan Tesla?NightHawk4 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:11:
Zooooooo krijg nu weer heel wat anders te horen van Tesla.......
Order staat bij hun op 16 oktober 16:22 uur omdat hij toen is ingevoerd, dus de stapel orders die 2 weken zijn blijven liggen hebben geen garantie op levering dit jaar.....![]()
![]()
Echt ik wordt he-le-maal gek hiero wat een puinzooi.....![]()
![]()
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
SR+ / Blauw / Zwart / Aero / VIN: 8-11 / G-xxx-RN
Ik denk dat je pas als je een RN nummer hebt gekregen voor die 14e oktober je helemaal veilig bent. maar ik wacht ook nog steeds...NightHawk4 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:11:
Order staat bij hun op 16 oktober 16:22 uur omdat hij toen is ingevoerd, dus de stapel orders die 2 weken zijn blijven liggen hebben geen garantie op levering dit jaar.....![]()
![]()
![]()
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Hier ook RN sinds 19-09 maar geen VINNonode schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:13:
[...]
Ik denk dat je pas als je een RN nummer hebt gekregen voor die 14e oktober je helemaal veilig bent. maar ik wacht ook nog steeds...

RN sinds 14-10
SR+, Pearl White, Zwart, 18” Aero, Geen trekhaak
[ Voor 9% gewijzigd door GrannySmith92 op 01-11-2019 16:16 ]
Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed
Yup, bestelling via Alphabet op 3oktober kreeg de bevestiging dezelfde dag nog voor ontvangst order en op 4 oktober Tesla account aanmaken onder LM account.DennusB schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:12:
[...]
Je hebt m rechtstreeks bij de leasemij besteld en die hebben m doorgegeven aan Tesla?
Lekker dan als fleetsales de zooi laat liggen en de levergarantie de prullenbak inflikkert....
Dat kan ik dus niet zien omdat ik zelfs het RN bij Alphabet moest opvragen maar dat kan dan zomaar die 16e zijn geweest....Nonode schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:13:
[...]
Ik denk dat je pas als je een RN nummer hebt gekregen voor die 14e oktober je helemaal veilig bent. maar ik wacht ook nog steeds...
Moest ook flink doordrukken om de medewerker mijn RN op te laten zoeken.....echt wat een

[ Voor 34% gewijzigd door NightHawk4 op 01-11-2019 16:17 ]
had je wel al een RN nummer?NightHawk4 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:15:
[...]
Yup, bestelling via Alphabet op 3oktober kreeg de bevestiging dezelfde dag nog voor ontvangst order en op 4 oktober Tesla account aanmaken onder LM account.
Lekker dan als fleetsales de zooi laat liggen en de levergarantie de prullenbak inflikkert....
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Das wel kut idd. Maar het fijne is wel dat toen ik op de Tesla site op 25 Oktober bestelde er stond dat levering waarschijnlijk nog in December plaats zou vindenNightHawk4 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:15:
[...]
Yup, bestelling via Alphabet op 3oktober kreeg de bevestiging dezelfde dag nog voor ontvangst order en op 4 oktober Tesla account aanmaken onder LM account.
Besteldatum is leidend niet de invoerdatum van TeslaNightHawk4 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:11:
![]()
![]()
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Ja dit valt echt tegenMr.RMM schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:18:
Dus een handjevol SR+ gekoppeld met besteldatum tot 30 sept en laatste RN van 11/10. Dat is wel erg mager.
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Dat dacht ik dus ook, zegt die medewerker dat het een aanvraag betreft en pas besteld is op 16 oktober als het ingevoerd is....Frome schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:19:
[...]
Besteldatum is leidend niet de invoerdatum van Tesla

Ik heb ook via alphabet besteld en zie de RN gewoon in mijn account staan.NightHawk4 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:15:
[...]
[...]
Dat kan ik dus niet zien omdat ik zelfs het RN bij Alphabet moest opvragen maar dat kan dan zomaar die 16e zijn geweest....
Moest ook flink doordrukken om de medewerker mijn RN op te laten zoeken.....echt wat een![]()
![]()
Verwijderd
Kan mij niet voorstellen dat een bootlading vol zo weinig VIN meldingen oplevert.Mr.RMM schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:18:
Dus een handjevol SR+ gekoppeld met besteldatum tot 30 sept en laatste RN van 11/10. Dat is wel erg mager.
Je staat niet in de Excel?GrannySmith92 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:15:
Geen Vin.... ~8-10 besteld
RN sinds 14-10
SR+, Pearl White, Zwart, 18” Aero, Geen trekhaak
Die Tesla medewerkers weten zelf ook niet precies hoe en wat. Sommigen wel, anderen niet, soms komt er onzin uit en vaak helemaal niets.NightHawk4 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:11:
![]()
![]()
We hebben massaal besteld voor 14-10 dus ook al komt die RN later dan nog, het ding is besteld. Dat ze nog niet weten wat je besteld hebt doet er dan niet toe. Dan zou iedereen hier het bokje zijn die niet voor de 14e een RN kreeg.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik heb sinds 22-05-2019 al een RN ivm een LR RWD bestelling met restrictie 22-12-2019
In september omgezet naar LR AWD met dezelfde RN
Op 22-10-2019 restrictie laten vervallen.
Kan ik hem dit jaar nog verwachten?
((20% verwerkingsdatum + 40% RN datum)/2 * 40% geluk + 6-8 weken + restrictiedatum*60%)/17000 bestellingen * het (aantal boten in Nov en Dec *2000) is wel of niet groter dan 31-12-2019.
Frome schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:19:
[...]
Besteldatum is leidend niet de invoerdatum van Tesla
[ Voor 10% gewijzigd door Mr.RMM op 01-11-2019 16:25 ]
Hier exact dezelfde bestelling gedaan op 31 september. Ook nog niets gehoord.Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:49:
pfff raak er een beetje nerveus van. Heb ook de white/black en de 19 inch velgen. Besteld 2 oktober. Zou toch niet zo zijn dat door de 19 inch velgen het allemaal langer gaat duren?
Hier al wekenlang een rode model SNonode schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:20:
[...]
Ik heb ook via alphabet besteld en zie de RN gewoon in mijn account staan.

Helemaal blij met Alphabet dat er een RN was, heeft die pino van Tesla mijn hele weekend weer naar de kl@ten geholpen.
Misschien maken ze het deze avond nog goed met een VINNightHawk4 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:23:
[...]
Hier al wekenlang een rode model S![]()
Helemaal blij met Alphabet dat er een RN was, heeft die pino van Tesla mijn hele weekend weer naar de kl@ten geholpen.
Offtopic: Zelfs nieuwswaardigKoekjevanLU schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:58:
Kwam zojuist langs iemand die z'n M3 aan snot had gereden tegen 'n lantaarnpaal in Duiven. Hoop voor m dat t geen proefrit was
Begrijp ik het nou goed dat het bij jou om een Model S gaat?NightHawk4 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:23:
[...]
Hier al wekenlang een rode model S![]()
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Verwijderd
Nope...daanbuit2 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:57:
Vast gaspedaal voor rem aangezien...jj85 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:24:
[...]
Offtopic: Zelfs nieuwswaardighttps://www.gelderlander....grond-in-duiven~ac4d6985/
De bestuurder van de Tesla raakte de macht over het stuur kwijt en reed meerdere verkeersborden uit de grond. Vervolgens is de auto tegen een lantaarnpaal gebotst, waarna hij tot stilstand kwam.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
nee als je config nog niet is doorgegeven zie je een willekeurige andere tesla staan.Zebesco030 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:25:
[...]
Begrijp ik het nou goed dat het bij jou om een Model S gaat?
Of de Tesla pakte zelf de macht over.pirke schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:26:
[...]
Vast gaspedaal voor rem aangezien...
De bestuurder van de Tesla raakte de macht over het stuur kwijt en reed meerdere verkeersborden uit de grond. Vervolgens is de auto tegen een lantaarnpaal gebotst, waarna hij tot stilstand kwam.
Dank voor de foto’s !! Mijne gespot: 2de rij.. G-746-LX ..RobbyNitroz schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:05:
Vandaag om 12:00 mocht ik hem ophalen in Amsterdam: LR,Wit/Zwart,Aero.
Met de trein uit haarlem naar Sloterdijk gereden. Uber besteld op sloterdijk; die was er binnen 2 minuten. Vervolgens 10 minuutjes rijden naar de locatie voor € 7,80.
Daar aangekomen zie je wat rode Tesla vlaggen en de tent staan dus je weet dat je op de goeie plek staat. Er stonden nog een stuk of 60 M3s. Je moet je bij de poort eerst melden; het regende dus ik liep meteen door en werd terug geroepen door meneertje die in zijn busje zat te schuilen. Ze noteren je naam zodat ze weten dat je op het terrein bent.
[Afbeelding]
Vervolgens de grote tent in met 7 balies met allemaal vriendelijke dames en heren. Duidelijk een nieuwe ploeg uitzendkrachten die hier en daar nog uitleg kregen van doorgewinterde Tesla-uitlever-eindbazen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik was 30 minuten te vroeg en de tent was zo goed als leeg dus kon meteen naar een balie lopen. Daar hoef je alleen je rijbewijs te laten zien en konden ze me zo opzoeken in het systeem. Ik werd niet meteen gevonden dus toch nog even de afspraak mail op mijn telefoon erbij gepakt. Vervolgens kan je een kop koffie pakken en op een van de banken gaan zitten.
Op de bank lekker lopen kletsen met andere teslofielen. Na het openen van de App kreeg ik te zien dat ik in het control panel van de auto remote control moest aanvinken; wist dus in ieder geval zeker dat hij in de buurt zou moeten zijn.
Buiten stonden er zeker 60 auto's al klaar; voornamelijk zwarte autos. In totaal 5 witte op het hele terrein. Achterin op het terrein zag ik na even turen nog is 30-40 auto's opgelijnt om door een andere tent heen te gaan; om nog aan te klussen. Daar zat blijkbaar ook de mijne tussen. De tent werd steeds voller en sommigen gingen weer naar buiten om hun auto op te halen.
[Afbeelding]
De aardige dame nog eens aangesproken maar die hield mijn nummer in de gaten zei zedus nog even geduld. Uiteindelijk iets meer dan 1 uur gewacht, met aftrek van het half uur te vroeg dus eigenlijk netto 40 minuten te laat. De aardige dame
kwam me ophalen; je krijgt een A4tje mee om buiten te laten zien en hij zou in de tweede rij moeten staan. Daar stond maar 1 witte dus kon er zo naartoe lopen. De Tesla mensen buiten spreken je aan en je hoeft je hand maar op te steken en ze komen je helpen.
Het regende dus heb twee rondjes om de auto heen gelopen. Tien minuutjes in de auto gezeten om eea in te stellen en ben gaan rijden. Na 50 meter toch nog even stop gezet en in de kofferbak en frunk gekeken; daar zat de laadkabel in en ook een pakketje met ehbo en driehoek geloof ik. In de auto zelf zitten matten. Nog niet de lengte van de laadkabel gecheckt.
Ter vermaak tijdens het wachten kwam er nog even een meneer langs in zijn X5 die 200 meter geleden een Pion had omgereden om daar het hele stuk mee door te rijden![]()
[Afbeelding]
Ik vermoed dat je volgende week aardig in de rij moet staan voor je aan de beurt bent. Maar dat zal wel goed gaan. Wat een stuk lastiger wordt is hoe je erachter komt wanneer je naar je auto mag; als ze nog niet allemaal klaarstaan zoals vandaag en er komen een paar honderd man daar naar binnen en dezelfde dames en heren achter de computers moeten ook de mensen in de tent laten weten dat hij klaar staat zoals vandaag dan zal dat wel aardig rommelig worden.
In het kort: leuke aardige tesla lui, matige koffie maar wel lekkere pepernoten, echt heerlijke auto.
Succes met wachten; ik ga mijn F5 knop wat rust geven
waarom ik hem dan pas volgende week mag halen is mij een raadsel..
Maar dat geldt ook voor een ICE die tegen een boom opgereden is vandaag: https://www.gelderlander....jding-in-duiven~a2af4e16/jj85 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:24:
[...]
Offtopic: Zelfs nieuwswaardighttps://www.gelderlander....grond-in-duiven~ac4d6985/
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Zal het straks ff bijwerken. Wss met opslaan niet goed gegaan
Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed
Nou ik denk dat het iemand is die een proefritje had geboekt bij Tesla Duiven, en vervolgens op nat wegdek de grip van de Model 3 ging testen.carpebios schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:27:
Is dat die YouTuber van autoblog? Allebei in hun spijkerbroekje.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
Geen probleem. Die ga je absoluut dit jaar krijgen.jay56 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:21:
Hoe werkt het met restricties?
Ik heb sinds 22-05-2019 al een RN ivm een LR RWD bestelling met restrictie 22-12-2019
In september omgezet naar LR AWD met dezelfde RN
Op 22-10-2019 restrictie laten vervallen.
Kan ik hem dit jaar nog verwachten?
Je zal er als Tesla medewerker dan naast zitten...asing schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:30:
[...]
Nou ik denk dat het iemand is die een proefritje had geboekt bij Tesla Duiven, en vervolgens op nat wegdek de grip van de Model 3 ging testen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Autopilot zag een McRavage?Mr.RMM schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:30:
Er staat in de titel dat de Tesla een ravage zocht![]()
[...]
Maar daar hebben ze het over een 'Auto', en niet over een 'Ford'.Devster schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:28:
[...]
Maar dat geldt ook voor een ICE die tegen een boom opgereden is vandaag: https://www.gelderlander....jding-in-duiven~a2af4e16/
"DUIVEN - Een automobilist heeft vrijdagmiddag voor een ravage gezocht op de Nieuwgraaf in Duiven. Het ongeluk gebeurde ter hoogte van de McDonald's."jj85 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:24:
[...]
De ravage heeft ie dan uiteindelijk wel gevonden, na zijn zoektocht.

Waarom zou er een Tesla medewerker naast zitten ?carpebios schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:31:
[...]
Je zal er als Tesla medewerker dan naast zitten...
M3 | SR+ | Multi-Coat Red | Black | Aero | RN 17-09 | VIN 08-11 | SMS 29-11 | Geleverd 07-12
Zelfde auto met een restrictie van 30.11 laten vervroegen naar 14.10Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:30:
[...]
Geen probleem. Die ga je absoluut dit jaar krijgen.
Besteld augustus met RN
Tesla geeft vandaag aan dat deze dit jaar wordt geleverd.
LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12
Verwijderd
Hmmm mijn RN 2-10 gekregenMr.RMM schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:18:
M3 LR AWD | Pearl White | Black interior | 18” Aero | Trekhaak | Besteld 4-10 | RN op 17-10 | VIN 27-11 | Estimated Delivery 30-12 | Geen SMS
Best apart, vorige week vrijdag gebeld met Tesla, die vertelde dat ik alleen nog moest wachten op een VIN (Dame van dienst zei dat het waarschijnlijk December zou worden)NightHawk4 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:23:
[...]
Hier al wekenlang een rode model S(SR+ besteld)
Bestelling is op 2-Okt-2019 gedaan, RN kreeg ik pas op 17-Okt..
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Zie excel lijstPicassosax schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:35:
Hebben er nu deze dagen uberhaupt mensen een VIN gevonden in de source?
Dat ging om een testrit.Roels1 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:33:
[...]
"DUIVEN - Een automobilist heeft vrijdagmiddag voor een ravage gezocht op de Nieuwgraaf in Duiven. Het ongeluk gebeurde ter hoogte van de McDonald's."
De ravage heeft ie dan uiteindelijk wel gevonden, na zijn zoektocht.
In Duiven ging iedereen gewoon zonder medewerker proefrijden. Wel slechts 20 minuten helaas.carpebios schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:34:
Toen ik mijn Tesla ging testen (proefrit) was het verplicht om een Tesla medewerker naast je te hebben en je kreeg dan ook maar 20 minuten in totaal (in Tilburg). En nee, ik ben geen beginnend bestuurder.
M3 | SR+ | Multi-Coat Red | Black | Aero | RN 17-09 | VIN 08-11 | SMS 29-11 | Geleverd 07-12
pirke schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:37:
Wat is het risico bij zo'n testrit?
Geen idee eigenlijk?pirke schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:37:
Wat is het eigen risico bij zo'n testrit?
Heb je ze gebeld om dat te checken?chianti14 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:34:
[...]
Zelfde auto met een restrictie van 30.11 laten vervroegen naar 14.10
Besteld augustus met RN
Tesla geeft vandaag aan dat deze dit jaar wordt geleverd.
Eind augustus besteld nog geen VIN
bjorn-zelf schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:52:
[...]
Zelfde config hier (SR+ zwart zwart aero trekhaak) mid september besteld via LM maar ook nog geen VIN
Hoort er een bevestiging te volgen, of moet ik gaan bellen?
Ik dezelfde config.... ook geen VINVerwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:38:
[...]
Hier ook nog niks hoor
LR White/Black 18 Aero
20-08 besteld
23-08 RN
.......
M3 LR AWD | Pearl White | Black interior | 18” Aero | Trekhaak | Besteld 4-10 | RN op 17-10 | VIN 27-11 | Estimated Delivery 30-12 | Geen SMS
ja deze ochtend aan de lijn gehad
LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12
Verwijderd
4-10-2019 besteld bij LM
8-10-2019 bevestiging van LM
14-10-2019 RN in account zichtbaar
23-10-2019 VIN assigned
25-10-2019 Welkom e-mail ontvangen
8-11-2019 Ophalen Tilburg
Verwijderd
Dat is geen 3.... Toch?Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:45:
Ik heb sinds vandaag een ophaaldatum in mijn account:
4-10-2019 besteld bij LM
8-10-2019 bevestiging van LM
14-10-2019 RN in account zichtbaar
23-10-2019 VIN assigned
25-10-2019 Welkom e-mail ontvangen
8-11-2019 Ophalen Tilburg
LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?

Ricsrix schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:48:
Valt me op dat alleen de mensen met een SR+ een vin hebben gekregen.

Ricsrix schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:48:
Valt me op dat alleen de mensen met een SR+ een vin hebben gekregen.
Verwijderd
Aangezien ik de JA nog niet op de aankomst lijst van haven Amsterdam zie staan, vraag ik mij af of deze überhaupt wel langs AMS gaat...Frome schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:47:
Op de JA staan Performance modellen op met RHD, dan zullen er toch ook wel LHD op staan??
Nu lees ik in eerdere posts dat je met een bestelling via een LM een "secondary account" krijgt (klopt, heb ik ook) en dat je daarin niet je VIN ziet (ook niet in de source).
Ik zie ondertussen enkele mensen die via een LM hebben besteld en zich zorgen maken over het nog niet hebben van een VIN...
Ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat hij dit jaar nog komt. Hoe eerder hoe beter natuurlijk en natuurlijk ben ik er ook geruster op als ik eindelijk een leverafspraak heb, maar.... Is er al een andere indicatie ergens dan dat auto's die een beetje op tijd zijn besteld (voor 14 oktober lees ik ergens?) gewoon in principe dit jaar worden afgeleverd?
Liberte, Egalite et Fraternite
Verwijderd
De VINS van vandaag kunnen ook de eerste batch van de GC zijn... Deze vaart namelijk nu tussen SF en Panama... Precies de tijd dat eerdere boten ook VINS vrijgaven...Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:53:
[...]
Aangezien ik de JA nog niet op de aankomst lijst van haven Amsterdam zie staan, vraag ik mij af of deze überhaupt wel langs AMS gaat...
Het is maar een gedachte...
Dat willen we niet horen want dan duurt het nog langer...Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:55:
[...]
De VINS van vandaag kunnen ook de eerste batch van de GC zijn... Deze vaart namelijk nu tussen SF en Panama... Precies de tijd dat eerdere boten ook VINS vrijgaven...
Het is maar een gedachte...
Verwijderd
Dat snap ikpirke schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:55:
[...]
Dat willen we niet horen want dan duurt het nog langer...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2019 16:58 ]
VIN zichtbaar in source, besteld via LM Alphabetwalto schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:54:
Nu lees ik in eerdere posts dat je met een bestelling via een LM een "secondary account" krijgt (klopt, heb ik ook) en dat je daarin niet je VIN ziet (ook niet in de source).
[ Voor 31% gewijzigd door rpcrobbie op 01-11-2019 17:00 ]
Verwijderd
Model 3 Wit, Zwart / Wit Interieur.
Kameraad had hem een week later besteld (enkel wit, zwart interieur) en mag hem volgende week ophalen.
JA staat ook nog niet op de aankomst lijst van Zeebrugge, maar dat is toch echt zijn bestemmingVerwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:53:
[...]
Aangezien ik de JA nog niet op de aankomst lijst van haven Amsterdam zie staan, vraag ik mij af of deze überhaupt wel langs AMS gaat...
Besteld: 7 aug
RN: 14 aug
Restrictie: 26 okt
VIN: 1 Nov
[ Voor 55% gewijzigd door jenzcook op 01-11-2019 17:07 ]
M3 SR+ Black/Black 19” vin: 1-11 sms: 28-11 levering:5-12 LM: Alphabet
Ah, OK. Dan dus toch. Helaas ik nog niet als ik zoek op 5Y.rpcrobbie schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:57:
[...]
VIN zichtbaar in source, besteld via LM Alphabet
Nouja, 10 Okt een RN gekregen, dan maar vertrouwen blijven houden op levering dit jaar :-)
Liberte, Egalite et Fraternite
Verwijderd
Heb Bedankt voor het bevestigen van uw afspraak: mail gehad.tux-87 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:44:
Voor degenen die woensdag een SMS en leveringsdatum hebben gekregen: ik heb met JA geantwoord. Maar daar geen bevestiging op gehad. De afleverafspraak is wel zichtbaar in het account.
Wo: SMS
Do: JA SMS verstuurd
Do: Bevestiging per mail
Het zijn echt baby steps hier ha ha ha.
Ik hoop alleen niet dat geen RN betekent niet op tijd, want LP blijft vooralsnog zeggen dat alles goed zal komen.. Ik geloof het pas als ik in die tent zit.
Overigens: mijn broer heeft vorig jaar zijn S pas half januari mogen ophalen, terwijl hij al half december op kenteken was gezet. Kortom: pas ophalen in januari kan ook nog gewoon betekenen dat je netjes op tijd op kenteken bent voor de bijtelling.
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Verwijderd
De mijn de komt morgen pas in AMS aan, maar heeft nu al een kenteken en meldcode...Miepz78 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:16:
Nog geen nieuws, nog geen eigen config in account, nog geen niks (besteld 8/10 bij LP, zij hebben het 9/10 doorgezet naar Tesla - zeggen ze), Geen RN of iets. Wel net in Mijn Leaseplan ook een verandering gezien. Daar stond bij 'dealerkeuze' altijd gewoon Leaseplan Almere, maar is nu Tesla Motors Netherlands Tilburg geworden.
Het zijn echt baby steps hier ha ha ha.
Ik hoop alleen niet dat geen RN betekent niet op tijd, want LP blijft vooralsnog zeggen dat alles goed zal komen.. Ik geloof het pas als ik in die tent zit.
Overigens: mijn broer heeft vorig jaar zijn S pas half januari mogen ophalen, terwijl hij al half december op kenteken was gezet. Kortom: pas ophalen in januari kan ook nog gewoon betekenen dat je netjes op tijd op kenteken bent voor de bijtelling.
RDW geeft al aan welk modelm, maar dat hij nog niet tenaam is gesteld.
Precies, zolang hij maar op kenteken staat is het goed, dus laat die boten maar komen!Miepz78 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:16:
Eind september besteld.bjorn-zelf schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:52:
[...]
Zelfde config hier (SR+ zwart zwart aero trekhaak) mid september besteld via LM maar ook nog geen VIN
Zelfde configuratie.
Nog geen VIN.
M3 - LR / Red / Black / 19" / Trekhaak - Besteld: 28/9 - VIN: 19/10 - SMS: 30/10 - Ophaal datum: 15/11
Verwijderd
Toch nog goed het weekend in zo :-)
Verwijderd
Ik doe niks. Leverdatum en tijd in je account is leidend. Nog 12 dgn wachten....😉tux-87 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:44:
Voor degenen die woensdag een SMS en leveringsdatum hebben gekregen: ik heb met JA geantwoord. Maar daar geen bevestiging op gehad. De afleverafspraak is wel zichtbaar in het account.
Dat is mooi. Ik heb ook op 4 oktober bij Leaseplan besteld en nog verder niets nada.Bigjostie schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:42:
Zojuist met leaseplan en Tesla contact opgenomen omdat ik sinds de bestelling van 04 oktober nog niks vernomen heb. Tesla kon mijn order nog niet vinden, echter heeft leaseplan gisteren een (grote) lijst teruggekregen met RN nummers, waar die van mij ook tussen zit! Deze moeten nog door Leaseplan verwerkt worden en/of een koppeling gemaakt worden mbt het Tesla account. Voor iedereen die bij Leaseplan besteld heeft en nog geen RN nummer ontvangen heeft, grote kans dat dit volgende week gebeurd!
Toch nog goed het weekend in zo :-)
Dit topic is gesloten.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.