Willen jullie wanneer je een VIN hebt ook even je config vermelden?
hmz je hebt dezelfde config als ik, alleen een dag eerder besteldVerwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:27:
Hier een VIN!
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Of gewoon in excel kijken?Kluuter schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:37:
Willen jullie wanneer je een VIN hebt ook even je config vermelden?
Hier ook nog geen VIN.ElonDusk schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:32:
GEEN VIN HIERWTF.... kan het nog komen denken jullie?
![]()
SR+/wit/wit/aero, besteld 15-9
Hier ook een VIN (Ergens tussen 12u en 14u30 gekregen vandaag), al in juni besteld met een restrictie tot 24 okt. SR+, zw, zw, aero, trekhaak
[ Voor 37% gewijzigd door reinhier op 01-11-2019 14:49 ]
Henk123. SR+ Solid Black Zwart Aero Beste :11-Sep Restrictie: 29-Oct RN: 16-Sep VIN: 01-Nov
F5, F5, F5, no VIN Found! 
Nonode schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:40:
[...]
hmz je hebt dezelfde config als ik, alleen een dag eerder besteld
Verwijderd
Aangezien VIN's nu binnenstromen, zou het zomaar de GLOVIS COSMOS kunnen zijn, die is onderweg naar Panama! En gaat daarna naar Zeebrugge...Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:25:
[...]
Van de mensen die de 19-10 een VIN hebben gekregen, hebben de eersten 6-11 een afspraak en ik bijvoorbeeld 11-11.
Weet je wanneer de GP in Amsterdam aankomt?
4-11 Amsterdam...
Jij zegt 2 dagen uitladen, dan heb je dus 6-11 eerste afspraak. Maar als er echt zo veel auto's op de boot staan, je krijgt echt niet 4000 auto's in één week geleverd. Kun je gerust 1,5-2 weken voor uittrekken.
Conclusie: Mensen die 19-10 een VIN kregen, stonden op de GP, anders kan ik nooit 11-11 een lever afspraak hebben staan!
Het is een optie...
Zojuist mijn VIN gekregen. Besteld 25 septemberVerwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:35:
Worden dus wel vins gekoppeld.. bijzonder dat bestelling van okt al gekoppeld worden en sept nog niet allemaal
SR+ Wit/Zwart/Aero
Lijkt wel iets te zijn met witte bekleding, die geen VIN krijgen?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Geen Paniek, ook hier geen VIN. Ik verwacht dat VIN-assignment wederom in batches verloopt.rreijnhoudt schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:40:
[...]
[...]
Hier ook nog geen VIN.
SR+/wit/wit/aero, besteld 15-9
Allemaal SR+?
Model 3 LR AWD White / black / aero - Bestelling: 12-09 VIN: 28-11
Lijken wel SR+ met Aero 18” velgenHypofyze schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:42:
Allemaal SR+?
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Nog geen VIN hier, SR+, wit, zwart, aero, 12-10
Hehe eindelijk een VIN! 30/09 bestelt SR+ Midnight silver, zwart, aero
EDIT: Effe het excelletje bijwerken
EDIT: Effe het excelletje bijwerken
[ Voor 21% gewijzigd door stukongeluk op 01-11-2019 14:44 ]
Verwijderd
Config: SR+, Zwart, zwart, 19 inch... besteldatum 4 oktober, RN sinds 4 oktober.
Hier nog geen VIN (lijkt wel steeds dat de 19 inch de dealbreaker zijn voor een VIN)
Hier nog geen VIN (lijkt wel steeds dat de 19 inch de dealbreaker zijn voor een VIN)
Misschien eerst de SR+ daarna LR en dan P?
denk het niet...
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:41:
[...]
Aangezien VIN's nu binnenstromen, zou het zomaar de GLOVIS COSMOS kunnen zijn, die is onderweg naar Panama! En gaat daarna naar Zeebrugge...
Het is een optie...
Waarom niet gewoon eerst de P, daarna de rest?Hypofyze schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:44:
Ik appeltje-R me gek
M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov
Gun het je van harte, ben zelf ook nog aan het hopen op een vinmarkie-mark schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:45:
[...]
Waarom niet gewoon eerst de P, daarna de rest?
Ik appeltje-R me gek

Ik SHIFT appeltje-R me gek, voor de zekerheidmarkie-mark schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:45:
[...]
Waarom niet gewoon eerst de P, daarna de rest?
Ik appeltje-R me gek
pffff kut 19" en WIT BEKLEDING
ben er echt zo klaar mee
ben er echt zo klaar mee
Model 3
Of eerst 18", daarna 19" en dan 20" who knows..Hypofyze schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:44:
Helaas nog geen VIN F5 Ram je rot
Sr+ / PW / zwart int. / 19inch
Sr+ / PW / zwart int. / 19inch
[ Voor 34% gewijzigd door Canster op 01-11-2019 14:50 ]
Verwijderd
pfff raak er een beetje nerveus van. Heb ook de white/black en de 19 inch velgen. Besteld 2 oktober. Zou toch niet zo zijn dat door de 19 inch velgen het allemaal langer gaat duren?
Verwijderd
Waarom niet?
- VINS van de GP en GD kwamen ook in batches, waar de eerste dagen voor Panama binnenkwamen.
- De JA gaat naar Zeebrugge, maar Amsterdam heeft nog geen aankomsttijd staan, bij de GP stond deze al vrij snel op de planning van Amsterdam.
- De JA is al lang voorbij Panama en tot nu toe werden VINS gekoppeld van Kade SF tot aan Panama. Precies in het plaatje waar de Glovis Cosmo (GC) nu vaart...
- Tesla geeft aan dat de meeste mensen in december hun Model 3 ontvangen.
Je moet dit scenario op zijn minst deze optie in je achterhoofd houden...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2019 14:51 ]
Verwijderd
Ik kan het excel bestand niet vinden van de configs van mensen en VIN datum etc... kan iemand een linkje posten?
Heel eerlijk dit is zoooo geweldig om te zien hoe dit verloopt. Lijkt echt net alsof we allemaal 8-10 jaar oud zijn en er snoepjes worden uitgedeeld aan sommige kinderen.
Zouden de gene met VIN ook de excel willen bijwerken:) BVD!
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Openingspost.Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:49:
Ik kan het excel bestand niet vinden van de configs van mensen en VIN datum etc... kan iemand een linkje posten?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat gevoel krijg ik ook besteld op 19 sep en nog geen VINVerwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:49:
pfff raak er een beetje nerveus van. Heb ook de white/black en de 19 inch velgen. Besteld 2 oktober. Zou toch niet zo zijn dat door de 19 inch velgen het allemaal langer gaat duren?
Mag ik ook een snoepje als ik een liedje zing?Hypofyze schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:49:
Heel eerlijk dit is zoooo geweldig om te zien hoe dit verloopt. Lijkt echt net alsof we allemaal 8-10 jaar oud zijn en er snoepjes worden uitgedeeld aan sommige kinderen.
SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12
batch1 was destijds ook de eerste boot. Lijkt me sterk dat ze beginnen met de Glovis.
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:49:
[...]
Waarom niet?
- VINS van de GP en GD kwamen ook in batches, waar de eerste dagen voor Panama binnenkwamen.
- De JA gaat naar Zeebrugge, maar Amsterdam heeft nog geen aankomsttijd staan, bij de GP stond deze al vrij snel op de planning van Amsterdam.
- De JA is al lang voorbij Panama en tot nu toe werden VINS gekoppeld van Kade SF tot aan Panama. Precies in het plaatje waar de Glovis Cosmo (GC) nu vaart...
Je moet op zijn minst deze optie in je achterhoofd houden...
Verwijderd
Als de JA niet naar Amsterdam gaat? Zijn er ook niet veel RHD modellen op de JA geladen?Mr.RMM schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:51:
batch1 was destijds ook de eerste boot. Lijkt me sterk dat ze beginnen met de Glovis.
[...]
hmz.... nou dat was het alweer?
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Dat hoop ik toch van niet...carpebios schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:41:
Lijkt wel iets te zijn met witte bekleding, die geen VIN krijgen?
Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu
Ik steun deze theorie ook, volgens mij zaten we in een kanaal visie doordat elke keer als er een boot bij Panama was er vervolgens een nieuwe vanaf SF naar ZEE vertrokVerwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:49:
[...]
Waarom niet?
Je moet op zijn minst deze optie in je achterhoofd houden...
Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak
Verwijderd
Zou jammer zijn als het klaar is... op 30/09 besteld SR+ Pearl White 18" Aero zwarte bekleding
tot op heden dus alleen mensen met een SR+ range en 18" die een VIN hebben, de LR en P nog niemand zo te zien, hopelijk komen die nog of zouder er alleen maar Sr+ op staan? 
wachten duurt lang!
wachten duurt lang!
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Nope, maar heb pas op 22-10 de restrictie eraf laten halen, dus weet niet wanneer ik aan de beurt ben.Mr.RMM schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:53:
Al wel witte LRs met VIN?
LR white, black, 18", trekhaak
Kwam zojuist langs iemand die z'n M3 aan snot had gereden tegen 'n lantaarnpaal in Duiven. Hoop voor m dat t geen proefrit was

Check, ik wacht op de LR white/black/aero bestelling 4/10 RN 9/10
jay56 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:56:
[...]
Nope, maar heb pas op 22-10 de restrictie eraf laten halen, dus weet niet wanneer ik aan de beurt ben.
Precies mijn config dit ook.jay56 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:56:
[...]
Nope, maar heb pas op 22-10 de restrictie eraf laten halen, dus weet niet wanneer ik aan de beurt ben.
De 19" doet het hem he... geduld wordt op de proef gesteld!ElonDusk schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:48:
ben er echt zo klaar mee
SR+, Black, Black, 19" zelfs nog geen RN
[ Voor 6% gewijzigd door hulseman op 01-11-2019 15:00 ]
Haha t'is wat als je ineens in een auto rijdt met ontzettend veel vermogen.. lekker vol gas geven in de bocht op nat wegdekKoekjevanLU schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:58:
Kwam zojuist langs iemand die z'n M3 aan snot had gereden tegen 'n lantaarnpaal in Duiven. Hoop voor m dat t geen proefrit was
[verwijderd]
[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:34 ]
Verwijderd
En jaaaaa hooor!!!! Hier een VIN!!!
Conf sr+, pearl white, zwart, 19inch incl trekhaak!!!!!!!! Ze komen er dus wel aan de 19inch!! Besteldatum 13/9
Conf sr+, pearl white, zwart, 19inch incl trekhaak!!!!!!!! Ze komen er dus wel aan de 19inch!! Besteldatum 13/9
AWD toevallig?Mar.tin schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:02:
[...]
Ik heb nog niet gemerkt dat ie dan grip verliest
Met trekhaakVerwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:04:
Vandaag om 12:00 mocht ik hem ophalen in Amsterdam: LR,Wit/Zwart,Aero.
Met de trein uit haarlem naar Sloterdijk gereden. Uber besteld op sloterdijk; die was er binnen 2 minuten. Vervolgens 10 minuutjes rijden naar de locatie voor € 7,80.
Daar aangekomen zie je wat rode Tesla vlaggen en de tent staan dus je weet dat je op de goeie plek staat. Er stonden nog een stuk of 60 M3s. Je moet je bij de poort eerst melden; het regende dus ik liep meteen door en werd terug geroepen door meneertje die in zijn busje zat te schuilen. Ze noteren je naam zodat ze weten dat je op het terrein bent.

Vervolgens de grote tent in met 7 balies met allemaal vriendelijke dames en heren. Duidelijk een nieuwe ploeg uitzendkrachten die hier en daar nog uitleg kregen van doorgewinterde Tesla-uitlever-eindbazen.

Ik was 30 minuten te vroeg en de tent was zo goed als leeg dus kon meteen naar een balie lopen. Daar hoef je alleen je rijbewijs te laten zien en konden ze me zo opzoeken in het systeem. Ik werd niet meteen gevonden dus toch nog even de afspraak mail op mijn telefoon erbij gepakt. Vervolgens kan je een kop koffie pakken en op een van de banken gaan zitten.
Op de bank lekker lopen kletsen met andere teslofielen. Na het openen van de App kreeg ik te zien dat ik in het control panel van de auto remote control moest aanvinken; wist dus in ieder geval zeker dat hij in de buurt zou moeten zijn.
Buiten stonden er zeker 60 auto's al klaar; voornamelijk zwarte autos. In totaal 5 witte op het hele terrein. Achterin op het terrein zag ik na even turen nog is 30-40 auto's opgelijnt om door een andere tent heen te gaan; om nog aan te klussen. Daar zat blijkbaar ook de mijne tussen. De tent werd steeds voller en sommigen gingen weer naar buiten om hun auto op te halen.

De aardige dame nog eens aangesproken maar die hield mijn nummer in de gaten zei ze
dus nog even geduld. Uiteindelijk iets meer dan 1 uur gewacht, met aftrek van het half uur te vroeg dus eigenlijk netto 40 minuten te laat. De aardige dame
kwam me ophalen; je krijgt een A4tje mee om buiten te laten zien en hij zou in de tweede rij moeten staan. Daar stond maar 1 witte dus kon er zo naartoe lopen. De Tesla mensen buiten spreken je aan en je hoeft je hand maar op te steken en ze komen je helpen.
Het regende dus heb twee rondjes om de auto heen gelopen. Tien minuutjes in de auto gezeten om eea in te stellen en ben gaan rijden. Na 50 meter toch nog even stop gezet en in de kofferbak en frunk gekeken; daar zat de laadkabel in en ook een pakketje met ehbo en driehoek geloof ik. In de auto zelf zitten matten. Nog niet de lengte van de laadkabel gecheckt.
Ter vermaak tijdens het wachten kwam er nog even een meneer langs in zijn X5 die 200 meter geleden een Pion had omgereden om daar het hele stuk mee door te rijden

Ik vermoed dat je volgende week aardig in de rij moet staan voor je aan de beurt bent. Maar dat zal wel goed gaan. Wat een stuk lastiger wordt is hoe je erachter komt wanneer je naar je auto mag; als ze nog niet allemaal klaarstaan zoals vandaag en er komen een paar honderd man daar naar binnen en dezelfde dames en heren achter de computers moeten ook de mensen in de tent laten weten dat hij klaar staat zoals vandaag dan zal dat wel aardig rommelig worden.
In het kort: leuke aardige tesla lui, matige koffie maar wel lekkere pepernoten, echt heerlijke auto.
Succes met wachten; ik ga mijn F5 knop wat rust geven
Met de trein uit haarlem naar Sloterdijk gereden. Uber besteld op sloterdijk; die was er binnen 2 minuten. Vervolgens 10 minuutjes rijden naar de locatie voor € 7,80.
Daar aangekomen zie je wat rode Tesla vlaggen en de tent staan dus je weet dat je op de goeie plek staat. Er stonden nog een stuk of 60 M3s. Je moet je bij de poort eerst melden; het regende dus ik liep meteen door en werd terug geroepen door meneertje die in zijn busje zat te schuilen. Ze noteren je naam zodat ze weten dat je op het terrein bent.

Vervolgens de grote tent in met 7 balies met allemaal vriendelijke dames en heren. Duidelijk een nieuwe ploeg uitzendkrachten die hier en daar nog uitleg kregen van doorgewinterde Tesla-uitlever-eindbazen.

Ik was 30 minuten te vroeg en de tent was zo goed als leeg dus kon meteen naar een balie lopen. Daar hoef je alleen je rijbewijs te laten zien en konden ze me zo opzoeken in het systeem. Ik werd niet meteen gevonden dus toch nog even de afspraak mail op mijn telefoon erbij gepakt. Vervolgens kan je een kop koffie pakken en op een van de banken gaan zitten.
Op de bank lekker lopen kletsen met andere teslofielen. Na het openen van de App kreeg ik te zien dat ik in het control panel van de auto remote control moest aanvinken; wist dus in ieder geval zeker dat hij in de buurt zou moeten zijn.
Buiten stonden er zeker 60 auto's al klaar; voornamelijk zwarte autos. In totaal 5 witte op het hele terrein. Achterin op het terrein zag ik na even turen nog is 30-40 auto's opgelijnt om door een andere tent heen te gaan; om nog aan te klussen. Daar zat blijkbaar ook de mijne tussen. De tent werd steeds voller en sommigen gingen weer naar buiten om hun auto op te halen.

De aardige dame nog eens aangesproken maar die hield mijn nummer in de gaten zei ze

Het regende dus heb twee rondjes om de auto heen gelopen. Tien minuutjes in de auto gezeten om eea in te stellen en ben gaan rijden. Na 50 meter toch nog even stop gezet en in de kofferbak en frunk gekeken; daar zat de laadkabel in en ook een pakketje met ehbo en driehoek geloof ik. In de auto zelf zitten matten. Nog niet de lengte van de laadkabel gecheckt.
Ter vermaak tijdens het wachten kwam er nog even een meneer langs in zijn X5 die 200 meter geleden een Pion had omgereden om daar het hele stuk mee door te rijden

Ik vermoed dat je volgende week aardig in de rij moet staan voor je aan de beurt bent. Maar dat zal wel goed gaan. Wat een stuk lastiger wordt is hoe je erachter komt wanneer je naar je auto mag; als ze nog niet allemaal klaarstaan zoals vandaag en er komen een paar honderd man daar naar binnen en dezelfde dames en heren achter de computers moeten ook de mensen in de tent laten weten dat hij klaar staat zoals vandaag dan zal dat wel aardig rommelig worden.
In het kort: leuke aardige tesla lui, matige koffie maar wel lekkere pepernoten, echt heerlijke auto.
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
[verwijderd]
[ Voor 90% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:34 ]
Hier helaas nog niksVerwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:04:

man man man
Model 3
Verwijderd
Ook eens tijd voor mij om actief bij te dragen, ik zag zojuist het volgende in source: "showDetailsInSelfInsuranceForm":false,"vin":"5YJ***","insuredVIN":null,"vinHasChanged":false,"referenceNumber":"RN***"
Vanochtend met Tesla Delivery telefonisch gesproken, ze konden het volgende melden: alle VINs van de eerstvolgende boot zijn al vergeven (aankomst verwacht binnen enkele dagen in NL), de volgende boot is onderweg, deze VINs worden nu stap voor stap toegewezen (aankomst mid november verwacht). Ook is inderdaad, zoals eerder gemeld, Amsterdam nu de vaste plek om je Tesla op te halen.
SR+, Black, Black, 18 Aero
17-9: besteld bij LM (LP) & goedkeuring werkgever
22-9: RN zichtbaar in Tesla account
1-11: VIN in source (modeljaar = 2020)
heb mijn Tesla nog niet toegevoegd aan de Excelsheet, kan iemand dit voor mij doen? Dan is het overzicht weer up to date, thanks!
Vanochtend met Tesla Delivery telefonisch gesproken, ze konden het volgende melden: alle VINs van de eerstvolgende boot zijn al vergeven (aankomst verwacht binnen enkele dagen in NL), de volgende boot is onderweg, deze VINs worden nu stap voor stap toegewezen (aankomst mid november verwacht). Ook is inderdaad, zoals eerder gemeld, Amsterdam nu de vaste plek om je Tesla op te halen.
SR+, Black, Black, 18 Aero
17-9: besteld bij LM (LP) & goedkeuring werkgever
22-9: RN zichtbaar in Tesla account
1-11: VIN in source (modeljaar = 2020)
heb mijn Tesla nog niet toegevoegd aan de Excelsheet, kan iemand dit voor mij doen? Dan is het overzicht weer up to date, thanks!
Verwijderd
Troost je, hier ook nog steeds niks...ik denk dat die restrictie er nog steeds op zit.
(SR+ / PW / Black / 18" / Trekhaak)
Verwijderd
Yes!! Hier ook vin zojuist.
11-9 besteld SR+ pearl white / zwart / 19 inch / trekhaak🎉🍻💪 leaseplan
11-9 besteld SR+ pearl white / zwart / 19 inch / trekhaak🎉🍻💪 leaseplan
Dat je de tijd hebt om hier te posten! Gaaf hoor! Ik zou de hele dag gaan rijdenRobbyNitroz schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:05:
Vandaag om 12:00 mocht ik hem ophalen in Amsterdam: LR,Wit/Zwart,Aero.
SR+wit,zwart,19, 2 oktober besteld maar ook nog geen VIN.
Korte conclusie over de VIN’s
Vooral SR+ met Aero 18” en SR+ met 19” en trekhaak.
Vooral SR+ met Aero 18” en SR+ met 19” en trekhaak.
Leuk om te lezen allemaal. Ik heb zelf nog geen VIN.
SR+rood,wit 19" 25/9 besteld, wel RN geen VIN. Ik wacht rustig af, kennelijk niet veel mensen met deze combi
SR+rood,wit 19" 25/9 besteld, wel RN geen VIN. Ik wacht rustig af, kennelijk niet veel mensen met deze combi
Zit gewoon weer op kantoor. Zoveel lol aan deze topic gehad dat ik me wel even verplicht voelde om een post neer te zettenhulseman schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:11:
[...]
Dat je de tijd hebt om hier te posten! Gaaf hoor! Ik zou de hele dag gaan rijden
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
Verwijderd
Kom maar door met die LR VIN’s!!
White/black/18/geen trekhaak.. augustus besteld, begin oktober restrictie laten verwijderen.
White/black/18/geen trekhaak.. augustus besteld, begin oktober restrictie laten verwijderen.
Mooi dat je foto's plaatst, was ik ook van plan!RobbyNitroz schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:05:
SR+ wit, zwart , 19", ergens tussen 15-10 en 22-10 VIN gekregen - levering 14 november. PS: geen trekhaak
[ Voor 11% gewijzigd door el zuen op 01-11-2019 15:19 ]
Krijg net deze SMS binnen:
Gefeliciteerd1 Uw Model 3 bestelling wordt geupgrade met de nieuwste 20" Gray Performance Wheels zonder bijkomende kosten. Uw eindfactuur toont dit als kortingsregel. Er is geen verdere actie vereist. Dankuwel - Tesla.
Nog geen VIN... En ik wil ook graag de zilveren velgen, doe me de korting dan maar contant
.
Gefeliciteerd1 Uw Model 3 bestelling wordt geupgrade met de nieuwste 20" Gray Performance Wheels zonder bijkomende kosten. Uw eindfactuur toont dit als kortingsregel. Er is geen verdere actie vereist. Dankuwel - Tesla.
Nog geen VIN... En ik wil ook graag de zilveren velgen, doe me de korting dan maar contant
[ Voor 16% gewijzigd door The Gemini op 01-11-2019 15:22 ]
P | zwart | zwart | 20 inch | Besteld 16-9 | RN 16-9 | VIN 1-11 | Kenteken 6-11 | Levering 5-12 | https://ts.la/hendri27752
Wat had je initieel besteld? Een P met zilveren wielen?The Gemini schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:21:
Zelfde hier!The Gemini schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:21:
Yup, en in de app en op de site stond al een tijdje met gray performance wheels aangegeven. In ieder geval staat mijn telefoonnummer goed ingevuld. Dus wellicht komen er wat Ps deze kant op...Kluuter schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:22:
[...]
Wat had je initieel besteld? Een P met zilveren wielen?
P | zwart | zwart | 20 inch | Besteld 16-9 | RN 16-9 | VIN 1-11 | Kenteken 6-11 | Levering 5-12 | https://ts.la/hendri27752
Wanneer besteld?el zuen schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:17:
SR+ wit, zwart , 19", ergens tussen 15-10 en 22-10 VIN gekregen - levering 14 november. PS: geen trekhaak
Ja, begin oktober was de P nog met zilveren wielen.Kluuter schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:22:
[...]
Wat had je initieel besteld? Een P met zilveren wielen?
Dat zou mijn inschatting ook zijn, maar er lopen hier tweakers rond die meer in de materie zitten dan ik.Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:20:
Auto's met vin vandaag levering eind november?
maar geen vins meer? dat was ook niet veel
Model 3
Ik gok dat de meeste mensen pas in de avond tijd hebben om te checkenElonDusk schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:29:
maar geen vins meer? dat was ook niet veel
Werken jullie aub allemaal de Excel bij, na het ontvangen van een VIN? Thanks!!
[ Voor 9% gewijzigd door EvaluationCopy op 01-11-2019 15:34 ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Verwijderd
Laten we dat hopenVerwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:33:
nee joh ze hebben gewoon alle afgewezen / slechte auto's opnieuw gekoppeld![]()
Was die in je account ook al gewijzigd naar grijze velgen?Wilko- schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:24:
[...]
Ja, begin oktober was de P nog met zilveren wielen.
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Ik zit elke 5 minuten te f5'en... maar ook hier nog niks......stukongeluk schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:31:
[...]
Ik gok dat de meeste mensen pas in de avond tijd hebben om te checken
LR 18" Wit helemaal standaard, maar wel met trekhaak.
besteld via LM op 14-10
Verwijderd
Zegt niks. Die van mij had binnen 3 wk een VIN. De 13e halen. Ook TT interieur en 19inch...ElonDusk schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:48:
ben er echt zo klaar mee
Verwijderd
Er worden vins gekoppeld 
SR+ zw/zw geen trekhaak,aero 18 orderdatum 25-09 geen lease
SR+ zw/zw geen trekhaak,aero 18 orderdatum 25-09 geen lease
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2019 15:38 ]
Hier restrictie tot 5 november en nog geen VIN, maar gister mail van Athlon levering van uw Tesla.
Collega had restrictie tot eind november en heeft deze week levering gehad! Snap er niks meer van...
Collega had restrictie tot eind november en heeft deze week levering gehad! Snap er niks meer van...
Verwijderd
Hier ook nog niks hoorehlen000 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:36:
[...]
Ik zit elke 5 minuten te f5'en... maar ook hier nog niks......
LR 18" Wit helemaal standaard, maar wel met trekhaak.
besteld via LM op 14-10
LR White/Black 18 Aero
20-08 besteld
23-08 RN
.......
Op deze foto zie je daar achter een hele rij Model 3's met de achterklep open, klaar om de tent in te gaan zo te zien. Dat verklaart de vogelpoep bij 1 van de afhalers in de trunk
Hoe ze in godsnaam 500 auto's per dag gaan afleveren.. iemand ervaringen met de vorige september levering bij Koopman (2700 auto's)? Verliep dat gestructureerd of was het 1 en al chaos?
Verwijderd
Levering zal dan wel week 48 zijn 25 tot 29 nov.. vins van 19 okt levering week 46 11 tot 15 nov de meeste dan
juli, maar restrictie tot begint okt. Had al wel een RN in augustus.
Is er al iemand met SR+, Aero, Zwart, Zwart en een trekhaak die begin oktober heeft bestelt en afgelopen dagen een VIN heeft ontvangen?
Tot nu toe zie je veel mensen een SR+, Aero, Zwart, Zwart die VIN nummers krijgen, maar zonder trekhaak
En van te voren tegen mij zelf zeggen dat ik geduldig ben er prima een paar maanden op kan wachten......:P
Tot nu toe zie je veel mensen een SR+, Aero, Zwart, Zwart die VIN nummers krijgen, maar zonder trekhaak
En van te voren tegen mij zelf zeggen dat ik geduldig ben er prima een paar maanden op kan wachten......:P
Scherp.Aeonis schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:39:
[...]
Op deze foto zie je daar achter een hele rij Model 3's met de achterklep open, klaar om de tent in te gaan zo te zien. Dat verklaart de vogelpoep bij 1 van de afhalers in de trunk![]()
Hoe ze in godsnaam 500 auto's per dag gaan afleveren.. iemand ervaringen met de vorige september levering bij Koopman (2700 auto's)? Verliep dat gestructureerd of was het 1 en al chaos?
Wel benieuwd welke handelingen ze doen in die tent als bij alle modellen de achterklep al geopend is.
fuuuuck denk toch even bellen met Alphabet want er is in mijn account nog steeds niks te zien.....
Blijkt er dus al wel gewoon een RN te zijn....
Na een kwartier in de wacht te hebben gestaan denk ik dat ik nu even bij Tesla iets langer in de wacht ga staan
Blijkt er dus al wel gewoon een RN te zijn....

Na een kwartier in de wacht te hebben gestaan denk ik dat ik nu even bij Tesla iets langer in de wacht ga staan
Net werd ik gebeld door Tesla Groningen, daar in juni eens een proefrit gemaakt. Ik kon de beste man vertellen dat ik allang een M3 besteld heb.
Hij heeft het RN nummer nog eens gecontroleerd, maar heeft niks nieuws gemeld. Auto staat op de JA, VIN worden een deze dagen toegewezen. Levering mogelijk in laatste week Nov, eerste Dec.
Hij heeft het RN nummer nog eens gecontroleerd, maar heeft niks nieuws gemeld. Auto staat op de JA, VIN worden een deze dagen toegewezen. Levering mogelijk in laatste week Nov, eerste Dec.
*AMD Ryzen 7 5800X * Asus ROG Strix X570-E * MSI RTX 3080Ti * 32GB G.Skill Trident Z Neo * Corsair Hydro H115i * Corsair RM750x * Samsung 980 1TB * Phanteks Evolv X * Samsung 49" *
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.