Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JA al door het kanaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
yes gister al.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 23:38
Gisteren middag al... Helaas nog geen VIN regen..

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 10:49
netiul schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:30:
[...]

Nice! Met welk programma visualiseer jij de output?
Prometheus/Grafana, maar dat is omdat ik dat al draai thuis. Als je het simpel wil houden kan je beter de output laten uitprinten en dan dat naar een spreadsheet/CSV doen oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zoootje
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 04-05-2021
yup, JA is al door het kanaal en is nu op weg naar Zeebrugge, ETA 11-nov
https://twitter.com/mortenlund89/status/1189965084556218374

Ondertussen is de Glovis Cosmos ook vertrokken naar Panama vanuit San Fransisco en die wordt ook verwacht in Zeebrugge over ongeveer 3 weken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:09
Yay, weer een update, nu ook een factuur zichtbaar die ik moet gaan betalen.
De meest pijnlijke, maar wel noodzakelijke volgende stap :+ :D

Voor de mensen die al een kenteken hebben, is die ergens zichtbaar in jullie account?

12-9 Besteld
12-9 RN bekend
12-9 "Volgende stappen naar uw Model 3 levering" e-mail
11-10 "Prepare for delivery" e-mail
14-10 "de stappen naar uw levering" e-mail
20-10 VIN in Source
30-10 Aflevertijdstip / SMS
1-11 Factuur zichtbaar in Tesla Account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-09 09:30
MrBasta schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:27:

Voor de mensen die al een kenteken hebben, is die ergens zichtbaar in jullie account?

12-9 Besteld
12-9 RN bekend
20-10 VIN in Source
Nee ik heb een mail gekregen met (oa) mijn kenteken. Onderwerp van de mail: Tesla | Bevestiging van uw levering | RN1****

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostvdB1974
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09 08:19

12-9 Besteld
12-9 RN bekend
20-10 VIN in Source
Ik heb inmiddels een kenteken maar deze is niet zichtbaar in het account. De VIN ook niet (alleen in de source). Kan zijn omdat het een secundair account is van de LM. Leverafspraak staat wel in account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djay-djee
  • Laatst online: 10-07 21:03

12-9 Besteld
12-9 RN bekend
20-10 VIN in Source
wanneer is jouw levering (lees: hoeveel dagen heb je om te betalen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBasta
djay-djee schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:38:
[...]

wanneer is jouw levering (lees: hoeveel dagen heb je om te betalen?)
Levering op 15-11, betalen uiterlijk 7 dagen voor levering (dus heb een week om te betalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djay-djee
  • Laatst online: 10-07 21:03
MrBasta schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:39:
[...]

Levering op 15-11, betalen uiterlijk 7 dagen voor levering (dus heb een week om te betalen)
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

asing schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:16:
[...]

Ik denk dat jullie je onterecht zorgen maken. In de meeste gevallen zal je nieuwe auto op een trailer gebracht worden, en de oude gaat ook weer op de trailer mee terug. Wil niet zeggen dat er niets kan gebeuren maar de kans wordt bewust klein gehouden.
Ik neem je even mee naar een eerdere post:
Bram_Ram schreef op woensdag 25 september 2019 @ 09:38:
2-9 auto besteld bij LM (Athlon)
3-9 Bevestiging LM (verwachte levering wk 44)
9-9 Tesla Account + RN
12-9 VIN

SR+ Grey 19" wit interieur autopilot

24-9 auto geleverd.

Auto is gisteren 22:00 uur afgeleverd door Easyway, afspraak was uiterlijk 17:30.
Heel verhaal van Easyway, kwam er op neer chauffeurs tekort.

Op een schade (schuurplek bumper) na was alles in orde.
En het genieten kan nu beginnen, wens jullie allemaal veel succes en het is het wachten echt wel waard.
Ik heb voor Easyway gewerkt, het zijn studenten die als bijbaan bij easyway werken. De enige controle was dat ik een rondje in een S80 moest rijden in Breda (als ik het mij goed herinner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBasta
Neo_TGP schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:31:
[...]

Nee ik heb een mail gekregen met (oa) mijn kenteken. Onderwerp van de mail: Tesla | Bevestiging van uw levering | RN1****
Is je kenteken ergens in de source zichtbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09 14:30
NightHawk4 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:44:
[...]

Tesla zal dat ongetwijfeld doen maar we weten nu onderhand allemaal al wel dat dat niet altijd even snel/goed gaat. Ik denk dat daarom aan mij het advies is gegeven om dat zelf door te geven als het bekend is, en ik denk dat er bij Alphabet ook medewerkers zitten die meer weten dan anderen. ;)

OOk alle LM moeten nog even wennen aan de 'Tesla methode' :9
Kun je mij DMen waar je het heen gestuurd hebt? Of gewoon driver desk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emptyy
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 26-09 20:10
JoostvdB1974 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:32:
[...]

Ik heb inmiddels een kenteken maar deze is niet zichtbaar in het account. De VIN ook niet (alleen in de source). Kan zijn omdat het een secundair account is van de LM. Leverafspraak staat wel in account.
Waar kan je 'm in de source vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakersMD
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 26-02-2023
Is het mogelijk om met je bekende VIN nummer te kunnen controleren of er al een kenteken aangevraagd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Appelstroop
  • Laatst online: 01-06 20:53
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:44:
[...]

Ik neem je even mee naar een eerdere post:

[...]

Ik heb voor Easyway gewerkt, het zijn studenten die als bijbaan bij easyway werken. De enige controle was dat ik een rondje in een S80 moest rijden in Breda (als ik het mij goed herinner).
Het voordeel is dat je via de app precies kunt zien hoe hard je chauffeur rijdt, en dat weet zij/hij ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Recci schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:08:
[...]

Ah. Die van mij komen ze dus dinsdag brengen. Ik kreeg er ook ‘uitleg’ bij. Lijkt me dat zo’n student dat niet doet..?

Ik ga er wel even uitgebreid doorheen dus hij moet maar even wachten.
@asing o.a.

Ik heb antwoord:

Goedemorgen <naam>,

De planning voor leveringen voor 11-11 is nog niet definitief doorgegeven aan ons. De 11e is dus een voorlopige datum die Tesla doorgegeven heeft. We zijn nu bezig met de 8e in te plannen. Je zal van mij volgende week bericht krijgen om door te geven waar de auto geleverd mag worden.

Antwoord op jouw vragen:
1. Afleveren op locatie naar jouw keuze houdt in dat een chauffeur de auto naar je toe rijdt en de basis van de auto aan je uitlegt.
2. De auto wordt over de weg gereden, de chauffeur haalt de auto dus “in jouw plaats” op zeg maar
3. Total loss tijdens transport dekt de kosten van de schade, maar bij mijn weten geen risico dekking voor de bijtelling.
4. Onze chauffeursdienst heeft dagelijks een contactpersoon op locatie staan in Amsterdam. Hij controleert alle Tesla’s voor Athlon en neemt evt onvolledigheden meteen op met Tesla zodat zij het direct registreren. Als de auto geleverd wordt met Bijv. transportschade is dat dus al bekend bij Tesla. Je moet zelf altijd alle schades voor levering melden in de Tesla app, dan neemt een Tesla service center na aflevering contact op met je om het op te lossen.
5. De datum die Tesla doorgeeft is de datum van levering inderdaad. De auto zal dan die middag (of begin vd avond) geleverd worden.
6. Voordeel: Je wacht gewoon thuis of op je werk tot de nieuwe auto geleverd wordt, de huidige leaseauto (Athlon) kunnen we evt meenemen voor je.

Ga je hem zelf ophalen, dan dien je zelf alles met Tesla te regelen. Je gaat dan naar de Terminal in Amsterdam en neemt de Tesla zelf mee. Waar moet je rekening mee houden?
A. Je moet de auto zelf controleren en onvolkomenheden direct melden bij Tesla voordat je wegrijdt.
B. Je krijgt van Tesla de afleverdatum en tijd door, Athlon stapt er tussenuit.
C. Je kunt geen auto achterlaten, dus met OV er naar toe (of afgezet worden door iemand)
D. Wachttijd. Er staat een tent en er zullen heel veel mensen rondlopen op zoek naar auto’s sleutels e.d.
E. Er is geen uitleg aan de auto. Je meld je aan, en moet jouw eigen auto zoeken en wegrijden. Bij de poort wordt dan gecontroleerd of je de juiste auto meeneemt.
F. Voordeel: je kunt wel zelf de eerste meters maken in je nieuwe auto.

Je krijgt dus nog een mail van ons, maar hiermee ben je misschien wat op weg geholpen.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10 11:12
NightHawk4 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:35:
[...]

Heb je al wel je kenteken doorgegeven aan Alphabet?
Laatste keer dat ik Alphabet belde werd mij verteld dat zij die informatie later krijgen dan de berijder en aangezien de laadpas op kenteken staat....
Dus als je kenteken hebt even Alphabet bellen voor de laadpas en papierwerk ;)
Ik heb geen kenteken, alleen een afspraak voor afhalen.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:00
Even doorgaan op swirl-discussie (beetje teveel posts om te quoten):
Ik lease hem via Leaseplan. Reeds bij aanvraag in Juni was me duidelijk uit diverse fora dat dit issue met de lak er is en dat ook met LP gedeeld. Omdat ze toen nog weinig ervaring met de M3 hadden, is het toen puur genoteerd, maar ik ben in mail-contact met ze gebleven. Laatste contact was dat ze het nu zelf ook bij aardig wat auto's hadden geconstateerd en er met Tesla over in gesprek waren.

Ik heb daarop aangegeven dat ik zou zorgen dat bij oplevering eventuele echt lelijke krassen/plekken zouden worden aangepakt, maar als er overduidelijk swirls ed in zaten ik dat bij LP zou melden.

Dat dus vandaag gedaan en vrij snel reactie gehad dat ze armee aan de slag gaan. Het is immers ook in hun belang dat de auto er bij inruil fatsoenlijk uit ziet, ik ga geen verantwoording nemen voor de slechte staat van deze lak.

Overigens vanochtend gemerkt dat de ruiten ook alles behalve schoon zijn, zowel van binnen als buiten. Ruiten zijn duidelijk niet goed schoongemaakt, dat merk je doordat ze heel snel beslaan (vettigheid op de ruiten), wat regelmatig gebeurde onderweg (ondanks voorverwarming en airco aan)

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WonderWoman666
  • Niet online
Chilly_Willy schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:58:
[...]

Ik heb geen kenteken, alleen een afspraak voor afhalen.
Ik had ook alleen een afspraak en geen bevestigingsmail. Vanmorgen met Tesla gebeld en die kunnen je het kenteken en meldcode geven. Daarna Alphabet gebeld en hebben het genoteerd en aanvraag voor laadpas gaat vandaag de deur uit. Hopelijk heb ik hem net op tijd binnen voordat ik de auto mag ophalen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:00
Je kunt gewoon Superchargen....Ben je zo weer onderweg met een volle accu! En eerst dag 'lijkt' gratis te zijn, anders komt hij op je account.

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roootje
  • Laatst online: 01-09-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:53:
[...]

[...]

[...]

@asing o.a.

Ik heb antwoord:

Goedemorgen <naam>,

De planning voor leveringen voor 11-11 is nog niet definitief doorgegeven aan ons. De 11e is dus een voorlopige datum die Tesla doorgegeven heeft. We zijn nu bezig met de 8e in te plannen. Je zal van mij volgende week bericht krijgen om door te geven waar de auto geleverd mag worden.

Antwoord op jouw vragen:
1. Afleveren op locatie naar jouw keuze houdt in dat een chauffeur de auto naar je toe rijdt en de basis van de auto aan je uitlegt.
2. De auto wordt over de weg gereden, de chauffeur haalt de auto dus “in jouw plaats” op zeg maar
3. Total loss tijdens transport dekt de kosten van de schade, maar bij mijn weten geen risico dekking voor de bijtelling.
4. Onze chauffeursdienst heeft dagelijks een contactpersoon op locatie staan in Amsterdam. Hij controleert alle Tesla’s voor Athlon en neemt evt onvolledigheden meteen op met Tesla zodat zij het direct registreren. Als de auto geleverd wordt met Bijv. transportschade is dat dus al bekend bij Tesla. Je moet zelf altijd alle schades voor levering melden in de Tesla app, dan neemt een Tesla service center na aflevering contact op met je om het op te lossen.
5. De datum die Tesla doorgeeft is de datum van levering inderdaad. De auto zal dan die middag (of begin vd avond) geleverd worden.
6. Voordeel: Je wacht gewoon thuis of op je werk tot de nieuwe auto geleverd wordt, de huidige leaseauto (Athlon) kunnen we evt meenemen voor je.

Ga je hem zelf ophalen, dan dien je zelf alles met Tesla te regelen. Je gaat dan naar de Terminal in Amsterdam en neemt de Tesla zelf mee. Waar moet je rekening mee houden?
A. Je moet de auto zelf controleren en onvolkomenheden direct melden bij Tesla voordat je wegrijdt.
B. Je krijgt van Tesla de afleverdatum en tijd door, Athlon stapt er tussenuit.
C. Je kunt geen auto achterlaten, dus met OV er naar toe (of afgezet worden door iemand)
D. Wachttijd. Er staat een tent en er zullen heel veel mensen rondlopen op zoek naar auto’s sleutels e.d.
E. Er is geen uitleg aan de auto. Je meld je aan, en moet jouw eigen auto zoeken en wegrijden. Bij de poort wordt dan gecontroleerd of je de juiste auto meeneemt.
F. Voordeel: je kunt wel zelf de eerste meters maken in je nieuwe auto.

Je krijgt dus nog een mail van ons, maar hiermee ben je misschien wat op weg geholpen.

Met vriendelijke groet,
Thanks!! Ik ga er over nadenken

M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roootje schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:07:
[...]

Thanks!! Ik ga er over nadenken
Ik ook...
Lastig dilemma...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10 11:12
WonderWoman666 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:05:
[...]

Ik had ook alleen een afspraak en geen bevestigingsmail. Vanmorgen met Tesla gebeld en die kunnen je het kenteken en meldcode geven. Daarna Alphabet gebeld en hebben het genoteerd en aanvraag voor laadpas gaat vandaag de deur uit. Hopelijk heb ik hem net op tijd binnen voordat ik de auto mag ophalen...
Tesla gebeld, maar na een bandje over de drukte werd verbinding verbroken.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:25
Ik laat hem bezorgen. Scheelt me heel veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-10 18:57
Chilly_Willy schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:15:
[...]

Tesla gebeld, maar na een bandje over de drukte werd verbinding verbroken.
Ze zijn met lunchpauze :P

[ Voor 200% gewijzigd door Aeonis op 01-11-2019 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snelis
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-05-2023
Hoe lang duurt het uitladen van zo een schip eigenlijk ?

M3 - LR / Red / Black / 19" / Trekhaak - Besteld: 28/9 - VIN: 19/10 - SMS: 30/10 - Ophaal datum: 15/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdb6002
  • Laatst online: 14-06-2023
raar, eerder vandaag zag ik een VIN in mn account en nu niet meer. Nog meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:25
J_Appelstroop schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:51:
[...]

Het voordeel is dat je via de app precies kunt zien hoe hard je chauffeur rijdt, en dat weet zij/hij ook.
Is de Tesla app actief als ze hem ophalen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:39
Recci schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:25:
[...]

Als het goed is wel, en zijn ze eerder dan kan de gene in de tent hem vervroegd koppelen, zodat je met je telefoon ook je lichten kan laten knipperen zoals ik al vaker gelezen heb van mensen die hem gingen ophalen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Laatst online: 27-09 12:24
Die heb ik nu })
jdb6002 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:25:
raar, eerder vandaag zag ik een VIN in mn account en nu niet meer. Nog meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 23:28
De VINs komen nu :+ :D B) :Y) ?

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Nog een dikke 600 km voor de GP.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-03-2022
Gewoon zichtbaar onder RN ? Is het dan begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chianti14
  • Laatst online: 08-02-2021
Ik wilde zeker weten of er geen restrictie datum meer op mijn Tesal M3-LR stond, even gebeld.
45 minuten wachten maar prima te woord gestaan... ze kunnen niet meer zeggen dan "hij staat op de wacht voor een koppeling" ... enig idee wanneer kunnen ze niet zeggen helaas.....
Restrictie was er wel af gelukkig

[ Voor 5% gewijzigd door chianti14 op 01-11-2019 13:34 ]

LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
chianti14 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:30:
Ik wilde zeker weten of er geen restrictie datum meer op mijn Tesal M3-LR stond, even gebeld.
45 minuten wachten maar prima te woord gestaan... ze kunnen niet meer zeggen dan "hij staat op de wacht voor een koppeling" ... enig idee wanneer kunnen ze niet zeggen helaas.....
Lekker vaag niet logisch dit ? Opnieuw bellen ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Laatst online: 27-09 12:24
Nee helaas, ben vandaag een beetje baldadig :+
Canster schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:30:
[...]

Gewoon zichtbaar onder RN ? Is het dan begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
Mr.RMM schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:34:

[...]
_O- >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 23:28

[...]
Je weet wat je doet hé? Een f5 bom op de Tesla site en een telefoon bom bij Tesla Amsterdam....

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 23:38

[...]
Nog nooit snel mijn laptop opgestart als zojuist :p

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino111
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-09 19:47
egy schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:01:
[...]

Ik heb op 14-okt besteld, toen stonden er zilveren in mijn account en sinds vorige week grijze.
Mogelijk stonden die van jullie al klaar omdat jullie eerder hebben besteld en worden die dus eerder afgeleverd.
Zou kunnen maar ik heb alleen een RN en voor de rest niks ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chianti14
  • Laatst online: 08-02-2021
Overigens was de restrictie eraf gelukkig

LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco2152
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-11-2024
Markboss schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:06:
[...]

Dit is wel gek. Ik heb het ook even met mijn privé email geprobeerd en die heeft ook die melding....
Is dit niet het gevolg van een cookie op je pc? Wat gebeurt er als je pipo@declown.nl invult? Ik denk precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Canster schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:31:
[...]

Lekker vaag niet logisch dit ? Opnieuw bellen ?
Wat is hier nu niet logisch aan? Dit is toch precies hoe het werkt...

Zoef

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
WAAR BLIJVEN DE VINSSSSSSSSSSS

Model 3

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:26
Ik VIN het ook lang duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
marco2152 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:40:
[...]

Is dit niet het gevolg van een cookie op je pc? Wat gebeurt er als je pipo@declown.nl invult? Ik denk precies hetzelfde.
Nee, ik bedoelde dat ik een apart Tesla account heb aangemaakt met mijn privé email en daar krijg je die melding ook op.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnvdl1987
  • Laatst online: 08-01-2021
Hier ook nog geen VIN....

LR/AWD/Zwart/Zwart/Aero/geen trekhaak/RN 11 oktober/VIN 20 november/Kenteken: G-***-SK/SMS: 6 december/Levering 16 december

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Gisteren 'maar' 44 op kenteken gezet volgens kentekenradar.nl, stuk minder dan ik had verwacht.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
DennusB schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:47:
[...]

Hoe kom je er bij dat het er 500+ per dag gaan zijn? Dat zijn er nogal wat namelijk haha!
535 - 26 september
446 - 27 september
436 - 25 september

We gaar daar echt overheen. In september en oktober zijn er veel Tesla's besteld die in de komende 4 weken op naam worden gezet. Een paar dagen met 500+ is realistisch.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Tomas_ schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:25:
[...]

Er staat toch: Of het komt door plotseling gebrek aan interesse of dat er een boot met auto’s die moet arriveren, is nog niet bekend.
Conclusie: geen onderzoek gedaan dus. Wel degelijk bekend dat er nog boten komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• markie-mark
  • Laatst online: 16-03-2024
ik vin er niks meer aan

M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeolas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 22:23
Dany71 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:48:
[...]

Nope! Niets veranderd sinds 11-september. Nog steeds de zilveren velgen 20". Geen vin, etc.
Same here, nog geen vin en nog steeds grijze velgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook nog geen vin helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
GP_locatie

De nieuwe locatie van de Grand Pioneer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelis
Tesla vertelde mij dat mijn auto 13e aankomt, en dat ze 2 dagen nodig hebben voor ze hem uitleveren. Dus 15e is mijn eerste datum dat ik hem kan halen.

Ik heb al een vin sinds de 19e. (LR/red/black/19"/trekhaak)
Ik vraag me dan toch af wat er de 13e aankomt, of duurt het uitladen zo lang ?

M3 - LR / Red / Black / 19" / Trekhaak - Besteld: 28/9 - VIN: 19/10 - SMS: 30/10 - Ophaal datum: 15/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
amahusu schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 08:51:
[...]

Net ff m'n account gechecked en zie in de source helaas nog geen vin, maaaaarr zie nu wel dit staan

[...]

Dus er gebeurt nu wel het een en ander achter de schermen :P
Vast een domme vraag, maar hoe bekijk je die source code? Vast niet gewoon met inspect.. eh? :)

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArPi75
  • Laatst online: 21:25
Miepz78 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:05:
[...]

Vast een domme vraag, maar hoe bekijk je die source code? Vast niet gewoon met inspect.. eh? :)
Openen in Chrome en dan CTRL-U (of view source).

Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hypofyze
  • Laatst online: 21-08 08:04
snelis schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:03:
Tesla vertelde mij dat mijn auto 13e aankomt, en dat ze 2 dagen nodig hebben voor ze hem uitleveren. Dus 15e is mijn eerste datum dat ik hem kan halen.

Dit is niet waar. Tesla medewerker zegt maar wat.

Er komt namelijk geen enkele boot aan de 13e xD.

https://portofzeebrugge.be/nl/arrivals-timetable?page=6

Model 3 LR AWD White / black / aero - Bestelling: 12-09 VIN: 28-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-11-2024
Misschien weet Vincent van Tesla meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijzonder he.. of staat toch op de Jasper Arrow..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hypofyze schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:06:
[...]

Dit is niet waar. Tesla medewerker zegt maar wat.

Er komt namelijk geen enkele boot aan de 13e xD.

https://portofzeebrugge.be/nl/arrivals-timetable?page=6
JA komt 11 nov..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
ArPi75 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:05:
[...]

Openen in Chrome en dan CTRL-U (of view source).
Thanks. Vind helaas nog niets interessants daar haha. Alleen maar hold hero's enzo... Waiting continues....

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snelis
11 nov in zeebrugge en dan door naar amsterdam ?
Wanneer is die in amsterdam dan, zou dat die 13e zijn ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Canster
VIN = Very Important Number oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-10 10:52
snelis schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:11:
[...]

Hij staat nog niet aangemeld in Amsterdam! Grand pioneer staat wel op 3 november als aankomst datum, dag eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hypofyze
snelis schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:11:
[...]

Zou dit dan de theorie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluuter
  • Laatst online: 20-10-2024
Hypofyze schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:11:
[...]

Zou dit dan de theorie zijn?
Klinkt valide maar dat betekent ook dat VINs van de JA al (deels) vergeven zijn in de vorige SMS bom? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hypofyze
Staat niet in de lijst namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 12:45

VonAalscht

Raaaar

Tesla medewerker zei gisteren aan de telefoon iets soortgelijks: hij kon niet zeggen op welke boot mijn M3 stond (stond de 14e gepland). Ik kon wel de 12e gepland worden met het risico dat de auto nog niet klaar was (en dan weer verzet zou moeten worden). Dus maar op de 15e laten zetten, ben ik toch al vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hypofyze schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:13:
[...]

Staat niet in de lijst namelijk
Staat aankomst 11 nov in sheet boten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios

De JA de 11e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelis
VonAalscht schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:15:
[...]

Tesla medewerker zei gisteren aan de telefoon iets soortgelijks: hij kon niet zeggen op welke boot mijn M3 stond (stond de 14e gepland). Ik kon wel de 12e gepland worden met het risico dat de auto nog niet klaar was (en dan weer verzet zou moeten worden). Dus maar op de 15e laten zetten, ben ik toch al vrij :)
Ik vroeg om de 11e want dat zou beter uitkomen. (gezien ik eerst mail kreeg met:
Verwachte Leverdatum & Locatie: 10 november 2019 - 17 november 2019)

maar dat kon niet "Want hij komt de 13e pas aan, en dan moeten we hem nog voorbereiden"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jep 11e in Zeebrugge.. cosmos onderweg en 8 nov in Panama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hypofyze
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:15:
[...]

Staat aankomst 11 nov in sheet boten
lijkt mij dat ie dan toch ook op die havensite moet staan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• J_Appelstroop
  • Laatst online: 01-06 20:53
Recci schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:25:
[...]

Ja, ik kon precies zien waar de chauffeur was, hoe warm hij het had en hoe hard hij reed. Op de parkeerplaats voor de grap nog even getoeterd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdb6002
  • Laatst online: 14-06-2023
Hi guys, ik heb sinds een aantal minute een VIN gespot, zal deze toevoegen aan excel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:08:
[...]

Bijzonder he.. of staat toch op de Jasper Arrow..
Van de mensen die de 19-10 een VIN hebben gekregen, hebben de eersten 6-11 een afspraak en ik bijvoorbeeld 11-11.

Weet je wanneer de GP in Amsterdam aankomt?

4-11 Amsterdam...

Jij zegt 2 dagen uitladen, dan heb je dus 6-11 eerste afspraak. Maar als er echt zo veel auto's op de boot staan, je krijgt echt niet 4000 auto's in één week geleverd. Kun je gerust 1,5-2 weken voor uittrekken.

Conclusie: Mensen die 19-10 een VIN kregen, stonden op de GP, anders kan ik nooit 11-11 een lever afspraak hebben staan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
Hoe komen we überhaupt aan de wijsheid dat JA naar Amsterdam komt, misschien is de eerstvolgende wel de Glovis Cosmos en gaat JA van Zeebrugge naar Bremerhaven....

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een VIN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

easy-cloud schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:11:
[...]

Hij staat nog niet aangemeld in Amsterdam! Grand pioneer staat wel op 3 november als aankomst datum, dag eerder
Dat zou zomaar kunnen beteken dat de JA niet doorvaart naar Amsterdam.
De GP sond er nu al lang in!

Direct een goede reden waarom de VIN regen niet heeft plaatsgevonden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd! Net gekregen? En confi?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Henk123.
  • Laatst online: 27-05 15:56
Het is geen grap, met mijn hart in mijn keel zie ik net dat het waar is.

Ik heb een VIN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Henk123. schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:28:
Het is geen grap, met mijn hart in mijn keel zie ik net dat het waar is.

Ik heb een VIN!
Gefeliciteerd! Wanneer besteld ? :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henk123.
  • Laatst online: 27-05 15:56
Moet in de laatste 10 min gebeurt zijn. De vorige keer, toen iemand een grap uithaalde, nog gecheckt.

Nu dus echt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:28:
[...]

Gefeliciteerd! Net gekregen? En confi?
Yes net gekregen.
01/10 besteld

Sr+/grijs/zwart/ aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:31:
[...]

Yes net gekregen.
01/10 besteld

Sr+/grijs/zwart/ aero
Cool, dat begint op te schieten. Nog maar 24 dagen verschil met mijn besteldatum (25-10) haha

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
GEEN VIN HIER :S WTF.... kan het nog komen denken jullie? :( :(

[ Voor 7% gewijzigd door ElonDusk op 01-11-2019 14:33 ]

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPi75
  • Laatst online: 21:25
SR+ wit/wit/aero besteld 12/9 ook nog geen VIN :(

Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ElonDusk schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:32:
zelfde hier, om gek van te worden. 14/9 besteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ElonDusk schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:32:
Denk het wel. Ging vorige keer ook in batches

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rpcrobbie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 18:31
Yessss!!! Eindelijk.
Druk op F5 en krijg een popup:

“ You have been assigned a VIN! Use the Tesla VIN finder extension for details”

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markie-mark
  • Laatst online: 16-03-2024
Performances met VIN?

M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArPi75 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:33:
SR+ wit/wit/aero besteld 12/9 ook nog geen VIN :(
Heb zo het idee dat zonder wit interieur hij al geleverd zou zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
Ben benieuwd wanneer ze komen mannen >:) >:)
Zit ook op de F5 button te rammen hehe

[ Voor 30% gewijzigd door knights16 op 01-11-2019 14:35 ]

PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 08:05

Preaper

...

Afgelopen uur is mij een VIN toegewezen!

Besteld, augustus. RN 16-aug. Blokkadedatum van 22-okt

Model 3 Standard Range Plus achterwielaandrijving
Lakkleur Deep Blue Metallic
18'' Aero velgen
Gedeeltelijk premium interieur, volledig zwart
Autopilot

[ Voor 44% gewijzigd door Preaper op 01-11-2019 14:36 ]

Ik objecteer, u eer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Worden dus wel vins gekoppeld.. bijzonder dat bestelling van okt al gekoppeld worden en sept nog niet allemaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erik111erik
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-03 11:06
Ook hier een VIN. Besteld op 30-09, RN een paar dagen later.

Config: SR+, 18", wit, zwart interieur, geen trekhaak.

[ Voor 32% gewijzigd door erik111erik op 01-11-2019 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
Jongens kunnen jullie je configuratie erbij zetten. dat document werkt niet op mn werk computer :)

Model 3

Pagina: 1 ... 134 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.