Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monstarr076 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:11:
Kan iemand hier verklaren waarom ik ook op een tweede 'test' Tesla account (zelfde emailadres maar zonder een punt tussen voor en achternaam) ook gewoon de 'secondary account' melding krijg zodra ik deze van communicatievoorkeuren wil voorzien?
Lijkt me dus in dat geval helemaal niet vanzelfsprekend dat dat een blijk is dat je gegevens bij Tesla bekend zijn onder een LM account.
Of ze moeten het @domein van je bedrijf koppelen aan je voor en achternaam, maar dat lijkt me sterk.
Was hier opgelost door de punt (.) in de voornaam weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monstarr076
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-04 21:36
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:57:
[...]

Was hier opgelost door de punt (.) in de voornaam weg te halen.
Ik snap niet wat je bedoelt. Mijn voornaam en achternaam staan in het account zoals deze zijn, zonder een .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Monstarr076 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:11:
Kan iemand hier verklaren waarom ik ook op een tweede 'test' Tesla account (zelfde emailadres maar zonder een punt tussen voor en achternaam) ook gewoon de 'secondary account' melding krijg zodra ik deze van communicatievoorkeuren wil voorzien?
Lijkt me dus in dat geval helemaal niet vanzelfsprekend dat dat een blijk is dat je gegevens bij Tesla bekend zijn onder een LM account.
Of ze moeten het @domein van je bedrijf koppelen aan je voor en achternaam, maar dat lijkt me sterk.
Dit is wel gek. Ik heb het ook even met mijn privé email geprobeerd en die heeft ook die melding....

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 27-09 12:24
Komt de LR ook zonder Phone charging cable? Is er ook een goed alternatief voor de originele kabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-03-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 07:54:
[...]

Ik vind het niet erg als er swirls op zitten, kan gebeuren, maar reacties als: “dat is nu eenmaal zo, doen we niets aan” kan ik slecht tegen.
Wat is een swirls ? Iemand een voorbeeld foto
Prima als er iets mis gaat, maar hoe gaan we het oplossen. Gezien de drukte hoeft het ook echt niet deze maand opgelost te zijn, maar ik wil wel erkenning voor het probleem en dat we op termijn dit gaan oplossen. Of Tesla dat zelf doet, of dat ik hem wegbreng en zij de rekening betalen maakt mij dan niet zo veel uit. Ik ben best redelijk en flexibel daarin. Maar ik accepteer geen swirls op een gloednieuwe auto, laat dat duidelijk zijn.

I

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wat is het hier nog rustig met "YESS IK HEB EEN VIN"? Gebeurt er nog weinig?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58
Mr.RMM schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:08:
Komt de LR ook zonder Phone charging cable? Is er ook een goed alternatief voor de originele kabels?
Ja ik heb de kabels maar bij Tesla zelf besteld. Viel me nog reuze mee om 16 euro te betalen.
https://shop.tesla.com/en...el-3-phone-charging-cable

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monstarr076
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-04 21:36
Markboss schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:06:
[...]

Dit is wel gek. Ik heb het ook even met mijn privé email geprobeerd en die heeft ook die melding....
My . exactly

Het wil dus niet perse aangeven imho dat je bestelling en profiel bekend is aan Tesla's kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
GAEvakYD schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:11:
[...]

Ja ik heb de kabels maar bij Tesla zelf besteld. Viel me nog reuze mee om 16 euro te betalen.
https://shop.tesla.com/en...el-3-phone-charging-cable
16 euro per stuk vind ik niet weinig. ik wil namelijk een lightning en usb-c (in de US shop is daar een bundel van de kopen voor 14$ totaal)..

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:09
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:25:
[...]

Maar worden de swirls door Tesla als rest punt geaccepteerd?
Ik mag hopen van niet, en anders mogen ze even meelopen naar mijn 6 jaar oude BMW Die ik inruil en die nog vrijwel swirl vrij is. Ik betaal geen 54K voor een auto met swirls 8)7

Owja als voorbeeld, swirls zijn er in alle soorten en maten dus je kan niet echt stellen dat het er op 1 manier uitziet. Zie hier een vergelijkingsplaatje (google, dus weet niet hoe het er bij die Tesla uitzag). Afbeeldingslocatie: https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/55413f14e4b03e3d062003a2/1430354770503-P1CZMQVGOM3EX4WGLBT3/ke17ZwdGBToddI8pDm48kPoswlzjSVMM-SxOp7CV59BZw-zPPgdn4jUwVcJE1ZvWQUxwkmyExglNqGp0IvTJZamWLI2zvYWH8K3-s_4yszcp2ryTI0HqTOaaUohrI8PIeQMKeWYgwh6Mn73n2eZmZLHHpcPIxgL2SArp_rN2M_AKMshLAGzx4R3EDFOm1kBS/IMG_0665.JPG?format=1000w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
MrBasta schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:16:
[...]

Ik mag hopen van niet, en anders mogen ze even meelopen naar mijn 6 jaar oude BMW Die ik inruil en die nog vrijwel swirl vrij is. Ik betaal geen 54K voor een auto met swirls 8)7

Owja als voorbeeld, swirls zijn er in alle soorten en maten dus je kan niet echt stellen dat het er op 1 manier uitziet. Zie hier een vergelijkingsplaatje (google, dus weet niet hoe het er bij die Tesla uitzag). [Afbeelding]
Helemaal mee eens je gaat geen 60K uitgeven voor een auto met Swirls.. Denk dat het een kwestie is van kalm blijven en doordrukken dat het als correctie genoteerd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canster
Helaas nog geen VIN ook niet na 20 op F5 gedrukt te hebben 8)7 8)7 Ben bang dat het weer zo een dag wordt van veel F5'jes maar geen VIN :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-10 18:57
Dat is dus het hele probleem met Tesla. Ik vind het ook belachelijk als er swirls op een nieuwe auto van 60k zitten (afhankelijk van de mate van swirls), maar als Tesla er niets aan doet, dan moet ik het maar voor lief nemen en zelf met de DAP aan de slag. Er is namelijk geen beter alternatief qua EV. Ik laat de auto er niet voor staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
Aeonis schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:27:
Dat is dus het hele probleem met Tesla. Ik vind het ook belachelijk als er swirls op een nieuwe auto van 60k zitten (afhankelijk van de mate van swirls), maar als Tesla er niets aan doet, dan moet ik het maar voor lief nemen en zelf met de DAP aan de slag. Er is namelijk geen beter alternatief qua EV. Ik laat de auto er niet voor staan.
Mee eens ik zou hem ook niet laten staan maar door blijven gaan totdat ze hem als min punt erop zetten even bashen die handelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aeonis schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:27:
Nee ik laat hem ook zeker niet staan ervoor.
Ben alleen een beetje bang voor de reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Laatst online: 27-09 12:24
Is er sowieso een lijst waar je punten op aan kan gven, of moet je specifiek hier om vragen?
Canster schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:29:
[...]

Mee eens ik zou hem ook niet laten staan maar door blijven gaan totdat ze hem als min punt erop zetten even bashen die handelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
https://www.marinetraffic...home/shipid:410779/zoom:7

GP bijna het Kanaal binnen (interessant voor degenen die al een leveringsdatum hebben), waar ik niet onder val ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
Swirls is nog iets aan te doen, ik maak me meer zorgen om panel gaps, beschadigingen in lak, slechtgespoten onderdelen, etc. Met name de gaps; scheve koplampen, verkeerd uitgelijnde deur, achterklep etc... Hopelijk heeft Tesla dat tegenwoordig op orde.

Leaserijders zijn daarin misschien minder kritisch, maar als je de auto zelf aanschaft (ZZP)..

[ Voor 16% gewijzigd door Aeonis op 01-11-2019 10:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
Vertrek over 30 minuten naar Amsterdam om hem op te halen. Het regent hier dus paint-technisch weinig te controleren vandaag :)

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-10 17:00
JurandyRonald schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:21:
[...]

Exact dezelfde besteld, ook ik moet nog even wachten.
En ik ook (2-10) gewoon geduld hebben Reken op december en hoe later gebouwd hoe beter ze worden (o.a geluidisolatie is aangepast in nieuwste productie modellen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeonis
RobbyNitroz schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:32:
Vertrek over 30 minuten naar Amsterdam om hem op te halen. Het regent dus paint-technisch weinig te controleren vandaag :)
Succes en alvast veel rijplezier!!

Laat je je ervaringen qua afhalen weten? En wat er allemaal aanwezig was in de auto qua stekkers, matten, etc. :) doe je ons een plezier mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel een beetje. Athlon biedt aan de auto af te leveren. Zij gebruiken daar student chauffeurs voor. Maar ik heb ook de keuze hem zelf af te halen.

Logistiek gezien is af laten leveren een stuk handiger. Ik zit met een huurauto, die ik daar nergens kwijt kan blijkbaar. Aan de andere kant wil ik wel even langs om hem zelf te halen ivm afleverzaken.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2019 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:33:
Ik twijfel een beetje. Athlon biedt aan de auto af te leveren. Zij gebruiken daar student chauffeurs voor. Maar ik heb ook de keuze hem zelf af te halen.

Logistiek gezien is af laten leveren een stuk handiger. Ik zit met een huurauto, die ik daar nergens kwijt kan blijkbaar.
Huurauto dagje eerder inleveren en met het OV daarheen? Ik zou sowieso zelf ophalen; dan heb je hem eerder, geen risico dat de student wat aan de auto verpest, en het is gewoon leuk/uniek om dat ophalen in de haven mee te maken (maar dat is persoonlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
Aeonis schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:31:
Swirls is nog iets aan te doen, ik maak me meer zorgen om panel gaps, beschadigingen in lak, slechtgespoten onderdelen, etc. Met name de gaps; scheve koplampen, verkeerd uitgelijnde deur, achterklep etc... Hopelijk heeft Tesla dat tegenwoordig op orde.
Mensen ik denk toch dat we heel kritisch moeten blijven en niet als een klein kind weg laten sturen omdat we zo graag die lollie willen hebben :( snap dat het door de enthousiasme moeilijk is maar als het niet goed is dan is het niet goed en moet het hersteld worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logistiek gezien is af laten leveren een stuk handiger. Ik zit met een huurauto, die ik daar nergens kwijt kan blijkbaar. Aan de andere kant wil ik wel even langs om hem zelf te halen ivm afleverzaken.
En ik zou zelf de controle willen uitvoeren en dit niet aan de LM of een student overlaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seacara
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:24
Zijn er hier nog meer mensen die een afmelding hebben gehad voor aflevering vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markboss schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:35:
[...]

Huurauto dagje eerder inleveren en met het OV daarheen? Ik zou sowieso zelf ophalen; dan heb je hem eerder, geen risico dat de student wat aan de auto verpest, en het is gewoon leuk/uniek om dat ophalen in de haven mee te maken (maar dat is persoonlijk).
Ja en dan wordt de levering opeens vooruit geschoven ofzo... Daarnaast, zondag inleveren wat lastig...
Nee dan rijd ik er wel met huurauto en zwager heen en rijden we met twee auto's terug, regel ik daarna inname huurauto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster

Lekker zelf ophalen joh straks is er schade en dan mag die meteen naar de garage |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Housenki
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-01 09:59

8 jaar geleden liet ik ook Athlon afleveren en ophalen, dit gebeurde door een keurige (bijna) gepensioneerde man die gelukkig wist waar hij mee bezig was. Maar het blijft altijd afwachten.

Ze hebben mij ook aangeboden om hem nu af te laten leveren maar ik moet daar nog even over nadenken als de afleverdatum bekend is.

Overigens begin september besteld maar de restrictie van het huidige contract is er na vandaag eindelijk af. Hoop dan ook binnenkort een VIN en meer info te krijgen.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/Athlon besteld: 3 Sep, RN: 12 Sep, Restrictie: 2 nov, VIN: 26 nov, SMS: 5 dec, kenteken:.... levering: 13 dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurandyRonald
  • Laatst online: 28-07-2021
Ik heb geen ervaring met auto's leasen; dit wordt mijn eerste lease-auto.

Maar ben ik als bestuurder verantwoordelijk hoe de auto wordt afgeleverd? Lijkt mij logischer dat de leasemaatschappij (als eigenaar) ervoor moet zorgen dat eventuele mankementen - waaronder de 'swirls' - worden gefixt. Sowieso verstandig deze mankementen ook bij de leasemaatschappij kenbaar te maken, zodat je er na de leaseperiode niet op wordt aangesproken...

Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBasta
Canster schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:35:
[...]

Mensen ik denk toch dat we heel kritisch moeten blijven en niet als een klein kind weg laten sturen omdat we zo graag die lollie willen hebben :( snap dat het door de enthousiasme moeilijk is maar als het niet goed is dan is het niet goed en moet het hersteld worden!
Eens, al weet ik dat de meeste hier Leasen, en je daardoor wellicht eerder geneigd bent om akkoord te gaan. Maakt voor mij niet zoveel uit, maakt het voor mij misschien makkelijker om iets gedaan te krijgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Aeonis schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:31:

Leaserijders zijn daarin misschien minder kritisch, maar als je de auto zelf aanschaft (ZZP)..
In de USA zijn er wat andere normen dan wij in Europa al jaren hanteren wat dat betreft

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leekers schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:41:
[...]

In de USA zijn er wat andere normen dan wij in Europa al jaren hanteren wat dat betreft
Ja en nee...
Er is een reden dat Audi en BMW daar zo'n opmars hebben gemaakt. En "The European car" een hoge status heeft in de USA.

Ze zien het ook wel, maar wat hier standaard is, wordt daar als premium en meer status gezien.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2019 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
MrBasta schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:40:
[...]

Eens, al weet ik dat de meeste hier Leasen, en je daardoor wellicht eerder geneigd bent om akkoord te gaan. Maakt voor mij niet zoveel uit, maakt het voor mij misschien makkelijker om iets gedaan te krijgen :9
Ook een LM kijkt naar de staat hiervan.. niet zo specifiek omdat het over het algemeen kwalitatief op orde is vaak maar als er meteen al veel krassen opzitten tel daar dan de komende 4-5 jaar bij wordt je niet blij... Nieuw is nieuw daar betaal je voor lease of niet wordt ook als inkomsten meegerekend dus uiteindelijk betaal je er altijd voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roootje
  • Laatst online: 01-09-2020

Ik zit ook bij Athlon. Ze mogen leveren mits ze deze op de trailer vervoeren. Ik wil wel de eerste zijn die erin rijdt😁
En natuurlijk als ik de auto eerder krijg als ik zelf haal doe ik dat😁

M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Laatst online: 06-01-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:43:
[...]

Ja en nee...
Er is een reden dat Audi en BMW daar zo'n opmars hebben gemaakt. En "The European car" een hoge status heeft in de USA.

Ze zien het ook wel, maar wat hier standaard is, wordt daar als premium en meer status gezien.
Maar de meesten hier hebben nu eenmaal geen "The European car" gekocht en vallen dus onder wat Tesla als USA fabrikant normaal zal vinden .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
Tenaamstelling zal nu hard gaan. Vooral de komende 2 weken gaat het richting 500+ per dag.

https://app.powerbi.com/v...lMmIzOWQ5OTZiMiIsImMiOjh9

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roootje schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:45:
[...]

Ik zit ook bij Athlon. Ze mogen leveren mits ze deze op de trailer vervoeren. Ik wil wel de eerste zijn die erin rijdt😁
En natuurlijk als ik de auto eerder krijg als ik zelf haal doe ik dat😁
Ze leveren niet op een trailer en werken samen met Easyway (heb ik vroeger als student ook voor gewerkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Lisadr schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:46:
Tenaamstelling zal nu hard gaan. Vooral de komende 2 weken gaat het richting 500+ per dag.

https://app.powerbi.com/v...lMmIzOWQ5OTZiMiIsImMiOjh9
Hoe kom je er bij dat het er 500+ per dag gaan zijn? Dat zijn er nogal wat namelijk haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
Iemand al een VIN ? >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Canster op 01-11-2019 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roootje
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:46:
[...]

Ze leveren niet op een trailer en werken samen met Easyway (heb ik vroeger als student ook voor gewerkt).
Mijn huidige leaseauto(athlon) hebben ze ook geleverd met een oprijwagen. Ik ga het even navragen.

M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10 11:12
Klitse schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 08:30:
[...]

Ik kreeg van Alphabet gewoon een laadpas + een laadsleutelhanger in de bus.

Ik ga over een uurtje richting Amsterdam. En daarna genieten van de terugreis naar Twente in mijn nieuwe bolide.
Wanneer heb je die gekregen? Ik ga mijn auto 7 november ophalen en heb nog geen laadpassen gehad en op My Alphabet staat nog alleen de verwachteleverdatum van 15 november die er al sinds dag 1 staat.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
DennusB schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:47:
[...]

Hoe kom je er bij dat het er 500+ per dag gaan zijn? Dat zijn er nogal wat namelijk haha!
Er werd eerder gesteld dat de volgende boot 4000 auto's komt afleveren, en de boot erna (1 week verschil) nog eens 4000. Wil je 4000 auto's in één week weg hebben dan moet je er dik 500 per dag op kenteken zetten. 800 of 900 komt meer in de buurt maar ik ga er vanuit dat niet alle 4000 auto's meteen een eigenaar hebben. Er zullen er een paar niet door de controle komen, of de nieuwe eigenaar kan even niet ophalen etc.

Anyway, het zijn er veul! :9

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Boterham71
  • Laatst online: 29-09 11:34
Geloof me.. je merkt het vanzelf als er VINs worden uitgegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:04
Ik zit er zeker niet op te wachten dat een of andere student van Amsterdam naar Groningen crost in een gloednieuwe Model 3 Performance... Ik ben zelf ook jong (en student) geweest en weet precies hoe dat gaat!

Of op een trailer, of ik haal hem zelf...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markie-mark
  • Laatst online: 16-03-2024
Boterham71 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:50:
[...]

Geloof me.. je merkt het vanzelf als er VINs worden uitgegeven.
Dan staan er ineens 200 nwe berichten in gele balk

M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBasta
Canster schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:44:
[...]

Ook een LM kijkt naar de staat hiervan.. niet zo specifiek omdat het over het algemeen kwalitatief op orde is vaak maar als er meteen al veel krassen opzitten tel daar dan de komende 4-5 jaar bij wordt je niet blij... Nieuw is nieuw daar betaal je voor lease of niet wordt ook als inkomsten meegerekend dus uiteindelijk betaal je er altijd voor
Mijn statement is meer dat het restwaarde risico bij het leasen bij de Lease maatschappij ligt (en niet bij de bestuurder). En je daardoor als berijder van de auto wellicht eerder geneigd zal zijn om de auto te accepteren met "beperkte defecten"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:39

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nonode
maar jij had hem al toch? :P

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canster
Rixard schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:51:
Ik zit er zeker niet op te wachten dat een of andere student van Amsterdam naar Groningen crost in een gloednieuwe Model 3 Performance... Ik ben zelf ook jong (en student) geweest en weet precies hoe dat gaat!

Of op een trailer, of ik haal hem zelf...
Jij snapt hem _/-\o_ denk maar aan die valet parking types die hebben niet eens een Tesla nodig om te crossen 8)7 >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roootje
Door jouw ”yes” Gaan er nu 4000 mensen inloggen 🤣🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
Roootje schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:54:
[...]

welnee... die zijn al lang ingelogd en drukken eens per minuut op f5....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:26
[...]

Database klapt er vervolgens uit, alle orders gecanceld.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markie-mark
  • Laatst online: 16-03-2024
Boten keren om...
Tomas_ schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:58:
[...]

Database klapt er vervolgens uit, alle orders gecanceld.....

M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Roootje schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:48:
[...]

Mijn huidige leaseauto(athlon) hebben ze ook geleverd met een oprijwagen. Ik ga het even navragen.
Ik heb de volgende vragen bij onze accountmanager van Athlon neergelegd:

Wat houdt afleveren in?
Wordt deze op een trailer geleverd?
Waar ligt het risico (in het meest bizarre geval van total-loss rijden) mbt bijtelling dit jaar en volgend jaar?
Hoe wordt er gecontroleerd op afleverissues als lakschade, slechte lak, panal gaps en bijhorende accessoires?
Wordt de auto dezelfde dag nog geleverd (dus maandag 11-11)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roootje
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:59:
[...]

Ik heb de volgende vragen bij onze accountmanager van Athlon neergelegd:

Wat houdt afleveren in?
Wordt deze op een trailer geleverd?
Waar ligt het risico (in het meest bizarre geval van total-loss rijden) mbt bijtelling dit jaar en volgend jaar?
Hoe wordt er gecontroleerd op afleverissues als lakschade, slechte lak, panal gaps en bijhorende accessoires?
Wordt de auto dezelfde dag nog geleverd (dus maandag 11-11)?
👍 ik volg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Canster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
Momenteel onderweg met een volmacht om een model S op te halen in Tilburg. Nog last minute tips iemand waar ik op moet letten? Even los gezien van de standaard benoemde zaken in de introductie van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:59:
[...]
Bij een total loss wordt een leasecontract doorgaans ontbonden. Dat betekent dat je een nieuwe auto moet bestellen. Ik verwacht wel dat de LM dan heel hard zijn best gaat doen om jou nog een M3 te leveren die nog dit jaar op kenteken komt, maar ja, zekerheid heb je niet.

Overigens, diezelfde student of zijn collega's (of mensen die in slaap vallen achter stuur, etc) kan ook met een andere auto tegen je M3 aanrijden nadat je hem zelf hebt opgehaald, dus er is altijd wel risico dat je auto total loss gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:12
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:46:
[...]

Ah. Die van mij komen ze dus dinsdag brengen. Ik kreeg er ook ‘uitleg’ bij. Lijkt me dat zo’n student dat niet doet..?

Ik ga er wel even uitgebreid doorheen dus hij moet maar even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

claudior schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:08:
[...]

Bij een total loss wordt een leasecontract doorgaans ontbonden. Dat betekent dat je een nieuwe auto moet bestellen. Ik verwacht wel dat de LM dan heel hard zijn best gaat doen om jou nog een M3 te leveren die nog dit jaar op kenteken komt, maar ja, zekerheid heb je niet.

Overigens, diezelfde student of zijn collega's (of mensen die in slaap vallen achter stuur, etc) kan ook met een andere auto tegen je M3 aanrijden nadat je hem zelf hebt opgehaald, dus er is altijd wel risico dat je auto total loss gaat.
Dat begrijp ik, maar als iemand anders jouw auto total loss rijd, kun je alle kosten op de WA verzekering van de ander verhalen, inclusief het verschil in bijtelling 2019 en 2020.

Mocht je hem zelf (eigen schuld) total loss rijden niet.

Maar nu laat je een bedrijf je auto vervoeren, zijn zij hiervoor verzekerd of niet?

Ik vind het toch een wezenlijk verschil of ik hem total loss rijd, of een ander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostvdB1974
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09 08:19
Zoals gemeld had ik wel een afleverdatum in mijn account, maar geen SMS of mail ontvangen. Vanochtend maar eens gebeld met Tesla delivery, Wachttijd ca. 15 minuten, daarna vriendelijke engels sprekende mevrouw. Afspraak telefonisch bevestigd, mijn mobiel nummer bleek niet in mijn account te staan (Sec. account van LM). Dit laten toevoegen. Ook gelijk mijn kenteken gekregen: G-1..-NT. Natuurlijk gelijk op RDW gekeken. Gegevens kloppen, trekgewicht staat als 1.000 kg ipv. de door Tesla vermelde 910 kg.
Binnen 5 minuten een bevestigingsmail van Tesla met alle gegevens incl. meldcode en kenteken. Doorgestuurd naar LM die binnen 5 minuten de verzekering en laadpas bevestigde. Al met al keurig gegaan. Nu kan ik niks meer doen dan nog 1,5 week geduldig wachten. Sterkte voor degenen die wachten op een VIN (vorige keer kwamen ze op zaterdag, voor wat het waard is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:12:
[...]

Dat begrijp ik, maar als iemand anders jouw auto total loss rijd, kun je alle kosten op de WA verzekering van de ander verhalen, inclusief het verschil in bijtelling 2019 en 2020.

Mocht je hem zelf (eigen schuld) total loss rijden niet.

Maar nu laat je een bedrijf je auto vervoeren, zijn zij hiervoor verzekerd of niet?

Ik vind het toch een wezenlijk verschil of ik hem total loss rijd, of een ander...
Ik denk dat jullie je onterecht zorgen maken. In de meeste gevallen zal je nieuwe auto op een trailer gebracht worden, en de oude gaat ook weer op de trailer mee terug. Wil niet zeggen dat er niets kan gebeuren maar de kans wordt bewust klein gehouden.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• t13zNL
  • Laatst online: 03-10-2022
Recci schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:08:
[...]

Ah. Die van mij komen ze dus dinsdag brengen. Ik kreeg er ook ‘uitleg’ bij. Lijkt me dat zo’n student dat niet doet..?

Ik ga er wel even uitgebreid doorheen dus hij moet maar even wachten.
Ik heb enkele jaren geleden bij Athlon zelf gewerkt om auto's weg te brengen en op te halen. Er werd natuurlijk wel gekeken welke auto door wie werd opgehaald of weggebracht. Dus je begon met de oude barrels en na het opbouwen van wat krediet mocht je de duurdere, snellere auto's gaan rijden.
Kan me voorstellen dat dit nog steeds zo werkt.

Overigens. Misschien is het wel veiliger om een student te laten rijden die mogelijk al meerdere Tesla's heeft weggebracht, dan een ongeduldige leaserijder die de afgelopen maanden heeft gespendeerd met het F5'en van dit topic en zijn Tesla op de staart wil trappen....? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reyuken
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 19:32
Probeer nu (voor het eerst) te bellen met Tesla, maar krijg enkel de melding 'vul het formulier in' als ik op 5 druk en dan wordt het gesprek afgebroken. Iemand ervaring mee? Zijn ze dicht vandaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Reyuken schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:18:
Probeer nu (voor het eerst) te bellen met Tesla, maar krijg enkel de melding 'vul het formulier in' als ik op 5 druk en dan wordt het gesprek afgebroken. Iemand ervaring mee? Zijn ze dicht vandaag?
Ja ze hebben een bedrijfsuitje om de successen te vieren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlbeukers
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-02-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostvdB1974
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09 08:19
Reyuken schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:18:
Bel met nr. 013-7998814
2x optie 1 en dan een kwartiertje wachten (ik heb net gebeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
Bij AutoBlog weten ze het even niet meer : https://www.autoblog.nl/n...pen-kelderen-enorm-132008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZGaro
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-02-2024
Tsja zo kun je je overal druk om maken vwb vervoer. Een jongen die ik ken liet zijn auto parkeren op schiphol en toen hij 5 minuten onderweg naar de terminal was werd hij gebeld dat zijn auto total loss was. Zijn auto lag gewoon op zijn dak op de parkeerplaats van schiphol en een hoop andere auto's waren beschadigd. En deze jongen hoefde hem alleen maar te parkeren he :-). Dan vraag je je ook af wat daar in hemelsnaam gebeurd is haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024
Wat een bizar slecht stuk. Nog even los van dat het over Tesla gaat, er worden nergens onderbouwingen gegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09 14:30
"Verkopen" is in hun ogen op kenteken gezet neem ik aan? Dan kan ik je niet serieus nemen als self-proclaimed 'journalist' want dan heb je geen fatsoenlijk onderzoek gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:26
hulseman schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:24:
[...]

Wat een bizar slecht stuk. Nog even los van dat het over Tesla gaat, er worden nergens onderbouwingen gegeven.
Er staat toch: Of het komt door plotseling gebrek aan interesse of dat er een boot met auto’s die moet arriveren, is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterr94
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-08 19:59
hulseman schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:24:
[...]

Volgens mij verwarren ze de begrippen verkopen en leveringen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ongelofelijk wat een slecht stuk. Heb ze maar ff een tweet gestuurd dat ze ff iets verder moeten kijken dan hun neus lang is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:38

amahusu

taking over the world!

wat een tenenkrommend slecht stuk :o

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• netiul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 18:36
Nice! Met welk programma visualiseer jij de output?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
netiul schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:30:
[...]

Nice! Met welk programma visualiseer jij de output?
Kibana (samen met bijv Influx)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• revolution-nl
  • Laatst online: 13:01

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

DennusB schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:27:
[...]

Ongelofelijk wat een slecht stuk. Heb ze maar ff een tweet gestuurd dat ze ff iets verder moeten kijken dan hun neus lang is
Dit is gewoon een ordinair click bait artikel. Erg slecht!

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Chilly_Willy schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:49:
[...]

Wanneer heb je die gekregen? Ik ga mijn auto 7 november ophalen en heb nog geen laadpassen gehad en op My Alphabet staat nog alleen de verwachteleverdatum van 15 november die er al sinds dag 1 staat.
Heb je al wel je kenteken doorgegeven aan Alphabet?
Laatste keer dat ik Alphabet belde werd mij verteld dat zij die informatie later krijgen dan de berijder en aangezien de laadpas op kenteken staat....
Dus als je kenteken hebt even Alphabet bellen voor de laadpas en papierwerk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09 14:30
NightHawk4 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:35:
[...]

Heb je al wel je kenteken doorgegeven aan Alphabet?
Laatste keer dat ik Alphabet belde werd mij verteld dat zij die informatie later krijgen dan de berijder en aangezien de laadpas op kenteken staat....
Dus als je kenteken hebt even Alphabet bellen voor de laadpas en papierwerk ;)
Grappig, ik heb zojuist Alphabet aan de lijn gehad (ik heb inmiddels ook meldcode en kenteken (G-xxx-NT)) en die konden me vertellen dat Tesla dat zelf deed en dat ik echt op tijd mijn laadpas e.d. zou krijgen. Dan denk ik bij mezelf, ik heb het voor me staan maar goed 8)7... Komt goed, toch ;)?

Edit: ik stuur gewoon mijn mail door naar driverdesk, heeft het niet aan mij gelegen.

[ Voor 5% gewijzigd door Nexz op 01-11-2019 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vontrapp
  • Laatst online: 08-03-2021
Zijn er al Performance kopers waarbij de velgen in de app grijs zijn geworden? Of überhaupt een VIN code hebben ontvangen. Mijn gevoel is dat met name de Performance uitvoering op zich laat wachten.
In mijn geval totaal geen mutaties en ik zie ook geen opties om stukken te uploaden in mijn account zoals de mails van Tesla suggereren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Oktober zal waarschijnlijk - door de Model 3 deadlines van 7 en 14 oktober - de maand zijn met de meeste bestellingen van dit jaar bij Tesla. Alleen op de Tweakers sheet zijn er 141 bestellingen geplaatst in oktober.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markboss
Tomas_ schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:25:
[...]

Er staat toch: Of het komt door plotseling gebrek aan interesse of dat er een boot met auto’s die moet arriveren, is nog niet bekend.
Punt is dat dat wel bekend is, ze hebben er gewoon geen enkele moeite in gestoken om het uit te zoeken. Nog los van de spelfouten in het artikel overigens. Extreem bagger stuk, net als dit (van 2 weken terug..): https://www.autoweek.nl/a...-maand-helemaal-ingekakt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Nexz schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:39:
[...]

Grappig, ik heb zojuist Alphabet aan de lijn gehad (ik heb inmiddels ook meldcode en kenteken (G-xxx-NT)) en die konden me vertellen dat Tesla dat zelf deed en dat ik echt op tijd mijn laadpas e.d. zou krijgen. Dan denk ik bij mezelf, ik heb het voor me staan maar goed 8)7... Komt goed, toch ;)?

Edit: ik stuur gewoon mijn mail door naar driverdesk, heeft het niet aan mij gelegen.
Tesla zal dat ongetwijfeld doen maar we weten nu onderhand allemaal al wel dat dat niet altijd even snel/goed gaat. Ik denk dat daarom aan mij het advies is gegeven om dat zelf door te geven als het bekend is, en ik denk dat er bij Alphabet ook medewerkers zitten die meer weten dan anderen. ;)

OOk alle LM moeten nog even wennen aan de 'Tesla methode' :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dany71
  • Laatst online: 11-10-2023
vontrapp schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:42:
Zijn er al Performance kopers waarbij de velgen in de app grijs zijn geworden? Of überhaupt een VIN code hebben ontvangen. Mijn gevoel is dat met name de Performance uitvoering op zich laat wachten.
In mijn geval totaal geen mutaties en ik zie ook geen opties om stukken te uploaden in mijn account zoals de mails van Tesla suggereren
Nope! Niets veranderd sinds 11-september. Nog steeds de zilveren velgen 20". Geen vin, etc.

M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vontrapp
Dan denk ik dat we pas ergens eind november aan de beurt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-03 13:53

egy

vontrapp schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:42:
Yup velgen zijn inderdaad grijs geworden, waren eerst zilver, had op 14-okt besteld, direct een RN maar nog geen VIN...
Kijk je wel op de site? In de app kan je nog niks.

M3P / Wit / Zwart / RN: 14-10 / VIN: 28-11 / Aflevering: 27-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino111
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-09 19:47
egy schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:51:
[...]

Yup velgen zijn inderdaad grijs geworden, waren eerst zilver, had op 14-okt besteld, direct een RN maar nog geen VIN...
Kijk je wel op de site? In de app kan je nog niks.
Hier helaas ook nog steeds zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vontrapp
Dan lijkt het of kopers van een Performance die in oktober hebben gekocht de gewijzigde velgen krijgen en de eerdere kopers nog zilver. En dat zou weer impliceren dat er twee leveringen zijn en misschien wel twee boten? Aannames........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
vontrapp schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:49:
Dan denk ik dat we pas ergens eind november aan de beurt zijn.
Denk ik ook: sowieso ná 19/11, want die leveringsdata lijken al vergeven. Ik ga zelf uit van laatste week november/eerste week december (alhoewel Alphabet nog doodleuk 15 november aanhoudt, want "dat hebben ze direct na bestelling van Tesla gehoord", yeah right ;)). Ik had verwacht dat Alphabet inmiddels wel iets gewend zou zijn aan hoe ze met de Tesla afleveringen om moeten gaan :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeonis
Wat een ontzettend slecht artikel |:( , die zijn duidelijk niet op de hoogte van hoe het gaat bij Tesla... Oktober is waarschijnlijk de maand met de meeste bestellingen (verkoop dus gigantisch hoog), alleen als het gros pas in november per boot arriveert, tjah dan komen er in oktober weinig op kenteken..

Waarschijnlijk komt er begin december een nieuw artikel met "Tesla breekt alle records! Terwijl de verkoopcijfers in oktober ontzettend tegenvielen, hebben ze dit in november ruimschoots goedgemaakt" :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino111
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-09 19:47
vontrapp schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:53:
Dan lijkt het of kopers van een Performance die in oktober hebben gekocht de gewijzigde velgen krijgen en de eerdere kopers nog zilver. En dat zou weer impliceren dat er twee leveringen zijn en misschien wel twee boten? Aannames........
Klopt volgens mij niet helemaal zelf besteld rond de 14e (okt) maar zijn nog steeds zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-03 13:53

egy

Dino111 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:54:
[...]

Klopt volgens mij niet helemaal zelf besteld rond de 14e (okt) maar zijn nog steeds zilver.
Ik heb op 14-okt besteld, toen stonden er zilveren in mijn account en sinds vorige week grijze.
Mogelijk stonden die van jullie al klaar omdat jullie eerder hebben besteld en worden die dus eerder afgeleverd.

M3P / Wit / Zwart / RN: 14-10 / VIN: 28-11 / Aflevering: 27-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Dino111 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:54:
[...]

Zit echt geen volgorde in. Ik denk dat iedereen grijs krijgt, maar ook dat is een aanname

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 09:38
Ik zou wel blij zijn met grijze, 25 okt bevestigingsmail van Tesla gehad, nog geen VIN, wel een RN, als er mensen zijn die grijze velgen hebben en liever zilveren willen wil ik ook wel ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vontrapp
Als jij zilveren krijgt en ik grijs wil ik graag met je ruilen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eikrur
  • Laatst online: 09:38
kan je hier ook PM sturen?
vontrapp schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:10:
Als jij zilveren krijgt en ik grijs wil ik graag met je ruilen,
Pagina: 1 ... 133 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.