Ik wacht nog steeds op die van mij en hopelijk is het geladen op de Grand Prioneer
Volgens mij heb ben ik een van de "unluckiest" leden hier. Sinds 21 augustus wacht ik op mijn bestelling.
Kort verhaal: Eind september heb ik met de LM gebeld. LM heeft aangegeven dat het half november kon worden wat oplevering betreft. Daarna met Tesla gebeld, en nog steeds werd ik verteld dat het op half november verwacht wordt. Vervolgens heb ik paar dagen geleden een mailtje gekregen van Delivery. Heb een mailtje gekregen omtrent voorbereidingen van de oplevering. Heb al een VIN op mijn RN sinds 1,5 week. Vervolgens vertelde de medewerker dat er
90% kans is dat het dit jaar geleverd wordt... Nu ben ik beetje teleurgesteld... Maar ja, mijn geluk kennende, wordt dus mogelijk volgend jaar
Details en datums:
M3 SR+, MSM, Trekhaak, Aero, Winterbanden
Besteld op 21 Augustus
Tesla account met RN op 11 September
Vin op 21 Oktober
02 Nov Mailtje met "Prepare for delivery" gekregen (bla bla bla ...uw Tesla vanaf 11/09/2019 mogen leveren. ) In dit geval, ik weet nu nog steeds niet zeker of deze annotatie US is of NL. Toen ik Tesla aan de lijn had, zeiden ze dat het wel NL annotatie was.
Nog geen delivery dates
Nog geen SMS
P.S. Ik ben benieuwd hoe ze het nu twee weken vanaf 11 september voor elkaar gaan krijgen om op te leveren vanaf 03 november. Als ze stiekem een tijdmachine hebben gebouwd, vind ik het wel ok. In dat geval wil ik mijn Tesla, en wanneer? Dat is irrelevant.