Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aip
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:46

aip

Majo03 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:49:
[...]

20.000???
Bij Tesla zeiden ze tegen mij dat er ca. 2.000 per boot op zitten, 10 bootjes tot einde jaar lijkt me erg veel....

EDIT: even googelen leert me dat er wel iets meer dan 2.000 per bootje op gaan (zeker een drievoud....)
Niet helemaal waar. De aantallen die worden genoemd per boot zijn CEU's, Car equivalent unit's. Die zijn gebaseerd op kleine Japanse autootjes uit de vroege jaren 70, toen dit soort schepen werden geïntroduceerd. Dus 6000 CEU's zijn 6000 oude Honda Civics zeg maar. Dus 4000-4500 moderne middenklassers is een redelijke inschatting, per boot.

Ik heb het al eerder gezegd, ik hou het op nog 12-15k auto's dit jaar. Maar heb graag te laag geschat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister1980
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 31-08-2024
TheFoxMan schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:46:
[...]

Ik heb vandaag ook een VIN gekregen, mijn config is LR AWD/Grijs/Zwart/Aero. Dus er is nog hoop :)
Ik heb ook precies die config maar nog geen VIN. Half september besteld.. we wachten weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Laatst online: 27-09 12:24
20k is een gemiddelde van 330+ per dag, elke dag vanaf nu tot en met 31 december. In de praktijk zal het zeker niet gelijkmatig verdeeld zijn. Dat zie ik niet meer gebeuren.
aip schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 23:00:
[...]

Niet helemaal waar. De aantallen die worden genoemd per boot zijn CEU's, Car equivalent unit's. Die zijn gebaseerd op kleine Japanse autootjes uit de vroege jaren 70, toen dit soort schepen werden geïntroduceerd. Dus 6000 CEU's zijn 6000 oude Honda Civics zeg maar. Dus 4000-4500 moderne middenklassers is een redelijke inschatting, per boot.

Ik heb het al eerder gezegd, ik hou het op nog 12-15k auto's dit jaar. Maar heb graag te laag geschat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majo03
  • Laatst online: 21-07 17:11
Mr.RMM schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 23:04:
20k is een gemiddelde van 330+ per dag, elke dag vanaf nu tot en met 31 december. In de praktijk zal het zeker niet gelijkmatig verdeeld zijn. Dat zie ik niet meer gebeuren.

[...]
Hoe dan ook......laat ze maar snel komen naar :)F _/-\o_

Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco208
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:31
The Gemini schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:24:
[...]

Yup, en in de app en op de site stond al een tijdje met gray performance wheels aangegeven. In ieder geval staat mijn telefoonnummer goed ingevuld. Dus wellicht komen er wat Ps deze kant op...
wanneer hebben jullie besteld? ik heb die sms helaas niet ontvangen. Hebben jullie +316 of 06?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:37
+316

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:15
Wordt nog leuk eind december voor de mensen die nog nooit elektrisch of nog nooit achterwiel aandrijving hebben gehad en dan op zomerbanden door de sneeuw mogen gaan crossen :)

Ik kan me nog mijn BMW 3 serie op zomerbanden herinneren waarbij m'n achterkant elke rotonde uitbrak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mijn leasemaatschappij worden er dit jaar in totaal ong 15.000 exemplaren geleverd in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:37
suïcidaal

De GP is wat suïcidaal aan z'n route te zien :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*O*
Malt007 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:47:
Zojuist mijn VIN ontvangen + mailtje "uw verwachte leverdatum" van tussen 11-18 nov.

Betreft een Performance, zwart, zwart.
Ik heb ook een vin vandaag. Echter geen mail of sms. Wat denken jullie zelfde verwachte leverdatum maar aanhouden? _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-10 14:35
Als ik zo kijk naar de VINS die vandaag zijn uitgedeeld lijkt het aan de oudere RN's te zijn toegewezen. Filter op de excel sheet zegt genoeg. RN van RN10963xxx en ouder, (bestelling van 3 okt. en daarvoor) Sommige nog ouder die een restrictie erop hadden t/m ergens in oktober. Het zou ook kunnen dat na de grote koppel actie van eerder in oktober ze nog een paar auto's konden koppelen die op de GP staan. Het is een theorie en niemand weet hier hoe ze nou uiteindelijk gekoppeld worden aan de grote hoeveelheid bestellingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Insidious
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16:03

Insidious

Professionele amateur

The Gemini schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:07:
Yes! Een VIN in de sourcecode! Performance zwart/zwart
besteld op 16/9
RN 16/9
VIN 01/11
Ik kan het niet geloven. Begin september besteld met exact dezelfde specs en nog geen VIN. Zat wel een restrictie op van 1 oktober welke ik half september heb laten verwijderen. Boehoe! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightblack
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-03 13:26
Ik wacht nog steeds op die van mij en hopelijk is het geladen op de Grand Prioneer :P

Volgens mij heb ben ik een van de "unluckiest" leden hier. Sinds 21 augustus wacht ik op mijn bestelling.

Kort verhaal: Eind september heb ik met de LM gebeld. LM heeft aangegeven dat het half november kon worden wat oplevering betreft. Daarna met Tesla gebeld, en nog steeds werd ik verteld dat het op half november verwacht wordt. Vervolgens heb ik paar dagen geleden een mailtje gekregen van Delivery. Heb een mailtje gekregen omtrent voorbereidingen van de oplevering. Heb al een VIN op mijn RN sinds 1,5 week. Vervolgens vertelde de medewerker dat er 90% kans is dat het dit jaar geleverd wordt... Nu ben ik beetje teleurgesteld... Maar ja, mijn geluk kennende, wordt dus mogelijk volgend jaar :D

Details en datums:

M3 SR+, MSM, Trekhaak, Aero, Winterbanden

Besteld op 21 Augustus
Tesla account met RN op 11 September
Vin op 21 Oktober
02 Nov Mailtje met "Prepare for delivery" gekregen (bla bla bla ...uw Tesla vanaf 11/09/2019 mogen leveren. ) In dit geval, ik weet nu nog steeds niet zeker of deze annotatie US is of NL. Toen ik Tesla aan de lijn had, zeiden ze dat het wel NL annotatie was.

Nog geen delivery dates
Nog geen SMS

P.S. Ik ben benieuwd hoe ze het nu twee weken vanaf 11 september voor elkaar gaan krijgen om op te leveren vanaf 03 november. Als ze stiekem een tijdmachine hebben gebouwd, vind ik het wel ok. In dat geval wil ik mijn Tesla, en wanneer? Dat is irrelevant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
lightblack schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 00:31:
Ik wacht nog steeds op die van mij en hopelijk is het geladen op de Grand Prioneer :P

Volgens mij heb ben ik een van de "unluckiest" leden hier. Sinds 21 augustus wacht ik op mijn bestelling.

Kort verhaal: Eind september heb ik met de LM gebeld. LM heeft aangegeven dat het half november kon worden wat oplevering betreft. Daarna met Tesla gebeld, en nog steeds werd ik verteld dat het op half november verwacht wordt. Vervolgens heb ik paar dagen geleden een mailtje gekregen van Delivery. Heb een mailtje gekregen omtrent voorbereidingen van de oplevering. Heb al een VIN op mijn RN sinds 1,5 week. Vervolgens vertelde de medewerker dat er 90% kans is dat het dit jaar geleverd wordt... Nu ben ik beetje teleurgesteld... Maar ja, mijn geluk kennende, wordt dus mogelijk volgend jaar :D

Details en datums:

M3 SR+, MSM, Trekhaak, Aero, Winterbanden

Besteld op 21 Augustus
Tesla account met RN op 11 September
Vin op 21 Oktober
02 Nov Mailtje met "Prepare for delivery" gekregen (bla bla bla ...uw Tesla vanaf 11/09/2019 mogen leveren. ) In dit geval, ik weet nu nog steeds niet zeker of deze annotatie US is of NL. Toen ik Tesla aan de lijn had, zeiden ze dat het wel NL annotatie was.

Nog geen delivery dates
Nog geen SMS

P.S. Ik ben benieuwd hoe ze het nu twee weken vanaf 11 september voor elkaar gaan krijgen om op te leveren vanaf 03 november. Als ze stiekem een tijdmachine hebben gebouwd, vind ik het wel ok. In dat geval wil ik mijn Tesla, en wanneer? Dat is irrelevant.
Ik snap het werkelijk niet.

Besteld in augustus, deadline lag op 14 oktober. Zie geen enkele aanleiding waarom bij jou de levering volgend jaar zou zijn.

Maak je niet zo druk, zinloos en totaal onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightblack
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-03 13:26
Novadecasa schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 00:51:
[...]

Ik snap het werkelijk niet.

Besteld in augustus, deadline lag op 14 oktober. Zie geen enkele aanleiding waarom bij jou de levering volgend jaar zou zijn.

Maak je niet zo druk, zinloos en totaal onnodig.
Ik maak me niet druk hoor :) Ik heb collega's die 2 weken na mij hebben besteld en al weken ermee rijden. Ik kan gewoon niet wachten :D It is what it is en het komt wanneer het komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

ik zit weer klaar voor de VIN regen, laat ze maar komen :+ 8)

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvoerman
  • Laatst online: 29-08-2020
Frome schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 06:46:
Juist vandaag alle LR’s en P’s.

Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:44
Ik zie dat er weer flink wat Tesla's op kenteken zijn gezet. Ongeveer de reeks G-750-PF t/m G-641-PH, waarbij PG lijkt te zijn overgeslagen. Ben benieuwd, maar wel blij dat het geen PG (psycho geriatrisch) wordt >:)

Of ben ik de enige hier die woorden van zijn kentekenletters maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
Ik verwacht volgende week pas weer, als de Cosmos door Panama is.
Frome schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 06:46:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

Mr.RMM schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 07:07:
Ik verwacht volgende week pas weer, als de Cosmos door Panama is.

[...]
Dan stonden er wel heel weinig voor ons op de JA :'(

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
Yup, een paar vrachtwagens vol in Zeebrugge (net zoals bij de GD). Hopelijk vaart de Cosmos wel door naar Amsterdam.
Frome schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 07:19:
[...]

Dan stonden er wel heel weinig voor ons op de JA :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-09 11:34
En nog eens.. niemand weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10 17:12
Heeft iemand ervaring met het overnemen van orders door LM? Ik heb uit snel beschikbare voorraad een LR AWD besteld en een aanbetaling gedaan. Zelfde dag nog RN + VIN gekregen en een verwachte leverdatum van 11-11 / 18-11.

Krijg gisteren een email van LM dat ze van Telsa te horen hebben gekregen dat de leverdatum 28-2-2020 is :/ . Lijkt er dus op dat ze een nieuw order bij Telsa hebben geplaatst ipv mijn order over te nemen. Ik had het RN nummer bij de bestelling opgegeven met de comment dat ze mijn order dienden over te nemen. LM is helaas gesloten in het weekend maar wellicht heeft hier iemand dit al eens gehad. Ik lease bij Alphabet.

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figaro9
  • Laatst online: 07-05 21:04
Dat is wel vreemd en ik hoop niet dat dit altijd gebeurt. Ik heb deze week ook een LR besteld en aanbetaald (zelf configuratie gedaan, geen snel leverbaar) met het idee dat ik dan vast een RN heb welke overgenomen kan worden door LM. Verwacht begin deze week een getekend contract van WG.

Daarnaast staat nu bij het configureren specifiek dat alle LR en P modellen nog leverbaar zijn in 2019. Dus snap het niet meer...
koekjeh schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 07:55:
Heeft iemand ervaring met het overnemen van orders door LM? Ik heb uit snel beschikbare voorraad een LR AWD besteld en een aanbetaling gedaan. Zelfde dag nog RN + VIN gekregen en een verwachte leverdatum van 11-11 / 18-11.

Krijg gisteren een email van LM dat ze van Telsa te horen hebben gekregen dat de leverdatum 28-2-2020 is :/ . Lijkt er dus op dat ze een nieuw order bij Telsa hebben geplaatst ipv mijn order over te nemen. Ik had het RN nummer bij de bestelling opgegeven met de comment dat ze mijn order dienden over te nemen. LM is helaas gesloten in het weekend maar wellicht heeft hier iemand dit al eens gehad. Ik lease bij Alphabet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

pirke schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 23:26:
Wordt nog leuk eind december voor de mensen die nog nooit elektrisch of nog nooit achterwiel aandrijving hebben gehad en dan op zomerbanden door de sneeuw mogen gaan crossen :)

Ik kan me nog mijn BMW 3 serie op zomerbanden herinneren waarbij m'n achterkant elke rotonde uitbrak :)
AWD FTW! ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Er is geen pijl op te trekken....

Besteld via LP 19 Sept
Geen info van Tesla ontvangen, per mail, SMS, Tel
Na 6 weken LP gevraagd of er een RN nummer was. Dezelfde dag nog ontvangen
Op Tesla account geen producten, toegewezen aan mijn account, te vinden, ook geen vermelding RN nummer.
Geen VIN code ontvangen

Afgelopen woensdag SMS dat 11 Nov 15:00 een Model 3 klaar staat bij Koopman Terminal...

Besteld: LR AWD, Wit, zwart, Aero + trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een anticlimax gisteren😟 had zo gehoopt een VIN te ontvangen maar helaas. Nu maar wachten op de Glovis Cosmos.. ik verwacht in ieder geval niets meer van de Jasper Arrow. Zal wel net als de GD voor voornamelijk andere landen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 23:57:
*O*
[...]

Ik heb ook een vin vandaag. Echter geen mail of sms. Wat denken jullie zelfde verwachte leverdatum maar aanhouden? _O- _O- _O-
Zijn er nog meer mensen met een P die inmiddels een VIN hebben gekregen? Hier nog steeds niets ze zien... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 12:45

VonAalscht

Raaaar

Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 08:54:

Besteld via LP 19 Sept
Op Tesla account geen producten, toegewezen aan mijn account, te vinden, ook geen vermelding RN nummer.
Geen VIN code ontvangen

Afgelopen woensdag SMS dat 11 Nov 15:00 een Model 3 klaar staat bij Koopman Terminal...

Ik vermoed dat de LM in jouw geval alle communicatie van Tesla 'afgevangen' heeft. Komt vaker voor dat VIN zelfs pas na levering in account verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
koekjeh schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 07:55:

Ja, hier vorige week Vrijdag zelf een bestelling geplaatst en laten overnemen door Leaseplan. Dit ging eigenlijk verrassend soepel (tot nu toe haha)!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
  • Laatst online: 22-11-2020
VonAalscht schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 09:04:
[...]

Ik vermoed dat de LM in jouw geval alle communicatie van Tesla 'afgevangen' heeft. Komt vaker voor dat VIN zelfs pas na levering in account verschijnt.
Dit zei Tesla en mijn LM ook tegen mij :) vertrouwde het niet. Blijkbaar is het in sommige gevallen nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
Ik hoor verhalen dat Tesla 15000 tot 20000 auto's gaat leveren in Q4 in Nederland.
Als ik kentekenradar bekijk: https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/
Zijn er 288 auto's afgeleverd in oktober. Best slecht geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afelium
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-07 19:21
Er is zelfs een paarse geleverd, hoe doen ze dat?

Tesla model 3 LR AWD 2019, Tesla model Y rwd sr 2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vin van gister toegevoegd.. maar 14 van dit forum een vin 1 nov..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@robinku, ben het weekend niet in de gelegenheid de excelsheet aan te passen, wil je bij mij ook de VIN toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 12:45

VonAalscht

Raaaar

Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 09:16:
Vin van gister toegevoegd.. maar 14 van dit forum een vin 1 nov..
Ik wil niemand valse hoop geven, maar dat klinkt niet als het matchen van een volledige boot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
VonAalscht schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 09:22:
[...]

Ik wil niemand valse hoop geven, maar dat klinkt niet als het matchen van een volledige boot...
Ik krijg het gevoel dat er weinig bij zit voor Nederland op de Jasper Arrow. Hier zaten toch ook RHD aan boord voor Engeland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 09:21:
@robinku, ben het weekend niet in de gelegenheid de excelsheet aan te passen, wil je bij mij ook de VIN toevoegen
Ja is goed wat is je confi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exact dezelfde👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:51

The Third Man

The Third Jellyfish

Dnz0 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 09:09:
Ik hoor verhalen dat Tesla 15000 tot 20000 auto's gaat leveren in Q4 in Nederland.
Als ik kentekenradar bekijk: https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/
Zijn er 288 auto's afgeleverd in oktober. Best slecht geregeld!
Geen pijl op te trekken natuurlijk, maar als men weet dat de deadline kerst 2019 is dan gaat men niet al zorgen dat er tienduizend M3's in oktober al geleverd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft een raadsel.. Of het zijn nog niet gekoppelde auto's die zijn toegewezen.. of de vin bom komt nog.. geen idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoevkom ik bij de excellijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:51

The Third Man

The Third Jellyfish

Topicstart onderaan 'Lijst van bestellingen van tweakers'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-10 08:06
Zie OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 09:04:
[...]

Zijn er nog meer mensen met een P die inmiddels een VIN hebben gekregen? Hier nog steeds niets ze zien... :O
Ik heb het idee dat de toekenning op de P alleen bij de grijze velgen is gedaan (heb het idee dat die allemaal omgezet gaan worden, maar weet dat absoluut niet zeker) daarnaast heb ik het idee dat degene met VIN voor een P zelf hebben besteld (niet LM). Kunnen jullie dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

Dnz0 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 09:24:
[...]

Ik krijg het gevoel dat er weinig bij zit voor Nederland op de Jasper Arrow. Hier zaten toch ook RHD aan boord voor Engeland?
Klopt meerdere P’s en LR’s, kleur weet ik niet meer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:15
Niet alle vins worden op dezelfde dag uitgereikt. Dat kan makkelijk een week duren.

[ Voor 4% gewijzigd door pirke op 02-11-2019 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markie-mark
  • Laatst online: 16-03-2024
Frome schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 09:44:
[...]

Ik heb het idee dat de toekenning op de P alleen bij de grijze velgen is gedaan (heb het idee dat die allemaal omgezet gaan worden, maar weet dat absoluut niet zeker) daarnaast heb ik het idee dat degene met VIN voor een P zelf hebben besteld (niet LM). Kunnen jullie dat bevestigen?
Nee hoor, ik was de eerste die grijze velgen zag geloof ik.
20-9 besteld, privé, meteen RN. Verder helemaal niets, niente, nada, kosong!
:(

M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

markie-mark schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 09:47:
[...]

Nee hoor, ik was de eerste die grijze velgen zag geloof ik.
20-9 besteld, privé, meteen RN. Verder helemaal niets, niente, nada, kosong!
:(
Oké dan gaat die theorie ook niet op. Wel privé en die grijze velgen gewijzigd. Dan heb ik toch nog hoop voor jou in ieder geval dat die snel geleverd wordt, voor mezelf iets minder :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Frome op 02-11-2019 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 11:17
pirke schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 23:26:

Laten we wel wezen, echt sneeuw ligt er hier natuurlijk niet vaak.

Ben wel benieuwd hoe mijn LM het gaat doen met de winterbanden, die zijn uiteraard inclusief.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvaluationCopy schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 10:15:
[...]

Ben wel benieuwd hoe mijn LM het gaat doen met de winterbanden, die zijn uiteraard inclusief.
Afspraak maken als de m3 binnen is.. levering op zomerbanden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fatihtuncer
  • Laatst online: 25-05-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 09:04:
[...]

Ik had vorige week de snel leverbaar P besteld en meteen vin gekoppeld

Midnight Grey Performance 28-10 besteld 28-10 Vin en RN nummer / 29-10 verwachte levering 11-11 en 18-11 / sms levering 28-11 verplaatst naar 4-12 | 25-11 kenteken bekend GXXXPJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 08:54:

Besteld via LP 19 Sept
Geen VIN code ontvangen

Om een goed beeld te krijgen:
- stond je telefoonnummer in je Tesla account?
- stond je als primair contact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatihtuncer
  • Laatst online: 25-05-2021
fatihtuncer schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 10:24:
[...]

Ik had vorige week de snel leverbaar P besteld en meteen vin gekoppeld
En aanvullend volgens Tesla levering tussen 11 en 18 november

Midnight Grey Performance 28-10 besteld 28-10 Vin en RN nummer / 29-10 verwachte levering 11-11 en 18-11 / sms levering 28-11 verplaatst naar 4-12 | 25-11 kenteken bekend GXXXPJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rreijnhoudt
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-10 23:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
EvaluationCopy schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 10:15:
[...]

Ik zit bij Alphabet en heb begrepen dat ik zelf een afspraak bij een Profile Tyre Center moet maken voor de wisseling naar winterbanden. Zij weten dan blijkbaar welke banden ze nodig hebben voor de model 3 (18” in mijn geval).

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markboss schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 10:38:
[...]

Ik zit bij Alphabet en heb begrepen dat ik zelf een afspraak bij een Profile Tyre Center moet maken voor de wisseling naar winterbanden. Zij weten dan blijkbaar welke banden ze nodig hebben voor de model 3 (18” in mijn geval).
Klopt voor mij hetzelfde.. Net winterbanden op huidige auto bij profile.. deze maand met de m3:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:27
[...]

Zodra je het kenteken en de meldcode hebt kan je de afspraak maken inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 11:17
[...]

Bij ons komen ze het normaal doen, met zo'n bandenbus, maar ik hoop sowieso dat de LM het ding gewoon komt brengen en me niet op zo'n zompige herfstdag naar een kille A'damse kade af laat reizen :+

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

Mmmmm......vorige keer kwamen die VIN’s ook binnen 2 dagen, denk toch dat dit het was voor JA. Op naar Glovis Cosmos, einde volgende week misschien weer kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frome schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 10:47:
Mmmmm......vorige keer kwamen die VIN’s ook binnen 2 dagen, denk toch dat dit het was voor JA. Op naar Glovis Cosmos, einde volgende week misschien weer kans
Of de JA komt nog.. en dit was laatste van de GP.. wie zal het zeggen.

Vin 1 nov.. geen idee wanneer levering dan is het te herleiden welke boot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn ons helemaal gek aan het maken om enige structuur te ontdekken in het proces (inclusief mijzelf). Gezien de grote aantallen en de ervaringen met Tesla is het echt niet zo vreemd dat VINs een paar dagen later worden uitgedeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Gemini
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik heb zoals al eerder aangegeven een VIN gekregen op 1 nov voor een Performance zwart/zwart met van zilver naar grijs gewijzigde wielen. Echter nog geen mail of sms met een verwachte leverdatum. Dus ook geen idee vanaf welke boot de auto geleverd gaat worden.

[ Voor 17% gewijzigd door The Gemini op 02-11-2019 10:56 ]

P | zwart | zwart | 20 inch | Besteld 16-9 | RN 16-9 | VIN 1-11 | Kenteken 6-11 | Levering 5-12 | https://ts.la/hendri27752

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de afleverdata (meeste op 11 t/m 13 nov) van de laats vergeven VIN's niet wat vroeg voor de JA?
Aankomst staat gepland op 11-11 Zeebrugge. Volgens mij moeten de VIN's van de JA nog gekoppeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dany71
  • Laatst online: 11-10-2023
Frome schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 10:47:
Wat is jouw config? Zie je niet in de excel staan (of ik kijk niet goed).

Begrijp hier dat er meerdere P's inmiddels een VIN op 1 nov hebben gehad, met dezelfde config als ik. Alleen hebben deze een latere besteldatum. 8)7 Er is dus geen pijl op te trekken!

M3 Solid black/black Perf 20" (nog steeds zilver in account) besteld via LM 11-sept. RN 17-sept.

M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als velen wacht ik ook als een kleinkind op pakjesavond op de levering van mijn Tesla.

Afgelopen week heb ik een mail ontvangen met de totaal som voor de betaling, met de mededeling dat de eindfactuur spoedig aan de account wordt toegevoegd.

Gister gaf een Tesla medewerker aan dat de eindfactuur wordt getoond zo gauw een VIN is gekoppeld. Dat zou dus betekenen dat ik snel een vin toegewezen zou moeten krijgen.

Kan iemand dit bevestigen, of heeft iemand deze zelfde mail afgelopen week dinsdag of woensdag gehad?

Config: SR+, Midnight silver, 19’’

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Zo auto opgehaald gisteren. Ging snel en vlekkeloos. Verwacht inderdaad geen show met bloemen. Gewoon halen en wegwezen. Mijn laadkabel is volgens mij 2,5 meter. Superchargen gaat gratis volgens mij de eerste dag. Auto rijdt fenomenaal, audioinstallatie idem dito. Iedereen geniet nog even van de voorpret en straks vele veilige km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Klopt het dat de M3 geen verkeersborden (lees: maximumsnelheid) leest?

Zal m’n eerste auto worden sinds jaren die dat dan niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-10 10:58
[...]

Een paar banden om velgen is geen rocket science natuurlijk. Zelfs voor een Tesla niet :+

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Novadecasa schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:18:

Volgens mij leest ie wel gewoon verkeersborden hoor?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

Dany71 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 10:59:
[...]

Wat is jouw config? Zie je niet in de excel staan (of ik kijk niet goed).

Begrijp hier dat er meerdere P's inmiddels een VIN op 1 nov hebben gehad, met dezelfde config als ik. Alleen hebben deze een latere besteldatum. 8)7 Er is dus geen pijl op te trekken!

M3 Solid black/black Perf 20" (nog steeds zilver in account) besteld via LM 11-sept. RN 17-sept.
Klopt wilde het de vorige keer erin zetten, maar ging niet zo makkelijk op de IPad. Moet ik nog doen, maar hieronder al even mijn ‘proces’:

22-07: Bestelling bij Tesla door LM (LR, wit, intr. zwart, aero, trekhaak).
28-07: RN ontvangen
September kwam ik erachter dat er een leverrestrictie op zat...
19-09: leverrestrictie verwijderd
Toen geen levering meer in Q3 en begon toen te twijfelen over me configuratie.....op 9-10 alles omgegooid bij LM en dus order geannuleerd.

11-10: nieuwe bestelling (bij Tesla) Performance/wit/intr. zwart

18-10: aanpassing zichtbaar in mijn account (RN behouden)

Dus al lang aan het wachten, maar sinds 11-10 pas de P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

LordSinclair schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:19:
[...]

Een paar banden om velgen is geen rocket science natuurlijk. Zelfs voor een Tesla niet :+
Nee maar reken maar dat ze het allemaal retedruk hebben, net voor de lol even Profile gecheckt....

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fX9tmXq.jpg

November zit in Amersfoort al helemaal vol :o gelukkig genoeg in de buurt hier maar toch...

Gelijk maar afspraak maken als we wel kenteken en meldcode hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djay-djee
  • Laatst online: 10-07 21:03
Zijn er nog meer SR+ met matten uitgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
djay-djee schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:29:
Zijn er nog meer SR+ met matten uitgeleverd?
Was die ene SR+ niet toevallig van Leaseplan of een LM die zelf de matten erbij (laat) leveren en dat zij het voor elkaar hebben dat bij aflevering al te hebben gecovered?

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Jasper Arrow heeft zich bedacht.. die is weer omgedraaid.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/PTRrNnr

[ Voor 25% gewijzigd door sknnr.nl op 02-11-2019 11:37 ]

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarstenV
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-07-2023
NightHawk4 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:29:
[...]

Nee maar reken maar dat ze het allemaal retedruk hebben, net voor de lol even Profile gecheckt....

[Afbeelding]

November zit in Amersfoort al helemaal vol :o gelukkig genoeg in de buurt hier maar toch...

Tip: bel ze... in praktijk hebben ze veel meer beschikbaarheid dan aangegeven op de website!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Miepz78 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:31:
[...]

Was die ene SR+ niet toevallig van Leaseplan of een LM die zelf de matten erbij (laat) leveren en dat zij het voor elkaar hebben dat bij aflevering al te hebben gecovered?
Leaseplan levert de matten na.. 1 a 2 weken na ontvangst m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightHawk4 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:29:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb alvast een afspraak gemaakt op met mijn oude kenteken. Ik heb met ze afgesproken dat als ik voor die afspraak mijn Tesla heb, dat ik tzt mijn nieuw kenteken doorgeef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sknnr.nl schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:34:

[Afbeelding]
Haha, misschien toch naar Jamaica om daar een paar duizend M3’s af te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:48
Even een statusupdate :

Model 3 SR+, blauw, zwart, aero, geen trekhaak
Besteld : 04-10, via leasemaatschappij
RN nummer : 18-10
Finalize pagina : 1-11
Source bekeken, geen VIN wel een afleveradres (Koopman Amsterdam)

Ik ben ook niet in staat om in mijn account een mobiel nummer op te geven. Dat zal waarschijnlijk betekenen dat ik een secundair account heb.

Klopt dit zo of moet ik ergens actie ondernemen ? :)

[ Voor 7% gewijzigd door asing op 02-11-2019 11:48 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Heb je gephotoshopt? Of is het echt?
Hij is er een paar vergeten die echt mee moesten 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dizzy1
Novadecasa schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:18:

Nee, dat klopt niet:

U kunt ook opgeven hoe de maximumsnelheid
wordt bepaald:
• Relatief - De maximumsnelheid wordt automatisch bepaald aan de hand van gedetecteerde verkeersborden en GPS-gegevens. Indien gewenst kunt u een marge voor de maximumsnelheid instellen

Bron: Model 3 ownership manual, pagina 115

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:49:
[...]

Heb je gephotoshopt? Of is het echt?
Hij is er een paar vergeten die echt mee moesten 🤣
nee dat is was op https://www.localizatodo.com/html5/ _O- _O-

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markboss
Dizzy1 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:50:
[...]

Nee, dat klopt niet:

U kunt ook opgeven hoe de maximumsnelheid
wordt bepaald:
• Relatief - De maximumsnelheid wordt automatisch bepaald aan de hand van gedetecteerde verkeersborden en GPS-gegevens. Indien gewenst kunt u een marge voor de maximumsnelheid instellen

Bron: Model 3 ownership manual, pagina 115
Dat klopt helaas niet, model 3 kan momenteel wel verkeersborden herkennen maar doet niets met de info omdat dat onder een patent van MobilEye valt (daarom kan AP1 in de oude S/X dit bijvoorbeeld wel).

Zie ook https://teslamotorsclub.c...signs-it-does-not.155320/

Diegene had dezelfde reactie als jij na het lezen van de handleiding.

Maximum snelheid gaat voorlopig dus nog puur op GPS data in de model 3.

[ Voor 4% gewijzigd door Markboss op 02-11-2019 11:56 ]

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Gemini
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Na mijn VIN voor de Performance zwart/zwart ben ik in afwachting van de leveringsmail of sms. Als de Gray Performance Wheels er zo gaan uitzien:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/02eNyC6.jpg

, dan wil ik zeer graag ruilen met iemand die ze mooier vindt dan de zilveren, vooropgesteld dat ze in 'mint condition' verkeren :D

P | zwart | zwart | 20 inch | Besteld 16-9 | RN 16-9 | VIN 1-11 | Kenteken 6-11 | Levering 5-12 | https://ts.la/hendri27752

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afelium
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-07 19:21
Markboss schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:55:
[...]

Dat klopt helaas niet, model 3 kan momenteel wel verkeersborden herkennen maar doet niets met de info omdat dat onder een patent van MobilEye valt (daarom kan AP1 in de oude S/X dit bijvoorbeeld wel).

vreemd. In de proefrit M3 P werkte dat wel gewoon. Is gps dan zo nauwkeurig dat dat net zo goed lijkt te werken?

[ Voor 4% gewijzigd door afelium op 02-11-2019 12:01 ]

Tesla model 3 LR AWD 2019, Tesla model Y rwd sr 2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dizzy1
Dizzy1 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 07:07:
Ik zie dat er weer flink wat Tesla's op kenteken zijn gezet. Ongeveer de reeks G-750-PF t/m G-641-PH, waarbij PG lijkt te zijn overgeslagen. Ben benieuwd, maar wel blij dat het geen PG (psycho geriatrisch) wordt >:)

Of ben ik de enige hier die woorden van zijn kentekenletters maakt?
Volgens https://www.kentekenradar.nl/ zijn er 249 op kenteken gezet gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dizzy1
afelium schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 12:00:
[...]

vreemd. In de proefrit M3 P werkte dat wel gewoon. Is gps dan zo nauwkeurig dat dat net zo goed lijkt te werken?
Ja. Waze bijvoorbeeld reageert ook heel snel op basis van GPS-data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn config:
M3 SR+ Midnight Silver / Black / 18' Aero
26-9 besteld uit ''snel leverbaar'' , direct een VIN die later weer uit account werd gehaald.
Vin: 01-11
Eindfactuur: verwachte levering 13 november

Kon het niet zo snel terug vinden, maar hoe is de ''verwachte levering'' op eindfactuur inschatting ten opzichte van daadwerkelijke levering voor de mensen die die de eindfactuur kunnen zien (Niet LM bestellingen)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seacara
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 16:08
Dizzy1 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 12:02:
[...]

Volgens https://www.kentekenradar.nl/ zijn er 249 op kenteken gezet gisteren.
:w Maar pas dinsdag ophalen... |:(

[ Voor 147% gewijzigd door Seacara op 02-11-2019 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

The Gemini schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:58:
Na mijn VIN voor de Performance zwart/zwart ben ik in afwachting van de leveringsmail of sms. Als de Gray Performance Wheels er zo gaan uitzien:
[Afbeelding]

, dan wil ik zeer graag ruilen met iemand die ze mooier vindt dan de zilveren, vooropgesteld dat ze in 'mint condition' verkeren :D
Dat zijn ze inderdaad, ik heb een witte besteld met nu nog de zilveren in mijn account. Dus geen probleem om te ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 12:12:
Mijn config:
M3 SR+ Midnight Silver / Black / 18' Aero
26-9 besteld uit ''snel leverbaar'' , direct een VIN die later weer uit account werd gehaald.
Vin: 01-11
Eindfactuur: verwachte levering 13 november

Kon het niet zo snel terug vinden, maar hoe is de ''verwachte levering'' op eindfactuur inschatting ten opzichte van daadwerkelijke levering voor de mensen die die de eindfactuur kunnen zien (Niet LM bestellingen)?
Zou niet op de JA staan.. die komt pas 11 aan Zeebrugge, nog op kenteken en naar Nederland.. staat je auto miss op de levering morgen met GP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 02-10 23:38
asing schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:47:
Even een statusupdate :

Model 3 SR+, blauw, zwart, aero, geen trekhaak
Besteld : 04-10, via leasemaatschappij
RN nummer : 18-10
Finalize pagina : 1-11
Source bekeken, geen VIN wel een afleveradres (Koopman Amsterdam)

Ik ben ook niet in staat om in mijn account een mobiel nummer op te geven. Dat zal waarschijnlijk betekenen dat ik een secundair account heb.

Klopt dit zo of moet ik ergens actie ondernemen ? :)
Ik heb Tesla gebeld, de dame heeft toen vanuit haar kant uit het nummer erin gezet.

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Klopt omdat hij mijn auto vergeten was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 10:55:
Zijn de afleverdata (meeste op 11 t/m 13 nov) van de laats vergeven VIN's niet wat vroeg voor de JA?
Aankomst staat gepland op 11-11 Zeebrugge. Volgens mij moeten de VIN's van de JA nog gekoppeld worden.
Die auto’s komen van de Grand Pioneer. Vandaag in Zeebrugge. Vaart daarna door naar Adam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 12:44:
[...]

Die auto’s komen van de Grand Pioneer. Vandaag in Zeebrugge. Vaart daarna door naar Adam.
Hoe weet je dat ze doorvaren naar Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:48
BREAKING : Ook MarineTraffic heeft weer zicht op de Jasper Arrow en deze vaart inderdaad terug richting Jamaica. Heading 222 ipv ergens in de 30.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

asing schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 12:49:
BREAKING : Ook MarineTraffic heeft weer zicht op de Jasper Arrow en deze vaart inderdaad terug richting Jamaica. Heading 222 ipv ergens in de 30.
Haha wtf. Hoeveel mensen in dit topic raken nu in paniek. Gelukkig is mijn Tesla net aangemeerd in Zeebrugge. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Markboss schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:55:
[...]

Maar wordt het verkeersbord met de maximale snelheid bijvoorbeeld wordt toch wel getoond op het scherm?
Als het geregistreerd wordt lijkt me dat geen probleem.

Bij de FSD zie ik op de website van Tesla namelijk de omschrijving, het herkennen van verkeersborden. (Later dit jaar)

Maar vermoedelijke gaat dat dus over een andere functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Novadecasa schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 13:06:
[...]

Maar wordt het verkeersbord met de maximale snelheid bijvoorbeeld wordt toch wel getoond op het scherm?
Als het geregistreerd wordt lijkt me dat geen probleem.

Bij de FSD zie ik op de website van Tesla namelijk de omschrijving, het herkennen van verkeersborden. (Later dit jaar)

Maar vermoedelijke gaat dat dus over een andere functionaliteit.
Ja, je krijgt wel een verkeersbord met de max snelheid te zien op het scherm, maar die is volledig gebaseerd op GPS data en niet op camera input. Dat van FSD ‘later dit jaar’ (voor Europa waarschijnlijk pas volgend jaar, gok ik) ziet vooral op stopborden etc die hij straks kan herkennen en zelf zal stoppen.

Pagina: 1 ... 138 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.