Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-11-2024
Dit topic is zo dubbel! Aan de ene kant heel blij dat ik op deze manier inzicht krijg in het bestelproces. Aan de andere kant is het allemaal zo random, check ik dit topic meerdere malen per dag waardoor het wachten nog langer lijkt te duren.

Ik heb op zich geduld, enige waar ik over in zit is de levering in 2019. 24-10 de performance wit/wit besteld. Kreeg direct een RN en “maak je klaar voor levering”-mails. Uiteraard nog geen VIN. Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 27-09 12:24
Ik denk dat jij op de GP staat en niet op de JA.
carpebios schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:47:
[...]

Die vlieger gaat niet altijd op, ik kreek hem blijkbaar al toen hij nog op de kade stond. We zullen zien, ik ben benoemd naar de nieuwe sms bom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
En ik hoop dat alle VIN lozen tot 14/10 snel gekoppeld worden op de JA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpebios schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:47:
[...]

Die vlieger gaat niet altijd op, ik kreek hem blijkbaar al toen hij nog op de kade stond. We zullen zien, ik ben benoemd naar de nieuwe sms bom.
Ik denk nog steeds dat jij op de GP staat :+
En levering 9-16 november...

We zullen het snel weten!
Mr.RMM schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:12:
Ik denk dat jij op de GP staat en niet op de JA.

[...]
Hahaha, ik typte precies hetzelfde!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:59
Misschien moet ik morgen nog eens bellen en doen alsof mijn naam haas is

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.RMM schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:15:
En ik hoop dat alle VIN lozen tot 14/10 snel gekoppeld worden op de JA.
Vin wil ook niet altijd alles zeggen ik had ook gelezen dat VIn op laatste moment bekent kan worden vlak voor de levering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 23:42
carpebios schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:17:
Misschien moet ik morgen nog eens bellen en doen alsof mijn naam haas is
Misschien heeft haas wel een hele andere config besteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel360gt
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-09 17:31
Misschien kunnen jullie mij helpen.

Begin deze maand een Performance besteld via LM, voor de bestelling had ik al een Tesla account aangemaakt. Helaas bleef de hoofdpagina leeg (alleen model S en X)

Rond 15 oktober kwam onderaan de pagina de referral code. En op 20 oktober heb ik na opvragen bij de LM een RN nummer van ze gekregen.

Sinds die tijd geen update meer gekregen. Vandaag met Tesla en de LM gebeld over het nog steeds leeg zijn van de hoofdpagina van mijn account. Tesla zegt LM moet RN nummer koppelen aan mijn account. LM zegt kunnen wij niet, moet Tesla doen na levering van de auto.

Weet iemand hier wat de waarheid in dit verhaal is? Het geeft mij meer vertrouwens als ik gewoon de bestelde wagen in mijn account kan zien, daadwerkelijk leverdatum boeit mij niet zoveel, zolang het dit jaar maar is :)

Alvast bedankt

*AMD Ryzen 7 5800X * Asus ROG Strix X570-E * MSI RTX 3080Ti * 32GB G.Skill Trident Z Neo * Corsair Hydro H115i * Corsair RM750x * Samsung 980 1TB * Phanteks Evolv X * Samsung 49" *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
Een RN koppelen na levering van de auto lijkt me een broodje aap verhaal. Ik zou er nog maar even achter aan gaan.
daniel360gt schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:21:

Begin deze maand een Performance besteld via LM, voor de bestelling had ik al een Tesla account aangemaakt. Helaas bleef de hoofdpagina leeg (alleen model S en X)

Rond 15 oktober kwam onderaan de pagina de referral code. En op 20 oktober heb ik na opvragen bij de LM een RN nummer van ze gekregen.

Sinds die tijd geen update meer gekregen. Vandaag met Tesla en de LM gebeld over het nog steeds leeg zijn van de hoofdpagina van mijn account. Tesla zegt LM moet RN nummer koppelen aan mijn account. LM zegt kunnen wij niet, moet Tesla doen na levering van de auto.

Weet iemand hier wat de waarheid in dit verhaal is? Het geeft mij meer vertrouwens als ik gewoon de bestelde wagen in mijn account kan zien, daadwerkelijk leverdatum boeit mij niet zoveel, zolang het dit jaar maar is :)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conifeer
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 15-09 23:26
Furr schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:10:
Dit topic is zo dubbel! Aan de ene kant heel blij dat ik op deze manier inzicht krijg in het bestelproces. Aan de andere kant is het allemaal zo random, check ik dit topic meerdere malen per dag waardoor het wachten nog langer lijkt te duren.

Ik heb op zich geduld, enige waar ik over in zit is de levering in 2019. 24-10 de performance wit/wit besteld. Kreeg direct een RN en “maak je klaar voor levering”-mails. Uiteraard nog geen VIN. Fingers crossed!
Wit interieur is meer risico
En dan ook nog wel of geen trekhaak
Hier blauw / wit besteld juli...
Vin19-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.RMM
Dat kan, als iemand anders annuleert bijvoorbeeld. Of als een LM een fout maakt bij de overname van een bestelling :+
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:18:
[...]

Vin wil ook niet altijd alles zeggen ik had ook gelezen dat VIn op laatste moment bekent kan worden vlak voor de levering

[ Voor 10% gewijzigd door Mr.RMM op 29-10-2019 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZGaro
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-02-2024
Wie o wie is er bekend met de kosten van de elektra tbv de laadpaal. Ik krijg door Liander de verzwaring aangelegd naar 3x25a. Nu moet ik die stroom dus alleen nog naar mijn laadpaal krijgen. De laadpaal komt op 1 meter van mijn meterkast. Kan via de muur zo aangesloten worden. Ik krijg een voorstel van 275 euro aan materialen en 4-5 uur loon wat erboven op komt. Is het echt zo ingewikkeld dat het zo lang duurt of? Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvS
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 15:38
Als je nu op Tesla.com via de configurator een Model 3 Standard Range Plus configureert staat er onder:
'Verwachte levering: februari'. Bij de andere modellen staat nog wel 'Verwachte levering: december'.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gXGYAQy.png

Ben benieuwd waarom dit model opeens zoveel later pas geleverd kan worden.

[ Voor 11% gewijzigd door RickvS op 29-10-2019 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conifeer schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:25:
[...]

Wit interieur is meer risico
En dan ook nog wel of geen trekhaak
Hier blauw / wit besteld juli...
Vin19-10
Ik heb naar mijn idee toch een redelijk standaard config (SR+/ PW / Black int. / 18" / trekhaak) maar sinds de bestelbevestiging van Alphabet bij Tesla op 12 september niks meer vernomen.

Zou toch mooi zijn als we konden zien wat er op de GP en JA is gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel360gt
Mr.RMM schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:25:
Een RN koppelen na levering van de auto lijkt me een broodje aap verhaal. Ik zou er nog maar even achter aan gaan.

[...]
Maar wie zou het koppelen moet doen? LM of Tesla?

*AMD Ryzen 7 5800X * Asus ROG Strix X570-E * MSI RTX 3080Ti * 32GB G.Skill Trident Z Neo * Corsair Hydro H115i * Corsair RM750x * Samsung 980 1TB * Phanteks Evolv X * Samsung 49" *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conifeer
  • Laatst online: 15-09 23:26
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:39:
[...]

Ik heb naar mijn idee toch een redelijk standaard config (SR+/ PW / Black int. / 18" / trekhaak) maar sinds de bestelbevestiging van Alphabet bij Tesla op 12 september niks meer vernomen.

Strange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 20:19
daniel360gt schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:42:
[...]

Maar wie zou het koppelen moet doen? LM of Tesla?
RN nummer moet Tesla doen. LM schiet de bestelling alleen maar in en Tesla moet die oppakken en een RN (bestelnummer) koppelen. Later komt er een Vin aan je RN nummer maar zolang er geen RN nummer is wil Tesla ook geen vragen etc beantwoorden. Lastige is dat bij Tesla een speciale fleetsales is voor de grote leasemaatschappijen en daar kan het wel een lang duren voordat die RN nummers koppelt. De kleine leasemaatschappijen schieten direct een order bij Tesla in zonder fleetsales en vaak krijg je dan direct een RN nummer.

Oftewel, ik zou je leasemaatschappij achter broek aan zitten of ze 100% zeker zijn dat die order is ingeschoten en daarna fleetsales eens proberen te bellen.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel360gt
Dat lijkt allemaal goed te gaan, want toen ik Tesla het RN nummer gaf dat ik van de LM had gekregen zien ze inderdaad mijn config staan, besteld door de LM die ik heb.

Ik zie het alleen niet terug in mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RN wel gekregen, in de tussentijd, maar da's dan ook alles.
Ik wacht nog even rustig af totdat hier de SMS updates worden geplaatst. Dan maar weer eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannosz
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-05-2021
RickvS schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:39:
Als je nu op Tesla.com via de configurator een Model 3 Standard Range Plus configureert staat er onder:
'Verwachte levering: februari'. Bij de andere modellen staat nog wel 'Verwachte levering: december'.

[Afbeelding]

Ben benieuwd waarom dit model opeens zoveel later pas geleverd kan worden.
Dit is omdat Tesla random in series produceert. Vorige maand waren er veel SR+ in elkaar geflanst nu zijn LR & P’s wss weer aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoachCoach
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-06 10:42
daniel360gt schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:21:

Alvast bedankt
RoachCoach in "Het grote Tesla Levering topic"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn kentekenbewijs ontvangen van mijn M3. Hij is gister op naam/kenteken gezet.
A.s. Donderdag ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

ZGaro schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:33:
Wie o wie is er bekend met de kosten van de elektra tbv de laadpaal. Ik krijg door Liander de verzwaring aangelegd naar 3x25a. Nu moet ik die stroom dus alleen nog naar mijn laadpaal krijgen. De laadpaal komt op 1 meter van mijn meterkast. Kan via de muur zo aangesloten worden. Ik krijg een voorstel van 275 euro aan materialen en 4-5 uur loon wat erboven op komt. Is het echt zo ingewikkeld dat het zo lang duurt of? Wat zijn jullie ervaringen?
Verkeerde topic!

Hier moet je zijn

PS Als je verzwaring aanvraagd heb je nu dan al een 3 fase meterkast anders moet je die eerst ombouwen, hier net gedaan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 24-09 01:56
Dannosz schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:52:
[...]

Dit is omdat Tesla random in series produceert. Vorige maand waren er veel SR+ in elkaar geflanst nu zijn LR & P’s wss weer aan de beurt.
Ja Tesla maakt de auto's in verschillende batches, en ja er zullen deze periodes wat meer LR&P’s worden afgeleverd.

Maar de mensen die voor 14Okt een SR+ hebben besteld, zullen deze ook wel echt krijgen voor het einde van het jaar. Ik denk alleen dat ze op safe spelen met de SR+ variant, door te zeggen dat hij voorlopig niet meer leverbaar is. Want dat zou dus betekenen dat de GF op volle toeren nog ff de laatste batches afmaakt van de SR+ varianten en dit de laatste zijn van 2019.

But in the end.. Weten alleen Elon en God hoe dit in zijn werking zal gaan voor de SR+ klanten. :p

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricsrix
  • Laatst online: 14-06-2021
Als het goed is dan is de Jasper Arrow morgen of overmorgen rondom het panama kanaal. Ik gok dat we dan pas weten of hij naar Zeebrugge vaart toch?

LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 24-09 01:56
Ricsrix schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 00:07:
Als het goed is dan is de Jasper Arrow morgen of overmorgen rondom het panama kanaal. Ik gok dat we dan pas weten of hij naar Zeebrugge vaart toch?
JA zal zich later op de avond melden in het Panama kanaal. (23:00) verwachting is dat deze rond 10-11 November in Zeebrugge aankomt.

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pliesie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 19:12
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:39:
[...]

Een witte met een trekhoak! Hier ook zo.. rustig wachten. Beetje bbqen en whiskey drinken. LM in mijn geval munsterhuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoootje
  • Laatst online: 04-05-2021
Zebesco030 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 00:07:
[...]

Ja Tesla maakt de auto's in verschillende batches, en ja er zullen deze periodes wat meer LR&P’s worden afgeleverd.

Maar de mensen die voor 14Okt een SR+ hebben besteld, zullen deze ook wel echt krijgen voor het einde van het jaar. Ik denk alleen dat ze op safe spelen met de SR+ variant, door te zeggen dat hij voorlopig niet meer leverbaar is. Want dat zou dus betekenen dat de GF op volle toeren nog ff de laatste batches afmaakt van de SR+ varianten en dit de laatste zijn van 2019.

But in the end.. Weten alleen Elon en God hoe dit in zijn werking zal gaan voor de SR+ klanten. :p
Ik hoop het, ik had op 13 oktober in de avonduren de beslissing genomen om een SR+ grey aero te bestellen, hopelijk binnen een paar dagen een VIN vanaf de jasper arrow. anders lijkt het dat erop dat de volgende en laatste lading van de glovis cosmos komt. dan wordt het pas echt spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

September zijn in Nederland ruim 5800 M3 op kenteken gezet.. hoeveel zijn er nog besteld tot 14 okt met levering 2019?
Zijn aardig wat M3's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 13:24
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 05:43:
September zijn in Nederland ruim 5800 M3 op kenteken gezet.. hoeveel zijn er nog besteld tot 14 okt met levering 2019?
Zijn aardig wat M3's :)
Geruchten zijn 17.000 tot 20.000.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:23
ZGaro schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:33:
Ik heb mijn paal/ TWC zelf aangelegd, de grootste kosten in mijn geval waren anders de graafkosten want hij zit bijna 20 mtr van de meterkast. Het aansluiten in de meterkast heb ik laten doen. Wel zelf alles al klaar gezet dus electricien was met 45 min klaar, hoefde eigenlijk alleen de draden aan de hoofd aansluiting te koppelen. Denk als een electricien ook kabel moet anleggen en het laadstation moet monteren hij inderdaad wel 3-4 uur mee bezig kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik was voor 380 euro klaar voor materiaal (buiten de twc om natuurlijk) en werkkosten. Heb de gleuf van 20 meter wel zelf gegraven rondom mijn huis.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

pliesie schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 00:26:
[...]
Een witte met een trekhoak! Hier ook zo.. rustig wachten. Beetje bbqen en whiskey drinken. LM in mijn geval munsterhuis
Hier nog een. Rustig wachten inderdaad, allen lukt dat niet zo best 8)7

Gisteren in de SR+ van @bblikman mogen rijden, geweldig! Dit maakt het wachten er niet makkelijker op :p

[ Voor 14% gewijzigd door Devster op 30-10-2019 07:28 ]

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 14:34
NightHawk4 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 23:50:
[...]

Verkeerde topic!

Hier moet je zijn

PS Als je verzwaring aanvraagd heb je nu dan al een 3 fase meterkast anders moet je die eerst ombouwen, hier net gedaan ;)
Hier ben ik ook mee bezig. Wat heeft jou dit gekost? Heb nu nog een 1 fase meterkast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
Zebesco030 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 00:07:
[...]

Ik hoop dat jij ook gelijk blijkt te hebben en Elon’s Woord gehoord hebt ;-)

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09 21:04
Weet iemand wat het met je range op een SR+ doet als je "luxe" kentekenplaten laat monteren? Mijn LM wil dat gratis voor mij doen. Ik vind het wel een stuk mooier staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-09 10:34
Zojuist een mailtje van Athlon dat mijn leverdatum is verplaatst naar 6 november in plaats van 5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Range en kentekenplaten? Niets lijkt mij, hoe zien die er dan uit dat dat range moet inleveren?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 18:22
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 02:39:
Als ik het topic teruglees:

[...]

Toen zat de GD:

[...]

Als de GP nu hier zit:

[...]

Dan duurt onze sms bom nog wel 2 dagen denk ik
Pioneer is nu op zo'n 2400km van Zeebrugge af, dus over een kleine 300km is de GP even dichtbij als de GD toen de SMSje werden verstuurd... Ik hou m'n telefoon maar weer in de gaten vandaag 8)

Editje: zoiets right?
GP Locatie 30-10-2019

[ Voor 17% gewijzigd door Nexz op 30-10-2019 08:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:38
Sunri5e schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 07:47:
Weet iemand wat het met je range op een SR+ doet als je "luxe" kentekenplaten laat monteren? Mijn LM wil dat gratis voor mij doen. Ik vind het wel een stuk mooier staan.
:o ** gniffel **

Alles wat je auto zwaarder maakt, de luchtweerstand of de rolweerstand negatief beïnvloed heeft effect op de range. Dus....

- Je gaat met 4 man bepakt en bezakt op vakantie
- Je monteert een fikse dakkoffer voor de vakantie
- Je monteert 20" Performance wielen ipv aero
- Je monteert een veel bredere bandenmaat
- Je hangt een grote aanhanger aan de trekhaak

Dat heeft invloed. Wat bijvoorbeeld ook invloed heeft zijn van die WK vlaggetjes aan je ramen. Maar dikke letters op je kentekenplaat ga je van zijn levensdagen niet merken. ;)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Is dat een plaat met glitters?

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dnz0
  • Laatst online: 22-11-2020
Zal wel met dikke letters zijn. Staat wel mooi ja. Kost rond de 30 euro. Maar als je het aan geeft bij de LM krijg je de luxe kenteken over het algemeen er gratis bij.

[ Voor 5% gewijzigd door Dnz0 op 30-10-2019 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dat is dan tegen de avond, met 30km/h.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ajbzb
  • Laatst online: 29-01 11:34
Wanneer uw Tesla dichterbij het leveringscentrum is ontvangt u een SMS met een eerst mogelijke leverdatum, tijd en locatie.

Bij de 14 oktober VINS , dus die op de Grand Dahlia stonden, kreeg iedereen 3 dagen voordat de GD aanmeerde in Zeebrugge, de eerste SMS.
De Grand Pioneer komt maandag 4 november binnen in Amsterdam. Geloof me hier staan heel veeeel M3 s op. Dat vereist een strakke planning om al die duizenden M3 tjes uit te leveren.
Die planning is natuurlijk al lang gemaakt. Alles staat netjes in het Tesla logistiek ICT systeem.
Vrijdag 1 november zullen de 19 oktober VINS een SMS bericht krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nexz
Ajbzb schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:16:
Wanneer uw Tesla dichterbij het leveringscentrum is ontvangt u een SMS met een eerst mogelijke leverdatum, tijd en locatie.

Bij de 14 oktober VINS , dus die op de Grand Dahlia stonden, kreeg iedereen 3 dagen voordat de GD aanmeerde in Zeebrugge, de eerste SMS.
De Grand Pioneer komt maandag 4 november binnen in Amsterdam. Geloof me hier staan heel veeeel M3 s op. Dat vereist een strakke planning om al die duizenden M3 tjes uit te leveren.
Die planning is natuurlijk al lang gemaakt. Alles staat netjes in het Tesla logistiek ICT systeem.
Hoe kom jij aan deze wijsheid (vooral de laatste zin), of is het speculatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:38
Nexz schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:18:
[...]

Hoe kom jij aan deze wijsheid (vooral de laatste zin), of is het speculatie?
Wishful thinking.... :9

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dnz0 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:02:
Zal wel met dikke letters zijn. Staat wel mooi ja. Kost rond de 30 euro. Maar als je het aan geeft bij de LM krijg je de luxe kenteken over het algemeen er gratis bij.
Ik begreep altijd dat dit niet kon, maar dat kan dus wel? Dan ga ik direct nog even bellen.
Luxe platen zien er veeeeeel mooier uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nexz
:D Mijn wishful thinking is vandaag... of heet dat naïviteit? :+
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:19:
[...]

Ik begreep altijd dat dit niet kon, maar dat kan dus wel? Dan ga ik direct nog even bellen.
Ik heb bij Alphabet ook maar even navraag gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ajbzb schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:16:

22 oktober kwamen de SMS'jes voor GD binnen.
GD stond voor 25 oktober gepland in Zeebrugge, maar kwam uiteindelijk 26 oktober aan.

GP komt 2 november in Zeebrugge aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
  • Laatst online: 22-11-2020
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:19:
[...]

Bij mn vorige LM kon dit. Gewoon gebeld naar LM en (toen Golf) dealer en toen gratis erbij gekregen. Je kan ze ook zelf laten maken. Kost rond de 30 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhrgamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-01 14:17
Vanmorgen op de A4 richting Amsterdam twee vrachtwagens vol met M3 Zwart + Aero zien rijden.

Via de A2 komen ze denk ik uit Tilburg, op de A4 waarschijnlijk direct uit Zeebrugge?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ajbzb
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:21:
[...]

22 oktober kwamen de SMS'jes voor GD binnen.
GD stond voor 25 oktober gepland in Zeebrugge, maar kwam uiteindelijk 26 oktober aan.

GP komt 2 november in Zeebrugge aan...
Klopt helemaal. Tuurlijk wellicht dat een enkeling een SMS zal krijgen als zijn auto via Zeebrugge komt, maar de massa komt natuurlijk in Amsterdam aan. 3 dagen voordat de boot bij het leveringscentrum aankomt (Amsterdam Koopman Kade) zal volgens planning de SMS komen. Dat is dan 1 november.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ajbzb schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:28:
[...]

Klopt helemaal. Tuurlijk wellicht dat een enkeling een SMS zal krijgen als zijn auto via Zeebrugge komt, maar de massa komt natuurlijk in Amsterdam aan. 3 dagen voordat de boot bij het leveringscentrum aankomt (Amsterdam Koopman Kade) zal volgens planning de SMS komen. Dat is dan 1 november.
Mijn punt was dat de GD 4 dagen vóór aankomst Zeebrugge een SMS kreeg. As we speak worden die auto's naar Tilburg en Amsterdam gereden.

GP is vandaag ergens 4 dagen vóór Zeebrugge...

Het zou dus ook zomaar vandaag of morgen kunnen zijn.

Als we kijken naar afleveringen:
GD had 31-10 als eerste leverdag
GP lijkt 9-11 als eerste leverdag te krijgen, als ik dat doorreken is morgen de SMS-bom dag...

Hoe dan ook, pure speculatie. Ik hoop op vandaag :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rreijnhoudt
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 29-09 05:20
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EIFY-f3X0AUEKIu?format=jpg&name=large

Leuk overzicht om verder bij te speculeren. Let op dat de zwarte plaatsen/tijden aannames zijn.

https://twitter.com/Milhooz/status/1189329612339331072

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Nexz schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:20:
[...]

[...]

Zojuist of eerder? Want wat gaven ze aan?

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZGaro
NightHawk4 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 23:50:
[...]

Verkeerde topic!

Hier moet je zijn

Thx! Ja daar gaat het nu over, over het ombouwen van de meterkast en aansluiten van de Tesla Wall Connector. Als ik hier en daar lees is 450-500 euro geen slechte prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Nexz schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:20:
[...]

[...]

Als je reactie hebt van Alphabet, kan je laten weten wat het antwoord is? Ik ben ook benieuwd. Heb op mijn huidige Audi ook dikke letters en was eigenlijk vergeten dat dat niet standaard is bij nieuwe auto’s...

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cheffke
  • Laatst online: 02-01-2021
Is dit een seriueze vraag? :D :D

Iedereen maakt hier zich zo druk over verschil van range met 18' / 19' inchen velgen en nu ook al de kentekenplaat… what's next.
Als deze zaken er nu echt toe deden.

Dit staat allemaal in het niets tot het rijgedrag. Dat bepaald echt de range!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik denk dat ie er een stuk luxer uit gaat zien... O-) maar eigenlijk hoort deze vraag thuis in het andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheffke schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:49:
[...]

Is dit een seriueze vraag? :D :D

Iedereen maakt hier zich zo druk over verschil van range met 18' / 19' inchen velgen en nu ook al de kentekenplaat… what's next.
Als deze zaken er nu echt toe deden.

Dit staat allemaal in het niets tot het rijgedrag. Dat bepaald echt de range!
Nee dit is geen serieuze vraag anders vind ik dat je niet auto mag rijden als je daadwerkelijk denkt dat je range afhangt van kentekenplaat gewicht haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vhrgamer schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:27:
Vanmorgen op de A4 richting Amsterdam twee vrachtwagens vol met M3 Zwart + Aero zien rijden.

Via de A2 komen ze denk ik uit Tilburg, op de A4 waarschijnlijk direct uit Zeebrugge?
Vanochtend op de a28 ook een trailer gezien met M3 zwart, blauw aero. Helaas stonden er geen witte op :(

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:24
Dit ligt ook een beetje aan je kenteken, de letters "W" en "K" hebben bijvoorbeeld meer impact op de luchtweerstand dan de letter "I".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
rreijnhoudt schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:34:
[Afbeelding]

Leuk overzicht om verder bij te speculeren. Let op dat de zwarte plaatsen/tijden aannames zijn.

https://twitter.com/Milhooz/status/1189329612339331072
Zou wel mooi zijn als er nog 4 bootjes naar EU komen. Maar is dat ook echt zo...??

....

Het wordt weer een leuk dagje hier op het forum :o)

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wachten op sms en vins vandaag of morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytech
  • Laatst online: 24-01-2020
Hello All,

i reserved my Model 3 (SR+ pearl white) in August 2019, and got it delivered on 25th September 2019. So was quick!

I have one question - i did not opt for FSD and have received the car with 2.5 HW and not 3.0:( so the assumption of all cars post may 2019 with HW 3.0 is not valid i guess or i am the unlucky onel:)

2019 Pearl White Model 3 SR+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
ZGaro schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:37:
[...]

Thx! Ja daar gaat het nu over, over het ombouwen van de meterkast en aansluiten van de Tesla Wall Connector. Als ik hier en daar lees is 450-500 euro geen slechte prijs.
Is het ook niet zorg alleen voor de juiste aardlek hebt (Type B ) kost samen met de juiste groep 300 euro ongeveer. Verder prima palen en heel erg hoog tweakers gehalte je kan er een pi aan hangen en dan je stroom balanceren als je het leuk vindt.

[ Voor 0% gewijzigd door MeZZiN op 30-10-2019 09:18 . Reden: kleine aanpassing om dat Type B Type B) werdt ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZGaro
MeZZiN schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:04:
[...]

Is het ook niet zorg alleen voor de juiste aardlek hebt (Type B) kost samen met de juiste groep 300 euro ongeveer. Verder prima palen en heel erg hoog tweakers gehalte je kan er een pi aan hangen en dan je stroom balanceren als je het leuk vindt.
Ja het idee om er een PI ging al door mijn hoofd. Stroom te balanceren? Ik ga verder in het andere topic die hiervoor bestemd is :-).

Vooralsnog als ik nu in de snel beschikbaar lijst kijk is er geen enkele model 3 beschikbaar voor 2019. Heel vreemd want afgelopen dagen stonden er nog best veel!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij laten vertellen dat dit voor de SR+ niet uitmaakt. Bij de P kan dit een verschil van tussen de 3 en 8% betekenen vanwege de hogere luchtweerstand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bg1337
  • Laatst online: 12-12-2019
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:12:
[...]

Ik heb mij laten vertellen dat dit voor de SR+ niet uitmaakt. Bij de P kan dit een verschil van tussen de 3 en 8% betekenen vanwege de hogere luchtweerstand.
Hahah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ajbzb
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:33:
[...]

Mijn punt was dat de GD 4 dagen vóór aankomst Zeebrugge een SMS kreeg. As we speak worden die auto's naar Tilburg en Amsterdam gereden.

GP is vandaag ergens 4 dagen vóór Zeebrugge...

Het zou dus ook zomaar vandaag of morgen kunnen zijn.

Als we kijken naar afleveringen:
GD had 31-10 als eerste leverdag
GP lijkt 9-11 als eerste leverdag te krijgen, als ik dat doorreken is morgen de SMS-bom dag...

Hoe dan ook, pure speculatie. Ik hoop op vandaag :+
Het gaat om grote aantallen auto's die afgeleverd moeten worden. Dan moet je je logistiek hier goed op voorbereiden. Alles wat je al weet kun je van te voren al vastleggen in je logistieke ICT systeem. Op het moment dat er een VIN wordt gekoppeld weet men dat deze op de boot staat. Ook weet men wanneer deze boot dichtbij het leveringscentrum gaat komen ( 3 dagen van te voren dus) . Dat kun je dus van te voren allemaal al organiseren. Die SMS berichtjes worden vrijdag allemaal automatisch vanuit het systeem gestuurd. Zoals gezegd, alles wat je weet kun je automatiseren. Geloof echt niet dat men op een andere dag handmatig op een knopje gaat drukken "Stuur een SMS" Daar zijn de aantallen te groot voor. Degene die op dit forum hebben gemeld dat zij een VIN hebben gekregen op 19 oktober ( ik ook) , dat is natuurlijk maar een fractie van de totale levering van de boot op 4 november in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrytech schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:58:
Hello All,

i reserved my Model 3 (SR+ pearl white) in August 2019, and got it delivered on 25th September 2019. So was quick!

I have one question - i did not opt for FSD and have received the car with 2.5 HW and not 3.0:( so the assumption of all cars post may 2019 with HW 3.0 is not valid i guess or i am the unlucky onel:)
Je zit in het verkeerde topic als je je Tesla al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:12:
[...]

En de SR+ heb je geen hogere luchtweerstand? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ajbzb schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:13:
[...]

Het gaat om grote aantallen auto's die afgeleverd moeten worden. Dan moet je je logistiek hier goed op voorbereiden. Alles wat je al weet kun je van te voren al vastleggen in je logistieke ICT systeem. Op het moment dat er een VIN wordt gekoppeld weet men dat deze op de boot staat. Ook weet men wanneer deze boot dichtbij het leveringscentrum gaat komen ( 3 dagen van te voren dus) . Dat kun je dus van te voren allemaal al organiseren. Die SMS berichtjes worden vrijdag allemaal automatisch vanuit het systeem gestuurd. Zoals gezegd, alles wat je weet kun je automatiseren. Geloof echt niet dat men op een andere dag handmatig op een knopje gaat drukken "Stuur een SMS" Daar zijn de aantallen te groot voor. Degene die op dit forum hebben gemeld dat zij een VIN hebben gekregen op 19 oktober ( ik ook) , dat is natuurlijk maar een fractie van de totale levering van de boot op 4 november in Amsterdam.
Maar is dit inside information?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
Zojuist even gebeld met Athlon, die gaven aan dat ze het proces m.b.t levering volledig naar zich toe (willen) trekken en dat veel nieuwe leveringen (vanaf over een week of 1-2) niet zelf de auto op hoeven halen. Dit om er zeker van te zijn dat ze dit jaar geleverd konden worden en niet mensen hun Tesla misten door gebrekkige communicatie. Ze gaven aan dat mails van Athlon leidend zijn en is de smsjes van Tesla mocht vergeten..

Dus hoogstwaarschijnlijk haalt iemand mijn Tesla a.s. dinsdag op en levert hem woensdag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roootje
  • Laatst online: 01-09-2020
Ik heb begrepen dat ze bij Koopman Terminal (amsterdam) geen ex lease auto’s innemen. Klopt dit Of is er in de buurt een inleverpunt? (Volkswagen)

M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytech
  • Laatst online: 24-01-2020
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:13:
[...]

Je zit in het verkeerde topic als je je Tesla al hebt.
thanks!

i coudnt find the post delivery topic for model 3 tesla - hence posted here. Apologies - perhaps you can link me to the right forum?

2019 Pearl White Model 3 SR+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricker89
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-05 22:19
Roootje schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:17:
Ik heb begrepen dat ze bij Koopman Terminal (amsterdam) geen ex lease auto’s innemen. Klopt dit Of is er in de buurt een inleverpunt? (Volkswagen)
Je LM kan dit voor je beantwoorden, wij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Tesla neemt voor zover ik heb begrepen überhaupt geen exlease in.. helaas

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
  • Laatst online: 27-07-2024
harrytech schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:19:
[...]

thanks!

i coudnt find the post delivery topic for model 3 tesla - hence posted here. Apologies - perhaps you can link me to the right forum?
Het grote Tesla topic - deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morguh... wachtend op mijn M3 zoek ik ondertussen naar info over de levering van Model X. Heeft het zin om hiervoor ook de schepen zoals de GD en GP in de gaten te houden of komt de Model X in delen naar NL? Ik heb al eerder ergens gelezen dat S en X-en in NL afgebouwd worden. Een kennis van me wacht vanaf begin sept op de VIN van zijn X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-12-2024
Roootje schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:17:
Volgens mij kan dit wel maar dat kost jou geld. Ik zit bij Leaseplan en dat zit daar op hetzelfde terrein, maar dan nog kost mij dat geld als ik daar mijn huidige auto achter wil laten...
Ik moet hem dus bij een schadenet verstiging inleveren. Waar maakt volgens mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh en p.s.: mijn 'documenten' (aanbetalingsfactuur etc.) zijn niet meer zichtbaar op mijn profiel. Gelukkig is de VIN nog aanwezig.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Aeonis schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:54:
[...]

Dit ligt ook een beetje aan je kenteken, de letters "W" en "K" hebben bijvoorbeeld meer impact op de luchtweerstand dan de letter "I".
Ik laat een vierkante plaat monteren, scheelt makkelijk 3%

Zoef

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Recci schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:17:
Zojuist even gebeld met Athlon, die gaven aan dat ze het proces m.b.t levering volledig naar zich toe (willen) trekken en dat veel nieuwe leveringen (vanaf over een week of 1-2) niet zelf de auto op hoeven halen. Dit om er zeker van te zijn dat ze dit jaar geleverd konden worden en niet mensen hun Tesla misten door gebrekkige communicatie. Ze gaven aan dat mails van Athlon leidend zijn en is de smsjes van Tesla mocht vergeten..

Dus hoogstwaarschijnlijk haalt iemand mijn Tesla a.s. dinsdag op en levert hem woensdag uit.
Hmmm, dat meen je niet :F
Laat mij hem gewoon zelf halen....

Hier ook Athlon...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:39:
[...]

Hmmm, dat meen je niet :F
Laat mij hem gewoon zelf halen....

Hier ook Athlon...
Ja ik heb lang genoeg op gewacht. Nu wil ik hem ook zelf halen (maar oke eerst vin enz)

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ElonDusk schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:41:
[...]

Ja ik heb lang genoeg op gewacht. Nu wil ik hem ook zelf halen (maar oke eerst vin enz)
Daarnaast, op wie zijn risico rijden ze hem naar mij toe? Als iemand hem in de soep rijdt, wie vergoed de kosten voor hogere bijtelling volgend jaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:42:
[...]

Daarnaast, op wie zijn risico rijden ze hem naar mij toe? Als iemand hem in de soep rijdt, wie vergoed de kosten voor hogere bijtelling volgend jaar?
haha en wie zegt dat ik daarna nog 4 maanden of langer wil wachten 8)7

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElonDusk schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:43:
[...]

haha en wie zegt dat ik daarna nog 4 maanden of langer wil wachten 8)7
Jij ook Athlon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
[...]

Ik heb geen idee. Ik vind het wel fijn dat ze hem mogelijk komen brengen, dat scheelt een hoop. Alleen hoop ik dat ze dan zelf de dubbel-check doen als ze hem ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:36
[...]

De verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recci
Ben wel benieuwd of ik hem dan dinsdag, als ze hem ophalen, kan tracken in de App ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
mistercage schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:08:
[...]

Hier ook dezelfde config
Besteld door LM op 26/9
Bij Tesla pas binnen en bevestigd op 7/10
RN aanwezig
Verwachte levering : december ( olgens Tesla)
mijne was 4-10 besteld door de LM bij Tesla. Levering staat bij mij nog op 15-11 maar moet maar even kijken of dat gaat lukken.

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
Volgens LP is er bij hen alleen al in de eerste twee weken van oktober elke 5 minuten een M3 besteld. Weet nu in ieder geval dat de mijne in de 'batch'bestelling van 9/10 gezeten moet hebben. Maar als zij alleen al iets van 2000 M3's besteld hebben in de eerste 2 weken, mag ik idd hopen dat er nog wat extra bootjes komen ;-) En dat de GF nog even doorproduceert...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 22:43
Dizzy1 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:14:
[...]

En de SR+ heb je geen hogere luchtweerstand? |:(
Jij bent niet goed in het herkennen van sarcasme blijkbaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Michiel 3
  • Laatst online: 30-10-2023
Levering bekend- gisteren sms, direct vandaag gebeld en dag verzet; was 06/11 nu dag later 07/11 om 12.00
!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deusmagnus
  • Laatst online: 05-04-2021
Michiel 3 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:04:
Levering bekend- gisteren sms, direct vandaag gebeld en dag verzet; was 06/11 nu dag later 07/11 om 12.00
!
Wanneer had je een VIN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michiel 3 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:04:
!
Model 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel 3
22/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel 3
yes - LR- black-black-aero
Pagina: 1 ... 123 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.