Helemaal blij!
JAAAH, zo fijn, kan nu de blogs, F5 etc... met rust laten.. wat een beleving..

Verwijderd
Diegene die een VIN hebben gehad op 19-10 zien jullie die op de beheer pagina staan of zie je die in de source staan of met behulp van de vin plug-in?
SourceVerwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:12:
Diegene die een VIN hebben gehad op 19-10 zien jullie die op de beheer pagina staan of zie je die in de source staan of met behulp van de vin plug-in?
Dan is er voor mij ook hoop op spoedige levering... LR-MNSilver-Black-Aero

[ Voor 49% gewijzigd door Dizzy1 op 30-10-2019 10:14 ]
Alleen in de source en plug-in (Wat feitelijk hetzelfde is)Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:12:
SourceVerwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:12:
SOURCE en PluginVerwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:12:
Die oude blauwe platen schijnen nog efficienter te zijn. De kleur blauw is een stuk gladder dan geel.Zpottr schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:39:
[...]
Ik laat een vierkante plaat monteren, scheelt makkelijk 3%
Alleen in de sourcecode, niet op beheerpagina. Overigens wel op de factuur, echter zie jij die niet als leaserijder. ;-)Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:12:
Kun je die afspraak nu ook zien in je Tesla account?Michiel 3 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:04:
Levering bekend- gisteren sms, direct vandaag gebeld en dag verzet; was 06/11 nu dag later 07/11 om 12.00
!
Mag de kentekenplaatdiscussie naar het grote Tesla 2 topic..?
Hij wordt afgeleverd met "normale" platen en direct daarna worden deze vervangen voor platen met oplegletters.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:19:
[...]
Ik begreep altijd dat dit niet kon, maar dat kan dus wel? Dan ga ik direct nog even bellen.
Luxe platen zien er veeeeeel mooier uit.
klopt.BytePhantomX schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:19:
[...]
Kun je die afspraak nu ook zien in je Tesla account?
Doen ze dat direct vanuit Tesla als je er om vraagt?Sunri5e schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:20:
[...]
Hij wordt afgeleverd met "normale" platen en direct daarna worden deze vervangen voor platen met oplegletters.
Aangezien ik met een VIN nog steeds elke dag kijk om te zien of mij VIN niet is verdwenen en of ik niet al een afspraak heb staan, valt mij iets op.
De prijs van mijn auto is de ene keer net geen 61k en de volgende dag is die 59k. Heeft iemand anders daar ook last van?
Misschien komt het omdat ik een zwart heb besteld op het moment dat die van gratis naar 800 ging en nu op 1100 staat?
De prijs van mijn auto is de ene keer net geen 61k en de volgende dag is die 59k. Heeft iemand anders daar ook last van?
Misschien komt het omdat ik een zwart heb besteld op het moment dat die van gratis naar 800 ging en nu op 1100 staat?
Deze is nog veel beter voor de luchtweerstand: https://www.drsticker.nl/...nteken-sticker-klein.html. Helemaal geen reliëf en wat kleiner, scheelt zeker 5% range.BytePhantomX schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:17:
[...]
Die oude blauwe platen schijnen nog efficienter te zijn. De kleur blauw is een stuk gladder dan geel.
Nee, Tesla levert de auto alleen met standaard platen.Emptyy schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:26:
[...]
Doen ze dat direct vanuit Tesla als je er om vraagt?
Ik hoop trouwens wel dat diegene die 500 kentekenplaten per dag moet monteren voor de aflevering, dit een beetje netjes doet... heb ze helaas vaak met scheve kentekenplaten gezien. Zonde van de extra gaten in de bumper als dit gecorrigeerd moet worden.
De houders zitten er al op!Aeonis schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:27:
[...]
Nee, Tesla levert de auto alleen met standaard platen.
Ik hoop trouwens wel dat diegene die 500 kentekenplaten per dag moet monteren voor de aflevering, dit een beetje netjes doet... heb ze helaas vaak met scheve kentekenplaten gezien. Zonde van de extra gaten in de bumper als dit gecorrigeerd moet worden.
Is de GP wel op juiste koers? niet dat m'n Tesla straks ergens in Portugal staat

Verwijderd
Mwah, beetje afgewaaidGebruiker_Hans schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:44:
[...]
Is de GP wel op juiste koers? niet dat m'n Tesla straks ergens in Portugal staat(naar NL por favor).
Is niet afgewaaid. Is gewoon het logische gevolg dat onze wereldbol een bol is en geen rechthoek
Ik heb het idee dat de komende boten niet tot nauwelijks rode modellen aan boord hebben.. Ik zie niemand met rood die een VIN heeft gekregen. Wordt nog wat langer wachten voor mij, denk ik (LR red, black, aero)
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
bottom line schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:49:
Is niet afgewaaid. Is gewoon het logische gevolg dat onze wereldbol een bol is en geen rechthoek
lol.bottom line schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:49:
Door storm Pedro op de Atlantische oceaan is hij anders gevaren. (Via Azoren)
Euh, vanwege een storm in de AO hebben ze deze route genomen zodat ze mee konden profiteren van de stroming... Kijk maar naar het traject van de GD..bottom line schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:49:
Ik heb best snel wel een VIN gekregen, eind sept besteld, 19 okt VIN. SR+, Rood, wit interieur, 19", trekhaak.Markboss schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:51:
Ik heb het idee dat de komende boten niet tot nauwelijks rode modellen aan boord hebben.. Ik zie niemand met rood die een VIN heeft gekregen. Wordt nog wat langer wachten voor mij, denk ik (LR red, black, aero)
19-10 VIN in source voor LR Rood / Zwart / Aero / Trekhaak. Besteld 4-10.Markboss schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:51:
Overigens, dit rondje hebben we toch al eens gemaakt?
[ Voor 14% gewijzigd door Zpottr op 30-10-2019 11:01 ]
Zoef
Storm zal er misschien iets mee te maken hebben dat hij 200km 'om' is gevaren. Maar echt niet meer als dat, want ze komen altijd in de buurt van Portugal/Spanje.

Verwijderd
Volgens mij hebben die boten een feestje daarVerwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:56:
Laatste info van 12 uur geleden:
https://www.myshiptracking.com/?mmsi=352935000
Is op basis van 'normale' AIS, niet sattelite-AIS. Dus verouderde info en daarom ligt er opeens een plukje boten daarVerwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:59:
[...]
Volgens mij hebben die boten een feestje daar
Voor de nitpickers: MyShipTracking laat dus alleen de boten zien die *nu* binnen AIS bereik zijn. Omdat de GP dat niet is, wordt de last known location geplot. Dus dat. Ik word nog eens expert op bootjesgebied!
[ Voor 23% gewijzigd door Nexz op 30-10-2019 11:02 ]
Verwijderd
Ik heb niet de plug-in en kan niet in de source kijken of ik een vin heb. Dit komt omdat ik zelf het account niet beheer maar mijn werkgever doet dat. Mijn vraag is, op het moment dat er een vin in de source zichtbaar is, is het dan ook al bekend bij Tesla zelf of zien die het later in hun systeem?
Ik heb namelijk Tesla gebeld en gevraagd of ik een VIN heb (RN nummer gegeven) en die zeiden nee nog niet.
Ik heb namelijk Tesla gebeld en gevraagd of ik een VIN heb (RN nummer gegeven) en die zeiden nee nog niet.
Als Tesla zegt dat je nog geen VIN hebt.. Wat verwacht je dan nog te horen?Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:02:
Ik heb niet de plug-in en kan niet in de source kijken of ik een vin heb. Dit komt omdat ik zelf het account niet beheer maar mijn werkgever doet dat. Mijn vraag is, op het moment dat er een vin in de source zichtbaar is, is het dan ook al bekend bij Tesla zelf of zien die het later in hun systeem?
Tesla geeft de VIN uit en weet dan ook dat deze is uitgegeven, daar zit geen vertraging in. Verder is de VIN zodra hij zichtbaar is in de sourcecode ook bekend bij jou werkgever en bij Tesla zelf dus.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:02:
Dit vooral, alles is toch duidelijk?Neo_TGP schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:06:
[...]
Als Tesla zegt dat je nog geen VIN hebt.. Wat verwacht je dan nog te horen?
Heeft iemand gehoord of Tesla weer busjes heeft geregeld vanaf station Sloterdijk naar de Koopman terminal aanstaande vrijdag?
Tesla heeft voor dit soort vragen een telefoon nummer.. dan heb je namelijk een antwoordt ipv speculatie..JackRyan schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:11:
Heeft iemand gehoord of Tesla weer busjes heeft geregeld vanaf station Sloterdijk naar de Koopman terminal aanstaande vrijdag?
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
vorige week toevallig over gebeld, ivm maar een paar afleveringen op eigen gelegenheid was toen het antwoord.JackRyan schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:11:
sknnr.nl schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:12:
[...]
Tesla heeft voor dit soort vragen een telefoon nummer.. dan heb je namelijk een antwoordt ipv speculatie..
Misschien dat iemand het al nagevraagd bij Tesla, scheelt weer een belletje naar de drukbezette telefoonlijn van Teslasknnr.nl schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:12:
[...]
Tesla heeft voor dit soort vragen een telefoon nummer.. dan heb je namelijk een antwoordt ipv speculatie..
Op Sloterdijk gaan staan en dan Smart Summon.JackRyan schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:11:
Vanuit de fabriek alleen aan de achterkant toch? Amerika heeft aan de voorkant geen kentekenplaten (m.u.v. een paar staten)
Overigens wordt de mijne morgenochtend thuis gebracht. Er staat nergens in de sms dat er een chauffeur in zit.J_Appelstroop schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:14:
[...]
Op Sloterdijk gaan staan en dan Smart Summon.
Zijn sowieso andere houders voor USA (ivm andere afmetingen kentekenplaten) dus die vlieger gaat sowieso niet op.Aeonis schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:14:
[...]
Vanuit de fabriek alleen aan de achterkant toch? Amerika heeft aan de voorkant geen kentekenplaten (m.u.v. een paar staten)
Tesla gaf zelf aan dat ze deze weken de wit/grijs/zwart produceren. Blauw en rood nietMarkboss schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:51:
Verwijderd
Ik las op het forum dat sommige een vin in de source hebben maar dat hij niet in het account stond, ik dacht wellicht dat daar een vertraging in zat. Vandaar mijn vraag.Neo_TGP schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:06:
[...]
Als Tesla zegt dat je nog geen VIN hebt.. Wat verwacht je dan nog te horen?
Verwijderd
Dank je wel voor je reactieGebruiker_Hans schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:06:
[...]
Tesla geeft de VIN uit en weet dan ook dat deze is uitgegeven, daar zit geen vertraging in. Verder is de VIN zodra hij zichtbaar is in de sourcecode ook bekend bij jou werkgever en bij Tesla zelf dus.
Ah daar zit wat in.. En Recci had gelijk, zie deze foto: https://i.imgur.com/VnhNgcp.jpg Zowel voor als achter al houders.cronixx schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:16:
[...]
Zin sowieso andere houders voor USA (ivm andere afmetingen kentekenplaten) dus die vlieger gaat sowieso niet op.
is voor de dapperenJ_Appelstroop schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:14:
[...]
Op Sloterdijk gaan staan en dan Smart Summon.

Zoef
Dat kan ook in ZEE gebeurd zijn toch?Aeonis schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:23:
[...]
Ah daar zit wat in.. En Recci had gelijk, zie deze foto: https://i.imgur.com/VnhNgcp.jpg Zowel voor als achter al houders.
Zoef
Verwijderd
Via de leasemaatschappij toch een datum achterhaald! Zij kunnen wel al die documenten zien, en in één van die documenten staat 12-11-2019 genoemd!
Conclusie @carpebios is sowieso dat VIN 19-10 dus echt op de GP staan!
1-10 besteld
11-10 RN
11-10 Welkom bij de familie mail
19-10 VIN in source
12-11 Estimated delivery (via documenten, uiteindelijke levering kan dag eerder of later plaatsvinden)
SMS komt dan dus snel!
Verder nooit mailtjes van Tesla ontvangen tussendoor met delivery etc.
1-10 besteld
11-10 RN
19-10 VIN in source
12-11 Estimated delivery (via documenten, uiteindelijke levering kan dag eerder of later plaatsvinden)
SMS komt dan dus snel!
Ik ben hier ook wel benieuwd naar!JackRyan schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:13:
[...]
Misschien dat iemand het al nagevraagd bij Tesla, scheelt weer een belletje naar de drukbezette telefoonlijn van Tesla
We zijn nu van plan om met de trein te komen. Niemand dus nog gebeld of er busjes klaar staan op Amsterdam Sloterdijk?
Dat zou heel vet zijn!Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:31:
Via de leasemaatschappij toch een datum achterhaald! Zij kunnen wel al die documenten zien, en in één van die documenten staat 12-11-2019 genoemd!![]()
1-10 besteld
11-10 RN
19-10 VIN in source
SMS komt dan dus snel!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik heb hierover gebeld; nog geen shuttle service; de dame aan de telefoon zei; Uber of Taxi vanaf sloterdijk... dus wie oh wie gaat er 7 november ophalen om 12.00? (taxi share?)Mkeespiet schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:44:
[...]
Ik ben hier ook wel benieuwd naar!
We zijn nu van plan om met de trein te komen. Niemand dus nog gebeld of er busjes klaar staan op Amsterdam Sloterdijk?
ik weet alleen als je op 1 november moet ophalen je met eigen gelegenheid moet komen, volgens medewerker één handjevol uitleveringen en zetten ze geen pendelbussen in dus op eigen gelegenheid.Mkeespiet schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:44:
[...]
Ik ben hier ook wel benieuwd naar!
Deze datum gaf maatje van me bij Tesla door, maar dat schijnt de 'standaard' te zijn...Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:31:
Verwijderd
En dat houdt in?VonAalscht schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:47:
[...]
Deze datum gaf maatje van me bij Tesla door, maar dat schijnt de 'standaard' te zijn...
Wel in die week toch?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2019 11:49 ]
Dat er een aantal standaard data worden geplakt aan bestellingen, waarvan 12-11 er eentje is.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:49:
[...]
En dat houdt in?
Wel in die week toch?
Het houdt in dat je er geen rekening mee moet houdenVerwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:49:
[...]
En dat houdt in?
Wel in die week toch?
Ah chips....ik haal hem op 1 nov op om 12:00. Ik dacht treintje naar sloterdijk en dan pendelbus. Hoe ver is het wandelen?Seacara schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:46:
[...]
ik weet alleen als je op 1 november moet ophalen je met eigen gelegenheid moet komen, volgens medewerker één handjevol uitleveringen en zetten ze geen pendelbussen in dus op eigen gelegenheid.
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
maps.google.nlRobbyNitroz schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:01:
[...]
Ah chips....ik haal hem op 1 nov op om 12:00. Ik dacht treintje naar sloterdijk en dan pendelbus. Hoe ver is het wandelen?
Als Amsterdammer kan ik je melden dat het prima te lopen is, maar als het regent zou ik lekker een Uber pakken (kost je een tientje).RobbyNitroz schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:01:
[...]
Ah chips....ik haal hem op 1 nov op om 12:00. Ik dacht treintje naar sloterdijk en dan pendelbus. Hoe ver is het wandelen?
EDIT: excuses, ik vergis mij in de ophaallocatie. Lopen is wel erg ver, sowieso een Uber nemen.
[ Voor 11% gewijzigd door JurandyRonald op 30-10-2019 12:10 ]
Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen
*knip* Referrals zijn niet de bedoeling op Tweakers.
[ Voor 84% gewijzigd door Yorinn op 30-10-2019 21:06 ]
De vorige keer dat er een boot bij Panama aankwam vlogen de dag ervoor VIN's in het rond. (20 okt in kanaal, 19 okt VIN's) De Jasper Arrow komt daar vanavond aan.
Hopelijk krijgen er vandaag (incluis mezelf ;-)) een aantal een VIN.
[ Voor 9% gewijzigd door Boterham71 op 30-10-2019 12:26 ]
Yes... laten we kijken of we dichterbij zijn om hen logica te kunnen begrijpen...Boterham71 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:25:
De vorige keer dat er een boot bij Panama aankwam vlogen de dag ervoor VIN's in het rond. (20 okt in kanaal, 19 okt VIN's) De Jasper Arrow komt daar vanavond aan.
Wat is jouw bestel datum?
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Ik hoop met jullie mee mijn besteldatum is 12-09, RN sinds 18-09 mocht dat uitmaken. Geen restrictie.Zebesco030 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:36:
[...]
Yes... laten we kijken of we dichterbij zijn om hen logica te kunnen begrijpen...
Model 3 LR AWD White / black / aero - Bestelling: 12-09 VIN: 28-11
9-10 besteld bij MisterGreen / 14-10 RN / 10-10 restrictie
SR+ pearl white, zwarte bekleding, aero caps, geen trekhaak
Lijkt me dat ik dan wel op de JA zou kunnen staan toch?
SR+ pearl white, zwarte bekleding, aero caps, geen trekhaak
Lijkt me dat ik dan wel op de JA zou kunnen staan toch?
[ Voor 4% gewijzigd door GrannySmith92 op 30-10-2019 12:41 ]
Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed
Besteldatum 6 augustus, maar restrictie op 4 nov. Vorige week woensdag mail "Volgende stappen voor uw Model 3 levering" gehad, waaruit ik afleidde dat de restrictie niet meer geldt (2 weken voor restrictie kijken ze al naar boten).Zebesco030 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:36:
[...]
Yes... laten we kijken of we dichterbij zijn om hen logica te kunnen begrijpen...
White
18"
Full black interior
Trekhaak
Verwijderd
Je wil logica, dat snap ik!Zebesco030 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:36:
[...]
Maar dan moet je besteldatum echt loslaten!
Er zit tot nu toe wel logca in VIN's, Panama, SMS etc. Maar besteldatum hoort daar echt niet bij.
Verwijderd
Ik heb die mail nooit gehad, wel een VIN...Boterham71 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:41:
[...]
Besteldatum 6 augustus, maar restrictie op 4 nov. Vorige week woensdag mail "Volgende stappen voor uw Model 3 levering" gehad, waaruit ik afleidde dat de restrictie niet meer geldt (2 weken voor restrictie kijken ze al naar boten).
White
18"
Full black interior
Trekhaak
Yep, ligt aan hoe LM besteld heeft.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:42:
[...]
Ik heb die mail nooit gehad, wel een VIN...
Ik hoop ook op een VIN vandaag of morgen. 3-10 besteld via LM, 17-10 RN nummer gekregen, afgelopen vrijdag 25-10 prepare for delivery mail.
LR AWD White
Black interior
18” Aero
Trekhaak
LR AWD White
Black interior
18” Aero
Trekhaak
M3 LR AWD | Pearl White | Black interior | 18” Aero | Trekhaak | Besteld 4-10 | RN op 17-10 | VIN 27-11 | Estimated Delivery 30-12 | Geen SMS
Ik heb een VIN gekregen op 20 of 21 oktober.Markboss schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:51:
Besteld: M3 Longrange Midnight Silver Metallic 18"Aero
9-9 besteld door LM
11-9 Tesla account met RN nummer
15-10 (circa) VIN gevonden
29-10 email van Tesla levering: 9 november 2019 - 16 november 2019
9-9 besteld door LM
Het is voor ons op 4 november gepland.. Nouja we kijken wel! Anders inderdaad stukje lopen of taxi bij slecht weerSeacara schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:46:
[...]
ik weet alleen als je op 1 november moet ophalen je met eigen gelegenheid moet komen, volgens medewerker één handjevol uitleveringen en zetten ze geen pendelbussen in dus op eigen gelegenheid.
Hoe koppelt de leasemaatschappij jou aan een RN? Mijn werkgever heeft de aanbetaling van 2K zelf gedaan en stuurt daarna alles door naar de LM.
15-10 moet zijn 19-10 ;-) Zelfde procedure zoals ik hem heb ontvangen. Tussen 9 en 16 november.renedk schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:49:
Besteld: M3 Longrange Midnight Silver Metallic 18"Aero
9-9 besteld door LM
We delen dus dezelfde boot (GP) en ophaalmoment.
Ja kan inderdaad. Ik heb echt niet iedere dag VIN opgezocht dus vandaar de schatting ;-)Gebruiker_Hans schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:57:
[...]
15-10 moet zijn 19-10 ;-) Zelfde procedure zoals ik hem heb ontvangen. Tussen 9 en 16 november.
We delen dus dezelfde boot (GP) en ophaalmoment.
Verwijderd
Dan krijgt je WG met zijn account een RN. RN geeft hij door aan LM en die gaat het dan verder afhandelen. Maar dan heeft je werkgever waarschijnlijk het account. Zo is het namelijk ook bij mij gegaan. Ik heb zelf de aanbetaling gedaan en een account aangemaakt. En daarna RN doorgegeven aan leasemaatschappij.Landon schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:54:
Hoe koppelt de leasemaatschappij jou aan een RN? Mijn werkgever heeft de aanbetaling van 2K zelf gedaan en stuurt daarna alles door naar de LM.
Nu maar hopen dat hier ook een aantal Performance modellen op staan!Boterham71 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:25:
Iemand al enig idee????
M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec
Daar wil ik er ook graag eentje vanPicassosax schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:46:
Ik hoop ook op een VIN vandaag of morgen. 3-10 besteld via LM, 17-10 RN nummer gekregen, afgelopen vrijdag 25-10 prepare for delivery mail.
LR AWD White
Black interior
18” Aero
Trekhaak
Mei 2019 LR RWD besteld
september omgezet naar LR AWD, restrictie 21-12-2019
21-10-2019 restrictie eraf laten halen
Ben benieuwd wat er bij mij gehanteerd wordt qua "bestel" datum en of ik voor of achterin de rij aan moet sluiten.
7 maanden inmiddels al met wijziging? menig geduld zou al op zijn lijkt mij.. #respectjay56 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:03:
[...]
Daar wil ik er ook graag eentje van![]()
Mei 2019 LR RWD besteld
Ben benieuwd wat er bij mij gehanteerd wordt qua "bestel" datum en of ik voor of achterin de rij aan moet sluiten.
Ook afgelopen vrijdag een mail gehad met prepare to delivery. Vorige week besteld (21 oktober) uit de snel beschikbaar lijst.Picassosax schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:46:
LR AWD White
Black interior
18” Aero
Trekhaak
LR AWD White
White interior
18" Aero
Trekhaak
:-)
Mijn ervaring met het verwijderen van een restrictie is dat de datum dat je restrictie afloopt of verwijderd is, geldt als besteldatum voor volgorde van levering. Je komt dan onderaan de stapel van auto's die per direct uitgeleverd mogen worden. Die van mij is 14-8 verwijderd en ik zie genoeg voorbeelden die na mijn besteldatum zijn besteld (4 juli), maar wel voor mijn verwijderdatum zijn besteld en eerder geleverd zijn.jay56 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:03:
[...]
Daar wil ik er ook graag eentje van![]()
Mei 2019 LR RWD besteld
Voor de garantie of die dit jaar komt, geld volgens mij de oorspronkelijke besteldatum.
Doen we allemaal bij levering wel een bordje op onze borst plakken met onze tweakers namen, leuk om even kennis te maken :-)
Ken gevallen waarvan de restrictie eerste week oktober eraf ging en die kregen 19 oktober netjes een VIN. Ook daar is weinig over te zeggen.BytePhantomX schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:13:
[...]
Mijn ervaring met het verwijderen van een restrictie is dat de datum dat je restrictie afloopt of verwijderd is, geldt als besteldatum voor volgorde van levering. Je komt dan onderaan de stapel van auto's die per direct uitgeleverd mogen worden. Die van mij is 14-8 verwijderd en ik zie genoeg voorbeelden die na mijn besteldatum zijn besteld (4 juli), maar wel voor mijn verwijderdatum zijn besteld en eerder geleverd zijn.
Voor de garantie of die dit jaar komt, geld volgens mij de oorspronkelijke besteldatum.
Tweakers-Tesla-leverings-topic-shirts laten drukken met onze username erop?ZGaro schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:14:
Doen we allemaal bij levering wel een bordje op onze borst plakken met onze tweakers namen, leuk om even kennis te maken :-)
Nou, nog eens gebeld met Tesla,
Uw auto is gekoppeld aan een VIN, dus dan is het waarschijnlijk de 2e of 3e week van november. Even kijken, ja, 2e of 3e week
Uw auto is gekoppeld aan een VIN, dus dan is het waarschijnlijk de 2e of 3e week van november. Even kijken, ja, 2e of 3e week
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
GPtje dan toch, or so it seems.carpebios schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:27:
Nou, nog eens gebeld met Tesla,
Inderdaad, andere info dan de vorige keer, maar GP it is!
Ik hoop met je mee, mijn VIN ook van de 19e, hopelijk snel een SMScarpebios schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:29:
Dan zou die van jou ook die week ergens geleverd worden, ze zei echt zonder het nog op te zoeken, je auto is gekoppeld aan een VIN dus.....
[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 30-10-2019 13:31 ]
Verwijderd
Geloof ons dan ook gewooncarpebios schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:29:
Ik heb altijd een restrictie gehad voor december 2019 ivm aflopen oude leasecontract. Dacht er met de LR RWD op tijd bij te zijn, die werd eenzijdig door Tesla geannuleerd waardoor ik ben overgestapt naar de LR AWD.Gebruiker_Hans schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:07:
[...]
7 maanden inmiddels al met wijziging? menig geduld zou al op zijn lijkt mij.. #respect
Toen in begin oktober de meldingen van nu bestellen is 2019 nog leveren in beeld kwam werd het me te spannend en heb ik in overleg de restrictie eraf laten halen. Heb iig ruim de tijd gehad om alle filmpjes op youtube te bekijken
Oke, zou best kunnen, want ik heb tot op heden geen beweging in mijn account. Al wel sinds mei een RN, maar daarna buiten de wijziging van LR RWD naar LR AWD niks...BytePhantomX schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:13:
[...]
Mijn ervaring met het verwijderen van een restrictie is dat de datum dat je restrictie afloopt of verwijderd is, geldt als besteldatum voor volgorde van levering. Je komt dan onderaan de stapel van auto's die per direct uitgeleverd mogen worden. Die van mij is 14-8 verwijderd en ik zie genoeg voorbeelden die na mijn besteldatum zijn besteld (4 juli), maar wel voor mijn verwijderdatum zijn besteld en eerder geleverd zijn.
Ik wacht (on)geduldig af.
Welke info heb je dat er VINs uitgegeven gaan worden vandaag of morgenPicassosax schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:46:
LR AWD White
Black interior
18” Aero
Trekhaak
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.