Weer een boot die we in de gaten kunnen houden.
Glovis Crystal
https://www.marinetraffic...me/shipid:3084843/zoom:10
Glovis Crystal
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mailtje van Tesla? Bovenstaande info is voor mij gelijk met uitzondering van kenteken ;-)Kingfisher1978 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:00:
Zojuist een e-mail ontvangen met het kenteken voor mijn M3.
15-16 okt de VIN ontvangen
22 okt delivery SMS ontvangen
Vrijdag kan ik hem ophalen in Amsterdam op de Koopman Terminal:-)
PS: vanmiddag was de VIN ook zichtbaar in mijn account, onder het RN nummer. Mocht je dus je VIN in je account zien (niet alleen in de bron) weet je dus dat mogelijk de kenteken er zo aan komt;-)
Hoezo?pepelstwan schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:56:
Glovis Crystal
Yep mailtje met kenteken en nog een keer de aflever procedure.Seacara schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:18:
[...]
Mailtje van Tesla? Bovenstaande info is voor mij gelijk met uitzondering van kenteken ;-)
[ Voor 11% gewijzigd door Kingfisher1978 op 28-10-2019 18:38 ]
Half juli besteld, maar nog geen laadpaal.ElonDusk schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:51:
[...]
pff still waiting for that day (wel een laadpaal al sinds 19/9)![]()
Half juli besteld, geen restrictieNovadecasa schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:41:
[...]
Besteldatum?
Heb het idee dat ze met de meest gangbare configuraties zo rond besteldatum van eind september zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door BLJULI op 28-10-2019 18:47 ]
Correct me if i’m wrong maar volgens mij passen de 19” wielen niet op een performance i.v.m. de grotere remmen of waren dat de 18”?BLJULI schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:46:
Zijn er Performance bestellers die balen van de grijze 20 inch?
Ik heb de zilveren 19 inch op een Long Range maar zou ze graag ruilen tegen de grijze 20 inch, en heb er uiteraard een extra betaling voor over.
Mijn auto wordt overigens medio november geleverd.
Oei. Dat wist ik niet. De 20” past wel op de Long Range dus ik ging er van uit dat het ook andersom zou kunnen.Kluuter schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:08:
[...]
Correct me if i’m wrong maar volgens mij passen de 19” wielen niet op een performance i.v.m. de grotere remmen of waren dat de 18”?
Nou nee.pepelstwan schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:56:
Glovis Crystal
[ Voor 32% gewijzigd door asing op 28-10-2019 19:21 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2019 19:36 ]
LM?hanshee schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:26:
Geen SMS gehad of mail van Tesla, maar nu wel in eens een afspraak op mijn webpagina staan. 7 november.
16/10 een vin in de source pagina.
LR AWD blauw / zwart.
Klopt via Athlon. Was al sinds juni/juli bezig. Eerste bestelling niet goed gegaan uiteindelijk is hij 16/9 opnieuw besteld.
Verwijderd
Nice! Zelfde confi besteld! Op 11-9 hoop ook op een vin deze week:)Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:21:
Ik mag hopen dat Tesla niet van de 19" zilveren wielen ineens grijze wielen gaat leveren, vind het persoonlijk geen verbetering (maar dat is natuurlijk persoonlijk)
Ben overigens net als velen hier waarschijnlijk, jaloers op al die berichten over vin's en smsjes (zelfs meerdere)
Zelf een sr+ parel wit, zwart, 19" met trekhaak op 13 sept via leasemaatschappij besteld, direct een rn en daarna vrij snel 2mails van tesla, nu al aantal weken radio stilte.
Mag toch hopen dat ik er deze week bij zit met een vin!
Overigens me winterbanden al besteld en een afspraak ingepland om deze om te wisselen 10 december, dit ivm wintersport eind december. (Wel bijzonder om dit te regelen zonder bezit van auto/kenteken😉)
Ruilen? Ik heb afspraak 6de maar kan niet.. 7de zou me goed uitkomen... 😉hanshee schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:26:
Geen SMS gehad of mail van Tesla, maar nu wel in eens een afspraak op mijn webpagina staan. 7 november.
16/10 een vin in de source pagina.
LR AWD blauw / zwart.
Hmmm goede info. Ik zal bij mijn LM een navraag doen. Die van mij is eind september besteld, nog steeds geen RN. Ik had paar weken terug wel een mail gestuurd, maar kreeg alleen terug dat ie besteld is.TGT2 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:48:
[...]
Dit is wsl het geval nu (was het voor mij ook)
Als je dit ziet dan heeft je LM een RN. Tesla levert meteen RN uit bij bestelling. Het komt door de drukte bij je LM dat ze je RN niet aan jouw account hebben gekoppeld. Jij kan in je account geen model 3 bestellen omdat je LM jou wel als berijder heeft geregistreerd.
Grote kans dat wanneer je in je eigen account je contact gegevens probeert te updaten dat je een melding krijgt dat de secondary account niet ge-update kon worden. Dit komt dan omdat je LM een eigen account heeft waar de RN van je auto aan is gekoppeld.
In dit geval moet je LM gaan regelen dat je RN aan jouw gekoppeld wordt.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Beetje gokken....moet kunnen toch?Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:21:
Ik mag hopen dat Tesla niet van de 19" zilveren wielen ineens grijze wielen gaat leveren, vind het persoonlijk geen verbetering (maar dat is natuurlijk persoonlijk)
Ben overigens net als velen hier waarschijnlijk, jaloers op al die berichten over vin's en smsjes (zelfs meerdere)
Zelf een sr+ parel wit, zwart, 19" met trekhaak op 13 sept via leasemaatschappij besteld, direct een rn en daarna vrij snel 2mails van tesla, nu al aantal weken radio stilte.
Mag toch hopen dat ik er deze week bij zit met een vin!
Overigens me winterbanden al besteld en een afspraak ingepland om deze om te wisselen 10 december, dit ivm wintersport eind december. (Wel bijzonder om dit te regelen zonder bezit van auto/kenteken😉)
Wat was je besteldatum?Kingfisher1978 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:00:
Zojuist een e-mail ontvangen met het kenteken voor mijn M3.
15-16 okt de VIN ontvangen
22 okt delivery SMS ontvangen
Vrijdag kan ik hem ophalen in Amsterdam op de Koopman Terminal:-)
PS: vanmiddag was de VIN ook zichtbaar in mijn account, onder het RN nummer. Mocht je dus je VIN in je account zien (niet alleen in de bron) weet je dus dat mogelijk de kenteken er zo aan komt;-)
[ Voor 3% gewijzigd door Gebruiker_Hans op 28-10-2019 20:29 ]
Lekker! Een model X!OMX2000 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:17:
[...]
Hmmm goede info. Ik zal bij mijn LM een navraag doen. Die van mij is eind september besteld, nog steeds geen RN. Ik had paar weken terug wel een mail gestuurd, maar kreeg alleen terug dat ie besteld is.
Ik heb meer dan een week geleden een mail naar Tesla gestuurd, maar die zal wel ergens in /dev/null terecht gekomen zijn. Ik snap dat iedereen euforisch is over Tesla. En deels terecht maar dit hele proces is om te huilen. Het gaat voor mij om een Model X voor veul geld, en dan dit geklooi. Bijzonder. Maar het zal wel als een bevalling zijn. Na de “bevalling” ben je de pijn vergeten
Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250
App werkt pas als de levertijd bereikt is.RobbyNitroz schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:04:
Vanaf nu af en toe de app openen of mijn M3 binnen bereik is? Zou moeten kunnen toch; begreep dat er in verleden tweakers waren die hun M3 over het water hebben zien gaan in de App...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Wittebrug. Is hun eerste Model X trouwens
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Levering en bouwkwaliteit is dikke prima.... heb hem alleen nog niet kunnen testen, want: nog geen TeslaDennusB schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:50:
[...]
En bevalt die? Hij is prijzig maar ik neig er ook naar
Lijkt mij ook beter, voordat mensen 'summon' gaan gebruiken als de auto nog op de boot staat
Moeten ze wel eerst ff die tesla leveren 🙃DennusB schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:31:
Voor de mensen die t zich nog afvragen : Leaseplan levert ongeveer 2 weken na aflevering van de auto de vloermatten na
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Verwijderd
Zover ik bij Tesla zelf begrepen heb klopt dit. Door de grotere remmen passen er onder een performance geen originele 19”..BLJULI schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:17:
[...]
Oei. Dat wist ik niet. De 20” past wel op de Long Range dus ik ging er van uit dat het ook andersom zou kunnen.
GoT, You have to love it!
Verwijderd
Toen zat de GD:
Als de GP nu hier zit:r3agluurder schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:27:
Grand Dahlia vaart inmiddels ter hoogte van de Golf van Biskaje, nog een ruime 1300 mijl te gaan!
Dan duurt onze sms bom nog wel 2 dagen denk ikcarpebios schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:44:
[Afbeelding: Pioneerlocatie2810]
Nieuwe locatie van Pioneer
Nice!!! Welke kleuren stonden erop met welke Velgen? 😬DennusB schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 07:26:
Rij op de snelweg net langs twee Gefco trailers vol nieuwe Model 3’s! Dus ze komen ook per vrachtwagen nu idd
Veel zwart met de 19” zilveren velgen!deusmagnus schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 07:45:
[...]
Nice!!! Welke kleuren stonden erop met welke Velgen? 😬
Haha ik dacht al, waar blijft de vraag over de velgen 😆, maar 19 minuten is ok.deusmagnus schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 07:45:
[...]
Nice!!! Welke kleuren stonden erop met welke Velgen? 😬
Goeie vraag maar waarom tussen MO tagsLisadr schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 23:48:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Maar toch, 1300 (nautical?) miles is 2400km, 18 knopen is 33,3km/u; 24u varen is dus grofweg 800km. Daarmee zou de de GP hooguit een dag later aankomen in Zeebrugge.Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 02:39:
Dan duurt onze sms bom nog wel 2 dagen denk ik
Hahaha snap ik doelde niet op de grijze p velgen. Was benieuwd of er aeros tussen zaten 😬 allemaal eigen belang natuurlijkTomas_ schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 07:53:
[...]
Haha ik dacht al, waar blijft de vraag over de velgen 😆, maar 19 minuten is ok.
Verwijderd
De aankomsttijd in Amsterdam van de GP is niet gewijzigd:VonAalscht schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:12:
[...]
Maar toch, 1300 (nautical?) miles is 2400km, 18 knopen is 33,3km/u; 24u varen is dus grofweg 800km. Daarmee zou de de GP hooguit een dag later aankomen in Zeebrugge.
Echter, vertrek voor GD en GP vanuit San Fransisco zit maar een week tussen. Aankomst in Zeebrugge lijkt ongewijzigd, daar lijkt ook precies een week tussen te zitten. Kortom, geen idee
Klopt, maar die vind ik optimistisch als je kijkt naar (uiterlijk) vertrek vanuit Zeebrugge: 04/11/2019 - 22:00. Het zal afhankelijk zijn van de tijd die ze in Zeebrugge nodig hebben. Overigens wordt de website van Zeebrugge extreem slecht bijgewerkt lijkt het?Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:21:
[...]
De aankomsttijd in Amsterdam van de GP is niet gewijzigd:
Zojuist een lading Model 3's gespot op de A2, net voorbij Breukelen. Allemaal Aero's.deusmagnus schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:16:
[...]
Hahaha snap ik doelde niet op de grijze p velgen. Was benieuwd of er aeros tussen zaten 😬 allemaal eigen belang natuurlijk
[ Voor 11% gewijzigd door itsyours2relive op 29-10-2019 08:35 ]
Tesla model 3 LR AWD 2019, Tesla model Y rwd sr 2025
Zijn dit 18 inch of toevallig de nieuwe P’s 🤭itsyours2relive schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:30:
[...]
Zojuist een lading Model 3's gespot, net voorbij Breukelen.
https://imgur.com/a/jx4M14o Nu in betere kwaliteit
Sorry, zonder karma kon ik niet inline posten
Verwijderd
Lekker dan, kunnen we nu ook de vrachtwagens gaan volgen met GPS?itsyours2relive schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:30:
[...]
Zojuist een lading Model 3's gespot, net voorbij Breukelen.
M3P-blue-27/09-RN16/10-VINbron 28/11
Iets met gunstige zeestroming? Wind mee?VonAalscht schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:12:
[...]
Maar toch, 1300 (nautical?) miles is 2400km, 18 knopen is 33,3km/u; 24u varen is dus grofweg 800km. Daarmee zou de de GP hooguit een dag later aankomen in Zeebrugge.
Echter, vertrek voor GD en GP vanuit San Fransisco zit maar een week tussen. Aankomst in Zeebrugge lijkt ongewijzigd, daar lijkt ook precies een week tussen te zitten. Kortom, geen idee
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Verwijderd
Ik zie dat ze de aerokappen eraf hebben, als ze dat nou even zo laten hoef ik ze er niet af te halen vrijdag;)itsyours2relive schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:30:
[...]
Zojuist een lading Model 3's gespot op de A2, net voorbij Breukelen. Allemaal Aero's.
Hier precies dezelfde configBoterham71 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:00:
[...]
Long Range AWD
Lakkleur Pearl White
18'' Aero velgen
Volledig zwart premium interieur
Trekhaak
Die staat links onderop zo te zien, maarja dat is ook mijn config ;-)jay56 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:05:
[...]
Hier precies dezelfde config![]()
Heb sinds mei 2019 een LR RWD in bestelling staan welke door Tesla is geannuleerd, in september heb ik deze omgezet naar een LR AWD, welke een restrictie vanuit de LM had van 21-12-2019 welke er op 21-10-2019 af is gehaald.
Ben benieuwd of ik door de restrictie weer achteraan moet sluiten of "voor mag kruipen".
We wachten (on)geduldig af....
LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12
Niemand weet het. Als je leveren vanaf 7/10 hebt aangegeven dan gaan ze pas vanaf die datum 'zoeken' naar een auto voor je. Dus iemand die op 7/10 de bestelling heeft gedaan zou wel eens tegelijk of zelfs eerder dan jij aan de beurt kunnen zijn, afhankelijk van de configs.chianti14 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:40:
Hoe lang van te voren krijg je een VIN...?
Heb allang een RN nummer al maanden maar verder stilte, leveren vanaf 7/10 aangeven
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
[ Voor 39% gewijzigd door tinusbalpol op 29-10-2019 09:49 ]
Heb net een week een VIN en was leveren vanaf 22/08, dus kan nog even duren. Kan ook volgende week. Tesla = Tesla.chianti14 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:40:
Heb allang een RN nummer al maanden maar verder stilte, leveren vanaf 7/10 aangeven
Wanneer heb jij je VIN gekregen? 19/10?tinusbalpol schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:47:
Hier in ieder geval de mail binnen met verwachtte levering tussen 10 en 17 november
[ Voor 25% gewijzigd door Xplosivv op 29-10-2019 09:49 ]
Dat kun je een beetje uit de sheet halen. Bijvoorbeeld Besteld in september, vin een maand later.chianti14 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:40:
[ Voor 5% gewijzigd door Tomas_ op 29-10-2019 09:50 ]
Net gespotDennusB schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 07:26:
Rij op de snelweg net langs twee Gefco trailers vol nieuwe Model 3’s! Dus ze komen ook per vrachtwagen nu idd
[ Voor 11% gewijzigd door WonderWoman666 op 29-10-2019 09:55 ]
`Tomas_ schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:50:
[...]
Dat kun je een beetje uit de sheet halen. Bijvoorbeeld Besteld in september, vin een maand later.
Maar het verschilt enorm zoals je kunt zien in de sheet van pagina 1.
LR-Zwart-Zwart-Aero vin 8.11- lev 7-12
Verwijderd
Nee dat is 19"art1fex schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:55:
[...]
Hmm zijn dat de 20" wielen? Hankook banden?
Dit is een mooie test om nu eens duidelijkheid te krijgen over waar die auto's staan.ZGaro schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:20:
Hey allemaal, ik heb ook de knoop doorgehakt door een Model 3 te bestellen. Heb er 1 uit de snel beschikbaar lijst besteld. Heb een RN nummer en kreeg ook gelijk een VIN toegewezen en een mail met leverdatum tussen 9-16 november... Ik heb alleen nog geen sms gehad maar goed, mijn financiering is wel opgestuurd door Findio maar is blijkbaar nog niet verwerkt in mijn Tesla account. Nu even afwachten of het echt 9-16 november wordt. Inmiddels al wel een mooie zwarte laadunit kunnen bemachtigen van Tesla :-)
Ja lijkt mij inderdaad wel overeen te komen. Die boot staat gepland om aan te komen op 2 november toch? Mijn zwager kan zijn auto volgende week al ophalen en heeft daar ook een SMS van gehad. Die stond dus blijkbaar op een boot eerder.DrJekyll schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:24:
[...]
Dit is een mooie test om nu eens duidelijkheid te krijgen over waar die auto's staan.
Als de levering inderdaad tussen 9 en 16 november is staan ze denk ik op de Grand Pioneer.
[ Voor 88% gewijzigd door PWM op 29-10-2019 10:52 ]
Verwijderd
Kijk dat is een mooie indicatie die toch wel overeen komt met mijn eerdere analyse.ZGaro schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:20:
Hey allemaal, ik heb ook de knoop doorgehakt door een Model 3 te bestellen. Heb er 1 uit de snel beschikbaar lijst besteld. Heb een RN nummer en kreeg ook gelijk een VIN toegewezen en een mail met leverdatum tussen 9-16 november... Ik heb alleen nog geen sms gehad maar goed, mijn financiering is wel opgestuurd door Findio maar is blijkbaar nog niet verwerkt in mijn Tesla account. Nu even afwachten of het echt 9-16 november wordt. Inmiddels al wel een mooie zwarte laadunit kunnen bemachtigen van Tesla :-)
Nu alleen nog mijn volgende voorspelling afwachten:Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 18:29:
Dus wij hopen en denken dat wij op de GP staan. Al zijn er ook mensen die denken dat wij op de JA staan, de volgende boot die onder weg is, maar die duurt langer.
Uiteindelijk verandert het niets, maar ik hoop vooral op de GP te staan, dat betekent aflevering tussen 9 en 20 november. Als we op de JA staan zal het aflevering tussen 28 november en 9 december zijn. (Data zijn pure speculatie, beetje educated guessing)
Eind deze week een SMS, al kan dat ook vandaag of morgen worden...Edit:
Als dit allemaal klopt krijgt de groep van 19-10 VIN eind volgende week een SMS toch?
Wanneer kreeg de 14-10 groep een aflever sms?
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Verwijderd
Heb je al een VIN in de source dan?Nonode schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:36:
Ik heb ook een SR+ midnight silver met zwart interieur besteld via alphabet.
4-10 door alphabet besteld, 7-10 een RN nummer.
25-10 mail ontvangen. "Welkom bij de Tesla familie/prepare for delivery"
verwachte leverdatum is 15-11 door tesla doorgegeven aan de LM.
Verwijderd
nee nog niet. Wacht met smart af....
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Hmm ok. Ik heb ook zo'n SMS gehad en met JA beantwoord. De afspraak zie ik ook in mijn tesla account staan. EChter heb ik nooit een mail gehad of een vervolg SMS.Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:38:
Maybe good to know....
Zojuist even met tesla gebeld en telefonisch mijn afspraak bevestigd.
Schijnbaar was mijn sms met antwoord "JA" niet ontvangen.
dus voor de mensen met wel een sms en nog geen emailbevestiging, wellicht handig om tesla even te bellen
Jij bent niet bang!Landon schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:43:
Model 3 Long Range besteld vanochtend, ben benieuwd!
Leuk, ik heb precies dezelfde alleen dan 2 weken eerder besteld. Ook nog geen VIN..Nonode schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:36:
Gisteren met Tesla Amsterdam gebeld, die gaven aan dat als er voor 1 november besteld werd in een bepaalde config, ze deze hoogstwaarschijnlijk dit jaar nog kunnen uitleveren.
Verwijderd
Eerste post!laurens155 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:41:
[...]
Hier nog iemand! van het weekend even in de Tweakers Tesla bestellingen sheet gekeken: alphabet en Leaseplan scoren slecht omtrent RN'nummers in de laatste bestelweek. (lees: bijna niemand die via deze LM's heeft besteld heeft een RN nummer)
Mits iedereen de sheet netjes bijhoudt natuurlijk.....
Verwijderd
Ik zou voor de zekerheid even tesla bellen, mijn bevestiging was niet bekend.RichardC79 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:42:
[...]
Hmm ok. Ik heb ook zo'n SMS gehad en met JA beantwoord. De afspraak zie ik ook in mijn tesla account staan. EChter heb ik nooit een mail gehad of een vervolg SMS.
Ik ging er dus vanuit dat het goed was zo, maar dat is dus niet per definitie het geval?
Vorige week had ik ook met LP gebeld en toen zeiden ze dat Tesla bestellingen van eind september aan het afronden was. Ach ik maak me niet druk, heb ook zwart op wit dat LP op 10 oktober de auto heeft besteld. Zoals vaak gezegd hier "Sit back and relaxVerwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:46:
[...]
Eerste post!
We hebben 4 okt besteld bij Leaseplan. Ook nog geen enkel signaal van leven gehad. Gisteren gevraagd of ze een mail kunnen sturen dat ze (LP) 'm wel besteld hebben, dat heb ik nu zwart op wit.
Tesla ontkent nog alle betrokkenheid: mijn bestelling bestaat niet. Geven ook niet aan dat er een achterstand is.
Leaseplan heeft vorige week een overleg gehad met Tesla waarin ze aangaven nu de bestellingen/mails aan het verwerken van eind september (dit volgens LP natuurlijk)!
Dus geduld hebben ...
Sta nog niet in de sheet:
M3 SR+
Midnight Grey
Zwart interieur
19"
IT is what IT is
In dit parallel Tesla universum bestaat geen "Sit back and relax"eenmans schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:54:
[...]
Zoals vaak gezegd hier "Sit back and relax
Gaaf, welke config?ZGaro schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:20:
Huidige auto: Tesla Model 3 LR AWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak. In bestelling: Tesla Model Y RWD Solid Black - zwart interieur met trekhaak
Ok, net even een mail gestuurd en kreeg mijn kenteken terug. Nice!Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:50:
[...]
Ik zou voor de zekerheid even tesla bellen, mijn bevestiging was niet bekend.
ondanks de afspraak in mijn account stond!
Better be safe than sorry
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2019 11:01 ]
Even ter info: die 15-11 zegt volgens mij niets en ik heb het vermoeden dat Tesla dat helemaal niet heeft doorgegeven aan Alphabet. Ik heb precies hetzelfde en die 15-11 is gewoon een standaard datum in het systeem (alhoewel ze tegen mij ook zeiden dat het vanuit Tesla kwam). Ik kreeg dat bericht letterlijk dezelfde dag als dat de bestelling vanuit Alphabet naar Tesla is gegaan (3/10) en dan kan Tesla echt nog geen verwachte leverdatum aangeven, dat doen ze pas als er een VIN bekend is voor zover ik weet.Nonode schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:36:
[ Voor 4% gewijzigd door Markboss op 29-10-2019 11:08 ]
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Ik heb het expliciet gevraagd gister aan een medewerker van Alphabet, hij gaf aan dat deze datum reëel was. Ik ben zelf vervangend wagenpark beheerder.Markboss schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:07:
[...]
Even ter info: die 15-11 zegt volgens mij niets en ik heb het vermoeden dat Tesla dat helemaal niet heeft doorgegeven aan Alphabet. Ik heb precies hetzelfde en die 15-11 is gewoon een standaard datum in het systeem (alhoewel ze tegen mij ook zeiden dat het vanuit Tesla kwam). Ik kreeg dat bericht letterlijk dezelfde dag als dat de bestelling vanuit Alphabet naar Tesla is gegaan (3/10) en dan kan Tesla echt nog geen verwachte leverdatum aangeven, dat doen ze pas als er een VIN bekend is voor zover ik weet.
Kortom: ga er voorlopig maar niet vanuit dat het 15/11 wordt (tenzij je al een VIN hebt).
Hier exact hetzelfde, ook 3/10 besteld met die meldingen.Markboss schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:07:
[...]
Even ter info: die 15-11 zegt volgens mij niets en ik heb het vermoeden dat Tesla dat helemaal niet heeft doorgegeven aan Alphabet. Ik heb precies hetzelfde en die 15-11 is gewoon een standaard datum in het systeem (alhoewel ze tegen mij ook zeiden dat het vanuit Tesla kwam). Ik kreeg dat bericht letterlijk dezelfde dag als dat de bestelling vanuit Alphabet naar Tesla is gegaan (3/10) en dan kan Tesla echt nog geen verwachte leverdatum aangeven, dat doen ze pas als er een VIN bekend is voor zover ik weet.
Kortom: ga er voorlopig maar niet vanuit dat het 15/11 wordt (tenzij je al een VIN hebt).
Verwijderd
19 inch (zilver) en 18 inch zonder de wieldoppenart1fex schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:55:
[...]
Hmm zijn dat de 20" wielen? Hankook banden?
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
M3P-blue-27/09-RN16/10-VINbron 28/11
Ik betwijfel of het reëel is (durf te wedden van niet), maar ik hoop het natuurlijk wel! Dit jaar moet inderdaad zeker lukken dus het is uiteindelijk geen ramp.Nonode schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:18:
[...]
Ik heb het expliciet gevraagd gister aan een medewerker van Alphabet, hij gaf aan dat deze datum reëel was. Ik ben zelf vervangend wagenpark beheerder.
kreeg zojuist nog onderstaande bericht:
Goedemorgen,
Bedankt voor uw bericht.
Ik zie in het systeem dat de auto besteld is en door Tesla geaccepteerd op 04-10-2019.
De verwachte afleverdatum staat daarnaast op 15-11-2019.
Met vriendelijke groet,
Kind regards,
Dit is dus wat ik weet en waar ik van uit ga. We zien het wel... dit jaar moet sowieso nog gaan lukken aangezien voor 7-10/14-10.
Verwijderd
Same here, 12-09 besteld, wel RN geen VIN. Ik heb 1 mail van Tesla gehad met ''Welkom bij de Tesla familie'', daarna stilte. Gezien alle berichtgevingen hier denk ik ook dat de P modellen een '' bootje gemist hebben''Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:23:
Iemand die wat meer weet over de levertijden van performance modellen? 26-9 besteld en nog geen VIN. Radio silence. (alleen RN).
Ik heb ook nog nooit een mailtje van Tesla gehad.. raar?
Als ze nou een beetje doorwerken en gelijk t/m 14 oktober meepakken dan slaap ik ook weer rustig:)Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:46:
[...]
Eerste post!
We hebben 4 okt besteld bij Leaseplan. Ook nog geen enkel signaal van leven gehad. Gisteren gevraagd of ze een mail kunnen sturen dat ze (LP) 'm wel besteld hebben, dat heb ik nu zwart op wit.
Tesla ontkent nog alle betrokkenheid: mijn bestelling bestaat niet. Geven ook niet aan dat er een achterstand is.
Leaseplan heeft vorige week een overleg gehad met Tesla waarin ze aangaven nu de bestellingen/mails aan het verwerken van eind september (dit volgens LP natuurlijk)!
Dus geduld hebben ...
Sta nog niet in de sheet:
M3 SR+
Midnight Grey
Zwart interieur
19"
Verwijderd
December?HugoBr schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:26:
@Verwijderd same here, ook 26-9 besteld, M3P Deep Blue Metallic en zwart interieur. Wel een RN en verder niets, benieuwd ook naar lichtmetalen velgen of grey velgen. Verwacht dat M3P pas met boot December komen gezien alle berichten hier. Komt goed, geduld (hoe moeilijk ook). Dus niet raar dat je nog geen mail hebt gehad.
Verwijderd
hahah hier ook. Plus ik kijk al voor dat ik het ooit kon/had besteld. Dus maanden lang enige wat ik kan doen is filmpjes kijkenVerwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:34:
[...]
December?![]()
Ik kan wel janken. Heb ondertussen elke Tesla video ooit geupload naar Youtube al gezien.
Model 3
Ik ben bezig ze allemaal voor de derde keer te bekijken...Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:34:
[...]
December?![]()
Ik kan wel janken. Heb ondertussen elke Tesla video ooit geupload naar Youtube al gezien.
[ Voor 7% gewijzigd door ElonDusk op 29-10-2019 11:44 ]
Model 3
Verwijderd
Ook al heb je wel een VIN (VIN sinds 19-10), ik heb naast de eerste welkom bij de Tesla familie nog nooit een mail ontvangen!HugoBr schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:26:
@Verwijderd same here, ook 26-9 besteld, M3P Deep Blue Metallic en zwart interieur. Wel een RN en verder niets, benieuwd ook naar lichtmetalen velgen of grey velgen. Verwacht dat M3P pas met boot December komen gezien alle berichten hier. Komt goed, geduld (hoe moeilijk ook). Dus niet raar dat je nog geen mail hebt gehad.
"Het grootste deel van onze klanten zal de Tesla in december ontvangen." Ik bereid me mentaal maar vast voor op december, dan kan het alleen maar meevallen...ElonDusk schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:44:
19 dagen nadat ik vroeg om een voorraadmodel te koppelen aan mijn account krijg ik dit mailtje.
Hartelijk dank voor de e-mail en excuses voor de late reactie. De Model 3’s die op onze website staan, zijn nog onderweg vanuit de VS. Uw configuratie is helaas niet via onze website meer beschikbaar. Vanaf mid november gaan er weer leveringen plaatsvinden. Het grootste deel van onze klanten zal de Tesla in december ontvangen.
Het koppelen van voertuigen gaat automatisch, u krijgt ook direct van ons bericht wanneer die koppeling plaats heeft gevonden en wij zicht hebben op een leveringsindicatie.
===
Dus dat ze zeggen ja staat in Amerika. BOEIT ME NIET! Was beter dan wat ik nu heb NIKS
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq