Hier een P op 30-9 besteld en vorige week vrijdag wel het prepare for delivery mailtje gehad. Nog geen VIN.Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:23:
Iemand die wat meer weet over de levertijden van performance modellen? 26-9 besteld en nog geen VIN. Radio silence. (alleen RN).
Ik heb ook nog nooit een mailtje van Tesla gehad.. raar?
Verwijderd
Ik maak me ook niet druk, ga niet elke week bellen met LP en Tesla. Ze hebben al genoeg werk.eenmans schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:54:
[...]
Vorige week had ik ook met LP gebeld en toen zeiden ze dat Tesla bestellingen van eind september aan het afronden was. Ach ik maak me niet druk, heb ook zwart op wit dat LP op 10 oktober de auto heeft besteld. Zoals vaak gezegd hier "Sit back and relax
Gezien de achterstand is het aannemelijk dat als je oktober hebt besteld nog de komende 3-4 weken niks hoort, en dan snel achter elkaar RN, VIN en weet ik het nog wat krijgt.
Ik ga wel uit van levering half of eind december. Dan kan het (bijna) alleen maar meevallen!
Precies, dat heb ik mezelf ook maar voorgenomen. Ondanks dat ik allerlei scenario's kan bedenken waarom het eerder zou moeten zijn, ga ik er maar van uit dat ik onderop de stapel lig.Markboss schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:47:
[...]
"Het grootste deel van onze klanten zal de Tesla in december ontvangen." Ik bereid me mentaal maar vast voor op december, dan kan het alleen maar meevallen...
Performance besteld op 11-9.Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:23:
Iemand die wat meer weet over de levertijden van performance modellen? 26-9 besteld en nog geen VIN. Radio silence. (alleen RN).
Ik heb ook nog nooit een mailtje van Tesla gehad.. raar?
17-9 een RN.
Verder niets.
M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec
Laat roetveegpiet dan even een gedichtje in mijn schoen stoppen dattie wat later isMarkboss schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:47:
[...]
"Het grootste deel van onze klanten zal de Tesla in december ontvangen." Ik bereid me mentaal maar vast voor op december, dan kan het alleen maar meevallen...

Ik twijfelde er ook aan vandaar dat ik de vraag ook stelde. We zullen zienMarkboss schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:26:
[...]
Ik betwijfel of het reëel is (durf te wedden van niet), maar ik hoop het natuurlijk wel! Dit jaar moet inderdaad zeker lukken dus het is uiteindelijk geen ramp.
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Je krijgt Tesla telefonisch wel snel te pakken de laatste tijd. Denk dat ze het niet zo heel druk meer hebben.
5/10 Long Range All-Wheel Drive
Midnight Silver Metallic,18'' Aero velgen, zwart premium interieur besteld bij Tesla. Meteen RN nummer gehad.
11/10 prepare for delivery mail gehad. Sindsdien niks meer gehoord.
Telefonisch konden ze mij alleen vertellen dat de auto dit jaar zal worden geleverd.
Midnight Silver Metallic,18'' Aero velgen, zwart premium interieur besteld bij Tesla. Meteen RN nummer gehad.
Telefonisch konden ze mij alleen vertellen dat de auto dit jaar zal worden geleverd.
je bestelling is nog gloednieuw man, 5 okt...Peterkjeld schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:06:
Je krijgt Tesla telefonisch wel snel te pakken de laatste tijd. Denk dat ze het niet zo heel druk meer hebben.
Dit is ook mijn insteek nu. Ik vertrouw er nu ook maar op dat het goed gaat komen. Ik kan me in alle eerlijkheid ook wel voorstellen dat het extreem druk is en dat daardoor de administratie wat achter loopt. Ik vind het al tof genoeg dat ze vanuit Tesla als medewerkers het mandaat krijgen om toe te zeggen dat de auto geleverd gaat worden voor het eind van het jaar. Nu maar hopen dat ze niet in de over promise under deliver valkuil stappen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:35:
30-09: M3 besteld via LM (Alphabet)
02-10: Welkom bij Tesla-mail
Daarna complete radiostilte uit alle kampen, alleen leverdatum vanuit LM doorgeschoven van 15-11 naar 30-11.
Zojuist weer gebeld met Tesla en verzekerd dat de auto nog dit jaar geleverd wordt, want besteld voor 14-10-2019. Er moeten nog steeds honderden bestellingen 'gekoppeld' worden aan Tesla-accounts, maar dit heeft geen enkele invloed op de daadwerkelijke bestelling/levering. Ik stop nu met ze spammen en vertrouw erop dat het goed komt.
Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250
RN = in de molen, don't worry. Sommige mensen hebben nog niet eens een RN.
bij LM gecheckt en die gaven aan dat Tesla RN moet koppelen. Zij kunnen dat blijkbaar niet. En Tesla geeft niet thuisOMX2000 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:17:
[...]
Hmmm goede info. Ik zal bij mijn LM een navraag doen. Die van mij is eind september besteld, nog steeds geen RN. Ik had paar weken terug wel een mail gestuurd, maar kreeg alleen terug dat ie besteld is.
Ik heb meer dan een week geleden een mail naar Tesla gestuurd, maar die zal wel ergens in /dev/null terecht gekomen zijn. Ik snap dat iedereen euforisch is over Tesla. En deels terecht maar dit hele proces is om te huilen. Het gaat voor mij om een Model X voor veul geld, en dan dit geklooi. Bijzonder. Maar het zal wel als een bevalling zijn. Na de “bevalling” ben je de pijn vergeten
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Witte model 3 met premium wit interieur, autopilot en LR AWD :-). Moet alleen nog even op zoek naar andere velgen. Mocht iemand nog een goed adresje hebben, dan hou ik me aanbevolen. En zijn er mensen met 19"of 20"en wat zijn de bevindingen, is die echt zo strak geveerd?
Klopt, maar sinds het mailtje prepare for delivery wordt ik toch wat ongeduldig. Snap het nut van dat mailtje niet.CRoNiXX schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:09:
[...]
je bestelling is nog gloednieuw man, 5 okt...
Denk dat er een Tesla medewerker vergeten was om de mailtjes eruit te sturen, want dat mailtje was zo random en heel veel mensen met een RN hebben dit mailtje gekregen.Peterkjeld schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:29:
[...]
Klopt, maar sinds het mailtje prepare for delivery wordt ik toch wat ongeduldig. Snap het nut van dat mailtje niet.
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Inderdaad..Zebesco030 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:40:
[...]
Denk dat er een Tesla medewerker vergeten was om de mailtjes eruit te sturen, want dat mailtje was zo random en heel veel mensen met een RN hebben dit mailtje gekregen.

Tesla | Prepare for your delivery - op 25/10
Tesla | De stappen naar uw levering | RN109626*** op 28/10.
Verder nog geen VIN dus verwacht er weinig van.

Net gebeld met Tesla, de jongeman in kwestie gaf aan dat indien de eindfactuur met geplande leveringsdatum (rechtsboven op de eindfactuur zichtbaar) binnen is en zichtbaar in je account, dat om en nabij deze datum ook de levering plaats zal vinden. In mijn geval dus 12-11 gepland, dagje meer of minder maar wel een richtdatum.
VIN 19/10?Gebruiker_Hans schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:47:
Net gebeld met Tesla, de jongeman in kwestie gaf aan dat indien de eindfactuur met geplande leveringsdatum (rechtsboven op de eindfactuur zichtbaar) binnen is en zichtbaar in je account, dat om en nabij deze datum ook de levering plaats zal vinden. In mijn geval dus 12-11 gepland, dagje meer of minder maar wel een richtdatum.
Hoe kom je bij de eindfactuur? (Besteld bij LM)
Verwijderd
Die zie ik niet met Lease...Gebruiker_Hans schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:47:
Die staat onder account/beheer aan de rechterkant op de pagina. Ik vraag mij dus af of deze zichtbaar is voor LM berijders. dan is er kennelijk dus verschil tussen eigen bestellingen en LM accounts? zie print screen.bg1337 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:50:
Hoe kom je bij de eindfactuur? (Besteld bij LM)
https://i.imgur.com/w0YgbP7.png
In mijn account staat op dit moment niks op die plek (ook LM). Echter, toen de bestelling net was doorgevoerd eind augustus stond hier bijvoorbeeld wel een besteldocument (welke ik direct heb gedownload). Inmiddels is dit dus weggehaald!Gebruiker_Hans schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:02:
[...]
Die staat onder account/beheer aan de rechterkant op de pagina. Ik vraag mij dus af of deze zichtbaar is voor LM berijders. dan is er kennelijk dus verschil tussen eigen bestellingen en LM accounts? zie print screen.
Nee die kan ik idd nie zien, thx! Mooie config :)!Gebruiker_Hans schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:02:
[...]
Die staat onder account/beheer aan de rechterkant op de pagina. Ik vraag mij dus af of deze zichtbaar is voor LM berijders. dan is er kennelijk dus verschil tussen eigen bestellingen en LM accounts? zie print screen.
Of is het een generieke weblink met je RN als parameter als je er op drukt? Dan kunnen we er wellicht op die manier bij.Gebruiker_Hans schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:02:
[...]
Dus, ik denk dan even bellen met LM en deze info vragen die zij dan wel zien?
https://imgur.com/4QhdMTG
Ps. Kreeg prompt net een mail na het telefoontje van zonet dat mijn leverdatum valt tussen 9 en 16 november terminal Amsterdam...
Die was er vroeger (paar mnd geleden) wel, je kon met een link (iets met 'document-hub') allerhande documenten inzien, daar hebben ze echter inmiddels een stokje voor gestoken.bg1337 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:10:
[...]
Of is het een generieke weblink met je RN als parameter als je er ook drukt? Dan kunnen we er wellicht op die manier bij.
[ Voor 10% gewijzigd door Nexz op 29-10-2019 13:13 ]
Vanochtend LP gesproken, er is nog geen RN (besteld 8/10). Hij ging nu intern bij LP navragen of er misschien toch ergens al een RN is..... Vraag me dus sterk af of de bestelling uberhaupt al door Tesla geaccepteerd is whatsoever. Zucht. Mijn config (SR+White, black, aero) is niet meer beschikbaar op tesla.com, ja levering vanaf februari... Dus ik sit back en relax helemaal niet
Ik hoop maar dat er ook nog genoeg autootjes op de boot staan/gaan die nog helemaal niet gekoppeld zijn whatsoever....... Of dat er nog meer boten komen of ....
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
bg1337 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:10:
[...]
Of is het een generieke weblink met je RN als parameter als je er op drukt? Dan kunnen we er wellicht op die manier bij.
[ Voor 10% gewijzigd door Gebruiker_Hans op 29-10-2019 13:18 ]
Heb even in de source gekeken, en de Document header is inderdaad hidden. Er staan echter geen documenten in de lijst, dus denk dat het op server niveau oid gewoon geblokkeerd wordt.Gebruiker_Hans schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:16:
[...]
Er zullen vast wel wat IT mannetjes op dit forum zijn die hier en daar wat codes kunnen uitlezen inderdaad.. Ik zou eventueel kunnen kijken waar deze documenten naar verwijzen..? iemand interesse?
Alle documenten hebben een eigen ID, kunnen niet opgevraagd worden met een RN.bg1337 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:10:
[...]
Of is het een generieke weblink met je RN als parameter als je er op drukt? Dan kunnen we er wellicht op die manier bij.
Als je ingelogd bent kan je hier een lijst aan documenten zien: https://www.tesla.com/nl_...unt/document-hub/get-list
Zo een documentId kan je opvragen via bijv,:
https://www.tesla.com/tes...ice/<hier_dat_documentId>
M3 - LR / Red / Black / 19" / Trekhaak - Besteld: 28/9 - VIN: 19/10 - SMS: 30/10 - Ophaal datum: 15/11
Voor leaserijders werkt dit al enige tijd niet meer.snelis schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:19:
[...]
Alle documenten hebben een eigen ID, kunnen niet opgevraagd worden met een RN.
Als je ingelogd bent kan je hier een lijst aan documenten zien: https://www.tesla.com/nl_...unt/document-hub/get-list
Zo een documentId kan je opvragen via bijv,:
https://www.tesla.com/tes...ice/<hier_dat_documentId>
Dan is de laatste optie om de verwachte leverdatum (rechts op de factuur) op te vragen bij LM. Deze is dus wel redelijk betrouwbaar voor zover ik nu ervaar.Neo_TGP schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:21:
[...]
Voor leaserijders werkt dit al enige tijd niet meer.
Vorige week kwamen rond deze tijd de smsjes binnen, toch
?
[ Voor 5% gewijzigd door Xplosivv op 29-10-2019 13:23 ]
Vorige week kreeg ik dit nieuws van Tesla wat wellicht voor sommigen hier ook interessant is:
1: Alle in bestelling staande Model 3 Performance zullen worden geleverd op de grijze 20 inch velgen.
2: Er zijn nog configs die, wanneer je nu bestelt, 100% zeker in 2019 geleverd kunnen worden:
*aangepast
1: Alle in bestelling staande Model 3 Performance zullen worden geleverd op de grijze 20 inch velgen.
2: Er zijn nog configs die, wanneer je nu bestelt, 100% zeker in 2019 geleverd kunnen worden:
Model Uitvoering Color Wheels Interior Trekhaak Model 3 Long Range AWD Metallic Grey 19'' Black interior nee Model 3 Long Range AWD Metallic Grey 19'' Black interior ja Model 3 Long Range AWD Solid Black 19'' Black interior nee Model 3 Long Range AWD Solid Black 19'' Black interior ja Model 3 Long Range AWD Pearl White 19'' Black interior nee Model 3 Long Range AWD Pearl White 19'' Black interior ja Model 3 Performance Pearl White 20" Black interior nee Model 3 Performance Metallic Grey 20" Black interior nee |
*aangepast
[ Voor 10% gewijzigd door T7D_Sneezy op 29-10-2019 13:45 ]
Geen SMS, net wel een mail gehad met levertijd en locatie (tussen 09-16 nov) Amsterdam. Welke boot zou dat dan moeten zijn?Xplosivv schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:23:
Vorige week kwamen rond deze tijd de smsjes binnen, toch?
Ik ben in ieder geval mijn telefoon met arendsogen in de gaten aan het houden... Beroepsdeformatie: uitstekend moment voor phishing-SMSjesXplosivv schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:23:
Vorige week kwamen rond deze tijd de smsjes binnen, toch?
GP without a doubt.Gebruiker_Hans schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:24:
[...]
Geen SMS, net wel een mail gehad met levertijd en locatie (tussen 09-16 nov) Amsterdam. Welke boot zou dat dan moeten zijn?
Hier ook ja. Nog geen SMS of email helaasNexz schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:25:
[...]
Ik ben in ieder geval mijn telefoon met arendsogen in de gaten aan het houden... Beroepsdeformatie: uitstekend moment voor phishing-SMSjes

Weet iemand wanneer JA bij/voorbij Panama is? 30-31?
Model 3
Dan delen wij dezelfde boot lijkt me, heb dezelfde mail vorige week gehad :-).Gebruiker_Hans schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:24:
[...]
Geen SMS, net wel een mail gehad met levertijd en locatie (tussen 09-16 nov) Amsterdam. Welke boot zou dat dan moeten zijn?
Zie hier: https://docs.google.com/s...crkZ-T3NmLkLnTo6xqbdtaOI/ (de 30e dus ja)ElonDusk schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:30:
hmm dus vanaf morgen kunnen we weer wat VINS verwachten. Ik hoop dat het nu wel wat meer zijn dan tot nu toe en dat ik er ook bij zitNeo_TGP schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:32:
[...]
Zie hier: https://docs.google.com/s...crkZ-T3NmLkLnTo6xqbdtaOI/ (de 30e dus ja)
Model 3
Ik hoop met je mee.... SR+ all white voor mij please.ElonDusk schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:33:
[...]
hmm dus vanaf morgen kunnen we weer wat VINS verwachten. Ik hoop dat het nu wel wat meer zijn dan tot nu toe en dat ik er ook bij zit
Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu
Verwijderd
Verwachting is 30 aankomst, hoe lang het duurt om er door te komen weet ik niet. Ik verwacht nieuwe VINs vrijdag /zaterdagElonDusk schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:30:
https://www.marinetraffic...ome/shipid:376232/zoom:10
Hier moet ook mijn LR White/black/aero op staan, anders vraag ik me af hoe die nog op tijd geleverd kan worden.
ArPi75 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:34:
[...]
Ik hoop met je mee.... SR+ all white voor mij please.
Ik verwacht ze donderdag al

Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:35:
[...]
Verwachting is 30 aankomst, hoe lang het duurt om er door te komen weet ik niet. Ik verwacht nieuwe VINs vrijdag /zaterdag
https://www.marinetraffic...ome/shipid:376232/zoom:10
[ Voor 0% gewijzigd door Mr.RMM op 29-10-2019 13:36 . Reden: typo ]
Zeker interessant. Ben een beetje laat misschien, maar zou misschien als zzp-er toch een model 3 willen bestellen. En dan hopen dat hij dit jaar nog geleverd kan worden i.v.m. gunstige bijtelling. Maar kan ik uit dit lijstje concluderen dat een config met trekhaak waarschijnlijk niet meer gaat lukken dit jaar?T7D_Sneezy schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:23:
Vorige week kreeg ik dit nieuws van Tesla wat wellicht voor sommigen hier ook interessant is:
Model Uitvoering Color Wheels Interior Trekhaak
Model 3 Long Range AWD Metallic Grey 19'' Black interior nee
Model 3 Long Range AWD Metallic Grey 19'' Black interior ja
Model 3 Long Range AWD Solid Black 19'' Black interior nee
Model 3 Long Range AWD Solid Black 19'' Black interior ja
Model 3 Long Range AWD Pearl White 19'' Black interior nee
Model 3 Long Range AWD Pearl White 19'' Black interior ja
Model 3 Standard Range Plus Metallic Grey 19'' Black interior ja
Model 3 Standard Range Plus Metallic Blue 19'' Black interior ja
Model 3 Standard Range Plus Metallic Grey 18" Black interior ja
Model 3 Performance Pearl White 20" Black interior nee
Model 3 Performance Metallic Grey 20" Black interior nee
Zijn er ook nog mensen die werken hier, of heeft een ieder zijdelings het forum altijd open staan...

[ Voor 7% gewijzigd door Gebruiker_Hans op 29-10-2019 13:40 ]
Uit mijn lijstje blijkt dat er nog een aantal configuraties leverbaar zijn met trekhaak. Kijk maar naar de regels waar het laatste woordje "ja" is.netiul schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:38:
[...]
Zeker interessant. Ben een beetje laat misschien, maar zou misschien als zzp-er toch een model 3 willen bestellen. En dan hopen dat hij dit jaar nog geleverd kan worden i.v.m. gunstige bijtelling. Maar kan ik uit dit lijstje concluderen dat een config met trekhaak waarschijnlijk niet meer gaat lukken dit jaar?
Check hier even tussen. Mijne heb ik vorige week besteld en wordt waarschijnlijk tussen 9-16 november geleverd. Je zit alleen wel vast aan configuraties die hierop staan.netiul schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:38:
[...]
Zeker interessant. Ben een beetje laat misschien, maar zou misschien als zzp-er toch een model 3 willen bestellen. En dan hopen dat hij dit jaar nog geleverd kan worden i.v.m. gunstige bijtelling. Maar kan ik uit dit lijstje concluderen dat een config met trekhaak waarschijnlijk niet meer gaat lukken dit jaar?
https://www.tesla.com/nl_...geby=plh&zip=1223&range=0
Verwijderd
Zou helemaal mooi zijn! Ik hoop namelijk dat de mijne erop staat!
01-10 besteld.
Bijna meteen een RN
meerdere mailtjes van tesla gehad.
config:
SR+/Grijs/Zwart/AERO
Inmiddels is de lijst alweer aangepast hoor: https://www.tesla.com/nl_NL/discover-configurationsT7D_Sneezy schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:39:
[...]
Uit mijn lijstje blijkt dat er nog een aantal configuraties leverbaar zijn met trekhaak. Kijk maar naar de regels waar het laatste woordje "ja" is.
Geen SR+ meer, the whole reason dat ik wat nerveuzer word nu.
PS: ja ik werk ondertussen ook gewoon

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Sinds ik dit forum vanochtend ontdekt heb, staat die open :-)Gebruiker_Hans schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:38:
Zijn er ook nog mensen die werken hier, of heeft een ieder zijdelings het forum altijd open staan...
De "nee" in dit lijstje betekent dat het een model zonder trekhaak is, niet dat hij niet geleverd kan worden.netiul schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:38:
[...]
Het volledige lijstje kan juist wel geleverd worden voor eind 2019.
Ah, de laatste kolom! Overheen geen gekeken. DankT7D_Sneezy schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:39:
[...]
Uit mijn lijstje blijkt dat er nog een aantal configuraties leverbaar zijn met trekhaak. Kijk maar naar de regels waar het laatste woordje "ja" is.
Zelfde samenstelling en op 4-10 besteld door LM bij Tesla. hopen maar...Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:41:
[...]
Zou helemaal mooi zijn! Ik hoop namelijk dat de mijne erop staat!
01-10 besteld.
Bijna meteen een RN
meerdere mailtjes van tesla gehad.
config:
SR+/Grijs/Zwart/AERO

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Thanks, heb hem aangepast!Miepz78 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:41:
[...]
Inmiddels is de lijst alweer aangepast hoor: https://www.tesla.com/nl_NL/discover-configurations
PS: ja ik werk ondertussen ook gewoonMoet ergens die Tesla van kunnen betalen straks
Als je voor de deadline hebt besteld komt het wel goed. Ik heb op dit moment tegen de 100 standard range plus in bestelling staan en die komen volgens Tesla allemaal nog dit jaar.
Ai! Jammer inderdaad idd. De SR+ is meer dan voldoende voor mij. Wat nu...Miepz78 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:41:
[...]
Inmiddels is de lijst alweer aangepast hoor: https://www.tesla.com/nl_NL/discover-configurations
PS: ja ik werk ondertussen ook gewoonMoet ergens die Tesla van kunnen betalen straks
Thanks. De grote vraag is of mijn vrienden van Leaseplan netjes vóór de deadline de bestelling hebben gedaan. En of Tesla dit dan ook als zodanig heeft geaccepteerdT7D_Sneezy schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:46:
[...]
Thanks, heb hem aangepast!
Als je voor de deadline hebt besteld komt het wel goed. Ik heb op dit moment tegen de 100 standard range plus in bestelling staan en die komen volgens Tesla allemaal nog dit jaar.

Als ik nu op tesla.com kijk dan lijkt het erop dat er alleen nog witte en grijze M3P's leverbaar zijn voor 2019.netiul schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:38:
[...]
Bron: https://www.tesla.com/nl_NL/inventory/new/m3
Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu
8/22% bijtelling en wachten tot februari (bij bestelling nu).netiul schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:47:
[...]
Ai! Jammer inderdaad idd. De SR+ is meer dan voldoende voor mij. Wat nu...
Zozo, februari staat er nu inderdaad.. ze zullen na december eerst weer even een flinke voorraad voor Amerika moeten produceren haha, daar zijn ze nu de dupe van onze bijtelling regelingenArPi75 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:49:
[...]
8/22% bijtelling en wachten tot februari (bij bestelling nu).
FIJN dat er eindelijk een beetje realistische lever maand staat. Plus dit geeft me ook hoop op dat ze echt weten dat december een ALL OUT maand wordtAeonis schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:52:
[...]
Zozo, februari staat er nu inderdaad.. ze zullen na december eerst weer even een flinke voorraad voor Amerika moeten produceren haha, daar zijn ze nu de dupe van onze bijtelling regelingen
Model 3
Ik lees een hoop doem-scenario's met verscheidene LM in de hoofdrol (LP, Alphabet, Athlon, etc.), maar ik vraag mij af of deze besteldeadlines vanuit Tesla ook wel door de LM zijn gecommuniceerd naar de consument? Logischerwijs hebben zulke grootschalige LM wat meer tijd nodig om de bestelling uit te werken en naar Tesla te bevestigen.Miepz78 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:48:
[...]
Thanks. De grote vraag is of mijn vrienden van Leaseplan netjes vóór de deadline de bestelling hebben gedaan. En of Tesla dit dan ook als zodanig heeft geaccepteerdIK heb op 7/10 opdracht gegeven en op 8/10 gehoord dat mijn bestelling was 'doorgezet'. Whatever that means.
Ikzelf heb besteld via MisterGreen. Zijn hebben hun besteldeadline ruim vóór de deadline van Tesla gecommuniceerd met de consument, zodat alles bijtijds verwerkt kon worden.
Hoe dan ook, als je een bestelbevestiging vanuit Tesla hebt ontvangen vóór de gecommuniceerde deadlines zit je sowieso safe. Zo niet, dan begrijp ik de stress...
Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen
Net gebeld en verwachte aankomst datum is 12 november in de haven.
Jasper arrow
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee, ik denk GP
carpebios schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:59:
Jasper arrow
Verwijderd
Er is op dit moment een schip onderweg vanuit San Francisco naar Zeebrugge die daarna doorvaart naar Amsterdam. De Grand Pioneer.Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:00:
Er is op dit moment een schip onderweg vanuit San Francisco naar Zeebrugge die daarna doorvaart naar Amsterdam. De Grand Pioneer.
https://www.portofamsterd...en-vertrek?status=arrival
Verwachte aankomst 4 november 2019
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2019 14:01 ]
Verwijderd
Dat was een paar weken gelden al bekend idd. Daar wachten we bijna allemaal opVerwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:00:
[...]
Er is op dit moment een schip onderweg vanuit San Francisco naar Zeebrugge die daarna doorvaart naar Amsterdam. De Grand Pioneer.
Verwachte aankomst 4 november 2019
In mijn uitvoerige contact met LP rond de bestelling is die deadline prima gecommuniceerd, exact dezelfde als MisterGreen heeft gecommuniceerd btw. Dus daar ligt het niet aan. Het is de Black box erna die (de meesten van ons) allemaal gek maakt :-)JurandyRonald schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:56:
[...]
Ik lees een hoop doem-scenario's met verscheidene LM in de hoofdrol (LP, Alphabet, Athlon, etc.), maar ik vraag mij af of deze besteldeadlines vanuit Tesla ook wel door de LM zijn gecommuniceerd naar de consument? Logischerwijs hebben zulke grootschalige LM wat meer tijd nodig om de bestelling uit te werken en naar Tesla te bevestigen.
Ikzelf heb besteld via MisterGreen. Zijn hebben hun besteldeadline ruim vóór de deadline van Tesla gecommuniceerd met de consument, zodat alles bijtijds verwerkt kon worden.
Hoe dan ook, als je een bestelbevestiging vanuit Tesla hebt ontvangen vóór de gecommuniceerde deadlines zit je sowieso safe. Zo niet, dan begrijp ik de stress...
Ik zie met regelmaat mensen die de GP boot exact nauwkeurig online krijgen, maar bij Marinetraffic zit er een delay in de site. Dat komt doordat je niet lid bent. Is er een website die de exacte locatie weergeeft? ik zie dat niet terug in eerdere posts..vandaar mijn vraag.Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:02:
[...]
Dat was een paar weken gelden al bekend idd. Daar wachten we bijna allemaal op
[ Voor 6% gewijzigd door Gebruiker_Hans op 29-10-2019 14:08 ]
https://www.localizatodo.com/html5/Gebruiker_Hans schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:07:
[...]
Ik zie met regelmaat mensen die de GP boot exact nauwkeurig online krijgen, maar bij Marinetraffic zit er een delay in de site. Dat komt doordat je niet lid bent. Is er een website die de exacte locatie weergeeft?
Marinetraffic werkt op basis van de AIS data van de boot die wordt gecommuniceerd, dat kan dus alleen als hij dicht genoeg bij land/een AIS communicatiestationn is zodat deze communicatie ontvangen kan worden; (midden op de oceaan dus niet).Gebruiker_Hans schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:07:
[...]
Ik zie met regelmaat mensen die de GP boot exact nauwkeurig online krijgen, maar bij Marinetraffic zit er een delay in de site. Dat komt doordat je niet lid bent. Is er een website die de exacte locatie weergeeft?
Er zijn andere sites die het schip tracken op basis van satelliet informatie.
(correct me if I'm wrong)
EDIT: De URL die @Nexz zojuist noemt is dus zo'n ander type
[ Voor 6% gewijzigd door cronixx op 29-10-2019 14:11 ]
Dat is apart, want MG heeft altijd 4 oktober vóór 10 uur gecommuniceerd en jij geeft aan dat je op 7 oktober hebt besteld (aanvankelijk de deadline van Tesla)... Anyway, komt vast goed!Miepz78 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:04:
[...]
In mijn uitvoerige contact met LP rond de bestelling is die deadline prima gecommuniceerd, exact dezelfde als MisterGreen heeft gecommuniceerd btw. Dus daar ligt het niet aan. Het is de Black box erna die (de meesten van ons) allemaal gek maakt :-)
Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen
Zojuist bericht gekregen dat de gemeente goedkeuring heeft gegeven voor een openbare laadpaal naast mijn huis
Wel erg lekker want omdat ik aan een pad woon heb ik geen eigen oprit. Nu dus een gratis laadpaal op 15 seconden lopen van mijn voordeur.

Kijk, dat is fijn! Mijn laadpunt is 2 weken geleden aan huis geïnstalleerd, helaas staat die dus nu al 2 weken stof te vangen. Nog een paar weekjes wachtenDLodder schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:11:
Zojuist bericht gekregen dat de gemeente goedkeuring heeft gegeven voor een openbare laadpaal naast mijn huisWel erg lekker want omdat ik aan een pad woon heb ik geen eigen oprit. Nu dus een gratis laadpaal op 15 seconden lopen van mijn voordeur.
Ik dacht, naah laat ik ook eens met Tesla bellen en mij voordoen als dom blondje.
De man aan de telefoon was uitermate vriendelijk en zei dat ik altijd opnieuw mocht bellen om de status op te vragen
Helaas nog geen wagen gekoppeld, wat ik al wist want ik check natuurlijk minimaal 5x per dag de sourcecode, maar toch.
Wel goed om te horen dat al mijn gegevens correct in het systeem staan en ik een sms krijg wanneer de auto klaar staat.
De man aan de telefoon was uitermate vriendelijk en zei dat ik altijd opnieuw mocht bellen om de status op te vragen

Helaas nog geen wagen gekoppeld, wat ik al wist want ik check natuurlijk minimaal 5x per dag de sourcecode, maar toch.
Wel goed om te horen dat al mijn gegevens correct in het systeem staan en ik een sms krijg wanneer de auto klaar staat.
SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12
De leveringen gaan beginnen!
Gisteren voor het eerst in oktober weer een significant aantal Model 3s op kenteken gezet.
https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/
Gisteren voor het eerst in oktober weer een significant aantal Model 3s op kenteken gezet.
https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/
sales per dag
Datum eerste toelating Aantal
28-10-2019 48
25-10-2019 2
24-10-2019 8
23-10-2019 8
22-10-2019 2
21-10-2019 4
19-10-2019 1
18-10-2019 3
17-10-2019 8
16-10-2019 2
15-10-2019 6
...
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
"maar toch"b_ridder schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:21:
Ik dacht, naah laat ik ook eens met Tesla bellen en mij voordoen als dom blondje.
De man aan de telefoon was uitermate vriendelijk en zei dat ik altijd opnieuw mocht bellen om de status op te vragen![]()
![]()
Inderdaad gewoon blijven checken

Doen we allemaal haha.
En nu maar hopen dat er geen "laadpaalterrorist" is die je plekje pakt.DLodder schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:11:
Zojuist bericht gekregen dat de gemeente goedkeuring heeft gegeven voor een openbare laadpaal naast mijn huisWel erg lekker want omdat ik aan een pad woon heb ik geen eigen oprit. Nu dus een gratis laadpaal op 15 seconden lopen van mijn voordeur.
Hier op het werk hebben ze ook een paar palen. Daar staat bijna nooit iemand. Inmiddels herken ik er een paar, waaronder een Model S en een e-Golf. En een Outlander PHEV die zich op een laadplek nestelt (lekker recht voor de deur) alleen zie je deze laadpaalterrorist bijna nooit laden.

Donderdag wordt mijn groepenkast aangepast aan 2020 en volgende maand wordt 3 fase aangesloten.
Daarna heb ik mijn eigen laadpaal
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Kosten aansluiten....?asing schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:36:
[...]
En nu maar hopen dat er geen "laadpaalterrorist" is die je plekje pakt.
Hier op het werk hebben ze ook een paar palen. Daar staat bijna nooit iemand. Inmiddels herken ik er een paar, waaronder een Model S en een e-Golf. En een Outlander PHEV die zich op een laadplek nestelt (lekker recht voor de deur) alleen zie je deze laadpaalterrorist bijna nooit laden.![]()
Donderdag wordt mijn groepenkast aangepast aan 2020 en volgende maand wordt 3 fase aangesloten.![]()

Een kennis van mij heeft ook een model 3 besteld, waarvan hij zegt dat ie hem op 4 november begin van de middag kan ophalen in de haven van Amsterdam (ik zou met hem mee, vandaar de vraag). Maar als ik de reacties in dit topic zo lees, komt dat schip naar verwachting pas om 17:26 aan die dag en het lijkt me sterk dat je de auto dan al direct krijgt.
Weet iemand hoe dit precies zit? Of zijn er ook nog eerdere boten waar zijn tesla op staat.
Weet iemand hoe dit precies zit? Of zijn er ook nog eerdere boten waar zijn tesla op staat.
Er is vorige week een boot aangekomen in Zeebrugge, en er zijn er daar een paar van met de vrachtwagen waarschijnlijk nu onderweg naar Amsterdam?Palomar schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:42:
Een kennis van mij heeft ook een model 3 besteld, waarvan hij zegt dat ie hem op 4 november begin van de middag kan ophalen in de haven van Amsterdam (ik zou met hem mee, vandaar de vraag). Maar als ik de reacties in dit topic zo lees, komt dat schip naar verwachting pas om 17:26 aan die dag en het lijkt me sterk dat je de auto dan al direct krijgt.
Deadline was idd 7/10 en is daarna opgeschoven door tesla naar 14/10. Dus dan is 7-8/10 bestellen prima op tijd imho ;-)JurandyRonald schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:10:
[...]
Dat is apart, want MG heeft altijd 4 oktober vóór 10 uur gecommuniceerd en jij geeft aan dat je op 7 oktober hebt besteld (aanvankelijk de deadline van Tesla)... Anyway, komt vast goed!
itsyours2relive in "Het grote Tesla Levering topic"Xplosivv schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:45:
[...]
Er is vorige week een boot aangekomen in Zeebrugge, en er zijn er daar een paar van met de vrachtwagen waarschijnlijk nu onderweg naar Amsterdam?
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
ehmmmGebruiker_Hans schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:40:
[...]
Kosten aansluiten....?al met al was ik 1900 K kwijt..
780 euro dus.
Daar moet ik bij zeggen dat de kast uit begin jaren 80 is en totaal niet meer voldoet aan de huidige eisen. Zo is er 1 aardlek voor 5 groepen. Oja, er zitten ook een paar lasdoppen in de kast

Afijn, als ik nu bijvoorbeeld een set zonnepanelen wil hebben, dan heb ik zometeen die 6e groep om dat te doen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
1900 K, een gouden laadpaal?Gebruiker_Hans schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:40:
[...]
Kosten aansluiten....?al met al was ik 1900 K kwijt..
Mijn verzoek bij de gemeente (Groningen) was in eerste instantie afgekeurd omdat ze bezig waren met 'de herinrichtingen van de parkeervoorzieningen'. Vervolgens wat lopen drammen en nu hebben ze een ander voorstel gedaan. Ben benieuwd hoe lang dat traject duurt.asing schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:36:
[...]
En nu maar hopen dat er geen "laadpaalterrorist" is die je plekje pakt.
Hier op het werk hebben ze ook een paar palen. Daar staat bijna nooit iemand. Inmiddels herken ik er een paar, waaronder een Model S en een e-Golf. En een Outlander PHEV die zich op een laadplek nestelt (lekker recht voor de deur) alleen zie je deze laadpaalterrorist bijna nooit laden.![]()
Donderdag wordt mijn groepenkast aangepast aan 2020 en volgende maand wordt 3 fase aangesloten.![]()
Hier op het werk staan elke dag 2 Outlanders van 08.00-16.00 aan de lader.. Als ik mijn auto heb maar even een briefje onder de ruit of ze ook willen verplaatsen gedurende de dag.
in mijn account staat markiemark's Tesla (M3P) nu met grijze velgen....
Geen VIN te bekennen
Zou doneren bij de VIN-finder extensie helpen
Geen VIN te bekennen
[ Voor 21% gewijzigd door markie-mark op 29-10-2019 15:04 ]
M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov
Hmmm in mijn account nog steeds met zilveren velgen.markie-mark schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:01:
Geen VIN te bekennen
Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance
In mijn account en ook in de app staat die nog steeds op zilver 20".markie-mark schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:01:
Geen VIN te bekennen
Begrijp ik goed dat dit bij jou voorheen ook zilver was en later gewijzigd is in grijs?
Ja, met nieuwe meterkast, extra zakelijke meter en 40 meter kabel dwars door de tuin van voor naar achteren.
Hier ook nog lichte wielen.bvoerman schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:05:
[...]
Hmmm in mijn account nog steeds met zilveren velgen.
1900 K = 1.900.000 euro's.....Gebruiker_Hans schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:07:
[...]
Ja, met nieuwe meterkast, extra zakelijke meter en 40 meter kabel dwars door de tuin van voor naar achteren.
This footer is intentionally left blank
Ja, eerst zilver, nu grijs.Er gebeurd iets, maar geen VIN
GEK word je er van.
GEK word je er van.
Kluuter schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:07:
[...]
In mijn account en ook in de app staat die nog steeds op zilver 20".
Begrijp ik goed dat dit bij jou voorheen ook zilver was en later gewijzigd is in grijs?
M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov
Met een met diamant ingezette scanner
Even zonder gekheid : diverse installateurs ruiken geld omdat er een paar 1000 palen geplaatst moeten worden. Niet alleen de Tesla's, maar ook de Zoe, Leaf etc. Ze zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Wet van vraag en aanbod en je moet een installateur vinden die een normaal bedrag vraagt ipv je het vel over de oren te trekken.
Je hebt gewoon geen geduld...
[ Voor 14% gewijzigd door asing op 29-10-2019 15:11 ]
Ik heb er gelukkig een gevonden, referentie via MisterGreen. Ze hebben het heel netjes gedaan, helaas moest ik ze zelf een handje helpen omdat ze niet in een natte kruipruimte mogen werken (is blijkbaar policy i.v.m. natte kleding bij volgende klanten op 1 dag). Als ik sommige prijzen voorbij zie komen, schrik me inderdaad een hoedje!asing schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:10:
[...]
Met een met diamant ingezette scanner![]()
Even zonder gekheid : diverse installateurs ruiken geld omdat er een paar 1000 palen geplaatst moeten worden. Niet alleen de Tesla's, maar ook de Zoe, Leaf etc. Ze zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Wet van vraag en aanbod en je moet een installateur vinden die een normaal bedrag vraagt ipv je het vel over de oren te trekken.
Een béétje scherpslijper zou toch moeten weten dat K geen si prefix is...
Het is op zijn best een uh, hele hete paal.
[ Voor 8% gewijzigd door Zpottr op 29-10-2019 15:16 ]
Zoef
1900 Kelvin is ook sfeervol kaarslichtZpottr schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:15:
[...]
Een béétje scherpslijper zou toch moeten weten dat K geen si prefix is...
Het is op zijn best een uh, hele hete paal.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.