Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HK20
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Bij mij ging het helaas ook niet vlekkeloos. Bij m'n bestelde Tesla Model S, werd FSD als optie in de bestelling vastgelegd, ondanks duidelijke vermelding door mij en LM als dealeraccessoire. Het duurde bij mij ongeveer 2 weken voordat ik realiseerde dat als het in mijn configuratie van mijn bestelling zichtbaar is, dat het als een fabrieksoptie beschouwd wordt (ik zag namelijk in de source code een veel hogere fiscale waarde vermeld staan). Na herhaald contact met Tesla en LM, heeft LM mij afgelopen do 24/10 teruggekoppeld dat het is doorgevoerd in mijn bestelling bij Tesla.

Ik zou er niet raar van opkijken als Tesla deze maanden extra personeel ingehuurd heeft om alle extra 1000-en bestellingen in hun systeem te zetten??? Dat zou verklaren waarom het hier en daar niet helemaal vlekkeloos gaat?
sknnr.nl schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:12:
[...]

Wie zegt dan dat het mis gaat? of niet vlekkeloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens155
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 13-08 06:55
eenmans schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:53:
Zijn er nog meer mensen die via LP na 10 oktober hebben besteld en geen RN hebben ontvangen?
Hier nog iemand! van het weekend even in de Tweakers Tesla bestellingen sheet gekeken: alphabet en Leaseplan scoren slecht omtrent RN'nummers in de laatste bestelweek. (lees: bijna niemand die via deze LM's heeft besteld heeft een RN nummer)
Mits iedereen de sheet netjes bijhoudt natuurlijk.....

[ Voor 38% gewijzigd door laurens155 op 28-10-2019 11:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Tesla gaat dit kwartaal 15000+ (dacht ik...) auto's uitleveren in NL. Daarvan zal het grootste gedeelte wel goed verlopen. Als een levering niet goed loopt, dan wordt dat eerder gedeeld dan een goed uitgevoerde levering. Het begint soms al niet goed met aanleveren van gegevens door de leasemaatschappijen (been there, done that...).

Met dergelijke aantallen is het wel een flinke logistieke operatie. Vandaar dat de Model 3 ook voor het grootste deel in de haven van Amsterdam uitgeleverd wordt. Het terrein van Koopman Car Terminal is daar beter voor geschikt dan de locatie in Tilburg. Er is veel meer ruimte en Koopman kan namelijk ook de service voor aflevering bieden (en doet dat wellicht ook wel).

Vandaar dus geen uitlevering bij je dichtsbijzijnde Tesla vestiging (tenzij je LM iets regelt, zoals thuis of op je werk afleveren), geen flesje wijn of een bos bloemen (die je uiteindelijk toch zelf betaalt :P), geen doekje van de auto halen en geen uitgebreide uitleg. Daar is gewoonweg geen tijd voor.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar vind ik de broncode?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:38
Devster schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:45:
Tesla gaat dit kwartaal 15000+ (dacht ik...) auto's uitleveren in NL. Daarvan zal het grootste gedeelte wel goed verlopen. Als een levering niet goed loopt, dan wordt dat eerder gedeeld dan een goed uitgevoerde levering. Het begint soms al niet goed met aanleveren van gegevens door de leasemaatschappijen (been there, done that...).

Met dergelijke aantallen is het wel een flinke logistieke operatie. Vandaar dat de Model 3 ook voor het grootste deel in de haven van Amsterdam uitgeleverd wordt. Het terrein van Koopman Car Terminal is daar beter voor geschikt dan de locatie in Tilburg. Er is veel meer ruimte en Koopman kan namelijk ook de service voor aflevering bieden (en doet dat wellicht ook wel).

Vandaar dus geen uitlevering bij je dichtsbijzijnde Tesla vestiging (tenzij je LM iets regelt, zoals thuis of op je werk afleveren), geen flesje wijn of een bos bloemen (die je uiteindelijk toch zelf betaalt :P), geen doekje van de auto halen en geen uitgebreide uitleg. Daar is gewoonweg geen tijd voor.
Ik las ook ergens dat de levertijd in de USA van 2 weken naar 6 tot 8 weken is gegaan met als oorzaak de grote vraag uit de eu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:33
Tomas_ schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:07:
[...]

Ik las ook ergens dat de levertijd in de USA van 2 weken naar 6 tot 8 weken is gegaan met als oorzaak de grote vraag uit de eu.
Dat stond op Elektek. :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De grand Dahlia is op weg van Zeebrugge naar Engeland. Verbaast mij enigszins want ik moet vrijdag mijn auto in Amsterdam ophalen en dacht dan zal die wel op de Grand Dahlia staan en van Zeebrugge naar Amsterdam gebracht worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:15:
De grand Dahlia is op weg van Zeebrugge naar Engeland. Verbaast mij enigszins want ik moet vrijdag mijn auto in Amsterdam ophalen en dacht dan zal die wel op de Grand Dahlia staan en van Zeebrugge naar Amsterdam gebracht worden....
Misschien met trucks omdat het een relatief kleine levering is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRoNiXX schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:16:
[...]

Misschien met trucks omdat het een relatief kleine levering is?
Dat is zeker mogelijk. Laatste paar boten gingen door naar Amsterdam maar dan werden er ook meteen 1000+ gelost. Zal nu wel om stuk minder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-09 11:34
Devster schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:45:

Kun je me een bron geven.. want je leest hier ook dat Teslamedewerkers aangegeven hebben dat er nog maar 2 boten naar NL komen. 15 nov (Jasper Arrow) en 15 december (Glovis Cosmos nu aan het laden in San Fran).

Max 4500 plaatsen aan boord. Als je er vanuit gaat dat het állemaal voor NL is (lijkt me sterk) dan kom ik op max 9000 uit.

Ik vergat even dat er op de Grand Pioneer waarschijnlijk ook nog heul veul Tesla's staan. Dan kom je toch op 13500 uit (als vol is) + wat reeds geleverd is in oktober.

[ Voor 5% gewijzigd door Boterham71 op 28-10-2019 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Boterham71 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:39:
[...]

Kun je me een bron geven.. want je leest hier ook dat Teslamedewerkers aangegeven hebben dat er nog maar 2 boten naar NL komen. 15 nov (Jasper Arrow) en 15 december (Glovis Cosmos nu aan het laden in San Fran).

Max 4500 plaatsen aan boord. Als je er vanuit gaat dat het állemaal voor NL is (lijkt me sterk) dan kom ik op max 9000 uit.

Ik vergat even dat er op de Grand Pioneer waarschijnlijk ook nog heul veul Tesla's staan. Dan kom je toch op 13500 uit (als vol is) + wat reeds geleverd is in oktober.
Is die Cosmos niet te lang onderweg dan... :|

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
ElonDusk schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:45:
[...]

Is die Cosmos niet te lang onderweg dan... :|
Nee hoor, nu laden, over 30 dagen in Zeebrugge, uitlevering rond 15 dec. Klopt toch? Ik hoop stiekem dat er nog een boot komt hoor :)

[ Voor 9% gewijzigd door Boterham71 op 28-10-2019 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Boterham71 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:46:
[...]

Nee hoor, nu laden, over 30 dagen in Zeebrugge, uitlevering rond 15 dec. Klopt toch? Ik hoop stiekem dat er nog een boot komt hoor :)
gemiddeld zijn ze 20-22 dagen onderweg

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
ElonDusk schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:47:
[...]

gemiddeld zijn ze 20-22 dagen onderweg
Ik dacht dat dat vanaf Panama was, maar kan het mis hebben. Maar dan red 'ie het makkelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 13:25
Is er eigenlijk al duidelijkheid over welke kleur velgen op de performance geleverd worden vanaf nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Boterham71 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:48:
[...]

Ik dacht dat dat vanaf Panama was, maar kan het mis hebben. Maar dan red 'ie het makkelijk toch?
Ja hoop ik.. ik hooooop dat mn *&&*# :( auto een x mee komt

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
ElonDusk schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:53:
[...]

Ja hoop ik.. ik hooooop dat mn *&&*# :( auto een x mee komt
haha hier nog 1. Ik heb uberhaupt geen idee wanneer ik een VIN ga krijgen, mijn restrictie was 4 november, die is dus min 2 weken verlopen. Bestelling al op 6 augustus gedaan, dus hoop dat ik een beetje vooraan sta nu ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Boterham71 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:54:
[...]

haha hier nog 1. Ik heb uberhaupt geen idee wanneer ik een VIN ga krijgen, mijn restrictie was 4 november, die is dus min 2 weken verlopen. Bestelling al op 6 augustus gedaan, dus hoop dat ik een beetje vooraan sta nu ;-)
Ja hoop dat voor ons alle. Ik heb al zoveel boten deze kant op zien komen zonder mijn auto dat ik toch echt het gevoel krijg dat er 25% kans is dat die in die laatste 2-3 boten zit. :'(

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:16
Boterham71 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:54:
[...]

Welke config?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Long Range AWD
Lakkleur Pearl White
18'' Aero velgen
Volledig zwart premium interieur
Trekhaak

[ Voor 4% gewijzigd door Boterham71 op 28-10-2019 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-09 14:25
hulseman schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:09:
Ik zit mijzelf ook gek te maken met alle reviews op YouTube. Heb er nog weinig gevonden die niet enthousiast waren.

...
Begin eens met deze YouTube: Why Your Tesla is Falling Apart
En daan de rest van zijn video's (Rich Rebuilds) - ik moest even slikken toen ik zijn video's zag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Boterham71 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:00:
[...]

Long Range AWD
Lakkleur Pearl White
18'' Aero velgen
Volledig zwart premium interieur
Trekhaak
Daar staan er nu aardig wat van op “snel leverbaar” volgens mij. Misschien eens kijken of je er daar 1 van kan claimen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Landon
DennusB schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:04:
[...]

Daar staan er nu aardig wat van op “snel leverbaar” volgens mij. Misschien eens kijken of je er daar 1 van kan claimen?
Zijn allemaal 19 inch velgen, geen 18.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
DennusB schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:04:
[...]

Er staat er geen 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Je hebt gelijk, verschil in velgen idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
E
DennusB schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:08:
[...]

Je hebt gelijk, verschil in velgen idd!
En er zijn ook geen witte. Alleen heul veul Performance modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Malt007 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:49:
Is er eigenlijk al duidelijkheid over welke kleur velgen op de performance geleverd worden vanaf nu?
Degene die nu op de website van "Snel leverbaar" staan hebben "Gray performance" als kleur.

[ Voor 3% gewijzigd door Boterham71 op 28-10-2019 13:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:33
MrBasta schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:02:
[...]

Begin eens met deze YouTube: Why Your Tesla is Falling Apart
En daan de rest van zijn video's (Rich Rebuilds) - ik moest even slikken toen ik zijn video's zag...
Rich Rebuilds is een enorme aandachttrekker. Hij wilde ooit Tesla rijden maar had het geld niet. De meesten houden daar op maar hij kocht er eentje die onder water had gestaan, en nog eentje die bij een ongeluk betrokken was. Daar heeft hij alles van gewisseld en Tesla had zoiets van "hier doen wij niet aan mee" en dat werd een groot deel van zijn content.

Ondertussen schijnt hij lekker gecashed te hebben van al die video's en daar is hij volgens berichten niet al te verstandig mee om gegaan. In deze video is het nitpicking over de problemen van één van de eerste geproduceerde Model Xen. Kwaliteit is een dingetje bij Tesla maar nu de M3 een tijd in productie is vallen dit soort dingen wel mee.

Mijn 2 centen, doe ermee wat je wilt.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBasta
asing schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:11:
[...]

Rich Rebuilds is een enorme aandachttrekker. Hij wilde ooit Tesla rijden maar had het geld niet. De meesten houden daar op maar hij kocht er eentje die onder water had gestaan, en nog eentje die bij een ongeluk betrokken was. Daar heeft hij alles van gewisseld en Tesla had zoiets van "hier doen wij niet aan mee" en dat werd een groot deel van zijn content.

Ondertussen schijnt hij lekker gecashed te hebben van al die video's en daar is hij volgens berichten niet al te verstandig mee om gegaan. In deze video is het nitpicking over de problemen van één van de eerste geproduceerde Model Xen. Kwaliteit is een dingetje bij Tesla maar nu de M3 een tijd in productie is vallen dit soort dingen wel mee.

Mijn 2 centen, doe ermee wat je wilt.
Thanks - no worries ik heb vertrouwen in Tesla. Heb mijn M3 SR+ besteld (als particulier dus zit er ook "echt" aan vast). Als ik zie wat ik voor ellende heb gehad met mijn vorige twee auto's (waarvan 1tje nieuw gekocht, en 1tje youngtimer) dan weet ik dat technische gebreken niet aan Tesla zijn voorbehouden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Malt007 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:49:
Net eens gebeld met Tesla over de performance velgen. Het verbaasde me in positieve zin dat ik binnen een paar minuten iemand aan de lijn kreeg!!
Er werd mij verteld dat er momenteel de donker grijze velgen wordt geleverd op de P modellen.
Ook nog maar eens gevraagd over de veel beschikbare modellen op de website, weer het bekende verhaal dat dit in Amerika is.
Als je op de Tesla website van BE/ DE/ FR kijkt zijn deze modellen dan weer niet beschikbaar, dit is dus wel Nederlandse voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco208
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 22:09
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:27:
[...]

Net eens gebeld met Tesla over de performance velgen. Het verbaasde me in positieve zin dat ik binnen een paar minuten iemand aan de lijn kreeg!!
Er werd mij verteld dat er momenteel de donker grijze velgen wordt geleverd op de P modellen.
Ook nog maar eens gevraagd over de veel beschikbare modellen op de website, weer het bekende verhaal dat dit in Amerika is.
Als je op de Tesla website van BE/ DE/ FR kijkt zijn deze modellen dan weer niet beschikbaar, dit is dus wel Nederlandse voorraad...
ook de huidig bestelde met zilveren velgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:27:
[...]

Wat echt shit is.. Ik heb 3 weken terug mijn configuratie gezien tussen de voorraadmodellen. Ik had gebeld en ze zeiden precies hetzelfde. Als ik het zelf had gekocht dan had ik toen direct een VIN en was mn auto zeker dit jaar geleverd. En nu weet ik dat niet. Ik snap niet waarom ze gewoon niet koppelen |:(

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 27-07-2024
MrBasta schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:20:
[...]

Thanks - no worries ik heb vertrouwen in Tesla. Heb mijn M3 SR+ besteld (als particulier dus zit er ook "echt" aan vast). Als ik zie wat ik voor ellende heb gehad met mijn vorige twee auto's (waarvan 1tje nieuw gekocht, en 1tje youngtimer) dan weet ik dat technische gebreken niet aan Tesla zijn voorbehouden :)
Als je de Tesla particulier hebt besteld, mag ik vragen wanneer jij hem betaald of al betaald hebt? ik ben zelf ZZP er en heb inmiddels VIN code en geplande leveringsdatum (staat op eindfactuur). Tesla wil 7 dagen voor levering de factuur voldaan hebben, echter heb ik de factuur nog niet voldaan. Ik ben benieuwd hoe jij hier tegenaan kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElonDusk schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:31:
[...]

Wat echt shit is.. Ik heb 3 weken terug mijn configuratie gezien tussen de voorraadmodellen. Ik had gebeld en ze zeiden precies hetzelfde. Als ik het zelf had gekocht dan had ik toen direct een VIN en was mn auto zeker dit jaar geleverd. En nu weet ik dat niet. Ik snap niet waarom ze gewoon niet koppelen |:(
Wanneer heb jij besteld want ik vind het wel erg lang duren voor dat jij een VIN krijgt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:37:
[...]

Wanneer heb jij besteld want ik vind het wel erg lang duren voor dat jij een VIN krijgt.....
1 Augustus volgens de online spreadsheet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:37:
[...]

Ja 14-8 sinds ik een RN heb. Het probleem is dat ik mijn configuratie maar 2x tussen de voorraadmodellen heb gezien. Als mijn auto niet op de JA staat dan kon ik dus beter wel een voorraadmodel toegewezen krijgen want als de geruchten kloppen is er daarna nog maar 1 boot. En als dat goed gaat dan krijg ik mijn auto eind dec. Dat is toch best wel lang wachten 8)7

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marco208
  • Laatst online: 30-08 22:09
Net gehoord dat alle P orders voor 7 oktober iig eind november begin december geleverd worden. Waarschijnlijk later ivm minder bestellingen. Daarnaast is het ook zo dat alle P orders de donkere velgen krijgen, je kan het ze niet meer krijgen zonder de donkere velgen. Hij noemde 3 oktober mijn verwerk datum, besteld 30 september, RN 3 oktober.

[ Voor 7% gewijzigd door marco208 op 28-10-2019 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvoerman
  • Laatst online: 29-08-2020
marco208 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:47:
Net gehoord dat alle P orders voor 7 oktober iig eind november begin december geleverd worden. Waarschijnlijk later ivm minder bestellingen. Daarnaast is het ook zo dat alle P orders de donkere velgen krijgen, je kan het ze niet meer krijgen zonder de donkere velgen. Hij noemde 3 oktober mijn verwerk datum, besteld 30 september, RN 3 oktober.
Ik had al rekening gehouden met begin December. Ben wel blij met de Dark Grey velgen.

Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBasta
Gebruiker_Hans schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:32:
[...]

Als je de Tesla particulier hebt besteld, mag ik vragen wanneer jij hem betaald of al betaald hebt? ik ben zelf ZZP er en heb inmiddels VIN code en geplande leveringsdatum (staat op eindfactuur). Tesla wil 7 dagen voor levering de factuur voldaan hebben, echter heb ik de factuur nog niet voldaan. Ik ben benieuwd hoe jij hier tegenaan kijkt?
Ik heb hem nog niet afgerekend (wel VIN, nog geen verwachte leverdatum). Mijn redenatie hier is dat ik de richtlijn van de BOVAG volg (al is Tesla daar -dacht ik - niet bij aangesloten). Deze richtlijn stelt, als ik hem goed heb begrepen, dat zodra er een aflevermoment is afgesproken de verkoper verplicht is tot levering. Voldoet Tesla hier niet aan dan is men in gebreke en zou ik de overeenkomst mogen ontbinden (met volledige restitutie tot gevolg). Ook al is Tesla niet aangesloten, via de Rechtsbijstand heb ik vertrouwen dat bij onwil deze redenatie gevolgd wordt.

Hoe de betaling / auto behandeld wordt bij een mogelijk failissement tussen moment van betalen en leveren ben ik niet zeker. Ik zou zeggen dat je juridisch eigenaar bent van de auto (de auto is aan jou toegewezen, je hebt hem betaald (met als referentie je RN) - je hebt hem alleen nog niet opgehaald en overgeschreven. Lijkt me dat je de auto dus gewoon alsnog krijgt (net zoals dat je je auto alsnog op kan halen van een reparatie als het garagebedrijf waar hij in onderhoud was failliet gaat).

Eerlijk gezegd maak ik me er niet zo druk over - zeker gezien de recente kwartaalcijfers ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluuter
  • Laatst online: 20-10-2024
marco208 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:47:
Collega heeft dit antwoord m.b.t. donkere velgen ook zojuist gehad toen die belde naar Tilburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 18:36
Gebruiker_Hans schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:32:
[...]

Ik heb geen VIN, ook ZZP. Heb een week na het bestellen een mail gekregen met betalingsinformatie. Gewoon maar direct betaald, in de hoop dat dat het proces versnelt :)

bestelling was 2 weken geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
pirke schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:50:
[...]

Ik heb geen VIN, ook ZZP. Heb een week na het bestellen een mail gekregen met betalingsinformatie. Gewoon maar direct betaald, in de hoop dat dat het proces versnelt :)

bestelling was 2 weken geleden
Ja, klopt. Ik heb ook de eindfactuur online staan in mijn account.. Maar daar staat wel een verwachte leveringsdatum op toch? heb je het gehele bedrag voldaan ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
In al mijn ongeduld maar even een model 3 keyfob besteld :9~

Afbeeldingslocatie: https://www.teslarati.com/wp-content/uploads/2019/02/tesla-key-fob-band-2-1-e1549189358501.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Laatst online: 14:34
DLodder schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:57:

[Afbeelding]
Via MYUS laten verzenden? Ga dat namelijk ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
Gebruiker_Hans schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:56:
[...]

Ja, klopt. Ik heb ook de eindfactuur online staan in mijn account.. Maar daar staat wel een verwachte leveringsdatum op toch? heb je het gehele bedrag voldaan ?
Ps. Bij mij stond dit in de mail...

Betaling:
Indien alle documenten zijn aangeleverd en wij zicht hebben op een verwachte leveringsperiode van uw Tesla, zullen wij een definitieve factuur voor u genereren. Deze factuur zal zichtbaar zijn in uw Tesla-Account.

Voor levering willen wij u vragen de factuur te voldoen en uw financiering afgerond te hebben. Wij ontvangen graag uiterlijk 3 werkdagen voor de levering een betaalbewijs per e-mail, dit bewijs kunt u downloaden via uw bank na de transactie. Mochten wij op dat moment nog geen betaalbewijs hebben ontvangen, dan kunnen wij de levering datum verplaatsen.

Betalen dus... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 24-09 01:56

[Afbeelding]
Goede keuze, die van mij had ik ook besteld 2 weken geleden. Moet hem alleen nog verzenden van de US naar NL.

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mroizo85
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 20-07 22:38
Mss een rare vraag, maar wanneer krijgt men het kentekenbewijs (heb al een VIN), om een verzekering te kunnen afsluiten? Ik neem aan dat je bij het ophalen je Tesla verzekerd moet hebben voordat je op de weg mag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Gebruiker_Hans schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:56:
[...]

Ik heb een deel financial lease gedaan om m'n werkkapitaal buffer wat minder aan te hoeven spreken. Dit is de mail die ik kreeg:

Voor de levering van uw Tesla dient het BTW bedrag en de aanbetaling nog voldaan te worden. De eindfactuur is voor u aangevraagd en zal spoedig in uw Tesla-account verschijnen. Zie hieronder de berekening van het verschuldigde bedrag:

Ik heb mijn deel volledig betaald, ook al had ik daar waarschijnlijk best nog even mee mogen wachten. Aangezien ik 12 oktober pas besteld heb wil ik niet de vertragende factor zijn :) Daarnaast levert het op de spaarrekening ook niks op, dus waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
mroizo85 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:03:
Mss een rare vraag, maar wanneer krijgt men het kentekenbewijs (heb al een VIN), om een verzekering te kunnen afsluiten? Ik neem aan dat je bij het ophalen je Tesla verzekerd moet hebben voordat je op de weg mag.
Stond ook in de mail die je van Tesla hebt gehad.

Een aantal dagen voor levering delen wij via een automatische email het kenteken en de meldcode zodat u de Tesla kunt verzekeren en/of uw publieke laad/parkeer pas kan aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
Iemand al trailers met M3's gespot onderweg van Zeebrugge naar Amsterdam?

Vanaf nu af en toe de app openen of mijn M3 binnen bereik is? Zou moeten kunnen toch; begreep dat er in verleden tweakers waren die hun M3 over het water hebben zien gaan in de App...

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel 3
  • Laatst online: 30-10-2023
mroizo85 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:03:
Ik ben zelf naar Tesla vestiging (Duiven) gegaan om duidelijkheid te vragen en kreeg daar een Kenteken welke was toegewezen aan mij. (nog geen aflever sms overigens) (meldcode = laatste 4 cijfers VIN), hiermee kan ik de auto dus al verzekeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
Michiel 3 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:13:
[...]

Ik ben zelf naar Tesla vestiging (Duiven) gegaan om duidelijkheid te vragen en kreeg daar een Kenteken welke was toegewezen aan mij. (nog geen aflever sms overigens) (meldcode = laatste 4 cijfers VIN), hiermee kan ik de auto dus al verzekeren.
Ja, maar pas op..VIN kan altijd nog gewijzigd worden door Tesla :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landon
Twijfel twijfel... Ik wil graag een Tesla Model 3 LR in het grijs, maar deze zijn niet meer op voorraad bij Tesla.

Hierdoor ben ik geneigd te kiezen voor een zwarte, zodat ik 100% zeker weet dat ik de auto dit jaar nog geleverd krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
Khayma schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:00:
[...]

Via MYUS laten verzenden? Ga dat namelijk ook doen.
Ja inderdaad via MYUS. Even een trial account aangemaakt en direct besteld. Wel de factuur op m'n Nederlandse adres, ga nog proberen om deze kosten als eigen bijdrage op te voeren :9 Ik ben en blijf toch een Nederlander....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:22
Landon schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:15:
Twijfel twijfel... Ik wil graag een Tesla Model 3 LR in het grijs, maar deze zijn niet meer op voorraad bij Tesla.

Hierdoor ben ik geneigd te kiezen voor een zwarte, zodat ik 100% zeker weet dat ik de auto dit jaar nog geleverd krijg..
Voorraad zegt helemaal niets, staat 99% kans nog in CA.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khayma
DLodder schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:16:
[...]

Ja inderdaad via MYUS. Even een trial account aangemaakt en direct besteld. Wel de factuur op m'n Nederlandse adres, ga nog proberen om deze kosten als eigen bijdrage op te voeren :9 Ik ben en blijf toch een Nederlander....
Ben as we speak aan het bestellen. Heb jij het adres 1 op 1 overgenomen van MYUS account of heb je de suggested address format genomen die Tesla dan aangeeft?
lekzzz schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:18:
[...]

Even off-topic. Waarom US 150,- betalen als je telefoon voldoende opties biedt?
Omdat ik met mijn magnetron ook geen vlees opwarm. Het kan wel, maar ik doe het niet. Mijn telefoon is mijn telefoon, ik wil gewoon een sleutel waarmee ik mijn frunk, trunk, auto en laadkabel kan openen. Zonder nog met NFC, taskers, automation gedoe ga klooien.

[ Voor 31% gewijzigd door Khayma op 28-10-2019 14:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lekzzz
  • Laatst online: 11-04 06:30

[Afbeelding]

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel 3
Gebruiker_Hans schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:14:
[...]

Ja, maar pas op..VIN kan altijd nog gewijzigd worden door Tesla :|
I know, ik heb het dus ook onder voorbehoud doorgegeven en gezegd het te bevestigen na SMS.. better safe than sorry.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:43
hulseman schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:09:

Enige nadeel: omdat ik geen RN heb, kan ik ook geen laadpaal van Tesla bestellen voor op de zaak en thuis. Iemand een idee?
Langsgaan bij de SeC waar ze een offerte voor je maken? ;)
Misschien kan je ze onmiddellijk al meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:19
Landon schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:15:

Ik zou voor die zwarte gaan waar Tesla nog de garantie 2020 voor geeft. Je wilt geen risico lopen op 180 euro per maand netto extra bijtelling.
  1. Midnight Silver 19” sportvelgen - Zwart interieur
  2. Midnight Silver 19” sportvelgen - Zwart interieur en trekhaak
  3. Solid Black 19” sportvelgen - Zwart interieur
  4. Solid Black 19” sportvelgen - Zwart interieur en trekhaak
  5. Pearl White 19” sportvelgen - Zwart interieur
  6. Pearl White 19” sportvelgen - Zwart interieur en trekhaak

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DLodder
lekzzz schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:18:
[...]

Vooral omdat ik het leuk vind om te hebben :)

Maar ook omdat het soms handig is voor mijn werk, omdat ik nogal vaak mijn telefoon laat vallen en die dus stuk kan gaan, omdat ik vaak bluetooth uit heb op m'n telefoon en omdat ik zo'n sleutel voor mooier en handiger vind dan een kaartje om de auto mee te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

DLodder schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:26:
[...]

Maar ook omdat het soms handig is voor mijn werk, omdat ik nogal vaak mijn telefoon laat vallen en die dus stuk kan gaan, omdat ik vaak bluetooth uit heb op m'n telefoon en omdat ik zo'n sleutel voor mooier en handiger vind dan een kaartje om de auto mee te openen.
Iemand enig idee waarom Tesla dat ding niet gewoon in Nederland verkoopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLodder
CRoNiXX schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:30:
[...]

Iemand enig idee waarom Tesla dat ding niet gewoon in Nederland verkoopt?
Geen idee. Zat eigenlijk te hopen dat ze dit wel zouden gaan doen. Echter aangezien daar nog geen signalen van zijn en ik met een beetje mazzel binnen 4 weken mijn auto heb, heb ik 'm maar in Amerika besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco208 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:28:
[...]

ook de huidig bestelde met zilveren velgen?
Ja ik heb op 4 oktober ook nog de zilveren velgen besteld (was toen de standaard). Maar als ik het goed begrijp maakt het niet uit wat / wanneer je hebt besteld mbt de P velgen, je krijgt de donker grijze!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
Zo, rib uit mijn m'n lijf...net 50K afgetikt aan meneer Elon. 8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluuter
  • Laatst online: 20-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:36:
[...]

Ja ik heb op 4 oktober ook nog de zilveren velgen besteld (was toen de standaard). Maar als ik het goed begrijp maakt het niet uit wat / wanneer je hebt besteld mbt de P velgen, je krijgt de donker grijze!
Correct, volgens de Tesla medewerker aan de telefoon wel. Alles wat nu nog uitgeleverd moet worden is op de donker grijze wielen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Landon
GAEvakYD schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:20:
[...]

Ik zou voor die zwarte gaan waar Tesla nog de garantie 2020 voor geeft. Je wilt geen risico lopen op 180 euro per maand netto extra bijtelling.
  1. Midnight Silver 19” sportvelgen - Zwart interieur
  2. Midnight Silver 19” sportvelgen - Zwart interieur en trekhaak
  3. Solid Black 19” sportvelgen - Zwart interieur
  4. Solid Black 19” sportvelgen - Zwart interieur en trekhaak
  5. Pearl White 19” sportvelgen - Zwart interieur
  6. Pearl White 19” sportvelgen - Zwart interieur en trekhaak
Heb Tesla Amsterdam even gebeld, die gaven aan dat dit lijstje dit jaar waarschijnlijk nog geleverd wordt, mits besteld voor 1 november.

Daar zit ook mijn configuratie bij; namelijk de eerste.

Zojuist akkoord gegeven om te bestellen, ben benieuwd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
DLodder schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:26:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/j4he3AN.png

:+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Woehoe, net ook bevestiging gehad dat de leasemaatschappij akkoord heeft voor bestellen en mijn RN nummer overneemt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DLodder
Jij vond het bijbehorende bandje niet de moeite? Of haal je die lekker goedkoop bij Ali?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nSuZHhk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

DLodder schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:12:
[...]

Jij vond het bijbehorende bandje niet de moeite? Of haal je die lekker goedkoop bij Ali?

[Afbeelding]
Kun je die dan ook aan elkaar vastmaken als in, dan kun je die fob dus aan je sleutelbos doen?

Of heb je dan alleen nog steeds die losse fob en een (leuke) sleutelhanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
DLodder schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:12:
[...]

[Afbeelding]
Uiteraard bij ome Ali. 18 dollar voor een beetje rubber gaat ook te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DLodder schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:16:
[...]

Zolang het autokosten zijn, zou dit geen probleem moeten zijn. Uiteraard wel zorgen voor een juiste verwerking :)

Heeft weinig te maken met zuinigheid... maar zo min mogelijk betalen aan de belastingdienst :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2019 15:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Michiel 3
Leverdatum en tijd bekend! fijn hoor ... wel jammer dat ik niet kan dus direct gebeld voor andere afspraak. Word teruggebeld. (was 06/11 - 14.00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
pirke schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:04:
[...]

Ik heb een deel financial lease gedaan om m'n werkkapitaal buffer wat minder aan te hoeven spreken. Dit is de mail die ik kreeg:

Voor de levering van uw Tesla dient het BTW bedrag en de aanbetaling nog voldaan te worden. De eindfactuur is voor u aangevraagd en zal spoedig in uw Tesla-account verschijnen. Zie hieronder de berekening van het verschuldigde bedrag:

Ik heb mijn deel volledig betaald, ook al had ik daar waarschijnlijk best nog even mee mogen wachten. Aangezien ik 12 oktober pas besteld heb wil ik niet de vertragende factor zijn :) Daarnaast levert het op de spaarrekening ook niks op, dus waarom niet?
Same here! 4 okt besteld en +- 1,5 week geleden precies die mail gehad en ook maar gelijk betaald. Ook een betalingsbewijsje (printscreen van overboeking) per email naar Tesla gestuurd. Vandaag toevallig een mailtje retour ontvangen dat het in goede orde ontvangen is.

In mijn account nog geen eindfactuur of vin zichtbaar overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
lo3k schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:29:
[...]

Same here! 4 okt besteld en +- 1,5 week geleden precies die mail gehad en ook maar gelijk betaald. Ook een betalingsbewijsje (printscreen van overboeking) per email naar Tesla gestuurd. Vandaag toevallig een mailtje retour ontvangen dat het in goede orde ontvangen is.

In mijn account nog geen eindfactuur of vin zichtbaar overigens.
Ik heb nog niet eens een bevestiging van ontvangst vd betaling :)

Zal vast wel goedkomen, het is nog maar oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:48
Michiel 3 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:28:
Leverdatum en tijd bekend! fijn hoor ... wel jammer dat ik niet kan dus direct gebeld voor andere afspraak. Word teruggebeld. (was 06/11 - 14.00)
Hoe ben je aan de leverdatum gekomen? Aangezien je nog later dan ik een VIN hebt gekregen haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel 3
easy-cloud schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:36:
[...]

Hoe ben je aan de leverdatum gekomen? Aangezien je nog later dan ik een VIN hebt gekregen haha!
Staat in mijn account op de Finalize pagina rechts...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• J_Appelstroop
  • Laatst online: 01-06 20:53
Vandaag eindelijk kenteken en laadpaal ontvangen van Lease Maatschappij. Nog 3 nachtjes slapen... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluuter schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:41:
[...]

Correct, volgens de Tesla medewerker aan de telefoon wel. Alles wat nu nog uitgeleverd moet worden is op de donker grijze wielen. :)
wij hebben 2 oktober besteld met de 19 inch velgen. Ik mag hopen dat we die dan ook gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. Ik moet iets doorsturen naar tesla omdat omdat we het zelf niet meer kunnen aanpassen in ons account.

Klopt dit email adres deliverynl@tesla.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:50:
Vraagje. Ik moet iets doorsturen naar tesla omdat omdat we het zelf niet meer kunnen aanpassen in ons account.

Jep, die klopt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArPi75
  • Laatst online: 29-09 11:10

Ja.

Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
J_Appelstroop schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:45:
Vandaag eindelijk kenteken en laadpaal ontvangen van Lease Maatschappij. Nog 3 nachtjes slapen... ;-)
pff still waiting for that day (wel een laadpaal al sinds 19/9) ;( ;w

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:48:
[...]

wij hebben 2 oktober besteld met de 19 inch velgen. Ik mag hopen dat we die dan ook gaan krijgen.
19 inch blijft gewoon zilver/licht grijs
alleen de 20 inch performance velg is donker grijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:55
ElonDusk schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:51:
[...]

De laadpaal staat hier ook al sinds 19/9 te glimmen. Nu nog iets om op te laden ... :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

KoekjevanLU schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:13:
[...]

De laadpaal staat hier ook al sinds 19/9 te glimmen. Nu nog iets om op te laden ... :z
Wacht nog steeds op het telefoontje om de plaatsing van de laadpaal in te plannen.... :9
alles duurt lang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt erop dat er iets niet goed gaat in het excel. document. Ik lease via MrGreen, heb dit ook ingevuld en stond altijd zo in het document. Tot mijn verbazing staat er nu ineens J&T lease als LM bij mijn naam..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook maar ff de All Weather Floor Liners, All-Weather Cargo Mats (Frunk en Trunk), AirCO inletfilter, Door Lock Latch Caps, Touch Screen protector en de wireless Dual-mobile speed charging pad besteld. Hoop dat dit het wachten van de auto wat versnelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:31:
Net ook maar ff de All Weather Floor Liners, All-Weather Cargo Mats (Frunk en Trunk), AirCO inletfilter, Door Lock Latch Caps, Touch Screen protector en de wireless Dual-mobile speed charging pad besteld. Hoop dat dit het wachten van de auto wat versnelt.
Welke wireless charging pad heb je besteld? Die van Nomad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harkie6
  • Laatst online: 11-08 08:07
ElonDusk schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:51:
[...]

'Toevallig' zeg, 19 sept leek wel laadpaalinstallatiedag! Sinds die dag staat ie ook hier te niksen. Hopelijk kan iig 1 auto van de GP daar verandering in brengen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dino111
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-09 20:21
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:48:
[...]

Volgens mij zijn alleen de performance wielen donker en de 19 inch niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ricksen87
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09-2024
Komende dagen nog druk bij Pier 80 in San Francisco. Glovis Cosmos nu aan het laden. Grand Neptune is al even onderweg naar pier 80 (aankomst op 3 november). Zojuist is Glovis Prime toegevoegd met geplande aankomst op 31 oktober. Genoeg kans dus dat daar een boot voor Zeebrugge (en/of Amsterdam) tussen zit.

SR+ / White / Black / 19, Bestelling 8-10, RN 10-10, VIN 26-11, leverdatum: 16-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
Ik die van Ali voor 18 euro; kon het niet laten om die te proberen

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

DennusB schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:31:
[...]

Welke wireless charging pad heb je besteld? Die van Nomad?
Ik heb die van Nomad inderdaad ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
CRoNiXX schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:57:
[...]

Ik heb die van Nomad inderdaad ja.
En bevalt die? Hij is prijzig maar ik neig er ook naar :)

Pagina: 1 ... 119 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.