Bij mij ging het helaas ook niet vlekkeloos. Bij m'n bestelde Tesla Model S, werd FSD als optie in de bestelling vastgelegd, ondanks duidelijke vermelding door mij en LM als dealeraccessoire. Het duurde bij mij ongeveer 2 weken voordat ik realiseerde dat als het in mijn configuratie van mijn bestelling zichtbaar is, dat het als een fabrieksoptie beschouwd wordt (ik zag namelijk in de source code een veel hogere fiscale waarde vermeld staan). Na herhaald contact met Tesla en LM, heeft LM mij afgelopen do 24/10 teruggekoppeld dat het is doorgevoerd in mijn bestelling bij Tesla.
Ik zou er niet raar van opkijken als Tesla deze maanden extra personeel ingehuurd heeft om alle extra 1000-en bestellingen in hun systeem te zetten??? Dat zou verklaren waarom het hier en daar niet helemaal vlekkeloos gaat?
Ik zou er niet raar van opkijken als Tesla deze maanden extra personeel ingehuurd heeft om alle extra 1000-en bestellingen in hun systeem te zetten??? Dat zou verklaren waarom het hier en daar niet helemaal vlekkeloos gaat?
sknnr.nl schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:12:
[...]
Wie zegt dan dat het mis gaat? of niet vlekkeloos?