De Nederlandstalige (onderwerpregel) heb ik van de week ontvangen (iets anders qua inhoud)... zojuist de Engelstalige ontvangenBoterham71 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:37:
[...]
Kun jij of iemand de inhoud van die mail eens posten?
Ik heb een soortgelijke mail ontvangen, maar in het Nederlands.
Verwijderd
Hier ook een "Prepare for delivery" email.
01/10 besteld via LM
03/10 Welkom bij tesla
05/10 RN
25/10 "prepare for delivery" mail
Helaas nog geen VIN zichtbaar.
SR+/Grijs/zwart/AERO
01/10 besteld via LM
03/10 Welkom bij tesla
05/10 RN
25/10 "prepare for delivery" mail
Helaas nog geen VIN zichtbaar.
SR+/Grijs/zwart/AERO
Ik heb net ook een prepare for delivery mail gekregen. 11 oktober besteld en 16 oktober RN.
Kom maar op met die auto!
Kom maar op met die auto!
Prepare for delivery zegt inderdaad niets.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Eind september besteld en RN nummer ontvangen, tot op heden nog geen VIN. Zoals we inmiddels wel weten is het zinloos om logica te achterhalen bij Tesla.amahusu schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:42:
ziet er naar uit dat mensen die in sept. (of eerder) hebben besteld een vin hebben en het eerste aan de beurt zijn. Dan zijn er nog een aantal uitzonderingen die in okt. hebben besteld en al een vin hebben, maar dit zijn eigenlijk allemaal M3's met trekhaak. De rest van de mensen die in oktober hebben besteld krijgen nu een deliverymail en de komende week een VIN?
Als je kijkt wat Tesla dit jaar en vooral dit kwartaal nog laat zien, dan mag je dit een hele grote prestatie noemen. Om deze reden ben ik er ook van overtuigd dat er wel degelijk logica in zit, maar dat wij het simpelweg niet snappen....

Ze schrijven geschiedenis
hm, ik heb soortgelijke email op 9-10 ontvangen. Alles net iets anders verwoord
M3 - LR / Red / Black / 19" / Trekhaak - Besteld: 28/9 - VIN: 19/10 - SMS: 30/10 - Ophaal datum: 15/11
Ik ben benieuwd wat de Prepare For Delivery mailtjes precies zeggen over de levertijd, want ik heb gisteravond pas mijn Model 3 besteld en heb nu ook de mail ontvangen!
Model 3 Performance, Pearl White, Zwart en wit premium interieur, Autopilot.
Nog geen VIN tho!
Nog geen VIN tho!
Ik had dus al een week een VIN, voordat de delivery mail kwam..Boterham71 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:43:
Ik wil niet vervelend doen, maar ik heb deze mail inderdaad direct bij mijn RN gekregen. Dit betekent dus dat op dit moment iemand bij Tesla alle RN's aan het koppelen is, maar het zegt helemaal niets over of je een VIN gaat krijgen, of misschien al hebt. Deze mail kreeg ik op 16 augustus al.. Toen mijn restrictie afgelopen week verliep kreeg ik een mail met onderwerp: "Volgende stappen voor uw Model 3 levering" en dan vervolgens in de mail:
Bereid u voor op de levering van uw Model 3
RN109441xxx
Als u de hieronder genoemde items al voltooid heeft, hoeft u geen actie te ondernemen.
Ik heb trouwens ook nog geen VIN, die verwacht (hoop) ik met de JA te krijgen.
ik vermoed dat je daar nog wel aardig tijdje op zal moeten wachten.Furr schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:56:
Ik ben benieuwd wat de Prepare For Delivery mailtjes precies zeggen over de levertijd, want ik heb gisteravond pas mijn Model 3 besteld en heb nu ook de mail ontvangen!
Nog geen VIN tho!
M3 - LR / Red / Black / 19" / Trekhaak - Besteld: 28/9 - VIN: 19/10 - SMS: 30/10 - Ophaal datum: 15/11
Als ik terug zoek in het topic zit er gemiddeld een week of 4 tussen: "Bereid u voor op de levering van uw Model 3" en het ontvangen van een VIN. En dit mailtje komt pas na "prepare voor delivery".
Ik geef het op wat betreft de logica van Tesla. Misschien zit er gewoon een dwerg random op knoppen te duwen op het Tesla-kantoor.
Ik geef het op wat betreft de logica van Tesla. Misschien zit er gewoon een dwerg random op knoppen te duwen op het Tesla-kantoor.
[ Voor 4% gewijzigd door Boterham71 op 25-10-2019 18:00 ]
Ik zie dat er bij Tesla zelf net een Model 3 op voorraad komt die exact mijn config is, maar heb net zelf een order geplaatst voor een nieuwe vanmiddag. Wat is nu de beste oplossing? Mijne annuleren en die bestellen? Of kan ik Tesla vragen dat voorraad model aan mijn RN te koppelen?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Hier zojuist ook een prepare for delivery mail gehad, terwijl ik al twee weken een RN heb.
Komt ook wel goed. En als ik niet op VIN gezocht had, dan had ik dit niet eens geweten. Maar ja, als je (te) vaak op dit forum komt dan ga je dagelijks op onderzoek uitDennusB schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:10:
[...]
Vaag. Want ken ook genoeg mensen die hem privé hebben besteld en door de LM hebben laten overnemen zonder problemen! Bijzonder wel. Hopelijk komt t snel goed
Misschien morgen een nieuwe kans. Vorige week zaterdag was de vorige bulk. Weet niet hoe ver de volgende boot is.
Jasper Arrow is hier: https://www.myshiptracking.com/?mmsi=311919000Goochelaar schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:17:
[...]
Komt ook wel goed. En als ik niet op VIN gezocht had, dan had ik dit niet eens geweten. Maar ja, als je (te) vaak op dit forum komt dan ga je dagelijks op onderzoek uit![]()
Misschien morgen een nieuwe kans. Vorige week zaterdag was de vorige bulk. Weet niet hoe ver de volgende boot is.
Verwacht in de 1e dagen van november nieuwe VIN's.
Weet iemand of je met 1 CreditCard meerdere Model 3's kan reserveren? Kan dat niet vinden op hun site!
Dat kan zijn. Maar ik koop ‘m dus niet zelf, maar ga als zzp’er full operational lease doen bij (Anwb zakelijkVerwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:36:
[...]
Lijkt mij niet, ZZP'ers betalen meteen...dat moet ik van de LM nog eerst maar eens zien.
Tesla vroeg mij meteen hoe ik wilde betalen, cash of lening en neem van mij aan dat men voor cash best wel even wat harder wil rennen dan een grote factuur van een LM die ondanks alles waarschijnlijk een betaaltermijn van 90 dagen hanteren.
Lease via) Leaseplan. Ik hoor al sinds 8/10 niks 😭
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Grand Pioneer is toch net door het Panama kanaal. Er wordt ook wel gezegd dat er dan nieuwe VIN's worden gekoppeld.Boterham71 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:22:
[...]
Jasper Arrow is hier: https://www.myshiptracking.com/?mmsi=311919000
Verwacht in de 1e dagen van november nieuwe VIN's.
Al komt deze blijkbaar 2-11 in Zeebrugge aan, dus dat strookt dan eerder met de reeds gecommuniceerde leverdata:
https://www.myshiptracking.com/?mmsi=352935000
[ Voor 19% gewijzigd door Goochelaar op 25-10-2019 18:38 ]
Voor iedereen die nog wil bestellen : https://www.tesla.com/nl_...geby=plh&zip=3131&range=0
Er staan opeens bijzonder veel M3's in verschillende configs online!
Neehoor, die is allang door het kanaal heen. Die docked over een week in Zeebrugge. Jouw link is een paar dagen oud.Goochelaar schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:37:
[...]
Grand Pioneer is toch net door het Panama kanaal. Er wordt ook wel gezegd dat er dan nieuwe VIN's worden gekoppeld.
Al komt deze blijkbaar 2-11 in Zeebrugge aan, dus dat strookt dan eerder met de reeds gecommuniceerde leverdata:
[ Voor 3% gewijzigd door Boterham71 op 25-10-2019 18:40 ]
Inderdaad, staat mijn config een aantal keer bij zie ik
DennusB schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:38:
Voor iedereen die nog wil bestellen : https://www.tesla.com/nl_...geby=plh&zip=3131&range=0
LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?
Dat zijn geen voorraad modellen in NL, dit zijn modellen op de boot die nog moeten worden gekoppeld aan RN`s.. verwacht dat er over het weekend weer aantal mensen een VIN gaan krijgen.DennusB schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:38:
Maandag/Dinsdag is er niets meer over van de "snel beschikbaar" modellen.
Deze worden iedere avond vrijgegeven als ze nog niet gekoppeld zijn, morgen wellicht alles weer weg, een morgen avond staan ze er weer.. Zo is het de laatste weken nog iedere keer gegaan.
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Hmmm zie een aantal keer mijn configuratie bij Snel Beschikbaar staan. P wit met zwart interieur en Dark Grey velgen.
Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance
Maar wat gebeurt er dan als je zo’n “snel beschikbaar” model bestelt? Is hij er dan ook echt sneller?sknnr.nl schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:42:
[...]
Dat zijn geen voorraad modellen in NL, dit zijn modellen op de boot die nog moeten worden gekoppeld aan RN`s.. verwacht dat er over het weekend weer aantal mensen een VIN gaan krijgen.
Maandag/Dinsdag is er niets meer over van de "snel beschikbaar" modellen.
Deze worden iedere avond vrijgegeven als ze nog niet gekoppeld zijn, morgen wellicht alles weer weg, een morgen avond staan ze er weer.. Zo is het de laatste weken nog iedere keer gegaan.
Je hebt dan in ieder geval een VIN, of hij hier sneller is weet je niet.. want tesla.DennusB schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:44:
[...]
Maar wat gebeurt er dan als je zo’n “snel beschikbaar” model bestelt? Is hij er dan ook echt sneller?
Waarschijnlijk niet, want VINs worden FIFO gekoppeld aan RN`s.. dus heeft geen zin (denk ik)DennusB schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:44:
[...]
Maar wat gebeurt er dan als je zo’n “snel beschikbaar” model bestelt? Is hij er dan ook echt sneller?
Ik heb deze mail überhaupt nooit gehad en krijg donderdag om 08.00u mijn bolide. Zou er dus niet te veel waarde aan hechten :-)Boterham71 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:00:
Als ik terug zoek in het topic zit er gemiddeld een week of 4 tussen: "Bereid u voor op de levering van uw Model 3" en het ontvangen van een VIN. En dit mailtje komt pas na "prepare voor delivery".
Achteraf gezien had ik de Performance moeten bestellen... Ik vond wit wat vrouwelijke maar met die nieuwe grijze velgen vind ik 'm toch wel dik.
Nu heb ik een long range blauw met 19", kost iets van 63k. En een witte performance met 20" kost 65.5k.
Heb nog nooit in een long range gereden (testrit was een standard range) maar ik denk dat ik sowieso al wel blij zal zijn met de snelheid
Nu heb ik een long range blauw met 19", kost iets van 63k. En een witte performance met 20" kost 65.5k.
Heb nog nooit in een long range gereden (testrit was een standard range) maar ik denk dat ik sowieso al wel blij zal zijn met de snelheid
Data van die site is van 4 dagen geleden zie ik nu. De VIN's zijn 6 dagen geleden gekoppeld, dus dan zouden die van de Jasper Arrow toch binnenkort gekoppeld moeten worden.Boterham71 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:39:
[...]
Neehoor, die is allang door het kanaal heen. Die docked over een week in Zeebrugge. Jouw link is een paar dagen oud.
In de komende 5 dagen denk ik ja.Goochelaar schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:47:
[...]
Data van die site is van 4 dagen geleden zie ik nu. De VIN's zijn 6 dagen geleden gekoppeld, dus dan zouden die van de Jasper Arrow toch binnenkort gekoppeld moeten worden.
Ik hoop het, mijn RN is van 6 augustus......... :-)sknnr.nl schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:45:
[...]
Waarschijnlijk niet, want VINs worden FIFO gekoppeld aan RN`s.. dus heeft geen zin (denk ik)
Je doet hier wel even makkelijk de aanname dat je weet wanneer er VIN gekoppeld worden.. ik vind het best dat je dat denkt, maar volgens mij is het geen feit..Goochelaar schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:47:
[...]
Data van die site is van 4 dagen geleden zie ik nu. De VIN's zijn 6 dagen geleden gekoppeld, dus dan zouden die van de Jasper Arrow toch binnenkort gekoppeld moeten worden.
Valt me op dat er veel speculatie wordt gepost als zogenaamd feit..
Hopelijk een vrijdagmiddagklusje en dus morgen een verrassing 
Ik doe dus helemaal geen aanname, maar hoop doet leven...Goochelaar schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:37:
[...]
Er wordt ook wel gezegd dat er dan nieuwe VIN's worden gekoppeld.
[ Voor 70% gewijzigd door Goochelaar op 25-10-2019 18:50 ]
Zoals al vaker op dit forum gemeld; er zijn slechts 2 personen in de wereld die de logica van het hele afleveringsproces van Tesla kennen:rpcrobbie schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:49:
[...]
Eind september besteld en RN nummer ontvangen, tot op heden nog geen VIN. Zoals we inmiddels wel weten is het zinloos om logica te achterhalen bij Tesla.
Als je kijkt wat Tesla dit jaar en vooral dit kwartaal nog laat zien, dan mag je dit een hele grote prestatie noemen. Om deze reden ben ik er ook van overtuigd dat er wel degelijk logica in zit, maar dat wij het simpelweg niet snappen....![]()
Ze schrijven geschiedenis
Elon Musk en God

Ik heb vanmorgen nog nagevraagd of je een bestaande config nog kon laten aanpassen (in dit geval SR+ wit naar zwart + trekhaak). Dat kon volgens de dame aan de telefoon wel, zonder de levering in 2019 in problemen te brengen. Ik ben het wel met je stelling eens, ik zou ook veeeel liever een P hebben, zeker voor zo'n beperkt meerbedrag....DLodder schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:46:
Achteraf gezien had ik de Performance moeten bestellen... Ik vond wit wat vrouwelijke maar met die nieuwe grijze velgen vind ik 'm toch wel dik.
Blijkbaar staan er van vorig kwartaal nog gewoon Tesla’s in Zeebrugge. Live stream delayed until later, at arrival of Grand Dahlia. Meanwhile: there's still Teslas from last quarter in Zeebruuge 😯 https://twitter.com/morte...87765876772278273/photo/1
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Er staan nu al/nog Tesla’s op trailers bij Zeebrugge.. zouden die niet nog van de vorige boot zijn en dat de Vins van die zijn?
Kunnen even goed terug naar Amerika moeten he
of van België naar de UK bijvoorbeeld, waarvoor ze dezelfde boot gebruiken.
Tesla-account
Voltooi en upload de volgende gegevens in uw Tesla-account: Registratie, Rijbewijs, inruilvoorkeur en betalingsvoorkeur. Als u de hiervoor genoemde items al voltooid heeft, hoeft u geen actie te ondernemen.
Verwachte Leverdatum & Locatie
9 november 2019 - 16 november 2019
Tesla Amsterdam Koopman Terminal
Hoera, vin rond 20 oktober
Ik kan nergens een rijbewijs invullen in account, klopt dat?
Voltooi en upload de volgende gegevens in uw Tesla-account: Registratie, Rijbewijs, inruilvoorkeur en betalingsvoorkeur. Als u de hiervoor genoemde items al voltooid heeft, hoeft u geen actie te ondernemen.
Waarom vaart de GD zo langzaam. ETA is veranderd naar 26-10 02.00u
Verwijderd
Klopt ik moest hem per e-mail sturen.Conifeer schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:14:
Tesla-account
Dat gaf tesla aan?
En naar wie dan?
Of kan dit ook nog ter plekke?
Wachten op de loodsrpcrobbie schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:16:
Waarom vaart de GD zo langzaam. ETA is veranderd naar 26-10 02.00u
Verwijderd
Ik moest hem zelfs 2 keer e-mailen omdat de eerste niet helemaal duidelijk was. Ja Tesla gaf dat aan... iets van in reply op deze e-mail nog graag de volgende stukken sturen. Kon niet ter plekke, moest het echt opsturen.Conifeer schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:18:
[...]
Dat gaf tesla aan?
En naar wie dan?
Of kan dit ook nog ter plekke?

[ Voor 88% gewijzigd door rpcrobbie op 25-10-2019 19:24 ]
Lees ook net op twitter dat er nog een boot in de weg ligt....

https://mobile.twitter.co...tatus/1187782978770034688
Ook erg veel Performance modellen zeg.DennusB schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:38:
En dan blijkt morgen dat die ‘direct beschikbaar’ allemaal weer weg zijn en gekoppeld zijn aan de RN’s met een VIN.
Nog een half uurtje, dan is de Grand Dahlia in Zeebrugge...

Nah zijn model X en S. Wat jij zegt kan alsnog, maar er staan vast geen M3s tussen.bottom line schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:11:
Kunnen even goed terug naar Amerika moeten heof van België naar de UK bijvoorbeeld, waarvoor ze dezelfde boot gebruiken.
Hoe ben jij aan die info gekomen?Dizzy1 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:35:
Nog een half uurtje, dan is de Grand Dahlia in Zeebrugge...
Met 3,9 knoop? Die gaat er niet zijn om 8 uur hoor.
Worden er trouwens nog steeds van die belachelijk korte laadkabels meegeleverd? Of is dit inmiddels ook anders/random?
Verwijderd
Weet iemand waar je een langere laadkabel kan kopen?Emptyy schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:00:
Worden er trouwens nog steeds van die belachelijk korte laadkabels meegeleverd? Of is dit inmiddels ook anders/random?
Verwijderd
Wel al een account met RN nummer?
Miepz78 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:36:
[...]
Dat kan zijn. Maar ik koop ‘m dus niet zelf, maar ga als zzp’er full operational lease doen bij (Anwb zakelijk
Lease via) Leaseplan. Ik hoor al sinds 8/10 niks 😭
Nee. Niks. 😭
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Onder andere hier https://www.evchargeking....harging-cable-3-phase-32aVerwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:02:
[...]
Weet iemand waar je een langere laadkabel kan kopen?
Super duur zeg.
Maar dan koop je wel van de EV Charge King, he!carpebios schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:18:
Super duur zeg.
Er kan 22.000 WATT door z'n kabel he.. enig idee hoeveel stroom dat dat is?carpebios schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:18:
Super duur zeg.
Wat?
145A?sknnr.nl schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:19:
[...]
Er kan 32.000 WATT door z'n kabel he.. enig idee hoeveel stroom dat dat is?
3 - phase, 5 x 6mm² + 0.75mm², max electric power: 3 x 32A (22 kW charging capability)
Vind 't nog steeds een hoop geldsknnr.nl schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:22:
[...]
3 - phase, 5 x 6mm² + 0.75mm², max electric power: 3 x 32A (22 kW charging capability)
Goedkoop is anders inderdaad.. maar koper is duur tegenwoordig
Wat ik me overigens wel af vraag, waarom er zoveel wagens met Trekhaak zijn geproduceerd..
Wist niet dat een trekhaak zo populair was voor auto`s (in algemene zin). Heb nog nooit wagen met trekhaak gehad en eerlijk gezegd ook nooit op misgegrepen..
Wist niet dat een trekhaak zo populair was voor auto`s (in algemene zin). Heb nog nooit wagen met trekhaak gehad en eerlijk gezegd ook nooit op misgegrepen..
Als je een tuin en weiiland heb wil je er wel snel eensknnr.nl schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:29:
Wat ik me overigens wel af vraag, waarom er zoveel wagens met Trekhaak zijn geproduceerd..
Is het jullie opgevallen dat er nu geen model 3 meer staat maar “2020 model 3” dus de snel leverbaar modellen komen pas in 2020?
model 3 model 2020 is het, gemaakt vanaf september 2019
Ik woon inderdaad al wel heel mijn leven in een stad.. zonder tuin.. maar echt bijna alle modellen die "snel beschikbaar" zijn hebben een trekhaak..
Vind het (zo lijkt het) proportioneel veel..
Vind het (zo lijkt het) proportioneel veel..
carpebios schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:29:
[...]
Als je een tuin en wijland heb wil je er wel snel een
Nee, je koopt gewoon bij een Nederlands bedrijf, Tesla Motors Netherlands B.V.
Verwijderd
Ik heb echt nog nooit zo’n mailtje gehad... Wel een VIN gekoppeld.JoostvdB1974 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:26:
Het lijkt nu wel weer een bombardement van mailtjes 'prepare for delivery'. Het gaat steeds batch-gewijs bij Tesla lijkt het wel. Dan weer een hele serie RN nummer, dan een hele rits VIN nummers en nu weer allemaal mailtjes..
Ah ok, thanks !rreijnhoudt schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:34:
[...]
Nee, je koopt gewoon bij een Nederlands bedrijf, Tesla Motors Netherlands B.V.
Eens ja, althans, viel mij ook op die manier op.sknnr.nl schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:29:
Het begint er dan wel op te lijken dat er hoop is dat de VIN van de Performance binnenkort gekoppeld gaat worden!?
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Verwijderd
M3 besteld op 30-9.
RN sinds 3-10
Vin sinds 19-10
Welkom bij Tesla mailtje vanavond gehad....
Zeg het maar wanneer hij geleverd gaat worden.
RN sinds 3-10
Vin sinds 19-10
Welkom bij Tesla mailtje vanavond gehad....
Zeg het maar wanneer hij geleverd gaat worden.
Verwijderd
https://www.burghoftrekha...la-3-afneembare-trekhaak-
interressant is dat hier staat dat je deze trekhaak achteraf ook gewoon op een Performance uitvoering erop krijgt
interressant is dat hier staat dat je deze trekhaak achteraf ook gewoon op een Performance uitvoering erop krijgt
Verwijderd
Nee het kan zelfs vertragen!DennusB schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:44:
[...]
Deze modellen zitten ergens tussen de fabriek en eindbestemming.
Ten eerste werkte Tesla niet mee om deze vin aan een account te koppelen, daarnaast legde hij uit dat je beter het systeem zijn werk kunt laten doen.
Dat bleek ook wel toen ik 2 dagen daarna een Vin kreeg.
Die vin die ik kreeg staat al op de boot, als ik een “voorraad” model had gekoppeld die net buiten de fabriek stond, kon het veel langer gaan duren.
Wachten is lastig, maar het beste wat je kunt doen...
Ergens in dit topic heb ik een link naar een kamer gestuurd die ik al 1,5 jaar naar volle tevredenheid gebruik. 3 fase, 8 meter, €260 ofzo?Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:02:
[...]
Weet iemand waar je een langere laadkabel kan kopen?
Wat is een wijland?
carpebios schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:29:
[...]
Als je een tuin en wijland heb wil je er wel snel een
Dat is mij opgevallen, alleen je conclusie klopt niet. Is gewoon model 2020.
marco208 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:30:
Is het jullie opgevallen dat er nu geen model 3 meer staat maar “2020 model 3” dus de snel leverbaar modellen komen pas in 2020?
waar zien jullie dit eigenlijk ?Mr.RMM schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:09:
Dat is mij opgevallen, alleen je conclusie klopt niet. Is gewoon model 2020.
[...]
Ah
Alles buiten de randstad, het echte wij gevoel!
Dat was de inburgeringscursus van Turkish Airlines in 2009:
Ik land
Jij land
Wijland
Wat is ongeveer de besteldatum range van de mensen die nu een VIN of een sms hebben?
Kijk even op de eerste pagina van dit topic, daar staat een link naar een excel bestand met alle gegevens.Novadecasa schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:29:
Wat is ongeveer de besteldatum range van de mensen die nu een VIN of een sms hebben?
Niet echt up to date. En sms datum niet ingevuld van de laatste week.carpebios schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:33:
[...]
Kijk even op de eerste pagina van dit topic, daar staat een link naar een excel bestand met alle gegevens.
20-10 vinNovadecasa schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:29:
25-10 mailje ophalen tussen 9 en 16 nov
Geen sms
De loeders!Novadecasa schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:40:
[...]
Niet echt up to date. En sms datum niet ingevuld van de laatste week.
Besteld de 12e of 17e September en VIN afgelopen zaterdag.
Wat zouden jullie doen?
Long range blauw 19"
of Performance wit 20"
Prijsverschil ~ 50 euro per maand.
Long range blauw 19"
of Performance wit 20"
Long range, die 1s sneller optrekken kan me gestolen wordenDLodder schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:46:
Wat zouden jullie doen?
Long range blauw 19"
of Performance wit 20"
Volgens mij liggen ze ook beide even laag?
Telsa SR+/Pearl White/Black/Aero | iPhone 7 | #TeamRed
ik rij al 3 jaar in een Model S 75D en snelheid verveelt echt niet (bij mij). 100% voor de Performance, no doubt. Ook nog die donkere wielen, helemaal no-brainer.DLodder schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:46:
Wat zouden jullie doen?
Long range blauw 19"
of Performance wit 20"
Volgens mij is de Performance 1cm lager.GrannySmith92 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:47:
[...]
Long range, die 1s sneller optrekken kan me gestolen worden![]()
Volgens mij liggen ze ook beide even laag?
Haha je laat het van dit forum afhangen, maar wil je een wijziging nu nog gaan doorvoeren??DLodder schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:46:
Wat zouden jullie doen?
Long range blauw 19"
of Performance wit 20"
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Haha een gokje kan geen kwaad.Frome schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:50:
[...]
Haha je laat het van dit forum afhangen, maar wil je een wijziging nu nog gaan doorvoeren??
Die Performance is ruim op voorraad op de Tesla site... Dus als die er maandag nog is ga ik met de LM overleggen.
Als je het zeker wil weten, gewoon die witte ook bestellen en kijken hoe je met levering uitkomt.DLodder schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:52:
[...]
Haha een gokje kan geen kwaad.
Die Performance is ruim op voorraad op de Tesla site... Dus als die er maandag nog is ga ik met de LM overleggen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.