Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:55
Mr.RMM schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:45:
Is het al zeker dat deze naar Nl komt dan?

[...]
Hij komt naar Europa. Verder is er niets bekend.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pepelstwan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 18:55
De Victoria Highway kunnen we ook eens in de gaten houden.
Even gaan speuren vanavond, blijkt dat deze 08/11/2019 aankomt in zeebrugge en staat nu heel kortbij Philadelphia.
Hier zoude ook Tesla Models 3 staan blijkbaar.

https://www.marinetraffic...5/vessel:VICTORIA_HIGHWAY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-09 10:05
Als je vandaag een VIN hebt, is dat de auto al op de boot of moet deze nog geladen worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-09 08:24
Kemalism schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 22:05:
Als je vandaag een VIN hebt, is dat de auto al op de boot of moet deze nog geladen worden ?
Dat is de grote vraag waar niemand hier het antwoord op heeft :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:17
Grand Dahlia will arrive between late 25th or early the 26th Oct. I predict that we late tomorrow or early 23rd, we will see it pop up within terrestrial-AIS range in the outer part of the Celtic Sea off the Southwestern coast of Ireland.

@EVNewsDaily @TeslaOwnersUK @Alpsoy66 https://twitter.com/morte...86366916681699330/photo/1

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninotech
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-06-2024
Kemalism schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 22:05:
Kan, maar hoeft niet. Je weet het helemaal zeker als je een Tesla factuur kunt bemachtigen. Daar staat de (semi-) definitieve leverdatum op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bottom line schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:56:
[...]

Dacht eerst hetzelfde, maar dit zijn gewoon de wielen zonder de aero caps.
Die worden waarschijnlijk op bestemming ertegen geplakt.
Tja, zou kunnen. Op die witte modellen op de achtergrond lijkt toch een performance spoiler op te zitten. De 1e auto op de foto sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

bottom line schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:56:
[...]

Dacht eerst hetzelfde, maar dit zijn gewoon de wielen zonder de aero caps.
Die worden waarschijnlijk op bestemming ertegen geplakt.
Ik denk dat je gelijk hebt :'( of zullen ze dan toch al op Grand Pioneer staan _/-\o_

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome

Frome

M3P | White | Black

Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 22:10:
[...]

Tja, zou kunnen. Op die witte modellen op de achtergrond lijkt toch een performance spoiler op te zitten. De 1e auto op de foto sowieso.
Ik kan de rode remklauwen niet goed zien :P ...is er niet nog een betere foto haha

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frome schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 22:18:
[...]

Ik kan de rode remklauwen niet goed zien :P ...is er niet nog een betere foto haha
Hier een foto van het laden van de GP (niet beter te zien) https://www.facebook.com/...571688253.&type=3&theater

https://www.facebook.com/...571688253.&type=3&theater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Vast het verkeerde topic maar.....

Dit is Tim Burton, aka Schmee150. Hij verdient zijn geld met het vloggen over mooie snelle auto's en heeft het nu over een Model S P100D Apex Performance. Die mogen juliie even vergeten.

Aanschouw wat er voor blauws achter staat. Dat is een Model 3! Hij komt een paar keer voor in de vlog, en demonstreert summon. Ernaast staat later een black-on-black-on-black-on-black-on-black-on-black-on-black-on-black model 3.

[ Voor 17% gewijzigd door asing op 21-10-2019 22:40 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:36:
[...]

Ik krijg al vanaf dag 1 een foutmelding als ik de Communication Preferences-vinkjes probeer aan te zetten (alles staat nu uit): "Tesla Account couldn't be created for secondary account.". Daarnaast kan ik ook onder contactgegevens niets aanpassen, met dezelfde foutmelding. Account staat nu op mijn naam, met de adresgegevens van de LM (Alphabet) met een United States-adres...
Vinkjes staan elke x weer uit bij mij. Bij aanmaken van account meteen alles aangevinkt. En nu staat weer alles uit. Dus dat is ook niet echt waterdicht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
asing schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 22:34:
Vast het verkeerde topic maar.....

[YouTube: The Unplugged S-APEX is the TESLA I Would Buy!]

Dit is Tim Burton, aka Schmee150. Hij verdient zijn geld met het vloggen over mooie snelle auto's en heeft het nu over een Model S P100D Apex Performance. Die mogen juliie even vergeten.

Aanschouw wat er voor blauws achter staat. Dat is een Model 3!
Wat een beest! Die bumper wil ik wel hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
DLodder schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 22:39:
[...]

Wat een beest! Die bumper wil ik wel hebben
De kont is ook geweldig. Ben niet echt fan van die sideskirts maar die donkere lampen van die zwarte mogen er zo op. En dan nog even de ramen tinten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLodder
  • Laatst online: 07-04-2021
asing schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 22:42:
[...]

De kont is ook geweldig. Ben niet echt fan van die sideskirts maar die donkere lampen van die zwarte mogen er zo op. En dan nog even de ramen tinten. :9
Blijkbaar kun je die onderdelen kopen, bijv. de bumper: https://unpluggedperforma...ion-front-fascia-model-3/

Maar is wel 2000 dollar ongespoten, zonder verzendkosten en zonder importkosten. Denk dat je zo 5k kwijt bent voor die bumper, een beetje overdreven voor een lease bak haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
mistercage schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:09:
Dit had ik ook. Na verwoede herhaaldelijke pogingen is t uiteindelijk toch gelukt.
Wellicht heeft t veranderen v browser nut?

[...]
Ik blijf die error krijgen, hoe vaak ik het ook probeer...

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
DLodder schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 22:48:
[...]

Blijkbaar kun je die onderdelen kopen, bijv. de bumper: https://unpluggedperforma...ion-front-fascia-model-3/

Maar is wel 2000 dollar ongespoten, zonder verzendkosten en zonder importkosten. Denk dat je zo 5k kwijt bent voor die bumper, een beetje overdreven voor een lease bak haha
En de achterbumper doet hetzelfde :

Afbeeldingslocatie: https://unpluggedperformance.com/wp-content/uploads/2019/07/Unplugged-Tesla-Model-3-Ascension-Rear-n-Skirts-DemoCarB-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 24-09 01:56
Markboss schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 23:06:
[...]

Ik heb dit probleem helaas ook, vandaar dat ik geen “Welkom bij de Tesla Familie” mailtje heb gekregen.

Heb ook alles geprobeerd, edge en Chrome. Zelfs incognito wilt niet werken.

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulseman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-08-2024
Markboss schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 23:06:
[...]

Idem hier.. helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 08:59:
[...]

Ik zie dat ze iets duurder zijn geworden, ik heb toen 189 voor 3 fase betaald.

Nu 260:
https://www.laadkabeldisc...pe-2-3-fase-16a-8-me.html

Opvoeren als eigen bijdrage en je betaalt de helft netto.

Liefst nu je nog 22% bijtelling hebt! Hoe hoger de bijtelling hoe hoger het voordeel van opvoeren als eigen bijdrage!
Kleine correctie hoewel het niet helemaal in dit topic thuishoort :>

Opvoeren kan alleen via declareren bij de werkgever/LM die het dan inhoudt als eigen bijdrage.
Je netto bedrag is dan afhankelijk van je belastingtarief. Daarnaast is de hoogte van je bijtelling niet van toepassing op het bedrag wat je netto ontvangt maar wat je mag declareren aangezien je bijtelling over het hele jaar genomen niet negatief mag uitvallen. :P

En feli met je VIN! Wacht hier nog steeds op een RN, Alphabet bestelling van 4 oktober wel bevestigingsmail Tesla :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Zebesco030 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 23:24:
[...]

Ik heb dit probleem helaas ook, vandaar dat ik geen “Welkom bij de Tesla Familie” mailtje heb gekregen.

Heb ook alles geprobeerd, edge en Chrome. Zelfs incognito wilt niet werken.
Heb hetzelfde probleem, maar heb gewoon netjes alle mailtjes gehad.

Probleem schijnt overigens te komen omdat jij een secundaire account bent t.o.v. het hoofdaccount (de LM).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
CRoNiXX schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 00:59:Probleem schijnt overigens te komen omdat jij een secundaire account bent t.o.v. het hoofdaccount (de LM).
Dat zou goed nieuws zijn, want betekent iig dat er íets van mij bij tesla bekend is (heb die melding nml ook :-))

*O*

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoootje
Op de tesla website staan nu veel LR + wit interieur + trekhaak modellen te koop. Ik denk dat deze alle waarschijnlijk op de grand pioneer staan aangezien er al zoveel met trekhaak met die boot komen. Natuurlijk speculatie maar misschien het bellen naar Tesla waard voor sommige mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dansko84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-09 10:06
pepelstwan schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 22:04:
De Victoria Highway kunnen we ook eens in de gaten houden.
Even gaan speuren vanavond, blijkt dat deze 08/11/2019 aankomt in zeebrugge en staat nu heel kortbij Philadelphia.
Hier zoude ook Tesla Models 3 staan blijkbaar.

https://www.marinetraffic...5/vessel:VICTORIA_HIGHWAY
Is er daarvoor niet te kort geladen? Slechts 1 dag tegenover meerdere dagen laden in SFO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begreep dat de trekhaak een aanpassing aan het frame vereist. Waarom is dat niet iets wat Tesla standaard in productie meeneemt? En alleen de mensen die een trekhaak bestellen krijgen er dan één afgeleverd. Dat scheelt de helft aan mogelijke combinaties en het zou de aftersales een boost kunnen geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-08 15:07
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 07:08:
Ik begreep dat de trekhaak een aanpassing aan het frame vereist. Waarom is dat niet iets wat Tesla standaard in productie meeneemt? En alleen de mensen die een trekhaak bestellen krijgen er dan één afgeleverd. Dat scheelt de helft aan mogelijke combinaties en het zou de aftersales een boost kunnen geven.
Ze zullen dat vast wel uitgerekend hebben dat het rendabeler is hoe ze het momenteel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:56
Dansko84 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 06:32:
[...]
Is er daarvoor niet te kort geladen? Slechts 1 dag tegenover meerdere dagen laden in SFO.
Wellicht dat er nog een andere lading naast staat? Ik kan mij voorstellen dat Tesla ook wat heeft moeten bij kopen, want deze hoeveelheden hadden ze denk ik niet kunnen voorspellen voor dit kwartaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardC79
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-12-2024
carpebios schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 22:08:
Grand Dahlia will arrive between late 25th or early the 26th Oct. I predict that we late tomorrow or early 23rd, we will see it pop up within terrestrial-AIS range in the outer part of the Celtic Sea off the Southwestern coast of Ireland.

@EVNewsDaily @TeslaOwnersUK @Alpsoy66 https://twitter.com/morte...86366916681699330/photo/1
Mooi! Hier zou ook mijn M3 op moeten staan.
Gisteren nog even nagevraagd bij Tesla en die gaven aan dat volgens de informatie die zij konden zien in hun systeem met mijn verkregen VIN deze eind oktober aankomt.
Dat kan dus alleen maar betekenen dat deze zich nu op de Grand Dahlia zou moeten bevinden. :)

Hoop het wel, want ik zit sinds juli in de wacht en had hem eigenlijk al vorige maand moeten hebben.
Gelukkig kon ik wel door blijven rijden met mijn inmiddels over de kilometers zijnde huidige lease auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurandyRonald
  • Laatst online: 28-07-2021
Ik lees al een tijdje mee, maar om iets bij te dragen heb ik ook mijn gegevens ingevuld in het excel-file.

Tesla M3LR, Midnight Silver, Zwart, Aero:
- 7 oktober besteld
- 10 oktober RN

Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepelstwan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 18:55
Dansko84 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 06:32:
[...]

Hij moet nog gaan laden, dus het is even afwachten!
Als er Tesla's opkomen moet die eerst naar Philadelphia.
En dan vaart hij maar kleine 2 weken tot Zeebrugge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 15:14
RichardC79 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:56:
[...]

Mooi! Hier zou ook mijn M3 op moeten staan.
Gisteren nog even nagevraagd bij Tesla en die gaven aan dat volgens de informatie die zij konden zien in hun systeem met mijn verkregen VIN deze eind oktober aankomt.
Dat kan dus alleen maar betekenen dat deze zich nu op de Grand Dahlia zou moeten bevinden. :)

Hoop het wel, want ik zit sinds juli in de wacht en had hem eigenlijk al vorige maand moeten hebben.
Gelukkig kon ik wel door blijven rijden met mijn inmiddels over de kilometers zijnde huidige lease auto...
Wanneer heb jij een VIN gekregen? De 19e of al eerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-09 08:05

Preaper

...

Mijn blokkadedatum verloopt vandaag, mijn RN nummer is van 16-aug. Ben benieuwd hoe lang de VIN nu op zich laat wachten.

Ik objecteer, u eer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

BytePhantomX schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:58:
[...]

1 Oct, volgens de sheet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
Even een update: 3/10 bestelling via Alphabet (LR, red, black, aero), maar nog altijd geen RN dus even gebeld met delivery. Kreeg binnen 1 min iemand aan de lijn, aardige mevrouw. Bleek dat de prijsopgave vanuit mijn LM richting Tesla niet overeen kwam met hun interne prijs en daardoor geen koppeling is gemaakt. Als het goed is gaan ze dat vandaag gelijk rechttrekken, maar zou het geen invloed hebben op de leveringsdatum (daarvoor zouden ze gewoon naar de orderdatum kijken).

Als alles goed gaat, krijg ik vandaag (eindelijk) een RN!

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippemarquet
  • Laatst online: 18-03-2021
JurandyRonald schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:27:
Ik lees al een tijdje mee, maar om iets bij te dragen heb ik ook mijn gegevens ingevuld in het excel-file.

Tesla M3LR, Midnight Silver, Zwart, Aero:
- 7 oktober besteld
- 10 oktober RN
Zelfde Tesla besteld via LM, zojuist ook de excel-file aangevuld.
4 oktober besteld, 19 oktober RN verkregen (RN109666).. Nu maar afwachten.

Mijn LM geeft overigens aan dat ze geen info hebben en dat alle info direct naar mij toe gaat voordat zij überhaupt iets horen van Tesla, geloofwaardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

philippemarquet schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:20:
[...]

Mijn LM geeft overigens aan dat ze geen info hebben en dat alle info direct naar mij toe gaat voordat zij überhaupt iets horen van Tesla, geloofwaardig?
Precies zoals het is inderdaad... dus: Ja, geloofwaardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
philippemarquet schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:20:
[...]

Hoe heb je dan je RN gekregen? Direct van Tesla?
Welke LM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markboss schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:11:
Even een update: 3/10 bestelling via Alphabet (LR, red, black, aero), maar nog altijd geen RN dus even gebeld met delivery. Kreeg binnen 1 min iemand aan de lijn, aardige mevrouw. Bleek dat de prijsopgave vanuit mijn LM richting Tesla niet overeen kwam met hun interne prijs en daardoor geen koppeling is gemaakt. Als het goed is gaan ze dat vandaag gelijk rechttrekken, maar zou het geen invloed hebben op de leveringsdatum (daarvoor zouden ze gewoon naar de orderdatum kijken).

Als alles goed gaat, krijg ik vandaag (eindelijk) een RN!
Mooi! Welk nummer heb je daarvoor gebeld? Mag in PM. LM is hier ook Alphabet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippemarquet
Novadecasa schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:23:
[...]

Hoe heb je dan je RN gekregen? Direct van Tesla?
Welke LM?
Ik heb de RN gekregen in mijn Tesla account. Ik had al een account aangemaakt en daar verscheen ineens de auto en het RN in. Ik heb verder geen e-mail gekregen van Tesla oid, maar dus enkel het RN in mijn account. Kan het zo zijn dat ze alleen een mail sturen als je nog geen account hebt? LM is Mobility.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• philippemarquet
CRoNiXX schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:22:
[...]

Precies zoals het is inderdaad... dus: Ja, geloofwaardig!
Ok prima, goed om te weten. Ik las wat dingen omtrent ingeschatte leverdatum op factuur, dus vandaar even de twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3agluurder
  • Laatst online: 24-09 12:11
Grand Dahlia vaart inmiddels ter hoogte van de Golf van Biskaje, nog een ruime 1300 mijl te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

philippemarquet schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:27:
[...]

Ok prima, goed om te weten. Ik las wat dingen omtrent ingeschatte leverdatum op factuur, dus vandaar even de twijfel.
Dat klopt ergens wel, alleen over die datum zegt Tesla zelf:

Scheduled delivery date on your invoice: this required date was based on the original estimated time of arrival. We want to share your invoice before scheduling your delivery, so this date might not be accurate. You will receive an SMS/Email about your actual appointment once scheduled.

Dus ook die datum zegt uiteindelijk niet veel, pas als je een SMS krijgt wordt het eigenlijk pas spannend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijnvdl1987
  • Laatst online: 08-01-2021
Ik volg dit topic al een tijdje en nu ook (eindelijk) aangemeld.

LR AWD
Solid Black
zwart interieur
Aero

4 oktober besteld (Leaseplan) met restrictie 8 oktober. 8 oktober ook direct "'welkom bij tesla-mail" en RN-nummer. Stappen naar uw levering op 11 oktober ontvangen. Nog geen VIN.

Excel heb ik aangevuld.

LR/AWD/Zwart/Zwart/Aero/geen trekhaak/RN 11 oktober/VIN 20 november/Kenteken: G-***-SK/SMS: 6 december/Levering 16 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monstarr076
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-04 21:36
Mijn M3 (SR+/wit/zwart/aero/th) is door LeasePlan besteld op 2 oktober en sindsdien is het stil.
Ik heb zelf wel al het Tesla account gemaakt op het door doorgegeven emailadres en heb daar de 'Tesla account couldn't be created for secondary account' foutmelding.
Net even gebeld met Tesla delivery in Tilburg én LeasePlan en ze geven beide aan dat de bestelling dan waarschijnlijk nog niet is verwerkt.

Er zit niks anders op dan de mail met RN af te wachten want er is een backlog in het verwerken van de bestellingen gaven ze allebei aan. Vervelend, aangezien ik her en der bestellingen van begin oktober zie die zelfs al VIN's hebben toegekend gekregen. Ik heb zelfs de welkomst e-mail nog niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-12-2024
BytePhantomX schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:58:
[...]

Eerder, ik vermoed ergens eind september, want toen is mijn auto gekoppeld aan een VIN volgens Tesla.

Echter zat ik altijd naar de verkeerde URL te kijken en zag dus geen VIN.
Totdat ik die finalize in mijn url zette en toen bleek dat ik wel een VIN had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Hier ook de melding “secondary account” zodra ik de wijze van contact probeer aan te passen.

Besteld via LP.
Zie geen configuratie van de M3 in m’n account. Verder geen info ontvangen van Tesla of LM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenmans
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-07 22:58
Novadecasa schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:41:
Hier ook de melding “secondary account” zodra ik de wijze van contact probeer aan te passen.

Besteld via LP.
Zie geen configuratie van de M3 in m’n account. Verder geen info ontvangen van Tesla of LM.
Same here

IT is what IT is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monstarr076

Besteld via LP.
Besteldatum?

Reden dat je dat ziet overigens is dat je als 'berijder' bent bijgeschreven op het Tesla moederaccount van Leaseplan. Je hebt dus nu met je emailadres een soort passieve status waarop alles al is voorgekauwd door Leaseplan (als je geluk hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
Iemand een link om die boot te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een '.' (punt) in de voornaam? Volgens mij crashen daar zo'n beetje alle formulieren op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigjostie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 08:52

Besteld via LP.
Same, geven aan dat de verwerking niet gedaan is in de backlog. Echter kan ik niks aanpassen in mijn contactgegevens omdat het een secondary account is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld via LP.
Same here. Besteld op 11-10 via LP (via werkgever). Radiosilence en via de telefoon van LP krijg ik telkens te horen dat ze geen idee hebben hoe het verder werkt. Jammer dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Monstarr076 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:43:
[...]

Besteldatum?

Reden dat je dat ziet overigens is dat je als 'berijder' bent bijgeschreven op het Tesla moederaccount van Leaseplan. Je hebt dus nu met je emailadres een soort passieve status waarop alles al is voorgekauwd door Leaseplan (als je geluk hebt).
Weet niet of dit waar is. Heb voor de lol een ander account aangemaakt met een ander adres en daar krijg ik dezelfde melding. Leaseplan heeft geen kennis van het bestaan van dit mailadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Monstarr076 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:43:
[...]

Besteldatum?

Dit kan ik bevestigen, zei de medewerkster van Tesla vanmorgen namelijk ook tegen mij aan de telefoon (Alphabet bestelling). Wij hebben een beperkt account op de website, want LM is hoofdgebruiker om alle docs, betalingen etc te doen. Dit hoort dus gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monstarr076
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:46:
[...]

Weet niet of dit waar is. Heb voor de lol een ander account aangemaakt met een ander adres en daar krijg ik dezelfde melding. Leaseplan heeft geen kennis van het bestaan van dit mailadres.
Dat is wat LP mij vertelde.
Vreemd verhaal iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:25:
[...]

Mooi! Welk nummer heb je daarvoor gebeld? Mag in PM. LM is hier ook Alphabet.
0137998814 en dan 2x doorkiesnummer 1 (delivery > model 3), ik stond nog geen minuut in de wachtrij een uur geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monstarr076 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:48:
[...]

Dat is wat LP mij vertelde.
Vreemd verhaal iig.
Tenzij het gebaseerd is op voornaam + achternaam? Dat lijkt me echter sterk.
Maar laten we hopen dat het zo is en dat het goed komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monstarr076
Markboss schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:49:
[...]

0137998814 en dan 2x doorkiesnummer 1 (delivery > model 3), ik stond nog geen minuut in de wachtrij een uur geleden.
Zorg wel dat je een RN hebt, anders kunnen ze je niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 15:05
Ook wel boeiend om te zien dat die schepen hun eigen vaarroute bepalen. De Grand Dahlia ging links om Haiti en dan in een rechte lijn naar Zeebrugge. De Grand Pioneer gaat rechts langs Haiti en vermoedelijk ook Puerto Rico.
Afbeeldingslocatie: https://ordelman.org/2019-10-22%2010.35.50.jpg

Blijft grappig dat je in afwachting van zoveel andere feiten bijleert. :)

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Monstarr076 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:50:
[...]

Zorg wel dat je een RN hebt, anders kunnen ze je niet helpen.
Incorrect. Ik had geen RN en belde daarom juist. Ze zoeken dan op voorletter van voornaam en achternaam, zo hebben ze mijn order ook gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is de URL van mijn Tesla aangepast met een gedeelte "product-finalize". Is dat mij hiervoor niet opgevallen? Of betekent dit iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:53:
Volgens mij is de URL van mijn Tesla aangepast met een gedeelte "product-finalize". Is dat mij hiervoor niet opgevallen? Of betekent dit iets?
Op die pagina staat de VIN in de source (of nog op 'null' als er nog geen VIN gekoppeld is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenmans
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:44:
[...]

Ook een '.' (punt) in de voornaam? Volgens mij crashen daar zo'n beetje alle formulieren op.
mijn mail adres bestaat uit voornaam.achternnaam@werkdomein.nl

IT is what IT is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRoNiXX schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:58:
[...]

Op die pagina staat de VIN in de source (of nog op 'null' als er nog geen VIN gekoppeld is)
Dan zou ik in de bron code naar "EncodedVIN" moeten zoeken toch? Of heeft google mij in de steek gelaten?

EncodedVIN staat er alleen helaas niet tussen

edit; blijkbaar is view-source nog uitgebreider: helaas nog geen VIN

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2019 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monstarr076
Markboss schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:51:
[...]

Incorrect. Ik had geen RN en belde daarom juist. Ze zoeken dan op voorletter van voornaam en achternaam, zo hebben ze mijn order ook gevonden.
Ohw ja, mijn gegevens waren nog niet bekend vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:01:
[...]

Dan zou ik in de bron code naar "EncodedVIN" moeten zoeken toch? Of heeft google mij in de steek gelaten?

EncodedVIN staat er alleen helaas niet tussen

edit; blijkbaar is view-source nog uitgebreider: helaas nog geen VIN
Nee naar:
vin":

Dan zou je dat moeten zien met daarachter een 5YJ reeks of, als je nog geen VIN hebt, een 'null'.

EDIT
Zoals:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nwtLcM4Pg4iacybulTBdnx1y/full.png

[ Voor 9% gewijzigd door cronixx op 22-10-2019 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
  • Laatst online: 22-11-2020
Gebeld met Tesla, op 4 oktober besteld met een collega. Bevestiging gekregen die dag. Nu zegt tesla bestelling is gedaan op 14 oktober. Pff.
Ik had een leverrestrictie op 22 november, hebben dit nooit aangegeven ook niet door LM. Bij mij collega staat er leverrestictie 4 oktober. Ze gaan het verwijderen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurandyRonald
CRoNiXX schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:05:
[...]

Nee naar:
vin":

Dan zou je dat moeten zien met daarachter een 5YJ reeks of, als je nog geen VIN hebt, een 'null'.
Bij mij staat hierachter "VIN" i.p.v. null of de 5YJ-reeks... Hoe dan ook, nog even afwachten.

Ik heb overigens geen zorgen dat de wagen niet bijtijds arriveert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:45:
[...]

Same here. Besteld op 11-10 via LP (via werkgever). Radiosilence en via de telefoon van LP krijg ik telkens te horen dat ze geen idee hebben hoe het verder werkt. Jammer dit.
Ik ga er dan maar vanuit dat LP ineens laat weten wanneer de auto klaar staat.
Verder dus geen enkel idee op welke manier dan ook of de auto onderweg is of wanneer deze geleverd zal worden op deze manier. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

JurandyRonald schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:09:
[...]

Bij mij staat hierachter "VIN" i.p.v. null of de 5YJ-reeks... Hoe dan ook, nog even afwachten.

Ik heb overigens geen zorgen dat de wagen niet bijtijds arriveert.
Dan kijk je bij het verkeerde stukje van de code denk ik, zit je wel op de 'product-finalize' pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dnz0 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:09:
Gebeld met Tesla, op 4 oktober besteld met een collega. Bevestiging gekregen die dag. Nu zegt tesla bestelling is gedaan op 14 oktober. Pff.
Ik had een leverrestrictie op 22 november, hebben dit nooit aangegeven ook niet door LM. Bij mij collega staat er leverrestictie 4 oktober. Ze gaan het verwijderen bij mij.
Deadline was echter wel opgeschoven naar 14 oktober. Voor of op 14 oktober bestellen is dit jaar leveren. Dus wellicht is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurandyRonald
CRoNiXX schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:10:
[...]

Dan kijk je bij het verkeerde stukje van de code denk ik, zit je wel op de 'product-finalize' pagina?
Ik ben ingelogd op de Tesla website. Vervolgens op 'beheren' geklikt, waar overigens ook mijn RN vermeld is. Dan kom ik de overzichtpagina, waar ik de broncode inspecteer.

EDIT:
Zojuist de VIN-finder extensie gedownload en zoals verwacht nog geen VIN gevonden.

[ Voor 10% gewijzigd door JurandyRonald op 22-10-2019 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenmans
Zojuist ook met Tesla delivery Tilburg gebeld. Er was nog geen RN gekoppeld aan mijn naam. De aardige meneer gaf aan dat Tesla nu bezig is om de autos die in oktober besteld zijn te verwerken. September hebben ze zojuist gehad..wat ik best vreemd vind want in de bestel sheet zie ik nog een aantal die in september hebben besteld en nog geen RN hebben.

IT is what IT is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:12:
[...]

Deadline was echter wel opgeschoven naar 14 oktober. Voor of op 14 oktober bestellen is dit jaar leveren. Dus wellicht is er niets aan de hand.
Volgens mij stond er "vóór 14 oktober"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:12:
[...]

De grap is, we hebben met collega op 4 oktober besteld. Bevestiging is binnen. Daarnaast staat in de mail het volgende bij mn collega "Via uw leasemaatschappij hebben wij vernomen dat wij uw Tesla vanaf 04/10/2019 mogen leveren".
Tesla zegt dat de bestelling van mn collega op 10 oktober is verwerkt, 11 oktober kreeg hij zn RN. Die van mij is op 14 oktober verwerkt en RN gekregen (LM dan, want mn emailadres was fout) op 15 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

eenmans schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:14:
Zojuist ook met Tesla delivery Tilburg gebeld. Er was nog geen RN gekoppeld aan mijn naam. De aardige meneer gaf aan dat Tesla nu bezig is om de autos die in oktober besteld zijn te verwerken. September hebben ze zojuist gehad..wat ik best vreemd vind want in de bestel sheet zie ik nog een aantal die in september hebben besteld en nog geen RN hebben.
Dit heeft alles te maken met bestel batches vanuit de LM.

Tesla behandeld de bestel batch vanuit de LM met 1 medewerker per batch.. dus als een LM een grote batch besteld kan het heel lang duren voor je een RN krijgt.

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenmans
sknnr.nl schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:16:
[...]

Dit heeft alles te maken met bestel batches vanuit de LM.

Tesla behandeld de bestel batch vanuit de LM met 1 medewerker per batch.. dus als een LM een grote batch besteld kan het heel lang duren voor je een RN krijgt.
Dat klinkt logisch. Thx voor de toelichting

IT is what IT is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

CRoNiXX schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:29:
[...]

Dat klopt ergens wel, alleen over die datum zegt Tesla zelf:

Scheduled delivery date on your invoice: this required date was based on the original estimated time of arrival. We want to share your invoice before scheduling your delivery, so this date might not be accurate. You will receive an SMS/Email about your actual appointment once scheduled.

Dus ook die datum zegt uiteindelijk niet veel, pas als je een SMS krijgt wordt het eigenlijk pas spannend.
Er zit nog een stap tussen: ben net gebeld door Tesla, auto wordt eerste helft november geleverd in Amsterdam (helaas niet in Tilburg zoals eerder afgesproken).

M3 LR rood-zwart / Aero / Trekhaak
Bestelling + RN 4-10 (geen LM)
VIN 19-10
Eindfactuur 19-10 met daarin geplande leverdatum 12-11
Telefoon 22-10 met levering H1 november

Zou wel netjes zijn als ze het binnen een maand voor elkaar krijgen ;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovichi
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-09 16:04
[...]

Zojuist ook even gebeld. Medewerker van Tesla gaf aan dat de LM het account "omzet" als de auto geleverd is. Maar hoe zit dit met de rest van de wachtende die via een LM hebben besteld, maar wel in hun Tesla account kunnen? Zijn deze dan als secundaire bestuurder aangemaakt oid?

Overigens nog geen VIN voor mij :/ (Model 3 SR+ | Midnight Silver Metallic | Black | Aero. Besteld op 30 september).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
Markovichi schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:29:
[...]

Zojuist ook even gebeld. Medewerker van Tesla gaf aan dat de LM het account "omzet" als de auto geleverd is. Maar hoe zit dit met de rest van de wachtende die via een LM hebben besteld, maar wel in hun Tesla account kunnen? Zijn deze dan als secundaire bestuurder aangemaakt oid?

Overigens nog geen VIN voor mij :/ (Model 3 SR+ | Midnight Silver Metallic | Black | Aero. Besteld op 30 september).
Ik hoorde hetzelfde, ik zei zie nog geen M3 in mn account. Ze zei zal veranderd worden vlak voordat je auto geleverd wordt... heel vaag. Ik zei dit klopt niet. Bij anderen is dit niet het geval. Ze zouden er achteraan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Zpottr schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:26:
[...]

Er zit nog een stap tussen: ben net gebeld door Tesla, auto wordt eerste helft november geleverd in Amsterdam (helaas niet in Tilburg zoals eerder afgesproken).

M3 LR rood-zwart / Aero / Trekhaak
Bestelling + RN 4-10 (geen LM)
VIN 19-10
Eindfactuur 19-10 met daarin geplande leverdatum 12-11
Telefoon 22-10 met levering H1 november

Zou wel netjes zijn als ze het binnen een maand voor elkaar krijgen ;)
Wow, dat gaat snel voor jou. Ik heb 3-10 besteld (wel via LM) en zelfde config zonder trekhaak, maar nog niets gehoord. Na jouw bericht heb ik hoop dat mijn rode ook snel komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dany71
  • Laatst online: 11-10-2023
Misschien zie ik het niet helemaal goed hoor in de Excel!
M.b.t. de Performance modellen zie ik maar 'bar weinig' gebeuren. Van een hele bulk model 3's besteld in september, hebben een groot aantal mensen per 19 okt een VIN ontvangen. Behalve de Performance modellen.

M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Dany71 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:32:
Misschien zie ik het niet helemaal goed hoor in de Excel!
M.b.t. de Performance modellen zie ik maar 'bar weinig' gebeuren. Van een hele bulk model 3's besteld in september, hebben een groot aantal mensen per 19 okt een VIN ontvangen. Behalve de Performance modellen.
Performance staat maar weinig op de huidige 2 boten op de oceaan, lijkt het. Dat was ook de conclusie op het TMC forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Markboss schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:32:
[...]

Wow, dat gaat snel voor jou. Ik heb 3-10 besteld (wel via LM) en zelfde config zonder trekhaak, maar nog niets gehoord. Na jouw bericht heb ik hoop dat mijn rode ook snel komt!
Hoop het voor je! Ik heb de indruk dat ze vanwege de genoemde aanpassing aan het chassis (weet er ook het fijne niet van) even een grote batch trekhaakwagentjes hebben gebouwd.

Overigens, als ik op de RDW open data site ga kijken is er de laatste weken wel weer een meerderheid 910 kg ipv 1000 kg trekgewicht dus hoop dat ik daar mazzel mee heb. Ik denk dat er technisch niet eens een verschil is, maar dat dit puur een administratief dingetje is.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:07
Phyc schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:27:
[...]

16-09-2019: Order geplaatst bij LM
17-09-2019: Order goedgekeurd door WG
18-09-2019: Order in behandeling bij LM
22-09-2019: Mail vanuit LM over plaatsing order bij Tesla
14-10-2019: Mail vanuit LM dat order daadwerkelijke geplaatst is bij Tesla

Al met al ook nog geen RN gehad vanuit Tesla, noch LM.
En een update:
22-10-2019: RN beschikbaar in Tesla account op zakelijk email adres. Geen VIN in source overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bass1984
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 31-07 23:00
Iemand toevallig nog iets van de 'voorraad' gekocht en enig idee waar deze auto's zich bevinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb ook iemand gesproken inmiddels. Ben nog op geen enkele manier bekend in hun CRM, maar volgens de Tesla-medewerker zijn ze nog steeds bestellingen uit de laatste septemberdagen aan het verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dany71
  • Laatst online: 11-10-2023
Markboss schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:34:
[...]

Performance staat maar weinig op de huidige 2 boten op de oceaan, lijkt het. Dat was ook de conclusie op het TMC forum.
Hmmmm… Gaat dit betekenen dat de Performance modellen nog even gaan duren???? Best vreemd. LM had mij beloofd eind okt begin nov te kunnen leveren. (Besteld op 11-sept en RN op 17 sept)
Zit met een huidige auto die eind okt ingeleverd moet worden bij een koper. Dit laatste bij de LM gemeld en zou goed gaan komen, volgens hen.

M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Dany71 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:42:
[...]

Hmmmm… Gaat dit betekenen dat de Performance modellen nog even gaan duren???? Best vreemd. LM had mij beloofd eind okt begin nov te kunnen leveren. (Besteld op 11-sept en RN op 17 sept)
Zit met een huidige auto die eind okt ingeleverd moet worden bij een koper. Dit laatste bij de LM gemeld en zou goed gaan komen, volgens hen.
Niemand weet het, helaas. Ik hoop voor jou dat er wel wat op staan en je als eerste van de Ps aan de beurt bent. Heb je al wel een VIN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld via LP.
Die melding blijft zelfs nadat je je RN hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:17
Net even gebeld. M’n tesla komt pas midden november met de boot aan. Die is dus nog niet vertrokken helaas :(. Wss eind november/begin december. Wel bijzonder dat de vins dus voor het Panamakanaal al uitgedeeld worden.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
carpebios schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:46:
Net even gebeld. M’n tesla komt pas midden november met de boot aan. Die is dus nog niet vertrokken helaas :(. Wss eind november/begin december. Wel bijzonder dat de vins dus voor het Panamakanaal al uitgedeeld worden.
Ik ben benieuwd of dit wel waar is. Want de VINs kwamen pas vanaf het moment dat de boten vertrokken en niet daarvoor. Dus de autos die op de boten staan zijn nooit gekoppeld?

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
carpebios schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:46:
Balen, maar wel ruim voor jaareinde. Besteldatum / config?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovichi
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-09 16:04
Dnz0 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:32:
[...]

Ik hoorde hetzelfde, ik zei zie nog geen M3 in mn account. Ze zei zal veranderd worden vlak voordat je auto geleverd wordt... heel vaag. Ik zei dit klopt niet. Bij anderen is dit niet het geval. Ze zouden er achteraan gaan.
Ah, oke.. Ben benieuwd, laat even weten hoe het afloopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monstarr076
M3 configurator staat nu op verwachte levering december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Monstarr076 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:49:
M3 configurator staat nu op verwachte levering december.
Dat is dan echt net veranderd, want dat was 30 min geleden nog november! Als ze nu nog december op de website zetten denk ik dat wij allemaal wel goed zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Markboss schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:51:
[...]

Dat is dan echt net veranderd, want dat was 30 min geleden nog november! Als ze nu nog december op de website zetten denk ik dat wij allemaal wel goed zitten.
Mijn oom was afgelopen zaterdag bij Tesla bij de Amsterdam Arena voor informatie en een proefrit met de Model 3, Daar zeiden zij dat nu bestellen in principe geen probleem is voor levering voor einde jaar, met uitzondering van de rode modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Markboss schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:15:
[...]

Volgens mij stond er "vóór 14 oktober"..
Ik weet dat Tesla niet de beste is in communicatie maar het lijkt me logisch dat en dergelijk statement richting klanten "incl. 14-10" betekent.

[ Voor 46% gewijzigd door Zpottr op 22-10-2019 12:31 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 15:08
Hier krijg ik net te horen dat het week 47 gaat worden (zelf Tesla gebeld). Zolang het maar voor einde jaar is vind ik het allemaal prima! *O*

Edit: voor de nieuwsgierigen, VIN was 19-10 assigned.

[ Voor 18% gewijzigd door Nexz op 22-10-2019 12:03 ]

Pagina: 1 ... 103 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.