Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:29
Zpottr schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:58:
[...]

Met restrictie tot 1 okt is dat niet heel raar toch? Ik zie mensen nogal bozig doen over de levertijden maar heb je wel eens een recente Volvo, Audi, BMW of zo besteld? Is gewoon een half jaar of meer.

[...]

Ik weet dat Tesla niet de beste is in communicatie maar het lijkt me logisch dat en dergelijk statement richting klanten "incl. 14-10" betekent.
Ik heb dit nog op 14-10 nagevraagd bij een showroom, en het was echt VOOR niet OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Nexz schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:58:
Hier krijg ik net te horen dat het week 47 gaat worden (zelf Tesla gebeld). Zolang het maar voor einde jaar is vind ik het allemaal prima! *O*

Edit: voor de nieuwsgierigen, VIN was 19-10 assigned.
Had je gebeld ofzo of zochten zij contact met jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
[...]

Met restrictie tot 1 okt is dat niet heel raar toch? Ik zie mensen nogal bozig doen over de levertijden maar heb je wel eens een recente Volvo, Audi, BMW of zo besteld? Is gewoon een half jaar of meer.

[...]

Ik weet dat Tesla niet de beste is in communicatie maar het lijkt me logisch dat en dergelijk statement richting klanten "incl. 14-10" betekent.
Er staat “voor”, ik zie geen reden waarom het dan logisch moet zijn dat het ineens “tot en met” zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:17
[...]

[...]

Welke restrictie?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Sommige krijgen een week, ik ongeveer aankomst plus paar weken. Bijzonder allemaal. Ik zou dan op de volgende boot zitten die nog moet vertrekken.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook even gebeld met Tesla.
Vriendelijke medewerker gaf aan dat ze nu verwachten om in week 47 te leveren. Hij kon bevestigen dat de auto nu op de boot staat.. deze komt naar verwachting in week 46 in Amsterdam aan. Ik kan mn auto dan dus ook in Amsterdam ophalen!

Ik heb mijn VIN ook op 19 oktober gekregen, dus ik verwacht eigenlijk (gezien de tijdlijnen) dat mijn auto op de GP staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-09 19:34
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:08:
Zojuist ook even gebeld met Tesla.
Vriendelijke medewerker gaf aan dat ze nu verwachten om in week 47 te leveren. Hij kon bevestigen dat de auto nu op de boot staat.. deze komt naar verwachting in week 46 in Amsterdam aan. Ik kan mn auto dan dus ook in Amsterdam ophalen!

Ik heb mijn VIN ook op 19 oktober gekregen, dus ik verwacht eigenlijk (gezien de tijdlijnen) dat mijn auto op de GP staat
Ik neem dan aan (boerenverstand) dat de wagens op de Grand Dahlia eerder afgeleverd gaan worden (ook in Amsterdam?)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 15:08
CRoNiXX schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:04:
[...]

Had je gebeld ofzo of zochten zij contact met jou?
Ik heb hen gebeld.
cihanski schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:10:
[...]

Ik neem dan aan (boerenverstand) dat de wagens op de Grand Dahlia eerder afgeleverd gaan worden (ook in Amsterdam?)?
Misschien dat GD helemaal geen auto's heeft voor NL.De rest van EU moet ook nog worden voorzien van karretjes :-).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Sorry, verkeerd gekeken... post aangepast

[ Voor 4% gewijzigd door Zpottr op 22-10-2019 12:32 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dany71 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:42:
[...]

Hmmmm… Gaat dit betekenen dat de Performance modellen nog even gaan duren???? Best vreemd. LM had mij beloofd eind okt begin nov te kunnen leveren. (Besteld op 11-sept en RN op 17 sept)
Zit met een huidige auto die eind okt ingeleverd moet worden bij een koper. Dit laatste bij de LM gemeld en zou goed gaan komen, volgens hen.
Same here. Ook nog geen VIN en geen enkel zicht op een performance helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkser
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21:43
Ik heb een beetje een slecht gevoel bij de bestelling vanuit Alphabet.

Net gebeld met Tesla, kunnen nergens een RN vinden nog.
4 oktober besteld maar nog geen info vanuit Tesla, alleen "bevestiging" vanuit Alphabet.
Wel mail gekregen dat ik een account kon aanmaken maar nooit Welkom bij Tesla familie mail gehad.
Zelfde issue als meerdere hier met secondary account meldingen.

Als er deze week nog geen RN moest ik van de Tesla medewerker (zeer vriendelijk trouwens) de LM maar even aan het jasje trekken... we gaan het zien allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:22
Nexz schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:58:
Hier krijg ik net te horen dat het week 47 gaat worden (zelf Tesla gebeld). Zolang het maar voor einde jaar is vind ik het allemaal prima! *O*

Edit: voor de nieuwsgierigen, VIN was 19-10 assigned.
Hm, hopelijk geldt dat dan voor iedereen die op 19/10 de VIN heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markie-mark
  • Laatst online: 16-03-2024
Ook Performance besteld, blauw/zwart, rechtstreeks bij tesla, meteen RN, geen VIN.

M3P/blauw/zwart besteld 20-9 RN 20-9 vin 27 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markie-mark
markie-mark schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:42:
Ook Performance besteld, blauw/zwart, rechtstreeks bij tesla, meteen RN, geen VIN.
20-9 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linkser schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:41:

4 oktober besteld maar nog geen info vanuit Tesla, alleen "bevestiging" vanuit Alphabet.
Wel mail gekregen dat ik een account kon aanmaken maar nooit Welkom bij Tesla familie mail gehad.

Als er deze week nog geen RN moest ik van de Tesla medewerker (zeer vriendelijk trouwens) de LM maar even aan het jasje trekken... we gaan het zien allemaal.
We zitten in exact hetzelfde schuitje. Zelfde advies: volgende week nog niets gehoord, dan weer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:45:
[...]

We zitten in exact hetzelfde schuitje. Zelfde advies: volgende week nog niets gehoord, dan weer bellen.
Duurt gewoon allemaal iets langer, zie mijn tijdslijn (ook via Alphabet):
16-09-2019: Order geplaatst bij LM
17-09-2019: Order goedgekeurd door WG
18-09-2019: Order in behandeling bij LM
22-09-2019: Mail vanuit LM over plaatsing order bij Tesla
14-10-2019: Mail vanuit LM dat order daadwerkelijke geplaatst is bij Tesla
22-10-2019: RN beschikbaar in Tesla account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dany71
  • Laatst online: 11-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:32:
[...]

Same here. Ook nog geen VIN en geen enkel zicht op een performance helaas..
Net ook maar even gebeld met Tesla. Was direct aan de beurt. Volgens de aardige heer die mij te woord stond, had mijn LM helemaal niet mogen beloven dat de auto eind okt begin nov geleverd zou worden. Voorlopig is er nog geen Performance auto gekoppeld aan mijn account, kon hij me vertellen. Verwachting volgens Tesla is begin/half december. In ieder geval dit jaar nog. Gaat me hoe dan ook centen kosten om een maand te overbruggen. LM communiceert een "te verwachte leverdatum". Tsja.....

M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
Dany71 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:47:
[...]

Net ook maar even gebeld met Tesla. Was direct aan de beurt. Volgens de aardige heer die mij te woord stond, had mijn LM helemaal niet mogen beloven dat de auto eind okt begin nov geleverd zou worden. Voorlopig is er nog geen Performance auto gekoppeld aan mijn account, kon hij me vertellen. Verwachting volgens Tesla is begin/half december. In ieder geval dit jaar nog. Gaat me hoe dan ook centen kosten om een maand te overbruggen. LM communiceert een "te verwachte leverdatum". Tsja.....
Ik heb het al vaker gezegd in deze topic, maar de verwachte leverdatum die door de LMs aangehouden wordt is complete onzin. Gewoon negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Xplosivv schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:50:
[...]

Ik heb het al vaker gezegd in deze topic, maar de verwachte leverdatum die door de LMs aangehouden wordt is complete onzin. Gewoon negeren.
Ja want als dat wel klopte had ik mijn auto al in week 38 ;(

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 22:00
[...]

Gaat me hoe dan ook centen kosten om een maand te overbruggen. LM communiceert een "te verwachte leverdatum". Tsja.....
Wie besteld dan ook een nieuwe auto 1 maand voor je oud contract eindigt? Dat had je bij elk merk geld gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkser
Phyc schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:47:
[...]

Duurt gewoon allemaal iets langer, zie mijn tijdslijn (ook via Alphabet):
16-09-2019: Order geplaatst bij LM
17-09-2019: Order goedgekeurd door WG
18-09-2019: Order in behandeling bij LM
22-09-2019: Mail vanuit LM over plaatsing order bij Tesla
14-10-2019: Mail vanuit LM dat order daadwerkelijke geplaatst is bij Tesla
22-10-2019: RN beschikbaar in Tesla account
We gaan het zien, ik heb bewust een SR+ genomen om volledig in de 4% te zitten.
Zou zuur zijn als ik nog alsnog een hogere bijtelling te moet betalen.

Benieuwd of er volgende week wat schot in de zaak zit, dan gaat het vertrouwen weer iets omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Linkser schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:41:

Dat ze geen RN kunnen vinden is niet per se erg, dat was bij mij ook vanmorgen. Zolang ze de order maar hebben staan (liefst van vóór 14/10) dan komt het wel goed. Ik zou dat vooral even nagaan.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 13:05
markie-mark schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:42:
Precies dezelfde dag dezelfde config besteld! (via LM). Ook zelfde dag nog een RN. :*)

@markie-mark Je staat nog niet in de sheet zie ik ?

[ Voor 8% gewijzigd door Rixard op 22-10-2019 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:26:
[...]

Er zit nog een stap tussen: ben net gebeld door Tesla, auto wordt eerste helft november geleverd in Amsterdam (helaas niet in Tilburg zoals eerder afgesproken).

M3 LR rood-zwart / Aero / Trekhaak
Bestelling + RN 4-10 (geen LM)
VIN 19-10
Eindfactuur 19-10 met daarin geplande leverdatum 12-11
Telefoon 22-10 met levering H1 november

Zou wel netjes zijn als ze het binnen een maand voor elkaar krijgen ;)
Dan moet ik waarschijnlijk ook alsnog naar Amsterdam ipv Tilburg. Je kan het positief als negatief beschouwen: positief omdat er dan minder kans is op schade (de Tesla hoeft geen trailers op en af..) en negatief omdat de overdracht mij minder persoonlijk lijkt en je staat tussen tig andere auto's je eigen Tesla te beoordelen (en misschien wel in de regen half november)...

Als je Tesla tegen het einde van het jaar geleverd wordt ligt er misschien wel sneeuw :?

Iemand ervaring met aflevering bij Koopman Car Terminal in Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Lees even dit topic door. Zelfs verlagen met foto’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dany71
  • Laatst online: 11-10-2023
bottom line schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:56:
[...]

Wie besteld dan ook een nieuwe auto 1 maand voor je oud contract eindigt? Dat had je bij elk merk geld gekost.
Heb geen contract! Hebben de auto's in ons wagenpark altijd zelf gekocht. Zijn nu overgegaan op FOL. Overigens altijd Volvo gereden en leverde altijd op de "te verwachte leverdatum".

M3 Performance AWD / Solid black / zwart - besteld 11-09 - RN 17-09 - VIN 26-11- indicatie levering 5-dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkser
Markboss schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:04:
[...]

Dat ze geen RN kunnen vinden is niet per se erg, dat was bij mij ook vanmorgen. Zolang ze de order maar hebben staan (liefst van vóór 14/10) dan komt het wel goed. Ik zou dat vooral even nagaan.
Alphabet heeft dat wel bevestigd aan mij, meerdere keren trouwens.
Zal anders einde van de week Tesla nog een keer bellen om te kijken of dat bij hen ook binnen is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fatihtuncer
  • Laatst online: 25-05-2021
Hoi allen ik volg het hier ook al een tijdje en had ook even met Tesla gebeld hierbij mijn informatie.

15-10 direct besteld aanbetaling gedaan
15-10 RN nummer
16-10 financial lease via ING geregeld
17-10 bevestiging ING dat alles geregeld is en extra aanbetaling gedaan
Performance model zwart op zwart
Nog geen VIN

Vandaag Tesla gebeld aardige jongeman aan de lijn. Had 3 vragen
V: krijg ik hem nog dit jaar?
A: Ja vrijwel zeker van wel, de sales targets zijn in dit jaar al 3 keer omhoog gesteld fabriek draait op volle toeren.
V:Ik lees op fora dat bepaalde modellen sneller leveren dan anderen mijne is vrij exotisch.
A: dat klopt er wordt naar aanleiding van voorspellingen geproduceerd en er worden de performance modellen dus minder geproduceerd. U heeft zwart op zwart dus wel weer eerder kans op snelle koppeling. Maar rood met wit interieur is bijvoorbeeld moeilijker. Het klopt wel dat er bij u (performance) ook weer minder keuze is. Bijvoorbeeld andere velgen wel trekhaak geen trekhaak etc. Dus sneller kans op match.
V:Ik zie dat velgen veranderd is in de donkere model en niet meer zilver krijgen we die ook nu wellicht?
A: Ja alles wat nu nog van fabriek komt en dus geen vin had voordat veranderd was in zwart krijgt u de donkere velgen. We nemen contact op met mensen of ze dat wel willen omdat ze bij bestelling grijs hadden.

Midnight Grey Performance 28-10 besteld 28-10 Vin en RN nummer / 29-10 verwachte levering 11-11 en 18-11 / sms levering 28-11 verplaatst naar 4-12 | 25-11 kenteken bekend GXXXPJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 22:00
Dany71 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:10:
[...]

Heb geen contract! Hebben de auto's in ons wagenpark altijd zelf gekocht. Zijn nu overgegaan op FOL. Overigens altijd Volvo gereden en leverde altijd op de "te verwachte leverdatum".
Ja omdat die een leverdatum geven van over 6+ maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGT2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09-2022
fatihtuncer schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:17:
Hoi allen ik volg het hier ook al een tijdje en had ook even met Tesla gebeld hierbij mijn informatie.

15-10 RN nummer
Nog geen VIN

A: Ja vrijwel zeker van wel, de sales targets zijn in dit jaar al 3 keer omhoog gesteld fabriek draait op volle toeren.
V:Ik lees op fora dat bepaalde modellen sneller leveren dan anderen mijne is vrij exotisch.
A: dat klopt er wordt naar aanleiding van voorspellingen geproduceerd en er worden de performance modellen dus minder geproduceerd. U heeft zwart op zwart dus wel weer eerder kans op snelle koppeling. Maar rood met wit interieur is bijvoorbeeld moeilijker. Het klopt wel dat er bij u (performance) ook weer minder keuze is. Bijvoorbeeld andere velgen wel trekhaak geen trekhaak etc. Dus sneller kans op match.
V:Ik zie dat velgen veranderd is in de donkere model en niet meer zilver krijgen we die ook nu wellicht?
A: Ja alles wat nu nog van fabriek komt en dus geen vin had voordat veranderd was in zwart krijgt u de donkere velgen. We nemen contact op met mensen of ze dat wel willen omdat ze bij bestelling grijs hadden.
Goeie info! Ook goed nieuws over de wielen d:)b

Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Performance ná 14 oktober besteld, respect!

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

fatihtuncer schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:17:

15-10 RN nummer
Nog geen VIN

Thanks voor deze info, nog geen VIN dus zou mooi zijn van de velgen :)

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

[...]

De boot met Performance moet dus nog geladen worden waarschijnlijk, wordt toch nog even afwachten, dacht eerst dat ze mogelijk nog op de Pioneer zouden staan.

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Novadecasa schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:04:
[...]

Er staat “voor”, ik zie geen reden waarom het dan logisch moet zijn dat het ineens “tot en met” zou zijn.
Omdat je anders ruzie krijgt met je klanten, en allerlei drama's rond de deadline; mensen lezen zo'n datum als "uiterlijk" (en onthouden díe datum, niet de datum ervóór).
Ik weet dat Tesla geen ster is in communiceren, maar ze zouden wel stom zijn de cut-off op 13/10 23:59 te leggen als ze 14/10 op de site hebben staan.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatihtuncer
Markboss schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:21:
Performance ná 14 oktober besteld, respect!
Hoi ik heb dat helemaal niet meegekregen van 14 oktober. Pas hier op forum heb ik zoiets gelezen. Toen ik bestelde stond er gewoon verwachte leverdatum november. Daar ga ik dan van uit. Heb ik ook tegen jongeman van Tesla gezegd en hij vertelde mij dat het voornamelijk te maken heeft met de basismodellen en via lease maatschappijen ( operationeel lease), om ze zsm over de streep te trekken. ik heb dat niet is gewoon direct en ik dreigde al met misleiding. Hij zei meneer dit jaar levering wij hebben er vertrouwen in.

Midnight Grey Performance 28-10 besteld 28-10 Vin en RN nummer / 29-10 verwachte levering 11-11 en 18-11 / sms levering 28-11 verplaatst naar 4-12 | 25-11 kenteken bekend GXXXPJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

fatihtuncer schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:28:
[...]

Hoi ik heb dat helemaal niet meegekregen van 14 oktober. Pas hier op forum heb ik zoiets gelezen. Toen ik bestelde stond er gewoon verwachte leverdatum november. Daar ga ik dan van uit. Heb ik ook tegen jongeman van Tesla gezegd en hij vertelde mij dat het voornamelijk te maken heeft met de basismodellen en via lease maatschappijen ( operationeel lease), om ze zsm over de streep te trekken. ik heb dat niet is gewoon direct en ik dreigde al met misleiding. Hij zei meneer dit jaar levering wij hebben er vertrouwen in.
Hoe ziet dat er uit, dreigen met misleiding?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
[...]

Toen ik bestelde stond er AUGUSTUS. En heb niet eens een VIN :+

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
[...]

Ze gaven alleen garantie van dit jaar nog levering op bestellingen vóór 14 oktober. De 'verwachte leverdatum' van november is dan ook een verwachte datum. Met 'misleiding' ga je daarmee dus niet ver komen, ben ik bang. Hoe dan ook: het komt vast nog goed.. er zijn veel auto's onderweg naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markie-mark
Rixard schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:06:
[...]

Precies dezelfde dag dezelfde config besteld! (via LM). Ook zelfde dag nog een RN. :*)

@markie-mark Je staat nog niet in de sheet zie ik ?
te ingewikkeld voor mij, of te weinig geduld, dat kan ook. Kan je mij een PB sturen dan doe ik een poging :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

sms ontvange zojuist!! auto halen op 5/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatihtuncer
Zpottr schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:30:
[...]

Hoe ziet dat er uit, dreigen met misleiding?
Dat ziet er als volgt uit:

Allo jij zeggen november leveren, ikke bestellen, jij wel leveren hé. Anders geen nut bestellen.
:-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
Ik ook SMS ontvangen; levering 4 november _/-\o_

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lowkey
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 08:59
lowkey schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:28:
Yeah ik heb een VIN sinds vandaag!

Sr+ zwart/zwart/19 inch / trekhaak
Besteld bij XLlease. Restrictie 1 september.

22/07 ondertekend verstuurd naar LM
31/07 account en RN
15-10 VIN
Geplande levering zojuist zichtbaar op de Tesla portal: 5 november!
Nu ook SMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:34:
sms ontvange zojuist!! auto halen op 5/11
Wow, lekker! Dat moet Dahlia zijn...! Of voorraad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld
RN 13-08
VIN 15-10
Levering 5-11

LR/Zwart/Zwart/18-inch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dannosz
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-05-2021
Zojuist een sms van Tesla ontvangen dat ik mijn LR AWD, zwart, zwart 19” op 31/10/2019 kan ophalen bij koopman terminal😎

VIN ontvangen op 1/10/2019

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik krijg ook net een SMS. Ophalen op 1/11 in Amsterdam.
VIN had ik op 15/10.

[ Voor 16% gewijzigd door Klitse op 22-10-2019 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
hmm een comi van mensen die op 1-10 en zelfs op 15-10 hun VIN hebben ontvangen

Denk niet dat ik ooit ga snappen hoe ze bij Tesla te werk gaan haha

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mkeespiet
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 14-05-2024
Wij ook bericht! 4 november ophalen in Amsterdam..! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seacara
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 13:40
Hier ook!, 1 November. Vin op 15-10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-09 08:24
Ik heb ook m'n SMSje! 5/11!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
Nice :) 1 ding wat je zeker nu weet dat de autos op de Grand Dahlia staan. Want de Grand Pioneer is er dan nog niet eens! Dus de VINS van die boot moeten nog gekoppeld worden (hoooop ik)

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik ook een SMS. Ophalen op 4/11 in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-09 17:03
Gefeliciteerd allen! Zal de lading van de Dahlia zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPi75
  • Laatst online: 24-09 16:21
eenmans schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:14:
Zojuist ook met Tesla delivery Tilburg gebeld. Er was nog geen RN gekoppeld aan mijn naam. De aardige meneer gaf aan dat Tesla nu bezig is om de autos die in oktober besteld zijn te verwerken. September hebben ze zojuist gehad..wat ik best vreemd vind want in de bestel sheet zie ik nog een aantal die in september hebben besteld en nog geen RN hebben.
SR+, wit, wit, Aero is blijkbaar te exotisch.
12 September besteld al sinds half september een RN maar verder nog niets.....

Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvS
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 15:38
ElonDusk schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:44:
hmm een comi van mensen die op 1-10 en zelfs op 15-10 hun VIN hebben ontvangen

Denk niet dat ik ooit ga snappen hoe ze bij Tesla te werk gaan haha
Same, ik heb 30-09 besteld bij Tesla via LM, 3-10 RN, en zit ook nog te wachten op VIN terwijl ik mensen die later besteld hebben met volgens mij dezelfde combi wel al een VIN zie krijgen.
Ook wel een veel voorkomende combi lijkt het:
Long Range AWD/Midnight metallic silver/zwart interieur/aero velgen.

Hopen dat er snel een VIN gekoppeld is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd allemaal! Het is jullie gegund, ik wacht nog even rustig af.

Zullen de VIN's van de Pioneer nog gekoppeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
ArPi75 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:53:
[...]

SR+, wit, wit, Aero is blijkbaar te exotisch.
12 September besteld al sinds half september een RN maar verder nog niets.....
Al sinds 14-8 een RN verder nog niets

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• digibeetle
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11-2024
Jep, SMS zojuist binnen, levering 5-11 - Yessssssss :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1990
  • Laatst online: 24-09 08:31
Allemaal LR zo te zien (toch?).. SR+ zal straks wel verstuurd worden :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markboss
Mooie berichten allemaal, gefeliciteerd! Wij anderen hopen lekker door op een snelle levering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat ik niet de enige ben die vol verwachting snel hun telefoon heeft gecheckt in de hoop op een sms!

Hier helaas nog niks :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 16:07
Werken jullie het Excel bij?? 8) !

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Appelstroop
  • Laatst online: 01-06 20:53
j1990 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:55:
Allemaal LR zo te zien (toch?).. SR+ zal straks wel verstuurd worden :D
Half uurtje geleden een SMS gehad dat ik op 31-10 de auto krijg. :)

SR+, zwart, zwart, Aero.

Besteld eind juli. Vin sinds 15 oktober.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs de oudste bestelling (bevestiging Tesla op 13-6) heeft een sms, ophalen 4-11 in Amsterdam :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een SMS gekregen dat ik mijn auto 04-11 op mag halen in Amsterdam.

besteld mid Juli SR+ Blue White 19"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mdpd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-08 20:19
J_Appelstroop schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:58:
[...]

SR+, zwart, zwart, Aero.

Hier ook een half uur geleden sms gehad, ophalen 1-11.
SR+, zwart, zwart, 19inch, trekhaak
Besteld 19-08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1990
  • Laatst online: 24-09 08:31
J_Appelstroop schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:58:
[...]

SR+, zwart, zwart, Aero.

Ah, die vlieger gaat niet op dus. Dan zijn ze nu de VIN's van 15 oktober aan het wegwerken. Komen die van 19 oktober vast zo ook! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-09 17:03
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:54:

Gezien de levertijden die meerdere mensen met VIN hier door hebben gekregen (half~ november), zijn ze al begonnen met het koppelen op de Grand Pioneer (terwijl hij in het Panama kanaal stond).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xplosivv
Zijn er mensen die op 19/10 een VIN hebben gekregen een ook een SMSje hebben gekregen? Lijkt dat de 'grens' op 15/10 ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Xplosivv schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:04:
Zijn er mensen die op 19/10 een VIN hebben gekregen een ook een SMSje hebben gekregen? Lijkt dat de 'grens' op 15/10 ligt.
Nee ik in ieder geval niet..
Verwacht ook dat de mensen die nu een sms krijgen op de GD staan en dat alle VINs van 19-10 van de GP zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10-2021
Zojuist ook maar eens gebeld. Volgens de meneer van Delivery zit er geen verschil tussen de modellen en zijn er ook gewoon Performance modellen onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 19-10 geen VIN gekregen, maar wel eerder besteld dat andere terwijl me config niet gek is.. SR+ Zwart/zwart 19 inch geen trekhaak.

Is er nu geen kans meer dat mijn auto op de Pioneer staat? Ik lees dat sommige zeggen dat de pioneer al gekoppeld is.. vandaar me vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:05:
[...]

Nee ik in ieder geval niet..
Verwacht ook dat de mensen die nu een sms krijgen op de GD staan en dat alle VINs van 19-10 van de GP zijn
Was ik ook al bang voor. Zijn ze wel snel begonnen met VINs koppelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 12:02
DaCoTa schreef op donderdag 11 april 2019 @ 23:51:
7 april 2017 gereserveerd en vandaag, 735 dagen later, opgehaald. Een Model 3 LR, rood, 19" velgen en FSD.

...

En hij gaat als de brandweer :+
Komt omdat het een rode is natuurlijk :+
Gefeliciteerd, geniet van de wagen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:54:

Die vins zijn rond 19-10 gekoppeld lijkt mij. Ik heb sinds 19-10 een vin en tesla heeft levering halverwege november aangegeven.

Dat zal dus de grand Pioneer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:14
MrBasta schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:09:
[...]
Komt omdat het een rode is natuurlijk :+
Gefeliciteerd, geniet van de wagen :)
Dankjewel, inmiddels 194 dagen en 15782 kilometers later ben ik er nog steeds heel blij mee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xplosivv schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:04:
Nope geen sms, ik denk echt dat wij op de grand Pioneer staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
En de mensen die rond 1-10 een VIN kregen.. van welke boot is dat dan? Waarom een deel 1-10 en rest van rond 15-10?

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
In mijn SMS staat: 'Gefeliciteerd! Uw Model 3 wordt bij u geleverd op 5/11... etc'. Niets over een locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
ElonDusk schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:13:
En de mensen die rond 1-10 een VIN kregen.. van welke boot is dat dan? Waarom een deel 1-10 en rest van rond 15-10?
Dat was ik (gekoppeld aan voorraad model). Dus ik gok de Grand Dahlia dan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 12:02
DaCoTa schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:11:
[...]

Dankjewel, inmiddels 194 dagen en 15782 kilometers later ben ik er nog steeds heel blij mee :-)
Hahaha, zit ik hier gewoon te quoten vanaf de 1e pagina 8)7
Moet toch eens /last gaan toevoegen aan mijn bookmark 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist SMS binnen voor levering M3 op 31/10 in Amsterdam

14-8 Besteld / RN

LR Zwart/Zwart Aero

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2019 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
GD komt middernacht 25 op 26 oktober aan en als ik dit lees dan zouden de eerste leveringen al 31/10 zijn. Dat is toch best snel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dxyzzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 19:50
Hier ook zojuist een SMS ontvangen.

VIN binnen op 15/10, levering op 01/11

SR+ Zwart/Zwart Aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:29
Iocalhost schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 18:13:
[...]

Ik denk dat ik geluk heb gehad met de medewerker dan.
Hij heeft mijn verhaal aangehoord en voor een minuut of twee in de wacht gezet, daarna moest ik F5'n en was het opgelost.

Had wel het voordeel dat ik voor werknemers ook twee bestellingen had geplaatst waarvan er één zonder problemen door het proces liep, voor die andere twee bestellingen daar naar kon refereren.
Ik heb nog maar een keer gebeld. Deze medewerker kon mij wel helpen, ter plekke inderdaad het "vinkje gezet". Nu kom ik bij het verversen ook op de "product-finalize" pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
ElonDusk schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:54:
[...]

Al sinds 14-8 een RN verder nog niets
Maak er toch een LR van; al die stress kost je meer van je leven dan die paar euries erbij :-)

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Mijn tesla komt pas midden november. Dus ik denk niet eens op de Pioneer maar de volgende boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Recci schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:13:
In mijn SMS staat: 'Gefeliciteerd! Uw Model 3 wordt bij u geleverd op 5/11... etc'. Niets over een locatie.
Check je Tesla account daar staat ook de afspraak en aflever plek

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElonDusk
RobbyNitroz schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:19:
[...]

Maak er toch een LR van; al die stress kost je meer van je leven dan die paar euries erbij :-)
Haha als ik wist dat ik zo lang moest wachten.. had ik zeker wat gewijzigd aan mn configuratie. Maar ja nu gaat dat alleen maar voor meer ellende zorgen. Dus ik blijf gewoon klagen hier tot ie er is (vergeef me alvast :P) _/-\o_

Model 3

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een SMS ontvangen! M'n eten staat in de koelkast zegt ze.

Verder nog niets. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recci
RobbyNitroz schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:19:
[...]

Check je Tesla account daar staat ook de afspraak en aflever plek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/y86rcVb.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michiel 3
  • Laatst online: 30-10-2023
ElonDusk schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:20:
[...]

Haha als ik wist dat ik zo lang moest wachten.. had ik zeker wat gewijzigd aan mn configuratie. Maar ja nu gaat dat alleen maar voor meer ellende zorgen. Dus ik blijf gewoon klagen hier tot ie er is (vergeef me alvast :P) _/-\o_
Ik sluit me bij je aan.. vanaf juli rn.. vanaf 01 /10 geen restrictie.. ik ben er wel klaar voor en mee :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monstarr076
  • Laatst online: 15-04 21:36
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:22:
Zojuist een SMS ontvangen! M'n eten staat in de koelkast zegt ze.

Verder nog niets. :')
:9 smakelijk alvast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een hele stomme vraag hoor, vergeef me daarvoor..

Hoe kan het zo zijn dat mensen die in juli besteld hebben, de auto nu nog niet hebben? Dat vind ik echt heeeeeel lang duren hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:06
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:24:

Hoe kan het zo zijn dat mensen die in juli besteld hebben, de auto nu nog niet hebben? Dat vind ik echt heeeeeel lang duren hoor.
Perfectie kost tijd :9

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel 3
  • Laatst online: 30-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:24:

In mijn geval restrictie van LM, echter had ik wel verwacht dat ik na verlopen restrictiedatum vooraan zou staan.. helaas pindakaas werkt Tesla niet zo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pepelstwan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 18:55
Even voor de teleurgestelde die nog geen sms hebben:

https://twitter.com/Paul91701736/status/1186453626417364993

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist sms gehad voor 5 november!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markie-mark
Sheet ingevuld, Staan maar 2-3 Performances o, die hadden er toch best wel bij gekund op de GD? 8)7

Pagina: 1 ... 104 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.