Heb een VIN in de bron! 4 oktober besteld (zelf, niet via LM), ik zie de VIN alleen als ik handmatig naar de 'product-finalize' pagina ga, door de URL te wijzigen. Betreft een 2020 model
Collega van mij heeft exact dezelfde config als jij (bestelling ergens in Aug) en ook nog geen VIN, dus wat dat betreft zit er nog logica in.ElonDusk schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:54:
en de enige SR+ wit wit met 19" is alweer verdwenen uit de voorraadmodellen
[ Voor 4% gewijzigd door cronixx op 21-10-2019 14:36 ]
Nice goed om te weten. Plus ik kan niet meer in die sheet op onedrive dus kan niet zo snel zien wie wel en niet hier een VIN hebben gekregen.CRoNiXX schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:35:
[...]
Collega van mij heeft exact dezelfde config als jij en ook nog geen VIN, dus wat dat betreft zit er nog logica in.
Model 3
er staat 5x SR+ wit/wit in waarvan 2x 19" en 3x aeroElonDusk schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:38:
[...]
Nice goed om te weten. Plus ik kan niet meer in die sheet op onedrive dus kan niet zo snel zien wie wel en niet hier een VIN hebben gekregen.
alle 5 nog geen VIN.
Nice thanks voor het kijken! Voel me nu toch stiekem wat beterCRoNiXX schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:39:
[...]
er staat 5x SR+ wit/wit in waarvan 2x 19" en 3x aero
alle 5 nog geen VIN.

Model 3
Handmatig de URL wijzigen is hetzelfde als op "Beheren" klikken?Aeonis schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:34:
Heb een VIN in de bron! 4 oktober besteld (zelf, niet via LM), ik zie de VIN alleen als ik handmatig naar de 'product-finalize' pagina ga, door de URL te wijzigen. Betreft een 2020 model

Wanneer ik op beheren klik staat er namelijk ook "product-finalize" in de URL.
Verwijderd
Dus...
Gemiste oproep 020 nummer...
Ik bel terug, is het Tesla!!!
Mevrouw kon niet terugvinden wie er heeft beheld en waarom. Maar er is een VIN gekoppeld en levering zal half november plaatsvinden!!!
Waarom ze de ene persoon bellen, de ander mailen en weer een ander sms’en is mij een raadsel.
Maar goed... half november!!!
Mevrouw kon niet terugvinden wie er heeft beheld en waarom. Maar er is een VIN gekoppeld en levering zal half november plaatsvinden!!!
Waarom ze de ene persoon bellen, de ander mailen en weer een ander sms’en is mij een raadsel.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2019 14:45 ]
Nope, als ik op "Beheren" klik, ga ik naar een 'profile' pagina, en daar is nog geen VIN bekend.Kluuter schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:43:
[...]
Handmatig de URL wijzigen is hetzelfde als op "Beheren" klikken?![]()
Wanneer ik op beheren klik staat er namelijk ook "product-finalize" in de URL.
Als ik op beheren klik ga ik naar "...teslaaccount/product-finalize?rn=XXXXXXXXX". Naar welke URL pas jij hem dan handmatig aan?Aeonis schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:45:
[...]
Nope, als ik op "Beheren" klik, ga ik naar een 'profile' pagina, en daar is nog geen VIN bekend.
Naar die URL inderdaad, met mijn eigen RN, daar is sinds vandaag een VIN bekend bij mij. Kreeg de melding via de 'Tesla VIN Finder' chrome extensie:Kluuter schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:48:
[...]
Als ik op beheren klik ga ik naar "...teslaaccount/product-finalize?rn=XXXXXXXXX". Naar welke URL pas jij hem dan handmatig aan?

[ Voor 6% gewijzigd door Aeonis op 21-10-2019 14:51 . Reden: Screenshot toegevoegd ]
Vorige week nog een mail gehad van Arval mochten mensen die info nog niet hebben bij deze;
Zelf geen Standard Range maar alsnog leuk om te delen en aflevering door 3e partij, wat ik zelf dan weer jammer vind.
MATTENSET
De Standard Range Plus uitvoering wordt door Tesla zonder mattenset geleverd. Arval verzorgt voor u een premium mattenset en laat deze op uw huisadres afleveren; u ontvangt een e-mail met een track & trace-code van onze partner vGroup International. De Long Range uitvoering wordt door Tesla wel geleverd met een mattenset. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn of heeft u geen mattenset op uw huisadres ontvangen, neem dan contact met ons op.
De door u bestelde uitvoering vindt u op de orderbevestiging van Arval en in uw My Arval-account.
AFLEVERING OP LOCATIE
Arval levert uw Model 3 op een door u gewenste locatie af met behulp van haar partner Easy Way. Zo kan Arval de kwaliteit van aflevering waarborgen en hoeft u niet zelf op pad om uw nieuwe Tesla in ontvangst te kunnen nemen. Tesla verwacht het overgrote deel van de Model 3’s tussen medio november en eind december beschikbaar te hebben voor aflevering.
Tesla communiceert met u per SMS over de datum en het tijdstip van aflevering, vaak kort voor de aflevering en voordat Arval contact met u opneemt. Dit zijn door Tesla automatisch gegenereerde berichten. U kunt het aflevertijdstip in de SMS negeren, de afleverdatum in de SMS is wél leidend. Zodra de afleverdatum bekend is, neemt Arval telefonisch contact met u op om het afleverproces met u door te nemen. Arval streeft ernaar dit minimaal twee dagen voor aflevering te doen
Zelf geen Standard Range maar alsnog leuk om te delen en aflevering door 3e partij, wat ik zelf dan weer jammer vind.
MATTENSET
De Standard Range Plus uitvoering wordt door Tesla zonder mattenset geleverd. Arval verzorgt voor u een premium mattenset en laat deze op uw huisadres afleveren; u ontvangt een e-mail met een track & trace-code van onze partner vGroup International. De Long Range uitvoering wordt door Tesla wel geleverd met een mattenset. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn of heeft u geen mattenset op uw huisadres ontvangen, neem dan contact met ons op.
De door u bestelde uitvoering vindt u op de orderbevestiging van Arval en in uw My Arval-account.
AFLEVERING OP LOCATIE
Arval levert uw Model 3 op een door u gewenste locatie af met behulp van haar partner Easy Way. Zo kan Arval de kwaliteit van aflevering waarborgen en hoeft u niet zelf op pad om uw nieuwe Tesla in ontvangst te kunnen nemen. Tesla verwacht het overgrote deel van de Model 3’s tussen medio november en eind december beschikbaar te hebben voor aflevering.
Tesla communiceert met u per SMS over de datum en het tijdstip van aflevering, vaak kort voor de aflevering en voordat Arval contact met u opneemt. Dit zijn door Tesla automatisch gegenereerde berichten. U kunt het aflevertijdstip in de SMS negeren, de afleverdatum in de SMS is wél leidend. Zodra de afleverdatum bekend is, neemt Arval telefonisch contact met u op om het afleverproces met u door te nemen. Arval streeft ernaar dit minimaal twee dagen voor aflevering te doen
Model 3 LR AWD White / black / aero - Bestelling: 12-09 VIN: 28-11
Mijzelf ook maar even toegevoegd aan de xls lijst. SR+/Wit/Zwart/Aero/Trekhaak. Wel RN, geen Vin. Zelf besteld.
duh, electrons are life
Dat is bij mij ook.Aeonis schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:34:
Maar een 2020 model? Dat zou mij toch wat zorgen baren...
Waarom, zijn er al veel meer met een VIN van een 2020 model. Waarschijnlijk gewoon die PWS.RichardC79 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:20:
[...]
Dat is bij mij ook.

De laatste sluis bij Panama
Ik zie in de Excel sheet dat iemand de leveringsweken heeft aangepast.. Heeft Tesla ook toegang? Want dat zou betekenen dat ze de leverweken ingevuld hebben. Ik had eerst half november, nu staat er Week 48
Verwijderd
48 is toch half november? ik denk dat iemand de data normaliseerd zodat er ook iets van berekeningen op los gelaten kunnen wordenRWGW schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:24:
Ik zie in de Excel sheet dat iemand de leveringsweken heeft aangepast.. Heeft Tesla ook toegang? Want dat zou betekenen dat ze de leverweken ingevuld hebben. Ik had eerst half november, nu staat er Week 48
Kan kloppen, mijn oorspronkelijke leverdatum was 01-12, maar dat was i.v.m. restrictie. Kan me niet voorstellen dat deze nog accuraat is én ik heb al een VINVerwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:27:
[...]
48 is toch half november? ik denk dat iemand de data normaliseerd zodat er ook iets van berekeningen op los gelaten kunnen worden
Week 48 begint op 25 november, dus is dus niet echt 'half'.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:27:
[...]
48 is toch half november? ik denk dat iemand de data normaliseerd zodat er ook iets van berekeningen op los gelaten kunnen worden
Alsof Tesla het nog niet druk genoeg heeft met alle navragende TweakersRWGW schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:24:
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Week 48 is 25-11 t/m 01-12Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:27:
[...]
2 weken langer wachten als dit uitkomt
Gelukkig wacht ik pas vanaf 5 oktober ivm restrictie, dus ik heb nog wel een half potje geduld over
Al enige tijd aan het genieten van het feit dat ik niet de enige super ongeduldige persoon ben. Nu heb ik ook eindelijk een vraag die ik kan stellen.
Ik heb afgelopen donderdag een bestelling geplaatst bij de LM (Multilease). Ik heb op vrijdag een bevestiging gekregen van de bestelling met daarbij de melding dat Tesla de leverdatum inschat op 20-12. Nu heb ik verder nog helemaal geen RN ontvangen. Is de bestelling bij Tesla pas doorgekomen wanneer ik daadwerkelijk een RN heb ontvangen, of staat hij nu wel gewoon bij hen in het systeem maar zit er wat vertraging in het versturen van RNs?
Ik heb afgelopen donderdag een bestelling geplaatst bij de LM (Multilease). Ik heb op vrijdag een bevestiging gekregen van de bestelling met daarbij de melding dat Tesla de leverdatum inschat op 20-12. Nu heb ik verder nog helemaal geen RN ontvangen. Is de bestelling bij Tesla pas doorgekomen wanneer ik daadwerkelijk een RN heb ontvangen, of staat hij nu wel gewoon bij hen in het systeem maar zit er wat vertraging in het versturen van RNs?
Meerdere mensen (incl mijzelf) hebben via hun LM besteld en na 3 weken nog geen RN, terwijl LM met 100% zekerheid bevestigt dat alles goed zit. Zal wel los lopen dus, maar ik ben met je eens dat het irritant is om niks te kunnen volgen..Tjenok schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:41:
Al enige tijd aan het genieten van het feit dat ik niet de enige super ongeduldige persoon ben. Nu heb ik ook eindelijk een vraag die ik kan stellen.
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Verwachtte leverdata vanuit LMs is volgens Tesla pure onzin. Grote kans dat jouw LM een inschatting maakt op basis van hoe lang het heeft geduurd bij vorige bestellingen.Tjenok schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:41:
Zoals de mensen al zeggen kan het even duren voordat je een RN krijgt op het emailadres dat de LM doorgeeft aan Tesla. Ze pakken dat daar in batches op lijkt het wel. Vooral voor de grote leasemaatschappijen. De kleinere gaan soepeler omdat die direct via de website bestellen en dan is het proces nagoeg gelijk als aan direct bij Tesla bestellen.Tjenok schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:41:
Wel stoer dat je gewoon besteld hebt na de 14 oktober deadline. Ga je hem ook houden als de levering over 31-12 heen gaat? Ik vermoed dat ze dit prima moeten kunnen halen. Tevens is de M3 dan volgend jaar net zo duur als een fatsoenlijke niet EV met 22% bijtelling.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
De SR+ is in 2020 ook nog steeds gewoon een goede deal, vind ik. Ik verwacht dat die nog wel flink verkocht gaat worden, maar de LR/P een stuk minder. Hoe dan ook hoop ik voor iedereen hier dat we onze exemplaren gewoon nog in 2019 geleverd krijgen
Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19
Mij is dat laatste x niet gelukt (via de tel)Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:56:
Worden de confi op snel beschikbaar site tesla nog gekoppeld aan bestellingen?
Model 3
vandaag gebeld, er werd niet aan meegewerkt... helaas, hoop dat ze het alsnog doen.. ("we kunnen hier helaas niet bij aangezien er al een reservering is..")ElonDusk schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:57:
[...]
Mij is dat laatste x niet gelukt (via de tel)
Interessant.. Ik heb ook Arval maar de mail niet gehad!
Erg nuttige informatie, dankjewel voor het delen :-)
Erg nuttige informatie, dankjewel voor het delen :-)
Hypofyze schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:56:
Vorige week nog een mail gehad van Arval mochten mensen die info nog niet hebben bij deze;
MATTENSET
AFLEVERING OP LOCATIE
Verwijderd
Er worden nog steeds VIN's uitgegeven! Vanmorgen nog geen match en vanmiddag wel 
SR+, wit, zwart, aero (waarschijnlijk de meest gekozen versie van de afgelopen weken)
24 sept via LM (Alphabet) besteld/bevestigd
25 sept RN nummer gekregen
SR+, wit, zwart, aero (waarschijnlijk de meest gekozen versie van de afgelopen weken)
Weet iemand hoe een leaseblokkade werkt icm levering voor het eind van het jaar? In de openingspost lees ik dat Tesla de leaseblokkade datum aanhoudt als besteldatum. Dat zou wel een beetje jammer zijn. Want dan geven ze geen garantie op levering in 2019 meer.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Tesla heeft natuurlijk geen boodschap aan de restrictie die de LM op je bestelling zet.. Tesla garandeert levering als er geen restricties zijn.. want de restrictie komt er niet op door Tesla dat is iets wat je LM doet.OMX2000 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:20:
Weet iemand hoe een leaseblokkade werkt icm levering voor het eind van het jaar? In de openingspost lees ik dat Tesla de leaseblokkade datum aanhoudt als besteldatum. Dat zou wel een beetje jammer zijn. Want dan geven ze geen garantie op levering in 2019 meer.
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12
Ik kreeg na mijn bestelling in augustus de mail dat ze 2 weken voor de restrictiedatum op boten etc. gaan kijken of er een Tesla met jouw config onderweg is. Voor mij is dat vanaf vandaag (restrictiedatum 4 nov). Maar als ze dus vanaf nu pas gaan kijken dan wordt het vrees ik een lastig verhaal.
Ik heb de LM al meerdere malen hierop gewezen maar die geven gewoon aan dat het goed komt. Ik heb er een hard hoofd in helaas.
Ik heb de LM al meerdere malen hierop gewezen maar die geven gewoon aan dat het goed komt. Ik heb er een hard hoofd in helaas.
Als de demand hoger is dan de supply dan loopt dit natuurlijk een beetje spaak...Boterham71 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:41:
Ik kreeg na mijn bestelling in augustus de mail dat ze 2 weken voor de restrictiedatum op boten etc. gaan kijken of er een Tesla met jouw config onderweg is. Voor mij is dat vanaf vandaag (restrictiedatum 4 nov). Maar als ze dus vanaf nu pas gaan kijken dan wordt het vrees ik een lastig verhaal.
Ja, ik ga hem ook houden als hij na 31-12 op kenteken wordt gezet. Waarom? Ik ben een enorm Tesla fan en de auto is ook dan nog betaalbaar. Daarbij acht ik de kans dat hij voor 31-12 nog binnenkomt vrij groot, alles tot 14 oktober garanderen ze, dan kan ik mij zo voorstellen dat ze voor de zekerheid een aardige buffer aan auto's deze kant op sturen.GAEvakYD schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:49:
[...]
Zoals de mensen al zeggen kan het even duren voordat je een RN krijgt op het emailadres dat de LM doorgeeft aan Tesla. Ze pakken dat daar in batches op lijkt het wel. Vooral voor de grote leasemaatschappijen. De kleinere gaan soepeler omdat die direct via de website bestellen en dan is het proces nagoeg gelijk als aan direct bij Tesla bestellen.
Wel stoer dat je gewoon besteld hebt na de 14 oktober deadline. Ga je hem ook houden als de levering over 31-12 heen gaat? Ik vermoed dat ze dit prima moeten kunnen halen. Tevens is de M3 dan volgend jaar net zo duur als een fatsoenlijke niet EV met 22% bijtelling.
Zoiets dacht ik ook al. Ik ga LM ff stalken. De terugkoppeling die ik kreeg is dat ze de bestelling al geplaatst hadden, en hadden het niet over een restrictie. Volgens mij gaf Tesla een leveringsdatum in november aan. En mijn huidige auto loopt 12 december uit lease.sknnr.nl schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:28:
[...]
Tesla heeft natuurlijk geen boodschap aan de restrictie die de LM op je bestelling zet.. Tesla garandeert levering als er geen restricties zijn.. want de restrictie komt er niet op door Tesla dat is iets wat je LM doet.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Exact dezelfde uitvoering en LM. Die van mij op 25 sept besteld via Alphabet en dezelfde dag nog RN nummer.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:07:
Er worden nog steeds VIN's uitgegeven! Vanmorgen nog geen match en vanmiddag wel
Laat die VIN maar komen (maar waarschijnlijk is die logica niet aanwezig bij Tesla

Congrats met de VIN! Hebben we hier nu de theorie dat een gangbare bestelling eerder door het proces loopt?Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:07:
Ik heb zelf een witte performance met zwart interieur besteld via Alphabet. Bestel datum: 24-9. Nog geen RN, nog geen VIN.
Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250
Dat zou kunnen (ik heb ook nog geen RN via Alphabet en heb een LR AWD red, black, aero besteld), maar zou ook kunnen komen omdat de grote LMs momenteel in grote getalen hebben besteld en alles handmatig moet worden ingevoerd.TGT2 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 17:11:
[...]
Congrats met de VIN! Hebben we hier nu de theorie dat een gangbare bestelling eerder door het proces loopt?
Ik heb zelf een witte performance met zwart interieur besteld via Alphabet. Bestel datum: 24-9. Nog geen RN, nog geen VIN.
Verwijderd
Oei, dan heb je wel een beetje pech inderdaad. Een collega van mij heeft dezelfde uitvoering als jij en een week eerder besteld en die rijdt al drie weken........niet echt een pijl op te trekkenTGT2 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 17:11:
[...]
Congrats met de VIN! Hebben we hier nu de theorie dat een gangbare bestelling eerder door het proces loopt?
Verwijderd
Hier dezelfde configuratie. 4 september besteld, 9 sept een RN, maar nog geen VIN.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:55:
[...]
Inmiddels een VIN te pakken! Geen idee precies wanneer, maar log net in op Tesla account en via de plugin vindt ie een VIN in de source. Stapje dichterbij :-)
Haha djeeezzzz. Thx voor je reply iig. Blijkbaar indd geen pijl op te trekken...Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 17:25:
[...]
Oei, dan heb je wel een beetje pech inderdaad. Een collega van mij heeft dezelfde uitvoering als jij en een week eerder besteld en die rijdt al drie weken........niet echt een pijl op te trekken
Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250
Wat een bende bij LM/Tesla. 4 oktober besteld, bevestiging gekregen van LM. Nu zegt Tesla order is verwerkt op 14 oktober en op 15 oktober hebben we RN gestuurd naar LM. Dus misschien ben ik te laat voor levering 2019.
Ik had eigenlijk gebeld naar LM en Tesla omdat ik geen RN heb gekregen. Ben er vandaag achtergekomen dat deze naar een verkeerd mail adres is gestuurd. LM zegt dat ze mijn juiste mail adres hebben gegeven aan Tesla. Nu gaat Tesla dit aanpassen.
Heb alsnog mail gekregen van Tesla die dus vorige week was gestuurd naar verkeerd mail adres. Nu staat er doodleuk in de mail dat er een leverrestrictie is tot 22/11/2019. Terwijl dit de 1e leaseauto is. Gebeld naar LM, die zeggen wij hebben geen leverrestrictie opgegeven bij Tesla. WTF!? Collega die ook op 4 oktober besteld heeft, heeft leverrestrictie op 4 oktober. Heel vaag.
Ik had eigenlijk gebeld naar LM en Tesla omdat ik geen RN heb gekregen. Ben er vandaag achtergekomen dat deze naar een verkeerd mail adres is gestuurd. LM zegt dat ze mijn juiste mail adres hebben gegeven aan Tesla. Nu gaat Tesla dit aanpassen.
Heb alsnog mail gekregen van Tesla die dus vorige week was gestuurd naar verkeerd mail adres. Nu staat er doodleuk in de mail dat er een leverrestrictie is tot 22/11/2019. Terwijl dit de 1e leaseauto is. Gebeld naar LM, die zeggen wij hebben geen leverrestrictie opgegeven bij Tesla. WTF!? Collega die ook op 4 oktober besteld heeft, heeft leverrestrictie op 4 oktober. Heel vaag.
@mortenlund89 @EVNewsDaily @jpr007 @XAutoWorld100 @tesla_truth @vincent13031925 @sc101_101 @FMossotto @NuovaRealta @leewillis77 @chrisleonard23 @LucWaterlot @TeslaManUK @TroyTeslike @ray4tesla @SolarCoinNews @TeslaClubNorway @TeslaOwnersNL @TeslaOwnersUK @SteveHamel16 @whitfletcher @Alpsoy66 Tesla send all reply to leasing companies asking about cars. https://twitter.com/fuzzy...86303737964515330/photo/1
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Al een tijdje meegelezen, nu zelf ook de lijst bijgewerkt.
Zal de dagelijkse auto worden van vrouwlief en onze eerste EV, al heb ik het idee dat ik er meer naar uit kijk dan mevrouw...
24 sept: M3 LR AWD, Blauw, Aero + Trekhaak zakelijk aangeschaft met financiering via Findio.
24 sept: RN toegewezen gekregen
25 sept: Findio formulieren ingevuld toegestuurd.
11 okt: Findio heeft de financiering goedgekeurd (communicatie laat te wensen over, ze hebben vanaf 25 sept zitten te wachten dat ik fysiek langs kwam, ivm bankrekening bij bunq, hebben ze mij helaas nooit gemeld)
18 okt: gebeld met Tesla Delivery dat het 3e vinkje maar niet wegging, tijdens het gesprek hebben ze dit verholpen.
19 okt: VIN in source
Zal de dagelijkse auto worden van vrouwlief en onze eerste EV, al heb ik het idee dat ik er meer naar uit kijk dan mevrouw...
24 sept: M3 LR AWD, Blauw, Aero + Trekhaak zakelijk aangeschaft met financiering via Findio.
24 sept: RN toegewezen gekregen
25 sept: Findio formulieren ingevuld toegestuurd.
11 okt: Findio heeft de financiering goedgekeurd (communicatie laat te wensen over, ze hebben vanaf 25 sept zitten te wachten dat ik fysiek langs kwam, ivm bankrekening bij bunq, hebben ze mij helaas nooit gemeld)
18 okt: gebeld met Tesla Delivery dat het 3e vinkje maar niet wegging, tijdens het gesprek hebben ze dit verholpen.
19 okt: VIN in source
Model Year, in zowat elke branch en zeker de autobranch zegt maar weining over het jaar waarop hij geproduceerd of geleverd is.RichardC79 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:20:
[...]
Dat is bij mij ook.
Wikipedia: Model year
Coïtus ergo sum
@localhost Wat heb je Tesla aan de telefoon verteld? Ik had ze gebeld met dezelfde vraag: 3e vinkje staat nog op "pending". De medewerker kon mij alleen vertellen dat alles goed in het systeem stond, maar die kon geen "vinkjes zetten".
Krijg je via Leaseplan uberhaupt een RN? Op 4 okt besteld, maar nog steeds geen RN in mijn account.
Ja, maar je krijgt deze van Tesla. Niet van de leasemaatschappij.hulseman schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 17:59:
Krijg je via Leaseplan uberhaupt een RN? Op 4 okt besteld, maar nog steeds geen RN in mijn account.
Kan even duren, bij mij zat er anderhalve maand tussen bestellen en RN nummer.hulseman schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 17:59:
Ook ik heb al een tijdje meegelezen en besloten een account aan te maken om te scharen bij de ongeduldige mensen
Besteldatum: 11.10 bij LM (Leaseplan)
Nog geen RN zichtbaar in mijn account.
Ik kreeg wel al een mail doorgestuurd vanuit LM op 15.10 met het ondewerp "Belangrijke informatie voordat u uw Tesla ophaalt"; de mail begon met: "Beste leaserijder,Spannend! U kunt bijna uw Tesla ophalen." dus ik was enorm verrast over de snelheid (kon niet geloven dat 't waar was). Na aantal heen-en-weer mails met LM ben ik hier het topic gaan volgen en tot de conclusie gekomen dat ik gewoon geduld moet hebben.
SR+, Blue / black / 19"
Besteldatum: 11.10 bij LM (Leaseplan)
Nog geen RN zichtbaar in mijn account.
Ik kreeg wel al een mail doorgestuurd vanuit LM op 15.10 met het ondewerp "Belangrijke informatie voordat u uw Tesla ophaalt"; de mail begon met: "Beste leaserijder,Spannend! U kunt bijna uw Tesla ophalen." dus ik was enorm verrast over de snelheid (kon niet geloven dat 't waar was). Na aantal heen-en-weer mails met LM ben ik hier het topic gaan volgen en tot de conclusie gekomen dat ik gewoon geduld moet hebben.
SR+, Blue / black / 19"
Ik denk dat ik geluk heb gehad met de medewerker dan.pirke schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 17:55:
@localhost Wat heb je Tesla aan de telefoon verteld? Ik had ze gebeld met dezelfde vraag: 3e vinkje staat nog op "pending". De medewerker kon mij alleen vertellen dat alles goed in het systeem stond, maar die kon geen "vinkjes zetten".
Hij heeft mijn verhaal aangehoord en voor een minuut of twee in de wacht gezet, daarna moest ik F5'n en was het opgelost.
Had wel het voordeel dat ik voor werknemers ook twee bestellingen had geplaatst waarvan er één zonder problemen door het proces liep, voor die andere twee bestellingen daar naar kon refereren.
Grand Pioneer is door het Panama kanaal en kan nu zijn tocht vervolgen richting Zeebrugge
SR+ / Blauw / Zwart / Aero / VIN: 8-11 / G-xxx-RN
@localhost Dan bel ik morgen nog wel een keer
Hier ook VIN
besteld juli.
Long Range All-Wheel Drive
Lakkleur Deep Blue Metallic
18'' Aero velgen
Zwart en wit premium interieur
Trekhaak
besteld juli.
Lakkleur Deep Blue Metallic
18'' Aero velgen
Trekhaak
Dat ben ik niet.pirke schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 17:55:
Dat is "iocalhost" (userid 358082) en dus niet ik "Localhost" (userid 1122)
@@Iocalhost
Hoe moeilijk kun je het jezelf maken?localhost schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 18:25:
[...]
Dat ben ik niet.
Dat is "iocalhost" (userid 358082) en dus niet ik "Localhost" (userid 1122)
@@Iocalhost

De ene persoon vult in z’n account in dat hij of zij voorkeur heeft voor contact via, telefoon, mail of sms en de ander niet. Dat zal meespelen.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:43:
Dus...
Feit blijft dat het proces niet loopt zoals je zou verwachten, of misschien gewend bent.
Model S LR, Midnight Silver Metalic, 19" Sonic Carbon, Crème interieur
27-09 Besteld + RN gekregen
19-10 VIN ontdekt
21-10 Eindfactuur
04-12 Verwachte leverdatum (Service center Groningen)
19-10 VIN ontdekt
21-10 Eindfactuur
Deze Localhost heeft een heel laag UserID en is dus al heel lang tweaker. De andere (localhost) doet nog niet zo lang mee.
Dus localhost maakt het Localhost lastig, niet andersom.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Damn, late levering voor nu al een VIN! Zou het komen vanwege het ophalen in groningen?Fabian schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 18:56:
Model S LR, Midnight Silver Metalic, 19" Sonic Carbon, Crème interieur
19-10 VIN ontdekt
21-10 Eindfactuur
Verwijderd
Ik heb alles aangevinkt daar inderdaad.Novadecasa schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 18:47:
[...]
De ene persoon vult in z’n account in dat hij of zij voorkeur heeft voor contact via, telefoon, mail of sms en de ander niet. Dat zal meespelen.
Feit blijft dat het proces niet loopt zoals je zou verwachten, of misschien gewend bent.
Maar wel raar dat ik geen mailtje of sms erna hé gekregen van die eerste die belde.
via groningen duurt idd langer, je kan het omzetteneasy-cloud schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 18:58:
[...]
Damn, late levering voor nu al een VIN! Zou het komen vanwege het ophalen in groningen?
Voor wat ik nu uit de sheet kan opmaken zijn de VINs uitgedeeld aan de bestellers vanaf juli tot eind september, en een stuk of 5 begin oktober.
Nog een paar dagen en dan komt de bom van de Grand Pioneer
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Bij mij een RN na een week + 1 dag. 10 oktober besteld, 18 oktober RN.hulseman schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 17:59:
Maar het is willekeur en het lijkt erop dat er verschillende methodes gebruikt worden. Daarnaast kan het zijn dat je fleet beheerder zijn adres heeft opgegeven of een type fout heeft gemaakt in het mail adres. Daar eerst even checken. Die krijgt een bevestiging van bestelling, dus die kun je ook navragen.
Conclusie: is die bevestiging er? Dan komt het goed!
Zo, VIN gevonden. SR+, Rood, Zwart, Aero's en trekhaak. Besteld via LM (MrGreen) op 4/10, dus valt me reuze mee. Zal wel op de 2e boot staan gok ik?
Bizar genoeg: afgelopen januari een nieuwe Volvo XC60T8 gekocht, prachtig, rijd als een zotte, maar daar was ik minder naar toe aan t leven als naar deze M3. Het kan raar lopen...
Bizar genoeg: afgelopen januari een nieuwe Volvo XC60T8 gekocht, prachtig, rijd als een zotte, maar daar was ik minder naar toe aan t leven als naar deze M3. Het kan raar lopen...
[ Voor 38% gewijzigd door aip op 21-10-2019 19:14 ]
Omzetten door 'm in Amsterdam op te halen?Conifeer schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 19:05:
via groningen duurt idd langer, je kan het omzetten
Heb ook wat in te ruilen wat daar achter moet blijven
Misschien is die al geweest..? Misschien is het niet gebonden aan Panama kanaal of niet (er wordt volgens mij weinig aan douane afgehandeld daar), maar gebonden aan tijd na vertrek uit SF?asing schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 19:06:
De GP is later vertrokken uit de haven dan gepland, dus dan kan de VIN toewijzing dus ook goed (in tijd) vóór het Panama kanaal kunnen zijn.
Er is voorlopig geen nieuwe boot onderweg vanuit SF, Tesla houdt ook vooral levering in December aan voor het grootste gedeelte van de Q4 auto's...
Mijzelf ook maar even melden dan, aangezien ik nu ook sinds 26/9 een trouwe lezer ben geworden van dit draadje...
26/9 mijn M3 besteld en bevestigd door LM Leaseplan. ( SR+, midnight silver, zwart interieur, 18" aero)
11/10 bevestigingsmail van deliverynl@Tesla.com en ook de bestelde auto en RN zichtbaar in account. (Mail kwam trouwens pas, nádat ik alle communicatie vinkjes op t Tesla account had aangezet)
Helaas ook nog geen VIN zichtbaar
Deze wk nog maar ff vaak mijn accountpagina 'refreshen' en VIN finder plugin laten raadplegen.. zit niks anders op..
26/9 mijn M3 besteld en bevestigd door LM Leaseplan. ( SR+, midnight silver, zwart interieur, 18" aero)
11/10 bevestigingsmail van deliverynl@Tesla.com en ook de bestelde auto en RN zichtbaar in account. (Mail kwam trouwens pas, nádat ik alle communicatie vinkjes op t Tesla account had aangezet)
Helaas ook nog geen VIN zichtbaar
Deze wk nog maar ff vaak mijn accountpagina 'refreshen' en VIN finder plugin laten raadplegen.. zit niks anders op..
Eind juli besteld, begin augustus RN nummer en sindsdien aan het wachten.
Sinds vandaag een VIN nummer ( zondag niet gecheckt ).
Geen idee waar ik het straks kan ophalen, zal wel Tilburg zijn ?
Sinds vandaag een VIN nummer ( zondag niet gecheckt ).
Geen idee waar ik het straks kan ophalen, zal wel Tilburg zijn ?
Verwijderd
Ik denk dat dit de grand Pioneer was.asing schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 19:06:
Voor wat ik nu uit de sheet kan opmaken zijn de VINs uitgedeeld aan de bestellers vanaf juli tot eind september, en een stuk of 5 begin oktober.
Tesla belde en had het over levering midden november.
Komt overeen met de grand Pioneer. (Nu twee weken naar Zeebrugge).
Verwijderd
Ik hoop het nog steeds! Valt me op dat er weinig performance m3’s bij de VIN uitdeel sessie zaten. Nooit gedacht dat t me zou lukken een “exotische bestelling” bij Tesla te plaatsen 🤣asing schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 19:06:
Verwijderd
ik denk juist dat mijn "exotische" bestelling mij geholpen heeft:Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:25:
[...]
Ik hoop het nog steeds! Valt me op dat er weinig performance m3’s bij de VIN uitdeel sessie zaten. Nooit gedacht dat t me zou lukken een “exotische bestelling” bij Tesla te plaatsen 🤣
LR / White / Black / 19" / trekhaak
Er stonden er genoeg op de boot en net wat minder orders, daardoor sinds 11-10 een RN en nu al een VIN. Staan minder mensen voor 19" en trekhaak in de wachtrij blijkbaar, dan er gemaakt zijn...
Ik ben benieuwd hoe het richting het einde van het jaar zal gaan. Zouden mensen te horen krijgen "u heeft een witte besteld, maar die hebben we niet, we kunnen wel een zwarte leveren op tijd".
Volgens mij zijn er genoeg niet zo kieskeurig als die maar 31-12 geleverd is.
Tesla heeft bij mij dit bevestigd indien order niet voor 14 oktober destijds binnen was. Geldt ongetwijfeld ook voor hun leverpromise, indien ze het toch niet kunnen leveren.BytePhantomX schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:31:
Ik ben benieuwd hoe het richting het einde van het jaar zal gaan. Zouden mensen te horen krijgen "u heeft een witte besteld, maar die hebben we niet, we kunnen wel een zwarte leveren op tijd".
Je kan kiezen wat er wel is.
Jullie vergeten dat de Jasper Arrow ook binnen een week afvaart en 1 a 2 weken na de Grand Pioneer in Europa aankomt.
Met deze aantallen zal er een schip naar Amsterdam moeten. Dat is een stuk makkelijker dan 1000en auto's via Zeebrugge overslaan op een andere boot of een trein.
Met deze aantallen zal er een schip naar Amsterdam moeten. Dat is een stuk makkelijker dan 1000en auto's via Zeebrugge overslaan op een andere boot of een trein.
Zeg maar gewoon geen performance 😞Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:25:
[...]
Ik hoop het nog steeds! Valt me op dat er weinig performance m3’s bij de VIN uitdeel sessie zaten. Nooit gedacht dat t me zou lukken een “exotische bestelling” bij Tesla te plaatsen 🤣
Verwijderd
Ik krijg al vanaf dag 1 een foutmelding als ik de Communication Preferences-vinkjes probeer aan te zetten (alles staat nu uit): "Tesla Account couldn't be created for secondary account.". Daarnaast kan ik ook onder contactgegevens niets aanpassen, met dezelfde foutmelding. Account staat nu op mijn naam, met de adresgegevens van de LM (Alphabet) met een United States-adres...mistercage schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:05:
Mijzelf ook maar even melden dan, aangezien ik nu ook sinds 26/9 een trouwe lezer ben geworden van dit draadje...
Helaas ook nog geen VIN zichtbaar![]()
Verwijderd
Volgens mij heb ik ook een exotische bestelling:
LR, midnight silver/white, 19inch, trekhaak en FSD.
30 september besteld en geen idee of er een VIN is.
Wacht “geduldig” af op bericht vanuit Tesla. Meer kun je toch niet.
Gelukkig geen restrictie vd leasemaatschappij. Alle vertrouwen op een levering in 2019.
Succes met wachten lotgenoten!
LR, midnight silver/white, 19inch, trekhaak en FSD.
30 september besteld en geen idee of er een VIN is.
Wacht “geduldig” af op bericht vanuit Tesla. Meer kun je toch niet.
Gelukkig geen restrictie vd leasemaatschappij. Alle vertrouwen op een levering in 2019.
Succes met wachten lotgenoten!
Hoe zit dat met leaseplan, kan ja daar zelf je auto ophalen of komen ze die ook brengen. (Ja, ik kan het hen ook vragen- maar morgen pas.)
Tesla model 3 LR AWD 2019, Tesla model Y rwd sr 2025
In elk geval LHDs. Ik verwacht dat mijn bestelling van 4 oktober daar ergens tussen staat. Sterker nog ik zie hem al LRAWD wit/zw/18
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:28:
Er staan nu in ieder geval erg veel Tesla's M3 klaar om te boarden aan de Jasper Arrow!
[Afbeelding]
Is het al zeker dat deze naar Nl komt dan?
asing schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:33:
Jullie vergeten dat de Jasper Arrow ook binnen een week afvaart en 1 a 2 weken na de Grand Pioneer in Europa aankomt.
Verwijderd
En nu, na al die pogingen, lukt het wel om die voorkeuren aan te passen én een secondary driver toe te voegen. Oorzaak? De LM had mijn voornaam met een '.' geschreven, waarop het hele formulier crashte.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:36:
[...]
Ik krijg al vanaf dag 1 een foutmelding als ik de Communication Preferences-vinkjes probeer aan te zetten (alles staat nu uit): "Tesla Account couldn't be created for secondary account.". Daarnaast kan ik ook onder contactgegevens niets aanpassen, met dezelfde foutmelding. Account staat nu op mijn naam, met de adresgegevens van de LM (Alphabet) met een United States-adres...
Ik lees al een aantal weken mee nadat we 2 tesla’s hebben besteld. Leuk om alle ‘weetjes’ over het leveringsproces van Tesla te lezen 
Voor de model 3 hebben we vandaag eindelijk een VIN te pakken:
Model 3 SR+, Rood exterieur, zwart interieur, 18” aero, geen trekhaak
15-09 Besteld + RN gekregen (Rechtsreeks bij Tesla)
21-10 VIN ontdekt
21-10 Eindfactuur
12-11 Verwachte leverdatum (Service center Tilburg)
Volgens mij de eerste rode tesla van deze batch
2e Tesla:
Model S LR, zwart Metalic, 19" Sonic Carbon, zwart interieur
14-09 Besteld + RN gekregen (rechtstreeks besteld)
Nog geen VIN (check elke dag
)
21-10 VIN ontdekt
21-10 Eindfactuur
2e Tesla:
Model S LR, zwart Metalic, 19" Sonic Carbon, zwart interieur
14-09 Besteld + RN gekregen (rechtstreeks besteld)
Nog geen VIN (check elke dag
Verwijderd
Model 3 SR+ / Grijs/ Zwart/ Aero begin oktober besteld via LM. Helaas vandaag nog geen VIN wel na een week al een RN.
Iemand de link voor het bestand met de bestellingen voor mij? Ben nieuwsgierig hoeveel grijze tesla's er besteld zijn.
Iemand de link voor het bestand met de bestellingen voor mij? Ben nieuwsgierig hoeveel grijze tesla's er besteld zijn.
Ik heb dit ook... ook Alphabet.. heb jij ook nog geen RN na 3 weken?Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:36:
[...]
Ik krijg al vanaf dag 1 een foutmelding als ik de Communication Preferences-vinkjes probeer aan te zetten (alles staat nu uit): "Tesla Account couldn't be created for secondary account.". Daarnaast kan ik ook onder contactgegevens niets aanpassen, met dezelfde foutmelding. Account staat nu op mijn naam, met de adresgegevens van de LM (Alphabet) met een United States-adres...
[ Voor 3% gewijzigd door Markboss op 21-10-2019 20:51 ]
Verwijderd
Na een tijdje meelezen ook een account aangemaakt. 4/10 bestelling bij LM en 9/10 RN.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:28:
Er staan nu in ieder geval erg veel Tesla's M3 klaar om te boarden aan de Jasper Arrow!
[Afbeelding]
Performance / midnight silver / black / 20 inch.
Na meerdere berichten over performance begon ik me toch wat zorgen te maken. Op basis van foto lijken op de achtergrond een aantal performance te staan, met grijze velgen !!!!!
Nu maar hopen op de jasper arrow!!
Verwijderd
Die is al voor mij! 
Mr.RMM schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:43:
In elk geval LHDs. Ik verwacht dat mijn bestelling van 4 oktober daar ergens tussen staat. Sterker nog ik zie hem al LRAWD wit/zw/18
[...]
Ahemelninotech schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:47:
21-10 VIN ontdekt
21-10 Eindfactuur
Zoef
Yes, ik ook een VIN gekregen.
27-9 besteld, meteen een RN
En sinds een paar uur een VIN:
Lakkleur Red Multi-Coat
18'' Aero velgen
Redelijk exotisch denk ik zo.
27-9 besteld, meteen een RN
En sinds een paar uur een VIN:
Lakkleur Red Multi-Coat
18'' Aero velgen
Redelijk exotisch denk ik zo.
Dit had ik ook. Na verwoede herhaaldelijke pogingen is t uiteindelijk toch gelukt.
Wellicht heeft t veranderen v browser nut?
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:36:
[...]
Ohhh ik zie die van mij gewoon staan!!! 😂Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:28:
[Afbeelding]
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Verwijderd
Nee, geen RN. Hopelijk durft Tesla nu wel contact op te nemen nu ik mijn communicatievoorkeuren heb kunnen aanpassen...Markboss schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:48:
[...]
Ik heb dit ook... ook Alphabet.. heb jij ook nog geen RN na 3 weken?
Hier hetzelfde probleem. Zowel in chrome als edge.mistercage schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:09:
Dit had ik ook. Na verwoede herhaaldelijke pogingen is t uiteindelijk toch gelukt.
[...]
Ik dacht precies hetzelfde te zien daar op de achtergrond. Dan kan ik nog wel ff geduld hebben hoorVerwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:54:
[...]
Na een tijdje meelezen ook een account aangemaakt. 4/10 bestelling bij LM en 9/10 RN.
Performance / midnight silver / black / 20 inch.
Na meerdere berichten over performance begon ik me toch wat zorgen te maken. Op basis van foto lijken op de achtergrond een aantal performance te staan, met grijze velgen !!!!!![]()
Nu maar hopen op de jasper arrow!!
M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11
Hoe is het je uiteindelijk gelukt?Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:26:
[...]
Nee, geen RN. Hopelijk durft Tesla nu wel contact op te nemen nu ik mijn communicatievoorkeuren heb kunnen aanpassen...
Dacht eerst hetzelfde, maar dit zijn gewoon de wielen zonder de aero caps.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:54:
[...]
Na meerdere berichten over performance begon ik me toch wat zorgen te maken. Op basis van foto lijken op de achtergrond een aantal performance te staan, met grijze velgen !!!!!
Die worden waarschijnlijk op bestemming ertegen geplakt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.