Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 08:33:
[...]

Ik heb zelf een 8 meter kabel gekocht en opgevoerd als eigen bijdrage. Aftrekbaar van de bijtelling.

Voordeel hij is en blijft van mij.

Vaak is 8 meter veel te lang en sleept het over de grond. Wordt vies met regen...

Dus 2,5 meter is hier wel welkom NAAST de 8 meter kabel wanneer het nodig is.
Zeker waar wat je zegt. Zo'n *meter kabel (3 fase) kost al gauw 300 euro zag ik. :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLodder
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2021
asing schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 08:26:
[...]

Jullie zitten elkaar massaal op te jutten O-) :F . Het enige wat ertoe doet is dat iedereen die op of voor 14 oktober een Tesla heeft besteld ook een RN nummer krijgt. Afgelopen vrijdag kreeg ik de mijne (besteld op 4 oktober), dus er is nog een achterstand met het wegwerken.

Zoals eerder aangegeven komt er een VIN bom als de boot door het Panama kanaal is. De Grand Dahlia is vorige week gevallen, de Grand Pioneer is bezig aan de doortocht dus die VINs zullen deze week wel komen. De Jasper wordt nu geladen dus dat duurt nog even.

En zolang de Tesla's maar dit jaar op kenteken staan is het qua bijtelling in orde. Ook al krijg je hem pas in januari.
Januari? Dat overleef ik niet 8)7
Het gaat me niet alleen om de poen, ik wil ook die Astra van me dumpen en lekker vlammen in de Tesla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:25
Miepz78 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 08:36:
Volgens mij zit ik iig bij de LM (leaseplan) die geen RN’s regelt. Want besteld 8/10 en nu nog altijd niks de nada. Ja die grote Black Box die wachten op je tesla is.... sterkte met het geduld allemaal 🙌🏻
Afgelopen vrijdag waren ze nog bezig met de bestellingen van 4-10 verwerken. Dan komt maandag nog (laatste bestelmomentje) en daarna schoof het een week op naar uiterlijk 14-10.

Met andere woorden, er zit nog iemand handmatig orders in te kloppen en jouw auto ligt ergens in de stapel "nog te verwerken". Dus let op de sheet van pagina 1, als iedereen die na jou heeft besteld ineens een RN nummer heeft dan klopt er iets niet. Zolang die ook nog niks hebben is het geduld geduld. En nog een beetje geduld.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
Zojuist zie ik in mijn profiel dat er een VIN is toegewezen, de Chrome extension geeft een melding! Ik weet niet precies of dit afgelopen donderdag of vrijdag al gebeurd is, ik kijk niet iedere dag. Het lijkt er in ieder geval op dat er iets gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardC79 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 08:44:
[...]

Zeker waar wat je zegt. Zo'n *meter kabel (3 fase) kost al gauw 300 euro zag ik. :O
Ik zie dat ze iets duurder zijn geworden, ik heb toen 189 voor 3 fase betaald.

Nu 260:
https://www.laadkabeldisc...pe-2-3-fase-16a-8-me.html

Opvoeren als eigen bijdrage en je betaalt de helft netto.

Liefst nu je nog 22% bijtelling hebt! Hoe hoger de bijtelling hoe hoger het voordeel van opvoeren als eigen bijdrage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 14:17:
[...]

Probeer het eens zonder ww er voor ;)
|:(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RWGW
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 03-06 12:46
mauwz schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 08:57:
Zojuist zie ik in mijn profiel dat er een VIN is toegewezen, de Chrome extension geeft een melding! Ik weet niet precies of dit afgelopen donderdag of vrijdag al gebeurd is, ik kijk niet iedere dag. Het lijkt er in ieder geval op dat er iets gebeurt :)
Ik had niet verwacht dat er mensen in dit draadje zijn die niet elke dag even checken of ze een VIN hebben.
Mauwz, u bent een unicum! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 08:59:
[...]

Ik zie dat ze iets duurder zijn geworden, ik heb toen 189 voor 3 fase betaald.

Nu 260:
https://www.laadkabeldisc...pe-2-3-fase-16a-8-me.html

Opvoeren als eigen bijdrage en je betaalt de helft netto.

Liefst nu je nog 22% bijtelling hebt! Hoe hoger de bijtelling hoe hoger het voordeel van opvoeren als eigen bijdrage!
Thanks voor de info en de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Hoe voer je dat op als je een lease auto hebt? Dat moet je werkgever toch doen?

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Miepz78 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 08:36:
Volgens mij zit ik iig bij de LM (leaseplan) die geen RN’s regelt. Want besteld 8/10 en nu nog altijd niks de nada. Ja die grote Black Box die wachten op je tesla is.... sterkte met het geduld allemaal 🙌🏻
Communiceert LP geen RN's? :?
Ik vind/vond het al vreemd dat ik nog geen RN heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigjostie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 08:52
Novadecasa schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:08:
[...]

Leaseplan heeft nou eenmaal erg grote orders doorgezet in batches waardoor de meeste bestelling nog niet handmatig verwerkt zijn. Hierdoor is er meestal (nog) geen RN (zoals bij mij, 4 okt besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monstarr076
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-04 21:36
Novadecasa schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:08:
[...]

RN = receive note?

Mijn bestelling is 2 okt. doorgezet door LP en het is sindsdien stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Monstarr076 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:11:
[...]

RN = receive note?

RN = reserverings nummer

Edit: Zie openingspost. Ook voor andere afkortingen.

[ Voor 10% gewijzigd door Novadecasa op 21-10-2019 09:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Same here, wit interieur is blijkbaar lastig. 29-07 besteld: SR+, zwart exterieur, wit interieur en aerovelgen, nog niets gehoord. Enkel een RN sinds 31 juli. Verwachte leverdatum was 27 september. Geen VIN, alleen een mededeling na 30 e-mails dat er begin november een boot komt en hij daar waarschijnlijk bij zit. Niet te bereiken ook verder, waardeloze situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monstarr076
  • Laatst online: 15-04 21:36
Novadecasa schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:14:
[...]

RN = reserverings nummer

Edit: Zie openingspost. Ook voor andere afkortingen.
Ok, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigjostie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 08:52
Monstarr076 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:11:
[...]

RN = receive note?

Volgensmij staat het voor Reservation Number, enkel een bestelnummer die je krijgt of/en je kan vinden in je Tesla account wanneer Tesla de bestelling "handmatig" heeft verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostvdB1974
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09 08:19
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:16:
Same here, wit interieur is blijkbaar lastig. 29-07 besteld: SR+, zwart exterieur, wit interieur en aerovelgen, nog niets gehoord. Enkel een RN sinds 31 juli. Verwachte leverdatum was 27 september. Geen VIN, alleen een mededeling na 30 e-mails dat er begin november een boot komt en hij daar waarschijnlijk bij zit. Niet te bereiken ook verder, waardeloze situatie.
Ik heb met een zwarte LR met wit interieur wel een VIN gekregen (4-10 besteld). Mischien dankzij de trekhaak :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
JoostvdB1974 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:18:
[...]

Ik heb met een zwarte LR met wit interieur wel een VIN gekregen (4-10 besteld). Mischien dankzij de trekhaak :)
Je bezorgt @ElonDusk nu een kleine hartverzakking, dat besef je wel he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
asing schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:19:
[...]

8)7 8)7 8)7 ;w

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Oke update; net toch maar weer eens gecontrol-f”d in de broncode en heb mn vin daarin te pakken. (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:27:
Oke update; net toch maar weer eens gecontrol-f”d in de broncode en heb mn vin daarin te pakken. (Y)
Sinds vandaag? of had je van het weekend niet gecheckt?

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:11
Grand Pioneer is in de eerste sluis en komt in Zeebrugge aan op 01/11/2019

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ElonDusk schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:31:
[...]

Sinds vandaag? of had je van het weekend niet gecheckt?
In alle eerlijkheid, 5 dagen geleden mn broncode voor het laatst gechecked. De dagen daarna wel mn acc. maar niet de broncode. Hij staat nu ook nog niet in mn account, enkel de broncode. Misschien niet wat je hoopte te horen :/ sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 12:45

VonAalscht

Raaaar

carpebios schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:32:
Grand Pioneer is in de eerste sluis en komt in Zeebrugge aan op 01/11/2019
Het schema van Zeebrugge meldt nog steeds 02/11 01:00..? Vooruit, dat ene uurtje maakt het 'm niet op zo'n afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WonderWoman666
  • Registratie: Oktober 2019
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 16:17:
[...]

Cool welke heb je besteld en wanneer?
LR, Midnight Silver, zwart interieur, 18 inch Aero
Besteld: 27-8 met restrictiedatum 29/12
Sinds 29-8 een RN
12 sept restrictiedatum laten aanpassen naar zsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:05

Preaper

...

Grr, ik heb een blokkade op 22-okt staan. En dus nog geen VIN, ziet er naar uit dat ik letterlijk 'de boot mis'

Ik objecteer, u eer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michiel 3
  • Laatst online: 30-10-2023
ElonDusk schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 08:04:
Mijn confi staat gewoon tussen de voorraadmodellen. Maar nog steeds geen VIN
WTF hier word je toch gek van.
Idem !!! Aaaaarghh besteld in July restrictie 01 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Preaper schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:38:
Grr, ik heb een blokkade op 22-okt staan. En dus nog geen VIN, ziet er naar uit dat ik letterlijk 'de boot mis'
Kom je daar nu pas achter dat die erop zat? :? Had je al lang gelden besteld?

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:14
Ik ben blij dat ik een klein gokje genomen heb en de restrictie heb laten verwijderen op 14-8. Anders had ik nu waarschijnlijk ook geen VIN gehad. (Restrictie stond op 31-10).
Achteraf pakt het prima uit en hoef ik alsnog geen boete voor eerder inleveren te betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoostvdB1974
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09 08:19
asing schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:19:
[...]

Het spijt me
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
  • Laatst online: 06-12-2022
Bigjostie schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:09:
[...]

Leaseplan heeft nou eenmaal erg grote orders doorgezet in batches waardoor de meeste bestelling nog niet handmatig verwerkt zijn. Hierdoor is er meestal (nog) geen RN (zoals bij mij, 4 okt besteld)
Ok. Maar dat betekent dus ook dat het pas zin heeft te hopen dat ie op een boot staat nadat mijn bestelling in dat magische Tesla systeem hangt ergens.. Of knallen ze lukraak wat extra’s op die boot in de wetenschap dat ze die ook wel kwijtraken?

Het is bijzonder interessant hoe de logistieke strategie is bij deze club haha. Ondertussen vermaak ik me met al jullie berichtjes en helpt het te weten dat ik niet de enige portie ongeduld ben...

It’s the bitter before the sweet I guess... 😓

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn confi staat er 3 maal tussen op de site van Tesla. 11 sept besteld nog geen vin.
SR+ pearl white 19 inch zwart AP trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
4 Oktober: Besteld bij Athlon
7 Oktober: Bevestiging van bestelling
10 Oktober: Zelf account aangemaakt bij Tesla
16 Oktober: RN ontvangen, zelf aangevraagd bij Athlon
21 Oktober: Telefonisch contact opgenenomen met Tesla. Nagevraagd waarom ik op mijn account geen RN zie. Mevrouw geeft aan dat account wordt gekoppeld bij aflevering en dat updates via Athlon lopen. Collega heeft echter wel RN zichtbaar op account dus dat vind ik wel apart. Maar weer even afwachten dan.

[ Voor 12% gewijzigd door Intronic op 21-10-2019 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
  • Laatst online: 22-11-2020
Intronic schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:08:
21 Oktober: Telefonisch contact opgenenomen met Tesla. Nagevraagd waarom ik op mijn account geen RN zie. Mevrouw geeft aan dat account wordt gekoppeld bij aflevering en dat updates via Athlon lopen. Collega heeft echter wel RN zichtbaar op account.
Heel vaag, heb hetzelfde.
Heb samen met een collega besteld op 4 oktober. Enige verschil is dat hij een trekhaak heeft, voor de rest is alles standaard. Op My Arval staat dat de auto 22 november geleverd gaat worden, bij mijn collega staat dit ook. Gebeld met Arval. Ik zei hoe komen jullie aan 22 november. Zij hebben aangegeven dat ze deze indicatie hebben gekregen van Tesla.
Collega heeft op 10 oktober RN gekregen, ik dus nog niet. Gebeld naar Tesla. Kreeg een werknemer uit Amerika aan de lijn. Deze kon mijn email adres en tel nr niet in het systeem zien. Gebeld naar Arval. Email adres en tel nr laten checken. Was goed allemaal. Beetje vaag allemaal.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rpcrobbie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 18:31
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7dgmkPk.png

Grand Pioneer

[ Voor 43% gewijzigd door rpcrobbie op 21-10-2019 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Intronic schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:08:
21 Oktober: Telefonisch contact opgenenomen met Tesla. Nagevraagd waarom ik op mijn account geen RN zie. Mevrouw geeft aan dat account wordt gekoppeld bij aflevering en dat updates via Athlon lopen. Collega heeft echter wel RN zichtbaar op account dus dat vind ik wel apart. Maar weer even afwachten dan.
Ik heb hetzelfde, maar dan bij LM Alphabet.. Vingers gekruist en blind hopen dat alles goed gaat

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@robinku; heb exact dezelfde config, 2 dagen later besteld, ook nog geen VIN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
Grand Pioneer gaat nu dus door het Panama Kanaal, ETA 2019-11-01 08:00

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hypofyze
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21-08 08:04
Net even kort in de sheet gekeken en me zelf maar toegevoegd.
Zag trouwens dat er nog weinig Standaard-Witte een Vin hebben gekregen.

12 Sept: Besteld bij Arval
18 Sept: Bevestiging van bestelling met RN nummer
23 Sept: Mail: Volgende stappen voor uw Model 3
1 Okt: Mail gestuurd over toevoegen referral aan bestelling, geaccepteerd (niet gecontroleerd)
10 Okt: Mail: De stappen naar uw levering

Besteld LR Wit/Zwart Areo's
We blijven ongeduldig wachten op de Vin xD

Model 3 LR AWD White / black / aero - Bestelling: 12-09 VIN: 28-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tux-87
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 09:19
Hier ook zondagochtend een VIN ontdekt. SR+/blauw/zwart met trekhaak. De trekhaak lijkt wel een gemene deler te zijn. De vraag is nog een beetje of de VINs van de Grand Dahlia kwamen, ik denk het persoonlijk wel omdat het er percentueel gezien maar weinig zijn. De grote VIN bom komt misschien nog als de Grand Pioneer door het panamakanaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:05

Preaper

...

Frome schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:44:
[...]

Kom je daar nu pas achter dat die erop zat? :? Had je al lang gelden besteld?
Toen de Tesla enkele maanden terug was besteld wist ik het al. Ik had met de LM ook al afgestemd dat deze blokkadedatum op 1-okt zou worden gezet zodat ik de deadline niet mis (mijn huidige leaseauto moet worden ingeleverd namelijk).

De werkgever was echter niet blij dat ik zelf contact had opgenomen met de LM en heeft ze gemaild dit weer ongedaan te maken. |:( Dus daar zit nu wel wat frustratie bij mij.

Ik objecteer, u eer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Laatst online: 25-06 13:22
Hoe veel tijd zit er meestal tussen het aanleggen van een boot bij Zeebrugge en de daadwerkelijke levering? Weekje of twee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
tux-87 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:39:
Hier ook zondagochtend een VIN ontdekt. SR+/blauw/zwart met trekhaak. De trekhaak lijkt wel een gemene deler te zijn. De vraag is nog een beetje of de VINs van de Grand Dahlia kwamen, ik denk het persoonlijk wel omdat het er percentueel gezien maar weinig zijn. De grote VIN bom komt misschien nog als de Grand Pioneer door het panamakanaal is?
Denk ik ook. Ik denk dat een klein deel van de Grote Dahlia (zoals de belgen hem noemen in aankomst sheets van Zeebrigge :+ ) voor de NL markt is en daarom maar een beperkt aantal VIN's nu. Eind deze week als de Grand Pioneer ergens bij Haiti zit dan komt de nieuwe VIN bom....?

Of de GD door naar Adam gaat zien we pas als hij uit Zeebrugge wegvaart zeker? Zag hem gisteren ieg nog niet in het schema van de Amsterdamse Haven staan bij aankomsten.

[ Voor 5% gewijzigd door RobbyNitroz op 21-10-2019 10:45 ]

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tux-87
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 09:19
RobbyNitroz schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:44:
[...]

Denk ik ook. Ik denk dat een klein deel van de Grote Dahlia (zoals de belgen hem noemen in aankomst sheets van Zeebrigge :+ ) voor de NL markt is en daarom maar een beperkt aantal VIN's nu. Eind deze week als de Grand Pioneer ergens bij Haiti zit dan komt de nieuwe VIN bom....?

Of de GD door naar Adam gaat zien we pas als hij uit Zeebrugge wegvaart zeker? Zag hem gisteren ieg nog niet in het schema van de Amsterdamse Haven staan bij aankomsten.
Wellicht dat ze dat dan met de GD niet doen, maar dat ze die "paar" auto' s gewoon naar Tilburg brengen. Dat hoop ik persoonlijk, voor mij dichter bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
RobbyNitroz schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:44:
[...]

Het lijkt inderdaad zo dat de mensen waarbij dit weekend een VIN is gemeld, hem kunnen verwachten van de Grand Dahlia. De nieuwe VIN bom zal later deze week dan wel worden uitgestuurd als de volgende boot in aankomst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepelstwan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 18:55
Ik krijg dus niet de 4 vinkjes hier als je met Findio de financiering doet:
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/D6Uw7IW

Meer mensen dit?
Wel al contact gehad met Findio die ook bevestigd hebben nu via mial dat alles door is gegeven na tesla maar voor de rest geen informatie?

[ Voor 6% gewijzigd door pepelstwan op 21-10-2019 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
mauwz schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:56:
[...]

Het lijkt inderdaad zo dat de mensen waarbij dit weekend een VIN is gemeld, hem kunnen verwachten van de Grand Dahlia. De nieuwe VIN bom zal later deze week dan wel worden uitgestuurd als de volgende boot in aankomst is.
Ik denk dat de mijne (RN afgelopen vrijdag gekregen) als eerste op de Jasper gezet kan worden. Of de boot erna. Daarvoor wist Tesla niet wat ik hebben wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
asing schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:59:
[...]

Ik denk dat de mijne (RN afgelopen vrijdag gekregen) als eerste op de Jasper gezet kan worden. Of de boot erna. Daarvoor wist Tesla niet wat ik hebben wilde.
Ze zetten niet op de boot wat er besteld is; ze laden een boot vol en gaan daarna pas matchen

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobbyNitroz
tux-87 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:47:
[...]

Wellicht dat ze dat dan met de GD niet doen, maar dat ze die "paar" auto' s gewoon naar Tilburg brengen. Dat hoop ik persoonlijk, voor mij dichter bij ;)
Als ze hem 26 Oktober van de boot rollen haal ik hem wel in Zeebrugge op O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-09 15:22

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
RobbyNitroz schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:12:
[...]

Ze zetten niet op de boot wat er besteld is; ze laden een boot vol en gaan daarna pas matchen
Ik denk niet dat ze ongecontroleerd iets op de boot zetten. Dat lijkt me in dit stadium niet handig. Dus er gaan x configuraties de boot op die besteld zijn en als de boot onderweg is gaan ze wel eens kijken welke exact voor wie is.

Er zal bijna niets op de boot staan wat niet al besteld is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markboss
asing schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:23:
[...]

Ik denk niet dat ze ongecontroleerd iets op de boot zetten. Dat lijkt me in dit stadium niet handig. Dus er gaan x configuraties de boot op die besteld zijn en als de boot onderweg is gaan ze wel eens kijken welke exact voor wie is.

Er zal bijna niets op de boot staan wat niet al besteld is.
Voor zover ik het heb begrepen van dit topic en andere fora is niets wat op de boot komt al besteld maar gaat het volgens een algoritme dat de verschillende configuraties voorspelt (SR+ wit, zwart int, aero wordt alvast meer op de boot gezet dan performance / rode modellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Markboss schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:26:
[...]

Voor zover ik het heb begrepen van dit topic en andere fora is niets wat op de boot komt al besteld maar gaat het volgens een algoritme dat de verschillende configuraties voorspelt (SR+ wit, zwart int, aero wordt alvast meer op de boot gezet dan performance / rode modellen).
Als je die filosofie aanhoudt kan het gebeuren dat iemand met een exotische configuratie ineens niet op de boot staat omdat het algoritme besluit dat niemand die wil hebben :/ . Alles zou op de boot moeten staan, en in Nederland zijn voor 31-12.

Dus ook die rode performance met wit interieur en trekhaak. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
pepelstwan schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:57:
[Afbeelding]

Meer mensen dit?
Wel al contact gehad met Findio die ook bevestigd hebben nu via mial dat alles door is gegeven na tesla maar voor de rest geen informatie?
Heb ik ook gehad, je kunt het best Tesla zelf even bellen. Zie ook mijn eerdere post:
lo3k in "Het grote Tesla Levering topic"

Is ondertussen opgelost overigens, ik heb afgelopen weekend betaling gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door lo3k op 21-10-2019 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn werkgever heeft rechtstreeks de Tesla besteld via de website. Hij heeft het account aangemaakt en de inloggegevens daarvoor. Ik weet dat ik direct een RN nummer heb gekregen (staat in het document van de orderbevestiging, die heeft hij mij toegestuurd voor de aanvraag van een laadpaal).

Ik weet alleen niet, en kan niet zien of ik al een VIN heb. Nu heb ik meerdere mensen gelezen over de Chrome Extensie, maar als ik dit doe heeft de werkgever dan niet door dat ik die erop heb staan?

Geen idee hoe ik dat moet instellen en of ik daar inloggegevens voor nodig heb.

Kan iemand mij een antwoord geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhrgamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-01 14:17
asing schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:39:
[...]

Als je die filosofie aanhoudt kan het gebeuren dat iemand met een exotische configuratie ineens niet op de boot staat omdat het algoritme besluit dat niemand die wil hebben :/ . Alles zou op de boot moeten staan, en in Nederland zijn voor 31-12.

Dus ook die rode performance met wit interieur en trekhaak. :9
Het is mij niet gelukt om een trekhaak onder de performance te bestellen helaas. Jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBr
  • Laatst online: 27-02-2022
Nee, op de performance kan geen trekhaak (m.u.v. een paar demo modellen die hebben een trekhaak met een beperkte belasting)

M3P-blue-27/09-RN16/10-VINbron 28/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:57:
Mijn werkgever heeft rechtstreeks de Tesla besteld via de website. Hij heeft het account aangemaakt en de inloggegevens daarvoor. Ik weet dat ik direct een RN nummer heb gekregen (staat in het document van de orderbevestiging, die heeft hij mij toegestuurd voor de aanvraag van een laadpaal).

Ik weet alleen niet, en kan niet zien of ik al een VIN heb. Nu heb ik meerdere mensen gelezen over de Chrome Extensie, maar als ik dit doe heeft de werkgever dan niet door dat ik die erop heb staan?

Je hebt de inlog gegevens van het tesla account nodig. Als je die hebt en je logt in op de tesla website dan kan je zien of je een vin hebt door in de source code van de pagina te kijken of door de chrome extentie te gebruiken.

Vind je baas toch ook leuk dat je enthousiast bent en zin in je nieuwe ride!? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:37
pepelstwan schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:57:
[Afbeelding]

Meer mensen dit?
Zo ziet het er bij mij ook uit. Ik ga er even van uit dat ze het druk hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• von Reet
  • Laatst online: 13-07-2024
Voor allen die twijfelen over zelf bestellen op de site van Tesla om levering in 2019 te "garanderen" , en dit dan aan lm door te geven:

Ik heb eerst via lm besteld, toen zelf een auto gekocht op de website via snel beschikbaar (paar weken terug), en die via lm laten koppelen. Gaat prima en zo heb ik al een vin en rn, en zeker van levering :) .

Tesla-medewerker hierover in de mail vorige week:

"Ik heb, nadat je aan leaseplan je rn nummer en Vin hebt doorgegeven, van leaseplan nu een bestel bon ontvangen. De leaseplan order is toegevoegd aan de bestelling waarvoor je de aanbetaling hebt gedaan. De Vin op je factuur zie je pas in je account staan na levering, maar is al toegevoegd. Het wordt vanzelfsprekend de auto die je zelf hebt besteld. De indicatie van de levering is de eerste week van november."

Ik sprak verder Tesla medewerker vandaag aan de tel. Niks is besteld van tevoren, ze matchen pas later. Auto's worden toch wel verkocht volgens hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
von Reet schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:12:
Voor allen die twijfelen over zelf bestellen op de site van Tesla om levering in 2019 te "garanderen" , en dit dan aan lm door te geven:

Ik heb eerst via lm besteld, toen zelf een auto gekocht op de website via snel beschikbaar (paar weken terug), en die via lm laten koppelen. Gaat prima en zo heb ik al een vin en rn, en zeker van levering :) .

"Ik heb, nadat je aan leaseplan je rn nummer en Vin hebt doorgegeven, van leaseplan nu een bestel bon ontvangen. De leaseplan order is toegevoegd aan de bestelling waarvoor je de aanbetaling hebt gedaan. De Vin op je factuur zie je pas in je account staan na levering, maar is al toegevoegd. Het wordt vanzelfsprekend de auto die je zelf hebt besteld. De indicatie van de levering is de eerste week van november."

Ik sprak verder Tesla medewerker vandaag aan de tel. Niks is besteld van tevoren, ze matchen pas later. Auto's worden toch wel verkocht volgens hem.
Wat mij verbaast in deze email dat ze de klant aanspreken met "je"

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeonis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:03
von Reet schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:12:

Wat is je besteldatum? "De indicatie van de levering is de eerste week van november." heb ik nog geen enkele Tesla medewerker horen zeggen, allemaal dat ze geen enkel idee hebben en dat het november of december wordt afhankelijk van de boten/koppeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepelstwan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 18:55
pirke schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:10:
[...]

Zo ziet het er bij mij ook uit. Ik ga er even van uit dat ze het druk hebben...
Toch even contact gehad met Tesla.
En verhaal verteld en bleek toch dat ze nog iets moesten doorzetten en dat ze dat nu direct gingen doen na mijn telefoontje.
Dus ik raad je toch even aan om contact op te nemen zodat het straks wel soepel verloopt.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• von Reet
  • Laatst online: 13-07-2024
Over klant aanspreken met "je': ik heb gelukkig emailcontact met een medewerker (naam@tesla.com, dus niet leveringen) die ik al een aantal maal heb gesproken per mail, vandaar ondertussen "je" . :)

Indicatie levering: hij schreef het. En vertelde per telefoon dat de auto nu ergens aan het dobberen is. Wellicht van hemzelf ook een gok, ik weet het niet. Ik heb besteld rond 20 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
  • Laatst online: 27-07-2024
Hallo, vandaag kreeg ik een VIN code en een aflevermoment (op de factuur 12-11 ophalen Tilburg). Prachtig, maar op welke boot zou mijn wagen dan moeten staan? iemand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Gebruiker_Hans schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:31:
Hallo, vandaag kreeg ik een VIN code en een aflevermoment (op de factuur 12-11 ophalen Tilburg). Prachtig, maar op welke boot zou mijn wagen dan moeten staan? iemand?
Grand Dahlia of Grand Pioneer, die komen respectievelijk 25 okt en 1 nov aan in Zeebrugge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:57:

Gewoon deze link aanklikken: https://chrome.google.com...ohmlomkjgbgkcbknncblpfanf installeren en gaan...
Of jou werkgever dat kan zien is niet echt van belang denk ik? is gewoon een tooltje die verder vrij onschuldig is. Je moet dus wel toegang hebben tot je eigen Tesla account om de extensie te laten werken! werkt niet als je geen (eigen) toegang tot je persoonlijke account hebt. Succes met wachten... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gekeken of vandaag ontvangen? Via LM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
CRoNiXX schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:33:
[...]

Grand Dahlia of Grand Pioneer, die komen respectievelijk 25 okt en 1 nov aan in Zeebrugge.
Thnx, valt dus niet te zeggen welke VIN code op welke boot staat (bijvoorbeeld via dat excel sheet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gebruiker_Hans
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:36:
[...]

Vandaag gekeken of vandaag ontvangen? Via LM?
23-09 besteld, vandaag VIN gekregen en heb de wagen zelf gekocht. Niet via LM... ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Gebruiker_Hans schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:36:
[...]

Thnx, valt dus niet te zeggen welke VIN code op welke boot staat (bijvoorbeeld via dat excel sheet).
Als de verhalen kloppen dat ze pas beginnen met VIN's matchen zodra de Schepen voorbij Panama zijn zoals @mauwz o.a. zegt. Dan staat alles wat tot nu toe gematched is op de Grand Dahlia omdat de Grand Pioneer pas vandaag door Panama gaat.

Als die verhalen niet kloppen dan niet (perse). :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluuter
  • Laatst online: 20-10-2024
CRoNiXX schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:45:
[...]

Als de verhalen kloppen dat ze pas beginnen met VIN's matchen zodra de Schepen voorbij Panama zijn zoals @mauwz o.a. zegt. Dan staat alles wat tot nu toe gematched is op de Grand Dahlia omdat de Grand Pioneer pas vandaag door Panama gaat.

Als die verhalen niet kloppen dan niet (perse). :9
Is er een reden (te bedenken) waarom dit matchen pas plaatsvindt wanneer ze voorbij Panama zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 21:35
Kluuter schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:50:
[...]

Is er een reden (te bedenken) waarom dit matchen pas plaatsvindt wanneer ze voorbij Panama zijn? :?
Er vind bij Panama een douane controle plaats volgens mij, dus mogelijk wachten ze die af?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArENDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 09:27
Aight, per vandaag ook een VIN mogen ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Dancen
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-03 11:12
vandaag VIN gezien 5YJXCAE4XGF006813 in bestelling. VIN finder werkte niet meer.
Dit VIN lijkt niet van een model 3 te zijn? Denk dat ik een andere VIN nog moet krijgen. Heb deze nog nooit in het account gezien nml

/**
* Request Callback.
*
* Form:
* - tesla_request_callback_form
* Url:
* - /inventory/callback/5YJXCAE4XGF006813
* Called from:
* - tesla_test_drive/tesla_test_drive.module
* - tesla_request_callback/tesla_request_callback.module
* - tesla_request_callback/tesla_request_callback.main.inc
* - tesla_request_callback/templates/callback-standalone.tpl.php
* - tesla_request_callback/templates/call-back-standalone.tpl.php
* - tesla_test_drive/templates/thank-you-form.tpl.php
* - tesla_request_callback/js/request_callback.js
* - tesla_enterprise/tesla_enterprise.callback_form.inc
* - tesla_enterprise/js/callback_form/callback_form.js

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Dus er worden alsnog vins gekoppeld.. snap er niks van hoe en wat het zal allemaal wel denk ik.

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Kluuter schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:50:
[...]

Laatste controlepunt voordat de eerstvolgende stop Europa (en dus Zeebrugge) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Joe Dancen schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:54:
vandaag VIN gezien 5YJXCAE4XGF006813 in bestelling. VIN finder werkte niet meer.
Dit VIN lijkt niet van een model 3 te zijn? Denk dat ik een andere VIN nog moet krijgen. Heb deze nog nooit in het account gezien nml

/**
* Request Callback.
*
* Form:
* Url:
* Called from:
Ik heb niet het antwoord op jouw vraag, maar ik zou je VIN sowieso niet (volledig) delen op het internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:21:
Na een poosje te hebben geconsumeerd op dit forum dan ook maar even mijn bevindingen delen. Configuratie: SR+, Midnight Silver, Black, 19". Proces tot op heden:

11 sept: besteld via LM (Leaseplan) met leverrestrictie 1 okt.
17 sept: mail van LM, verwachtte levering week 44 (gokje van Leaseplan lijkt me)
18 sept: RN en mail van Tesla 'Volgende stappen voor uw Model 3 levering, RN ook te zien in account
8 okt: mail van Tesla 'De stappen naar uw levering' waarin staat dat ze vanaf 1 okt. mogen leveren
8 okt: mail van Tesla Delivery (na zelf navragen status) dat ze vanaf mid nov. weer gaan leveren en grootste deel in december, incl. "het is het wachten waard!"

Nog geen VIN. Leaseplan belooft trouwens matten na te leveren.
Inmiddels een VIN te pakken! Geen idee precies wanneer, maar log net in op Tesla account en via de plugin vindt ie een VIN in de source. Stapje dichterbij :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

/**
* Request Callback.
*
* Form:
* Url:
* Called from:
Is een placeholder VIN van een Model X uit 2016 (geloof ik), is al meerdere keren voorbij gekomen.

EDIT: inderdaad:

Make TESLA
Manufacturer Name TESLA, INC.
Model MODEL X
Model Year 2016
Plant City FREMONT
Vehicle Type PASSENGER CAR
Plant Country UNITED STATES (USA)
Plant State CALIFORNIA

[ Voor 7% gewijzigd door cronixx op 21-10-2019 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Dancen
Markboss schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:55:
[...]

Ik heb niet het antwoord op jouw vraag, maar ik zou je VIN sowieso niet (volledig) delen op het internet...
Wie zegt dat het VIN klopt? ;)
Maar bedankt _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

asing schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:05:
Hoe voer je dat op als je een lease auto hebt? Dat moet je werkgever toch doen?
Klopt, factuur even doorsturen.
Hetzelde geldt voor eigen risico schade bijvoorbeeld.
Of vervroegd inlever boete.
Andere accesoires als Dakkoffer dakdragers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy

/**
* Request Callback.
*
* Form:
* Url:
* Called from:
Dat is de VIN die staat in een stuk uitgecommentarieerde voorbeeldcode. VIN finder vindt niks omdat je nog geen VIN hebt ;)

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Dancen
Chilly_Willy schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:01:
[...]

Dat is de VIN die staat in een stuk uitgecommentarieerde voorbeeldcode. VIN finder vindt niks omdat je nog geen VIN hebt ;)
Dat is duidelijk....VIN finder geeft ook niet meer aan dat er geen VIN is gevonden. Waarschijnlijk doet die het niet meer? zal eens wat verwijderen d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chilly_Willy
Joe Dancen schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:02:
[...]

Dat is duidelijk....VIN finder geeft ook niet meer aan dat er geen VIN is gevonden. Waarschijnlijk doet die het niet meer? zal eens wat verwijderen d:)b
Deze werkt bij mij iig prima: https://chrome.google.com...ohmlomkjgbgkcbknncblpfanf (en is van nederlandse bodem)

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
-knip-

[ Voor 23% gewijzigd door RichardC79 op 21-10-2019 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mkeespiet
  • Laatst online: 14-05-2024
Aeonis schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:17:
[...]
Wat is je besteldatum? "De indicatie van de levering is de eerste week van november." heb ik nog geen enkele Tesla medewerker horen zeggen, allemaal dat ze geen enkel idee hebben en dat het november of december wordt afhankelijk van de boten/koppeling.
Hier wel, wij werden op 11 oktober gebeld dat de leverdatum 6 november zal zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Mkeespiet schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:24:
[...]

Hier wel, wij werden op 11 oktober gebeld dat de leverdatum 6 november zal zijn..
Maar jouw contact met Tesla gaat wel wat verder dan de standaard mailtjes heen en weer met DileverNL, toch? Dat is het benoemen wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mkeespiet
CRoNiXX schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:26:
[...]

Maar jouw contact met Tesla gaat wel wat verder dan de standaard mailtjes heen en weer met DileverNL, toch? Dat is het benoemen wel waard.
Nouja, ja en nee. We kennen verder niemand echt persoonlijk bij Tesla.. Maarja, laten we onszelf met z'n alle niet gek maken :+
Duidelijk is dat er geen touw aan vast te knopen is bij Tesla..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiker_Hans schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:34:
[...]

Gewoon deze link aanklikken: https://chrome.google.com...ohmlomkjgbgkcbknncblpfanf installeren en gaan...
Of jou werkgever dat kan zien is niet echt van belang denk ik? is gewoon een tooltje die verder vrij onschuldig is. Je moet dus wel toegang hebben tot je eigen Tesla account om de extensie te laten werken! werkt niet als je geen (eigen) toegang tot je persoonlijke account hebt. Succes met wachten... :P
Ik heb gewoon even Tesla Delivery gebeld en gevraagd of ik al een VIN (Chassisnummer) heb, Dit was nog niet het geval helaaaaaas....

still waiting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Mkeespiet schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:31:
[...]

Nouja, ja en nee. We kennen verder niemand echt persoonlijk bij Tesla.. Maarja, laten we onszelf met z'n alle niet gek maken :+
Duidelijk is dat er geen touw aan vast te knopen is bij Tesla..
Ah oke, dan ben ik denk ik in de war met een andere Tweaker.
Dacht gelezen te hebben dat er o.a. WhatsApp contact was geweest en dus met een mobielnummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mkeespiet
CRoNiXX schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:34:
[...]

Ah oke, dan ben ik denk ik in de war met een andere Tweaker.
Dacht gelezen te hebben dat er o.a. WhatsApp contact was geweest en dus met een mobielnummer.
Ja dat waren wij wel, dus dan is de opmerking enigszins terecht, echter is er verder ook niet veel meer gedeeld dan ik al heb gedeeld. Blijkbaar wilde de Tesla medewerker wat extra werk voor mijn vriendin doen. Ik durf ook wel eerlijk te stellen dat mijn vriendin een mooie vertoning is, dat werkt ook niet vaak in je nadeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Mkeespiet schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:41:
[...]

Ja dat waren wij wel, dus dan is de opmerking enigszins terecht, echter is er verder ook niet veel meer gedeeld dan ik al heb gedeeld. Blijkbaar wilde de Tesla medewerker wat extra werk voor mijn vriendin doen. Ik durf ook wel eerlijk te stellen dat mijn vriendin een mooie vertoning is, dat werkt ook niet vaak in je nadeel :)
Ja precies, daar doelde ik op.
Dus ondanks dat jullie de Tesla medewerker niet persoonlijk kennen, kunnen we wel stellen dat hij er wat meer werk in heeft gestoken dan dat je normaal gesproken krijgt na een mailtje of telefoontje naar DeliveryNL.

(Probeer mensen te behoeden van de gedachte dat zij allerlei berichten vanuit Tesla niet hebben gekregen, terwijl dit normaal gesproken ook helemaal niet reëel is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rpcrobbie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 18:31
Mkeespiet schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:41:
[...]
Ik durf ook wel eerlijk te stellen dat mijn vriendin een mooie vertoning is
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dareal
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23-08-2022
Jouw vriendin zit zeker ook op tweakers :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mkeespiet
CRoNiXX schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:45:
[...]

Ja precies, daar doelde ik op.
Dus ondanks dat jullie de Tesla medewerker niet persoonlijk kennen, kunnen we wel stellen dat hij er wat meer werk in heeft gestoken dan dat je normaal gesproken krijgt na een mailtje of telefoontje naar DeliveryNL.

(Probeer mensen te behoeden van de gedachte dat zij allerlei berichten vanuit Tesla niet hebben gekregen, terwijl dit normaal gesproken ook helemaal niet reëel is.)
Ik snap je punt en is ook wel terecht als je het zo verwoord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mkeespiet
Misschien niet mijn beste opmerking hier op Tweakers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 12:45

VonAalscht

Raaaar

Antwoord van DeliveryNL op mail van drie weken terug:
Momenteel is er weer een Model 3 aan uw reservering gekoppeld. Wij verwachten deze half november te kunnen leveren. Dit is echter een verwachting, geen garantie. Zodra wij een afspraak voor u kunnen plannen, zullen wij u hier (per SMS) over informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:37
pepelstwan schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:28:
[...]

Toch even contact gehad met Tesla.
En verhaal verteld en bleek toch dat ze nog iets moesten doorzetten en dat ze dat nu direct gingen doen na mijn telefoontje.
Dus ik raad je toch even aan om contact op te nemen zodat het straks wel soepel verloopt.

;)
Ik heb ze net even gebeld, en alles was in orde aan zijn kant. Waarom er dan bij mij "Credit application pending" staat kon hij me ook niet vertellen, waarschijnlijk een synchronisatiefoutje? Beetje vreemd verhaal. Hij kon in ieder geval geen vinkje zetten zodat ik wat anders te zien kreeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
en de enige SR+ wit wit met 19" is alweer verdwenen uit de voorraadmodellen :(

Model 3

Pagina: 1 ... 101 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.