Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-09 13:33
L23 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:23:
Ni No Kuni is momenteel in de aanbieding voor €9,99 in de eshop.
ja, ik zag het. kon het niet weerstaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bzzzt
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 11:01
Zeg, gebruikt iemand hier toevallig een creditcard van de Rabobank om Switch games en online spul aan te schaffen? Mijn "gold card" is net vernieuwd en kennelijk zijn ze van Mastercard naar Visa overgestapt. Eerste ervaring is dat de afschrijving van Switch online niet geaccepteerd werd. Krijg de kaart ook niet geaccepteerd als betaalmiddel in de e-shop.
Heb voor nu de nieuwe kaart via Paypal aan de e-shop gehangen en dat werkt wel, maar ben wel benieuwd of ik de enige ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:37

g0tanks

Moderator CSA
L23 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:23:
Ni No Kuni is momenteel in de aanbieding voor €9,99 in de eshop.
Ik ben benieuwd. Ik lees online dat de game vrij makkelijk is met 'handholding' tot het einde, maar voor tien euro durf ik het wel aan.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

g0tanks schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:37:
[...]
Ik ben benieuwd. Ik lees online dat de game vrij makkelijk is met 'handholding' tot het einde, maar voor tien euro durf ik het wel aan.
Ik las dat het nogal "story" oriented is, dus veel lange teksten, echt verhaal gedreven. Ik twijfel zelf (te weinig tijd...) dus ik ben benieuwd naar je bevinden (of van anderen)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
bzzzt schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:31:
Zeg, gebruikt iemand hier toevallig een creditcard van de Rabobank om Switch games en online spul aan te schaffen? Mijn "gold card" is net vernieuwd en kennelijk zijn ze van Mastercard naar Visa overgestapt. Eerste ervaring is dat de afschrijving van Switch online niet geaccepteerd werd. Krijg de kaart ook niet geaccepteerd als betaalmiddel in de e-shop.
Heb voor nu de nieuwe kaart via Paypal aan de e-shop gehangen en dat werkt wel, maar ben wel benieuwd of ik de enige ben.
Ik gebruik de nieuwe Visa Kaart zonder problemen, ook voor aankopen in de Nintendo eShop. Heb je hem wel geactiveerd? (edit: Zonder activatie zou 'ie waarschijnlijk ook niet in PayPal werken. Dus ga ervan uit dat 'ie geactiveerd is.)

[ Voor 7% gewijzigd door Cannoli op 26-10-2020 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:37

g0tanks

Moderator CSA
bzzzt schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:31:
Cannoli schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:42:
[...]

Ik gebruik de nieuwe Visa Kaart zonder problemen, ook voor aankopen in de Nintendo eShop. Heb je hem wel geactiveerd?
En niet per ongeluk de oude CCV of vervaldatum ingevuld?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

En genoeg saldo? ;)
Lijkt me verder een vraag voor je bank dan wel Nintendo.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:24
rockhopper schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:39:
[...]

Ik las dat het nogal "story" oriented is, dus veel lange teksten, echt verhaal gedreven. Ik twijfel zelf (te weinig tijd...) dus ik ben benieuwd naar je bevinden (of van anderen)
Als je van een leuk meegaand verhaal houd een top game.
Ik werd er helemaal in meegenomen.
Ja het is veel maar zeker de moeite waard.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bzzzt
g0tanks schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:43:
En niet per ongeluk de oude CCV of vervaldatum ingevuld?
Heb de oude kaart verwijderd uit het account en de nieuwe opgevoerd. Ik _weet_ de oude code en datum niet eens meer ;)
Thanks voor het meedenken, het is tenminste geen algemeen probleem dus als het binnenkort niet vanzelf gaat werken weet ik op wie ik boos moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bzzzt
g0tanks schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:37:
[...]

Dat dacht ik jaren terug ook toen ik de PS3 versie kocht ;). Vind Ni no Kuni zeker boeiend en de sfeer die gezet wordt maakt een hoop goed, maar de mooie Studio Ghibli animaties zitten redelijk aan de oppervlakte. Wat mij echt tegen ging staan was de hoeveelheid grinding waarbij je in lelijke, bijna schematisch getekende 'kerkers' rondloopt om 100-en dezelfde enemies te verslaan.
Daarnaast doen je npc's nogal random en heb je er bijna een dagtaak aan te voorkomen dat ze dood gaan door hun stompzinnige gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar een Splatfest dit weekend?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ElQpkoYXUAYqJHl?format=jpg&name=large

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Ori and the Will of the Wisps patch is net uitgebracht. Deze patch zal niet op de cartridge staan, de fysieke release is al in productie.

https://www.orithegame.com/switch-patch-ori/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nintendo plant een patch voor Super Mario 3D All-stars op 17 november. Deze update zal een setting toevoegen om de camera te inverten.

In Japan gaat Nintendo vanaf 20/11 ook drie bundels verkopen: Splatoon 2 met Pro Controller, Mario Party met de roze/gele joycon set, en een Switch bundel met Ring Fit Adventure. Vooral van die laatste verwacht ik eigenlijk dat ie meteen uitverkocht zal zijn...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DQbu5Fi.png

[ Voor 48% gewijzigd door JackAvery op 27-10-2020 10:48 . Reden: Tweet naar de EU versie veranderd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23:00
@JackAvery

Ik heb afgelopen weekend op de valreep nog zo'n Ring Fit Adventure kunnen ophalen ergens. Wat een leuk ding! Ik kom momenteel niet meer in de sportschool i.v.m. c19 maar ik kom zo nog aan m'n beweging. Ik kan dit spel van harte aanbevelen!

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:05:
Nintendo plant een patch voor Super Mario 3D All-stars op 17 november. Deze update zal een setting toevoegen om de camera te inverten.
Hoe komt dat zo? Was er zoveel kritiek op? Ik speel dus alles inverted, maar had nooit verwacht dat ze dat nog gingen aanpassen. Hopelijk volgt Luigi's Mansion 3 snel :P Maar hopelijk betekend dit dat er bij volgende first party games wel gelijk rekening mee gehouden word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:33:
[...]

Hoe komt dat zo? Was er zoveel kritiek op? Ik speel dus alles inverted, maar had nooit verwacht dat ze dat nog gingen aanpassen. Hopelijk volgt Luigi's Mansion 3 snel :P Maar hopelijk betekend dit dat er bij volgende first party games wel gelijk rekening mee gehouden word.
Vermoedelijk omdat zowel 64 en Sunshine origineel eigenlijk niet de setting gebruikten zoals ie in 3D All-Stars geïmplementeerd is. Als je even rondzoekt vind je meteen wel kritiek hierop in reviews en dergelijke, maar momenteel geen idee hoe algemeen deze commentaar is in bvb. Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Pfft. Ben blij dat die 3D all stars patch komt. Die @$#T camera heeft me de afgelopen dagen te veel stress gegeven in Sm64 en Shifting Sand Land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
RollieBollie schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:11:
Pfft. Ben blij dat die 3D all stars patch komt. Die @$#T camera heeft me de afgelopen dagen te veel stress gegeven in Sm64 en Shifting Sand Land.
Shifting Sand land is samen met Rainbow Ride de levels die ik het lastigste vond van alles. Ik heb dan bij mijn playthroug op Rainbow Road geen enkele ster opgehaald, ik was er klaar mee :-P

Gisteren Sunshine uitgespeeld, later verder met Galaxy.

Ik denk alleen dat de patch niets gaat veranderen aan het gedrag van de camera (het schokkerig verplaatsen), maar alleen aan de kant die hij op beweegt ten aanzien van hoe je de stick richt.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:54:
[...]

Vermoedelijk omdat zowel 64 en Sunshine origineel eigenlijk niet de setting gebruikten zoals ie in 3D All-Stars geïmplementeerd is. Als je even rondzoekt vind je meteen wel kritiek hierop in reviews en dergelijke, maar momenteel geen idee hoe algemeen deze commentaar is in bvb. Japan.
Dat is waar. Ik vond het ook al raar dat ze de oorspronkelijke camera settings hadden aangepast. Al heb ik Mario 64 vroeger nooit gespeeld, denk ik dat Mario 64 vrijwel hoofdzakelijk de reden is dat ik opgegroeid ben met inverted controls. Dus eigenlijk best bizar dat ze het dan even omdraaien zonder een keuze te geven.

Maar vind het jammer dat camera opties steeds vaker lijken te ontbreken bij games. Het zou mooi zijn als dit gewoon via systeem settings in te stellen is. Al heb ik op de Xbox 360 nooit games gehad waar je het niet kon instellen, kon je daar in je profiel aangeven of je normal of inverted speelde en stond het bij elke nieuwe game die je voor het eerst speelde het gelijk goed afgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yptisme
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21-03 12:14
YdieresiS schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:55:
[...]

Shifting Sand land is samen met Rainbow Ride de levels die ik het lastigste vond van alles. Ik heb dan bij mijn playthroug op Rainbow Road geen enkele ster opgehaald, ik was er klaar mee :-P

Gisteren Sunshine uitgespeeld, later verder met Galaxy.

Ik denk alleen dat de patch niets gaat veranderen aan het gedrag van de camera (het schokkerig verplaatsen), maar alleen aan de kant die hij op beweegt ten aanzien van hoe je de stick richt.
Kan je een indicatie geven hoe lang je ongeveer bezig was met SM64 en Sunshine en speel je deze in handheld of docked? Twijfel nog of ik deze beide wil gaan spelen. Mijn gametijd is helaas schaars tegenwoordig dus moet keuzes maken. Wil de (S)Witcher namelijk ook nog graag uitspelen en heb daar ook nog zo een 40u voor nodig verwacht ik.

Ben zelf begonnen met Galaxy puur uit nostalgie omdat de game is die ik zo veel speelde in mijn jeugd. Ben toch wel erg blij dat ik de collectie heb aangeschaft. Zeker met thuiswerken soms tussendoor even één (oké mogelijk twee) sterren verzamelen als energizer of tijdens een call is gewoon tof. _/-\o_

EDIT/
Ik vond tot nu toe bijna alle games fijner spelen in handheld modus alleen Galaxy vind ik zo veel fijner spelen in docked modus. Komt voornamelijk door die pointer om die stars te verzamelen denk ik. Heb nu wel een mooie afwisseling dat in docked ik Galaxy speel en in handheld Witcher.

[ Voor 12% gewijzigd door Yptisme op 27-10-2020 11:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:23
Yptisme schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:16:
[...]

Kan je een indicatie geven hoe lang je ongeveer bezig was met SM64 en Sunshine en speel je deze in handheld of docked? Twijfel nog of ik deze beide wil gaan spelen. Mijn gametijd is helaas schaars tegenwoordig dus moet keuzes maken. Wil de (S)Witcher namelijk ook nog graag uitspelen en heb daar ook nog zo een 40u voor nodig verwacht ik.

Ben zelf begonnen met Galaxy puur uit nostalgie omdat de game is die ik zo veel speelde in mijn jeugd. Ben toch wel erg blij dat ik de collectie heb aangeschaft. Zeker met thuiswerken soms tussendoor even één (oké mogelijk twee) sterren verzamelen als energizer of tijdens een call is gewoon tof. _/-\o_

EDIT/
Ik vond tot nu toe bijna alle games fijner spelen in handheld modus alleen Galaxy vind ik zo veel fijner spelen in docked modus. Komt voornamelijk door die pointer om die stars te verzamelen denk ik. Heb nu wel een mooie afwisseling dat in docked ik Galaxy speel en in handheld Witcher.
The Witcher in 40 uur is vrij snel. Ik heb een deel van de quests gemist en kom op 250 uur (PC).

Volgens mij heb ik SM64 in zo'n 20 uur volledig uitgespeeld( handheld/docked afgewisseld).

[ Voor 3% gewijzigd door Megupe op 27-10-2020 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:50

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Vraagje:

Hebben er mensen hier ervaring met het spel Rollercoaster Tycoon Adventures?
Twijfel om hem te halen, de filmpjes zagen er leuk uit.
Maar is het ook een leuk spel?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@G_Dragon persoonlijk zou ik gewoon Rollercoaster Tycoon 3 halen als je zoiets wilt spelen op Switch. Adventures is een aangepaste port van de mobile game voor zover ik weet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
@G_Dragon Ik ken een vriendin die het heeft gehaald maar vond het niet leuk. Je kan idd beter een oude Rollercoaster Tycoon halen voor de PC, mobiel of Planet Coaster als je iets moderner wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:50

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

JackAvery schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:53:
@G_Dragon persoonlijk zou ik gewoon Rollercoaster Tycoon 3 halen als je zoiets wilt spelen. Adventures is een aangepaste port van de mobile game voor zover ik weet...
polopolo150 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:55:
@G_Dragon Ik ken een vriendin die het heeft gehaald maar vond het niet leuk. Je kan idd beter een oude Rollercoaster Tycoon halen voor de PC, mobiel of Planet Coaster als je iets moderner wilt.
Dank je :), jammer dat het een port is van de mobile versie.
Zag er wel erg leuk uit, maar volgens mij kan je veel dingen niet doen die je wel in RollerCoaster Tycoon 1 kon.
Ben nooit een fan geweest van Deel 2 en deel 3.

[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 27-10-2020 13:57 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Er komen steeds meer geruchten over een Switch Pro. Verwacht wordt dat deze ergens in het voorjaar 2021 verschijnt. Ben benieuwd wat we kunnen verwachten, denk persoonlijk aan een vergelijkbare upgrade als met de “new” Nintendo 3DS lijn en met de enhanced consoles van de PS4 en XBO. Dus games blijven ook op de huidige Switch werken (enkele uitzondering daargelaten), maar ze draaien wel in een hogere resolutie en/of hogere fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Yptisme schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:16:
[...]

EDIT/
The Witcher op de PS4, daar heb ik denk ik zo'n 160 uur in gestopt, inclusief DLC's (maar zonder alle sidequests). Wat een geweldige game was dat.

Er zit geen timer op de Switch, ik denk dat ik met Mario64 zo'n 24 uur bezig ben geweest, met Mario Sunshine eenzelfde verhaal. Ik speelde ze handheld mode. Bij beide heb ik niet alles 100% gehaald, maar wel zo veel mogelijk (al vind ik die blauwe muntjes in Sunshine echt verrot, dus die heb ik veelal wel laten liggen).

Ben benieuwd, Galaxy zou ik ook handheld willen spelen, maar ik weet nog van op de Wii dat je die sterretjes wel wil hebben, ik weet alleen niet meer waarvoor 8)7 Misschien dat ik die dan wel docked doe, maar ik probeer hem eerst handheld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:58:
Er komen steeds meer geruchten over een Switch Pro. Verwacht wordt dat deze ergens in het voorjaar 2021 verschijnt. Ben benieuwd wat we kunnen verwachten, denk persoonlijk aan een vergelijkbare upgrade als met de “new” Nintendo 3DS lijn en met de enhanced consoles van de PS4 en XBO. Dus games blijven ook op de huidige Switch werken (enkele uitzondering daargelaten), maar ze draaien wel in een hogere resolutie en/of hogere fps.
Ik verwacht geen van dat, gewoon een revisie, net zoals we van de Switch V1 naar de V2 zijn gegaan. Maar dat klinkt natuurlijk erg saai en daarom worden de geruchten nogal aangedikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L23 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:44:
[...]

Ik verwacht geen van dat, gewoon een revisie, net zoals we van de Switch V1 naar de V2 zijn gegaan. Maar dat klinkt natuurlijk erg saai en daarom worden de geruchten nogal aangedikt.
Mwah, dat lijkt mij wel heel onwaarschijnlijk. Niets wijst daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*knip* dat mag contructiever

[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 27-10-2020 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* op de man Het klopt dat Nintendo
niets heeft bevestigd, dat doen ze natuurlijk niet totdat ze concreet iets te melden hebben.

Maar als je logisch nadenkt dan is er best wel wat voor te zeggen:
- De PS5 en XSX leggen de lat voor multiplatform weer hoger qua specs.
- Nvidia heeft al een opvolger voor de huidige Tegra X1 chip die 4K ondersteund.
- Nintendo heeft een trackrecord met tussentijdse upgrades met betere specs voor hun handhelds.

Ik zie het wel gebeuren. Bovendien komen er steeds meer geruchten en waar rook is, is vuur. Niet alle geruchten zullen kloppen natuurlijk, maar verwacht wel dat er een verbeterde Switch komt.

Het uitsluiten en afdoen als iets belachelijks is IMO onjuist.

[ Voor 17% gewijzigd door Geronimous op 27-10-2020 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:11:
[...]
*** Het klopt dat Nintendo
niets heeft bevestigd, dat doen ze natuurlijk niet totdat ze concreet iets te melden hebben.

- Nvidia heeft al een opvolger voor de huidige Tegra X1 chip die 4K ondersteund.
- Nintendo heeft een trackrecord met tussentijdse upgrades met betere specs voor hun handhelds.

Ik zie het wel gebeuren.
Als ik logisch nadenkt dan vind ik het helemaal niet logisch, dat mag toch?

Ik verwacht zeker een interessante revisie, de Switch V3, die ik mogelijk ook weer ga halen. Heb het eerste model ook ingewisseld voor het nieuwe model in 2019 omdat de extra batterijduur mij wel aanspraak.

Bij de revisie van volgend jaar verwacht ik soortgelijke verbeteringen. Geruchten over 4K graphics heb ik gelezen, maar ik verwacht niet dat Switch revisie 4K games kan afspelen. Wat ik wel verwacht is dat ze 4K assets gaan gebruiken om NVIDIA's DLSS AI Upscaling te kunnen trainen. Spellen zullen dus niet native 4K draaien, maar upscalen naar 4K. Ik verwacht dat het schermpje van de Switch verder gewoon 720P blijft.

Verder denk ik gewoon realistisch, het blijft een handheld waarbij de grafische pracht onder andere gelimiteerd word door de duur van de accu.

Dat jij een revisie uitsluit, maar een Pro wel ziet gebeuren vind ik persoonlijk belachelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 27-10-2020 17:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:11:
[...]

*** Het klopt dat Nintendo

Ik zie het wel gebeuren.
Ik niet eigenlijk. Het unique selling point van de Switch is het feit dat ie draagbaar is. Alles dat ten nadele van dat punt komt, zal niet snel geimplementeerd worden. Daarom verwacht ik dat de handheld zelf geen ander scherm zal krijgen want accuduur. Mogelijk een andere chipset met boost mode in dock (wanneer accu toch geen issue is), maar veel meer verwacht ik niet. En dan zullen developers zich alsnog 3x achter de oren krabben want het overgrote deel van de installed base heeft geen nieuw model en higher res textures kosten opslag in die cartridge. Daarnaast kunnen tv's ook upscalen.

Veel heisa, weinig winst. En het is niet alsof het huidige model niet goed verkoopt. Dus revisie.. misschien, Als het vrijwel kostenneutraal kan. En de verschillen zullen dan beperkt zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 27-10-2020 17:09 . Reden: quote geknipt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L23 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:20:
[...]

Als ik logisch nadenkt dan vind ik het helemaal niet logisch, dat mag toch?

Ik verwacht zeker een interessante revisie, de Switch V3, die ik mogelijk ook weer ga halen. Heb het eerste model ook ingewisseld voor het nieuwe model in 2019 omdat de extra batterijduur mij wel aanspraak.

Bij de revisie van volgens jaar verwacht ik soortgelijke verbeteringen. Geruchten over 4K graphics heb ik gelezen, maar ik verwacht niet dat Switch revisie 4K games kan afspelen. Wat ik wel verwacht is dat ze 4K assets gaan gebruiken om om NVIDIA's DLSS AI Upscaling te kunnen trainen. Spellen zullen dus niet native 4K draaien, maar upscalen naar 4K met upscaling. Ik verwacht dat het schermpje van de Switch verder gewoon 720P blijft.

Verder denk ik gewoon realistisch, het blijft een handheld waarbij de grafische pracht onder andere gelimiteerd word door de duur van de accu.

Dat jij een revisie uitsluit, maar een Pro wel ziet gebeuren vind ik persoonlijk belachelijk.
*knip* reageer dan niet
Natuurlijk kan een revisie komen, alleen waar er vorig jaar bij de geruchten al veel werd gewaarschuwd dat een “upgrade” mogelijk alleen een verbetering in efficiëntie zou zijn (en dat gebeurde), lees ik dat nu niet. Gecombineerd met de levensduur van de Switch (volgend jaar alweer vier jaar oud) vind ik een “enhanced” model zeker wel aannemelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 27-10-2020 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:35:
[...]

Ik wilde er uitgebreid op ingaan, maar toen zag ik je edit waarin je het nog even nodig vond om een steekje toe te voegen. Dat is het mij niet waard.

Natuurlijk kan een revisie komen, alleen waar er vorig jaar bij de geruchten al veel werd gewaarschuwd dat een “upgrade” mogelijk alleen een verbetering in efficiëntie zou zijn (en dat gebeurde), lees ik dat nu niet. Gecombineerd met de levensduur van de Switch (volgend jaar alweer vier jaar oud) vind ik een “enhanced” model zeker wel aannemelijk.
Welk steekje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik dit zeggen: je mag mij respectvol “aanvallen” met argumenten. Maar gebruik geen woorden als “lol” (mij uitlachen in mijn gezicht) of “belachelijk” (ik ben niet goed bij mijn hoofd). Dat helpt niet in een discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yptisme
YdieresiS schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:39:
[...]

The Witcher op de PS4, daar heb ik denk ik zo'n 160 uur in gestopt, inclusief DLC's (maar zonder alle sidequests). Wat een geweldige game was dat.

Er zit geen timer op de Switch, ik denk dat ik met Mario64 zo'n 24 uur bezig ben geweest, met Mario Sunshine eenzelfde verhaal. Ik speelde ze handheld mode. Bij beide heb ik niet alles 100% gehaald, maar wel zo veel mogelijk (al vind ik die blauwe muntjes in Sunshine echt verrot, dus die heb ik veelal wel laten liggen).

Ben benieuwd, Galaxy zou ik ook handheld willen spelen, maar ik weet nog van op de Wii dat je die sterretjes wel wil hebben, ik weet alleen niet meer waarvoor 8)7 Misschien dat ik die dan wel docked doe, maar ik probeer hem eerst handheld.
Thanks 20u tot 25u is wel te overzien. Ga dan naar Galaxy aan Sunshine beginnen. Zit zelf al 60u in de Witcher dus met nog 40u te gaan op de 100u voor de game. Echt hele sterke game inderdaad.

De sterretjes in Galaxy kan je inzetten om te voeren aan bepaalde personages om voordelen zoals extra levens te krijgen. Ook kan je ze inzetten om extra bonus planeten vrij te spelen. Er zijn meer dan genoeg van die sterren en je hebt ze absoluut niet allemaal nodig om al die extra's te krijgen. Alhoewel ik ken mezelf dus als ik die sterren zie pak ik ze toch allemaal en dan steeds op dat scherm moeten tikken is toch vrij irritant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:40:
[...]

Laat ik dit zeggen: je mag mij respectvol “aanvallen” met argumenten. Maar gebruik geen woorden als “lol” (mij uitlachen in mijn gezicht) of “belachelijk” (ik ben niet goed bij mijn hoofd). Dat helpt niet in een discussie.
Geen idee waar je het over hebt. Ik dacht dat je een grapje maakte op mijn reactie door aanwijzingen en geruchten op een hoop te gooien. Ik zie geen aanwijzingen in de code van Switch firmware updates bijvoorbeeld. En alles wijst er op dat er een nieuw Switch model uitkomt, daar zijn we het beide over eens. Alleen in de mate van hoe groot die upgrade zal zijn verschillen we. Ik vond het apart dat je een Switch revisie geheel van de hand wijst en daarom reageerde ik mogelijk wat bot met LOL.

Het woord "belachelijk" begon je overigens zelf mee, daar reageerde ik op. Van persoonlijk aanvallen is geen sprake, was in ieder geval niet mijn bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L23 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:51:
[...]

Geen idee waar je het over hebt. Ik dacht dat je een grapje maakte op mijn reactie door aanwijzingen en geruchten op een hoop te gooien. Ik zie geen aanwijzingen in de code van Switch firmware updates bijvoorbeeld. En alles wijst er op dat er een nieuw Switch model uitkomt, daar zijn we het beide over eens. Alleen in de mate van hoe groot die upgrade zal zijn verschillen we. Ik vond het apart dat je een Switch revisie geheel van de hand wijst en daarom reageerde ik mogelijk wat bot met LOL.

Het woord "belachelijk" begon je overigens zelf mee, daar reageerde ik op. Van persoonlijk aanvallen is geen sprake, was in ieder geval niet mijn bedoeling.
Nou. Dat hebben we dan in ieder geval gemeen: we denken allebei dat er een nieuwe Switch komt (revisie of pro).

Ik wijs een revisie niet af als optie. Alleen wat ik bedoelde met mijn reactie is dat ik het nergens lees in het geruchtencircuit. Waar vorig jaar werd gesproken over upgrade, maar mogelijk alleen een revisie, lees ik dat nu nergens. Maar het kan ook zijn dat we een verschillende definities hanteren van “revisie”. Ik zie een “new” Nintendo Switch als een upgrade. Iets wat de performance of grafische power boost. Ik verwacht zeker geen powerhouse, maar denk wel dat Nintendo een kleine upgrade in petto heeft. Gewoon omdat het kan zonder compromissen te doen aan het concept van de Switch. We zijn vier jaar verder, de techniek is vier jaar verder.

Ik vind je inzichten juist heel interessant en dat is precies mijn doel om hier te bespreken: wat gaat Nintendo in 2021 releasen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:00:
[...]

Nou. Dat hebben we dan in ieder geval gemeen: we denken allebei dat er een nieuwe Switch komt (revisie of pro).

Ik wijs een revisie niet af als optie. Alleen wat ik
bedoelde met mijn reactie is dat ik het nergens lees in het geruchtencircuit. Waar vorig jaar werd gesproken over upgrade, maar mogelijk alleen een revisie, lees ik dat nu nergens. Maar het kan ook zijn dan we een verschillende definities hanteren van “revisie”. Ik zie een “new” Nintendo Switch als een upgrade. Iets wat de performance of grafische power boost. Ik verwacht zeker geen powerhouse, maar denk wel dat Nintendo een kleine upgrade in petto heeft. Gewoon omdat het kan zonder compromissen te doen aan het concept van de Switch. We zijn vier jaar verder, de techniek is vier jaar verder.

Ik vind je inzichten juist heel interessant en dat is precies mijn doel om hier te bespreken: wat gaat Nintendo in 2021 releasen?
Maar een nieuw model is toch altijd een revisie? Het is een verbetering ten opzichte van het vorige model. Dat kan een zeer minimale upgrade of hooguit kosten besparing door andere onderdelen of een Switch Pro.

Het probleem met geruchten vind ik altijd dat het op meerdere manieren geïnterpreteerd kan worden en dan heb ik het gevoel dat websites het dan nog wat aandikken om meer bezoekers naar hun website te krijgen. Maar geloof zeker dat er een waarheid zit in de geruchten.

Dat de nieuwe Switch game 4K graphics gaat hebben volgens geruchten geloof ik persoonlijk niet. Maar de theorie dat ze mogelijk 4K assets gaan gebruiken om de AI upscaling te trainen vind ik wel interessant. Je hebt dan mooiere graphics zonder dat het aanzienlijk meer performance nodig heeft.

Ik verwacht in ieder geval een interessante upgrade volgend jaar.

Overigens niks tegen een Pro model, maar ik loop bij dat idee tegen een aantal problemen aan waar ik persoonlijk geen goede oplossing voor zie. Bundin benoemde ze net al een paar reacties terug.

[ Voor 4% gewijzigd door L23 op 27-10-2020 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Verwijderd wat lees je dan en waar? Want er is namelijk heel weinig betrouwbare info over dit onderwerp momenteel. De geruchten waar ik weet van heb:Mijn conclusie: het is niet gek om iets te verwachten, maar er is heel weinig concretere informatie om speculatie op basis van bewijs te doen. Misschien dat er een tip van de sluier wordt opgelicht wanneer Nvidia zijn Jetson Nano Next eindelijk specificeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JackAvery schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:17:
@Verwijderd wat lees je dan en waar? Want er is namelijk heel weinig betrouwbare info over dit onderwerp momenteel. De geruchten waar ik weet van heb:Mijn conclusie: het is niet gek om iets te verwachten, maar er is heel weinig concretere informatie om speculatie op basis van bewijs te doen. Misschien dat er een tip van de sluier wordt opgelicht wanneer Nvidia zijn Jetson Nano Next eindelijk specificeert.
Laat heel duidelijk zijn dat er geen betrouwbare informatie voor handen is. Die heb ik ook niet.

Desondanks verwacht ik in 2021 wel iets meer dan alleen een verbetering in efficiëntie. Misschien is het ongelukkig dat ik hiervoor de term "Pro" gebruikte. Dat komt omdat de term in de media gebruikt wordt voor de volgende "revisie", "upgrade" of hoe je het ook wil noemen. Heel eerlijk: ik heb geen keurige lijst met bronnen bijgehouden van de geruchten en daar heb ik ook weinig zin in. Het hoeft mijn inziens ook niet, omdat het maar geruchten zijn. Ik claim hier niets hé? Behalve dat ik een verbeterd model (meer dan alleen efficiëntie) in 2021 verwacht omdat het mij logisch lijkt. Niet omdat ik daar bewijs voor heb. Maar ik zie graag de tegenargumenten en moet zeggen dat ik inmiddels wel mijn mening heb bijgesteld. Misschien is het ook wel een stukje wensdenken. Ik zou het persoonlijk wel teleurstellend vinden als Nintendo geen verbeterde versie uitbrengt. De performancegap tussen de Switch en de andere consoles wordt zo wel enorm groot. Daarom, met de Nintendo (3)DS in het achterhoofd als voorbeeld, zie ik een NEW Nintendo Switch wel als wenselijk en aannemelijk. Hoe groot die performanceboost dan is, tja, dat zal zeker beperkt zijn omdat het een hybride apparaat is.

Misschien kan ik het nog scherper neerzetten:
Ik hoop dat Nintendo voor 2021 meer in petto heeft dan alleen een verbetering in efficiëntie. De geruchten en meningen die ik de afgelopen tijd heb gelezen geven hoop dat er dit keer mogelijk meer in het vat zit dan alleen efficiëntie. En natuurlijk helpt het verstrijken van de tijd, want uiteindelijk komt er weer iets beters. De Switch wordt in 2021 vier jaar oud en een upgrade is best mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Verwijderd niks mis met wishful thinking. De manier waarop je schreef, suggereerde precies dat je een gerucht had gelezen dat onder de radar is gebleven :) De reden dat ik die bronnen citeer, is omdat ook veel onzin als feiten worden verkondigd binnen het geruchtencircuit.

Ik denk trouwens best dat we een nieuw model/revisie/whatever gaan zien. Nintendo is echter onvoorspelbaar, dus het is wat moeilijk in te schatten wat dit zou zijn of in welke mate we aan een upgrade in performance kunnen denken. Er zijn namelijk best wat verschillende manieren om een nieuw model aan te pakken, en er is momenteel geen off-the-shelf SoC van Nvidia die klaarligt zoals de Tegra X1 dat destijds was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk ook dat het per persoon verschilt van wat ze graag van een Switch handheld/console willen zien.

Ik zit persoonlijk niet te wachten op een Switch console die probeert de next gen Xbox/PS5 te evenaren. Ik zie dat anderen dat wel graag willen. Maar ik heb zelf een Nintendo Switch en een Xbox One S. Ports zoals The Witcher 3 vind ik erg knap gedaan, leuk dat je dat nu ook handheld kan spelen. Maar dat soort games speel ik toch liever op het grote scherm met betere graphics, die keuze is er al met de Xbox of Playstation.

De Nintendo Switch vind ik erg fijn vanwege handheld en het kunnen switchen tussen tv en handheld. Ik speel voornamelijk first party games, indie games en oudere ports op de Switch. Voornamelijk platformers vind ik ideaal om in handheld mode te spelen. Verder zou ik liever meer games zien die specifiek voor de Switch ontwikkeld zijn zoals Mario + Rabbids Kingdom Battle dan nieuwe multiplatform titels waarvan de Switch versie aangepast word tot dat het draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05:59
Megupe schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:41:
[...]
Volgens mij heb ik SM64 in zo'n 20 uur volledig uitgespeeld( handheld/docked afgewisseld).
Alle sterren gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:23
120. Net ff gekeken, maar wellicht 30uur IPV 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:19
Zou Nintendo denken dat ze in 2020 toch geen echt grote games hoeven aankondigen omdat ze toch wel verkopen of dat ps5/xsx het zou overvleugelen?

Ik mis wel de echt grote klappers moet ik zeggen. Erg jammer. Zou graag me verheugen op metroid of Zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:57
@L23 Nintendo moet inderdaad gewoon lekker zijn ding doen. Lekker niet concurreren met de andere consoles. Grafisch zit het gewoon goed en voor de rest heb ik nu een ps4 pro en straks de ps5 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

giantgiantus schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:01:
Zou Nintendo denken dat ze in 2020 toch geen echt grote games hoeven aankondigen omdat ze toch wel verkopen of dat ps5/xsx het zou overvleugelen?

Ik mis wel de echt grote klappers moet ik zeggen. Erg jammer. Zou graag me verheugen op metroid of Zelda.
Ik denk dat de hele game industrie dit jaar vertraging heeft opgelopen dankzij Corona. Ik ben eigenlijk allang blij dat er wat releases waren.
Ik denk dat Animal Crossing NH wel een grote game was, maar zeker niet voor alle gamers geschikt/bestemd/interessant. Persoonlijk vermaak ik me er nog altijd prima mee overigens.

We mogen blij zijn als de releases elkaar op halve snelheid opvolgen, want alles duurt nu langer omdat het hele proces inefficiënter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@giantgiantus:
Zoals @rockhopper al aangaf, er zijn best wel wat aanwijzingen dat het coronavirus aardige vertragingen hebben veroorzaakt. Zo zou Nintendo bepaalde events rondom Mario's 35 jarige bestaan al in april willen houden. Vertragingen zie je ook bij andere Japanse developers, bijv. bij SquareEnix.[1][2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:58
giantgiantus schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:01:

Zelda wordt toch echt volgend jaar omdat het genre 35 jaar bestaat (The Legend of Zelda: Skyward Sword ? ;)) maar inderdaad, weinig soeps voor de gene die op AAA titels wachten en de oudere AAA titels al hebben uitgespeeld.

[ Voor 14% gewijzigd door rudyman85 op 28-10-2020 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12
We hadden vorig jaar Links Awakaning. Dit jaar de nieuwe Hyrule warriors. Volgend jaar kun je inderdaad ook iets speciaals verwachten omdat Zelda dan 35 jaar bestaat (in februari al!). En ze werken momenteel ook nog aan BOTW2 waarvan de releasedatum nog niet bekend is. Kortom Nintendo geeft de Zelda franchise meer dan genoeg aandacht (waar ik persoonlijk erg blij mee ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Die Botw2 gaat februari niet halen ben ik bang. Zou wel leuk zijn. Marketing technisch is het eigenlijk rond deze tijd "holiday season" het interessantst om zowel een opvolgende editie van de switch (revisie of pro of hoe je het beestje ook wilt noemen) als een flagship game (zelda) uit te brengen.
Ik vermoed dat zowel de hardware als de software ernstige vertraging heeft, en met het perfectionisme van Nintendo betekend dit gewoon uitstel.

Overigens heeft Japan een "golden week" die volgend jaar van 29 april tot 5 mei duurt. Rond deze datum verwacht ik eigenlijk op zijn vroegst vuurwerk vanuit Japan op gebied van new releases (software en hardware)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Nieuwe Botw zou mooi zijn maar het zal nog even wachten zijn.
Zelf ben ik bezig met Ni No Kuni, leuk spel maar soms wat traag.
Voor kerst The Witcher maar eens aanschaffen en hopen dat Fenix Rising goed draait op de switch.

(Toch is er een stiekeme hoop voor Metroid!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Yptisme schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:45:
[...]

Thanks 20u tot 25u is wel te overzien. Ga dan naar Galaxy aan Sunshine beginnen. Zit zelf al 60u in de Witcher dus met nog 40u te gaan op de 100u voor de game. Echt hele sterke game inderdaad.

De sterretjes in Galaxy kan je inzetten om te voeren aan bepaalde personages om voordelen zoals extra levens te krijgen. Ook kan je ze inzetten om extra bonus planeten vrij te spelen. Er zijn meer dan genoeg van die sterren en je hebt ze absoluut niet allemaal nodig om al die extra's te krijgen. Alhoewel ik ken mezelf dus als ik die sterren zie pak ik ze toch allemaal en dan steeds op dat scherm moeten tikken is toch vrij irritant :/
Ik ben gisteren handheld begonnen, maar al snel besloten om docked verder te spelen. Het is echt zo veel makkelijker om die sterren te pakken met motion controls dan door op het scherm te tikken, ook omdat je dan nog gewoon kan springen als je die sterretjes zoekt. Wel jammer dat het handheld niet helemaal lekker spelen is, maar nu gebruik ik de dock tenminste ook nog voor wat meer dan alleen opladen 8) De 1-ups die je ervan krijgt zijn eigenlijk ook te handig om die sterretjes maar links te laten liggen. Ik vermaak me er nu alweer prima mee, ik hoop alleen dat Galaxy 2 ook nog uitkomt op Switch, dat is de enige die ik eigenlijk niet gespeeld heb vroeger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik begrijp de focus op de 'AAA' experience waar ik soms mensen over hoor eigenlijk niet goed. Er is zoveel leuks te spelen als je wat breder gaat qua ontwikkelingsbudgetten, genres, art styles, smaken... Veel indie games hebben zelfs meer polish dan de gemiddelde AAA titel.

Bovendien hebben AAA titels een enorm lange ontwikkeltijd. Wat Nintendo zelf betreft: het bedrijf heeft in Japan een 2400-tal medewerkers inclusief alle administratieve en logistieke staf - eigenlijk niet zoveel. Daarbij tel je nog een aantal aparte studios die de facto first-party zijn (Monolith, GameFreak, ND Cube...). Het verbaast mij - zelfs met alle licensering en asset outsourcing die ook bij Nintendo gebeurt - eigenlijk dat we gemiddeld een medium-to-large budget titel per maand krijgen.

Kijken we even naar de door Nintendo gepubliceerde line-up van 2020, dan mist die inderdaad een echt 'grote' nieuwe titel in de tweede helft van het jaar. Daarbij verwacht ik wel dat Hyrule Warriors AOC een nieuw record voor de Warriors franchise gaat vestigen, en vermoed ik dat 3D All-Stars zich ook wat gaat gedragen als een 'holiday title'. Volgende week zullen we alvast te weten komen hoe goed 3D All-Stars verkocht heeft in september.
Nintendo - Gepubliceerd in 2020 (Developer tussen haakjes)
  1. Dr. Kawashima's Brain Training for Nintendo Switch (Nintendo)
  2. Tokyo Mirage Sessions #FE Encore (Nintendo)
  3. Pokémon Mystery Dungeon: Rescue Team DX (Spike Chunsoft)
  4. Animal Crossing: New Horizons (Nintendo)
  5. Good Job (Paladin Studios)
  6. Jump Rope Challenge (Nintendo)
  7. Xenoblade Chronicles: Definitive Edition (Monolith Software)
  8. 51 Worldwide Games (Nintendo)
  9. Paper Mario: The Origami King (Nintendo)
  10. Pokémon Café Mix (Genius Sorority)
  11. Super Mario 3D All-Stars (Nintendo)
  12. Kirby Fighters 2 (HAL Laboratory)
  13. Mario Kart Live: Home Circuit (Velan Studios)
  14. Super Mario Bros. 35 (Nintendo)
  15. Pikmin 3 Deluxe (Nintendo)
  16. Hyrule Warriors: Age of Calamity (Koei Tecmo)
  17. Fitness Boxing 2: Rhythm & Exercise (Imagineer)
  18. Fire Emblem: Shadow Dragon & the Blade of Light (Intelligent Systems)
  19. (DLC) Cadence of Hyrule DLC + fysieke release (Brace Yourself Games)
  20. (DLC) Pokémon Sword & Shield DLC: The Isle of Armour +The Crown Tundra / Pokémon Sw/Sh+DLC fysieke release (GameFreak/The Pokémon Company)
  21. (DLC) Super Smash Bros. Ultimate - Steve, Min Min, Byleth (Sora Ltd., Bandai Namco)
Edit: ik kan trouwens Hades van harte aanbevelen voor mensen die polish willen zonder dat het een AAA game moet zijn ;p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
Cr0kie schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:11:
Nieuwe Botw zou mooi zijn maar het zal nog even wachten zijn.
Zelf ben ik bezig met Ni No Kuni, leuk spel maar soms wat traag.
Voor kerst The Witcher maar eens aanschaffen en hopen dat Fenix Rising goed draait op de switch.

(Toch is er een stiekeme hoop voor Metroid!)
The Witcher is voor mij de game geweest dit jaar waardoor ik het dus helemaal niet gemist heb dat Nintendo zo weinig goede games heeft uitgebracht dit jaar. Ik heb de Witcher vorig jaar rond de feestdagen aangeschaft en was pas afgelopen zomer klaar met de game. (Heb er meer dan 100 uur in gestopt)

Ben nu bezig met Links awakening. Straks kan ik nog de nieuwe Hyrule warriors spelen en hopelijk komt in februari weer een nieuwe Zelda game uit. Misschien een beetje veel Zelda overkill, maar die games zijn dan ook ontzettend goed.
(En anders heb je nog altijd Fenix Rising, waar ik ook nieuwsgierig naar ben omdat ook veel elementen van BOTW heeft)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[YouTube: Nintendo Direct Mini: Partner Showcase | October 2020]

Laatste Partner Showcase voor dit jaar. Getoond:
  • Control Ultimate Edition Cloud Version- vandaag beschikbaar
  • Part Time UFO - vandaag beschikbaar
  • No More Heroes - vandaag beschikbaar
  • No More Heroes II: Desperate Struggle - vandaag beschikbaar
  • Bakugan: Champions of Vestroia - 3 november
  • Tropico 6 - 6 november
  • Hyrule Warriors: Age of Calamity - 20 november, demo vandaag beschikbaar
  • Immortals Fenyx Rising - 3 december
  • Bravely Default II - 26 februari 2021
  • Story of Seasons: Pioneers of Olive Town - 23 maart 2021
  • Surviving the Aftermath - lente 2021
  • Griftlands - zomer 2021
  • Hitman III Cloud editie - 2021
  • No More Heroes III - 2021
Extra getoond in Japan: Rune Factory 5, A-Train, Shin Megami Tensei Nocturne remaster, Shadowverse, Momotaro Dentetsu, Derby Stallion, Shiren the Wanderer 5, Family Trainer, EDF World Brothers, Buddy Misssion - Bond.

[ Voor 102% gewijzigd door JackAvery op 28-10-2020 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:58

Nog even de tijd om de eerste twee delen op de 3DS te spelen. Heb ze allebei liggen, maar nog nooit aan begonnen...

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Zo, de nieuwe Hyrule warriors trailer ziet er heel goed uit, en je kunt de demo al vanaf vandaag spelen. :)
spoiler: Hyrule warriors
De titans komen in actie! En het lijkt er op dat je ze zelfs kunt besturen.

Ik ben daarnaast ook benieuwd hoe de cloud versies van Hitman en Control zullen werken. Sommige games zijn in Japan verschenen als cloud versie, maar ik weet niet of dat een groot succes was. Misschien dat iemand hier daar iets over kan zeggen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Raem , het eerste spel is een must gewoon al door de soundtrack.

@avec_style - Control kan je nu onmiddellijk zelf uittesten, er is een gratis trial op de eShop. 40 euro voor de volledige versie denk ik. De eerste reacties op de fora zijn positief. Gameplay clip:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yptisme
Toevallig iemand in dit topic wie de Switch icm een OLED tv van LG gebruikt? Ben zelf in de markt voor een LG CX maar las op Reddit en wat andere sites dat er problemen waren/zijn met de output en dat het er niet uitziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Laatst online: 03:50

JoeZuCK

_Fonz > all.

Yptisme schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:41:
Toevallig iemand in dit topic wie de Switch icm een OLED tv van LG gebruikt? Ben zelf in de markt voor een LG CX maar las op Reddit en wat andere sites dat er problemen waren/zijn met de output en dat het er niet uitziet...
Op de C7 geen probleem. Zal wel iets te maken hebben met refreshrate van de TV dat de Switch problemen heeft? Ja, waardoor ziet het er niet uit?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yptisme
JoeZuCK schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:46:
[...]

Op de C7 geen probleem. Zal wel iets te maken hebben met refreshrate van de TV dat de Switch problemen heeft? Ja, waardoor ziet het er niet uit?
Thanks! Output zou blurry zijn en de kleuren worden verkeerd doorgegeven. Leken mij ook incidenten en afstellingen maar wilde het toch graag even checken in dit topic voordat ik een dure nieuwe TV ga aanschaffen :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:13
Ik heb wel eens bij iemand anders een enkele keer Smash gespeeld op een 55" CX en dat zag er gewoon goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Nu online
avec_style schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 15:34:
Zo, de nieuwe Hyrule warriors trailer ziet er heel goed uit, en je kunt de demo al vanaf vandaag spelen. :)
spoiler: Hyrule warriors
De titans komen in actie! En het lijkt er op dat je ze zelfs kunt besturen.
Dit had ik echt even nodig. Bij wijze van spreken hersens op 0 en gewoon keihard rammen op de knoppen. Zelda games blijven mijn favorieten, maar de Zelda Warriors komen wel erg in de buurt.

En yes. De wandelende Kinder Surprise zit in de demo. :+

[ Voor 5% gewijzigd door RollieBollie op 28-10-2020 16:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

LG C8 hier, geen enkel probleem gezien. Ik zeg er wel bij dat bij mij alles via een reciever loopt (dus niet rechtstreeks aangesloten op de tv), maar dat zou voor de weergave niet uit mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tof dat er een demo is van Hyrule Warriors Age of Calamity. Ziet er goed uit en vind net als bij BOTW de filmpjes erg tof, maar de gameplay is duidelijk niks voor mij.

Ik dacht ik probeer eventjes Control uit, is er een dikke wachtrij :P

[ Voor 17% gewijzigd door L23 op 28-10-2020 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Laatst online: 26-07 12:44
https://twitter.com/Ninte.../1321478077940191239?s=19

Cloudgaming op de switch word in eens stilletjes gereleased. Control kun je al proberen.

Keuze uit Graphics of Prestaties. Ik sta ondertussen 803 in de wachtrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@TomBraamhaar Ik probeer het later wel een keertje, het wachten duurde mij te lang. Wel benieuwd hoe het speelt. Ik zie graag Microsoft Game Pass doormiddel van streaming naar de Switch komen en anders graag binnenkort op mijn iPhone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
@L23

M'n dochter wou tv kijken, dus ondertussen ook uitgelogd.

Vanavond maar weer eens proberen, ben benieuwd hoe goed het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
TomBraamhaar schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:03:
https://twitter.com/Ninte.../1321478077940191239?s=19

Cloudgaming op de switch word in eens stilletjes gereleased. Control kun je al proberen.

Keuze uit Graphics of Prestaties. Ik sta ondertussen 803 in de wachtrij.
Geruchten ging al lang dat Cloud gaming er zou komen, goed dat het er nu is om een bredere doelgroep aan te spreken omdat je nu ook wat games op de Switch zullen komen die voorheen niet mogelijk waren.

Wel gek dat dit zo klein wordt aangekondigd, vind het eigenlijk best wel een grote stap!

--

Als Zelda-fan ben ik erg benieuwd naar Immortals Fenyx Rising, komt deze ook fysiek uit?

Edit: antwoord is ja, nu te bestellen bij bol.com > https://www.bol.com/nl/p/...g-switch/9200000114229279. Ga hem vast reserveren, maar ben wel benieuwd hoe de reviews zijn voor de Switch versie, voor de andere platformen ziet hij er echt tof uit, hopelijk levert hij voor de Switch versie niet al te veel in.

--

Net de demo van Hyrule Warriors: Age of Calamity gespeeld en moet zeggen het ziet er ontzettend goed uit, maar het is geen game voor mij, het is te veel slashen wat mij betreft.

[ Voor 60% gewijzigd door Gynnad op 28-10-2020 19:02 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 20:31
Cloud gaming op de switch is groot nieuws inderdaad. Ik ben zelf niet elke dag actief (zachtjes uitgedrukt) wat betreft Nintendo Switch nieuws dus was wel een kleine verrassing voor mij.
Van het weekend eens kijken of het ook speelbaar is en wat de kwaliteit dan is.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Overigens laatste Nintendo Direct Partner Case van het jaar, kunnen we nog een echte Nintendo Direct verwachten, aangezien het nog 2 maanden tot het einde van het jaar is? Wellicht met informatie over wat 2021 ons gaat brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gynnad schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:12:
Overigens laatste Nintendo Direct Partner Case van het jaar, kunnen we nog een echte Nintendo Direct verwachten, aangezien het nog 2 maanden tot het einde van het jaar is? Wellicht met informatie over wat 2021 ons gaat brengen?
Moeilijk te zeggen. Dit zijn tot nu toe de opvallendere releases voor Q1 2021 waar ik op kan komen:
  • Atelier Ryza 2 (29.01.2021)
  • Little Nightmares II (02.2021)
  • Super Mario 3D World + Bowser's Fury (12.02.2021)
  • Bravely Default II (26.02.2021)
  • Story of Seasons: Pioneers of Olive Town (23.03.2021)
  • Balan Wonderland (26.3.2021)
  • Monster Hunter Rise (26.3.2021)Ryza
  • Cris Tales (early 2021)
  • King's Bounty II (maart 2021)
Er is dus nog een gat in het schema in januari. Meestal komt in die maand een kleinere game uit, maar die kunnen ze eventueel ook zonder direct aankondigen. Mijn gok is dat we geen grote direct meer krijgen tot januari, waarna de PR molen weer in gang schiet, maar december of februari kan natuurlijk ook. Nintendo heeft dit jaar veel tweets en individuele video's gebruikt om games te promoten, dus mogelijk zien we in de tussentijd daar meer van.

Overigens zijn er in Japan al enkele jaren games via de cloud op Switch (Resident Evil 7, Phantasy Star Online 2...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jajofisher
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19:30
Surviving the Aftermath komt in Q1 ook naar de Switch! https://twitter.com/Surviving_PDX/status/1321481860925411329

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Gynnad schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:03:
Als Zelda-fan ben ik erg benieuwd naar Immortals Fenyx Rising, komt deze ook fysiek uit?

Edit: antwoord is ja, nu te bestellen bij bol.com > https://www.bol.com/nl/p/...g-switch/9200000114229279. Ga hem vast reserveren, maar ben wel benieuwd hoe de reviews zijn voor de Switch versie, voor de andere platformen ziet hij er echt tof uit, hopelijk levert hij voor de Switch versie niet al te veel in.
Als ik hier kijk zie ik ook iets van een gold edition. Misschien nog even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gisteravond even Control geprobeerd een alhoewel je merkte dat de servers het druk hadden draaide het toch wel redelijk soepel. Af en toe wat haperingen in het geluid maar vond de lag met de controller minimaal. Enige was dat ik de sessie vrij kort vond duren. Maar cool dat het spel nu ook op deze manier te spelen is. Stiekem hoop ik dat Xbox streaming ook voor de Switch uitkomt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
Ik heb precies die setup. Switch en een 65CX. Animal Crossing spat van het scherm af. Gister ging ik echter Hollow Knight spelen en dan zie je wel aan de letters dat het ietwat wazig is. Zal vooral te maken hebben met upscaling, maar kon me er niet echt aan ergeren. Edit: zie net dat deze game zelfs docked niet op 1080p draait, dus idd upscaling artifacts.

Heb je een bron waar wordt beweerd dat het er niet uitziet? Want dat is in mijn ogen niet het geval.

[ Voor 6% gewijzigd door Sluuz op 29-10-2020 09:36 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Gisteren even Hyrule Warriors gespeeld.
Ben er nog niet uit. De controls gingen een beetje tegen mijn gevoel in (Na 100+ uur Botw)
En in de 2e fase kom ik al niet voorbij de baas (Guardian).
Het verhaal lijkt ook goed in elkaar te zitten. Maar weet nog niet of ik hem op mijn kerstlijst zet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Meer nieuws:
  • Trails of Cold Steel I en II krijgen een Japanse en een Aziatische Switch release (bron). Gezien zowel 3 als 4 ook een Westerse release hebben gekregen, zet dat hopelijk de deur open om de quadrologie volledig te kunnen spelen. Ook voor de Crossbell arc (Zero no Kiseki en Ao no Kiseki) van de enorm uitgebreide 'The Legend of Heroes'-serie zijn er gisteren JP/SEA Switch versies aangekondigd.
  • De release van Haven (trailer) - de nieuwe game van de makers van Furi - wordt nu geschat op Q1 2021 volgens developers The Game Bakers.
  • De beloofde 'player feedback' uitleg van de Bravely Default II demo staat ondertussen online. Goed om te zien dat de meeste negatieve punten in de demo aangepakt worden:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een 55” C9 en de kleuren spatten inderdaad van het scherm af. Wel is bijv. de UI een beetje “blurry”, maar ik denk dat dit komt door de upscaling van HD naar 4K.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik denk dat er bij de TV's sowieso een hoop mis kan gaan als je niet kalibreert of per ongeluk de settings in een verkeerde stand zet. Ik vermoed dat dit met de "slechte" OLED tv het geval is.
Verder meer een vraag voor in het grote LG topic lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Vanochtend even de demo van Control (Cloud) gespeeld, maar vond het maar een gekke demo. Je kon maar een paar collections vinden in het gebouw en toen was de demo afgelopen, verder kon je niets.. Geeft voor mij niet echt een indruk van de game of willen ze alleen testdata verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:24
Gynnad schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:43:
Vanochtend even de demo van Control (Cloud) gespeeld, maar vond het maar een gekke demo. Je kon maar een paar collections vinden in het gebouw en toen was de demo afgelopen, verder kon je niets.. Geeft voor mij niet echt een indruk van de game of willen ze alleen testdata verzamelen?
Het is vooral bedoeld om te controleren of je internet verbinding stabiel genoeg is om cloud te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Gynnad schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:43:
Demo was erg kort idd, maar eerste indruk van speelbaarheid was goed. Spel zelf leek me niets, maar technisch gezien leek het goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zonet ook even de demo van Control (cloud) gespeeld. Twee keer, want er waren twee opties. Beide draaiden goed, maar performance mode draaide net iets soepeler. Ik kwam de tweede keer een stuk verder en ook kunnen schieten. Ziet er goed uit en merk totaal niet dat ik een cloud game zit te spelen. Maar een cloud game kopen gaat me iets te ver, een abo zoals Game Pass zie ik wel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Ik moet toch terug komen op mijn eerste comments van Hyrule Warriors.
Deze komt op de kerstlijst!
Eenmaal het ritme gevonden, de eerste campaign nog eens gespeeld liep het wel lekker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Nu online
Heb sinds vrijdag Pikmin 3 Deluxe. Ik had Pikmin 1 t/m 3 al, maar 3 nooit echt gespeeld vanwege tijdsgebrek. Nu dus op de switch wel de tijd voor genomen. Was een korte game, maar nog genoeg te ontdekken voor ik 100 % heb behaald in de story.

Nu even bezig met de missions en side story. Ook erg leuk om kleine delen van de stages te spelen en daar proberen de 100 % te behalen.

Enige nadeel van deze game. In portable mode trekt die de batterij snel leeg. Maar dat is natuurlijk ook wel te verwachten met ~100 figuurtjes die overal en nergens naar toe gaan en bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomminator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Gisterenavond voor t eerst bij vrienden MarioKart gespeeld en vond t erg leuk. Dus tja, dan word ik toch een beetje hebberig.. verdorie! Weer een leuk spelletje op de verlanglijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:33
ben toch benieuwd of ik de enige ben die het probleem heeft dat zijn switch (lite) telkens leeg is. Ik leg hem met volle accu weg en schakel hem volledig uit en toch is hij 2/3 weken later leeg als ik hem wil gebruiken. Dat is toch niet normaal lijkt me ? vond altijd al dat hij vlug leeg was in stand-by stand daarom schakel ik hem volledig uit maar wil zojuist de Hyrule warriors demo installeren en jawel hoor hij gaat niet aan want de accu is leeg :(

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ldekkers1
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-08 14:45
Hoi allemaal,

Even een vraag... Ik ben nu bezig met Picross en heb bijna deel 1 uitgespeeld na 30 uur. Erg leuk!! Nou zie ik ook dat er van picross deel 2, 3 en 4 zijn, maar zie ik ook dat er heel veel andere spellen zijn die vergelijkbaar zijn met picross. Heeft iemand een ander puzzelspel (mag lijken op picross) dat (ongeveer) hetzelfde werkt? Ik wil sowieso ook wel de andere delen doen, maar wellicht dat het leuk voor de afwisseling is om eerst een ander picross-achtig spel te spelen dat ook leuk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Nu online
harley schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:16:
ben toch benieuwd of ik de enige ben die het probleem heeft dat zijn switch (lite) telkens leeg is. Ik leg hem met volle accu weg en schakel hem volledig uit en toch is hij 2/3 weken later leeg als ik hem wil gebruiken. Dat is toch niet normaal lijkt me ? vond altijd al dat hij vlug leeg was in stand-by stand daarom schakel ik hem volledig uit maar wil zojuist de Hyrule warriors demo installeren en jawel hoor hij gaat niet aan want de accu is leeg :(
Ik heb nog nooit mijn switch aan de kant gelegd voor enkele weken. Hooguit een dag of 5. En dan is die nog zeker voor de helft opgeladen.

Het schijnt wel dat er switches zijn met slechte wifi en kan zijn dat die daardoor sneller leeg raakt. Je kan eens proberen of de flightmode helpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:56
ldekkers1 schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:30:
Hoi allemaal,

Even een vraag... Ik ben nu bezig met Picross en heb bijna deel 1 uitgespeeld na 30 uur. Erg leuk!! Nou zie ik ook dat er van picross deel 2, 3 en 4 zijn, maar zie ik ook dat er heel veel andere spellen zijn die vergelijkbaar zijn met picross. Heeft iemand een ander puzzelspel (mag lijken op picross) dat (ongeveer) hetzelfde werkt? Ik wil sowieso ook wel de andere delen doen, maar wellicht dat het leuk voor de afwisseling is om eerst een ander picross-achtig spel te spelen dat ook leuk is!
Murder by Numbers
In principe ook gewoon picross, maar dan met een verhaaltje tussen de puzzels in plaats van enkel een menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ldekkers1 schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:30:
Hoi allemaal,

* RayNbow kijkt naar z'n meest gespeelde spellen...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Efh4FnZU0AI1q_N?format=jpg&name=large

Pic-a-Pix is net als Picross, maar qua UI en controls iets minder verfijnd dan de Picross-spellen van Jupiter. Jupiter heeft ook twee anime-themed Picross-spellen uitgebracht: Kemono Friends Picross en Picross Lord of the Nazarick.

Verder zoals @Yukidaruma boven mij meldde is Murder by Numbers ook een spel met dezelfde puzzles. Het bevat de investigations-achtige gedeeltes uit een Ace Attorney gekoppeld met Picross-puzzles. De soundtrack van Murder by Numbers is door Masakazu Sugimori gecomponeerd (bekend van o.a. Ace Attorney).

Edit: Oh ja, als je een Nintendo Switch Online abonnement hebt:

[ Voor 4% gewijzigd door RayNbow op 02-11-2020 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
harley schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:16:
Als ik mijn Lite volledig uitzet (knop ingedrukt, power options, power off) en hem weken (niet geteld, maar konden er zo 5-6 zijn) niet aanraak dan is hij nog 100% of 99% vol als ik hem weer aanzet.

In standby (dus knop kort indrukken) kost het ca 5% per dag. Dat komt wel overeen met de 2/3 week die jij schetst. Weet je zeker dat je hem echt uitzet?

Het klinkt misschien raar, maar heb je een Micro SD kaartje erin? Haal die er eens uit en kijk of dat uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:33
RollieBollie schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:48:
[...]

Ik heb nog nooit mijn switch aan de kant gelegd voor enkele weken. Hooguit een dag of 5. En dan is die nog zeker voor de helft opgeladen.

Het schijnt wel dat er switches zijn met slechte wifi en kan zijn dat die daardoor sneller leeg raakt. Je kan eens proberen of de flightmode helpt.
Maar volledig uit is volledig uit, dan zou die dus ook geen WiFi verbinding mogen hebben/maken.

@Blackmage, ik weet niet exact hoelang hij nu uit heeft gestaan, maar ik weet zeker dat ik hem volledig uitzet want dat doe ik dus standaard al omdat ik hem vrij vlug vond leeglopen in standby.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Nu online
Sorry. Ik had er overheen gelezen dat je de switch volledig uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yptisem
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
Thanks iedereen voor de reacties op mijn LG OLED vraag.

Ik heb nu ook last van het Joy Con Drift probleem in mijn rechter Joy Con of het is gewoon slijtage. Echt om gek van te worden in ieder geval. Heb via de zoekfunctie in dit topic de meeste mogelijkheden al wel in kaart gebracht qua fixes. Heb mijn Switch al sinds september 2017 dus val buiten de garantie.

Denk dat ik toch maar een extra setje Joy Cons ga aanschaffen in plaats van reparaties of tijdelijke fixes. Zag dat reparatie voor eentje al 30 euro kost (exclusief mogelijke verzendkosten?). Voor 65 euro dan een hele nieuwe set lijkt mij dan beter. Ook gelijk leuk om voor Mario Kart 4 controllers te hebben (stay positive). Als je tijdens het racen toch constant op je die Joy Con drukt heb je er toch geen last van.

Zag wel dat in Noord Amerika het reparatie programma was uitgebreid maar dat is bij ons niet het geval toch? Kon dit niet terug vinden op de site van Nintendo of in dit topic maar just to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:57
@Yptisem Dacht dat Nintendo ze ongeacht de aankoop datum repareert zonder morren.
Maar dat zou je gewoon even kunnen bellen. Het driften is een probleem en dat is onderkent.
Pagina: 1 ... 78 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic