@SinkerNL Ik vind de naam van de website al bijzonder, fantendo.fandom, oogt zeker niet serieus. Waarom deel je het precies?

Geen idee of er een nieuwe Mario Party komt. Maar voorgaande releases waren meerdere games per console, dus een tweede game voor de Nintendo Switch lijkt me wel aannemelijk. Maar is verder nog niks bekend over.
@SinkerNL - die website is een plek voor creatief schrijven waar mensen zelf verzonnen games neerpennen. Niet serieus nemen :)

Of er een Super Mario Party 2 komt? Kan best. Ik ging ervan uit dat ze met DLC het spel zouden uitbreiden, en dat hebben ze niet gedaan. Misschien kiezen ze dus (weeral) voor een sequel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52
'Nieuws' van CD Projekt Red:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h-DJwIK563DNvdcGvd-giMsZC0g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EWfco4tplCkVS9QycrhikSj3.jpg?f=user_large

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 12:06
Lol, had persoonlijk ook niet verwacht dat ze deze game naar de Switch gingen poorten, tenminste niet nu.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinkerNL
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-09 20:35
@JackAvery dat verklaart een hoop. Degene die dat artikel heeft geschreven over Mario Party 2 heeft flink wat tijd geïnvesteerd..

Ik hoop inderdaad dat er een nieuwe uitkomt, met wat vrienden hebben we er dik 50 uur in zitten (en dat voor 30’gers..)

@Zeror is dat van Cyberpunk 2077 niet 1 grote grap? Je kunt het spelen wanneer je een andere console speelt? Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12
Ik kan de tweet zelf niet terug vinden op hun Twitter account dus het is waarschijnlijk een gephotoshopped door iemand anders.
Daarnaast moeten Switch eigenaren natuurlijk niet de hoop houden dat deze game geport gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08
JackAvery schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 21:40:
[...]

Het is in ieder geval een bekend probleem en een patch is onderweg. Verder is Ori gewoon een enorm goede port, zelfs beter dan de Xbox release:

[YouTube: Ori And The Will of the Wisps Switch Analysis: Inside An 'Impossible' Port]

Enorm interessante analyse van Digital Foundry, ook omdat ze tonen hoe de engine van Ori werkt. Fysieke retail release van beide games lijkt gepland voor december, voor de mensen die graag verzamelen. De cartridge zal ook de patch met de bugfixes bevatten.

Anyway, hoe goed Ori ook is, Hades is heel snel mijn GOTY geworden >:)
Beter dan xbox? of bedoel je idd de s of zelfs orginele vcr versie.....ok maakt voor mij niet uit gezien ik een X heb. Maar het is op zijn minst een indrukwekkende port daar kunnen we het allemaal eens over zijn!

En hades had ik niets van meegekregen!
Die ziet er zeker interessant uit.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 12:30
Sagat schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:53:
[...]

Beter dan xbox? of bedoel je idd de s of zelfs orginele vcr versie.....ok maakt voor mij niet uit gezien ik een X heb. Maar het is op zijn minst een indrukwekkende port daar kunnen we het allemaal eens over zijn!

Ik denk dat JackAvery erop doelt dat er in de Switch port allerlei loopholes gebruikt zijn om de boel op de Switch aan de praat te krijgen, die inmiddels ook via patches in de andere versies zijn doorgevoerd, omdat ze ook daar voor significante performance-winst zorgen.

Wat ik echter niet weet is of die loopholes pas tijdens het porten naar de Switch gevonden en gebruikt zijn, of dat die sowieso wel in de pijplijn zaten. Feit is wel dat die er bij de release op de Switch al in zaten, en bij release op de Xbox nog niet, waardoor je inderdaad kan stellen dat de Switch versie beter is dan de releaseversie op de Xbox.

Maar een eerlijke vergelijking is dat niet, aangezien de patch van de Xbox effectief al in de Switch versie is ingebakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:53:
[...]

Dat was een beetje tongue-in-cheek bedoeld en niet als een serieuze vergelijking, het is een beter spel dan de originele release op Xbox ;) Versie 1.0 had nogal wat framedrops. Ondertussen speelt Will of the Wisps gelukkig aan een vlotte 60 FPS op Xbox.

@Seal64 die video toont heel goed wat voor optimalisaties er gebeurd zijn en hoe ze tot dat punt gekomen zijn. Enorm leuk om te zien als je interesse hebt voor de development kant van de industrie.
Bekijk eens een paar reviews zou ik zeggen! Of stel gerust vragen. Enorm fijne game.

[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 01-10-2020 08:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08
Seal64 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:36:
[...]

Ik denk dat JackAvery erop doelt dat er in de Switch port allerlei loopholes gebruikt zijn om de boel op de Switch aan de praat te krijgen, die inmiddels ook via patches in de andere versies zijn doorgevoerd, omdat ze ook daar voor significante performance-winst zorgen.

Wat ik echter niet weet is of die loopholes pas tijdens het porten naar de Switch gevonden en gebruikt zijn, of dat die sowieso wel in de pijplijn zaten. Feit is wel dat die er bij de release op de Switch al in zaten, en bij release op de Xbox nog niet, waardoor je inderdaad kan stellen dat de Switch versie beter is dan de releaseversie op de Xbox.

Maar een eerlijke vergelijking is dat niet, aangezien de patch van de Xbox effectief al in de Switch versie is ingebakken.
Dank voor de uitleg, ja eens. Dan kan een console met minder power idd toch wel een betere versie hebben (iets wat vaker gebeurd is natuurlijk in de games historie) maar op dit moment verbaasde me het wel.

Ik was wel begonnen aan de df over ori maar nog niet afgekeken.
JackAvery schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:39:
[...]
Dat was een beetje tongue-in-cheek bedoeld en niet als een serieuze vergelijking, het is een beter spel dan de originele release op Xbox ;) Versie 1.0 had nogal wat framedrops. Ondertussen speelt Will of the Wisps gelukkig aan een vlotte 60 FPS op Xbox.
Humor op het internet! :o :+
Bekijk eens een paar reviews zou ik zeggen! Of stel gerust vragen. Enorm fijne game.
Ik heb de launch trailer even gekeken en dat zag er heel interessant uit! Game staat op mijn wishlist!
Verder geen vragen, ik hou ervan om zo blanko mogelijk een game in te stappen. Maar offer is appreciated.

[ Voor 24% gewijzigd door Sagat op 01-10-2020 08:43 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
JackAvery schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:39:
[...]

@Seal64 die video toont heel goed wat voor optimalisaties er gebeurd zijn en hoe ze tot dat punt gekomen zijn. Enorm leuk om te zien als je interesse hebt voor de development kant van de industrie.

[...]

Ik heb de video gekeken, mooie materie en indrukwekkend waar ze allemaal aan denken om toch die 60 fps te kunnen halen. Ik denk echter dat ze nog wat te doen hebben (en mee bezig zijn) want het spel is behoorlijk instabiel op de Switch. Ik denk dus dat die voorspelling van waar de speler heen wil, en het daarop volgende instreamen van stukken levels, op de Switch of niet goed werkt, of gewoon niet snel genoeg gaat, want dat lijkt toch wel regelmatig een struikelpunt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
avec_style schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:33:
Ik kan de tweet zelf niet terug vinden op hun Twitter account dus het is waarschijnlijk een gephotoshopped door iemand anders.
Ja, ik ook niet. Kwam deze afbeelding ergens tegen en vond hem wel grappig :P
Daarnaast moeten Switch eigenaren natuurlijk niet de hoop houden dat deze game geport gaat worden.
Misschien dat het 'Switch Pro' model uit de geruchten hier nog verandering in kan brengen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Kwam vandaag niet die Mario "Royale" uit voor de 30th anniversary?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NeP2013 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:57:
Kwam vandaag niet die Mario "Royale" uit voor de 30th anniversary?
Ja. Sterker nog, de Japanse versie wordt al bestudeerd:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:57
Yep. Super Mario 35 is sinds 9:00 beschikbaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4XSyjclOPrP2SQSyXBUFX3hL8A8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/94TmlzjZJPpegV34FBwsve8R.png?f=fotoalbum_large

Beide Ori games worden ook gewoon in Europa uitgebracht. Ik zag al verschillende websites waar je kan pre-orderen (Amazon UK/ES en Shop4nl), adviesprijs is voor beide games elk €39,99 en releasedatum is 8 december.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:48
YouTube: Mario Kart Live: Home Circuit - Overview Trailer - Nintendo Switch

Toch wel heel gaaf.. Hoop dat karts los te koop komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@DCNY De karts zijn al “los” te koop. De set bestaat uit een Mario of Luigi kart, een oplaadkabel en de gates en arrow signboards zijn van karton.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yup, de software zelf is gratis te downloaden.

Trouwens, bij FNAC in België kost Mario Kart Live als lid ~90 euro. Misschien een tip?

---
Voor wie de Smash aankondiging heeft gemist gisteren ;)

Morgen toont Sakurai gameplay, vermoedelijik weer 40+ minuten lang droge humor.

[ Voor 48% gewijzigd door JackAvery op 02-10-2020 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
L23 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:16:
@DCNY De karts zijn al “los” te koop. De set bestaat uit een Mario of Luigi kart, een oplaadkabel en de gates en arrow signboards zijn van karton.
Dus de karts zijn €120,- per stuk? Bedoel meer dat als je al een set hebt dat je de karts los kan kopen. Want in die €120,- zit natuurlijk ook al de extra spullen en de software. Software is dan wel gratis, maar zit ongetwijfeld verwerkt in die €120,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
DCNY schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:43:
[...]

Dus de karts zijn €120,- per stuk? Bedoel meer dat als je al een set hebt dat je de karts los kan kopen. Want in die €120,- zit natuurlijk ook al de extra spullen en de software. Software is dan wel gratis, maar zit ongetwijfeld verwerkt in die €120,-.
Lees net dat wanneer je met 2 karts tegelijk wil rijden je ook een tweede switch nodig hebt. Dat wordt een dure hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
ilfamo schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:20:
[...]

Lees net dat wanneer je met 2 karts tegelijk wil rijden je ook een tweede switch nodig hebt. Dat wordt een dure hobby.
Dus ipv net als in de trailer gezellig samen rijden wordt t treurig in je eentje rondjes rijden? Dan wordt t m niet... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:43

DukeBox

loves wheat smoothies

ilfamo schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:20:
Dat kan toch niet echt een verrassing geweest zijn ?

Wat ik mij voornamelijk afvraag, is de software 'gratis' of gaat die met een code. Ik heb dus wel meerdere switches in mijn huishouden maar wil niet gebonden zijn aan op welke ik het gebruik. Vandaar dat ik ook altijd alle games fysiek koop.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
DukeBox schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:42:
[...]

Dat kan toch niet echt een verrassing geweest zijn ?

Wat ik mij voornamelijk afvraag, is de software 'gratis' of gaat die met een code. Ik heb dus wel meerdere switches in mijn huishouden maar wil niet gebonden zijn aan op welke ik het gebruik. Vandaar dat ik ook altijd alle games fysiek koop.
Op de website van Nintendo staat dat de software gratis is.
https://www.nintendo.nl/G...Home-Circuit-1832413.html

De software van Mario Kart Live: Home Circuit is vanaf 16 oktober 2020 gratis te downloaden in de Nintendo eShop en op deze website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DCNY schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:43:
[...]

Ik denk niet dat het karton 60 euro kost... Ja, als je naar de waarde inhoud van het pakket kijkt zijn de karts €120,- per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 09:26
Ik heb onlangs Outher Worlds overgenomen van een tweaker en vind de port best goed gedaan. Ik bedoel het spel ziet er duidelijk minder goed uit dan op de xbox maar toch is het gewoon goed te spelen.

Wat spelen jullie zoal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Nu nog Valkyria Chronicles (in de sale gehaald tijdje geleden, best leuk!) maar als Crown Tundra (tweede Pokémon DLC) uitkomt, speel ik die :P Tussendoor dan wat Rocket League (is gratis nu) en Lines XL (puzzel, verbind dezelfde getallen met lijnen). En als ik die DLC beu ben gespeeld, dat LEGO spel, Serial Cleaner en iets met skiliften ook maar eens uitspelen. Ik begin altijd aan alles tegelijk :+

[ Voor 15% gewijzigd door RangedNeedles op 02-10-2020 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SanderL Welk Lego spel? Ik kijk in ieder geval uit naar Lego Star Wars: Skywalker Saga. Dat wordt dan de eerste Lego game die ik koop, maar komt pas volgend jaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
SanderL schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:48:
[...]

Nu nog Valkyria Chronicles (in de sale gehaald tijdje geleden, best leuk!) maar als Crown Tundra (tweede Pokémon DLC) uitkomt, speel ik die :P Tussendoor dan wat Rocket League (is gratis nu) en Lines XL (puzzel, verbind dezelfde getallen met lijnen). En als ik die DLC beu ben gespeeld, dat LEGO spel, Serial Cleaner en iets met skiliften ook maar eens uitspelen. Ik begin altijd aan alles tegelijk :+
Zo dat is heel wat :), ik probeer totdat de next gen consoles er is nog even Zelda: Link's Awakening, The Witcher 3 en dan Outher Worlds nog even uit te spelen. Uiteraard kan ik niet wachten op Breath Of The Wild 2 en nog meer titels als Metroid Prime 4, echter hoor ik over de laatste niet veel meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
L23 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:55:
@SanderL Welk Lego spel? Ik kijk in ieder geval uit naar Lego Star Wars: Skywalker Saga. Dat wordt dan de eerste Lego game die ik koop, maar komt pas volgend jaar uit.
LEGO City Undercover :) De humor bevalt me nog wel en ondanks ik op voorhand dacht van, mwaah, is dit eigenlijk niet meer voor kinderen dan volwassenen, valt me dat goed mee. Het was 'n tip hier van op het topic trouwens.
GranCanaria schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:55:
[...]

Zo dat is heel wat :), ik probeer totdat de next gen consoles er is nog even Zelda: Link's Awakening, The Witcher 3 en dan Outher Worlds nog even uit te spelen. Uiteraard kan ik niet wachten op Breath Of The Wild 2 en nog meer titels als Metroid Prime 4, echter hoor ik over de laatste niet veel meer.
Ja, sinds ik m'n PayPal heb gekoppeld en ik op DekuDeals zit, gaat het wel wat sneller dan gepland. Ik probeer het nu ook echt wel wat rustiger aan te doen. Enkel iets kopen wanneer ik niet echt iets anders meer heb en vooral niet aan alles tegelijk beginnen. Vaak is het iets kopen, het even "testen" en voor je 't weet, zit je er al een paar uurtjes in >:) BoTW hou ik daarom ook nog even af :+ Pas als ik wat door m'n backlog ben, ga ik me daar eens serieus mee bezighouden want die game is het wel waard.

De enige miskoop die ik tot nu toe heb gemaakt is met The Escapists 2. Naar het schijnt echt een topspel maar... ik snap er maar weinig van. Ontsnappen uit de gevangenis, ja okee, maar hoe net. Je kan zo veel verschillende dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:58
Ik heb behoorlijk wat uurtjes in Smash op de Switch zitten; het verhaal 100% uitgespeeld en ook alle achievements en spirits gehaald en ik heb ook de eerste DLC-pack en ik vind eigenlijk bijna alle karakters wel leuk tot heel leuk maar dat Minecraft poppetje, nee... daar word ik niet eens lauw van. Misschien ook omdat ik nog nooit Minecraft heb gespeeld.

Hades trouwens... Dat spel is geniaal. Het is lang geleden dat ik zo enthousiast en weer eens verslaafd ben aan een spel. Mijn broertje trouwens ook. Hoe langer je dat spel speelt, hoe meer je erachter komt hoe goed het echt is.

Vannacht het spel 'echt' uitgespeeld en omdat ik daarna nieuwsgierig was of er nog meer was ben ik vervolgens veel te lang doorgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
SanderL schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:05:
[...]

LEGO City Undercover :) De humor bevalt me nog wel en ondanks ik op voorhand dacht van, mwaah, is dit eigenlijk niet meer voor kinderen dan volwassenen, valt me dat goed mee. Het was 'n tip hier van op het topic trouwens.

[...]

Ja, sinds ik m'n PayPal heb gekoppeld en ik op DekuDeals zit, gaat het wel wat sneller dan gepland. Ik probeer het nu ook echt wel wat rustiger aan te doen. Enkel iets kopen wanneer ik niet echt iets anders meer heb en vooral niet aan alles tegelijk beginnen. Vaak is het iets kopen, het even "testen" en voor je 't weet, zit je er al een paar uurtjes in >:) BoTW hou ik daarom ook nog even af :+ Pas als ik wat door m'n backlog ben, ga ik me daar eens serieus mee bezighouden want die game is het wel waard.

De enige miskoop die ik tot nu toe heb gemaakt is met The Escapists 2. Naar het schijnt echt een topspel maar... ik snap er maar weinig van. Ontsnappen uit de gevangenis, ja okee, maar hoe net. Je kan zo veel verschillende dingen doen.
Dekudeals? wasda?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dekudeals.com. Daar zie je alle games die momenteel in de aanbieding zijn, maar ook wanneer ze in de aanbieding zijn geweest en wat ooit de laagste prijs was.

Je kan overigens ook een wenslijst maken in de eshop, krijg je ook een mail als een game uit je wenslijst in de aanbieding is. Maar werkt volgens mij iets beperkter.

[ Voor 21% gewijzigd door L23 op 02-10-2020 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
L23 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:03:
[...]

Dekudeals.com. Daar zie je alle games die momenteel in de aanbieding zijn, maar ook wanneer ze in de aanbieding zijn geweest en wat ooit de laagste prijs was.

Je kan overigens ook een wenslijst maken in de eshop, krijg je ook een mail als een game uit je wenslijst in de aanbieding is. Maar werkt volgens mij iets beperkter.
ah gaaf. Even bekijken bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-09 12:19
GranCanaria schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:09:
[...]

ah gaaf. Even bekijken bedankt!
Ik zelf gebruik https://eshop-prices.com/ die hebben geen alert voor zover ik weet, maar wel duidelijk in welke eshop hij het goedkoopste is.(zijn ook echt alleen de prijzen van de eshops)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Hier nog wat uitgebreidere informatie over Mario Kart Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:39
leuk hoor maar 120 euro voor 1 zo'n autootje? Redelijk aan de prijs vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
120 euro voor zo een autootje? Nee. 60 euro voor het spel en dus 60 euro voor het autootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
RollieBollie schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 09:50:
120 euro voor zo een autootje? Nee. 60 euro voor het spel en dus 60 euro voor het autootje.
het spel schijnt gratis te downloaden zijn.Je kunt het alleen spelen met de hardware.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sderooij schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:15:
[...]

het spel schijnt gratis te downloaden zijn.Je kunt het alleen spelen met de hardware.
Dat je het spel gratis kunt downloaden wil natuurlijk niet zeggen dat je indirect niet voor de software betaalt. ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Klopt. Het spel kan je gratis downloaden, maar zoals je zelf schrijft is het enkel te spelen als je een kart hebt. Je kan het dus beter bekijken als: hoeveel kost zo een spel normaal gesproken en hoeveel blijft er dan dus over voor de kart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:42
RayNbow schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:42:
[...]

Dat je het spel gratis kunt downloaden wil natuurlijk niet zeggen dat je indirect niet voor de software betaalt. ;)
Precies, de app van mijn auto is ook gratis te downloaden maar heb je niets aan zonder mijn auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sderooij schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 08:42:
[...]

leuk hoor maar 120 euro voor 1 zo'n autootje? Redelijk aan de prijs vind ik persoonlijk.
Volgens mij vind iedereen dat. Ik ken in ieder geval niemand die er een gaat kopen. En in mijn kamer kom ik niet verder dan Baby Park :-p

Vage discussie over de prijs van het “spel” trouwens, ik betaal nooit 60 euro voor een spel. Mario Kart Live is het spel, klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sderooij schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 08:42:
[...]

In België zijn de karts voor 90-100 euro best wel te vinden. Dat is ook geen erg ongewone prijs voor een RC car met wat features enzo. Ik zou het ook niet goedkoop noemen, maar er staat ook best wel wat tegenover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Oké het wel of niet i direct betalen voor het spel daar gelaten, hoe zit het eigenlijk met die camera in de wat donkere woonkamers? Op die demo vids is het er super zonnig. 😐

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@sderooij het is afwachten op de eerste ervaringen. Maar vraag me ook af hoe goed die camera is bij weinig licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Het is het wachten totdat de Chinezen de boel hebben reverse engineered en met goedkopere namaak karts gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wie speelt hier ook Super Mario Bros 35?
Moet zeggen dat ik mij daar al een paar dagen flink mee aan het vermaken ben. Zit erg leuk in elkaar.
Nu nog enkel world 1 en 2 beschikbaar, maar gaat nog leuker worden wanneer er meer levels gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Yep, heb hier ook al een stuk of 50 keer SMB35 gespeeld. Erg leuk. Hopelijk zeggen ze in maart dat ze deze game toch laten doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Terpstars schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:27:
Ik heb behoorlijk wat uurtjes in Smash op de Switch zitten; het verhaal 100% uitgespeeld en ook alle achievements en spirits gehaald en ik heb ook de eerste DLC-pack en ik vind eigenlijk bijna alle karakters wel leuk tot heel leuk maar dat Minecraft poppetje, nee... daar word ik niet eens lauw van. Misschien ook omdat ik nog nooit Minecraft heb gespeeld.
Van plan om deze 2eHands aan te schaffen.. ook omdat mn vrouw een keer een vecht-spelletje wilt proberen. Is het een beetje huisvrouw-vriendelijk spelletje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
https://www.justice.gov/o...roup-team-xecuter-custody

Switch modding heeft een aardige klap gekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Heh "modding". Sure. Prima ontwikkeling, als ze schuldig blijken in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
knakker2 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 16:36:
[...]

Van plan om deze 2eHands aan te schaffen.. ook omdat mn vrouw een keer een vecht-spelletje wilt proberen. Is het een beetje huisvrouw-vriendelijk spelletje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terpstars
knakker2 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 16:36:
[...]

Pfoe, lastige vraag. Ik denk dat als je echt een vechtspel wil proberen met je vrouw, Smash wel een aanrader is omdat je kan lachen om suffe foutjes zoals van het level vallen, maar ook de leuke karakters, uitstraling en levels,

maar... Het is geen makkelijk spel om te leren... Als je tenminste echt goed wil worden is het vrij technisch.

Daarentegen (haha) ik heb het best vaak met m'n vriendin gespeeld en dat was echt wel leuk. Ze koos altijd Yoshi of die worstel Pokémon en dan kon ze op een gegeven zo aardig dat ze soms van m'n vrienden kon winnen en dat maakte me toch wel trots. (Oké oké, En soms ook van mij als ik een vechter koos waar ik weinig mee speelde).

Oh ja! We hebben ook een aantal keer 2 VS 2 online gedaan. Dat is lachen hoor!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Terpstars schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:50:
[...]

Pfoe, lastige vraag. Ik denk dat als je echt een vechtspel wil proberen met je vrouw, Smash wel een aanrader is omdat je kan lachen om suffe foutjes zoals van het level vallen, maar ook de leuke karakters, uitstraling en levels,

maar... Het is geen makkelijk spel om te leren... Als je tenminste echt goed wil worden is het vrij technisch.

Daarentegen (haha) ik heb het best vaak met m'n vriendin gespeeld en dat was echt wel leuk. Ze koos altijd Yoshi of die worstel Pokémon en dan kon ze op een gegeven zo aardig dat ze soms van m'n vrienden kon winnen en dat maakte me toch wel trots. (Oké oké, En soms ook van mij als ik een vechter koos waar ik weinig mee speelde).

Oh ja! We hebben ook een aantal keer 2 VS 2 online gedaan. Dat is lachen hoor!
Goed advies :) Ik vind smash een gevalletje 'easy to learn, hard to master.' Het is een goede partygame, maar er is tegelijk ook een hoog skill ceiling voor mensen die het serieuzer nemen.

Over Smash gesproken... In de gameplay stream van vandaag is ook het volgende aangekondigd:
  • Steve & Alex DLC releast 14 oktober.
  • Nieuwe Mii Fighter costumes (video): Creeper, Pig, Diamond Armor, Gil, Bomberman, en Travis.
  • Nieuwe amiibo (2021): Banjo & Kazooie, Byleth (male...) en Terry Bogart.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ejav7tvXgA0ZPco?format=jpg&name=large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakker2
Dank voor beide reacties. Onlangs voor mijn zojuist bevallen vrouw de Switch gekocht aangezien ze een tijdje door medische redenen thuis opgesloten zit. In eerste instantie net Mario Kart wat we saampjes met plezier doen. Nu op zoek naar wat andere spelletjes en Smash is waar we nu aan denken te kopen.
Ze houdt van wat competitieve spelletjes dus dan is Smash zo te horen wel een mooie volgende keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
RollieBollie schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 14:44:
Yep, heb hier ook al een stuk of 50 keer SMB35 gespeeld. Erg leuk. Hopelijk zeggen ze in maart dat ze deze game toch laten doorgaan.
Ja dat hoop ik. En dat ze tegen die tijd ook de Lost Levels hebben toegevoegd })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Haha SMB35 is inderdaad erg verslavend. Het is ook leuk om als je eruit ligt even te kijken hoe anderen het doen. Sommigen zijn echt ziek goed. Maar je leert er ook veel van. Hoger dan 3e ben ik nog niet geworden trouwens.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:57

NoTimeRemains

I know

knakker2 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:24:
Dank voor beide reacties. Onlangs voor mijn zojuist bevallen vrouw de Switch gekocht aangezien ze een tijdje door medische redenen thuis opgesloten zit. In eerste instantie net Mario Kart wat we saampjes met plezier doen. Nu op zoek naar wat andere spelletjes en Smash is waar we nu aan denken te kopen.
Ze houdt van wat competitieve spelletjes dus dan is Smash zo te horen wel een mooie volgende keuze :)
Ik zou Animal Crossing willen aanraden. Lekker relaxed na die zware inspanning.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[YouTube: Need for Speed Hot Pursuit Remastered – Official Reveal Trailer]

Deze remaster werd gisteren eindelijk aangekondigd. De 30 FPS Switch versie komt uit op 13 november, een week na de andere platformen. Need for Speed: Hot Pursuit (2010) is geremastered door dezelfde studio die ook Burnouts Switch port heeft ontwikkeld.

Lijkt erop dat men ook content heeft toegevoegd waaronder een nieuw progressie-systeem en cross-play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Ik ben recentelijk mijn savegame verloren voor AC (had er ongeveer 80 uur in zitten).
Aan de kant ben ik er dan even "klaar mee", maar aan de andere kant wil ik graag weer spelen.
Dus ik vroeg me af: zijn er 'shortcuts' te nemen om niet weer de hele storyline te volgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katerin
  • Laatst online: 21:00
sderooij schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:38:
Ik ben recentelijk mijn savegame verloren voor AC (had er ongeveer 80 uur in zitten).
Aan de kant ben ik er dan even "klaar mee", maar aan de andere kant wil ik graag weer spelen.
Dus ik vroeg me af: zijn er 'shortcuts' te nemen om niet weer de hele storyline te volgen?
Nee

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@sderooij , geen online/cloud saves abonnee? Er is ondertussen een back-up systeem voor AC dat nu al een tijdje actief is.

Blijkbaar releasen I am Dead en The Survivalists deze week :O En iindelijk wat concrete Sakuna: Of Rice and Ruin gameplay gevonden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
JackAvery schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:14:
@sderooij , geen online/cloud saves abonnee? Er is ondertussen een back-up systeem voor AC dat nu al een tijdje actief is.

Blijkbaar releasen I am Dead en The Survivalists deze week :O En iindelijk wat concrete Sakuna: Of Rice and Ruin gameplay gevonden:

[YouTube: Sakuna: Of Rice and Ruin: 13 Minutes of Gameplay | TGS 2020]
Ik heb al sinds het begin de online dienst :)
Wat er gebeurde is van het overgaan van Switch Lite naar een gewone Switch, en het gebruiken van de migratie functie, stond AC er niet in. Dus mijn conclusie was dat dit in de cloud stond...

Na een volledige reset van de Lite and het installeren van AC op de Switch, stond er niks in de cloud en was ik dus alles kwijt (misschien ben ik een complete idioot hoor voor het niet correct lezen van hoe het wel had gemoeten).
Maar dit is gewoonweg dom, dat die save niet in de cloud stond en niet onderdeel was van die migratie functie op de switch.. :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:13
Volgens mij moet je cloud saves handmatig aanzetten voor AC, in een menu van het spel zelf. Als je dat niet hebt gedaan en die andere switch is al gereset ben je het helaas kwijt denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

sderooij schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:38:
Er vanuit gaande dat je Animal Crossing bedoelt, je kan "time travel" toepassen. Strikt gesproken sla je dan niks over, maar je kan wel een hele hoop dingen in een korte tijd doen. Je zou je switch op bijvoorbeeld 1 september kunnen zetten bij de nieuwe start, en zo snel de eerste maand kunnen doorlopen door iedere keer een dagje vooruit te spoelen.
Anders is het een kwestie van kijken of je een backup gemaakt had, maar dat lijkt erop van niet. Tot slot kan je natuurlijk de vraag die je hebt aan de support van Nintendo stellen, die weten alles en kunnen je misschien verder helpen. Maar de kans dat dat lukt zonder cloud save lijkt me klein.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
sderooij schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:09:
[...]

Ik heb al sinds het begin de online dienst :)
Wat er gebeurde is van het overgaan van Switch Lite naar een gewone Switch, en het gebruiken van de migratie functie, stond AC er niet in. Dus mijn conclusie was dat dit in de cloud stond...

Na een volledige reset van de Lite and het installeren van AC op de Switch, stond er niks in de cloud en was ik dus alles kwijt (misschien ben ik een complete idioot hoor voor het niet correct lezen van hoe het wel had gemoeten).
Maar dit is gewoonweg dom, dat die save niet in de cloud stond en niet onderdeel was van die migratie functie op de switch.. :(
De cloud-functie van AC verloopt niet op dezelfde manier als de overige cloud-saves, maar moet je inderdaad in het spel zélf activeren. Die moet je dan dus ook in het spel zelf weer terughalen, had je dat al geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Seal64 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:35:
[...]

De cloud-functie van AC verloopt niet op dezelfde manier als de overige cloud-saves, maar moet je inderdaad in het spel zélf activeren. Die moet je dan dus ook in het spel zelf weer terughalen, had je dat al geprobeerd?
ah thanks, gevonden ja. Maar die stond voorheen niet aan, wat een vreemde implementatie zeg :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seal64
sderooij schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:26:
[...]

ah thanks, gevonden ja. Maar die stond voorheen niet aan, wat een vreemde implementatie zeg :(
Misschien, maar de saves an sich werken ook al anders als normaal. Alle andere games werken met een save per account. Als je meerdere accounts of gebruikers op je Switch hebt, kan ieder daarvan een eigen save aanmaken. Ik gebruik die truc nog wel eens als ik een keer een verse start wil maken in Zelda of Xenoblade of zo, maar geen zin heb mijn oude save te verliezen.

AC doet dat ook niet – de save is systeembreed voor álle accounts, niet alleen de ingelogde. Daardoor kun je ook de standaard cloud niet gebruiken, want die is óók account-bound.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nieuwe Hyrule Warriors teaser met Purah, Robbie en King Rhoam. Niet kijken als je spoilers wilt vermijden :)

En de eerste Need For Speed Switch footage is al gelekt... het spel stond blijkbaar (unconfirmed) heel even te koop op de Mexicaanse eShop. De korte video's vind je in dit ResetERA topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zie dat steeds meer Nederlandse winkels Ori and the Blind Forest en Ori and the Will of the Wisps hebben toegevoegd, nu te pre-orderen bij onder andere Nedgame en Game Mania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Laatst online: 09-09 15:21
Kreeg net meerdere foutmeldingen voor een PayPal betaling.
Hem daarom ontkoppeld en geprobeerd opnieuw te koppelen.

Dat vindt mijn account blijkbaar niet zo leuk. Krijg nu constant:

"We kunnen op dit moment geen vooraf goedgekeurde betalingen instellen. Probeer het later opnieuw."
Iemand al eens eerder gehad toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
L23 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:30:
Ik zie dat steeds meer Nederlandse winkels Ori and the Blind Forest en Ori and the Will of the Wisps hebben toegevoegd, nu te pre-orderen bij onder andere Nedgame en Game Mania.
Is het 2x de 40 euro waard of verwachten we dat die game over een half jaar voor een veel mooiere prijs te koop is (op o.a. marktplaats?). Bij AAA titels is dit vaak niet het geval, Ori is misschien geen AAA titel maar qua scores is dat zeker wel het geval.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gynnad schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:42:
[...]

Is het 2x de 40 euro waard of verwachten we dat die game over een half jaar voor een veel mooiere prijs te koop is (op o.a. marktplaats?). Bij AAA titels is dit vaak niet het geval, Ori is misschien geen AAA titel maar qua scores is dat zeker wel het geval.
Ik heb geen idee. Ik haal ze in ieder geval wel gelijk want ik kan niet wachten :p Maar hoop ze wel ergens voor rond de 35 euro per stuk te vinden. Qua adviesprijzen had ik het logischer gevonden als The Blind Forest voor 30 euro werd verkocht, maar het zijn goede games, het verkoopt toch wel. Ook begrijp ik wel waarom ze de games apart uitbrengen, maar beide games hadden volgens mij prima op 1 8GB cartridge kunnen passen.

Maar ik vind het qua fysieke uitgave de prijs wel waard. De games staan volledig op cartridge. Will of the Wisps had wat problemen met crashes, dat wordt gepatchd, deze patch/update staat straks ook op de cartridge. Verder zitten er plaatjes bij en de digitale soundtrack.

Aanbiedingen zullen er vast wel komen. Al weet ik niet hoeveel prints er zullen zijn van de games. Bij Hollow Knight zie ik in ieder geval geen veel mooiere prijs op marktplaats dan bij release. Ik denk niet dat deze games snel onder de 30 euro zullen zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gynnad schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:42:
[...]

Akkoord met @L23 hierboven. Dit zijn geen titels waar je over een jaartje hopen korting op verwacht, tenzij ze er echt veel te veel printen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:47
As vrijdag komt FIFA 21 uit. Dit is de legacy editie... gebaseerd op FIFA 20 die weer gebaseerd was op de vorige en die op de vorige. Het zal dus niet te vergelijken zijn met de versies op de andere consoles. Toch ben ik wel benieuwd. Ik heb voor het laatst Fifa 15 gespeeld op de PS3 dus ik ben wat dat betreft niet zoveel gewend.
Hier nog mensen die deze versie gaan halen of ervaring hebben met de vorige edities?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
NoTimeRemains schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 02:08:
[...]

Ik zou Animal Crossing willen aanraden. Lekker relaxed na die zware inspanning.
...heb er even naar gekeken, maar is dat niet mega-suf? Beetje Sims maar dan voor jonger publiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Laatst online: 21:00
Nee! Het is leuk en heeft een mega community
Vooral veel volwassenen die het spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

knakker2 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 22:24:
[...]
...heb er even naar gekeken, maar is dat niet mega-suf? Beetje Sims maar dan voor jonger publiek?
Het is ontspannen gamen, helemaal niet competitief (wat je zocht?) maar juist ontstressen en relaxen. Er is van alles te doen en mij boeit het nog steeds na 6 maanden wat al een prestatie op zich is. Maar het is meer creatief bezig zijn, huis/eiland inrichten en het verzamelen van items/vissen/insecten/kunstvoorwerpen waar veel tijd in gaat zitten.

Persoonlijk vind ik het leuk om portretten te krijgen van de bewoners, dat duurt wel een paar weken voordat de vriendschap level hoog genoeg is. Heb ik eenmaal het portret wissel ik de bewoner in voor een nieuwe ;)

Overigens 2x 40-er hier, dus het spel is wel van alle leeftijden. Sommige conversaties die je kan tegenkomen zijn wel wat dieper met meerdere lagen, dat is ook wel grappig.

Maar als je actie zoekt, sla deze over.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Katerin schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 23:13:
rockhopper schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 23:13:
[...]

Het is ontspannen gamen, helemaal niet competitief (wat je zocht?) maar juist ontstressen en relaxen. Er is van alles te doen en mij boeit het nog steeds na 6 maanden wat al een prestatie op zich is. Maar het is meer creatief bezig zijn, huis/eiland inrichten en het verzamelen van items/vissen/insecten/kunstvoorwerpen waar veel tijd in gaat zitten.

Persoonlijk vind ik het leuk om portretten te krijgen van de bewoners, dat duurt wel een paar weken voordat de vriendschap level hoog genoeg is. Heb ik eenmaal het portret wissel ik de bewoner in voor een nieuwe ;)

Overigens 2x 40-er hier, dus het spel is wel van alle leeftijden. Sommige conversaties die je kan tegenkomen zijn wel wat dieper met meerdere lagen, dat is ook wel grappig.

Maar als je actie zoekt, sla deze over.
Ik ga me er wel even in verdiepen.. Het lijkt een beetje een spel zonder een echt doel anders dan je eigen tevredenheid over het behaalde resultaat. Ik kan er hier allemaal vragen over gaan stellen maar ik zal dit topic daarvan behouden. Ik ga op onderzoek uit. Dank iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond om 19:00 streamt Nintendo een Treehouse Live sessie met Pikmin 3 en Hyrule Warriors: Age of Calamity gameplay. Hopelijk hebben ze wat geleerd van de vorige sessie... :p
Edit: de stream zal hier te zien zijn.

@knakker2 , er is ook een specifiek Animal Crossing topic. Als ik zelf iets mag aanraden dat best hectisch is en toch gemaakt voor co-op, dan is het de Overcooked serie trouwens. In dit topic staan ng heel veel andere co-op aanraders als je de Search functie even gebruikt. :)

Edit: toevallig zag ik deze Reddit-post met lijstjes van third-party local multiplayer games per genre. Niet exhaustief maar wel heel nuttig om inspiratie op te doen.

[ Voor 25% gewijzigd door JackAvery op 07-10-2020 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Katerin schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 23:13:
Ja Stardew Valley heeft ook zoiets.

Heb al nu teveel uren er in zitten en zou zo weer een boerderij opstarten om weer bezig te gaan :9

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
knakker2 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 23:53:
[...]

[...]

Ik ga me er wel even in verdiepen.. Het lijkt een beetje een spel zonder een echt doel anders dan je eigen tevredenheid over het behaalde resultaat. Ik kan er hier allemaal vragen over gaan stellen maar ik zal dit topic daarvan behouden. Ik ga op onderzoek uit. Dank iig :)
Of het leuk is, is natuurlijk persoonlijk. Ik heb het een week gespeeld en was er toen al helemaal klaar mee. Vond het te grindy (iedere dag dezelfde saaie activiteiten uit 'moeten' voeren), traag en doelloos. Heb het in de maanden daarna nog een paar keer opgestart maar kon de motivatie niet vinden om te spelen. Ik begrijp overigens wel waarom het zo'n grote groep mensen aanspreekt, maar het is gewoon mijn soort spel niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

knakker2 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 23:53:
Het houdt mij nog bezig doordat ik mezelf gewoon bepaalde doelen stel, anders kan ik er als gamer ook mezelf niet mee bezig houden. Het helpt dat vrouwlief het ook speelt (en zelfs langer dan ik), verder is de timing van het spel voor mij met betrekking tot de corona situatie perfect. Het haalt je even uit de problemen/sleur van het echte leven. Maar goed, dat kan je met Breath of the Wild natuurlijk net zo goed halen, die lijkt me beter bij jouw wensen aan te sluiten, al is daar samenspelen weer niet mogelijk.
Als laatste tip, competitief gezien is waarschijnlijk mario cart 8 een leuke optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terpstars
Gisteravond voor het eerst SMB35 geprobeerd. Echt verrassend leuk en verslavend! Toch geniaal dat ze zo'n oud concept op zo'n manier nieuw leven inblazen.
Gelijk tien potjes achter elkaar gedaan en fijn om te zien dat mijn skills die ik als tienjarig jochie met Mario Bros heb opgedaan er nog steeds redelijk zijn. Ben al een keer als 1, 2 en 3 geëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Cannoli schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:07:
[...]

Of het leuk is, is natuurlijk persoonlijk. Ik heb het een week gespeeld en was er toen al helemaal klaar mee. Vond het te grindy (iedere dag dezelfde saaie activiteiten uit 'moeten' voeren), traag en doelloos. Heb het in de maanden daarna nog een paar keer opgestart maar kon de motivatie niet vinden om te spelen. Ik begrijp overigens wel waarom het zo'n grote groep mensen aanspreekt, maar het is gewoon mijn soort spel niet.
Ik schaar me denk ik achter jouw kijk op dit spel; na een hoop YouTube en andere vormen van info laten we dit vooralsnog links liggen. Het heeft potentie maar wij willen (zoals Rock ook al schrijft) competitief aan de gang. ( MK8 hebben we al :) )
Genoeg ander spul links en recht wat meer bij ons past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 21:54
Hey vraag m.b.t. Nintendo Switch (lite). Mijn kinderen zijn 7 en 9 en ze beginnen steeds vaker over een Nintendo Switch (lite). Momenteel hebben we GEEN spelcomputer in huis; wel hebben ze een (gedeelde) iPad waarop ze af en toe spelletjes als Brawstars doen.

Nu zag ik laatst dat Nintendo ook games uitbrengt voor iOS; is dit een beetje vergelijkbaar met de games op de Nintendo Switch? Om ze te kunnen spelen heb je een nintendo account nodig. Kan ik dit voor ze aanmaken of is dat onhandig/niet aan te raden? En laatste vraag: maak ik dat account dan aan op hun eigen email adres (die door mij wordt beheerd)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

smeerbartje schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 14:53:
Nu zag ik laatst dat Nintendo ook games uitbrengt voor iOS; is dit een beetje vergelijkbaar met de games op de Nintendo Switch?
Nee, dit is niet te vergelijken. Mario kart is is best ok op de telefoon maar draait voornamelijk om micro transacties (al is het te spelen zonder met enige beperkingen). Dr. Mario is soort van tetris tegenhanger maar dan met flink meer variatie. Ook hier draait het om micro transacties maar zijn er niet echt beperkingen als je zonder speelt. De oudere Mario run komt nog het meest in de buurt aangezien dit een eenmalige aankoop is maar dit is puur vermaak op een mobiel en niet te vergelijken met meester stukken zoals Mario Odyssey.
Om ze te kunnen spelen heb je een nintendo account nodig. Kan ik dit voor ze aanmaken of is dat onhandig/niet aan te raden?
Ik ken alleen de games op Android maar op zich is het niet voor alle games noodzakelijk een Nintendo account aan te maken maar het is wel handig als je je voorgang wilt opslaan. Zie er eigenlijk niet zoveel nadelen aan, rechten die je moet geven zijn ook niet raar.
En laatste vraag: maak ik dat account dan aan op hun eigen email adres (die door mij wordt beheerd)?
Ja, je kan een 'parent' account maken met daaronder 'child' accounts.

Met betrekking tot je inleiding, zelf zou voor normale Switch gaan omdat je daar gemakkelijker met zijn 2-en (of meer) mee kan spelen. Zowel op de TV (want er zit een dock bij) als stand alone zonder dat je direct additionele hardware nodig hebt (met de afneembare joy-cons kan je met zijn 2en spelen).

Ga je alleen maar onderweg en alleen spelen dan kan je die €100,- besparen maar ik zie de lite meer als switch voor er bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 21:54
@DukeBox a.k.a. de held van de dag!
Alle vragen 100% duidelijk voorzien van een antwoord.
Thanks man!
DukeBox schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:32:
[...]
Nee, dit is niet te vergelijken. Mario kart is is best ok op de telefoon maar draait voornamelijk om micro transacties (al is het te spelen zonder met enige beperkingen). Dr. Mario is soort van tetris tegenhanger maar dan met flink meer variatie. Ook hier draait het om micro transacties maar zijn er niet echt beperkingen als je zonder speelt. De oudere Mario run komt nog het meest in de buurt aangezien dit een eenmalige aankoop is maar dit is puur vermaak op een mobiel en niet te vergelijken met meester stukken zoals Mario Odyssey.

[...]

Ik ken alleen de games op Android maar op zich is het niet voor alle games noodzakelijk een Nintendo account aan te maken maar het is wel handig als je je voorgang wilt opslaan. Zie er eigenlijk niet zoveel nadelen aan, rechten die je moet geven zijn ook niet raar.

[...]

Ja, je kan een 'parent' account maken met daaronder 'child' accounts.

Met betrekking tot je inleiding, zelf zou voor normale Switch gaan omdat je daar gemakkelijker met zijn 2-en (of meer) mee kan spelen. Zowel op de TV (want er zit een dock bij) als stand alone zonder dat je direct additionele hardware nodig hebt (met de afneembare joy-cons kan je met zijn 2en spelen).

Ga je alleen maar onderweg en alleen spelen dan kan je die €100,- besparen maar ik zie de lite meer als switch voor er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:57
@DukeBox Je kan een parent account aanmaken? Dat moet zijn, je moet een parent account aanmaken met de child accounts eronder. Anders moet je gaan liegen over leeftijden e.d.
Die kunnen later wel losgekoppeld worden als ze oud genoeg zijn.

Heb zelf pas voor mijn dochtertje een account aangemaakt zodat ze Just Dance 2020 ook de online dingen vrij kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Arunia schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:11:
Heb zelf pas voor mijn dochtertje een account aangemaakt zodat ze Just Dance 2020 ook de online dingen vrij kon spelen.
Dat is neem ik aan een UBI (play) account ?

Mogelijk dat het nu anders is maar ik heb voor de Nintendo accounts geen jaartal op hoeven geven toen ik deze (op de Wii U en 3DS) aanmaakte, alleen en dag en maand. In mijn profiel staat ook 'Geboortedatum 17-10-yyyy'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:57
@DukeBox Ze heeft geen ubi account. Sinds ik het Ninty account heb aangemaakt voor haar zeurt het spel daar wel ineens over, maar dat hoeft ze niet te hebben van mij.
Maar er mistte wat opties bij ook Animal Crossing waarmee ze niet in de droom wereld kon spelen.

Maar wellicht dat de leeftijd alleen gevraagd wordt bij een kinder account. Geen idee eigenlijk.
Heb zelf al sinds dat het kon een Nintendo account.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Wat nieuws:
  • Er is een hoop Pikmin 3 Deluxe en Hyrule Warriors: Age of Calamity gameplay getoond in een Nintendo Treehouse stream. Nieuwe features in Pikmin 3 zijn onder andere extra side-missies, drie moeilijkheidsgraden, de toevoeging van local co-op multiplayer en de Piklopedia. Ook komt er volgens Nintendo of America vandaag een demo online, waarvan de save data transfereerbaar is naar het volledige spel.
  • Gisteren werd John Wick Hex aangekondigd, een tactische actiegame waarbij je de moves van John Wick op voorhand onder tijdsdruk moet bepalen/improviseren. Release op 4 december Trailer legt het beter uit:
  • I am Dead releast vandaag, en lijkt erg goed te reviewen (OpenCritic/MetaCritic). Het is een charmante indie puzzle-adventure game waarin je de dode beschermengel van een eiland wordt en samen met je hond verschillende verhalen ontdekt van de overleden eilandbewoners en hun families. Trailer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
hippiepaci schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:56:
As vrijdag komt FIFA 21 uit. Dit is de legacy editie... gebaseerd op FIFA 20 die weer gebaseerd was op de vorige en die op de vorige. Het zal dus niet te vergelijken zijn met de versies op de andere consoles. Toch ben ik wel benieuwd. Ik heb voor het laatst Fifa 15 gespeeld op de PS3 dus ik ben wat dat betreft niet zoveel gewend.
Hier nog mensen die deze versie gaan halen of ervaring hebben met de vorige edities?
FIFA op de Switch was tot nu toe een simpele cash grab. Als ik me niet vergis is de volgende editie weer FIFA 2018 Xbox 360 versie met wat tweaks en geupdate selecties. Dat het grafisch wat minder is op de Switch snapt iedereen, maar de vorige edities mistte ook allerlei simpele content en modi en is gewoon niet met zn tijd mee gegaan.

Ik zou de reviews afwachten, waarschijnlijk kan het weer niet de veters strikken van de reguliere FIFA op de andere consoles. Aan de andere kant, betere voetbalgames zijn er niet op de Switch of in handheld in zn algemeen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
JackAvery schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:51:
Wat nieuws:
  • Er is een hoop Pikmin 3 Deluxe en Hyrule Warriors: Age of Calamity gameplay getoond in een Nintendo Treehouse stream. Nieuwe features in Pikmin 3 zijn onder andere extra side-missies, drie moeilijkheidsgraden, de toevoeging van local co-op multiplayer en de Piklopedia. Ook komt er volgens Nintendo of America vandaag een demo online, waarvan de save data transfereerbaar is naar het volledige spel.
De Pikmin demo is er nu ook voor Europa. Ik had vanochtend de USA demo al gedownload en je kan spelen tot de 1e boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:47
ph4ge schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:44:
[...]

FIFA op de Switch was tot nu toe een simpele cash grab. Als ik me niet vergis is de volgende editie weer FIFA 2018 Xbox 360 versie met wat tweaks en geupdate selecties. Dat het grafisch wat minder is op de Switch snapt iedereen, maar de vorige edities mistte ook allerlei simpele content en modi en is gewoon niet met zn tijd mee gegaan.

Ik zou de reviews afwachten, waarschijnlijk kan het weer niet de veters strikken van de reguliere FIFA op de andere consoles. Aan de andere kant, betere voetbalgames zijn er niet op de Switch of in handheld in zn algemeen.
Ja dat laatste ga ik maar doen, maar ik verwacht geen goede reviews _O- Maar zoals je, denk ik terecht, aangeeft is er verder niks anders en beters te krijgen dus denk dat ik hem toch wel ga aanschaffen...met lage verwachtingen in gaan, dan valt het misschien mee 8)

In de tussentijd vermaak ik me prima met rocket league. Nu het gratis te spelen is toch maar eens geprobeerd en dat bevalt wel. Het heeft zo toch wel z'n voordelen dat ik de laatste jaren niet zoveel tijd heb gehad om te gamen. Kan ik nu de dingen die ik gemist heb een beetje inhalen op de switch :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09 10:49
RollieBollie schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:58:
[...]

De Pikmin demo is er nu ook voor Europa. Ik had vanochtend de USA demo al gedownload en je kan spelen tot de 1e boss.
Nice! Ik heb deze week toevallig de demo op mijn Wii U gedownload om te kijken of het wat is en ik vond het een erg leuke en ontspannende game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
ph4ge schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:44:
[...]

Gelukkig is Fifa ook niet beter geworden op de andere consoles als ik naar de reviews kijk. Fifa op de Switch is een cashgrab omdat je elk jaar dezelfde versie krijgt, maar met geupdate namen. Zelfde geintje flikte ze op de vita ook al. Maar ik heb Fifa 18 op de Switch en het is zeker geen slechte game. De nieuwe Fifa zal ook weer binnen een paar maanden in de sale te vinden zijn en dan is het best een goede aankoop als je geen eerdere versies hebt.

Edit : Genshin Impact is trouwens echt bizar goed voor een F2P. Snap dat er wat Nin fans tegen die game zijn omdat het dingen uit Zelda leent (zie er ook veel Dragon Quest in terug), maar het vechtsysteem is zoveel beter. Alleen al het feit dat de wapens niet breken maakt dit een betere game dan Zelda voor mij. Je kan alvast beginnen op de pc of mobiel, want het is toch crossplay en gratis. Ik kan iig niet wachten tot ik deze game ook op de Switch kan spelen :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 08-10-2020 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:33
https://mobilesyrup.com/2...eals-canada-october-2020/

Mario Tennis Aces
New Super Mario Bros. U Deluxe
Splatoon 2
Super Mario Party
Yoshi’s Crafted World

Zijn in Canada nu afgeprijsd, misschien binnenkort in Europa ook?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:10:
[...]

Edit : Genshin Impact is trouwens echt bizar goed voor een F2P. Snap dat er wat Nin fans tegen die game zijn omdat het dingen uit Zelda leent (zie er ook veel Dragon Quest in terug), maar het vechtsysteem is zoveel beter. Alleen al het feit dat de wapens niet breken maakt dit een betere game dan Zelda voor mij. Je kan alvast beginnen op de pc of mobiel, want het is toch crossplay en gratis. Ik kan iig niet wachten tot ik deze game ook op de Switch kan spelen :*)
Buiten de oppervlakkige vergelijking die men bij de onthulling suggereerde door de compositie van dat landschap lijken die games toch totaal niet op elkaar qua gameplay, genre, stijl...?

Lijkt een leuk spel verder hoor daar niet van, en ik ga m misschien zelf nog op PC spelen. Gewoon een rare vergelijking.
Pagina: 1 ... 76 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic