Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:01

Tijntje

Hello?!

monologue schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:35:
[...]

Oke, bedankt! Het gaat over Mario Kart 8 Deluxe.
Is momenteel voor een lage prijs te koop bij amazon.nl (€ 42,44) mochten er nog mensen interesse hebben. :)
Vaak is dan wel het doosje en handleiding in het Duits

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
monologue schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:35:
[...]

Oke, bedankt! Het gaat over Mario Kart 8 Deluxe.
Is momenteel voor een lage prijs te koop bij amazon.nl (€ 42,44) mochten er nog mensen interesse hebben. :)
Ik heb deze gekocht en inmiddels binnen. Is in mijn geval geen duitse versie. Ook niet Nederlands overigens.....maar engels. Alhoewel ook niet zeker weet of er een echt nederlands hoesjes is voor dit spel. Het spel is overigens verder wel gewoon in het Nederlands te spelen.

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zover ik weet zijn alle Nintendo titels in Nederland met een Nederlands doosje. Mario Kart 8 Deluxe heeft bij mij Nederlandse tekst op het doosje. Verder is de cartridge, de Europese versie, overal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10
Morgen om 18.00u is er een nieuwe Indie World van 20 minuten lang.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op maandag 16 maart 2020 @ 14:55:
Morgen om 18.00u is er een nieuwe Indie World van 20 minuten lang.
Leuk! En verder in lijn met de informatie van VentureBeat vorige week. Ik vraag me af of we mogen hopen op een algemene Direct volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:18
JackAvery schreef op maandag 16 maart 2020 @ 14:58:
[...]

Leuk! En verder in lijn met de informatie van VentureBeat vorige week. Ik vraag me af of we mogen hopen op een algemene Direct volgende week.
Dat zou wel mogen ja. Het is een lege vlakte na Animal Crossing als het om Nintendo's eigen games gaat. Doe maar een Mario Kart met dezelfde opzet als Smash (veel characters en tracks) en Zelda voor de kerst :) Ohja en Windwaker dan rond de zomer :+

[ Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 16-03-2020 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 17:14

Maduth

Probeersel

Coolblue heeft ook in de gaten dat de Switch overal bijna uitverkocht is.

https://www.coolblue.nl/p...h-2019-upgrade-grijs.html

399!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:21
Even een vraagje. Afgelopen vrijdag heb ik in totaal zeven vrienden zitten Switchen. O.a. Smash Bros is voorbij gekomen. Alleen zijn de joycons echt waardeloos in de situatie. De Pro Controllers (waar we een aantal van hadden) lijken veel beter te reageren. Maar bij de joycons is het echt een groot drama.

- Inputs komen soms helemaal niet aan.
- Inputs die blijven hangen waardoor bijvoorbeeld een knop blijvend ingedrukt blijft.

Het vervelende is ook, dat je er eigenlijk weinig aan lijkt te kunnen doen. Ik zat denk ik twee meter van de Switch vandaan maar zelfs dan heb je er last van. Zijn hier nog workarounds om dit soort problemen te voorkomen (behalve voor 7 man een Pro controller te kopen, want dat is wel een hele dure hobby).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Laatst online: 19:01

Tijntje

Hello?!

Robkazoe schreef op maandag 16 maart 2020 @ 15:55:
Even een vraagje. Afgelopen vrijdag heb ik in totaal zeven vrienden zitten Switchen. O.a. Smash Bros is voorbij gekomen. Alleen zijn de joycons echt waardeloos in de situatie. De Pro Controllers (waar we een aantal van hadden) lijken veel beter te reageren. Maar bij de joycons is het echt een groot drama.

- Inputs komen soms helemaal niet aan.
- Inputs die blijven hangen waardoor bijvoorbeeld een knop blijvend ingedrukt blijft.

Het vervelende is ook, dat je er eigenlijk weinig aan lijkt te kunnen doen. Ik zat denk ik twee meter van de Switch vandaan maar zelfs dan heb je er last van. Zijn hier nog workarounds om dit soort problemen te voorkomen (behalve voor 7 man een Pro controller te kopen, want dat is wel een hele dure hobby).
Alternatief voor de Nintendo contoller is de 8Bitdo Sn30 Pro+, die is minder duur
https://www.amazon.de/dp/B01ND166P6
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z6deitUv8fnwhQO0pz7Dc-2-28s=/800x/filters:strip_icc()/f/image/GY5sTTMwvaOlfjbmRYBMABYh.jpg?f=fotoalbum_large

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:40
monologue schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:29:
Klein vraagje: zijn games die je van Amazon koopt ook in het Nederlands te spelen? Of enkel in het Duits?(aangezien ze vanuit Duitsland verzonden worden)
Zover ik weet heeft alleen Wolfenstein en specifieke Duitse editie, deze is ook gecensureerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:o
Robkazoe schreef op maandag 16 maart 2020 @ 15:55:
Hoewel ik zelf geen problemen heb met de joycons in Smash, kan ik voor dat specifieke spel gewoon een Gamecube adapter en NGC controllers aanbevelen. Als je een meer algemene oplossing nodig hebt... Wel, vraag je misschien eerst af hoe vaak je 8 spelers over de vloer krijgt, en bedenk dan hoeveel je wilt uitgeven :P

De controller in de post hierboven is heel degelijk maar kost eigenlijk niet veel minder dan een Pro Controller. De 8BitDo vind je voor ~45 euro, de Pro Controller kan je regelmatig al voor ~55 oppikken. Zelf naar je budget kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:19
Maduth schreef op maandag 16 maart 2020 @ 15:50:
Coolblue heeft ook in de gaten dat de Switch overal bijna uitverkocht is.

https://www.coolblue.nl/p...h-2019-upgrade-grijs.html

399!!
Coolblue heeft sowieso alle prijzen al opgehoogd, ter voorbereiding van Corona. https://tweakers.net/nieu...e-chinese-leveringen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12
Tijntje schreef op maandag 16 maart 2020 @ 16:03:
[...]

Alternatief voor de Nintendo contoller is de 8Bitdo Sn30 Pro+, die is minder duur
https://www.amazon.de/dp/B01ND166P6
[Afbeelding]
Sterker... Die SN30 Pro Plus controller heeft een veel betere d-pad! Ik heb ook de Pro controller maar die is echt minder voor fighters in mijn optiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:21
Ik vind de SN30 Pro+ wel een goed alternatief. Vooral ook omdat ik veel Mario Maker 2 speel en dat speel je veel liever met de D-pad, dus denk dat ik die sowieso wel ga aanschaffen. Bedankt voor de tip.
JackAvery schreef op maandag 16 maart 2020 @ 16:15:
:o
[...]

Hoewel ik zelf geen problemen heb met de joycons in Smash, kan ik voor dat specifieke spel gewoon een Gamecube adapter en NGC controllers aanbevelen. Als je een meer algemene oplossing nodig hebt... Wel, vraag je misschien eerst af hoe vaak je 8 spelers over de vloer krijgt, en bedenk dan hoeveel je wilt uitgeven :P

De controller in de post hierboven is heel degelijk maar kost eigenlijk niet veel minder dan een Pro Controller. De 8BitDo vind je voor ~45 euro, de Pro Controller kan je regelmatig al voor ~55 oppikken. Zelf naar je budget kijken :)
Mee eens, het komt niet heel vaak voor. Maar ben zelf niet super tevreden met de joycons ook omdat één daarvan het drift probleem heeft. Dus ben eigenlijk wel in de markt voor alternatieven die mogelijk niet heel duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Robkazoe de twee beste alternatieven op de markt zijn al vernoemd, vind ik. Die SN 30 Pro + is een goede keuze, net zoals de Pro controller. Voor één controller extra kan je trouwens ook een Mayflash/8bitdo adapter gebruiken in combinatie met een controller die je al hebt (PS4/X1/...).

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 16-03-2020 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op maandag 16 maart 2020 @ 15:21:
[...]

Dat zou wel mogen ja. Het is een lege vlakte na Animal Crossing als het om Nintendo's eigen games gaat. Doe maar een Mario Kart met dezelfde opzet als Smash (veel characters en tracks) en Zelda voor de kerst :) Ohja en Windwaker dan rond de zomer :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ep2A7oJ.png

?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 21:43
Waar is dit van???? I NEED IT

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:56
@sderooij Xenoblade? Er komt een remake/remaster van de Wii versie naar de Switch.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
sderooij schreef op maandag 16 maart 2020 @ 18:09:
[...]

Waar is dit van???? I NEED IT
Zoals @Arunia al zei, Xenoblade. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:18
Ja dat is inderdaad een grote lege vlakte :+ Maar die game staat niet eens op mijn radar eerlijk gezegd. Ik vond het laatste deel slaapverwekkend. Ik heb de eerdere delen niet gespeeld, maar ik zie niet in dat die een hele andere ervaring geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:52
Ik heb alle delen uitgespeeld, naar deel 1 kon me het minst bekoren. Erg lineair, en itt de meesten vond ik het verhaal aardig voorspelbaar. Om over dat vergezocht "diep" einde maar te zwijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat nieuws over Trials of Mana: volgens Gematsu zou er vanaf morgen een demo online komen op de eShop en Steam. De demo bevat het begin van het spel tot de eerste (?) boss battle. Je save games zijn compatibel met het volledige spel.

@Flozem, het verhaal vind ik degelijk (toegegeven vrij standaard), maar Xenoblade Chronicles zal ik nooit vergeten door de prachtige soundtrack en het fijne battle systeem :)

----

De Indie World presentatie van vanavond kan je hier herbekijken

[ Voor 23% gewijzigd door JackAvery op 17-03-2020 18:55 . Reden: video link updated ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whazaaaa
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:52
In het kader van Corona-Thuis-School kennen jullie nog goede educatieve spellen voor de switch ?

ik kwam zelf deze tegen:

https://www.nintendo.nl/G...tle-Shopping-1526608.html

Maar er zijn er ongetwijfeld meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Laatst online: 09-09 15:21
Kan het kloppen dat Nintendo Online problemen heeft? Kan niet verbinden terwijl al mijn andere apparaten gewoon perfecte verbinding hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:21
Tijdens het spelen met de Switch Lite viel het mij op dat mijn vingers erg verkrampt raken, vooral de pinken.
Dus maar eens gekeken naar een grip en dezeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eSEtHAdLJKh-d_t7kEVWXi8gC_Y=/f/image/tISXb3R7UKHqDoOLuuFLhLQV.jpg
besteld. morgen komt ie binnen.. ben erg benieuwd!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Skinnyice schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:54:
Kan het kloppen dat Nintendo Online problemen heeft? Kan niet verbinden terwijl al mijn andere apparaten gewoon perfecte verbinding hebben
https://www.nintendo.co.jp/netinfo/nl_NL/index.html

Netwerk is dus inderdaad stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ourplayground schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:05:
Tijdens het spelen met de Switch Lite viel het mij op dat mijn vingers erg verkrampt raken, vooral de pinken.
Dus maar eens gekeken naar een grip en deze[Afbeelding]
besteld. morgen komt ie binnen.. ben erg benieuwd!
Ik had daar zelf in het begin ook last van, nu wat bewuster van mn houding en nu heb ik er minder last van. Ben benieuwd naar je ervaringen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
Alle Gamemania winkels gaan dicht wegens corona per ingang van donderdag 19 maart. Dit zou betekenen dat Animal Crossing (en Doom Eternal op andere consoles) release niet door zou kunnen gaan. Om die reden heeft Gamemania besloten om de games morgen, op woensdag, al te gaan verkopen en dus de street date breken. Maar ik vermoed dat dit in dit geval door Nintendo (en Bethesda) wel vergeven wordt.

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 17-03-2020 17:21 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
@Zeror, Doom Eternal voor de Switch komt toch niet aanstaande vrijdag al uit? Dacht alleen voor andere consoles en de switch later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
TomBraamhaar schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:18:
@Zeror, Doom Eternal voor de Switch komt toch niet aanstaande vrijdag al uit? Dacht alleen voor andere consoles en de switch later.
Nee, dan nog niet nee. Daarom staat het ook tussen haakjes. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zeror schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:43:
Alle Gamemania winkels gaan dicht wegens corona per ingang van donderdag 19 maart. Dit zou betekenen dat Animal Crossing (en Doom Eternal op andere consoles) release niet door zou kunnen gaan. Om die reden heeft Gamemania besloten om de games morgen, op woensdag, al te gaan verkopen en dus de street date breken. Maar ik vermoed dat dit in dit geval door Nintendo (en Bethesda) wel vergeven wordt.
Animal Crossing nog maar even besteld via de webshop. Had de lokale GM gebeld of ze er 1 over hadden, want die gun ik mijn centen meer dan de webshop, maar dat bleek niet het geval.

Ik hoop dat ze 't overleven. Hoewel het bestaansrecht van fysieke GM winkels discutabel is, is het personeel in 'mijn' vestiging superfijn volk en gun ik ze het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Begint overigens aardig lang te duren nu. Wtf zijn ze aan het doen daar? Zeg maar dag tegen first day patches van animal crossing op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Kaasje123 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 18:16:
[...]

Begint overigens aardig lang te duren nu. Wtf zijn ze aan het doen daar? Zeg maar dag tegen first day patches van animal crossing op deze manier.
Zomaar een willekeurige optie: onderbemand doordat een deel van de medewerkers thuis zit. Danwel met klachten, danwel vanwege zorgtaken, danwel vanwege sluiting scholen/kinderopvang.

Er zijn misschien hogere prio's dan Nintendo Online weer aanzwengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:29

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zeror schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:43:
Hoezo? Release kan toch sowieso wel doorgaan? Al was het maar gewoon via Amazon, Bol en de digitale game shops van de consoles zelf (eshop. PS Store, XB store,) en Steam, etc.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 18:31:
[...]

Hoezo? Release kan toch sowieso wel doorgaan? Al was het maar gewoon via Amazon, Bol en de digitale game shops van de consoles zelf (eshop. PS Store, XB store,) en Steam, etc.
Uiteraard, maar de pre-orders van Animal Crossing/Doom bij GM met optie 'ophalen in winkel' of 'spellen inruilen voor korting' zijn na sluiting geen optie meer. Dat zal Zeror bedoeld hebben. Dan is het afhandelen van die pre-orders voor de sluiting de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:29

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Bundin Aha, dat wist ik niet. Dat zou kunnen ja.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Een overzichtje van de Indie World presentatie:
  • Blue Fire - Summer 2020 - een third person action-adventure game, lichte Zelda vibe. Tijdelijk exclusive voor Switch.
  • Baldo - Summer 2020 - ook een action-adventure RPG :P Meer een anime/Ghibli sfeertje.Tijdelijke exclusive.
  • I am Dead - 2020 - ontdek het hiernamaals! Puzzelgame. Nog een tijdelijke exclusive
  • B.ARK - late 2020 - 2D side shooter, cooperatief.
  • Cyanide and Happiness: Freakpocalypse - Summer 2020- exploratieve puzzelgame in het universum van de bekende webcomic
  • Summer in Mara - Spring 2020 - speel boer op je eiland, ontdek de oceaan. Tijdelijke exclusive.
  • Quantum League - late 2020 - FPS, 1v1 en 2v2 online waarin je tijd kan manipuleren door klonen van jezelf te gebruiken.
  • The Good Life - 2020 - De nieuwe game van bekende indie dev SWERY. Los een moord op als kat?
  • The Last Campfire - Summer 2020 - sfeervolle adventure game door de developers van No Man's Sky
  • PixelJunk Eden 2 - Summer 2020 - Het is PixelJunk :P
  • Faeria - Spring 2020- Cardgame ala Heartstone, Belgische dev, is al een tijdje beschikbaar op PC. Heel F2P-friendly.
  • Eldest Souls - Summer 2020 - Boss rush game, lijkt wat weg te hebben van HyperLight Drifter? Tijdelijke exclusive.
  • Blair Witch - Summer 2020
  • Ghost of a Tale - Spring 2020
  • Sky - Summer 2020 - de nieuwe thatgamecompany telg :)
  • Sky Racket - vandaag beschikbaar
  • Superliminal - Summer 2020
  • Wingspan - Spring 2020 - Digitale adaptatie van een zeer populaire boardgame.
  • Dicey Dungeons - 2020 - top dice-based roguelike van Terry Cavanaugh.
  • Bounty Battle - Summer 2020.
  • Moving Out - 28 april - Overcooked meets verhuisbedrijf.
  • Exit the Gungeon - vandaag beschikbaar! Timed console exclusive.
Of herbekijk de presentatie hier. Toch een aantal pareltjes hiertussen wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blue Fire ziet er wel leuk uit, verder geen games die me aanspraken. Ik las dat Super Rare Games een aantal van de Indie World presentatie games ook fysiek gaat uitbrengen.
Hopelijk volgt de algemene Nintendo Direct snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Denken jullie dat de sale morgen van Animal Crossing van Gamemania alleen op pre-orders is? Ik vind niet dat het er nadrukkelijk staat maar je kan het ook zo opvatten hoe het is geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:01
polopolo150 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 19:51:
Denken jullie dat de sale morgen van Animal Crossing van Gamemania alleen op pre-orders is? Ik vind niet dat het er nadrukkelijk staat maar je kan het ook zo opvatten hoe het is geschreven.
Op de website staat dat mensen met een pre-order een SMS ontvangen.
Als je nog geen pre-order hebt geplaatst, dan kan het via de website. De game wordt dan thuisgestuurd en kan je niet ophalen.
Wil je morgen deelnemen aan de inruilactie, dan kan je naar de winkel toe.

Hieruit haal ik dat je niet heen kan om de game zelf te kopen zonder inruil/pre-order.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Xerox schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 20:02:
[...]

Als je nog geen pre-order hebt geplaatst, dan kan het via de website. De game wordt dan thuisgestuurd en kan je niet ophalen.

Hieruit haal ik dat je niet heen kan om de game zelf te kopen zonder inruil/pre-order.
Voor 20:00 net de pre-order gedaan. Hopelijk wordt het morgen nog bezorgd. Gok maar genomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
polopolo150 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 19:51:
Ik weet het zelfs zeker. Heb de lokale GM ff gebeld om te zien of ze nog een pre-order exemplaar over hadden. Aangegeven werd dat enkel pre-orders uitgeleverd worden en dat er geen exemplaren voor losse verkoop in het filiaal zouden zijn. Alsnog hebben? Webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Xerox schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 20:02:
[...]

Klopt, ik heb een sms gehad dat ik hem morgen kan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:05
JackAvery schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:32:
[...]

Die is lame by design, want dan is ie ook makkelijk te vervangen :) Als het je stoort, een tablet/switch stand kopen of je kickstand vervangen door een rigidere.
Heb gezocht op rigidere maar kan eerlijk gezegd niets vinden.
Heb je misschien een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 22:37:
[...]

JasonVT in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4" toont bvb een kickstand van Nyko.

Alternatief is een case/shell met een ingebouwde stand, of gewoon een tablet stand kopen zoals deze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
schumi2004 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 22:37:
[...]

Belangrijk om te melden rigidere is geen merk maar een uitspraak...(steviger had ook gebruikt kunnen worden)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Lijkt erop dat Switch online nog steeds down is. Ik heb Animal Crossing gepreload, mag hopen dat ik het straks wel gewoon kan spelen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Toch maar Animal Crossing besteld. Misschien wel een leuke game tussen het thuiswerken door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:46

NoTimeRemains

I know

Zeror schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:41:
Toch maar Animal Crossing besteld. Misschien wel een leuke game tussen het thuiswerken door. :)
precies dit, ik heb wel de fysieke versie gekocht dan kan ik em weer verkopen als t me toch niet bevalt.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 13:37:
Lijkt erop dat Switch online nog steeds down is. Ik heb Animal Crossing gepreload, mag hopen dat ik het straks wel gewoon kan spelen...
Hier werkt de eShop gewoon. Nintendo claimt ook dat alles ok is:

Trouwens weer een hoop Square-Enix en Capcom games in de discount daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Animal crossings ook besteld. Het hele aanpassen in dit deel lijkt me wel leuk.
Maar vooral voor mijn vrouw besteld en laat onze dochter van 6 het ook interessant vinden naar aanleiding van de reclame. We gaan het zien. Bevalt het heel erg, dan bestel ik wellicht nog wel een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
NoTimeRemains schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 14:00:
[...]

precies dit, ik heb wel de fysieke versie gekocht dan kan ik em weer verkopen als t me toch niet bevalt.
Heb ik ook gedaan, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
JackAvery schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 14:02:
[...]

Hier werkt de eShop gewoon. Nintendo claimt ook dat alles ok is:
[Twitter]

Trouwens weer een hoop Square-Enix en Capcom games in de discount daar :)
Maf, net deed 'ie het bij mij weer niet. Nu wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Vraagje:

Ik verkoop mijn Switch. Ik heb er een SD kaartje inzitten met al mijn games erop. Ik ga een nieuwe switch aangschaffen.

Kan ik dan de Switch gewoon naar de fabrieksinstellingen zetten? Is dat dan voldoende? Zijn dan al mijn gegevens verdwenen (zoals cc gegeven, gebruiker enz.enz...? En kan ik mijn kaartje dan in mijn nieuwe Switch stoppen zonder weer alles te moeten downloaden?

En, mits ik verbonden ben met internet tijdens het terugzetten, is mijn nieuwe console dan de hoofdconsole?

[ Voor 12% gewijzigd door Cyrax0508 op 18-03-2020 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 16:35:
Kan ik dan de Switch gewoon naar de fabrieksinstellingen zetten? Is dat dan voldoende?
Ja:
What to do
  • To unlink a single Nintendo Account from a Nintendo Switch console, delete the associated user account.
  • To unlink all Nintendo Accounts from a Nintendo Switch console, initialize the Nintendo Switch console.
Zijn dan al mijn gegevens verdwenen (zoals cc gegeven, gebruiker enz.enz...?
Ja.
En kan ik mijn kaartje dan in mijn nieuwe Switch stoppen zonder weer alles te moeten downloaden?
Hier kan ik niet zo snel een bevestiging van vinden, maar het antwoord is zeer waarschijnlijk nee. Op de 3DS en Wii U was het geval dat alles op de SD-kaart / externe schijf versleuteld is met een hardwaresleutel. M.a.w., de SD kaart / externe schijf werkt alleen op 1 apparaat.

(Uitzondering: bij een system transfer kon je wel de boel in een nieuw apparaat transplanteren.)
En, mits ik verbonden ben met internet tijdens het terugzetten, is mijn nieuwe console dan de hoofdconsole?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Cyrax0508 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 16:35:
Vraagje:

Ik verkoop mijn Switch. Ik heb er een SD kaartje inzitten met al mijn games erop. Ik ga een nieuwe switch aangschaffen.

Kan ik dan de Switch gewoon naar de fabrieksinstellingen zetten? Is dat dan voldoende? Zijn dan al mijn gegevens verdwenen (zoals cc gegeven, gebruiker enz.enz...? En kan ik mijn kaartje dan in mijn nieuwe Switch stoppen zonder weer alles te moeten downloaden?

AFAIK kan je via Nintendo Online je gegeven overzetten naar een andere console. De SD kaart is gelockt aan je console en zal je eerst moeten formateren in je nieuwe Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Thnx voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Zo, de pro controller gaat morgen retour. De gare d-pad is te veel irritatie voor een apparaat van 70(!) euro.

Dat wordt dan een off brand alternatief. Zwaar teleurstellend, vooral omdat ze tijd zat hebben gehad voor een revision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Bundin schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 18:25:
Zo, de pro controller gaat morgen retour. De gare d-pad is te veel irritatie voor een apparaat van 70(!) euro.

Dat wordt dan een off brand alternatief. Zwaar teleurstellend, vooral omdat ze tijd zat hebben gehad voor een revision.
Kuch..... 8Bitdo SN30 Pro plus is fantastisch!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Cyrax0508 schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 18:36:
[...]

Kuch..... 8Bitdo SN30 Pro plus is fantastisch!!!!
Die heb ik sinds kort ook, en is zeker een stuk fijner dan de joy-cons in houder of mijn oude wireless xbox 360 controller.
In vind alleen dat de batterijen vrij snel leeg gaan. Ik heb geen speeltijd gemeten, maar ik heb de xbox contoller al in geen weken van nieuwe batterijen voorzien, maar de sn30 pro moet ongeveer elke twee dagen aan de lading.
Nu speel ik de laatste dagen wel veel meer dan daarvoor doordat zowel ik als zoonlief thuis zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren ook een setje NES controllers besteld.
Dus straks 2x Snes en 2x nes.
Waarom? Geen idee haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bundin schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 18:25:

Tip: je kan ook een adapter kopen waarmee je je PS/Xbox controller aansluiten, als je die al hebt. Anders is de SN 30 Pro + inderdaad de beste optie voor een goede dpad.

Zelf is mijn Dpad minder problematisch, maar perfect zou ik m ook niet noemen. Kan je zelf ook wel aan tweaken als dat meer je ding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
JackAvery schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 21:37:
[...]

Zelf is mijn Dpad minder problematisch, maar perfect zou ik m ook niet noemen. Kan je zelf ook wel aan tweaken als dat meer je ding is.
Dat tweaken heb ik ook gedaan. Is goed te doen. Werd knettergek van de D-Pad. Het helpt echt, maar het was wel even een dingetje om uit te vinden wat de 'sweet spot' is wat betreft het afplakken van de contactpunten. Ik heb uiteindelijk ongeveer de helft afgeplakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Heb wat vids gekeken, maar voor dat geld moet 't werken zonder dat ik m'n garantie om zeep help. Dus retour en op zoek naar iets anders.

[ Voor 82% gewijzigd door Bundin op 18-03-2020 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 21:43
Ik moet zeggen, de dpad op mijn lite is echt fenomenaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Bah mijn ACNH pre-order van Shopto wat gisteren is geshipped staat nu nog steeds op '' We're expecting it '' op de Royal Mail tracking.

Shopto blijft steevast volhouden '' if we marked it as shipped in your accout it has left us and been passed to RM '' maar nu had ik toch wel verwacht van een nationaal postbedrijf dat als je rond 5pm een pakje ophaald dat het tegen 14u de volgende dag toch al op 1 plek gescanned zou geweest zijn, al was het maar het dichtsbijzijnde sorting center.

Tenzij Royal Mail international pakjes meteen naar een grote hub gaan geen idee, vind het toch maar vaag.
En het is ook niet dat ze basic gratis of 2 Euro shipping aanbieden, moest royal mail tracked EU kiezen en dat was 6 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Afgelopen maand de SNES controllers besteld en pas de NES controllers, maar geen bericht dat ze verstuurd zijn. De laatste melding was uiterlijk 20 maart. Maar vraag me af met huidige situatie of ze wel in die tijd binnen gaan zijn.

Wil er overigens geen ik heb hem wel en ik niet discussie over starten, maar ben benieuwd of mensen ze al binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
Arunia schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 14:39:
Afgelopen maand de SNES controllers besteld en pas de NES controllers, maar geen bericht dat ze verstuurd zijn. De laatste melding was uiterlijk 20 maart. Maar vraag me af met huidige situatie of ze wel in die tijd binnen gaan zijn.

Wil er overigens geen ik heb hem wel en ik niet discussie over starten, maar ben benieuwd of mensen ze al binnen hebben.
Ik heb vrijdag 6 maart aan het einde van de middag vier stuks besteld. 12 maart kreeg ik een update van de Nintendo Store dat ze verstuurd waren en 16 maart zijn ze daadwerkelijk bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Cannoli Die van mij zijn 9 maart besteld. Dan zou morgen of overmorgen nog wel kunnen, maar denk dat ik gewoon iets te laat met bestellen ben geweest en hierdoor in de Corona vertraging zit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Niet online
Arunia schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 14:49:
@Cannoli Die van mij zijn 9 maart besteld. Dan zou morgen of overmorgen nog wel kunnen, maar denk dat ik gewoon iets te laat met bestellen ben geweest en hierdoor in de Corona vertraging zit. :P
Daar ben ik ook bang voor. Ik was er relatief snel bij. Ik zie dat ze momenteel ook niet meer te bestellen zijn. Geen idee of dat ivm Corona is of dat ze alweer uitverkocht zijn.

P.S. Als je geen verzendbevestiging hebt gekregen dan verwacht ik niet dat je ze de komende dagen gaat ontvangen.

[ Voor 10% gewijzigd door Cannoli op 19-03-2020 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Cannoli Tot noch toe niets gekregen. Dat geldt ook voor de NES controllers.
Niet dat het perse haast heeft en ik verwacht dat ze uiteindelijk wel geleverd gaan worden. Dus dat komt wel goed. Was op dit moment na die tijd wel even benieuwd.

Dank voor je reactie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
net ori and the blind forest uitgespeeld... prachtige game!! Kan mooi door met deel 2 op de xbox!
Vanavond komt mijn grip binnen, ben erg benieuwd hoe dat gaat bevallen!!

Edit:

Grip is binnen en even snel getest.
Ligt ontzettend veel fijner in de hand dan zonder (is natuurlijk ook het doel van zo’n grip).
Er zit wel een klein beetje speling bij de hoeken maar denk dat dit juist een positief iets is om niet je halve switch te breken om hem uit de grip te krijgen.
Paar foto’s:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bUVAYh0nwNR5YUYjimvZ6S7bRI0=/f/image/ZoXJzCRySLG3DnoVELXqsMFn.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FDaKy2PZum3chLZVsVA9oQTy2IY=/f/image/3HRGuAvB0VR0gxZiriyjmTyZ.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z7CEAKrudTJL5cn4YPd6pPAqXDk=/f/image/qEiXInP2z5KxCtDEQ7iKUcN6.jpg

Mocht je hem willen aanschaffen: link

[ Voor 72% gewijzigd door ourplayground op 20-03-2020 09:20 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Brilsmurfffje schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 16:57:
[...]

AFAIK kan je via Nintendo Online je gegeven overzetten naar een andere console. De SD kaart is gelockt aan je console en zal je eerst moeten formateren in je nieuwe Switch
Top, dus gewoon in mijn nieuwe Switch gooien en alle games weer opnieuw downloaden.

Werkwijze is dan toch de oude Switch eerst uit te zetten -->het geheugenkaartje te verwijderen uit de Switch --> Oude Switch naar fabrieksinstellingen terwijl ik verbonden ben met Internet. Nieuwe Switch aanslingeren --> mijn eigen account erop zetten (nieuwe Switch is dan weer de hoofdaccount toch?) --> kaartje er weer in en alle games opnieuwe downloaden via de Eshop --> even controleren op de nieuwe Switch --> oude console verkopen

Heb ik het zo een beetje goed? Ik wil niet dat iemand onverhoopt toch bij mijn account kan oid.

[ Voor 43% gewijzigd door Cyrax0508 op 20-03-2020 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 09:31
Heeft iemand nog aanbevelingen voor Switch games waarbij je lekker kunt bewegen? Ring Fit Adventure wil ik wel, maar is overal uitverkocht en gaat inmiddels voor 120+ op Marktplaats. Fitness Boxing heb ik al, maar is niet helemaal mijn ding. Of moet ik toch maar weer de Wii afstoffen als ik binnen wil bewegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Plymp Ik speel voor iets beweging samen met mijn dochtertje Mario Tennis.
Wij zijn ook aan het kijken om de Wii Fit weer op te pakken. Denk dat toch je betere en goedkopere optie gaat zijn.
Die Ring Fit werkt overigens wel en beweeg je buiten je armen ook je benen wel mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Plymp - Ik zou de Wii afstoffen :) Het is me onbekend wanneer er nieuwe Ring Fit voorraad komt, helaas niet gekocht. Just Dance is misschien een optie voor sommigen? En Mario Tennis is ook geen slecht idee @Arunia !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plymp
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 09:31
@Arunia @JackAvery Thanks, we gaan Mario Tennis Aces proberen! De Wii ga ik ook afstoffen, want de Balance Board en Wii Fit heb ik nog ergens liggen als het goed is (naast de gouwe ouwe Wii Sports).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terpstars
  • Laatst online: 15-09 10:59
Arms!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het volgende spel van de developers van The Messenger wordt Sea of Stars, een turn-based RPG die de mosterd haalt bij o.a. Chrono Trigger. Narratief krijgen we een prequel in de wereld van The Messenger. Ontwikkelaar Sabotage start hiervoor een Kickstarter project, waarbij de minimum funding en eerste stretch goals ondertussen al behaald zijn. Je kan deze nog funden tot 18 april.

Trailertje:

Moet zeggen dat dit er erg verleidelijk uitziet, zowel qua looks als geplande gameplay mechanismes. Platformen zijn nog onbevestigd ("PC en consoles"), al lijkt het vrij waarschijnlijk dat deze gewoon op alle platformen verschijnt. Release wordt in 2022 verwacht.

Ook aangekondigd: WRC 9 komt naar alle platformen, inclusief Switch. De Switch versie komt helaas "later" dan de PS4/Xbox release. Meer info en trailer hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
Vraag aangaande meerdere gebruikers op een switch.
Ik heb zelf een account op mijn switch waar ik drie extra gebruikers wil toevoegen die geen nintendo account hebben. Is het mogelijk om er per gebruiker instellingen aan te passen zoals spellen die je mag spelen?
Bv volwassene, puber, kind en de puber en volwassene kunnen wel Zelda spelen en kind niet.
Via de parental control kom ik er bv niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:42

Gotiniens

Fairly odd Tim

We kunnen deze week niet op familie bezoek dit weekend, dus wilden we als alternatief gaan gamen.

Situate: 2 stellen in elk hun eigen huiskamer, met video verbinding (skype ofzo). Elk stel heeft 1 switch, en een abonnement voor online. Welke games kunnen we op deze manier samen spelen met 4 personen?

Ik had zelf al gevonden dat zeer waarschijnlijk Mario Kart 8 op deze manier gespeeld kan worden. Maar er staat me iets bij dat bijv. Mario Party online alleen bij een aantal mini games kan. Ook zou een game die maar 1 v/d 2 partijen hoeft te hebben (zoals bij Nintendo DS), maar dat doet de switch niet volgens mij. We zijn niet allemaal die-hard gamers, dus graag wat luchtigere spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 21:30

fub

Gotiniens schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:17:
Situate: 2 stellen in elk hun eigen huiskamer, met video verbinding (skype ofzo). Elk stel heeft 1 switch, en een abonnement voor online. Welke games kunnen we op deze manier samen spelen met 4 personen?
Animal Crossing: New Horizons is heel relaxing, en je kunt (na een dag, volgens mij) bij elkaar op 'visite' op je eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:42

Gotiniens

Fairly odd Tim

Animal Crossing heeft igg 1 van de 2 partijen in huis, ik zal eens kijken of dat een optie is.

Ik was ondertussen ook tegengekomen dat dat drawful2 van jackbox gratis is vanwege de corona perikelen. Dat is niet perse een switch game, maar zeker een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mogelijk al te laat voor een gratis key maar leuke actie anyway van de developers van de Steamworld serie:

[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 24-03-2020 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Arunia schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 20:18:
Gisteren ook een setje NES controllers besteld.
Dus straks 2x Snes en 2x nes.
Waarom? Geen idee haha.
Heb jij al wat binnen? Die van mij zijn verzonden maar al een week geleden. Tracking bij DPD werkt nog steeds niet. Zal wel retour gaan naar Nintendo ben ik bang

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Cyrax0508 Gisteren pas de verzendbevestiging gekregen voor de SNES controllers. Die van de NES zullen later wel gaan, maar nog geen veranderingen in de verzending bij DPD.

Als ik zo naar de melding kijk, kan het zijn dat ze ze allemaal klaar aan het maken zijn en in één keer mee geven aan de DPD. Een week is dan wel lang, maar in deze tijden kan het best zijn dat ze zo min mogelijk contacten willen doen zeg maar.

Ik ga het zien. Sowieso loopt de post raar omdat het zakje met een missend onderdeel van Lego ook nog niet in de bus gekomen is.

Volgens mijn tracking app is de SNES set afgegeven in Duitsland.
Dus die gaan deze kant op komen. Hoop die van jou ook.

[ Voor 39% gewijzigd door Arunia op 24-03-2020 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StruvusMaximus
  • Laatst online: 03-01 20:37
Net een extra switch console aangeschaft. Nu heb ik gelezen dat ik in ieder geval op beide machines kan inloggen met mijn bestaande account zodat de online services (cloud saves etc.) gaan werken.

Nu snap ik dat je niet tegelijkertijd een digitale game kan spelen op beide consoles.
Maar betekend dit dat ik dan voor de 2e unit altijd een fysiek exemplaar van een game moet aanschaffen of kan je ook meerdere digitale downloads aanschaffen?

Gaat nu met name om 2 kids die beiden Animal crossing willen spelen.

Extra specifieke vraag voor deze game is daarbij dat ze natuurlijk liefst niet op het zelfde eiland komen ivm delen resources :P

iemand enig idee wat hierin het handigste is qua inregelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StruvusMaximus schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 15:32:
Net een extra switch console aangeschaft. Nu heb ik gelezen dat ik in ieder geval op beide machines kan inloggen met mijn bestaande account zodat de online services (cloud saves etc.) gaan werken.

Nu snap ik dat je niet tegelijkertijd een digitale game kan spelen op beide consoles.
Maar betekend dit dat ik dan voor de 2e unit altijd een fysiek exemplaar van een game moet aanschaffen of kan je ook meerdere digitale downloads aanschaffen?

Gaat nu met name om 2 kids die beiden Animal crossing willen spelen.

Extra specifieke vraag voor deze game is daarbij dat ze natuurlijk liefst niet op het zelfde eiland komen ivm delen resources :P

iemand enig idee wat hierin het handigste is qua inregelen?
Ik gok even, gezien ik zelf Animal Crossing niet heb en ook mijn games niet deel op meerdere toestellen. Corrigeer me dus gerust als ik ergens fout ben:

• Switch A - jouw huidige account als primaire account, bezit Animal Crossing (AC). Je eerste kind speelt op deze account.
• Switch B - stel je een andere account (tweede van je kinderen) als primaire account in. Je koopt je tweede digitale exemplaar van AC met deze tweede account. Later voeg je je eigen account als secundair toe, zodat de games van je eigen account nog gedeeld kunnen worden (met de bekende restricties).

--> probleem zou denk ik opgelost moeten zijn, want beide switches kunnen tegelijk AC spelen met hun eigen game. Indien ze beide online willen spelen, ga je wel een family abo nodig hebben, maar als ze enkel bij elkaar op bezoek willen gaan, kan dit gewoon via het lokale netwerk.

Sowieso werkt het huidige cloud save systeem niet met AC, dus als je één copy van AC digitaal zou delen, zou de save game nog steeds slechts op één Switch staan. Zo kan je mogelijk wel twee verschillende savegames hebben op verschillende toestellen (iemand anders moet dit even bevestigen), maar dan moeten je kinderen om de beurt spelen :P

Humble Bundle heeft hun eigen korte 'direct' online gezet met de indie games die ze in de nabije toekomst gaan publishen. Een aantal ervan zijn reeds bevestigd voor Switch:

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 24-03-2020 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Arunia schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 14:05:
@Cyrax0508 Gisteren pas de verzendbevestiging gekregen voor de SNES controllers. Die van de NES zullen later wel gaan, maar nog geen veranderingen in de verzending bij DPD.

Als ik zo naar de melding kijk, kan het zijn dat ze ze allemaal klaar aan het maken zijn en in één keer mee geven aan de DPD. Een week is dan wel lang, maar in deze tijden kan het best zijn dat ze zo min mogelijk contacten willen doen zeg maar.

Ik ga het zien. Sowieso loopt de post raar omdat het zakje met een missend onderdeel van Lego ook nog niet in de bus gekomen is.

Volgens mijn tracking app is de SNES set afgegeven in Duitsland.
Dus die gaan deze kant op komen. Hoop die van jou ook.
Ik heb een week geleden verzendbevestiging gehad. As we speak wordt er nog steeds niets aangegeven als ik op de link druk. Onbekend. Dus ik ben een beetje bang dat het niet goed is gegaan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Zou Super Mario 3D world deze week niet uitkomen voor de switch? Ik kan er nergens wat over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Cyrax0508 dan zou ik even contact opnemen. Bij mij staat er wel info nu namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Erapaz schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:38:
Zou Super Mario 3D world deze week niet uitkomen voor de switch? Ik kan er nergens wat over vinden.
Ik heb nog niet eerder gehoord dat die naar de Switch zou komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
TomBraamhaar schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:41:
[...]

Ik heb nog niet eerder gehoord dat die naar de Switch zou komen.
https://fantendo.fandom.c...World_for_Nintendo_Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Dat is de enige site die ik zo kan vinden die het noemt. Ik kan me ook niet herinneren dat hij is aangekondigd op de E3 vorig jaar.

https://www.theverge.com/...-smash-bros-zelda-e3-2019

[ Voor 16% gewijzigd door TomBraamhaar op 24-03-2020 20:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik hoop dat je doorhebt dat je linkt naar een "wiki" waarop fancreaties staan :) Er zijn geruchten dat 3D World geport zou worden, maar meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Arunia schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:39:
@Cyrax0508 dan zou ik even contact opnemen. Bij mij staat er wel info nu namelijk.
Al gedaan. Ze gaan het uitzoeken bij Nintendo. Eerst moest ik bij DPD zijn. Ja, en die weten van niks. Kastje en muur.....

Komt vast wel goed en anders krijg ik vast mijn geld terug. Ik had hem besteld op 13/03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Cyrax0508 die van mij 9 maart. Ook apart trouwens dat jij eerder een bericht kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een fan-wiki van twijfelachtige waarde. Check de geschiedenis van die pagina. Al aangemaakt in juli 2018 en die versie bevatte al de volgende tekst:
The game was shown off at E3 2019 and released on March 21st 2020.
Heel knap om in 2018 al gebeurtenissen die nog niet hebben plaatsgevonden te beschrijven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nintendo heeft vorige week in Japan de meeste Switch units in een week verkocht sinds launch. 392576 vs. 330637.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
RayNbow schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 08:57:
Nintendo heeft vorige week in Japan de meeste Switch units in een week verkocht sinds launch. 392576 vs. 330637.
Verbaast me niks, naast de amazon.nl aanbieding was ook 'waarschijnlijk veel binnen zitten de komende maanden' voor mij een belangrijke factor om tot aankoop over te gaan.
Pagina: 1 ... 49 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic