Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18:28
Clavius schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 18:38:
Ik zie al een paar keer Diablo 3 langskomen voor 35 euro. Waar zien jullie dat? Ben even bij de MM geweest, maar daar is hij 54, net als op bol.com
Ik had hem bij Media Markt The Wall opgepikt voor die prijs. Soms hebben vestigingen lokaal een aanbieding, denk dat dit te maken heeft met de voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavius
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-02-2024
ZuidJ schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:19:
[...]

Ik had hem bij Media Markt The Wall opgepikt voor die prijs. Soms hebben vestigingen lokaal een aanbieding, denk dat dit te maken heeft met de voorraad.
Hmm geluk hebben dus, als je toevallig in de buurt bent. Hij blijkt ook regelmatig op bol langs te komen voor die prijs. Is dat bol zelf, of een derde partij via bol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meister Sachs schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 19:21:
@Denko @JackAvery Bedankt voor de reacties. Je had het trouwens over 720p, @Denko , maar zijn de games via een docked Switch niet 1080p?

@JackAvery : Lage textures zullen waarschijnlijk inderdaad wat gaan opvallen, die vallen mij trouwens ook genoeg op bij de Japanse games die ik op de ps4 speel. Maar daar heb ik trouwens geen last van, het is iets wat mij niet stoort. Ik zal altijd eerst voor de gameplay en het art design gaan, mooie graphics is niet een noodzakelijk iets, meer iets dat leuk meegenomen is.
Het OS draait altijd op 720p. Bij games varieert het, maar docked is dat meestal tussen 720p en 1080p. Zelda draait bvb op 900p, Mario Odyssey gebruikt dynamische resolutiescaling, etc. Vergeet niet dat een Switch uiteindelijk een tablet is die docked nog steeds geen halve Xbox 1 voorstelt.

JRPG's worden inderdaad meestal met een budget gemaakt waarbij men niet het geld heeft voor textures van het niveau van AAA games. Volledig met je akkoord over hoe belangrijk dat dat is :D Het punt was gewoon dat zo een besparingen iets vaker voorkomen bij Switch games door hardware en opslagbeperkingen. Zolang je weet waar je aan begint ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Laatst online: 18:28
Clavius schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:25:
[...]

Hmm geluk hebben dus, als je toevallig in de buurt bent. Hij blijkt ook regelmatig op bol langs te komen voor die prijs. Is dat bol zelf, of een derde partij via bol?
Ja gewoon in de gaten houden inderdaad. Ik wilde hem halen voor 37 maar de prijs in de winkel bleek 35 te zijn. Naderhand zag ik die prijs ook staan tussen de comments op budgetgaming.
Je kan ook nog overwegen hem bij Cex aan te schaffen voor 32, zie: https://nl.webuy.com/product-detail/?id=5030917259012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
JackAvery schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:29:
[...]
Het OS draait altijd op 720p. Bij games varieert het, maar docked is dat meestal tussen 720p en 1080p. Zelda draait bvb op 900p, Mario Odyssey gebruikt dynamische resolutiescaling, etc. Vergeet niet dat een Switch uiteindelijk een tablet is die docked nog steeds geen halve Xbox 1 voorstelt.

JRPG's worden inderdaad meestal met een budget gemaakt waarbij men niet het geld heeft voor textures van het niveau van AAA games. Volledig met je akkoord over hoe belangrijk dat dat is :D Het punt was gewoon dat zo een besparingen iets vaker voorkomen bij Switch games door hardware en opslagbeperkingen. Zolang je weet waar je aan begint ^^
Ja, dat bedoelde ik ook, hoor. Was niet aanmatigend bedoeld. Ik ga maar eens rondkijken, wellicht hebben ze ergens een leuke deal met een game erbij.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:10
Ik ben heel benieuwd naar de Direct. Er is buiten Animal Crossing nog niet echt een grote titel aangekondigd voor 2020, en een grote December titel ook niet. Dit is natuurlijk wel het moment :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Soraya Saga - artist in de Xenosaga serie en de partner van de CEO van MonolithSoft - heeft de Direct aankondiging geretweet. Dit doet ze doorgaans enkel wanneer er iets van Monolith getoond wordt.... hype?

---
Behalve de Switch Lite flipcase (blijkbaar beschikbaar in Europa vanaf 6 december), heeft Nintendo nu ook een witte carrying case met screenprotector getoond voor de Lite. Deze ligt op launchdatum in de schappen.

Afbeeldingslocatie: https://cdn02.nintendo-europe.com/media/images/08_content_images/others_2/CI_NSwitch_NintendoSwitch_Accessories_SwitchLiteCarryingCase_image950w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:07

Denko

|{ing Øf ßlitz

Meister Sachs schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 19:21:
@Denko @JackAvery Bedankt voor de reacties. Je had het trouwens over 720p, @Denko , maar zijn de games via een docked Switch niet 1080p?
1080P wordt zelden gehaald eigenlijk. Ik had het in dit geval puur over het homescreen overigens. Maar ze gebruiken heel veel dynamic resolutions. Bij 3d games wordt eigenlijk zelden 1080P gehaald, op mariokart na geloof ik heeeeeel weinig. Vooral de multiplatform games, die moeten tenslotte van de krachtigere machines komen en er worden consessies gedaan.
Maar XB2 is een mooi voorbeeld daarvan. Dat spel draait alles tussen 240P en 640P oid (volgens mij wordt 720P nooit gehaald) met alles tussen de 18 en 30 frames per seconde. Als je daar ok mee bent is het een harstikke leuk spel is mij verteld. Maar ik vond het zoals ik eerder al zei gewoon iets TE en heb hem dus toen kado gegeven.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Zijn er eigenlijk al berichten over speciale varianten van de Switch Lite naast de Pokemon-editie?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk komen er lessen naar de westerse versie van Puyo Puyo Champions:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:22
Vandaag trouwens Spyro ontvangen. Heerlijk die nostalgie. Rond 2001 op de PS1 gespeelt, nu weer. Loopt verbazingwekkend goed, gezien de kwaliteit van de graphics. :) Opzich ook een prima deal, 39,99 voor 3 volledig remastered games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:49
. (Haal maar weg)

[ Voor 92% gewijzigd door Froggle op 04-09-2019 07:31 ]

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 19:42
Gisteravond Heave Ho gespeeld met 2 vrienden. Dit is een klein grappig spelletje waarbij je als bolletje met 2 armen moet klimmen langs obstakels om bij het eind te komen. Het is coöperatief en hilarisch. We hebben echt bijna aan 1 stuk gelachen terwijl we dit speelden. Zeker een aanrader als je van minder serieuze spelletjes houdt. Het kan ook solo, maar ik denk dat dit spel het beste tot zijn recht komt met minimaal 3, liefst 4+ spelers.

[ Voor 13% gewijzigd door B00st3r op 04-09-2019 07:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:29
Emmavdv schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 21:14:
Ik ben heel benieuwd naar de Direct. Er is buiten Animal Crossing nog niet echt een grote titel aangekondigd voor 2020, en een grote December titel ook niet. Dit is natuurlijk wel het moment :)
Het zal me niks verbazen dat er iets wordt aangekondigd voor Super Mario Odyssee :o een deel 2? bedoel, twee jaar terug is deel 1 uitgekomen en tussen de Mario Galaxy's zat ook 2 a 3 jaar tussen, hmm :)

Verder Breath of the wild 2 of Boyetta 3? #voorpret :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
rudyman85 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 08:09:
[...]

Het zal me niks verbazen dat er iets wordt aangekondigd voor Super Mario Odyssee :o een deel 2? bedoel, twee jaar terug is deel 1 uitgekomen en tussen de Mario Galaxy's zat ook 2 a 3 jaar tussen, hmm :)

Verder Breath of the wild 2 of Boyetta 3? #voorpret :>
Ondanks dat ik het zeer zou verwelkomen denk ik niet dat er al een Odyssee 2 komt, maar een DLC zou kunnen. Of misschien na de "teaser" van afgelopen week een remake van Mario Sunshine in de Odyssee engine. Of misschien een remake van Mario Galaxy 1+2. Opties zat en ik zou ze allemaal verwelkomen :P

Gisteravond lekker Spyro gespeeld, leuke (simpele) game die weet wat het is en dat ook erg goed doet. In het begin werd ik alleen nogal wagenziek van de camerabewegingen, maar na die op "actief" te hebben gezet zodat hij zelf ook een beetje volgt was dat opgelost. Hoop nog wel op een patch waarmee de draaisnelheid wat lager gezet kan worden. De korte levels zijn ideaal op de switch voor korte speelsessies, en het verzamelen van de collectables is helemaal in mijn straatje :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:25
Meister Sachs schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:43:
Zat eveneens te kijken om de Nintendo Switch aan te schaffen. Ik speel voornamelijk op een PS4 pro. Deze is aangesloten op een 4k-oled van LG. Iemand van jullie ervaring met de weergave van een Switch op een 4k-scherm? Nou moet ik zeggen dat ik dikwijls 1080p-games speel via de ps4, genoeg Japanse rpg's die 1080p zijn. Dus wellicht is de beeldkwaliteit van die games een goede indicatie?
Ik speel op een 4K Oled TV van LG, 65-inch en het ziet er prima uit! Hangt natuurlijk ook een beetje van de game af he ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Magic schreef op woensdag 4 september 2019 @ 08:46:
[...]

Gisteravond lekker Spyro gespeeld, leuke (simpele) game die weet wat het is en dat ook erg goed doet. In het begin werd ik alleen nogal wagenziek van de camerabewegingen, maar na die op "actief" te hebben gezet zodat hij zelf ook een beetje volgt was dat opgelost. Hoop nog wel op een patch waarmee de draaisnelheid wat lager gezet kan worden. De korte levels zijn ideaal op de switch voor korte speelsessies, en het verzamelen van de collectables is helemaal in mijn straatje :)
Ook Spyro gespeeld maar de switch doet hier iets in handheld mode wat ik nog niet eerder zo agressief heb zien doen. In handheld wordt foliage drastisch omlaag geschroefd en zijn de special effects een pak minder mooi. Let wel het spel speelt hierdoor geweldig in handheld, maar zo opvallend heb ik het nog niet eerde meegemaakt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:14
JackAvery schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:16:
Maar multiplatform games zijn sowieso minder relevant als je al een andere console hebt en prioriteit is om op de TV te spelen, denk ik dan.
Dit.......
Even heel zwart wit maar.
scenario 1: je hebt alleen een switch om op te gamen? Dan niet zeuren wat je hebt geen alternatieven qua multiplats. Ben je toch gevoelig voor zaken als (even makkelijk samengevat) minder gfx/frame rate, kijk dan heel goed naar de reviews. Of check digital foundry, dan weet je gewoon wat je kan verwachten.
Ben je dan nog niet happy? ja dan is de switch alleen niet genoeg. We willen allemaal wel de krachten van een xb1x of nog liever een dure pc in onze handen, maar op dit moment gaat dat simpelweg nog niet samen met mobiel gamen voor de relatief lage prijs van een switch.
Wellicht is deze uitspraak al over 1 a 2 jaar verouderd met 5g en stadia ofzo, maar nu is het niet anders (imho, ben benieuwd of ik iets mis :) )

Scenario 2: je hebt WEL een andere console of (recente) pc......dan is de keuze matrix heel simpel, hoe graag wil je mobiel gamen? En wederom, zelfs als je dat dan liever doet (iig qua de game die je voor switch overweegt) dan moet je je gewoon inlezen. En bij twijfel (en uiteraard indien mogelijk) dan gewoon een demo proberen of fysiek kopen zodat je iig opties hebt voor verkoop. Als je verwacht om meer of beter gezegd, zo goed als altijd 'vast 'te gamen, dan kan ik me niet voorstellen dat zelfs de meest fanatiek switch fan je zal adviseren om iets als doom/wolvenstein of the witcher op de switch te spelen ipv van een home console/pc.
Maar goed, ga er vauit dat de meerderheid hier op zijn minst ook wel wat interesse heeft in portable gaming, of die hard nintendo fan is, maar die is al lang gestopt met lezen :P

For the record, wanneer ik op mijn switch speel is het meestal docked, maar ik vind het op een (weliswaar relatief antieke :P ) 46" plasma prima te doen. Maar goed, ben ook retro gamer dus ik zal me iets minder aan gfx/frame rate issues storen dan de gemiddelde gamer. Al hoewel ik ook merk dat ik bij keuze ook liever de moderne versie van een game speel, mits de gameplay gelijk of iig even leuk is :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Emmavdv schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 21:14:
Je hebt ook niks nodig voor december met een belachelijke hoeveelheid games deze maand. Ben nog wel wat maandjes zoet om alles weer in te halen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Inverted_World schreef op woensdag 4 september 2019 @ 00:26:
Vandaag trouwens Spyro ontvangen. Heerlijk die nostalgie. Rond 2001 op de PS1 gespeelt, nu weer. Loopt verbazingwekkend goed, gezien de kwaliteit van de graphics. :) Opzich ook een prima deal, 39,99 voor 3 volledig remastered games. :)
Gister ook binnen gekregen XD ..
25% game progress atm, was wel even (her)wennen de controls.

De reactie in de lucht is ook anders tov de PS.
En je kunt niet meer kazen door een charge-jump into glide te doen.

Oh, en meteen die motion blur uitgezet, holy shit dat zag er imo niet uit

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Darkfreak schreef op woensdag 4 september 2019 @ 10:49:
[...]
Oh, misschien dat dat mijn wagenziekte ook wel opgelost heeft, die heb ik ook uit gezet.

Spyro vroeger niet echt gespeeld, maar ik moest wel een charge into jump-glide doen om een aantal platformen te bereiken. Ik weet niet of dat de cheese is die je bedoeld, maar die actie werd niet echt uitgelegd en kwam er bij toeval achter dat ik dan net wat verder kwam :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
Darkfreak schreef op woensdag 4 september 2019 @ 10:49:
[...]

Gister ook binnen gekregen XD ..
25% game progress atm, was wel even (her)wennen de controls.

De reactie in de lucht is ook anders tov de PS.
En je kunt niet meer kazen door een charge-jump into glide te doen.

Volgens mij kom je nog steeds wel verder door eerst te chargen. Zelf nu op 40%, ik speel elk level wat ik tegenkom op 100% uit voor ik verder ga. Dat in 3.5 uur.

Had spyro 1 nooit gespeeld, die is duidelijk aanzienlijk kleiner dan deel 2 en 3 waar iets meer "verhaal" in zit, minigames etc. Deel 1 is echt nog verzamelen, en wat makkelijker, desalniettemin wel erg tof.

Hier motion blur ook meteen uitgezet ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 12:19
Bij bol.com is de de nieuwe switch met gekleurde joy cons liefst 30euro duurder dan degene met standaard joy cons (https://www.bol.com/nl/p/...301579/?s2a=#productTitle).

Het verwarrende is wel dat in de titel van het product staat dat het om de nieuwe revisie gaat, terwijl de afbeelding van de doos nog de 'oude' switch vertoont.

* UPDATE *
Blijkbaar wordt hij via bol.com geleverd door gameoutlet.nl.
Rechtstreeks via deze site aankopen, kost de nieuwe switch met gekleurde joy cons 321€.

[ Voor 17% gewijzigd door Redondo77 op 04-09-2019 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Korte previews van reviews voor AI: The Somnium Files beginnen hier en daar te verschijnen:
[Twitter: https://twitter.com/EZ2ACTux/status/1168788492169535489]
[Twitter: https://twitter.com/EZ2ACTux/status/1168789507723841536]
So, I've been in contact with someone who has the game for review. He's five hours in and said he's already blown away.

Get hyped people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 19:45
Zo te zien kun je dungeons voor een ander maken :) dat is wel echt lachen zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Laatst online: 19:22
Redondo77 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:10:
Bij bol.com is de de nieuwe switch met gekleurde joy cons liefst 30euro duurder dan degene met standaard joy cons (https://www.bol.com/nl/p/...301579/?s2a=#productTitle).

Het verwarrende is wel dat in de titel van het product staat dat het om de nieuwe revisie gaat, terwijl de afbeelding van de doos nog de 'oude' switch vertoont.

* UPDATE *
Blijkbaar wordt hij via bol.com geleverd door gameoutlet.nl.
Rechtstreeks via deze site aankopen, kost de nieuwe switch met gekleurde joy cons 321€.
Bij bol.com moet je inderdaad altijd opletten met die partners. 9/10 keer onrealistische prijzen en soms andere retourvoorwaarden etc. Snap niet dat bol.com dat überhaupt toestaat op hun site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een beetje vroeg maar de direct kan je vannacht hier kijken:

Ondertussen is Overwatch al min of meer bevestigd in dit Kotaku artikel.
Op de Australische eShop is ook dit gespot:
spoiler:
een poort van de originele Puzzle Quest, met extra content.

[ Voor 24% gewijzigd door JackAvery op 05-09-2019 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Nog wat leuks voor de Switch. Assassin's Creed Black Flag en Rogue zijn onderweg naar de Switch.

https://www.gamespot.com/...9566/?ftag=GSS-05-10aaa0a

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Laatst online: 19:22
Bij mij is het claimen van de 3 maanden Twitch Prime loot vandaag eindelijk wel gelukt. Kan zijn dat er nog problemen zijn want de melding op die pagina is nog niet weg, maar ik ben blij dat het nu wel gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:21
Ik ga voor deze direct wakker blijven, heb het gevoel dat we leuke dingen gaan zien :) .

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik blijf ook wakker voor de Direct. Ondertussen lekker bezig met Astral Chain. Wat een gaaf spel zeg. De combat is nog steeds enorm wennen maar wel heel goed naar mijn mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inverted_World
Hoe vet zeg dat Divinity Original Sin 2 uit komt op de switch. Het is dat ik hem op de PC al helemaal in co-op heb gespeeld, maar echt een mega aanrader voor wie een van de tofste RPG's wilt spelen van de afgelopen jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndonkersloot
Nooit gespeeld, zag er goed uit idd!

Edit:
Curry-dex... Really...

Edit2:

SNES!! :) .

[ Voor 46% gewijzigd door ndonkersloot op 05-09-2019 00:24 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:03
About time :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inverted_World
Oh over Pokemon, ik word er telkens minder enthousiast over helaas. In eerste instantie was ik wel hyped, maar al die onzin die erbij komt kijken. Jammer, ik wil gewoon classic pokemon in een Botw sausje :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-09 16:26
Met snes gaan ze veel extra members krijgen awesome.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Inverted_World schreef op donderdag 5 september 2019 @ 00:25:
Oh over Pokemon, ik word er telkens minder enthousiast over helaas. In eerste instantie was ik wel hyped, maar al die onzin die erbij komt kijken. Jammer, ik wil gewoon classic pokemon in een Botw sausje :p
Ik werd juist heel enthousiast net met Pokemon. Maar dan vooral dat ze er zo kort tijd voor namen 😂

• ndonkersloot
Ik wordt ook steeds minder enthousiast voor Pokémon.. Jedi outcast 2 had ik niet aan zien komen :+ .

Ben benieuwd of er nog een verassing in mag zitten.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Inverted_World schreef op donderdag 5 september 2019 @ 00:25:
Mja, heb ik ook. Al vond ik de manier waarop recipes werken wel veel beter werken vergeleken met BotW...

Verder overweeg ik Divinity als RPG liefhebber. En natuurlijk zeer benieuwd naar de SNES games. Ik speel de NES games niet veel maar ik start ze af en toe wel op en kan het zeker waarderen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Beakzz
Nou dat was uhm.. tja wel leuk zullen we maar zeggen.

Dat Animal crossing wordt ook echt door volwassen gamers gespeeld toch? Snap echt wel dat er leuke mechanics inzitten en ik speel ook kleurige blije games maar het komt op mij erg kinderachtig over.

Wel leuk voor de Nintendo fans dat ze nu 1 van de beste Assassins krijgen. 3 snapte ik niet maar Black Flag is een topper uit de serie.

• ndonkersloot
Wat een aparte banjo smash demo zeg :+.

• Inverted_World
Beakzz schreef op donderdag 5 september 2019 @ 00:42:

Dat Animal crossing wordt ook echt door volwassen gamers gespeeld toch? Snap echt wel dat er leuke mechanics inzitten en ik speel ook kleurige blije games maar het komt op mij erg kinderachtig over.

Wel leuk voor de Nintendo fans dat ze nu 1 van de beste Assassins krijgen. 3 snapte ik niet maar Black Flag is een topper uit de serie.
Haha, ja beter voor m'n portemonnee dat er geen briljante titels tussen zitten. (en dat ik nog tig games heb liggen ik die ik moet spelen). De enige echt vette naar mijn mening (divinity) heb ik al veel te veel gespeeld.

Ik had hetzelfde met animal crossing. Leuke mechanics opzich maar het voelt echt veel te erg op kids onder de 12 gefocust haha. Dan liever dragon quest builders o.i.d. (al heb ik die ook niet :p)

Assasins creed lijkt me wel leuk, nooit echt gespeeld maar hoor van velen dat Black flag wel vet is. :)

Stiekem hoopte ik overigens op een klein teasertje van Botw 2 of gods & monsters o.i.d. :p

[ Voor 4% gewijzigd door Inverted_World op 05-09-2019 00:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Een VEEL betere direct dan tijdens de E3!
Schitterende games (niet allemaal, maar zeer zeker de meeste!)

Good job Nintendo!

K.W.

Beakzz schreef op donderdag 5 september 2019 @ 00:42:

Massa's volwassenen spelen animal crossing hoor :p

Interessante direct, al zat er veel tussen dat we al wisten. SNES games zijn zeker welkom :) apart dat ze XC weer porten... Misschien willen ze inspelen op het XC2 publiek.

Mogelijk haal ik Jedi Outcast weer, dat blijft een klassieker :p

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

Inverted_World schreef op donderdag 5 september 2019 @ 00:19:
Hoe vet zeg dat Divinity Original Sin 2 uit komt op de switch. Het is dat ik hem op de PC al helemaal in co-op heb gespeeld, maar echt een mega aanrader voor wie een van de tofste RPG's wilt spelen van de afgelopen jaren.
Veel dialogen ? Want dat haat ik soms in rpg's. Wil action rpgs

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Inverted_World
Pykow schreef op donderdag 5 september 2019 @ 01:01:
[...]

Veel dialogen ? Want dat haat ik soms in rpg's. Wil action rpgs
Redelijk veel dialoog, maar wel voice-acted allemaal. De actie is turn-based (denk Baldurs Gate etc), maar uitdagend en taktisch. Echt een spel wat een zelfde voldoening geeft als bijvoorbeeld The Witcher 3. Ook veel dialoog, maar in a good way.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De SNES games die straks aan Online toegevoegd worden:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/s6xi0pwvknk31.jpg

De batterij in mijn Super Mario World cart moet vervangen worden, maar dit is een goede backup :p

[ Voor 32% gewijzigd door JackAvery op 05-09-2019 01:07 ]

• Beakzz
JackAvery schreef op donderdag 5 september 2019 @ 00:53:
[...]

Massa's volwassenen spelen animal crossing hoor
Ja dat heb ik begrepen, maar het was ook meer een vraag wat er leuk aan is voor volwassen. Ik voel mij zelden te oud voor een type game maar bij de beelden van AC krijg ik dat gevoel wel.

Snes games zijn top. Daar duik ik morgen wel even in. Heb ik ook nog wat aan dat jaar online van Twitch :)

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Mooie direct met mooie games. SNES is tof. Overwatch komt er hier ook wel.

Ik had eigenlijk nog wel iets over de friends update voor Mario Maker 2 willen zien, maar misschien komt daar nog een aparte direct voor.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RayNbow schreef op maandag 2 september 2019 @ 09:50:
Maar goed, als het een SNK personage is, Nakoruru plz? :p
Die tease... :'(
JackAvery schreef op donderdag 5 september 2019 @ 01:06:
De SNES games die straks aan Online toegevoegd worden:

[Afbeelding]
Puyo Puyo *O*
Tiwazz schreef op donderdag 5 september 2019 @ 00:30:
Jedi outcast 2 had ik niet aan zien komen :+ .
Het is JK2: JO. ;)

JO2 is JA. :p
(en ter volledigheid, DF2 is JK :p)

😱

[ Voor 6% gewijzigd door RayNbow op 05-09-2019 06:28 ]

• Emmavdv
Ik ben heel blij met de aankondiging van de originele Xenoblade Chronicles! Die wilde ik graag nog een keer spelen, bij voorkeur zonder een andere console in huis te moeten halen. Nu duimen dat X ook nog een keer komt, maar dit maakt voor mij heel de direct wel goed!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 11:05
In het kader van 'zo fout dat het weer goed is': Untitled Goose Game.

Als gans het leven van mensen verzieken :D. Release op 20 september. Tijdelijk dan 15 dollar, anders 20.
Untitled Goose Game will cost $19.99, with a “special limited-time launch sale price of 14.99,” according to House House.
YouTube: Untitled Goose Game - Release Date Trailer - Nintendo Switch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Nou de komende maanden worden moeilijk qua keuzes maken :'). Ik kan niet alles spelen, laat staan alles kopen.

Ben in ieder geval overtuigd om Luigi's Mansion en Pokemon te kopen, daarnaast staat Zelda ook ge pre-ordered en wil ik eigenlijk ook wel TW3 en Overwatch. Ondertussen ben ik nog steeds bezig met Astral Chain, staan er nog wat Indies in mijn backlog en wil ik ook Grid Autosport wel al is de prijs me nu veel te hoog.

Wat een luxeprobleem :'). Vond afgelopen jaar de releases een beetje tegenvallen en nu is Nintendo bezig met een inhaalslag.
Ah, AI: The Somnium Files is eindelijk te preorderen in de EU eShop. Momenteel met 10% korting.

(Was al een lange tijd beschikbaar in de JP eShop.)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Inverted_World schreef op donderdag 5 september 2019 @ 01:04:
[...]

Redelijk veel dialoog, maar wel voice-acted allemaal. De actie is turn-based (denk Baldurs Gate etc), maar uitdagend en taktisch. Echt een spel wat een zelfde voldoening geeft als bijvoorbeeld The Witcher 3. Ook veel dialoog, maar in a good way.
Helaas niets voor mij.
The witcher 3 heb ik geprobeerd, maar na zoveel dialogen en teksten lezen ben ik er klaar mee ;)
Het is dialoog loop van A naar B en weer dialoog, Loop naar C en weer dialoog , Loop naar D weer dialoog
vang iets 1x, loop weer naar C dialoog, loop naar D weer dialoog.. .... .. .. . . zzzz

Acties:
  • +11 Henk 'm!
Een overzicht van het nieuws van gisteren. Sorry, lange post.

Ten eerste: wat er niet in de EU Direct te zien was.
  • Japanse releases van Dragon Quest I, II, III. Dit zijn dezelfde versies als op 3DS en PS4
  • Moon (trailer) krijgt een Japanse re-release op Switch en een lokalisatie
  • Niet enkel Jedi Outcast komt naar Switch. Jedi Academy krijgt een release in 2020 en ondersteunt multiplayer. Beide games kan je met gyro controls spelen, als je wilt.
  • Ook Famicon Detective Club 1 en 2 krijgen een Switch remake. Release in 2020 Trailer
  • Japan-only maar: mobile Battle Royale game Knives Out wordt geport naar Switch en PS4. Dit is één van de grootverdieners in het mobiele landschap van Japan en Zuid-Korea. Belangrijke port dus.
Ten tweede: in de Smash stream heeft Sakurai niet alleen Banjo-Kazooie getoond (die muziek!!), maar ook Home Run mode bevestigd voor versie 5.0. Ook komen er een aantal nieuwe Mii kostuums, waaronder Sans van Undertale (trailer). Ook heeft Sakurai een paar beelden van het 4de DLC karakter, Terry Bogard getoond.

Ten derde: de SNES controller die binnenkort te koop is zal blijkbaar over enkele weken beginnen verscheept worden. Prijs in Europa is €29.99, verzending naar BE/NL is €4.99. De controller lijkt compatibel met alle Switch games die genoeg hebben aan de SNES layout. Per account maximaal 4 controllers.

De SNES controllers' webpagina vermeldt verder dat systeem update 9.0 nodig is voor gebruik... dus OS update soon!

Ten laatste, de direct. Nieuwe aankondigingen/info zijn onderlijnd:
  • Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition - vandaag. Ondersteunt cross-platform saves met Steam! Ontzettend goede game van een lokale dev :) Ze hinten ook naar een fysieke release
  • Super Kirby Clash - vandaag. Een Free-to-start game (aka F2P ...) in de stijl van de 3DS F2P Kirby game Team Kirby Clash Deluxe. eShop link.
  • Banjo-Kazooie voor Smash - vandaag
  • Deadly Premonition: Origins - vandaag
  • Super Nintendo Entertainment System: Nintendo Switch Online - morgen. Lijst met games staat enkele posts hoger :) SNES App komt om 1 uur 's ochtends online (bron).
  • Tetris 99 retail - 6 september. Verder grote update met 2P mode, meer custom themes, daily challenges, 2de DLC, ...
  • NBA 2K20 - 6 september
  • Daemon X Machina - 13 september. Krijgt vandaag een nieuwe demo (proloog van het spel - eShop link), saves zijn bruikbaar voor het volledige spel. Demo ondersteunt 4 speler online en local MP.
  • Grid Autosport - 19 september, €34.99 (eShop). Interessant detail: Grid wordt compatibel met de Gamecube controller via de adapter, en zal zo analoge triggers ondersteunen.
  • Devil May Cry 2 - 19 september. Nog een "Adult Masterpiece" van Capcom 8)7
  • Zelda: Link's Awakening - 20 september, maar dat wisten de meeste mensen al ;)
  • Ni no Kuni: Wrath of the White Witch - 20 september
  • Jedi Knight II: Jedi Outcast - 24 september
  • Dragon Quest XI S - 27 september. Gratis DLC op launch.
  • Call of Cthulhu - 8 oktober
  • The Witcher III Definitive Edition - 15 oktober
  • Overwatch - 15 oktober, €40, retailversie is een download met drie maanden NSO inbegrepen
  • Luigi's Mansion 3 - 31 oktober, trailer. Toont een aantal nieuwe verdiepingen van het hotel :)
  • Little Town Hero - 16 oktober. Die andere game van GameFreak :P Toby Fox componeert muziek voor het spel.
  • Vampyr - 29 oktober! Trailer
  • Mario & Sonic at the Olympic Games: Tokyo 2020 - 5 november
  • Just Dance 2020 - 5 november
  • Pokémon Sword and Shield - 15 november, trailer. Nieuwe gameplay (Curry!) en een paar nieuwe beestjes getoond.
  • Doom 64 - 22 november.
  • Return of the Obra Dinn - herfst 2020. Indie game met cult-status. Als je enigzins geïnteresseerd bent, gewoon proberen.
  • Farming Simulator 20 - 3 december
  • Assassin's Creed: The Rebel Collection (Black Flag + Rogue complete editions) - 6 december, trailer
  • The Outer Worlds - Coming soon... but when?
  • Dauntless - 2019. Ondersteunt crossplay.
  • Tokyo Mirage Sessions #FE Encore - 17 januari 2020, trailer - port krijgt een nieuw lied, extra storyline.
  • Animal Crossing: New Horizons - 20 maart 2020, trailer
  • Trials of Mana - 24 april 2020. Ondertussen is bevestigd dat de game zal dual audio ondersteunen.
  • Xenoblade Chronicles: Definitive Edition - 2020, trailer. Zoals al gepost heeft deze nieuwe content. Een eerste vergelijking van de graphics vind je hier.
  • Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise - 2020
  • Rogue Company - 2020. Dit is een nieuwe GAAS multiplayer shooter.

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 05-09-2019 17:08 . Reden: SNES controller correctie :P ]

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:23
Ik zit er aan te denken om het volgende te doen:

M’n huidige switch omruilen voor de nieuwe met €75 bijbetaling. En tegelijk pokemon Lets go in te leveren om korting te krijgen op die €75. Is dit mogelijk bij Gamemania? En tot wanneer geldt deze actie? Actie geldig t/m 15/09/2019 OF zolang de voorraad van de Nintendo Switch strekt. wat bedoelen ze met zolang de voorraad strekt. Welke voorraad? Nieuwe switches?

Link naar actie: https://www.gamemania.nl/info/Inruilactie-new-nintendoswitch

Is dit slim om te doen, of is die nieuwe switch het niet waard?

[ Voor 25% gewijzigd door Alekz87 op 05-09-2019 11:24 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• Alekz87
Sorry dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Alekz87 op 05-09-2019 11:21 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

CrossCode mogelijk niet dit jaar voor de Switch:
JackAvery schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:13:
Ten derde: de SNES controller die nu te koop is zal blijkbaar over enkele weken beginnen verscheept worden. Prijs in Europa is €29.99, verzending naar BE/NL is €4.99. De controller lijkt compatibel met alle Switch games die genoeg hebben aan de SNES layout. Per account maximaal 4 controllers.
Ik zie wel een prijs staan, maar nog geen knop om 'm daadwerkelijk te bestellen?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:24
Dit. De controller is nog niet te bestellen.

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Alekz87 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:20:

M’n huidige switch omruilen voor de nieuwe met €75 bijbetaling. En tegelijk pokemon Lets go in te leveren om korting te krijgen op die €75. Is dit mogelijk bij Gamemania? En tot wanneer geldt deze actie?

Link maar actie: https://www.gamemania.nl/info/Inruilactie-new-nintendoswitch

Volgens mij kun je gewoon korting krijgen door in te ruilen, je krijgt namelijk een toegoedbon.
De actieduur staat op de site zelf (15/09/2019)

Ik heb zelf mijn 'oude' Switch ingeruild, nu heb ik weer 2 jaar garantie, 'krasvrij' scherm, nieuwe (betere) accu er in. d:)b

SW-1682-5926-5204

RayNbow schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:24:
CrossCode mogelijk niet dit jaar voor de Switch:
[Twitter]

[...]

Ik zie wel een prijs staan, maar nog geen knop om 'm daadwerkelijk te bestellen?
Mijn fout! Iets te enthousiast om die controller te willen. In de US staat ie op "coming soon".
Edit: op de Nederlandse Twitter van Nintendo zeggen ze hetzelfde:

Zo spijtig van CrossCode, die staat al lang op mijn lijstje.

[ Voor 27% gewijzigd door JackAvery op 05-09-2019 13:24 ]

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
De controller is blijkbaar al uitverkocht.

Afbeeldingslocatie: https://share.jurjen.net/20190905-113213-7640.png
BlackMage schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:33:
De controller is blijkbaar al uitverkocht.

[Afbeelding]
Dat, of hij is nog niet in de verkoop gegaan (dit was bijv. het geval met de Final Splatfest t-shirts hier in Europa).

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Alekz87 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:20:

M’n huidige switch omruilen voor de nieuwe met €75 bijbetaling. En tegelijk pokemon Lets go in te leveren om korting te krijgen op die €75. Is dit mogelijk bij Gamemania? En tot wanneer geldt deze actie? Actie geldig t/m 15/09/2019 OF zolang de voorraad van de Nintendo Switch strekt. wat bedoelen ze met zolang de voorraad strekt. Welke voorraad? Nieuwe switches?

Link naar actie: https://www.gamemania.nl/info/Inruilactie-new-nintendoswitch

Inruilkorting is gewoon te gebruiken. Je bent je switch wel even kwijt. Wacht nu zelf al vanaf maandag en nog steeds is de switch niet getest. Kan 1,5 week duren werd er verteld.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:37
Een overzicht van het nieuws van gisteren. Sorry, lange post.

Ten eerste: wat er niet in de EU Direct te zien was.Ten tweede: in de Smash stream heeft Sakurai niet alleen Banjo-Kazooie getoond (die muziek!!), maar ook Home Run mode bevestigd voor versie 5.0. Ook komen er een aantal nieuwe Mii kostuums, waaronder Sans van Undertale (trailer). Ook heeft Sakurai een paar beelden van het 4de DLC karakter, Terry Bogard getoond.

Ten derde: de SNES controller die binnenkort te koop is zal blijkbaar over enkele weken beginnen verscheept worden. Prijs in Europa is €29.99, verzending naar BE/NL is €4.99. De controller lijkt compatibel met alle Switch games die genoeg hebben aan de SNES layout. Per account maximaal 4 controllers.

De SNES controllers' webpagina vermeldt verder dat systeem update 9.0 nodig is voor gebruik... dus OS update soon!

Ten laatste, de direct. Nieuwe aankondigingen/info zijn onderlijnd:
  • Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition - vandaag. Ondersteunt cross-platform saves met Steam! Ontzettend goede game van een lokale dev :) Ze hinten ook naar een fysieke release
  • Super Kirby Clash - vandaag. Een Free-to-start game (aka F2P ...) in de stijl van de 3DS F2P Kirby game
  • Banjo-Kazooie voor Smash - vandaag
  • Deadly Premonition: Origins - vandaag
  • Super Nintendo Entertainment System: Nintendo Switch Online - vandaag. Lijst met games staat enkele posts hoger :)
  • Tetris 99 retail - 6 september. Verder grote update met 2P mode, meer custom themes, daily challenges, 2de DLC, ...
  • NBA 2K20 - 6 september
  • Daemon X Machina - 13 september. Krijgt vandaag een nieuwe demo (proloog van het spel), saves zijn bruikbaar voor het volledige spel. Demo ondersteunt 4 speler online en local MP.
  • Grid Autosport - 19 september, €34.99 (eShop). Interessant detail: Grid wordt compatibel met de Gamecube controller via de adapter, en zal zo analoge triggers ondersteunen.
  • Devil May Cry 2 - 19 september. Nog een "Adult Masterpiece" van Capcom 8)7
  • Zelda: Link's Awakening - 20 september, maar dat wisten de meeste mensen al ;)
  • Ni no Kuni: Wrath of the White Witch - 20 september
  • Jedi Knight II: Jedi Outcast - 24 september
  • Dragon Quest XI S - 27 september. Gratis DLC op launch.
  • Call of Cthulhu - 8 oktober
  • The Witcher III Definitive Edition - 15 oktober
  • Overwatch - 15 oktober, €40, retailversie is een download met drie maanden NSO inbegrepen
  • Luigi's Mansion 3 - 31 oktober, trailer. Toont een aantal nieuwe verdiepingen van het hotel :)
  • Little Town Hero - 16 oktober. Die andere game van GameFreak :P Toby Fox componeert muziek voor het spel.
  • Vampyr - 29 oktober! Trailer
  • Mario & Sonic at the Olympic Games: Tokyo 2020 - 5 november
  • Just Dance 2020 - 5 november
  • Pokémon Sword and Shield - 15 november, trailer. Nieuwe gameplay (Curry!) en een paar nieuwe beestjes getoond.
  • Doom 64 - 22 november.
  • Return of the Obra Dinn - herfst 2020. Indie game met cult-status. Als je enigzins geïnteresseerd bent, gewoon proberen.
  • Farming Simulator 20 - 3 december
  • Assassin's Creed: The Rebel Collection (Black Flag + Rogue complete editions) - 6 december, trailer
  • The Outer Worlds - Coming soon... but when?
  • Dauntless - 2019. Ondersteunt crossplay.
  • Tokyo Mirage Sessions #FE Encore - 17 januari 2020, trailer - port krijgt een nieuw lied, extra storyline.
  • Animal Crossing: New Horizons - 20 maart 2020, trailer
  • Trials of Mana - 24 april 2020. Ondertussen is bevestigd dat de game zal dual audio ondersteunen.
  • Xenoblade Chronicles: Definitive Edition - 2020, trailer. Zoals al gepost heeft deze nieuwe content. Een eerste vergelijking van de graphics vind je hier.
  • Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise - 2020
  • Rogue Company - 2020. Dit is een nieuwe GAAS multiplayer shooter.
Tetris 99 retail? Fysiek?
SNS games is toch, voor ons hier in NL dan, morgen?

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:34
Eduardboon schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:57:
[...]

Inruilkorting is gewoon te gebruiken. Je bent je switch wel even kwijt. Wacht nu zelf al vanaf maandag en nog steeds is de switch niet getest. Kan 1,5 week duren werd er verteld.
Gisteren naar de GM geweest, ter plaatse werd mijn oude Switch bekeken en goed bevonden, daarna meteen de boel omgezet. Kwartier later liep ik de winkel uit met de nieuwe Switch. Vreemd dat alle GMs het zo verschillend doen.

Ik ben blij dat ik het gedaan heb. In het verleden heb ik de Joycons al laten vervangen, maar had nog steeds problemen. Nu niet meer en ook de batterij duur ben ik blij mee. Ik heb op eBay en MP gekeken voor het verkopen van een oude Switch zonder patch, maar daar gaan ze echt niet voor een goede prijs weg op het moment. Ik ben blij dat ik hier gebruik van heb gemaakt, het is op meerdere vlakken een verbetering en €75 voor twee jaar garantie (die ik op mijn oude helemaal niet meer had) en vooral mijn Joycon problemen op heeft gelost is voor mij prima op zich.

Ik weet dat Nintendo met veel gedoe die problemen buiten de garantie soms oplost, maar daar hoor je ook weer tegengestelde berichten over.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Koldur schreef op donderdag 5 september 2019 @ 12:53:
[...]

Gisteren naar de GM geweest, ter plaatse werd mijn oude Switch bekeken en goed bevonden, daarna meteen de boel omgezet. Kwartier later liep ik de winkel uit met de nieuwe Switch. Vreemd dat alle GMs het zo verschillend doen.
Groot deel van GM is een franchise en dan wordt het niet meer zo raar.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Alekz87
Eduardboon schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:57:
[...]

Echt? Wat een gedoe dan zeg! Ze kunnen m zo terplekke nalopen zou je zeggen. Kan je gewoon binnenlopen en m inleveren? Of moet je een afspraak maken daarvoor

Ik vermoed dat het om een verpakte downloadcode gaat, maar ben niet zeker. De update komt vandaag uit, de retailversie komt morgen uit volgens de Nederlandse direct.
SNS games is toch, voor ons hier in NL dan, morgen?
Ik heb de US direct bekeken waar het voor de 5de is aangekondigd, je hebt gelijk voor BE/NL :D

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 05-09-2019 13:22 ]

• BlackMage
JackAvery schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:21:
[...]

Ik vermoed dat het om een verpakte downloadcode gaat, maar ben niet zeker. De update komt vandaag uit, de retailversie komt morgen uit volgens de Nederlandse direct.
Volgens mij hadden ze in de direct gezegd dat het een combipack is van een jaar Switch Online en een code van de aangekondigde DLC pack.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:48
BlackMage schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:28:
[...]

Volgens mij hadden ze in de direct gezegd dat het een combipack is van een jaar Switch Online en een code van de aangekondigde DLC pack.
Klopt. Deze afbeelding met cartridge komt van de Japanse Nintendo site. Volgens mij krijgen wij hier dezelfde.

Afbeeldingslocatie: https://topics.nintendo.co.jp/export/sites/nintendo_topics/images/article_img/00001661_06.jpg

https://psnprofiles.com/RaemNL

Raem schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:34:
[...]

Klopt. Deze afbeelding met cartridge komt van de Japanse Nintendo site. Volgens mij krijgen wij hier dezelfde.

[Afbeelding]
Dan is het dus toch een cartridge :-) De prijs (29.99) is dus het equivalent van een jaar NSO (19.99) en de betaalde DLC (9.99); de cart krijg je "gratis." Niet slecht voor de verzamelaars of om mensen in een online abo te lokken.

Mario Maker, Overwatch, Tetris hebben allemaal een periode online inbegrepen. Doet me wat denken aan toen Microsoft Xbox Live introduceerde.

• BlackMage
Dit is een screencap van de USA Direct van vannacht:
Afbeeldingslocatie: https://share.jurjen.net/20190905-135542-2143.png

Als we inderdaad een fysieke versie krijgen, is die dan ook zonder Switch Online te spelen (maar dan niet online natuurlijk)?

Volgens mij heeft die DLC wel enkele features voor lokaal en single player toch?

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:29
Nog geen klapper in December dus, oh wacht;daar is Farming Simulator 20 ;) Luigi's mansion trailer skip ik, wil alles zelf ontdekken, voor het eerst zien na releasedag. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
rudyman85 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 14:01:
Nog geen klapper in December dus, oh wacht;daar is Farming Simulator 20 ;) Luigi's mansion trailer skip ik, wil alles zelf ontdekken, voor het eerst zien na releasedag. :)
De meeste 'klappers' voor de feestdagen zullen in Oktober of November al uitkomen in verband met "Black Friday" (29 nov).

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:00
BlackMage schreef op donderdag 5 september 2019 @ 14:00:
Dit is een screencap van de USA Direct van vannacht:
[Afbeelding]

Als we inderdaad een fysieke versie krijgen, is die dan ook zonder Switch Online te spelen (maar dan niet online natuurlijk)?

Volgens mij heeft die DLC wel enkele features voor lokaal en single player toch?
TETRIS® 99 – Versie 2.0 + DLC-update: De digitale versie van TETRIS® 99 krijgt een update! De spelstand TETRIS® 99 INVICTUS is gearriveerd… maar is niet voor watjes. Sterker nog, spelers kunnen deze spelstand pas spelen als ze de TETRIS MAXIMUS-status hebben bereikt, wat betekent dat ze minimaal één keer op de eerste plaats moeten zijn geëindigd in de traditionele onlinestand van TETRIS® 99. Naast de INVICTUS-stand worden er dagelijkse missies toegevoegd aan TETRIS® 99. Om deze missies te spelen hoeven spelers geen speciale status te bereiken. Door missies te voltooien kunnen spelers tickets in de game verdienen, die ze voor allerlei nieuwe thema’s kunnen inwisselen. Bovendien worden er talloze nieuwe spelerspictogrammen toegevoegd, zodat spelers kunnen pronken met hun prestaties. Voor degenen die de Big Block DLC hebben gekocht, is er zelfs nog meer content onderweg. Geef een Joy-Con aan een vriend om het in het duogevecht tegen elkaar en de CPU op te nemen, of speel lokaal draadloos tegen je vrienden in de lokale arena. De update naar versie 2.0 en de nieuwe betaalde DLC voor TETRIS® 99 worden later vandaag uitgebracht. Daarnaast wordt er op 20 september een gamecardversie van TETRIS® 99 uitgebracht. Deze bevat alle Big Block DLC en een individueel Nintendo Switch Online-lidmaatschap van 12 maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik snap al die haat voor Pokémon Sword/Shield niet.

Al die mensen die er zo negatief over zijn, ik vraag mij af:
Hoeveel van deze mensen zijn niet gewoon salty omdat er geen National Pokédex in zit, en zien daardoor iedere feature/toevoeging als "onzin"?

Ik ben geen grote Pokémon speler (R/B/Y, S/G, FR/LG, en Go en Let's Go enkel gespeeld), maar iedere nieuwe aankondiging van Sword maakt mij enkel hyped over de game.

I mean....
Als alles wat je in de game doet pkmn vangen en levelen is, dan kun je al die extra features toch negeren?
Wordt alleen een erg saaie/kale game anno 2019 als dat alles is wat je kunt doen.

Ik heb echt het gevoel alsof veel van die negativiteit nogal BIASED is

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:09

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Koldur schreef op donderdag 5 september 2019 @ 12:53:
[...]

Ik weet dat Nintendo met veel gedoe die problemen buiten de garantie soms oplost, maar daar hoor je ook weer tegengestelde berichten over.
Veel gedoe?

Bellen, RMA nummer krijgen, opsturen, terug sturen, presto. Buiten garantie is geen issue bij het drift- of connectieprobleeem. Dat repareren ze sowieso kosteloos, omdat de fout aan hun kant ligt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jorgen schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:02:
[...]

Veel gedoe?

Bellen, RMA nummer krijgen, opsturen, terug sturen, presto. Buiten garantie is geen issue bij het drift- of connectieprobleeem. Dat repareren ze sowieso kosteloos, omdat de fout aan hun kant ligt.
Ik heb vooral comments gelezen van mensen in EU die zeggen dat ze voor driftreparaties wel moeten betalen buiten garantie. Nintendo of Europe zou niet dezelfde policy als US ingevoerd hebben.

@Darkfreak , ik vond die theepot-ghost pokemon best briljant :p Ik denk dat het mondjesmaat info voeren die over heel kleine details gaat, voor sommigen gewoon niet echt interessant is.

----

Little Town Hero heeft nog een aparte trailer gekregen. Vind dat deze het spel toch veel beter toont dan in de direct:

[ Voor 29% gewijzigd door JackAvery op 05-09-2019 15:32 ]

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@JackAvery Dit was precies de hoeveelheid werk die ik eraan had. Online lukte het me eerst niet. RMA kennelijk wel aangemaakt, maar niet naar mij verzonden. Daarom tijdje later gebeld. Medewerker kon mijn RMA gelukkig meteen terug vinden en hij vertelde dat het kosteloos verhelpen van de drift- en connectieproblemen de nieuwe policy van Nintendo Nederland was. Ze waren allemaal onlangs geïnstrueerd om die problemen gratis te repareren. Zo is het bij mij dus ook gegaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Jorgen op 05-09-2019 15:44 ]

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Alekz87 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:20:
[...]

Echt? Wat een gedoe dan zeg! Ze kunnen m zo terplekke nalopen zou je zeggen. Kan je gewoon binnenlopen en m inleveren? Of moet je een afspraak maken daarvoor
Hij neemt hier geen switches meer aan, heeft het te druk wordt er gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tokyo Mirage Sessions #FE Encore - 17 januari 2020, trailer - port krijgt een nieuw lied, extra storyline.
Nieuwe outfits (FE3H):
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S0kFNVd.jpg

@Jorgen , ik ben blij voor je dat dat gelukt is, maar er zijn genoeg mensen in Europa die driftrepararties nog steeds hebben moeten betalen buiten garantie. Voorbeelden:: (Italiaanse ervaring op Reddit ~ Comment van Nintendo Duitsland ~ comment van Nintendo UK ~ ResetERA post over Nintendo Frankrijk).

Ik vraag me dus af of je geluk hebt gehad met de medewerker die je gesproken hebt, of dat Nintendo Nederland dit consistent doet :-)

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

JackAvery schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:14:
@Jorgen , ik ben blij voor je dat dat gelukt is, maar er zijn genoeg mensen in Europa die driftrepararties nog steeds hebben moeten betalen buiten garantie. Voorbeelden:: (Italiaanse ervaring op Reddit ~ Comment van Nintendo Duitsland ~ comment van Nintendo UK ~ ResetERA post over Nintendo Frankrijk).

Ik vraag me dus af of je geluk hebt gehad met de medewerker die je gesproken hebt, of dat Nintendo Nederland dit consistent doet :-)
Ik heb de afspraken uit het telefoongesprek geciteerd in de meegestuurde brief toen ik mijn joy-cons opstuurde. Wellicht heeft dat geholpen.

• Koldur
Jorgen schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:02:
[...]

Veel gedoe?

Dus niet, contact gehad en zeiden dat ze zien dat de joy cons al eens in het begin omgeruild waren. Vond ik geen goede reden, maar zij wel en zonder garantie geen enkele poot om op te staan helaas.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Koldur schreef op donderdag 5 september 2019 @ 17:07:
[...]

Dus niet, contact gehad en zeiden dat ze zien dat de joy cons al eens in het begin omgeruild waren. Vond ik geen goede reden, maar zij wel en zonder garantie geen enkele poot om op te staan helaas.
Dat is een wel zeer vreemd verhaal, zeg.

• Koldur
Jorgen schreef op donderdag 5 september 2019 @ 17:17:
[...]

Dat is een wel zeer vreemd verhaal, zeg.
Ja, waarschijnlijk vinden zij dat ik te lang gewacht heb, maar heb dat gedaan omdat zij toen al zeiden dat het omruilen echt geen probleem zou moeten zijn. Maar later bleken zelfs de nieuwere versies problemen te hebben. Ach ja, nu opgelost en ben er uiteindelijk wel blij mee, maar service van Nintendo is niet consequent dus.

De nieuwe Switch die ik heb is ook een stuk prettiger de Joy cons van los en vast te maken, de eerste versie was dus wel echt minder dan zou moeten. Maar dat weet je eigenlijk wel helaas tegenwoordig wel met nieuwe tech.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Nintendo heeft aangekondigd om te stoppen met Nintendo Direct.

Ze gaan vanaf nu verder onder de naam.
Nintendo DEFINITIVE remake.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:54
Mijn Switch is inmiddels uit de garantie maar had al snel dat de joycons uit te nemen zijn zonder het knopje in te drukken, Daardoor is de switch al een paar keer bijna uit mijn handen gevallen.

Ik ben te lui geweest om dit onder garantie te laten verhelpen :p is dit met een nieuw setje joycons opgelost of ligt dit aan de switch?

Als dit aan de switch ligt zou dit voor mij een goede reden kunnen zijn om gebruik te maken van de actie van de Gamemania

• Emmavdv
schumi1986 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 19:35:
Mijn Switch is inmiddels uit de garantie maar had al snel dat de joycons uit te nemen zijn zonder het knopje in te drukken, Daardoor is de switch al een paar keer bijna uit mijn handen gevallen.

Ik ben te lui geweest om dit onder garantie te laten verhelpen :p is dit met een nieuw setje joycons opgelost of ligt dit aan de switch?

Als dit aan de switch ligt zou dit voor mij een goede reden kunnen zijn om gebruik te maken van de actie van de Gamemania
Bij mij zat een nieuw setje joy-cons er significant strakker in dan die ik bij mijn switch had gehad. En als je switch er uit valt, neemt GM hem naar alle waarschijnlijkheid ook niet terug...

• Beakzz
Gloeiende.. Dacht net die Snes games te gaan spelen, maar die droppen pas vannacht blijkbaar :/

Vond het al verdacht dat ze morgen aan gaven terwijl het al 5 sep was, maar had er goede hoop op dat ze nog voor de avond beschikbaar waren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

En weer een crosspost van mij van een Engelstalig forum met mijn commentaar op de Direct:

Overwatch - 15-10-2019 - Most likely - I've always been interested in this game, but too many games. Still, it's multiplayer, so I may get it right away regardless.. Or I may wait for the physical I hear about.
Luigi's Mansion 3 - 31-10-2019 - Must-Buy - Looks great. but not pre-ordered yet.. May do so now after seeing the latest footage. But with October being the new September I may get it later.
Super Kirby Clash - NOW - Downloaded - Ehm, I forgot what this is, doesn't look great at first glance, but it's free, so I've downloaded it, and I'll happily try it.
Trials of Mana - 24-04-2020 - Must-Buy - More interested in this than the collection. looks fun.
Return of the Obra Dinn - Autumn 2019 - Must-Buy - One of the indies which I was hoping would come to Switch. I absolutely hate the artstyle, but Mark Brown of Game maker's Toolkit sold me on the gameplay.
Little Hero Town - 16-10-2019 - Likely - Looks great visually, gameplay sounds interesting, though I'd like to see some more. And October? Hell no. I'll get it later probably.
Banjo & Kazooie - NOW - Downloaded - Looks great, but haven't tried him yet.
Terry Bogard - November 2019 - Already bought with season pass - BUSTER WOLF - I like Terry, he looks cool, but the problem is he takes up another slot for someone I want more and..
More Smash characters - Oh well, never mind. Doom guy please. You must.
"what do you think so far"? - STOP
The Legend of Zelda: Link's Awakening - 20-09-2019 - Likely - Will probably get this old game in December or so.
Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age - Definitive Edition - 27-09-2019 - Pre-ordered - Looking forward to it.
Tokyo Mirage Session #FE Encore - 17-01-2020 - Must-Buy - Another one less reason to still get that WiiU. One of the ports I was hoping for.
Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise - 2020 - Most likely
Deadly Premonition Origins - Now - Most likely - Not getting the first game now, but I'm definitely very interested in both. Heard good things about the first, and though I've not played much of it yet, I like The Missing, and I backed Swery's latest game on Kickstarter.
Divinity: Original Sin 2 - Definitive Edition - Now - Maybe - Ugh. Heard great things about it, but can't play a meaty RPG now.. Maybe I'll get it for support later, but not sure if I actually get around playing it.
Doom 64 - 22-11-2019 - Unlikely - Super cool announcement, but I prefer just getting a N64 copy myself! Hope this will increase chances for Doomguy in Smash though!
Rogue Company - 2020 - Likely - For something with a generic name like that, I thought it looked surprisingly good. I'll keep an eye out for this one.
"what do you think so far"? - STOP PLEASE
Pokémon Sword & Shield - 15-11-2019 - Pre-ordered - RICE ON CURRY - I LOVE the customisation options (I mean, I always love those). Cooking minigame looks fun. Polteageist is going in my main team next to Wooloo.
SNES - Nintendo Switch Online - 06-09-2019 - Nothing I'm really interested in, in the current batch.. I either already have it on Wii or cartridge. I don't have time for the RPG's. Which only leaves Kirby. Though I'll probably play some online Mario World or kart.
SNES controller - Cool
Tetris 99 update - NOW - No - Still not getting it.
Tetris 99 physical - 20-09-2019 - Nopes
Mario & Sonic at the Olympic Games: Tokyo 2020 - 08-11-2019 - Unlikely - Just not a fan of this type of games. Eventhough they look great otherwise.
Daemon X Machina Prologue (Demo) - NOW
Daemon X Machina - 13-09-2019 - Pre-ordered - Also played the beta, so I have no interest in the demo. Going to play Astral Chain up until release.
Star Wars: Jedi Knight II: Jedi Outcast - 24-09-2019 - Unlikely - Great game.. But not something I want for Switch specifically. If I want to replay it for nostalgia, I'll get it on Steam most likely.. Though if the motion controls are good there's a small chance I may get it anyway.
The Witcher 3: Wild Hunt - Complete Edition - 15-10-2019 - Pre-ordered - Looking forward to it.
Assassin's Creed: The Rebel Collection - 06-12-2019 - Unlikely - I don't care much about the franchise anymore. Too many games. I'd like to play the latest one, not an old port. That said.. I've only actually played the first game, and I hear this is one of the better entries (I think?). So I don't want to dismiss it entirely.
Dauntless - 2019 - No - I think I'll get another game for my monster slaying needs.
Just Dance 2020 - 05-11-2019 - No - With a better / more flexible music selection, this could maybe be an ok workout game.
Grid Autosport - 19-09-2019 - No - No racing games for me.
Farming Simulator 20 - 03-12-2019 - No - Just no.
Ni No Kuni - Wrath of the White Witch - 20-09-2019 - Likely - My personal biggest casualty of the September releases. I want the game, but can't play the game in September. I'll probably get it later if I have the time to catch up.
NBA 2K20 06-09-2019 - No
Call of Cthulhu - 08-10-2019 - Maybe - I think I heard this was ok, but decent isn't going to cut it in october. May get it later if I want some Lovecraft stuff.
The Outer Worlds - Soon - Must-Buy - Looks great and I want to support Oblivion.
Devil May Cry 2 - 19-09-2019 - Unlikely - Maybe later, but right now Astral Chain is fulfilling my action needs.
Vampyr - 29-10-2019 - Maybe - Another title with mediocre reviews i think? So not in October. I do like DONTNOD and the setting, so maybe later.
"what do you think so far"? - I'M BEGGING YOU
Animal Crossing: New Horizons - 20-03-2020 - Must-Buy - Despite being a Must-buy, this was the worst section of the Direct. The footage just doesn't excite enough in a Direct. I'm still going to buy it and like it.. But I really want more new stuff.
Xenoblade Chronicles - Definitive Edition - 2020 -  Most likely - A weird one, as I still want this game on Wii eventually. But this being HD.. I want this one too. Probably getting both then. Cool announcement.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inverted_World
Darkfreak schreef op donderdag 5 september 2019 @ 14:53:
Ik snap al die haat voor Pokémon Sword/Shield niet.

Al die mensen die er zo negatief over zijn, ik vraag mij af:
Hoeveel van deze mensen zijn niet gewoon salty omdat er geen National Pokédex in zit, en zien daardoor iedere feature/toevoeging als "onzin"?

Ik ben geen grote Pokémon speler (R/B/Y, S/G, FR/LG, en Go en Let's Go enkel gespeeld), maar iedere nieuwe aankondiging van Sword maakt mij enkel hyped over de game.

I mean....
Als alles wat je in de game doet pkmn vangen en levelen is, dan kun je al die extra features toch negeren?
Wordt alleen een erg saaie/kale game anno 2019 als dat alles is wat je kunt doen.

Ik heb echt het gevoel alsof veel van die negativiteit nogal BIASED is
Je hebt wel een sterke mening over mensen die kritiek hebben op die game. Uiteindelijk koop ik hem ongetwijfeld wel. Maar laten we wel wezen, de core van Pokémon is het vangen van die beestjes, ze trainen en eventueel het maximum halen uit de stats.

In de direct zien we alleen maar features die daar niets mee te maken hebben, om vervolgens als nieuwe Pokémon een theepot te zien. Nou woopdiedoo.

Misschien word ik er te oud voor, maar als kind van 12 had ik Pokémon red om m'n gameboy, en wat was je een held als je een charizard en mewtwo had. Nu moet ik enthousiast worden van een theepot en 100 verschillende kledingstukken die ik kan verdienen.

Dat heeft niets met biased te maken, of "anno 2019 heeft een game meer features nodig". Dat heeft meer te maken met het willen zien van een klassieke Pokémon game, met meer Pokémon, een meer uitdagend verhaal en graphics a la 2019. Tot nu ben ik niet overtuigd op de punten die voor mij een Pokémon game maken tot wat ik persoonlijk vind dat het zou kunnen zijn.

En een theepot en duizend kledingstukken horen daar voor mij niet bij. Maar leuk als het er in zit mits de core goed is. Voor mij mist de "wow-factor" nu gewoon nog, maar misschien komt dat nog.

Kritisch kijken naar een game, daar is niets mis mee. En verder zijn het gewoon meningen.

[ Voor 3% gewijzigd door Inverted_World op 06-09-2019 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
Sméagol schreef op donderdag 5 september 2019 @ 20:49:
En weer een crosspost van mij van een Engelstalig forum met mijn commentaar op de Direct:
Grotendeels met je eens. Grappig wel dat je over vrijwel elke RPG zegt dat je hem gaat aanschaffen, maar naar mijn inziens by far de beste RPG uit de hele lijst (Divinity Original Sin 2) zegt dat je (nog) geen behoefte hebt aan zo'n game. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Inverted_World schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 00:56:
[...]

Grotendeels met je eens. Grappig wel dat je over vrijwel elke RPG zegt dat je hem gaat aanschaffen, maar naar mijn inziens by far de beste RPG uit de hele lijst (Divinity Original Sin 2) zegt dat je (nog) geen behoefte hebt aan zo'n game. :P
Haha, maar ik weet nog niet of 't de beste RPG is. Andere RPG's trekken me nou eenmaal meer.. En iets als Dragon Quest is al gepre-ordered, en ik ben nog bezig met dingen (Astral Chain, Mario Maker, Fire Emblem.. Daemon X Machina in een week).. M'n tijd is simpelweg al volgeboekt lijkt 't. 8)7 Als 't in December uitkwam was 't wellicht een ander verhaal..
Edit: Plus 't is in het gezelschap van Nino Kuni, ook geen kleintje.

[ Voor 4% gewijzigd door Sméagol op 06-09-2019 01:13 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:40

Mauz1978

Console War Veteran

JackAvery schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:19:
[...]

----

Little Town Hero heeft nog een aparte trailer gekregen. Vind dat deze het spel toch veel beter toont dan in de direct:

[YouTube: GAME FREAK presents a brand new RPG, LITTLE TOWN HERO]
Ziet er leuk uit! Die ga ik in de gaten houden!

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:07
Wat het ook mag zijn, ik koop het alleen al dankzij dat muziekje 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Emmavdv
sderooij schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 07:28:
[...]

Wat het ook mag zijn, ik koop het alleen al dankzij dat muziekje 8)7
Wii fit definitive edition :*)
Pagina: 1 ... 24 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic