Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-09 18:40

Mauz1978

Console War Veteran

Darkfreak schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:56:
[...]

Astral Chain heb ik wel al een hele tijd op mijn radar.
Laatst een review op Kotaku tegen gekomen die het spel een dikke aanrader vonden.
Op een manier doet het spel me niet veel, maar ben alsnog erg intrigued om hem te halen XD.

Dragon Quest had ik dezelfde ervaring als jij.
Nooit eerder gespeeld, maar wel de Demo gepakt.
Los van dat ik nogal versteld stond van de mega lengte (voor een demo 5-10 uur gameplay!), was ik ook positief verrast over DQ. Ook deze is op de wishlist :P.

---------------

Ik zit nu met het dilemma;
Welke twee games ga ik voor de gamevouchers halen >_< ..

Super Mario Odyssey
Dragon Quest XI
Astral Chain
Super Mario Party
Mario Kart 8 Deluxe

Op zich zouden SMP en MK8D prima aankopen zijn om eindelijk op m'n switch te hebben voor als er bezoek is. Tot nu toe altijd alleen gespeeld als toevallig de maat die ook een switch heeft op bezoek is.

SMO wil ik al langere tijd eindelijk halen. Hij ziet er toch een stuk leuker uit dan ik dacht, en wordt de hemel in geprezen (Sinds SM64 heb ik mij niet meer aan de Mario-reeks gewaagd).

DQXI en AC zijn nieuwkomers op de lijst van wensen. DQXI zou mijn vriendin wss ook nog spelen. (Al heb ik met Link's Awakening en Spyro: Reignited nog heel wat te doen XD).

#firstworldproblems
Ik kan je alleen een geld tip geven. De Mario games zullen amper in prijs verlagen, dus geven je het beste voordeel met die voucher. Ik weet zeker dat DQ en Astral flink in prijs zullen dalen (niet meteen natuurlijk, maar wel als je geduld hebt ;)). Just my fifty cents, want het lijken allemaal goeie games ;).

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:22
Heb sinds gisteren ook de nieuwe Switch binnen. Geen groene/blauwe tinten op het witte scherm, maar ik heb het thema ook op zwart gezet, ziet er imo beter uit.

Wat ik me wel afvraag, ik doe liever geen screenprotector erop, maar als ik hem in de dock plaats en uit de dock haal, let ik heel goed op dat ik niet met het scherm tegen de binnenkant van de dock kom. Echter ben ik bang dat dit toch een keer een krasje gaat veroorzaken op het scherm. Hoe zijn de ervaringen omtrent krassen op het scherm betreffende in/uit dock plaatsen? Valt dit wel mee of?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:10
Alexknl schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:22:
Heb sinds gisteren ook de nieuwe Switch binnen. Geen groene/blauwe tinten op het witte scherm, maar ik heb het thema ook op zwart gezet, ziet er imo beter uit.

Wat ik me wel afvraag, ik doe liever geen screenprotector erop, maar als ik hem in de dock plaats en uit de dock haal, let ik heel goed op dat ik niet met het scherm tegen de binnenkant van de dock kom. Echter ben ik bang dat dit toch een keer een krasje gaat veroorzaken op het scherm. Hoe zijn de ervaringen omtrent krassen op het scherm betreffende in/uit dock plaatsen? Valt dit wel mee of?
Ik heb wel wat krasjes, maar ik moet zeggen dat ik niet heel erg oplet bij het er in zitten van de Switch in de dock. De krasjes blijven echter beperkt tot de bezel, dus ik heb er totaal geen last van. Het schijnt trouwens ook zo te zijn dat de eerste docks (ik heb een release exemplaar) smaller zijn dan de nieuwere, dus misschien is dat ook tegen de krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Jorgen schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:56:
Net contact gehad met Amazon. De mevrouw van de klantenservice kan mij niet verder helpen omdat ze geen verstand heeft van Twitch Prime, of de Nintendo Loot. Een mail gekregen waarin ik in Engels of Duits de vraag kan stellen. Maar eens zien of ik dan wel hulp krijg bij het registreren van de Nintendo Online deal.

Ging dat bij andere mensen ook zo gruwelijk moeilijk?
Ik heb ook problemen met Twitch Prime offer en Nintendo Online membership. Alle gedaan, staat als ' geclaimed' maar ik heb het niet.

Gisteren contact opgenomen met Amazon (uk). Zij heeft het uitgezocht en vastgesteld dat er problemen zijn bij dit specifieke Twitch Prime offer. Ze zijn bezig om het op te lossen, no ETA. (Had ook contact gehad met Nintendo, die verwezen mij door naar Twitch Prime.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:03
giantgiantus schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 08:52:
Ik heb ook mijn switch verwisseld. Toch grappig dat mensen allemaal priegelen met screen protectors. Bij het omwisselen hebben ze het scherm amper gekeurd en sowiso na 2 jaar intensief gebruik zaten er geen vervelende krassen op.

Blijft mij een raadsel waarom allemaal mensen toch de beeldkwaliteit verslechteren door extra schermpjes erop te plakken...
Precies dit. Ik heb mijn switch vanaf release en mijn scherm heeft nergens een kras. Gewoon opletten met het docken.

Ik ben erg aan het twijfelen om hem te ruilen al is het alleen maar omdat de garantie van de mijne bijna verlopen is.

Nemen jullie vooraf contact op met de GM of is het gewoon kijken in welke winkel er voorraad is en ruilen maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Alexknl schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:22:

Wellicht is een Dock Cover een tip voor je? Kost 15 euro meestal en dan heb je geen last van krassen.

YouTube: DIY Nintendo Switch Dock Cover

Mocht je net als mij dit niet zelf kunnen of willen doen. google ff op Dock Cover en je vindt ze vrij snel.

*Edit: Etsy staat er vol mee. https://www.etsy.com/market/nintendo_switch_dock_cover

[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 31-08-2019 12:07 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
Ngangatar schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:04:
[...]

Wellicht is een Dock Cover een tip voor je? Kost 15 euro meestal en dan heb je geen last van krassen.

YouTube: DIY Nintendo Switch Dock Cover

Mocht je net als mij dit niet zelf kunnen of willen doen. google ff op Dock Cover en je vindt ze vrij snel.

*Edit: Etsy staat er vol mee. https://www.etsy.com/market/nintendo_switch_dock_cover
Ik ben van mening dat je met een dock cover sneller kans op krassen hebt dan zonder.

De ruimte in het dock is dan voor de switch nog kleiner en stof/zand blijft aan het cover hangen waardoor je krassen gaat krijgen.

Gewoon opletten met docken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:07
schumi1986 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:14:
[...]

Ik ben van mening dat je met een dock cover sneller kans op krassen hebt dan zonder.

De ruimte in het dock is dan voor de switch nog kleiner en stof/zand blijft aan het cover hangen waardoor je krassen gaat krijgen.

Gewoon opletten met docken.
Ik heb gewoon huis tuin en keuken plakband geplakt op die geleiders in de dock zelf :P

Nul krassen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:26
sderooij schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:19:
[...]

Ik heb gewoon huis tuin en keuken plakband geplakt op die geleiders in de dock zelf :P

Nul krassen :)
Ik heb niets gedaan, ben niet echt voorzichtig en eigenlijk nul storende krasjes.

Al die mensen die een schermpje behandelen alsof het super kwetsbaar is, hoe dragen jullie je kleding? Wat ik aanheb is doorgaans duurder dan een switch (pak etc) doen jullie daar ook plastic omheen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Laatst online: 19:07
giantgiantus schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:56:
[...]

Ik heb niets gedaan, ben niet echt voorzichtig en eigenlijk nul storende krasjes.

Al die mensen die een schermpje behandelen alsof het super kwetsbaar is, hoe dragen jullie je kleding? Wat ik aanheb is doorgaans duurder dan een switch (pak etc) doen jullie daar ook plastic omheen?
Ik denk dat het gaat om een stukje mindset. Denk dat de een voorzichtiger is met zijn/haar spullen dan een ander, maakt het uit? Geen ruk.

Ik weet niet echt waar je op uit bent, dat jij wellicht financieel beter af bent dan een ander is goed voor jou, maar ga niet anderen in een hokje proberen te stoppen alleen omdat ze een screenprotector gebruiken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:26
Je hebt helemaal gelijk. Iedereen moet doen wat hij/zij wil. Hetgeen wat me opvalt is dat mensen heel precies uitzoeken wat ze kopen waarin ze veel aandacht geven aan kwaliteit van het scherm en de kleuren ed (zie je ook bij telefoons waar dat altijd onderwerp van discussie is). Voor een iets beter scherm wordt dan zelfs extra geld uitgegeven. Een minuut na de aankoop plakken ze er een stickertje op of nog erger een glasplaatje wat een enorme invloed heeft op kleuren en helderheid etc. Ik begrijp dat gewoon niet. Daarnaast denk ik ook dat veel mensen het doen omdat ze denken dat het nodig is door idiote verhalen op internet. De switch krast niet snel en al helemaal niet vaak door de Dock.

[ Voor 5% gewijzigd door giantgiantus op 31-08-2019 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het spel is inmiddels ook te pre-orderen. Zojuist de japanse limited edition besteld. Hopelijk komt er ook een fysieke versie uit in europa :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Laatst online: 19:22
Hier ook problemen met Twitch Prime en Nintendo Online claimen, ik had het een paar weken terug al geclaimd en aan mijn Nintendo account gelinkt. Sinds gister pas een Switch en nu is niks meer daarvan zichtbaar in mijn account, en heb dus maar een maandje los gekocht, in de hoop dat ik de overige 9 maanden wel kan claimen over 40 dagen.

edit; zie wel nu een melding op de pagina dat er een probleem is

[ Voor 9% gewijzigd door Alexknl op 31-08-2019 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-06 21:05
Had eerder willen weten dat je voor (nieuwe) fysieke games maar 1% gold coins krijgt :( |:(
Voor precies dezelfde game, maar dan digitaal krijg je 5%

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

WenJam schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:29:
Had eerder willen weten dat je voor (nieuwe) fysieke games maar 1% gold coins krijgt :( |:(
Voor precies dezelfde game, maar dan digitaal krijg je 5%
Daar staat tegenover dat je in een fysieke winkel vaak veel meer korting krijgt dan in de eShop. Mario Odyssey is bijvoorbeeld 10 euro goedkoper in de winkel dan op de eShop. Je krijgt veel meer korting als je de games in de winkel koopt dan wanneer je de korting op de eShop benut.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-06 21:05
NMe schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:33:
[...]

Daar staat tegenover dat je in een fysieke winkel vaak veel meer korting krijgt dan in de eShop. Mario Odyssey is bijvoorbeeld 10 euro goedkoper in de winkel dan op de eShop. Je krijgt veel meer korting als je de games in de winkel koopt dan wanneer je de korting op de eShop benut.
Das ook weer waar!

Dank je voor je snelle reactie!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-09 11:43
Ik heb een switch van iets na release en zou die willen houden (hackbaar...).
Zou echter omwille van het formaat en D-pad (wat ik met mijn linker joycon ook gedaan heb) een lite willen bijkopen. Ik speel ook nauwelijks op tv.

Is het makkelijk om een account/savegames te delen tussen 2 switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Engineer Stewie schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 21:43:
Ik heb een switch van iets na release en zou die willen houden (hackbaar...).
Zou echter omwille van het formaat en D-pad (wat ik met mijn linker joycon ook gedaan heb) een lite willen bijkopen. Ik speel ook nauwelijks op tv.

Is het makkelijk om een account/savegames te delen tussen 2 switchen?
Het is niet makkelijk, maar het wil wel. Veel handmatig wisselen, dus je kan niet zomaar even doorgaan met waar je gebleven was op je Lite.

Aandachtspunten:
- Als je digitale games koopt, zorg dan dat je Lite je primaire Switch is. Dan kan je ook zonder internet zonder problemen spelen.
- Je hebt Switch Online nodig om online saves uit te wisselen :r. En als dat nog niet genoeg was, enkele games ondersteunen dat niet eens :r

Ik denk dat het het beste is om gewoon te kiezen welke games je liever thuis speelt, en welke liever onderweg. En dan zo min mogelijk wisselen.

Aangezien je bijna altijd in handheld wil spelen... is het denk ik niet zo'n moeilijke keus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:18:
[...]

Het is niet makkelijk, maar het wil wel. Veel handmatig wisselen, dus je kan niet zomaar even doorgaan met waar je gebleven was op je Lite.

Aandachtspunten:
- Als je digitale games koopt, zorg dan dat je Lite je primaire Switch is. Dan kan je ook zonder internet zonder problemen spelen.
- Je hebt Switch Online nodig om online saves uit te wisselen :r. En als dat nog niet genoeg was, enkele games ondersteunen dat niet eens :r

Ik denk dat het het beste is om gewoon te kiezen welke games je liever thuis speelt, en welke liever onderweg. En dan zo min mogelijk wisselen.

Aangezien je bijna altijd in handheld wil spelen... is het denk ik niet zo'n moeilijke keus :P
Aan de andere kant, eenmaal je dat online abo hebt, is het redelijk eenvoudig :p niet dat ik de betaalmuur wil verdedigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

giantgiantus schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:56:
[...]

Eerlijk gezegd? Ik gebruik geen covers, geen protectors. Niet op mijn tablets, telefoons, etc, puur omdat ik een extra plakplaatje vervelend vind, het wordt er nooit mooier op. Ik ben voorzichtig met mijn spullen en heb in al die jaren pas 1 keer een krasje op mijn telefoon gehad.

Echter, ik kan mij heel goed voorstellen dat mensen het wel prettig vinden en dan is een tip geven een kleine moeite.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:18:
Als het puur gaat om saves van 1 systeem naar een ander over te brengen, is dat niet nodig:

How to Transfer Your Save Data To a Nearby Nintendo Switch
A Nintendo Switch Online membership is not required to use this feature.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:39

Christiano007

Ich bin der champion

Ik zal nooit digitale games kopen, behalve indie. Als je een keer de switch wil verkopen heb je een godsvermogen weggegooid. Totaal geen restwaarde.

Mochten ze digitale games nu écht een stuk goedkoper maken is dat een ander verhaal.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-09 15:49

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Christiano007 schreef op zondag 1 september 2019 @ 08:52:
Ik zal nooit digitale games kopen, behalve indie. Als je een keer de switch wil verkopen heb je een godsvermogen weggegooid. Totaal geen restwaarde.

Mochten ze digitale games nu écht een stuk goedkoper maken is dat een ander verhaal.
Het is een hobby, geen investering. :+
Maar goed, ik weet van mezelf ook dat ik de Switch niet ga verkopen want ik heb nog een Gamecube, XBox360 (x2), Wii, Wii U, GBA, Gameboy DS en een PSP in de kast liggen. En de meeste heb ik al meerdere jaren niet aangeraakt. Wel zijn de meeste daarvan inmiddels al "voorbereid" voor de toekomst mocht ik ooit een museum willen beginnen.

Dus... Waarschijnlijk ben jij verstandiger dan ik :+

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:39

Christiano007

Ich bin der champion

DevWouter schreef op zondag 1 september 2019 @ 12:41:
[...]

Het is een hobby, geen investering. :+
Maar goed, ik weet van mezelf ook dat ik de Switch niet ga verkopen want ik heb nog een Gamecube, XBox360 (x2), Wii, Wii U, GBA, Gameboy DS en een PSP in de kast liggen. En de meeste heb ik al meerdere jaren niet aangeraakt. Wel zijn de meeste daarvan inmiddels al "voorbereid" voor de toekomst mocht ik ooit een museum willen beginnen.

Dus... Waarschijnlijk ben jij verstandiger dan ik :+
Maar wat als je over 10 jaar denk "goh weer eens spelen" en je SD kaartje is kapot en je kunt de spellen niet meer downloaden... Juist als je ze collect wil je toch (meestal) de fysieke versie :P

Maargoed , dat zijn hele andere discussies :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Christiano007 schreef op zondag 1 september 2019 @ 12:54:
[...]

Maar wat als je over 10 jaar denk "goh weer eens spelen" en je SD kaartje is kapot en je kunt de spellen niet meer downloaden... Juist als je ze collect wil je toch (meestal) de fysieke versie :P

Maargoed , dat zijn hele andere discussies :)
En als je huis plat brand ben je al je cards kwijt terwijl je de digitale alleen opnieuw hoeft te downloaden ;)

Laten we het erop houden dat het beide zijn voor en nadelen heeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Er zijn inmiddels zoveel patches voor een spel dat je zelfs met fysieke games problemen krijgt met het "langdurig veiligstellen" van games. Als de servers down gaan die je digitale games (opnieuw) laat downloaden, dan krijg je deze patches ook niet meer.

Het verschilt natuurlijk per spel hoe ernstig "versie 1.0" is... het ene spel heeft misschien wat grafische glitches of slowdowns, maar het andere spel is compleet onspeelbaar zonder de day1 patch die het nodig had.

Een voorbeeld... Pokemon X/Y. Die had zo'n gamebreaking bug in de initiele versie dat je savegame corrupt kan raken als je saved in een Poke Center. Hoe k*t is het als iemand over 20 jaar dat spel scoort op een vlooienmarkt en dit niet weet en bovendien geen mogelijkheid meer is om dit te fixen?

Ik ben altijd een aanhanger geweest van fysieke games. De vrijheid, het verzamelen, de lagere prijs... maar de laatste tijd ben ik steeds meer van de voordelen van digitale games gaan waarderen. Ik ben nog steeds in kamp "fysiek" maar dat is nu puur vanwege de lagere prijs. Niet omdat ik anders het spel niet kan betalen, maar omdat ik koopjesjagen leuk vind :P Ik vrees nog steeds de dag dat fysieke games verdwijnen om deze reden.

Maarja, moeten kiezen welke games je mee neemt op vakantie omdat je case maar 6+1 game kan meenemen is ook niet leuk :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

M'n spul van de afgelopen 2 maanden:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/pictures/2019_07_stuff.png

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/pictures/2019_08_stuff.png

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Laatst online: 23-09 18:28
Gister Diablo III opgepikt voor de switch bij de Media Markt voor 35 euro. Heb vroeger nooit echt rpg-games gespeeld maar dit is echt een toffe game. Speelt echt heerlijk weg en ziet er voor switch-begrippen echt prima uit!

Zit er ook nog over te twijfelen om gebruik te maken van de Gamemania inruilactie, je krijgt een beter systeem plus je hebt weer 2 jaar garantie. Toch wel interessant misschien aangezien ik veel gedoe heb gehad met mijn Switch(gekocht met release).

[ Voor 36% gewijzigd door ZuidJ op 01-09-2019 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Laatst online: 22:39
ZuidJ schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:37:
Gister Diablo III opgepikt voor de switch bij de Media Markt voor 35 euro. Heb vroeger nooit echt rpg-games gespeeld maar dit is echt een toffe game. Speelt echt heerlijk weg en ziet er voor switch-begrippen echt prima uit!

Zit er ook nog over te twijfelen om gebruik te maken van de Gamemania inruilactie, je krijgt een beter systeem plus je hebt weer 2 jaar garantie. Toch wel interessant misschien aangezien ik veel gedoe heb gehad met mijn Switch(gekocht met release).
Netjes. Was het een lokale aanbieding oid? Hier is hij €40 zo uit mijn hoofd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZuidJ
R0y. schreef op zondag 1 september 2019 @ 16:12:
[...]

Netjes. Was het een lokale aanbieding oid? Hier is hij €40 zo uit mijn hoofd.
Ik had hem voor 37 zien staan op de site. In de winkel zat er echter een prijssticker op van 35 euro, prima geregeld :+

Ik heb trouwens van die gamecard cases alleen heb ik nu een game los, ik had deze cases bij mijn BigBen koffer gekregen. Ik dacht pik deze cases ergens op voor een paar euro, zie alleen op de site van Nedgame(na veel zoeken) dat ze 12 euro zijn per 2. Vond ik vrij aan de prijs dus weet iemand waar je ze goedkoper kunt scoren? Zie: https://www.nedgame.nl/ni...-pack--nns10-/2266460355/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
ZuidJ schreef op zondag 1 september 2019 @ 16:43:
[...]

Ik had hem voor 37 zien staan op de site. In de winkel zat er echter een prijssticker op van 35 euro, prima geregeld :+

Ik heb trouwens van die gamecard cases alleen heb ik nu een game los, ik had deze cases bij mijn BigBen koffer gekregen. Ik dacht pik deze cases ergens op voor een paar euro, zie alleen op de site van Nedgame(na veel zoeken) dat ze 12 euro zijn per 2. Vond ik vrij aan de prijs dus weet iemand waar je ze goedkoper kunt scoren? Zie: https://www.nedgame.nl/ni...-pack--nns10-/2266460355/
Ik gebruik zelf de 24-game case van Hori. Prima kwaliteit en games zitten goed stevig vast.
Geen idee of Nederlandse winkels ze verkopen, maar Amazon.de heeft ze:
https://www.amazon.de/HORI-Schutzhülle-Nintendo-Switch-schwarz/dp/B01NASY99Z
(volgens mij hebben ze nu gratis verzending als je een dpd afhaalpunt gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:25
Ik heb de knoop doorgehakt en de revisie besteld bij bol, dus vanaf morgenavond ben ik ook de eigenaar van een Switch. 8)

Ik had de CE van Xenoblade Chronicles en Octopath Traveler al en met binnenkort Zelda erbij heb ik al genoeg te spelen.
En nu ga ik proberen niet dezelfde fout te maken als met mn andere consoles, dus eerst alles uitspelen voordat ik wat nieuws haal om geen grote backlog te krijgen. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
Ik zat nog even de inruilvoorwaarden van Gamemania te checken en ik stuitte op het volgende:
"De garantie zegel en serienummer zegel van de ingeleverde console dient onbeschadigd en intact te zijn."

Wat bedoelen ze hiermee? Zitten deze zegels in je Switch? Er zat namelijk in het verleden wel een kleine witte sticker linksonder op mijn switch maar hier stond niets meer op(vanaf gesleten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:41

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

SNK → King of Fighters → Mai Shiranui? O-) :+

Ik hoop dat er wat leuke personages bijkomen, maar als je kijkt naar wat er nu al inzit, dan is dat al meer dan in zo'n beetje elke andere fighter.
Alexknl schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:17:
Hier ook problemen met Twitch Prime en Nintendo Online claimen, ik had het een paar weken terug al geclaimd en aan mijn Nintendo account gelinkt. Sinds gister pas een Switch en nu is niks meer daarvan zichtbaar in mijn account, en heb dus maar een maandje los gekocht, in de hoop dat ik de overige 9 maanden wel kan claimen over 40 dagen.

edit; zie wel nu een melding op de pagina dat er een probleem is
Ik hoop binnenkort antwoord van Amazon te hebben. Al wel een mailtje gehad dat het bij de technische dienst ligt, omdat er kennelijk meer problemen zijn met het verzilveren van deze loot.

[ Voor 57% gewijzigd door Jorgen op 02-09-2019 13:21 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-09 00:56
De nieuwe Nintendo Switch V2 wat steviger en de joy-con zitten er wat minder los op . Het beeld is qua kleur wat bonter en de batterij is het afgelopen weekend getest en hij gaat inderdaad langer mee of de oude batterij was al wat versleten :)

De oude Switch hadden we al 2 jaar en 5 maanden en ingeruild voor de V2 versie voor 75 euro en dat is een goede deal voor een nieuw verse batterij , 2 jaar garantie en zuinigere processor.

[ Voor 7% gewijzigd door Noresponse op 01-09-2019 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-09 17:29
Noresponse schreef op zondag 1 september 2019 @ 23:52:
De nieuwe Nintendo Switch V2 wat steviger en de joy-con zitten er wat minder los op . Het beeld is qua kleur wat bonter en de batterij is het afgelopen weekend getest en hij gaat inderdaad langer mee of de oude batterij was al wat versleten :)

De oude Switch hadden we al 2 jaar en 5 maanden en ingeruild voor de V2 versie voor 75 euro en dat is een goede deal voor een nieuw verse batterij , 2 jaar garantie en zuinigere processor.
75 euro een goede deal? Het kan goedkoper, game mania verdient er zoals eerder gezegd aan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Het is Super Mario Party en Mario Kart 8 geworden.
Inderdaad met de gedachte "Altijd leuk/handig bij te hebben" en dat de First Party Mario games toch zelden dalen in prijs.

Over in prijs-dalende Mario-games gesproken:
Mario + Rabbids: Kingdom battle is momenteel in de aanbieding.
Ook de Gold Edition.

Dat maakt de game goedkoper dan via de Duitse Amazon op dit moment.

Ik had eerst mijn twijfels met die game.
Maar holy shit wat heb ik er gister al wat uren lol mee gehad XD _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Darkfreak op 02-09-2019 09:12 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • +2 Henk 'm!
GameXplain en GameSpot hebben een hoop gameplay gefilmd op de PAX beurs. Op YouTube vind je nu footage van Ori and the Blind Forest, Shantae and the Seven Sirens, Streets of Rage 4 en Dauntless. Ook van Luigi's Mansion 3 is er nieuwe gameplay beschikbaar. Tenslotte is er Witcher 3 gameplay, dit lijkt dezelfde demo te zijn als tijdens GamesCom.

@Darkfreak : Ubisoft is de developer en publisher van Mario+Rabbids. Het volgt dus het prijsbeleid van Ubi, niet van Nintendo :D Het game is dus redelijk vaak in de aanbieding. Wel een toppertje :)

----
Ondertussen wordt er druk gespeculeerd of dit niet gewoon een foutje is door de website CMS....

Overigens is er in Japan reclame ontdekt voor de Banjo DLC. Misschien releast deze zeer binnenkort, gezien er vorige keer dat zo een reclame boven water kwam, er slechts enkele weken tussen de reclame en de release meer waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

JackAvery schreef op maandag 2 september 2019 @ 09:26:
@Darkfreak : Ubisoft is de developer en publisher van Mario+Rabbids. Het volgt dus het prijsbeleid van Ubi, niet van Nintendo :D Het game is dus redelijk vaak in de aanbieding. Wel een toppertje :)
Haha, yeah i know (in regards to ubisoft), maar het was een mooie brug in mijn post XD.

Ik heb nooit veel met Rabbids gehad. En dacht eerst ook dat het echt een crap game was.
Maar ik heb 'm pas geleden op de Switch @ werk gezet, en na even spieken bleek het best leuk te zijn.

Toen ik gister die enorme korting zag moest ik 'm hebben :+

OVER SSMBU:
Ik had stiekem nog steeds de hoop op Waluigi :( ..
To be honest, op Banjo en Petey na vind ik de DLC fighters lacking tot nu toe :X

[ Voor 10% gewijzigd door Darkfreak op 02-09-2019 09:33 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op maandag 2 september 2019 @ 09:26:
[...]

Ondertussen wordt er druk gespeculeerd of dit niet gewoon een foutje is door de website CMS....
Ja, ik las net dat het mogelijk een mixup is voor SNK Heroines DLC.

Maar goed, als het een SNK personage is, Nakoruru plz? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

rudyman85 schreef op maandag 2 september 2019 @ 08:44:
[...]

75 euro een goede deal? Het kan goedkoper, game mania verdient er zoals eerder gezegd aan ;).
Voor 75 euro, 'verlenging' van je garantie, gloednieuw apparaat en geen gedoe met doorverkoop van je oude Switch maakt dit voor mij een zeer interessante keuze.

Had er nog niet eerder van gehoord maar dit ga ik komende dagen zeker overwegen!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:59
Weet iemand fijne en betaalbare oortjes voor de Switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-09 11:33
doobieters schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:46:
Zonder te grappen; de goedkope ISY oortjes, ik ben absoluut geen fan van in-ear setjes maar deze zitten toch wel fijn en klinken best goed, helemaal voor de €8,50 die ze kosten. (bij de mediamarkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
doobieters schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:46:
Ik gebruik gewoon de earpods die ik nog had liggen en sinds het verwijderen van de 3,5mm op mn telefoon gebruiksloos lagen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 14:15
Vandaag een nieuwe model Switch veiliggesteld bij Gamemania.

Launch Switch inruilen voor een nieuwe revisie met 2 jaar nieuwe garantie voor 75 euro is een geweldige deal.

Top actie weer van Gamemania na vorig jaar ook gebruik te hebben gemaakt met de PS4 Pro actie.

[ Voor 4% gewijzigd door beezjeh op 02-09-2019 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 12:41
beezjeh schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:36:
Vandaag een nieuwe model Switch veiliggesteld bij Gamemania.

Launch Switch inruilen voor een nieuwe revisie met 2 jaar nieuwe garantie voor 75 euro is een geweldige deal.

Top actie weer van Gamemania na vorig jaar ook gebruik te hebben gemaakt met de PS4 Pro actie.
Hoe heb je dat geregeld? Naar binnen gelopen met je oude en omgeruild of ging dat wat anders dan ik omschrijf? ;) Ik zie namelijk niets op hun site staan omtrent die mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:20
Dagg schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:14:
Ik zie namelijk niets op hun site staan omtrent die mogelijkheid.
Op de hoofdpagina kan ik ook geen directe link vinden, maar met Google heb je hem zo gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:04
En dan verkopen ze ze zelf voor 40 euro minder dan een splinternieuwe? Bijzonder.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ook mijn Switch ingeruild bij Gamemania, zeker een goede deal. Gamemania zal er vast aan verdienen, al begrijp ik niet dat men voor zulke prijzen een tweedehands Switch zou kopen.
Mn Switch was alweer 2 jaar oud, dus voor 75 euro nieuwe joy-cons, een nieuwe accu en een betere accuduur gezien ik vooral handheld speel vind ik het een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik had er eentje besteld bij Amazon.de 14 dagen terug maar nooit aangekomen. De mensen bij het distributiecentrum of de bezorger dacht: dat is een leuk pakket voor mij. Eerste keer dat iets bij mij niet aankomt via de Duitse. Ondertussen geld retour gekregen en bij de Franse Amazon voor 300 euro de nieuwe Nintendo Switch gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51
Korte update van mijn kant mbt reparatie drift problemen joy con’s.
  • Dinsdag 20 augustus verzonden
  • Woensdag 21 augustus aangekomen
  • Woensdag 21 augustus mail ontvangen dat de reparatie in behandeling is genomen
  • Sindsdien geen verdere statuswijzigingen.. to be continued
Ik had stiekem gehoopt dat een korte test zou uitvoeren om vervolgens 2 nieuwe joy con’s op de bus te doen maar het is dus nog even wachten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
Miki schreef op maandag 2 september 2019 @ 19:02:
  • Woensdag 21 augustus mail ontvangen dat de reparatie in behandeling is genomen
Ik had stiekem gehoopt dat een korte test zou uitvoeren om vervolgens 2 nieuwe joy con’s op de bus te doen maar het is dus nog even wachten :P
Onder garantie of buiten garantie opgestuurd?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R0y.
Net op tijd Diablo 3 voor de switch kunnen bestellen op Bol.com, was 35,- en nu uitverkocht. Morgen valt het boerderijleven op de deurmat voor mijn vriendin. Benieuwd wat ze er van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
Ik had tijdje geleden met een week een nieuwe joycon in huis(buiten garantieperiode opgestuurd).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Whoo, ik heb die poster en pin van Astral Chain gewonnen van die wedstrijd van Nintendo NL op twitter! :9

Edit: Overigens is er nou een wedstrijd om de CE van de game te winnen, dus hou hun twitter in de gaten zou ik zeggen..
Edit: Laat ik dan ook meteen de tweet embedden. 8)7

[ Voor 60% gewijzigd door Sméagol op 02-09-2019 19:50 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
R0y. schreef op maandag 2 september 2019 @ 19:13:
Net op tijd Diablo 3 voor de switch kunnen bestellen op Bol.com, was 35,- en nu uitverkocht. Morgen valt het boerderijleven op de deurmat voor mijn vriendin. Benieuwd wat ze er van vind.
Mooie prijs.

Ga zelf denk ik Torchlight II halen, zodra hij te krijgen is. Ook een leuke voor op de Switch.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Gisteren toen ik in de stad was even bij de Gamemania binnengelopen en een 2019 model opgepikt + Zelda.

Hoef voorlopig geen nieuwe game dus.

Eigenlijk op de GameCube hetzelfde gedaan, heeft weinig anders gezien dan Zelda en Tales of Symphonia. Wii en WiiU overgeslagen maar verder alle consoles en handhelds gehad van Nintendo. Was een beetje uitgegamed dacht ik maar Zelda wakkert het vuurtje wel weer een beetje aan, echt geweldig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51
beezjeh schreef op maandag 2 september 2019 @ 19:10:
[...]

Onder garantie of buiten garantie opgestuurd?
Net buiten garantie de “Nintendo garantie” van 1 jaar, maar wel eerst telefonisch contact opgenomen en telefonisch afgestemd of het drift probleem toch onder de garantie viel ivm berichten op het internet.
Als er geen aantoonbare schade / nalatenschap te constateren valt zou het onder garantie vallen. Dus zodoende ingediend voor reparatie maar dus nog geen bericht ontvangen over verdere afhandeling.

Ter info: zowel linker als rechter joy con controllersticks zijn helemaal van het padje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:41

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

In mijn geval duurde het 2 weken. Morgen zijn de 2 weken voorbij. Mogelijk krijg je dus binnenkort bericht ;)

@beezjeh @Miki Alle drift- en connectieproblemen worden gratis gerepareerd door Nintendo. Mits je het niet zelf kapotgemaakt hebt natuurlijk. Garantietermijn doet niet terzake. Bij mij is hij 5 maanden na het verlopen van de garantie ook kosteloos gemaakt.

[ Voor 18% gewijzigd door Jorgen op 02-09-2019 21:30 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wat betreft de omruil bij Game Mania vraagt mijn partner of ik de volgende vraag aan jullie wil stellen:

Is de tweede generatie een grote verbetering? Reviews genoeg, maar persoonlijke ervaringen van Tweakers worden gewaardeerd.

Wij hebben de Mario Odessey Edition en volgens mij is deze als je het particulier verkoopt wellicht meer waard. Dat met wachten op een goede deal voor de nieuwe Switch rond Black Friday is wellicht een betere deal dan wat nu Game Mania aanbiedt.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!
THE_BASE schreef op maandag 2 september 2019 @ 22:03:
Wat betreft de omruil bij Game Mania vraagt mijn partner of ik de volgende vraag aan jullie wil stellen:

Is de tweede generatie een grote verbetering? Reviews genoeg, maar persoonlijke ervaringen van Tweakers worden gewaardeerd.

Wij hebben de Mario Odessey Edition en volgens mij is deze als je het particulier verkoopt wellicht meer waard. Dat met wachten op een goede deal voor de nieuwe Switch rond Black Friday is wellicht een betere deal dan wat nu Game Mania aanbiedt.
De enige verbetering is dat deze Switch zuinigere hardware heeft waardoor het met dezelfde accu een langere accuduur heeft. De grote verbetering is de langere accuduur, wat interessant is als je de Switch vaak als handheld gebruikt. Als je de Switch voornamelijk in het dock hebt zitten en speelt op de tv dan voegt die verbetering niks toe. Persoonlijke ervaringen van Tweakers voegen denk ik niet veel toe, meer hoe je zelf de Switch op dit moment gebruikt maakt het upgraden wel of niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Iemand al tegen problemen aangelopen bij Gamemania met de omruil?

Ik heb zelf geen screenprotector, en als je héél goed kijkt, zie je op de bezel (niet in het 'kijkgedeelte') enkele hele lichte krasjes.

Gaat dit een probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkfreak schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:42:
Iemand al tegen problemen aangelopen bij Gamemania met de omruil?

Ik heb zelf geen screenprotector, en als je héél goed kijkt, zie je op de bezel (niet in het 'kijkgedeelte') enkele hele lichte krasjes.

Gaat dit een probleem zijn?
Mail of bel ze even met die vraag en een foto van de schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Sméagol schreef op maandag 2 september 2019 @ 19:41:
Whoo, ik heb die poster en pin van Astral Chain gewonnen van die wedstrijd van Nintendo NL op twitter! :9

Edit: Overigens is er nou een wedstrijd om de CE van de game te winnen, dus hou hun twitter in de gaten zou ik zeggen..
Edit: Laat ik dan ook meteen de tweet embedden. 8)7

[Twitter]
Gefeliciteerd met deze zeeer vette game. Zit er nu middenin. Heerlijke combat in de spaarzame momenten dat er combat is. De graphics zijn schitterend dankzij de artstyle en het speelt heel gevarieerd danzkij de Legions die je bestuurt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Dagg schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:14:
[...]

Hoe heb je dat geregeld? Naar binnen gelopen met je oude en omgeruild of ging dat wat anders dan ik omschrijf? ;) Ik zie namelijk niets op hun site staan omtrent die mogelijkheid.
Net bevestiging ontvangen voor akkoord.

Maar had dus gebeld een nieuwe gereserveerd en later op de dag oude gebracht gisteren.
Mijn dochter is er altijd netjes mee opgegaan 2+ jaren dus had ook niks anders dan een akkoord verwacht.

Zonder mij bezig te moeten houden een eventuele 2e hands verkoop kan zij er weer met garantie er tegenaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Benieuwd hoe Torchlight II wegspeelt vanavond. Heb 1 gespeeld zo'n tien jaar geleden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2019 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:10:
Benieuwd hoe Torchlight II wegspeelt vanavond. Heb 1 gespeeld zo'n tien jaar geleden.
Heb 1 en 2 destijds wel gespeeld, maar ik vond ze nogal clunky (net als diablo 1 was).

Zelf zit ik te kijken naar Spyro, staat al heel lang op mijn wensenlijstje, want nooit gespeeld destijds. Wel 16GB download... Toch de SD kaart maar eens een upgrade geven naar 400 of 512GB :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 21:23
Magic schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:42:
[...]

Heb 1 en 2 destijds wel gespeeld, maar ik vond ze nogal clunky (net als diablo 1 was).

Zelf zit ik te kijken naar Spyro, staat al heel lang op mijn wensenlijstje, want nooit gespeeld destijds. Wel 16GB download... Toch de SD kaart maar eens een upgrade geven naar 400 of 512GB :(
Ik ga hem vandaag aanschaffen op cartridge. Ben ook wel benieuwd.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
(jarig!)
THE_BASE schreef op maandag 2 september 2019 @ 22:03:

Dito hier. Maar volgens mij is het alleen batterijduur die beter is en die is bij mij meestal geen probleem. Speel zelden uren lang non-stop in handheld mode zonder hem tussendoor even in de dock te knallen. Alleen bij vluchten richting Azië was hij aan het eind leeg, zelfs met een powerbankje mee (en voltage in de USB-port in de stoel is te laag om te gamen zonder dat hij leeg loopt).

Het jeukt wel om de nieuwe te halen(want nieuw is goed ;) ), maar kan het eigenlijk niet verantwoorden om daar 75 euro voor te betalen want de batterij is zelden een probleem voor me. Gebruik liever die 75 euro voor een Switch Lite. Mits ze ervoor zorgen dat je makkelijk digitale games en je online account kan delen tussen de twee consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
BarôZZa schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 12:05:
[...]
Het jeukt wel om de nieuwe te halen(want nieuw is goed ;) ), maar kan het eigenlijk niet verantwoorden om daar 75 euro voor te betalen want de batterij is zelden een probleem voor me.
Jep, dat heb ik ook, daarnaast is mijn switch een perfect ding waar ik nog nooit gekkigheid mee gehad heb, bij een nieuwe is het toch altijd afwachten of je niet een maandagochtend model hebt.

Daarnaast speel ik nooit handheld langer dan een paar uur, en powerbanks heb ik zat voor het geval ik ooit toch op reis ben.

Ik wacht liever of er ooit een switch pro komt, dan zou ik zo'n actie wel gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
L23 schreef op maandag 2 september 2019 @ 23:31:
[...]

De enige verbetering is dat deze Switch zuinigere hardware heeft waardoor het met dezelfde accu een langere accuduur heeft. De grote verbetering is de langere accuduur, wat interessant is als je de Switch vaak als handheld gebruikt. Als je de Switch voornamelijk in het dock hebt zitten en speelt op de tv dan voegt die verbetering niks toe. Persoonlijke ervaringen van Tweakers voegen denk ik niet veel toe, meer hoe je zelf de Switch op dit moment gebruikt maakt het upgraden wel of niet interessant.
Ik heb mijn release Switch omgeruild en ben al een aantal dagen met de nieuw uitvoering aan de slag. Naast de batterijduur valt mij vooral op dat deze nieuwe uitvoering veel minder warm wordt. Het plastic blijft koel en daardoor is de Switch een stuk duurzamer geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LabsTipJr schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 12:36:
[...]

Ik heb mijn release Switch omgeruild en ben al een aantal dagen met de nieuw uitvoering aan de slag. Naast de batterijduur valt mij vooral op dat deze nieuwe uitvoering veel minder warm wordt. Het plastic blijft koel en daardoor is de Switch een stuk duurzamer geworden.
Minder energieverbruik gaat altijd samen met minder warmte. Mijn vorige Switch van een kleine twee jaar terug werd wel iets warmer, maar niet problematisch warm, dus een stuk duurzamer zou ik niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
L23 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:06:
[...]

Minder energieverbruik gaat altijd samen met minder warmte. Mijn vorige Switch van een kleine twee jaar terug werd wel iets warmer, maar niet problematisch warm, dus een stuk duurzamer zou ik niet zeggen.
Het zal per Switch verschillen. Het is wel bekend dat bij de eerste generatie Switch door de warmte het plastic kon gaan buigen en zelfs kleine scheurtjes kon veroorzaken. Dus op langer termijn zal het voor de behuizing duurzamer zijn als de interne elektronica minder warmte veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LabsTipJr schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:10:
Het is wel bekend dat bij de eerste generatie Switch door de warmte het plastic kon gaan buigen
Dat wordt wel telkens geroepen, maar plastic buigt niet bij de temperaturen die de Switch produceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
Zat eveneens te kijken om de Nintendo Switch aan te schaffen. Ik speel voornamelijk op een PS4 pro. Deze is aangesloten op een 4k-oled van LG. Iemand van jullie ervaring met de weergave van een Switch op een 4k-scherm? Nou moet ik zeggen dat ik dikwijls 1080p-games speel via de ps4, genoeg Japanse rpg's die 1080p zijn. Dus wellicht is de beeldkwaliteit van die games een goede indicatie?

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
RayNbow schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:57:
[...]

Dat wordt wel telkens geroepen, maar plastic buigt niet bij de temperaturen die de Switch produceert.
Ik denk ook dat het een combinatie van factoren is in deze gevallen, misschien in een gesloten kast in het dock gebruikt, in de zon op de achterbank laten liggen.

in ieder geval kan het voor electronica nooit kwaad om koeler te blijven. Aan de andere kant denk ik dat de nieuwe switch uiteindelijk bij gebruik net zo warm wordt als de oude variant, aangezien ik verwacht dat Nintendo ervoor gekozen heeft om de ventilator minder hard te laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ook erg benieuwd naar torchlight 2. Als hij 60fps draait haal ik hem zodra mijn nieuwe switch er is. Anders Diablo even opzoeken voor circa 30 euro ergens.

Gamemania deed hier vrij lastig; kan 1,5 week duren en mocht geen nieuwe unit reserveren. Hij vond het maar vervelend dat ik wilde inruilen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Eduardboon schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:58:
Ook erg benieuwd naar torchlight 2. Als hij 60fps draait haal ik hem zodra mijn nieuwe switch er is. Anders Diablo even opzoeken voor circa 30 euro ergens.

Gamemania deed hier vrij lastig; kan 1,5 week duren en mocht geen nieuwe unit reserveren. Hij vond het maar vervelend dat ik wilde inruilen geloof ik.

Volgens mij draait hij wel 60fps, heb dat in een eerder filmpje van hen al gehoord.

[ Voor 5% gewijzigd door Peter_Aragorn op 03-09-2019 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 22:07

Denko

|{ing Øf ßlitz

Meister Sachs schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:43:
Zat eveneens te kijken om de Nintendo Switch aan te schaffen. Ik speel voornamelijk op een PS4 pro. Deze is aangesloten op een 4k-oled van LG. Iemand van jullie ervaring met de weergave van een Switch op een 4k-scherm? Nou moet ik zeggen dat ik dikwijls 1080p-games speel via de ps4, genoeg Japanse rpg's die 1080p zijn. Dus wellicht is de beeldkwaliteit van die games een goede indicatie?
Ik heb hem zelf een tijdje op idd de 65 van LG gehad. Eerlijk is eerlijk, het startscherm doet wel ff pijn aan je ogen (720P). Kwa gfx moet je echt een paar stapjes terug kwa verwachting, het is niet vergelijkbaar met een ps4 (pro) op het grote scherm. Ik had de voorkeur om Zelda bijvoorbeeld boven te spelen op de 24" omdat dat een beetje de Nintendovision* deed verdoezelen. Kwa mobile gaming is het een topding, vooral als je niet een maandagmorgen model hebt.

Volgens mij ondersteunt overigens de switch ook geen HDR itt de andere 2.

*Ze hebben wat vaker de neiging lagere framerates en resoluties "ok" te vinden ivm xbox/ps4. Dat resulteert nog eens in wazige beelden op het grote scherm.

[ Voor 3% gewijzigd door Denko op 03-09-2019 15:15 ]

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eduardboon
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:03:
[...]

[YouTube: Torchlight II Nintendo Switch Review - A WORTHY PORT?]

Volgens mij draait hij wel 60fps, heb dat in een eerder filmpje van hen al gehoord.
In deze video is het duidelijk 30fps. Dat zie je wel aan het pannen van de camera. Maar kan ook een video issue zijn. Gelukkig heb ik nog even tijd om te beslissen. Zie wel dat Diablo net weer in prijs gestegen is dus wellicht wordt het gewoon sowieso torchlight 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 22:19
Denko schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:05:
[...]

Ik heb hem zelf een tijdje op idd de 65 van LG gehad. Eerlijk is eerlijk, het startscherm doet wel ff pijn aan je ogen (720P). Kwa gfx moet je echt een paar stapjes terug kwa verwachting, het is niet vergelijkbaar met een ps4 (pro) op het grote scherm. Ik had de voorkeur om zelfde bijvoorbeeld boven te spelen op de 24" omdat dat een beetje de Nintendovision* deed verdoezelen. Kwa mobile gaming is het een topding, vooral als je niet een maandagmorgen model hebt.

*Ze hebben wat vaker de neiging lagere framerates en resoluties "ok" te vinden ivm xbox/ps4. Dat resulteert nog eens in wazige beelden op het grote scherm.
Ik heb zelf een 49'' 4K tv (geen OLED), en een game als Zelda doet op de AA na niet veel onder voor een 1080P PS4 game. Een game als Wolfenstein op de Switch zal er beduinder minder uitzien op een groter scherm.

Er wordt trouwens binnen 1 uur een Nintendo Direct aankondiging verwacht, ik ben benieuwd.

[ Voor 4% gewijzigd door Linkje3 op 03-09-2019 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 22:07

Denko

|{ing Øf ßlitz

Linkje3 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:08:
[...]

Ik heb zelf een 49'' 4K tv (geen OLED), en een game als Zelda doet op de AA na niet veel onder voor een 1080P PS4 game. Een game als Wolfenstein op de Switch zal er beduinder minder uitzien op een groter scherm.

Er wordt trouwens binnen 1 uur een Nintendo Direct aankondiging verwacht, ik ben benieuwd.
Zou best kunnen, maar als je 2x hetzelfde spel vergelijkt is het verschil best jarring zeg maar hoeveel het op de switch er slechter uitziet (nu weet ik niet hoeveel je kleinere TV verdoezeld, 49' is ongeveer de helft van de opervlakte van een 65" bijvoorbeeld)

Mooi voorbeeld is bijvoorbeeld Rocket League. Heb ik gekocht op de switch toendertijd om de ontwikkelaar te steunen, maar nadat ik zag hoe het eruit zag kon ik niet meer terug van de pc/pspro

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meister Sachs schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:43:
Mij stoort het niet op een 55" 4K LCD (FALD) scherm, maar dat is natuurlijk zeer afhankelijk van game tot game, en van eventuele upscaling door je TV of receiver. Je moet natuurlijk geen haarscherpe beelden verwachten.

Anyway, ik prefereer de 55" zeker over de Full HD 32"die ik elders gebruik :P

Natuurlijk gaat een lagere resolutie of texture-kwaliteit bij sommige multiplatform games opvallen als je gaat vergelijken :) Maar multiplatform games zijn sowieso minder relevant als je al een andere console hebt en prioriteit is om op de TV te spelen, denk ik dan.

[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 03-09-2019 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Eduardboon schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:06:
[...]

In deze video is het duidelijk 30fps. Dat zie je wel aan het pannen van de camera. Maar kan ook een video issue zijn. Gelukkig heb ik nog even tijd om te beslissen. Zie wel dat Diablo net weer in prijs gestegen is dus wellicht wordt het gewoon sowieso torchlight 😁
Oh geen idee, video nog niet bekeken.

In de preview hebben ze als antwoord op een vraag gezegd dat het locked 60fps is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-09 11:05
Linkje3 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:08:
[...]

Waar zag je dat staan? Ik kan het nergens vinden.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • +3 Henk 'm!
En hier is de Nintendo Direct aankondiging:
40 minuten :9~ Volgens de meer betrouwbare leakers gaat het gaan over games tot maart 2020.

Via een Griekse retailer is Assassin's Creed: Black Flag + Rogue doublepack geleaked (en bevestigd via Daniel Ahmad, die meestal wel goede bronnen heeft)

[ Voor 109% gewijzigd door JackAvery op 03-09-2019 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat The Best
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-08 09:23
JackAvery schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 16:00:
En hier is de Nintendo Direct aankondiging:
[Twitter]40 minuten :9~ Volgens de meer betrouwbare leakers gaat het gaan over games tot maart 2020.

Via een Griekse retailer is Assassin's Creed: Black Flag + Rogue doublepack geleaked (en bevestigd via Daniel Ahmad, die meestal wel goede bronnen heeft)
Op de hoop dat ze Overwatch gaan aankondigen. Anders toch maar tevreden zijn met Paladins
Die games zijn zo grappig op de Switch. Op pc sla ik ze het liefst over, maar de gyro controls is wel echt een nieuw perspectief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Speel het sinds vanmiddag en als dit geen 60 GPS locked is schiet mij dan maar lek. Net als diablo hele leuke game waar je uren zoet mee kan zijn. Heb diablo 3 inmiddels wel kapot gespeeld op pc Xbox 360 ps4 en nu de switch :) dus dit is een super fijne afwisseling
Eduardboon schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:06:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Ik verwacht ook een update voor Mario Maker 2 met o.a. de friends update en meer.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:47
beezjeh schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:05:
[...]

Net bevestiging ontvangen voor akkoord.

Maar had dus gebeld een nieuwe gereserveerd en later op de dag oude gebracht gisteren.
Mijn dochter is er altijd netjes mee opgegaan 2+ jaren dus had ook niks anders dan een akkoord verwacht.

Zonder mij bezig te moeten houden een eventuele 2e hands verkoop kan zij er weer met garantie er tegenaan :)
Maar je moet er dus wel 2x naar toe? Het is bij mij niet om de hoek (meer) dus dan zal het toch maar 2e hands verkoop worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Beakzz schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 17:41:
[...]

Maar je moet er dus wel 2x naar toe? Het is bij mij niet om de hoek (meer) dus dan zal het toch maar 2e hands verkoop worden denk ik.
Je kan telefonisch vragen wanneer het ter plaatste schikt... Consoles dienen uiteraard wel getest worden en indien er geen wachtrij is dan doen ze het ook wel direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavius
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-02-2024
Ik zie al een paar keer Diablo 3 langskomen voor 35 euro. Waar zien jullie dat? Ben even bij de MM geweest, maar daar is hij 54, net als op bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Clavius schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 18:38:
Ik zie al een paar keer Diablo 3 langskomen voor 35 euro. Waar zien jullie dat? Ben even bij de MM geweest, maar daar is hij 54, net als op bol.com
Je noemt nu ook de twee plekken waar je echt nooit een dealtje kan verwachten :P MediaMarkt verkoopt games vrijwel permanent voor 55-60 euro, zelfs als ze digitaal voor 5 te koop zijn :P

Budgetgaming (https://www.budgetgaming.nl/) is de handigste site om game koopjes in de gaten te houden. Het is eigenlijk net als de pricewatch van Tweakers (maar dan beperkter). Echter posten gebruikers ook wel dealtjes en die zijn vaak het handigst als je niet specifiek iets zoekt maar gewoon wacht op dealtjes :P

Als je wel wat specifieks zoekt dan zou ik zeggen dat je het beste de pricewatch kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Bij Amazon.de op dit moment voor 40 inclusief verzendkosten, bij Amazon.it en Amazon.es voor 36 euro.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Gisteren was hij €35 bij bol, nadat ik besteld had uitverkocht en vanochtend €50 zo uit mijn hoofd. Het was wel doorgevoerd in de Pricewatch dus ook die even goed in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavius
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-02-2024
Bedankt voor de tip, dan houd ik die site in de gaten! Ik ben gewend aan steam sales, een game full price kopen voelt wel heel ouderwets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 17:11
@Denko @JackAvery Bedankt voor de reacties. Je had het trouwens over 720p, @Denko , maar zijn de games via een docked Switch niet 1080p?

@JackAvery : Lage textures zullen waarschijnlijk inderdaad wat gaan opvallen, die vallen mij trouwens ook genoeg op bij de Japanse games die ik op de ps4 speel. Maar daar heb ik trouwens geen last van, het is iets wat mij niet stoort. Ik zal altijd eerst voor de gameplay en het art design gaan, mooie graphics is niet een noodzakelijk iets, meer iets dat leuk meegenomen is.

[ Voor 60% gewijzigd door Meister Sachs op 03-09-2019 19:24 ]

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
beezjeh schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 17:53:
[...]

Je kan telefonisch vragen wanneer het ter plaatste schikt... Consoles dienen uiteraard wel getest worden en indien er geen wachtrij is dan doen ze het ook wel direct.
Grapjas, kreeg te horen 1,5e week en dat hij geen switches meer aan nam deze week want het was te druk. Had er 3 te testen en nog 6 af te leveren. Mocht ook geen nieuwe reserveren, moet maar zien wat er is na de goedkeuring. Werd ook meteen heel pietluttig naar het scherm gekeken en gezaagd over krasjes, had niet door dat er een screenprotector op zat. Afijn; wordt in de loop volgende week gebeld en DAN mag ik reserveren. Maar als dat na de 15e is krijg ik mijn originele terug werd mij verteld, dan is de actie voorbij.

Dit soort dingen gebeuren hier wel vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
Eduardboon schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 19:45:
[...]

Grapjas, kreeg te horen 1,5e week en dat hij geen switches meer aan nam deze week want het was te druk. Had er 3 te testen en nog 6 af te leveren. Mocht ook geen nieuwe reserveren, moet maar zien wat er is na de goedkeuring. Werd ook meteen heel pietluttig naar het scherm gekeken en gezaagd over krasjes, had niet door dat er een screenprotector op zat. Afijn; wordt in de loop volgende week gebeld en DAN mag ik reserveren. Maar als dat na de 15e is krijg ik mijn originele terug werd mij verteld, dan is de actie voorbij.

Dit soort dingen gebeuren hier wel vaker.
Jouw pech dan lol.
Pagina: 1 ... 23 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic