Ik kan je alleen een geld tip geven. De Mario games zullen amper in prijs verlagen, dus geven je het beste voordeel met die voucher. Ik weet zeker dat DQ en Astral flink in prijs zullen dalen (niet meteen natuurlijk, maar wel als je geduld hebtDarkfreak schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:56:
[...]
Astral Chain heb ik wel al een hele tijd op mijn radar.
Laatst een review op Kotaku tegen gekomen die het spel een dikke aanrader vonden.
Op een manier doet het spel me niet veel, maar ben alsnog erg intrigued om hem te halen XD.
Dragon Quest had ik dezelfde ervaring als jij.
Nooit eerder gespeeld, maar wel de Demo gepakt.
Los van dat ik nogal versteld stond van de mega lengte (voor een demo 5-10 uur gameplay!), was ik ook positief verrast over DQ. Ook deze is op de wishlist.
---------------
Ik zit nu met het dilemma;
Welke twee games ga ik voor de gamevouchers halen >_< ..
Super Mario Odyssey
Dragon Quest XI
Astral Chain
Super Mario Party
Mario Kart 8 Deluxe
Op zich zouden SMP en MK8D prima aankopen zijn om eindelijk op m'n switch te hebben voor als er bezoek is. Tot nu toe altijd alleen gespeeld als toevallig de maat die ook een switch heeft op bezoek is.
SMO wil ik al langere tijd eindelijk halen. Hij ziet er toch een stuk leuker uit dan ik dacht, en wordt de hemel in geprezen (Sinds SM64 heb ik mij niet meer aan de Mario-reeks gewaagd).
DQXI en AC zijn nieuwkomers op de lijst van wensen. DQXI zou mijn vriendin wss ook nog spelen. (Al heb ik met Link's Awakening en Spyro: Reignited nog heel wat te doen XD).
#firstworldproblems
Something under the bed is drooling