Afgelopen weken Hollow Knight gespeeld, wát een geweldige game is dat. In het begin even wennen omdat ik nogal makkelijk verdwaalde en geen idee had van hoe de charms nu precies werkten, maar naar mate je verder komt en meer vaardigheden krijgt werd het echt een fantastisch avontuur. Bij sommige bazen af en toe de Switch gefrustreerd in de hoek gesmeten (o.a. Hornet, Grimm, Soul Master) maar altijd weer vrij snel opgepakt om opnieuw te proberen. Alleen de eindbaas vond ik een beetje een anticlimax, verder echt een topper.
Nu weer even Yoshi's Crafted World opgepakt als intermezzo, maar die speelt toch beduidend minder lekker weg. Ook begint het continu backtracken irritant te worden, ik denk dat ik deze game maar bewaar voor de spaarzame momentjes dat er echt niks anders meer is. Ik heb me wel voorgenomen om elke Switch-game die ik koop in ieder geval uit te spelen (niet per se 100% compleet overigens). Op Yoshi na is dat tot nu toe dus gelukt. Huidige backlog is Mario Ksrt, Mario Odyssey, Breath of the Wild, Stardew Valley en nu dan Hollow Knight. Afgezien van het feit dat ik toch ook best wel wat hinder ondervind van Joycon-drift (al wisselt het per periode) vind ik de Switch echt een fantastisch apparaat, waarschijnlijk zelfs mijn favoriete console tot nu toe!
Vandaag hoop ik Mario + Rabbids in de bus te ontvangen, die was in de aanbieding bij Bol voor 23 euro. Ik heb nog nooit zo'n soort game gespeeld, ben erg benieuwd. Dan op 20 september EINDELIJK de release van Link's Awakening, al verwacht ik daar niet al teveel tijd aan kwijt te gaan raken. Ook heb ik de demo van Dragon Quest XI geprobeerd en die beviel ook erg goed, wat een mooie, sfeervolle game is dat! Wellicht kan ik die ook nog aanschaffen en uitspelen totdat Pokémon dropt medio november (en toevallig word ik in die week ook vader als het goed is

).
Tussendoor ook nog met vrouwlief Borderlands 3 proberen te doen, wordt weer een fantastische gameherfst!
[
Voor 9% gewijzigd door
Metrik op 30-08-2019 14:23
]