Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:37
Met fysieke games heb je die problemen toch niet? Gewoon wat cartridges mee nemen en klaar, geen internet nodig. Partner thuis kan met de andere cartridges blijven spelen.

En als je kinderen hebt: ieder z'n eigen lite switch en ze kunnen prima en setje games delen.

Digitaal is makkelijk omdat je geen kaartjes hoeft te wisselen, maar voor de rest zitten er alleen maar nadelen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:09
pirke schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 07:43:
Met fysieke games heb je die problemen toch niet? Gewoon wat cartridges mee nemen en klaar, geen internet nodig. Partner thuis kan met de andere cartridges blijven spelen.

En als je kinderen hebt: ieder z'n eigen lite switch en ze kunnen prima en setje games delen.

Digitaal is makkelijk omdat je geen kaartjes hoeft te wisselen, maar voor de rest zitten er alleen maar nadelen aan.
Mja het kan anders, ik heb dit zelf nog niet getest, maar in theorie kan je, als je 2x een xb one hebt, met een gold account, waarbij idd er dan wel een xbox primair is, en de 2e secundair en dan idd zonder internet de games niet kan spelen. WEL zelfs online tegen elkaar als het betreffende spel maar 1x gekocht is (wel digitaal dus), je hebt dan zelfs maar 1 online abbo nodig. Uiteraard wel 2 verschillende accounts.

Waar ik snap dat nintendo bang is voor misbruik zou dat wellicht toch op andere manieren af te vangen moeten zijn.

En het grote voordeel van digitaal voor mij is dat vooral kids digitale games niet kunnen kwijtraken, bij de switch is het nog niet gebeurd, maar mijn dochter is ooit een gba spel kwijtgeraakt, en ja, die heb ik aan mijn kids gegeven en me bewust geweest van het feit dat ze jong zijn en de game dus idd beschadigd en of kwijtgeraakt zou kunnen worden, maar nog steeds vind ik het een erg fijn idee dat dit bij digitaal simpelweg totaal niet aan de orde is. (het gba spel word overigens maanden later teruggevonden in een sokken la :') :F )

Maar ook eens dat fysiek ook absoluut voordelen heeft, met name dat je het kan verkopen als je het niet leuk vind. Maar dit is een discussie waar iedereen zijn eigen mening over heeft en ik wil hem bij deze ook gelijk sluiten met:

Het is goed dat we de keuze hebben, ik kan me voorstellen dat er weillicht ooit een toekomst gaat zijn waar dit niet langer zo is, maar ik ben blij dat 'we' het voorelkaar gekregen hebben dat het iig deze en vermoeddelijk de volgende gen nog steeds beide kan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 22:10
https://twitter.com/Ninte...tatus/1166320275966898177

Nintendo of Europe lijkt toch een stuk minder te hinten, dus ik denk dat het een 'ongelukje' was dat mensen er spontaan dingen bij gingen denken :P

[ Voor 49% gewijzigd door Emmavdv op 28-08-2019 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat nieuws:
  • De Samurai Shodown Switch port is in Japan bevestigd voor 12 december. 60 FPS, single joy-con gameplay voor local multiplayer en bevat een versie van de NeoGeo game SamuraiShodown2!. Meer lees je op Gematsu.
  • Wat de Overwatch geruchten betreft: analist Daniel Ahmad heeft op ResetERA min of meer gehint dat de port inderdaad er komt.
  • Een Switch port van Ashen is bevestigd voor 6 december. Trailer. Ashen is geïnspireerd door o.a. Dark Souls, al heb ik niet het idee dat het spel van dezelfde kwaliteit is...
  • Marvelous heeft een trailer gepost van de Story of Seasons: Friends of Mineral Town remake (a.k.a. die Harvest Moon game op de GBA). Deze komt in Japan op 17 oktober uit, maar heeft nog geen Westerse datum.
Behalve Tweakers hebben nog een hoop andere kanalen de Switch Lite even aan de tand kunnen voelen. Een paar links:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Het is vrijwel zeker dat er een tweede Switch (voor vriendin) in huis komt.

Nou, even een vraagje over digitaal aangeschafte games;

Begrijp ik het correct dat:
Wanneer ik bv Link's Awakening digitaal aankoop op mijn account, mijn vriendin deze niet op haar eigen switch kan spelen als ik mijn nintendo account op haar switch zet (en haar Switch dus mijn 'secondary' console is)?

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:35
Darkfreak schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 10:17:
Het is vrijwel zeker dat er een tweede Switch (voor vriendin) in huis komt.

Nou, even een vraagje over digitaal aangeschafte games;

Wanneer ik bv Link's Awakening digitaal aankoop op mijn account, mijn vriendin deze niet op haar eigen switch kan spelen als ik mijn nintendo account op haar switch zet (en haar Switch dus mijn 'secondary' console is)?
Volgens mij is dit inderdaad zo. Ik heb gamesharing met een vriend van me, en ik kan enkel spelen indien ik op zijn 'local account/gelinkt aan zijn ID' het spel opstart. Wil dit ook graag zeker weten voor een eventuele tweede switch die in huis komt. Toch handig voor pokemon binnenkort.

Kunnen we ook beiden dezelfde game spelen eventueel zelf mét multiplayer samen? Zo iets zag ik laatst voorbijkomen op Reddit. Maar weet ik nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -World-
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-09 20:40
Kun je, als je een Lite hebt, bijv. online/offline multiplayer Mario Kart doen met iemand die op de normale Switch speelt? Of kun je alleen met mensen met een Lite samen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:21
Mijn switch is nog geen jaar oud, nu zag ik die inruil actie van Game Mania. Is het handig om die te doen? Sowieso heb ik weer 2 jaar garantie en verbeterde accu en scherm..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Prophasis schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:24:
[...]

Volgens mij is dit inderdaad zo. Ik heb gamesharing met een vriend van me, en ik kan enkel spelen indien ik op zijn 'local account/gelinkt aan zijn ID' het spel opstart. Wil dit ook graag zeker weten voor een eventuele tweede switch die in huis komt. Toch handig voor pokemon binnenkort.

Kunnen we ook beiden dezelfde game spelen eventueel zelf mét multiplayer samen? Zo iets zag ik laatst voorbijkomen op Reddit. Maar weet ik nog niet zeker.
Pokémon is net een game waar dit geen probleem gaat zijn voor ons (heb de game op cartridge pre-ordered, dus die kunnen we makkelijk delen als ze zelf geen eigen versie koopt).

Het zijn de digitale spellen die we dus (helaas, blijkbaar) niet kunnen delen.
Da's wel zonde, gezien ik dus b.v. Link's Awakening digitaal heb pre-ordered, en nog een paar andere games wss ook digitaal ga aanschaffen.

Een soort 'Family' account zou dan handig zijn.
Maar dat is dan wss weer te gevoelig voor misbruik :(
(Al zou dat, lijkt mij, op te lossen zijn door te forceren dat de consoles in hetzelfde netwerk moeten zitten?)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vraag ik me toch af of mensen effectief de links hebben bekeken die ik hierboven gepost heb....
- ResetERA thread: Nintendo Switch game sharing: The Ultimate Guide
Darkfreak schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 10:17:
Hoe het in principe werkt: zij kan jouw digitale game op haar console spelen zolang ze
* op jouw account speelt
+ ze online is wanneer ze het spel start
+ zolang jij niet op jouw console met jouw account aan het spelen bent.

Er zijn wat manieren om hier in zekere mate rond te raken en tegelijk te spelen. Zie bvb deze video van GameXplain of deze video. Als alle links tot nu toe nog niet voldoende zijn, is hier een Reddit voorbeeld van hoe iemand het in zijn familie heeft ingesteld.
Prophasis schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:24:
[...]
Not sure. Misschien is hier een workaround voor, maar het is niet echt de bedoeling ;p
-World- schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:28:
Kun je, als je een Lite hebt, bijv. online/offline multiplayer Mario Kart doen met iemand die op de normale Switch speelt? Of kun je alleen met mensen met een Lite samen spelen
Zolang jullie beide MK8 bezitten, maakt het niet uit welk apparaat je hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 28-08-2019 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

JackAvery schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:03:
Hoe het in principe werkt: zij kan jouw digitale game op haar console spelen zolang ze
* op jouw account speelt
+ ze online is wanneer ze het spel start
+ zolang jij niet op jouw console met jouw account aan het spelen bent.
Hier was ik dus bang voor.
Dan heb ik het dus goed begrepen allemaal, in ieder geval mbt de door mij digitaal aangeschafte games.

Naja, dan moet ze maar op mijn switch, met haar account, spelen als het om de digitale games gaat.
Ze kan de saves wel in haar cloud opslaan, als ze op mijn switch (wat haar secundaire wordt) speelt (geleerd uit het filmpje dat jij plaatste :*) ).

Kan ze op haar eigen verder spelen zodra ze de game zelf aanschaft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Darkfreak schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:07:
[...]

Hier was ik dus bang voor.
Dan heb ik het dus goed begrepen allemaal, in ieder geval mbt de door mij digitaal aangeschafte games.

Naja, dan moet ze maar op mijn switch, met haar account, spelen als het om de digitale games gaat.
Ze kan de saves wel in haar cloud opslaan, als ze op mijn switch (wat haar secundaire wordt) speelt (geleerd uit het filmpje dat jij plaatste :*) ).

Kan ze op haar eigen verder spelen zodra ze de game zelf aanschaft.
Dan snap ik je originele vraag niet hoor. Wat wil je, tegelijk kunnen spelen?

Als je enkel wilt dat je partner op haar profiel kan spelen: maak haar switch de primaire switch voor jouw account. Probleem opgelost.

[ Voor 26% gewijzigd door JackAvery op 28-08-2019 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

JackAvery schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:14:
[...]

[...]
Dan snap ik je originele vraag niet hoor. Wat wil je, tegelijk kunnen spelen?

Als je enkel wilt dat je partner op haar profiel kan spelen: maak haar switch de primaire switch voor jouw account. Probleem opgelost.
Switch A -> Mijn (primaire) switch
Switch B -> Haar (primaire) switch

Ik koop Link's Awakening, digitaal, op mijn account, en install deze op Switch A en B.

Als ik het goed begrijp kan zij nu niet op Switch B, met haar eigen account, Link's Awakening spelen.
Link's Awakening is alleen op Switch A door any account, en op Switch B door mijn account speelbaar.

Toch?

EDIT:
Oh, haar switch mijn primaire maken .. Hmmm, dat kan I guess ;o
Kan zij dan haar eigen switch ook als primaire Switch aanwijzen?
Als in; Is het mogelijk dat één switch door meerdere accounts als primair aangewezen is?

Ik zie dit in de game sharing guide:
3. Games can only be played on that account
My brother can't use his own account to play the games I bought with my account if his console is secondary, but there is a workaround you can use.
My brother has to make HIS console my account's primary console, and I have to make MY console his account's primary console. Doing this will allow you to play each other's games on your own accounts (and therefore you can back up your game saves on the cloud with your own account)
Dat wordt het dan denk ik voor ons :)

[ Voor 36% gewijzigd door Darkfreak op 28-08-2019 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Laatst online: 08:28
klopt alleen jou account moet op haar switch(primary) staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 04-09 15:04
Voor zover ik weet heeft deze constructie nog een nadeel: De 'secundaire' switch (je eigen in dit geval) moet altijd online zijn om de games te spelen. Dat kan wel eens lastig zijn als je switch veel buiten de deur gebruikt. Een hotspotje op je telefoon is zo gemaakt, maar het blijft omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@BlackMage enkel om de game te starten, daarna kan je tot drie uur offline spelen. Voor woon-werk verkeer enzo best ok dus :)

Wat nieuws (?) over een Pillars of Eternity patch:

[ Voor 43% gewijzigd door JackAvery op 28-08-2019 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 16:01

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

JackAvery schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:21:
@BlackMage enkel om de game te starten, daarna kan je tot drie uur offline spelen. Voor woon-werk verkeer enzo best ok dus :)

Wat nieuws (?) over een Pillars of Eternity patch:
[Twitter]
Dit is zeker nieuws. Voorheen hebben ze de Nintendo Switch patch aangekondigd voor PoE, maar dit nieuws werd niet goed ontvangen, door het beperkte aantal bugs dat opgelost wordt met de patch. Nu fixen ze met de eerste patch dus meer bugs, wat altijd goed is :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -World-
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-09 20:40
JackAvery schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:03:

[...]

Zolang jullie beide MK8 bezitten, maakt het niet uit welk apparaat je hebt.
Oké, en als maar 1 iemand de game zou bezitten? Kun je dan ook samen gamen als 1 persoon de Switch heeft en 1 de Lite? En als 2 mensen de Lite hebben, waarvan 1 de game bezit, kunnen die 2 personen dan samen spelen? (ik bezit zelf namelijk nog geen switch, maar een paar vrienden wel, vandaar dat ik dit vraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 22:10
-World- schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:25:
[...]

Oké, en als maar 1 iemand de game zou bezitten? Kun je dan ook samen gamen als 1 persoon de Switch heeft en 1 de Lite? En als 2 mensen de Lite hebben, waarvan 1 de game bezit, kunnen die 2 personen dan samen spelen? (ik bezit zelf namelijk nog geen switch, maar een paar vrienden wel, vandaar dat ik dit vraag)
Nee, je moet beiden het spel hebben. De Switch heeft geen download play achtige fuctie zoals de (3)ds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emmavdv schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 18:43:
[...]

Nee, je moet beiden het spel hebben. De Switch heeft geen download play achtige fuctie zoals de (3)ds.
De enige uitzondering die ik ken (al is het niet de Download Play feature van de DS/3DS) is iets als de gratis PAC-MAN VS. Free Multiplayer-only Ver. voor NAMCO MUSEUM™. Maar 1 speler hoeft te beschikken over Namco Museum, de rest kan de gratis Pac-Man VS. multiplayermodus downloaden.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Emmavdv schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 18:43:
[...]

Kan je niet het volgende doen?

- Switch A is primair, er wordt gespeeld onder een andere account dan de eigenaar van het spel. Deze Switch heeft geen internetverbinding (gewoon wifi netwerk laten vergeten).
- Switch B is secundair, er wordt gespeeld onder de account van de eigenaar van het spel. Deze Switch heeft wel een internetverbinding.
- Gebruik local multiplayer functie.

In theorie zou dat moeten werken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Emmavdv schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 08:59:
https://twitter.com/Ninte...tatus/1166320275966898177

Nintendo of Europe lijkt toch een stuk minder te hinten, dus ik denk dat het een 'ongelukje' was dat mensen er spontaan dingen bij gingen denken :P
Of dat willen ze ons laten denken :o !! #conspirancy
Ik zou het wel fantastisch vinden een remake of nog beter een nieuwe :> .

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Tiwazz schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 20:20:
[...]

Of dat willen ze ons laten denken :o !! #conspirancy
Ik zou het wel fantastisch vinden een remake of nog beter een nieuwe :> .
Voor iedereen die blij wordt van een remake/remaster van Sunshine, zijn er 10 die dan boos worden omdat het niet Galaxy is :P

Als ik mag gokken... dan zou ik zeggen dat er een DLC of content patch voor Odyssey komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
BlackMage schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 20:27:
[...]

Voor iedereen die blij wordt van een remake/remaster van Sunshine, zijn er 10 die dan boos worden omdat het niet Galaxy is :P

Als ik mag gokken... dan zou ik zeggen dat er een DLC of content patch voor Odyssey komt.
Dat is waar, extra content voor Odyssey wordt ik ook blij van :) .

spoiler:
enneh, sunshine is toch beter dan Galaxy })

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:22
Ik heb even Coolblue een bericht gestuurd met de vraag of de nieuwe Switch ook bij hen beschikbaar is. De website biedt vooralsnog geen duidelijkheid. Ik kan uiteraard pre-orderen bij Gamemania, maar met alle verhalen over de joy-cons voelt het qua garantie verstandiger om het bij Coolblue te bestellen.

Edit: bij nader inzien past deze post meer in het [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic. Excuus!

[ Voor 23% gewijzigd door pgs010 op 28-08-2019 21:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Hallo, ik wil even kwijt dat ik niet kan wáchten op:

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/7/74/The_Legend_of_Zelda_Link%27s_Awakening_%282019_video_game%29.jpg/220px-The_Legend_of_Zelda_Link%27s_Awakening_%282019_video_game%29.jpg

Vooral omdat het een van de weinige games uit de Zelda reeks is die ik nooit heb uitgespeeld, misschien omdat ik te jong was (7 jaar in 1993). Wel uitgespeeld:

Ocarina of Time
The Wind Waker
Twilight Princess
Phantom Hourglass
Skyward Sword
A Link Between Worlds
Breath of the Wild

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:06:
Hallo, ik wil even kwijt dat ik niet kan wáchten op:

[Afbeelding]

Vooral omdat het een van de weinige games uit de Zelda reeks is die ik nooit heb uitgespeeld, misschien omdat ik te jong was (7 jaar in 1993). Wel uitgespeeld:

Ocarina of Time
The Wind Waker
Twilight Princess
Phantom Hourglass
Skyward Sword
A Link Between Worlds
Breath of the Wild
Ik was 4 in 1993 en ik moet bekennen. Was een jaar of 10 uiteindelijk toen ik hem wel heb uit gespeeld :+

Maar ben ook megablij met een remake van Link's Awakening. Mede omdat het ervoor zorgt dat er een mogelijkheid is dat de Oracle games ook gepoort gaan worden.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 12:15
Ik was aan het kijken voor Minecraft en nou zag ik in de pricewatch dat er helemaal geen aanbieders meer in staan. Ook bij Bol en Cooblue is niets meer te krijgen. Na wat zoeken online kwam ik op het volgende.
What is Minecraft Nintendo switch edition?
This edition is no longer updated or available and was replaced with Bedrock Edition. Minecraft: Nintendo Switch Edition (also known as Minecraft: Switch Edition) was the edition of Minecraft developed by 4J Studios and Mojang AB for the Nintendo Switch. It was announced on January 13, 2017.Jun 8, 2019

What's the difference between “Minecraft: Nintendo Switch Edition” and “Minecraft”?
Minecraft: Nintendo Switch Edition is the older version of the game that does not offer crossplay with other platforms. In other words, you can only play with other Nintendo Switch players in this version of the game. Minecraft is the more recent version of the game that runs off of the Bedrock engine.
De meeste van jullie zullen dit ongetwijfeld al weten. Maar als ik zoek vind ik eigenlijk alleen de versie die ook in de pricewatch staat. Zijn er nou wel of niet 2 versies? Of is het een update?

• Rohit
Mijn switch is nog geen jaar oud, nu zag ik die inruil actie van Game Mania. Is het handig om die te doen? Sowieso heb ik weer 2 jaar garantie en verbeterde accu en scherm..

• BlackMage
Criminelis schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:55:
Ik was aan het kijken voor Minecraft en nou zag ik in de pricewatch dat er helemaal geen aanbieders meer in staan. Ook bij Bol en Cooblue is niets meer te krijgen. Na wat zoeken online kwam ik op het volgende.

[...]

De meeste van jullie zullen dit ongetwijfeld al weten. Maar als ik zoek vind ik eigenlijk alleen de versie die ook in de pricewatch staat. Zijn er nou wel of niet 2 versies? Of is het een update?
Het is al even geleden, dus moet even graven in mn geheugen. Maar zover ik me kan herinneren zijn er inderdaad twee verschillende Minecraft games. De oude "Switch Edition" en de nieuwe "Gewoon Minecraft". Beide gewoon te spelen, maar de oude kan je niet meer kopen. De oude krijgt geen updates meer en als je wil spelen krijg je een waarschuwing.

Als je de oude digitaal had, kreeg je gratis de nieuwe digitaal. Volgens mij was de oude zelfs niet eens fysiek te krijgen, maar weet ik niet zeker. Maar als deze er wel was dan had je vast een optie om ook gratis de digitale versie van de nieuwe te downloaden (dat was namelijk bij andere consoles ook het geval)
Rohit schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:26:
Game Mania kan ook moeilijk gaan doen over de inruil. Het is een landelijke actie, dus ze zeggen niet "we hebben genoeg oude Switches dus we hoeven jouwe niet sorry" maar dan komen ze wel met smoesjes dat het door een mini krasje achterop niet verkoopbaar is. Ik heb in het verleden wel eens hardware geprobeerd in te ruilen met zo'n actie, maar dat werd ook geweigerd om onzin.

Met andere woorden: Als je besluit om aan de actie mee te doen, ga er dan niet vanuit dat het ook lukt :P

• Rohit
BlackMage schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:34:
[...]

Het is al even geleden, dus moet even graven in mn geheugen. Maar zover ik me kan herinneren zijn er inderdaad twee verschillende Minecraft games. De oude "Switch Edition" en de nieuwe "Gewoon Minecraft". Beide gewoon te spelen, maar de oude kan je niet meer kopen. De oude krijgt geen updates meer en als je wil spelen krijg je een waarschuwing.

Als je de oude digitaal had, kreeg je gratis de nieuwe digitaal. Volgens mij was de oude zelfs niet eens fysiek te krijgen, maar weet ik niet zeker. Maar als deze er wel was dan had je vast een optie om ook gratis de digitale versie van de nieuwe te downloaden (dat was namelijk bij andere consoles ook het geval)

[...]

Game Mania kan ook moeilijk gaan doen over de inruil. Het is een landelijke actie, dus ze zeggen niet "we hebben genoeg oude Switches dus we hoeven jouwe niet sorry" maar dan komen ze wel met smoesjes dat het door een mini krasje achterop niet verkoopbaar is. Ik heb in het verleden wel eens hardware geprobeerd in te ruilen met zo'n actie, maar dat werd ook geweigerd om onzin.

Met andere woorden: Als je besluit om aan de actie mee te doen, ga er dan niet vanuit dat het ook lukt :P
Gister gebeld en hier in EHV kregen ze er 16 en meneer was heel aardig en behulpzaam.. Het gaat me meer om of het handig is om hem te ruilen en of het de 75 euro waard is.

• BlackMage
Rohit schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:38:
[...]

Gister gebeld en hier in EHV kregen ze er 16 en meneer was heel aardig en behulpzaam.. Het gaat me meer om of het handig is om hem te ruilen en of het de 75 euro waard is.
Ik bedoel dat geen enkele winkel blij gaat worden als ze straks 20 oude Switches terug krijgen. Die moeten ze weer 2e hands verkopen, dus daar gaan ze vast de rem op zetten als de inruilactie te populair is.

Of het het waard is dat kan niemand jou vertellen he :p Het is ca 25% van de nieuwprijs wat je bij moet leggen dus dat valt mee in mijn mening. Een setje joycons is al bijna net zo duur. Elke reparatie die je buiten de garantieperiode zou hebben is al duurder zelfs.

Dus naar mijn mening is die 75 euro een prima deal als je een 2 jaar oude Switch zonder garantie inruilt voor een nieuwe met garantie en betere accu :)

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:55

[...]

Er zijn aanbieders die hem nog wel hebben, geen idee of dat de juiste versie is:
https://www.budgetgaming.nl/switch/minecraft.html

Op budgetgaming hebben ze maar twee versies waar je op kan zoeken: Minecraft en Minecraft Story Mode. Ik zou het verschil zo niet weten tussen oude en nieuwe Minecraft (Story Mode en normaal ken ik het verschil wel tussen), maar de game wordt nog wel ergens verkocht dus.

Bij de GameMania staat er wel iets over een nieuwe versie. Er staat bij de omschrijving "deze nieuwe versie"wat lijkt aan te tonen dat de versie op de cartridge de nieuwe is.

[ Voor 8% gewijzigd door YdieresiS op 29-08-2019 09:58 ]

Latin capital letter y with diaeresis

[...]

Goed advies hierboven :) Hoe ik heb geredeneerd:

- gebruik je de Switch veel handheld (aka is extra battery life nuttig voor je)?
- hoeveel zou 2 jaar extra garantie anders kosten?
- is je joycons vervangen je die 75 euro en de moeite van de transfers/verkoop waard?

[...]

Mojang heeft een FAQ voor de Switch versie.
Q: What is the Bedrock version of Minecraft?
A: The Bedrock version of Minecraft has been the codebase on mobile and Windows 10 since 2012, also known as our Bedrock Engine.

Q: How is this version different than the one I already own?
A: Minecraft delivers a united experience to players on all platforms that the Bedrock codebase is used. Build with friends via cross-play on Xbox One, Windows 10 and mobile devices, play multiplayer mini-games through servers*, and customize how you play with community content available through the in-game marketplace.
*Servers available via post-launch update at a later date

Q: I already own Minecraft: Nintendo Switch Edition, how do I get this new version?
A: Players who already own Minecraft: Nintendo Switch Edition can download the new version of Minecraft free of charge. Either follow the prompts in-game to download or find it directly in the Nintendo eShop.

• Rohit
BlackMage schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:50:
[...]

Ik bedoel dat geen enkele winkel blij gaat worden als ze straks 20 oude Switches terug krijgen. Die moeten ze weer 2e hands verkopen, dus daar gaan ze vast de rem op zetten als de inruilactie te populair is.

Of het het waard is dat kan niemand jou vertellen he :p Het is ca 25% van de nieuwprijs wat je bij moet leggen dus dat valt mee in mijn mening. Een setje joycons is al bijna net zo duur. Elke reparatie die je buiten de garantieperiode zou hebben is al duurder zelfs.

Dus naar mijn mening is die 75 euro een prima deal als je een 2 jaar oude Switch zonder garantie inruilt voor een nieuwe met garantie en betere accu :)
ja hij zei dat er nu 6 reserveringen waren dus had er nog 10 over.. Dus zo storm liep het hier niet vermoed ik..

Ik heb de switch momenteel 1 jaar dus heb nog 1 jaar garantie.
JackAvery schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:00:
[...]

Goed advies hierboven :) Hoe ik heb geredeneerd:

- gebruik je de Switch veel handheld (aka is extra battery life nuttig voor je)?
- hoeveel zou 2 jaar extra garantie anders kosten?
- is je joycons vervangen je die 75 euro en de moeite van de transfers/verkoop waard?

[...]
Gebruik is gemengd, zoontje speelt soms handheld en wij meestal samen gedocked. geen idee hoeveel extra garantie kost maar heb nog 1 jaartje.. Joycons die ik nu heb zijn in principe nog prima, je zou denken dat de nieuwe joycons misschien beter zijn en zouden ze iets aan het driften gedaan hebben?

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:05
[...]

Je kan proberen de Switch te verkopen hier bijvoorbeeld bij Vraag & Aanbod, en kijken of het verschil lager uit komt dan die 75,- t.o.v. de nieuwe prijs van Switch v2. Game Mania verdient er aan ;)

[ Voor 5% gewijzigd door rudyman85 op 29-08-2019 10:50 ]

@Rohit - ik wil niet dramatisch klinken maar bij joycons is de kans redelijk bestaand dat vroeg of laat drift zal gaan optreden. Het probleem ontstaat namelijk deels door slijtage, voor zover we weten.

Momenteel zijn er weinig indicaties dat de nieuwe joycons het probleem niet gaan hebben. Het punt is eerder dat je dan weer twee volledig nieuwe joycons hebt ipv oudere.

(En ja, rudyman heeft een punt. De GM actie is eerder interessant omdat je zelf niet de moeite moet gaan doen om te verkopen dan om de prijs zelf)

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 29-08-2019 10:52 ]

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

@JackAvery ik heb mijn switch nu sinds, uhm, vorig jaar november?
Ik ben blij dat ik (nog) nergens last van heb ..
Speel er toch vrijwel dagelijks mee :O

• Rohit
rudyman85 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:49:
[...]
Je kan proberen de Switch te verkopen hier bijvoorbeeld bij Vraag & Aanbod, en kijken of het verschil lager uit komt dan die 75,- t.o.v. de nieuwe prijs van Switch v2. Game Mania verdient er aan ;)
Ja dat zou kunnen inderdaad maar hoeveel zou een zo goed als nieuwe nog geen 1 jaar oude switch waard zijn nu?
JackAvery schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:50:
@Rohit - ik wil niet dramatisch klinken maar bij joycons is de kans redelijk bestaand dat vroeg of laat drift zal gaan optreden. Het probleem ontstaat namelijk deels door slijtage, voor zover we weten.

Momenteel zijn er weinig indicaties dat de nieuwe joycons het probleem niet gaan hebben. Het punt is eerder dat je dan weer twee volledig nieuwe joycons hebt ipv oudere.

(En ja, rudyman heeft een punt. De GM actie is eerder interessant omdat je zelf niet de moeite moet gaan doen om te verkopen dan om de prijs zelf)
Hier ook gelukkig na bijna een jaar (oktober 2018) nog nergens last van.
En ja als ik hem inruil heb ik 2 nieuwe joy cons ipv een jaar oude. En ook joycons met hernieuwde garantie.. En vooral omdat het met slijtage slechter word misschien wel handig om weer 2 jaar vooruit te kunnen.

[ Voor 205% gewijzigd door Rohit op 29-08-2019 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb zelf een launch Switch en een setje extra joycons dat in zomer 2017 gekocht is, en geen drift problemen, maar ik ken persoonlijk ook minstens twee mensen die wel last hebben van drift (van de +- 10 mensen die ik ken met een Switch).

Zelf gebruik ik mijn joycons niet intensief, ik speel sinds 2018 vooral met de pro controller. De kennissen waar ik het over heb, spelen bijna exclusief met hun joycons.

Anyway, of het je geld waard is of niet is een persoonlijke en enigzins subjectieve keuze :) Zelf ga ik het waarschijnlijk niet doen, gezien ik vooral docked speel. Succes met de beslissing!

Satisfye heeft hun Switchgrip geupdated, en nemen momenteel nog preorders voor het nieuwe model aan. Misschien interessant voor sommigen:

[YouTube: SwitchGrip™ Pro changed the game FOR ALL NINTENDO SWITCH GAMERS. The best grip for your Switch]

[ Voor 19% gewijzigd door JackAvery op 29-08-2019 11:16 ]

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Iemand trouwens al eens die spotgoedkope 'pro-controller' van Wish gehaald?

https://www.wish.com/sear.../5a707931639a7a1c7d5fdfe8

€20 (€26 voor twee) is haast geen geld, als die verder gewoon goed werkt.

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Ik had mijn Switch al een paar dagen niet aangeraakt, hij zat in het dock in de slaapstand met nog een spel open. (De dragon quest XI demo)
Toen ik m er net uit pakte was hij helemaal warm en stond er dat hij was vastgelopen en dat hij herstart moest worden.
Ik vraag me af of hij daar bijna de hele week zo warm in heeft gezeten, en of dit door een probleem met de switch kan komen. Heeft iemand anders dit ook wel eens meegemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Flamesz schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:29:
Ik had mijn Switch al een paar dagen niet aangeraakt, hij zat in het dock in de slaapstand met nog een spel open. (De dragon quest XI demo)
Toen ik m er net uit pakte was hij helemaal warm en stond er dat hij was vastgelopen en dat hij herstart moest worden.
Ik vraag me af of hij daar bijna de hele week zo warm in heeft gezeten, en of dit door een probleem met de switch kan komen. Heeft iemand anders dit ook wel eens meegemaakt?
Nee dat niet wel heb ik al 2 crashes ervaren met de DQ XI demo 1 keer waarbij ik een boel progressie kwijt ben kwijtgeraakt. Daarnaast wordt de switch best wel warm als dat spel aanstaat.

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Darkfreak schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:20:
Iemand trouwens al eens die spotgoedkope 'pro-controller' van Wish gehaald?

https://www.wish.com/sear.../5a707931639a7a1c7d5fdfe8

€20 (€26 voor twee) is haast geen geld, als die verder gewoon goed werkt.
Wish levert alleen maar rotzooi. Ja het zal vast wel éventjes werken maar het is echt onvervalste troep.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:05
Rohit schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:01:
[...]

Ja dat zou kunnen inderdaad maar hoeveel zou een zo goed als nieuwe nog geen 1 jaar oude switch waard zijn nu?

[...]
probeer eerst 275,-?

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Rohit schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:01:
[...]

Makkelijk €260

V&A aangeboden: Nintendo Switch Zwart

V&A aangeboden: Nintendo Switch Zwart

Ik overwoog een tweedehands switch te halen ..
Maar voor die 30-40 euro die je bespaart, nam ik liever een nieuwe :P

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
DigitalExcorcist schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:45:
[...]

Wish levert alleen maar rotzooi. Ja het zal vast wel éventjes werken maar het is echt onvervalste troep.
Op Ali hebben ze die ook en die controllers zijn deftig als :

- je geen NFC verwacht want dat hebben ze niet
- je geen HD rumble verwacht want de hebben een average rumble functie
- je niet verwacht dat ze je Switch uit slaapstand halen want die functie hebben ze niet.

Verder zijn die voor de prijs meer dan goed.
Knoppen voelen goed, Switch ziet em zelfs als een pro controller in settings en de Chinezen gebruiken dezelfde “moulds” als Nintendo dus de vorm is exact hetzelfde.

Enige wat ik heb gelezen is dat sommige een exemplaar kregen en de trigger ging niet of zo maarja voor 1/3 van de prijs kan je ook niet een seal of quality verwachten.
Kortom : prima controller als je 1 extra wilt voor multiplayer of de Pro controller wilt uit proberen voor je er 60 tot 70 euro aan hangt.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Katmi schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:21:
[...]

Op Ali hebben ze die ook en die controllers zijn deftig als :

- je geen NFC verwacht want dat hebben ze niet
- je geen HD rumble verwacht want de hebben een average rumble functie
- je niet verwacht dat ze je Switch uit slaapstand halen want die functie hebben ze niet.

Verder zijn die voor de prijs meer dan goed.
Knoppen voelen goed, Switch ziet em zelfs als een pro controller in settings en de Chinezen gebruiken dezelfde “moulds” als Nintendo dus de vorm is exact hetzelfde.

Enige wat ik heb gelezen is dat sommige een exemplaar kregen en de trigger ging niet of zo maarja voor 1/3 van de prijs kan je ook niet een seal of quality verwachten.
Kortom : prima controller als je 1 extra wilt voor multiplayer of de Pro controller wilt uit proberen voor je er 60 tot 70 euro aan hangt.
De "Officially licensed" Pro Controllers van Hori kosten €52.
Die hebben, volgens mij, ook geen HD Rumble en ook geen NFC.
Je kunt er wel de Switch mee wakker maken.

Verder voelen ze vrij cheap aan.

Volgens mij is er niet gigantisch veel kwaliteitsverschil tussen de draadloze Hori en je gemiddelde Ali-controller die de helft kost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-06 21:05
Lion King en Aladdin bundel:

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 22:19
Ik zal mijn Switch niet inlveren bij GameMania. Aangezien het een eerste generatie is, en daar kun je leuke dingen mee doen. Of voor een goede prijs verkopen op Ebay (die eerste generatie zijn daar gewild). Ook wacht ik of er niet nog een special edition wordt aangekondigd voor bv Luigi's Mansion. Er zit volgens geruchten namelijk een Direct er aan te komen.

• Rohit
Linkje3 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:53:
Ik zal mijn Switch niet inlveren bij GameMania. Aangezien het een eerste generatie is, en daar kun je leuke dingen mee doen. Of voor een goede prijs verkopen op Ebay (die eerste generatie zijn daar gewild). Ook wacht ik of er niet nog een special edition wordt aangekondigd voor bv Luigi's Mansion. Er zit volgens geruchten namelijk een Direct er aan te komen.
Ik ga hem ook maar hier bji vraag en aanbod neerzetten. Wat geven ze er op Ebay voor dan?

Hoe regel ik mijn backup etc. als ik hem verkoop en ik nog geen nieuwe heb? Bij Game Mania stond erbij dat je de oude en nieuwe moet hebben om alles over te zetten? Maar stel iemand wilt hem vanavond komen halen hoe zorg ik voor een juiste backup? Ik heb een cloud lidmaatschap.

[ Voor 19% gewijzigd door Rohit op 29-08-2019 13:07 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:06
Linkje3 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:53:
Oeh goede info. Wil hem zelf toch niet hacken en heb liever een betere batterij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 22:19
Rohit schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:55:
[...]

Ik ga hem ook maar hier bji vraag en aanbod neerzetten. Wat geven ze er op Ebay voor dan?

Hoe regel ik mijn backup etc. als ik hem verkoop en ik nog geen nieuwe heb? Bij Game Mania stond erbij dat je de oude en nieuwe moet hebben om alles over te zetten? Maar stel iemand wilt hem vanavond komen halen hoe zorg ik voor een juiste backup? Ik heb een cloud lidmaatschap.
De meeste games kun je gewoon via cloudsaves overzetten (als je NSO hebt), maar bepaalde games zoals b.v. Pokémon Let's Go kun je alleen maar lokaal overzetten d.m.v. system transfer. Dus dan zou je eerst de nieuwe Switch moeten halen, en daarna de oude op Ebay verkopen, moet je het geld natuurlijk wel kunnen voorschieten. Voor verkoopprijzen even kijken of Ebay, en dan ook de serie nummers in de gaten houden. Op andere plekken kun je vinden welke serienummers 'gewild' zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik zag deze net in [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic :
BeZaX schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:03:
Voor mensen die graag digitale games kopen en een online nintendo abonnement hebben:

- Diverse sites bieden nu eShop kaarten van 35 voor 30 euro aan. Bijvoorbeeld: CDkeys.
- Koop 3 kaarten voor 90 euro (ter waarde van 105 euro).
- Voeg de kaarten toe aan je Nintendo wallet.
- Koop de bundel met twee game vouchers (+ 495 gold coins) voor 99 euro.
- Verzilver je game vouchers voor games zoals: Luigi's Manson, Zelda: Links' Awakening, Pokémon Sword/Shield.

Voor 90 euro heb je dus 2 spellen en nog 10,95 (6 euro + 495 gold coins) in je wallet.
Verbaasd me dat die hier niet langs gekomen is :P

[ Voor 4% gewijzigd door Darkfreak op 29-08-2019 16:07 ]

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:50

Mauz1978

Console War Veteran

Darkfreak schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:06:

[...]

Goeie tip! Zojuist gedaan en Fire Emblem aangeschaft. De 2e voucher wordt of Dragon Quest 11 of Animal Crossing. Ze kosten 28,99 dus fire emblem kostte effectief 43 euro!

[ Voor 6% gewijzigd door Mauz1978 op 29-08-2019 17:13 ]

Something under the bed is drooling

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:36

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Darkfreak schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:06:

[...]

Begrijp ik nu goed dat je 2 willekeurige games uit dat lijstje voor € 99 kunt kopen? (Maar daar dan eigenlijk weer maar € 90 voor hebt betaald.)
Dus als je dom doet, koop je 2 die goedkoper zijn, en als je slimmer bent, 2 die samen eigenlijk meer kosten. Klopt dat?

[ Voor 5% gewijzigd door Jorgen op 29-08-2019 17:59 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Jorgen schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 17:59:
[...]

Begrijp ik nu goed dat je 2 willekeurige games uit dat lijstje voor € 99 kunt kopen?
Als je een online abonnement hebt, ja, dan kun je een set van 2 vouchers kopen die je kunt inwisselen voor 2 games.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

RayNbow schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 18:02:
[...]

Als je een online abonnement hebt, ja, dan kun je een set van 2 vouchers kopen die je kunt inwisselen voor 2 games.
OK, thanks.

Dat is ook nog zoiets. Ik probeer mijn via Amazon Prime > Twitch Loot > Nintendo Online 3 maanden + 9 maanden te registereren, maar hij blijft steeds hangen op mijn telefoonnummer. Dat zit kennelijk al ergens in mijn account, maar ik MOET het van Twitch nog eens toevoegen en Amazon zegt dat dit reeds in gebruik is. Zo kan ik dus Twitch en Amazon niet koppelen en daarna Online claimen om daarmee weer bovenstaande aanbieding te gebruiken.

Snap je het nog? :P

Ingewikkeld gedoe allemaal. Je wordt gelokt om het allemaal te nemen, maar daarna zijn er zoveel dark patterns e.d. dat het niet eenvoudig is om het daadwerkelijk voor elkaar te krijgen.

Zag trouwens dat CDKeys op dit moment zelfs (28,99 x 3 =) 86,97 vraagt voor 3 kaarten. Dat scheelt nog weer een paar euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een aankondiging voor de mensen die van moeilijk houden, met een vrij mooie fysieke (USA?) editie:

Wat Samurai Shodown gameplay in een eerste Switch-trailer:

Voor de digitale kopers: Mario x Rabbids is twee jaar oud en nu in sale op de eShop. Ik denk dat ook de DLC in korting staat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Jorgen schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 18:07:
[...]

OK, thanks.

Dat is ook nog zoiets. Ik probeer mijn via Amazon Prime > Twitch Loot > Nintendo Online 3 maanden + 9 maanden te registereren, maar hij blijft steeds hangen op mijn telefoonnummer. Dat zit kennelijk al ergens in mijn account, maar ik MOET het van Twitch nog eens toevoegen en Amazon zegt dat dit reeds in gebruik is. Zo kan ik dus Twitch en Amazon niet koppelen en daarna Online claimen om daarmee weer bovenstaande aanbieding te gebruiken.

Snap je het nog? :P

Ingewikkeld gedoe allemaal. Je wordt gelokt om het allemaal te nemen, maar daarna zijn er zoveel dark patterns e.d. dat het niet eenvoudig is om het daadwerkelijk voor elkaar te krijgen.

Zag trouwens dat CDKeys op dit moment zelfs (28,99 x 3 =) 86,97 vraagt voor 3 kaarten. Dat scheelt nog weer een paar euro.
Je moet wel weten dat niet alle games gekocht kunnen worden met die vouchers. Maar op zich wel de meeste grote titels die amper goedkoper worden in de eshop (of in de winkel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Mauz1978 dank voor de tip. Ik neem aan wel de games die in dat lijstje staan ;) https://ec.nintendo.com/NL/nl/pretickets/70020000000081

Kirby, Mario Party, Luigi's Mansion en Mario Maker hebben mijn interesse.

Iemand die kan helpen bij het voor elkaar krijgen om Nintendo Online gratis te registeren?
Als ik op Amazon.de naar de klantenservice zoek, vind ik geen telefoonnummer. Enige nummer dat ik online vind, belt met Washington USA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:30

Turfschipper

Hup NAC

Flipgrip binnen, en ja, dat is wel vet hoor. Maakt de old school games en flipper ed weer mooier. Echter.... voor die old school games heb je wel een d pad nodig.

En dat weegt voor mij toch zwaarder dan het voordeel van de flipgrip. Dus heb de knoop doorgehakt, ga mijn switch omruilen voor een lite, als ik ergens de kans zie.

Heb ook besloten om geen savegames mee te nemen. Een verse start, leuk voor mario odyssey, daar wil ik dan 0 manen gaan kopen. (Een keer 30 gekocht om te checken hoe ver dat ging, baal ik nog steeds van haha) Met cuphead en kong freezes zal het wel ff zeer doen denk ik haha. Verder heb Ik alleen arcade games en mario kart.

Zijn er anderen die hun og willen inruilen voor een lite?

[ Voor 5% gewijzigd door Turfschipper op 29-08-2019 21:05 ]

• Wesley-groet
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:35
Zou Gamemania moeilijk doen met inruilen als je de polsbandjes niet meer kan vinden? Kunnen ze gewoon uit de nieuwe doos halen toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Wesley-groet schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 23:12:
Zou Gamemania moeilijk doen met inruilen als je de polsbandjes niet meer kan vinden? Kunnen ze gewoon uit de nieuwe doos halen toch
Mijn ervaring is dat alles wat je niet kan leveren ze uit de nieuwe doos halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:20
JackAvery schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:14:
...

Voor de digitale kopers: Mario x Rabbids is twee jaar oud en nu in sale op de eShop. Ik denk dat ook de DLC in korting staat :)
Jaaa, top, eindelijk de DLC een keer in de aanbieding. Heb het spel al een poos en met de aanbiedingen op het spel zelf was de DLC best duur in verhouding, dat is nu beter:

Season pass: 11,99 ipv 19,99
Donkey Kong adventure: 8,99 ipv 14,99

Nu alleen in dubio welke aan te schaffen, het gaat mij voornamelijk om de Donkey Kong uitbreiding, maar wat biedt de Season Pass meer voor die 3 euro?

Edit:
Bij de Season Pass krijg je ook het pixel pack (2,99) erbij en het ultra uitdagingen pack (6,99). Geen slechte deal dus voor die 3 euro extra.

[ Voor 10% gewijzigd door DaLass op 30-08-2019 08:29 ]

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fietsbel schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:45:
[Afbeelding]

Hatsune Miku Project Diva Mega 39 aangekondigd voor de Nintendo Switch. Release 2020.
Tegen die tijd ga ik er speciaal een Switch voor kopen! intussen zijn er ook zoveel goede titels voor de Switch dat het een goede koop is :)
Aankondiging van de Engelse versie:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Behalve Astral Chain ( _/-\o_ ) komt vandaag ook de remake uit van Ninja Warriors Again. getiteld "The Ninja Saviors: Return of the Warriors"

Launch trailer:

Voor de mensen met interesse in Astral Chain die ook fysiek verzamelen: ik lees dat er in de USA een tekort verwacht wordt van fysieke exemplaren. Ook de launch oplage voor Frankrijk leek redelijk laag, dus misschien niet te lang twijfelen als je deze fysiek wilt in de launchperiode.

@RayNbow , ik weet niet meer of je dit zelf gepost hebt, maar ik zag net dat Limited Run Games drie fysieke versies van River City Girls uitbrengt: een gewone, een collectors, en een collectors met een soundtrack vinyl. Pre-orders starten later vandaag. Misschien interessant?

[ Voor 22% gewijzigd door JackAvery op 30-08-2019 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Jorgen schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 17:59:
[...]

Begrijp ik nu goed dat je 2 willekeurige games uit dat lijstje voor € 99 kunt kopen? (Maar daar dan eigenlijk weer maar € 90 voor hebt betaald.)
Dus als je dom doet, koop je 2 die goedkoper zijn, en als je slimmer bent, 2 die samen eigenlijk meer kosten. Klopt dat?
Je betaald er zelfs maar €87 voor, als je precies wilt zijn, en houdt vervolgens nog 6 euro en 495 goldcoins eraan over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt erop dat men echt moeite aan het steken is in de port van The Sinking City. In de onderstaande video bespreekt de dev de aanpassingen die ze tot nu toe gedaan hebben en uitdagingen die ze tegengekomen tijdens het porten.

@Turfschipper - met een Lite verlies je dan weer TATE mode... Is een custom joycon (de shell vervangen door een met een dpad) geen optie voor je?

[ Voor 18% gewijzigd door JackAvery op 30-08-2019 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:57:
@RayNbow , ik weet niet meer of je dit zelf gepost hebt, maar ik zag net dat Limited Run Games drie fysieke versies van River City Girls uitbrengt: een gewone, een collectors, en een collectors met een soundtrack vinyl. Pre-orders starten later vandaag. Misschien interessant?
Ik probeer het aantal fysieke releases te beperken... moet al die zooi wel ergens kwijt. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

RayNbow schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:54:
[...]

Ik probeer het aantal fysieke releases te beperken... moet al die zooi wel ergens kwijt. :p
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB14qCHs49YBuNjy0Ffq6xIsVXas.jpg

Hele huis hiermee vol XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RayNbow schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:54:
[...]

Begrijpelijk :D Ik prefereer fysiek, en dus heel dankbaar dat de Switch cases zo klein zijn. Collector's editions komen er hier wel bijna nooit in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Astral Chain gekocht ben erg benieuwd.
Ik heb amper trailers gekeken, maar ben altijd een fan van PlatinumGames games geweest.

Ik ben bezig ook bezig met de demo van Dragon Quest XI, ik heb nog nooit een Dragon Quest game gespeeld maar ben zeer positief verrast. Krijg er een beetje PS2 era Final Fantasy vibes van, ik ga deze dan ook aanschaffen.

Nintendo is goed bezig de laatste tijd.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Euphanasia schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:48:
Astral Chain gekocht ben erg benieuwd.
Ik heb amper trailers gekeken, maar ben altijd een fan van PlatinumGames games geweest.

Ik ben bezig ook bezig met de demo van Dragon Quest XI, ik heb nog nooit een Dragon Quest game gespeeld maar ben zeer positief verrast. Krijg er een beetje PS2 era Final Fantasy vibes van, ik ga deze dan ook aanschaffen.

Nintendo is goed bezig de laatste tijd.
Astral Chain heb ik wel al een hele tijd op mijn radar.
Laatst een review op Kotaku tegen gekomen die het spel een dikke aanrader vonden.
Op een manier doet het spel me niet veel, maar ben alsnog erg intrigued om hem te halen XD.

Dragon Quest had ik dezelfde ervaring als jij.
Nooit eerder gespeeld, maar wel de Demo gepakt.
Los van dat ik nogal versteld stond van de mega lengte (voor een demo 5-10 uur gameplay!), was ik ook positief verrast over DQ. Ook deze is op de wishlist :P.

---------------

Ik zit nu met het dilemma;
Welke twee games ga ik voor de gamevouchers halen >_< ..

Super Mario Odyssey
Dragon Quest XI
Astral Chain
Super Mario Party
Mario Kart 8 Deluxe

Op zich zouden SMP en MK8D prima aankopen zijn om eindelijk op m'n switch te hebben voor als er bezoek is. Tot nu toe altijd alleen gespeeld als toevallig de maat die ook een switch heeft op bezoek is.

SMO wil ik al langere tijd eindelijk halen. Hij ziet er toch een stuk leuker uit dan ik dacht, en wordt de hemel in geprezen (Sinds SM64 heb ik mij niet meer aan de Mario-reeks gewaagd).

DQXI en AC zijn nieuwkomers op de lijst van wensen. DQXI zou mijn vriendin wss ook nog spelen. (Al heb ik met Link's Awakening en Spyro: Reignited nog heel wat te doen XD).

#firstworldproblems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Darkfreak schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:56:
[...]

Astral Chain heb ik wel al een hele tijd op mijn radar.
Laatst een review op Kotaku tegen gekomen die het spel een dikke aanrader vonden.
Op een manier doet het spel me niet veel, maar ben alsnog erg intrigued om hem te halen XD.

Dragon Quest had ik dezelfde ervaring als jij.
Nooit eerder gespeeld, maar wel de Demo gepakt.
Los van dat ik nogal versteld stond van de mega lengte (voor een demo 5-10 uur gameplay!), was ik ook positief verrast over DQ. Ook deze is op de wishlist :P.

---------------

Ik zit nu met het dilemma;
Welke twee games ga ik voor de gamevouchers halen >_< ..

Super Mario Odyssey
Dragon Quest XI
Astral Chain
Super Mario Party
Mario Kart 8 Deluxe
New Super Mario U Deluxe

Op zich zouden SMP en MK8D prima aankopen zijn om eindelijk op m'n switch te hebben voor als er bezoek is. Tot nu toe altijd alleen gespeeld als toevallig de maat die ook een switch heeft op bezoek is.

SMO wil ik al langere tijd eindelijk halen. Hij ziet er toch een stuk leuker uit dan ik dacht, en wordt de hemel in geprezen (Sinds SM64 heb ik mij niet meer aan de Mario-reeks gewaagd).

DQXI en AC zijn nieuwkomers op de lijst van wensen. DQXI zou mijn vriendin wss ook nog spelen. (Al heb ik met Link's Awakening en Spyro: Reignited nog heel wat te doen XD).

NSMUD is eigenlijk een "Als ik nog een leuke platformer wil" toevoeging.

#firstworldproblems
Luigi's Mansion laat je links liggen? :P

Ik ga Spyro nog kopen maar wacht even op een aanbieding.
Ghostbusters remaster,
Ori and the blind forest,
Torchlight 2,
DQ XI (super vette demo kan niet wachten op de rest),
Luigis mansion 3,
Pokemon swordd and Shield,
Ni No Kuni,
Darksiders 2
Zelda Links awakening

Komen nog op mijn switch vroeger of later. En Astral Chain speel ik sinds vanmorgen. (hele vette openings chapter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kaasje123 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:21:
[...]
Luigi's Mansion laat je links liggen? :P

Ik ga Spyro nog kopen maar wacht even op een aanbieding. Verder komen Ghostbusters remaster, Ori and the blind forest, Torchlight 2, DQ XI, Luigis mansion 3, Pokemon swordd and Shield, Ni No Kuni, Darksiders 2 en Zelda Links awakening nog op mijn switch vroeger of later. En Astral Chain speel ik sinds vanmorgen. (hele vette openings chapter)
Luigi's Mansion heb ik nooit leuk gevonden ;x
Ik ben dol op Luigi als personage, maar helaas vind ik die game echt meh at best ;x

Pokemon Sword ligt al in de pre-order ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 22:53
Vraagje over de nieuwe switch: deze heeft natuurlijk een energiezuiniger scherm. Kan deze ook feller waardoor de switch buiten beter te gebruiken is? Iemand hier al ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zie trouwens dat er nu een Dragon Ball Xenoverse 2 LITE versie in de store staat:

https://www.nintendo.nl/G...Lite-Version-1630770.html

Gratis te downloaden.

Features:
  1. First five story episodes (up to The Galactic Emperor)
  2. All Parallel Quests that can be unlocked up to that point in the story
  3. Online Battles
  4. Hero Colloseum
  5. Photo Mode

[ Voor 41% gewijzigd door Darkfreak op 30-08-2019 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
tekken4111 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:15:
Vraagje over de nieuwe switch: deze heeft natuurlijk een energiezuiniger scherm. Kan deze ook feller waardoor de switch buiten beter te gebruiken is? Iemand hier al ervaring mee?
Integendeel. De kleuren hebben een afwijking en het scherm heeft een mindere maximale brightness.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:50
De afwijkende kleuren komt ook tussen de verschillende oude Switches voor. Er is ergens op YouTube een test van iemand die 30 Switches heeft oid.
Dus daar valt geen pijl op te trekken. Jammer dat de quality control op dit gebied te wensen over laat. Zal een calibratie issue zijn overigens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
tekken4111 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:15:
Ik heb slechts twee bronnen met metingen: Deze YT video van Kevin Kenson had een oud scherm van 291 nits vs een nieuw van 318 nits, dus +- 10% verschil, maar niet elk scherm is 100% hetzelfde.

Dan is er deze video van Erica Griffin (timestamp). Haar launch Switch haalt 365 nits, en haar twee revisiemodellen halen 308 en 351 nits.

Maw, screen panel lottery zit op alle modellen :) Spijtig maar ergens te verwachten gezien de prijs van het toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
JackAvery schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:57:
[...]

Ik heb slechts twee bronnen met metingen: Deze YT video van Kevin Kenson had een oud scherm van 291 nits vs een nieuw van 318 nits, dus +- 10% verschil, maar niet elk scherm is 100% hetzelfde.

Dan is er deze video van Erica Griffin (timestamp). Haar launch Switch haalt 365 nits, en haar twee revisiemodellen halen 308 en 351 nits.

Maw, screen panel lottery zit op alle modellen :) Spijtig maar ergens te verwachten gezien de prijs van het toestel...
Bedankt voor de info! Globaal gezien kan je dus zeggen dat het scherm niet aanzienlijk verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metrik
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-09 06:53
Afgelopen weken Hollow Knight gespeeld, wát een geweldige game is dat. In het begin even wennen omdat ik nogal makkelijk verdwaalde en geen idee had van hoe de charms nu precies werkten, maar naar mate je verder komt en meer vaardigheden krijgt werd het echt een fantastisch avontuur. Bij sommige bazen af en toe de Switch gefrustreerd in de hoek gesmeten (o.a. Hornet, Grimm, Soul Master) maar altijd weer vrij snel opgepakt om opnieuw te proberen. Alleen de eindbaas vond ik een beetje een anticlimax, verder echt een topper.

Nu weer even Yoshi's Crafted World opgepakt als intermezzo, maar die speelt toch beduidend minder lekker weg. Ook begint het continu backtracken irritant te worden, ik denk dat ik deze game maar bewaar voor de spaarzame momentjes dat er echt niks anders meer is. Ik heb me wel voorgenomen om elke Switch-game die ik koop in ieder geval uit te spelen (niet per se 100% compleet overigens). Op Yoshi na is dat tot nu toe dus gelukt. Huidige backlog is Mario Ksrt, Mario Odyssey, Breath of the Wild, Stardew Valley en nu dan Hollow Knight. Afgezien van het feit dat ik toch ook best wel wat hinder ondervind van Joycon-drift (al wisselt het per periode) vind ik de Switch echt een fantastisch apparaat, waarschijnlijk zelfs mijn favoriete console tot nu toe!

Vandaag hoop ik Mario + Rabbids in de bus te ontvangen, die was in de aanbieding bij Bol voor 23 euro. Ik heb nog nooit zo'n soort game gespeeld, ben erg benieuwd. Dan op 20 september EINDELIJK de release van Link's Awakening, al verwacht ik daar niet al teveel tijd aan kwijt te gaan raken. Ook heb ik de demo van Dragon Quest XI geprobeerd en die beviel ook erg goed, wat een mooie, sfeervolle game is dat! Wellicht kan ik die ook nog aanschaffen en uitspelen totdat Pokémon dropt medio november (en toevallig word ik in die week ook vader als het goed is :)).

Tussendoor ook nog met vrouwlief Borderlands 3 proberen te doen, wordt weer een fantastische gameherfst!

[ Voor 9% gewijzigd door Metrik op 30-08-2019 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tekken4111 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:11:
[...]

Bedankt voor de info! Globaal gezien kan je dus zeggen dat het scherm niet aanzienlijk verbeterd is.
Mijn impressie is dat de kleurentemperatuur gemiddeld iets verbeterd is, maar sample size is zo klein en variatie is voldoende aanwezig om te zeggen dat we eigenlijk geen conclusies kunnen trekken, en je enkel voor het scherm niet moet upgraden tenzij je je huidige scherm slecht vindt.

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 30-08-2019 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Net contact gehad met Amazon. De mevrouw van de klantenservice kan mij niet verder helpen omdat ze geen verstand heeft van Twitch Prime, of de Nintendo Loot. Een mail gekregen waarin ik in Engels of Duits de vraag kan stellen. Maar eens zien of ik dan wel hulp krijg bij het registreren van de Nintendo Online deal.

Ging dat bij andere mensen ook zo gruwelijk moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
JackAvery schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:21:
[...]

Mijn impressie is dat de kleurentemperatuur gemiddeld iets verbeterd is, maar sample size is zo klein en variatie is voldoende aanwezig om te zeggen dat we eigenlijk geen conclusies kunnen trekken, en je enkel voor het scherm niet moet upgraden tenzij je je huidige scherm slecht vindt.
Dat was precies mijn punt een beetje. Als ik zou upgraden doe ik dat voor het scherm, want batterij duur vind ik meer dan goed genoeg! Het scherm heb ik echter wel last van gehad als ik buiten zit onder de parasol met een zonnetje. Dan zie je meteen geen drol meer. Als ik het zo hoor is het aantal nits ongeveer gelijk gebleven, dus dan is 't 't niet waard voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@tekken4111 , nuja een variatie die schommelt <300 nits en 365 nits... als je dat tweede scherm hebt, ga je het verschil in zonlicht wel positief merken. Helaas weet je dat niet tot je de Switch in handen hebt :D Maar zoals ik zei, een beetje eigen aan de prijsklasse waarin het toestel zich bevindt. Individuele schermkalibratie en quality assurance kost geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:06
Jorgen schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:56:
Net contact gehad met Amazon. De mevrouw van de klantenservice kan mij niet verder helpen omdat ze geen verstand heeft van Twitch Prime, of de Nintendo Loot. Een mail gekregen waarin ik in Engels of Duits de vraag kan stellen. Maar eens zien of ik dan wel hulp krijg bij het registreren van de Nintendo Online deal.

Nope bij mij was het echt zo simpel als inloggen, linken en claimen. 3 min tops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Jorgen schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:56:

Het is heel makkelijk zoals hiervoor al aangegeven is... Maar het kan zijn dat je browser instellingen voor blokkeren van 3rd party cookies roet in het eten gooit. Ik weet niet of je dat hebt ingesteld, maar je kan eens kijken.

Verder is het gewoon deze pagina:
https://twitch.amazon.com/prime/loot/nintendo

Inloggen met je Amazon account, daarna inloggen met je Nintendo account, en klaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nintendo gaat vanaf november in Japan deze flipcase (incl. screenprotector) voor de Lite verkopen:

Afbeeldingslocatie: https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--WR6sqGq6--/c_scale,f_auto,fl_progressive,q_80,w_800/svncjtmgjxgtjsoxjqec.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 30-08-2019 17:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
JackAvery schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:03:
[...]

Begrijpelijk :D Ik prefereer fysiek, en dus heel dankbaar dat de Switch cases zo klein zijn. Collector's editions komen er hier wel bijna nooit in.
...over fysiek gesproken, vergeten dat ik dit gepreorderd had (net binnen):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/z3Cr6fJCUsHvGhXuRGj5S0Jn/full.jpg

😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Ik heb zojuist mijn Nintendo Switch ingeruild bij Game Mania, Process ging allemaal heel snel en soepel.

Thuis aangekomen meteen de nieuwe Switch uitgepakt. Het viel mij meteen op dat het scherm warmer van kleur is. Echter blijkt de linker helft van het scherm iets warmer van kleur te zijn dan de rechter helft. Daar baal ik wel van. Mijn 'oude' Switch had dat niet. Ik denk dat ik gewoon pech heb, ga morgen even terug naar de winkel.

Vooralsnog geen goede omruil deal voor mij :/

Edit: Twijfel nu of het misschien niet komt door de screenprotector die ik er meteen op heb gedaan. Het is namelijk heel licht, bijna niet te zien.

[ Voor 13% gewijzigd door LabsTipJr op 30-08-2019 19:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het blijft nieuws regenen, o.a. dankzij PAX West. Deze langverwachte indiegame heeft eindelijk een releasedatum (20/09) en valt zeer binnenkort te pre-orderen met korting:

Twee andere games releasen vandaag:
• Risk of Rain 2 (€29.99, eShop link) - deze is nog in Early Access maar is blijkbaar al erg sterk. Ik heb iig veel uren versleten aan het eerste spel :)
• Bulletstorm: Duke of Switch Edition (ook €29.99, eShop link)

En tenslotte hebben de makers van Shovel Knight dit aangekondigd (duidelijk geïnspireerd door die andere Dig game... :P):

En pssst, de geruchten dat er volgende week een Direct komt met nog meer aankondigingen worden nu wel erg sterk...

[ Voor 19% gewijzigd door JackAvery op 30-08-2019 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe AI The Somnium Files trailers (JP/EN):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

BlackMage schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 16:44:
[...]

Het is heel makkelijk zoals hiervoor al aangegeven is... Maar het kan zijn dat je browser instellingen voor blokkeren van 3rd party cookies roet in het eten gooit. Ik weet niet of je dat hebt ingesteld, maar je kan eens kijken.

Verder is het gewoon deze pagina:
https://twitch.amazon.com/prime/loot/nintendo

Inloggen met je Amazon account, daarna inloggen met je Nintendo account, en klaar.
Helaas, ook met alle privacy-add-ons uit, werkt het niet. Hij blijft hangen op het invullen van mijn telefoonnummer. Ik ben ingelogd bij Twitch, Amazon én Nintendo en toch lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:12
Ik heb vandaag mijn nieuwe Switch opgehaald bij Game Mania. Gelukkig geen dode pixels en het scherm is verder prima. Geen gekke kleurverschillen of iets zoals hierboven. Wel altijd een priegelwerk om zo'n screenprotector er netjes op te krijgen maar het is gelukt.

Klopt het trouwens dat je de homescreen kleur beter op zwart kunt zetten ipv wit? Heb ergens gehoord dat het enorm wat effect heeft op hoelang je batterij mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
doobieters schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:53:
Klopt het trouwens dat je de homescreen kleur beter op zwart kunt zetten ipv wit? Heb ergens gehoord dat het enorm wat effect heeft op hoelang je batterij mee gaat.
Er zit een LCD-scherm in de Switch. De backlight van zo'n scherm staat altijd aan, ongeacht welke kleur je scherm moet tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:49
@Darkfreak als je ook fysieke games hebt zou ik Mario kart en Mario party digitaal kopen. Dit zijn van die games die je vaak eventjes wil spelen tussendoor en dan is games verwisselen een beetje irritant.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:49
Ik heb ook mijn switch verwisseld. Toch grappig dat mensen allemaal priegelen met screen protectors. Bij het omwisselen hebben ze het scherm amper gekeurd en sowiso na 2 jaar intensief gebruik zaten er geen vervelende krassen op.

Blijft mij een raadsel waarom allemaal mensen toch de beeldkwaliteit verslechteren door extra schermpjes erop te plakken...
Pagina: 1 ... 22 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic