strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
This is the Way.
Daar heb ik geen antwoord op, maar het was bij de Splatoon 3 uitvoering ook het geval.NoTimeRemains schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 11:18:
ik ben wss late to the party maar waarom zit het Tears of the Kingdom spel niet bij de OLED editie???
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat vroeg iemand 3 pagina's terug ook alNoTimeRemains schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 11:18:
ik ben wss late to the party maar waarom zit het Tears of the Kingdom spel niet bij de OLED editie???
Nog een reden die ik kan bedenken. Het lijkt me als Zelda fan vrij irritant als je de collectors edition van het spel hebt besteld en daarnaast ook deze OLED editie wil en dan opgescheept zit met 2 keer dezelfde game.
Precies wat Nintendo wil toch? Je rib uit je lijf.L23 schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 11:51:
[...]
Nog een reden die ik kan bedenken. Het lijkt me als Zelda fan vrij irritant als je de collectors edition van het spel hebt besteld en daarnaast ook deze OLED editie wil en dan opgescheept zit met 2 keer dezelfde game.
Klopt, het is een commercieel bedrijf.Farabi schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 11:52:
[...]
Precies wat Nintendo wil toch? Je rib uit je lijf.
Leuke tip, kan hem alleen niet kopensuperiscch schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 10:18:
[...]
Ik zie hem hier €1,99 ipv €14,99
https://www.nintendo.be/n...Boomerang-Fu-1811849.html
Idem op nintendo.nl
Mijn Zelda Switch komt dus pas volgende maand en als ik deze wil kopen dan geeft hij aan dat ik mijn account moet koppelen aan een Switch, die ik dus nog niet heb.
XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam
Aanname: pack-ins zijn altijd digitaal bij de Switch. Ik vraag me af welke fan zo'n special edition Switch wilt kopen en de game niet fysiek wilt hebben. Ze zullen er ongetwijfeld zijn.NoTimeRemains schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 11:18:
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Zijn meerdere redenen voor mogelijk:NoTimeRemains schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 11:18:
- losse kado's
- keuze tussen fysieke game of digital
- keuze tussen normale of limited edition game
Heb op dit moment nog een launch edition Switch dus vond het wel eens tijd om een nieuwe aan te schaffen.
Vooral met komende maand Advance wars reboot en uiteraard Tears of the Kingdom
Bij de 25th anniversay Zelda 3ds (gen 1) zat ocarina of time bij.RollieBollie schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 14:34:
[...]
Zijn meerdere redenen voor mogelijk:Ik heb zelf alle Zelda (new) 3DS LL edities. Ik weet even niet meer of bij elke een game zat, maar in ieder geval bij de Majora's Mask editie zal een game pre installed. En ik wilde ook de LE game hebben vanwege de steelcase. Als ze de console nou enkele tientjes goedkoper hadden gemaakt zonder game was dat natuurlijk beter voor mijn portemonee.
- losse kado's
- keuze tussen fysieke game of digital
- keuze tussen normale of limited edition game
Bij de Majoras mask 3DSXL zat ook een digital versie volgens mij maar kon je ook een beeldje krijgen
Bij de Links between worlds versie zat een digitale code om link between worlds te downloaden
en dan heb je nog degene met de Hyrule Crest daar zat niets bij
Bij inmiddels mijn 25th anniversary versie de batterij al een keer moeten vervangen.
De andere 3 liggen op zolder. Naast de GBA SP en de DSlite versies
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Same here, heb wel wat moeten doen voor die skullkid statue, niemand wilde hem gratis leveren, tot ik een keer een chat had van een medewerker van Bol.com die zich versprakArunia schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 14:59:
@SpoekGTi Wat betreft MM editie klopt het. Ik heb zelf de Skullkid beeld en de download code. Later heb ik het spel nog los aangeschaft omdat ik hem graag fysiek wilde hebben. Idem eigenlijk met deze Switch versie als er een download bij had gezeten.
Best wat mailverkeer aan heen en weer gegaan, maar wel gratis gehad
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Kijken even of je er nog uitkomt met Nintendo/Klantenservice.ROFLASTC schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 07:26:
[...]
Mijn idee. Als ik hier met iemand kan dealen voor die controller set slide in muh DMs
Zo niet, gooi me maar een DM-etje.
puntje. Ik poog de helpdesk eerst eensTransportman schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 08:49:
Er zit wel een momenteel levenslange limiet van 2 op hoeveel controllers er besteld kunnen worden per account, dan is voor iemand anders bestellen toch een drempel.
And it goes BRAAAAAPP!
Ja do your thing, dat wacht ik ff af.
Heb zelf de NES, SNES en N64 controller allemaal al 1x (naja NES 2x, want daar zitten er 2 in). Dus ben voor mezelf in principe "klaar"
Ja ik neem jouw aanbod graag aan als de Helpdesk niet helptcronixx schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 15:43:
[...]
Ja do your thing, dat wacht ik ff af.
Heb zelf de NES, SNES en N64 controller allemaal al 1x (naja NES 2x, want daar zitten er 2 in). Dus ben voor mezelf in principe "klaar"
And it goes BRAAAAAPP!
Edit: ah damn, ik had de laatste 5 sec. gepauzeerd.
[ Voor 15% gewijzigd door Elias2020 op 31-03-2023 16:24 ]
Ja dat lijkt me toch wel, vrij onbekend Youtube kanaal. Niet iets wat Nintendo heeft aangekondigdElias2020 schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 16:22:
Is dit een 1 april grap? 16 Dollar per maand voor 47 minuten HDR per dag op een Switch?
[YouTube: Nintendo Switch HDR Firmware Update - It Is Amazing!]
UiteraardElias2020 schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 16:22:
Is dit een 1 april grap? 16 Dollar per maand voor 47 minuten HDR per dag op een Switch?
[YouTube: Nintendo Switch HDR Firmware Update - It Is Amazing!]
Edit: ah damn, ik had de laatste 5 sec. gepauzeerd.
Goeie tip 😅 heeft hier in half uurtje al voor veel pret gezorgd 😁kleinelievewolff schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 09:14:
Voor wie het leuk vindt:
Mijn zoontje wilde Boomerang Fu een tijd geleden kopen (€14,99). Ik heb hem gezegd te wachten tot het weer voor €1,99 in de aanbieding was en dat is nu.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/haUeUcvlBdvWbWLmvqKuu6tD.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/phUOELn0OVna4VNEdk773BXC.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Syqfn6PfgIbqz3GHRSQecHMN.jpg?f=user_large)
Ik ben er ook mee bezig, soort van 100% run in Master Mode, al heb ik een deel vandaag opgegeven. Ik wilde ook de medailles van Kilton, maar zowel Hinox en Talus heb ik 39 van de 40 en ik kan de missende niet vinden (heb gemarkeerd op mijn kaart als ik ze versloeg, heb 80 markeringen op de kaart gezet, ben de Talus allemaal nagelopen), dat heb ik voor nu maar opgegeven. Ik hoop alleen niet aan het einde op 899 Koroks te eindigen en er daar ook eentje te missen.WenJam schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 21:07:
Finally you are mine! ( you little piece of *&%#)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Uiteindelijk ook mijn doel in de mastermode, soort van 100%.Transportman schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 21:45:
[...]
Ik ben er ook mee bezig, soort van 100% run in Master Mode, al heb ik een deel vandaag opgegeven. Ik wilde ook de medailles van Kilton, maar zowel Hinox en Talus heb ik 39 van de 40 en ik kan de missende niet vinden (heb gemarkeerd op mijn kaart als ik ze versloeg, heb 80 markeringen op de kaart gezet, ben de Talus allemaal nagelopen), dat heb ik voor nu maar opgegeven. Ik hoop alleen niet aan het einde op 899 Koroks te eindigen en er daar ook eentje te missen.
Buiten de koroks heb ik ook nog best wat te doen (en hopen dat ik niets ben vergeten te markeren op kaart).
Nog genoeg te doen nog maar soms vraag ik me wel eens af waarvoor ik het allemaal doe, op ‘normal mode’ heb ik wel al een 100% run…
Kan maar 1 like geven, dus bij deze een extra +1.WenJam schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 21:07:
Finally you are mine! ( you little piece of *&%#)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwijderd
Ik zou hem op Ebay gooien en lekker over 6 weken gaan spelen.
Als het geen 1 april zou zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2023 11:14 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 11:14:
[...]
Ik zie wel de factory seal?Verwijderd schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 11:14:
[...]
Als je die bij een echte Nintendo game voorzichtig open maakt kan je het hergebruiken
hmm das waar jaL23 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 12:31:
[...]
Als je die bij een echte Nintendo game voorzichtig open maakt kan je het hergebruiken
Dit is een heel goed punt. Dan ga ik eens zoeken naar een mooie oplossing voor thuis. Heb al wat mooie voorbij zien komen.L23 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 15:34:
[...]
Ziet er mooi uit. Handig voor in huis om snel een game te kunnen pakken. Maar ik zou zelf niet 24 game cartridges mee op reis nemen, als het dan gejat word is gelijk mijn collectie gehalveerd
@barktus Voor op reis gebruik ik de officiële Switch hoes waar 5 cartridges in kunnen, maar meestal neem ik maar 3 of 4 games mee. Ik plan van te voren welke games ik wil (uit)spelen.
Inmiddels begonnen met Tropical Freeze, toch een stukje moeilijker dan verwacht.
Smash brother is ook wel leuk, maar die heb ik meer gekocht voor als er vrienden zijn. Jammer dat de character exploit niet meer lijkt te werken
My middle finger salutes you.
Met bredere grip bedoel ik dat je handen in handheld wat meer uit elkaar zitten dan met een controller. Allemaal logisch natuurlijk. Wel frappant dat zowel mijn zoon als ik het minder fijn vinden. Net alsof het voor mij meer kracht kost om de Switch vast te houden en zodoende minder fijn de schouderknoppen kan bedienen. Het is ongetwijfeld een stuk gewenning. Met een Switch Lite had ik dat gevoel overigens niet. Vanwege te weinig gebruik, heb ik deze overigens weer weg gedaan.L23 schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:26:
@meesje Wat is een bredere grip? Ik heb zelf nooit problemen ervaren met de Joy-cons in handheld. Als ik voor de tv game is de Pro Controller een verbetering, maar de Joy-cons nooit een ramp gevonden.
Weet je zeker dat het ligt aan de breedte, en niet aan het extra gewicht en de kleine Joy con? Dat gevoel heb ik namelijk wel, ben daarom zelf aan het kijken naar een hori split pad pro, zodat je de undocked switch wat lekkerder vast kan houden en de knopjes en sticks allemaal iets meer lijken op de pro controller qua formaatmeesje schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:22:
[...]
Met bredere grip bedoel ik dat je handen in handheld wat meer uit elkaar zitten dan met een controller. Allemaal logisch natuurlijk. Wel frappant dat zowel mijn zoon als ik het minder fijn vinden. Net alsof het voor mij meer kracht kost om de Switch vast te houden en zodoende minder fijn de schouderknoppen kan bedienen. Het is ongetwijfeld een stuk gewenning. Met een Switch Lite had ik dat gevoel overigens niet. Vanwege te weinig gebruik, heb ik deze overigens weer weg gedaan.
Misschien is dit iets voor jou dan.meesje schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:09:
Mijn zoontje van bijna acht speelt nu vrijwel alleen FIFA op de Switch. Dit doen we ook regelmatig samen. In zelfde team, erg leuk. Gisteravond zelf even FIFA geprobeerd in handheld merkte ik dat ik de bredere grip (t.o.v. de Pro controller) helemaal niet fijn vond. Vanaochtend onderweg ergens naar toe, zei ik tegen mijn zoon dat ie de volgende keer wel de Switch mee mag nemen en dan lekker kan voetballen. Gaf hij opeens aan dat, in zijn eigen woorden, de bredere grip ook niet fijn vindt. Ik vond het heel verbazend dat hij dezelfde ervaring heeft. Dat ik het minder fijn vind, relateer ik dan maar aan mijn leeftijd.Herkennen jullie dit? Ooit eens in handheld Mario Kart gespeeld en toen had ik er geen last van. Je hebt dan natuurlijk veel minder knoppen nodig.
https://nyxigaming.com/pr...ad-for-switch-switch-oled
Dat sluit ik niet uit. Zou best kunnen. Heel frappant is dat mijn zoontje van bijna 8 hetzelfde ervaart.evil_lemon schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:22:
[...]
Weet je zeker dat het ligt aan de breedte, en niet aan het extra gewicht en de kleine Joy con? Dat gevoel heb ik namelijk wel, ben daarom zelf aan het kijken naar een hori split pad pro, zodat je de undocked switch wat lekkerder vast kan houden en de knopjes en sticks allemaal iets meer lijken op de pro controller qua formaat
@Triple Stars Ziet er mooi uit!
Dat herken ik niet zo. Wel viel me laatst op dat Mario Kart Super Circuit in de GBA NSO app een stuk minder fijn speelt met de Joy-cons als je de pijltjes toetsen gebruikt. Die pijltjes toetsen zitten dan een stuk lager ten opzichte van de schouderknoppen dan bij de D-Pad van de SNES en Pro controller.meesje schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:22:
[...]
Met bredere grip bedoel ik dat je handen in handheld wat meer uit elkaar zitten dan met een controller. Allemaal logisch natuurlijk. Wel frappant dat zowel mijn zoon als ik het minder fijn vinden. Net alsof het voor mij meer kracht kost om de Switch vast te houden en zodoende minder fijn de schouderknoppen kan bedienen. Het is ongetwijfeld een stuk gewenning. Met een Switch Lite had ik dat gevoel overigens niet. Vanwege te weinig gebruik, heb ik deze overigens weer weg gedaan.
DIe Hori Split Pad Pro lijkt me een mooie oplossing. Die NYXI controller met Gamecube lay-out lijkt me dan weer minder praktisch omdat de A, B, X en Y knoppen een andere layout hebben, maar goed, geen ervaring mee.
Alleen vind ik spijtig dat hij niet draadloos is.L23 schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:46:
[...]
Die Hori Split Pad Pro lijkt me een mooie oplossing.
En geen rumble en gyro. Al weet ik niet of het ontbreken van gyro een probleem is, de Switch zelf heeft ook gyro begrijp ik. Ik heb in dat opzicht nog geen perfecte controller gezien, een voordeel gaat vrijwel altijd weer gepaard met een nadeel.Triple Stars schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:50:
[...]
Alleen vind ik spijtig dat hij niet draadloos is.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Kijk eens naar de Skull & Co. NeoGrip. Maakte voor mij echt een WERELD van verschil. Zit er nu standaard op.meesje schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:09:
Mijn zoontje van bijna acht speelt nu vrijwel alleen FIFA op de Switch. Dit doen we ook regelmatig samen. In zelfde team, erg leuk. Gisteravond zelf even FIFA geprobeerd in handheld merkte ik dat ik de bredere grip (t.o.v. de Pro controller) helemaal niet fijn vond. Vanaochtend onderweg ergens naar toe, zei ik tegen mijn zoon dat ie de volgende keer wel de Switch mee mag nemen en dan lekker kan voetballen. Gaf hij opeens aan dat, in zijn eigen woorden, de bredere grip ook niet fijn vindt. Ik vond het heel verbazend dat hij dezelfde ervaring heeft. Dat ik het minder fijn vind, relateer ik dan maar aan mijn leeftijd.Herkennen jullie dit? Ooit eens in handheld Mario Kart gespeeld en toen had ik er geen last van. Je hebt dan natuurlijk veel minder knoppen nodig.
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Laat je de game en Xbox dan aan staan terwijl je tussendoor iets anders doet?G_Dragon schreef op zondag 2 april 2023 @ 19:46:
Net Dragon Ball The Breakers en Dragon Ball Xenoverse 2 gehaald op de Nintendo Switch ondanks ik al meer dan 1000 uur in Dragon Ball Xenoverse 2 heb zitten op de Xbox
We doen het voor Hestu's giftWenJam schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 22:27:
[...]
Uiteindelijk ook mijn doel in de mastermode, soort van 100%.
Buiten de koroks heb ik ook nog best wat te doen (en hopen dat ik niets ben vergeten te markeren op kaart).
Nog genoeg te doen nog maar soms vraag ik me wel eens af waarvoor ik het allemaal doe, op ‘normal mode’ heb ik wel al een 100% run…
Ik heb hem ook net 100%, wel met wat hulpmiddelen. Ik mistte nog bijna 300 Koroks, zelfs met het Korok mask is dat nog heel veel om te vinden, dus ik heb daar wel even een kaart bij gepakt om af te strepen welke ik al gevonden had en welke ik nog moest, ik heb ze niet allemaal zelf gevonden (wel respect voor degene die dat als eerste heeft gedaan, dat is doorzettingsvermogen voor nodig). Toen mistte ik nog wat locaties, dus ook maar met de kaart gedaan, mistte ik nog wat bruggen en de Spring of Courage (ik had een alternatieve route naar de shrine genomen waardoor ik niet door de marker van de locatie in de ruïne was gekomen). Ook de Hinox en Talus die ik mistte heb ik ondertussen gevonden, de Hinox was een Stalnox die ik verslagen dacht te hebben maar dat was toevallig om 5:00 waardoor die niet meegeteld was omdat die dan sowieso in elkaar valt en de Talus was ik denk ik te snel met wegteleporteren na het verslaan waardoor die ook niet meegeteld werd.
Voordeel van de D-pad van de joy-con is wel dat die meteen links zit, op de Pro controller vind ik hem persoonlijk te ver naar rechts zitten, waardoor mijn duim er schuin op komt en het enigszins ongelukkig speelt voor mijn gevoel.L23 schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:46:
[...]
Dat herken ik niet zo. Wel viel me laatst op dat Mario Kart Super Circuit in de GBA NSO app een stuk minder fijn speelt met de Joy-cons als je de pijltjes toetsen gebruikt. Die pijltjes toetsen zitten dan een stuk lager ten opzichte van de schouderknoppen dan bij de D-Pad van de SNES en Pro controller.
DIe Hori Split Pad Pro lijkt me een mooie oplossing. Die NYXI controller met Gamecube lay-out lijkt me dan weer minder praktisch omdat de A, B, X en Y knoppen een andere layout hebben, maar goed, geen ervaring mee.
Snap je reactie volkomen, maar dit is voor mij persoonlijk toch wel een van de mooiste en meest uitgebreide Dragon Ball spellen en speel het al sinds 2016. Ik heb het spel eerst helemaal kapot gespeeld op mijn oude gamertag, die uiteindelijk verbannen werd zonder dat ik iets verkeerd had gedaan. Heb er alles aan gedaan dat ik hem terugkreeg toen, maar volgens Microsoft had ik achievements gefaked. Daar had ik al 300 tot 400 uur in het spel zitten, ik heb helaas daarom alleen nog maar een screenshot van mijn huidige gamertag in uren. (zie foto) (@devilsnight ik tag je in dit bericht voor de foto hieronderL23 schreef op zondag 2 april 2023 @ 21:59:
[...]
Laat je de game en Xbox dan aan staan terwijl je tussendoor iets anders doet?Ik krijg het over het algemeen alleen bij RPG's/open wereld games voor elkaar om er veel uren in te steken. Of Mario Kart die ik al sinds 2017 speel. Dan moet je denken aan 250 uur. Een dergelijke game meer dan 1000 uur kan ik me niks bij voorstellen.

:strip_exif()/f/image/7aNHOaop3Nu8SOThYTarV9fU.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb in Skyrim ook al 1500 uur zitten
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 03-04-2023 09:02 ]
359,99 issie daar.
[ Voor 12% gewijzigd door cronixx op 03-04-2023 13:39 ]
Alleen voor de mensen die interesse hebben getoond via mail toch? Ook weer een wachtrij.cronixx schreef op maandag 3 april 2023 @ 13:39:
My Nintendo Store = nu live voor Pre Orders van Switch OLED Zelda edition
359,99 issie daar.
Klopt, je moet met je mailadres bevestigen dat je wil kopen vervolgens krijg je nog een code per mail doorgestuurd die je moet invoeren. Daarna kom je in de wachtrij.L23 schreef op maandag 3 april 2023 @ 13:41:
[...]
Alleen voor de mensen die interesse hebben getoond via mail toch? Ook weer een wachtrij.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb 'm besteld maar twijfel nog of ik 'm ga cancelen of niet. Ik vind het toch vrij prijzig voor de leuk, en m'n oude switch levert misschien 200 op?cronixx schreef op maandag 3 april 2023 @ 13:39:
359,99 issie daar.
Verwijderd
Dat valt mij ook op inderdaad, bij zowel bol.com als coolblue al meerdere dagen te bestellen.Verwijderd schreef op maandag 3 april 2023 @ 14:22:
Lijkt erop dat ze er veel produceren? Had verwacht dat ze overal binnen no-time zouden zijn uitverkocht, maar dat is niet het geval.
Ik heb die van Bol.com geannuleerd en bij Nintendo zelf gekocht. Scheelt een tientje en geen “middle man” bij garantie.cronixx schreef op maandag 3 april 2023 @ 13:39:
359,99 issie daar.
Ik heb die van bol.com voor 339 nog staan, dus daar gok ik op.Mog schreef op maandag 3 april 2023 @ 14:33:
[...]
Ik heb die van Bol.com geannuleerd en bij Nintendo zelf gekocht. Scheelt een tientje en geen “middle man” bij garantie.
Maar idd qua garantie wel lekker als je rechtstreeks bij Nintendo kan aankloppen.
Check, ik had een mailtje en stond als 310e in de wachtrij.cronixx schreef op maandag 3 april 2023 @ 13:39:
359,99 issie daar.
Zat nog te twijfelen of ik die van amazon ook liet staan om hem op Marktplaats te verkopen maar ik bedacht me dat ik een hekel heb aan scalpers.
heb hem @ bol voor de 339, en heb hem voor de zekerheid nog staan bij Nedgame ook. Maar kan hem altijd nog annuleren of aan een medetweaker voor de originele prijs doen, wanneer ze toch nog schaars blijken te zijn.TomBraamhaar schreef op maandag 3 april 2023 @ 15:07:
[...]
Check, ik had een mailtje en stond als 310e in de wachtrij.Heb hem direct daar besteld en mijn order bij Amazon.de geannuleerd. toch nog €17,- goedkoper.
Zat nog te twijfelen of ik die van amazon ook liet staan om hem op Marktplaats te verkopen maar ik bedacht me dat ik een hekel heb aan scalpers.
Is dat nog een oude prijs dan van bol.com?cronixx schreef op maandag 3 april 2023 @ 15:29:
[...]
heb hem @ bol voor de 339, en heb hem voor de zekerheid nog staan bij Nedgame ook. Maar kan hem altijd nog annuleren of aan een medetweaker voor de originele prijs doen, wanneer ze toch nog schaars blijken te zijn.
Ja, heel even was de prijs €339. Ik kocht hem snel, maar niet snel genoeg. Want er is €369 afgeschreven (niet goed opgelet). Al gauw was €369 ook de prijs op de website.
Ja daar stond hij een minuut of 5 op, toen werd hij aangepast naar 369.
Ik heb hem uiteindelijk nog voor 339 kunnen bemachtigen.
Blijft een bagger site die Nintendo store….
De nieuwste game voor de N64 app wordt Pokémon Stadium, te verwachten op 12 april. Wat echter niet volgens verwachtingen is, is dat deze versie geen import van Pokémon uit Red/Blue via het transfer pack ondersteunt. Hopelijk verandert dit later nog… want de content in Stadium is zeer pittig als je enkel rental Pokémon kan gebruiken.
Het viel mij ook op, maar de betreffende back end op de site geeft een 500 in de developer tools, het is vooral slordig dat ze dan niets weergeven.Cyrax0508 schreef op maandag 3 april 2023 @ 22:45:
Ik heb hem bij bol en bij Nintendo in de pre order. Wel vreemd dat ik na mijn bestelling geen enkele bestelling meer zie in mijn account of in de Nintendo store. Ook eerdere reeds ontvangen bestellingen zijn weg. Wel een mail gehad van mijn bestelling van ze en is ook gereserveerd op mijn creditcard. Was de vorige keer met mijn Bayonetta bestelling ook en ineens was alles weer terug.
Blijft een bagger site die Nintendo store….
Ik had al geen import verwacht, want waar zouden de Pokemon vandaan moeten komen?JackAvery schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 06:20:
[YouTube: Pokémon Stadium ™ - Nintendo 64 - Nintendo Switch Online + Expansion Pack]
De nieuwste game voor de N64 app wordt Pokémon Stadium, te verwachten op 12 april. Wat echter niet volgens verwachtingen is, is dat deze versie geen import van Pokémon uit Red/Blue via het transfer pack ondersteunt. Hopelijk verandert dit later nog… want de content in Stadium is zeer pittig als je enkel rental Pokémon kan gebruiken.
Een hypothetische release van R/B/Y op de Gameboy appTransportman schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 07:06:
[...]
Ik had al geen import verwacht, want waar zouden de Pokemon vandaan moeten komen?
(Nintendo zou deze functionaliteit werkende en getest hebben)
[ Voor 34% gewijzigd door JackAvery op 04-04-2023 08:30 ]
Aangezien Pokemon games Engelstalig zijn, ben ik terughoudend geweest met het kopen van een Pokemon spel voor de Switch.
Uiteindelijk overstag gegaan, voor een leuk prijsje (25 euro) Pokemon Let’s Go Pikachu kunnen bemachtigen. Ik denk dat hij het erg leuk zal vinden. Met het Engels moet ik hem denk ik dan af en toe helpen. Of is dit zonder deze taal te beheersen ook nog wel te doen?
In het hoesje zit een papiertje met daarop uitleg over de integratie tussen Pokemon Go en de Pikachu/Eevee spellen. Hebben jullie hier ervaring mee? Wat doet dit precies?
Verder vraag ik me af of de nieuwe Pokemon Plus+ ball ook zal werken met Pikachu/Eevee. Of heb je daar echt de ‘oude’ Plus ball voor nodig.
Tussen twee haakjes, er gaat een (Pokemon) wereld voor mij open. Ik ben wel opgegroeid met een Game Boy maar heb in mijn kindertijd nooit een Pokemon spel gespeeld. Ik ben er steeds enthousiaster over aan het worden.
Het Engels is allemaal van een dusdanig niveau dat instappen relatief makkelijk is. Juist voor kids in die leeftijd denk ik dat het een goede springplank is om wat bekender te worden met de Engelse taal en is het wat dat betreft ook een spel waarbij je geen zorgen hoeft te maken om het taalgebruik e.d.meesje schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 12:14:
Mijn oudste zoon (hij wordt komend weekend acht) is helemaal wild van Pokemon: kaarten sparen en knuffels. Logischerwijs krijgt hij dit ook weer voor zijn verjaardag. Daarnaast ook een NL boek met daarin alle(?) Pokemons beschreven.
Aangezien Pokemon games Engelstalig zijn, ben ik terughoudend geweest met het kopen van een Pokemon spel voor de Switch.
Uiteindelijk overstag gegaan, voor een leuk prijsje (25 euro) Pokemon Let’s Go Pikachu kunnen bemachtigen. Ik denk dat hij het erg leuk zal vinden. Met het Engels moet ik hem denk ik dan af en toe helpen. Of is dit zonder deze taal te beheersen ook nog wel te doen?
In het hoesje zit een papiertje met daarop uitleg over de integratie tussen Pokemon Go en de Pikachu/Eevee spellen. Hebben jullie hier ervaring mee? Wat doet dit precies?
Verder vraag ik me af of de nieuwe Pokemon Plus+ ball ook zal werken met Pikachu/Eevee. Of heb je daar echt de ‘oude’ Plus ball voor nodig.
Tussen twee haakjes, er gaat een (Pokemon) wereld voor mij open. Ik ben wel opgegroeid met een Game Boy maar heb in mijn kindertijd nooit een Pokemon spel gespeeld. Ik ben er steeds enthousiaster over aan het worden.Het Pokemon (kaarten) topic heb ik ook al als bookmark toegevoegd.
Voor wat meer context, mijn zoon (is sinds oktober 8 jaar) speelt ook dit soort games, maar bijvoorbeeld ook minecraft, volledig in het Engels, eigenlijk al wel vanaf zijn 5e a 6e, en weet zijn weg goed te vinden in de games, snapt wat er gezegd wordt en ontwikkelt ondertussen ook zijn Engels. Mochten er toch nog vragen zijn dan zijn Papa en Mama natuurlijk altijd in de buurt om die te stellen. (papa en mama houden natuurlijk sowieso een oogje in het zeil).
Ik zou zeggen gewoon doen, en misschien dat je nog wel versteld zal staan hoe snel je oudste het allemaal oppakt, ook qua taal.
En om terug te komen op je laatste alinea: de pokemon games/wereld zijn wat dat betreft bijna eindeloos (misschien soms tot in den treure). Maar zeker een aanrader.
Misschien dat Pokemon Go ook nog een leuke optie is, gratis mobiele game waarbij het min of meer de bedoeling dat je (samen met papa of mama
[ Voor 9% gewijzigd door cronixx op 04-04-2023 12:24 ]
Zie het ook als een mooie eerste stap om Engels te leren. Vroeger kreeg je bij Pokemon Red en Blue gratis een Nederlandse walkthrough boek. Ik kan zoiets niet vinden voor Let’s Go, maar wel een Nederlandse walkthrough website.meesje schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 12:14:
Mijn oudste zoon (hij wordt komend weekend acht) is helemaal wild van Pokemon: kaarten sparen en knuffels. Logischerwijs krijgt hij dit ook weer voor zijn verjaardag. Daarnaast ook een NL boek met daarin alle(?) Pokemons beschreven.
Tussen twee haakjes, er gaat een (Pokemon) wereld voor mij open. Ik ben wel opgegroeid met een Game Boy maar heb in mijn kindertijd nooit een Pokemon spel gespeeld. Ik ben er steeds enthousiaster over aan het worden.Het Pokemon (kaarten) topic heb ik ook al als bookmark toegevoegd.
Die website had ik gisteren ook gevonden. Helaas stoppen ze er mee en gaat de website eind dit jaar zelfs uit de lucht.L23 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 12:24:
[...]
Zie het ook als een mooie eerste stap om Engels te leren. Vroeger kreeg je bij Pokemon Red en Blue gratis een Nederlandse walkthrough boek. Ik kan zoiets niet vinden voor Let’s Go, maar wel een Nederlandse walkthrough website.
Ja dat soort dingen helpen zeker ook. Gebruik het vooral als naslag om erbij te pakken als extra hulpmiddel, zodat je zelf de soort "eerste hulplijn" bent en erop terug kan vallen, althans... als je het leuk vindt om de eerst hulplijn te zijn natuurlijk.L23 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 12:24:
[...]
Zie het ook als een mooie eerste stap om Engels te leren. Vroeger kreeg je bij Pokemon Red en Blue gratis een Nederlandse walkthrough boek. Ik kan zoiets niet vinden voor Let’s Go, maar wel een Nederlandse walkthrough website.
Apart dat het uit de lucht gaat. Maar als de walktrough verder compleet is zou je de website offline kunnen opslaan?meesje schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 12:28:
[...]
Die website had ik gisteren ook gevonden. Helaas stoppen ze er mee en gaat de website eind dit jaar zelfs uit de lucht.
Leuker zou zijn als er een Nederlandse walkthrough boek is om kado te doen, maar die is er volgens mij dus niet.
[ Voor 14% gewijzigd door L23 op 04-04-2023 12:31 ]
Een NL boek zou inderdaad erg leuk zijn. Maar gezien de hoeveelheid info die op het web beschikbaar is, is een dergelijk boek denk ik niet rendabel.L23 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 12:29:
Leuker zou zijn als er een Nederlandse walkthrough boek is om kado te doen, maar die is er volgens mij dus niet.
Off-topic:
Wat voel ik me toch oud. Als kind had ik Sega consoles (Mega Drive en Saturn). Toen kocht ik in de winkel elke maand een Sega tijdschrift uit afkomstig uit de UK. Ik vond die tijdschriften fantastisch. Lekker verlekkerd kijken naar screenshots van mogelijk te verschijnen games. Destijds had (of heb je nog steeds?) het blad EDGE dat bekend stond om zijn lage beoordelingen. Met een 8 had je echt al een top spel te pakken.
Vanaf morgen te zien in de bioscoop. Al een tijd niet meer naar de bioscoop geweest, maar deze film wil ik wel graag zien.
Als onderdeel van een verjaardagsfeestje gaan we a.s. donderdagmiddag met acht 7/8-jarigen naar deze film. Hierdoor wel (helaas) de NL versie. Maar lijkt me inderdaad erg gaaf. Wellicht tzt ook nog via iTunes kopen.L23 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 12:45:
[YouTube: The Super Mario Bros. Movie | Princess Peach Training Course Clip]
Vanaf morgen te zien in de bioscoop. Al een tijd niet meer naar de bioscoop geweest, maar deze film wil ik wel graag zien.
Lijkt mij ook wel leuk om met mijn broer en neefje te gaan kijken, maar zie ook liever de Engelse versiemeesje schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 12:55:
[...]
Als onderdeel van een verjaardagsfeestje gaan we a.s. donderdagmiddag met acht 7/8-jarigen naar deze film. Hierdoor wel (helaas) de NL versie. Maar lijkt me inderdaad erg gaaf. Wellicht tzt ook nog via iTunes kopen.
De integratie an sich stelt niet heel veel voor helaas, je kan wat pokemon traden (van Pokemon Go naar Pokemon Let's Go!) je krijgt dan wel een box terug in Pokemon Go, een soort Lure. Als je die opent dan spawnen er 30 minuten lang alleen maar Meltan's. Bij elke trade krijg je zo'n box, met een maximum van 1 per dag.meesje schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 12:31:
@cronixx Met Pokemon Go zijn we samen al een tijdje geleden mee begonnen. Flink wat wandelingen gemaakt. Daarom ben ik extra benieuwd wat de integratie tussen Go en Pikachu/Eevee precies inhoudt.
Later kijken we hem wel in het Engels.
Wij gaan er Zondagmiddag heen met mijn neef, zijn vrouw en zoontje die helemaal gek van Mario is!L23 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 12:45:
[YouTube: The Super Mario Bros. Movie | Princess Peach Training Course Clip]
Ben heel benieuwd naar deze film, want de trailers zagen er indrukwekkend uit.
Precies dat hebben wij ook, ik heb persoonlijk een hekel aan Nederlandse films. Maar ach voor hun doe je dat en dan kijk je hem zelf wel een keer later in het EngelsArunia schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 13:26:
Wij gaan als het goed gaat vrijdagavond met onze dochter naar Mario. Ook in het Nederlands, maar ach. Ze weet dat papa heel graag wil en ze is ook uitgenodigd door tig anderen waar ze tegen heeft gezegd dat ze met papa als eerste wil gaan.Top meid is het ook.
Later kijken we hem wel in het Engels.
Ik begrijp niet zo goed waarom dit overal als groot nieuws wordt gepresenteerd? Dit doet Nintendo toch al jaren in Nederland en een aantal andere landen? Het is mooi dat ze dit nu in meer landen gaan doen (want dat is volgens mij het geval), maar voor Nederland is dit niks nieuws
Ik vind het ook niet heel bijzonder nieuws. Nintendo repareert inderdaad al jaren gratis het drift probleem bij de Joy-cons. grootste verschil nu is volgens mij dat het ook daadwerkelijk op de Nintendo website staat aangegeven dat ze het gratis repareren.evil_lemon schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 14:40:
[...]
Ik begrijp niet zo goed waarom dit overal als groot nieuws wordt gepresenteerd? Dit doet Nintendo toch al jaren in Nederland en een aantal andere landen? Het is mooi dat ze dit nu in meer landen gaan doen (want dat is volgens mij het geval), maar voor Nederland is dit niks nieuws
Ik weet dat ik ze in 2020 heb opgestuurd, toen ik bij Nintendo navraag deed kreeg ik meteen de reactie dat ze gratis gerepareerd gingen worden en dat ik ze op kon sturen. Dat was toen buiten garantie, en ik weet niet eens zeker of ze gerepareerd zijn of dat ik nieuwe gekregen heb destijds. Het was in elk geval toen al super geregeld, ik kreeg een verzendlabel en ze zijn zelfs per koerier opgehaald (terwijl ik aangegeven had ze prima zelf weg te kunnen brengen, maar DHL is ze hier thuis komen ophalen).L23 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 14:43:
[...]
Ik vind het ook niet heel bijzonder nieuws. Nintendo repareert inderdaad al jaren gratis het drift probleem bij de Joy-cons. grootste verschil nu is volgens mij dat het ook daadwerkelijk op de Nintendo website staat aangegeven dat ze het gratis repareren.
Maar altijd mooi om het nog duidelijker te communiceren (ze hebben in het verleden ook wel eens uitgesproken dit te doen, maar het stond inderdaad niet op de eigen site etc.). Ik zie toch overal mensen voorbij komen die zeggen dat ze nu eindelijk hun (soms meerdere sets) controllers kunnen opsturen ter repartie, dus aan beter communicatie was in elk geval behoefte blijkbaar
[ Voor 17% gewijzigd door evil_lemon op 04-04-2023 14:51 ]
Je bedoeld de Metacritic score? Die bestaat momenteel uit 26 reviews met reviewscores van 20 tot 90. Ik kan daar niet zoveel meeTimothy3000 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:04:
Matige reviews voor de Mario Movie helaas.
Maar goed, zal alsnog best een leuke film zijn. Met name voor de kids.
Ja zie het, maar het zegt mij verder niet zoveel. Ik denk dat ik meer heb aan de user scores die nog moeten komen.Timothy3000 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:16:
Met name van de wat grotere film critics. Empire, The Guardian, Independent, Telegraph e.d.
Maar goed, zal alsnog best een leuke film zijn. Met name voor de kids.
Daarnaast gewoon lekker kijken wat je leuk lijkt.L23 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:18:
[...]
Ja zie het, maar het zegt mij verder niet zoveel. Ik denk dat ik meer heb aan de user scores die nog moeten komen.
Ik ken die grotere film critics verder niet. Datzelfde heb ik ook met game reviews. Ik lees/kijk voornamelijk de reviews van websites/Youtubers die ik al langere tijd volg. Dan weet ik ook of ze dezelfde interesses hebben als ik.meesje schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:24:
[...]
Daarnaast gewoon lekker kijken wat je leuk lijkt.
Ik verwacht bij deze film ook geen fantastisch verhaal of zo. Maar hoe je de film ervaart zal denk ik grotendeels ook afhangen of je met Mario bent opgegroeid en de games gespeeld hebt.
ik zou hem juist lekker zijn gang laten gaan in de engelstalige pokemon wereld, ik ben op mijn 4e/5e begonnen met Ocarina of Time op de nintendo 64 zonder ook maar een woord engels te spreken, tegen de tijd dat ik met engels op school begon(toen nog groep 8, volgens mij doen ze het tegenwoordig zelfs al iets eerder), wist ik al meer dan mijn leraar, jonge kinderen zijn erg goed in het oppikken van talen.meesje schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 12:14:
uiteraard gaat hij dan vragen wat bepaalde woorden betekenen, en daar zal je uiteraard een handje bij moeten helpen maar dat moet wel goedkomen, en anders bestaat google translate nog altijd
ik heb zelf sinds een paar dagen ook weer een switch, een van de oude release versies met nieuwe joycons,blij verrast toen ik zag dat een oude game die ik vroeger als jochie met mijn broers samen speelde een HD remaster had gekregen op de switch, Cel Damage HD, als je nog een leuke shooter driving game zoekt is dit zeker een aanrader (maar de hoge score kan ook komen door de pure nostalgie die het in mij omhoog brengt)
Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!
Leuk bedacht, maar een weinig zinvolle toevoeging aan NSO zolang je Red/Blue/Yellow games er niet op kunt gebruiken.JackAvery schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 06:20:
[YouTube: Pokémon Stadium ™ - Nintendo 64 - Nintendo Switch Online + Expansion Pack]
[ Voor 3% gewijzigd door Redax op 05-04-2023 08:54 ]
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

GoldenEye is idd niet zo makkelijk te spelen met de Joy-Con/Pro controller. Maar veel andere spellen gaat volgens mij wel goed. Gisteren zat ik even Dr Mario te spelen, maar die gebruikt gewoon de d-pad dus zou ook goed moeten gaan. Ook Super Mario 64 is wel te spelen met de gewone controller, en ook Star Fox heb ik wel gespeeld met de normale controller, gaat over het algemeen wel goed, maar het is soms wel even wennen aan de iets andere controls.meesje schreef op woensdag 5 april 2023 @ 09:07:
Zijn de N64 van NSO+Expansion een beetje te spelen via de joy-cons en/of pro controller? Of heb je daar echt de N64 controller voor nodig? Mij staat bij dat er iemand gezegd had dat Golden Eye niet te doen was. Hoe zit het met de andere games?
Met een N64 controller, de draadloze of een originele met een Mayflash adapter, is wel het makkelijkste, ook voor mijn muscle memory
Hail to the king baby!
Wat ik zo snel even heb gelezen heb je hiervoor een Raspberry Pi Pico nodig.
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic