Daar ga ik wel vanuit. Sonic Mania Plus staat in ieder geval volledig op de cartridge.meesje schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 18:31:
[...]
Mooie collectie! Ik ben benieuwd of het ‘plus’ deel op de card zit.
De twee 8-bit spin-offs van Bloodstained krijgen een fysieke release in Japan onder de naam Bloodstained: Curse of the Moon Chronicles. Deze is te importeren (momenteel een pre-order) op o.a. Amazon japan en kost daar 4.180 Yen (excl verzending). Er komt ook een limited edition met een art book en de soundtracks voor een kleine 10.000 Yen.

Releasedatum is 13 juni.

Releasedatum is 13 juni.
Ik had ze al in mijn winkel wagen gedaan, maar uit eindelijk de bestelling niet door gezet, twijfel of ik ze ooit ga gebruiken, aangezien ik de games die ik echt leuk vind op de N64, fysiek heb. Dus voor nu laat ik ze voor iemand anders hier liggen en wie weet over een tijdje.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Zo. Mario + Rabbids Sparks of Hope uitgespeeld.
spoiler:
coole laatste blow tegen de endboss
Ik ben net met de game begonnen. Hoe kijk jij tegen de game aan in vergelijking met Kingdom Battle?RollieBollie schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:49:
Zo. Mario + Rabbids Sparks of Hope uitgespeeld.
spoiler:coole laatste blow tegen de endboss
Ze zijn beiden leuk. Enige dat ik eigenlijk een beetje mis bij SoH zijn de wapens en dat je in SoH enkel een keuze menu hebt welke level je wilt spelen.L23 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:06:
[...]
Ik ben net met de game begonnen. Hoe kijk jij tegen de game aan in vergelijking met Kingdom Battle?
Nou zijn de wapens grotendeels vervangen door de sparks, maar die kan elke hero gebruiken en vind ik eigenlijk daardoor ook een beetje overpowered.
En het keuze menu voor de planeten is ook nog wel te begrijpen aangezien de ruimte niet echt een plek is waar je kan rondlopen wat je in KB wel kon doen.
Gelukkig kan je met de DLC wel een tijdje doorspelen. De huidige wave levert een random tower waarbij je elke keer met een random team van heroes en sparks begint. En je kan dan een keuze maken tussen meerdere rooms die je random items, heroes en sparks oplevert.
Edit: en wat ik ook wel jammer vind is dat de heroes allemaal tegelijk dezelfde experience/level hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door RollieBollie op 24-03-2023 12:37 ]
Ik heb er ook eentje te pakken gekregen. Heb zelfs een email van Nintendo gehad dat ze weer op voorraad waren.buddow schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:37:
De N64 controllers zijn er weer, snel!
Hail to the king baby!
Verwijderd
Ik had hetzelfde. Als Perfect Dark weer speelbaar zou worden had ik het misschien nog gedaan, maar voor nu er van afgezien.Linksquest schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:25:
Ik had ze al in mijn winkel wagen gedaan, maar uit eindelijk de bestelling niet door gezet, twijfel of ik ze ooit ga gebruiken, aangezien ik de games die ik echt leuk vind op de N64, fysiek heb. Dus voor nu laat ik ze voor iemand anders hier liggen en wie weet over een tijdje.
Weer zo een impuls aankoop. Maar ik heb er ook eentje besteld
haha absoluut, maar eindelijk kan ik er 1 gebruiken als ik dat wilL23 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 15:20:
[...]
Weer zo een impuls aankoop. Maar ik heb er ook eentje besteld
de posters zijn ook binnen inmiddels, mooi spul hoor. Gaat de nerd kamer in
Persoonlijk vond ik KB beter, daar zat meer uitdaging en strategie in. Bij SoH zat mijn level continu boven die van de tegenstanders waardoor gevechten heel makkelijk werden, tot het moment dat ik de level cap raakte en de tegenstanders eindelijk hetzelfde level kregen (wat pas bij de eindbaas ongeveer het geval was).L23 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:06:
[...]
Ik ben net met de game begonnen. Hoe kijk jij tegen de game aan in vergelijking met Kingdom Battle?
Bayonetta Origins is voor mij tot nu toe de verrassing van het jaar
Vorige week heb ik Persona 5 Royal na 150 uur uitgespeeld, dus ik was op zoek naar een kortere, minder intense adventure game of RPG. Ik had eerst de demo geprobeerd van Origins, en die beviel goed.
Ik heb nooit een Bayonetta game gespeeld, dus ik weet eigenlijk niets van de lore. Maar ik zit er nu ongeveer 5-6 uur in, en ik vermaak me prima. Leuke afwisseling tussen puzzels en battles, het verhaal wordt ook op een toffe manier verteld. Het is nooit echt super moeilijk of uitdagend, maar dat was ook niet waar ik naar op zoek was.
Of de game echt 60 euro waard is, daar kun je over discussiëren. Ik heb het geluk gehad dat 'ie een aantal dagen geleden tot €49 was afgeprijsd bij de Mediamarkt en dat ik nog ergens een ongebruikte cadeaukaart had liggen.
Probeer in ieder geval de demo!
Vorige week heb ik Persona 5 Royal na 150 uur uitgespeeld, dus ik was op zoek naar een kortere, minder intense adventure game of RPG. Ik had eerst de demo geprobeerd van Origins, en die beviel goed.
Ik heb nooit een Bayonetta game gespeeld, dus ik weet eigenlijk niets van de lore. Maar ik zit er nu ongeveer 5-6 uur in, en ik vermaak me prima. Leuke afwisseling tussen puzzels en battles, het verhaal wordt ook op een toffe manier verteld. Het is nooit echt super moeilijk of uitdagend, maar dat was ook niet waar ik naar op zoek was.
Of de game echt 60 euro waard is, daar kun je over discussiëren. Ik heb het geluk gehad dat 'ie een aantal dagen geleden tot €49 was afgeprijsd bij de Mediamarkt en dat ik nog ergens een ongebruikte cadeaukaart had liggen.
Probeer in ieder geval de demo!
@JackAvery N64 controller bij jou ook gelukt om de bestellen gisteren?
Heel even getwijfeld maar m toch laten voorbijgaan. Voor die paar games die ik echt met die controller graag wil spelen... dan koop ik liever binnenkort Octopath II eens.L23 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 15:17:
@JackAvery N64 controller bij jou ook gelukt om de bestellen gisteren?
Vraagje wij hebben een aantal games met code. Kan je deze na installatie weggooien? En wat te doen als je de games ooit verwijderd en opnieuw wilt installeren en je de dan niet meer hebt
Digitale games zijn gebonden aan een account. Je kan ze gewoon opnieuw installeren zolang je toegang hebt tot de account.G.Scholtens schreef op zondag 26 maart 2023 @ 16:59:
Vraagje wij hebben een aantal games met code. Kan je deze na installatie weggooien? En wat te doen als je de games ooit verwijderd en opnieuw wilt installeren en je de dan niet meer hebt
Moet even iets van mij aftypen over Zelda BOTW, voor de zekerheid maar in een spoiler hieronder. Ik heb Zelda al gespeeld sinds Zelda op de SNES maar in deze Zelda voel ik mij constant behoorlijk machteloos. De wereld is zo groot maar als je bijvoorbeeld systematisch de wereld wil verkennen en bijvoorbeeld in het zuiden begint dan kom je van een koude kermis thuis. Allemaal monsters met een one hit kill.
Paar vragen dan maar voor de kenners
1) waar vind ik seeds voor meer inventory slots?
2) is er nog een andere manier om je defense te verbeteren dan meer hartjes via tempels?
3) Paard gevonden in een stal gedaan maar hij komt niet als ik fluit, hoe dichtbij moet je zijn?
4) Welk gedeelte van de map is voor low level Link's?
spoiler:
Waar moet ik heen? Ik heb nu de hoofdmissie vrijgespeeld dat ik naar vier titanen kan, heb maar gekozen om naar Zora te gaan omdat dat het dichste bij is maar man oh man. Ik word zeer snel gekilled door een grote groep tegenstanders. Alsof ik ergens kom waar ik nog niet mag komen of toch niet? A link to the past of Majora's mask of Twilight Princess nog nooit voelde ik mij zo zwak in een Zelda game.
Paar vragen dan maar voor de kenners
2) is er nog een andere manier om je defense te verbeteren dan meer hartjes via tempels?
3) Paard gevonden in een stal gedaan maar hij komt niet als ik fluit, hoe dichtbij moet je zijn?
4) Welk gedeelte van de map is voor low level Link's?
Maar hoesje met code kan dus in principe weg?JackAvery schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:15:
[...]
Digitale games zijn gebonden aan een account. Je kan ze gewoon opnieuw installeren zolang je toegang hebt tot de account.
en de n64 controllers zijn al weer uitverkocht
Ja. Je zou digitale games de volgende keer in de eShop kunnen kopen. Hoesje en code hebben na het invoeren geen nut meer.G.Scholtens schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:32:
[...]
Maar hoesje met code kan dus in principe weg?
Ja klopt. Je had er niet genoeg besteld?
Ik heb er maar 1tje gekocht
Op zich jammer dat de SNES en N64 controllers niet meer op voorraad zijn. Maar vond de beschikbaarheid al stukken beter dan de vorige keer. Beide toch vrijwel de hele dag dat ze beschikbaar kwamen te bestellen. En deze keer werkte de email notificatie ook goed, die werkte hiervoor nooit.sderooij schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:42:
[...]
Ik heb er maar 1tje gekochtWilde niet gaan scalpen of iets
Ik moet zeggen dat die notificatie heel goed ging ja, tijd van lezen en bestellen, was dus genoeg voorraad denk ik?L23 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:44:
[...]
Op zich jammer dat de SNES en N64 controllers niet meer op voorraad zijn. Maar vond de beschikbaarheid al stukken beter dan de vorige keer. Beide toch vrijwel de hele dat ze beschikbaar kwamen te bestellen. En deze keer werkte de email notificatie ook goed, die werkte hiervoor nooit.
Die snes controller wil ik nog een 2e van hebben, ideaal voor potje mario kart (snes).
Die waren afgelopen maandag beschikbaar. Heb er nu twee van. De eerste die ik een paar jaar terug had gekocht had wat kuren, maar doet het momenteel gek genoeg weer goed. Maar toch fijn om een reserve te hebben.sderooij schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:45:
[...]
Ik moet zeggen dat die notificatie heel goed ging ja, tijd van lezen en bestellen, was dus genoeg voorraad denk ik?
Die snes controller wil ik nog een 2e van hebben, ideaal voor potje mario kart (snes).
Ik vind de SNES controller nu ook fijn voor Mario Kart Super Circuit en andere Game Boy Advance games.
Shit, dan heb ik die helemaal gemist zegL23 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:48:
[...]
Die waren afgelopen maandag beschikbaar. Heb er nu twee van. De eerste die ik een paar jaar terug had gekocht had wat kuren, maar doet het momenteel gek genoeg weer goed. Maar toch fijn om een reserve te hebben.
Ik vind de SNES controller nu ook fijn voor Mario Kart Super Circuit en andere Game Boy Advance games.
Dit antwoord helpt je niet echt, maar je mag overal komen. Er zijn maar twee dingen verplicht in het spel - van het great plateau afraken en de eindbaas verslaan. Als je liever iets anders gaat doen dan naar de divine beasts gaan - zoals andere stukken van Hyrule ontdekken, shrines zoeken, ... is dat zeker legitiem.MetalSonic schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:15:
Moet even iets van mij aftypen over Zelda BOTW, voor de zekerheid maar in een spoiler hieronder. Ik heb Zelda al gespeeld sinds Zelda op de SNES maar in deze Zelda voel ik mij constant behoorlijk machteloos. De wereld is zo groot maar als je bijvoorbeeld systematisch de wereld wil verkennen en bijvoorbeeld in het zuiden begint dan kom je van een koude kermis thuis. Allemaal monsters met een one hit kill.
spoiler:Waar moet ik heen? Ik heb nu de hoofdmissie vrijgespeeld dat ik naar vier titanen kan, heb maar gekozen om naar Zora te gaan omdat dat het dichste bij is maar man oh man. Ik word zeer snel gekilled door een grote groep tegenstanders. Alsof ik ergens kom waar ik nog niet mag komen of toch niet? A link to the past of Majora's mask of Twilight Princess nog nooit voelde ik mij zo zwak in een Zelda game.
Edit: het zuiden van Hyrule heb ik trouwens het eerste gedaan! Kan zeker
OveralPaar vragen dan maar voor de kenners
Koken waarbij je recepten gebruikt die + defense of + tijdelijke health geven. Natuurlijk kan je ook je bepantsering upgraden. Sommige kleren hebben standaard meer defense dan andere, en de meeste kledij kan je meerdere keren upgraden.2) is er nog een andere manier om je defense te verbeteren dan meer hartjes via tempels?
Je moet je paard eerst van stal halen dacht ik, maar het is al even geleden dat ik gespeeld heb.3) Paard gevonden in een stal gedaan maar hij komt niet als ik fluit, hoe dichtbij moet je zijn?
Het doet er niet noodzakelijk toe hoe krachtig je bent, al helpt betere gear natuurlijk wel. Als je nog maar aan het leren bent, is het misschien wel een goed idee om van Guardians en Lynels weg te blijven. Probeer eerst wat van de basis beter te beheersen qua combat. Wees niet bang om je wapens op te gebruiken. Indien je een schild gebruikt, dan is parryen een heel nuttig iets om onder de knie te krijgen.4) Welk gedeelte van de map is voor low level Link's?
Op het punt in het spel waar je nu bent, is het vooral het idee dat je shrines gaat doen om zo meer health te krijgen en niet meer in 1 klap dood gaat. Zelf mik ik op 10-13 hartjes op dat punt in het spel (al heeft de 13 meer een andere reden).MetalSonic schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:15:
spoiler:Waar moet ik heen? Ik heb nu de hoofdmissie vrijgespeeld dat ik naar vier titanen kan, heb maar gekozen om naar Zora te gaan omdat dat het dichste bij is maar man oh man. Ik word zeer snel gekilled door een grote groep tegenstanders. Alsof ik ergens kom waar ik nog niet mag komen of toch niet? A link to the past of Majora's mask of Twilight Princess nog nooit voelde ik mij zo zwak in een Zelda game.
Grote groepen tegenstanders blijven trouwens lastig, ook later in het spel, je zal meer 1 voor 1 af moeten maken/verzwakken voordat je de rest van de groep aan kan. Daarnaast, runes zijn je vriend (zeker zodra je de upgrades hebt, volgens mij moet je de informatie hoe die te verkrijgen al gehad hebben), een tegenstander de afgrond of het water in knallen met een bom is ook een goede manier om van de kleine tegenstanders af te komen. Sneakstrikes helpen ook (van achteren besluipen tot je de prompt krijgt), dat doet veel meer schade, maar helpt natuurlijk niet echt tegen groepen tegenstanders die alle kanten op kijken. Later in het spel kom je ook nog wat vuur en ijsmonsters tegen, daar helpen ijs en vuurwapens heel goed tegen.
Het klopt trouwens wel dat je in vergelijking met andere Zelda games nogal zwak bent in het begin, je moet echt het idee loslaten dat je meteen vanaf het begin gevechten aan kan gaan. In het begin zal je vooral hard weglopen als je monsters tegen komt.
Betere vraag is bijna, waar niet? Er zitten er 900 in het spel, om alle slots te upgraden heb je ongeveer de helft nodig. Paar plekken waar je ze regelmatig kan vinden: Bovenop pieken en onderin dalen, bruggen, doodlopende stukken. Als je de DLC hebt, is er een masker die geluid gaat maken als er eentje in de buurt is.Paar vragen dan maar voor de kenners
Let wel op, degene bij wie je ze in kan leveren voor slots verplaatst zich na een aantal upgrades, focus je dus in het begin vooral op de slots die je echt nodig hebt.
spoiler:
Mocht Hestu zich verplaatsen, hij verplaatst zich eerst naar de Woodlands Stable buiten het Great Hyrule Forest ten noorden van Hyrule Castle, en daarna naar Korok Forest in het midden van het Great Hyrule Forest.
Armor kopen/verkrijgen, maaltijden koken die defense verbeteren of bonushartjes geven.2) is er nog een andere manier om je defense te verbeteren dan meer hartjes via tempels?
Heel dichtbij, hij moet ongeveer op de minimap staan. Als je de DLC hebt, is er een zadel waarmee die kan teleporteren ongeacht waar je bent (tenzij je op een plek bent die ongeschikt is voor paarden).3) Paard gevonden in een stal gedaan maar hij komt niet als ik fluit, hoe dichtbij moet je zijn?
Op een paar overduidelijke plekken na (Hyrule Field & Castle en de overige plekken waar Guardians en Lynels rondlopen), is de gehele map geschikt voor low level Link, alleen moet je de monsterkampen links laten liggen.4) Welk gedeelte van de map is voor low level Link's?
Op een gegeven moment gaan de meeste tegenstanders ook in niveau omhoog, beetje afhankelijk van hoeveel en welke tegenstanders je verslaat, maar dat maximum is lager dan wat jij kan bereiken met armor upgrades en betere wapens die je kan vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Transportman op 26-03-2023 19:25 ]
@JackAvery en @Transportman
Bedankt voor jullie uitgebreide reacties. Ik heb ze twee maal bestudeerd. Veel handige tips die ik goed kon gebruiken. En net tijdens het spelen mijn eerste Seed gevonden. Ik had maar eens een steen opgetild en daar zat hij onder. Nu ik weet waar ik op moet letten zal ik vaker stenen optillen.
Koken:
Ik gooi steeds maar wat dingen bij elkaar. Heb nu wel door dat iets combineren met een kikker vaak een potion is. Ik heb nu ook een heel tabblad vol maaltijden. Qua hartjes voel ik mij al wat vertrouwder omdat ik nu makkelijk alles in één keer kan herstellen.
Overal kunnen lopen:
In de reviews kwam ook naar voren dat je overal kan lopen maar dan zal er wel iets met mijn playtrough zijn. Ik ging dus richting het zuiden, dat over een grote brug en toen vloog er een draak achtig beest door de lucht die van alles op mij afvuurde ik ging er vanuit dat ik met 4 harten weinig tegen die draak kon begonnen dus wezen rennen. Even verderop soort Lizards die mij echt met 1 hit kilden.
Bedankt voor jullie uitgebreide reacties. Ik heb ze twee maal bestudeerd. Veel handige tips die ik goed kon gebruiken. En net tijdens het spelen mijn eerste Seed gevonden. Ik had maar eens een steen opgetild en daar zat hij onder. Nu ik weet waar ik op moet letten zal ik vaker stenen optillen.
Koken:
Ik gooi steeds maar wat dingen bij elkaar. Heb nu wel door dat iets combineren met een kikker vaak een potion is. Ik heb nu ook een heel tabblad vol maaltijden. Qua hartjes voel ik mij al wat vertrouwder omdat ik nu makkelijk alles in één keer kan herstellen.
Overal kunnen lopen:
In de reviews kwam ook naar voren dat je overal kan lopen maar dan zal er wel iets met mijn playtrough zijn. Ik ging dus richting het zuiden, dat over een grote brug en toen vloog er een draak achtig beest door de lucht die van alles op mij afvuurde ik ging er vanuit dat ik met 4 harten weinig tegen die draak kon begonnen dus wezen rennen. Even verderop soort Lizards die mij echt met 1 hit kilden.
spoiler:
Ik ga weer verder spelen, in Zora's domain aangekomen. Feest van herkenning natuurlijk. De muziek, het soort wezens etc. Ook het Zora swimsuit gekregen. Ben benieuwd of ik nu langer kan zwemmen of wellicht kan zwemmen in heet water zoals iets onder the observatory tower waar ik in één keer dod ging als ik in het diepe water kwam
Je bent best ver gekomen als je nu pas je eerste vindt, want er zijn best wat Seeds te vinden op de route die je hebt afgelegd.MetalSonic schreef op zondag 26 maart 2023 @ 19:48:
@JackAvery en @Transportman
Waar kan je ze allemaal vinden? Eigenlijk iedere steen bovenop een piek/onderin een dal heeft een Korok, zie je een stapel stenen liggen bij het water, is er meestal wel een cirkel waar je er eentje in moet gooien, zie je een vorm van stenen dan ligt er eentje dichtbij waarmee je de vorm compleet kan maken. Daarnaast genoeg plekken waar je door een ring van planten het water in moet springen, zijn er genoeg waarbij je een magnetisch blok op de juiste plek in een vorm moet stoppen en een aantal waarbij je iets uit de lucht moet schieten (zorg altijd voor genoeg pijlen) of een offer moet brengen (meestal appels).
Lees vooral wat er bij de ingrediënten staat, daar staat wat het koken met dat ingrediënt je oplevert. Mixen werkt niet, een maaltijd kan maar 1 effect hebben.Koken:
De draak was het probleem niet geweest, die vuurt alleen wat op je af als je echt in de buurt komt (en kan je ook niet verslaan, zodra je hem 1x raakt vliegt die weg). De Lizalfos zijn wel vervelend, maar zou je voorbij moeten kunnen rennen (eventueel op een paard).Overal kunnen lopen:
spoiler:Ik ga weer verder spelen, in Zora's domain aangekomen. Feest van herkenning natuurlijk. De muziek, het soort wezens etc. Ook het Zora swimsuit gekregen. Ben benieuwd of ik nu langer kan zwemmen of wellicht kan zwemmen in heet water zoals iets onder the observatory tower waar ik in één keer dod ging als ik in het diepe water kwam
spoiler:
Die armor laat je iets sneller zwemmen en watervallen beklimmen, maar welk heet water bedoel je? Er zijn wat hot springs maar volgens mij niet op de plekken waar jij bent geweest en daar ga je ook niet dood aan tenzij je geen stamina meer had toen je in het diepe kwam. Er is wel drijfzand (donkerbruine borrelende smurrie), daar zink je wel in weg.
Ik had degene die seeds verzamelde al best vroeg gevonden maar ik was mij er niet van bewust dat hij zo belangrijk was. Ik wist niet dat hij degene was die seeds wilde hebben voor extra wapen slots. Toch een zeer belangrijk personage. Belangrijkste, ik had geen flauw idee waar ik op moest letten voor de seeds. Nu weet ik dat ik kan zoeken naar rare steen formaties en zal ik wel meer vinden. Alhoewel ik het nog steeds lastig vind.Transportman schreef op zondag 26 maart 2023 @ 21:08:
[...]
Je bent best ver gekomen als je nu pas je eerste vindt, want er zijn best wat Seeds te vinden op de route die je hebt afgelegd.
Waar kan je ze allemaal vinden? Eigenlijk iedere steen bovenop een piek/onderin een dal heeft een Korok, zie je een stapel stenen liggen bij het water, is er meestal wel een cirkel waar je er eentje in moet gooien, zie je een vorm van stenen dan ligt er eentje dichtbij waarmee je de vorm compleet kan maken. Daarnaast genoeg plekken waar je door een ring van planten het water in moet springen, zijn er genoeg waarbij je een magnetisch blok op de juiste plek in een vorm moet stoppen en een aantal waarbij je iets uit de lucht moet schieten (zorg altijd voor genoeg pijlen) of een offer moet brengen (meestal appels).
[...]
Lees vooral wat er bij de ingrediënten staat, daar staat wat het koken met dat ingrediënt je oplevert. Mixen werkt niet, een maaltijd kan maar 1 effect hebben.
[...]
De draak was het probleem niet geweest, die vuurt alleen wat op je af als je echt in de buurt komt (en kan je ook niet verslaan, zodra je hem 1x raakt vliegt die weg). De Lizalfos zijn wel vervelend, maar zou je voorbij moeten kunnen rennen (eventueel op een paard).
[...]
spoiler:Die armor laat je iets sneller zwemmen en watervallen beklimmen, maar welk heet water bedoel je? Er zijn wat hot springs maar volgens mij niet op de plekken waar jij bent geweest en daar ga je ook niet dood aan tenzij je geen stamina meer had toen je in het diepe kwam. Er is wel drijfzand (donkerbruine borrelende smurrie), daar zink je wel in weg.
Weet jij zo uit je hoofd of ze ook op het eerste plateau zitten? Of overal behalve daar?
--=======--------
Dikke spoilers hieronder
spoiler:
Zora's Titan vrij gespeeld gisteren en wat leuk. Als cadeau een heart erbij! Nu zeven hearts dus het gaat de goede kant op. Ik vond de "dungeon" of hoe je het ook wilt noemen zeer creatief gedaan. Hierin echt alleen maar kudos voor Nintendo 
Vond de "boss battle" nog best pittig. Ik was blij dat ik nog een boel elektro pijlen had. Fase één was super easy maar bij fase twee moest ik er niet aan denken om hem steeds schade te doen door eerst zijn projectielen te bevriezen, zelf ijsblokken te maken en via die blokken naar hem toe te springen in de lucht voor een klein beetje schade.
Ik heb nu in elk geval een tital vrij gespeeld, ook een memory gevonden en ja het spel begint meer te leven. Ik begin mij wat meer verbonden te voelen met de wereld en ik erger mij er iets minder aan dat het voelt als een eerste run op very hard.
Vond de "boss battle" nog best pittig. Ik was blij dat ik nog een boel elektro pijlen had. Fase één was super easy maar bij fase twee moest ik er niet aan denken om hem steeds schade te doen door eerst zijn projectielen te bevriezen, zelf ijsblokken te maken en via die blokken naar hem toe te springen in de lucht voor een klein beetje schade.
Ik heb nu in elk geval een tital vrij gespeeld, ook een memory gevonden en ja het spel begint meer te leven. Ik begin mij wat meer verbonden te voelen met de wereld en ik erger mij er iets minder aan dat het voelt als een eerste run op very hard.
Was deze hier al voorbij gekomen? de trailer is inmiddels alweer een aantal dagen uit..
Komt namelijk ook naar de Nintendo Switch.
Komt namelijk ook naar de Nintendo Switch.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Op het Plateau zitten er ook diverse (18). De eerste die ik destijds vond zat in het water voor de Temple of Time - daar sprong ik per ongeluk in een cirkel met waterlelies omdat ik dat zwaard op het eilandje daar wilde hebben. (het was verroest en dus waardeloos)MetalSonic schreef op maandag 27 maart 2023 @ 13:58:
[...]
Ik had degene die seeds verzamelde al best vroeg gevonden maar ik was mij er niet van bewust dat hij zo belangrijk was. Ik wist niet dat hij degene was die seeds wilde hebben voor extra wapen slots. Toch een zeer belangrijk personage. Belangrijkste, ik had geen flauw idee waar ik op moest letten voor de seeds. Nu weet ik dat ik kan zoeken naar rare steen formaties en zal ik wel meer vinden. Alhoewel ik het nog steeds lastig vind.
Weet jij zo uit je hoofd of ze ook op het eerste plateau zitten? Of overal behalve daar?
Vervolgens heb ik er eeuwig over gedaan tot ik er achter kwam dat je geen hengel nodig hebt om te vissen
--=======--------
Dikke spoilers hieronder
spoiler:Zora's Titan vrij gespeeld gisteren en wat leuk. Als cadeau een heart erbij! Nu zeven hearts dus het gaat de goede kant op. Ik vond de "dungeon" of hoe je het ook wilt noemen zeer creatief gedaan. Hierin echt alleen maar kudos voor Nintendo
spoiler:
In de tweede fase kan je ook het laatste blok wat hij op je af schiet bevriezen en met een paar meppen terugslaan.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Daar zitten ze ook. Het zijn er in het algemeen zoveel dat je ze altijd wel ergens tegen komt. Zitten vaak ook op een top of een gekke plek. Als iets onnatuurlijks lijkt is het vaak ook een aanwijzing dat er een Korok seed is.MetalSonic schreef op maandag 27 maart 2023 @ 13:58:
Vooral leuk als je vervolgens The Witness gaat spelen en overal iets achter zoekt.L23 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 14:09:
[...]
Daar zitten ze ook. Het zijn er in het algemeen zoveel dat je ze altijd wel ergens tegen komt. Zitten vaak ook op een top of een gekke plek. Als iets onnatuurlijks lijkt is het vaak ook een aanwijzing dat er een Korok seed is.
(crap, dat spel is ook alweer 7 jaar oud)
spoiler: “koroks”
Een veel gebruikte puzzel vorm is gebroken patronen. Denk aan 3 bomen met appels die bijna hetzelfde hangen. Steencirkels die onderbroken zijn. Schotels met appels die niet allemaal gevuld zijn. Als je hier op let ga je nog veel meer patronen herkennen waar koroks verstopt zitten.
Ik ben dit weekend begonnen in Master Mode en kwam er direct eentje tegen voordat ik hestu al tegen kwam. Voordat ik het plateau uberhaupt verlaten had.L23 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 14:09:
[...]
Daar zitten ze ook. Het zijn er in het algemeen zoveel dat je ze altijd wel ergens tegen komt. Zitten vaak ook op een top of een gekke plek. Als iets onnatuurlijks lijkt is het vaak ook een aanwijzing dat er een Korok seed is.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
BlupWoofer schreef op maandag 27 maart 2023 @ 14:17:
spoiler: “koroks”Een veel gebruikte puzzel vorm is gebroken patronen. Denk aan 3 bomen met appels die bijna hetzelfde hangen. Steencirkels die onderbroken zijn. Schotels met appels die niet allemaal gevuld zijn. Als je hier op let ga je nog veel meer patronen herkennen waar koroks verstopt zitten.
spoiler:
Die bomen hebben me flink wat hoofdbrekens gekost, tot ik door had waarom mijn Korok Mask zo aan het stuiteren was. Met 3 dezelfde boompjes precies naast elkaar moest er wel iets zijn, maar wat..
Zal dit een Direct zijn?
Het gaat in ieder geval over Tears of the Kingdom en 10 min gameplay footage.
Eiji Aonuma, de producer van de The Legend of #Zelda-serie, laat op 28 maart om 16:00 uur 10 minuten aan gameplay van The Legend of Zelda: #TearsOfTheKingdom zien op ons YouTube-kanaal.
— Nintendo Nederland (@NintendoNL) 27 maart 2023
► https://t.co/elWXZ4dzOu pic.twitter.com/IVmEjHXcW5
Waarom zou dit een Direct zijn?RollieBollie schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:06:
Zal dit een Direct zijn?
[Twitter]
Wat mij als nieuwe Switchspeler (en Zelda alleen op de 8bit -speler) heeft geholpen is de eerste 4 a 5 uur echt de verhaallijn volgen;MetalSonic schreef op maandag 27 maart 2023 @ 13:58:
...het spel begint meer te leven. Ik begin mij wat meer verbonden te voelen met de wereld..
"Oh, je wil dat ik naar de tweelingberg ga, dan doe ik dat toch! Impa bezoeken, Consider it done!!" is een iets andere aanpak dan de free-roaming gedachte, maar je krijgt alle mechanics van het spel, mee je wordt naar de belangrijkste personen in het eerste deel van het verhaal gestuurd, je leert koroks en temples herkennen en je krijgt goed mee wat er in het verleden is gebeurd en wat er van je verwacht wordt..
Kenmerkend voor BoTW is dat dit inderdaad niet nodig is, en dat je meteen frontaal naar het Kasteel kan rennen, of welke andere kant dan ook, maar voor de binding/beleving heeft het mij in ieder geval erg geholpen...
Wat mij ook heeft geholpen (echt, echt alleen voor de koroks
Je hoeft hem niet te gebruiken maar het geeft je wellicht een aardig idee waar je de koroks allemaal terug kan vinden (echt overal, behalve in hun eigen woud): https://www.ign.com/maps/...breath-of-the-wild/hyrule
Volledig mee eens. Spel 3x opnieuw begonnen, eerste twee keer totaal "verdwaald", ging continu dood en/of liep mezelf vast, waardoor ik heel snel de aandacht verloor. Uiteindelijk braaf het verhaal even gevolgd, en dan wordt het (voor mij althans) een stuk leuker!RHE218 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:55:
[...]
Wat mij als nieuwe Switchspeler (en Zelda alleen op de 8bit -speler) heeft geholpen is de eerste 4 a 5 uur echt de verhaallijn volgen;
"Oh, je wil dat ik naar de tweelingberg ga, dan doe ik dat toch! Impa bezoeken, Consider it done!!" is een iets andere aanpak dan de free-roaming gedachte, maar je krijgt alle mechanics van het spel, mee je wordt naar de belangrijkste personen in het eerste deel van het verhaal gestuurd, je leert koroks en temples herkennen en je krijgt goed mee wat er in het verleden is gebeurd en wat er van je verwacht wordt..
Kenmerkend voor BoTW is dat dit inderdaad niet nodig is, en dat je meteen frontaal naar het Kasteel kan rennen, of welke andere kant dan ook, maar voor de binding/beleving heeft het mij in ieder geval erg geholpen...
(...)
Rayman Legends in de aanbieding in de eShop. Absoluut jeugdsentiment…
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Wat bedoel je dan met jeugdsentiment? Rayman (1995)?Serena schreef op maandag 27 maart 2023 @ 23:36:
Rayman Legends in de aanbieding in de eShop. Absoluut jeugdsentiment…
Rayman Legends is inderdaad een aanrader, top spel en maar 10 euro.
Legends is ook al bijna 10 jaar oud he. Voor iemand die nu tussen de 18 en 25 is ook jeugdsentiment.L23 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 01:08:
[...]
Wat bedoel je dan met jeugdsentiment? Rayman (1995)?
Uiteraard voor die leeftijdsgroep wel.Timothy3000 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 08:04:
[...]
Legends is ook al bijna 10 jaar oud he. Voor iemand die nu tussen de 18 en 25 is ook jeugdsentiment.
Ja, naar de allereerste Rayman op de PlayStation. Toen ik 16 of zo was… Vond ik toen een erg leuk spel.L23 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 01:08:
[...]
Wat bedoel je dan met jeugdsentiment? Rayman (1995)?
Looooooong time ago…. 🤣Timothy3000 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 08:04:
[...]
Legends is ook al bijna 10 jaar oud he. Voor iemand die nu tussen de 18 en 25 is ook jeugdsentiment.
Ik heb die destijds op de PC gespeeld. Vond ik toen een erg leuk spel. Maar naar huidige maatstaven frusterend moeilijkSerena schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 11:36:
[...]
Ja, naar de allereerste Rayman op de PlayStation. Toen ik 16 of zo was… Vond ik toen een erg leuk spel.
FYI: Bayonetta 1 fysiek staat momenteel te koop op de Nintendo Store.
Top,JackAvery schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:58:
Gelijk gekocht
Ik geloof dat de Zelda TotK OLED Switch vandaag officieel aangekondigd zal worden. Hoewel deze imo niet de mooiste OLED is (dat vind ik nog altijd de Splatoon 3 Editie), moet ik deze als Zelda collector zeker hebben.
[ Voor 34% gewijzigd door Cyrax0508 op 28-03-2023 13:33 ]
Ik ben het ermee eens dat als je gewoon wat van de main quest pakt je meer in het spel komt. Nu ik een stukje main quest heb gedaan vind ik het ook een leuker idee om wat te rond zwerven.RHE218 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:55:
[...]
Wat mij als nieuwe Switchspeler (en Zelda alleen op de 8bit -speler) heeft geholpen is de eerste 4 a 5 uur echt de verhaallijn volgen;
Wat mij ook heeft geholpen (echt, echt alleen voor de koroks) is de map op IGN met alle locaties die er toedoen.
Je hoeft hem niet te gebruiken maar het geeft je wellicht een aardig idee waar je de koroks allemaal terug kan vinden (echt overal, behalve in hun eigen woud): https://www.ign.com/maps/...breath-of-the-wild/hyrule
Thanks voor de kaart, ik ga die wel gebruiken voor de seeds. Wil even snel wat wapen slots erbij hebben en dan geloof ik het wel. Hylian bridge is btw waar ik over naar het zuiden vertrok en zoiets had van "wtf, dit is wel heel moeilijk allemaal
Dochter heeft Switch gekregen voor haar verjaardag vorige week, staat momenteel in promo op bol (€283,5 voor console incl Mario Odyssee).
Ik heb zelf nooit echt console gaming gedaan, altijd op de pc (daar waren spelletjes 'makkelijker' te verkrijgen 😅) maar ik vind het ook wel leuk spelen zowel op tv als handheld
Ik heb zelf nooit echt console gaming gedaan, altijd op de pc (daar waren spelletjes 'makkelijker' te verkrijgen 😅) maar ik vind het ook wel leuk spelen zowel op tv als handheld
Mijn tip is om te kijken of er een bundel is met Mario 3D world. Heb ik veel meer plezier mee gehad dan met Odyessee. Check video reviews van beiden en beoordeel het voor jezelf.superiscch schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 15:12:
Dochter heeft Switch gekregen voor haar verjaardag vorige week, staat momenteel in promo op bol (€283,5 voor console incl Mario Odyssee).
Volgens mij bestaat enkel de bundel met Odyessee hier in BE/NL. 3D World kunnen we op lijstje zetten voor komende verjaardagen en feestdagen 😊MetalSonic schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 15:17:
[...]
Mijn tip is om te kijken of er een bundel is met Mario 3D world. Heb ik veel meer plezier mee gehad dan met Odyessee. Check video reviews van beiden en beoordeel het voor jezelf.
Zojuist gebeurd inderdaad!Cyrax0508 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:12:
[...]
Top,
Gelijk gekocht
Ik geloof dat de Zelda TotK OLED Switch vandaag officieel aangekondigd zal worden. Hoewel deze imo niet de mooiste OLED is (dat vind ik nog altijd de Splatoon 3 Editie), moet ik deze als Zelda collector zeker hebben.
Ook nog een nieuwe Pro Controller en Carrying Case.
[ Voor 18% gewijzigd door cronixx op 28-03-2023 16:26 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mooi ding, is dat ik mijne net heb afgegeven bij een vriend om hem te laten maken, nieuwe ventilator en en koelpasta (release model), anders had ik deze zekere gepakt.
Je kan je release model nog steeds in de prullenbak gooienLinksquest schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 17:02:
Mooi ding, is dat ik mijne net heb afgegeven bij een vriend om hem te laten maken, nieuwe ventilator en en koelpasta (release model), anders had ik deze zekere gepakt.
De vrouw heeft me letterlijk een slag om me aardappel gegeven, ze zegt je hebt genoeg oude games verkocht, je vind hem mooi, je bent een Zelda fan, gewoon die kopen en die gefixte Switch te koop zetten. Dat word dus heel goed internet in de gaten houden voor zowel de Switch, Pro controller en Travel case.L23 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 17:19:
[...]
Je kan je release model nog steeds in de prullenbak gooien
Vrij lelijke special edition imo.cronixx schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 16:23:
[...]
Zojuist gebeurd inderdaad!
Ook nog een nieuwe Pro Controller en Carrying Case.
[YouTube: Nintendo Switch – OLED Model – The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom Edition]
Zin in de game. Nog een paar weekjes.
Waarom is het zo druk in de My Nintendo Store? Heeft dat ook met de Zelda: Tears of the Kingdom edition te maken?
Die launch Switch ben je zo kwijt denk ik.Linksquest schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 17:24:
[...]
De vrouw heeft me letterlijk een slag om me aardappel gegeven, ze zegt je hebt genoeg oude games verkocht, je vind hem mooi, je bent een Zelda fan, gewoon die kopen en die gefixte Switch te koop zetten. Dat word dus heel goed internet in de gaten houden voor zowel de Switch, Pro controller en Travel case.
Als je tzt een extra paar ogen voor de sale van die nieuwe nodig hebt stuur je maar een PM.
Ja, dat is wel vreemd.L23 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 17:26:
Waarom is het zo druk in de My Nintendo Store? Heeft dat ook met de Zelda: Tears of the Kingdom edition te maken?
:strip_exif()/f/image/rEYdI8ywlgFdr40F1T5MkLkE.jpg?f=fotoalbum_large)
Stuur maar een PM als je hem ergens te koop ziet, heel graag, en als dank zal ik mooie unboxing voor jullie filmenTimothy3000 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 17:27:
[...]
Die launch Switch ben je zo kwijt denk ik.
Als je tzt een extra paar ogen voor de sale van die nieuwe nodig hebt stuur je maar een PM.
Hier is al een unboxing:Linksquest schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 17:30:
[...]
Stuur maar een PM als je hem ergens te koop ziet, heel graag, en als dank zal ik mooie unboxing voor jullie filmen
Aldus de Nintendo site. Met een beetje mazzel voor jullie verkoopt Bol ed ze ook.The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom game, the new hardware and the two themed accessories are all now available for pre-order. Please check with your local retailer for further details.
Mag ik dan geen meer voor jullie makenTomBraamhaar schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 17:34:
[...]
Hier is al een unboxing:
[YouTube: UNBOXING the ZELDA: Tears of the Kingdom OLED Nintendo Switch!]
Als je minder irritant bent dan BeatEmUps dan mag het
Ik film alleen het product, dus zonder praten enzo. Maar goed, eerst kijken dat ik een bemachtigd krijg, net als de Pro controller.L23 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 17:39:
[...]
Als je minder irritant bent dan BeatEmUps dan mag het
Iedereen wilt bayonetta kopen.L23 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 17:26:
Gisteren was het voor de mensen die interesse hadden getoond via email. Dan heeft kennelijk bijna niemand daar gebruik van gemaakt. Ik was zelf vergeten het email adres te bevestigen, dus kon het gisteren niet bestellen
Mmm ik heb de special edition en amiibo al pre-ordered, dus waarom dan niet meteen de bundel compleet maken
Even serieus: ik vind het wel een gelikte uitgave. Dat contrast tussen het dock en de switch

Even serieus: ik vind het wel een gelikte uitgave. Dat contrast tussen het dock en de switch
Lange wachtrij alleen om je mail adres in te vullen als je interesse hebt. Nouja, heb me maar geregistreerd.
Ben op de officiële website ingelogd na een half uur wachten, echter staat daar nog niks op, denk dat iedereen erop gegaan is om te kijken of ze al geluk hadden, maar ik kan hem nergens vinden. Wel aangemeld dat in interesse heb.
/f/image/RUi9DbDB5wtjnW7x82SVO2Q8.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 49% gewijzigd door Linksquest op 28-03-2023 18:18 ]
Tof! Zojuist (impulsief) gekocht. In mijn jeugd opgegroeid met Sega (Mega Drive en Saturn). Om de een of andere reden heeft Sega een bepaalde aantrekkingskracht op mij. Geen flauw idee of het spel wat is voor mij, maar 30 euro voor een fysieke release vind ik niet veel geld. We zullen wel zien.JackAvery schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:58:
Iedereen aanmelden voor die switch OLED Zelda versie en dan eind dit jaar aankondigen dat er een nieuwe "switch pro" komt. Ik zie het weer gebeuren...
Die mensen dan ook bestellen en dan weer erachter komen dat de joy-cons nog steeds ruk zijncooLopke schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 21:52:
Iedereen aanmelden voor die switch OLED Zelda versie en dan eind dit jaar aankondigen dat er een nieuwe "switch pro" komt. Ik zie het weer gebeuren...
Maar goed de economie moet draaien. En voor 360 euro is dit best een mooi om de Zelda Tempel in huis aan te vullen
Daarbij heb ik nog een Switch uit het launch jaar dus een oled mag ook wel een keertje.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Heb je de Nintendo Switch inmiddels al kunnen bestellen?Linksquest schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 18:16:
Ben op de officiële website ingelogd na een half uur wachten, echter staat daar nog niks op, denk dat iedereen erop gegaan is om te kijken of ze al geluk hadden, maar ik kan hem nergens vinden. Wel aangemeld dat in interesse heb.
[Afbeelding]
Nee nog niet, me alleen kunnen aanmelden, heb veel winkel net nog afgezocht, net als gister avond, maar nog niet gevonden.G_Dragon schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:16:
[...]
Heb je de Nintendo Switch inmiddels al kunnen bestellen?
Ah jammer, het is mij geen eens gelukt om de pagina te vinden die jij poste.Linksquest schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:25:
[...]
Nee nog niet, me alleen kunnen aanmelden, heb veel winkel net nog afgezocht, net als gister avond, maar nog niet gevonden.
Een maat van mij wil deze Nintendo Switch misschien gaan halen, maar hij is er nog niet helemaal over uit.
Deze pagina?G_Dragon schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:29:
[...]
Ah jammer, het is mij geen eens gelukt om de pagina te vinden die jij poste.
Een maat van mij wil deze Nintendo Switch misschien gaan halen, maar hij is er nog niet helemaal over uit.
https://store.nintendo.nl...m-console-and-accessories
We wachten af, en wat niet is, is anders niet. Vroeger maakte ik me daar helemaal gek om, tegenwoordig minder.G_Dragon schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:29:
[...]
Ah jammer, het is mij geen eens gelukt om de pagina te vinden die jij poste.
Ik moet(wil) deze hebben. Helaas nog geen NL-webshop gevonden die hem heeft.Linksquest schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:21:
[...]
We wachten af, en wat niet is, is anders niet. Vroeger maakte ik me daar helemaal gek om, tegenwoordig minder.
Als we elkaar nu hier een beetje op de hoogte houden, dan moet het toch wel goedkomen lijkt mij.
Ik vind dat een goed idee!Linksquest schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:13:
Als we elkaar nu hier een beetje op de hoogte houden, dan moet het toch wel goedkomen lijkt mij.
Ik heb deze week Ori and the Will of the Wisps uitgespeeld (okee, 82% ofzo, maar het verhaal was uit en ik vind het wel goed zo). Was erg goed, de sfeer is net als Blind Forest erg goed.
In het begin vond ik het veel drukker met de vele extra figuren met wie je kon praten en de side quests, die het ook wat lastiger maakten het overzicht te bewaren, maar de controls waren fijner.
Hoewel ik wel het gevoel had, aan het einde een beetje overpowered te zijn met
Daar was deel een voor mijn gevoel over het hele spel gezien beter in balans. Ook had ik (vooral tijdens cutscenes) een paar keer duidelijke framedrops en is het spel 2 keer gecrashed. Ik weet niet of ik hem voor de Switch aan zou raden aan mensen die ook een redelijke gaming PC of een andere console hebben, maar als spel is het in elk geval heel er leuk, en als je een monster na een lastig gevecht verslaat of op een gekke plek komt door een ingewikkelde combo voel je je wel even pro gamer
.
In het begin vond ik het veel drukker met de vele extra figuren met wie je kon praten en de side quests, die het ook wat lastiger maakten het overzicht te bewaren, maar de controls waren fijner.
Hoewel ik wel het gevoel had, aan het einde een beetje overpowered te zijn met
spoiler:
Bash, Light Burst, Triple Jump en Launch, en Shards als Overflow en die ene om energie in 3 of 4 life-bolletjes om te zetten.
Daar was deel een voor mijn gevoel over het hele spel gezien beter in balans. Ook had ik (vooral tijdens cutscenes) een paar keer duidelijke framedrops en is het spel 2 keer gecrashed. Ik weet niet of ik hem voor de Switch aan zou raden aan mensen die ook een redelijke gaming PC of een andere console hebben, maar als spel is het in elk geval heel er leuk, en als je een monster na een lastig gevecht verslaat of op een gekke plek komt door een ingewikkelde combo voel je je wel even pro gamer
Pro Controller te bestellen @ Amazon.de = 69,99.Linksquest schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:13:
Komt uiteindelijk op 78,16 voor Nederland + releaseday Delivery (zonder Prime, fwiw)
https://www.amazon.de/dp/B0BZT6JX7X/
en de Switch Oled Zelda bundel zelf, heeft inmiddels ook een product pagina, maar nog geen prijs etc.
https://www.amazon.de/dp/B0BZT51WWW/
[ Voor 15% gewijzigd door cronixx op 29-03-2023 12:00 ]
Thnx, nu alleen nog even wachten op een Nederlandse winkelcronixx schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:59:
[...]
Pro Controller te bestellen @ Amazon.de = 69,99.
Komt uiteindelijk op 78,16 voor Nederland + releaseday Delivery (zonder Prime, fwiw)
https://www.amazon.de/dp/B0BZT6JX7X/
en de Switch Oled Zelda bundel zelf, heeft inmiddels ook een product pagina, maar nog geen prijs etc.
https://www.amazon.de/dp/B0BZT51WWW/
Ahw, wat dan, als ik vragen mag?Linksquest schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:08:
[...]
Thnx, nu alleen nog even wachten op een Nederlandse winkelNiet z'n goede ervaring met Amazon.de.
Mijn ervaringen zijn eigenlijk uitstekend met amazon.de, op elk vlak. Zowel bestelling als levering als zelfs retourneren?
Defect product gekregen en 1x zelfs niet geleverd gekregen, en in beide gevallen moeilijke communicatie.
Aww, dat is wel klote dan ja.Linksquest schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:18:
Defect product gekregen en 1x zelfs niet geleverd gekregen, en in beide gevallen moeilijke communicatie.
Nouja goed, ik hou m'n pre-order even bij Amazon.de tot hij eventueel beschikbaar komt bij GameMania/Nedgame en ik hem daar op releasedag kan ophalen (voor een normale prijs), toch die FOMO
Zat naar een tweedehands (OLED) model te kijken maar viel me op dat de vraagprijzen echt super hoog zijn. Vaak meer dan een jaar oud en dan nog 250 of meer vragen.
Als ik de aanbiedingen hier en daar terug zoek zie ik dat ze nieuw tegenwoordig al voor ~285,- weg gaan.
Voor die paar tientjes lijkt nieuw dan toch een veel betere aankoop.
Zijn er hier mensen die een tweedehands OLED model voor rond de 200,- hebben gescoord?
Als ik de aanbiedingen hier en daar terug zoek zie ik dat ze nieuw tegenwoordig al voor ~285,- weg gaan.
Zijn er hier mensen die een tweedehands OLED model voor rond de 200,- hebben gescoord?
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Ik heb alleen ervaring met het verkopen van de Switch V2 net voordat het OLED model uit kwam, die toen verkocht voor 250 euro en was bijna 2 jaar oud. Wellicht is het mogelijk om er een voor rond de 200 euro te scoren, maar klinkt mij vrij laag, wellicht een opknap model.Greatsword schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:45:
Zat naar een tweedehands (OLED) model te kijken maar viel me op dat de vraagprijzen echt super hoog zijn. Vaak meer dan een jaar oud en dan nog 250 of meer vragen.
Met de prijzen die je noemt lijkt mij een nieuw model ook interessanter.
De Switch TotK Edition:
https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0BZT51WWW
Lijkt nu wel zichtbaar ook voor Nederlandse adressen, 383,20EUR voor Releaseday Levering
https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0BZT51WWW
Lijkt nu wel zichtbaar ook voor Nederlandse adressen, 383,20EUR voor Releaseday Levering
[ Voor 8% gewijzigd door cronixx op 29-03-2023 13:07 ]
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic